☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Aan het importeren van het live adres ben ik nog niet begonnen. Wil eerst even mijn hotmail fixen. Op mijn hotmail account staan zo'n 200 mails (dat geeft mijn hotmail account in het progamma 'mail' (mac) aan). Deze berichten wil ik overzetten naar gmail.Marzman schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:01:
[...]
Ik dacht dat hij bedoelde 200 mails in zijn Live/hotmail. Als hij bedoelt in zijn Gmail kan het wel kloppen ja, het zijn batches van ongeveer 200 mails (verschilt per keer in aantal ook nog)
zoals ik hierboven als schreef is het vage dat als ik inlog via hotmail.com ik ook niet al deze 200 emails te zien krijg en dit zijn gedeeltelijk weer andere mails dan de mails die ik nu bij gmail zie...
I dont get it....
[ Voor 16% gewijzigd door SquareOne op 03-12-2010 18:14 ]
/▌
Deze instellingen?
Account description: Hotmail
Personal information
Full name: Bram ********
E-mail address: bram.*******@hotmail.com
server information
user name: bram.********@hotmail.com
Password: ********
incoming server pop3.live.com : 995
*use SSL to connect*
outgoing server: smtp.live.com : 587
*override default port*
*use SSL to connect*
Ahaaa! Het duurde even een week voordat ik dat met mijn blinde kop ook zag, maar inderdaad!Wiethoofd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:40:
[...]
En als het goed is komt er dan een gele balk aanzetten met de vraag of je alle berichten die aan je zoekopdracht matchen wilt selecteren.
Ik krijg netjes (in de NL versie) zodra ik op het selectievakje, om de eerste 20 te selecteren, heb geklikt:
[...]
Ik vind het jammer dat ik niet gewoon 100 resultaten zie, want soms zoek ik iets ipv dat ik iets wil verwijderen, maar voor het verwijderen werkt dit uitstekend.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
En is het mogelijk bepaalde conversaties te markeren zodat ze in de Inbox terecht komen als een filter ze normaal filtert?
[ Voor 39% gewijzigd door Olaf van der Spek op 26-12-2010 16:31 ]
Live is ook geen gmailWiethoofd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:20:
Gaat lekker bij Gmail... Vinkje staat _NIET_ bij 'Een kopie van het gedownloade bericht op de server achterlaten.' maar wat krijg ik voor melding:
[...]
Owner of DBIT Consultancy
/▌
Nu las ik al overal op internet dat in je Gmail adres zoveel punten mogen staan en dat Gmail daar gewoon niet naar kijkt. Dat iemand een keer een tikfoutje maakt of een keer het verkeerde adres invoert kan gebeuren maar dit is nu al de 10e keer in een paar weken tijd. Hiervoor heb ik het nooit gehad en het gebeurd nu steeds vaker.
De e-mails variëren van bedrijfsuitjes tot complete CV's. Het komt ook elke keer van andere personen/bedrijven. Toen ik vorig jaar de allereerste keer zo'n mailtje binnen kreeg heb ik nog heel netjes gereageerd om door te geven dat ze het naar de verkeerde persoon heeft gestuurd. Heb daar niks op terug gekregen en bij de overige e-mails geen moeite meer gedaan.
Iemand anders met hetzelfde "probleem"?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Het kan natuurlijk zijn dat iemand een verkeerd e-mailadres doorgeeft en dat het eigenlijk the.wizzard@gmail.com moet zijn ipv the.wizard wat bij jou uitkomt.
/▌
Er kan bij gmail niet iemand met the.wizard zijn terwijl jij thewizard bent. Als er een mail op de mailservers van gmail binnen komt, worden eerst alle punten eruit gehaald en vervolgen kijkt gmail bij wie dat mail adres hoort.The Wizard schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:15:
Klopt, ik krijg ook wel eens mailtjes van iemand die met punt is (bijv. the.wizard) terwijl ik thewizard ben. Heel vervelend...
