Geachte admins
Het lijkt misschien een rare vraag, maar ik leg het direct uit!
Zou het mogelijk zou dat jullie een push bericht sturen naar een gebruiker?
Of zou ik het e-mailadres kunnen krijgen van een tweaker?
Of zouden jullie een mailtje kunnen forwarden?
Het zit zo:
Ik zou graag Kapoen iets willen vragen over een opleiding die hij gestart is (Master informatica aan de Open Universiteit).
Hij is blijkbaar een van de weinigen die een ou opleiding doet én dezelfde vooropleiding als mij heeft. Het zou van onschatbare waarde zijn mocht ik hem wat zaken kunnen vragen!
Maar hij heeft geen DirectMessage optie aanstaan in zijn profiel...
Ik heb al geprobeerd om via het topic waar hij actief, zijn aandacht te trekken, maar wil dit niet herhalen, want dat is eigenlijk topicvervuiling.
De thread waarin hij over zijn opleiding spreekt is deze uit 2007: werken/studeren vs veranderen van job
Dus 2 jaar geleden, ideaal dus mocht ik hem naar zijn ervaringen kunnen vragen!
It's unusual, maar het aantal mensen die zo'n opleiding volgt én Belg is, is zo denk ik op een hand te tellen.
Zou dat mogelijk zijn?
Indien je een pushbericht stuurt, mag je altijd naar deze post linken of dit emailadres geven: *knip*@gmail.com
Het lijkt misschien een rare vraag, maar ik leg het direct uit!
Zou het mogelijk zou dat jullie een push bericht sturen naar een gebruiker?
Of zou ik het e-mailadres kunnen krijgen van een tweaker?
Of zouden jullie een mailtje kunnen forwarden?
Het zit zo:
Ik zou graag Kapoen iets willen vragen over een opleiding die hij gestart is (Master informatica aan de Open Universiteit).
Hij is blijkbaar een van de weinigen die een ou opleiding doet én dezelfde vooropleiding als mij heeft. Het zou van onschatbare waarde zijn mocht ik hem wat zaken kunnen vragen!
Maar hij heeft geen DirectMessage optie aanstaan in zijn profiel...
Ik heb al geprobeerd om via het topic waar hij actief, zijn aandacht te trekken, maar wil dit niet herhalen, want dat is eigenlijk topicvervuiling.
De thread waarin hij over zijn opleiding spreekt is deze uit 2007: werken/studeren vs veranderen van job
Dus 2 jaar geleden, ideaal dus mocht ik hem naar zijn ervaringen kunnen vragen!
It's unusual, maar het aantal mensen die zo'n opleiding volgt én Belg is, is zo denk ik op een hand te tellen.
Zou dat mogelijk zijn?
Indien je een pushbericht stuurt, mag je altijd naar deze post linken of dit emailadres geven: *knip*@gmail.com
[ Voor 0% gewijzigd door SmartDoDo op 29-11-2009 19:48 ]