30 dollarDreflar schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:43:
Vraagje over die faction changes hoeveel gaat het kosten?zit op werk en niet echt de mogelijkheid om andere sites dan deze (met betrekking tot wow) te bekijken
Oke bedankt, niet echt intresant voor mij op dit moment dus.. moving on
30 dollar zal ook wel 30 euro kosten dan
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Helaas dacht de guildleader / officers daar anders over, je bent een nummertjeVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:43:
[...]
Daar gaan je vakantiedagen. Mjah als je guild echt mensen kickt die er al jaren inzitten omdat ze nietin 3 dagen 80 zijn is belachelijk imo. Doe het dan zo van "ja in 3 dagen raiden we als je geen 80 bent tegen die tijd zit je gewoon niet in de groups voor de week". oid.
Verder gaan ze prima met je om, maar er wordt geen onderscheidt gemaakt..
Bv toen Lichking Lanceerde werd elke member / raider rank gedemote naar Trail ookal zat je er dus 2 jaar in, en moest je weer gaan knokken voor je spot anders was je die kwijt..
Lekker belangerijk op me werk doe ik niks anders als dat ik thuis ben
Ja ik zeg mezelf ook belachelijk maar kan me prima vermaken op die manier hoef in iedergeval niet bang te zijn er iemand bij zit die zit te slacken of niet weet hoe die ze class moet spelen..
Zou het nu niet meer doen hoor op die manier, maar zo stond je wel altijd vooraan met je gear en alles wat nu niet meer belangerijk aangezien alles te krijgen is zonder moeite
Maar je moest wel de billen uit je string werken mocht je mee doen op muru pre-nerf enzo en daar lever je toch wat voor in dacht ik zo..
Realms first en progressen en titles en alles, en minder social of social en minder progress beide tegelijk komt niet veel voor al zou eht er vast wel zijn, heb nu is gekozen voor social en minder progress dan andersom..( mektheb hates the lichking exp )
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 03-09-2009 12:55 ]
Beetje mijn gear (zit hier en daar wat hoger), dan moet je zeker in naxx25 3k aan kunnen tikken, beetje boss afhankelijk (heigan bv) maar moet zeker haalbaar zijn. Check met recount welke skills je meeste damage doen, zet je alles netjes aan? (tracking, mark target, juist aspect) Neem desnoods die mammoth bullets, hier gaan ze 10g per 1000 stuks, dus met een 40g moet je een naxx25 makkelijk halen. (wissel op trash terug naar normale bullets). Je zit wat aan de lage kant qua AP (met aspect haal je 3.8 ofzo? Ik zit nu ruim 600 hoger).Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:21:
Goedemiddag,
Ik heb vrijdag avond weer een gezellige raid en ik wil even mijn DPS upgraden.
Ik ben een Survival Hunter en doe gemiddeld 2200 in Naxx25
Armory: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&n=Lhirah
Ik heb geen beschikking over de beste enchants, alleen wat AH te bieden heeft voor niet teveel gold
Ik ga geen epic gems kopen omdat ik deze zelf binnekort kan maken.
Ze zeggen dat ik 3k+ dps moet doen op een boss. Maar dat lukt mij toch echt niet.
Ik gebruik al de beste rotation die word aangeboden op elitistjerks.com.
Ik zie dat je chest, legs en belt leather zijn, dat is goed maar niet wenselijk. Zeker de int op de mail items geeft met die MM talent 1 op 1 extra AP, scheelt flink. Pak desnoods met je emblems die ring en die protector items (ok die zijn 40-50 emblems) en probleem veel VoA/OS te doen voor de extra ervoor. Legs zou je nog kunnen upgraden met die crafted versie (die frozen orb crafted - dingen zijn spotgoed nu), dat moet je al flinke boost geven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
giantmaimSinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:53:
[...]
Beetje mijn gear (zit hier en daar wat hoger), dan moet je zeker in naxx25 3k aan kunnen tikken, beetje boss afhankelijk (heigan bv) maar moet zeker haalbaar zijn. Check met recount welke skills je meeste damage doen, zet je alles netjes aan? (tracking, mark target, juist aspect) Neem desnoods die mammoth bullets, hier gaan ze 10g per 1000 stuks, dus met een 40g moet je een naxx25 makkelijk halen. (wissel op trash terug naar normale bullets). Je zit wat aan de lage kant qua AP (met aspect haal je 3.8 ofzo? Ik zit nu ruim 600 hoger).
Ik zie dat je chest, legs en belt leather zijn, dat is goed maar niet wenselijk. Zeker de int op de mail items geeft met die MM talent 1 op 1 extra AP, scheelt flink. Pak desnoods met je emblems die ring en die protector items (ok die zijn 40-50 emblems) en probleem veel VoA/OS te doen voor de extra ervoor. Legs zou je nog kunnen upgraden met die crafted versie (die frozen orb crafted - dingen zijn spotgoed nu), dat moet je al flinke boost geven.
oh en altijd agi gems stacken als surv hunter
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Verwijderd
Ik weet inderdaad dat ik nog niet op de Hitcap zit, wordt aan gewerkt. Maar goed, 2% meer dps is maar 44 dps meerTao schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:46:
[...]
Met jouw gear zou je wat meer dps kunnen doen als je hitcapped zou zijn. Nu zie ik een waarde van 199 hitrating, en dat is nog niet de cap. Recount zou je dan ook redelijk wat miss shots te zien moeten geven.
Je surv. spec ziet er ook niet afwijkend uit (2/5 IAotH is een keuze).
Gebruik je je tracker wel tijdens fights? Scheelt weer wat procenten damage. Hunters Mark aan?
Benut je tijdig procs (L&L etc.), heb je de juiste self buffs? (niet zo'n flask of endless rage met AP, maar crit en agi buffs).
Kortom: kom eens met wat meer details
Ik gebruik geen pots, gewone bullets. Kan wel weer eens wat Mammoth bullets gaan halen inderdaad. Ook Hunter Mark is altijd aan op bosses, op trash meestal ook.
Maar ik zou dus beter voor Agi kunnen gems gaan? AP gems was beter dacht ik.
Ranglijst skills:
#1 Explosiven Shot (38%)
#2 Autoshot (36%)
#3 Multishot (10%)
Misschien meer crit nodig ofzo?
Je hebt al wat tips gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:21:
Goedemiddag,
Ik heb vrijdag avond weer een gezellige raid en ik wil even mijn DPS upgraden.
Ik ben een Survival Hunter en doe gemiddeld 2200 in Naxx25
Armory: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&n=Lhirah
Ik heb geen beschikking over de beste enchants, alleen wat AH te bieden heeft voor niet teveel gold
Ik ga geen epic gems kopen omdat ik deze zelf binnekort kan maken.
Ze zeggen dat ik 3k+ dps moet doen op een boss. Maar dat lukt mij toch echt niet.
Ik gebruik al de beste rotation die word aangeboden op elitistjerks.com.
Verder kun je nog kijken naar (oude emblems of heroism loot):
- Trinket: Mirrot of Truth (?)
- De Titansteel ring
Je head enchant kun je krijgen met Knights of the Ebonblade faction
Een goede chest (ook voor je +HIT) kun je krijgen bij Exhalted met Argent Crusade
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Een SV hunter kan idd beter voor AGI gemmen (en evt enchanten).Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:11:
[...]
Ik weet inderdaad dat ik nog niet op de Hitcap zit, wordt aan gewerkt. Maar goed, 2% meer dps is maar 44 dps meerDaarnaast ben ik nog aan het gearen, probeer ook de rogue gear te vermijden. Ik TrackHunter als add-on for tracking, die switched naar dragonkin zodra je op een dragonkin richt. Ook LnL heb ik een add-on voor en een aangepaste rotatie. Dus ja, snap echt niet waar ik het fout doe.
Ik gebruik geen pots, gewone bullets. Kan wel weer eens wat Mammoth bullets gaan halen inderdaad. Ook Hunter Mark is altijd aan op bosses, op trash meestal ook.
Ranglijst skills:
#1 Explosiven Shot (38%)
#2 Autoshot (36%)
#3 Multishot (10%)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb zelf al een paar maanden niet echt op mijn hunter gespeeld, maar heb denk ik iets betere gear, al zal het niet veel schelen... Ik haal in 25mans ook prima ronde de 2900-3500 dps afhankelijk van de fight.
Wat meestal t verschil is tussen mensen is active time en ook aantal acties (abilities gebruikt) tijdens de active time. Een actieve speelstijl is alles in wow. 0,5 seconde pauze tussen je shots is echt een killer voor je dps. (Ik zeg overigens niet dat je dit doet.) Maar het zou goed zijn eens aantallen skills gebruikt te vergelijken met een andere hunter in de raid op een bepaald gevecht.
Wat meestal t verschil is tussen mensen is active time en ook aantal acties (abilities gebruikt) tijdens de active time. Een actieve speelstijl is alles in wow. 0,5 seconde pauze tussen je shots is echt een killer voor je dps. (Ik zeg overigens niet dat je dit doet.) Maar het zou goed zijn eens aantallen skills gebruikt te vergelijken met een andere hunter in de raid op een bepaald gevecht.
GVD... stomste feature in WoW 
Maar het is erg afhankelijk van boss, die spider wordt een hunter vaak neergezet voor de cocoons, dan dropt je DPS enorm als je steeds moet wisselen naar de mensen achter je.
Maargoed, pak een zo'n testdummie in de stad, gooi alles open (trinkets, die attackspeed buff etc) en ga door tot je mana op is (laat je dan pet ook stoppen
). Nooit zomaar uitgaan van iemand die een dps chart spamt, veelal is het incl. trashmobs of moeilijke boss, of hij heeft zelfs pet apart zitten.
Maar het is erg afhankelijk van boss, die spider wordt een hunter vaak neergezet voor de cocoons, dan dropt je DPS enorm als je steeds moet wisselen naar de mensen achter je.
Maargoed, pak een zo'n testdummie in de stad, gooi alles open (trinkets, die attackspeed buff etc) en ga door tot je mana op is (laat je dan pet ook stoppen
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2009 13:29 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AP is enkel voor bm hunters, aangezien je pet de ap wel overneemt van je stats, en agi nietVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:11:
[...]
Ranglijst skills:
#1 Explosiven Shot (38%)
#2 Autoshot (36%)
#3 Multishot (10%)
echter mits goede spec bij surv heb je minstens 15% extra agi permanent bij, en een proc kans om 25% van je agi tijdelijk als ap bij te krijgen (expose weakness)
en net daarom is agi beter (+ ap verhoogt niet met kings buff maar agi wel dus tevens beter voor raiding ook)
Wat SinergyX al zei, je hebt een aantal leather items, 5 stuks in totaal. Als je die switcht voor mail geeft je dat meer int. Dat betekent (met Carefull Aim) meer AP, maar ook een grotere manapool waardoor je langer in Dragonhawk kan blijven op lange fights. Agi gems inderdaad > AP gems.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:11:
[...]