Dat is dus wel zo.--Niels-- schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:50:
[...]
Er kan bij gmail niet iemand met the.wizard zijn terwijl jij thewizard bent. Als er een mail op de mailservers van gmail binnen komt, worden eerst alle punten eruit gehaald en vervolgen kijkt gmail bij wie dat mail adres hoort.
Als je een e-mail stuurt naar the.wizard of thewizard of th.ewiz.ard dan komen ze bij dezelfde persoon.
*edit*
Verkeerd gelezen, jij bedoeld het ook zo

Maar ik heb het dus met mijn voorletter en achternaam. Dat aan elkaar is mijn e-mail adres maar ik krijg het dus telkens binnen met een punt tussen de voorletter en achternaam.
[ Voor 19% gewijzigd door mickjuh op 20-01-2011 22:22 . Reden: Verkeerd gelezen ]
Anoniem: 26235
Enkel de registratienaam is dan belangrijk om te kunnen inloggen op gmail.
Ja, ik krijg vaak mails die voor anderen bestemd zijn. Ik heb zelf 'canaria' maar het komt voor dat ik dingen voor bijvoorbeeld canaria1234 krijg en al jaren voor persoon.canaria. Best raar. Dat gaat dan om logins voor blackboard, foto's van feestjes, klachtenbrieven en facebook-invites. De echte, niet de spamvariant. Ik vind het maar een onbetrouwbare dienst.mickjuh schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:58:
Ik krijg de laatste tijd echt veel e-mails van gewone Nederlanders waarin mijn e-mail adres met een punt "." tussen meerdere mensen in de AAN-regel staat. Achter mijn e-mail adres staat dan: (ja dit ben jij). Mijn e-mail adres is zonder die punt.
[...]
Iemand anders met hetzelfde "probleem"?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 118213
Voor spamgerelateerde zaken kun je ook gebruikersnaam+eigentekst@gmail.com gebruiken.Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:24:
Is toch al lang bekend met die punten dat het mogelijk is. Je kunt het uitstekend voor spam gebruiken. Nu ben ik al voorzichtig met het weggeven van mijn hoofdadres. Maar als het toch nodig is en ik ben niet helemaal zeker dat de ontvanger wel ok is schuif ik wat met de punten en kan zo zien of die ontvanger dan een idioot is qua spam.
Enkel de registratienaam is dan belangrijk om te kunnen inloggen op gmail.
Bij mij zou dat dan grensgevalx+spam@gmail.com zijn. Deze komt gewoon in mailbox binnen, echter kan ik nu wel handig zien wat ik ingevuld heb achter de +, en eventueel handig filtering gebruiken.
Bijvoorbeeld grensgevalx+sitenaam@gmail.com zou handig kunnen zijn om te zien wíe er precies onhandig is geweest met je gegevens.
Ik denk dat het toch iets lokaals is met mijn laptop.
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 25-01-2011 13:06 ]
/▌
- Heb Outlook nu zo ingesteld om verzonden items niet op te slaan (anders krijg je dubbele entries).
- Omdat ik mijn mail ook offline wil back-uppen laat ik outlook de berichten van mijn sub-mappen/labels downloaden maar niet de map/label 'alle berichten'. Anders ben je dubbel aan het opslaan.
- Purge deleted lijkt bij mij niet te werken vanuit Outlook dus sleep ik te verwijderen berichten maar naar de map Prullenbak.
- Mails van andere email-accounts geef ik een label mee in Gmail en laat ze de Inbox bypassen.
So far so good volgens mij. Maar voor onderstaande problemen heb ik nog geen oplossing kunnen bedenken/vinden.
- Hou zorg je er voor dat Outlook en Gmail de map Concepten in sync houden. Outlook wil het nl. in zijn eigen (niet-imap) map opslaan en ik kan geen optie vinden om een andere map voor concepten aan te wijzen.
