Apple Special Event 9 september 2009

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 13.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR zet 3.0 weer terug.

3.1 maakt dat ik niet meer kan internetten op m'n laptop via m'n telefoon.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25
iPhone naar versie 3.1 en iTunes 9.0 , nu nog Genius aan het updaten...ben benieuwd

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
tomtom137 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:19:
Ik kreeg ook een 3.1.1 update aangeboden, is dit een soort (very) hotfix?
Kennelijk krijgen (pin me hier niet op vast) iphone gebruikers 3.1 terwijl ipod touch mensen 3.1.1 binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mensen die Twitter of Facebook zoeken:

iTunes Store, even uit- en weer inloggen. Daarna kun je op een link van een artiest, album of nummer klikken en dan 'deel met Twitter' of 'deel met Facebook'. Meer dan dit is het niet.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij mij blijft iTunes 9 even brak als 8 en 7. Gapless playback information determination is nogsteeds een plaag en bij veel MP3's gaat ie de hele MP3 scannen (leuk over een netwerk) voordat het kreng het nummer afspeelt :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik zie ook de beltonen niet hoor :(

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

THE_BASE schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:

iTunes Store, even uit- en weer inloggen. Daarna kun je op een link van een artiest, album of nummer klikken en dan 'deel met Twitter' of 'deel met Facebook'. Meer dan dit is het niet.
Huh? Jij kan daadwerkelijk de iTunes Store gebruiken?!
Ik zat wat lectures op iTunes U te kijken; ga een pagina terug: "Page 2 sur 6"; plots in het frans. Druk een andere lecture aan; "iTunes Store cannot complete your request.", opnieuw openen van de Store werkt het weer een paar klikken, daarna weer errors (niet dat dit onder 8 beter was..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

THE_BASE schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:

Heb het inderdaad gevonden. In- en uitloggen doet het 'm. Maar de lay-out is ook anders (lichte ipv donkere achtergrond), en je krijgt nu een pop-up venster als je op een i-tje bij een album klikt.

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/30vehx0.png
Op m'n iPhone zie ik ze wel. Onder iTunes > Meer > Beltonen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 09-09-2009 22:57 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-06 19:10

B2

wa' seggie?

CyBeR schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:29:
* CyBeR zet 3.0 weer terug.

3.1 maakt dat ik niet meer kan internetten op m'n laptop via m'n telefoon.
Lukt dat? ik heb de originele ipsw helaas niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:30
Exirion schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:40:
Bij mij blijft iTunes 9 even brak als 8 en 7. Gapless playback information determination is nogsteeds een plaag en bij veel MP3's gaat ie de hele MP3 scannen (leuk over een netwerk) voordat het kreng het nummer afspeelt :(
Ik zie jou aldoor terug :P

Kan je wat meer info geven want mijn 25K lib staat ook op een netwerk share. Ja de eerste keer duurt het ff maar daarna is dat gedoe over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
B2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:59:
[...]

Hier kan je alle firmware gewoon downloaden:
*knip*

Doe maar liever via de site van Apple. Daar staan ook firmwares die we liever niet op GoT zien ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

MrAcid schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:03:
[...]

Hier kan je alle firmware gewoon downloaden:
*knip*
Thx! 'k had em al gevonden

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

B2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:59:
[...]

Nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Anders even in DFU proberen met een restore, dan kun je daarna gewoon je laatste backup weer terug zetten.

Ik probeer momenteel toch nog maar een keertje 3.1 op m'n iPhone 2G te krijgen, volgens wat Twitteraars zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Exirion schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:40:
+1
En een shared library inladen moet ook nog steeds 3 minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inmiddels heb ik weer 3.0. Je moet met PwnageTool de 3.0 firmware zodanig behandelen dat 'ie de baseband niet probeert te upgraden. Dat is namelijk wat mis gaat bij het normaal updaten. (Die upgrade is namelijk een downgrade en dat wil niet zomaar mogen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-06 19:57

lasharor

7 december 2004

Toch nog wat nieuws ontdekt:

Earphones with Remote and Mic

de 32 en 64GB itunes modellen worden met andere earbuds geleverd.

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja en de 8GB heeft dat dan weer niet.

Maar ik neem aan dat de hardware in de verschillende modellen gewoon hetzelfde is (behalve de schijf ofc, 8/32/64GB. :)).

