If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Staat nu inderdaad nog niet bij de Software Updater. Gewoon effe via de site downloaden dant1mmy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:22:
Ook een mac update iTunes 9?
Voor Mac nog niet..
Er zit verschil tussen de verschillende servers bij apple denk ik.
iTunes 9 is er nog niet voor mac!
Daar staat ie bij mij ook nog nietEmile schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:24:
[...]
Staat nu inderdaad nog niet bij de Software Updater. Gewoon effe via de site downloaden dan
Omdat het prijsverschil groter is dan het specs-verschil (tenzij je echt meer dan 16GB nodig denkt te hebben).CLB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:23:
[...]
Ook is die een stuk sneller, dus waarom je dan nog zou gaan voor 'n 'oude' 16GB 2G..
M'n vriendinnetje heeft 1,5 maand geleden een 32GB 2G gekocht voor 230,- gloedjenieuw, nog steeds goede deal!
Maargoed dat is een persoonlijke mening.
[ Voor 4% gewijzigd door deeltje op 09-09-2009 20:28 ]

Jullie lijken wel een stelletje wilde honden

Voor de rest vond ik het niet bijzonder spectaculair:
iTunes 9, naja leuk, maar ik heb er niks mee...
iPod Touch is wel grappig met z'n snellere hardware, maar dat is het dan ook..
Had wat gedaan aan die enorm krasgevoelige en lelijke achterkant Apple, maar helaas..
En iPod Nano's met camera's zijn beetje debiel..
Volgens mij proberen ze nog meer kids in hun doelgroepen te betrekken ofzo

Ik ben nog steeds blij met m'n huidige iPod Nano 8GB, lekker slick zonder debiele features.
EDIT: Is 't trouwens bekend dat de iPod Touches een snellere CPU hebben?
Of is 't alleen softwarematig:

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 09-09-2009 20:29 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
1,2mb p/s hierWokker schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:23:
Yeah nu aan het downloaden voor mijn mac net als vele andere vrees ikwant gaat lekker traag
Macbook Pro 15"
Ik downloadde net gewoon met 50Mbit/sRoynaldinho schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:26:
Ben 3,1 aant binnen halen, en zo ook de rest van de wereld volgens mij, gaat ergggggggg traag
Was wel ongeveer 10 min. geleden.
Dankjewel, ik dacht dat ik de enige was die dat doorhad. Iedereen loopt hier te schreeuwen over een betere CPU/GPU maar dat wordt nergens vermeld. Enkel een software-update die betere graphics ondersteunt.[b][message=32550818,noline]
EDIT: Is 't trouwens bekend dat de iPod Touches een snellere CPU hebben?
Of is 't alleen softwarematig:
[afbeelding]
Ik denk dat Apple het doet om op deze manier drie verschillende apparaten te hebben. Een camera in de iPod brengt hem te dicht naar de iPhone, maar in de nano kan hij wel weer omdat die weer geen internetverbinding heeft.Side-Kick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:27:
Toch wel een kleine kater overgehouden aan dit Apple event. Ik had toch echt gerekend op een camera in de Touch. Waarom wel in de Nano maar niet in de Touch. Lijkt me geen technische kwestie.
Jammer.
Had wel een camera i.i.g. verwacht in de Touch...
Ja, goede uitvinding dus, hadden ze dat eerder gedaan, dan had ik nu geen Touchlowfi schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:30:
Begrijp ik goed dat je voor de nieuwe nano geen aparte nike+ "dongle" in je ipod meer hoeft te klikken?
daar is toch een partij van in de prullenbak gesmeten..? Ik zet er 10 eu op in dat binnen 1-2 maanden ook de touch een camera heeft. Ik zou mooi nog even wachten met bestellen..Side-Kick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:27:
Toch wel een kleine kater overgehouden aan dit Apple event. Ik had toch echt gerekend op een camera in de Touch. Waarom wel in de Nano maar niet in de Touch. Lijkt me geen technische kwestie.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Zit er nu bij in, kloptlowfi schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:30:
Begrijp ik goed dat je voor de nieuwe nano geen aparte nike+ "dongle" in je ipod meer hoeft te klikken?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Is voor mijzelf nog wel een belangrijk punt, voordat ik mocht bestellen samen met:deeltje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:29:
Dankjewel, ik dacht dat ik de enige was die dat doorhad. Iedereen loopt hier te schreeuwen over een betere CPU/GPU maar dat wordt nergens vermeld. Enkel een software-update die betere graphics ondersteunt.
