Ik heb vrijdag ook een WD TV Live! gehaald. Mooi ding. Ik had "vroeger" een WD TV1.
Wat me direct opvalt tov de oude:
+Snellere menu's, ab reageert sneller.
+Uitgebreidere settings
+Mooie gui met Youtube(voor het eerst The Online Gamer gezien

) Zeer mooi beeld voor op een CRT TV!
+Ondertitel -/+ delay met links en rechts.
-Via composiet op mijn CRT TV heb ik nu een waas over mijn beeld lopen. Het lijkt op (mot)regen die van links naar rechts over het beeld loopt. Ik moet nog proberen of ik via een SCART convertor het beeld beter kan krijgen. met de oude WD TV had ik wel strak beeld.
Ik heb hem vooral gekocht voor de netwerksupport. Ik ben heel blij de hij de mappen op de share een plaatje geeft als er een folder.jpg present is. Wel heb ik wisselvallige resultaten met het vinden van de share.
Ik heb de register aanpassingen gedaan zoals eerder vermeld in dit topic, en toen dit:
-Ik zag gisteren aan het begin van de avond meteen mijn PC host naam, en door alle shared folders bladeren was een makkie.
-Ik had met SABNZBD+ popstars gedownload, wat dat had ik vrijdag gemist. Nadat popstars binnen was, ging SAB verder met wat andere videobestanden.
-Popstars afspelen via het netwerk ging perfect, en ik genoot van beeld en geluid.
-Helaas bleef PAR2.exe hangen op 100% CPU, en daardoor viel de netwerk connectie uit. De WD TV stopte met spelen.
-Op de PC heb ik PAR2.exe gekilled, maar de WD TV zag weer mijn PC hostnaam niet.
-Het lastige is dan dat je dus ook niet ziet "netwerk zoeken" ofzo, je druk op enter en rechts, maar je ziet geen enkel effect van je input. best irritant.
-Ik heb mijn PC gereboot. Mijn WD TV uit gezet, de stroom onderbroken en opnieuw aangezet, weer geen netwerk.
-Toen even een youtube filmpje gespeeld, ook om te kijken of het netwerk het wel goed doet, en toen:
-Netwerk zichtbaar, en ik kon de shares benaderen en de uitslag zien van popstars. Wel jammer die onderbreking.
Ik log trouwens in door user admin+pwd in te vullen van mijn Win7 x64 PC.
Enige wat ik nog niet heb gedaan is de netwerkgroep naam van mijn PC aangepast. Je zou gewoon de groep in de WD TV moeten kunnen aanpassen, maargoed, Ik gebruik mijn shares van mijn vaste PC namelijk ook veel voor mijn laptop, en ik heb dan weinig zin daar iets aan te moeten veranderen. Maar dat ga ik nog wel proberen. Hoe moet ik hem ook alweer noemen? WORKGROUP he?