Dagboekje,
Gisteren voor de verrassing weer eens gespeeld. Even de Shaman van m'n vriendin d'r account uit de kast getrokken, Elemental gespecced en een beetje gequest. Nul komma nul downtime met deze spec, en bijna alle mobs zijn neer voor ze bij je komen. Alleen... het zijn weer allemaal dezelfde quests

ze is nu level 71 en staat in Howling Fjord...
Later op de avond nog even m'n Mage gelogged voor de daily heroic. De guild was Ulduar25 in, dus moest wel even PuG-en. Mezelf in LFG gezet met de opmerking "Ulduar10/ToC10 gear" welke bijna altijd wel een invite opleverd. Dat was nu ook weer het geval, na 5 seconden zelfs. Een Paladin met 26k hp (jaja, en het ging prima!), een Boomkin Druid (yay, 5% crit erbij) en een Resto Druid. Als laatste kwam er een Arms Warrior bij.
Bij de eerste groepen tikte ik 5k DPS aan en de Warrior zat op 4k. Beide gingen wel iets omlaag zodra er minder AoE was, maar het blijft leuk om die grote getallen te zien, en dan vooral chain Living Bombs

Ik ben 1x door aggro dood gegaan, m'n Living Bomb ontplofte op het moment dat de tank net een nieuwe groep gepulled had, eek... op zich deed de tank het prima, maar z'n aggro was duidelijk niet Ulduar niveau

Ik ga dan ook tot op het randje en soms eroverheen

Daily heroic af met een PuG, waarvan de Druid een stunning 850dps had gedaan woot !! Ach, ik 4k en Warrior 3,5k heft dat wel op.
Toen was ik weer verveeld en ben uitgelogd