Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blaasvis schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:14:
mah die 9 seconden x 10 in een raid zal toch veel uitmaken en ja 6 x 9 spl dmg van gems is toch leuk 45 spell dmg meer. (aanname dat er 6 sockets op de gear zitten)
Ik wil ook niet bepaald graag een 1500 dps persoon in een raid zien :D Ging echt om verse 80's die HC's induiken. (of nieuwe HoC, maar dan heb je het zwaar op die dame en dark knight). Ik zie het als beetje balans, als ik een retridin mee heb diewat matig aan de dps zit maar wel actief buffs ophoud en hier een daar een healtje mee gooit heb ik dat liever dan een hoge dps die zo'n beetje elke 1hit event failed of namens de tank gaat pullen (die aan het wachten bv was op z'n cooldown). Immers, dood op de grond = 0dps, ook al top je 5k dps.. dood is dood. (OS, diverse naxx bosses of natuurlijk dark knight niet weglopen van die pets).

Zo hadden we bij die naxx25 'lets dance' gast aantal ranged die al enorm snel 4-5k dps aantikte, maar bij de eerste dans al dood op de grond lagen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:52:
[...]

Ik wil ook niet bepaald graag een 1500 dps persoon in een raid zien :D Ging echt om verse 80's die HC's induiken. (of nieuwe HoC, maar dan heb je het zwaar op die dame en dark knight). Ik zie het als beetje balans, als ik een retridin mee heb diewat matig aan de dps zit maar wel actief buffs ophoud en hier een daar een healtje mee gooit heb ik dat liever dan een hoge dps die zo'n beetje elke 1hit event failed of namens de tank gaat pullen (die aan het wachten bv was op z'n cooldown). Immers, dood op de grond = 0dps, ook al top je 5k dps.. dood is dood. (OS, diverse naxx bosses of natuurlijk dark knight niet weglopen van die pets).

Zo hadden we bij die naxx25 'lets dance' gast aantal ranged die al enorm snel 4-5k dps aantikte, maar bij de eerste dans al dood op de grond lagen.
Heigan idd :p Ik vind dat wel een leuke boss.. maar " dance " right :p tis best wel hard lopen op zich.. gelukkig hebben dk's daar middelen voor!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 14:46

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat ik extreem weinig health heb. Ik zit maar aan 15k health (unbuffed dat dan weer wel).
Alleen ben ik daardoor soms wel ERG snel dood als een boss mij aanvalt. Goed, nu hoor ik als Mage te range DPSsen maar bij 1 agro kan ik al omvallen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Auredium schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:11:
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat ik extreem weinig health heb. Ik zit maar aan 15k health (unbuffed dat dan weer wel).
Alleen ben ik daardoor soms wel ERG snel dood als een boss mij aanvalt. Goed, nu hoor ik als Mage te range DPSsen maar bij 1 agro kan ik al omvallen.
Of je doet teveel dps, of je hebt een crappy tank, of je zit op offtarget te nuken.

Er gaat in ieder geval iets mis waardoor jij aggro krijgt.

Heb je trouwens geen " outs " als mage?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Weer is even een post,

Gister hebben we algalon voor de eerste keer geprobeert. Jezus wat een geweldig fight. En wat ziet het er mooi uit :o We kregen hem maar tot 65 - 70% ofzo. Maar we hebben wat progress gemaakt dus komt wel goed ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:02:
Heigan idd :p Ik vind dat wel een leuke boss.. maar " dance " right :p tis best wel hard lopen op zich.. gelukkig hebben dk's daar middelen voor!
Het irritante altijd is die debuff als je staat te nuken op dat platform. Die ticks gaan bizar hard en zitten de dispellers niet op te letten is het toch einde oefening. Tot 3x toe tot zo'n 5-10k HP van boss weten te redden en toch dood neervallen.

Ben in iedergeval weer terug gegaan naar MM, an sich gelijke stats qua AP/crit maar vind MM toch iets fijner spelen. (doodzonde als lnl proc'ed als boss bijna plat gaat), en die recharge-all skill doet wonderen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

SpoTs schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:14:
[...]

Of je doet teveel dps, of je hebt een crappy tank, of je zit op offtarget te nuken.

Er gaat in ieder geval iets mis waardoor jij aggro krijgt.

Heb je trouwens geen " outs " als mage?
Mwa, mijn DPS is wel aardig omhoog geschoten recentelijk (tegen de 3k of er voorbij).

Soms is het ook ongeluk hoor, de Black Knight cast in fase 3 een ranged spell en die raakte mij vol.
Het is geen schering en inslag maar het komt soms voor.

Outs heb ik wel maar meestal zijn het gewoon plotselinge charger. Ymirion die op mij af holt en in 1 seconden downed bijvoorbeeld. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00
Pff. Die kut eieren van die Oracles is echt hopeloos. Krijg alleen maar die Aged Yolk zooi. Ik wil verdomme die protodrake hebben. Ik denk dat ik nu inmiddels een goeie 2 a 3 maanden bezig ben ermee. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 01-09-2009 17:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:24:
Pff. Die kut eieren van die Oracles is echt hopeloos. Krijg alleen maar die Aged Yolk zooi. Ik wil verdomme die protodrake hebben. Ik denk dat ik nu inmiddels een goeie 2 a 3 maanden bezig ben ermee. :'(
Haha, en het zou zo nog maar 2-3 maanden meer kunnen duren ;-)

Ik ben op mijn priest ook al aan de chain begonnen.. ff nog wat daily's doen en dan kan ik ook eitjes kopen. Zal mijn bevindingen laten weten hehe.
Auredium schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:23:
[...]

Mwa, mijn DPS is wel aardig omhoog geschoten recentelijk (tegen de 3k of er voorbij).

Soms is het ook ongeluk hoor, de Black Knight cast in fase 3 een ranged spell en die raakte mij vol.

Outs heb ik wel maar meestal zijn het gewoon plotselinge charger. Ymirion die op mij af holt en in 1 seconden downed bijvoorbeeld. :P
Aah, die zijn idd wel vervelend ja :P anders moet je even Omen downloaden. Weet je zeker dat je aggro goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auredium schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:23:

fase 3 van black knight is puur race tegen de klok en enorme healer stress. Zelf vond ik een shaman (chain heal) of priest (met die bubble ding) toch ideaal, shadow protection buff erbij en het is vrij rap te doen. En mocht je een profession over hebben, mining geeft vanaf 375 leuke stamina boost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:36:
[...]

fase 3 van black knight is puur race tegen de klok en enorme healer stress. Zelf vond ik een shaman (chain heal) of priest (met die bubble ding) toch ideaal, shadow protection buff erbij en het is vrij rap te doen. En mocht je een profession over hebben, mining geeft vanaf 375 leuke stamina boost :)
Mwa, ik heb herbalism op 450 dus mijn Lifebloom is aardig. :)
Ik vond het alleen bagger dat the black knight echte iedere keer mij daarmee aanviel. Maar goed. Het zijn echt zo'n 'oh fuck' momenten. De boss charged plotseling uit het niets en ik verlies 80% tot 100% van mijn health in 1 seconden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UK is daar leuk voor :P Normale mobs, maar ook die duo bosses vinden het grappig random te chargen en spells te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 13:42

chromeeh

the Gnome

SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
die duo bosses vinden het grappig random te chargen en spells te doen :D
Altijd leuk om een ebay'er mee te nemen die dan gaat janken dat de 'ghost' mob getanked moet worden :')
Al een paar keer gehad :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfalfamale
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 15:15
Ik lees nou al een tijdje deze WoW topics en ik denk dat jullie er wel enigsins verstand van hebben en nou had ik een vraag.

Ik ben raidleader bij mijn guild (Alliance, Khaos, Bronze Dragonflight) en ik wil zaterdag voor het eerst met 9 guildies Trial of the Crusader 10 man doen. Hebben jullie tips voor wat ik kan verwachten van degene die ik meeneem? We zijn namelijk een casual guild met geen verplichte raid attendance, maar ik wil niet dat we echt hard wipen de hele dag.

Ingame: Alfalfamale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:01:
UK is daar leuk voor :P Normale mobs, maar ook die duo bosses vinden het grappig random te chargen en spells te doen :D
:D Ik een keer bij die boss. "remember, if you /hug one of them they won't charge you." Waren er nog 2 die echt /hug gingen doen ook. :D

Standaard als er geroepen word dat je de boss moet huggen, (loken, bijv) doe ik /hug. :P "NOT THAT WAY YOU IDIOT!"

[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 01-09-2009 21:47 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Loken, wat was die altijd heerlijk als hunter, sta je daar:

leader: EVERYONE UNDER HIS FEET!!
ik: errm.. me also?
Leader: huntard, you stupid? everyone
ik: ok :D
*staat daar een 400dps met 2 1hands te meppen*
*3 man dood door AoE -> whipe*
leader: WTF HUNTARD DO DPS!
ik: You actualy know how a hunter works?
leader: offcourse huntard, stay under his feet!
*quit team*

Maarja, deed hem eerder vanaaf voor de daily, gewoon door de nukes heen doormeppen, healer in ulduar gear healde vrolijk door. Ergens is het niet meer hetzelfde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Heh een random pug voor UK daily staat om 0:40 bij de eerste mob. Wij lekker de gang gaan, tot 0:45. Kwam de Server Restart in 15 minutes voorbij. Oh ...ehmm.. zullen we wat sneller gaan mensen?
Stonden uiteindelijk om 0:57 buiten, hehe. Lekker aoe-en met 2 DK's en een Mage.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Goeiemorgen mensen! even een dagboekje uit het leven van een pvp'er op een pve server ;)

gisteren even mijn honor opgetopt zit nu al op ongeveer 138k dus kan ik vanmiddag als s7 is begonnen (als het uberhaubt vandaag begint) het weer lekker over de balk gooien,aangezien ik de cap van 75k al aangetikt had hebben we wat fun events gedaan en zijn we als eerste met 5 man AV ingegaan de groep bestond uit mij (pally) 2 warriors en 2 druids en het viel me op dat je met een goed geoliede groep een bg echt naar je hand kan zetten(zegt wel wat over de samenwerking in onze battle group) na 3 potjes besloten de warrior en ik wat world pvp te gaan doen en na wat roques geregeld te hebben zijn we naar Tarren mill gegaan om wat keet te schoppen aangezien ik op een pve server zit moet je af en toe wat handig te werk gaan en je wat zwakker opstellen alvorens de hordies besluiten om je aan te vallen en zichzelf te vlaggen voor pvp..

de roque's bleven eventjes in stealth zodat het net leek of de warrior en ik maar met zn tweetjes waren na een tijdje van pure vernielzucht kwamen de eerste lvl 80 hordies al opdagen en toen ze met zn vieren waren vielen ze ons aan en kwamen de 3 roques van ons ineens uit stealth :) zo nog een poosje doorgegaan en later nog met 1 roque vlak bij Crossroads zogenaamd afk gegaan met de roque in stealth vlakbij toen hapte er maar 2 hordies waarvan er maar 1 lvl 80 was...al met al weer een zeer vruchtbare avond haha

zijn er hier trouwens nog meer mensen die op de Anachronos server zitten?en is er al wat meer bekend over de datum waarom arena season 7 begint?hoop echt dat het vandaag is maar zag gisteravond ook nog geen bevestiging op het wow-us forum..

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:02
Vivaladen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:05:
Goeiemorgen mensen! even een dagboekje uit het leven van een pvp'er op een pve server ;)

gisteren even mijn honor opgetopt zit nu al op ongeveer 138k dus kan ik vanmiddag als s7 is begonnen (als het uberhaubt vandaag begint) het weer lekker over de balk gooien,aangezien ik de cap van 75k al aangetikt had hebben we wat fun events gedaan en zijn we als eerste met 5 man AV ingegaan de groep bestond uit mij (pally) 2 warriors en 2 druids en het viel me op dat je met een goed geoliede groep een bg echt naar je hand kan zetten(zegt wel wat over de samenwerking in onze battle group) na 3 potjes besloten de warrior en ik wat world pvp te gaan doen en na wat roques geregeld te hebben zijn we naar Tarren mill gegaan om wat keet te schoppen aangezien ik op een pve server zit moet je af en toe wat handig te werk gaan en je wat zwakker opstellen alvorens de hordies besluiten om je aan te vallen en zichzelf te vlaggen voor pvp..

de roque's bleven eventjes in stealth zodat het net leek of de warrior en ik maar met zn tweetjes waren na een tijdje van pure vernielzucht kwamen de eerste lvl 80 hordies al opdagen en toen ze met zn vieren waren vielen ze ons aan en kwamen de 3 roques van ons ineens uit stealth :) zo nog een poosje doorgegaan en later nog met 1 roque vlak bij Crossroads zogenaamd afk gegaan met de roque in stealth vlakbij toen hapte er maar 2 hordies waarvan er maar 1 lvl 80 was...al met al weer een zeer vruchtbare avond haha

zijn er hier trouwens nog meer mensen die op de Anachronos server zitten?en is er al wat meer bekend over de datum waarom arena season 7 begint?hoop echt dat het vandaag is maar zag gisteravond ook nog geen bevestiging op het wow-us forum..
Arena Season 7 Starts This Week
The 7th season of the Arena will start this week as well. The price and rating requirements for all pieces remain unchanged but players who decide to compete in the 2v2 brackets only won't be able to get all the rewards.

Quote from: Blizzard (Source)Arenas

Beginning with season 7, players will no longer have access to the newest season's weapons or shoulder armor and will not qualify for the Gladiator title/rewards with ratings from the 2v2 bracket alone. Ratings obtained through 3v3 and 5v5 game play will be required for these rewards, while the rest of the newest season's items will remain available to players in all brackets (standard rating restrictions still apply).

bron mmo champion
( vandaag dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ooow gaaf dankje :)had het onderste stukje (blue post) al gelezen maar het bovenste nog niet :P wel better idd dat het 2vs2 gebeuren een beetje generfed is enzo waren echt teveel slackers die iedere week maar even 10 potjes doen voor de benodigde arena punten,maar new season = new teams :D vanmiddag maar even nieuwe teams maken,heb de oude al gedelete :D

[ Voor 11% gewijzigd door Vivaladen op 02-09-2009 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Auredium schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:44:
Mwa, ik heb herbalism op 450 dus mijn Lifebloom is aardig. :)
Ik vond het alleen bagger dat the black knight echte iedere keer mij daarmee aanviel. Maar goed. Het zijn echt zo'n 'oh fuck' momenten. De boss charged plotseling uit het niets en ik verlies 80% tot 100% van mijn health in 1 seconden. :P
Af en toe een Invisibility ertussen wil nog wel eens helpen. Ben je even geen damage aan het doen, maar het kan er wel voor zorgen dat iemand anders dan jij geraakt wordt :P Nadeel is alleen dat iemand als de Black Knight meestal voor de "zwakste" leden uit de groep gaan en dat die andere dan de healer zou kunnen zijn.

Wat je ook kunt proberen is als je hem aan ziet komen, snel een blink doen. Moet je wel erg goed voor timen, maar het kan werken. Mages hebben een aardige range, kan je een goed gat mee maken die hij moet overbruggen. Zou je zeggen, dat doe je toch altijd zo ver mogelijk staan... neuh, ik ken mages/locks die dat echt niet doen (en zich inderdaad hardop afvragen hoe ze toch iedere keer dood neervallen) :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

SpoTs schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:02:
[...]

wat helemaal debiel is als je bij heigan als melee continue bovenaan staat(me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 295829 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:35:
[...]

wat helemaal debiel is als je bij heigan als melee continue bovenaan staat(me)
Nee hoor dan heb je iets wat heet slackende range DPS

of mensen die niet kunnen cleanse / dispellen what ever waardoor een fireball 4sec duurt inplaats van 2.6ofz

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 02-09-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:22:

Maarja, deed hem eerder vanaaf voor de daily, gewoon door de nukes heen doormeppen, healer in ulduar gear healde vrolijk door. Ergens is het niet meer hetzelfde ;(
Inderdaad, het is nu gewoon nuken.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

nog iets irritants, gisteren mimiron try's gedaan, weet je waar we op , nou ja we, de andere melee op faalt?
die fucking rooie plek op de grond van 10 bij 10 cm. echt sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:43:
[...]

Nee hoor dan heb je iets wat heet slackende range DPS

of mensen die niet kunnen cleanse / dispellen what ever waardoor een fireball 4sec duurt inplaats van 2.6ofz
Of een tank die hem te dichtbij tankt :P
[..]
In naxx gear kon je er al gewoon doorheen nuken, iedereen 15+k hp en een healer met bovengemiddelde skills en klaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 02-09-2009 08:59 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Dat deed ik op m'n pala met 1400-1500 SP al de eerste keer dat ik er was. Fight heeft aardige nerfs gehad gok ik.

Anyway, gisteren weinig gedaan. Nieuwe schoentjes laten maken waardoor ik nu op 35.5k health unbuffed zit. Toen even tournament dailies op m'n DK en de heirloom staff gekocht. Ding enchanted en naar m'n lock gemailed, samen met een tome en heirloom chest/shoulders.

Uiteindelijk op m'n lock alles op Dragonblight na explored, levert toch lekkere gratis XP op. Vanaaf Dragonblight nog even en dan maar 'ns beginnen met lvlen. Heb trouwens een 0/56/5 spec gekozen voor m'n lockje, en zal op 80 wel switchen naar 0/13/58 uiteindelijk. Ben benieuwd hoe de elite quests gaan met een demo lock na een DK en pala. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Rakkerzero schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:24:
aw dat is idd rotzooi, krijg ze laatste tijd ook maar wil nog die kleine pets hebben
(had namelijk in m'n eerste ei die protodrake :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:36:
[...]

fase 3 van black knight is puur race tegen de klok en enorme healer stress.
Enorme stress ja, die black knight. PRoM op de tank en PoH spammen, nog nooit zo in de stress gezeten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Try pala healing. :P Ook goed te doen (zeker als je switcht naar shadow res aura), maar iets lastiger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Gisteren was het gquit time. Ik zag echt geen toekomst meer in mn guild.

Voor de zomer waren er nog zo'n 20 man die wilde raiden en was het probleem dat het niet lukte om 25 mans voor elkaar te krijgen en er dus iedere week mensen buiten de boot vielen voor Ulduar 10. Progress door Ulduar was redelijk vlot en het laatste wapenfeit was Mimiron down voor de hele berg nerfs die hij kreeg.

In de zomer geen raid gehad, iedereen op vakantie, niets bijzonders. Alleen mensen leken niet terug te komen. Klein onderzoekje gedaan onder de guild wie er (nog) willen raiden en welke dagen ze zouden kunnen. Het resultaat 17-18 man die zegt te willen en kunnen raiden op Dinsdag en Donderdag.

Dinsdagen en Donderdagen raids georganiseerd: over een paar weken maximaal 8 inschrijvingen gezien. M.a.w. meer dan 50% lult uit zijn aars als ze zeggen te willen raiden. Een vaste groep van 6 man schrijft iedere raid in en is er ook, om vervolgens teleurgesteld te constateren dat er 8 man online zijn waarvan vaak 2 undergeared.

Nadat ik me gisteren weer naar huis gehaast had en mijn avondeten naar binnen gepropt om op tijd te zijn en weer met 6 man te zijn was ik het zat. Dus ik vraag in guild chat hoe het kan dat 17 man zegt te willen raidnen en te kunnen en dat er nooit meer dan 8 zijn. Krijg ik een opmerking van de strekking dat ze niet wisten dat als ze zeiden te willen raiden dat ze dan hun ziel verkochten. En dat we niet hardcore zijn.

Hardcore? Het doel was twee keer per week te raiden eventueel af en toe een derde raid als de mensen ervoor zouden zijn. We hadden 20 man om de raid mee te vullen, omdat er geen aanwezigheidsplicht was. Maar als je een guild joined met de mededeling te willen raiden, is het toch niet hardcore om te verwachten dat je dat ook doet?

Mijn reactie dus was dat ze allemaal de pl**r*s konden krijgen. De pest is dus dat TVC zo dood is als een pier, nu dit dus niet werkte is er echt nauwelijks mogelijkheid om fatsoenlijk te raiden. En al het andere in WoW heb ik inmiddels wel gezien.

Maar goed, dat is de overheersende instelling op de server, ik wil raiden zolang ik maar met niemand rekening hoef te houden. Want dan is het hardcore en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:43:
Gisteren was het gquit time. Ik zag echt geen toekomst meer in mn guild.
En een server migration is geen optie ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Pff. Die kut eieren van die Oracles is echt hopeloos. Krijg alleen maar die Aged Yolk zooi. Ik wil verdomme die protodrake hebben. Ik denk dat ik nu inmiddels een goeie 2 a 3 maanden bezig ben ermee.
Join the club. Ben al een tijdje langer bezig en gelukkig nog niet zoveel Yolk gezien. Heb wel al een aantal malen alle vanity pets voorbij zien komen. :(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

RaDKiLL schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:53:
[...]

Join the club. Ben al een tijdje langer bezig en gelukkig nog niet zoveel Yolk gezien. Heb wel al een aantal malen alle vanity pets voorbij zien komen. :(
na een half jaar +- eindelijk mount op warrior

2de ei op hunter ==> mount, had zelfs nog geen epic flying geleerd!

op sham na een half jaar nog altijd noppes

better love randomisation!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:51:
[...]
En een server migration is geen optie ?
Heb ik over gedacht. Het nadeel is dat RL vrienden, ex collegas en familie semi casual spelen op die server. En de professions op mijn characters zijn dus danig opgezet dat ik dan toch echt meteen meerdere characters moet migraten.

Ik heb dit al eens eerder gezegd zo'n 90 topics geleden. Ik kan vrij veel spelen, maar een hardcore guild kan ik gewoon niet bij. Ik kan door mijn werk voor veel van die guilds de starttijd niet halen en zelfs als de starttijd zo laat is kan ik geen aanwezigheid garanderen. Het kan gedurende de dag opeens zo worden dat ik moet overwerken, iets wat met enige regelmaat gebeurt.

Ik ben dan dus aangewezen op zogenaamde casual raid guilds. Helaas zoals ik poste denken de meeste mensen dat Casual betekent dat je helemaal geen rekening met elkaar meer hoeft te houden. Daar waar ik een casual *raid* guild meer zie als een guild die in ieder geval twee keer per week raid. En waar iedereen zijn uiterste best doet om er te zijn die twee dagen, maar waar je niet meteen gekicked wordt als je niet een bepaald percentage haalt of een keer af moet zeggen.

Het lijkt mij dat je, mits iedereen zijn best doet te komen, met 15 man ver moet kunnen komen, dan kan je gemiddeld 1/3 missen en nog raiden. Zeker met dualspecs van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://static.mmo-champio...ust/spectraltigercubs.jpg

ugh en ik had gezworen nooit wow:tgc kaarten te gaan kopen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 18:50
Alfalfamale schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:20:
Ik lees nou al een tijdje deze WoW topics en ik denk dat jullie er wel enigsins verstand van hebben en nou had ik een vraag.

Ik ben raidleader bij mijn guild (Alliance, Khaos, Bronze Dragonflight) en ik wil zaterdag voor het eerst met 9 guildies Trial of the Crusader 10 man doen. Hebben jullie tips voor wat ik kan verwachten van degene die ik meeneem? We zijn namelijk een casual guild met geen verplichte raid attendance, maar ik wil niet dat we echt hard wipen de hele dag.

Ingame: Alfalfamale
als je niet de hele dag wil wipen, is de beste tip: stop er naar een paar uurtjes mee :)

Dacht je echt dat je als casuals wel even de hard modes om kon leggen? Ik sluit het natuurlijk niet uit, maar laten we hopen dat de HM's wel van enig niveua zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:03:
[...]

als je niet de hele dag wil wipen, is de beste tip: stop er naar een paar uurtjes mee :)

Dacht je echt dat je als casuals wel even de hard modes om kon leggen? Ik sluit het natuurlijk niet uit, maar laten we hopen dat de HM's wel van enig niveua zijn.
Hij zegt nergens dat het om hard modes gaat :P bovendien moet je eerst non hardmode alles omleggen voordat je toegang krijgt to hardmodes

Gewoon naar binnen gaan en kijken wat er gebeurd. Zo moeilijk is het niet, als je een beetje awareness hebt zie je binnen 1 a 2 tries waar het om gaat en leg je ze om.

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 02-09-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
is Trial of the Crusader niet de HM dan? (kan me vergissen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Deze is ook cool:

Of de El Pollo Grande

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2009/05/elpollogrande.jpg

:P

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 02-09-2009 10:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Je hebt:
- Trial of the Crusader 10
- Trial of the Crusader 10 hard
- Trial of the Crusader 25
- Trial of the Crusader 25 hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
ja, zie het al, haal de boel weer door elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het nou in de toekomst ook mogelijk van ras te veranderen? Die Re-Customization is enkel binnen een ras alles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

Tsja ik zie je post vaak voorbij komen, zover ik weet ben je ook de enige op de TVC buiten mij hier op GOT vandaar dat het wel opvalt, maar volgens mij moet jij echt een faction change of een server transfer doen. ik heb echt geen idee hoe het aan de alliance kant is, maar aan de Horde kant gaat het best wel goed eigenlijk. verschillende guilds in ulduar / toc pugs die naar TOC gaan enzovoorts.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250989

SinergyX schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:18:
Was het nou in de toekomst ook mogelijk van ras te veranderen? Die Re-Customization is enkel binnen een ras alles aanpassen.
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:10:
[...]

Deze is ook cool:

[video]

Of de El Pollo Grande

[afbeelding]

:P
Heb die spectral tiger toy xD stom alleen dat je die shit maar 50x kan gebruiken en hij dan op is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

haha dat klinkt me bekend in de oren haha totdat ik die "Flag of Ownership" op wowhead tegenkwam en gebruik m tot de dag van vandaag nog steeds regelmatig,die plant een flag met een groot thumbs down logo erop in een gedoode speler en perst er ook gelijk een emote uit :) een week later kwam mn kleine neefje (die geen wow speeld) ineens met de Red bearon kaart en vroeg me waar die kraslaag voor was,nadat ik het hem uitgelegd had mocht ik de code hebben omdat ie toch geen wow speeld en kreeg ik mn "Big Battle bear" heb daarna gelijk een nieuw deck voor m gekocht,hij blij,ik blij,iedereen blij..

maareh die spectral tiger cubs zijn idd heel cool haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

SpoTs schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:07:
[...]

Met geen enchants en rares is 1500 dps echt wel een logisch getal. Daarnaast is deze hunter net lvl 80.. dus kan die nog rotations gaan oefenen..

Andere kant: Als de rest vind dat ie slecht is.. waarom heb je hem dan in je guild?

Ondertussen lvl 80 geworden op mijn priest na een zware ploegtocht. beetje epic gear van ah afgetrokken voor mijn Discsetje. gaat de goeie kant op.. vanavond even nexus in.. en als ik geluk heb lekker Totc normal healen.. moet vast wel lukken!
Waarom we hebben we hem nog steeds in onze guild? Omdat we nogal kort zitten met leden. Trouwens, beetje training en hij word wel beter. Zo was ik eerst ook. We zitten hier nog steeds VoA 10 en Naxx10 te doen omdat we niet genoeg leden hebben en dat zuigt.

Trouwens, nu met TotC Heroic ga ik geen enchants gebruiken die ik voor +100g moet aangeschaffen om ilvl 200 gear beter te krijgen. Maar daar in tegen zet ik op mijn T8.5 gear wel weer zware gems in en dure enchants.

Gister avond hebben we besloten om een paar ToC runs met de hunter te gaan doen om wat epics voor hem te gaan halen. Verwachting is wel dat hij binnekort 2k dps gaat doen anders wordt waarschijnlijk toch niks. Ik zelf zit nog te hikken tegen de 3k grens. Wil er maar niet overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief Dagboekje,

Mijn Warlock is nu level 23. Begin het echt een leuke toon te vinden. Enige nadeel is dat ik na het spelen van mijn DK even vergeten ben hoe kwetsbaar je bent in alleen cloth. Volgende week een weekje vakantie dus hopelijk veel speeltijd op haar.

Ze heeft ook al aardig wat gold verdiend met het verkopen van wat vanity pets.

Verder speel ik niet of nauwelijks meer op mijn DK. Hij kan me niet echt meer boeien.

En met mijn Priest ben ik momenteel alleen in BG te vinden. Kan me er niet toe brengen om hem te levellen naar 80. Maar hopelijk gaan wij snel in ons Guild wat Old School Raids doen, dan kan hij wellicht mee en level ik hem wel op die manier

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
wat zijn vanity pets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

non combat pets,lopen in de volgstand achter je aan maar kunnen niet vechten,zijn er puur voor de sier
(op die argent squire na dan )en je hebt ze in alle vormen en maten van bijv. een kat tot aan een kakkerlak,je kan ze in o.a. de ah kopen of via npc vendors maar ook via quest/achievement rewards

[ Voor 15% gewijzigd door Vivaladen op 02-09-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 15:15

Snuffel

Vroem!

Die zijn leuk die vanity pets. Ik gebruik petleash als add-on, en die tovert iedere keer een andere pet tevoorschijn.
Heb er pas 25....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die kakkerlak NPC vond ik leuk in undercity, best wel zielige man daar :P Gister die orphen springend ding erbij gekregen, leuke sight-seeing tour :) (wist helemaal niet dat er een portal was naar un goro). Van een vriend toen zo'n vogel gekregen, welke toevallig de identieke was van mijn raid-pet. Wel leuk dat je dan beide rond kan laten vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb 45 vanitypets. Nog 5 en ik krijg die petcarrier. :)
Ik heb inmiddels ook wel het geld voor de pets daar welke ik nog moet redelijk duur zijn. Ik moet zeggen dat ik die vliegende schedel van de Dalaran sewers ook wel erg grappig vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
SinergyX schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:46:
Die kakkerlak NPC vond ik leuk in undercity, best wel zielige man daar :P Gister die orphen springend ding erbij gekregen, leuke sight-seeing tour :) (wist helemaal niet dat er een portal was naar un goro). Van een vriend toen zo'n vogel gekregen, welke toevallig de identieke was van mijn raid-pet. Wel leuk dat je dan beide rond kan laten vliegen :)
portal naar un goro? Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

garagaholic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:53:
[...]

Shozolin Basin.

Als je daar de quest doet (ik heb de achieve voor ze daar allemaal te doen :P ) Dan moet je er een keertje doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

garagaholic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:53:
[...]

Scholazar Basin, in het zuiden. heb je voor een quest nodig.

Alleen spring niet naar beneden in Scholazar, want dan moet je de lange weg terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:02:
[...]

Heb ik over gedacht. Het nadeel is dat RL vrienden, ex collegas en familie semi casual spelen op die server. En de professions op mijn characters zijn dus danig opgezet dat ik dan toch echt meteen meerdere characters moet migraten.

Ik heb dit al eens eerder gezegd zo'n 90 topics geleden. Ik kan vrij veel spelen, maar een hardcore guild kan ik gewoon niet bij. Ik kan door mijn werk voor veel van die guilds de starttijd niet halen en zelfs als de starttijd zo laat is kan ik geen aanwezigheid garanderen. Het kan gedurende de dag opeens zo worden dat ik moet overwerken, iets wat met enige regelmaat gebeurt.

Ik ben dan dus aangewezen op zogenaamde casual raid guilds. Helaas zoals ik poste denken de meeste mensen dat Casual betekent dat je helemaal geen rekening met elkaar meer hoeft te houden. Daar waar ik een casual *raid* guild meer zie als een guild die in ieder geval twee keer per week raid. En waar iedereen zijn uiterste best doet om er te zijn die twee dagen, maar waar je niet meteen gekicked wordt als je niet een bepaald percentage haalt of een keer af moet zeggen.

Het lijkt mij dat je, mits iedereen zijn best doet te komen, met 15 man ver moet kunnen komen, dan kan je gemiddeld 1/3 missen en nog raiden. Zeker met dualspecs van tegenwoordig.
Wij zijn zo'n guild, raiden 3 dagen per week waarvoor je kunt inschrijven, en er wordt vanuit gegaan dat je zo'n 2 raids meedoet als je raider rank wilt behouden. We hebben ook een hoop "casuals" in de guild, dat zijn vrienden/innen, familie, oud-raiders, etc., die mogen ook gewoon inschrijven maar kunnen pas mee als er niet genoeg raiders zijn. Wat is je main eigenlijk? Was je een pally?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Woei! Vanochtend de nieuwe trailer gezien van WoW: Cataclysm :9
Moet zeggen dat het er erg goed uitziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:20:
[...]
Tsja ik zie je post vaak voorbij komen, zover ik weet ben je ook de enige op de TVC buiten mij hier op GOT vandaar dat het wel opvalt, maar volgens mij moet jij echt een faction change of een server transfer doen. ik heb echt geen idee hoe het aan de alliance kant is, maar aan de Horde kant gaat het best wel goed eigenlijk. verschillende guilds in ulduar / toc pugs die naar TOC gaan enzovoorts.
Aan het ganken bij de Ulduar summoning stone te zien wordt er flink meer geraid bij horde op TVC. 9 van de 10 keer staat daar namelijk meer horde voor te bereiden op een raid dan alliance.

Redrum is na de server ove en weer terug nog een schadiuw van wat het was. Ben een paar keer met ze mee geweest omdat ook zij mensen tekort kwamen (voor 25 mans) en wat ik zag was ik nou niet echt van onder de indruk. UoA timmert verder aardig aan de weg en YOGS doet alles nog steeds op hun eigen manier. Maar de tijd van TBC met 3 alliance guilds in Sunwell en een tiental guilds met redelijke progress in Black Temple net na de Sunwell patch is echt niet meer.
porn* schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:57:
[...]
Wij zijn zo'n guild, raiden 3 dagen per week waarvoor je kunt inschrijven, en er wordt vanuit gegaan dat je zo'n 2 raids meedoet als je raider rank wilt behouden. We hebben ook een hoop "casuals" in de guild, dat zijn vrienden/innen, familie, oud-raiders, etc., die mogen ook gewoon inschrijven maar kunnen pas mee als er niet genoeg raiders zijn. Wat is je main eigenlijk? Was je een pally?
Nope, mijn main is/was een resto druid, waar ik eigenlijk alleen mee raide. Door gebrek aan raids en het feit dat ik met mijn mage heroics deed is mijn mage nu echter beter gegeared :/ Daarnaast heb ik nog een Warlock die in PuGs een redelijke mix naxx10/naxx25 gear heeft opgepikt.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-09-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
chromeeh schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:57:
Woei! Vanochtend de nieuwe trailer gezien van WoW: Cataclysm :9
Moet zeggen dat het er erg goed uitziet :D
Ik heb hem nu al zo'n 30 keer bekeken. Hij blijft vet. Al die nieuwe features die gaan rocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ja gaat weer een hoop veranderen en ondanks dat ik alleen alliance speel ben ik wel zeer benieuwd hoe de verhaallijn om ogrimmar/thrall zal verlopen....saurfang jr for leader?? ben ook niet echt blij met het Tauren paladin gebeuren...denk dat die kwa verhaallijn iets met de argent dawn te maken hebben aangezien de AD van alle rassen recruiteert en de scarlet crusade alleen van de humans dus mischien dat ze bij de AD hebben leren swingen met The light en het doorgeloeid aan de andere taurens?,verder weet ik ook niet hoe ze dat gaan fixen haha iemand ideeen hoe ze dat gaan doen met die taurens?

als vanity pet gebruik ik meestal mn gouden ouwe worg pup uit ubrs of brd ofzoiets haha blijft leuk...ennuh die portal naar ungoro was toch alleen bruikbaar tijdens een bepaalde questline?niet perminent toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 02-09-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Rakkerzero schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:02:
[...]

Ik heb hem nu al zo'n 30 keer bekeken. Hij blijft vet. Al die nieuwe features die gaan rocken!
Moet ik maar weer naar een nightsale :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nutteloze toevoegingen aan het spel waarmee je nutteloze achievement pointskan halen :o

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 313723 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:10:
Nutteloze toevoegingen aan het spel waarmee je nutteloze achievement pointskan halen :o

Uhm.... Heb je überhaupt gezien wat er vernieuwd / verandert word?
Of roep je gewoon maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Vivaladen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:05:

zijn er hier trouwens nog meer mensen die op de Anachronos server zitten?
Jups ikke, maar niet als PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik hoopp dat de Tauren Druids een nieuwe shapeshift vorm krijgen. Immers zou een Tauren Druid geen enkele moeite ermee moeten hebben om te shapeshiften naar een koetje.

Ik ben trouwens benieuwd wat de week voor de launch van Cataclysm gaat gebeuren. Misschein worden we overspoeld met zwarte draken die alles in de hens zetten. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Auredium op 02-09-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:12:
[...]

Uhm.... Heb je überhaupt gezien wat er vernieuwd / verandert word?
Of roep je gewoon maar wat?
Zie je: :+ ?

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 313723 op 02-09-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ooow gaaf welke guild zit je en welke faction speel je?
Auredium schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:16:Ik ben trouwens benieuwd wat de week voor de launch van Cataclysm gaat gebeuren. Misschein worden we overspoeld met zwarte draken die alles in de hens zetten. :P
dat zou idd wel gaaf zijn beetje net als vlak voor wotlk met al die ghouls..zou ook cool zijn als deathwing himself ook wat chaos schopt in/boven de major cities :D krijg je wel weer dat gezeur van mensen die het absoluut niet cool vinden dat ze niet normaal door een major city kunnen lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik vond het juist super met de ghouls. Lekker goodguy/badguy spelen. Ik was zelf liever de badguy en zette de hele barrens in mun uppie op stelten. Gewoon geweldig om Camp Taurojo helemaal te zombificeren, zo hard dat level 70-ers massaal te hulp moesten schieten om mij (en de hordies die mee gingen doen) tot pulp te vermalen. :+)

Het grootste commentaar destijds was dat AH niet te gebruiken was. Dat vond ik geen probleem overigens. Altijd leuk om een vol AH in te lopen, infected zodat je niet kunt worden gedood. Daarna na de transformatie je op te blazen. Allemaal die auctioneers infected hun zaken door doen tot de timer is afgelopen. :P

Maar black dragons en Deathwing boven de steden die de straten in de hens zitten zou echt uber zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Vivaladen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:27:
[...]
dat zou idd wel gaaf zijn beetje net als vlak voor wotlk met al die ghouls..zou ook cool zijn als deathwing himself ook wat chaos schopt in/boven de major cities :D krijg je wel weer dat gezeur van mensen die het absoluut niet cool vinden dat ze niet normaal door een major city kunnen lopen..
Als ik de trailer mag geloven gaan we inderdaad net als met de Scourge, nog veel draken zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 313723 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:10:

Achievment Points Own <3 1 van de betere veranderingen ingame

DK's dat is nutteloos ( dont kill me plz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Mensen hier die zin hebben om met mij op Anachronos (pve) te raffen? Heb nog een ander account met een paar lvl 80's erop, waarmee ik deze alts door dungeons kan boosten.

Mocht je interesse hebben, stuur mij een PM of mail mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:46:
[...]

tja nu moet blizz eigelijk alleen nog met iets komen waarmee je je zuurverdiende achievement points kan spenderen/gebruiken of zoiets... legendary mace for 1500 achievementpoints?....anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren met een maat ff Totc gedaan.. ik als healer hij als tank.. dps was snel gevonden.. ook meteen de eerste keer dat ik een instance healde op mijn priest. Nou dat heb ik geleerd ook! wat is dit een moeilijk gevecht om te healen zeg, met name dan Black Knight.. gelukkig wel netjes gehaald :)

Helaas geen epics en door Server Maintenance ook niet nog 1 kunnen doen.. vanavond maar weer eens proberen.
Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:46:
[...]

Achievements zijn idd leuk, jammer alleen dat het abused word door mensen die denken dat een achievement voor skill staat ( tot op zekere hoogte is dit dus ook zeker NIET het geval )

[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 02-09-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 14:19

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Vivaladen schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:53:
[...]

tja nu moet blizz eigelijk alleen nog met iets komen waarmee je je zuurverdiende achievement points kan spenderen/gebruiken of zoiets... legendary mace for 1500 achievementpoints?....anyone? :+
Doe mij er maar 6 dan ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

[...]

1500? Ik zit momenteel op 3400 punten dus dat mag wel hoger voor een legendary weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Auredium schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:56:
[...]

dat mag wel hoger voor een legendary weapon.
hey we zijn en blijven nederlanders he?desnoods nog ff op het officiele forum ff afdingen 8)7
ik heb trouwens echt totaal geen idee hoeveel achievement points ik er heb haha,heb alleen in vanilla wow hardcore geraid en dat ging er in tbc door tijdsgebrek een beetje aan dus ik mis een hele hoop kwa instances haha wel druk onderweg naar de 100.000 kills in a lifetime zit nu op 61.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
[...]

Ik kan door mijn werk voor veel van die guilds de starttijd niet halen en zelfs als de starttijd zo laat is kan ik geen aanwezigheid garanderen. Het kan gedurende de dag opeens zo worden dat ik moet overwerken, iets wat met enige regelmaat gebeurt.

Daar waar ik een casual *raid* guild meer zie als een guild die in ieder geval twee keer per week raid. En waar iedereen zijn uiterste best doet om er te zijn die twee dagen, maar waar je niet meteen gekicked wordt als je niet een bepaald percentage haalt of een keer af moet zeggen.
Er bestaan zeker guild die zich in casual, met hardcore touch
Geen verplichte opkomst, gewoon oplaatste moment nog kunnen signen.
En toch zeer groot deel van Woltk of farm hebben (stomme yogg :()

Al ben 1 van de gene die bijna elke avond aan raiden is of raid orginaseert, zijn er genoeg bij ons die maar 1 of 2 keer per week kunnen komen.

Ik heb geen idee of je tank, dps of healer en alliance of horde bent.
Maar ja een leuke guild vinden is een van de lastigere dingen, maar zeker de moeite waard.

---

Gisteren ToC 10 met een paar mains en paar alts gedaan (tank + dps (me) + healer)
Na wat ongelukkig begin, zijn er 2 geswitched naar andere alts (beter gegearde tank en healer)
Ook semi door de buffs, want die 2 waren een paladin + shaman en das toch behoorlijk verschil qua buffs als je ze niet hebt, Maar verder alles gecleared.
Vondt zelf vrij verbazend dat ik qua dps zo goed kon meekomen met de mains.

Ga zeker nog een keer als lukt op me boomkin was erg leuk om ook eens een keer te dpsen.
(deze week dus 30 guildies door toc 10 gelootst)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Hahahaha 1500 :) Die haal je al op je dooie gemak als je van 1 naar 40 levelt onderhand :P Dan heeft iedereen zo'n ding en is er niks Legendarisch meer aan.

Als ik nu met mijn Thunderfury rondloop in Orgrimmar, op mijn Mammoth, met alleen mn fishing hat, dan vragen al die lowbies waar ik dat zwaard vandaan heb. Meestal van een rat in Stormwind of van het vissen in Loch Modan ;)

Soms zie je ze daarna ook daadwerkelijk in die regionen :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Auredium schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:55:
[...]

Shozolin Basin.

Als je daar de quest doet (ik heb de achieve voor ze daar allemaal te doen :P ) Dan moet je er een keertje doorheen.
Ah, die portal.. :) Was me er niet van bewust dat die ook bruikbaar was ná de questchain... Leuke chain overigens, om op die manier de twee werelden te linken. Kunnen ze wel vaker doen wat mij betreft; ook in de nieuwe expansion (alhoewel de echte oude wereld daar natuurlijk weer een hoofdrol speelt). Doel daarmee op korte quests in OL of Northrend, zodat deze gebieden niet de uitgestorven plaatsen zijn die ze nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad iets leuks voor achievments zou wel lachen zijn xD
Dat als je 10:000 points heb dat je title krijgt The Achievment Whore xD of iets dergelijks..
En misbruik maken mja zou niet weten waarom ?, ja PUG's maar ik pug niet dus ik heb dat nog nooit meegemaakt :P

Ben verder lekker Titles en mounts aant sparen moet er nog 10 nu en die zijn allemaal makkelijk haalbaar :), en The exalted alleen nog thorium brotherhood en ebonblade ook makkelijk, daarna lekker bezig voor the Insane wat wel pittig is :P maar een guild achter me hebt die wil helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:01:
[...]
Nope, mijn main is/was een resto druid, waar ik eigenlijk alleen mee raide. Door gebrek aan raids en het feit dat ik met mijn mage heroics deed is mijn mage nu echter beter gegeared :/ Daarnaast heb ik nog een Warlock die in PuGs een redelijke mix naxx10/naxx25 gear heeft opgepikt.
Hmm jammer, denk misschien is een apply bij ons dan interessant maar we hebben nu elke raid al zo'n 3-4 druids en 4-5 locks bij ons die classes hebben we eigenlijk al teveel. De kans dat je dan als raider aangenomen wordt is niet zo heel groot ben ik bang :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

an sich valt dat best wel mee denk ik, de wat meerder HC raiding guildes heb vaak een forum, en op die manier kan je altijd zeggen; "jongens sorry maar ik ga het niet redden vanavond" als je eenmaal een beetje "respect" binnen de guild hebt lijkt mij dit geen enkel probleem.

@ganken bij ulduar, tsja, moet eerlijk zeggen dat wij vaker hebben dat de alliance ons aanvalt dan wij de allaince, maar wanneer wij aangevallen worden dan slaan we wel terug en zullen wij de stone ook wel conqueren! maar dat is dan niet door <Bloodline> geiniatieerd. zodra iemand gaat pvp bij ons in de buurt van de summoning stone is het byebye.

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 02-09-2009 13:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:31:
[...]
an sich valt dat best wel mee denk ik, de wat meerder HC raiding guildes heb vaak een forum, en op die manier kan je altijd zeggen; "jongens sorry maar ik ga het niet redden vanavond" als je eenmaal een beetje "respect" binnen de guild hebt lijkt mij dit geen enkel probleem.
Dat klopt, maar als je bij een application eerlijk bent, is het moeilijk respect te verdienen aangezien je meteen afgewezen wordt :/

Ik ken wel heel veel spelers alliance side inmiddels, heb bij gebrek aan eigen raids links en rechts sporadisch ingevallen. Ik heb daardoor Yogg-Saron inmiddels wel kunnen doen op mijn alt mage, in dezelfde week dat onze eigen Yogg raid met ruzie over de strategie nota bene uit elkaar viel. (hadden we eindelijk 10 man ging er één (terecht) boos weg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:37:
[...]

Dat klopt, maar als je bij een application eerlijk bent, is het moeilijk respect te verdienen aangezien je meteen afgewezen wordt :/

Ik ken wel heel veel spelers alliance side inmiddels, heb bij gebrek aan eigen raids links en rechts sporadisch ingevallen. Ik heb daardoor Yogg-Saron inmiddels wel kunnen doen op mijn alt mage, in dezelfde week dat onze eigen Yogg raid met ruzie over de strategie nota bene uit elkaar viel. (hadden we eindelijk 10 man ging er één (terecht) boos weg.)
klopt dat is inderdaad lastig, vaak helpt als je een goede indruk tijdens pugs/heroics enz. hebt achter gelaten maar ja dan moet je wel lucky zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 07-06 18:08
Lief dagboek,

Gisteren was ik lekker aan het questen in Grizzly Hills, toen ik een vraag kreeg of ik DtK wilde tanken. Ik gaf als antwoord: "I'm not much of a tank" aangezien ik nagenoeg geen ervaring heb met tanken (en ook geen echte tank gear (nog wel een rarre tunic uit TBC met daarin wat extra dodge gems).

Ik verwachte dus ook geen verdere reactie, maar werd me toch gevraagd het te proberen.

Dus ik vol spanning richting DtK, bleek ik de eerste bij de summoning stone te zijn. Wij naar binnen en ik begon voorzichtig met marken en pullen. Na een paar mobs toch een wipe gehad (de healer was in zo'n zwart gat blijven staan en ging daardoor dood).

Daarna ging het beter, ik bleef nog voorzichtig, maar snel kreeg ik het verzoek te gaan chainpullen.

Op een gegeven moment kwamen we in de kamer met die 2 constucts (Soort Patchwerk), daar was mijn pull te enthousiast, waardoor we teveel adds kregen, gevolg nog een wipe.

Dit was voor de rogue uit onze groep om de groep maar te verlaten. Deze werd vervangen door een DK en we gingen verder.

Eerste baas ging moeiteloos om. De tweede baas lukte ook prima. Toen kwamen we bij Dredd. Hiermee had ik op hc op mijn hunter slechte ervaringen, maar op normal was hij goed te behappen.

Dit verstevigde mijn vertrouwen en we trokken verder. Uiteindelijk kregen we toch nog een wipe op de trash, maar daarna nog de boss gedaan en de instance was geslaagd.

Ik heb geleerd dat ik toch wel een beetje kan tanken :) dat sterkte mijn vertrouwen weer iets.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Niemand heeft zin om met mij te RAF'en? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:31:
[...]

@ganken bij ulduar, tsja, moet eerlijk zeggen dat wij vaker hebben dat de alliance ons aanvalt dan wij de allaince, maar wanneer wij aangevallen worden dan slaan we wel terug en zullen wij de stone ook wel conqueren! maar dat is dan niet door <Bloodline> geiniatieerd. zodra iemand gaat pvp bij ons in de buurt van de summoning stone is het byebye.
Haha, wij zijn inderdaad van die honden die je in mekaar meppe bij de stone ...
Vaak bemoei ik me er niet mee maar guildies bij mij lachen zich slap als ze mensen van hun flying mount af one shotte

Snap het wel het grappig is maar zou het zelf ook lame vinden, zo heb ik gistere bv nog gehad ik geresed was maar de encounter nog in progress, tijdens een wipe op Thorim hardmode
Stond er dus ook een bende hordes, en ja hoor de 1e multishot kwam er aan gelukkig sprong ik met 500hp de portal in :)
Maar ach dat is een PvP server he lekker kutten, moeten ze maar gaurds met on eeeindig hp ergens zetten zodat die je neer hakken zodra je het doet..

Vond het gemeener iemand uit me guild een horde kilde toen die de Time-lost aant killen was, en er vandoor ging met de time lost en bij de horde player ./lol deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

PcManiaxx schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:44:
nee sorry man daar heb ik helemaal geen tijd voor haha arena season 7 schijnt begonnen te zijn vandaag >:) dus dat worden weer drukke tijden,vanaaf ff een crew samenstellen weer want mn vaste buddy is ermee gestopt :'( zit wel op de zelfde server als jou trouwens :)
Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:48:
[...]

Vond het gemeener iemand uit me guild een horde kilde toen die de Time-lost aant killen was, en er vandoor ging met de time lost en bij de horde player ./lol deed
hehe daar werd iemand niet echt vrolijk van haha }:O

[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 02-09-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wel handig als je vermeld welk realm ;)
IF Nordrassil AND Ally THEN dm :P

Gisteren de Undercity beetje uitgewoond :+
5.5K dps doen is best grappig...
Nog 50% en dan is m'n mage ook lvl 80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je een nieuwe speler bent raad ik je aan zonder raf te lvlen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mektheb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:48:
[...]

Haha, wij zijn inderdaad van die honden die je in mekaar meppe bij de stone ...
Vaak bemoei ik me er niet mee maar guildies bij mij lachen zich slap als ze mensen van hun flying mount af one shotte

Snap het wel het grappig is maar zou het zelf ook lame vinden, zo heb ik gistere bv nog gehad ik geresed was maar de encounter nog in progress, tijdens een wipe op Thorim hardmode
Stond er dus ook een bende hordes, en ja hoor de 1e multishot kwam er aan gelukkig sprong ik met 500hp de portal in :)
Maar ach dat is een PvP server he lekker kutten, moeten ze maar gaurds met on eeeindig hp ergens zetten zodat die je neer hakken zodra je het doet..

ik vind het inderdaad ook fijn dat ik op een pvp server zit, maar het delayen van een raid door te gaan ganken bij de summoning stone is gewoon irritant. soms wil je gewoon snel de instance in om bosses te killen ofzoals je zegt thorim hardmode te proberen! (damn 9% wipe beste try!) :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gohan-san schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:53:
[...]

ik vind het inderdaad ook fijn dat ik op een pvp server zit, maar het delayen van een raid door te gaan ganken bij de summoning stone is gewoon irritant. soms wil je gewoon snel de instance in om bosses te killen ofzoals je zegt thorim hardmode te proberen! (damn 9% wipe beste try!) :P
Hahha ja dat ben ik met je eens ! haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 07-06 18:08
PcManiaxx schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:52:
Mensen hier die zin hebben om met mij op Anachronos (pve) te raffen? Heb nog een ander account met een paar lvl 80's erop, waarmee ik deze alts door dungeons kan boosten.

Mocht je interesse hebben, stuur mij een PM of mail mij :)
SpoTs
Als je een nieuwe speler bent raad ik je aan zonder raf te lvlen ;-)
Geen nieuwe speler dus :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De orb in BRM was ook altijd een legendarisch slagveld. Heerlijk was dat, maar soms ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Priest + MC + BRM = Win.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, good times! M'n oude mage is wel een aantal keer naar beneden gestuurd, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer :/ Soms was het ook gewoon irritant... Toen nog niet zoveel guilds BWL of zelfs MC (voor de ingang van de berg was het ook altijd dolletjes op Bladefist) deden was het nog wel fun en games, maar op een gegeven moment was het echt té erg.

O-)

Onze legendarische eerste Ragnaros kill: http://www.youtube.com/watch?v=qJ9qCf_UoDU íets meer dan 4 jaar geleden alweer, jeetje wat gaat dat hard...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 313723 op 02-09-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 17:03
Dus onze grote vriend Emalon heeft een homie gevonden die een beetje gelijk niveau is.. Koralon the Flame Watcher!
En dus zijn er enkele achievements erbij gekomen, waaronder:
Earth, Wind & Fire (10/25 player)
Defeat Archavon the Stone Watcher, Emalon the Storm Watcher, and Koralon the Flame Watcher within 60 seconds of each other in 10/25-player mode.

Ik bedoel, moet je toch wel aardig goed zijn om ze alle 3 tegelijk aan te vallen... 7(8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 313723 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:10:
Haha, good times! M'n oude mage is wel een aantal keer naar beneden gestuurd, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer :/ Soms was het ook gewoon irritant... Toen nog niet zoveel guilds BWL of zelfs MC (voor de ingang van de berg was het ook altijd dolletjes op Bladefist) deden was het nog wel fun en games, maar op een gegeven moment was het echt té erg.

O-)

Onze legendarische eerste Ragnaros kill: http://www.youtube.com/watch?v=qJ9qCf_UoDU
Bladefist ? :O

Welke guild speel je nu in ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.