Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 197 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

iets zegt mij

Bloodstone Band (Crys Earth + Bloodstone)
Crystal Chalcedony Amulet (Crys Earth + Chalcedony)
Crystal Citrine Necklace (Crys Earth + Huge Citrine)
Sun Rock Ring (Crys Earth + Sun Crystal)

kans op 1-2 Dust, 1-2 Lesser cosmic essence of een small dream shard

Crys Earth kost tegenwoordig geen drol voor een stack en de raw groene gems zie ik op onze server regelmatig voor 10G/stack.

maar ik kan het mis hebben omdat ik eerder dacht te lezen dat iemand Crys. life gebruikte om ringen te maken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
KillGhost schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:39:
[...]

Tuurlijk shamantis rage gebruik je niet echt vaak, maar moet je wel af en toe gebruiken. Verder is magma totem een improvement van je DPS en dus een must om te gebruiken bij een raid. Met de huidige manareturn vanuit de raid etc heb je vrij weinig mana problemen meer en kan je magma totem elke 20 seconden gewoon spammen. Het is ook interessant op bosses omdat het meer DPS doet dan de andere flame totem. Kijk maar naar shockandawe. Die verwerkt Magma Totem in de normale rotatie. In een raid heb je al resto en/of elemental shaman die flametongue totem dropped. Lightning shield moet je ook redelijk vaak verversen wanneer je die talented hebt. En ja, die hoor je talented te hebben voor max dps. Dat zijn al 2 zaken die jij niet echt meeneemt in je rotatie, maar wel nodig zijn voor een raiding enhancement shaman.
Dan moet je wel zeker zijn van een resto of elemental. Wij hebben standaard raids gehad zonder resto of elemental. Dan heb je op lange termijn volgens mij veel meer aan de flametongue totem dan magma. Voor mij was magma dan ook een major mana drain en leverde mij single target een stuk minder dps dan een flametongue. Ik heb op een gegeven moment beide getest op een dummy. Waar ik bij het constant droppen van magma zo oom was, kon ik bij flametongue langer doorgaan en was mijn dps vele malen hoger.
Lightning shield telt voor mij niet mee in rotatie, die zit gekeybinded op mijn muisknop en dat zit zo in in mijn systeem (net als watershield als ele) dat ik dat automatisch spam in de rotatie. Lightning shield moet je idd talented hebben en volgens mij zelfs glyphed, maar behalve verversen heb je daar geen omkijken naar.
Ik gebruikte magma alleen wanneer aoe damage gewenst was, anders was het gewoon flametongue.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

Toen door naar de daily, UK. Paar wipes omdat mensen niet uitkeken waar ze liepen en packs die ik skipte pullden, maar uiteindelijk toch clear. Uiteindelijk nog CoS gedaan en genoeg badges gehaald. Bracers gekocht, enchant op m'n pala, doorgestuurd en gelogged.
Is het nog steeds mogelijk te wipen in hc?:P..
heb dat lang niet meer meegemaakt haha.. maar goed inderdaad, laatste tijd komen er meer van die newbies-who-just-got-dinged- binnen met een pewpew dps van 1100..
Deed gisteren CoS hc, en had een hunter met decent gear (lees: 213gear en 226 wpn) die deed 1.2k DPS, de pala tank deed 1.8k DPS, nadat ik een opmerking maakte reageerde hij: SO WHAT?!

ugh nubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

chromeeh schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:37:
Gisteren voor het eerst TotC hc gedaan, volgens Wowwiki "On Heroic mode, Trial of the Champion is one of the most difficult five-man experiences at level 80!"
Nou ik heb dan wat gemist ofzo, maar het ging werkelijk waar nergens over :P
Nog steeds een pewpew instance :+
Je moet wel mensen hebben die weten wat ze moeten doen, en teveel misbruiken die out-in reset nog voor het gevecht nadat je dismount. Plus dat 2de boss die paladin 3x makkelijker is dan die vrouw, die een 2de mob spawnt.

Zit nu op dacht 8 dagen in een rij, maar nog steeds die gun niet :( Wel die polearm binnen :D

Maarja, met die champion seals kan je ook niet veel interessants kopen, buiten wat heirloom, mount en epic als je nog niet zover zit met je gear. Maar per saldo duurt de hele intro, het gelul en binnenkomst van dark knight langer dan de eigelijke gevechten :P

Andere kant, ken genoeg HC's waar het nog flink fout kan gaan.. Elke HC heeft wel een boss die wat tricky momenten heeft, of iemand zit weer niet op te letten.
nadat ik een opmerking maakte reageerde hij: SO WHAT?!
Ben ik het toch met hem eens, so what? Iedereen denkt al vrij licht over HC's, waarom flink tekeer gaan als je het toch wel haalt?

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 09:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
KillGhost schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:01:
[...]

Ik denk het ook ja. Het is die 22g al niet waard. Laat staat 35g.
oh die 22g is het zeker wel waard op mijn server (frostwhisper) ik verkoop daar normaal gesproken mijn wool altijd voor 25g en dat verkoopt gewoon goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:55:
[...]

Je moet wel mensen hebben die weten wat ze moeten doen, en teveel misbruiken die out-in reset nog voor het gevecht nadat je dismount. Plus dat 2de boss die paladin 3x makkelijker is dan die vrouw, die een 2de mob spawnt.

Zit nu op dacht 8 dagen in een rij, maar nog steeds die gun niet :( Wel die polearm binnen :D

Maarja, met die champion seals kan je ook niet veel interessants kopen, buiten wat heirloom, mount en epic als je nog niet zover zit met je gear.
Bij mij is het net omgekeerd, de gun heb ik en de polearm heb ik nog nooit zien droppen.
Als de verkeerde boss spawned in de tweede encounter weet ik sowieso al dat het weer een maat voor niets was |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Een shaman met mana problemen moet zijn char maar removen. Gebruiken rond de 25% en je krijgt full mana terug. Gewoon niet te vaak fout clicken mbt magma totem en die duurt 20seconden zo uit mijn hoofd. Enige wat je doet zijn inderdaad 3 knoppen en soms LB of CL. Licht eraan of je meer mobs hebt.

