Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Y3LLoW schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:33:
Als ik probeer te gaan spelen zegt de game dat er al iemand is met dezelfde char name... _/-\o_
ok dat is raar,normaal heb je dat alleen als je zeg maar een nieuwe character aanmaakt dat iemand dezelfde naam heeft,nou maar hopen dat het een bug is ofzo,kan natuurlijk nooit zo zijn dat iemand anders je naam inpikt 8)7

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

om even op de professions terug te komen :
iemand al enig idee of er in de (nabije) toekomst nog BOP spul komt voor de weapon/armor smits?
en heeft iemand al geruchten gehoord over wat er ongeveer met engineering gebeurt?

had blacksmitting(master hammer smith) & Engineering(gnomish) al in vanilla wow en voel me een beetje bedonderd sinds wotlk,in tbc had je tenminste nog het Thunder-->Deep thunder-->Stormherald verhaal en dat was de grind echt dubbel en dwars waard net als de Gnomish deathray en de goggles die waren echt cool en nu in wotlk al slechter dan de spiked titansteel helmet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

wat ik begrepen had willen ze minder BOP stuff laten maken. BOE items kan je nog wat op verdienen namelijk en is ook beter voor bijv een hele guild die na 1 drop van een pattern/recipe de hele guild kan outfitten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

tja dat vind ik persoonlijk wat minder,tis leuk dat je spul voor de guild kan maken enzo maar vind het toch nog een beetje gebrekkig allemaal,enige behoorlijke 2hand wapen wat je kan maken is die Titansteel destroyer en die kan je ook op iederehoek in dalaran op de kop tikken zeg maar,wat ik een beetje mis is toch naast die BOE items zijn bijv: bop weapons voor de hammer,axe&sword smiths en een bop mail&plate chest voor de armor smiths..ben een beetje dat exclusieve gevoel kwijtwat je in tbc nog wel had en dat gevoel heeft blizz me niet echt terug gegeven met een 2 bop sockets..ik denk dat ik wel voor alle bs'ers spreek dat ze met alle liefde die 2 sockets in willen ruilen tegen een bop wep/chest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Vivaladen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:32:
tja dat vind ik persoonlijk wat minder,tis leuk dat je spul voor de guild kan maken enzo maar vind het toch nog een beetje gebrekkig allemaal,enige behoorlijke 2hand wapen wat je kan maken is die Titansteel destroyer en die kan je ook op iederehoek in dalaran op de kop tikken zeg maar,wat ik een beetje mis is toch naast die BOE items zijn bijv: bop weapons voor de hammer,axe&sword smiths en een bop mail&plate chest voor de armor smiths..ben een beetje dat exclusieve gevoel kwijtwat je in tbc nog wel had en dat gevoel heeft blizz me niet echt terug gegeven met een 2 bop sockets..ik denk dat ik wel voor alle bs'ers spreek dat ze met alle liefde die 2 sockets in willen ruilen tegen een bop wep/chest
Ik denk dat je voor LANG niet alle BS'ers spreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vroeger was het wel cool, met je hele guild farmen voor fire ress gear van de MT voor MC <3. Ik heb net lekker lopen kloten in /2 maar denk dat ik move naar outland en gewoon malice join. Er zitten een aantal lui in Lingering waarmee ik niet door één duur kan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:19:
Vroeger was het wel cool, met je hele guild farmen voor fire ress gear van de MT voor MC <3. Ik heb net lekker lopen kloten in /2 maar denk dat ik move naar outland en gewoon malice join. Er zitten een aantal lui in Lingering waarmee ik niet door één duur kan.
Malice in Wonderland ... doe Dkorv, Drutor, Mulgorea maar de groeten van Cisqo dan :P

Btw, beste priest van de server ben je dan ECHT niet meer ;)

https://discord.com/invite/tweakers

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:09:
[...]

Ik denk dat je voor LANG niet alle BS'ers spreekt :)
mmm onderbouwing? ben al zo'n 4 jaar BS/Hammersmith en het gehele concept van weapon/armor smith is een beetje veranderd in 1 path to rule them all..but master none!
je zou het door mijn ogen ook wel een beetje kunnen vergelijken met Engineering: dat je gnome&goblin samenvoegt en de end game stuff wat downgrade en die dingen boe maakt en usable for non engineers...

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
ik denk dat ik wel voor alle bs'ers spreek dat ze met alle liefde die 2 sockets in willen ruilen tegen een bop wep/chest
Ik vind niet echt heel veel mis met die twee sockets. Aan sockets heb je over het algemeen meer want een BoP chest is leuk en aardig, maar die vervang je vrij rap weer. 2 sockets is altijd 2 extra gems. Zeker in combinatie met JC is dat een erg leuke bonus.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
MrVegeta schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:19:
Snap ik, niet iedereen kan overweg met Trollie's sarcasme...

Trollie kan jij niet naar Draenor migreren, ik zoek nog 1 mage om te recruiten. Speel je samen met 2 andere mages, beide females >:)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-09-2009 07:51 ]

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mik! schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:48:
[...]

Ik vind niet echt heel veel mis met die twee sockets. Aan sockets heb je over het algemeen meer want een BoP chest is leuk en aardig, maar die vervang je vrij rap weer. 2 sockets is altijd 2 extra gems. Zeker in combinatie met JC is dat een erg leuke bonus.
daar heb je inderdaad een punt ;) ennuh die Stormherald ging best wel lang mee in TBC trouwens,was toen echt mn grote trots toen ik al die zooi bij elkaar had om dat ding eindelijk te maken,weet niet meer precies wat voor mat het was wat je dr ook alweer voor nodig had maar dat was toen bop en alleen in raids te scoren,is later boe gemaakt maar het feit dat je er moeite voor moest doen deed me echt goed,dan was je echt blij (als in: ik laat een schreeuw blij ) als er iets dropte wat je nodig had..dat gevoel had ik niet met de Titansteel destroyer..die ik echt nog een keer moet vervangen wat best wel lastig is als casual speler haha

maarja t gevoel is een beetje lastig uit te leggen maarrrr we houden het er maar op dat ik na al die ingame tijd niet helemaal goed meer spoor ofzo 8)7 haha

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Vivaladen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:58:
[...]

daar heb je inderdaad een punt ;) ennuh die Stormherald ging best wel lang mee in TBC trouwens,was toen echt mn grote trots toen ik al die zooi bij elkaar had om dat ding eindelijk te maken,weet niet meer precies wat voor mat het was wat je dr ook alweer voor nodig had maar dat was toen bop en alleen in raids te scoren,is later boe gemaakt maar het feit dat je er moeite voor moest doen deed me echt goed,dan was je echt blij (als in: ik laat een schreeuw blij ) als er iets dropte wat je nodig had..dat gevoel had ik niet met de Titansteel destroyer..die ik echt nog een keer moet vervangen wat best wel lastig is als casual speler haha

maarja t gevoel is een beetje lastig uit te leggen maarrrr we houden het er maar op dat ik na al die ingame tijd niet helemaal goed meer spoor ofzo 8)7 haha
Ik weet niet hoe het was pre-tbc ;) Ik speel pas sinds september vorig jaar dus dat is vlak voor het uitbrengen van WotLK. Ik heb nu BS op mijn DK en het enige nuttige (naast de extra sockets) is voor mij de spiked titansteel helm. Die vervang je pas eigenlijk met de T8.5 helm als je hitcapped bent. De boots zijn niet beter dan de Ebon Blade Boots en de weapons zijn niet echt noodzakelijk om te maken, want die vervang je zo met wat runs in ToC Hc. Voor mij is het dan ook met name de mogelijkheid om die 2 sockets te benutten ;) En het scheelt mij elke keer weer 50g als ik weer een eternal belt buckle moet halen op 1 van mijn chars.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Vivaladen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:58:
[...]