- Als ik een mail in Gmail een Star/Flag geef die in meerdere mappen thuis hoort (Inbox en Map/Label 1) dan geeft Outlook natuurlijk ook 2 taken weer, want er zijn in 2 mappen mails te vinden met een flag. Is dit te voorkomen?
- Volgens mij zijn Taken die in Outlook zijn aangemaakt niet te syncen met Gmail/Google Calendar?
.....Labels, leuk idee maar doe mij maar gewoon standaard mapjes.
Dat is een Outlook beperking, die staat niet toe om de drafts/concepten folder aan een IMAP folder te koppelen.Polster schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:30:- Hou zorg je er voor dat Outlook en Gmail de map Concepten in sync houden. Outlook wil het nl. in zijn eigen (niet-imap) map opslaan en ik kan geen optie vinden om een andere map voor concepten aan te wijzen.
Misschien dat deze tip helpt.- Als ik een mail in Gmail een Star/Flag geef die in meerdere mappen thuis hoort (Inbox en Map/Label 1) dan geeft Outlook natuurlijk ook 2 taken weer, want er zijn in 2 mappen mails te vinden met een flag. Is dit te voorkomen?
Ik gebruik gewoon de webmail, heb in het verleden wel Thunderbird met Googleprovider oid als extentie gebruikt wat beter werkt als Outlook, maar de webmail werkt eigenlijk net zo snel (tenzij er een storing is, maar dan ben je met imap vaak ook nergens omdat niet alle berichten lokaal staan)
/▌
http://lifehacking.nl/web20/gmail-interface-veranderingen/
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ja, ik wel, niet heel spannend, gewoon weer iets schonerJKratos schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:08:
Mensen die hier al de nieuwe interface hebben? Ikzelf nog niet. Wel sinds vanochtend linksboven een 'Orkut' knop erbij gekregen.
http://lifehacking.nl/web20/gmail-interface-veranderingen/
Ziet er inderdaad net iets rustiger uit.
In het begin had ik hotmail, wat voor mij toen der tijd goed werkte. Echter ik wilde meer en meer overzicht, en zo kwam ik via een vriend van mij bij Gmail uit. Hij gaf mij een invite.
Het werkte lekker, alleen had ik het idee dat ik het nog niet eruit haalde wat erin zat.
Ik deed ook eerst mijn Hotmail in mijn Gmail ophalen. Dat heb ik nu veranderd, overal mijn nieuwe e-mail doorgegeven, en toen eens aan de slag met Labels gegaan. Vrijwel elke mail krijgt nu een label als deze binnen komt, en voeg een label toe als ik deze later nog terug moet lezen of door moet sturen.
Heb er nu een hoop, maar wat werkt dat overzichtelijk zeg!! Vooral met de minimalistische interface super!!
Nu heb ik sinds een half jaar een Android telefoon, en heb toen al mijn contacten in mijn Gmail geimporteerd. Verschillende groepen aangemaakt e.d.
En ook dat werkt zeer simpel en goed, word vrijwel meteen gesynct met mijn telefoon, en andersom.
Omdat ik vanuit mijn Android als ik op een contactpersoon zijn adres klik meteen er naar toe kan navigeren heb ik bij alle contact gegevens op een aantal avonden de adresgegevens ingevuld.
Nou heb ik een aantal contacten die op dezelfde plek werken, maar vond geen mogelijkheid om bij die ( stuk of 10 ) in een keer hetzelfde adres toe te voegen. En aangezien ik alles compleet wil hebben vond ik het niet mooi staan om er maar 1'tje een adres te geven. Klein minpuntje i.m.o. maar dat zal niet vaak gebruikt worden heb ik het idee.
Verder vind ik de agenda en de taken ook goed werken. Deze gebruik ik meer voor prive, aangezien ik zakelijk toch nog een papieren agenda bij me heb. ( voor het geval dat alles uitvalt )
Ik ben erg tevreden, en de goede integratie met Android ( wat van Google is, en daarom eigenlijk ook niet anders had verwacht ) maakt het een zeer fijne mail client.
Echter vind ik toch wel een nadeel aan Gmail.