Paladin rotatie is er niet echt. Het is meer een prio systeem. Met een beetje goede timing kun je zonder al te veel CD periode continue aardig dpsen.

Cons is wel een mana eater maar zeker indien je meer dan 3 mobs hebt wel fijn. Gister @ lvl61 12 lvl 62 gepulled, cons, judgement, divine storm, en wachten... indien je 60% health hebt en AoW lekker een free flash heal (1400crit hier) en weer rustig doorgaan. Als bufs en seals gebruik ik zelf:

Blessing of Might
Retri aura
Seal of wisdom icm Judgement of wisdom (blauwe icoon)

5200 HP
3600 MANA
20% crit
1100AP

Reden hiervoor is dat ik liever full mana heb dan full health. dps verschil tijdens lvlen is zo minimaal dat ik op deze manier continue door kan gaan zonder ook maar een seconde mana te moeten drinken.

80 druid en 80 shaman liggen nu lekker stof te happen, alleen gebruik ik de druid indien ik wat gold wil maken :)

Ik click btw nooit!! heb alles wat ik gebruik onder mijn keybindings staan, en ik verwacht @ 80 dat ook zo is. Blessings gaan dan via pallypower en voor de rest is het allemaal maar faceroll :P

[ Voor 8% gewijzigd door Aapje! op 09-09-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 02:05:
[...]
Wool Cloth 22g? :p Denk maar eens een paar rondjes Stockades doen dan :P hahaha Ik denk ook dat je hier verlies op gaat maken ;)
Op Turalyon (alliance kant) heb je ook van die gekke prijzen. Wool voor 20g/stack, heavy stone aan 25g/stack,... en laat ik nu net engineering aan het levellen zijn op mijn pally alt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Kapoen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:59:
[...]

Op Turalyon (alliance kant) heb je ook van die gekke prijzen. Wool voor 20g/stack, heavy stone aan 25g/stack,... en laat ik nu net engineering aan het levellen zijn op mijn pally alt |:(
Waarom zou je engi lvlen? Als je voor de fun doet kan ik het begrijpen maar je hebt er raidwise niet echt veel nut aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:00:
Waarom zou je engi lvlen? Als je voor de fun doet kan ik het begrijpen maar je hebt er raidwise niet echt veel nut aan....
Devs hebben al aangegeven engineering nieuw leven in te blazen, dus mischien wel interessant nu je engineering al te lvlen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:59:
[...]

En daarom zijn ze nu juist zo duur. Alle mensen die low-lvl professions gaan levelen terwijl ze zelf hoge level karakters spelen, zijn steeds te lui om er zelf voor te farmen. Doe gewoon een paar runs deadmines, geeft je genoeg wool, gebruik wat je nodig hebt en zet de rest op de AH :P

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 09-09-2009 10:03 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zo, ben gisteren ook maar weer eens begonnen (could not resist) na 3 maanden niet spelen. Ik dacht zal eens een HC proberen, kijken of het nog lukt. Nou dat ging dus nog wel ;) Maar wat blijft nu, elke HC boss dropt gewoon Emblem of Conquest :') Voordat ik stopte was ik die dingen aan het farmen in Ulduar, en nu krijg je ze gewoon bij een pakje boter oid. Wat droppen bosses in Ulduar/Naxx tegenwoordig dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:00:
[...]

Zoals je zegt, 'voor fun'. :)
Chester schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:02:
[...]

En daarom zijn ze nu juist zo duur. Alle mensen die low-lvl professions gaan levelen terwijl ze zelf hoge level karakters spelen, zijn steeds te lui om er zelf voor te farmen. Doe gewoon een paar runs deadmines, geeft je genoeg wool, gebruik wat je nodig hebt en zet de rest op de AH :P
Doe ik ook hoor, ik ben niet gek dat ik zoveel ga betalen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Kapoen op 09-09-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Mik! schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:46:

Dan moet je wel zeker zijn van een resto of elemental. Wij hebben standaard raids gehad zonder resto of elemental. Dan heb je op lange termijn volgens mij veel meer aan de flametongue totem dan magma. Voor mij was magma dan ook een major mana drain en leverde mij single target een stuk minder dps dan een flametongue. Ik heb op een gegeven moment beide getest op een dummy. Waar ik bij het constant droppen van magma zo oom was, kon ik bij flametongue langer doorgaan en was mijn dps vele malen hoger.
Lightning shield telt voor mij niet mee in rotatie, die zit gekeybinded op mijn muisknop en dat zit zo in in mijn systeem (net als watershield als ele) dat ik dat automatisch spam in de rotatie. Lightning shield moet je idd talented hebben en volgens mij zelfs glyphed, maar behalve verversen heb je daar geen omkijken naar.
Ik gebruikte magma alleen wanneer aoe damage gewenst was, anders was het gewoon flametongue.
Tsja, wanneer je de enige shaman in de raid bent als enhancement shaman, dan heb je niet echt de ideale group denk ik. Wij hebben bijna standaard 4 shamans in de raid. 2 resto, 1 elemental en 1 enhancement. Als je in je eentje bent, moet je sowieso flametongue doen omdat de hele raid daar benefit van hebt. Je hebt er op zich wel omkijken naar, omdat je het wel meeneement in je rotatie. Dat je die automatisch aanklikt elke zoveel seconden doet daar niet vanaf. Je moet het klikken dus zit het in je rotatie. Je gebruikt dus stromstrike, earth shock, lava lash, CL/LB, lightning shield en magma totem zeer regelmatig. De rest wat onregelmatiger en zijn niet echt onderdeel te noemen van je rotatie. Dat zijn toch 6 dingen. Vergelijk het eens met een mage of een warlock of een rogue :)
Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:58:
Een shaman met mana problemen moet zijn char maar removen. Gebruiken rond de 25% en je krijgt full mana terug. Gewoon niet te vaak fout clicken mbt magma totem en die duurt 20seconden zo uit mijn hoofd. Enige wat je doet zijn inderdaad 3 knoppen en soms LB of CL. Licht eraan of je meer mobs hebt.
Soms? Dat gaat aardig rap hoor, en absoluut onderdeel van je standaard rotatie.