Ik weet inderdaad dat ik nog niet op de Hitcap zit, wordt aan gewerkt. Maar goed, 2% meer dps is maar 44 dps meerDaarnaast ben ik nog aan het gearen, probeer ook de rogue gear te vermijden. Ik TrackHunter als add-on for tracking, die switched naar dragonkin zodra je op een dragonkin richt. Ook LnL heb ik een add-on voor en een aangepaste rotatie. Dus ja, snap echt niet waar ik het fout doe.
Ranglijst skills:
#1 Explosiven Shot (38%)
#2 Autoshot (36%)
#3 Multishot (10%)
Die neckpiece (Pendant of the Outcast Hero) kun je met Heroism badges krijgen.
Wat ik zelf regelmatig doe is m'n dps vergelijken met andere hunters (wat Hulkie al stelde). Dan zie je hoe vaak welke shots gedaan zijn en wat dat voor schade opleverde.
Active time is ook vlg. mijn ervaring de 'killer'-factor. Hoe vaak zie je niet in Recount mensen met meer gemiddelde dps staan onder iemand met een lager getal? (Even uitgaande dat al het overige gelijk is.)
Over flasks: doorrekening van hetzij Endless rage flask (+180 AP) enerzijds en Mighty Agility / Thoughts (+45 agi/int) anderzijds geeft te zien dat de laatste combo meer bang for the buck geeft.
Dat vind ik een nadeel van recount, ook al zit je op de pagina damage done (waar je dps tussen haakjes erachter zien), bij een announce maakt hij er toch enkel dps van. Terwijl er diverse zijn die gewoon 2x zoveel damage hebben gedaan dan iemand met hogere dps. Total damage, zeker op bosses, vind ik veel belangrijker. Wij hadden rogue die 3.8k dps haalde, maar na nog geen 50k dmg al dood ging. Heb je dan een 2.5k dps die het uitzingt (3 min ofzo), praat over bijna 400k damage verschil. Maar in dps chart staat meneer de rogue toch altijd hoger.Tao schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:38:
Active time is ook vlg. mijn ervaring de 'killer'-factor. Hoe vaak zie je niet in Recount mensen met meer gemiddelde dps staan onder iemand met een lager getal? (Even uitgaande dat al het overige gelijk is.)
Mbt gear, jammer dat die valor bracers niet meer te traden zijn
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2009 13:50 ]
www.elitistjerks.com/f74
heel veel info
Daarnaast zoals al eerder gezegt, vervang het leather zsm door vergelijkbare mail items, badge items e.d.
Tevens kunnen je spec en rotation wel wat hulp gebruiken, de 2 punten uit imp AotH kan je beter in Aimed en Hunting Party stoppen en ook totday je met je gear aan de hitcap kan komen 3 punten uit Mortal Shots in Carefull Aim stoppen dit geeft je namelijk 1% hit per punt waardoor je nog maar 200 (ongeveer) hitrating nodig hebt om op de 8% te komen.
Tevens op je pet zijn talent spec ff puntje veranderen van Great Stamina naar Dash.
Heb eindelijk mijn hunter op 80 en die 3k in naxx25 haal ik nu al
gear is ongeveer vergelijkbaar met dat van jou denk ik zo, dus het moet zeker kunnen.
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Onaga
(ja valt nog veel aan te verbetern maar hell ben pas 9 dagen 80 ja
)
heel veel info
Daarnaast zoals al eerder gezegt, vervang het leather zsm door vergelijkbare mail items, badge items e.d.
Tevens kunnen je spec en rotation wel wat hulp gebruiken, de 2 punten uit imp AotH kan je beter in Aimed en Hunting Party stoppen en ook totday je met je gear aan de hitcap kan komen 3 punten uit Mortal Shots in Carefull Aim stoppen dit geeft je namelijk 1% hit per punt waardoor je nog maar 200 (ongeveer) hitrating nodig hebt om op de 8% te komen.
Tevens op je pet zijn talent spec ff puntje veranderen van Great Stamina naar Dash.
Heb eindelijk mijn hunter op 80 en die 3k in naxx25 haal ik nu al
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Onaga
(ja valt nog veel aan te verbetern maar hell ben pas 9 dagen 80 ja
[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2009 14:01 ]
Hoe kom je daar nou weer bij? Die zijn nog steeds gewoon Bind on Equip hoor.SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:49:
[...]
Verwijderd
Ik doe 2400 op de Heroic Boss dummy (lvl ??)SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:26:
Maargoed, pak een zo'n testdummie in de stad, gooi alles open (trinkets, die attackspeed buff etc)
Boss dummies zeggen niets, je bent niet raid buffed en op de "boss" zitten geen sunders/fairy fire/CoE noem allemaal maar op
Zelf recount installeren, pet op merge zetten en een tijdje bijhouden
wat voor prio system gebruik je btw?
voor Survival zou het moeten zijn:
Kill Shot > Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Serpent Sting > Steady Shot
Black arrow en Serpent zorgen dat ze up blijven uiteraard, AotH glyph vervangen met Serpent Sting glyph, langere tijd op SS betekend minder tijd nodig om te refreshen oftewel je kan shots gebruiken die meer damage doen.
Kill Shot > Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Serpent Sting > Steady Shot
Black arrow en Serpent zorgen dat ze up blijven uiteraard, AotH glyph vervangen met Serpent Sting glyph, langere tijd op SS betekend minder tijd nodig om te refreshen oftewel je kan shots gebruiken die meer damage doen.
[ Voor 65% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2009 14:07 ]
Nee hoor, dan krijg je netjes dmg done met erachter DPS.SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:49:
Dat vind ik een nadeel van recount, ook al zit je op de pagina damage done (waar je dps tussen haakjes erachter zien), bij een announce maakt hij er toch enkel dps van.
Verwijderd
Ik gebruik bijna precies de zelfde prioriteit. Gebruik alleen geen Aimed Shot omdat deze de timer reset van me auto shot.Maranno schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:04:
Boss dummies zeggen niets, je bent niet raid buffed en op de "boss" zitten geen sunders/fairy fire/CoE noem allemaal maar op
Ik gebruik al recount, en die zegt dus 2400 incl. pet. Maar goed, ik eens kijken voor die +36 agi gems een kan maken door even die laatste 10 levels van me JC te verhogen.
Verwijderd
dat die rogue doodgaat alla maar als die het overleeft had, was het verschil tussen die 2 weer groter, dps geeft gewoon een globaal zicht op hoe iemand presteert op dat moment. En natuurlijk verschilt dat wel bij bosses waar melee continue moet weglopen en dat soort zaken, maar het geeft wel een algemeen beeld.SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:49:
[...]
Dat vind ik een nadeel van recount, ook al zit je op de pagina damage done (waar je dps tussen haakjes erachter zien), bij een announce maakt hij er toch enkel dps van. Terwijl er diverse zijn die gewoon 2x zoveel damage hebben gedaan dan iemand met hogere dps. Total damage, zeker op bosses, vind ik veel belangrijker. Wij hadden rogue die 3.8k dps haalde, maar na nog geen 50k dmg al dood ging. Heb je dan een 2.5k dps die het uitzingt (3 min ofzo), praat over bijna 400k damage verschil. Maar in dps chart staat meneer de rogue toch altijd hoger.
Daarom kijk je toch ook altijd naar dmg done, en dan zie je de failer die meteen doodging toch onder de tank staan?SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:49:
[...]
Dat vind ik een nadeel van recount, ook al zit je op de pagina damage done (waar je dps tussen haakjes erachter zien), bij een announce maakt hij er toch enkel dps van. Terwijl er diverse zijn die gewoon 2x zoveel damage hebben gedaan dan iemand met hogere dps. Total damage, zeker op bosses, vind ik veel belangrijker. Wij hadden rogue die 3.8k dps haalde, maar na nog geen 50k dmg al dood ging. Heb je dan een 2.5k dps die het uitzingt (3 min ofzo), praat over bijna 400k damage verschil. Maar in dps chart staat meneer de rogue toch altijd hoger.
Zijn die valor bracers nu niet meer BoE dan???
Bnet pindle#2913
Uhm nee? dit is volgens mij begin wotlk toen ze de skills onder handen namen er uit gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:13:
[...]Gebruik alleen geen Aimed Shot omdat deze de timer reset van me auto shot.
wel gebruiken is naast Explosive shot je hardest hitting shot en applied een -50% healing effect op mobs
b.v. op de faction champions in ToC word je dat in dank afgenomen.
dummies zeggen juist wel wat. Want die dmg is pure, dus zonder externe buffs en debuffs die je tijdens een gevecht zou kunnen krijgen. zo heb je geen shadow crash puddles waar je meer dmg door krijgt of een buff tijdens Yogg die 20% meer dmg doet.Maranno schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:04:
Een dummie is gewoon puur je eigen dmg zonder enige externe factor, daarom is het juist zo'n goede manier om te kijken wat meer dmg doet.
blup
das gewoon een kwestie van instellen, bij mij wanneer ik report staat hij gesorteerd op dmg done en tussen () staat je dps.SinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:49:
[...]
1. Spellhawk 371279367863 (5136)
2. Seedjin 367476846384 (5000)
Well grappig om te zien is dat onze arcane mage meer DPS hebben dan ik als Fire mage, maar in totale dmg ik vaak hoger sta.
Daarom zijn ze dus crap want er is geen enkele boss fight waar dat zo iseendje schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:31:[...]
dummies zeggen juist wel wat. Want die dmg is pure, dus zonder externe buffs en debuffs die je tijdens een gevecht zou kunnen krijgen.
Mijn DK komt op een dummy niet boven de 2500dps terwijl ik op 75% van de bosses in Ulduar boven de 6k zit, gisteravond in ToC 5 heroic zat ik op een 4200dps gemiddeld na de run, blijf erbij dummies werken niet zoals bedoelt
Er wordt m.i. teveel waarde gehecht aan Recount. En dat terwijl het ten hoogste een 'vloek van het gemiddelde' kan zijn. Fights verschillen vaak (erg) van elkaar. Veel of weinig moven, is het een dps-race (Patchy) of moet je allerlei enge ziektes / vuurtjes etc ontwijken? Los daarvan heb je verschillen qua gear.
En het aardige is dat relatief veel mensen al snel lopen te roepen noob, l2p terwijl ze self t8.5 gear hebben en jij net lvl 80 geworden bent....
Mensen letten vaak meer op cijfertjes dan het omleggen van de baas.
Pugs zijn ook zo fraai. Afgelopen weekend in een pug VoA25 gestapt. De gemiddelde dps lag tussen 1.5k en 2k. Vergeleken met andere pugs ' VEEL te laag'
Toch gewoon alles omgelegd zonder problemen. Als je maar de fight kent. En je geen (of relaxte) enragetimer hebt.
Afijn, eerst een wipe -> veel gemopper dat 'het toch echt niet kan dat iemand slechts 1.6k doet' en de helft van de groep stapt op. Afijn2, verse krachten geworven, 2e poging. Zelfde lage gemiddelde dps, en toch baasjes om.
En het aardige is dat relatief veel mensen al snel lopen te roepen noob, l2p terwijl ze self t8.5 gear hebben en jij net lvl 80 geworden bent....
Mensen letten vaak meer op cijfertjes dan het omleggen van de baas.
Pugs zijn ook zo fraai. Afgelopen weekend in een pug VoA25 gestapt. De gemiddelde dps lag tussen 1.5k en 2k. Vergeleken met andere pugs ' VEEL te laag'
Toch gewoon alles omgelegd zonder problemen. Als je maar de fight kent. En je geen (of relaxte) enragetimer hebt.
Afijn, eerst een wipe -> veel gemopper dat 'het toch echt niet kan dat iemand slechts 1.6k doet' en de helft van de groep stapt op. Afijn2, verse krachten geworven, 2e poging. Zelfde lage gemiddelde dps, en toch baasjes om.
nee, buffs/debuffs zijn deel van een fight. Ik kom op Hodir hard mode ook op 12k, maar dat betekend echt niet dat dat normaal is voor een feral druid. Dummies werken precies zoals het bedoelt is. Een constante manier om je dmg uitput te laten zien.Maranno schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:40:
[...]
Daarom zijn ze dus crap want er is geen enkele boss fight waar dat zo is, buffs/debuffs zijn deel van de game.
Mijn DK komt op een dummy niet boven de 2500dps terwijl ik op 75% van de bosses in Ulduar boven de 6k zit, gisteravond in ToC 5 heroic zat ik op een 4200dps gemiddeld na de run, blijf erbij dummies werken niet zoals bedoelt
blup
Het gaat om het overall beeld dat Recount geeft, hoe jij dat al dan niet verkeerd interpreteert is jouw verantwoordelijkheid 
@eendje tot je erachter komt dat bepaalde skills niet werken op dummies, of bugged zijn (bijv 1 dmg doen wanneer hij op 1hp staat). Op dummies doet mijn Necrosis 0.2% van m'n dps, normaal is dat 3,8-4,3%).
@eendje tot je erachter komt dat bepaalde skills niet werken op dummies, of bugged zijn (bijv 1 dmg doen wanneer hij op 1hp staat). Op dummies doet mijn Necrosis 0.2% van m'n dps, normaal is dat 3,8-4,3%).
[ Voor 45% gewijzigd door porn* op 03-09-2009 14:53 ]
Bnet pindle#2913
Yup Porn*, en ook je Frost Fever/Blood Plague en Ebon Plaguebringer (indien Unholy) doen 1 dmg, wat dus voor de bleed van Mangle ook get geval kan zijn etc etc.
Ok, duidelijk dus dat mijn (of die andere raid knikker) recount niet helemaal goed is afgesteld 
Maar ik had weekje zitten kijken bij de armor NPC (dalaran, die mail NPC), maar daar stond nu Bind on Pickup bij. Dus vandaar ik dacht dat ze geen BoE meer zijn. (ik heb zoooo nieuwe bracers nodig).
Mbt dummy, juist die niet-boss compenseert een beetje de raidbuffs, helemaal los gaan compenseert een beetje de extra debuffs/mana support. Dan heb je jou basis, wat jij zelf dus eigelijk al moet halen in een raid. (ik tik net 3.1k aan dus zit wel aardig - ben MM btw). Wel zijn er diverse skills die niet goed werken, ook van pets zijn er wat attacks die 1 dmg doen. En hunter kan geen tracking doen, scheelt toch weer 5%.
Ik werk btw niet met een prioriteit, enkel situatie schieten. Als kill shot actief is maar ik krijg net een LNL mag kill shot fijn wachten, boss gaat echt niet binnen 10sec van 5% naar 0% (normaal gesproken
). Soms spam ik even door op steady shot zodat aimed en expl weer klaar staan, als ik ongeveer weer 20-30sec na vorige LnL zit (wel black arrow actief, gezien je amper trap-triggers hebt bij kale boss fights). Zelf vond ik MM fijner werken, zeker icm met BL 2x die attackspeed buff kunnen gebruiken en zolang je chimera blijft gebruiken hoef je je sting nooit te updaten.
Maar ik had weekje zitten kijken bij de armor NPC (dalaran, die mail NPC), maar daar stond nu Bind on Pickup bij. Dus vandaar ik dacht dat ze geen BoE meer zijn. (ik heb zoooo nieuwe bracers nodig).
Mbt dummy, juist die niet-boss compenseert een beetje de raidbuffs, helemaal los gaan compenseert een beetje de extra debuffs/mana support. Dan heb je jou basis, wat jij zelf dus eigelijk al moet halen in een raid. (ik tik net 3.1k aan dus zit wel aardig - ben MM btw). Wel zijn er diverse skills die niet goed werken, ook van pets zijn er wat attacks die 1 dmg doen. En hunter kan geen tracking doen, scheelt toch weer 5%.
Ik werk btw niet met een prioriteit, enkel situatie schieten. Als kill shot actief is maar ik krijg net een LNL mag kill shot fijn wachten, boss gaat echt niet binnen 10sec van 5% naar 0% (normaal gesproken
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2009 15:02 ]
Verwijderd
Welke guild speel je wel op Bloodfeather (H/A)? Ik er speel ook met m'n partner, beetje zelfde ervaring als ik het zo lees, alleen is zij wat minder fanatiek
Verwijderd
zooo gisteren weer een hele vruchtbare pvp dag gehad in wow 
lekker weer heel wat honor over de balk gesmeten en ik ronde de dag af met 80k honor gained,was ook voor mij weer een persoonlijk recordje,ben ook heel erg blij met dat je items in kan ruilen nadat je ze gekocht hebt voor een full honor refund,dacht slim te zijn om die Medailion of the Alliance te kopen en die naast mijn racial "every man for himself" te gebruiken zodat ik 2 stun/fear breakers had dus ik dat ding testen en toen triggerde die gelijk mn racial in de cooldown
dus ik dat ding weer teruggebracht haha,dag geeindigd met 4 nieuwe pvp items
viel me wel op dat het nieuwe seizoen weer is begonnen, de bg's waren overloaded!
daarna weer even ony gesoloed en eindelijk mn judgement crown mogen looten,naast het pvpen is het verzamelen/soloen van old school stuff een grote hobby van mij op het moment,ook nog even cot : escape from durneholde en dark portal gedaan en nog even geholpen in een naxx runnetje...al met al weer een drukke dag
lekker weer heel wat honor over de balk gesmeten en ik ronde de dag af met 80k honor gained,was ook voor mij weer een persoonlijk recordje,ben ook heel erg blij met dat je items in kan ruilen nadat je ze gekocht hebt voor een full honor refund,dacht slim te zijn om die Medailion of the Alliance te kopen en die naast mijn racial "every man for himself" te gebruiken zodat ik 2 stun/fear breakers had dus ik dat ding testen en toen triggerde die gelijk mn racial in de cooldown
daarna weer even ony gesoloed en eindelijk mn judgement crown mogen looten,naast het pvpen is het verzamelen/soloen van old school stuff een grote hobby van mij op het moment,ook nog even cot : escape from durneholde en dark portal gedaan en nog even geholpen in een naxx runnetje...al met al weer een drukke dag
Dan heb je dus waarschijnlijk gewoon bij de verkeerde gekekenSinergyX schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:01:
Ok, duidelijk dus dat mijn (of die andere raid knikker) recount niet helemaal goed is afgesteld
Dat is al erg lang bekend hoorVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:13:
zooo gisteren weer een hele vruchtbare pvp dag gehad in wow
lekker weer heel wat honor over de balk gesmeten en ik ronde de dag af met 80k honor gained,was ook voor mij weer een persoonlijk recordje,ben ook heel erg blij met dat je items in kan ruilen nadat je ze gekocht hebt voor een full honor refund,dacht slim te zijn om die Medailion of the Alliance te kopen en die naast mijn racial "every man for himself" te gebruiken zodat ik 2 stun/fear breakers had dus ik dat ding testen en toen triggerde die gelijk mn racial in de cooldowndus ik dat ding weer teruggebracht haha,dag geeindigd met 4 nieuwe pvp items
viel me wel op dat het nieuwe seizoen weer is begonnen, de bg's waren overloaded!
Gisteren ook weer de arena in gedoken en 5-5 gespeeld
"Don't let your dreams be memes"
Wij zitten gewoon in de woonkamer bij de tv. Mijn vrouw met aangeschoven tafel bij de bank, laptop erop. En ik zit gewoon met dat ding op schoot. Heb wel eens dat er dan inderdaad mensen langslopen die de hond uitlaten en je dan een spelletje zien spelen en vreemd kijken of gewoon gaan lachen.Mik! schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:32:
Wij hebben het wel regelmatig over WoW, maar dat was op een gegeven moment ook niet zo gek als je een eigen guild start. Gelukkig ook meer dan genoeg andere leuke gespreksonderwerpen, maar we zijn beiden wel een beetje WoW-gek. En het is wel makkelijk als je partner ook speelt, je kunt wat makkelijker eventuele frustraties of leuke situaties delen. Andere mensen kunnen je nogal vreemd aankijken als je erover begint.
Wat veel leuker is zijn de vage reacties als ze onze pc set-up zien. Blijkbaar kan men vanaf de galerij bij ons naar binnen kijken 's avonds en dan zien ze ons tegenover elkaar zitten met koptelefoon op. Nogal grappige reacties op gehad waar de boventoon met name was 'goh, gezellig' (sarcastisch dus ^^). Samen gamen is blijkbaar minder geaccepteerd dan samen op de bank voetbal en GTST kijken, terwijl je met WoW nog een stuk socialer bent ook
Moet ik toch zelf weten wat ik doe in mijn huis
When all else fails, resurrect and start over
op of aan merkingen ?
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&n=Nessuno
ik weet dat mn meta niet werkt en dat ik een aantal gems nog moet vervangen
iig thanks!
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&n=Nessuno
ik weet dat mn meta niet werkt en dat ik een aantal gems nog moet vervangen

iig thanks!
Na rose e cient spin
Verwijderd
ooow lekker ik ben nog niet van start gegaan met arena want mn vaste buddy is er onlangs mee gestopt dus moet zowiezo eerst nog even een geschikte kandidaat zoeken voor 2vs2 want het viel me op dat als je eenmaal een buddy hebt in 2vs2 waar je goed op bent ingespeeld het erg makkelijk is om dat uit te bouwen naar een 3vs3 en 5vs5 persoonlijk lijkt me een combi met een unholy dk of een lock wel wat maar dat word weer ff oefenen aangezien ik een Druud gewend benWootlock schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:25:
[...]
Gisteren ook weer de arena in gedoken en 5-5 gespeeldrogues blijven bitches
JA ! WRONG FACTION FOR ONE!
Mooi, weer eentje voor mn punklist om op te wachten bij Naxx en met de priest van mn vriendin naar beneden te mindcontrollen
/giggle
@ Prodigy
3 punten EW is een beetje overkill daar deze met 2 punten al een uptime van meer dan 90% heeft, tevens is 2/3 Hunting party normaal gesproken ook meer dan genoeg omdat je niet de enige in een raid bent die voor replenishment kan zorgen. Stop deze 2 punten in trap mastery want dit increased de damage van je Black arrow.
Glyphs zijn mijn inziens een zootje ze voegen geen waarde toe aan je spec., Arcane gebruik je nooit als SV hunter, MS alleen als er meerdere mobs zijn en hawk is dan nog redelijk maar er zijn beter opties.
Voor SV zijn de te prefereren Glyphs, Kill Shot, Aimed Shot en Serpent Sting, Kill shot verminderd de CD waardoor je bij trash deze vaker kan gebruiken en KS kan critten voor 16k+, als SV is je Explosive shot samen met Black arrow je belangrijkste skill dus 4% meer critchance van een glyph ........, Serpent Sting verhoogt de duratie van de sting wat betekened dat je "vrije" GCD's hebt die je voor shots kan gebruiken.
De enige minor glyph die echt waarde heeft heb je niet
, Feighn Death, meer FD is minder Agro is meer dps zsm veranderen.
Haste enchant op je cloak, je steady komt bij lange na niet in de buurt van je autoshot CD dus haste > ago voor cloak enchant. Probeer een Grim Toll te pakken te krijgen en een +10 all stats gem om te zorgen dat je meta het werk doet.
Als laatste ik zou je Scourgestalkers Shoulders weer gaan gebruiken de 4pc bonus is te goed om niet te gebruiken, de 4pc bonus is beter dan de upgrade van t7 naar ToC shoulders.
p.s.
Wat heb je met je arme Wolf gedaan
Wolf is atm beste pet voor MM/SV door de "racial" spec deze als full dps pet en gebruik hem in groupen/raids
SV spec (hitcapped): http://www.wowhead.com/?t...VooZx0ci0cIhedAhsk:NAf0Mz
SV spec (niet capped): http://www.wowhead.com/?t...VooZx0ci0cIhedAhsk:NAf0Mz
Ferocity pet Spec: http://www.wowhead.com/?petcalc#0Md00sc00hoo (laatste punt naar eigen inzicht indelen in Wild Hunt of Shark Attack, wild hunt is meer dps maar shark attack meer survival)
3 punten EW is een beetje overkill daar deze met 2 punten al een uptime van meer dan 90% heeft, tevens is 2/3 Hunting party normaal gesproken ook meer dan genoeg omdat je niet de enige in een raid bent die voor replenishment kan zorgen. Stop deze 2 punten in trap mastery want dit increased de damage van je Black arrow.
Glyphs zijn mijn inziens een zootje ze voegen geen waarde toe aan je spec., Arcane gebruik je nooit als SV hunter, MS alleen als er meerdere mobs zijn en hawk is dan nog redelijk maar er zijn beter opties.
Voor SV zijn de te prefereren Glyphs, Kill Shot, Aimed Shot en Serpent Sting, Kill shot verminderd de CD waardoor je bij trash deze vaker kan gebruiken en KS kan critten voor 16k+, als SV is je Explosive shot samen met Black arrow je belangrijkste skill dus 4% meer critchance van een glyph ........, Serpent Sting verhoogt de duratie van de sting wat betekened dat je "vrije" GCD's hebt die je voor shots kan gebruiken.
Haste enchant op je cloak, je steady komt bij lange na niet in de buurt van je autoshot CD dus haste > ago voor cloak enchant. Probeer een Grim Toll te pakken te krijgen en een +10 all stats gem om te zorgen dat je meta het werk doet.
Als laatste ik zou je Scourgestalkers Shoulders weer gaan gebruiken de 4pc bonus is te goed om niet te gebruiken, de 4pc bonus is beter dan de upgrade van t7 naar ToC shoulders.
p.s.

Wolf is atm beste pet voor MM/SV door de "racial" spec deze als full dps pet en gebruik hem in groupen/raids
SV spec (hitcapped): http://www.wowhead.com/?t...VooZx0ci0cIhedAhsk:NAf0Mz
SV spec (niet capped): http://www.wowhead.com/?t...VooZx0ci0cIhedAhsk:NAf0Mz
Ferocity pet Spec: http://www.wowhead.com/?petcalc#0Md00sc00hoo (laatste punt naar eigen inzicht indelen in Wild Hunt of Shark Attack, wild hunt is meer dps maar shark attack meer survival)
[ Voor 14% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2009 16:00 ]
me has slowfall cloackredfoxert schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:51:
[...]
JA ! WRONG FACTION FOR ONE!
Mooi, weer eentje voor mn punklist om op te wachten bij Naxx en met de priest van mn vriendin naar beneden te mindcontrollen
/giggle
Na rose e cient spin
http://ensidia.com/home/guides/BlaSfem0n schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:00:
ERG goede site voor hunter specs:
http://thehuntersrefuge.blogspot.com/
&
http://elitistjerks.com/f74/
zijn beter imo, EJ is gefocussed op mathematische deel ensidia meer op praktijk ervaring.
i has also a pally op een 2e account
wie wacht wie op lol
oh en ook nog een priest en een lock op het account van mn vrouw
oh en ook nog een priest en een lock op het account van mn vrouw
Na rose e cient spin
Gister met 3 10-mans groepen CC ingegaan omdat we wilden kijken hoe de heroic encounters verschillen tenopzichte van de de normale.
Bijna alles is hetzelfde. Grootste verandering die mij opviel, en die ons dus ook op een wipe kwam te staan, was bij Jaraxxus. De portals en vulkanen die hij spawnt hebben op heroic diff hitpoints en blijven mobs spawnen tot je ze killt. Verder wel her en der aardig wat meer damage, maar niets is qua mechanics echt heel anders dan normal.
Uiteindelijk stonden we met 48 attempts over voor Anub'Rekhan. Op normal een pushover, maar op heroic is hij zeker wel de moeilijkste van het stel. Het gevecht kent weinig nieuwe mechanics, behalve een vervelende one-shot abilities op de adds die je moet interupten. Dat koste ons een paar wipes. Ook wisten we niet zeker of we op een speciale manier met de icepatches om moesten gaan omdat je er op heroic maar een beperkt aantal hebt, maar ook dat bleek mee te vallen. Toen we eenmaal precies hadden bepaald hoe we het gingen aanpakken was het alleen een kwestie van goede executie. Hij ging neer met nog 42 attempts remaining en dat leverde ons een tribute chest op met 1 ilvl 245 wapen en 2 trophies. Volgende week gaan we voor 45+ attempts remaining, voor 4 trophies
Groep 2 was iets na ons klaar met ook 42 attempts remaining. De derde groep had het iets moeilijker en was met 35 attempts remaining nog bezig toen ik logde.
Vanavond 25m heroic. Onze horde rivalen hebben gisteren de eerste 3 bosses down gekregen en dat is toch zeker iets waar ik voor ons ook op hoop vanavond.
Bijna alles is hetzelfde. Grootste verandering die mij opviel, en die ons dus ook op een wipe kwam te staan, was bij Jaraxxus. De portals en vulkanen die hij spawnt hebben op heroic diff hitpoints en blijven mobs spawnen tot je ze killt. Verder wel her en der aardig wat meer damage, maar niets is qua mechanics echt heel anders dan normal.
Uiteindelijk stonden we met 48 attempts over voor Anub'Rekhan. Op normal een pushover, maar op heroic is hij zeker wel de moeilijkste van het stel. Het gevecht kent weinig nieuwe mechanics, behalve een vervelende one-shot abilities op de adds die je moet interupten. Dat koste ons een paar wipes. Ook wisten we niet zeker of we op een speciale manier met de icepatches om moesten gaan omdat je er op heroic maar een beperkt aantal hebt, maar ook dat bleek mee te vallen. Toen we eenmaal precies hadden bepaald hoe we het gingen aanpakken was het alleen een kwestie van goede executie. Hij ging neer met nog 42 attempts remaining en dat leverde ons een tribute chest op met 1 ilvl 245 wapen en 2 trophies. Volgende week gaan we voor 45+ attempts remaining, voor 4 trophies
Groep 2 was iets na ons klaar met ook 42 attempts remaining. De derde groep had het iets moeilijker en was met 35 attempts remaining nog bezig toen ik logde.
Vanavond 25m heroic. Onze horde rivalen hebben gisteren de eerste 3 bosses down gekregen en dat is toch zeker iets waar ik voor ons ook op hoop vanavond.
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Hoi allemaal. Nu de zomer weer voorbij is wil ik wel weer eens een leuke - casual - guild zoeken die ook nog eens wat 10 mans zoekt. Liefst met veel hollanders en liefst op een server met veel hollanders.
Waar zitten de GOT ers eigenlijk het meeste op?
Oh ja...Ik ben Ally
Donpierre@bloodhoof
Oh ja...Ik ben Ally
Donpierre@bloodhoof
NiceRickN schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:16:
Gister met 3 10-mans groepen CC ingegaan omdat we wilden kijken hoe de heroic encounters verschillen tenopzichte van de de normale.
Welke guild/server als ik vragen mag?
Immersion op Al'Akirkowapanga schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:34:
[...]
Nice
Welke guild/server als ik vragen mag?
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Verwijderd
Even snel n vraagje. Zie in n screenshot Human warrior Taldar staan, da's niet toevallig n Zweed? Heb jaren geleden (vanilla wow) met n Taldar samengespeeld op Arathor, ook n human warrior en in April zelfs nog ontmoet in Gotheborg. Als het m is, small world after all ;P Gratz met de progress btw, ziet er lekker uit met die snelheid zo.
Verwijderd
ooow gaaf ,zijn er naast Blacksnak,mij & pcManiaxx nog meer mensen van de Anachronos server?Blacksnak schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:32:
[...]
Klikkerdeklik in m'n signature?![]()
Char: Mcblack - Gnome Warrior
Guild: Aliance Fury
heb die guildnaam <Aliance Fury> idd wel eens voorbij zien schieten in Dalaran
heb voor de Retri pallies onder ons nog een leuke site gezien gisteren : www.Retpaladin.com
staat allemaal handige info op kwa gems,tactieken,macro's en meer..keertje kijken,is best de moeite waard
wat me trouwens opviel in wintergrasp laatst was toch wel dat er bij de vendor die daar naast de trap staat er heel wat items uit zn inventory verdwenen zijn op de heirloom items na dan...nieuw spul onderweg??
[quote]Maranno schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:53:
@ Prodigy
agreed
agreed
, Feighn Death, meer FD is minder Agro is meer dps zsm veranderen.
true true
dus hast of agi op mn cloack atm 22agi dus dat is in mijn ogen wel ok
waarom grim toll ? ben al dik over hitcapped 327 terwijl ik maar als dranei 267 nodig heb behalve de die armor penetration heb ik niets aan die trinket
[waar haal je vandaan dat ik die scourgestalkers shoulders heb? want die mis ik nl nog...]
p.s.
[niets had geen wolf heb een cat maar wolf komt er aan]
Iniedergeval tot zo ver bedankt voor al je hulp
@ Prodigy
agreed
agreed
true true
dus hast of agi op mn cloack atm 22agi dus dat is in mijn ogen wel ok
waarom grim toll ? ben al dik over hitcapped 327 terwijl ik maar als dranei 267 nodig heb behalve de die armor penetration heb ik niets aan die trinket
[waar haal je vandaan dat ik die scourgestalkers shoulders heb? want die mis ik nl nog...]
p.s.

[niets had geen wolf heb een cat maar wolf komt er aan]
Iniedergeval tot zo ver bedankt voor al je hulp
Na rose e cient spin
Aah dacht dat je je t8 shoulders had geupgrade met die ToC versie 
Agi op cloak is goed maar haste net iets beter atm
,
Als je alles met Agi gemmed en 1 Tear gebruikt dan heb je je meta requirements, erg easy voor die metagem
,
Armor Penetration is een van de beste dingen die je kan hebben atm, Grimm Toll > iedere AP trinket die je je kan bedenken, minder armor is shots die harder aankomen en ARP waarde stijgt exponentieel hoe meer je hebt hoe meer het waard is.
Agi op cloak is goed maar haste net iets beter atm
Als je alles met Agi gemmed en 1 Tear gebruikt dan heb je je meta requirements, erg easy voor die metagem
Armor Penetration is een van de beste dingen die je kan hebben atm, Grimm Toll > iedere AP trinket die je je kan bedenken, minder armor is shots die harder aankomen en ARP waarde stijgt exponentieel hoe meer je hebt hoe meer het waard is.
[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2009 21:39 ]
ik zal het van de week in de raid eens proberen grimtoll heb ik wel maar omdat ik al zo gigantisch overhittcapped ben had ik die dus geruild voor een ander.
heb inmiddels een nightmare tear gekocht
moet alleen nog ff de andere gems bij elkaars sprokkelen 
thanks iig voor de info again
heb inmiddels een nightmare tear gekocht
thanks iig voor de info again
Na rose e cient spin
Jesus niet normaal. Hele naxx25 gedaan, geen enkele keer dood, alles 1shot.. Komen we EINDELIJK bij die laatste boss.. DC en gewoon niet meer kunnen inloggen. Zit je gvd 5 uur lang op 1 drop te wachten, mooi dus niet

Goedemorgen iedereen,
Ik krijg net een e-mail in mijn hotmail, waar doodleuk instaat dat ik 3 uur suspension krijg omdat mijn account verkocht zou zijn of gaan worden en dat ik mijn account moet valideren of zo. Het leuke is, hotmail is niet aan me wow account gekoppeld, dus ik wist meteen dat dit een hoax was. Maar er zijn misschien mensen die dit niet weten. Dus ik wilde jullie even waarschuwen voor dit keylogger mailtje. een kopie van de mail vind je hieronder. Sommige linkjes in de e-mail gaan inderdaad naar echte blizzard sites, maar de belangrijkste link, die waar je schijnbaar je account moet valideren. Mijn e-mail weggehaald voor obvious reasons.
Dit is wat ik even wilde laten weten, Laat je niet scammen door een mailtje als dit.
Ik krijg net een e-mail in mijn hotmail, waar doodleuk instaat dat ik 3 uur suspension krijg omdat mijn account verkocht zou zijn of gaan worden en dat ik mijn account moet valideren of zo. Het leuke is, hotmail is niet aan me wow account gekoppeld, dus ik wist meteen dat dit een hoax was. Maar er zijn misschien mensen die dit niet weten. Dus ik wilde jullie even waarschuwen voor dit keylogger mailtje. een kopie van de mail vind je hieronder. Sommige linkjes in de e-mail gaan inderdaad naar echte blizzard sites, maar de belangrijkste link, die waar je schijnbaar je account moet valideren. Mijn e-mail weggehaald voor obvious reasons.
Het gaat om de link achter: (https://us.battle.net/log...et%2Faccount%2Findex.html) door het kopieren en plakken gaat het schijnbaar naar het goede ding maar als je vanuit de e-mail daarop zou klikken gaat het naar(GA ER NIET HEEN): *knip* GA HIER NIET HEEN. Ik ben zelf niet naar die website gegaan, dus weet niet precies wat er gebeurd, maar het enige wat ik me kan bedenken is dat het er uit ziet als het echte battle.net, waar je met je account en wachtwoord inlogt en dan echt je account kwijt ben. En als je er naar toe gaat word er vast een keylogger gedownload voor het geval dat je niet zelf je gegevens op de site installeert.Notice: World of Warcraft-- Final Warning
Van: noreply@blizzard.com (noreply@blizzard.com)
Gemiddeld risicoDeze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: vrijdag 4 september 2009 6:39:33
Aan: x@hotmail.com (x@hotmail.com)
*** NOTICE OF FINAL WARNING **
Account Action: 3 Hour Suspension
Account Offense: Violation of EULA and Terms of Service - Transfer of Account Ownership
Details: An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. In accordance with EULA section 4, Paragraph B, listed below:
World of Warcraft -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use:
Blizzard Entertainment -> Legal -> Terms of Use
A 3-hour probationary suspension is pending on this account, awaiting confirmation from a specialist. A final warning has been issued. The investigation will be continued by the Account Administration team to determine the any further suspensions. If the account in question is found in violation of the EULA and Terms of Use, further action will be taken. Be aware that any additional inappropriate actions may result in the permanent closure of the account.
Thank you for respecting our position on this matter.
=========================================================
** We request that you verify your legitimate ownership of the account here:
(https://us.battle.net/log...et%2Faccount%2Findex.html)
=========================================================
Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.
Please visit the World of Warcraft Policies and Terms of Use Agreement: (http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm01712p) and (http://www.worldofwarcraft.com/termsofuse.shtml) for further information.
Regards,
Billing & Account Administration
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support/accountadmin/
Dit is wat ik even wilde laten weten, Laat je niet scammen door een mailtje als dit.
[ Voor 0% gewijzigd door ye-roon op 04-09-2009 09:47 . Reden: Op verzoek linkje naar de scam site weggehaald ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Requiem aan de Alliance kant. Voorheen in Untouchables en Destiny gezeten, maar niet echt heel erg tevreden geweest over de guildpolicy dus toen maar met mijn vriend en iemand anders de guild gestart. Inmiddels de guild overgedragen aan guildies, maar ik speel er nog wel.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:01:
[...]
Welke guild speel je wel op Bloodfeather (H/A)? Ik er speel ook met m'n partner, beetje zelfde ervaring als ik het zo lees, alleen is zij wat minder fanatiek
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Gister 2 rare dingen meegemaakt tijdens 2 heroics:
TocH gedaan, stonden de 3x 3 gasten die bij Eadric staan anders opgesteld dan 1 lange rij van 3 groepjes!
Was beter te doen! meer tegelijk (6 i.p.v. 3 tegelijk) dus ook meer uitdaging!
Daarna deden we CoSH (was de daily), komt die Infinite Corruptor (die ene met de mount) spontaan op het plein lopen, nog voordat we Meathook tegenkwamen (de 1e baas m.i.)! nou, die timer was met ruim 20 minuten over net aan gehaald
, dus die mount is mine!!
Is dat vaker het geval, dat hij zomaar komt opduiken? Ik heb CoSH toch regelmatig gecleared, en ook die andere partyppl hadden het nog niet eerder gezien..
TocH gedaan, stonden de 3x 3 gasten die bij Eadric staan anders opgesteld dan 1 lange rij van 3 groepjes!
Was beter te doen! meer tegelijk (6 i.p.v. 3 tegelijk) dus ook meer uitdaging!
Daarna deden we CoSH (was de daily), komt die Infinite Corruptor (die ene met de mount) spontaan op het plein lopen, nog voordat we Meathook tegenkwamen (de 1e baas m.i.)! nou, die timer was met ruim 20 minuten over net aan gehaald

Is dat vaker het geval, dat hij zomaar komt opduiken? Ik heb CoSH toch regelmatig gecleared, en ook die andere partyppl hadden het nog niet eerder gezien..
Dat met CoS heb ik nog nooit meegemaakt, wel erg grappige bug. In ToC heb ik al wel heel wat rare bugs meegemaakt:Macchill schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:10:
Was beter te doen! meer tegelijk (6 i.p.v. 3 tegelijk) dus ook meer uitdaging!![]()
Daarna deden we CoSH (was de daily), komt die Infinite Corruptor (die ene met de mount) spontaan op het plein lopen, nog voordat we Meathook tegenkwamen (de 1e baas m.i.)! nou, die timer was met ruim 20 minuten over net aan gehaald, dus die mount is mine!!
![]()
- Warrior boss van de faction champs groep doet zn spinning attack en blijft spinnen. Groep raakt OOC (!), we kunnen drinken en alles, en de boss spint maar door. We maken er een lolletje van, dansen wat, maken een vuurtje en koken wat buff food, raken dronken, leggen een trein neer en vervolgens een train wrecker, doen /yawn en /rude en uiteindelijk nuken we hem ranged neer. Uiteindelijk mn langste rondje ToC tot nu toe. Best een gezellige groep ook.
- Onze tank gaat ineens "out of line of sight" tijdens het tanken van de faction champion bosses. Schijnt vaker te gebeuren, als de groep ver naar achteren wordt getanked. Je ziet je tank nog wel maar kunt hem niet meer healen enzo.
- De mounted bosses die ineens weer spawnen tijdens het gevecht met de Confessor, mounted en wel, en iedereen chargen. Was een vrij imba groep, 2 equip'ten hun lance en mountten weer een paard (kon ook weer) en kregen nog 1 boss van zn paard, die despawnde en spawnde weer mounted. Na de wipe die toen alsnog volgde was het gevecht met de Confessor wel normaal.
- Black Knight die 3x fase 2 achter elkaar doet.
- Confessor spawnt 2 chests, kunnen er helaas maar 1 openen
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hehe grappige bugs, heb er zelf nooit echt veel meegemaakt.
ééntje in Naxx25 bij de eerste boss volgens mij, weet niet welke wing maar met die 2 spinnen en dat er van die kleine adds komen, maar die kleine adds bleven komen en op een gegeven moment waren er meer als honderd, tot 3x maal toe geprobeerd maar de bug bleef, daarna maar andere Wing gaan doen.
In VH bij een portal , rechtsonder valt die mob wel is een gat maar daar komtie meestal weer uit, één x bleef die in dat gat en kregen we hem op geen manier eruit, dusja na een tijdje konden we die adds niet meer houden want ook de volgende groep mobs werden gespawnd
ééntje in Naxx25 bij de eerste boss volgens mij, weet niet welke wing maar met die 2 spinnen en dat er van die kleine adds komen, maar die kleine adds bleven komen en op een gegeven moment waren er meer als honderd, tot 3x maal toe geprobeerd maar de bug bleef, daarna maar andere Wing gaan doen.
In VH bij een portal , rechtsonder valt die mob wel is een gat maar daar komtie meestal weer uit, één x bleef die in dat gat en kregen we hem op geen manier eruit, dusja na een tijdje konden we die adds niet meer houden want ook de volgende groep mobs werden gespawnd
Gisteren iets cools meegemaakt. Bij ons in de guild hebben we iemand die zichzelf GFL noemt. Dit staat voor Griefer For Life. Hij heeft ook een horde character op onze server en ganked regelmatig wat guildies (wij zijn alliance). Nu kwam ik hem gisteren tegen op mijn alt rogue in AV. Hij was ook online met zijn alliance character en ik heb hem mooi in mootjes gehakt met mijn warglaive. Ik loot hem en BOOM. Ik heb de achievement met de signed photograph of tigole and bla bla (to the looter goes the spoils oid) van hem gekregen. De ultimate grief
Geweldig de reactie in /g
Hij feliciteerde mij nog met de Ultimate Grief hehe.
No guts, no glory!
HAXX!Macchill schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:10:
Was beter te doen! meer tegelijk (6 i.p.v. 3 tegelijk) dus ook meer uitdaging!![]()
Daarna deden we CoSH (was de daily), komt die Infinite Corruptor (die ene met de mount) spontaan op het plein lopen, nog voordat we Meathook tegenkwamen (de 1e baas m.i.)! nou, die timer was met ruim 20 minuten over net aan gehaald, dus die mount is mine!!
![]()

lijkt me idd wat buggy bij jullie
Gisteren trouwens ook nog een bugged event in UP hc. Skadi wordt van zn mount geschoten, tank DC't, healer krijgt agro en wordt ge1shot, Skadi despawnt
Healer geressed, tank weer online. Skadi staat weer naast zn mount aan t begin van de gauntlet dus opgehaald en dit keer goed afgemaakt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Dit is als je tank ze voor de grote poort tankt en inderdaad te ver naar achteren loopt. Zit daar een hidden wall, waar je schijnbaar wel een stukje in kan lopen waardoor je dan out of LoS bent.SnoeiKoei schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:39:
- Onze tank gaat ineens "out of line of sight" tijdens het tanken van de faction champion bosses. Schijnt vaker te gebeuren, als de groep ver naar achteren wordt getanked. Je ziet je tank nog wel maar kunt hem niet meer healen enzo.
Gisteren zowaar genoeg voor twee groepen naar Ulduar. Was nipt, hadden in eerste instantie twee groepen van negen, maar uiteindelijk toch echt twintig man aan het raiden. Groep die ik leidde begon wat later doordat m'n PC moeilijk deed en twee reboots nodig had.
Begonnen dus met FL. Even gechecked welke ervaren demo drivers er waren, waren er twee, dus +2 gedaan. Vervolgens Razorscale omgelegd en een paar man a quick shave gehaald. Daarna XT in recordtijd, Kologarn, en Auriaya zonder problemen. Op Hodir hadden we een wipe doordat ik zes sec lang alleen gehealed werd door rejuv en wild growth toen frozen blows net begon, maar tweede try was een kill. Thorim verliep wat moeilijker, doordat mensen in de arena regelmatig aggro pakten. Uiteindelijk ging die precies om 23:00 toch neer.
Andere groep heeft t/m Hodir gecleared met een vrij inexperienced groep, dus al met al een aardig dagje. Alleen hopen dat er maandag genoeg mensen zijn van iedere groep, anders wordt het undying achievement proberen denk ik.
Daarna nog even snel twee heroicjes gedaan, één op m'n pala (CoS) en één op m'n DK. Wilde toen net loggen, toen een vriendin thuis kwam en vroeg of ik nog Sethekk en/of ZG wilde doen voor mounts. Sethekk dan, als we maar snel zijn. Sommige mensen moeten wél werken morgen.
Hoi,
Ik ben sinds gisteren met mijn 80 mage overgegaan op TTW spec. OIm even in te komen heb ik 3 heroics gespeeld voor badges (VH, TOC en UP wat de daily was). Waar ik echter tegenaan liep was dat ik wel erg veel damage deed maar ook heel veel agro pakte. Op end bosses waar ik wachte op de tank om agro te pakken zat ik zo >90 % agro. Is dit altijd zo met deze spec?
Voor deze spec was ik arcane / frost (dual spec), nu ben ik arcane / TTW.
Ik heb 35% crit unbuffed en 2200 SP (fire spec).
Hints en tips worden gewaardeerd!
Ik ben sinds gisteren met mijn 80 mage overgegaan op TTW spec. OIm even in te komen heb ik 3 heroics gespeeld voor badges (VH, TOC en UP wat de daily was). Waar ik echter tegenaan liep was dat ik wel erg veel damage deed maar ook heel veel agro pakte. Op end bosses waar ik wachte op de tank om agro te pakken zat ik zo >90 % agro. Is dit altijd zo met deze spec?
Voor deze spec was ik arcane / frost (dual spec), nu ben ik arcane / TTW.
Ik heb 35% crit unbuffed en 2200 SP (fire spec).
Hints en tips worden gewaardeerd!
Gisteren ToC 25 raid en de problemen van een casual guild komen toch echt wel weer boven water, Beasts en Jaraxxus 1-shot maar de champions komen we niet voorbij.
Priest > Shaman > Resto Druid > .......
Warrior, en DK worden geofftanked door 2 DK tanks en de Holy Paladin word getanked/interrupted door de warrior tank, Druid/Warlock om en om de Resto Druid te CC'en, zitten in guild zo'n 15/16 mensen die zich netjes voorbereiden e.d. en de rest "doet maar wat" en dat lijkt ons flink t e nekken nu.
Na de Raid ff snel ToC hc op mijn Hunter > DPS mace dropped, daarna ToC hc op mijn DK en de Mail chest en de Gun droppen
Warrior, en DK worden geofftanked door 2 DK tanks en de Holy Paladin word getanked/interrupted door de warrior tank, Druid/Warlock om en om de Resto Druid te CC'en, zitten in guild zo'n 15/16 mensen die zich netjes voorbereiden e.d. en de rest "doet maar wat" en dat lijkt ons flink t e nekken nu.
Na de Raid ff snel ToC hc op mijn Hunter > DPS mace dropped, daarna ToC hc op mijn DK en de Mail chest en de Gun droppen

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 04-09-2009 09:16 ]
/wave
Hey lui,
Ik ben totaal nieuw hier dus zal mijzelf even voorstellen, Ik ben Martin, speel nu al paar jaar Wow
.
Ik lees hier veel, maar ben zelf niet zo'n poster, weet niet wat dat precies is, maar ik lees stilletjes en stiekem al poosje mee hier. Veel geleerd en sommige berichten zijn erg herkenbaar vaak
Ik speel het meest op mijn main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Funkadelic
Op de Realm Darkspear, Alliance side.
Heb nog een 74 DK genaamd Bedknight en een 71 druid genaamd Funkert. Dit was mijn voormalige main, totdat ik verliefd werd op mijn warlock.
Ik speel wow puur voor het sociale deel van het spel, ben geen hardcore raider en zal dat ook nooit worden. Ik ben officer in een redelijk grote guild (400+ toons van ongeveer 170 accounts), The Munqui Tribe. Al mijn toons zijn ook nooit in een andere Guild geweest, ik ben onwijs loyaal naar de Munquis. 1x in het jaar houden wij een RL meeting, vaak in Engeland omdat de meeste Munquis daar vandaan komen. Dit jaar word het Italie denken we
.
Mochten jullie opmerkingen over mijn lock hebben, dan hoor ik die graag.. We raiden wekelijks, maar alleen als het leuk en lachen is.. Wij Munquis gaan lachend de encounters tegemoet en als we wipen, dan proberen we het nog een keer.. Het moet leuk blijven is ons motto een beetje denk
Benieuwd of meer lui hier zitten die op Darkspear spelen
Ik hoor het wel 
Groetjes!!
Hey lui,
Ik ben totaal nieuw hier dus zal mijzelf even voorstellen, Ik ben Martin, speel nu al paar jaar Wow
Ik lees hier veel, maar ben zelf niet zo'n poster, weet niet wat dat precies is, maar ik lees stilletjes en stiekem al poosje mee hier. Veel geleerd en sommige berichten zijn erg herkenbaar vaak
Ik speel het meest op mijn main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Funkadelic
Op de Realm Darkspear, Alliance side.
Heb nog een 74 DK genaamd Bedknight en een 71 druid genaamd Funkert. Dit was mijn voormalige main, totdat ik verliefd werd op mijn warlock.
Ik speel wow puur voor het sociale deel van het spel, ben geen hardcore raider en zal dat ook nooit worden. Ik ben officer in een redelijk grote guild (400+ toons van ongeveer 170 accounts), The Munqui Tribe. Al mijn toons zijn ook nooit in een andere Guild geweest, ik ben onwijs loyaal naar de Munquis. 1x in het jaar houden wij een RL meeting, vaak in Engeland omdat de meeste Munquis daar vandaan komen. Dit jaar word het Italie denken we
Mochten jullie opmerkingen over mijn lock hebben, dan hoor ik die graag.. We raiden wekelijks, maar alleen als het leuk en lachen is.. Wij Munquis gaan lachend de encounters tegemoet en als we wipen, dan proberen we het nog een keer.. Het moet leuk blijven is ons motto een beetje denk
Benieuwd of meer lui hier zitten die op Darkspear spelen
Groetjes!!
Verwijderd
Weer even een update van mijn hunter. Gisteren was hed duidelijk mooi weer voor mijn hunter.
Recount:
Boss1: 2700 dps
Boss2: 2500 dps
Boss3: 2500 dps
Ging erg lekker, duidelijk een verbetering in vergelijking met gisteren. Zit nu nog 0.40% onder de hitcap door een hele lekkere chest die bij ToC heroic kwam.
Ik ga vanavond met vol goede moed naar Naxx25 Heroic.
Recount:
Ging erg lekker, duidelijk een verbetering in vergelijking met gisteren. Zit nu nog 0.40% onder de hitcap door een hele lekkere chest die bij ToC heroic kwam.
Die dingen zijn al zo oud als het internet.ye-roon schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 07:37:
Goedemorgen iedereen,
Gewoon negeren.
Iedereen die er wel voor valt verdient het.
Dat is bar weinig om eerlijk te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:33:
Recount:
[ Voor 11% gewijzigd door bbr op 04-09-2009 09:37 ]
Listen to the voices in your head.
Wat je normaal doet op 25man is:Maranno schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:14:
Gisteren ToC 25 raid en de problemen van een casual guild komen toch echt wel weer boven water, Beasts en Jaraxxus 1-shot maar de champions komen we niet voorbij.
Druid > rest van de healing.
Burn hero nadat je +- 10sec in de fight bent en de debuffs er goed opzitten. Burn de drewid down en de rest is pie
Gisteren ToTC10 gedaan, alleen op de twins 1 wipe, rest 1 shot.
Anub'Rekhan hadden we wat ervaring me op 25m, maar op 10m hadden we hem nog nooit gedaan: poef 1 shot, uhh ok die is dus piss easy.
Daarna de heroic10 ingegaan en daar wipen op de 1ste boss
Ligt ook wel aan gear / rotatie etc, maar ja heb hunters meer zien doenbbr schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:35:
[...]
Die dingen zijn al zo oud als het internet.
Gewoon negeren.
Iedereen die er wel voor valt verdient het.
[...]
Dat is bar weinig om eerlijk te zijn.
