ik zat ook al als een gek te zoeken maar windows 64bit heeft een andere installer nodig. De 64bit
Ik krijg gewoon netjes 20mbitlasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:37:
28 minuten voor 60 mbgaat atm wel heel erg langzaam
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
iTunes 9 is heel geyl kan ik jullie vertellen!
1.1mb/s als een van de eerste binnen halen is cool
3.1 duurt wat langer
[ Voor 10% gewijzigd door t1mmy op 09-09-2009 20:41 ]
Ik heb hem ook al hoor
De firmware update voor de touch vind ik nu al goed. Na het opstarten komt de touch iig weer direct in het slider scherm en wordt niet eerst een paar seconden zwart.
Hmm, nu krijg ik wel de 3.1.1 update te zien.
waarom is het eigenlijk 3.1.1? waar komt die 0.0.1 vandaan?
waarom is het eigenlijk 3.1.1? waar komt die 0.0.1 vandaan?
Waarom niet via de auto update

Dan maar handmatig... @300KB/s (tttrrraaaaagggggg)
Ik heb hem gewoon van de apple sitewebmail schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:45:
[...]
Waarom niet via de auto update![]()
[afbeelding]
Dan maar handmatig... @300KB/s (tttrrraaaaagggggg)
Je kan ook vragen of ze het opsturen net als SLlasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:37:
28 minuten voor 60 mbgaat atm wel heel erg langzaam
En heel erg bling bling...zo 2004Frietsaus schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:46:
Oei, wat een interface speeltuin zeg dat iTunes 9...
En als er geen nieuwe CPU in de iPod Touches zit..
Zou je dan met FW 3.1 ook dat nieuwe GLES 2.0 kunnen installen op 'n iPod Touch 2G en dus beter gamen?
Dan installeer ik 3.1 wel op de iPod Touch 2G van m'n gurlie en koop ik een exclusieve Zune HD 32GB
Zou je dan met FW 3.1 ook dat nieuwe GLES 2.0 kunnen installen op 'n iPod Touch 2G en dus beter gamen?
Dan installeer ik 3.1 wel op de iPod Touch 2G van m'n gurlie en koop ik een exclusieve Zune HD 32GB
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
iTunes downloadsite ligt er inmiddels uit..
edit: en echt mooier/beter is 9 ook niet...
edit: en echt mooier/beter is 9 ook niet...
[ Voor 35% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 20:53 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
ze waren het net aan het updaten, ik zag de itunes 8 plaatjes naar 9 veranderen, daarna begon hij fouten te geven...SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:49:
Anoniem: 151391
Idd, iemand een directe links naar de download?SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:49:
Oh, Windows? Dan heb ik niets gezegd.Pendora schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:39:
[...]
ik zat ook al als een gek te zoeken maar windows 64bit heeft een andere installer nodig. De 64bit
Voor OSX is een 64-bit iTunes niet iets wat binnenkort gaat gebeuren namelijk.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Voor de mensen met een Mac waarbij http://www.apple.com/itunes/download/ niet werkt:
Klik eerst onderstaande link aan, daarna kun je op bovenstaande link de software wel downloaden.
http://appldnld.apple.com...909.Tza9j/iTunesSetup.exe
Edit: Je hoeft alleen te wachten tot de .exe download draait, daarna kun je hem annuleren. Je staat dan in een 'whitelist' om iTunes 9 te downloaden.
Klik eerst onderstaande link aan, daarna kun je op bovenstaande link de software wel downloaden.
Edit: Je hoeft alleen te wachten tot de .exe download draait, daarna kun je hem annuleren. Je staat dan in een 'whitelist' om iTunes 9 te downloaden.
[ Voor 20% gewijzigd door Krisp op 09-09-2009 21:10 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Sinds wanneer werkt mac ook met .exe bestanden?Krisp schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:55:
Voor de mensen met een Mac waarbij http://www.apple.com/itunes/download/ niet werkt:
Ik ben heel benieuwd hoe de ZuneHD 32GB zich zal gaan verhouden tov de Touch 3G. De vorige Zune was geen tegenstander, maar de redelijk conservatieve upgrade van het 32GB model van Apple verbleekt een beetje bij de "Tegra-power" sprong voorwaarts van de Zune. Ik wacht mijn keuze nog even af.