CLB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:21:
Zijn de maten van de iPod Touches hetzelfde gebleven?
64GB niet meer chips, meer ruimte, dikker? Aka blijven alle 2G accesoires compatibel?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
EN hij download SNEL!
[ Voor 28% gewijzigd door t1mmy op 09-09-2009 20:35 ]
Dan zijn de -nieuwe- Touches waarschijnlijk -oude- touches waar ze enkel meer geheugen-ruimte in hebben gegooit om op die manier de overstock kwijt te raken.SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:31:
[...]
daar is toch een partij van in de prullenbak gesmeten..? Ik zet er 10 eu op in dat binnen 1-2 maanden ook de touch een camera heeft. Ik zou mooi nog even wachten met bestellen..
Laat nog altijd 3.0 zien bij mij.
OpenGL|ES vereiste een andere hardware chip bij de iPhone* (3GS heeft het wel, 3G niet) zal hier dus ook wel weer zo zijn denk ik.deeltje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:29:
[...]
Dankjewel, ik dacht dat ik de enige was die dat doorhad. Iedereen loopt hier te schreeuwen over een betere CPU/GPU maar dat wordt nergens vermeld. Enkel een software-update die betere graphics ondersteunt.
* Voor zo ver ik me herinner
Denk dat je eerst naar 3.0 moet upgraden.lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:33:
Kan ik niet gelijk van 2.2.1 naar 3.1?
Laat nog altijd 3.0 zien bij mij.
Hands-on 5G nano http://www.engadget.com/2...th-camera-first-hands-on/
[ Voor 50% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 20:38 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Denk je niet dat als ze verbeterde cpu/gpu in de touch hadden gegooit, dat ze er dieper op in waren gegaan, hoe geweldig dat wel niet is?ZpAz schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:34:
[...]
OpenGL|ES vereiste een andere hardware chip bij de iPhone* (3GS heeft het wel, 3G niet) zal hier dus ook wel weer zo zijn denk ik.
* Voor zo ver ik me herinner
Ik denk serieus dat de -nieuwe- touches, gewoon overstock touches zijn met meer geheugen en dat de rest in de 3.1 software-update ligt.
Daarbij zal het dan helaas ook wel zo zijn, dat de batterij-tijd voor muziek ook op de Touch 2G teruggaat naar 30uur ipv 36uur, als het dus een software-ding zou zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door deeltje op 09-09-2009 20:38 ]
Ik had trouwens gehoopt op een grotere verandering bij de Touch, want kon ik die gewoon kopen ipv de Iphone, Ik denk dat het nu toch de iPhone wordt.
[ Voor 60% gewijzigd door japie06 op 09-09-2009 20:36 ]
Ja, het heeft zeer waarschijnlijk met de positionering te maken. Ik zie eigenlijk geen reden om over te stappen van de huidige Touch naar de nieuwe. De FM radio in de nano daarentegen klinkt erg aanlokkelijk.Scott schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:30:
[...]
Ik denk dat Apple het doet om op deze manier drie verschillende apparaten te hebben. Een camera in de iPod brengt hem te dicht naar de iPhone, maar in de nano kan hij wel weer omdat die weer geen internetverbinding heeft.
Toch raar dat ze dat niet melden in de trend van 'Same CPU as the 3GS' of 'More speed, better CPU'ZpAz schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:34:
zal hier dus ook wel weer zo zijn denk ik.
Nu is 't nog gissen.. aangezien Apple zulke muk ook niet op hun spec-site laat zien..

adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ya, right. Grapjas.sjolmers schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:35:
Nou de 64bit versie staat ook online, net binnen gehaald!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik krijg gewoon netjes 20mbitlasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:37:
28 minuten voor 60 mbgaat atm wel heel erg langzaam
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
[ Voor 10% gewijzigd door t1mmy op 09-09-2009 20:41 ]
Ik heb hem ook al hoor
waarom is het eigenlijk 3.1.1? waar komt die 0.0.1 vandaan?
Waarom niet via de auto update

Dan maar handmatig... @300KB/s (tttrrraaaaagggggg)
Ik heb hem gewoon van de apple sitewebmail schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:45:
[...]
Waarom niet via de auto update![]()
[afbeelding]
Dan maar handmatig... @300KB/s (tttrrraaaaagggggg)
Je kan ook vragen of ze het opsturen net als SLlasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:37:
28 minuten voor 60 mbgaat atm wel heel erg langzaam
En heel erg bling bling...zo 2004Frietsaus schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:46:
Oei, wat een interface speeltuin zeg dat iTunes 9...
Zou je dan met FW 3.1 ook dat nieuwe GLES 2.0 kunnen installen op 'n iPod Touch 2G en dus beter gamen?
Dan installeer ik 3.1 wel op de iPod Touch 2G van m'n gurlie en koop ik een exclusieve Zune HD 32GB
edit: en echt mooier/beter is 9 ook niet...
[ Voor 35% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 20:53 ]
ze waren het net aan het updaten, ik zag de itunes 8 plaatjes naar 9 veranderen, daarna begon hij fouten te geven...SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:49:
iTunes downloadsite ligt er inmiddels uit..
Anoniem: 151391
Idd, iemand een directe links naar de download?SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:49:
iTunes downloadsite ligt er inmiddels uit..
Oh, Windows? Dan heb ik niets gezegd.Pendora schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:39:
[...]
ik zat ook al als een gek te zoeken maar windows 64bit heeft een andere installer nodig. De 64bit
Voor OSX is een 64-bit iTunes niet iets wat binnenkort gaat gebeuren namelijk.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Klik eerst onderstaande link aan, daarna kun je op bovenstaande link de software wel downloaden.
http://appldnld.apple.com...909.Tza9j/iTunesSetup.exe
Edit: Je hoeft alleen te wachten tot de .exe download draait, daarna kun je hem annuleren. Je staat dan in een 'whitelist' om iTunes 9 te downloaden.
[ Voor 20% gewijzigd door Krisp op 09-09-2009 21:10 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Sinds wanneer werkt mac ook met .exe bestanden?Krisp schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:55:
Voor de mensen met een Mac waarbij http://www.apple.com/itunes/download/ niet werkt:
Klik eerst onderstaande link aan, daarna kun je op bovenstaande link de software wel downloaden.
http://appldnld.apple.com...909.Tza9j/iTunesSetup.exe
en trouwens.. wat geeft iTunes het recht zélf te bepalen welke apps ik wel en niet meer op m'n touch wil..? Enkele willekeurige apps staan gewoon uitgevinkt..!
[ Voor 62% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 21:03 ]
Nope, heb ik zojuist ook gedaan. De touch voelt nu weer wat 'sneller' aan in vergelijking met de 3.0 update.anthonycd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:59:
Als je een iPod Touch 2G naar 3.0 via de restore functie 'geinstalleerd' hebt, gaat dat nog problemen opleveren met updaten naar 3.1.1 / check naar aankoop?
[ Voor 6% gewijzigd door t1mmy op 09-09-2009 21:04 ]
Okeej, ben hem nu wel aan het downloaden, installen doe ik mss later nog. Snelheid was hier altijd eigenlijk wel goed, alleen heb ik het gevoel dat mijn WiFi bereik met 2.2.1 beter was dan nu met de 3.0...hopelijk is de 3.1.1 wat dat betreft wat beter...Side-Kick schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:02:
[...]