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-06 14:12

geerttttt

Manisch positief

Wat raar eigenlijk dat zulke informatie nooit echt vooraf lekt.
Volgensmij was er bijv. niks bekend van een concreet ontwerp voor een ipod nano met nieuwe cover en camera.

Als je ziet dat direct na de aankondiging de store opengaat en het allemaal vernieuwd is op die site, dan moet dat wel vooraf gebeurd zijn. Dus er zijn toch wel een aardige groep mensen die al waarsch. een paar dagen of langer weet dat dit er aan gaat komen. Toch is er niets concreets gelekt, uniek...

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Tourniquet schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:11:
Ik kan de Genius-mixen trouwens op m'n iPhone niet vinden. Werkt dat alleen op een Touch of Nano?

[afbeelding]
Je moet ze ook nog aanvinken bij de te syncen muziek. Let wel op: het kost hier ruim 1GB per mix :D

Zoef

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-06 23:14
Even een stomme vraag, kan ik de nieuwe Nano vandaag al kopen in de winkels? Of moet ik nog een paar dagen wachten voor ze in de winkel liggen?

[ Voor 28% gewijzigd door MadDonkey op 10-09-2009 07:07 ]

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Homesharing in iTunes 9 is echt super! Echt zwaar gemis dat dat er niet eerder in zat!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• B2

B2

wa' seggie?

Het is mij inmiddels gelukt. Restore naar 3.0.1. Tethering werkt gelukkig weer.
Voor tips : http://thebigboss.org/200...beta-do-not-use/#comments

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zpottr schreef op donderdag 10 september 2009 @ 01:01:
[...]

Je moet ze ook nog aanvinken bij de te syncen muziek. Let wel op: het kost hier ruim 1GB per mix :D
Thanks, gevonden! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
MadDonkey schreef op donderdag 10 september 2009 @ 06:59:
Even een stomme vraag, kan ik de nieuwe Nano vandaag al kopen in de winkels? Of moet ik nog een paar dagen wachten voor ze in de winkel liggen?
Als het goed is, en de iPod niet uitverkocht is, zou deze inderdaad vandaag beschikbaar moeten zijn in de winkels.

Is trouwens iedereen nu de Keynote aan het downloaden, of ligt het aan het netwerk hier bij mij op school dat het zolang duurt? Nog 38 73 uur zegt 'ie :')

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:56:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt, want als ik de guide gebruik zoals die staat in je link, dan krijg ik in ITunes 8.2.16 na het selecteren van de 3.0 firmware een bericht dat deze firmware niet geupdate kan worden.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• B2

B2

wa' seggie?

sjolmers schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:26:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt, want als ik de guide gebruik zoals die staat in je link, dan krijg ik in ITunes 8.2.16 na het selecteren van de 3.0 firmware een bericht dat deze firmware niet geupdate kan worden.
Ik heb iTunes 9 gebruikt. De iPhone in DFU mode gezet, via alt-herstel de 3.0.1 firmware geselecteerd, iRecovery gedraaid om het bootrecord weer goed te zetten.
Wat wil je precies weten?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:34:
Dat is dan vooral de goede marketing van MS/nVidea. De Cortex A8 die in de iPhone 3GS zit kan daar zeker tegenop. Die zit waarschijnlijk ook in de nieuwe iPod touch (32GB en 64GB), dus... het probleem zit voorlopig alleen in de software. Apple ondersteunt voorlopig nog geen 720P output, dus daar is de Zune beter. Meer over de CPU en GPU van de 3GS is te lezen op Anandtech.
Is daar al enige duidelijkheid over.. Een iPod Touch met 'n CPU upgrade is weer wel CLB-style namelijk..
Kon 't zo gauw niet vinden in dit topic.. Beetje een wirwar van FirmWare updatende mensen :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-06 18:53

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zit er nu blu-ray ondersteuning in itunes?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:46:
[...]

Ik heb iTunes 9 gebruikt. De iPhone in DFU mode gezet, via alt-herstel de 3.0.1 firmware geselecteerd, iRecovery gedraaid om het bootrecord weer goed te zetten.
Wat wil je precies weten?
Ik weet eigenlijk niet wat ik wil weten. Ben nu eerst eens Itunes 9 aan het downloaden om versie 3.0.1 mee op mijn iphone te zetten...kijken of dit wil (in DFU mode.)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:47:
[...]