Als je een iPod Touch 2G naar 3.0 via de restore functie 'geinstalleerd' hebt, gaat dat nog problemen opleveren met updaten naar 3.1.1 / check naar aankoop?
iemand al dat nieuwe Genius DJ gedoe gevonden..?
en trouwens.. wat geeft iTunes het recht zélf te bepalen welke apps ik wel en niet meer op m'n touch wil..? Enkele willekeurige apps staan gewoon uitgevinkt..!
en trouwens.. wat geeft iTunes het recht zélf te bepalen welke apps ik wel en niet meer op m'n touch wil..? Enkele willekeurige apps staan gewoon uitgevinkt..!
[ Voor 62% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 21:03 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Zucht, ze hebben de close/minimize/zoom widgets van iTunes 9 niet eens aangepast naar die van Snow Leopard.
Nope, heb ik zojuist ook gedaan. De touch voelt nu weer wat 'sneller' aan in vergelijking met de 3.0 update.anthonycd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:59:
Als je een iPod Touch 2G naar 3.0 via de restore functie 'geinstalleerd' hebt, gaat dat nog problemen opleveren met updaten naar 3.1.1 / check naar aankoop?
Nog 4 minuten
[ Voor 6% gewijzigd door t1mmy op 09-09-2009 21:04 ]
Okeej, ben hem nu wel aan het downloaden, installen doe ik mss later nog. Snelheid was hier altijd eigenlijk wel goed, alleen heb ik het gevoel dat mijn WiFi bereik met 2.2.1 beter was dan nu met de 3.0...hopelijk is de 3.1.1 wat dat betreft wat beter...Side-Kick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:02:
[...]
Nope, heb ik zojuist ook gedaan. De touch voelt nu weer wat 'sneller' aan in vergelijking met de 3.0 update.
nieuw in de app store op de touch/phone.. "top opgebracht", wat dat ook mag betekenen..
hoeveel cash apple met die app cashed.SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:05:
nieuw in de app store op de touch/phone.. "top opgebracht", wat dat ook mag betekenen..
Gewoon een top van de apps die het meeste opgebracht hebben.
OK logisch..lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:06:
[...]
hoeveel cash apple met die app cashed.
Gewoon een top van de apps die het meeste opgebracht hebben.
wat overigens érg vreemd is.. sommige apps kon ik op mn touch zelf niet updaten omdat ik geen 3.0 heb.. niet-compatible, ok prima.
Nu doe ik een update via iTunes.. lukt het wel, maar iTunes wil die apps nu niet meer syncen en heeft ze maar van m'n touch geschopt.. incl. een betaalde app..!
Aanklikken betekent nog niet volledig downloaden.lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:57:
[...]
Sinds wanneer werkt mac ook met .exe bestanden?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Installeren ging zonder problemen hier, vraag me af waar de nieuwe genius functie verstopt zit. Kan hem hier iig nog nergens vinden in 9. (OSX)
Heb wel de oude genius, en ben ook ingelogd.
Oe, de app-store op ode iPhone heeft nu ook Genius, das wel leuk
Heb wel de oude genius, en ben ook ingelogd.
Oe, de app-store op ode iPhone heeft nu ook Genius, das wel leuk
[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 09-09-2009 21:15 ]
Ik heb niets hoeven activeren. Wanneer je beschikt over 3.0, dan is 3.1 gratis. Anders moet je geloof ik $5 betalen.t1mmy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:11:
Ben nu heel leuk 3.1 aan het instaleren, maar hoe zit het met de activatie servers....?
Tethering werkt dus niet meer onder 3.1 
Iemand een manier om dit weer aan de praat te krijgen?
http://www.xbmcfreak.nl/
Dat is wel vreemd, bij mij klopt het nog gewoon.SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:00:
iemand al dat nieuwe Genius DJ gedoe gevonden..?
En ik ben ook op zoek naar die Genius mix ja. In de Help staat:
Een Genius-mix afspelen
Klik op 'Genius-mixen' links in het iTunes-venster (onder 'Genius').
Klik dubbel op een van de Genius-mixen om het afspelen te starten.
Onder Genius staat echter geen Genius-mixen.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Logisch, iTunes kan wel gewoon de nieuwste versie downloaden, hij wordt immers niet gelijk geinstalleerd. Nu dat je de nieuwste versie hebt kan die niet meer worden gesycned met je ipod (omdat die een oudere firmware heeft?)SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:08:
[...]
