Dagboek,
M'n computer is eindelijk gemaakt. Alle hardware upgrades die ik gekregen had, zorgden ervoor dat ik Windows opnieuw moest installeren. Dat heb ik vrijdag gedaan toen ik thuiskwam, zodat ik klaar zou zijn voor ToC10. Maar ik was helaas niet geselecteerd... zuur, maar shit happens. Toch online gekomen en wat met de raidleader gepraat over verschillende dingen, blijkt er één geselecteerde player niet online te komen, dus ik mocht alsnog mee.
ToC10 had ik eerder t/m de Faction Champions gedaan. Zoals verwacht ging het makkelijk, ook de Faction Champions, waar ik altijd even naar Frost respec. De Twins waren voor mij nieuw. Ik werd op Light gezet en na een paar orbs gepakt te hebben, kwamen er al 33k Fireballs uit m'n handen

altijd leuk, maar ik moest wel op m'n aggro letten. Ook al hadden we meerdere die deze bazen niet eerder gedaan hadden, was het toch een one-shot.
Toen Anub'Arak, voor de meeste de eerste keer, op normal natuurlijk. Vage uitleg over TS, paar door elkaar pratende mensen, maar wel begonnen. Voor mij was het maar deels duidelijk wat we moesten doen. Maar na een tijdje had ik het wel door. Beetje frost zooi uit de lucht schieten, zodat er ijs op de grond komt te liggen, adds killen, Anub nuken als ie boven komt, etc. Ook one-shot...
Goed, tijd voor heroic dus. De 'elite'groep uit onze guild had hier al een tijdje op gezeten. Zij hebben ondertussen bijna toegang tot Algalon in Ulduar, ze missen alleen Yoggy hardmode, maar ze beweerden voor heroic ToC10 dat er 3 healers nodig waren. Dat met een resto Druid en holy Priest die er normaal healen. Wij hadden een holy Pala en resto Shaman. We probeerden het eerst met 2 healers.
De eerste try ging slecht, maar de tries daarna hadden we direct al de eerste van de 3 Northrend Beasts down, maar daarna komen de wormen. Hier hadden we de meeste moeite mee, maar het ging steeds beter. Soms ging de tank snel neer, andere keren ging er teveel dps dood, en soms een healer. Maar als de DPS bleef leven, hadden we ook genoeg. Iedereen zat tussen de 3,5 en 4,5k. En toen kwamen we bij Icehowl, waar je in heroic mode toch wel iets meer wakker moet zijn om weg te lopen, aangezien je geen speed buff krijgt. Twee keer gewiped doordat ie over iemand heenliep, maar op het einde ging het allemaal goed, en hadden we als eerste van de guild de eerste baas/bazen van ToC10 heroic down!!
We hebben nog even de 2e baas geprobeerd en hier was 60% de beste try, waar we vooral wipten door de Fire AoE ticks i.c.m. andere random/tank damage. Portals/Vulcanoes gingen wel hard genoeg neer, maar de healing was hier een probleempje.
Rest van het weekend alleen 2x de daily heroic gedaan voor Triumph Emblems. Verder andere spellen gespeeld en gepakt voor de verhuizing over 3 weken