Stel dat Google ooit zijn deuren moet sluiten ( wat ik in mijn leven niet zo snel zie gebeuren ) dan worden dus ook mijn gegevens gedelete.
Zucht...
Haal je het toch gewoon lokaal binnen met Outlook/Thunderbird/Mail etc. Of je laat je mail doorsturen naar een 2e mailservice.SgtElPotato schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:36:
Stel dat Google ooit zijn deuren moet sluiten ( wat ik in mijn leven niet zo snel zie gebeuren ) dan worden dus ook mijn gegevens gedelete.
en, heb je alles nog?SgtElPotato schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:36:
nieuws: Gmail-gebruikers maken melding van lege mailbox - update
gelukkig zelf niet getroffen
Niet getroffen hoor maar ik realiseerde mij dat ik geen backup heb en dat ik daarmee een beetje dom ben.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat zou wel mooi zijn dat alles gerestored kan worden, ben wel benieuwd hoe het kan dat deze 40.000 accounts 'gereset' hadden kunnen worden.We have revised downward our estimate of the total number of users affected by this issue from 0.08% to 0.02% of Google Mail users. Access has been restored for one third of the affected users. The remaining 0.013% of accounts are being restored on an ongoing basis, and we expect the issue to be resolved for everyone within 12 hours.
Edit: volgens mij zijn er meer nieuws berichten verschenen dan dat er gebruikers getroffen zijn
[ Voor 8% gewijzigd door JoetjeF op 28-02-2011 20:33 ]
Ik ga het ook doen maar wacht even een week totdat iedereen die nu in paniek het doet uitgesynct is, dan gaat het vast sneller.Sando schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:59:
Ik ben nu mijn gmail aan het backuppen maar het gaat heeeeeel traag. 200 mails per uur traag.![]()
Niet getroffen hoor maar ik realiseerde mij dat ik geen backup heb en dat ik daarmee een beetje dom ben.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Poeh, ik ben benieuwd hoe je met honderd miljoen gebruikers precies achterhaalt wat er voor 0,02% fout ging. Ik ben ook benieuwd wat er fout ging. Maar ze zullen er waarschijnlijk geen relevante uitspraken over doen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
edit:
"More than one-third of the affected accounts have been restored, while the company expects to restore the remaining 0.012% of accounts within the next 10 hours."
[ Voor 62% gewijzigd door apNia op 28-02-2011 23:26 ]
0,3% - 0,28% - 0,08% - 0,012/0,666 = 0,018%
[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 01-03-2011 00:36 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Blijkbaar slaan ze de data ook op tape op
Geeft niet hoor een keer een hikje en via t web kom ik er ook, maar toch opvallend zo ineens
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
.
Dat ging toch alleen om het menuutje bovenin? Ik gebruik de Engelstalige versie (kun je wel in de gmail settings instellen) en heb sindskort wel een iets ander menuutje.Xaero schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:46:
Tijdje terug werd hier gemeld dat Gmail een nieuwe layout kreeg.. Maar hier krijg ik hem gewoon niet naar voren.. Zijn er al mensen die die nieuwe layout plots hebben gekregen?
Sinds gisteren oid heb ik ook de nieuwe layout op de (door mij meest gebruikte) combinatie OSX en Firefox 4.0RC1
Edit; ik pas net even mijn taal aan naar Engels en ik heb gelijk de nieuwe layout, zet hem daarna terug naar NL en ook weer teurg naar de oude layout. Lijkt dus taal-afhankelijk te zijn.
[ Voor 48% gewijzigd door JKratos op 16-03-2011 18:08 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Leuk, vraag me alleen af of dit niet voor nog meer spam gaat zorgen omdat ze dan een bevestiging hebben dat je emailadres bestaat. Maar vooralsnog heb ik alle vertrouwen in GMail
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
.

Ik heb volgens mij trouwens geen nieuwe layout (of het is heel subtiel en ik zie niet wat er anders is
[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 20-03-2011 19:48 ]
/▌
PC is gewoon up to date en alles
Hoi!