OK logisch..
wat overigens érg vreemd is.. sommige apps kon ik op mn touch zelf niet updaten omdat ik geen 3.0 heb.. niet-compatible, ok prima.
Nu doe ik een update via iTunes.. lukt het wel, maar iTunes wil die apps nu niet meer syncen en heeft ze maar van m'n touch geschopt.. incl. een betaalde app..!
oudere versies kun je vinden @ appulo.us
Update m'n touch maar even naar 3.1.. die paar euro..lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
[...]
Logisch, iTunes kan wel gewoon de nieuwste versie downloaden, hij wordt immers niet gelijk geinstalleerd. Nu dat je de nieuwste versie hebt kan die niet meer worden gesycned met je ipod (omdat die een oudere firmware heeft?)
oudere versies kun je vinden @ appulo.us
Ik kon het ook niet vinden, maar toen ik Genius updatete kwam hij wel ineens tevoorschijnTourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
[...]
Dat is wel vreemd, bij mij klopt het nog gewoon.
En ik ben ook op zoek naar die Genius mix ja. In de Help staat:
Een Genius-mix afspelen
Klik op 'Genius-mixen' links in het iTunes-venster (onder 'Genius').
Klik dubbel op een van de Genius-mixen om het afspelen te starten.
Onder Genius staat echter geen Genius-mixen.Ben nu Genius maar aan het bijwerken, misschien dat het daarna tevoorschijn komt.
iemand al Facebook en Twitter kunnen vinden in iTunes?
Die social media integratie?Sjengcity schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:20:
iemand al Facebook en Twitter kunnen vinden in iTunes?
Nog niets van terug gezien.
Yep, bij mij nu ook.Scott schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:17:
[...]
Ik kon het ook niet vinden, maar toen ik Genius updatete kwam hij wel ineens tevoorschijn
Hier werkt het nog wel. Ik heb wel een update gedaan en geen restore. Ik heb nog steeds de optie en mijn Mac herkend de iPhone ook nog steeds als externe modem.Erhnam schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
Tethering werkt dus niet meer onder 3.1
Misschien restoren naar 3.0.1, thetering activeren en dan updaten naar 3.1
Nee, inderdaad. Volgens mij zit dat alleen nog in de Amerikaanse Music store.lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:21:
[...]
Die social media integratie?
Nog niets van terug gezien.
http://www.techcrunch.com...ith-facebook-and-twitter/
Bij Genius update krijg ik de hele tijd een 413 error... zo kan ik nooit de nieuwe genius gebruiken, en moet ik in het ergste geval wachten tot morgen
Genius mixes = epic!
Maakt automatisch een rock en een trance mix aan op basis van m'n bieb.. Cool!
edit: ipod touch update van 2.1.1 naar 3.1.1 geeft een 5002 foutcode, op beide pc's hier thuis.. drukte hoop/gok ik..
Maakt automatisch een rock en een trance mix aan op basis van m'n bieb.. Cool!
edit: ipod touch update van 2.1.1 naar 3.1.1 geeft een 5002 foutcode, op beide pc's hier thuis.. drukte hoop/gok ik..
[ Voor 37% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 21:37 ]
Dat is dan vooral de goede marketing van MS/nVidea. De Cortex A8 die in de iPhone 3GS zit kan daar zeker tegenop. Die zit waarschijnlijk ook in de nieuwe iPod touch (32GB en 64GB), dus... het probleem zit voorlopig alleen in de software. Apple ondersteunt voorlopig nog geen 720P output, dus daar is de Zune beter. Meer over de CPU en GPU van de 3GS is te lezen op Anandtech.Roamor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:59:
Ik ben heel benieuwd hoe de ZuneHD 32GB zich zal gaan verhouden tov de Touch 3G. De vorige Zune was geen tegenstander, maar de redelijk conservatieve upgrade van het 32GB model van Apple verbleekt een beetje bij de "Tegra-power" sprong voorwaarts van de Zune. Ik wacht mijn keuze nog even af.
Als dat de graadmeter was, dan was zo'n beetje elk Apple event een mislukking
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ou’ll have to load the iTunes Music Store and share a song from there if you want to publish it to Facebook or Twitter.Tourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:29:
[...]
