NMe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 17:08:
[...]
In Ulduar is bijna alle tank damage physical. Ignis? Physical. XT-002? Physical. Kologarn? Physical. Council (met uitzondering van fusion punch)? Physical. Auriaya? Physical. Alle keepers? Physical, met uitzondering van Frozen Blows en Plasma Blast. Vezax?
Heel erg physical. Yogg? Physical. Let wel, ik heb het over tank damage.
Hoe een pally werkt weet ik niet, maar een druid zal daarvoor toch echt agi stacken, en niet stamina.

Ben ook verre van een theory crafter, maar volgens mij zit het een beetje anders.
Bijna elka boss doet std een x amount of physical dmg, wat voor de tank met een gezonde hoeveelheid gebalanceerde stats vrij weinig schade. het zijn de specials die een tank killen, en die zijn alleen te compenseren met meer HP.
Ignis + XT = inderdaad volgens mij physical.
Kologarn ook, maar die laat geloof ik een debuff achter die je armor verminderd of helemaal weghaalt.
Iron Council, het geen dat je wiped = Fusion punch, dat enigzins te compenseren valt met meer HP
Die andere 2 dudes is voornamelijk magic dmg, waar je armor er geen reet toe doet.
Auriay ben je afhankelijk van je raid members als die het niet snappen is het gewoon einde verhaal.
Wat ik meer wil zeggen, en dat bedoel jij denk ik ook, is het de specials, frozen blow, plasma blast enz. dat tanks killed en wiped. en in mijn optiek is daarvoor je HP belangrijk. of eigenlijk je Effective health. je mag er van uit gaan dat tanks de normale melee swings makkelijk kunnen hebben.