Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.345 views

Anoniem: 316512

dev10 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:31:
Kut, $#@%$@%#@%$@#%!#@$.

Net even in de gouwigheid wat characters verwijderd, heb ik per ongeluk mijn main verwijdert. 8)7

Wat kun je in zo'n geval het beste doen? Contact opnemen met een GM of support form invullen?
Vroeger heb ik wel eens een ticket gemaakt en toen hielp een GM mij de char weer terug te krijgen. Probeer zoveel mogelijk dingen die je char had op te schrijven. Mijn gear was namelijk niet meer terug te krijgen. Als ik geweten had wat voor gear ik toen had, kreeg ik mijn gear gewoon terug. Nu had ik een hele tijd geen WoW meer gedaan. En jij bent er wel snel bij. Dus misschien is dat niet eens nodig.

Die support forms duren in mijn ervaring nogal lang.

Succes :o

MrVegeta schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:32:
:') daar moet je blizzard voor contacteren en hopen dat ze niet moeilijk doen.
Blizzard contacteren zal niet veel zin hebben :')

Anoniem: 314532

Wellicht heb je een baas in ZF overgeslagen. De naam ben ik even vergeten, maar er is een baas die heel veel mensen niet doen daar.
ik denk dat hij Gahzrilla bedoelt.. dit sloeg vrijwel iedereen over omdat je tot kort geleden altijd Mallet nodig hebt. En bijna niemand had het omdat ze altijd naar Jinthalor (arathi highlands) moesten.. open PvE Elites pwnen.
Dit zat in de Questchain....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 314532 op 10-09-2009 16:37 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:16:
[...]

Jaaah dat waren inderdaad de tijden.. Hillsbrad foothills was altijd ons ding.
Altijd begon het met 1 lvl 60 die een lvl 22 pwnde die daar rustig zat te queste. Vervolgens haalt hij zijn main, en begint het heen en weer. Totdat er iemand besluit om een raid te vormen.. dan werd het echt leuk :D..

Vroegahhh had je nog de Dishonorable kill, moet toch zeggen dat ik wel blij ben dat Blizz dat heeft weggehaald.. er gebeuren nu daardoor wel meer "pvp cityraids" zonder dat je rekening hoeft te houden met Citizens!
ze zouden die dishonorable kills ook moeten doen voor mensen die 10lvl's of meer lager zijn dan jou :). Ik dacht eerst ook altijd dat het daarvoor was, helaas niet dus...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 20:16
Aha is die mallet niet meer nodig dan?
Kan ik hem uit mijn bank weggooien :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:37:
[...]

ze zouden die dishonorable kills ook moeten doen voor mensen die 10lvl's of meer lager zijn dan jou :). Ik dacht eerst ook altijd dat het daarvoor was, helaas niet dus...
Nee joh, als je daar niet tegen kunt kan je beter op een PvE server gaan spelen :P

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 314532 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:35:
[...]

ik denk dat hij Gahzrilla bedoelt.. dit sloeg vrijwel iedereen over omdat je tot kort geleden altijd Mallet nodig hebt. En bijna niemand had het omdat ze altijd naar Jinthalor (arathi highlands) moesten.. open PvE Elites pwnen.
Dit zat in de Questchain....
Nou, mijn groepje voor WotLk had dus wel die Mallet. Maar je hoeft voor de achieve alleen de chief te doden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
Kevinp schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:37:
[...]

Als je DKs krijgt voor het killen van spelers 10 levels lager dan jou dan kan je er zeker van zijn dat city raids opzettelijk een aantal van die lowbies meenemen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Kapoen schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:46:
[...]

Als je DKs krijgt voor het killen van spelers 10 levels lager dan jou dan kan je er zeker van zijn dat city raids opzettelijk een aantal van die lowbies meenemen.
ahaah WIN

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Het hele idee van HK"s en DK's is alweer uit de game getrokken dus dat scheelt :p

was geloof ik versie 1.3 dat dat kwam.. toen was het brilliant.. elke week zoveel mogelijk honor sparen en kijken hoever je was naar de volgende rank :) Ik vind het nog steeds jammer dat ze het eruit hebben gehaald.. want dat was tenminste leuk! Nu is het gewoon afk gaan in bg.. en wachten op de volgende.. tenminste.. dat is de mentaliteit van 30% van de spelers.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

[...]

En zo zou je in principe (makkelijker) geganked kunnen worden door lowbies. Niet echt leuk.

SpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:54:
[...]

Het hele idee van HK"s en DK's is alweer uit de game getrokken dus dat scheelt :p

was geloof ik versie 1.3 dat dat kwam.. toen was het brilliant.. elke week zoveel mogelijk honor sparen en kijken hoever je was naar de volgende rank :) Ik vind het nog steeds jammer dat ze het eruit hebben gehaald.. want dat was tenminste leuk! Nu is het gewoon afk gaan in bg.. en wachten op de volgende.. tenminste.. dat is de mentaliteit van 30% van de spelers.
Over een tijdje komen de ranks gelukkig weer terug. Misschien het einde van arena. Als er weapons gehaald kunnen worden zie ik iig geen reden om arena te spelen.

ken nog de eindeloze dagen van BG raiden.. Pre-made WSG/AB.
Je moest toch echt zweten om een nieuwe rank te halen. elke woensdag was dan de standings.. en hopen dat je Honor Bar gevuld was zodat je een nieuwe rank had. Iedereen wilde toch wel voor de Champion rank volgens mij, want toen kreeg je dus korting of gratis die 100% mount.

vind het nog steeds stoer als ik iemand tegenkom met rank High Warlord <name>
Vind dat vetter dan Gladiator

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-05 07:38

Tao

DPC DE_KOMETEN

chromeeh schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:21:
[...]

Er zijn zat tips & tricks te vinden op het net hier over :D
Een ding wat je kunt proberen is group up met een pally en gebruik z´n crusaders aura.
Dan houd je hem wel bij (heb dat vaak gedaan op mijn pally namelijk).

Diablo3

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 09:39
Ik heb mijn pc ontstoft en opnieuw voorzien van een windows installatie.
Vannacht wordt de client opnieuw gedownload en geinstalleerd. Vanaf morgen ga ik weer lekker mee WoW-en.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:59
Volgende deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GotiONQzQaWzwr58Dpef469B/full.jpg

klik op het plaatje :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.