Nee, inderdaad. Volgens mij zit dat alleen nog in de Amerikaanse Music store.
http://www.techcrunch.com...ith-facebook-and-twitter/
zo spannend dus ook weer niet eigenlijk...
Mensen met een iPhone 2G die willen updaten: mijn iPhone werd zojuist gelocked op 3.1, ben nu aan het restoren naar 3.0.
Even geduld dus nog voor er een nieuwe PwnageTool uitkomt.
Even geduld dus nog voor er een nieuwe PwnageTool uitkomt.
vind de laatste apple events toch wat teleurstellend. Ok een tablet was wel vergezocht bij een rock n roll event, maar had toch wel een camera in de ipod touch verwacht ipv de nano...
Ik kan de Genius-mixen trouwens op m'n iPhone niet vinden. Werkt dat alleen op een Touch of Nano?

Updaten naar 3.1 en Genius updaten (iTunes > Store > Update Genius).Tourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:11:
Ik kan de Genius-mixen trouwens op m'n iPhone niet vinden. Werkt dat alleen op een Touch of Nano?
[afbeelding]
Daarna synchroniseren.
Op zich slim juist, mensen kopen nu dan maar een nieuwe Touch. Over x maanden komt een versie uit met camera kopen ze hem opnieuw, weer een cyclus later een gps erop weer een meute mensen die hem opnieuw koopt.DarkShadow schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:10:
vind de laatste apple events toch wat teleurstellend. Ok een tablet was wel vergezocht bij een rock n roll event, maar had toch wel een camera in de ipod touch verwacht ipv de nano...
Knallen ze het in 1 keer erop dan kopen de mensen hem maar 1 x.
Het is net drugs je moet scoren
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik kreeg ook een 3.1.1 update aangeboden, is dit een soort (very) hotfix?
Heb ik gedaan, maar waar zou ik die optie moeten vinden? Ik zie nog steeds alleen de oude Genius (gebaseerd op een nummer).MrAcid schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:15:
[...]
Updaten naar 3.1 en Genius updaten (iTunes > Store > Update Genius).
Daarna synchroniseren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 09-09-2009 22:23 ]
@ErikKo
Is het niet elke keer hetzelfde? Iedereen wordt gek gemaakt door de 100en rumors sites over tablets en cameras in allerlei ipods. Vervolgens blijkt het niet zo te zijn.
"Ik vond het maar een kut keynote"
Is het niet elke keer hetzelfde? Iedereen wordt gek gemaakt door de 100en rumors sites over tablets en cameras in allerlei ipods. Vervolgens blijkt het niet zo te zijn.
"Ik vond het maar een kut keynote"
* CyBeR zet 3.0 weer terug.
3.1 maakt dat ik niet meer kan internetten op m'n laptop via m'n telefoon.
iPhone naar versie 3.1 en iTunes 9.0 , nu nog Genius aan het updaten...ben benieuwd
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Kennelijk krijgen (pin me hier niet op vast) iphone gebruikers 3.1 terwijl ipod touch mensen 3.1.1 binnenkrijgen.tomtom137 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:19:
Ik kreeg ook een 3.1.1 update aangeboden, is dit een soort (very) hotfix?
Mensen die Twitter of Facebook zoeken:
iTunes Store, even uit- en weer inloggen. Daarna kun je op een link van een artiest, album of nummer klikken en dan 'deel met Twitter' of 'deel met Facebook'. Meer dan dit is het niet.
iTunes Store, even uit- en weer inloggen. Daarna kun je op een link van een artiest, album of nummer klikken en dan 'deel met Twitter' of 'deel met Facebook'. Meer dan dit is het niet.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Bij mij blijft iTunes 9 even brak als 8 en 7. Gapless playback information determination is nogsteeds een plaag en bij veel MP3's gaat ie de hele MP3 scannen (leuk over een netwerk) voordat het kreng het nummer afspeelt
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zie ook de beltonen niet hoor
Everything Can Help!
Huh? Jij kan daadwerkelijk de iTunes Store gebruiken?!THE_BASE schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:
Ik zat wat lectures op iTunes U te kijken; ga een pagina terug: "Page 2 sur 6"; plots in het frans. Druk een andere lecture aan; "iTunes Store cannot complete your request.", opnieuw openen van de Store werkt het weer een paar klikken, daarna weer errors (niet dat dit onder 8 beter was..)