Nope, heb ik zojuist ook gedaan. De touch voelt nu weer wat 'sneller' aan in vergelijking met de 3.0 update.
hoeveel cash apple met die app cashed.SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:05:
nieuw in de app store op de touch/phone.. "top opgebracht", wat dat ook mag betekenen..
Gewoon een top van de apps die het meeste opgebracht hebben.
OK logisch..lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:06:
[...]
hoeveel cash apple met die app cashed.
Gewoon een top van de apps die het meeste opgebracht hebben.
wat overigens érg vreemd is.. sommige apps kon ik op mn touch zelf niet updaten omdat ik geen 3.0 heb.. niet-compatible, ok prima.
Nu doe ik een update via iTunes.. lukt het wel, maar iTunes wil die apps nu niet meer syncen en heeft ze maar van m'n touch geschopt.. incl. een betaalde app..!
Aanklikken betekent nog niet volledig downloaden.lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:57:
[...]
Sinds wanneer werkt mac ook met .exe bestanden?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Heb wel de oude genius, en ben ook ingelogd.
Oe, de app-store op ode iPhone heeft nu ook Genius, das wel leuk
[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 09-09-2009 21:15 ]
Ik heb niets hoeven activeren. Wanneer je beschikt over 3.0, dan is 3.1 gratis. Anders moet je geloof ik $5 betalen.t1mmy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:11:
Ben nu heel leuk 3.1 aan het instaleren, maar hoe zit het met de activatie servers....?
Iemand een manier om dit weer aan de praat te krijgen?
http://www.xbmcfreak.nl/
Dat is wel vreemd, bij mij klopt het nog gewoon.SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:00:
iemand al dat nieuwe Genius DJ gedoe gevonden..?
en trouwens.. wat geeft iTunes het recht zélf te bepalen welke apps ik wel en niet meer op m'n touch wil..? Enkele willekeurige apps staan gewoon uitgevinkt..!
En ik ben ook op zoek naar die Genius mix ja. In de Help staat:
Een Genius-mix afspelen
Klik op 'Genius-mixen' links in het iTunes-venster (onder 'Genius').
Klik dubbel op een van de Genius-mixen om het afspelen te starten.
Onder Genius staat echter geen Genius-mixen.
Logisch, iTunes kan wel gewoon de nieuwste versie downloaden, hij wordt immers niet gelijk geinstalleerd. Nu dat je de nieuwste versie hebt kan die niet meer worden gesycned met je ipod (omdat die een oudere firmware heeft?)SmithNL schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:08:
[...]
OK logisch..
wat overigens érg vreemd is.. sommige apps kon ik op mn touch zelf niet updaten omdat ik geen 3.0 heb.. niet-compatible, ok prima.
Nu doe ik een update via iTunes.. lukt het wel, maar iTunes wil die apps nu niet meer syncen en heeft ze maar van m'n touch geschopt.. incl. een betaalde app..!
oudere versies kun je vinden @ appulo.us
Update m'n touch maar even naar 3.1.. die paar euro..lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
[...]
Logisch, iTunes kan wel gewoon de nieuwste versie downloaden, hij wordt immers niet gelijk geinstalleerd. Nu dat je de nieuwste versie hebt kan die niet meer worden gesycned met je ipod (omdat die een oudere firmware heeft?)
oudere versies kun je vinden @ appulo.us
Ik kon het ook niet vinden, maar toen ik Genius updatete kwam hij wel ineens tevoorschijnTourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
[...]
Dat is wel vreemd, bij mij klopt het nog gewoon.
En ik ben ook op zoek naar die Genius mix ja. In de Help staat:
Een Genius-mix afspelen
Klik op 'Genius-mixen' links in het iTunes-venster (onder 'Genius').
Klik dubbel op een van de Genius-mixen om het afspelen te starten.
Onder Genius staat echter geen Genius-mixen.Ben nu Genius maar aan het bijwerken, misschien dat het daarna tevoorschijn komt.
Die social media integratie?Sjengcity schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:20:
iemand al Facebook en Twitter kunnen vinden in iTunes?
Nog niets van terug gezien.
