Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
KillGhost schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:00:
[...]

Natuurlijk, maar niemand zegt ook dat de een het andere uitsluit :)

Iemand met relatief crapgear maar wel hele goeie skills kan nog steeds goed uit de bus komen. Je hoeft voor mij in een HC ook niet volledig epic geared te zijn. Wat ik wel verwacht is dat je je best doet en op je uiterste kunnen gaat spelen.

Maar mensen hoeven echt niet met gear argument echt aan te komen imho. De gear van tegenwoordig is echt heel erg simpel te krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is er tijd aan spenderen.
Alleen jammer dat mensen bij voorbaat al op basis van je gear zeggen dat je een noob bent en je dus helemaal niet mee mag. Oftewel, tis zo'n heerlijk kip en het ei verhaal. Ik weet dat ik dps haal anders ga ik geen hc's doen, maar op basis van mijn gear kom ik niet binnen. De enige manier om mijn gear te verbeteren is het doen van de hc's, maar daar kom ik dus niet binnen. Ik mag wat dat betreft in mijn handen knijpen dat ik voldoende contacten heb om hc's in te komen en waarmee ik dingen als VoA etc kan doen. Ik krijg alleen jeuk van mensen die tigduizend reqs hebben voordat je uberhaupt een spot in een raid krijgt.. Wat al eerder gezegd is, je moet je achievement linken, je moet de epic achievement hebben, je moet je stats linken etc. En dat het een alt is die de achievements niet heeft, terwijl je minimaal 1 andere lvl 80 hebt waar je wel alle achievements mee hebt en het feit dat je de fights kan dromen, is toch helaas byebye raidspot als je pugged.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Zo... erg productief geweest op m'n mage dit weekend :)
Kwa gear erg hard opgeschoten.

Nog een paar stukjes gear upgraden om alles ilevel 200+ te krijgen.
Moet zeggen dat het gearen echt abnormaal makkelijk gaat.
Een paar heroics doen, daarna TotC norm farmen, nog meer heroics, en je zit lekker in de gear :+

Vanavond als het goed is naar OS10 met m'n nieuwe guild :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:02:
Ik verwacht wel dat iemand die een HC doet Minimaal 1500 dps doet. Als die dat niet haalt mag die eerst wat lvl 80 rares gaan scoren in de lvl 80 instances. die zijn er niet voor niets.

Voor Naxx 10 vind ik 2K+ dps respectabel en Naxx 25 moet je wel aan de 2.5 - 3k dps zitten minimaal.
Kijk, dat zijn nou 'nette' gevraagde cijfers. Hiermee kon aan het begin van LK ook mensen door HC's stomen, waarom zou je nu opeens het tweevoudige moeten hebben? (en per saldo wat? 1 minuut eerder klaar zijn?)

Zolang ze maar weten wat ze moeten doen, dan vind ik het wel best.

Maarja, in de naxx25 pug waar ik zat was achievement en epic verplicht (ik mocht wel mee), maar tijdens de run vliegt de 1 achievement na de andere achievement om je oren. (quarterclear, boss clear etc).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2009 14:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:09:
Zo... erg productief geweest op m'n mage dit weekend :)
Kwa gear erg hard opgeschoten.

Nog een paar stukjes gear upgraden om alles ilevel 200+ te krijgen.
Moet zeggen dat het gearen echt abnormaal makkelijk gaat.
Een paar heroics doen, daarna TotC norm farmen, nog meer heroics, en je zit lekker in de gear :+

Vanavond als het goed is naar OS10 met m'n nieuwe guild :)
OS10 moet erg makkelijk zijn, maar ik weet niet of je voor +0, +1, +2 of +3 gaat.
Nadat ik zaterdag van 9 PM tot 1 AM Ulduar had gedaan heb ik ook nog OS25 +0 gedaan. Was een makkie met een gemiddelde van 2500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:11:
[...]

Kijk, dat zijn nou 'nette' gevraagde cijfers. Hiermee kon aan het begin van LK ook mensen door HC's stomen, waarom zou je nu opeens het tweevoudige moeten hebben? (en per saldo wat? 1 minuut eerder klaar zijn?)

Zolang ze maar weten wat ze moeten doen, dan vind ik het wel best.
Ik geef hier het minimale he ;-)

Als ik een party start met mate eis ik ook 2k dps van de dpserts. Maar dit is gewoon omdat ik een fast/clean run wil :) Maar das persoonlijke voorkeur en niet wat nodig is voor de run.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Mik! schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:07:
[...]

Alleen jammer dat mensen bij voorbaat al op basis van je gear zeggen dat je een noob bent en je dus helemaal niet mee mag. Oftewel, tis zo'n heerlijk kip en het ei verhaal. Ik weet dat ik dps haal anders ga ik geen hc's doen, maar op basis van mijn gear kom ik niet binnen. De enige manier om mijn gear te verbeteren is het doen van de hc's, maar daar kom ik dus niet binnen. Ik mag wat dat betreft in mijn handen knijpen dat ik voldoende contacten heb om hc's in te komen en waarmee ik dingen als VoA etc kan doen. Ik krijg alleen jeuk van mensen die tigduizend reqs hebben voordat je uberhaupt een spot in een raid krijgt.. Wat al eerder gezegd is, je moet je achievement linken, je moet de epic achievement hebben, je moet je stats linken etc. En dat het een alt is die de achievements niet heeft, terwijl je minimaal 1 andere lvl 80 hebt waar je wel alle achievements mee hebt en het feit dat je de fights kan dromen, is toch helaas byebye raidspot als je pugged.
Zoals bij ons op de server (Aerie Peak) tijden langs echt geeist werd dat je Emalon al een keer gedaan hebt voor je weer mee mag met een 25-mans.. (achievement linken..) Op die manier heeft het een tijd geduurd voor ik eindelijk VoA-25 kon clearen..
Zal nu wel weer zijn met Koralon.. |:(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
..dps-pers verhaal..
je kan wel je volledige dps eruit persen elke keer als je een inst doet, maar als ik af en toe een pug tegenkom en ik moet zelfs oppassen met m'n threat als ik enkel lighting bolts gooi (na 5 seconden te wachten om de tank te laten 'agro-en'..), en ik vervolgens alsnog een tank aan het spelen ben..
mijn dps ligt als ik echt m'n best doe, en als ik alle buffs heb rond de 3300 - 3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Mik! schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:07:
[...]

Daar doe ik sowieso al niet aan mee. Je mag me spec weten, maar voor de rest kun je het shaken. Ik ga geen achievements linken of mijn volledige stats aangeven. Ze geloven me maar op mijn woord. Ik moet wel zeggen dat ik mazzel heb door mijn guild. Het is op dit moment de no.1 guild op de server.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Macchill schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:17:
[...]

Zoals bij ons op de server (Aerie Peak) tijden langs echt geeist werd dat je Emalon al een keer gedaan hebt voor je weer mee mag met een 25-mans.. (achievement linken..) Op die manier heeft het een tijd geduurd voor ik eindelijk VoA-25 kon clearen..
Zal nu wel weer zijn met Koralon.. |:(
Dit is de eerste week dus NIEMAND kan nu die achievement aantonen als ze VoA nog moeten doen deze reset. Vanavond gratis instappen dus :P

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:21:
[...]

Daar doe ik sowieso al niet aan mee. Je mag me spec weten, maar voor de rest kun je het shaken. Ik ga geen achievements linken of mijn volledige stats aangeven. Ze geloven me maar op mijn woord. Ik moet wel zeggen dat ik mazzel heb door mijn guild. Het is op dit moment de no.1 guild op de server.
Eens op mijn Main weiger ik dan ook te beginnen met achievements linken meestal is mijn Guild naam genoeg en anders zoeken ze me maar op de armory op.

[ Voor 36% gewijzigd door ShadowBumble op 08-09-2009 12:19 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
KillGhost schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:21:
[...]

Alleen specc is wat mij betreft ook wel voldoende. Mocht het blijken dat ik na een try niet goed genoeg ben, kick me maar. We hebben helaas voldoende retards die het blijkbaar wel verwachten waardoor de requierements steeds gestoorder worden. Waar het voorheen was decent geared and decent dps, is het inmiddels dus het lijstje wat ik eerder al opsomde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dutchman! schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:22:
Dit is de eerste week dus NIEMAND kan nu die achievement aantonen als ze VoA nog moeten doen deze reset. Vanavond gratis instappen dus :P
Maar staan ze wel doodleuk in /lfg mee te spammen :D Ik heb zelf gelukkig al die 10mans, puur toeval dat we hem uiteindelijk haalde. En daarna gewoon wipen op die guardian mob voor de 'simpelste' boss :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:28:
[...]

Eens op mijn Main weiger ik dan ook te beginnen met achievements linken meestal is mijn Guild naam genoeg en anders zoeken ze me maar op de armory op en hetzelfde zal ik op mijn Druid doen ( net Tundra en Fjord helemaal leeg gequest en ben al bijna lv76 ;)) dus ik vermoed dat ik in Dragonblight toch wel heel dicht richting de lv80 ga komen.

Weet iemand het minimale level om ToC5 Normal binnen te komen ?
78 volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Dutchman! schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:22:
[...]

jah, dat is waar, ik heb nog 2 avonden dus!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:28:
[...]

Eens op mijn Main weiger ik dan ook te beginnen met achievements linken meestal is mijn Guild naam genoeg en anders zoeken ze me maar op de armory op en hetzelfde zal ik op mijn Druid doen ( net Tundra en Fjord helemaal leeg gequest en ben al bijna lv76 ;)) dus ik vermoed dat ik in Dragonblight toch wel heel dicht richting de lv80 ga komen.