Nee dat is wel waar. Stormherald was in TBC echt goed, zelfs BiS en later bijna BiS behalve een paar PvP wapens en nog een paar dingen, maar dat scheelde niet veel. Tot heel Sunwell kwam natuurlijk, met die achterlijke badge wapens. Titansteel destroyer stelt echt weinig voor. Leuk als eerste epic, maar veel meer dan naxx kan je er niet chill mee raiden.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, kleine update.

Eerst het gebruikenlijke, AH en wat dailies. Daarna meegedaan aan een PuG Gundrak HC. Het was weer een PuG in de orde van de avond ervoor, rampzalig met als uitzondering dat het na de eerste twee bossen wat beter ging.

Eerst de profet of Seratus. Eerst een wipe door de poison nova, daarna nog een keer. Daarna kwam onze tank op het lumineuze idee dat iedereen op het platform moest staan (ivm de adds). Ik had al zoiets van, dat gaat niet goed. Bleef ik de eerste twee rondes als Mage nog buiten de poison nova kreeg ik hem nu dus vol...weer wipe. (alsof ik die niet zag aankomen. :P )
Goed, we skippen de boss maar even en doen de tweede boss, die golem. Die ging aardig goed. Daarna pullde onze tank en healer de profet of seratus naar de locatie van de golem en daar downde we hem in 1 keer. Meteen the achievement [Snakes, why do it have to be snakes!] gehaald.

Daarna de Mommoth boss, geen enkel probleem en vervolgens de extra boss gedaan in dat verborgen Gundrak stukje. Endboss ging ook best goed moet ik zeggen. Behalve dat ik werd geimpaled als Mage (15k HP dus dood)

Maar goed, iig de achievement gehaald voor Gundrak HC te doen. Nu nog AN en Old Kingdom en HOS op HC en dan is de achievement voor alle Northredn dungeons op HC ook weer binnen. Gelijk wat badges en rep gescoord wat oook wel handig is. :P
Alleen jammer van die repairbill van 41G.

/Eidt; Tijdens het doen van de HC GunDrak het gebied gezien waar de Drakkari cheif zich zal gaan bevinden. Hopelijk wordt dat nog een flink stuk uitgebreid en niet gewoon een simpele ruimte waar de Drakarri chief zich in bevind. Leuk trouwens, die gigantische slang naar die ruitme toe. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Auredium op 10-09-2009 08:59 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:41
Lief dagboek....

Gisteren eindelijk (beter laat dan nooit) Yogg Saron plat gekregen... 3 uur staan wipen maar toch resultaat bij de laatste try... we probeerden het al een week of 7 maar het is toch gelukt. Vanavond even ToC 25 man leegmeppen... vergeleken met Yogg is dat een eitje.

/Liefs huubhuub

Offtopic : anyway wij zoeken ook nogsteeds 2 mages 1 lock en 2 rogues die endgame 3 dagen per week met ons willen raiden. Man o man wat is hier moeilijk aan te komen... dus als iemand intresse heeft

www.sapphire-vashj.guildomatic.com

Onze guild is genaamd "Sapphire" (server vashj EU pvp) en bestaat uit veel mensen die al wat ouder zijn (20 tot 35 maar we hebben ook wat mensen die rond de 16 zijn). Omdat we onze sociale levens hoog in het vaandel hebben staan raiden we 3x per week (woensdag , donderdag en maandag) van 19.00 tot 23.30 (en niet later). We raiden alleen 25 man content met de guild (rest puggen of altruns). Sapphire raid ondanks de paar dagen die we raiden toch met de rest van der server op een redelijk niveau. We zijn pas de 5de guild op de server die Yogg neer hebben in de 25 man Ulduar instance.

Dus bij intresse whisper Kalf }:O ingame of maak even een apply op ons forum.

Always bet on Huub

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Het verdienen is goed, op zich.

Wat jammer is dat de professions niet aan elkaar gelinked zijn. Dat bv een profession (jc ofzo) vails kan maken die je dus weer kan kopen (prijzen van vendor moeten dan mogelijk iets omhoog).

Daan kan een bv weer iets van needles maken die je nodig hebt voor tailoring en leatherworking. En kunnen die beroepen mogelijk voor bs en elkaar weer iets maken wat je nodig hebt. Ik kan me voorstellen dat bv de tailor een pattern levert die een bs nodig heeft ofzo. (dit is dus allemaal consumed on use spull).

Je krijgt dan een veel levendigere handel in alle spullen. Nu valt dat steeds meer weg gedurende de versie vordert.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:43:
[...]

Het verdienen is goed, op zich.

Wat jammer is dat de professions niet aan elkaar gelinked zijn. Dat bv een profession (jc ofzo) vails kan maken die je dus weer kan kopen (prijzen van vendor moeten dan mogelijk iets omhoog).

Daan kan een bv weer iets van needles maken die je nodig hebt voor tailoring en leatherworking. En kunnen die beroepen mogelijk voor bs en elkaar weer iets maken wat je nodig hebt. Ik kan me voorstellen dat bv de tailor een pattern levert die een bs nodig heeft ofzo. (dit is dus allemaal consumed on use spull).

