Tweaker namens mij contacteren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.143 views

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Geachte admins

Het lijkt misschien een rare vraag, maar ik leg het direct uit!
Zou het mogelijk zou dat jullie een push bericht sturen naar een gebruiker?
Of zou ik het e-mailadres kunnen krijgen van een tweaker?
Of zouden jullie een mailtje kunnen forwarden?

Het zit zo:

Ik zou graag Kapoen iets willen vragen over een opleiding die hij gestart is (Master informatica aan de Open Universiteit).

Hij is blijkbaar een van de weinigen die een ou opleiding doet én dezelfde vooropleiding als mij heeft. Het zou van onschatbare waarde zijn mocht ik hem wat zaken kunnen vragen!

Maar hij heeft geen DirectMessage optie aanstaan in zijn profiel...
Ik heb al geprobeerd om via het topic waar hij actief, zijn aandacht te trekken, maar wil dit niet herhalen, want dat is eigenlijk topicvervuiling.

De thread waarin hij over zijn opleiding spreekt is deze uit 2007: werken/studeren vs veranderen van job
Dus 2 jaar geleden, ideaal dus mocht ik hem naar zijn ervaringen kunnen vragen!

It's unusual, maar het aantal mensen die zo'n opleiding volgt én Belg is, is zo denk ik op een hand te tellen.
Zou dat mogelijk zijn?

Indien je een pushbericht stuurt, mag je altijd naar deze post linken of dit emailadres geven: *knip*@gmail.com

[ Voor 0% gewijzigd door SmartDoDo op 29-11-2009 19:48 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je kunt het ook proberen via zijn gallery (er is zo te zien al iemand je voor geweest ;) )

Rail Away!

• ? ?
  • Niet online
Heb ik ook al gezien, hij is een gewild persoon!
Maar wordt hij daarvan op de hoogte gebracht als ik daar iets post? Zoniet lijkt me dat niet echt nuttig.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De user in kwestie heeft niet voor niets de DM-functionaliteit uit staan, als hij graag benaderd zou willen worden door anderen, dan had hij het wel aangezet. ;) Zijn mailadres doorsturen naar jou is sowieso uit den boze (Wet Bescherming Persoonsgegevens) en in jouw plaats naar hem mailen zou als spam gezien kunnen worden. Ik weet eerlijk gezegd niet of we je hier wel mee kunnen/mogen helpen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:02:
De user in kwestie heeft niet voor niets de DM-functionaliteit uit staan, als hij graag benaderd zou willen worden door anderen, dan had hij het wel aangezet. ;)
Of hij weet niet dat hij het eerst aan moet zetten, dat denk ik eerder eigenlijk.

The devil is in the details.

• ? ?
  • Niet online
Ach komaan, dit is toch echt een noodsituatie ! :P

Ik bedoel, kijk: ik ben serieus van plan om die opleiding te volgen.
Echter is mijn diploma van 5 jaar geleden en men heeft geen geijkte vrijstellingen voor Belgen, dus moet ik voor elk vak een lijst maken met wat de cursus precies inhield, lectuurlijst erbij, puntenlijsten en dit alles dan door mijn oude school voor waar laten afstempelen. 150 euro betalen om de OU er eens naar te laten kijken, enz.

Het merendeel van mijn cursussen heb ik niet meer, laat staan de beschrijvingen, blabla -> 't is allemaal ontzettend veel werk. Die user heeft net hetzelfde gedaan als mij (2 jaar eerder als hij overal direct voor geslaagd was te zien aan zijn geboortedatum). Hij weet welke vrijstellingen hij gekregen heeft, dan kan ik daarop verder werken als basis tenminste.

Ik zal het niet voort zeggen! de DM werd toch later ingevoerd en bij de mensen die ervoor geregistreerd waren stond dit niet automatisch aan? Een klein virtueel berichtje zou een grote hulp zijn in mijn échte leven.

Net zoals ik vorige week een meisje haar fietsketting probeerde op te leggen, help mij ff :P
Als hij m'n mailadres krijgt en beslist niet te reageren is dat nog altijd zijn keuze.

BTW hij noemt Jay en speelde vroeger Team Fortress in een clan SSK. Of ik aan een mailadres kan komen via google weet ik niet he :(

[ Voor 3% gewijzigd door ? ? op 16-09-2009 16:11 ]

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Neem eens contact op met Asmodai (in de gallery van Kapoen)

Hij heeft er immers al om gevraagd, wellicht informatie gekregen en zo niet, misschien kan hij je ook helpen omdat hij inmiddels daar zelf ook zit.

E-mail adres van Asmodai is in zijn reactie te vinden.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Helaas, ik kan de bewuste Tweaker ook niet mailen, het bij ons bekende mailadres is ongeldig.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Een off-the-grid Tweaker, spannend. :P

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:45

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Hij is zo te zien wel actief op het forum, je zou een post (met inhoud) kunnen doen in een van de topics waarin hij reageert. Onderaan die post zet je tussen small tags je persoonlijke vraag? Geen idee wat de modjes hiervan vinden trouwens.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SandaX schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:28:
Hij is zo te zien wel actief op het forum, je zou een post (met inhoud) kunnen doen in een van de topics waarin hij reageert. Onderaan die post zet je tussen small tags je persoonlijke vraag? Geen idee wat de modjes hiervan vinden trouwens.
NMe in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

:P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Mailadressen zijn misschien vervelend als die niet werken, maar pushmessages werken toch nog wel? Of is dat een te grote bijl om te gebruiken?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Het is toch niet kwalijk als een mod een pushmessage naar hem toestuurt en wijst op dit topic?

• ? ?
  • Niet online
@NMe ty :)
GH45T schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:19:
Neem eens contact op met Asmodai (in de gallery van Kapoen)
E-mail adres van Asmodai is in zijn reactie te vinden.
Zal ik ook doen.

Bedankt voor de moeite in ieder geval :-)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Ik heb een mailtje in jouw richting gestuurd Fastman, dit draadje mag dicht denk ik :)

Bedankt NMe om op dit draadje te wijzen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 16-09-2009 18:59 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
U vraagt, wij sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.