Heb het inderdaad gevonden. In- en uitloggen doet het 'm. Maar de lay-out is ook anders (lichte ipv donkere achtergrond), en je krijgt nu een pop-up venster als je op een i-tje bij een album klikt.THE_BASE schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:

Op m'n iPhone zie ik ze wel. Onder iTunes > Meer > Beltonen.
[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 09-09-2009 22:57 ]
Lukt dat? ik heb de originele ipsw helaas niet meerCyBeR schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:29:
* CyBeR zet 3.0 weer terug.
Ik zie jou aldoor terugExirion schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:40:
Bij mij blijft iTunes 9 even brak als 8 en 7. Gapless playback information determination is nogsteeds een plaag en bij veel MP3's gaat ie de hele MP3 scannen (leuk over een netwerk) voordat het kreng het nummer afspeelt
Kan je wat meer info geven want mijn 25K lib staat ook op een netwerk share. Ja de eerste keer duurt het ff maar daarna is dat gedoe over.
Hier kan je alle firmware gewoon downloaden:B2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:59:
[...]
Lukt dat? ik heb de originele ipsw helaas niet meer
*knip*
Doe maar liever via de site van Apple. Daar staan ook firmwares die we liever niet op GoT zien
[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2009 09:15 ]
Thx! 'k had em al gevondenMrAcid schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:03:
[...]
Hier kan je alle firmware gewoon downloaden:
*knip*
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2009 09:15 ]
Nog nietB2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:59:
[...]
Lukt dat? ik heb de originele ipsw helaas niet meer

Anders even in DFU proberen met een restore, dan kun je daarna gewoon je laatste backup weer terug zetten.
Ik probeer momenteel toch nog maar een keertje 3.1 op m'n iPhone 2G te krijgen, volgens wat Twitteraars zou het moeten kunnen.
Ik probeer momenteel toch nog maar een keertje 3.1 op m'n iPhone 2G te krijgen, volgens wat Twitteraars zou het moeten kunnen.
+1Exirion schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:40:
En een shared library inladen moet ook nog steeds 3 minuten duren.
Inmiddels heb ik weer 3.0. Je moet met PwnageTool de 3.0 firmware zodanig behandelen dat 'ie de baseband niet probeert te upgraden. Dat is namelijk wat mis gaat bij het normaal updaten. (Die upgrade is namelijk een downgrade en dat wil niet zomaar mogen.)
Toch nog wat nieuws ontdekt:
Earphones with Remote and Mic
de 32 en 64GB itunes modellen worden met andere earbuds geleverd.
Earphones with Remote and Mic
de 32 en 64GB itunes modellen worden met andere earbuds geleverd.
Ja en de 8GB heeft dat dan weer niet.
Maar ik neem aan dat de hardware in de verschillende modellen gewoon hetzelfde is (behalve de schijf ofc, 8/32/64GB.
).
Maar ik neem aan dat de hardware in de verschillende modellen gewoon hetzelfde is (behalve de schijf ofc, 8/32/64GB.
Wat raar eigenlijk dat zulke informatie nooit echt vooraf lekt.
Volgensmij was er bijv. niks bekend van een concreet ontwerp voor een ipod nano met nieuwe cover en camera.
Als je ziet dat direct na de aankondiging de store opengaat en het allemaal vernieuwd is op die site, dan moet dat wel vooraf gebeurd zijn. Dus er zijn toch wel een aardige groep mensen die al waarsch. een paar dagen of langer weet dat dit er aan gaat komen. Toch is er niets concreets gelekt, uniek...
Volgensmij was er bijv. niks bekend van een concreet ontwerp voor een ipod nano met nieuwe cover en camera.
Als je ziet dat direct na de aankondiging de store opengaat en het allemaal vernieuwd is op die site, dan moet dat wel vooraf gebeurd zijn. Dus er zijn toch wel een aardige groep mensen die al waarsch. een paar dagen of langer weet dat dit er aan gaat komen. Toch is er niets concreets gelekt, uniek...
Oost west, 127.0.0.1 best!
Je moet ze ook nog aanvinken bij de te syncen muziek. Let wel op: het kost hier ruim 1GB per mixTourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:11:
[afbeelding]
Zoef
Even een stomme vraag, kan ik de nieuwe Nano vandaag al kopen in de winkels? Of moet ik nog een paar dagen wachten voor ze in de winkel liggen?