Is daar al enige duidelijkheid over.. Een iPod Touch met 'n CPU upgrade is weer wel CLB-style namelijk..
Kon 't zo gauw niet vinden in dit topic.. Beetje een wirwar van FirmWare updatende mensen :+
De 8 niet, de 32 en 64 wel.

Zoef

• CLB
  • Niet online

CLB

En 'n officiele bron?

Dat GLES 2.0 heb ik zelf lopen quoten, maar dat lijkt me software-matig..?
Of is er echt andere hardware nodig om GLES 2.0 te draaien? Dan is 't duidelijk.

Ikzelf vind oa dit: http://www.appleinsider.c...er_processor_for_399.html

Maar in he artikel staat nergens iets over CPU's vermeld.. Alleen dit:
The 32GB and 64GB models will have the ability to run Open GL ES 2.0, and have up to 50 percent
faster performance. Reusing last year's tagline, the iPod touch is dubbed "The funnest iPod ever."

Dus moet voor dat GLES de CPU aangepast zijn?
Dan kan het dus ook niet op 'n iPod Touch 2G gebruikt worden?

Ahh hier is dan eindelijk de bevestiging die ik zoch: http://www.hardware.info/...ces_3G_iPod_touch_lineup/

With Microsoft's Tegra-powered Zune HD set to arrive next week, Apple has also updated its iPod touch family which, until now has managed to sell over 20 million units. The third generation touch and go portable player looks pretty much like its predecessor - shiny, with a 3.5-inch touchscreen, Wi-Fi, Bluetooth, but packs more power as it features the same processor found within the iPhone 3GS, an ARM Cortex-A8. The hardware update also makes the new iPod touch support Open GL ES 2.0 (courtesy of the PowerVR SGX graphics core) while, fortunately, keeping the battery life at 30 hours for audio playback and 6 hours for video viewing.

Hmm hmm leuk leuk.. Nu nog de afweging.. Zune HD vs iPod Touch 3G...

[ Voor 103% gewijzigd door CLB op 10-09-2009 10:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:28:
Dat GLES 2.0 heb ik zelf lopen quoten, maar dat lijkt me software-matig..?
Of is er echt andere hardware nodig om GLES 2.0 te draaien? Dan is 't duidelijk.
Alleen de nieuwe iPhones en Touches ondersteunen OpenGL ES 2.0. In het oude platform zit de Imagination MBX Lite die Open GL ES 1.1 doet, waarbij een deel aan de host in software wordt overgelaten. De nieuwe bevat een SGX core die volledige hardware support biedt voor 1.1 en 2.0.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

B2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:56:
[...]

Ah, ik kende iRecovery nog niet. Ik heb 't met Pwnagetool gedaan.

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-06 23:14
Emile schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:10:
[...]

Als het goed is, en de iPod niet uitverkocht is, zou deze inderdaad vandaag beschikbaar moeten zijn in de winkels.
In diverse winkels te horen gekregen dat hij "normaal" al binnen had moeten zijn. Maar dat hij vertraagt is. En zij niet weten wanneer ze hem wel krijgen :(

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:28:
Hmm hmm leuk leuk.. Nu nog de afweging.. Zune HD vs iPod Touch 3G...
Tja... wil je een mooier scherm indoor of wil je je scherm kunnen lezen outdoor :) ? Het OLED-scherm lijkt me het meest in het oog springende verschil.

Zoef

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou ik kan er nog wel een paar opnoemen =)
Tegra powered Zune, iPod Touch met z'n appstore met tienduizenden apps.., resolutie van de devices..

Maar dat is geheel offtopic hierzo dus ik maak thuis wel een vergelijkin'kje :)

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

CLB schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:22:
Nou ik kan er nog wel een paar opnoemen =)
Tegra powered Zune, iPod Touch met z'n appstore met tienduizenden apps.., resolutie van de devices..

Maar dat is geheel offtopic hierzo dus ik maak thuis wel een vergelijkin'kje :)
Is kort door de bocht, maar het is eigenlijk het enige fysieke UI-element van die devices, en er zit een groot verschil tussen de technologiën (resolutie is praktisch gelijk). Maar je hebt gelijk, hier niet erg on-topic ;)

Zoef

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 17:20

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator, voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken