Ik speel al een hele poos niet meer op Bladefist, we zijn met een hele grote groep naar Outland verhuisd, pré-TBC nog...
Aaah x) kijk is aan toen was ik niet meegegaan haha achter gebleven in Grace of Elune en later Freak CircusVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:24:
Ik speel al een hele poos niet meer op Bladefist, we zijn met een hele grote groep naar Outland verhuisd, pre-TBC nog...
Verwijderd
Ik vond het wel echt heel erg leuk op Bladefist voor de grote exodus, super leuke community, op de een of andere manier is dat op Outland toch altijd minder geweest. Op Bladefist speelde ik in Mirage, ik weet niet of je dat nog kent, is al zo lang geleden. Het allerleukste vond ik nog wel de week na de release, de grote zerg bij de spawnspots, zoals Brill. Echt grandioos, in de rij staan voor questmobs
Heel apart sfeertje hing er toen nog
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 14:28 ]
Ja ken mirage :)zat op bladefist sinds de start van WoW, alleen is bladefist nu dood en noemen ze het Deadfist er zijn 2 progress guilds 1 alliance 1 horde en de rest is casual stuff..Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:26:
Ik vond het wel echt heel erg leuk op Bladefist voor de grote exodus, super leuke community, op de een of andere manier is dat op Outland toch altijd minder geweest. Op Bladefist speelde ik in Mirage, ik weet niet of je dat nog kent, is al zo lang geleden.
Totaal van 3000 man op server inclusief alts enz, en het is inderdaad bere gezellig leuke community iedereen kent mekaar en dat is wel ok
Maar voor progress en raiden mja
Verwijderd
Jammer is dat ja, maar ik weet nog wel dat MC echt niet te spelen was op een gegeven moment. Wat een crappy performance had die server, niet normaal. Hoe is dat tegenwoordig?
In welke guild zit je op Outland? Ik speel ook al een tijdje op Outland =) Wel een vette server imo
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tegenwoordig is het wel okVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:33:
Jammer is dat ja, maar ik weet nog wel dat MC echt niet te spelen was op een gegeven moment. Wat een crappy performance had die server, niet normaal. Hoe is dat tegenwoordig?
Verwijderd
Ik zit op het moment in een casual guild, Fifth-Sin, ik raid ook niet echt meer, zo nu en dan organiseer ik op vrijdag wel eens een Naxx/Ulduar alt-run, maar doordeweeks raid ik eigenlijk niet. Ik zit er wel over te denken een apply te schrijven voor Misantrophe, want het kriebelt nog steeds/weer en daar zitten wat oud-gedienden van de Bladefist tijdChester schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:34:
In welke guild zit je op Outland? Ik speel ook al een tijdje op Outland =) Wel een vette server imo
Lol, ben ook verhuist van lagfist naar outland met Ascension en Bandcamp natuurlijk
.. Puur alleen door lag op dagen van raiden.. Ascension viel uit elkaar met TBC en ben daarna alleen maar casual geweest.. Nu ga ik waarschijnlijk casual raiden in een leuke NL guild op Outland..
Hebben jullie nog meegemaakt de raid op thrall met Medivhs Chosen, Union en nog een grote guild op Bladefist.. Na 5 minuten ongecontrolleerd knallen ging de server down ^^
Hebben jullie nog meegemaakt de raid op thrall met Medivhs Chosen, Union en nog een grote guild op Bladefist.. Na 5 minuten ongecontrolleerd knallen ging de server down ^^
[ Voor 23% gewijzigd door bechown op 02-09-2009 14:53 ]
Outland heb ik ook een hele tijd gespeeld vanaf de start van TBC, in Safe, spelen die daar nog? Had uiteindelijk genoeg van PVP servers en ben naar Draenor gegaan.
Hmmm.... Mijn geschiedenis 
Bloodscalp (ally) --> Twisting Nether (Horde) --> Zenedar (Ally) --> Deathwing (ally ) en nu weer Twisting Nether (Horde).
Denk dat ik hier blijf.. en met faction transfer haal ik mijn ally poppies nog deze kant op.. dan heb ik bijna alle classes tot mijn beschikking
Bloodscalp (ally) --> Twisting Nether (Horde) --> Zenedar (Ally) --> Deathwing (ally ) en nu weer Twisting Nether (Horde).
Denk dat ik hier blijf.. en met faction transfer haal ik mijn ally poppies nog deze kant op.. dan heb ik bijna alle classes tot mijn beschikking
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Bladefist > Burning Blade > Grim batol > Bladefist
In welke guild zat je op TN?SpoTs schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:56:
Verwijderd
Safe speelt nog wel, maar volgens mij niet meer zoals ze hebben gedaan.Kaap schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:55:
Outland heb ik ook een hele tijd gespeeld vanaf de start van TBC, in Safe, spelen die daar nog? Had uiteindelijk genoeg van PVP servers en ben naar Draenor gegaan.
Apathy is verhuisd, Succession, Source en urin Ruin hebben samen Misantrophe gevormd.
Toch nog een aantal Outland mensen hier
Toevallig nog guildmaten hier?
Ik zat in The Wailers en zit nu in Euphoria.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Bloodscalp(horde)>Trollbane(horde)>aszune(horde)>trollbane(horde)>twilight hammer(Horde) nu.
ik heb ook op twilights hammer gespeeldVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:07:
Bloodscalp(horde)>Trollbane(horde)>aszune(horde)>trollbane(horde)>twilight hammer(Horde) nu.
Euphoria ken ik ergens vanChester schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:05:
Toch nog een aantal Outland mensen hierToevallig nog guildmaten hier?

Turalyon (alliance) > Turalyon (alliance) hier. 
And still enjoying it!
And still enjoying it!
Ik zit er pas in, mis ik een grap of zo?
nee, ik ken die naam ergens van maar ik weet niet waarvan hoezo een grap ?..Chester schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:18:
[...]
Ik zit er pas in, mis ik een grap of zo?
maar ik gebruik vaak de verkeerde smiley...
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 02-09-2009 15:26 ]
Ik heb Voornamelijk in Band of Gypsies gezeten, ennuh... volgens mij nog een paar waar ik de namen niet meer van weet.kowapanga schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:59:
[...]
In welke guild zat je op TN?(de 1ste x)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
hmm dat klinkt wel pittig, waarschijnlijk eerst Emalon tot x % nuken, dan Koralon tot x%nuken, en alslaatste emalon heb ik zo het idee, allemaal bijelkaar en pew pew pewMacchill schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:20:
Dus onze grote vriend Emalon heeft een homie gevonden die een beetje gelijk niveau is.. Koralon the Flame Watcher!
En dus zijn er enkele achievements erbij gekomen, waaronder:
Earth, Wind & Fire (10/25 player)
Defeat Archavon the Stone Watcher, Emalon the Storm Watcher, and Koralon the Flame Watcher within 60 seconds of each other in 10/25-player mode.
Ik bedoel, moet je toch wel aardig goed zijn om ze alle 3 tegelijk aan te vallen...
Hmm met die overcharge lijkt me dat best lastig op zich... waarschijnlijk bedoel je Archavon dan Koralon en dan Emalon? ;PGohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:31:
[...]
hmm dat klinkt wel pittig, waarschijnlijk eerst Emalon tot x % nuken, dan Koralon tot x%nuken, en alslaatste emalon heb ik zo het idee, allemaal bijelkaar en pew pew pew
Soort van opgefokte versie van Nexus split personality?Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:31:
hmm dat klinkt wel pittig, waarschijnlijk eerst Emalon tot x % nuken, dan Koralon tot x%nuken, en alslaatste emalon heb ik zo het idee, allemaal bijelkaar en pew pew pew
Maar dan is VoA veranderd? Normal kon je die boss niet naar het midden pullen, buiten zijn room resette hij al. Dus of dat is veranderd, of je zal echt je team enorm moeten splitsen om dit uberhaubt haalbaar te maken. Wat me btw niet makkelijk is door die charging adds die nuken op 10.
Wowhead comments lijken erop te wijzen dat ze nu wel de room uitkunnen (wat nog bizar pittig is maargoed).
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2009 15:49 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja lastig alles is lastig als je het voor het eerst doet,SinergyX schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:44:
[...]
Soort van opgefokte versie van Nexus split personality?
Oefening baard kunst toch ?
Mja, menig pug faalt nog compleet op VoA25 Emalon, die andere knikker is nu vrij simpel.
Beetje jammer enkel dat er een week lock op VoA zit, imho teveel voor een '3 boss raid'. (meestal sta je half uurtje later al weer buiten zonder enige drop
).
Beetje jammer enkel dat er een week lock op VoA zit, imho teveel voor een '3 boss raid'. (meestal sta je half uurtje later al weer buiten zonder enige drop
Right after the pull, Koralon begins to stack Burning Fury, giving the fight a soft enrage. Koralon does not have a hard enrage.
Because of his Meteor Fists self-buff (amplified by Burning Fury), you will need to use two tanks standing in one spot. The Meteor Fists damage will be shared between those two tanks.
Everyone must get out of the fires spots quickly, tanks should agree on which side to leave. The Burning Breath (amplified by Burning Fury) cannot be avoided and must be healed through.
Due to the heavy incoming damage on both the tanks and the raid it is recommended to have 3 healers. Make sure you have either Fire Resistance Aura or Fire Resistance Totem up since most of Koralon's damage is based on fire.
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2009 15:54 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zonder ?SinergyX schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:51:
Mja, menig pug faalt nog compleet op VoA25 Emalon, die andere knikker is nu vrij simpel.
Beetje jammer enkel dat er een week lock op VoA zit, imho teveel voor een '3 boss raid'. (meestal sta je half uurtje later al weer buiten zonder enige drop).
[...]
Heb me hele Deadly set daar gehaald xD,
Maar nog steeds VoA te zielig voor woorden, over 2 exp kan je je tier kopen voor 3000g per item ofzo...zie het zo gebeuren, en het maakt me geen zak uit kwa gear hoor maar alleen omdat het te simpel is al
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 02-09-2009 15:57 ]
Volgens mij resetten ze als je ze probeert buiten hun eigen kamer te pullen .......Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:31:
[...]hmm dat klinkt wel pittig, waarschijnlijk eerst Emalon tot x % nuken, dan Koralon tot x%nuken, en alslaatste emalon heb ik zo het idee, allemaal bijelkaar en pew pew pew
[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 02-09-2009 16:02 ]
SpoTs schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:56:
Hmm hebben jullie dan niet het gevoel te blijven plakken ? Op mijn server, The Venture Co heb ik echt mensen ontmoet, uit nederland, denemarken etc. Met hun heb ik echt heel veel gespeelt, en ben ik heel veel te weten gekomen. Je merkt het als de een gaat verhuizen, de ander heeft een baby gekregen en speelt wat minder.Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:59:
Bladefist > Burning Blade > Grim batol > Bladefist
Het zijn de mensen die mij terug gaan trekken naar het spel. Ik speel op dit moment namelijk niet meer. Het is de server, de community en de Guilds waarmee vanallerlei dingen gebeuren. Ik kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren als ik naar een andere server ging. Niemand kent me, niemand zou me zo inviten en niemand zou me zo toevertrouwen aan een Raid als leider, of als main tank van een guild. Dat is gewoon helemaal opnieuw beginnen, zonder leveling.
Hebben jullie dat niet ??
Hey haha! ik zit ook op Turalyon atm..Exitium schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:15:
Turalyon (alliance) > Turalyon (alliance) hier.
And still enjoying it!
mijn geschiedenis was overigens zo ;
Dreanor (ally) -> Al Akir (horde) -> Boulderfist (Horde) -> Turalyon (ally)
Ik heb van die emalon enkel valorous legs gehad van de weet ik hoeveel runs, die andere boss heb ik alleen maar gladiator gear zien droppen. Afgelopen 3 weken geen hunter zut gezienMektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:56:
Zonder ?
Heb me hele Deadly set daar gehaald xD,
Maar nog steeds VoA te zielig voor woorden, over 2 exp kan je je tier kopen voor 3000g per item ofzo...zie het zo gebeuren, en het maakt me geen zak uit kwa gear hoor maar alleen omdat het te simpel is al
Naam? En join the club, lopen er hier wel meer rond.ZipperJR schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:03:
Hey haha! ik zit ook op Turalyon atm..
Ja Zeker dat heb ik ook, wij hebben jaarlijks een guildmeeting in london lekker boring denk je ?BastiaanCM schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:02:
[...]
[...]
Hmm hebben jullie dan niet het gevoel te blijven plakken ? Op mijn server, The Venture Co heb ik echt mensen ontmoet, uit nederland, denemarken etc. Met hun heb ik echt heel veel gespeelt, en ben ik heel veel te weten gekomen. Je merkt het als de een gaat verhuizen, de ander heeft een baby gekregen en speelt wat minder.
Het zijn de mensen die mij terug gaan trekken naar het spel. Ik speel op dit moment namelijk niet meer. Het is de server, de community en de Guilds waarmee vanallerlei dingen gebeuren. Ik kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren als ik naar een andere server ging. Niemand kent me, niemand zou me zo inviten en niemand zou me zo toevertrouwen aan een Raid als leider, of als main tank van een guild. Dat is gewoon helemaal opnieuw beginnen, zonder leveling.
Zweden / Noren komen erg tof
Rede waarom ik van Bladefist wegging was Simpel ik wil voor de lichking uit is Kj in sunwell killen liefst pre-nerf, naja dat lukte niet maar wel alles tot en met Muru Pre-nerf, dus daar was ik wel blij mee
Toen de lichking kwam ging ik weer terug naar Bladefist er spelen 10 RL vrienden van me op sommige wel in me guild sommige niet.
En ken alle oude mensen die Pre-tbc ook speelde en nog spelen, en dan krijg je inderdaad die wordt ouder en heeft een baby maar komt af en toe casual, die kapt helemaal maar ook mensen die ik ken vanaf level 20 die ik nog steeds spreek
Vaak sta ik in dalaran met me E-peen met 3 chat hokjes open te wishperen met verschillende mensen tot ik ga raiden
Dus ja ik speel er meer voor de community dan de progress
Verwijderd
Normaal lees ik alleen door dit topic op mijn werk maar sinds er guildies reageren op GoT wilde ik toch even reageren. Ben sinds kort ook member van Fifth-Sin op Outland. Resto druid genaamd Vaesson. Voor de mede-gotters op outland: /w een keer voor een heroic of iets dergelijks. Altijd gezellig!Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:39:
[...]
Ik zit op het moment in een casual guild, Fifth-Sin, ik raid ook niet echt meer, zo nu en dan organiseer ik op vrijdag wel eens een Naxx/Ulduar alt-run, maar doordeweeks raid ik eigenlijk niet. Ik zit er wel over te denken een apply te schrijven voor Misantrophe, want het kriebelt nog steeds/weer en daar zitten wat oud-gedienden van de Bladefist tijd
Naja.. ik heb eigenlijk geleerd van al deze server hops dat gewoon 90% kids zijn en retarded, 5% goed volk en 5% die het spel echt goed kunnen spelen.BastiaanCM schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:02:
[...]
[...]
Hmm hebben jullie dan niet het gevoel te blijven plakken ? Op mijn server, The Venture Co heb ik echt mensen ontmoet, uit nederland, denemarken etc. Met hun heb ik echt heel veel gespeelt, en ben ik heel veel te weten gekomen. Je merkt het als de een gaat verhuizen, de ander heeft een baby gekregen en speelt wat minder.
Dus "vrienden" maken online met mensen vind ik niet meer zo spannend. Speel met 1 irl mate nog en 1 gast die ik al een erg lange tijd ken op Twisting Nether. skype aan en gezellig instances doorknallen is echt epic.
Ik ben een officer in Sinisters, en speel ook al weer een jaartje of twee op Outland met mijn paladin AenaeChester schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:05:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Yoyo . eerste post hier omdat het nu toch wel dichtbij komtVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:03:
[...]
Safe speelt nog wel, maar volgens mij niet meer zoals ze hebben gedaan.
Apathy is verhuisd, Succession, Source en urin Ruin hebben samen Misantrophe gevormd.
Paladin: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Outland&n=Playlogic
Hunter: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&n=Takenmdown
Safe is idd niet meer actief sinds ik terug ben .. baal ik wel van maargoed. we doen nog af en toe 10 mans en veel hc grind. Vanavond gaan we alle hard mode toc10 gewoon feesten. ^^
_____
Proqzor! ik herinner je nog van Roman ^^. Zat bij hem in de klas in Groningen en was ook wel eens in Munein aanwezig. Het is roman zelfs die mij wow introduceerde. vuile rat dat ie is. Speelt roman nog wow trouwens?
ow wacht inderdaad, had de namen omgedraait. maar zoals ook al geopperd word geen idee of je ze naar elkaar toe kan pullen? helemaal met de 10 man kan je moeilijk je dps opsplitsen denk ik. en dan heb je ook nog enrage timers pfffSpoTs schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:35:
[...]
Hmm met die overcharge lijkt me dat best lastig op zich... waarschijnlijk bedoel je Archavon dan Koralon en dan Emalon? ;P
Mijn naam is Taletha (ben een lvl 52 shadow priest atm) .. ben hier opnieuw begonnen met paar maten nadat me oude horde guild uit elkaar is geklapt (had daar een Ulduar 25 geared dps/tanking warrior).Exitium schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:14:
[...]
Naam? En join the club, lopen er hier wel meer rond.
Klikkerdeklik in m'n signature?Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:27:
[...]
ooow gaaf welke guild zit je en welke faction speel je?
Char: Mcblack - Gnome Warrior
Guild: Aliance Fury
Speel ook op Outland, wel Alliance side (net als Kees hierboven)Chester schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:05:
Tita, human warlock... sinds kort ook officer (bij Innervate)
Serverfirst Anub'Arak kill op ToC 10 man hier op Turalyon met onze mediocre guild , toch nog een succesje
Niet dat het moeilijk was maar goed. Paar uurtjes geleden.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Iets na achten begonnen, paar stomme wipes op PVP, oneshot Anub. Tijd voor heroic. Anub was op normal iig nog niet 'legendary'. Denk niet dat het een server first is
(weet eigenlijk wel zeker van niet)
We spend our years as a tale that is told
Tenzij iemand em voor 4 uur ofzo neer had wel
. Misschien alliance maar denk het niet. Horde iig zeker niet.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
stomme vraag mss maar weet iemand wat de soft haste cap is voor een destro warlock?
ik heb atm ~ 500 haste. zou ik meer moeten hebben?
als destro zou ik me toch op haste moeten richten of niet?
ALS hit capped dan SP > Haste > Crit
atm heb ik niet buffed 2163 SP / 23.63% crit / 498 haste
waar moet ik me nu oprichten?
http://armory.wow-europe.....xml?r=Darkspear&n=Normaj
ik heb atm ~ 500 haste. zou ik meer moeten hebben?
als destro zou ik me toch op haste moeten richten of niet?
ALS hit capped dan SP > Haste > Crit
atm heb ik niet buffed 2163 SP / 23.63% crit / 498 haste
waar moet ik me nu oprichten?
http://armory.wow-europe.....xml?r=Darkspear&n=Normaj
[ Voor 49% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-09-2009 22:16 ]
This is the Way.
Geen enkele progressie op de Gormoc 10 man heroic. Diverse zaken geprobeerd, eerste try was de beste. 10 man guild, 10 man gear uit Ulduar, Ulduar hardmodes en de nieuwe raid... we missen ergens iets.
Meestal ging het fout bij een afgeleide healer door een cobolt of ff lopen voor een vuurtje. Heel even afgeleid, tank plat. Alle pogingen met 3 healers, meeste (en beste) met 2 tanks en een of twee pogingen met 3 tanks.
Wat is de tactiek, baas negeren tot alle cobolts dood zijn (huge DPS boost op de boss), cobolts negeren tot de baas dood is (je komt een aardig eind maar op een gegeven moment raakt een healer in de problemen), ranged de cobolts laten nuken net als bij normal, we zijn er niet achter gekomen. Nog wel een goede 30/35 pogingen over voor vrijdag.
Meestal ging het fout bij een afgeleide healer door een cobolt of ff lopen voor een vuurtje. Heel even afgeleid, tank plat. Alle pogingen met 3 healers, meeste (en beste) met 2 tanks en een of twee pogingen met 3 tanks.
Wat is de tactiek, baas negeren tot alle cobolts dood zijn (huge DPS boost op de boss), cobolts negeren tot de baas dood is (je komt een aardig eind maar op een gegeven moment raakt een healer in de problemen), ranged de cobolts laten nuken net als bij normal, we zijn er niet achter gekomen. Nog wel een goede 30/35 pogingen over voor vrijdag.
[ Voor 62% gewijzigd door Dutchman! op 03-09-2009 00:08 ]
We spend our years as a tale that is told
Volgens mij respawnen die kobolds op heroic. Iig bleven die pokke dingen bij ons naar beneden komenDutchman! schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:33:
Geen enkele progressie op de Gormoc 10 man heroic. Diverse zaken geprobeerd, eerste try was de beste. 10 man guild, 10 man gear uit Ulduar, Ulduar hardmodes en de nieuwe raid... we missen ergens iets.
yaay ook toc10 gecleared op normal that is. beetje lopen nubben op twin valk'kyr
moet er niet aan denken nog om de faction champions op hardmode te doen!
op mijn pala schildje van Anub opgepikt! en met mijn mage het haste trinket.
op mijn pala schildje van Anub opgepikt! en met mijn mage het haste trinket.
Ben op Silverwing, horde (US) begonnen -> Turalyon, alliance -> Blade Edge, horde -> en nu weer Turalyon, alliance.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Mmm... http://www.wowhead.com/?item=31336 met http://www.wowhead.com/?item=1728
Volgens mij ben ik de enige speler die allebei de swords heeft, heb het in ieder geval nog nergens gezien.
Ghehe, vet. Ik heb laatst een heroic met je gedaanVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:40:
[...]
Yoyo . eerste post hier omdat het nu toch wel dichtbij komt. Ik zit ook op Outland en nog steeds in de guild Safe. Was 2 maanden gestopt. voor ulduar release nog en ben net weer 3 week bezig. Op paladin vooral. In WOTLK heb ik eigenlijk alleen hunter gespeeld en in sunwel etc. nog op mijn paladin.
Paladin: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Outland&n=Playlogic
Hunter: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&n=Takenmdown
Safe is idd niet meer actief sinds ik terug ben .. baal ik wel van maargoed. we doen nog af en toe 10 mans en veel hc grind. Vanavond gaan we alle hard mode toc10 gewoon feesten. ^^
_____
Proqzor! ik herinner je nog van Roman ^^. Zat bij hem in de klas in Groningen en was ook wel eens in Munein aanwezig. Het is roman zelfs die mij wow introduceerde. vuile rat dat ie is. Speelt roman nog wow trouwens?
Wij zijn thuis weer begonnen met een combo'tje sinds vorige week. We hebben er een aantal gemaakt aan de hand van de aanwezige characters die we hebben en het eerste duo was mijn 75 DK en de 74 Shaman van mijn vrouw.
Ze liep nogal wat achter met quests in de verschillende gebieden, daarom zijn we nu bijna gelijk in level; 80% en 90% in 76. Gaat best lekker voor de paar uurtjes die we soms spelen
Dacht alleen dat ik meteen ruzie had toen we vorige week begonnen. Mijn DK doet aardige damage, nu zegt dat weinig met questen dat weet ik, maar ik kom best tot de 1500 dps met blood spec. Mijn vrouw heeft al een 80 DK en die is al een paar keer meegeweest naar ToC/Naxx en vele Hc's. Ze heeft ook flink geinvesteerd in haar gear, we hebben samen haar (blood)spec samengesteld voor de hoogste dps output. Maar ze werd me daar boos toen we vorige week begonnen, ik deed op lvl 75 ongeveer net zoveel damage als dat zij doet op 80. Nog haar rotatie met haar doorgenomen, dat bleken we al gedaan te hebben en dat doet ze ook zoals ik heb aangegeven. Toch boos, alleen niet op mij, maar op haarzelf omdat ze tot de conclusie kwam dat ze te sloom is met acties uitvoeren.
Gevalletje zelfkennis
Ze liep nogal wat achter met quests in de verschillende gebieden, daarom zijn we nu bijna gelijk in level; 80% en 90% in 76. Gaat best lekker voor de paar uurtjes die we soms spelen
Dacht alleen dat ik meteen ruzie had toen we vorige week begonnen. Mijn DK doet aardige damage, nu zegt dat weinig met questen dat weet ik, maar ik kom best tot de 1500 dps met blood spec. Mijn vrouw heeft al een 80 DK en die is al een paar keer meegeweest naar ToC/Naxx en vele Hc's. Ze heeft ook flink geinvesteerd in haar gear, we hebben samen haar (blood)spec samengesteld voor de hoogste dps output. Maar ze werd me daar boos toen we vorige week begonnen, ik deed op lvl 75 ongeveer net zoveel damage als dat zij doet op 80. Nog haar rotatie met haar doorgenomen, dat bleken we al gedaan te hebben en dat doet ze ook zoals ik heb aangegeven. Toch boos, alleen niet op mij, maar op haarzelf omdat ze tot de conclusie kwam dat ze te sloom is met acties uitvoeren.
Gevalletje zelfkennis
When all else fails, resurrect and start over
Grappig om te zien dat er hier meerdere stellen samen spelen. Ik ben ongeveer een jaar geleden samen met mijn vriend begonnen. Hij speelde al wel langer, maar voor mij was het een eerst kennismaking na altijd heel hard geroepen te hebben dat WoW echt niets was. Sindsdien eigenlijk behoorlijk actief, zeker nu in WotLK.
Begonnen met het levelen van een druid waarmee ik als feral behoorlijk actief Naxx heb gedaan. Als hobbyprojectje een shaman gestart die zo goed bevalt dat het inmiddels mijn main is (elemental main, enhancement offspecc). Daarnaast toch ook maar eens een DK gestart (frost) wat me ook wel erg goed bevalt en een hobbyproject samen met mijn vriend namelijk het levelen van zijn warrior met mijn warlock.
Met mijn shammy behoorlijk actief in Ulduar. Na wat guilddrama's onze eigen guild gestart met wat ex-guildies. Inmiddels ook daar wat drama waardoor de progression in Ulduar achterblijft. Blijven nu steken op Yogg (welgeteld 1 avond pogingen gewaagd) en hardmodes is helemaal nog een brug te ver voor de meesten. Ik zit dan ook een beetje te dubben. Nieuwe guild zoeken, servertransfer of gewoon maar blijven.
Ik speel trouwens op Bloodfeather. Niet de meest geweldige server, maar als ik jullie verhalen zo lees is het op andere servers niet superveel beter gesteld op retardgebied ^^
Begonnen met het levelen van een druid waarmee ik als feral behoorlijk actief Naxx heb gedaan. Als hobbyprojectje een shaman gestart die zo goed bevalt dat het inmiddels mijn main is (elemental main, enhancement offspecc). Daarnaast toch ook maar eens een DK gestart (frost) wat me ook wel erg goed bevalt en een hobbyproject samen met mijn vriend namelijk het levelen van zijn warrior met mijn warlock.
Met mijn shammy behoorlijk actief in Ulduar. Na wat guilddrama's onze eigen guild gestart met wat ex-guildies. Inmiddels ook daar wat drama waardoor de progression in Ulduar achterblijft. Blijven nu steken op Yogg (welgeteld 1 avond pogingen gewaagd) en hardmodes is helemaal nog een brug te ver voor de meesten. Ik zit dan ook een beetje te dubben. Nieuwe guild zoeken, servertransfer of gewoon maar blijven.
Ik speel trouwens op Bloodfeather. Niet de meest geweldige server, maar als ik jullie verhalen zo lees is het op andere servers niet superveel beter gesteld op retardgebied ^^
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ben nu lvl 70, heb nog geen WotLK geinstalleerd.
Heeft het zin om wat TBC dailies te doen of leveren de 1e quests van WotLK al meer geld op?
Heeft het zin om wat TBC dailies te doen of leveren de 1e quests van WotLK al meer geld op?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Het ziet ernaar uit dat US al de mogelijkheid heeft tot faction change:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=103389.0
Ik gok dat het dan vandaag in EU zal gaan komen, wat ik me afvraag is: Ik heb een Horde DK en een Alliance DK om dezelfde server en op dezelfde account. zou het kunnen dat ik die alsnog om kan zetten en dan 2 horde dk's heb? kon het namelijk niet in de FAQ vinden.
Verder wil ik nog even inhaken op het spelen met je partner:
Mijn vriendin die wil dus voor geen miljoen WoW spelen, aan de ene kant vind ik t jammer maar aan de andere kant ook weer niet. zo heb je vaak wel meer te bepraten dan alleen maar WoW
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=103389.0
Ik gok dat het dan vandaag in EU zal gaan komen, wat ik me afvraag is: Ik heb een Horde DK en een Alliance DK om dezelfde server en op dezelfde account. zou het kunnen dat ik die alsnog om kan zetten en dan 2 horde dk's heb? kon het namelijk niet in de FAQ vinden.
Mijn vriendin die wil dus voor geen miljoen WoW spelen, aan de ene kant vind ik t jammer maar aan de andere kant ook weer niet. zo heb je vaak wel meer te bepraten dan alleen maar WoW
Op elke server zijn de nodige retards. Ik denk dat het op Thunderhorn wel goed zit. Soms heb je er 1 tussen zitten (gisteren een warlock met 600 dps in TotC HC) maar over het algemeen is het er zeer vermakelijk.Mik! schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:18:
Grappig om te zien dat er hier meerdere stellen samen spelen. Ik ben ongeveer een jaar geleden samen met mijn vriend begonnen. Hij speelde al wel langer, maar voor mij was het een eerst kennismaking na altijd heel hard geroepen te hebben dat WoW echt niets was. Sindsdien eigenlijk behoorlijk actief, zeker nu in WotLK.
Gisteren 25 mans Anub down. Was eigenlijk best simpel. Eerste poging kijken wat de baas allemaal deed, daarna hebben we hem op zijn gat gelegt. Eigenlijk een best simpele baas om eerlijk te zijn. Zondag De heroic versie doen. Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat werken. Ik hoop dat hij een stuk lastiger is dan op normal. Ik vind de instance op dit moment een beetje te makkelijk.
Gisteren nog wel een wipe op de twins. We hadden wat mensen mee die ze nog niet hadden gezien. Maar heb ik het nou goed en zag ik een hele zooi meer damage voorbij komen bij de twins. Vorige keer was het een snipe heal contest als je wat wou healen. Nu had iedereen een dot op zich die voor 2 tot 4k tikte. Mede door deze onverwachte verrassing een wipe. De twins zijn iets lastiger geworden na de buff, maar eigenlijk niets bijzonders.
Jammergenoeg geen loot voor mij gisteren. Er waren 2 ringen gedropped. 1 ging naar een druid met heel veel dkp, de tweede naar onze andere holy priest, hij topt de dkp lijst dus weer geen geluk.
Gisteren nog even op mijn paladin gespeeld, wat zijn dat beesten! in ret spec raak ik niet zonder mana en niet zonder health, en mobs liggen met 3 drukken op de knop (ok soms 4). Ik heb tot en met lvl 60 geraffed met een vriend. Eigenlijk zijn we eerst samen geleveled naar lvl 25. Toen heb ik mijn druid gepakt en zijn we SM cath in gegaan. een run duurt ongeveer 5 minuten. Ik loop een rondje en ik pull de gehele courtyard. Die pull ik weer naar het begin. Maak ze dood. We lopen naar de cathedral, open de deur, pull de baas, iedereen komt. Een paar swipes later ligt alles. We looten de blues gaan naar buiten en herhalen dit 5 keer. Daarna even uitloggen, pauze iets anders doen totdat de instance lockout verdwenen is. En weer overnieuw doen. Met RAF enabled doe je zo'n anderhalf level per run. Dit hou je vol tot lvl 45 (wij hebben gekozen om een andere instance tussendoor te doen, omdat het best saai word
Zo doorgegaan tot 60. Toen direct door naar ony, die even plat gelegt nu het nog kan (Druid zijn awesome!). En dan vrolijk levelen richting de 68 in de outlands. IK heb nu 2 halve avonden gespeeld, ben lvl 64 en het bevalt me prima ^^
Ik speel al redelijke tijd samen met m'n broertje, na een lange tijd 1 account geshared te hebben (hij in de middag -> ik werken, ik in de avond -> hij werken). Maar op een gegeven moment toch een aparte account gemaakt voor m'n broertje, en hij heeft een druid gerolled (we hadden eerst allebei een eigen shammie).Mik! schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:18:
Nu doen we regelmatig heroics en raids samen (met een stel andere dan natuurlijk

gooi al je gear maar weg als je WotLK d'rop heb gezet, elk item is (i.e.g. 99% dan) al stukken beter dan alles pre-WotLK..Shao Kahn schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:47:
Ben nu lvl 70, heb nog geen WotLK geinstalleerd.
Oke voor de rep kan je het doen, maar ik weet niet of je het voor de rep wil doen..
[ Voor 10% gewijzigd door Macchill op 03-09-2009 09:01 ]
Verwijderd
Druids zijn erg makkelijk om te boosten, een hoop dps in beervorm. Maar priests, shamans, paladins, hunters, deathknights (duh), warriors (sommige), warlocks en sommige mages soloen Ony ookpapmetklonten schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:50:
Toen direct door naar ony, die even plat gelegt nu het nog kan (Druid zijn awesome!).
Lol, Stoomwals hier. o.O Eerste keer dat je sig me opvalt.
Weet niet wanneer MM begonnen is (hebben pas gepost nadat ze voor Anub stonden in heroic mode), maar zou inderdaad zomaar een realm first kunnen zijn.
Gisteren weinig gedaan. Was pas laat online, uit eten geweest. Eerst even dailies en ToC HC getanked, jammer genoeg geen upgrades voor de healer die ik meenam. Daarna enchanting op m'n pala wat gelvled en m'n lockje gerenamed en gender change gedaan. Uiteindelijk ook Dragonblight nog explored (nu heel Northrend) en een paar questjes op Coldarra gedaan. Vanaaf weer Ulduar, en zondag gaan we ToC weer proberen, dit keer met tactics.
Gisteren weinig gedaan. Was pas laat online, uit eten geweest. Eerst even dailies en ToC HC getanked, jammer genoeg geen upgrades voor de healer die ik meenam. Daarna enchanting op m'n pala wat gelvled en m'n lockje gerenamed en gender change gedaan. Uiteindelijk ook Dragonblight nog explored (nu heel Northrend) en een paar questjes op Coldarra gedaan. Vanaaf weer Ulduar, en zondag gaan we ToC weer proberen, dit keer met tactics.
Op mijn oude lvl 60 warrior hebk Teebu's Blazing Longsword, die combineerde ik dan met http://www.wowhead.com/?item=13246 voor Jedi roleplaying.Mathijs1 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 01:47:
[afbeelding]
Mmm... http://www.wowhead.com/?item=31336 met http://www.wowhead.com/?item=1728
Volgens mij ben ik de enige speler die allebei de swords heeft, heb het in ieder geval nog nergens gezien.
meer mensen op outland / tweakers dan ik d8
heb zelf een lvl 80 hunter / lvl 80 ret pala en een 80 war .... laaste doe ik niets mee
momenteel guild loos ben aan het rondkijken wat of waar ik ga joinen vind outland atm beetje een bout server...
heb zelf een lvl 80 hunter / lvl 80 ret pala en een 80 war .... laaste doe ik niets mee
momenteel guild loos ben aan het rondkijken wat of waar ik ga joinen vind outland atm beetje een bout server...
Na rose e cient spin
Mwa, gisteren niet veel gedaan. Mijn boots die ik had gewonnen via TOC HC heb ik voorzien van de Icewalker enchant en een epic gem met 20 hit.
Verder heb ik alle human mounts en alle drenaimounts gehaald waardoor ik de achievement heb voor meer dan 10 mounts hebben.
Als ik vanaaf nog tijd heb moet ik echt gold gaan harvesten want ik zit low in cashflow. SoH dailies en met behulp van het gold daarvan ga ik dan een epic gem maken met alchemy die ik dan op AH verkoop.
Verder heb ik alle human mounts en alle drenaimounts gehaald waardoor ik de achievement heb voor meer dan 10 mounts hebben.
Als ik vanaaf nog tijd heb moet ik echt gold gaan harvesten want ik zit low in cashflow. SoH dailies en met behulp van het gold daarvan ga ik dan een epic gem maken met alchemy die ik dan op AH verkoop.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Ya faction change, ga mn lock wss changen naar undead, OP racials voor pvp ftw 
Ook viel me op dat ze rating voor pvp items omlaag geknalt hebben, als je 1500 hebt kan je al 2x relentless halen en met een rating van 2000 heb je toegang tot alle items behalve T2 weapon. Alleen op 2k rating krijg je niet echt veel points en duurt het zo 3 maanden voor je je hele set hebt
En de lucky ones in voa krijgen free relentless loot terwijl het zo 3 weken arena points kost als je het op de normale manier koopt.
Gister die nieuwe boss down in voa 25, dropt er t9 rogue legs, t9 rogue hands, relentless rogue legs, en relentless rogue/feral druid boots ><.
Waren 2 rogues en 1 rogue kreeg alle items behalve de boots, die andere rogue was vrij pissig
Ook viel me op dat ze rating voor pvp items omlaag geknalt hebben, als je 1500 hebt kan je al 2x relentless halen en met een rating van 2000 heb je toegang tot alle items behalve T2 weapon. Alleen op 2k rating krijg je niet echt veel points en duurt het zo 3 maanden voor je je hele set hebt
Gister die nieuwe boss down in voa 25, dropt er t9 rogue legs, t9 rogue hands, relentless rogue legs, en relentless rogue/feral druid boots ><.
Waren 2 rogues en 1 rogue kreeg alle items behalve de boots, die andere rogue was vrij pissig
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 09:28 ]
Verwijderd
http://eu.wowarmory.com/c...s+Hammer&n=Heartz&group=1-BB- schreef op donderdag 03 september 2009 @ 07:52:
Wij zijn thuis weer begonnen met een combo'tje sinds vorige week. We hebben er een aantal gemaakt aan de hand van de aanwezige characters die we hebben en het eerste duo was mijn 75 DK en de 74 Shaman van mijn vrouw.
Gevalletje zelfkennis
deze spec en dan rotatie
it ps ds hs hs rpdump(dcoil) hs hs hs hs ds. ik sta meestal in de top 3 tot top 5. qua dps, maar dit is op zich wel gear afhankelijk, je hit moet in orde zijn en redelijk wat crit is ook meegenomen.
ik had een paar dagen vrij en ik ben gek in m'n hoofd dus ben ik voor lorekeeper/master, hoe het ook heet, gegaan. Eastern Kingdoms ging redelijk snel. EPL en WPL had ik nog weinig in gequest, dus dat ging redelijk snel. Maar nu ben ik sinds zondag bezig met Kalimdor. En daar komen de problemen. Ik heb nu bijna geen quests meer over behalve de dungeon set 1 upgrade chain en librams. Ik ben alle zones door gegaan, alle questhubs bezocht, maar ik kom gewoon 50 quests tekort. Frustrerend dit want ik weet zeker dat ik er nog minimaal 100 over heb in eastern kingdom
blup
Gisteren in een complete pug de nieuwe VoA (25) boss neergelegd op de eerste try, nogal een push-over tbh. Waar Emalon de eerste paar weken nauwelijks met pug aangedurfd werd zal dat met de Flame Watcher totaal anders zijn. Dropt ook nog Triumph gear (zat niets voor mij bij) en emblems.
Emalon dropte wel T8.5 gloves voor me, ik liep nog met T7 rond. \o/
Emalon dropte wel T8.5 gloves voor me, ik liep nog met T7 rond. \o/
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Gister met de guild maar even ToTC 10m in gegaan.
Hadden niet echt de perfecte groep moet ik zeggen maar goed, het gaat om de fun.
Eerste 4bosses geonshot , komen we helemaal happy bij Anub aan(in de hoop een goed gevecht te krijgen)
Damn wat viel dat tegen , beetje ice op de grond knallen en nuken maar
, maar goed weer een 1shot erbij.
Toen begon het feest eindelijk , de ToTC10m HC
We hebben 10 attempts gedaan en het record is 17% op de laatste boss van de northernd beasts, dacht eigenlijk dat we hem zouden killen die try ,maar toen verraste de enrage timer on ineens
Moet zeggen dat HC me niet tegenvalt , ook al hadden we geen ideale setup , lijkt toch aardig pittig
Hadden niet echt de perfecte groep moet ik zeggen maar goed, het gaat om de fun.
Eerste 4bosses geonshot , komen we helemaal happy bij Anub aan(in de hoop een goed gevecht te krijgen)
Damn wat viel dat tegen , beetje ice op de grond knallen en nuken maar
We hebben 10 attempts gedaan en het record is 17% op de laatste boss van de northernd beasts, dacht eigenlijk dat we hem zouden killen die try ,maar toen verraste de enrage timer on ineens
Moet zeggen dat HC me niet tegenvalt , ook al hadden we geen ideale setup , lijkt toch aardig pittig
Was het iemand al opgevallen dat sinds vandaag de faction change optie beschikbaar is en te gebruiken ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Op de US wel. EU nog niet, althans vanmorgen vroeg nog niet. Wou mijn 67 human rogue omzetten naar Horde.ShadowBumble schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:45:
Was het iemand al opgevallen dat sinds vandaag de faction change optie beschikbaar is en te gebruiken ?
Volgens mij kan je met Every quest per zone zien welke questen daar zijn, en welke nog open staan.eendje schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:37:
ik had een paar dagen vrij en ik ben gek in m'n hoofd dus ben ik voor lorekeeper/master, hoe het ook heet, gegaan. Eastern Kingdoms ging redelijk snel. EPL en WPL had ik nog weinig in gequest, dus dat ging redelijk snel. Maar nu ben ik sinds zondag bezig met Kalimdor. En daar komen de problemen. Ik heb nu bijna geen quests meer over behalve de dungeon set 1 upgrade chain en librams. Ik ben alle zones door gegaan, alle questhubs bezocht, maar ik kom gewoon 50 quests tekort. Frustrerend dit want ik weet zeker dat ik er nog minimaal 100 over heb in eastern kingdom
Ik weet niet of het goed werk, heb het ook pas sinds kort.
wow curse
Zo te lezen gaat dit niet werken.

Zo gisteren lekker wat instances doorgelopen op mijn priest als healer nu!
Aardig wat upgrades kunnen scoren. 5 epics in totaal:
http://www.wowhead.com/?item=47218
http://www.wowhead.com/?item=47215
http://www.wowhead.com/?item=47185
http://www.wowhead.com/?item=47181
En ook nog
http://www.wowhead.com/?item=37835
Was weer een mooie avond. Vanavond nog ff wat totc runnen voor de rest van mijn gear.. maar dit was iig een goeie avond voor mijn Disc setje!
Aardig wat upgrades kunnen scoren. 5 epics in totaal:
http://www.wowhead.com/?item=47218
http://www.wowhead.com/?item=47215
http://www.wowhead.com/?item=47185
http://www.wowhead.com/?item=47181
En ook nog
http://www.wowhead.com/?item=37835
Was weer een mooie avond. Vanavond nog ff wat totc runnen voor de rest van mijn gear.. maar dit was iig een goeie avond voor mijn Disc setje!
@ Omega Supreme: welk character speel je het liefst? Je druid of je lock/mage?
Als je dat eerst eens uitzoekt, dan kun je daarna gewoon de fora af om te kijken welke guild eventueel geschikt voor je is. Er zijn echt zat guilds te vinden die 2 a 3 keer per week raiden en toch ulduar clearen op 25 mans! Wij raiden zelf 3 keer per week, raiders moeten gemiddeld 2/3 van de raids aanwezig zijn. Geen sign-ups, gewoon aangeven op het forum als je niet kunt.
Kortom, heel relaxed… heel vriendelijk, we maken zelf onze tactieken en we hebben toch al een aantal hardmodes 25 gedaan. We zijn alliance, een mage kunnen we sowieso niet gebruiken, een druid healer met potentie misschien wel, lock zou eventueel ook nog kunnen denk ik. Alliance, Dragonblight.
Gister was ik pas erg laat thuis, even wat dailys gedaan voor SoH op mijn priestje. Ben shadow gespecced en dat merk je echt ONWIJS goed, alles ligt echt 4 keer zo snel als met mn holy buildje! Toen ik bijna een groepje bij elkaar had voor de daily heroic op mn paladin werd ik gevraagd of ik wilde helpen in TotC-10 als healer.
Dit bleek de heroic versie te zijn, de normal was al gecleared… Na een wipe of 5 hebben we maar opgegeven, denk dat Blizzard een goede dosis aan scherpe timers heeft toegevoegd, het gaat ons nog wel even wat tijd kosten voor we de heroic-10 gaan ownen. De andere groep die bezig was met totc-heroic heeft voor zover ik weet ook niks neer gekregen. Tanks gaan snel plat en de dps moet flink hoog liggen wil je de timer halen voor de 2de wave binnen komt wandelen. Ben benieuwd wat TotC-25 op heroic doet
Als je dat eerst eens uitzoekt, dan kun je daarna gewoon de fora af om te kijken welke guild eventueel geschikt voor je is. Er zijn echt zat guilds te vinden die 2 a 3 keer per week raiden en toch ulduar clearen op 25 mans! Wij raiden zelf 3 keer per week, raiders moeten gemiddeld 2/3 van de raids aanwezig zijn. Geen sign-ups, gewoon aangeven op het forum als je niet kunt.
Kortom, heel relaxed… heel vriendelijk, we maken zelf onze tactieken en we hebben toch al een aantal hardmodes 25 gedaan. We zijn alliance, een mage kunnen we sowieso niet gebruiken, een druid healer met potentie misschien wel, lock zou eventueel ook nog kunnen denk ik. Alliance, Dragonblight.
Gister was ik pas erg laat thuis, even wat dailys gedaan voor SoH op mijn priestje. Ben shadow gespecced en dat merk je echt ONWIJS goed, alles ligt echt 4 keer zo snel als met mn holy buildje! Toen ik bijna een groepje bij elkaar had voor de daily heroic op mn paladin werd ik gevraagd of ik wilde helpen in TotC-10 als healer.
Dit bleek de heroic versie te zijn, de normal was al gecleared… Na een wipe of 5 hebben we maar opgegeven, denk dat Blizzard een goede dosis aan scherpe timers heeft toegevoegd, het gaat ons nog wel even wat tijd kosten voor we de heroic-10 gaan ownen. De andere groep die bezig was met totc-heroic heeft voor zover ik weet ook niks neer gekregen. Tanks gaan snel plat en de dps moet flink hoog liggen wil je de timer halen voor de 2de wave binnen komt wandelen. Ben benieuwd wat TotC-25 op heroic doet
Zou punten uit NotD in morbidity stoppen (DC dmg increase + sudden doom + glyph =Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:33:
http://eu.wowarmory.com/c...s+Hammer&n=Heartz&group=1
deze spec en dan rotatie
it ps ds hs hs rpdump(dcoil) hs hs hs hs ds. ik sta meestal in de top 3 tot top 5. qua dps, maar dit is op zich wel gear afhankelijk, je hit moet in orde zijn en redelijk wat crit is ook meegenomen.

Faction change dus binnenkort ook in Europa, maar eens denken of ik m'n shammy omzet naar koe of m'n priest naar undead.
Huhm vonk wel meevallen heb alleen me wand en 1 trinket gereplaced vanaf 70 naar 80..Macchill schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:00:
[...]
gooi al je gear maar weg als je WotLK d'rop heb gezet, elk item is (i.e.g. 99% dan) al stukken beter dan alles pre-WotLK..
Oke voor de rep kan je het doen, maar ik weet niet of je het voor de rep wil doen..
Lvlen duurde ook dan 1dag en 2uurtjes maar dat is wat anders
Wij praten amper over WoW, soms met grotere patches en expansion. Maar dat is het welph4nt0m schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:47:
De mijne lijkt er wel op. Ik zit nu met level 76 op >7% hit en dan loopt mijn vrouw er als draenei nog naast. Daarnaast zit ik met Horn of Winter op >20% crit. Dat zit bij mij wel snor denk ikVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:33:
http://eu.wowarmory.com/c...s+Hammer&n=Heartz&group=1
deze spec en dan rotatie
When all else fails, resurrect and start over
Verwijderd
Gisteren Koralon25 gedaan toen ik thuiskwam, helaas geen Priest healer gloves. Wel echt een heel eenvoudige boss, Emalon was net na z'n release een stuk moeilijker.
2 tanks, rondkiten en DON'T STAND IN THE FUCKING FIRE, that's all
Wel de T8.5 leggings van Emalon, ook nog de healing trinket uit Naxx, helemaal happy. Morgen wil ik een alt-raid naar ToC25 normal organiseren, ik ben er nog niet geweest dus dat wordt de hoogste tijd
2 tanks, rondkiten en DON'T STAND IN THE FUCKING FIRE, that's all
Wel de T8.5 leggings van Emalon, ook nog de healing trinket uit Naxx, helemaal happy. Morgen wil ik een alt-raid naar ToC25 normal organiseren, ik ben er nog niet geweest dus dat wordt de hoogste tijd
Verwijderd
26 uur? Dat is wel netjes. Ik zat op 1,5 uur in het begin, maar nu toch wel op 2,5 tot 3 uur. Volgens mij ga ik 26 uur niet redden voor de 10 levels... had je nog iets speciaals gedaan?Mektheb schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:11:
[...]
Huhm vonk wel meevallen heb alleen me wand en 1 trinket gereplaced vanaf 70 naar 80..
Lvlen duurde ook dan 1dag en 2uurtjes maar dat is wat anders
Kijk dit eens na: http://forums.worldofwarc...ml?topicId=11621243&sid=1 ... Die lijst heeft mij heel veel geholpen met het behalen van Loremaster voor Kalimdor.eendje schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:37:
De Librams tellen -niet- mee overigens, en die dungeon set upgrade heb ik niet gedaan. Heb wel een alle instances en de meeste van de quests erin gedaan en uiteindelijk had ik er genoeg. Na de release van de laatste patch kreeg ik als horde speler een quest kado - in Dalaran staat een tauren die je naar Thunderbluff stuurt voor het een of ander en die telde mee.
Success ermee.. EK ging ook voor mij erg snel, Kalimdor heeft me lang ge-ergerd. Al helemaal omdat er een quest is die je moet inleveren in UC en die kun je niet inleveren als je een bepaalde quest in Dragonblight gedaan hebt omdat dan de questgiver weggephased is. Vervelend want dat is een chain van drie questen ofzo.
Ik ben nu bezig aan Loremaster algemeen - maar de questen die ik nog open heb staan zijn TBC-instance questen en 5 mans questen daar en die krijg ik als simpel onervaren huntertje niet gedaan op mijn eentje.
En als ik dat gehad heb ga ik toch echt verder voor The Seeker (3000 quests completed - de teller staat nu op 2805 en ik moet nog ongeveer 100 questen voor Loremaster algemeen)
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Alsof ik mijn Emalon 25 hoorVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:21:
Gisteren Koralon25 gedaan toen ik thuiskwam, helaas geen Priest healer gloves. Wel echt een heel eenvoudige boss, Emalon was net na z'n release een stuk moeilijker.
2 tanks, rondkiten en DON'T STAND IN THE FUCKING FIRE, that's all![]()
Zelf bleef ik netjes 3-4 plaats dps meedraaien, wel grappig dat de nr 1 meer dps/damage deed dan de onderste 3 (rogue, dk en warrior).
Wij gisteren ook gedaan, alles oneshot, staan we voor Anub (leuke animatie trouwens!). "Tacs?" hoor ik over TS, ik zeg "heb er expres niks over gelezen, we'll see". De rest had hetzelfde plan en helaas lag een tijdje later plat. Leuk healing momentje als ie ph3 in gaat, verder niks schokkends, te makkelijk eigenlijk. Waren wel met 3 healers omdat we maar 1 main healer hadden, ik moest op m'n alt en voor de zekerheid nog maar iemand op z'n healer alt meegenomen.kowapanga schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:43:
Gister met de guild maar even ToTC 10m in gegaan.
Damn wat viel dat tegen , beetje ice op de grond knallen en nuken maar, maar goed weer een 1shot erbij.
Ook even HC geprobeerd en dat ging op zich prima alleen misten we de dps. Denk dat dat echt met 2 healers moet of niet? Icehowl kwam steeds binnenvallen als we nog een worm up hadden

Ik zou juist imp Blood presence doen, heb je continu wat aan.Exitium schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:55:
[...]
Zou punten uit NotD in morbidity stoppen (DC dmg increase + sudden doom + glyph =) en punt uit scent of blood in vampiric blood. Je moet niet geraakt worden als DPS, dus SoB is useless. Liever een emergency survival button dan.
Faction change dus binnenkort ook in Europa, maar eens denken of ik m'n shammy omzet naar koe of m'n priest naar undead.(of beide misschien wel
)
Bnet pindle#2913
Healers toppen je meestal toch wel af, dus blood presence is grotendeels overhealing. Een 'oh shit' button als VB is dan een stuk prettiger. Pak je ineens een lading damage (Black Knight P3 om maar wat te noemen), dan heb je daar in ieder geval iets tegen.porn* schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:00:
Ik zou juist imp Blood presence doen, heb je continu wat aan.
Full Sunwell gearVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:30:
[...]
26 uur? Dat is wel netjes. Ik zat op 1,5 uur in het begin, maar nu toch wel op 2,5 tot 3 uur. Volgens mij ga ik 26 uur niet redden voor de 10 levels... had je nog iets speciaals gedaan?
En er waren 20 mensen die het zelfde deden in de guild, aangezien je gekickt werd als je 3 dagen na launch niet 80 was
Was zelfs nog niet eens realms first, ik heb nog geslapen enz ken ook mensen die aan 1 stuk door gingen
Wij gaan altijd met 3 healers naar totc10 manporn* schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:00:
[...]
Ook even HC geprobeerd en dat ging op zich prima alleen misten we de dps. Denk dat dat echt met 2 healers moet of niet? Icehowl kwam steeds binnenvallen als we nog een worm up hadden
Denk ook wel dat je er 3 nodig hebt op heroic anders zijn je tanks niet up te houden.
Wat wij merkte is dat boss1 , dat iedereen supersnel moet zijn op de snowbalds ,zodra je 2 snowbalds in de raid heb kan je net zo goed wipen want dan red je het niet meer.
Toen we dat 1 maal onder controle hadden kwamen we in P2 met nog 2seconden spawn timer op de worms , precies genoeg voor tanks om de impale kwijt te raken.
Op de worms eerst Acidmaw down nuken als een malle (rond de 25% moet ie zijn bij submurge)
Als ie terugkomt weer nuken tot ie down is.
Vervolgens alle ranged in het midden staan (healers ook) , en laat de tank de 2de worm hem er maar omheen kiten.
Zo kom je makkelijk in P3 zonder worms , jammerlijk genoeg voor ons hadden we deze tactics pas vrij laat ontdek en gingen mensen stomme foutjes maken dus hebben we maar gecalled.
Vrijdag gaan ze zeker down
Heb trouwens van andere guilds gehoord dat de 2bazen daarna helemaal niet zo lastig zijn als de northerend beasts

Exitium schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:55:
[...]
Zou punten uit NotD in morbidity stoppen (DC dmg increase + sudden doom + glyph =) en punt uit scent of blood in vampiric blood. Je moet niet geraakt worden als DPS, dus SoB is useless. Liever een emergency survival button dan.
Ik zou zeggen , punt uit scent of blood naar improved blood presence (vampiric blood is een blood/death rune dus 1 HS minder in die rotatie) en de 2 uit Night of the dead plus 1 uit Epidemic naar morbidity (meer damage uit de gratis deathcoils van Sudden Doom.Exitium schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:07:[...]
Healers toppen je meestal toch wel af, dus blood presence is grotendeels overhealing. Een 'oh shit' button als VB is dan een stuk prettiger. Pak je ineens een lading damage (Black Knight P3 om maar wat te noemen), dan heb je daar in ieder geval iets tegen.
[ Voor 64% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2009 11:18 ]
Dan nog, als je neer gaat helpt die ene HS je ook niet.Maranno schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:14:
(vampiric blood is een blood/death rune dus 1 HS minder in die rotatie)
Punt uit epidemic is wel een optie inderdaad, met één punt zou je je rotatie ook up moeten kunnen houden.
Hm probeerden wij ook maar de dps slackte teveel denk ik (geen supergroep). Op een gegeven moment geprobeerd de kobolds te negeren maar da's toch wel lastig, 3 up tijdens de worms en ze despawnen natuurlijk niet, naast het risico dat als het een healer is dat er iemand doodgaat als dat niet opgevangen wordt. Betrapte de lock ook steeds weer op het niet dpssen van de aangewezen target (geen kobolds als dat wel moest, niet acidmaw maar gewoon eerste beste worm...). Volgende run met de mains nog maar eens proberen dan hebben we ook meer dps.kowapanga schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:09:
[...]
Wij gaan altijd met 3 healers naar totc10 man
Denk ook wel dat je er 3 nodig hebt op heroic anders zijn je tanks niet up te houden.
Wat wij merkte is dat boss1 , dat iedereen supersnel moet zijn op de snowbalds ,zodra je 2 snowbalds in de raid heb kan je net zo goed wipen want dan red je het niet meer.
Toen we dat 1 maal onder controle hadden kwamen we in P2 met nog 2seconden spawn timer op de worms , precies genoeg voor tanks om de impale kwijt te raken.
Op de worms eerst Acidmaw down nuken als een malle (rond de 25% moet ie zijn bij submurge)
Als ie terugkomt weer nuken tot ie down is.
Vervolgens alle ranged in het midden staan (healers ook) , en laat de tank de 2de worm hem er maar omheen kiten.
Zo kom je makkelijk in P3 zonder worms , jammerlijk genoeg voor ons hadden we deze tactics pas vrij laat ontdek en gingen mensen stomme foutjes maken dus hebben we maar gecalled.
Vrijdag gaan ze zeker down
Heb trouwens van andere guilds gehoord dat de 2bazen daarna helemaal niet zo lastig zijn als de northerend beasts
@Exit: wat Maranno zegt, je bent een DK dus je hebt al imba cds die je zelden nodig hebt als dps (IBF/AMS). Ik zie 't voordeel niet tov 5% meer healing (ook van je eigen DS en andere hits in miezerige mate). Magoed smaak verschilt verder boeit 't weinig.
Bnet pindle#2913
Wij hebben het wel regelmatig over WoW, maar dat was op een gegeven moment ook niet zo gek als je een eigen guild start. Gelukkig ook meer dan genoeg andere leuke gespreksonderwerpen, maar we zijn beiden wel een beetje WoW-gek. En het is wel makkelijk als je partner ook speelt, je kunt wat makkelijker eventuele frustraties of leuke situaties delen. Andere mensen kunnen je nogal vreemd aankijken als je erover begint.-BB- schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:15:
Wij praten amper over WoW, soms met grotere patches en expansion. Maar dat is het wel
Wat veel leuker is zijn de vage reacties als ze onze pc set-up zien. Blijkbaar kan men vanaf de galerij bij ons naar binnen kijken 's avonds en dan zien ze ons tegenover elkaar zitten met koptelefoon op. Nogal grappige reacties op gehad waar de boventoon met name was 'goh, gezellig' (sarcastisch dus ^^). Samen gamen is blijkbaar minder geaccepteerd dan samen op de bank voetbal en GTST kijken, terwijl je met WoW nog een stuk socialer bent ook
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Was ik helemaal blij met behalen van 25 champion's seals, eigelijk kan je buiten een mount er weinig mee
Qua wise ben ik al verder (of ze hebben niet wat ik zoek), die heirlooms.. naja, niet echt nodig en vind ze het niet waard voor mij restendere game tijd en heb teveel variatie in classes dat ik er dan meteen stuk of 5 nodig heb
(alts zitten al tegen of ver in de 60).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2009 11:35 ]
Horde of Alliance? Speel zelf op Outland Horde side en ik vermaak me nog prima. Heb 4 level 80's en in principe kan ik elke dag van de week in een PuG mee naar alle raids die ik aan zou kunnen. Waarschijnlijk ook nog wel Ulduar.prodigy schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:19:
meer mensen op outland / tweakers dan ik d8
[ Voor 21% gewijzigd door redfoxert op 03-09-2009 11:37 ]
lol.. Wat was hier nou precies de reden van? Hoe zit het met mensen die qua RL rond die tijd een belangrijke release/deadline/gebeurtenis (geboorte van je kindMektheb schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:09:
[...]
Full Sunwell gear
En er waren 20 mensen die het zelfde deden in de guild, aangezien je gekickt werd als je 3 dagen na launch niet 80 was![]()
Was zelfs nog niet eens realms first, ik heb nog geslapen enz ken ook mensen die aan 1 stuk door gingen
Je bent hardcore, of je bent het niet.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kan het ook niet vinden of dit mogelijk is. Maar heb de vraag ff gesteld op het MMO Champion forum. Eens kijken wat hun te zeggen hebben over dit.ph4nt0m schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:47:
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 03-09-2009 12:04 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Goedemiddag,
Ik heb vrijdag avond weer een gezellige raid en ik wil even mijn DPS upgraden.
Ik ben een Survival Hunter en doe gemiddeld 2200 in Naxx25
Armory: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&n=Lhirah
Ik heb geen beschikking over de beste enchants, alleen wat AH te bieden heeft voor niet teveel gold
Ik ga geen epic gems kopen omdat ik deze zelf binnekort kan maken.
Ze zeggen dat ik 3k+ dps moet doen op een boss. Maar dat lukt mij toch echt niet.
Ik gebruik al de beste rotation die word aangeboden op elitistjerks.com.
Ik heb geen beschikking over de beste enchants, alleen wat AH te bieden heeft voor niet teveel gold
Ze zeggen dat ik 3k+ dps moet doen op een boss. Maar dat lukt mij toch echt niet.
Verwijderd
Echt geen idee wat je verkeerd doet als je al de beste rotatie gebruikt. Mijn survival hunter deed in full blues met 1 of 2 heroic items richting de 3k en jij bent duidelijk beter gegeared. 2200 DPS is inderdaad echt te weinig.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:21:
Goedemiddag,
Die werden gekickt of moesten maar vrij vragen op het werkgaragaholic schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:59:
[...]
lol.. Wat was hier nou precies de reden van? Hoe zit het met mensen die qua RL rond die tijd een belangrijke release/deadline/gebeurtenis (geboorte van je kind) hadden?
Maar dat doe ik dit jaar niet hoor ik neem gewoon me tijd en hardcore doe ik niet meer
Conquer of Naxxramas
The Magic Seeker
Obsidian Slayer
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 03-09-2009 12:38 ]
Verwijderd
Daar gaan je vakantiedagenMektheb schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:37:
[...]
Die werden gekickt of moesten maar vrij vragen op het werk, ik neem btw altijd elk x met een expension 1 week vrij
Maar dat doe ik dit jaar niet hoor ik neem gewoon me tijd en hardcore doe ik niet meer
Conquer of Naxxramas
The Magic Seeker
Obsidian Slayer

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 12:46 ]
Vraagje over die faction changes hoeveel gaat het kosten?
zit op werk en niet echt de mogelijkheid om andere sites dan deze (met betrekking tot wow) te bekijken
Met jouw gear zou je wat meer dps kunnen doen als je hitcapped zou zijn. Nu zie ik een waarde van 199 hitrating, en dat is nog niet de cap. Recount zou je dan ook redelijk wat miss shots te zien moeten geven.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:21:
Goedemiddag,
Je surv. spec ziet er ook niet afwijkend uit (2/5 IAotH is een keuze).
Gebruik je je tracker wel tijdens fights? Scheelt weer wat procenten damage. Hunters Mark aan?
Benut je tijdig procs (L&L etc.), heb je de juiste self buffs? (niet zo'n flask of endless rage met AP, maar crit en agi buffs).
Kortom: kom eens met wat meer details
Dit topic is gesloten.