[ Voor 28% gewijzigd door MadDonkey op 10-09-2009 07:07 ]
Homesharing in iTunes 9 is echt super! Echt zwaar gemis dat dat er niet eerder in zat!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Het is mij inmiddels gelukt. Restore naar 3.0.1. Tethering werkt gelukkig weer.
Voor tips : http://thebigboss.org/200...beta-do-not-use/#comments
Thanks, gevonden!Zpottr schreef op donderdag 10 september 2009 @ 01:01:
[...]
Je moet ze ook nog aanvinken bij de te syncen muziek. Let wel op: het kost hier ruim 1GB per mix
Als het goed is, en de iPod niet uitverkocht is, zou deze inderdaad vandaag beschikbaar moeten zijn in de winkels.MadDonkey schreef op donderdag 10 september 2009 @ 06:59:
Even een stomme vraag, kan ik de nieuwe Nano vandaag al kopen in de winkels? Of moet ik nog een paar dagen wachten voor ze in de winkel liggen?
Is trouwens iedereen nu de Keynote aan het downloaden, of ligt het aan het netwerk hier bij mij op school dat het zolang duurt? Nog 38 73 uur zegt 'ie
Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt, want als ik de guide gebruik zoals die staat in je link, dan krijg ik in ITunes 8.2.16 na het selecteren van de 3.0 firmware een bericht dat deze firmware niet geupdate kan worden.B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:56:
[...]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ik heb iTunes 9 gebruikt. De iPhone in DFU mode gezet, via alt-herstel de 3.0.1 firmware geselecteerd, iRecovery gedraaid om het bootrecord weer goed te zetten.sjolmers schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:26:
[...]
Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt, want als ik de guide gebruik zoals die staat in je link, dan krijg ik in ITunes 8.2.16 na het selecteren van de 3.0 firmware een bericht dat deze firmware niet geupdate kan worden.
Wat wil je precies weten?
Is daar al enige duidelijkheid over.. Een iPod Touch met 'n CPU upgrade is weer wel CLB-style namelijk..Hoedje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:34:
Dat is dan vooral de goede marketing van MS/nVidea. De Cortex A8 die in de iPhone 3GS zit kan daar zeker tegenop. Die zit waarschijnlijk ook in de nieuwe iPod touch (32GB en 64GB), dus... het probleem zit voorlopig alleen in de software. Apple ondersteunt voorlopig nog geen 720P output, dus daar is de Zune beter. Meer over de CPU en GPU van de 3GS is te lezen op Anandtech.
Kon 't zo gauw niet vinden in dit topic.. Beetje een wirwar van FirmWare updatende mensen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
zit er nu blu-ray ondersteuning in itunes?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil weten. Ben nu eerst eens Itunes 9 aan het downloaden om versie 3.0.1 mee op mijn iphone te zetten...kijken of dit wil (in DFU mode.)B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:46:
[...]
Ik heb iTunes 9 gebruikt. De iPhone in DFU mode gezet, via alt-herstel de 3.0.1 firmware geselecteerd, iRecovery gedraaid om het bootrecord weer goed te zetten.
Wat wil je precies weten?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
De 8 niet, de 32 en 64 wel.CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:47:
[...]
Is daar al enige duidelijkheid over.. Een iPod Touch met 'n CPU upgrade is weer wel CLB-style namelijk..
Kon 't zo gauw niet vinden in dit topic.. Beetje een wirwar van FirmWare updatende mensen
Zoef
En 'n officiele bron?
Dat GLES 2.0 heb ik zelf lopen quoten, maar dat lijkt me software-matig..?
Of is er echt andere hardware nodig om GLES 2.0 te draaien? Dan is 't duidelijk.
Ikzelf vind oa dit: http://www.appleinsider.c...er_processor_for_399.html
Maar in he artikel staat nergens iets over CPU's vermeld.. Alleen dit:
The 32GB and 64GB models will have the ability to run Open GL ES 2.0, and have up to 50 percent
faster performance. Reusing last year's tagline, the iPod touch is dubbed "The funnest iPod ever."
Dus moet voor dat GLES de CPU aangepast zijn?
Dan kan het dus ook niet op 'n iPod Touch 2G gebruikt worden?