Weet iemand het minimale level om ToC5 Normal binnen te komen ?
geloof idd dat je erop lvl 78 in kan.. maar de kans dat je mee mag is erg klein. Er is namelijk goede dps nodig anders word je healer gedrained op laatste gevecht. Is nogal intensief namelijk :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Ff een compleet andere boeg: kan iemand met verstand van Shammies eens kijken op mijn profiel? en mij eens adviseren welke stats ik nu meer zou moeten hebben? ik heb momenteel een hti van 119, een crit van 516, en haste van 417. Ik heb wel een mix van healing en dps gear aan (pakken wat ik pakken kan, kben geen die-hard, dus zoveel instances doe ik niet op een avond)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
[...]

Ik verwacht wel dat iemand die een HC doet Minimaal 1500 dps doet. Als die dat niet haalt mag die eerst wat lvl 80 rares gaan scoren in de lvl 80 instances. die zijn er niet voor niets.

Voor Naxx 10 vind ik 2K+ dps respectabel en Naxx 25 moet je wel aan de 2.5 - 3k dps zitten minimaal.
Snif, ben benieuwd of ik in een Heroic 5 mans wel 1500 dps kan halen...

Tegen de tijd dat mijn fireball gecast en geland is zijn de mobs meestal al dood door imba rogue/warrior/dk/paladin : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:41:
[...]

Snif, ben benieuwd of ik in een Heroic 5 mans wel 1500 dps kan halen...

Tegen de tijd dat mijn fireball gecast en geland is zijn de mobs meestal al dood door imba rogue/warrior/dk/paladin : (
Haha word, maar je krijgt er toch wel 1tje uit? ;-) het is vooral op bosses waar je wel meer dan 1500 dps kan halen. En als ik jou verhalen zo hoor.. heb jij zulke goeie gear.. dat jij een fireball in 1.5 sec cast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Was van 't weekend wel leuk voor VoA. Stond in LFG met m'n DK, whisper van iemand: "good gear" "aye" *invite* :P Achievements linken begin ik ook niet aan. Pas op m'n pala voor 't eerst VoA in, RL vraagt of iedereen achievements heeft. "Not on this char, but got it on my main". Had m'n gear al gezien en een healer vervangen is toch wat lastiger, dus no problemo. :)

Pug zelf zelden moet ik zeggen, hooguit raids. Mocht ik een keer een pugje nodig heb om een heroic groep vol te maken invite ik meestal randoms uit LFG. Alleen voor ToC HC check ik armory even vluchtig, is gewoon een wat lastigere instance waar je liefst een goeie groep wil hebben, maar dan kan iemand met zeg 1600+ SP ook gewoon mee.

Trouwens, wie kan me even op weg helpen met resto druid healing? Wil binnenkort de druid van een vriendin even pakken om wat gear te verzamelen, maar heb nog maar een paar keer resto gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:20:
[...]

je kan wel je volledige dps eruit persen elke keer als je een inst doet, maar als ik af en toe een pug tegenkom en ik moet zelfs oppassen met m'n threat als ik enkel lighting bolts gooi (na 5 seconden te wachten om de tank te laten 'agro-en'..), en ik vervolgens alsnog een tank aan het spelen ben..
mijn dps ligt als ik echt m'n best doe, en als ik alle buffs heb rond de 3300 - 3500.
Ik heb de daily heroic de afgelopen 2 dagen gedaan met m'n Mage. Daarin beide keren 3,5 tot 4k+ dps gehaald (nee, geen e-peen bedoeld) afhangende van aantal mobs per groep. De tank hield gewoon alles, op een paar uitzonderingen na. Maar hij heeft ook taunt ;)
Ik haal altijd het uiterste uit mezelf, overal in het spel als ik in groep/raid zit. Ben niet tevreden als ik beter had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:12:
[...]

OS10 moet erg makkelijk zijn, maar ik weet niet of je voor +0, +1, +2 of +3 gaat.
Nadat ik zaterdag van 9 PM tot 1 AM Ulduar had gedaan heb ik ook nog OS25 +0 gedaan. Was een makkie met een gemiddelde van 2500
OS stelt inderdaad weinig voor....
Ach ja, altijd leuk om eens te zien waar je staat kwa dmg in de guild (ben gisteren gejoined)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens me shadowbumble laat ze mijn gear maar checken :) maar nou moet ik wel toegeven dat ik eigenlijk niet pug (behalve met rare warrior tanks :P)

zowiezo achievements linken om een pug binnen te komen..... ik bedoel die laatste boss is nog makkelijker dan de eerste... als er een vierde boss komt: you have now entered this instance and you recieve item [willekeurig tier item][nog een trinket] if you accept you will be saved

en vervolgens een grote button om de boss te oneshotten

het wordt allemaal echt TE simpel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:44:
[...]

Ik heb de daily heroic de afgelopen 2 dagen gedaan met m'n Mage. Daarin beide keren 3,5 tot 4k+ dps gehaald (nee, geen e-peen bedoeld) afhangende van aantal mobs per groep. De tank hield gewoon alles, op een paar uitzonderingen na. Maar hij heeft ook taunt ;)
Ik haal altijd het uiterste uit mezelf, overal in het spel als ik in groep/raid zit. Ben niet tevreden als ik beter had kunnen doen.
Is inderdaad wel leuk :p ik zit met mijn dktje meestal tops rond de 3.2k dps. Terwijl er genoeg mensen zijn met betere gear die net 2400 halen. maarja.. over het algemeen top ik dus de charts wel.

Nu met mijn Disc priest is het een compleet andere manier van spelen. Gewoon mensen in leven houden. de rest is niet zo boeiend. Lekker ontspannen in een HC'tje ( niet totc :P ), wals je lekker doorheen als je fatsoenlijke tank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:44:
[...]

Tja, AoE tikt al erg rap aan. Neem die spinnetjes in naxx, tik ik rustig 10k dps aan. (groep van 10-12 spiders met elke 1k/2.2k crits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:39:
[...]

geloof idd dat je erop lvl 78 in kan.. maar de kans dat je mee mag is erg klein. Er is namelijk goede dps nodig anders word je healer gedrained op laatste gevecht. Is nogal intensief namelijk :P
Die Knight valt juist wel mee joh, het begin is lastig van de insta. als je re-de-lijke gear hebt en 78-79 bent kom je er makkelijk door... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom er voor HC's en sommige raids zulke minimale eisen aan DPS gesteld worden. Je kan misschien kwaad worden dat iemand slechts 1k DPS doet. Van het weekend had ik weer zoiets. Tank en healer waren goed gegeard (dat helpt natuurlijk). 2 DPS (een hunter en ikzelf) zaten gem. op 2.5 - 3 k en >3k op boss. De tank deed een in mijn ogen respectabele 1.8k. De derde DPS (deathknight) )echter deed slechts 1k.

Dat is weinig, hij had wat meer moeite in zijn pre-HC gear kunnen steken en dan wat meer kunnen doen. Maar aan de andere kant boeide het niet echt: de tank bleef vrolijk chainpullen, de healer hield iedereen in leven en we deden nog steeds meer dan genoeg DPS om snel weer buiten te staan. Prima run en ik was niet de enige die dat vond. Daarnaast hebben we een weer iemand dichter bij goede gear gebracht. Daar draait het m.i. toch ook deels om, bij mijn eerste hc's stond ik ook niet bepaald bovenaan in de DPS ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Macchill schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:41:
Ff een compleet andere boeg: kan iemand met verstand van Shammies eens kijken op mijn profiel? en mij eens adviseren welke stats ik nu meer zou moeten hebben? ik heb momenteel een hti van 119, een crit van 516, en haste van 417. Ik heb wel een mix van healing en dps gear aan (pakken wat ik pakken kan, kben geen die-hard, dus zoveel instances doe ik niet op een avond)..
Ik kan vanwege proxy niet bij je armory, maar wat je sowieso moet verbeteren is je hit. 119 is volgens mij een hitpercentage van max 4% en dat moet naar 17%. Gelukkig heb je 3% met talents dus blijft er 14% over. Als je raid en je hebt een spriest of moonkin mee dan mag je nog een keer 3% eraf halen, maar aim voor 14%. Ik begreep dat crit niet superbelangrijk is dus daar pak ik met name de crit vanuit gear. Gemmen voor pure spellpower of een combinatie gem spellpower + hit. Haste is qua basis in ieder geval goed (hanteer een ondergrens van 400).
ToC Hc heeft in ieder geval nog wat cloth en leather items zonder spirit en zonder mp5 die wel interessant zijn. Voordeeltje van shammy is dat je niet alleen afhankelijk bent van mail. We zijn als shammies helaas achtergesteld op emblemgebied, want ringen zijn bijna allemaal of met spirit of met mp5 en ook de mailcaster emblemrewards zijn over het algemeen met mp5. Gelukkig is de tier qua stats wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:54:
Ik snap niet waarom er voor HC's en sommige raids zulke minimale eisen aan DPS gesteld worden. Je kan misschien kwaad worden dat iemand slechts 1k DPS doet. Van het weekend had ik weer zoiets. Tank en healer waren goed gegeard (dat helpt natuurlijk). 2 DPS (een hunter en ikzelf) zaten gem. op 2.5 - 3 k en >3k op boss. De tank deed een in mijn ogen respectabele 1.8k. De derde DPS (deathknight) )echter deed slechts 1k.

Dat is weinig, hij had wat meer moeite in zijn pre-HC gear kunnen steken en dan wat meer kunnen doen. Maar aan de andere kant boeide het niet echt: de tank bleef vrolijk chainpullen, de healer hield iedereen in leven en we deden nog steeds meer dan genoeg DPS om snel weer buiten te staan. Prima run en ik was niet de enige die dat vond. Daarnaast hebben we een weer iemand dichter bij goede gear gebracht. Daar draait het m.i. toch ook deels om, bij mijn eerste hc's stond ik ook niet bepaald bovenaan in de DPS ranking.
Heeft niets te maken met boos worden, want dat word ik er absoluut niet van :) Is gewoon een kwestie van ervaring. Zelfs met questgear van lvl 75-80 zit je al op 1500 dps met een dk. Toen ik de eerste instance pakte met mijn dk zat ik al op 1700 dps. Zo moeilijk is het niet.

Waar het mij om gaat is dat ik een soepele snelle run wil. Tevens kun je o-shit momenten beter opvangen met een hogere dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:47:
Ik ben het eens me shadowbumble laat ze mijn gear maar checken :) maar nou moet ik wel toegeven dat ik eigenlijk niet pug (behalve met rare warrior tanks :P)

zowiezo achievements linken om een pug binnen te komen..... ik bedoel die laatste boss is nog makkelijker dan de eerste... als er een vierde boss komt: you have now entered this instance and you recieve item [willekeurig tier item][nog een trinket] if you accept you will be saved

en vervolgens een grote button om de boss te oneshotten

het wordt allemaal echt TE simpel gemaakt
hehe vandaag toevallig op wow.com gelezen, was me nog niet opgevallen...

For instance, the two Triumphant Armor vendors located outside Crusader's Coliseum. Champion Isimode (which I'm going to pronounce as "easy mode") is the vendor for the Alliance players, while Champion Faesrol (or "face roll") is the vendor for Horde players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:54:
En daarbij, alle HC zut die dropt heeft hij daadwerkelijk ook nog iets aan, ipv te greeden voor DE of NPC junk.

Mischien dat ik een warrior ga rollen, al zal ik het healen missen van paladin, lijkt mij rond te lopen met 2 huge 2handers toch wel iets leuks :D Ik heb nog geen enkele orc :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Mik! schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:56:
[...]

Ik kan vanwege proxy niet bij je armory, maar wat je sowieso moet verbeteren is je hit. 119 is volgens mij een hitpercentage van max 4% en dat moet naar 17%. Gelukkig heb je 3% met talents dus blijft er 14% over. Als je raid en je hebt een spriest of moonkin mee dan mag je nog een keer 3% eraf halen, maar aim voor 14%. Ik begreep dat crit niet superbelangrijk is dus daar pak ik met name de crit vanuit gear. Gemmen voor pure spellpower of een combinatie gem spellpower + hit. Haste is qua basis in ieder geval goed (hanteer een ondergrens van 400).
ToC Hc heeft in ieder geval nog wat cloth en leather items zonder spirit en zonder mp5 die wel interessant zijn. Voordeeltje van shammy is dat je niet alleen afhankelijk bent van mail. We zijn als shammies helaas achtergesteld op emblemgebied, want ringen zijn bijna allemaal of met spirit of met mp5 en ook de mailcaster emblemrewards zijn over het algemeen met mp5. Gelukkig is de tier qua stats wel prima.
Ik heb idd een 4,54 procentje. Ik zal dus flink wat meer hit gaan zoeken, en op de 2e plek wat meer sp (nu 1876 bonus damage).

Tnxs voor de info alvast!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik vind overigens de laatste baas in VoA niet eens zo heel makkelijk hoor. De tanks pakken vrij stevige damage. Die hebben echt wel wat gear nodig. Nou moet ik wel zeggen dat ik op 25mans maar 1 tank gebruikte. Een paladin met 50k+ hp raidbuffed. Anyway, een Naxx geared tank gaat het daar lastig krijgen.

Verder natuurlijk qua basics een vrij simpel gevecht.

Trouwens gister wel de moeilijkste baas omgelegd op mijn paladin, maar de 2de ging niet neer. Er waren 2 dpsers die volop gingen AoE’en als de add groeide, gevolg: opeens 4 adds neer in plaats van 1. Ik kreeg ze niet allemaal op tijd onder controle door issues met range en view. Wipe – was soweiso al een haastklus, wintergrasp lockout was bezig. Geen kans gehad voor een tweede try.

@ slecht gegearde mensen meenemen: vooral bij vriendjes is het leuk om dit te doen, shards kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Het is jammer dat er in WoW steeds meer servers zijn waar je keihard op je skills en je gear beoordeeld wordt, en niet op je sociale gedrag en inzet.

Ik heb WoW vanaf de start gespeeld, met een tweetal lange breaks erin. Nooit gedaan aan raiden, omdat ik daar de tijd niet voor heb. Gelukkig biedt WoW ook veel content voor de Remi-speler zoals ik, die na het avondeten gewoon wat questjes wil doen. Ik vind het echter zo nu en dan ook leuk om een dungeon mee te pikken, en omdat ik niet in een guild zit moet ik daarvoor altijd een groepje vinden. Mijn laatste rentree in WoW viel samen met de release van WotLK. Ik begon echter toen net met TBC, dus als level 60 rende ik rond tussen de DKs die in een noodgang van 60 naar 68 aan het rauzen waren om maar naar Northrend te gaan, en die ervaring heeft me behoorlijk verzuurd op WoW.

Veel van deze spelers zijn 10x meer ervaren dan ik, zowel wat kennis van hun classes betreft als de dungeons waar we in liepen (de meesten keren deed ik deze voor de eerste keer). Het kwam meermalen voor dat ik erop werd aangesproken dat ik zo vaak OOM was. Vreemd, omdat ik solo prima onafgebroken kan levellen zonder te drinken. Dat had dus gewoon met het tempo te maken waardoor je door 4 DKs tot healbot gedemote wordt. Hetzelfde voor de DPS output van mijn rogue.

Ik heb mijn chars beiden tot 70 gelevelled en ik vraag me nu sterk af of ik dit nog eens wil doen in Northrend. Het soloën blijft vast wel leuk, maar ik mis de leuke PuGs die ik in WoW vanilla bijna altijd had. Het lijkt erop dat de casual spelers WoW steeds meer verlaten en er een die-hard crowd overblijft die alleen maar aan DPS en 1337 gear denkt, en dat is jammer. Het gaat mij niet om hoe makkelijk of hoe moeilijk ik blues of purples oppik, het is belangrijk dat het spel leuk blijft en dat wordt uiteindelijk bepaald door je medespelers en hun gedrag.

Overigens heb ik niet de illusie dat ik iemand hiermee overtuig, het is alleen maar even een schets van WoW zoals dat door deze casual gamer gezien wordt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
[...]

Alhoewel ik akkoord met je ga moet ik er ook even op wijzen dat gewoon niemand de normal instances nog loopt, dus het is moeilijk om daar gear uit te halen. Enkele weken geleden werd mijn hunter alt 80 en ik werd gelijk door enkele hc's geboost door m'n guild, niet dat ik geen normal instances wou doen, maar er waren gewoon geen groepen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:25:
Het is jammer dat er in WoW steeds meer servers zijn waar je keihard op je skills en je gear beoordeeld wordt, en niet op je sociale gedrag en inzet.
Tja ik ken het...
Door een mooi strakke rotatie kon ik toen ik 80 dingde de befaamde 1500dps halen (let wel: ik heb veeeeeel instances gedaan tijdens het levelen, had dus bijna alleen maar instance blues).

Daarom kon ik direct doorrollen naar heroics, uiteraard met het geneuzel van "if your dps is low you'll be kicked". Dan blijkt dat je 2e kwa dps staat op het einde |:(
Als ze beginnen met Achievements linken, gear inspections etc dan haak ik af hoor.

Ik speel ook al ruim 4 jaar WoW, en ken dus het ouderwetse grinden voor je gear.
Kan me nog goed herinneren hoe ik met 3 guildies Felcloth heb zitten farmen voor m'n Robe of the Void. Of de quests om je Dungeon 0 te upgraden naar 0.5 etc.
Veel kiddies zijn te verwend geworden.... Vroegâh, toen je nog een bikkel was omdat je hive drones in Silithus kon solo'en 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Maranno schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:06:
[...]

Je spec is op zich niet verkeerd maar kan zeker wel wat verbeterd:

Hunter: http://www.wowhead.com/?t...VooZx0ci0cIhedAhsk:ANf0zM
Pet (wolf/cat/raptor): http://www.wowhead.com/?petcalc#0md00sc00hooo

Priority rotatie: Kill Shot > Black Arrow > Explosive > Aimed > Serpent Sting > Steady.
Hoe kan ik Kill Shot nu al eerste doen? Dat kan pas als de mob nog maar 20% exp heeft.

Mijn rotatie was (in de oude situatie) altijd:
Concussive Shot > Steady Shot > Serpent Sting > Arcane Shot > 6 sec. Auto Shot (Rapid Fire indien beschikbaar ook aan) > Aimed Shot > Kill Shot
Indien de vijand dichtbij komt, leg ik een trap neer Immolation bij 1 mob, Freezing trap indien meerdere mobs en dan Disengage en dan weer de shotrotatie of als vijand bijna dood is met melee afmaken,

Nu moet ik dus nog gaan aanpassen naar een nieuwe shotrotatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 07-09-2009 15:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Elke knakker die in /2 begint te whinen over achievements voor instances/raids zeik ik snoeihard af.

1) het zijn eikels
2) het geeft me wat te doen tijdens het AH-en/dissen/craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:38:
[...]

Tja ik ken het...
Door een mooi strakke rotatie kon ik toen ik 80 dingde de befaamde 1500dps halen (let wel: ik heb veeeeeel instances gedaan tijdens het levelen, had dus bijna alleen maar instance blues).

Daarom kon ik direct doorrollen naar heroics, uiteraard met het geneuzel van "if your dps is low you'll be kicked". Dan blijkt dat je 2e kwa dps staat op het einde |:(
Als ze beginnen met Achievements linken, gear inspections etc dan haak ik af hoor.

Ik speel ook al ruim 4 jaar WoW, en ken dus het ouderwetse grinden voor je gear.
Kan me nog goed herinneren hoe ik met 3 guildies Felcloth heb zitten farmen voor m'n Robe of the Void. Of de quests om je Dungeon 0 te upgraden naar 0.5 etc.
Veel kiddies zijn te verwend geworden.... Vroegâh, toen je nog een bikkel was omdat je hive drones in Silithus kon solo'en 8)
Vroegâh werd ik op mijn shaman ge2-shot door een tier 2 mage.. en daarbij mijn lvl 60 rogue maatje ook. :p we hadden geen kans :(

Vroegâh ownde je met Gnomish Deathray :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:25:
[...]

Alhoewel ik akkoord met je ga moet ik er ook even op wijzen dat gewoon niemand de normal instances nog loopt, dus het is moeilijk om daar gear uit te halen. Enkele weken geleden werd mijn hunter alt 80 en ik werd gelijk door enkele hc's geboost door m'n guild, niet dat ik geen normal instances wou doen, maar er waren gewoon geen groepen.
Bij ons waren zeer sporadisch groepen voor de Northrend normal dungeons, alleen vaak geen healer of tanks beschikbaar. Die er wel waren bleken achteraf te triest voor woorden te zijn :)

Als je dan uberhaubt al een groepje had gevonden was het nog maar de vraag of je de instances in kon komen ivm de welbekende "Additional Instances cannot be launched". 9 van de 10 groepjes die ik heb gehad toen vielen na een half uur uit elkaar omdat de instance servers vol zaten. Dat is nu wel gefixt maar ik heb er tijdens het levellen van mn warlock geen plezier van kunnen hebben.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, blue gear .. Was net lvl 80 met SWP gear en nog steeds in top3 dps in VoA25 pugs .. (ten minste als niemand zag dat ik gronnstalker aan had - dan was het meteen /kick ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Oh, mijn ervaring is eigenlijk dat groepen voor normals er nog best wel zijn. Je moet alleen niet verwachten dat je, zoals bij release van wotlk, direct een groep voor iedere instance hebt gevonden (LFG; paf 12 wachtenden voor u :P).

Een beetje in /1 rondschreuwen, LFG en LFM invullen... Beetje questen in 't gebied waar de instance is en 't komt eigenlijk gewoon wel goed. Natuurlijk wel een pre als je tank of healer bent, die drie DPS zijn vaak 't snels gevonden. Zo kreeg ik laatst 's nachts om 1 uur nog een groep bij elkaar voor Nexus normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:47:
[...]

Hoe kan ik Kill Shot nu al eerste doen? Dat kan pas als de mob nog maar 20% exp heeft.

Mijn rotatie was (in de oude situatie) altijd:
Concussive Shot > Steady Shot > Serpent Sting > Arcane Shot > 6 sec. Auto Shot (Rapid Fire indien beschikbaar ook aan) > Aimed Shot > Kill Shot
Indien de vijand dichtbij komt, leg ik een trap neer Immolation bij 1 mob, Freezing trap indien meerdere mobs en dan Disengage en dan weer de shotrotatie of als vijand bijna dood is met melee afmaken,

Nu moet ik dus nog gaan aanpassen naar een nieuwe shotrotatie.
Prioriteit ;) Dat is dus niet de volgorde dat je ze moet spammen (rotatie), maar de keuze als ze allemaal 'klaar' staan, welke je dus als eerste moet gebruiken. In geval dus van Kill shot, direct als hij 'actief' is, meteen gebruiken (10-12k crit).

En in geval van bosses, kan je altijd concussive shot skippen, die zijn nagenoeg allemaal immume ervoor.

Je SV rotatie zal iets zijn van: Mark -> black arrow -> sting -> Expl.shot -> aimed shot -> steadyshot(repeat) tot expl.shot weer klaar staat en vanaf daar weer opnieuw. Black arrow duration is korter dan cooldown, dus die heeft hoge prioriteit om het moment dat hij van cooldown is, je hem ook direct weer gebruikt. (het is oa je proc voor LNL).

MM in dat opzicht is lekker makkelijk, dat is bijna spammen wat er beschikbaar is. Enkel af en toe beetje matchen met viper sting en chimera, maar verder vrij simpel. Maar ook bij MM blijft killshot prioriteit nr 1, direct gebruiken als hij beschikaar is. MM heeft dan nog 1 extra skill, die je via macro gewoon achter je chimera shot gooit. (dit kan je bij SV ook, kill command achter je expl.shot).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Bij ons (op een US-server) valt het met de achievements linken enzo nog wel mee. Al zullen sommigen misschien nog wel eens een snelle armory check doen. Voor raids gebeurd het iets meer, maar nog niet overdreven. Meestal is het van: LF Geared DPS, wil check armory, voor heroics dat eigenlijk nooit gezien.

Al heb ik er ook (op mijn pally-tank) wel eens eikels bij gehad, 1x gedropped toen ik mijn eigen aanbood voor een HVH, op een vraag naar een tank (ikke 26k unbuffed toen en het al vele malen gedaan).

En 1x (maar die party-leader was echt een eikel), melde ik me aan als tank voor H Toc (toen 30k unbuffed en vele malen gedaan), maar was daillies aan het doen en was in mijn ret-spec + gear (18k health), dus ik kom in de groep, zie iets van: lol 18k tank, kick....
Whisper de eikel, vraagt ie me later toch, al had ik al weinig zin meer, ikke pak toch invite maar op, hoop gebitch in party-chat, toen "spontane" healer dc, gebitch tussen 1 dps en de leader, ik zie daar een kick aankomen, ik drop group (geen zin in zo'n run) en whisper daarna die dps, ook gekicked...., die leader even later in /1 : lfm healer, tank, dps :d

Maar goed, sommigen kunnen het niet helpen om een eikel te zijn denk ik dan maar. En als je zelf niet bedenkt (of even vraagt), dat een 18k healthpool geen tank spec/gear is, ben je ook te stom om te spelen ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
SinergyX schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:55:
[...]

epic is 213 ;) Zo had ik het eerst al gedaan met m'n eerste 213 ring. Moet nu eerst ergens een 213 trinket zien te vinden.
pvp trinket van A) Honor B) WG tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:37
chromeeh schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:38:
[...]
Of net als vanmiddag. PuG voor VH HC. Was een guildrun, maar ze zochten een 2.5K melee DPS. Ik dus gejoined en recount getopped met een nette 2.7K. Twee huntards, een paladin als tank, een priest healer en ik dus. Allemachtig wat een prutsers. De tank hield geen aggro want ik stond zo goed als te tanken, de priest presteerde het om op trash dood te gaan en de hunters heb ik tijdens de fight op Lavanthor binnen drie tellen dood zien gaan. Twee wipes vond ik te veel en ik ben hem gesmeerd. Zie ik ze in /2 vragen om een 3.5K+ DPS. Ik geloof niet dat ze nog iemand gevonden hebben nadat ik m'n recount gespammed had in /2 en even verteld wat een lutsers het waren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

dev10 schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:24:
[...]
Of net als vanmiddag. PuG voor VH HC. Was een guildrun, maar ze zochten een 2.5K melee DPS. Ik dus gejoined en recount getopped met een nette 2.7K. Twee huntards, een paladin als tank, een priest healer en ik dus. Allemachtig wat een prutsers. De tank hield geen aggro want ik stond zo goed als te tanken, de priest presteerde het om op trash dood te gaan en de hunters heb ik tijdens de fight op Lavanthor binnen drie tellen dood zien gaan. Twee wipes vond ik te veel en ik ben hem gesmeerd. Zie ik ze in /2 vragen om een 3.5K+ DPS. Ik geloof niet dat ze nog iemand gevonden hebben nadat ik m'n recount gespammed had in /2 en even verteld wat een lutsers het waren. :+
Altijd lachwekkend zulke dingen...
Had zaterdag een dk en een drood op ignore gegooid omdat ze een healer kickten omdat deze paar vroeg om een manabreak, dus de healer wordt pissig. Wordt de healer gekicked omdat hij te veel zou zeuren.
Log ik zondag in: 'character removed from ignore list due to character no longer exists' _/-\o_

Edit: zie net dat ze of van realm verandert zijn, of de chars zijn verwijdert :D

[ Voor 3% gewijzigd door chromeeh op 07-09-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou na een lange tijd de dramas van andere gelezen te hebben, vindt ik persoonlijk ook dat wow een stuk minder is geworden dan het was in classic/TBC.

Met introductie van die 3.2 patch oid (T8.5 grind) zie je gewoon green geared noobs met t8.5 head/chests lopen.. en die na 80 levels nog niet weten hoe ze moeten spelen.
Waar je dan zelf (en vele andere) met 'zweet en moeite' begint met naxx10 etc en dan doorgaat naar naxx25/uld25/EOE25/OS25 en nu alles voor het oprapen ligt.

Ben zelf zo verveeld met raiden vanwege de 'retard factor' en die vreselijk irritante failbot die kennelijk nodig is bij elke boss om zo te laten zien hoe groot de retard factor wel niet is. Ik weet niet welke malloot bij blizz op het idee kwam om alles zooooo makkelijk te maken en te nerfen etc.

Ben nu maar aan mijn 5de lvl 80 begonnen en inmiddels op lvl57 aangekomen, en ff doorbijten naar 60 en dan outland in heb nu meer plezier dan de afgelopen maand.

Meeste zullen me wel een zeikerd vinden.. /careface..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20090907.jpg
Was hem nog niet tegen gekomen op de laatste 4 pagina's

Ik zou em grinden :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

whyz schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:10:
[afbeelding]
Was hem nog niet tegen gekomen op de laatste 4 pagina's

Ik zou em grinden :)
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
SinergyX schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:05:
[...]

Prioriteit ;) Dat is dus niet de volgorde dat je ze moet spammen (rotatie), maar de keuze als ze allemaal 'klaar' staan, welke je dus als eerste moet gebruiken. In geval dus van Kill shot, direct als hij 'actief' is, meteen gebruiken (10-12k crit).
Dat dus, het is geen rotation maar een lijstje van wat het belangrijkst is om te gebruiken.

Dus indien mogelijk kill shot, kan dit niet door naar de volgende etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt hem door ;)

Zit zo nieuwe update te lezen, best wel dom eigelijk dat non-druid tankers nog veelal krom liggen om een balans van defense en stamina te vinden, waar dit dus bij volgende update compleet verdwijnt. (mogelijk dus zelfde talent als druids, die less crit chance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Afgelopen week bezig geweest met Ulduar hard modes. We hebben FL, XT, Hodir & Thorim neer. Vandaag bezig geweest met The Iron Council. Wat is dat een klote hard mode om te healen zeg >.< De druid healer zit steeds rond de 9 a 9.5k hps en ik als holy priest rond de 6k. In totaal hebben we 6 healers gebruikt, en op de druid na zitten we zo tussen de 4 à 6.5k hps, en nog gaan er een paar mensen dood =[
Iemand nog raid healing tips voor een holy priest @ Iron Council hard mode? O+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ik zou zeggen maak beter gebruik van je spells. Zorg dat je je prayer of mending goed laat bouncen en telkens up houd. Eventueel indien je de glyph e.d. hebt je renew op mensen up houden. Daarnaast als holy priest heb je CoH en PoH... Leuke heals foor hps. Alhoewel je de druid wel nooit zal inhalen qua hps.

Zorg dat je weet wanneer er heals nodig zijn, zodoende krijg je minder overhealing done en meer hps ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Aapje! op 08-09-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Reroll disc. Veel makkelijker. Je moet zorgen dat de inkomende dmg minder wordt zodat de AoE healers het snel kunnen toppen. Elke dood is een wipe toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 01:13:
Reroll disc. Veel makkelijker. Je moet zorgen dat de inkomende dmg minder wordt zodat de AoE healers het snel kunnen toppen. Elke dood is een wipe toch?
Jup, dood = wipe :[ Ik hou het wel bij holy, raid healen is leuker en we hebben genoeg tank healers. Heb wel een disc spec, maar die gebruik ik voor pvp en hc's. AoE healing is op zich best goed te doen, maar net op het einde is het toch net niet goed genoeg. Misschien moet ik mn guardian spirit glyph maar eens vervangen door de flash heal of renew glyph :Y

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Chester schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 01:51:
[...]

Jup, dood = wipe :[ Ik hou het wel bij holy, raid healen is leuker en we hebben genoeg tank healers. Heb wel een disc spec, maar die gebruik ik voor pvp en hc's. AoE healing is op zich best goed te doen, maar net op het einde is het toch net niet goed genoeg. Misschien moet ik mn guardian spirit glyph maar eens vervangen door de flash heal of renew glyph :Y
Ben je op de hoogte van het feit dat Steelbreaker op een random persoon die buiten melee range staat een debuff gooit die ook nog eens initiele damage doet? (Pas nadat 1 van de eerste 2 bazen dood zijn.) En die debuff increased magic dmg taken (dus ook van de aura). Je moet die debuff in Grid zetten of op een andere manier zien te tracken, zodat je degene die de debuff heeft in de gaten kan houden. Daarnaast is het handig om iedereen in melee range te zetten op een paar hunters na, die evt wat sta-gear aan doen. Hij probeert de debuff te gooien op iemand die hem nog niet heeft, dus als hunter A de debuff heeft, moet je zorgen dat hunter B (en C.. D..?) topped is, omdat anders de initiele dmg icm een tick hem heel snel dood kan krijgen. Toen ik dit geintje doorhad scheelde het heel veel "unlucky" deaths.

Je kan de debuff overigens niet ontwijken door iedereen in melee range te zetten, want dan gooit ie hem op de hele raid. :P En slechts 1 persoon buiten melee range zetten is ook niet handig omdat de debuff kan stacken. Daarnaast komt de debuff niet alleen op de persoon die hem krijgt, maar ook iedereen die vlak naast hem staat; je hunters moeten dus wel spreiden.

Verder raad ik je aan om meer dan 1 resto druid mee te nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vermaak me nu prima in WoW met het zoeken naar andere uitdagingen.
1 van de leukste dingen voor mij nu is het solo-en van de tigerboss en raptor boss in Z'G.
Moet ik me toch meer op concentreren als een gemiddelde heroic run.

Gistermiddag zijn we echter met 2 hunters Z'G in gegaan (BM builds, tank pets) om wat makkelijker rep te farmen (bijou's, coins, quests en kills). Dat ging zo lekker dat we heel Z'G gecleared hebben en ik heb me in tijden niet zo goed vermaakt :)

Even een mage vraag: Neemt het mana(zuipen)-drinken nou af als je een hoger level bent?
Ik heb nu een paar keer een mage gestart, tot level 20 gekregen en vervolgens weer verwijderd
vanwege het vele mana drinken. Ik was al gespecced als frost wat toch de minst mana consuming build is?
Ik snap wel dat het mana drinken erbij hoort, maar na 4 a 5 mobs is toch wel :|

(Misschien ben ik ook wel spoiled omdat me main een hunter is ;))

[ Voor 31% gewijzigd door bitpixl op 08-09-2009 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet veel gedaan. Ik heb mijn cashflow probleem opgelost. SoH Dailies gedaan (rep is nu 14000, nog 7000 naar Exhalted) en uiteindelijk nog een PuG voor VH HC gedaan.Bij VH haalde ik de achievement [Dehydration] waar ik wel blij mee was.

Daarna ben ik aan het koken geslagen. Ik heb 30 Northrend recipies weten te koken so far en daar dus de achievement voor gehaald. Ik moet zeggen dat het qua recepten verzamelen ook goed gaat. Ik moet nog zeker 10 Northrend en drie Outland recepten verzamelen, als ik die bij mijn collectie op tel kom ik op 152 recepten uit, dat is 8 recepten van de 160 recepten achievement af. :P

Gelijktijdig heb ik momenteel 27 Badges of Conquest, nog een paar HC's en ik kan mijn epic broekje gaan halen. Een leuk item voor erbij. Verder nog wat zitten te kijken voor epic gems. Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga winkelen om de twee Blue gems te veranderen voor Green gems of misschien purple gems op Epic niveau. 2x 16 spirit is niet echt indrukwekkend in een epic item dat 213+ lvl is. :P

Als ik heel eerlijk ben vind ik raiden echt niet mijn ding. Ik ben het type persoon die veel liever gaat voor die achievements. Ik wil wel alle content zien, maar ben uiteindelijk niet van plan om daarvoor uren lang te gaan raiden. Ik vind het veel leuker om juiste die ene speciale companion te hebben of die laatste quest in een gebied te behalen voor een achievement. Ik denk sowieso dat de meeste mensen weinig kritiek hebben op het achievementsysteem buiten misschien de gasten die het gebruiken om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. (zoals boven genoemd)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:23

vhal

ಠ_ಠ

Anub 10m heroic down. Jammer was ik er niet bij toen ze de 4 eerdere bosses hadden gedaan. Staat wel een beetje lullig op mijn achievement :P
Set up waren twee hunters, twee warrior melee dps, prot paladin , druid tank, holy pala, holy priest, enhancement shaman en een shadowpriest. Inderdaad, melee heavy maar de cleaves and wirlwinds van de warriors waren ideaal om zowel de borrowers als anub te dps'en. Verder één hunter die zorgde voor de icepatches. Onze dps was hoog genoeg om Anub slechts 1 x te submergen wat toch wel wat scheelt voor het aantal burrowers in de raid. Ik vond 6k dps gemiddeld voor een MM hunter echt niet slecht. Een 2e submerge kan wel, maar is niet aan te bevelen als je te weinig icepatches hebt. Wel een leuk gevecht en behoorlijk tight qua timers. 25 man zal wel een tikkeltje moeilijker zijn. Helaas geen loot gewonnen, wel 1 v/d 2 Trophys :9

Vervolgens geprobeerd om via LFG een VOA10m te regelen. Een druid whisperde mij met Stats! dus braaf zoals ik ben deed ik dat dus ook. Blijkbaar was het niet goed genoeg voor meneer, gezien hij niet eens de moeite nam om terug te antwoorden. 38,7% crit, rond de 4k8 AP, hitcapped en 566 ArP is niet goed genoeg voor een MM hunter. Na even doorvragen bleek hij al een andere hunter te hebben die 'he got better statz then u' zou hebben. Achja, even teruggewhispered dat het onzin is om mensen uit te pikken puur op stats resulteerde in een 'STFU nub' en een /ignore :+
Vanochtend nog even op de armory gekeken en jahooor...nog geen VOA10m achievement. Lutsers.. :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Skillz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:22:
Ik vermaak me nu prima in WoW met het zoeken naar andere uitdagingen.
1 van de leukste dingen voor mij nu is het solo-en van de tigerboss en raptor boss in Z'G.
Moet ik me toch meer op concentreren als een gemiddelde heroic run.

Gistermiddag zijn we echter met 2 hunters Z'G in gegaan (BM builds, tank pets) om wat makkelijker rep te farmen (bijou's, coins, quests en kills). Dat ging zo lekker dat we heel Z'G gecleared hebben en ik heb me in tijden niet zo goed vermaakt :)

Even een mage vraag: Neemt het mana(zuipen)-drinken nou af als je een hoger level bent?
Ik heb nu een paar keer een mage gestart, tot level 20 gekregen en vervolgens weer verwijderd
vanwege het vele mana drinken. Ik was al gespecced als frost wat toch de minst mana consuming build is?

Dat hangt puur van je Spec af. Kies je voor een Frostspec dan is drinken echt bijna niet meer nodig. Kies je voor Fire of Arcane dan zal het wat meer zijn. Aan de andere kant krijg je Strudels en hoef je veel midner lang te drinken/eten om je mana en health bij te vullen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik ben bijna een jaar uit WoW weggeweest, maar ik zit nu ziek thuis met een keelonsteking en ik had nog 2 gamecards liggen dus WoW weer geinstalleerd. (Na 2,5 uur zoeken voor de #132 error, bleek dat ACE codec pack het veroorzaakte)

Maar mijn vraag: Ik heb mijn NE DK weer wakker geschud en ik ben een tijdje met talent calculators bezig geweest. Maar ik kan niet kiezen met een build. Ikzelf zat te denken aan een hybryd tussen frost en unholy of totaal unholy. Level64.
Raiden doe ik niet wel veel missies en PVP ben ik gek op, sneller lopen uit de unholy tree lijkt me verdomd handig. Door mijn main huntar en mijn lock ben ik weg van pets, kan ik goed mee werken.

Wat denken jullie, een hybryd tussen frost en unholy of alles in de unholy tree?

En wat is btw een lekkere rotatie? Moet ook weer macro'tjes bouwen voor mijn g15....

@boven, manna tekort, wass dat?
;)
(also spoiled, I think)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hoi dagboek! :w

Right, gisteravond ingelogd, was in de loop van de middag al bekend dat we weer naar ToC zouden gaan omdat er van beide Ulduargroepen mensen niet konden. Toch nog een irritante warrior die bleef mekkeren over communicatie (samen met een shaman maatje van 'm) terwijl het 's middags al in de notitie op de raidplanner stond en we überhaupt maar twaalf signups hadden. Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij er puur op uit is om de sfeer te verzieken. (zeker omdat hij verder nooit meer raid ook, en constant kritiek levert op het forum op letterlijk alles wat we doen)

Anyway, tegen acht uur negen man in de groep, alleen de OT ontbrak nog. Kwartier later nog nergens te bekennen, en de enige andere tank online was dus bovengenoemde warrior. Andere officers hadden er geen probleem mee om de warrior te inviten, maar ik (die de discussie in /g had gehad met hem) dus wel. :P Aangegeven dat we beter een elemental shaman konden inviten om te healen (doet 'ie toch de helft van de tijd) en dan een holy pala laten tanken, (doet 'ie ook meestal :P) en dat ze anders beter de shaman én warrior konden inviten omdat ik meer dan genoeg had van de warrior. Zogezegd, shaman erbij dus. :P

Verder op de twins. Liep zondag niet super, mensen hadden niet altijd door wanneer te switchen en bij twin's pact liepen de healers mee waardoor de andere tank te weinig healing kreeg. Goed, healers in het midden geparkeerd, switchen nog even uitgelegd, en een eerste try gewaagd. Ging voortreffelijk, en uiteindelijk een keurige oneshot. :D Drops waren de gun (blije hunter) en de caster neck. (blije mage)

Toen Anub'arak maar geprobeerd dus. Eerste try ging de halve raid hopeloos neer in P2. Aangegeven dat je voor die spikes toch echt weg moet wezen en dat we meer permafrost nodig hadden, tweede try kwamen we tot enrage maar met een paar man dood en healde de boss zichzelf in plaats van dat we er health af kregen. Derde try liep geweldig, burrow op 33%, direct daarna add genuked, toen heroism en vol op Anub'arak voor een kill. :D De pala die tankte kreeg de tanking shield, druid kreeg de healing mace en een rogue kreeg het sword voor offspec. Damn, was blij dat de pala tankte. :P

Daarna, was net half tien, wat enchants geregeld en toen richting Malygos. Paar mensen, waaronder ik, had die nog nodig. Bleek de moeilijkste boss van de avond te zijn met een wipe of vijf, zes. :P Paar keer mensen die doodgingen in P2 waardoor we in P3 tekort kwamen, en een paar keer mensen die in P3 niet snel genoeg waren. Uiteindelijk om elf uur toch nog een kill, en eindelijk dus de 'champion of the frozen wastes' titel. :D

Na de raid alleen nog dailies gedaan op m'n DK en pala, was ik uiteindelijk kwart voor twee mee klaar. Al met al een zeer geslaagd raidweekje, met twee Ulduar groepen op donderdag en ToC10 helemaal gecleared in onze eerste week daar. :)

En zoals gezegd nog een screenshot van m'n UI. Zichtbare mods:
- Bartender
- Pitbull
- Grid
- Recount
- Omen
- XRaidStatus
- Prat
- DBM
- DKI runes en diseases
- SatrinaBuffFrame
- MikScrollingBattleText
- OmniCC
- Cowtip
- Sexymap

Moet alleen classtimer er nog even bijpakken, zal wel naast Grid komen. :)

Afbeeldingslocatie: http://xs843.xs.to/xs843/09371/wowscrnshot_090609_211859500.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Maar weer eens een dagboekje. Ben nu level 74 (dwarf paladin) en heb een respec naar protection gedaan. Ik zit nog gedeeltelijk in retribution gear (met elk level dat ik nu haal kan ik mijn tempered saronite gear uitbreiden wat een leuk beginners setje is), maar het bevalt goed. Het is een redelijk andere speelstijl (retribution: target tegenstander - gooi al je burst damage erop - tegenstander dood voordat hij je 2 klappen kan geven - mana/health nog steeds vol - next! versus protection: stap op je paard - rijd dicht genoeg langs een stuk of 6 tegenstanders om aggro te krijgen en hoop dat niemand je van je knol mept - divine plea en rammen maar tot iedereen dood is - mana/health nog steeds vol - repeat). Probeer nu de rotatie een beetje onder de knie te krijgen zodat ik ook eens aan instances kan gaan denken (heb niet genoeg tijd om een beetje serieus te gaan raiden). Naar wat ik lees moet het als tank makkelijker zijn om een groep te vinden dan als melee dps, maar dan moeten mijn skills wel wat beter worden natuurlijk ;).

Was gisteren het questen in Dragonblight een beetje zat, dus ben maar voor het eerste een BG ingegaan (noob alert!). Is best lastig als level 74 in PvE gear tegen level 80's in PvP gear, maar toch wat achievements en honour rijker (zaten gelukkig ook wat horde rond mijn level in de BG). Merk wel dat je als level 74 protadin nog redelijk mee kan tegen spelers die 3-4 levels hoger zijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Vind alleen DK's irritant die aan mijn zijde meedoen met hun "get over here"-skill (weet niet meer hoe die skill heet), ren je op iemand af om lekker te gaan meppen kun je weer de andere kant op rennen omdat een DK hem door de lucht slingert (misschien moet er een achievement komen voor aantal meters gelopen tijdens een BG :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:22:
En zoals gezegd nog een screenshot van m'n UI. Zichtbare mods:
Is dat je Authenticator code in het midden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Die zes cijfers? Dat is m'n rune tracker, geeft aan over hoeveel sec ik weer kan beschikken over respectievelijk blood, blood, frost, frost, unholy, unholy runes. :P Dingetjes links en rechts (met witte cijfers erop) zijn voor blood plague en frost fever, m'n diseases.

[ Voor 23% gewijzigd door Exitium op 08-09-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ik gebruik tegenwoordig Skada als dmg meter en threat meter.
Werkt best wel prima vindt ik. Even wennen aan de navigatie in de addon, maar dan zit er ook verder alles in. En Skada wisselt gewoon in combat naar threatmeter en out of combat naar dmg/dps/healing meter.

Scheelt weer een addon en wat screen-estate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A Weekend at the Faire in AmsterdamPosted by: Daliniya & Kenzusha | 03/09/09

The famous World of Warcraft Darkmoon Faire will take place in Amsterdam on September 12 and 13, 2009. Come one, come all, to try your hand at the World of Warcraft Trading Card Game or Minis Game, play in special events in the online game, or try your luck in the raffle. With many great prizes to be won (over €5,000 worth of Warcraft prizes), the Darkmoon Faire is all about fun!

Tickets to the Faire are free, and all visitors will receive a goody bag filled with World of Warcraft wonders including T-shirts, game figurines, and cards. If you’re interested in checking out the tournaments, you can find all the event information on this page.

So come one, come all! See you at the Darkmoon Faire!

KLIK http://entertainment.uppe...kmoons_city.aspx?aid=5025

=D lijkt me wel grappig, had de post nog niet gezien hier dus dacht ik doe is sociaal lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De meeste caster classes hebben hier last van. Pas richting outlands of zelfs al bijna richting northrend kon ik redelijk rond komen met genoeg mana, niets is erger dan mobs aan te kunnen maar plat te gaan omdat je mana op is.

Ik was eerst balance druid, nu maar feral gegaan en je hebt 0,0 downtime. Meppen, meppen en meppen, hot erop en weer doormeppen.

@holy pala's, wat is een beetje HC-waardige spelpower en crit? Nu het succes van mijn tank niet wil doorslaan (wie wil er een 25k hp selfbuff tank?) ga ik maar een holy spec proberen, daar interesseren je stats amper zolang je je mensen maar in leven houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

[...]

Hey kapoen, je hebt geen direct message aan staan!
Ik zou je graag eens iets vragen over je opleiding waar je enkele jaren geleden over schreef (open universiteit). Kan je mij eens mailen op mn adres zodat ik het jouwe heb :) : uijkbn at gmail dot com

Sorry om dit topic te abusen (zag geen andere manier), maar ik speel ook graag WOW hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:13
Plymp schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:23:
Maar weer eens een dagboekje. Ben nu level 74 (dwarf paladin) en heb een respec naar protection gedaan. Ik zit nog gedeeltelijk in retribution gear (met elk level dat ik nu haal kan ik mijn tempered saronite gear uitbreiden wat een leuk beginners setje is), maar het bevalt goed. Het is een redelijk andere speelstijl (retribution: target tegenstander - gooi al je burst damage erop - tegenstander dood voordat hij je 2 klappen kan geven - mana/health nog steeds vol - next! versus protection: stap op je paard - rijd dicht genoeg langs een stuk of 6 tegenstanders om aggro te krijgen en hoop dat niemand je van je knol mept - divine plea en rammen maar tot iedereen dood is - mana/health nog steeds vol - repeat).
Ah de paladin is ook een class zonder downtime? Wellicht dat ik de classes niet helemaal onder de knie heb, maar het levelen van een warrior of mage vond ik echt lastig, omdat ze best veel downtime hebben. Of tenminste, op de manier waarop ik ze speel, wellicht doe ik wat verkeerd }:O

M'n paladin (level 43 oid) gaat ook niet zo snel eigenlijk, mob meppen, healen, volgende mob...

M'n hunter en death knight gingen een stuk sneller, geen downtime :) Ben nu bezig m'n DK van 70 naar 80 te levelen, en Northrend te exploren. Daarna maar m'n paladin weer eens oppakken :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pala prot wordt leuk vanaf dacht ik 70. Divine plae, blessing of sanct, die 2 shields, je kan niet meer plat :D (en nagenoeg geen downtime). Maar zijn meer classes zonder downtime, warlock demon spec kan ook uren lang zonder problemen (ik ben demo/afflic). Warrior zit je neem ik aan met healen, shaman enh gaat enorm snel vanaf dual whield en druid feral heeft imho ook geen downtime. Rogue, zelfde probleem denk ik als warrior; geen healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Thijs schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:29:
[...]

Ben je op de hoogte van het feit dat Steelbreaker op een random persoon die buiten melee range staat een debuff gooit die ook nog eens initiele damage doet? (Pas nadat 1 van de eerste 2 bazen dood zijn.) En die debuff increased magic dmg taken (dus ook van de aura). Je moet die debuff in Grid zetten of op een andere manier zien te tracken, zodat je degene die de debuff heeft in de gaten kan houden. Daarnaast is het handig om iedereen in melee range te zetten op een paar hunters na, die evt wat sta-gear aan doen. Hij probeert de debuff te gooien op iemand die hem nog niet heeft, dus als hunter A de debuff heeft, moet je zorgen dat hunter B (en C.. D..?) topped is, omdat anders de initiele dmg icm een tick hem heel snel dood kan krijgen. Toen ik dit geintje doorhad scheelde het heel veel "unlucky" deaths.

Je kan de debuff overigens niet ontwijken door iedereen in melee range te zetten, want dan gooit ie hem op de hele raid. :P En slechts 1 persoon buiten melee range zetten is ook niet handig omdat de debuff kan stacken. Daarnaast komt de debuff niet alleen op de persoon die hem krijgt, maar ook iedereen die vlak naast hem staat; je hunters moeten dus wel spreiden.

Verder raad ik je aan om meer dan 1 resto druid mee te nemen. :P
We hebben normaal 2 hunters en een shadowpriest buiten range staan waar de debuff op gegooid wordt. Die zijn ook geen probleem om in leven te houden. Verder hou ik via grid m'n renews, shields en PoM netjes in de gaten en ververs ik ze wanneer nodig. Het dispellen van de MT's is ook geen probleem, daar hebben we een pala en shadow priest voor. Er zit nog een bug in dat je ook hit rating nodig hebt voor dispell... Op een gegeven moment doet ie gewoon heel erg veel raid damage =[ We waren tot 9% gekomen =[ Vanavond gaat ie neer! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Cidolfas schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:47:
Ah de paladin is ook een class zonder downtime? Wellicht dat ik de classes niet helemaal onder de knie heb, maar het levelen van een warrior of mage vond ik echt lastig, omdat ze best veel downtime hebben. Of tenminste, op de manier waarop ik ze speel, wellicht doe ik wat verkeerd }:O
Ergens tussen level 60 en 70 komen er wat dingen beschikbaar die je downtime flink af laten nemen als paladin. Als protadin inderdaad divine plea, sanctuary en die schildjes, maar ook als retribution heb je op level 70 geen downtime meer doordat je judgements mana teruggeven en je afentoe een instant flash of light kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:39:
[...]

De meeste caster classes hebben hier last van. Pas richting outlands of zelfs al bijna richting northrend kon ik redelijk rond komen met genoeg mana, niets is erger dan mobs aan te kunnen maar plat te gaan omdat je mana op is.
Wat voor zin heeft een mana-bar als ie toch nooit leeg gaat? Dan kun je 'm ook gewoon weg laten natuurlijk. Drinken zul je! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:13
Plymp schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:05:
[...]

Ergens tussen level 60 en 70 komen er wat dingen beschikbaar die je downtime flink af laten nemen als paladin. Als protadin inderdaad divine plea, sanctuary en die schildjes, maar ook als retribution heb je op level 70 geen downtime meer doordat je judgements mana teruggeven en je afentoe een instant flash of light kunt doen.
Even doorbijten tot 70 dus :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miles Teg schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:06:
Wat voor zin heeft een mana-bar als ie toch nooit leeg gaat? Dan kun je 'm ook gewoon weg laten natuurlijk. Drinken zul je! >:)
Net zoveel als de snelheid van rage, rune of energy, imho gaat mana veel te langzaam tov de non-mana classes op lagere lvls. Dat het op eind lvl anders is (naja, ik blaas nog zo m'n mana leeg) maakt de weg erheen niet makkelijker.

Ok, een non-mana kan niet healen (naja, DK in zekere zin weer wel), maar de mana classes zijn ook geen super healers op lage lvls en mana-verbruik is hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:10:
[...]

Net zoveel als de snelheid van rage, rune of energy, imho gaat mana veel te langzaam tov de non-mana classes op lagere lvls. Dat het op eind lvl anders is (naja, ik blaas nog zo m'n mana leeg) maakt de weg erheen niet makkelijker.

Ok, een non-mana kan niet healen (naja, DK in zekere zin weer wel), maar de mana classes zijn ook geen super healers op lage lvls en mana-verbruik is hoog.
Ice mages levelen super snel en mana problemen zijn bijna non existant
Hunters kunnen letterlijk non stop door levelen, en hebben toch echt mana.
priest heb ik weinig ervaring mee maar priests krijgen vanaf level 40 shadowform en van wat ik begrepen heb behoren die toch wel tot een van de snelst levelende classes?
Shaman weet ik dan weer niks vanaf.
Paladin ook niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Pala vanaf 40 / 50 gaat prima als prot, moet je natuurlijk niet 1 op 1 mobs gaan bevechten.
Sanctuary heb je dan al wel dacht ik, en je seal of wisdom, gewoon groep van mobs binnen rennen (zorg wel dat ze allemaal of bijna allemaal melee zijn) en hoppa, echt geen mana problemen. Vooral niet als je reckoning om te levelen er bij pakt.

Zo al aoe'nd gequest van 40+ naar 58/60. In Outland kwam ik toen wel een holy Pally tegen en toen kon het nooit meer stuk, melee of casters, groep in rennen alles wat nodig was pullen en afmaken, quest done :d

Dus samenvattend, ik vond prot Pally al veel eerder leuk dan 70 :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Mijn mage had hetzelfde probleem tot ongeveer level 20-30. Daar lag een omslagpunt waar je wat langer doet met je mana totdat je een hervul-actie uit moet voeren. Met overigens ook vanaf ongeveer level 20 Arcane gegaan en nooit meer aangepast. Ik kan niet tegen frost en fire, op de lagere levels veel te veel tijd nodig met casten, schiet niet op. Met arcane moet je in het begin misschien nog een vertraag actie uitvoeren wanneer ze bij je komen, maar zeker op hogere levels strooi je met slow en heb ik (nu lvl 71) geen downtime met mijn mage. Af en toe gooi je er een evocation overheen en ben je weer vol, duurt maar een paar seconden.

Het is even doorbijten met mages in het begin, maar daarna zeker de moeite waard vind ik.
kaluro2 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:13:
priest heb ik weinig ervaring mee maar priests krijgen vanaf level 40 shadowform en van wat ik begrepen heb behoren die toch wel tot een van de snelst levelende classes?
Mijn priest is sinds gisteren 23 en die vind ik nog erger dan mijn mage indertijd. Ik zit als ik mazzel heb om de npc te drinken omdat mijn mana op is. Re-gen is but, damage is but, maar met een shield en af en toe een fear kom je een heel end. Duurt alleen zo lang ;( Houd je bezig moet je maar denken ;) Maar ik hoop dat het vanaf level 40 inderdaad wel sneller gaat met shadowform, want het is geen pretje om dit te doen zo.

[ Voor 21% gewijzigd door -BB- op 08-09-2009 10:23 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mits je natuurlijk shadow gaat ;) Maar eer dat je 40 bent, of in sommige gevallen 60, dat doe je ook niet eventjes. Ik kijk dan puur naar de pakembeet eerste 40-50 lvls, zonder enige hulp van buitenaf. Ik heb 6 RAF characters, altijd was de 'slave' character een hunter (ik heb nu 5 hunters :D).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
weet iemand of er een addon is die gewoon alle communicatie stopt zolang een char onder bijvoorbeeld level 5 is? ik krijg ongeveer om de 10 minuten een whisper van spammers.
wordt er strontziek van. verder maakt het me niet uit als iemand een keer iets vraagt maar dan moet iemand eerst maar minimaal level 5 of zo worden.
had er al een gm over gesproken maar die kunnen er helaas ook niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:22:
Mits je natuurlijk shadow gaat ;) Maar eer dat je 40 bent, of in sommige gevallen 60, dat doe je ook niet eventjes. Ik kijk dan puur naar de pakembeet eerste 40-50 lvls, zonder enige hulp van buitenaf. Ik heb 6 RAF characters, altijd was de 'slave' character een hunter (ik heb nu 5 hunters :D).
6 RAF characters? Tjemig dan speel je het niet voor het levellen vermoed ik :P

80 druid, 76 DK, 76 hunter, 71 mage, 57 paladin, 50 warrior, 36 warlock, 34 shaman, 23 priest - allemaal zonder RAF of andere dingen (zoals heirlooms), maar wel sinds de start van WoW Europe zo'n beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
De Gesnaakte schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:25:
weet iemand of er een addon is die gewoon alle communicatie stopt zolang een char onder bijvoorbeeld level 5 is? ik krijg ongeveer om de 10 minuten een whisper van spammers.
wordt er strontziek van. verder maakt het me niet uit als iemand een keer iets vraagt maar dan moet iemand eerst maar minimaal level 5 of zo worden.
had er al een gm over gesproken maar die kunnen er helaas ook niet veel aan doen.
Bad Boy AutoSpam Reporter : http://wow.curse.com/down...dons/details/bad-boy.aspx

Met level filter : http://wow.curse.com/down...etails/badboy_levels.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

De Gesnaakte schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:25:
1 minuut om naar curse.com te gaan en in de juiste categorie spam-me-not te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:27:

80 druid, 76 DK, 76 hunter, 71 mage, 57 paladin, 50 warrior, 36 warlock, 34 shaman, 23 priest - allemaal zonder RAF of andere dingen (zoals heirlooms), maar wel sinds de start van WoW Europe zo'n beetje ;)
Mijn hunter heb ik braaf van 1-80 gedaan, de rest kwam nooit verder dan lvl30 oid. En met RAF kan je in korte tijd flink wat characters erbij krijgen, buiten je nieuwe 60 ook nog 30 lvls uitgeven aan andere characters. Daarmee heb ik een druid, shaman, priest, warlock, paladin en warrior gemaakt, die laatste stom genoeg weer verwijderd (ik wilde een DK.. achteraf toch liever een warrior). En je leert toch aardig de class, hunter als slave werkt ideaal.

Aantal characterslots per server is voor mij gewoon te laag :D Andere MMO die ik speel heb ik nu dacht ik 32 characters. Ik speel liever in de breedte dan in de hoogte.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:18:
[...]

Mijn priest is sinds gisteren 23 en die vind ik nog erger dan mijn mage indertijd. Ik zit als ik mazzel heb om de npc te drinken omdat mijn mana op is. Re-gen is but, damage is but, maar met een shield en af en toe een fear kom je een heel end. Duurt alleen zo lang ;( Houd je bezig moet je maar denken ;) Maar ik hoop dat het vanaf level 40 inderdaad wel sneller gaat met shadowform, want het is geen pretje om dit te doen zo.
Echt, leer wanden : P

Tot lvl 40 is het gewoon SW:Pain (al dan niet met mindflay of een mindblast/andere spel) en dan wanden totdat de mob down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik vind Mana wel meevallen. Zelf merk ik dat ik afhankelijk vna de classen in een instance of langer dan de andere manaclassen doe met mijn mana, of korter doe op grote sprongen. maar meestal is er altijd wel een healingclasse die eerder door zijn mana is dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Dat laatste geldt voor mij zeker ook. Ik kan zo een character een hele tijd in de koelkast hebben om die vervolgens weer eens te bespelen en het weer leuk te vinden. Zo is mijn mage mijn allereerste character, maar pas sinds WOTLK boven de 40 uitgekomen en in een ruk door naar 71. Toen naar de guild van mijn huidige main geheveld en sindsdien staat hij weer stil. Beetje jammer, maar dat is mijn vloek. Alts levellen moet ik buiten een guild doen anders gebeurt het gewoon niet (of veel te sloom naar mijn zin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

ImdaMned schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:34:
Ech, leer wanden : P

Tot lvl 40 is het gewoon SW:Pain (al dan niet met mindflay of een mindblast/andere spel) en dan wanden totdat de mob down is.
Oh die gebruik ik zeer zeker, maar dat gaat nog slomer dan spells casten en als ik achteraf mezelf enorm moet bijhealen dan gaat mijn mana nog als een blok beton omlaag. Blijf ik liever full health ;)

Ik doe meestal Mindblast eerst omdat die de grootste cd heeft en de hoogste instant damage op dat level, dan pain (eventueel ook de andere dot als het level verschil wat groot is; >3 lvls), daarna nog een spell waarvan ik de naam kwijt ben, dan is de npc er zo ongeveer, shield up, wanden en eventueel een mindblast tussendoor

Eerst deed ik beide dots standaard op alle npc's, maar die kosten het meest en alleen pain heeft eigenlijk zin. Mindflay gebruik ik niet, doet extreem weinig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Zie opmerking hieronder

[ Voor 97% gewijzigd door Fuelke op 08-09-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Account trades zijn niet toegestaan, niet op het forum en niet in de laatste plaats al helemaal niet door Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm priest om te levelen de talent spirit tap, en vooral dotten en dan wanden dat is zo een beetje de truuk.
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:43:
[...]

Oh die gebruik ik zeer zeker, maar dat gaat nog slomer dan spells casten en als ik achteraf mezelf enorm moet bijhealen dan gaat mijn mana nog als een blok beton omlaag. Blijf ik liever full health ;)

Ik doe meestal Mindblast eerst omdat die de grootste cd heeft en de hoogste instant damage op dat level, dan pain (eventueel ook de andere dot als het level verschil wat groot is; >3 lvls), daarna nog een spell waarvan ik de naam kwijt ben, dan is de npc er zo ongeveer, shield up, wanden en eventueel een mindblast tussendoor

Eerst deed ik beide dots standaard op alle npc's, maar die kosten het meest en alleen pain heeft eigenlijk zin. Mindflay gebruik ik niet, doet extreem weinig op het moment.
met beide dots bedoel je of VT, of devrouing plague, laatst ook weer met mijn priest begonnen, maar devrouring plague kan je maar op 1 target teglijk casten.

[ Voor 82% gewijzigd door Valkyre op 08-09-2009 11:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Hm heb ik dan zo'n ruk-wand dat het zo sloom gaat met alleen dot-dot-wand? Met mijn lock lukt me dat wel, maar die is wat hoger (36) en heeft een pet om te helpen.

Stomme is nog dat mijn priest zo'n beetje alle BoE greens en blues uit low level instances krijgt wanneer ik daar met een hoger level char doorheen loop. Dus zo slecht zijn de spullen niet. Meeste dis ik, maar wat cloth is en bruikbaar dan behoud ik, zo ook de wand volgens mij die ik nu heb.

--edit--
Ja klopt, dat is Devouring Plague. En ik pak maar 1 target per keer op dit level, dus geen probleem met aanbrengen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door -BB- op 08-09-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren guild first Mimiron 25 \o/ \o/
Na een wat rommelig begin toch na een try of 4 down :)
Door naar Vezax, daar moeten we nog een beetje aan sleutelen beste try was 49% op die avond :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:27:
[...]

Valt mee hoor, ik heb ook raf gedaan waardoor ik nu 3x 60 en 2x 80 heb. Verders nog een 21 rogue. Maar om een priest nu 1-60 te levelen duurt echt enorm lang ;) Raffen en boosten is de oplossing om snel tot 60 te gaan. 10 levels levelen en dan pvp gaan doen ;) Ben je zo 80 :D

Mn druid is echter mn parade paardje en heb ik al sinds de 1e maand van wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik snap een ding niet. Waarom zou je in godsnaam levelen als protadin. Retridin gaat veel beter, je kan zo 3 mobs op je nemen en je hebt bijna geen downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

-BB- schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:12:
Hm heb ik dan zo'n ruk-wand dat het zo sloom gaat met alleen dot-dot-wand? Met mijn lock lukt me dat wel, maar die is wat hoger (36) en heeft een pet om te helpen.

Stomme is nog dat mijn priest zo'n beetje alle BoE greens en blues uit low level instances krijgt wanneer ik daar met een hoger level char doorheen loop. Dus zo slecht zijn de spullen niet. Meeste dis ik, maar wat cloth is en bruikbaar dan behoud ik, zo ook de wand volgens mij die ik nu heb.

--edit--
Ja klopt, dat is Devouring Plague. En ik pak maar 1 target per keer op dit level, dus geen probleem met aanbrengen ;)
qua meerdere targets dps is het een wereld van verschil tussen een priest en een lock, de dots van een (afflication) lock zijn veel krachtiger dan een spriest, vind zelf een shadowpriest ruk levelen, maar goed wil er toch een healer van maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zamoraak schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:50:
Ik snap een ding niet. Waarom zou je in godsnaam levelen als protadin. Retridin gaat veel beter, je kan zo 3 mobs op je nemen en je hebt bijna geen downtime.
3, gewoon stuk of 6 :D

Ik heb altijd gelvlt als prot paladin van 50-80, pas later een keer retri geprobeerd maar ik vind de rotatie te 'klein' (3 skills ofzo?), waar je bij prot pala lekker divers bezig ben :) Qua damage is het inderdaad een groot verschil, maar als tank kan je iets makkelijker (naja, toen) een party vinden voor de dungeons.

Maarja, eenmaal 80 en niemand wil je hebben, in dat opzicht zou ik wel retri vanaf het begin gaan, kan je veel makkelijker de HC's instappen en emblems binnenslepen voor je tankgear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Dat probleem heb ik ook, maar ik level de ene keer een deel van bijvoorbeeld mijn priest, dan weer mijn shaman, dan weer een andere. Dat houd het leuk voor mij :)

Moet zeggen dat het ook helpt om andere classes een beetje te leren kennen en begrijpen. Mijn vrouw is heel lang een priest geweest en die is ook nog steeds het beste gegeared, maar ik snapte nooit waarom ze zo ruk was met levellen. Dat zei ze zelf ook altijd, ze moest met mij teamen omdat het anders niet lekker ging (vooral meerdere mobs tegelijk, groupquests, elites, etc).

Gevalletje ligt-me-niet bij beiden denk ik dan, hoewel ze als healer wel erg goed is. Zelfde geldt voor haar shaman, met alles wat ze probeert lukt het niet lekker om hoge dps te krijgen om snel te kunnen questen. Nu zijn we samen aan de slag gegaan (met mijn DK) en ze is ineens van 74 naar 76 gegaan in een paar avonden. Maar ook die krijgt een healing spec als die 80 is ;)

--edit--
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:10:
Maarja, eenmaal 80 en niemand wil je hebben, in dat opzicht zou ik wel retri vanaf het begin gaan, kan je veel makkelijker de HC's instappen en emblems binnenslepen voor je tankgear.
Niet? Wij hebben een Prot paladin in onze guild en die heb ik maar wat graag in mijn groep. Zelfs toen hij nog aan het gearen was ging hij zo enorm snel door instances heen, niet normaal. Veel liever hem dan onze huisbeer. De rest van de raid-tanks voelen zich te goed voor heroics met gear-zoekende guildies geloof ik. Die zie je nooit in een heroic muv ToC of de daily (vaste groep, kom je nooit in).

[ Voor 27% gewijzigd door -BB- op 08-09-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister EINDELIJK mijn Pala 80 gemaakt!! Eerste char, gelijk HC gedaan, geweldig :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.