Nu werkt het ineens niet meer
Meer mensen dit opgevallen? (Chrome 10, Win 7 x64)
Ja heel irritant. Maar dit was me een paar maanden geleden al opgevallen.monnick schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:58:
Niet echt Gmail probleem, maar wel héél storend. Het snel invoeren van een tijd lijkt niet meer te werken in Google Calendar. Voorheen kon je altijd erg fijn de tijd van je afspraak opgeven door je afspraak simpelweg te typen als "Verjaardag Joost om 20:00". Dan werd de afspraak automatisch om 8 uur gezet.
Nu werkt het ineens niet meerIk heb ook al andere varianten geprobeerd als "Verjaardag @ 20:00" of gewoon "Verjaardag 20:00", maar hij maakt er steeds een afspraak van die de hele dag duurt.
...less is more
/▌
Lijkt erop dat Gmail mail kwijt is geraakt...
[ Voor 7% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 23-03-2011 16:35 ]
Kijk eens of hij bij https://mail.google.com/mail/#all staat
Ik kreeg vanmorgen een registratiemailtje binnen van Samsung, terwijl ik mij daar helemaal nooit geregistreerd heb. Hij bleek gericht te zijn aan ene Wendy met dezelfde achternaam als ik heb. Mijn voorletter is ook een W. Ik heb een emailadres met de combinatie van mijn voorletter en mijn achternaam aan elkaar. Haar emailadres is hetzelfde als die van mij, maar alleen met een punt tussen de voorletter en de achternaam.
Ik probeerde het mailtje naar haar door te sturen, maar kreeg hem vervolgens in mijn eigen mailbox. Toen heb ik mijzelf uitgelogd en geprobeerd in te loggen met het emailadres van Wendy en mijn wachtwoord en ik kom gewoon in mijn eigen inbox. Het lijkt er op dat Google alle punten in een gebruikersnaam wegstreept, want een medestudent van mij heeft dit ook.
Anoniem: 6395
Als jouw emailadres henkingrid@gmail.com is, is dat gelijk aan henk.ingrid@gmail.com en h.e.n.k.i.n.g.r.i.d@gmail.comdev10 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:52:
Heeft iemand ook last van het volgende?
Ik kreeg vanmorgen een registratiemailtje binnen van Samsung, terwijl ik mij daar helemaal nooit geregistreerd heb. Hij bleek gericht te zijn aan ene Wendy met dezelfde achternaam als ik heb. Mijn voorletter is ook een W. Ik heb een emailadres met de combinatie van mijn voorletter en mijn achternaam aan elkaar. Haar emailadres is hetzelfde als die van mij, maar alleen met een punt tussen de voorletter en de achternaam.
Ik probeerde het mailtje naar haar door te sturen, maar kreeg hem vervolgens in mijn eigen mailbox. Toen heb ik mijzelf uitgelogd en geprobeerd in te loggen met het emailadres van Wendy en mijn wachtwoord en ik kom gewoon in mijn eigen inbox. Het lijkt er op dat Google alle punten in een gebruikersnaam wegstreept, want een medestudent van mij heeft dit ook.
Oftewel, of er een punt inzit maakt helemaal niets uit. Een goede aanname is dat je naam genoot het emailadres bij @hotmail.com heeft, en dacht dat dat hetzelfde was als gmail. Een andere aanname is dat zij misschien de volledige voornaam heeft en dit vergeten is?

Dit staat trouwens ook eerder in dit topic uitgelegd, zie ik net.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 6395 op 04-04-2011 09:59 ]
dit klopt ik kan ook inloggen als ik de punten uit mijn email adres weglaat om in te loggen.dev10 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:52:
Heeft iemand ook last van het volgende?
/▌
Zoja: check eens even of je die nog hebt, en van waar, want ik vind 'm niet meer. Normaal zit die in mijn gesyncte account maar hij is overal weg...
https://chrome.google.com...pihcoejdieiimhiecclokidea
An error occurred:
Item not found. This item may have been removed by its author.