Yep, bij mij nu ook.Scott schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:17:
[...]
Ik kon het ook niet vinden, maar toen ik Genius updatete kwam hij wel ineens tevoorschijn
Hier werkt het nog wel. Ik heb wel een update gedaan en geen restore. Ik heb nog steeds de optie en mijn Mac herkend de iPhone ook nog steeds als externe modem.Erhnam schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:14:
Tethering werkt dus niet meer onder 3.1
Iemand een manier om dit weer aan de praat te krijgen?
Misschien restoren naar 3.0.1, thetering activeren en dan updaten naar 3.1
Nee, inderdaad. Volgens mij zit dat alleen nog in de Amerikaanse Music store.lasharor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:21:
[...]
Die social media integratie?
Nog niets van terug gezien.
http://www.techcrunch.com...ith-facebook-and-twitter/
Maakt automatisch een rock en een trance mix aan op basis van m'n bieb.. Cool!
edit: ipod touch update van 2.1.1 naar 3.1.1 geeft een 5002 foutcode, op beide pc's hier thuis.. drukte hoop/gok ik..
[ Voor 37% gewijzigd door SmithNL op 09-09-2009 21:37 ]
Dat is dan vooral de goede marketing van MS/nVidea. De Cortex A8 die in de iPhone 3GS zit kan daar zeker tegenop. Die zit waarschijnlijk ook in de nieuwe iPod touch (32GB en 64GB), dus... het probleem zit voorlopig alleen in de software. Apple ondersteunt voorlopig nog geen 720P output, dus daar is de Zune beter. Meer over de CPU en GPU van de 3GS is te lezen op Anandtech.Roamor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:59:
Ik ben heel benieuwd hoe de ZuneHD 32GB zich zal gaan verhouden tov de Touch 3G. De vorige Zune was geen tegenstander, maar de redelijk conservatieve upgrade van het 32GB model van Apple verbleekt een beetje bij de "Tegra-power" sprong voorwaarts van de Zune. Ik wacht mijn keuze nog even af.
Als dat de graadmeter was, dan was zo'n beetje elk Apple event een mislukking
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ou’ll have to load the iTunes Music Store and share a song from there if you want to publish it to Facebook or Twitter.Tourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:29:
[...]
Nee, inderdaad. Volgens mij zit dat alleen nog in de Amerikaanse Music store.
http://www.techcrunch.com...ith-facebook-and-twitter/
zo spannend dus ook weer niet eigenlijk...
Even geduld dus nog voor er een nieuwe PwnageTool uitkomt.

Updaten naar 3.1 en Genius updaten (iTunes > Store > Update Genius).Tourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:11:
Ik kan de Genius-mixen trouwens op m'n iPhone niet vinden. Werkt dat alleen op een Touch of Nano?
[afbeelding]
Daarna synchroniseren.
Op zich slim juist, mensen kopen nu dan maar een nieuwe Touch. Over x maanden komt een versie uit met camera kopen ze hem opnieuw, weer een cyclus later een gps erop weer een meute mensen die hem opnieuw koopt.DarkShadow schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:10:
vind de laatste apple events toch wat teleurstellend. Ok een tablet was wel vergezocht bij een rock n roll event, maar had toch wel een camera in de ipod touch verwacht ipv de nano...
Knallen ze het in 1 keer erop dan kopen de mensen hem maar 1 x.
Het is net drugs je moet scoren
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Heb ik gedaan, maar waar zou ik die optie moeten vinden? Ik zie nog steeds alleen de oude Genius (gebaseerd op een nummer).MrAcid schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:15:
[...]
Updaten naar 3.1 en Genius updaten (iTunes > Store > Update Genius).
Daarna synchroniseren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 09-09-2009 22:23 ]
Is het niet elke keer hetzelfde? Iedereen wordt gek gemaakt door de 100en rumors sites over tablets en cameras in allerlei ipods. Vervolgens blijkt het niet zo te zijn.
"Ik vond het maar een kut keynote"
Dit topic is gesloten.
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken