Zow, kleine update.
Eerst het gebruikenlijke, AH en wat dailies. Daarna meegedaan aan een PuG Gundrak HC. Het was weer een PuG in de orde van de avond ervoor, rampzalig met als uitzondering dat het na de eerste twee bossen wat beter ging.
Eerst de profet of Seratus. Eerst een wipe door de poison nova, daarna nog een keer. Daarna kwam onze tank op het lumineuze idee dat iedereen op het platform moest staan (ivm de adds). Ik had al zoiets van, dat gaat niet goed. Bleef ik de eerste twee rondes als Mage nog buiten de poison nova kreeg ik hem nu dus vol...weer wipe. (alsof ik die niet zag aankomen.

)
Goed, we skippen de boss maar even en doen de tweede boss, die golem. Die ging aardig goed. Daarna pullde onze tank en healer de profet of seratus naar de locatie van de golem en daar downde we hem in 1 keer. Meteen the achievement [Snakes, why do it have to be snakes!] gehaald.
Daarna de Mommoth boss, geen enkel probleem en vervolgens de extra boss gedaan in dat verborgen Gundrak stukje. Endboss ging ook best goed moet ik zeggen. Behalve dat ik werd geimpaled als Mage (15k HP dus dood)
Maar goed, iig de achievement gehaald voor Gundrak HC te doen. Nu nog AN en Old Kingdom en HOS op HC en dan is de achievement voor alle Northredn dungeons op HC ook weer binnen. Gelijk wat badges en rep gescoord wat oook wel handig is.

Alleen jammer van die repairbill van 41G.
/Eidt; Tijdens het doen van de HC GunDrak het gebied gezien waar de Drakkari cheif zich zal gaan bevinden. Hopelijk wordt dat nog een flink stuk uitgebreid en niet gewoon een simpele ruimte waar de Drakarri chief zich in bevind. Leuk trouwens, die gigantische slang naar die ruitme toe.
[
Voor 9% gewijzigd door
Auredium op 10-09-2009 08:59
]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.