Er zijn wel meer verjaardagsproblemen.monnick schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:58:
Niet echt Gmail probleem, maar wel héél storend. Het snel invoeren van een tijd lijkt niet meer te werken in Google Calendar. Voorheen kon je altijd erg fijn de tijd van je afspraak opgeven door je afspraak simpelweg te typen als "Verjaardag Joost om 20:00". Dan werd de afspraak automatisch om 8 uur gezet.
Nu werkt het ineens niet meerIk heb ook al andere varianten geprobeerd als "Verjaardag @ 20:00" of gewoon "Verjaardag 20:00", maar hij maakt er steeds een afspraak van die de hele dag duurt.
Als Joost in 2010 geboren is zet ik in mijn agenda op 22 maart, Joost geboren 2010. Met Goosync zet ik door naar mijn N8, maar sommige verjaardagen worden elke maand gekopieerd.
Mijn oplossing was om Google Contactpersonen te gebruiken, maar als ik bij Joost aangeef dat hij op 22 maart 2010 geboren is krijg ik op mijn telefoon op 22 maart alleen maar te zien dat hij jarig is. Hoe oud is hij nou geworden? Daarvoor moet ik dan weer naar mijn contactpersonen gaan...
Als Google weet wanneer Joost geboren is kunnen ze me ook wel gelijk zeggen hoe oud hij geworden is, toch?
Het lijkt ineens per taal te verschillen. Op Nederlands voerde ik normaal gesproken "1600 Afspraak" in en dan stond hij netjes om 4 uur. Maar dat werkt inderdaad niet meer
Na wat gevogel blijkt dat als je de Calendar op English UK zet hij "16:00 Afspraak" (zonder dubbele punt werkt niet) wel goed pakt.
En @Geurt
gewoon jaarlijks herhaalde afspraak in Calendar met "Naam jarig (geboortejaar)"?
[ Voor 13% gewijzigd door Glitch op 10-04-2011 17:45 ]
Ook relevant (en waarschijnlijk al 30 keer langsgekomen in deze topicreeks), je kunt ook een + in de gebruikersnaam gebruiken, alles wat daaropvolgt wordt genegeerd. Je kunt dus bijvoorbeeld henkeningrid+eenpoepsite@gmail.com invullen, dan krijg je email binnen met 'eenpoepsite' in het geaddresseerde adres en weet je welke site je e-mailadres dooverkocht heeft (bijvoorbeeld). Moet een + natuurlijk wel door de validator van de desbetreffende poepsite geraken.Anoniem: 6395 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:58:
[...]
Als jouw emailadres henkingrid@gmail.com is, is dat gelijk aan henk.ingrid@gmail.com en h.e.n.k.i.n.g.r.i.d@gmail.com
Beter nog:YopY schreef op zondag 10 april 2011 @ 18:18:
[...]
Ook relevant (en waarschijnlijk al 30 keer langsgekomen in deze topicreeks), je kunt ook een + in de gebruikersnaam gebruiken, alles wat daaropvolgt wordt genegeerd. Je kunt dus bijvoorbeeld henkeningrid+eenpoepsite@gmail.com invullen, dan krijg je email binnen met 'eenpoepsite' in het geaddresseerde adres en weet je welke site je e-mailadres dooverkocht heeft (bijvoorbeeld). Moet een + natuurlijk wel door de validator van de desbetreffende poepsite geraken.
Wat na de + staat wordt onder dat label geplaatst als het label bestaat!
Net even getest, maar ik krijg het niet voor elkaar...Snake schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:57:
[...]
Beter nog:
Wat na de + staat wordt onder dat label geplaatst als het label bestaat!
