Alleen jammer dat mensen bij voorbaat al op basis van je gear zeggen dat je een noob bent en je dus helemaal niet mee mag. Oftewel, tis zo'n heerlijk kip en het ei verhaal. Ik weet dat ik dps haal anders ga ik geen hc's doen, maar op basis van mijn gear kom ik niet binnen. De enige manier om mijn gear te verbeteren is het doen van de hc's, maar daar kom ik dus niet binnen. Ik mag wat dat betreft in mijn handen knijpen dat ik voldoende contacten heb om hc's in te komen en waarmee ik dingen als VoA etc kan doen. Ik krijg alleen jeuk van mensen die tigduizend reqs hebben voordat je uberhaupt een spot in een raid krijgt.. Wat al eerder gezegd is, je moet je achievement linken, je moet de epic achievement hebben, je moet je stats linken etc. En dat het een alt is die de achievements niet heeft, terwijl je minimaal 1 andere lvl 80 hebt waar je wel alle achievements mee hebt en het feit dat je de fights kan dromen, is toch helaas byebye raidspot als je pugged.KillGhost schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:00:
[...]
Natuurlijk, maar niemand zegt ook dat de een het andere uitsluit
Iemand met relatief crapgear maar wel hele goeie skills kan nog steeds goed uit de bus komen. Je hoeft voor mij in een HC ook niet volledig epic geared te zijn. Wat ik wel verwacht is dat je je best doet en op je uiterste kunnen gaat spelen.
Maar mensen hoeven echt niet met gear argument echt aan te komen imho. De gear van tegenwoordig is echt heel erg simpel te krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is er tijd aan spenderen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||