Weer even een dagboekje , tis weer een tijdje terug
Maandag begon de raidweek weer, we hadden ulduar 25m gereset om toch nog wat extra gear te bemachtingen ipv prioteit aan Yogg down krijgen te stellen... slechte keuze! Echt 90% van de items d/e ofc.. maar uiteindelijk na dinsdag toch weer tot op general, dus hopelijk maandag weer door op yogg
Woensdag stond natuurlijk 25m totc op het programma... we begonnen en drama!! Wipen op the beast een keer of 5-6 op rij.. echt te schandalig, en word je niet vrolijk van ! ! (meestal fase 2 met die debuffs wat ons nakte)... uiteindelijk toch redelijk goed opgepakt en doorgestoomt tot Anub, waar we nog snel even een try op hebben kunne doen voor de klok 23h tikte.... 50-60% ofzo en leek zeer goed te doen!!
Gister tijd voor 10m versie. Op normal mode was het eigenlijk faceroll, behalve 1 wipe op anub doordat die impale mense killde (dat anub onder de grond is > raakt permafrost > Pakt target die ook net op dat stukje stond > dood..) Toen we dit gezien hadden was de try erop eigelijk best eenvoudig en konden we aan HC 10m beginnen.
Hc versie is toch wel een tikkeltje harder.... Fase 1 was best goed onder controle behalve die debuff op tanks kon af en toe net teveel dmg doen waardoor een tank verloren kon gaan maar ging eigelijk best goed. We kwamen wel net iets dps tekort waardoor we heroism moesten casten om te zorgen dat we voor de 2de baas kwam de 1ste down hadden hihi...... Heb wel het gevoel dat disc priest hier nice was om bij te hebben om die debuffs op tanks beter te bestrijden!
Fase 2 ging eigelijk wel goed, behalve dat hij af en toe met zijn gezicht richting raid ging .. stel dat we dat onder de knie krijgen zie ik hier geen probleem!
Fase 3 zijn we maar een keer of 2 - 3 ingekomen. Het lijkt te zijn dat de persoon die hij gaat kopstoten wel de speedbuff krijgt , maar de personenen ernaast niet... lastig maar niet on overkombaar. Helaas hadden we mensen bij die de verkeerde kant op rende dus precies in de kopstoot dus beste try was slechts 40% geloof ik toen hij enragede... die kopstoot +%dmg heb je echt nodig.. en veel dps!!
Vind het wel een leuk gevecht, eigelijk heel TOTC wel dus kijk er echt naar uit om hier verder te gaan!!
Daarnaast natuurlijk ook nog op mijn lock gespeelt. Vind het echt ongelofelijk hoe snel ik hem op orde heb, natuurlijk is hij niet perfect nog maar door badges / voa / badge gear kan je echt super goed gearen.
armory:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Nagrand&n=Betrayals
Heb nu nog geen 10 dagen played staan in totaal (waarvan 4dagen 22u voor het levelen zonder raf

) en heb immiddels mijn epic achief voorbij zien komen , wel met trinket cheat maar toch!!
Gisteren met mijn lock even naar 25m VoA geweest, en stond toch al boven de 5k dps !! Viel me zeker niet tegen... ook nog mooi Conq gloves gekregen omdat een lock uit de guild zo aardig was te passen, waardoor mijn 4set bonus ook aanwezig is nu!!! Kijk al uit naar dit weekend, even knock knock knocking doen hopelijk!
Morgen ook eindelijk aan 45 triumph badges (weinig totc raids aangezien het altje is

) dus even die schoulders vervangen.. ver klaar daarna , en beginnen aan peeveepee gear!!
Dit was het weer... nog even en het is .... weekend!!!