Ahh hier is dan eindelijk de bevestiging die ik zoch: http://www.hardware.info/...ces_3G_iPod_touch_lineup/
With Microsoft's Tegra-powered Zune HD set to arrive next week, Apple has also updated its iPod touch family which, until now has managed to sell over 20 million units. The third generation touch and go portable player looks pretty much like its predecessor - shiny, with a 3.5-inch touchscreen, Wi-Fi, Bluetooth, but packs more power as it features the same processor found within the iPhone 3GS, an ARM Cortex-A8. The hardware update also makes the new iPod touch support Open GL ES 2.0 (courtesy of the PowerVR SGX graphics core) while, fortunately, keeping the battery life at 30 hours for audio playback and 6 hours for video viewing.
Hmm hmm leuk leuk.. Nu nog de afweging.. Zune HD vs iPod Touch 3G...
Of is er echt andere hardware nodig om GLES 2.0 te draaien? Dan is 't duidelijk.
Ikzelf vind oa dit: http://www.appleinsider.c...er_processor_for_399.html
Maar in he artikel staat nergens iets over CPU's vermeld.. Alleen dit:
The 32GB and 64GB models will have the ability to run Open GL ES 2.0, and have up to 50 percent
faster performance. Reusing last year's tagline, the iPod touch is dubbed "The funnest iPod ever."
Dus moet voor dat GLES de CPU aangepast zijn?
Dan kan het dus ook niet op 'n iPod Touch 2G gebruikt worden?
Ahh hier is dan eindelijk de bevestiging die ik zoch: http://www.hardware.info/...ces_3G_iPod_touch_lineup/
With Microsoft's Tegra-powered Zune HD set to arrive next week, Apple has also updated its iPod touch family which, until now has managed to sell over 20 million units. The third generation touch and go portable player looks pretty much like its predecessor - shiny, with a 3.5-inch touchscreen, Wi-Fi, Bluetooth, but packs more power as it features the same processor found within the iPhone 3GS, an ARM Cortex-A8. The hardware update also makes the new iPod touch support Open GL ES 2.0 (courtesy of the PowerVR SGX graphics core) while, fortunately, keeping the battery life at 30 hours for audio playback and 6 hours for video viewing.
[ Voor 103% gewijzigd door CLB op 10-09-2009 10:37 ]
Alleen de nieuwe iPhones en Touches ondersteunen OpenGL ES 2.0. In het oude platform zit de Imagination MBX Lite die Open GL ES 1.1 doet, waarbij een deel aan de host in software wordt overgelaten. De nieuwe bevat een SGX core die volledige hardware support biedt voor 1.1 en 2.0.CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:28:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ah, ik kende iRecovery nog niet. Ik heb 't met Pwnagetool gedaan.B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:56:
[...]
In diverse winkels te horen gekregen dat hij "normaal" al binnen had moeten zijn. Maar dat hij vertraagt is. En zij niet weten wanneer ze hem wel krijgenEmile schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:10:
[...]
Als het goed is, en de iPod niet uitverkocht is, zou deze inderdaad vandaag beschikbaar moeten zijn in de winkels.
Tja... wil je een mooier scherm indoor of wil je je scherm kunnen lezen outdoorCLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:28:
Zoef
Nou ik kan er nog wel een paar opnoemen =)
Tegra powered Zune, iPod Touch met z'n appstore met tienduizenden apps.., resolutie van de devices..
Maar dat is geheel offtopic hierzo dus ik maak thuis wel een vergelijkin'kje
Tegra powered Zune, iPod Touch met z'n appstore met tienduizenden apps.., resolutie van de devices..
Is kort door de bocht, maar het is eigenlijk het enige fysieke UI-element van die devices, en er zit een groot verschil tussen de technologiën (resolutie is praktisch gelijk). Maar je hebt gelijk, hier niet erg on-topicCLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:22:
Nou ik kan er nog wel een paar opnoemen =)
Zoef
Het event is weer voorbij, de discussie kan dus voortgezet worden in de bestaande topics:
[iPod Nano 5G] Ervaringen & Discussies
[iTunes 8] Ervaringen & Discussie - Deel 3
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie - Deel 22
[iPod touch 3G] Ervaringen & Discussie - Deel 7
[iPod Nano 5G] Ervaringen & Discussies
[iTunes 8] Ervaringen & Discussie - Deel 3
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie - Deel 22
[iPod touch 3G] Ervaringen & Discussie - Deel 7
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken