Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 22:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 316926 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:13:
Gister EINDELIJK mijn Pala 80 gemaakt!! Eerste char, gelijk HC gedaan, geweldig :)
gratz

waarom nou net weer op een nieuwe page

[ Voor 96% gewijzigd door ShadowBumble op 08-09-2009 12:20 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:57

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:10:
[...]

3, gewoon stuk of 6 :D

Ik heb altijd gelvlt als prot paladin van 50-80, pas later een keer retri geprobeerd maar ik vind de rotatie te 'klein' (3 skills ofzo?), waar je bij prot pala lekker divers bezig ben :) Qua damage is het inderdaad een groot verschil, maar als tank kan je iets makkelijker (naja, toen) een party vinden voor de dungeons.

Maarja, eenmaal 80 en niemand wil je hebben, in dat opzicht zou ik wel retri vanaf het begin gaan, kan je veel makkelijker de HC's instappen en emblems binnenslepen voor je tankgear.
Zelf inderdaad hetzelfde gedaan met mijn pala destijds. was samen met een vriend palas aan het levelen,omdat ik al in gedachten had om hem een tank te maken, gelijk prot gespecced toen holy shield beschikbaar werd (en die vriend retri). daarmee leer je ook gelijk "tanken" hadden wat andere guildies die op hetzelfde level zaten met alts, waardoor we heerlijk instances gefarmed hebben. vooral SM was erg leuk om te doen. en veel dungeons gedaan hebben op de wat lagere levels echt mega fun! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

whehe,van het weekend een blikje wow game fuel meegenomen uit duitsland :P
http://www.wow.com/2009/0...mountain-dew-coming-soon/

krijg je een nightelf blauwe mond van ;) haha , blijft lekker,mountain dew :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:21
Eerst deed ik beide dots standaard op alle npc's, maar die kosten het meest en alleen pain heeft eigenlijk zin. Mindflay gebruik ik niet, doet extreem weinig op het moment.
Vanaf 20 is t juist makkelijk, mindflay/dot/wand en je spirit tap zorgt voor de mana (die echt 10x beter is dan toen ik mn priest levelde, het enige wat je tegenwoordig mist is de extra wand dmg talents)

Je levelt misschien wat trager dan bijvoorbeeld een pure dps class maar echt traag zal het niet gaan als je de juiste talents hebt ingedeeld

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:11:
Niet? Wij hebben een Prot paladin in onze guild en die heb ik maar wat graag in mijn groep. Zelfs toen hij nog aan het gearen was ging hij zo enorm snel door instances heen, niet normaal. Veel liever hem dan onze huisbeer. De rest van de raid-tanks voelen zich te goed voor heroics met gear-zoekende guildies geloof ik. Die zie je nooit in een heroic muv ToC of de daily (vaste groep, kom je nooit in).
De 2 guilds waar ik in zat waren allemaal voorzien van de 'imba' tanks, alt runs was alles al gereserveerd. Pugs kickte je direct na het zien van zoveel HP. Nu mijn HP opgekrikt naar 25k selfbuff (sanc - kan nog altijd food kopen die wat stamina geeft), zelfs dan staan ze je nog raar aan te kijken. Maarja, zonder HC geen emblem, geen emblem, geen gear. Nu heb ik nog mining te maxen (30 stamina extra) en via m'n hunter bracers (klik) en hopelijk weer 1000 hp erbij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:11:
Zelfde geldt voor haar shaman, met alles wat ze probeert lukt het niet lekker om hoge dps te krijgen om snel te kunnen questen.
Welke specc heeft ze dan? Ik heb geleveled als enhancement en dat ging ontzettend hard. Binnen no time zat ik op 80. Als je de rotatie door hebt en je cooldowns goed gebruikt kom je een heel eind, zolang je maar geen grote groepen pulled. Zelfs het solo'en van elites was geen probleem als enhancement (nog steeds niet, doe Frostmaw nog steeds solo), dus ik vind het wel heel grappig om te horen dat het zo'n verschil is op de één of andere manier.

Moet wel zeggen dat als ik het vergelijk met mijn Dk een shammy inderdaad trager leveled, maar dat komt simpelweg door de mogelijkheid grote groepen te pullen. Dat werkt helemaal perfect op de momenten dat ik samen met mijn vriend z'n retripala levelde ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ik heb ondertussen het volgende met alleen Heirlooms op sommige chars:
- 80 Mage
- 80 Priest
- 80 DK
- 80 Warrior
- 80 Hunter
- 78 Druid
- 74 Warlock
- 41 Shaman
- 32 Paladin
- 26 Rogue
Nooit RAF gebruikt, maar speel al wel vanaf Aug. 2005. M'n Priest was m'n eerste char, en ik weet niet eens meer hoe ik naar level 60 gekomen ben. Het was geloof ik ook m'n eerste level 70 in TBC, maar m'n 3e level 80 pas. In vergelijking met m'n DK (eerste 80) en m'n Mage (tweede 80) ging het maar relatief langzaam. Eerst probeerde ik Discipline te levelen, wat prima ging, maar erg single target gericht. Toen ik op level 76 Shadow ging, kon ik meerdere mobs gaan DoT-en en had ik met Shadowfiend en Dispersion nog steeds nooit manaproblemen.

Voor m'n gevoel levelt DK, Mage, Druid en Warlock erg snel. Paladin vast ook wel, maar die heb ik nog niet zo hoog. DK deed ik als Unholy toen ze nog redelijk OP waren. Mage als Frost en later FFB en Druid als Feral, Warlock als Affliction. M'n 80 Hunter heeft m'n vriendin geleveled (als MM, hulde)
Ook al hoef je nooit te wachten/drinken/eten met een Druid, is het toch iets langzamer dan de andere. Om een mob snel af te maken kun je namelijk het beste in Stealth gaan, en dat kost per mob toch zeker een paar seconden meer. Als ranged heb je daar geen last van en kun je soms vanaf 1 plek meerdere mobs afmaken zonder je te verplaatsen.

Shaman lijkt me ook nog wel leuk, maar dat stuk tot Outland staat me zo tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Mik! schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:55:
[...]

Welke specc heeft ze dan? Ik heb geleveled als enhancement en dat ging ontzettend hard. Binnen no time zat ik op 80. Als je de rotatie door hebt en je cooldowns goed gebruikt kom je een heel eind, zolang je maar geen grote groepen pulled. Zelfs het solo'en van elites was geen probleem als enhancement (nog steeds niet, doe Frostmaw nog steeds solo), dus ik vind het wel heel grappig om te horen dat het zo'n verschil is op de één of andere manier.
Ik had zelf ook geen probleem met enhancement shaman te lvlen. Granted. De eerste 24 oid lvl's zijn best crap, maar de rest gaat lekker snel.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:55:
Ook al hoef je nooit te wachten/drinken/eten met een Druid, is het toch iets langzamer dan de andere. Om een mob snel af te maken kun je namelijk het beste in Stealth gaan, en dat kost per mob toch zeker een paar seconden meer.
Dude, als feral pull je gewoon de room, doet een cat-swipe, gaat in bear form en bear swipet ze neer. Zeker als je level hoog genoeg is voor Improved Leader of the Pack zit je dan wel goed met 6-7 mobs op je. ;) En je hebt dan altijd nog panic buttons als Survival Instincts, Barkskin en Frenzied Regeneration als je per ongeluk toch teveel pullt. Ik heb in elk geval niets sneller geleveld dan mijn druid, afgezien van mijn mage dan. Maar die gaat dan ook gewoon absurd snel in frost spec. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
dubbel..

[ Voor 98% gewijzigd door Mik! op 08-09-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Klopt, dat eerste stuk als shaman is minder tot voor mij eigenlijk lvl 30. Zeker vanaf 55 met je wolfjes wordt het helemaal geweldig ^^
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:55:
Shaman lijkt me ook nog wel leuk, maar dat stuk tot Outland staat me zo tegen :(
Maar dat geldt met alle chars ;) Ik vind levelen pas echt weer leuk vanaf Outland. De eerste 58 levels vind ik echt drie keer niets :(

[ Voor 12% gewijzigd door Mik! op 08-09-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 20:32
Ik vond DK altijd rap gaan, GEEN downtime en je pulled zo een groepje mobs. (Als blood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:58
mrsar schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:29:
whehe,van het weekend een blikje wow game fuel meegenomen uit duitsland :P
http://www.wow.com/2009/0...mountain-dew-coming-soon/

krijg je een nightelf blauwe mond van ;) haha , blijft lekker,mountain dew :P
Lijkt me wel iets lekkerder dan Morning Glory Dew. Op de 1 of andere manier associeer ik dat toch met iets wat niet zo lekker wegdrinkt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mik! schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:07:
Klopt, dat eerste stuk als shaman is minder tot voor mij eigenlijk lvl 30. Zeker vanaf 55 met je wolfjes wordt het helemaal geweldig ^^
Het is jammer dat je dan pas ziet wat voor dual whield animatie ze doen, loop ik weer rond met een female tauren, lijkt net of ze met eetstokjes aan het jongleren is :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

chromeeh

the Gnome

Gisteren Oculus hc gedaan, appeltje eitje tot aan de laatste boss...
Eerste keer snapte degene met de Emerald dragon niet hoe hij moest healen :X
2e keer snapte de Ruby dragon het niet...
3e keer zat ik als enigste op een Amber, hadden we 2 Ruby & 2 Emerald....
4e poging eindelijk neer gekregen :+

Gisteren ook de Northrend Dungeon master achieve gehaald, alleen nog Old Kingdom hc voor de hero hc achieve :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:01:
[...]

Dude, als feral pull je gewoon de room, doet een cat-swipe, gaat in bear form en bear swipet ze neer. Zeker als je level hoog genoeg is voor Improved Leader of the Pack zit je dan wel goed met 6-7 mobs op je. ;) En je hebt dan altijd nog panic buttons als Survival Instincts, Barkskin en Frenzied Regeneration als je per ongeluk toch teveel pullt. Ik heb in elk geval niets sneller geleveld dan mijn druid, afgezien van mijn mage dan. Maar die gaat dan ook gewoon absurd snel in frost spec. :P
Ja doe ik ook weleens, als er een groep voor handen is :) maar tijdens het questen heb je dat vaak niet helaas. Ik ben tank-feral spec, dus dan is het helemaal makkelijk. Tot nu toe alleen maar instances als tank gedaan, daarom maar een beetje dps ervoor opgeofferd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:01:
[...]

Inderdaad. Op dit moment zijn feral druids een van de snelste lvl'ers afaik.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:23:
[...]

Ja doe ik ook weleens, als er een groep voor handen is :) maar tijdens het questen heb je dat vaak niet helaas. Ik ben tank-feral spec, dus dan is het helemaal makkelijk. Tot nu toe alleen maar instances als tank gedaan, daarom maar een beetje dps ervoor opgeofferd.
Zit er trouwens veel verschil tussen cat en beer gear? Leather heeft afaik niet zoveel varianten, buiten spell versies, of zit je dan puur in de enchants/gems? (begreep dat beertjes geen defence nodig hebben vanwege die talent - die hopelijk later dus ook bij andere tankers komt :P).

Enige nadeel vind ik de attackspeed, zeker als je 1-1.7 gewend ben :P (of met die buff, 0.82 in cat form :> )

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:28:
[...]

Zit er trouwens veel verschil tussen cat en beer gear? Leather heeft afaik niet zoveel varianten, buiten spell versies, of zit je dan puur in de enchants/gems? (begreep dat beertjes geen defence nodig hebben vanwege die talent - die hopelijk later dus ook bij andere tankers komt :P).

Enige nadeel vind ik de attackspeed, zeker als je 1-1.7 gewend ben :P (of met die buff, 0.82 in cat form :> )
"beer" leather heeft meer stamina als agi :)
Cat is net andersom

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

M'n 80 Hunter heeft m'n vriendin geleveled (als MM, hulde)
Waarom hulde voor MM levelen?
Elke hunter spec is goed om te levelen. Zelf heb ik 2 chars met survival naar 80 geleveld.
BM als must voor snel levelen is gewoon dompraat van mensen die niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:28:
[...]

Zit er trouwens veel verschil tussen cat en beer gear? Leather heeft afaik niet zoveel varianten, buiten spell versies, of zit je dan puur in de enchants/gems?
Op het moment gear ik in bear form vooral op agility en in de tweede plaats op stamina. Dodge rating, defense, attack power, enz. komt allemaal lager in de prioriteitenlijst. In cat form wil je voornamelijk Armor Pen hebben op het moment, maar dat gaan ze blijkbaar nerfen in 3.2.2. Naar ik verwacht wil je dan weer agility gaan stacken voor ladingen crit en strength/AP voor meer normale damage. Set bonus priority kan trouwens ook anders zijn per form; ik vermaak me in cat form goed met 2-set T7 en 2-set T8 en volgens mij is 4-set T8 maar marginaal beter. In bear form wil ik wél heel graag mijn 4-set T8 houden. :)
Wootlock schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:29:
[...]

Cat is net andersom
Onzin, IMO. Stamina is sowieso niet echt belangrijk om op te gearen. Ik heb bijvoorbeeld welgeteld één stamina gem en die heb ik alleen omdat ik geen paarse gem voor handen had waarmee ik de socket bonus van 4 agi ook kunnen krijgen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 08-09-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 16:53
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:39:
[...]

De meeste caster classes hebben hier last van. Pas richting outlands of zelfs al bijna richting northrend kon ik redelijk rond komen met genoeg mana, niets is erger dan mobs aan te kunnen maar plat te gaan omdat je mana op is.

Ik was eerst balance druid, nu maar feral gegaan en je hebt 0,0 downtime. Meppen, meppen en meppen, hot erop en weer doormeppen.

@holy pala's, wat is een beetje HC-waardige spelpower en crit? Nu het succes van mijn tank niet wil doorslaan (wie wil er een 25k hp selfbuff tank?) ga ik maar een holy spec proberen, daar interesseren je stats amper zolang je je mensen maar in leven houd.
Ik zal je zonder problemen meenemen in een pug om eerlijk te zijn. Er zijn ergere dingen dan een tank met iets minder health. (ik neem aan dat je Def capped bent). Hou je agro, en kom je levend door de instance heen dan is er toch geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:33:
Op het moment gear ik in bear form vooral op agility en in de tweede plaats op stamina. Dodge rating, defense, attack power, enz. komt allemaal lager in de prioriteitenlijst. In cat form wil je voornamelijk Armor Pen hebben op het moment, maar dat gaan ze blijkbaar nerfen in 3.2.2. Naar ik verwacht wil je dan weer agility gaan stacken voor ladingen crit en strength/AP voor meer normale damage. Set bonus priority kan trouwens ook anders zijn per form; ik vermaak me in cat form goed met 2-set T7 en 2-set T8 en volgens mij is 4-set T8 maar marginaal beter. In bear form wil ik wél heel graag mijn 4-set T8 houden. :)
Ah interessant ;) Dus met de 'casual' leather gear kan je eigelijk al beide jobs redelijk doen? Het is dan later enkel wat fine-tunen voor de tier sets en prioriteit? Ik ben pas 52 dus moet eerst nog outlands in. Gear en trinkets die wat meer focus hebben op attack/defense heb ik toch nog niet, daar is outlands een goeie start voor. Maar krijgt cat-form btw later ook nog een AoE? Ik heb nu enkel single-target zut.
Anoniem: 124693 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:30:
Elke hunter spec is goed om te levelen. Zelf heb ik 2 chars met survival naar 80 geleveld.
BM als must voor snel levelen is gewoon dompraat van mensen die niet kunnen spelen.
Niet snel, maar easy-mode :D BM met exotic pet (die tank family) en je kan nagenoeg alles solo. Onyxia ging zelfs best makkelijk, ok af en toe beetje timen met self healen en de klote adds :P SV voelt een stuk sneller aan, maar je moet wat meer opletten.

Dailies in Icecrown doe ik nog gewoon via BM, pet groep van 5-8 mobs in laten gaan en spammen maar, pet houd wel aggro.
papmetklonten schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:33:
Ik zal je zonder problemen meenemen in een pug om eerlijk te zijn. Er zijn ergere dingen dan een tank met iets minder health. (ik neem aan dat je Def capped bent). Hou je agro, en kom je levend door de instance heen dan is er toch geen probleem?
Tja, doen ik met mn hunter HC's begon wat het een uitzondering dat een tank over de 24k haalde, maar tijden zijn veranderd en schijnbaar dus ook de 'eisen' van de spelers.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Wootlock schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:29:
[...]

Cat is net andersom
Feral leather is feral leather.. Er zit geen verschil tussen cat en bear. Verschil komt door enchants en gems. Qua leather gear deel je dus altijd met z'n 2en, alleen gaat een kitty voor dps trinkets, rings, neck en cloak, waar bears voor defense dingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Is hunter zowiezo niet Earl Z moad?

Toen ik mijn hunter lvlde was BM echt wel nodig omdat je anders CONSTANT aggro had :) MIsschien is dat na alle casual buffs veranderd. speelde hunter in classic en tbc eventjes.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die post btw eerder over die 2 NPC's bij de tournement, die zag ik gister staan. En die namen zijn dus echt zo gekozen _/-\o_ Icimaede en Feaseroll ofzo :D

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Je kan als elke spec levelen als hunter net als dk btw, alleen BM is makkelijker omdat je gewoon nergens op hoeft te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:22
Heb met mijn Pala toch geen probleem gehad om te levelen en 'm te gear. En dat allemaal als bankalt in zijn eigen guild met guildbank.

Vanaf eind 40/50 aan het aoe'n geweest in western plaguelands, daarna dus outland met een holy pally budy (pull alles, quest done) en northrend hetzelfde.

In northrend wel al flink wat dungeons meegepakt en goed gelet op de diverse dungeon-quests (zit veel makkelijk te verkrijgen tank gear bij, dus niet te hopen op een drop) en op 80, had natuurlijk wel wat te besteden qua / geld mats, Titansteel-set (helm/boots/shield), alles enchanted, zat ik op zo'n 24/25k unbuffed.

Daarna heroics eigenlijk meteen gaan runnen en met badges (eerst nog de heroism emblems dus) en drops doorgegroeid naar zo'n 26/27k unbuffed, nu met de conquest-badges doorgegroeid naar 31/32k unbuffed (alles zonder stamina professions, die had ik allemaal al op andere characters).

Dit alles eigenlijk met pugs en soms (meestal niet) met guild van mijn andere characters. Nu ook nooit meer gezeik over mijn unbuffed health ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Indeed, mijn bank alt is nu 46 en retri. Gaat als een trein, ben echt nooit oom.

Tot ik replenish kreeg was het seal die health terug geeft en judgement voor mana. Nu is het een seal met extra dmg of stuns en judgen voor health. Iedere judgement levert me precies de mana op die ik ook gebruik.

Health loopt heel langzaam terug af en toe een snelle flash heal ipv exorcism (over 1 level instant) en je loopt oneindig door. Ik heb niet eens meer water en voedsel bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:39:
Indeed, mijn bank alt is nu 46 en retri. Gaat als een trein, ben echt nooit oom.

Tot ik replenish kreeg was het seal die health terug geeft en judgement voor mana. Nu is het een seal met extra dmg of stuns en judgen voor health. Iedere judgement levert me precies de mana op die ik ook gebruik.

Health loopt heel langzaam terug af en toe een snelle flash heal ipv exorcism (over 1 level instant) en je loopt oneindig door. Ik heb niet eens meer water en voedsel bij me.
Jep Retri is op'd :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Het was als grapje bedoeld, juist voor die mensen die vinden dat elke Hunter als BM moet levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mik! schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:37:
[...]

Feral leather is feral leather.. Er zit geen verschil tussen cat en bear. Verschil komt door enchants en gems. Qua leather gear deel je dus altijd met z'n 2en, alleen gaat een kitty voor dps trinkets, rings, neck en cloak, waar bears voor defense dingen gaan.
Da's ook weer het andere uiterste. In mijn tanking gear ga ik voor spul dat zo min mogelijk Armor Pen heeft en zoveel mogelijk van de andere bruikbare stats, in mijn DPS gear ga ik juist voor zoveel mogelijk Armor Pen....nouja, tot de volgende patch dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die stats-ding-gebeuren-change-fix komt toch pas bij de nieuwe expension? Of al volgende patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 21:43
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:39:

Heb je je spec voor me? Of je characternaam+realm :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:08:
[...]

Da's ook weer het andere uiterste. In mijn tanking gear ga ik voor spul dat zo min mogelijk Armor Pen heeft en zoveel mogelijk van de andere bruikbare stats, in mijn DPS gear ga ik juist voor zoveel mogelijk Armor Pen....nouja, tot de volgende patch dan.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al een tijd niet meer mijn feral heb aangeraakt. Op een gegeven moment was het echt zo dat zowel kitty als bear standaard op dezelfde gear zat (mijn ervaring dan). Ik heb na 3.2 mijn kitty niet meer aangeraakt en daarvoor eigenlijk sporadisch dus die is blijven hangen op met name Naxx25m gear. En dat was in principe gear die ook prima te gebruiken was voor bears. Vandaar mijn reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:13:
Die stats-ding-gebeuren-change-fix komt toch pas bij de nieuwe expension? Of al volgende patch?
afaik next expansion. Maar ze zijn nu al bezig met een armor pen nerf.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mik! schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:21:
[...]

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al een tijd niet meer mijn feral heb aangeraakt. Op een gegeven moment was het echt zo dat zowel kitty als bear standaard op dezelfde gear zat (mijn ervaring dan). Ik heb na 3.2 mijn kitty niet meer aangeraakt en daarvoor eigenlijk sporadisch dus die is blijven hangen op met name Naxx25m gear. En dat was in principe gear die ook prima te gebruiken was voor bears. Vandaar mijn reactie ;)
In 3.1 hebben ze op zoveel gear zo'n dikke lading ArP gegooid dat het ineens dé stat werd voor een feral druid. In 3.0 was het inderdaad vooral nog strength en agi voor DPS.
KillGhost schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:32:
[...]

afaik next expansion. Maar ze zijn nu al bezig met een armor pen nerf.
Inderdaad. :) In de volgende expansion worden de exotischere stats van items af gehaald (maar er wordt intern wel nog mee gerekend!!), maar voor 3.2.2 wordt de effectiviteit van armor pen generft. Ik heb ergens gelezen dat ArP een paar patches terug is gebufft naar 125% van wat het destijds was, en dat deze nerf die increase terug brengt naar 110% van die oude situatie. Dus nog steeds een vooruitgang sinds 3.0, maar een dikke achteruitgang tegenover nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Maduth

Probeersel

Even terugkomen op de hunter, ben MM gespecced (hunter onder het stof vandaan gehaald vorige week) omdat volgens vele sites het/de build is momenteel. Maar als ik het nu goed begrijp, is BM nog steeds prima te doen voor lvl-en? Wil namelijk terug omdat ik inderdaad te snel aggro krijg. Moet ik eerlijk zeggen dat ik pas 1 lvl gespeeld heb met deze build :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:13:
expansion.
heb geen bear, maar kan mij voorstellen dat je als tank wil gemmen/enchanten voor stamina/dodge. je doel is het zo lang mogelijk uit te houden. threat is in mijn optiek vaak geen probleem maar dat zou per class gaer level kunnen verschillen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maduth schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:40:
Even terugkomen op de hunter, ben MM gespecced (hunter onder het stof vandaan gehaald vorige week) omdat volgens vele sites het/de build is momenteel. Maar als ik het nu goed begrijp, is BM nog steeds prima te doen voor lvl-en? Wil namelijk terug omdat ik inderdaad te snel aggro krijg. Moet ik eerlijk zeggen dat ik pas 1 lvl gespeeld heb met deze build :(
Ik speel eigenlijk alleen maar solo met m'n hunter (heb geen zin in dat gezeik met PuG's :P ) en ik speel als BM. Gaat prima, m'n pet kan iedere mob van gelijk level probleemloos solo'en (regelmatig moet ik nog even snel de mob taggen, omdat ie anders dood is zonder dat ik dan loot zou krijgen). Maar goed, ik ben lvl80 dus levellen doe ik niet meer.

Ik zie geen reden om als solist over te schakelen naar een andere build, heb geen zin in kiten omdat je pet weer 's dood is of geen agro kan houden. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 08-09-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die exotische stats had ik meegekregen, dat zal leuk gaan worden :P ArP heb ik me eigelijk nooit in verdiept, begreep dat een MM dit niet zo nodig heeft, puur toeval dat wat items ArP hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Weet je, ik ben er eigenlijk wel blij mee met de versimplificering van de stats. Het is voor mij vrij lastig om on the spot te bekijken wat een upgrade is en wat niet. Je moet bij enhancement shamans complete sims draaien om daar achter te komen. Dus wat betreft een welkome wijziging!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:45:
Die exotische stats had ik meegekregen, dat zal leuk gaan worden :P ArP heb ik me eigelijk nooit in verdiept, begreep dat een MM dit niet zo nodig heeft, puur toeval dat wat items ArP hebben.
Je wil juist Arp hebben als MM hunter ivm je Chimera shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
KillGhost schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:48:
Weet je, ik ben er eigenlijk wel blij mee met de versimplificering van de stats. Het is voor mij vrij lastig om on the spot te bekijken wat een upgrade is en wat niet. Je moet bij enhancement shamans complete sims draaien om daar achter te komen. Dus wat betreft een welkome wijziging!
Gelt voor de meeste classes, heb voor mijn hunter en dk een excell lijst gemaakt na de sims die ik gedraait heb met de top 10 < toc en toc items dus als er loot dropped zie ik direct of het een upgrade is en hoeveel.
Wootlock schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:58:
[...]

Niet echt meer, ARP word zwaar generfed in de eersvolgende patch, het blijft een zeer nuttige stat maar niet meer de "holy grail" van alle stats, gewoon voor agi gaan dus weer.

[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 08-09-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:58:
Zover ik uit guides begreep moet je al flinke basis gear hebben wil je verder gaan op ArP, daarbij krijg je al waardig wat ArP vanuit je gear zelf. Gemming zou geen slim idee zijn zolang je nog onder T8 gear zit (dat is 226?). Dus wat ik heb is leuk, maar ik ga er niet speciaal m'n best voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

agreed, op mijn tank ook, ik heb mij niet helemaal verdiept, hoeveel meer waarde een beetje meer defense tov x dodge/parry/block is echt zo irritant. ik wil gewoon tanken en klappen vangen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:07:
[...]

Zover ik uit guides begreep moet je al flinke basis gear hebben wil je verder gaan op ArP, daarbij krijg je al waardig wat ArP vanuit je gear zelf. Gemming zou geen slim idee zijn zolang je nog onder T8 gear zit (dat is 226?). Dus wat ik heb is leuk, maar ik ga er niet speciaal m'n best voor doen.
Gelijk heb je. Vanaf 500 ArP (zoiets) unbuffed, is het de moeite om er vol voor te gaan. Een hunter die ik ken zit geloof ik op 100% ArP zonder procs atm.. Maar ik vind persoonlijk Survival nog altijd fijner spelen. (Omdat ik er zo aan gewend ben, en omdat ik niet houd van extreme mana-management, aangezien ik hoor dat MM nogal wat mana zuigt). En een makkelijke 4k DPS in een 10man is nog steeds niet heel slecht. (als je ziet dat ik ong. full ilvl200/213 gear heb, alleen T8.5 helmet en T8 gloves dacht ik)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 08-09-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Weet je, ik ben er eigenlijk wel blij mee met de versimplificering van de stats. Het is voor mij vrij lastig om on the spot te bekijken wat een upgrade is en wat niet.
Je moet dat soort dingen ook niet on the spot doen, maar gewoon vooraf even de tijd ervoor nemen. Ik vind dat Blizzard hiermee het spel echt veel te veel simplificeert nu.
Gohan-san schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:42:
[...]

expansion.
heb geen bear, maar kan mij voorstellen dat je als tank wil gemmen/enchanten voor stamina/dodge. je doel is het zo lang mogelijk uit te houden.
Als bear ging je in 3.0 vooral voor stamina (veel magic damage) en in 3.1 weer meer voor agility (niet dodge! agility is waardevoller omdat het ook crit en armor geeft!) omdat er meer physical damage rond ging. Dat is in 3.2 verder niet veranderd, dus zit ik weer ouderwets agi te stacken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:35:
[...]

Je moet dat soort dingen ook niet on the spot doen, maar gewoon vooraf even de tijd ervoor nemen. Ik vind dat Blizzard hiermee het spel echt veel te veel simplificeert nu.
Tsja, ik ben best een actieve raider. De hardmodes van Ulduar etc hebben wij gecleared en de mount gekregen, dus ik ben niet een n00b oid. Maar ik vind het zelf echt heerlijk. Ik ben geen theory crafter en heb geen zin om uren aan sims te moeten draaien etc om alles uit te vogelen. Heb ik gewoon geen zin in. Ik vond het al zwaar waardeloos dat de keuze van stats flink uitgebreid werd, maar ik ben blij dat dit weer aangepast gaat worden. Raiden kost al tijd genoeg imho.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, deels. Tuurlijk, lekker stats berekenen en perfecte scenario's bedenken, ultieme setup van enchancements en gems. Andere kant.. wat is nu betere? 20 AP of 10 agi, of toch die crit, mischien wel die haste? Dan komen er zoveel factoren dat menig persoon alweer afhaakt.

Maar zover ik weet is het enkel gear, dus gems/echants/buffs zouden zo blijven. Maargoed, dat is gelukkig nog lang niet ter sprake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

[...]

Als bear ging je in 3.0 vooral voor stamina (veel magic damage) en in 3.1 weer meer voor agility (niet dodge! agility is waardevoller omdat het ook crit en armor geeft!) omdat er meer physical damage rond ging. Dat is in 3.2 verder niet veranderd, dus zit ik weer ouderwets agi te stacken. :)
Ah ok, dat wist ik, min of, meet dat druids vooral voor stamina dodge gaan (waarbij je dodge dus via dodge/agi kan halen :))
Ben op mijn paladin nu zo ver dat ik voornamelijk gem voor stamina, sowieso in ulduar is het voornamelijk big specials die massive dmg doen. die je het best compenseert met een grote HP pool. maar ik ben weer niet zo een tank die 3 verschillende prot sets heeft (het is tenslotte mijn alt ;), niet dat hij veel onder doet voor mijn main, en ik eigenlijk mijn mage en paladin als equal beschouw)

Valkyre @ The venture co is dem paladin :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:40:
[...]

Tsja, ik ben best een actieve raider. De hardmodes van Ulduar etc hebben wij gecleared en de mount gekregen, dus ik ben niet een n00b oid. Maar ik vind het zelf echt heerlijk. Ik ben geen theory crafter en heb geen zin om uren aan sims te moeten draaien etc om alles uit te vogelen. Heb ik gewoon geen zin in. Ik vond het al zwaar waardeloos dat de keuze van stats flink uitgebreid werd, maar ik ben blij dat dit weer aangepast gaat worden. Raiden kost al tijd genoeg imho.
Ik ben ook geen theorycrafter hoor. Uitzoeken welke gear het beste voor me is, is niet meer dan even Rawr laten draaien en voor mezelf te bepalen of ik nu meer avoidance, meer stamina of meer threat wil. ;)
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:41:
[...]

Naja, deels. Tuurlijk, lekker stats berekenen en perfecte scenario's bedenken, ultieme setup van enchancements en gems. Andere kant.. wat is nu betere? 20 AP of 10 agi, of toch die crit, mischien wel die haste? Dan komen er zoveel factoren dat menig persoon alweer afhaakt.
Nee hoor, voor mij is dat een simpele keuze: bear = 10 agi, cat = 20 AP (als ik uit dat lijstje moet kiezen). :)
Gohan-san schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:48:
[...]

Ah ok, dat wist ik, min of, meet dat druids vooral voor stamina dodge gaan (waarbij je dodge dus via dodge/agi kan halen :))
Ben op mijn paladin nu zo ver dat ik voornamelijk gem voor stamina, sowieso in ulduar is het voornamelijk big specials die massive dmg doen. die je het best compenseert met een grote HP pool. maar ik ben weer niet zo een tank die 3 verschillende prot sets heeft (het is tenslotte mijn alt ;), niet dat hij veel onder doet voor mijn main, en ik eigenlijk mijn mage en paladin als equal beschouw)

Valkyre @ The venture co is dem paladin :)
In Ulduar is bijna alle tank damage physical. Ignis? Physical. XT-002? Physical. Kologarn? Physical. Council (met uitzondering van fusion punch)? Physical. Auriaya? Physical. Alle keepers? Physical, met uitzondering van Frozen Blows en Plasma Blast. Vezax? Heel erg physical. Yogg? Physical. Let wel, ik heb het over tank damage.

Hoe een pally werkt weet ik niet, maar een druid zal daarvoor toch echt agi stacken, en niet stamina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

sorry moet ik ff kwijt.. LF Holy Cow..... i lold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:08:
[...]

Ik ben ook geen theorycrafter hoor. Uitzoeken welke gear het beste voor me is, is niet meer dan even Rawr laten draaien en voor mezelf te bepalen of ik nu meer avoidance, meer stamina of meer threat wil. ;)
[...]

Nee hoor, voor mij is dat een simpele keuze: bear = 10 agi, cat = 20 AP (als ik uit dat lijstje moet kiezen). :)

[...]

In Ulduar is bijna alle tank damage physical. Ignis? Physical. XT-002? Physical. Kologarn? Physical. Council (met uitzondering van fusion punch)? Physical. Auriaya? Physical. Alle keepers? Physical, met uitzondering van Frozen Blows en Plasma Blast. Vezax? Heel erg physical. Yogg? Physical. Let wel, ik heb het over tank damage.

Hoe een pally werkt weet ik niet, maar een druid zal daarvoor toch echt agi stacken, en niet stamina. :)
Hoe dan ook, ik zal zelf nooit AP stacken, maar liever de stats die AP geven. Nu is de keuze voor een DK/Pal/War wat makkelijker met str/ap, maar ook voor rogues is dit eigenlijk wel beter.

AP bied alleen extra flat dps. Agi bied, crit/armor/ap/dodge e.d.

Daarnaast scaled het ook nog met talents, dit geld nog voor bv Kings.

Pure stats >> ap imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:14:
[...]

Hoe dan ook, ik zal zelf nooit AP stacken, maar liever de stats die AP geven. Nu is de keuze voor een DK/Pal/War wat makkelijker met str/ap, maar ook voor rogues is dit eigenlijk wel beter.

AP bied alleen extra flat dps. Agi bied, crit/armor/ap/dodge e.d.

Daarnaast scaled het ook nog met talents, dit geld nog voor bv Kings.

Pure stats >> ap imo.
Uiteraard, maar strength werd niet genoemd in het lijstje en 10 agi haalt het niet bij 20 AP voor een feral druid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had het over 1 dezelfde 'job', met 1 dezelfde spec. Veelal zijn die verschillen zo enorm marginaal dat het niet eens te merken is. (0.3% crit merkbaar? Mischien op 1000 hits op 1 boss). Maargoed, als het enkel om gear gaat (als ik wowwiki mag geloven) dan blijven deze vragen,gezien dan echants en gems hetzelfde blijven.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Ben ook verre van een theory crafter, maar volgens mij zit het een beetje anders.
Bijna elka boss doet std een x amount of physical dmg, wat voor de tank met een gezonde hoeveelheid gebalanceerde stats vrij weinig schade. het zijn de specials die een tank killen, en die zijn alleen te compenseren met meer HP.
Ignis + XT = inderdaad volgens mij physical.
Kologarn ook, maar die laat geloof ik een debuff achter die je armor verminderd of helemaal weghaalt.

Iron Council, het geen dat je wiped = Fusion punch, dat enigzins te compenseren valt met meer HP
Die andere 2 dudes is voornamelijk magic dmg, waar je armor er geen reet toe doet.
Auriay ben je afhankelijk van je raid members als die het niet snappen is het gewoon einde verhaal.

Wat ik meer wil zeggen, en dat bedoel jij denk ik ook, is het de specials, frozen blow, plasma blast enz. dat tanks killed en wiped. en in mijn optiek is daarvoor je HP belangrijk. of eigenlijk je Effective health. je mag er van uit gaan dat tanks de normale melee swings makkelijk kunnen hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:27:
[...]

Kologarn ook, maar die laat geloof ik een debuff achter die je armor verminderd of helemaal weghaalt.
Kwestie van taunten door de offtank; meer stamina stacken voor die fight is zinloos.
Iron Council, het geen dat je wiped = Fusion punch, dat enigzins te compenseren valt met meer HP
Fusion punch is nature damage maar doet alleen de initial hit; je dispeller zou de debuff eraf moeten hebben vóór hij tickt. En zelfs als hij tickt: ik heb puur op agi gegemd en enchanted en tóch kan ik die hit en een tick ervan makkelijk hebben. ;)
Die andere 2 dudes is voornamelijk magic dmg, waar je armor er geen reet toe doet.
Dat is de raid damage, de bosses zelf doen gewoon physical damage. Nouja, Brundir niet maar die doet ook gewoon bijna geen damage; de damage die hij doet moet namelijk ook te overleven zijn voor een non-tank. :)
Wat ik meer wil zeggen, en dat bedoel jij denk ik ook, is het de specials, frozen blow, plasma blast enz. dat tanks killed en wiped. en in mijn optiek is daarvoor je HP belangrijk. of eigenlijk je Effective health. je mag er van uit gaan dat tanks de normale melee swings makkelijk kunnen hebben.
Ik zeg alleen dat er zo weinig specials zijn en dat die specials zo weinig impact hebben, dat je er geen stamina voor hoeft te stacken. Frozen blows? Vraag een pally voor bubble->sacrifice en het gaat bijna vanzelf. Plasma blast? Doe een cooldown rotation tussen de tank en de healers voor (bijvoorbeeld) shield wall, last stand, guardian spirit en pain suppression.

Wat er dan overblijft is vrijwel alleen maar physical damage dus is het wat mij betreft voor de huidige content het beste om op avoidance te gemmen en niet op stamina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

blouweKip schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:43:
Vanaf 20 is t juist makkelijk, mindflay/dot/wand en je spirit tap zorgt voor de mana (die echt 10x beter is dan toen ik mn priest levelde, het enige wat je tegenwoordig mist is de extra wand dmg talents)

Je levelt misschien wat trager dan bijvoorbeeld een pure dps class maar echt traag zal het niet gaan als je de juiste talents hebt ingedeeld
Ik ben waarschijnlijk gewoon verwend ;) Maar ik moet wel zeggen dat ik niet bijzonder onder de indruk ben van Spirit Tap. Dat geeft helemaal niet zoveel regen, maar dat komt dan waarschijnlijk weer door mijn stats en vooral mijn gebrek aan spirit op dit level ;)
Mik! schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:55:
Welke specc heeft ze dan? Ik heb geleveled als enhancement en dat ging ontzettend hard. Binnen no time zat ik op 80. Als je de rotatie door hebt en je cooldowns goed gebruikt kom je een heel eind, zolang je maar geen grote groepen pulled.
Ze heeft zowel Elemental als Enhancement geprobeerd, maar ze is niet al te snel met knop-combinaties dus in principe loopt ze altijd achter. Ze komt er wel, maar het duurt nou eenmaal langer bij haar. Als ze dan met mij speelt en ik heb een echte DPS char mee dan komt ze er haast niet aan te pas ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hmmmmz. Login server down?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:12:
[...]

Ik ben waarschijnlijk gewoon verwend ;) Maar ik moet wel zeggen dat ik niet bijzonder onder de indruk ben van Spirit Tap. Dat geeft helemaal niet zoveel regen, maar dat komt dan waarschijnlijk weer door mijn stats en vooral mijn gebrek aan spirit op dit level ;)
Wellicht verwend ja.. ;). Spirit tap is geen wondermiddel, dus als je volkomen loos gaat op een (aantal) mob(s), zal spirit tap echt niet al je mana regennen. Wat het wel doet, is simpel. Jij pikt een mob op (willekeurige volgorde van VT, VE, dot dot, MB) je zit op ong. 75% mana en je gaat wanden. Voor je t weet kicken de dots goed in en valt de mob. Je krijgt spirit tap, en kan dus direct doorgaan naar de volgende mob (8x% manaregen while casting). Zo kun je dus achtereenvolgens meerdere mobs downen, en na een mob of 6 (op dat level) gaan drinken.

Toegegeven: pas vanaf level 60 wordt 't pas echt interessant. Level 40 is belangijk vanwege shadowform, maar dispersion is zó veel beter voor mana regen (ik mis het nu eigenlijk in mijn dual spec als holy @ level 72). Op 66 krijg je shadownfiend, wat je priest nog meer mana regen geeft.

Zo wordt het dus op hogere levels mogelijk om (met herbs gelevelled) een groep mobs, of een flinke elite te pakken. Gebruik je dots, VE VT en MB goed, pleur er op een gegeven moment je shadowfiend bij, maak gebruik van je shield, ververs dots nogmaals, doe je herbing healing spell en klik op dispersion. Elite down, spriest op full mana en health. Bij het normale levelwerk is dispersion ook onmisbaar, gewoon nuken totdat 't van CD af is en je kunt doorgaan (zonder ooit te drinken). Zelfs als je ressurect hoef je niet te drinken; buffs up, heal jezelf en stuur je shadowfiend naar een mob. Kleine rotatie en dan dispersion en je bent na een dode mob op full health en mana.

Hier overigens ook de login sever down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Das knap klote.
Dan maar een BN acct aanmaken, hoewel die site ook zo traag is als poppestront een berg op....

/edit : up again? Ben aan het laden. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RaDKiLL op 08-09-2009 21:17 ]

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Bij mij doet ie ook niks meer, en die site voor battle.net account maken is ook zo goed als down.

*edit*

Ik geef het op. Ik ga wel een filmpje kijken.

*edit2*

w00t hij doet het nu wel opeens.

[ Voor 36% gewijzigd door KillGhost op 08-09-2009 21:38 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Raar, ik heb een account merge gedaan en het werkt ineens wel weer...
Misschien dom toeval, maar ik hoor meer signalen van mensen die B.net accounts hebben dat die nergens last van hadden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pff poosje terug lag die inlog shit er behoorlijk uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Geen last gehad, US servers?
ff dagboekie,
De hele dag beetje aan het kloten geweest met mij DK mods installeren UI configuren enz. en wat missies gedaan in the Outland. Ik zie in een keer een mail. Mwah zal wel weer wat verkocht hebben. Staat er een mail in van Hargen dat ik bij hem de flying skill voor 600 kan kopen en een fllying mount voor frigging 50 Gold. voor mijn main Hunter heb ik toen der tijd bijna 2x het dubbele betaald!!!!
Een beetje grinden missies doen en Honor halen plukt zeker zijn vruchten af, Scheelt me in iedergeval bakken met tijd. MWhohaaa ik kan weer vliegen :)

Ik duik nu maar weer Warson gulch in, en van mijn favoriete maps/grounds

Oh ja, naar het berichtje van vanochtend, ik ben toch Hybryd gegaan 0/17/37.
Mijn Ghoul kan alles aan met gemak tot 2 lvls hoger. Zelf kom ik niet eens aan de 1000, afsturen AoE en lekker achterover zitten. Net zoals mijn BM Hunter op Quel thalas of Lock op Magteridon :)

[ Voor 17% gewijzigd door BAS80 op 08-09-2009 22:55 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Vandaag maar eens besloten mijn paladin wat verder te levelen... Naar 4 dagen actief raffen uiteindelijk een priest en paladin naar 60 gebracht. Vandaat dus de paladin aan de beurt. Heb besloten deze als eerst naar 80 te werken. Heb altijd gekozen voor retri aangezien je gewoon niet dood kan gaan en absoluut geen downtime hebt.

Zojuist 61 gedingen en ik zit 1 bar van 62. Even afmaken voor ik mijn bed weer inkruip. AH weer geupdate vanaf mijn main (heb uiteindelijk toch weer gold nodig voor epic flyer, outland, duel spec, chopper en vendor mount, dus nog 10k sparen dan kan ik alles weer halen :D

Lang geleden dat ik heb genoten van het levelen... Was het echt enorm beu, naar een aantal jaar ;)

Zodra ik 70 ding met de paladin tijd voor pvp aangezien je daar ook lekker xp krijgt :D Word dus 1 week lvlen naar 70, en dan in het weekend beginnen met 70-80. Eind volgende week 80. Twijfel of ik dan weer ga levelen (priest naar 80) of gewoon even ga gearen en mijn profs ga boosten.

Njah ik zie wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Aapje! op 08-09-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
woei... ben vandaag waarschijnlijk een boel gold kwijt geraakt dankzij eigen doen :O

zag op AH dat wool cloth vrij vlot verkocht, dus heb hele handel opgekocht voor 22g per stack en er direct terug opgezet voor 34g, stuk of 25 stacks.

nou komen er zo snel nieuwe stacks bij die mensen er weer op zetten voor 22g dat mijn auctions ondergesneeuwd worden :'(

zal wel niks meer worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
!GN!T!ON schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:37:
woei... ben vandaag waarschijnlijk een boel gold kwijt geraakt dankzij eigen doen :O

zag op AH dat wool cloth vrij vlot verkocht, dus heb hele handel opgekocht voor 22g per stack en er direct terug opgezet voor 34g, stuk of 25 stacks.

nou komen er zo snel nieuwe stacks bij die mensen er weer op zetten voor 22g dat mijn auctions ondergesneeuwd worden :'(

Wool Cloth 22g? :p Denk maar eens een paar rondjes Stockades doen dan :P hahaha Ik denk ook dat je hier verlies op gaat maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 02:05:
[...]

Wool Cloth 22g? :p Denk maar eens een paar rondjes Stockades doen dan :P hahaha Ik denk ook dat je hier verlies op gaat maken ;)
Ik denk het ook ja. Het is die 22g al niet waard. Laat staat 35g.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:12:
Ze heeft zowel Elemental als Enhancement geprobeerd, maar ze is niet al te snel met knop-combinaties dus in principe loopt ze altijd achter. Ze komt er wel, maar het duurt nou eenmaal langer bij haar. Als ze dan met mij speelt en ik heb een echte DPS char mee dan komt ze er haast niet aan te pas ;)
Wat grappig om te horen, want volgens mij zijn shammies echt easy op knoppen gebied ;) Als enhancement gebruik ik 3 knoppen standaard en dan 1 voor lightning bolt bij maelstrom en als elemental is het ook niet veel meer dan dat. Rotaties zijn echt ook echt het meest easy voor beide speccs ^^ (of misschien vind ik het helemaal easy vanwege de rotatie van feral cats ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 22:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, gisteren niet veel gedaan. Eerst AN HC geprobeerd voor de daily maar dat werd niets. Bij Anub bleek onze groep gewoon niet genoeg DPS kracht te hebben (was een PuG) en na 9 keer proberen hield deze Mage (top DPS van de lijst) ermee op. Vervolgens nog wat dailies gedaan en Strat gefarmed voor de rep. Wat mij op viel was dat de Hunter van de groep extreem snel dood ging in het gevecht iedere keer. De rest van de groep was wel oke en deed de strategie goed maar er was gewoon net niet genoeg DPS uit te persen. Anub zelf is nooit het probleem maar de poison adds in de laatste twee mob fasen waren het. Bij de laatste fase lukte het gewoon niet om genoeg DPS eruit te persen om de poison mobs neer te krijgen. Erg jammer, vooral omdat ik juist AN HC nog nodig heb voor mijn HC lijstje te completeren. (Samen met 1 old kingdom HC boss en Gundrak HC)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer 2 lvls met mijn druid, kwam op youtube filmpje tegen van een beertje die icecrown aan het farmen was, geeft weer wat extra motivatie. Het gaat nu al aardig goed met 3-4 mobs. Enkel pvp wil het nog niet helemaal lukken, kitty gaat wel aardig (beetje rogue style aanhouden). Enkel omspringen naar bear een healen wil nog niet helemaal, zelfs met barksin krijg ik enorme damage. Maar als ik het haal, kan ik wel wat mensen even zoet houden :P

En m'n paladin krijgt de ^%^^ maar, nouja.. de pug mensen. Party 1, kick. Party 2, 3 andere leaven. Party 3, kick. Party 4, whisper, nooit een invite. 25k health.. en niet genoeg voor een freaking HC?

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

www.wow-europe.com offline? Dat heb ik nog nooit gezien, ook al is het patch-day :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mik! schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:24:
[...]

Wat grappig om te horen, want volgens mij zijn shammies echt easy op knoppen gebied ;) Als enhancement gebruik ik 3 knoppen standaard en dan 1 voor lightning bolt bij maelstrom en als elemental is het ook niet veel meer dan dat. Rotaties zijn echt ook echt het meest easy voor beide speccs ^^ (of misschien vind ik het helemaal easy vanwege de rotatie van feral cats ^^)
retri pala blijft t makkelijkst :P (judge, crus strike, divine storm, exor)

(enhancement: lb, ch lb, feral spirit, light shield, stormstrike, lava lash, earth shock, flame shock, sham rage --> 9 stuks)
(elemental: lb, ch lb, elem mast, lava burst, flame shock, thunderst --> 6 stuks)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik snap serieus niet hoe je hoe kan wipen in HC An, door lack of dps, uberhaupt niet dat je te weinig dps doet.... werd er misschien niet gefocussed op het germarkeerde target oid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej, ik ben een lvl 80 warrior, en ik tank in normale instances (gear nog net niet goed genoeg voor heroics, al lukken sommige heroics wel, ligt aan de healer :P ) Maar mijn offspec is Arms, PVPen hiermee gaat mij best goed af, en vind het ook leuk. Alleen mijn DPS in een instance/raid is gewoon veelste laag. Nu weet ik wel dat fury de beste keus hiervoor is, maar ik vind PVPen in fury echt gewoon kut.

Kan iemand mij tips geven over DPSen als arms in PVE?
Dual speccen naar fury/arms is dus geen optie omdat ik ook vaak tank, en elke keer respeccen is te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 290112 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:35:
www.wow-europe.com offline? Dat heb ik nog nooit gezien, ook al is het patch-day :o
Stond gister in de logon message, web maintenance. Komt wel vaker voor hoor :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 290112 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:48:
Heej, ik ben een lvl 80 warrior, en ik tank in normale instances (gear nog net niet goed genoeg voor heroics, al lukken sommige heroics wel, ligt aan de healer :P ) Maar mijn offspec is Arms, PVPen hiermee gaat mij best goed af, en vind het ook leuk. Alleen mijn DPS in een instance/raid is gewoon veelste laag. Nu weet ik wel dat fury de beste keus hiervoor is, maar ik vind PVPen in fury echt gewoon kut.
Er is genoeg op internet te vinden over arms dps, kijk bijvoorbeeld eens op elitist jerks. Overigens doet arms bij mindere gear meer dan fury. Fury is beter vanaf ca. ilevel 213 gear.

Daarom heb ik nu op mn warrior een arms spec en gem ik voor fury. Niet optimaal voor arms, maar het werkt en als ik straks fury ga hoef ik niet een batterij gems te vervangen. (lazy, i know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
!GN!T!ON schreef op woensdag 09 september 2009 @ 00:37:

Maandag zo'n 500 ringetjes gemaakt met een kleine 1000G aan mats, van de AH gehaald. Gister alles disenchanted met een totale waarde van rond de 3000G (5% AH undercut). Heb een deel op de AH gegooid maar nog niet alles aangezien er toch maintenance is vandaag. Nog gekeken of er nog goedkoop gems en eternal earths op stonden maar het lijkt niet echt hard te gaan bij ons, ondanks de drukte van de server. Misschien over wat langere periode goedkoop het spul inkopen en daarna pas alles in bulk maken/disenchanten :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Klopt wel, alleen ik denk dat jij ook je acties uitvoert met je vingers op de nummertjes. Zij doet alles met haar muis en dan ben je nu eenmaal langzamer :) Ik target en draai met muis en doe alle acties met mijn nummers. Tevens heeft ze de normale interface omdat ze het gedoe met een aangepaste UI niet wil hebben. Ze ziet mij namelijk nog wel eens de boel weer omgooien, maar dat duurt echt 3x niets aan tijd. Alleen zij moet dat niet hebben, tja dan zit je met al je knoppen soms ver ver weg van je poppetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
BlaSfem0n schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:42:
[...]
retri pala blijft t makkelijkst :P (judge, crus strike, divine storm, exor)

(enhancement: lb, ch lb, feral spirit, light shield, stormstrike, lava lash, earth shock, flame shock, sham rage --> 9 stuks)
(elemental: lb, ch lb, elem mast, lava burst, flame shock, thunderst --> 6 stuks)
Je hebt misschien een lading knoppen, maar effectief gebruik je daar maar een klein deel van constant. Mijn rotatie was niets anders dan earth shock, stormstrike, lavalash, melee en lb op maelstrom. Als wolfjes van cd dan spamde ik die, maar daar hoef je niets voor te doen, lightning shield was gewoon een knop op de muis die ik constant spamde en sham rage had ik nauwelijks nodig ^^ Enhancement is dus puur melee met drie skills op cd die je moest gebruiken zodra cd af liep en dan lb op maelstrom.
Voor ele is het flameshock, lavaburst en lightning bolt (of chain lightning als je groepen hebt), thunderstorm gewoon gebruiken zodra van cd en hetzelfde met ele mastery. Maar effectief spam je ook maar 3 knoppen.
-BB- schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:53:
Klopt wel, alleen ik denk dat jij ook je acties uitvoert met je vingers op de nummertjes. Zij doet alles met haar muis en dan ben je nu eenmaal langzamer :) Ik target en draai met muis en doe alle acties met mijn nummers. Tevens heeft ze de normale interface omdat ze het gedoe met een aangepaste UI niet wil hebben. Ze ziet mij namelijk nog wel eens de boel weer omgooien, maar dat duurt echt 3x niets aan tijd. Alleen zij moet dat niet hebben, tja dan zit je met al je knoppen soms ver ver weg van je poppetjes ;)
Aah, klikken, verklaart inderdaad een hoop ^^ Heb het zelf ook gedaan op mijn druid (ik was een ramp op keybinds), maar mijn shammy vanaf het begin geleveled met keybinds. Wat een verademing was dat. Je bent inderdaad trager als klikker. Je kan je prima redden, je komt een heel eind (heb geraid als klikker), maar uiteindelijk merk je gewoon dat je soms net een fractie te laat bent. Kan dan idd begrijpen dat ze er meer moeite mee heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door Mik! op 09-09-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 21:43
Iemand nog een goede rotation voor een retri paladin van level 46? :)

Gisteren m'n oude paladin weer eens gestart, en even mee lopen klooien. Retri gespecced, maar eigenlijk heb je niet zo veel om een rotation te maken. Ik judge nu maar constant een seal en spam Hammer of Wrath wanneer ik kan.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:53:
Muisklikker :D Default UI :D
* SinergyX meld zich.

Buiten 1 t/m 4 doe ik ook alles met de muis, zelfs mijn hunter gaat dat nog perfect, al heb ik daar aantal skills via 1 macro (chimera, silent, kill command) en 1 knop van de G15 is pet-attack.

Ook mijn shaman is 1 t/m 4 knoppen (attack, lash, strike en earth shock), de rest (bolt, chainbolt, wolfjes, heal, rage, 2 andere shocks, shields) gaat via muisje klikken. Ok soms vergeet ik de lock in bar aan te zetten, sleep ik er weer een skill uit.

An sich hoef je niet trager te zijn, als je 4 coreskills onder je vingers zitten.
Cidolfas schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:59:
Iemand nog een goede rotation voor een retri paladin van level 46? :)

Gisteren m'n oude paladin weer eens gestart, en even mee lopen klooien. Retri gespecced, maar eigenlijk heb je niet zo veel om een rotation te maken. Ik judge nu maar constant een seal en spam Hammer of Wrath wanneer ik kan.
Afaik haal je 2 attacks uit je talents, dus maxed 51 heb je pas op lvl60. Dan heb je (dacht ik) crusader strike en divine storm, samen met concecration, seal en hammer is dat je rotatie. En natuurlijk op de proc je exorsism (gebruik ik powa voor).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:51:
[...]

Er is genoeg op internet te vinden over arms dps, kijk bijvoorbeeld eens op elitist jerks. Overigens doet arms bij mindere gear meer dan fury.
Ik dank u! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:05:
Muisklikker :D Default UI :D
* SinergyX meld zich.

...

An sich hoef je niet trager te zijn, als je 4 coreskills onder je vingers zitten.
Grappig :)

En je hebt wel gelijk met het gebruik van voornaamste skills onder knoppen, maar dat is al moeilijk. Als ze midden in een intens gevecht zit (zeg raidboss) en ze moet ineens gaan bewegen, dan kijkt ze op haar toetsenbord waar de move-knoppen zitten :D Je zou haast zeggen dat ze een druid healer had moeten hebben ipv een priest, had ze wortel kunnen schieten ;)

Ze probeert het wel te leren en het lukt ook steeds beter, ik denk alleen dat lange tijd als statische healer niet geholpen heeft ;) Toen we nog in Vanilla zaten was het helemaal leuk. Waren we allebei hunters en dan werd ze gek als ik ging kiten; sta nou stil!. Dan ging ik soms expres om haar heen kiten zodat ze mee moest draaien ;) Dat is nu wel veel beter moet ik zeggen, maar ze heeft haar momenten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317503

Momenteel weer een probleem met blizzard.
Ik heb een 1 maand GC gekocht met automatische incasso, maar er stond geen geld op, want ik niet zo snel had verwacht! :P Nu heeft blizzard een block op mijn account gezet en een "Charge Back".
Ik heb nu de rekening betaald (3 dagen geleden) precies een maand via Ideal, maar nu gebeurt er niks meer.
Heeft iemand hier ervaring mee, en kan mij ff meehelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

Mik! schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:58:
[...]

Je hebt misschien een lading knoppen, maar effectief gebruik je daar maar een klein deel van constant. Mijn rotatie was niets anders dan earth shock, stormstrike, lavalash, melee en lb op maelstrom. Als wolfjes van cd dan spamde ik die, maar daar hoef je niets voor te doen, lightning shield was gewoon een knop op de muis die ik constant spamde en sham rage had ik nauwelijks nodig ^^ Enhancement is dus puur melee met drie skills op cd die je moest gebruiken zodra cd af liep en dan lb op maelstrom.
Voor ele is het flameshock, lavaburst en lightning bolt (of chain lightning als je groepen hebt), thunderstorm gewoon gebruiken zodra van cd en hetzelfde met ele mastery. Maar effectief spam je ook maar 3 knoppen.
Ik gebruik als standaard rotatie op m'n enhancement shammy ook maar enkele knoppen: stormstrike, earth shock en lava lash. Shield en wolfs cast je veel minder.
(En ik gebruik Chain Lightning op 5 tics Maelstrom, want die doet meer damage.)
Als imbues gebruik ik 2 x WF ipv. WF/FT. Daar haal ik ietsje meer dps mee.

Wellicht is een addon als http://wow.curse.com/down.../details/shockandawe.aspx aardig om te proberen voor je partner? Werkt vlekkeloos.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
-BB- schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:12:
[...]
Grappig :)

En je hebt wel gelijk met het gebruik van voornaamste skills onder knoppen, maar dat is al moeilijk. Als ze midden in een intens gevecht zit (zeg raidboss) en ze moet ineens gaan bewegen, dan kijkt ze op haar toetsenbord waar de move-knoppen zitten :D Je zou haast zeggen dat ze een druid healer had moeten hebben ipv een priest, had ze wortel kunnen schieten ;)

Ze probeert het wel te leren en het lukt ook steeds beter, ik denk alleen dat lange tijd als statische healer niet geholpen heeft ;) Toen we nog in Vanilla zaten was het helemaal leuk. Waren we allebei hunters en dan werd ze gek als ik ging kiten; sta nou stil!. Dan ging ik soms expres om haar heen kiten zodat ze mee moest draaien ;) Dat is nu wel veel beter moet ik zeggen, maar ze heeft haar momenten :+
Haha, het lijkt me inderdaad best lastig ;) Scheelt als je in ieder geval al blind je movement buttons kan vinden, maar het scheelt ook dat je de muis kan gebruiken om te lopen (beide knoppen ingedrukt houden). Ach, het vraagt ook wel tijd ^^ Ik heb nu makkelijk kletsen, keybinds zijn blind te vinden, macros gebruiken voor effectief gebruik van de taakbalk en gewoon alles uit je kop kennen.
Tao schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:18:
[...]
Ik gebruik als standaard rotatie op m'n enhancement shammy ook maar enkele knoppen: stormstrike, earth shock en lava lash. Shield en wolfs cast je veel minder.
(En ik gebruik Chain Lightning op 5 tics Maelstrom, want die doet meer damage.)
Als imbues gebruik ik 2 x WF ipv. WF/FT. Daar haal ik ietsje meer dps mee.
Chain lightning op Maelstrom valt tegen over het algemeen. Wordt pas interessant op meerdere mobs. Daarnaast gebruikt het meer mana dan gewoon een LB. 2x WF ben ik zelf niet over te spreken, maar ik moet zeggen het is al weer even een tijdje geleden dat ik Enhancement heb gespeeld. Ik speelde altijd met WF/FT en ik begreep van een andere shaman dat het over het algemeen de betere combinatie is.

[ Voor 24% gewijzigd door Mik! op 09-09-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]
Mwuah, vergelijken bij sommige andere classes is de rotatie niet echt super simpel. Je moet toch bepaalde dingen in de gaten houden. Je hebt natuurlijk stormstrike, earth shock, lava lash, en lightning bolt/chain lightning wanneer maelstorm 5x procced. Dan heb je nog lightningshield en magma totem en je wolfjes. Toch nog redelijk een uitgebreide rotatie. Shamanistic rage moet je er ook nog ergens in verwerken om de minuut ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door KillGhost op 09-09-2009 09:25 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

vooor Feral cat rotatie: Facemauler. werkt echt handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

redfoxert schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:53:
[...]

Maandag zo'n 500 ringetjes gemaakt met een kleine 1000G aan mats, van de AH gehaald. Gister alles disenchanted met een totale waarde van rond de 3000G (5% AH undercut). Heb een deel op de AH gegooid maar nog niet alles aangezien er toch maintenance is vandaag. Nog gekeken of er nog goedkoop gems en eternal earths op stonden maar het lijkt niet echt hard te gaan bij ons, ondanks de drukte van de server. Misschien over wat langere periode goedkoop het spul inkopen en daarna pas alles in bulk maken/disenchanten :)
Welke ring/neck maak je dan?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Je speelt nog niet zo heel lang of wel?

"vroeger" was wow-europe altijd offline zodra maintenence iets uit liep. (en dat gebeurde vaak genoeg)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:12:
Mijn ex-vriendin werkte ook zo, rennen.. stillstaan, skill en weer rennen. (terwijl de rest alles rennend deed).

Zij heeft uiteindelijk ook een G15 genomen, je pinkie is soort van unieke 'actie' dus daar meteen 2 skills ondergezet. Verder de muis aangepast, zoals de zijknoppen voor healen, scroll klik voor /startattack, spatie voor een CD-skill die altijd up moet zijn (ze jumpte erg veel). Als extra kan je nog een shift-muis-zijknop erbij gooien, op zich moet dat wel te doen zijn. Voordeel dat je dus alles gescheiden gaat doen, en enkele de cooldown nog via clicks doet.

Zeker als healer denk ik dat je goed af ben met die zijknoppen van je muis voor je main-use healskills. Ook hier en daar wat simpele FPS's oppikken doet wonderen (CS was onze favo).

(even omgezet in wow-style, wij speelde andere MMO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
KillGhost schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:23:
[...]

Mwuah, vergelijken bij sommige andere classes is de rotatie niet echt super simpel. Je moet toch bepaalde dingen in de gaten houden. Je hebt natuurlijk stormstrike, earth shock, lava lash, en lightning bolt/chain lightning wanneer maelstorm 5x procced. Dan heb je nog lightningshield en magma totem en je wolfjes. Toch nog redelijk een uitgebreide rotatie. Shamanistic rage moet je er ook nog ergens in verwerken om de minuut ofzo.
Sham rage verwerk je alleen als je manastarved bent en daar had ik weinig last van. Ik gebruikte het dus ook absoluut niet bij elke cd. Pak een add-on en je kan precies tracken wanneer je wat moet gebruiken.
Magma totem is manadrain en alleen interessant op trash packs, maar single target haal je meer uit je totem die spellpower buffed. Wolfjes is ook maar 1x per 3 minuten. Add-on voor rotatie, add-on voor tracken van de cd en een shammy is echt easy wat betreft rotatie. Nogmaals, ik vind shammy easy omdat ik hiervoor de rotatie van een feral cat gewend was, dan stellen die 4 standaard buttons een stuk minder voor ;) Je hoeft niet tot nauwelijks dots te tracken en op tijd te verversen, je gebruikt gewoon de skills zodra ze van cd zijn.
Wootlock schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:26:
[...]
vooor Feral cat rotatie: Facemauler. werkt echt handig :)
Facemauler idd ernaast voor rotatie, maar dan wel in combinatie met droodfocus. Heeft mij erg goed geholpen met het tracken van cd's, clearcastprocs en het op tijd refreshen van dots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren voor het eerst TotC hc gedaan, volgens Wowwiki "On Heroic mode, Trial of the Champion is one of the most difficult five-man experiences at level 80!"
Nou ik heb dan wat gemist ofzo, maar het ging werkelijk waar nergens over :P
Nog steeds een pewpew instance :+

Maar goed, het blijft een snelle instance om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren niet bar veel gedaan. Eerst dailies op m'n DK, en uiteindelijk geen tijd gehad ze ook op m'n pala te doen. Tussendoor nog even wat guildies geholpen met de laatste twee bosses in ToC HC, waarbij ik en de DK tank als enigen overleefden op de laatste boss. Imba class. :P

Voor mezelf toen Sigil of Insolence aangeschaft. Ding is echt constant up, dus 200 free dodge rating. :D Daarna even gekeken hoeveel emblems ik had om voor iemand anders BoE bracers te kopen. Kwam er nog twaalf tekort, dus maar wat heroicjes gaan doen.

Begon met VH, wat zonder veel moeite gecleared werd. Toen naar AN, en daar ging het wat lastiger. Hadden een warrior die net boven de 500 DPS zat. Toen een lock er een opmerking over maakte was het "I usually tank and don't have enough gold to respec". Vreemd, aangezien 'ie in trade om een tank vroeg. Uiteindelijk alleen een wipe op de laatste boss, omdat de healer buitengesloten werd terwijl 'ie zelf zei dat ik moest pullen. Nog vol kunnen houden zonder healer tot de laatste wave adds, maar kregen de adds niet op tijd neer. (was verder alleen nog een lock levend)

Toen door naar de daily, UK. Paar wipes omdat mensen niet uitkeken waar ze liepen en packs die ik skipte pullden, maar uiteindelijk toch clear. Uiteindelijk nog CoS gedaan en genoeg badges gehaald. Bracers gekocht, enchant op m'n pala, doorgestuurd en gelogged. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mik! schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:31:
[...]

Sham rage verwerk je alleen als je manastarved bent en daar had ik weinig last van. Ik gebruikte het dus ook absoluut niet bij elke cd. Pak een add-on en je kan precies tracken wanneer je wat moet gebruiken.
Magma totem is manadrain en alleen interessant op trash packs, maar single target haal je meer uit je totem die spellpower buffed. Wolfjes is ook maar 1x per 3 minuten. Add-on voor rotatie, add-on voor tracken van de cd en een shammy is echt easy wat betreft rotatie. Nogmaals, ik vind shammy easy omdat ik hiervoor de rotatie van een feral cat gewend was, dan stellen die 4 standaard buttons een stuk minder voor ;) Je hoeft niet tot nauwelijks dots te tracken en op tijd te verversen, je gebruikt gewoon de skills zodra ze van cd zijn.
Tuurlijk shamantis rage gebruik je niet echt vaak, maar moet je wel af en toe gebruiken. Verder is magma totem een improvement van je DPS en dus een must om te gebruiken bij een raid. Met de huidige manareturn vanuit de raid etc heb je vrij weinig mana problemen meer en kan je magma totem elke 20 seconden gewoon spammen. Het is ook interessant op bosses omdat het meer DPS doet dan de andere flame totem. Kijk maar naar shockandawe. Die verwerkt Magma Totem in de normale rotatie. In een raid heb je al resto en/of elemental shaman die flametongue totem dropped. Lightning shield moet je ook redelijk vaak verversen wanneer je die talented hebt. En ja, die hoor je talented te hebben voor max dps. Dat zijn al 2 zaken die jij niet echt meeneemt in je rotatie, maar wel nodig zijn voor een raiding enhancement shaman.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Over het algemeen zijn alleen de inlogservers * ook op site * en de Armory pages down.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.