/▌
Dat is inderdaad ergens tussen nu en enkele weken geleden aangepast, en ik krijg het op geen enkele manier meer werkend. Heb de afspraken "16:00 Test", "16.00 Test", "1600 Test" en "16u Test" aangemaakt, maar allemaal kwamen ze als "all day event" te staan.Glitch schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:39:
@Monnick
Het lijkt ineens per taal te verschillen. Op Nederlands voerde ik normaal gesproken "1600 Afspraak" in en dan stond hij netjes om 4 uur. Maar dat werkt inderdaad niet meer
Na wat gevogel blijkt dat als je de Calendar op English UK zet hij "16:00 Afspraak" (zonder dubbele punt werkt niet) wel goed pakt.
[ Voor 80% gewijzigd door CodeCaster op 10-04-2011 23:09 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Niet echt een oplossing, maar beter dan steeds handmatig de timestamp aan te moeten passen.
Ik importeer mail van een ander mailaccount bijv. pop3.pininwerk.nl
Nu krijg ik deze mails binnen, maar allemaal met het label "pininwerk" Leuk, maar dat wil ik niet.
ik kan niet vinden hoe dat weggelaten moet worden, dus net zoiets als filters, maar dan ondersom
iemand een idee? > thx
www.casarodriguillo.com

oh, dat vind ik dus echt heel dom van mezelf, ik heb volgens mij 3x alle settings doorgelopen.
zucht en bedankt
www.casarodriguillo.com
Wat denken jullie hiervan?
/▌
Hmm ok!Marzman schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:56:
Werkt perfect, als het een e-mailadres is onder domein zou ik kijken naar Google Apps (werkt nog perfecter want je ziet namelijk bij Google wel altijd het echte e-mailadres ook staan waarmee de mail verzonden is zodat je makkelijker op te sporen bent bij spamklachten, tenzij je een betaald Apps account hebt).
/▌
Dat had ik ook, maar door een sync probleem worden veel verjaardagen elke maand gekopieerd.Glitch schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:39:
@Geurt
gewoon jaarlijks herhaalde afspraak in Calendar met "Naam jarig (geboortejaar)"?
/▌
Hmm oke, en kun je dan met een e-mailclient dan wel je geïmporteerde e-mailadres gebruiken om mee te verzenden? Of geeft dat toch wat moeilijkheden?Marzman schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:38:
Je kan pop3 of imap gebruiken, maar ik ben zelf overgeschakeld op de webinterface en de Gmail client uit Android.
Anoniem: 395864
Ik heb zelf even e.e.a. geprobeerd, maar het is me niet gelukt om die "oude" optie terug te toveren.
Heeft iemand hier misschien hetzelfde probleem, of is zij de enige? Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en wat ik zou kunnen doen?
/▌
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De reden is wel duidelijk overigens. De attachments komen ineens van "mail-attachment.googleusercontent.com" en niet meer van "mail.google.com" zoals bij mij al jaren gebruikelijk was. Ik wil dus graag weer terug naar de standaard versie want de proxy op mijn werk houdt alles van googleusercontent.com tegen.
Iemand een idee? Op internet zijn er meer mensen te vinden die dit probleem tegen zijn gekomen, alleen is daar ook niets te vinden qua oplossing.
Vandaag ga ik eens proberen om via mijn hosts file alles wat naar googleusercontent.com gaat door te sluizen naar mail.google.com. Misschien dat dat helpt maar ik ben er bang voor.
Overigens is het zeker geen virus want beide servers worden door google gehost en ik heb het probleem op een pc die net nieuw geinstalleerd is. Taalinstellingen maken niet uit. Ook de browser of het OS niet. Het is gewoon opeens veranderd van mail.google.com naar mail-attachment.googleusercontent.com.
Het is een lerend systeem (net als de spam).mickjuh schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:44:
Sinds kort is de optie om een bericht te markeren als "belangrijk" er bij gekomen. Echter heel willekeurig zet hij 50% van de nieuwe e-mails op "belangrijk". Iemand enig idee of hier iets voor valt in te stellen? Dat ik alleen handmatig e-mails als belangrijk kan markeren?
/▌
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
/▌