Je krijgt dan een veel levendigere handel in alle spullen. Nu valt dat steeds meer weg gedurende de versie vordert.
dat is inderdaad wel een leuke gedachte,op het moment is bs wel een beetje aan engineering en enchanting gekoppeld je kan voor engineering wat mats maken en die geweldige schroevendraaien en moersleutel haha en voor enchanting de rods natuurlijk... ikzelf ben niet zo'n verdiener met BS maak wel voor de guild op een "jij brengt mats,ik maak voor niks" basis en help zo nu en dan iemand die in de /2 om hulp vraagt als ik in de buurt ben ..ook free of charge tenzij ze echt aandringen haha heb ook mining genomen nadat ik engineering gedropt heb omdat ik daar ook bijna niks meer van gebruikte en dan is die +60 stamina van mining wel lekker,en daar verdien ik ook gelijk een centje mee bij haha

ben trouwens wel reuze benieuwd naar die nieuwe dingen die ze met engineering gaan doen,mischien dat ik dan wel weer terug ga van mining naar engineering & BS maar idd een leuk idee dat linken naar meerdere professions maar dat moet dan wel van 2 kanten komen vind ik dus van bd naar bijv tailoring maar ook van tailoring naar bs

[ Voor 4% gewijzigd door Vivaladen op 10-09-2009 08:53 ]

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren niet veel spannends gedaan. Ben een beetje bezig geweest met het gearen van een vriendin de laatste weken. Eergisteren had ik BoE bracers en een weapon enchant geregeld, en badges uitgegeven om haar blauwe neck en trinket te vervangen, waardoor ze nu boven de 1900 SP stond vergeleken met iets meer dan 1500 een paar weken terug. Dat zag ze dus gisteren, dolblij was ze. :P

Toen eerst maar dailies gedaan, daarna Sethekk voor de mount die weer niet dropte, en toen die nieuwe gear maar eens gaan testen in ToC HC. Eén DPS dood op de tweede boss en zijzelf dood op de laatste, maar al met al een lekker snelle run. (zeker met een full melee group) Daarna nog even ZG voor mounts, en ook daar weer geen geluk. Heb daarna de fishing en cooking daily nog even afgemaakt en toen maar naar bed gegaan. :)

Anoniem: 23522

Vivaladen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:43:
[...]

mmm onderbouwing? ben al zo'n 4 jaar BS/Hammersmith en het gehele concept van weapon/armor smith is een beetje veranderd in 1 path to rule them all..but master none!
je zou het door mijn ogen ook wel een beetje kunnen vergelijken met Engineering: dat je gnome&goblin samenvoegt en de end game stuff wat downgrade en die dingen boe maakt en usable for non engineers...
Er zijn genoeg mensen die end-game raiding doen en die zullen betere wapens hebben dan de craftables, of in ieder geval de keuze uit meer wapens, die mensen zullen blijer zijn met sockets waarmee ze hun gear een beetje kunnen opwaarderen. Die mensen spreek je dus al niet namens.
Vervolgens, als je een wapen zou maken dat wél beter zou zijn dan alle verkrijgbare andere wapens dan verplicht je alle melee die endgame doen om blacksmithing te nemen terwijl ze misschien een andere profession leuker vinden, dus namens die mensen spreek je ook niet.

Het is verder dan ook niet bedoeld om jouw argumenten af te kraken (of ik het er nou wel of niet mee eens ben). Dat is een persoonlijk gevoel en iedereen mag het spel ervaren zoals ze dat zelf willen natuurlijk. Je kunt alleen onmogelijk namens alle BSers spreken :)

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:57:
[...]

Het is verder dan ook niet bedoeld om jouw argumenten af te kraken (of ik het er nou wel of niet mee eens ben). Dat is een persoonlijk gevoel en iedereen mag het spel ervaren zoals ze dat zelf willen natuurlijk. Je kunt alleen onmogelijk namens alle BSers spreken :)
haha np ik zie het ook niet als afkraken hoor ;)
had het gepost om eens te kijken hoe de andere mensen/Bs'ers er nou precies over dachten en het was mischien niet helemaal juist om te zeggen "ik denk dat ik wel voor alle bs'ers spreek" dus die zin trek ik bij deze officieel terug :) lijd gewoon een beetje aan het "ik mis mijn stormherald syndroom denk ik" sorry

en zit ook niet echt in een raid guild,ben namelijk sinds ergens halverwege tbc een beetje overgeslagen naar de pvp kant omdat ik de tbc instances niet echt trok..wordt denk ik maar eens tijd om de Pve schoenen aan te trekken dan haha..

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kaap schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:50:
[...]

Trollie kan jij niet naar Draenor migreren, ik zoek nog 1 mage om te recruiten. Speel je samen met 2 andere mages, beide females >:)
Ik heb nog geen één keer met trollie geraid :p. In de guild hebben we zo een kerel die het alfa mannetje wil zijn :')

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 10-09-2009 09:17 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:50:
[...]

Trollie.. je weet over wie je het hebt he... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Kevinp
Vivaladen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:51:
[...]

dat is inderdaad wel een leuke gedachte,op het moment is bs wel een beetje aan engineering en enchanting gekoppeld je kan voor engineering wat mats maken en die geweldige schroevendraaien en moersleutel haha en voor enchanting de rods natuurlijk... ikzelf ben niet zo'n verdiener met BS maak wel voor de guild op een "jij brengt mats,ik maak voor niks" basis en help zo nu en dan iemand die in de /2 om hulp vraagt als ik in de buurt ben ..ook free of charge tenzij ze echt aandringen haha heb ook mining genomen nadat ik engineering gedropt heb omdat ik daar ook bijna niks meer van gebruikte en dan is die +60 stamina van mining wel lekker,en daar verdien ik ook gelijk een centje mee bij haha

ben trouwens wel reuze benieuwd naar die nieuwe dingen die ze met engineering gaan doen,mischien dat ik dan wel weer terug ga van mining naar engineering & BS maar idd een leuk idee dat linken naar meerdere professions maar dat moet dan wel van 2 kanten komen vind ik dus van bd naar bijv tailoring maar ook van tailoring naar bs
Je kan rods maken die alleen in het begin van een expension een beetje verkopen (als je snel genoeg de mats hebt) daarna heb je d'r niks meer aan want dan is de klandizie zo klein dat dat niet echt groot meer.

Door deze dingen goedkoper te maken maar dan wel zo dat je regelmatig nieuwe nodig hebt. Of als extra material die je nodig hebt om iets te maken.

Overigens kan het toch niet zo zijn dat blizzard dit niet weet/vind. Want dit lijkt me altijd de manier om een mooie economie te bouwen waarbij alles van elkaar afhankelijk is.

Veel bs die iets aanleveren voor jewelcrafters (ik noem maar iets) betekend dat jewelcrafters goedkoper kunnen kopen, en dus goedkoper kunnen maken. Daardoor rerollen jewelcrafters er is dan weinig te verdienen, en wordt het allemaal weer wat duurder. ondertussen rerollen ook de blacksmiths omdat die hetzelfde probleem hebben.

Na een tijdje balanced dat zich vanzelf.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
m0nk schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:22:
[...]

Trollie.. je weet over wie je het hebt he... :P
Yup, kaap is een vriendje van sneek en MrVegeta kan goed overweg met conundrum :Y)

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Tja, ik als Alchemist profiteer wel van de markt. Mijn flasks en epic gems zijn altijd nodig. Alhoewel ik moet zeggen dat mijn Flasks lang niet veel opbrengen (max 20-30 gold per flask) terwijl de mats voor een paar flasks rond de 20 zal liggen in totaal. Deduction ->50G - 20 is 30G winst. Dat is niet denderend. maar goed, je kunt er wel bergen van maken natuurlijk. Mijn epic gems verkopen ALTIJD maarja, daaar zit dan weer een cooldown van 20 uur op. Aan de andere kant, zonder cooldown zakt de markt in.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:50
huubhuub schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:29:
Lief dagboek....

Gisteren eindelijk (beter laat dan nooit) Yogg Saron plat gekregen... 3 uur staan wipen maar toch resultaat bij de laatste try... we probeerden het al een week of 7 maar het is toch gelukt. Vanavond even ToC 25 man leegmeppen... vergeleken met Yogg is dat een eitje.

/Liefs huubhuub
True vind eigenlijk dat, vooral een laatste baas als Anub, een stuk moeilijker had mogen zijn. Heroic is zeker een ander verhaal maar de standaard mag ook minimaal Yogg moeilijkheid zijn imo. Ach je kunt niet alles hebben :)

Merk wel dat de dps checks op heroic niet echt vergevingsgezind zijn. We hebben een aantal goede dps maar o.a. op 10 mans merken we al dat we het net niet cutten en daarom soms 2-healer setup moeten gaan om het te halen. Vaak net 1 of 2 dpssers die een k of wat tekort komen. Er blijft dus nog wel wat uitdaging over ;)

[ Voor 0% gewijzigd door porn* op 10-09-2009 10:58 . Reden: Crap reageer ik alweer op een 2 uur oude post :< ]

Bnet pindle#2913

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:50
Goede morgen,

Ben weer helemaal bijgelezen… Maandagavond stond ik op het punt een semi pug in elkaar te flansen voor TotC-10 toen een onbekende mage van een redelijke guild me vroeg of ik wilde joinen voor TotC-10. Hij had wel wat goede spelers. Eens kijken waar het schip strandt.
20 minuten later hadden we een groep, de helft guildies van mij, de andere helft, vriendjes en guildies van hem.

Bleek toch best een groot verschil in skill te zitten. Zijn imba dps warrior kwam vaak niet boven de 2k uit ookal zat hij vol in de epix. Zijn druid moest ik keihard compenseren door me elk gevecht helemaal /oom te spammen (normaal wordt ik outhealed door druids).

Uiteindelijk met veel pijn en moeite de eerste 4 bazen omgelegd, ik blijf de twin valyres echt een topgevecht vinden als healer. Non stop spammen en vooral PoM zn werk laten doen!

Toch merk je in een soort van pug met mensen van respectabele guilds en in goede gear dat het toch het fijnst is om met je eigen guild te raiden. Net iets meer focus, net iets meer teamplay, en niet iets meer skills.

Wel weer badges te pakken, verder niks gewonnen. Degene met wie ik de raid op zette (een mage), is er wel met 3 a 4 items vandoor gegaan… En dat terwijl hij elke kill minimaal 1 keer was dood gegaan. Lang leve waardeloze battleresses.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:10

chromeeh

the Gnome

Gisteren weer een lekker productief avondje gehad :D
Ingelogged, direct een invite gekregen voor TotC hc. Daarna een prachtige CoS hc timed (ruim 4 min over).
Ik moest perse mee naar Naxx (snap nu ook waarom :+). Spider wing gecleared.
Alleen best jammer dat ik top dmg / dps stond met een 2.4 - 2.6K dps, en kan niet zeggen dat ik mezelf kwa dps uber vind.

Daarna kwam het mooiste: UK hc...
Binnen 12 minuten was Ingvar uitgeplunderd :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:18:
[...]

Yup, kaap is een vriendje van sneek en MrVegeta kan goed overweg met conundrum :Y)
:') (Sneek city yo!).

Imdamned, ik denk dat ik naar ouland move :(.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

chromeeh schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:43:
Daarna kwam het mooiste: UK hc...
Binnen 12 minuten was Ingvar uitgeplunderd :D
12 min is wel heel snel :+

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mja, was er niet altijd even blij mee...
Tank pullde 2 ~ 4 groups, per keer.... Niet altijd even handig als je geen mana hebt :X

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Gister 18min (moest voor de heroics-reset) voor H Toc, inclusief dat geblah in het begin.
Zodra de eerste binnen is starten, en gaan.

Ook Gundrak en DTK gedaan. Begint nu echt leuk te worden om te proberen zolang mogelijk met 1 divine plea te doen, blijven rennen, mobs mee sleuren zodra de trash-groep op zo'n 25% down zit naar de volgende groep, boss pullen en gaan. Zeker met overgeared healers die toch niet oom raken is dat geen probleem. De dps ziet maar hoe ze aan mana komen :D

Anoniem: 316512

Auredium schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:39:
Tja, ik als Alchemist profiteer wel van de markt. Mijn flasks en epic gems zijn altijd nodig. Alhoewel ik moet zeggen dat mijn Flasks lang niet veel opbrengen (max 20-30 gold per flask) terwijl de mats voor een paar flasks rond de 20 zal liggen in totaal. Deduction ->50G - 20 is 30G winst. Dat is niet denderend. maar goed, je kunt er wel bergen van maken natuurlijk. Mijn epic gems verkopen ALTIJD maarja, daaar zit dan weer een cooldown van 20 uur op. Aan de andere kant, zonder cooldown zakt de markt in.
Als je elixir master bent heeft dat flasks craften echt zin. je craft best vaak 4 flasks, en soms zelfs 10. Voor de mats van 2 flasks. Ik craft altijd de spellpower flasks, en verkopen eigenlijk altijd wel.

Dat is best te doen, ik denk dat ik er met mijn heroic groepje gisteren ook zo lang over deed. Nou lopen wij wel in BiS gear, of iig voor een groot deel.

Anoniem: 295829

con heeft zn account verkocht aan monk, en nu baalt die, hij kan wel nog blijven spelen op zn account van monk. we zitten nu allemaal op twilight hammer, con kennyx, darwish critical undeadcho(nacho) en ik.

• Kevinp
Anoniem: 316512 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:05:
[...]
Als je elixir master bent heeft dat flasks craften echt zin. je craft best vaak 4 flasks, en soms zelfs 10. Voor de mats van 2 flasks. Ik craft altijd de spellpower flasks, en verkopen eigenlijk altijd wel.
zo heb ik pas mijn alt lvl 70 priest maar eens naar 450 alchemy geleveld omdat de gems epic toch wel wat overpriced zijn. de mats om ze te maken zijn ca 70g ofzo (en dat is al hoog) die gaan dan voor 140g weg...

Na er één gekocht te hebben ben ik die maar eens gaan lvl'en.

Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:27:
[...]

zo heb ik pas mijn alt lvl 70 priest maar eens naar 450 alchemy geleveld omdat de gems epic toch wel wat overpriced zijn. de mats om ze te maken zijn ca 70g ofzo (en dat is al hoog) die gaan dan voor 140g weg...

Na er één gekocht te hebben ben ik die maar eens gaan lvl'en.
70g aan mats voor een epic gem? Ik koop altijd de Twilight Opal of Monarch Topaz, die zijn iets van 7-14g per stuk. Dan nog Eternal Shadow die soms maar 2g per stuk zijn, maximaal 10g. Laat ze door een guildie cutten en je maakt best veel winst.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:05:
[...]
Die quest staat bij mij nogsteeds open. :X

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
garagaholic schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:09:
Over al die mounts; ik ben nu bezig om de raptor mount uit un'goro te grinden. Maar da's toch wel knap vervelend om steeds te doen tijdens het levellen (via dala naar TB, FP naar UG, 15 minuten daar en HS naar northrend). Dacht dat 't wel leuk zou zijn om die mount te hebben, maar het valt best tegen om 20 dagen achtereen zo'n babyraptor te voeren :+
Tja, die quests zijn iig nog 'nieuw' en het kost je maar 20 dagen.. enig idee hoe lang een winterspring frostsaber mount duurt? Als je daar 1 quest per dag zou doen zou je ongeveer 1000 dagen nodig hebben.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Auredium schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:35:
[...]

Die quest staat bij mij nogsteeds open. :X
Zonde :P Ik denk dat je die nu zelfs alleen kan doen.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:50
Kees schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:05:
[...]

Tja, die quests zijn iig nog 'nieuw' en het kost je maar 20 dagen.. enig idee hoe lang een winterspring frostsaber mount duurt? Als je daar 1 quest per dag zou doen zou je ongeveer 1000 dagen nodig hebben.
Misschien dat ze die ook nog wel gaan aanpassen om weer gelijk met te zijn met de Venomhide Ravasaur Mount.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Rakkerzero schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:13:
[...]

Misschien dat ze die ook nog wel gaan aanpassen om weer gelijk met te zijn met de Venomhide Ravasaur Mount.
ik snap eigelijk niet dat ze die mount al niet eerder nieuw leven hebben ingeblazen,die Ravasaur was er toch al tijdens de beta van vanilla wow?en toen op een of andere wazige reden nooit in het spel terecht gekomen?
wel fijn dat de horde nu eindelijk een tegenhanger van de winterspring frostsaber kan bemachtigen,toen tbc net uitkwam kon je dankzij een foutje in het spel als Belf wel interacten met die wintersaber trainer npc..was op de een of andere manier niet hostile voor belfs..totdat blizz erachter kwam haha

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
garagaholic schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:09:
Over al die mounts; ik ben nu bezig om de raptor mount uit un'goro te grinden. Maar da's toch wel knap vervelend om steeds te doen tijdens het levellen (via dala naar TB, FP naar UG, 15 minuten daar en HS naar northrend). Dacht dat 't wel leuk zou zijn om die mount te hebben, maar het valt best tegen om 20 dagen achtereen zo'n babyraptor te voeren :+
Nooit aan gedacht om de portal naar Caverns of Time te nemen? Dan ben je in ieder geval al in Tanaris :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 17:18
Kapoen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:24:
[...]

Nooit aan gedacht om de portal naar Caverns of Time te nemen? Dan ben je in ieder geval al in Tanaris :)
of in Scolozar Basin (whatever) de portal te nemen naar het uiterste noordelijkste puntje van Ungoro te gaan?
Kan je (als je die natuurlijk hebt, ik inmiddels 8 van de 10 keer) de dino-vleesstukjes te verzamelen..
Hoef je niet heel tanaris door.. :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• redfoxert
  • Niet online
Macchill schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:30:
[...]

of in Scolozar Basin (whatever) de portal te nemen naar het uiterste noordelijkste puntje van Ungoro te gaan?
Kan je (als je die natuurlijk hebt, ik inmiddels 8 van de 10 keer) de dino-vleesstukjes te verzamelen..
Hoef je niet heel tanaris door.. :X
En hoe weet je dat je net DIE quest krijgt?? Juist, door in Ungoro je dino te summonen. Blijkt dan dat je die eieren nodig hebt in Tanaris....

Afhankelijk van waar je bent (meestal Dalaran) kan je dus beter gewoon de Portal naar CoT nemen in Dalaran :)

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Hoe zit het trouwens met die Epic Flying skill, ik was laatst bij Warsong Hold in Borean Tundra en daar kostte die 4500 gold en bij Scholazar Basin 5000, is het ook mogelijk om deze nog lager te krijgen en zo ja wat is daar de beste plek voor?

• redfoxert
  • Niet online
DonDjo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:45:
Hoe zit het trouwens met die Epic Flying skill, ik was laatst bij Warsong Hold in Borean Tundra en daar kostte die 4500 gold en bij Scholazar Basin 5000, is het ook mogelijk om deze nog lager te krijgen en zo ja wat is daar de beste plek voor?
Volgens mij kan je nu maximaal 20% faction (exalted) korting krijgen. Zal je dus op 4000G uitkomen uiteindelijk bij Exalted.

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 20:05
Voor alle mensen met een guild heb ik een app geschreven waarmee je crafting op het web kan krijgen:

http://linkfiesta.com/projects/wowcraft/browse.php

Search is nog kapot, fix ik deze week. Data komt uit guildads.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DonDjo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:45:
Zoek een faction waarmee je exalted bent en koop de skill bij die faction. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Tassadar32 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:52:
Voor alle mensen met een guild heb ik een app geschreven waarmee je crafting op het web kan krijgen:

http://linkfiesta.com/projects/wowcraft/browse.php

Search is nog kapot, fix ik deze week. Data komt uit guildads.
Ziet er erg netjes uit moet ik zeggen knap gedaan

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
MrVegeta schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:48:
[...]

:') (Sneek city yo!).

Imdamned, ik denk dat ik naar ouland move :(.
Succes bij daikotard. geheel trollbane kan nooit zou fout zijn als die gast in z'n eentje

• Zeror
redfoxert schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:33:
Afhankelijk van waar je bent (meestal Dalaran) kan je dus beter gewoon de Portal naar CoT nemen in Dalaran :)
Wat zijn jullie toch lui allemaal. Gewoon mounten in Orgrimmar en naar het zuiden lopen :+

* Zeror gaat via de sholazar waygate naar un'goro ^^

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Rakkerzero schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:41:
[...]

Wat zijn jullie toch lui allemaal. Gewoon mounten in Orgrimmar en naar het zuiden lopen :+

* Mektheb gaat via de sholazar waygate naar un'goro ^^
Hahaha moet zeggen ik het vaak nog wel tof vind hoor even azeroth door te banjeren :)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:44:
[...]

Hahaha moet zeggen ik het vaak nog wel tof vind hoor even azeroth door te banjeren :)
Met cataclysm kan je tenminste lekker rondvliegen door Azeroth.. dat word ff met m'n Flightmount GP alles verkennen :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

NMe schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:56:
[...]

Zoek een faction waarmee je exalted bent en koop de skill bij die faction. :)
Helaas werkt het zo niet :)
Er zijn maar enkele factions die rep discount geven bij artisan flying. Voor Alliance is dat Honor Hold en Argent Vanguard. Voor de Horde weet ik dat niet (heb geen Horde chars, hehe).

Diablo3

Anoniem: 314532

Hmmm.. gisteren netherwing quests gedaan.. en wat is die laatste Race toch ka u te zeg! Captain Skyshatter pfff.. wil ik zijn meteoren ontwijken gaat het goed, maardan verdwijnt hij uit het zicht... lame

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:17:
Hmmm.. gisteren netherwing quests gedaan.. en wat is die laatste Race toch ka u te zeg! Captain Skyshatter pfff.. wil ik zijn meteoren ontwijken gaat het goed, maardan verdwijnt hij uit het zicht... lame
Er zijn zat tips & tricks te vinden op het net hier over :D

Anoniem: 228929

Heb een klein probleem met mijn guild. Deze guid heeft iets vaan 200 members. Maar een heleboel zijn <80. Er zijn maar iets van 12 members die regelmatig online zijn en daar raiden wij dan ook mee. Helaas moeten we evengoed nog steeds vaak 2 of 3 plaatsen puggen. Het schiet niet op zo. Ik wil graaf 25 man raids doen, zeker in Ulduar en dan in TotC.

Op deze manier schiet ik niet echt op met mijn gear. Ik vind de gasten in guild best leuk, en het is ook nog eens voor 80% nederlanders, maar dan nog vind ik raiden wel belangrijk, dit is gewoon leuk voor mij. Ik denk dat het misschien tijd word voor andere guild, met wat strictere regels wat betreft raiden.

• Mektheb
SpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:52:
[...]

Met cataclysm kan je tenminste lekker rondvliegen door Azeroth.. dat word ff met m'n Flightmount GP alles verkennen :P
The epi battles in The Barrens dan :P haha <3

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 228929 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:27:
Heb een klein probleem met mijn guild. Deze guid heeft iets vaan 200 members. Maar een heleboel zijn <80. Er zijn maar iets van 12 members die regelmatig online zijn en daar raiden wij dan ook mee. Helaas moeten we evengoed nog steeds vaak 2 of 3 plaatsen puggen. Het schiet niet op zo. Ik wil graaf 25 man raids doen, zeker in Ulduar en dan in TotC.

Op deze manier schiet ik niet echt op met mijn gear. Ik vind de gasten in guild best leuk, en het is ook nog eens voor 80% nederlanders, maar dan nog vind ik raiden wel belangrijk, dit is gewoon leuk voor mij. Ik denk dat het misschien tijd word voor andere guild, met wat strictere regels wat betreft raiden.
Is het een leveling guild? Want dan is het na verloop van tijd opgelost uit zichzelf. Anders is het waard om het in de groep te gooien of idd van guild over te stappen.

Wij hebben ook meer dan 200 leden waarvan 80% level 80 heeft en gemiddeld op een avond standaard 30 man of meer van level 80 online (zelfs zonder raid ofzo).

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

Anoniem: 228929 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:27:

/gleave en een rading guild zoeken ipv social guild :)

"Don't let your dreams be memes"

Anoniem: 295829

vroegah, in de hoogtij dagen werden er nog weleens raids georganiseerd naar de barrens, en na 5 minuten stond er ook een horde raid klaar om de boel op te vangen, mooie tijden.

Anoniem: 307613

Mektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:29:
[...]

The epi battles in The Barrens dan :P haha <3
epic battles in x-rds?? ally losers die low lvl's ganken:)

• Zeror
offtopic:
Het deel is alweer bijna vol. Dus ik laat de boel wel ff lopen zo. Vanavond zal ik, of het topic nu vol is of niet, het volgende deel openen.
Dit weekend hoop ik tevens de nieuwe topicstart af te hebben. Vanaf deel 200 gaat die live.

Anoniem: 228929

Auredium schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:41:
[...]

Is het een leveling guild? Want dan is het na verloop van tijd opgelost uit zichzelf. Anders is het waard om het in de groep te gooien of idd van guild over te stappen.
Ze beweren wel dat het een raiding guild is, zo ben ik er ook voor uitgenodigd. Maar het punt is dat we gewoon te weinig raiden hier, niet eens 1x in de week. Ik had begrepen dat we ooit een Ulduar team hadden, maar velen zijn ondertussen alweer vertrokken. Ik bood dus aan om een nieuwe op te zetten maar de niemand doet er wat aan? Ik, met een van de laatste ranks probeert hier gewoon raids te organiseren om iemand maar eens te porren of ze er zin in hebben. Ik wil gewoon vaste dagen hebben, een vast team met invallers en gewoon lekker gaan raggen.

Daarnaast doen we nooit eens OS10 of EoE10. Iemand tips hoe ik in guilds die gewoon lekker op niveau raiden? Ik hoor ze nooit in /2

• Mektheb
Anoniem: 307613 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:46:
[...]

epic battles in x-rds?? ally losers die low lvl's ganken:)
Nou niet in Catclysm aangezien de barrens half vernietigd is en Xroads weg is :) , dus de plek een open veld is met bos en scheuren kan je der best knokken ?..

En ja je corpskampe totdat je je pc uitdrukt maakt mij blij :)
/sarcasm off

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 295829 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:45:
vroegah, in de hoogtij dagen werden er nog weleens raids georganiseerd naar de barrens, en na 5 minuten stond er ook een horde raid klaar om de boel op te vangen, mooie tijden.
Ja, bij ons ook met <the New Light> (waarvan de puinhopen nu <F A T E> vormen waar ik in zit)
Startpunt was altijd Theramore. Dan naar Barrens, door Camp Taurojo, door Crossroads, initieel door Razor Hill en dan naar de hoofdpoort van Orgrimmar En dat iedere Vrijdag voor weken achter elkaar. Het was leuk om te zien dat na een week of twee drie de hordes al rekening hielden met het bezoekje van <The New Light> aan hun deur. Altijd een slagveld voor de poorten van Orgrimmar. Zo heb ik Ragefire Chasm gehaald, mijn guild had een letterlijk slagveld veroorzaakt bij de poorten en ik via Invisibility naar Ragefire Chasm sneaken. :D

Wat een verassing ook toen we plotseling vrijdagaaf door de achteringang kwamen. :D
Echt gewoon super om te doen. Ze wisten in Orgrimmar altijd al een half uur eerder dat de hordeplaatsjes op weg naar hun plat werden gewalst. :P

Anoniem: 307613

Mektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:56:
[...]

Nou niet in Catclysm aangezien de barrens half vernietigd is en Xroads weg is :) , dus de plek een open veld is met bos en scheuren kan je der best knokken ?..

En ja je corpskampe totdat je je pc uitdrukt maakt mij blij :)
/sarcasm off
helemaal top, jammer dat je niet op Thunderhorn speelt :) zou leuk zyn om je een x tegen te komen 8)
maar zie je wel in Aion ;)

Ja, bij ons ook met <the New Light> (waarvan de puinhopen nu <F A T E> vormen waar ik in zit)
Startpunt was altijd Theramore. Dan naar Barrens, door Camp Taurojo, door Crossroads, initieel door Razor Hill en dan naar de hoofdpoort van Orgrimmar En dat iedere Vrijdag voor weken achter elkaar. Het was leuk om te zien dat na een week of twee drie de hordes al rekening hielden met het bezoekje van <The New Light> aan hun deur. Altijd een slagveld voor de poorten van Orgrimmar. Zo heb ik Ragefire Chasm gehaald, mijn guild had een letterlijk slagveld veroorzaakt bij de poorten en ik via Invisibility naar Ragefire Chasm sneaken.

Wat een verassing ook toen we plotseling vrijdagaaf door de achteringang kwamen.
Echt gewoon super om te doen. Ze wisten in Orgrimmar altijd al een half uur eerder dat de hordeplaatsjes op weg naar hun plat werden gewalst.
Jaaah dat waren inderdaad de tijden.. Hillsbrad foothills was altijd ons ding.
Altijd begon het met 1 lvl 60 die een lvl 22 pwnde die daar rustig zat te queste. Vervolgens haalt hij zijn main, en begint het heen en weer. Totdat er iemand besluit om een raid te vormen.. dan werd het echt leuk :D..

Vroegahhh had je nog de Dishonorable kill, moet toch zeggen dat ik wel blij ben dat Blizz dat heeft weggehaald.. er gebeuren nu daardoor wel meer "pvp cityraids" zonder dat je rekening hoeft te houden met Citizens!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 17:18
redfoxert schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:33:
[...]

En hoe weet je dat je net DIE quest krijgt?? Juist, door in Ungoro je dino te summonen. Blijkt dan dat je die eieren nodig hebt in Tanaris....

klopt, maar zoals ik al zei, ik heb het geluk 8 van de 10 q's dat vlees te verzamelen, en m'n broertje doet dezelfde, die heeft 7 van de 10 keer vlees moeten pikken..

idd, het kan natuurlijk sneller als je niet dat gelukt hebt, maar ja, ik uit alleen mijn ervaring.. _/-\o_

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Zeror
Mektheb schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:56:
[...]

Xroads weg. Dat heb ik nergens gelezen anders. Ik verwacht meer dat xroads meer fortified walls zal hebben en dus gewoon nog steeds een questhub is voor (northern) Barrens.

• Mektheb
Rakkerzero schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:27:
[...]

Xroads weg. Dat heb ik nergens gelezen anders. Ik verwacht meer dat xroads meer fortified walls zal hebben en dus gewoon nog steeds een questhub is voor (northern) Barrens.
Ja in de Zin van het wordt verplaatst omdat de scheur door het midden loopt dus volgens mij Xroads half kapot is en het dan inderdaad iets moved met een soort Fortress maar links richting de great lift is er wel een open veld :P geloof ik..Want dat kleine stadje daar gaat wel weg toch ? :P
Anoniem: 307613 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:09:
[...]

helemaal top, jammer dat je niet op Thunderhorn speelt :) zou leuk zyn om je een x tegen te komen 8)
maar zie je wel in Aion ;)
hahaha :P tot dan ben je asmodi of ? :P ben niet zo'n beul die low lvles kiled liever iemand die gladiator heet
of ik wordt hard geraped :P

[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2009 15:38 ]

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Om even terug te komen op alle craft gear. Ik vind dat crafted gear beter moet zijn dan gear die kan droppen in raids. Je moet tenslotte al die moeite doen om je prof om hoog te krijgen.

Ander verhaal. De verschillen tussen de tier sets zijn te groot en de dps op de wapens zijn ook te groot verschil.

in tbc ging het allemaal met vele kleinere stappen.

Nog een ander ding. PVP gear is LELIJK. Wat is er met gebeurt ? in tbc was pvp gear gwoon vet. ( de tier gear was ook gwoon nice , qua looks ) ( merciless anyone > )
Daarom pvp ik ook niet :-/

Nog een ander ding. PVP gear is LELIJK. Wat is er met gebeurt ? in tbc was pvp gear gwoon vet. ( de tier gear was ook gwoon nice , qua looks ) ( merciless anyone > )
totally agree.. vond de Warlock arena pvp gear toch een van de bruutste..
en over gear gesproken.. Bloodfang > ALL sets

HStyles schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:43:
Om even terug te komen op alle craft gear. Ik vind dat crafted gear beter moet zijn dan gear die kan droppen in raids. Je moet tenslotte al die moeite doen om je prof om hoog te krijgen.

Ander verhaal. De verschillen tussen de tier sets zijn te groot en de dps op de wapens zijn ook te groot verschil.

in tbc ging het allemaal met vele kleinere stappen.

Ik ben het niet eens met het crafted gear gedeelte. Crafted gear is in 9 van de 10 keer namelijk makkelijk te verkrijgen. Professions kan je tegenwoordig in 1 dag al naar 450 boosten. In tegenstelling tot bijvoorbeeld hardmodes in Ulduar die je zonder ervaring toch niet zo makkelijk zal doen. (Alhoewel met de nieuwe ilevel en nerfs het natuurlijk wel makkelijker wordt)

PvP gear is idd lelijk, vooral de Shaman sets vallen me keer op keer tegen. De season 3 set was echt geweldig. De shoulders heb ik nog steeds _O_

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

PvP gear is idd lelijk. Ik had als Mage de helft PvP epic toen ik net 80 was geworden. Zeer duister en gothicachtig. Wel in de sfeer van the Lich King maar niet mooi om aan te zien.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ow, almost forgot. Ik heb gisteren Zul'Farrak gesoloed. Ik ahd de achievement niet Vreemd overigens want ik ahd Zul'Farrak al eens gedaan ruimschoots voordat WotLk uit kwam.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 11:54

Wootlock

Evilution

Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:46:
[...]

totally agree.. vond de Warlock arena pvp gear toch een van de bruutste..
Relentless warlock set ziet er weer bruut uit hoor ;)

"Don't let your dreams be memes"

Auredium schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:09:
Ow, almost forgot. Ik heb gisteren Zul'Farrak gesoloed. Ik ahd de achievement niet Vreemd overigens want ik ahd Zul'Farrak al eens gedaan ruimschoots voordat WotLk uit kwam.
Wellicht heb je een baas in ZF overgeslagen. De naam ben ik even vergeten, maar er is een baas die heel veel mensen niet doen daar.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:50
Als je hem ruimschoots voor WotLK had gedaan zou het ook nog kunnen dat achievements nog niet bestonden ;)

Zit een beetje in dubio, aan de ene kant wil ik erg graag raiden, aan de andere kant mis ik op dit moment sowieso al 1 van de 3 avonden door werk. Dat breekt een beetje de routine, en dat zorgt er weer voor dat ik toch iets minder gemotiveerd ben om er op de andere twee avonden wel ALTIJD te zijn.

Daarnaast mis ik vaak de 10man hardmodes doordat ik op de woensdag sowieso vaak betere dingen te doen heb...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:14:
[...]
Wellicht heb je een baas in ZF overgeslagen. De naam ben ik even vergeten, maar er is een baas die heel veel mensen niet doen daar.
Gaz'rhilla. Maar dat heeft niets met de baas te maken, je moet daadwerkelijk een quest gedaan hebben voor die baas als je het voor de invoering van de achievements hebt gedaan. Zonder voltooide quest in je historie is er geen enkele manier voor het spel om te bepalen welke bazen je nou wel of niet gekilld hebt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 11:35
Kut, $#@%$@%#@%$@#%!#@$.

Net even in de gouwigheid wat characters verwijderd, heb ik per ongeluk mijn main verwijdert. 8)7

Wat kun je in zo'n geval het beste doen? Contact opnemen met een GM of support form invullen?

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:') daar moet je blizzard voor contacteren en hopen dat ze niet moeilijk doen.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:14:
[...]
Nee, die hadden we toen ook gedowned. Achter die deur wat door zo'n goblin de lucht in wordt geblazen.

dev10 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:31:
Kut, $#@%$@%#@%$@#%!#@$.

Net even in de gouwigheid wat characters verwijderd, heb ik per ongeluk mijn main verwijdert. 8)7

Wat kun je in zo'n geval het beste doen? Contact opnemen met een GM of support form invullen?
Vroeger heb ik wel eens een ticket gemaakt en toen hielp een GM mij de char weer terug te krijgen. Probeer zoveel mogelijk dingen die je char had op te schrijven. Mijn gear was namelijk niet meer terug te krijgen. Als ik geweten had wat voor gear ik toen had, kreeg ik mijn gear gewoon terug. Nu had ik een hele tijd geen WoW meer gedaan. En jij bent er wel snel bij. Dus misschien is dat niet eens nodig.

Die support forms duren in mijn ervaring nogal lang.

Succes :o

MrVegeta schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:32:
:') daar moet je blizzard voor contacteren en hopen dat ze niet moeilijk doen.
Blizzard contacteren zal niet veel zin hebben :')

ik denk dat hij Gahzrilla bedoelt.. dit sloeg vrijwel iedereen over omdat je tot kort geleden altijd Mallet nodig hebt. En bijna niemand had het omdat ze altijd naar Jinthalor (arathi highlands) moesten.. open PvE Elites pwnen.
Dit zat in de Questchain....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 10-09-2009 16:37 ]

• Kevinp
Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:16:
[...]

Jaaah dat waren inderdaad de tijden.. Hillsbrad foothills was altijd ons ding.
Altijd begon het met 1 lvl 60 die een lvl 22 pwnde die daar rustig zat te queste. Vervolgens haalt hij zijn main, en begint het heen en weer. Totdat er iemand besluit om een raid te vormen.. dan werd het echt leuk :D..

Vroegahhh had je nog de Dishonorable kill, moet toch zeggen dat ik wel blij ben dat Blizz dat heeft weggehaald.. er gebeuren nu daardoor wel meer "pvp cityraids" zonder dat je rekening hoeft te houden met Citizens!
ze zouden die dishonorable kills ook moeten doen voor mensen die 10lvl's of meer lager zijn dan jou :). Ik dacht eerst ook altijd dat het daarvoor was, helaas niet dus...

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-05 14:11
Aha is die mallet niet meer nodig dan?
Kan ik hem uit mijn bank weggooien :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:37:
[...]

ze zouden die dishonorable kills ook moeten doen voor mensen die 10lvl's of meer lager zijn dan jou :). Ik dacht eerst ook altijd dat het daarvoor was, helaas niet dus...
Nee joh, als je daar niet tegen kunt kan je beter op een PvE server gaan spelen :P

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:35:
[...]

ik denk dat hij Gahzrilla bedoelt.. dit sloeg vrijwel iedereen over omdat je tot kort geleden altijd Mallet nodig hebt. En bijna niemand had het omdat ze altijd naar Jinthalor (arathi highlands) moesten.. open PvE Elites pwnen.
Dit zat in de Questchain....
Nou, mijn groepje voor WotLk had dus wel die Mallet. Maar je hoeft voor de achieve alleen de chief te doden.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:37:
[...]

Als je DKs krijgt voor het killen van spelers 10 levels lager dan jou dan kan je er zeker van zijn dat city raids opzettelijk een aantal van die lowbies meenemen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Kapoen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:46:
[...]

Als je DKs krijgt voor het killen van spelers 10 levels lager dan jou dan kan je er zeker van zijn dat city raids opzettelijk een aantal van die lowbies meenemen.
ahaah WIN

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Het hele idee van HK"s en DK's is alweer uit de game getrokken dus dat scheelt :p

was geloof ik versie 1.3 dat dat kwam.. toen was het brilliant.. elke week zoveel mogelijk honor sparen en kijken hoever je was naar de volgende rank :) Ik vind het nog steeds jammer dat ze het eruit hebben gehaald.. want dat was tenminste leuk! Nu is het gewoon afk gaan in bg.. en wachten op de volgende.. tenminste.. dat is de mentaliteit van 30% van de spelers.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

[...]

En zo zou je in principe (makkelijker) geganked kunnen worden door lowbies. Niet echt leuk.

SpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:54:
[...]

Het hele idee van HK"s en DK's is alweer uit de game getrokken dus dat scheelt :p

was geloof ik versie 1.3 dat dat kwam.. toen was het brilliant.. elke week zoveel mogelijk honor sparen en kijken hoever je was naar de volgende rank :) Ik vind het nog steeds jammer dat ze het eruit hebben gehaald.. want dat was tenminste leuk! Nu is het gewoon afk gaan in bg.. en wachten op de volgende.. tenminste.. dat is de mentaliteit van 30% van de spelers.
Over een tijdje komen de ranks gelukkig weer terug. Misschien het einde van arena. Als er weapons gehaald kunnen worden zie ik iig geen reden om arena te spelen.

ken nog de eindeloze dagen van BG raiden.. Pre-made WSG/AB.
Je moest toch echt zweten om een nieuwe rank te halen. elke woensdag was dan de standings.. en hopen dat je Honor Bar gevuld was zodat je een nieuwe rank had. Iedereen wilde toch wel voor de Champion rank volgens mij, want toen kreeg je dus korting of gratis die 100% mount.

vind het nog steeds stoer als ik iemand tegenkom met rank High Warlord <name>
Vind dat vetter dan Gladiator

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

chromeeh schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:21:
[...]

Er zijn zat tips & tricks te vinden op het net hier over :D
Een ding wat je kunt proberen is group up met een pally en gebruik z´n crusaders aura.
Dan houd je hem wel bij (heb dat vaak gedaan op mijn pally namelijk).

Diablo3

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-05 17:59
Ik heb mijn pc ontstoft en opnieuw voorzien van een windows installatie.
Vannacht wordt de client opnieuw gedownload en geinstalleerd. Vanaf morgen ga ik weer lekker mee WoW-en.

• Zeror
Volgende deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GotiONQzQaWzwr58Dpef469B/full.jpg

klik op het plaatje :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.