Heb de Live nu binnen, en ja 't is een leuk ding.
Ben bij FW .17 gebleven, want .24 brengt wel youtube changes maar ook SD daar.
Nu zit ik met een probleem met youtube, ik sign in met mijn account, maar zie niks bij favorites of playlist staan. Tevens vraagt die steeds bij inloggen opnieuw of ik de account wil opslaan. Jammer, want via "keyboard" zoeken is tijdrovend.
Verder speelt die geen wmaPro af naar de tv, maar dat wist ik al.
Speelt geen.ram af, maar ok, real is verloren zaak. Speelt ook geen.mov af en dat verbaast me wel beetje.
De AB reageert goed, alleen de eject knop vind ik wat overbodig.
Een mkv van 6 gig speelt perfect, een BD25 speelt ook perfect, allemaal streaming (kabeltje, mind you) vanaf mijn pc.... maar gaat na paar minuten stotteren, dat is jammer maar niet erg.....BD25 zal ik nou niet heel snel pakken.
En dat WD discovery software, is dat echt nodig?
Tenslotte zag ik dat in de Fw die prereleased is, dat er Win7 support is, wat werkt erdan niet goed? Bij mij prima in 7 32bit.
Wat ook leuk is, in Win2k op mijn notebook verschijnt die ook gewoon, en de usb drive wordt gelijk gemapped (in 7 heb je daar die Wd tool voor). Enige is, dat die in 2k onder workgroup naam verschijnt, aangezien je de echte naam van je werkgroup niet in de Live kan ingeven.
Schrok trouwens wel een beetje toen ik zag wat de originele FW op mijn exemplaar was>> .12, de beruchte brick-firmware.
[
Voor 17% gewijzigd door
Sjah op 10-03-2010 20:28
]