Je blijft imho relatief laag zitten, zeker SV moet je met lagere gear flink kunnen ketsen. Welke classes had je in de party? Daar kan nog wat verschil inzitten, het is voor SV soms interessanter om een BoK te vragen ipv BoM, natuurlijk de druid buff (nog meer stats), horn of winter (darkknight stats) en die totem of strength (weer stats). Deze combi moet je dps toch zeker over de 3k komen als je even helemaal los ga.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:33:
Weer even een update van mijn hunter. Gisteren was hed duidelijk mooi weer voor mijn hunter.
Recount:
Tijdens ToC HC zou je op die eerste 3 bosses helemaal los kunnen gaan, die 2de serie (die man of vrouw) is even afhankelijk wie er komt maar kan je ook flink doorspammen, dark knight moet je enorm hoog kunnen komen.
Gister in naxx hadden we 3 hunters in begin fase, 1 ervan was nagenoeg full Ulduar geared (hij had die 212dps bow
Na drama van naxx (gelukkig dropte de gun niet) VoA10 gedaan, nieuwe boss 2shot. We zaten met wat relatief nieuwe 80 healers, gelukkig snapte iedereen het principe van die firepatches. Laatste 3% gingen beide tankers plat, warlock pakte agro dus konden we nog even flink doorspammen, ik gil tegen mage om andere kant van hal te gaan. Warlock neer, ik neem agro over en wacht tot melee range voor deterrence. Daarna feign death en boss ging naar mage toe, gelukkig was hij dus al aan andere kant gaan staan. Genoeg dps over om het neer te halen, uiteindelijk met nog 3 man staande
Wel nog mijn wrists naar ilvl213 gegooid, 60 emblems armer. Zwaar irritant dat je dus 60x2 moet klikken om Conquest om te zetten naar Valor.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2009 09:59 ]
HoW en strength of earth totem stacken niet, weinig nut om die allebei te vragen.
Denk dat je het hele verhaal even moet doorlezen. (Eer)gisteren zat hij nog veel lager en vroeg om hulp. Dit is een update en daarin kun je zien dat hij wel degelijk veel beter uitkomt met zijn dps. Persoonlijk vind ik het dan ook goed wat hij in een paar dagen met wat aanwijzingen heeft kunnen doen.bbr schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:35:
Dat is bar weinig om eerlijk te zijn.
Verwijderd
Die tactic werkt idd prima.Wootlock schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:50:
[...]
Wat je normaal doet op 25man is:
Burn hero nadat je +- 10sec in de fight bent en de debuffs er goed opzitten. Burn de drewid down en de rest is pie
Anub'Rekhan hadden we wat ervaring me op 25m, maar op 10m hadden we hem nog nooit gedaan: poef 1 shot, uhh ok die is dus piss easy.
Daarna de heroic10 ingegaan en daar wipen op de 1ste bossstuk of 4 pogingen gedaan en gormakk maar tot 50% gekregen; eindelijk een uitdaging !
25+10 TotC clear hier, en twins op heroic 10 neer.
Wij doen meestal shammy eerst, die's vrij squishy t.o.v. druid imo en ben je ook meteen van die @$&*@&$ tremor totem af.
Gisteren ook 25m raid, tot Twins oneshot maar daar werd het ineens lastig. Hadden we vorige week met 3 healers een oneshot gedaan die zich nog verveelden ook, deze week hadden we er 5 en ze kregen het niet gehealed somehow. Bleek dat sommigen toch nog steeds niet begrepen wanneer je nou eigenlijk dark/light essence moet pakken, dus wat uitleg later + opmerking dat mensen niet zo moeten slacken met de orbjes lagen de zusjes plat.
Anub daarentegen was eigenlijk heel erg makkelijk. Eerste try slackten de dps op de adds, dus hadden we er 4 up op een gegeven moment en dan hitten ze toch vrij hard. Try erna was ie neer.
Vervolgens hardmode nog ff gedaan maar ik moest een kwartier later weg, dus maar bij 2 tries gebleven. Op de een of andere manier bleven de tanks doodgaan op de eerste boss al, misschien dat 5 healers net te weinig was. Doen andere guilds de hardmode met 6? We zijn een casual guild dus sommige van onze dpssers doen 6-7k, maar er zijn er ook bij die 3-4 doen raidbuffed dus we moeten wel ietwat compenseren

Bnet pindle#2913
Shift + click, vul 60 in, voilaSinergyX schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:55:
[...]
Wel nog mijn wrists naar ilvl213 gegooid, 60 emblems armer. Zwaar irritant dat je dus 60x2 moet klikken om Conquest om te zetten naar Valor.
Je kan gewoon met alt of shift, weet de knop ff niet meer, aangeven hoeveel je wilt omwisselen. Doet ie bijvoorbeeld 60 in 1 keer.SinergyX schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:55:
No guts, no glory!
Serieus?
Damn.
Dat waren meer de buffs waar hij veel aan heeft, zit je met een priest/lock/mage in party zijn de buffs handig, maar helpen je totaal niet met je DPS (naja, mage met 80AP).Exitium schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:00:
HoW en strength of earth totem stacken niet, weinig nut om die allebei te vragen.
Juist, je was me net voor..
Maakt niet uit hoor.. ik hoorde het ook pas vannochtend dat je kon shiftclicken
Verwijderd
Kan dat echt met emblems? Dat is wel erg handig dan.KillGhost schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:04:
[...]
Je kan gewoon met alt of shift, weet de knop ff niet meer, aangeven hoeveel je wilt omwisselen. Doet ie bijvoorbeeld 60 in 1 keer.
lol @ reacties hier. Ik zie het al voor me. Allemaal opgefokte tweakers die tientallen badges 1 voor 1 omwisselen
No guts, no glory!
Verwijderd
Even naar de Mage van vorige pagina met TtW spec.
Geen idee welke Glyphs je hebt, maar deze zouden LB, FB en Molten Armor moeten zijn, dan gebruik je geen Scorch in heroics.
Begin gewoon altijd met LB (eventueel op alle targets die getanked worden) en dan FB's op de target die eerst neer moet. Een beetje tank zou goed genoeg moeten zijn om jou geen aggro te laten krijgen.
Geen idee welke Glyphs je hebt, maar deze zouden LB, FB en Molten Armor moeten zijn, dan gebruik je geen Scorch in heroics.
Begin gewoon altijd met LB (eventueel op alle targets die getanked worden) en dan FB's op de target die eerst neer moet. Een beetje tank zou goed genoeg moeten zijn om jou geen aggro te laten krijgen.
Meest grappige is nog dit ook al in het vorige deel werd gezegd toen iemand klaagde over het aantal klikken dat hij moest doen bij een vendor
Verwijderd
Ik had bij de Party een Paladin, Shaman, 2 DK's. Shaman was healer, een DK was tank.SinergyX schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:55:
[...]
Je blijft imho relatief laag zitten, zeker SV moet je met lagere gear flink kunnen ketsen. Welke classes had je in de party? Daar kan nog wat verschil inzitten, het is voor SV soms interessanter om een BoK te vragen ipv BoM, natuurlijk de druid buff (nog meer stats), horn of winter (darkknight stats) en die totem of strength (weer stats). Deze combi moet je dps toch zeker over de 3k komen als je even helemaal los ga.
Tijdens ToC HC zou je op die eerste 3 bosses helemaal los kunnen gaan, die 2de serie (die man of vrouw) is even afhankelijk wie er komt maar kan je ook flink doorspammen, dark knight moet je enorm hoog kunnen komen.
Ik krijg verder nooit de de Totem of Strength, BoK meestal wel die Hoorn had ik ook. Ik snap nog niet waarom andere veel meer doen. Heb eerlijk gezegd ook nog nooit iemand meer dan 3200 dps zien doen in Heroic.
Ik ga in iedergeval nog wat aanpassen aan mijn build Improved Aspect of the Hawk gaat eruit, Ik ga daarvoor aimed shot erbij nemen en nog 1 in Hunting Party. Daarna nog even een paar AP gems wisselen met Agi gems en dan zie ik het wel vanavond. Mammoth Cutters waren gisteren 30g per 100 op de server. Dit zuigt.
Elitist mode: dan heb je nog nooit met mij in een group gezetenVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:17:
[...]
Ik had bij de Party een Paladin, Shaman, 2 DK's. Shaman was healer, een DK was tank.
Ik krijg verder nooit de de Totem of Strength, BoK meestal wel die Hoorn had ik ook. Ik snap nog niet waarom andere veel meer doen. Heb eerlijk gezegd ook nog nooit iemand meer dan 3200 dps zien doen in Heroic.
Ik ga in iedergeval nog wat aanpassen aan mijn build Improved Aspect of the Hawk gaat eruit, Ik ga daarvoor aimed shot erbij nemen en nog 1 in Hunting Party. Daarna nog even een paar AP gems wisselen met Agi gems en dan zie ik het wel vanavond. Mammoth Cutters waren gisteren 30g per 100 op de server. Dit zuigt.
Elitist mode /off
Tsja, ik dan ook I guessWootlock schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:21:
[...]
Elitist mode: dan heb je nog nooit met mij in een group gezeten
Elitist mode /off
strength of earth totem is hetzelfde als de hoorn. Behalve dat je de totem kan improven.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:17:
Ik had bij de Party een Paladin, Shaman, 2 DK's. Shaman was healer, een DK was tank.
Ik krijg verder nooit de de Totem of Strength, BoK meestal wel die Hoorn had ik ook.
[ Voor 34% gewijzigd door KillGhost op 04-09-2009 10:25 ]
No guts, no glory!
Dat is prijzig voor die mammoths, gister heb ik 30 stacks a 6g70s gekocht op de AH. Heb de verkoper meteen mailtje gestuurd of ik 'vaste klant' kan worden
(in naxx jaag ik er een 4-5k doorheen).
Maar 3200 is ook wat hoog gezien je gear (je zit nog met leather), maarrichting de 2800-2900 moet je wel kunnen komen. Die Totem of strength (strength of earth?) is 30yrd AoE, dus moet je zorgen dat je in de buurt bent van die totems maar in jou geval stackt die toch niet met DK dus had geen nut (en dat wist de shaman waarschijnlijk). Laat je je pet ook actief meevechten? (zorg ook daar voor een goeie talentbuild).
Ik ben zelf naar MM gegaan omdat je daar iets 'veiliger' mee kan spammen, je gooit 1x sting op en daarna goed timen met je cooldown/steady shot. Macro op chimera dat silentshot/kill command gelijk meegaan, en je hebt weinig meer te doen
En de 2de hunter uit naxx was aardig zelfde gegeared als mij maar was SV, toch liep ik nagenoeg gelijk met zijn DPS en total damage, enkel hij trokt flink stuk meer agro merkte ik.
Wel even mbt tot die 'perfecte' builds, de versies die ik heb gezien zijn veelal gebaseerd op end-game raiding, waar ze dus afwegingen maken van buffs, proc's tov de andere 24 man en potions. Ik maak nog altijd zelf mijn build, dan weet je ook wat precies alles doet en waar jij je prioriteit zet. Zeker die SV procs heb ik zelf wat hoger staan, maar de trap zut juist weer lager.
Maar 3200 is ook wat hoog gezien je gear (je zit nog met leather), maarrichting de 2800-2900 moet je wel kunnen komen. Die Totem of strength (strength of earth?) is 30yrd AoE, dus moet je zorgen dat je in de buurt bent van die totems maar in jou geval stackt die toch niet met DK dus had geen nut (en dat wist de shaman waarschijnlijk). Laat je je pet ook actief meevechten? (zorg ook daar voor een goeie talentbuild).
Ik ben zelf naar MM gegaan omdat je daar iets 'veiliger' mee kan spammen, je gooit 1x sting op en daarna goed timen met je cooldown/steady shot. Macro op chimera dat silentshot/kill command gelijk meegaan, en je hebt weinig meer te doen
Wel even mbt tot die 'perfecte' builds, de versies die ik heb gezien zijn veelal gebaseerd op end-game raiding, waar ze dus afwegingen maken van buffs, proc's tov de andere 24 man en potions. Ik maak nog altijd zelf mijn build, dan weet je ook wat precies alles doet en waar jij je prioriteit zet. Zeker die SV procs heb ik zelf wat hoger staan, maar de trap zut juist weer lager.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2009 10:29 ]
Idd dat was ik-BB- schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:14:
Meest grappige is nog dit ook al in het vorige deel werd gezegd toen iemand klaagde over het aantal klikken dat hij moest doen bij een vendor
Naja heb het even druk gehad met werk ivm lange werkdagen dus had alleen woensdag de tijd waar we even snel ToC25 gedaan hebben ik moet zeggen ik heb bewust als warrior niet gekozen om anub te tanken maar dit heb ik door onze Druid laten doen terwijl ik lekker bezig was op de add spiders.
Leuke uitdaging leuk fight. Kijk uit naar de heroic modes van het weekend even de 10man Toc doen en dan voila Heroic modes doen terwijl we hiernaast Ulduar 25 blijven raiden.
Mijn druid heb ik deze week echt nog niks mee gedaan door seirous tijd gebrek komt volgende week wel weer
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Goede morgen allemaal,
Eindelijk weer eens wat meer te vertellen!
Toen ik SoH dailys aan het grinden was kreeg ik een whisper, of ik de guild ‘Ten’ wilde helpen met VoA heroic. Ze hadden nog een goede healer nodig… Prima, die gasten zijn allemaal erg skilled en de nieuwe boss wilde ik ook wel zien. Hij ging netjes de eerste keer neer, en ik heb ook nog een goede indruk achtergelaten. Wat nog mooier was, ik won de t9 gloves Ilevel 245! Die zijn nu netjes enchanted en gemmed, de 2-setbonus vind ik niet echt super…
TotC-25 stond op het programma, de eerste 4 bazen gingen netjes met een one-shot neer, ook de factionchampions leverden slechts 1 wipe op. De twins zijn een stuk leuker healingwise door die 1200 damage/ seconde op de raid. Mijn PoM, CoH, en PoM deden goed werk. Wel ongelooflijk dat je met 6.4 hps nog steeds 3de staat healing done (zie hier hoe ik geowned word door druids: http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3493&e=3762) Altijd weer die druids die de rest ownen! De eindbaas (Anub Arak?)was toch wel even lastiger dan op 10-man. De tanks pakken toch rake klappen… onze eerste try hadden we veel controle, maar de dps op de baas zelf was te laag, weten we meteen dat er een enrage timer is
De grote adds doen best pijn met die 300% damage debuff, ook de kleine bugs gaven sommige trys problemen. Uiteindelijk hebben we onze tactieken een paar keer aangepast. De afweging tussen controle/brute-force is hier best lastig. We hebben uiteindelijk voor een tussenoplossing gekozen. 1 tankje meer, niet wachten met adds killen tot de baas onder gaat, maar zorgen dat er maximaal 2 aanwezig zijn… Vooral de laatste 30% vind ik echt fantastisch, heals spammen als een malle! Was weer een lekker gevoel om een baas niet te one-shotten, maar iets meer moeite te doen, en te spelen met tactieken. Trouwens ook nog een nieuwe chest weten te looten, ben meer richting haste aan t gaan in plaats van crit, lijkt te werken voor holy!
Eindelijk weer eens wat meer te vertellen!
Toen ik SoH dailys aan het grinden was kreeg ik een whisper, of ik de guild ‘Ten’ wilde helpen met VoA heroic. Ze hadden nog een goede healer nodig… Prima, die gasten zijn allemaal erg skilled en de nieuwe boss wilde ik ook wel zien. Hij ging netjes de eerste keer neer, en ik heb ook nog een goede indruk achtergelaten. Wat nog mooier was, ik won de t9 gloves Ilevel 245! Die zijn nu netjes enchanted en gemmed, de 2-setbonus vind ik niet echt super…
TotC-25 stond op het programma, de eerste 4 bazen gingen netjes met een one-shot neer, ook de factionchampions leverden slechts 1 wipe op. De twins zijn een stuk leuker healingwise door die 1200 damage/ seconde op de raid. Mijn PoM, CoH, en PoM deden goed werk. Wel ongelooflijk dat je met 6.4 hps nog steeds 3de staat healing done (zie hier hoe ik geowned word door druids: http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3493&e=3762) Altijd weer die druids die de rest ownen! De eindbaas (Anub Arak?)was toch wel even lastiger dan op 10-man. De tanks pakken toch rake klappen… onze eerste try hadden we veel controle, maar de dps op de baas zelf was te laag, weten we meteen dat er een enrage timer is
De grote adds doen best pijn met die 300% damage debuff, ook de kleine bugs gaven sommige trys problemen. Uiteindelijk hebben we onze tactieken een paar keer aangepast. De afweging tussen controle/brute-force is hier best lastig. We hebben uiteindelijk voor een tussenoplossing gekozen. 1 tankje meer, niet wachten met adds killen tot de baas onder gaat, maar zorgen dat er maximaal 2 aanwezig zijn… Vooral de laatste 30% vind ik echt fantastisch, heals spammen als een malle! Was weer een lekker gevoel om een baas niet te one-shotten, maar iets meer moeite te doen, en te spelen met tactieken. Trouwens ook nog een nieuwe chest weten te looten, ben meer richting haste aan t gaan in plaats van crit, lijkt te werken voor holy!
Hoe bekijk je trouwens je DPS? Via een DPS meter realtime? Kijk dan wel of je pet gemerged is bij je eigen dps.
No guts, no glory!
Dat zijn idd de glyphs die ik gebruik. Op adds gebruikt ik geen scorch en doe ik inderdaad de taktiek die jij beschrijft (4 adds met allen LB zien exploderen is echt priceless). Boss fights doe ik wel scorch.. Moet er denk gewoon aan wennen dat deze spec veel meer van je tank vraagt dan zegge een arcane spec.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:13:
Even naar de Mage van vorige pagina met TtW spec.
Verwijderd
Het was inderdaad Totem of Earth. Wist niet dat hi niet stacked met de DK buff. Jammer. Ik sta altijd naast de healer of Ele Shaman voor de totems, dus die heb ik altijd.SinergyX schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:25:
Dat is prijzig voor die mammoths, gister heb ik 30 stacks a 6g70s gekocht op de AH. Heb de verkoper meteen mailtje gestuurd of ik 'vaste klant' kan worden(in naxx jaag ik er een 4-5k doorheen).
De geüpdate armory: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&n=Lhirah
De ToC van gisteren bracht mij de nieuwe Necklace en de chest. Moet er nog een mooie gem in zetten, enchanten. Ik wacht echt nog op goede leggings zodat ik er ook goeie enchants op kan zetten.
Pet zit bij mijn DPS inderdaad.KillGhost schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:31:
Hoe bekijk je trouwens je DPS? Via een DPS meter realtime? Kijk dan wel of je pet gemerged is bij je eigen dps.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 10:35 ]
Werkt niet om een fo andere reden, druid komt niet lager dan 25ish procent, andere tactic die een top guild op onze server gebruikt is cc alle healers en nuke de dps, dit ging to zekere hoogte goed maar de pala tank werd gestunned en over met de pretWootlock schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:50:
[...]
Wat je normaal doet op 25man is:
Daarna de heroic10 ingegaan en daar wipen op de 1ste bossstuk of 4 pogingen gedaan en gormakk maar tot 50% gekregen; eindelijk een uitdaging !
Toch raar de 10 man heroic hebben we ge one-shot maar de 25 man normal lukt niet

Verwijderd
Arcane heeft ook een -aggro talent in Tier1 geloof ik. Fire heeft het in Tier3 o.i.d., maar is maar 10%, waar Arcane uit m'n hoofd 30 of 40% is.Physx schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:31:
[...]
Dat zijn idd de glyphs die ik gebruik. Op adds gebruikt ik geen scorch en doe ik inderdaad de taktiek die jij beschrijft (4 adds met allen LB zien exploderen is echt priceless). Boss fights doe ik wel scorch.. Moet er denk gewoon aan wennen dat deze spec veel meer van je tank vraagt dan zegge een arcane spec.
Chain LB's zijn inderdaad the bomb (letterlijk)
Laat Giantmain leggings maken tot je beter hebt (of doe een naxx 25 / VoA pug van het weekend en hoop op legsVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:33:
[...]Ik wacht echt nog op goede leggings zodat ik er ook goeie enchants op kan zetten.
Als je genoeg conquest emblems heb, haal die ring of valor ((invincibility), dat zal je AP flinke boost geven.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:33:
De geüpdate armory: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&n=Lhirah
De ToC van gisteren bracht mij de nieuwe Necklace en de chest. Moet er nog een mooie gem in zetten, enchanten. Ik wacht echt nog op goede leggings zodat ik er ook goeie enchants op kan zetten.
Voor 2de trinket (ik heb dezelfde eerste) heb ik een quest-reward die base AP geeft (moet ik nog even opzoeken welke precies). Per saldo werkt dat iets beter als je steeds vergeet je trinket aan te klikken.
Nu ik nog eens kijk, denk dat je dps niet eens zo raar is, je zit nog met relatief veel leather gear. Legs zijn imho hoogste prio, maar ook belt, hands en wrist ben je beter af met mail armor. (het lijkt lagere AP, maar door int compenseert dat veel). Ik zou gaan voor een enorme HC farm, valor wrists en conquest belt nemen, token voor chest. Dan alleen je hands nog, die kan je dacht ik bij conquest ook kopen.
Verwijderd
Laten maken gaat niet, niemand kan het op mijn server. Naxx25 doe ik vanavond.Maranno schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:41:
[...]
Laat Giantmain leggings maken tot je beter hebt (of doe een naxx 25 / VoA pug van het weekend en hoop op legs)
Ik heb het gisteren al gevraagd maar het was erg stil daarna (mag ik dit eigenlijk hier wel vragen?). Nu de zomer weer voorbij is wil ik wel weer eens een leuke - casual - guild zoeken die ook nog eens wat 10 mans zoekt. Liefst met veel hollanders en liefst op een server met veel hollanders. Verhuizen is dus geen probleem.
Oh ja...Ik ben Ally
Donpierre@bloodhoof
Oh ja...Ik ben Ally
Donpierre@bloodhoof
Dit topic is gesloten.