[ Voor 12% gewijzigd door KillGhost op 09-09-2009 10:14 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Spuitelf schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:58:
Haha, manaproblemen horen in principe niet voor te komen nee, zeker niet in raids. Ik heb het alleen in het begin wel gehad (toen ik dus magma in mijn rotatie had) toen mijn gear nog niet echt je van het was. Maar ik ben vanwege raid-setup geswitched naar elemental dus op dit moment staat enhancement stof te happen. Ik zal het binnenkort wel weer eens proberen in een raid mocht ik daar de mogelijkheid voor hebben (magma totem gebruiken etc.)
KillGhost schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:11:
Tsja, wanneer je de enige shaman in de raid bent als enhancement shaman, dan heb je niet echt de ideale group denk ik. Wij hebben bijna standaard 4 shamans in de raid. 2 resto, 1 elemental en 1 enhancement. Als je in je eentje bent, moet je sowieso flametongue doen omdat de hele raid daar benefit van hebt. Je hebt er op zich wel omkijken naar, omdat je het wel meeneement in je rotatie. Dat je die automatisch aanklikt elke zoveel seconden doet daar niet vanaf. Je moet het klikken dus zit het in je rotatie. Je gebruikt dus stromstrike, earth shock, lava lash, CL/LB, lightning shield en magma totem zeer regelmatig. De rest wat onregelmatiger en zijn niet echt onderdeel te noemen van je rotatie. Dat zijn toch 6 dingen. Vergelijk het eens met een mage of een warlock of een rogue :)
Ik raid alleen maar 10m Ulduar en daar hadden we standaard maar 1 shaman mee. Omdat we een andere enhancement hadden ging ik altijd mee op mijn druid, maar ik vond mijn shammy leuker. Vandaar de switch naar ele waardoor we met z'n tweeen waren. Inmiddels is de enhancement naar een andere guild gegaan en ben ik wederom de enige shaman.

[ Voor 42% gewijzigd door Mik! op 09-09-2009 10:19 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:59

chromeeh

the Gnome

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:55:
[...]
Iedereen zegt altijd dat Paletress vele malen moeilijker is dan Eadric.
Paletress is een eitje met een mage (ja ik ben een mage :P), gewoon de renew spell stealen van de gespawnde mob.
De spawn neer nuken, daarna weer Paletress, als ze renew cast gewoon direct spell stealen :)
Stelt eerlijk gezegt weinig voor :)

Iedere heroic heeft z'n tricks, maar sinds 3.2 vind ik het allemaal een stuk easier gaan, kan aan mij liggen :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:46:
[...]

iets zegt mij

Bloodstone Band (Crys Earth + Bloodstone)
Crystal Chalcedony Amulet (Crys Earth + Chalcedony)
Crystal Citrine Necklace (Crys Earth + Huge Citrine)
Sun Rock Ring (Crys Earth + Sun Crystal)

kans op 1-2 Dust, 1-2 Lesser cosmic essence of een small dream shard

Crys Earth kost tegenwoordig geen drol voor een stack en de raw groene gems zie ik op onze server regelmatig voor 10G/stack.

maar ik kan het mis hebben omdat ik eerder dacht te lezen dat iemand Crys. life gebruikte om ringen te maken.
Correct, behalve die Crystal Chalcedony Amulet. Chalcedony gems zijn gewoon retarded duur bij ons (denk aan 150G per stack 8)7 ). Andere gems koop ik voor niet meer dan 30G per stack want dat zijn bij ons gewoon normale prijzen. Eternal Earth stacks van 20 stuks zie je ook niet vaak onder de 200G. Daar tegenover zijn de Infinite Dust prijzen dan weer wel redelijk goed (4G per stuk heb ik ze op de AH gezet en dat was al undercut). Greater Essences voor 15G en Lesser Essences voor 8.5G :D. Je snapt dus wel welke ik er op zet en wat niet.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Wootlock schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:26:
vooor Feral cat rotatie: Facemauler. werkt echt handig :)
Ik heb die wel eens geprobeerd. Ik werd gek van dat ding, werd mijn dps niet hoger van moet ik zeggen. Ik vind druids eigenlijk enorm simpel om te spelen. Zelfs healen gaat me ondertussen prima af. Maar met cat dps vind ik het ook niet zo moeilijk. Kwestie van opletten en je komt een heel eind. Gewoon je UI goed indelen en je ziet je dots/debuffs zo aflopen, CD's heb je vrij snel door en daarmee ook je rotatie.

Ben ondertussen alles geweest met mijn druid en ik vind het gek genoeg allemaal wel leuk om te doen. Ik houd wel van afwisseling ;)
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:28:
Mijn ex-vriendin werkte ook zo, rennen.. stillstaan, skill en weer rennen. (terwijl de rest alles rennend deed).

Zij heeft uiteindelijk ook een G15 genomen, je pinkie is soort van unieke 'actie' dus daar meteen 2 skills ondergezet. Verder de muis aangepast, zoals de zijknoppen voor healen, scroll klik voor /startattack, spatie voor een CD-skill die altijd up moet zijn (ze jumpte erg veel). Als extra kan je nog een shift-muis-zijknop erbij gooien, op zich moet dat wel te doen zijn. Voordeel dat je dus alles gescheiden gaat doen, en enkele de cooldown nog via clicks doet.

Zeker als healer denk ik dat je goed af ben met die zijknoppen van je muis voor je main-use healskills. Ook hier en daar wat simpele FPS's oppikken doet wonderen (CS was onze favo).

(even omgezet in wow-style, wij speelde andere MMO).
Ze heeft een doodnormale muis :D Motoriek is echt belabberd voor snelle spellen. FPS vind ze ook niet leuk om (o.a.) die reden. We hebben wel de NFS series lange tijd gedaan samen, maar dan moest ik de echt moeilijke timetrails, circuits of drafts doen anders kwam ze niet verder :) Ach ben al blij dat ze met veel plezier meespeelt. Dat sommige rollen haar dan niet lekker liggen vind ik zelf niet zo'n probleem, zolang ze maar nooit gaat proberen te tanken ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

ben op zoek naar een mod a la Classtimer waar ik mijn eigen proccs kan bij houden weet iemand een mod als deze?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
shoombak schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:03:
Zo, ben gisteren ook maar weer eens begonnen (could not resist) na 3 maanden niet spelen. Ik dacht zal eens een HC proberen, kijken of het nog lukt. Nou dat ging dus nog wel ;) Maar wat blijft nu, elke HC boss dropt gewoon Emblem of Conquest :') Voordat ik stopte was ik die dingen aan het farmen in Ulduar, en nu krijg je ze gewoon bij een pakje boter oid. Wat droppen bosses in Ulduar/Naxx tegenwoordig dan? :o
Ulduar & Naxx droppen ook Emblem of Conquest. Maarja, de gear die je daarmee kunt kopen is ook niet echt 'über' gear meer =] De daily heroic en ToC 10/25 droppen emblem of triumph, daar kun je pas goede gear mee halen :9 En die instances droppen zelf ook zieke gear. Kijk maar eens een keer naar wat de heroic modes van ToC 10 & 25 droppen O+
Maar ook met de emblem of triumph heb je 'instap' gear :P Je kunt meteen de 'slechtste' T9 halen, of wat meer farmen en een trophy looten in ToC10/25 om nog beter gear te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 09-09-2009 10:28 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 314532 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:53:
[...]

Is het nog steeds mogelijk te wipen in hc?:P..
heb dat lang niet meer meegemaakt haha.. maar goed inderdaad, laatste tijd komen er meer van die newbies-who-just-got-dinged- binnen met een pewpew dps van 1100..
Keek er ook raar van op ja. Zijn een paar packs in UK die je heel goed kan skippen (na de undeads na de eerste boss heb je links een pack en rechts stairs, pack links skippen we altijd, en zelfde met een pack bij stairs vlak voor de tweede encounter), maar schijnbaar hebben sommige mensen moeite met het langs een muur lopen ofzo. :P Doe meestal guildgroups, loopt meestal toch een stuk soepeler. (tenzij je een ToC heroic pug hebt met een 5k DK, 4k hunter en 3.5k warlock zoals een tijdje terug, dat is ook erg lekker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik het toch met hem eens, so what? Iedereen denkt al vrij licht over HC's, waarom flink tekeer gaan als je het toch wel haalt?
Hmm CoS timed,

- extra badge
- sneller erdoorheen
- meer tijd voor andere instances
- meer tijd voor dailies

etc etc:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Chester schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:26:
[...]
Maar ook met de emblem of triumph heb je 'instap' gear :P Je kunt meteen de 'slechtste' T9 halen, of wat meer farmen en een trophy looten in ToC10/25 om nog beter gear te halen.
'Meteen' is ook sterk overdreven he, je moet al 6 weken lang elke dag de daily instance lopen eer je die set volledig hebt. Dan heb je nog geen losse items gekocht zoals de trinket, ring of armor pieces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:57:
[...]

'Meteen' is ook sterk overdreven he, je moet al 6 weken lang elke dag de daily instance lopen eer je die set volledig hebt. Dan heb je nog geen losse items gekocht zoals de trinket, ring of armor pieces.
Mwa, overdreven? Vroegâh, was je 6 weken bezig om Stratholme te farmen voor 1 item :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 30-05 22:42
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:01:
[...]

Devs hebben al aangegeven engineering nieuw leven in te blazen, dus mischien wel interessant nu je engineering al te lvlen.
Totdat blijkt dat engineering zodanig veranderd wordt, dan men besluit om engineering te resetten naar 0 :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:25

Snuffel

Vroem!

Nee, he... realms zijn offline tot 13:00.....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Chester schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:01:
[...]

Mwa, overdreven? Vroegâh, was je 6 weken bezig om Stratholme te farmen voor 1 item :+
Zeker toen die nog 10 man was ;-)

Goeie ouwe tijd :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

Gisterenavond de 1200 rating aangetikt (speel een combo: Warlock/Discpriest) !
Dus vanavond de relentless bracers oppikken :) en kijken hoeveel puntjes ik gescoord heb, hopelijk genoeg om de furious gloves ook op te pikken :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Snuffel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:08:
Nee, he... realms zijn offline tot 13:00.....
Geen verrassing meer toch tegenwoordig :+ Alles goed met je guild op Saurfang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]
Het had wel wat :)
Als ik zie dat m'n mage morgen een weekje 80 is en in bijna alles item level 200+ zit.
Vroegâh zat er wel meer uitdaging in.... Baron 45 iemand >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Local Host schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:13:
[...]

Geen verrassing meer toch tegenwoordig :+ Alles goed met je guild op Saurfang ?
Nee verrassing mag het niet meer zijn... maar als je thuis bent wil je ook spelen...

Guild bestaat nog steeds, zonder mij. Ben er op een gegeven moment uitgedonderd, een en al drama daar, je kent het wel. Mensen die denken dat het guild er is voor de officers, ipv andersom. Geneuzel ten top.

Anyway, zit nu heerlijk in een ander guild, we raiden enorm veel, hebben veel zaken op farm, gaat perfect eigenlijk.
Hoest met jou?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
[...]

Dat is nog altijd hoor, op mijn rogue heb ik nog altijd geen fatsoenlijke trinkets en zoals ik vandaag al aangaf dropt die fsdqlsdfmjk polearm in ToC blijkbaar niet voor mijn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Dit reminds me dat ik maar weer eens Startholme moet induiken om te proberen die mount te bemachtigen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:19:
[...]

Dat is nog altijd hoor, op mijn rogue heb ik nog altijd geen fatsoenlijke trinkets en zoals ik vandaag al aangaf dropt die fsdqlsdfmjk polearm in ToC blijkbaar niet voor mijn hunter.
Fatsoenlijke trinkets, ringen, cloaks, wapens etc. zijn ook allemaal te halen met Emblem Of Triumph =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Voor Feral Druids is engineering al een van de betere professions hoor.

Mind controll head enchant geeft +44 stam ( ff uit mijn hoofd)
De Armor to gloves enchant is de beste glove enchant voor Tanking druids.
rocket boots is vanwege de crit de beste enchant voor feral cats. ( Dit scheelt wel bijna niets met Agi , maar rocket boots is uiteraard lolz. )

En de belt enchant ( weet zo ff niet hoe die heet , de grenades) kan ook nog wel eens handig uit komen van wegen de 2 sec stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Reroll gedaan naar Horde na 3 jaar Alliance gespeeld te hebben en veel geraid. Heb een DK naar 80 gelvl-ed waar ik lekker casual mee raid in een NL-guild. Verder bezig met een disc-priest welke momenteel op lvl 70 staat en een hunter welke waarschijnlijk mijn nieuwe main gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Chester schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:22:
[...]

Fatsoenlijke trinkets, ringen, cloaks, wapens etc. zijn ook allemaal te halen met Emblem Of Triumph =]
Je kan geen wapens kopen met Emblem of Triumph, tenzij zaken zoals throwing weapons en wands, maar dat zijn statsticks :) Ik zou wel graag de mogelijkheid zien om wapens te kopen hoor, daar niet van. Maar dat is nu eenmaal de beperking die Blizz oplegt tov het oude BC badge systeem waarbij effectief alles te koop was voor tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Mik! schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:13:

Ik raid alleen maar 10m Ulduar en daar hadden we standaard maar 1 shaman mee. Omdat we een andere enhancement hadden ging ik altijd mee op mijn druid, maar ik vond mijn shammy leuker. Vandaar de switch naar ele waardoor we met z'n tweeen waren. Inmiddels is de enhancement naar een andere guild gegaan en ben ik wederom de enige shaman.
Ah, okay. Ik doe 25 man hard modes :) in 10 man is het inderdaad flametongue totem.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Local Host schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:25:
[...]

Reroll gedaan naar Horde na 3 jaar Alliance gespeeld te hebben en veel geraid. Heb een DK naar 80 gelvl-ed waar ik lekker casual mee raid in een NL-guild. Verder bezig met een disc-priest welke momenteel op lvl 70 staat en een hunter welke waarschijnlijk mijn nieuwe main gaat worden :)
Nice, klinkt goed. Welke server? Saurfang ook? Of alles op Ghostlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-05 10:39

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 314532 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:36:
[...]

Hmm CoS timed,

- extra badge
- sneller erdoorheen
- meer tijd voor dailies

true en daarbij als de tank/healer zo loopt te slacken maak je de dungeon nog niet eens af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Snuffel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:40:
[...]

Nice, klinkt goed. Welke server? Saurfang ook? Of alles op Ghostlands?
Op de realm Hellfire mijn DK daar heet LocalX en nieuwemaininwording -> localhunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:43:
[...]

Op de realm Hellfire mijn DK daar heet LocalX en nieuwemaininwording -> localhunt :)
Local *O*
Hoe is het gozer? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 20:33
[...]

Hmm CoS timed,

- extra badge
- sneller erdoorheen
- meer tijd voor dailies

Naast het feit dat ik niet weer slacker nummer zoveel door een instance heen wil dragen omdat DIE gast toevallig even meer zin heeft om z'n DIVX te kijken dan actief mee te spelen. Als ik me echt HARD irriteer kick ik em net voor de eindboss >:)

Gisteren een pug ToC25 geprobeerd te organiseren met een paar guildies, compleet drama. De healers had ik weinig over te klagen, dps deed het ook wel aardig en snapte na 3-4 wipes wel wat ze met debuffs moesten doen en dat ze af en toe ook een kobold moesten dpssen, maar de tanks snapten het niet of wilden het niet snappen. Heb het wel 5x uitgelegd, poison -> intervene fire en andersom, gewoon fucking opletten, neenee te moeilijk "I couldn't taunt cause I had poison QQ".
Blaaaaah dan is het zo fijn als ik zelf weer op m'n main zit zodat ik iig 't tanken goed kan doen :+

Vanavond 10 man ToC hc proberen ben benieuwd.

[ Voor 38% gewijzigd door porn* op 09-09-2009 11:57 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm CoS timed,

- extra badge
- sneller erdoorheen
- meer tijd voor dailies

Overal dps of puur boss meter?
CoS is juist de instance waar recount of welke dps meter dan ook niet werkt. Doordat je 'in battle' blijft nagenoeg nonstop door die stomme zombies (en combat log dus doorloopt door de damage), blijft de tijd/dps gewoon doortikken.

Eerste keer dat ik timed deed had ik meteen die mount te pakken, beetje jammer dat ik vlak ervoor die wyrmrest mount had gekocht :X

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
De Gameservers zijn weer online :)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Lekker , lekker zoals je waarschijnlijk een paar posts hierboven al gelezen zult hebben :P

Ik lurk lekker mee en geniet van alle verhalen en popcorn-momenten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 11:06
Beste mensen waar kan ik zien waar een mount valt te halen als achievement/loot/drop etc.? Vriend van me had het laatst ook over stratholme al 7x gedaan te hebben voor een mount... schijnt een beer mount te hebben gerkregen voor iets genoemd for the alliance? en ja ik ben redelijk nieuw vooral voor 70+ materiaal misschien een website linkje of tekstbestandje (ivm werk) alvast bedankt voor het lezen uberhaubt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

BAS80 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:18:
De Gameservers zijn weer online :)
http://status.wow-europe.com/en/alert

SERVERALERT:Weekly Maintenance, 09/09

Additionally we will perform web maintenance from 03:00 Paris time (CEST) until approximately 13:00 Paris time (CEST). During this period the Armory, Account Management, Blizzard Store, Forums and the rest of our website will be unavailable.

In addition to our weekly scheduled maintenance, the facility where the below realms are hosted is also undergoing a power maintenance. This will extend the maintenance for these realms by 4 hours, until 15:00 CEST.

Alonsus
Anachronos
Bronze Dragonflight
Burning Steppes
Darkmoon Faire
Darkspear
Kor'gall
Lightbringer

Thank you for your patience and understanding.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Dreflar schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:43:
Beste mensen waar kan ik zien waar een mount valt te halen als achievement/loot/drop etc.? Vriend van me had het laatst ook over stratholme al 7x gedaan te hebben voor een mount... schijnt een beer mount te hebben gerkregen voor iets genoemd for the alliance? en ja ik ben redelijk nieuw vooral voor 70+ materiaal misschien een website linkje of tekstbestandje (ivm werk) alvast bedankt voor het lezen uberhaubt :P
Topic Starter post ff lezen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
zit op 122x stratholme geen mount
Magisters terrace 56x KIP :D
ZG Raptor 1x Drop :D
Zg tiger teveel x Geen drop
Karazan 1e boss x teveel niet gedropt :(
Eitje van Sholazar ( opgegeven )
Q-Q

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 09-09-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 13:26
SpoTs schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:10:
[...]

Zeker toen die nog 10 man was ;-)

Goeie ouwe tijd :p
Vond het toen toch leuker om het met 5 man te doen, was meer uitdaging dan met 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 20:33
Mektheb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:55:
[...]

Q-Q
Haha mijn rijtje:
Stratholme stuk of 60 weet niet zeker
Magisters terrace 10x dont care :P
ZG Raptor+Tiger 186 runs :'(
Karazan stuk of 30
Eitje van Sholazar don't care :P

ZG werkt niet mee :'( Had laatst wel die Razzashi pet :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dagboekje,

Gisteren voor de verrassing weer eens gespeeld. Even de Shaman van m'n vriendin d'r account uit de kast getrokken, Elemental gespecced en een beetje gequest. Nul komma nul downtime met deze spec, en bijna alle mobs zijn neer voor ze bij je komen. Alleen... het zijn weer allemaal dezelfde quests :( ze is nu level 71 en staat in Howling Fjord...

Later op de avond nog even m'n Mage gelogged voor de daily heroic. De guild was Ulduar25 in, dus moest wel even PuG-en. Mezelf in LFG gezet met de opmerking "Ulduar10/ToC10 gear" welke bijna altijd wel een invite opleverd. Dat was nu ook weer het geval, na 5 seconden zelfs. Een Paladin met 26k hp (jaja, en het ging prima!), een Boomkin Druid (yay, 5% crit erbij) en een Resto Druid. Als laatste kwam er een Arms Warrior bij.
Bij de eerste groepen tikte ik 5k DPS aan en de Warrior zat op 4k. Beide gingen wel iets omlaag zodra er minder AoE was, maar het blijft leuk om die grote getallen te zien, en dan vooral chain Living Bombs :D
Ik ben 1x door aggro dood gegaan, m'n Living Bomb ontplofte op het moment dat de tank net een nieuwe groep gepulled had, eek... op zich deed de tank het prima, maar z'n aggro was duidelijk niet Ulduar niveau :) Ik ga dan ook tot op het randje en soms eroverheen :+
Daily heroic af met een PuG, waarvan de Druid een stunning 850dps had gedaan woot !! Ach, ik 4k en Warrior 3,5k heft dat wel op.

Toen was ik weer verveeld en ben uitgelogd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik zit te twijfelen of ik vanaaf mee ga naar Naxx10 met de guild.
Het wordt de eerste keer voor het grootste deel, ik heb eigenlijk geen zin om eindeloos te wipen...
Ach ja, eerst nog maar eens de dailies dungeon & hc doen, dan zien we verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat beertje is For the alliance achievement, als je alle bosses van horde heb neergemaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overal dps of puur boss meter?
CoS is juist de instance waar recount of welke dps meter dan ook niet werkt. Doordat je 'in battle' blijft nagenoeg nonstop door die stomme zombies (en combat log dus doorloopt door de damage), blijft de tijd/dps gewoon doortikken.
in begin met zombies.. maar goed daar had ik al rekening mee gehouden.
2e gedeelte van instance, met de timeless dragons etc etc meter gereset.. kwam nog steeds geen verandering in;)..evenmin met bossfights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317522

Hallo mensen,

ik heb een probleem met WOW.
Ik heb op 4-3-2009 betaald voor wow om 6 maanden te kunnen spelen.
Met mijn creditcard (eenmalige betaling)

Nu hebben ze op 6-9-2009 weer geld (zonder dat ik het gevraagd heb) van mijn creditcard afgeschreven.

Weten jullie misschien iets meer over die betalingen en/of ik aan een abonnement vast zit?

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes,
Annie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk bij je payment history in account management, desnoods even mailtje sturen naar support.

Dacht dat met creditcard het automatisch re-occuring is, dus dat je 1 maal je gegevens invoert en daarna elke maand wordt afgeschreven tot je dat weer stop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317522 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:32:
Hallo mensen,

ik heb een probleem met WOW.
Ik heb op 4-3-2009 betaald voor wow om 6 maanden te kunnen spelen.
Met mijn creditcard (eenmalige betaling)

Nu hebben ze op 6-9-2009 weer geld (zonder dat ik het gevraagd heb) van mijn creditcard afgeschreven.

Weten jullie misschien iets meer over die betalingen en/of ik aan een abonnement vast zit?

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes,
Annie
Je abonnement blijft doorlopen, tot je het stopzet (gekochte speeltijd blijft bruikbaar). Dus gewoon in accountdingetje je subscription cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:15:
[...]
Eerste keer dat ik timed deed had ik meteen die mount te pakken, beetje jammer dat ik vlak ervoor die wyrmrest mount had gekocht :X
Rood > brons imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gratis > flink betalen imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 15:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 215903 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:41:
[...]

Je abonnement blijft doorlopen, tot je het stopzet (gekochte speeltijd blijft bruikbaar). Dus gewoon in accountdingetje je subscription cancellen.
Correct gewoon de payment methode delete in je account management page

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 15:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:43:
[...]

Ik mag hopen dat he refereerd aan de red proto drake van Glory of the Hero ipv de koopbare variant

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:43:
[...]

Gold = Simpel :P

Nog 5 Mounts en dan heb ik er 100 xD dus gief mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:40:
Kijk bij je payment history in account management, desnoods even mailtje sturen naar support.

Dacht dat met creditcard het automatisch re-occuring is, dus dat je 1 maal je gegevens invoert en daarna elke maand wordt afgeschreven tot je dat weer stop zet.
ja dat dacht ik ook dat het voor 6 maanden was en dat je daarna zelf mag beslissen of je verlengt!

maar heeft er iemand ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Netherwing drake > andere COS looka like mouts :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 31-05 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 317522 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:55:
[...]

ja dat dacht ik ook dat het voor 6 maanden was en dat je daarna zelf mag beslissen of je verlengt!

maar heeft er iemand ervaring mee
Dat zeggen ze toch net? Gewoon in je account de betaling stopzetten. Je bent inderdaad een abonnement aangegaan dat automatisch verlengd wordt als het afloopt en je zal het moeten stopzetten in je accountpagina.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:56:
[...]

Dat zeggen ze toch net? Gewoon in je account de betaling stopzetten. Je bent inderdaad een abonnement aangegaan dat automatisch verlengd wordt als het afloopt en je zal het moeten stopzetten in je accountpagina.
ow sorry, ja ik ben niet zo thuis in die spelletjes, me vriend speel(de) het namelijk
maar dan kan ikdus niet mijn geld terug krijgen begrijp ik omdat je aan een abonnement vast zit?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Maar er is 65,94 afgeschreven is dat dan weer voor 6 maanden.
Want tegenwoordig kun je alle 'abonnement' toch opzeggen met 1 maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 317522 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:04:
[...]

ow sorry, ja ik ben niet zo thuis in die spelletjes, me vriend speel(de) het namelijk
maar dan kan ikdus niet mijn geld terug krijgen begrijp ik omdat je aan een abonnement vast zit?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Maar er is 65,94 afgeschreven is dat dan weer voor 6 maanden.
Niet als je het vooraf inkoopt. :) Die ene maand houdt in dat je niet meer dan één maand van tevoren nog moet kunnen opzeggen. Maar Blizzard is over het algemeen niet al te lullig, ik zou zeggen: stuur hun even een mailtje en kijk of je opties hebt. 't Is wel veel geld natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, je initiele 'pay plan' blijft van kracht. Dus kies je voor 6 maanden, dan krijg je een 6 maanden roulatie, elke 6 maanden betaal je weer voor 6 maanden. Stuur anders gewoon mailtje naar support en kijk wat die ermee kan doen. (zelf heb ik op mn andere account toen 5 maanden terug gekregen, typfoutje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat die regel pas van kracht ging, nadat de minimum contractvoorwaarde voorbij was.
Verder is de regel dat "stilzwijgend verlengen" niet meer mag.. nog niet actief.. naar mijn weten. correct me if im wrong:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:08:
[...]

Ik dacht dat die regel pas van kracht ging, nadat de minimum contractvoorwaarde voorbij was.
Verder is de regel dat "stilzwijgend verlengen" niet meer mag.. nog niet actief.. naar mijn weten. correct me if im wrong:D
en geld alleen voor abbo's bij ISP's....

L2watch Radar tvprogramma

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215903 op 09-09-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:07:
[...]

Niet als je het vooraf inkoopt. :) Die ene maand houdt in dat je niet meer dan één maand van tevoren nog moet kunnen opzeggen. Maar Blizzard is over het algemeen niet al te lullig, ik zou zeggen: stuur hun even een mailtje en kijk of je opties hebt. 't Is wel veel geld natuurlijk. :)
Bedankt voor al jullie reacties!
Heeft iemand misschien een e-mail adres van Blizzard?

Of moet je dan weer inloggen bij WOW?

Sorry ben niet zo slim met deze dingen |:( en 65,94 is toch veel geld ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:55:
[...]

Q-Q
zo nou dan kan ik niet achterblijven haha,mijn mooie/speciale mountjes op een rijtje

-Baron rivendare's Deathcharger --> voor achievement periode(en 0,01%) veel te veel,Wotlk-->ong 50 runs
-Winterspring frostsaber -->lange rep grind in vanilla wow :D (is makkelijker nu toch?)
-Black war bear --> for the Alliance achievement
-Big Battle bear --> wow tcg "Red bearon card"
-Albino drake --> 50 mounts achievement (is die 100 mounts mount maar lelijk bij :S )
-ZG Raptor & Tiger --> heb ik 32x gedaan ,helaas nog niet gedropt
-Karazhan mount-->13x nog niet gedropt

zit nu op 64 mounts en niet echt zwaar gemotiveert om naar die 100 te gaan,vind die Blue Dragonhawk gewoon een beetje tegenvallen,wel aardig in de buurt aan het komen van de 100.000 kills en de "of the Alliance" titel :D :D

oow ennuh halloween komt er bijna weer aan kan je die mount van die headless horseman ook weer farmen,is een flying mount met ground mount looks ...sweeet

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 317522 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor al jullie reacties!
Heeft iemand misschien een e-mail adres van Blizzard?

Of moet je dan weer inloggen bij WOW?

Sorry ben niet zo slim met deze dingen |:( en 65,94 is toch veel geld ja 8)
http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vivaladen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:20:
[...]

zo nou dan kan ik niet achterblijven haha,mijn mooie/speciale mountjes op een rijtje

-Baron rivendare's Deathcharger --> voor achievement periode(en 0,01%) veel te veel,Wotlk-->ong 50 runs
-Winterspring frostsaber -->lange rep grind in vanilla wow :D (is makkelijker nu toch?)
-Black war bear --> for the Alliance achievement
-Big Battle bear --> wow tcg "Red bearon card"
-Albino drake --> 50 mounts achievement (is die 100 mounts mount maar lelijk bij :S )
-ZG Raptor & Tiger --> heb ik 32x gedaan ,helaas nog niet gedropt
-Karazhan mount-->13x nog niet gedropt

zit nu op 64 mounts en niet echt zwaar gemotiveert om naar die 100 te gaan,vind die Blue Dragonhawk gewoon een beetje tegenvallen,wel aardig in de buurt aan het komen van de 100.000 kills en de "of the Alliance" titel :D :D

oow ennuh halloween komt er bijna weer aan kan je die mount van die headless horseman ook weer farmen,is een flying mount met ground mount looks ...sweeet
Moet er zelf nog 5 :P dan heb ik er 100

Rare mounts heb ik alleen

Swift Razasshi Raptor
Kealthas Kip
Brewfest Ram
Brewfest Codo
Dat was het wel :(

Heb verder elke mount die je kan kopen of grinden wel dus dat scheeld maar geloof je 125mounts kan krijgen ingame crafted / buyable / rep / achievments dus iedereen moet het makkelijk kunnen halen denk ik

100,000 kills is wel grappig moet er nog 300.000 dus valt wel mee :P

Maar nog 2 factions en dan The Exalted, en daarna lekker bezig met The Insane :)
leuke klus :P zit nu op 26 titles en der komen er wel meer bij, maar op het moment zit ik echt in een WoW dip alles lijkt boring, en heb het idee steeds meer mensen het zat worden..

Nu verder Aion testen :P ( allhoewel ik wel elke avond Mgt / Strat doe voor mountje voor mij of maatje van me )

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 09-09-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb maar 1 apeciale mount, die van RAF :P vond die undead horse al genoeg , 30 tokens van elke BG.
* SinergyX is lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nooit geprobeerd maar is MGT soloable? Althans als je de mount wilt farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:11
Ben ik de enige persoon hier die blijft hangen op Authenticating ofzo , mergen met battlenet doe ik iig nog niet dus zal voorlopig nog wel wat langen blijven hangen denk ik zo :')

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 314532 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:55:
Hangt van je class af. Pallies en feral druids kunnen het vast wel.
Tr!gger schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:06:
Ben ik de enige persoon hier die blijft hangen op Authenticating ofzo , mergen met battlenet doe ik iig nog niet dus zal voorlopig nog wel wat langen blijven hangen denk ik zo :')
http://forums.wow-europe....topicId=10832473167&sid=1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:26:
[...]

100,000 kills is wel grappig moet er nog 300.000 dus valt wel mee :P
huh? komt er na de 100.000 nog een achievement?dat wist ik helemaal niet haha op hoeveel kills zit jij dan eigelijk?
Mektheb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:26:
[...]

maar op het moment zit ik echt in een WoW dip alles lijkt boring, en heb het idee steeds meer mensen het zat worden..
klinkt me idd bekend in de oren,dan log je in en doe je wat en daarna zit je zo op je mountje van"ehh whats next" ,wissel je een keer van profession puur om bezig te zijn haha maar die Engineering changes ga ik wel in de gatten houden,in wotlk gedropped omdat ik er echt geen ruuk meer aan had :( vind het ook wel jammer dat er voor de weapon/armor smits geen BOP stuff meer is,had ik in tbc nog speciaal het "hammersmith"gebeuren voor gedaan om naar die Stormherald te werken..in wotlk nog steeds niks :(
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:53:
ik heb maar 1 apeciale mount, die van RAF :P vond die undead horse al genoeg , 30 tokens van elke BG.
* SinergyX is lui
oooow verek die heb ik ook haha!werd toen een beetje gemotiveerd door de dualbox verhalen van ShadowBumble nog voor ik mij hier had aangemeld en ik alleen een stille lezer was haha heb inmiddels het dualboxen wel laten vallen,was niet echt mijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

heroic MGT, farm ik meestal samen met een pally ik ben zelf een mage, omdat ik die belf trinket wil hebben. paar weken geleden wel die kip gewonnen! en die moet die prot pala nog. over het algemeen zijn we in 15 minuutjes klaar.

bij het laatste trash pack moet je kael tas eigenlijk al pullen voordat je de laatste mob gekilled hebt, anders gaat hij dat hele verhaal weer vertellen en dat kennen we onderhand wel :)

alleen die 2de boss kan je nog wipen. even een paar adds nukken iceblock en het is een eitje. maar ja soms procct mijn 4 setbonus een aantal keer en dan is hij zo weg geblazen :P

@hierboven, nog steeds drama met de login servers? :(

[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 09-09-2009 15:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 31-05 23:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tr!gger schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:06:
Waarom zou je niet mergen? Heb je daar een reden voor? Ben ik wel benieuwd naar.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Snuffel schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:15:
[...]

Ja, het is weer eens drama bij Blizzard.... :/
Dat had ik gister avond ook, account omgezet naar een Battle.net account en het werkte weer als een zonnetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 09-05 15:54
Ik ben merged met battle.net, kan ik ook mooi mobile authenticator gebruiken op mijn iPod Touch :)
Enige reden waarom je evt. niet met Battle.net zou willen mergen is dat je dan je account niet meer kan verkopen, maar dat is illegaal dus waarom zou je het niet doen? Het is in de toekomst alleen maar handiger lijkt me met upcoming blizzard games etc.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 11:06
Welk stukje van de startpost trouwens? ik zou het graag bekijken maar ik kan het nie vinde :P sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Kees schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:31:
[...]

Waarom zou je niet mergen? Heb je daar een reden voor? Ben ik wel benieuwd naar.
1) Ik heb geen enkele game die op op battlenet speel.
2) Als ik me ergens voor wil subscriben wil ik dat uit vrije wil doen en niet gedwongen omdat Blizzard hun zaken niet op orde hebben. Hoe lang zijn login issues nu al niet aan de gang het is zowat elke paar weken prijs.

Voor de rest is er geen andere reden , niks louche iig 8) .

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gingen ze mergen binnenkort niet verplichten? Dacht dat ik dat ergens gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Anoniem: 314532 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:55:
2e boss is nog knap lastig. Krijg hem op mijn druid in iedergeval niet in mijn eentje neer. Die debuf van de orbs doet op den duur te veel damage. Met 2 man is het goed te doen.

De rest van de bosses in mgt is goed alleen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik had die MGT orb de eerste dag dat de patch met MGT uit was _O_ Helaas heb ik zoveel geluk maar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:37:
Gingen ze mergen binnenkort niet verplichten? Dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Inderdaad. Dus redelijk kansloos als je niet nu al wil mergen terwijl dat problemen oplost. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vivaladen schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:13:
[...]

huh? komt er na de 100.000 nog een achievement?dat wist ik helemaal niet haha op hoeveel kills zit jij dan eigelijk?

[...]

klinkt me idd bekend in de oren,dan log je in en doe je wat en daarna zit je zo op je mountje van"ehh whats next" ,wissel je een keer van profession puur om bezig te zijn haha maar die Engineering changes ga ik wel in de gatten houden,in wotlk gedropped omdat ik er echt geen ruuk meer aan had :( vind het ook wel jammer dat er voor de weapon/armor smits geen BOP stuff meer is,had ik in tbc nog speciaal het "hammersmith"gebeuren voor gedaan om naar die Stormherald te werken..in wotlk nog steeds niks :(

[...]

oooow verek die heb ik ook haha!werd toen een beetje gemotiveerd door de dualbox verhalen van ShadowBumble nog voor ik mij hier had aangemeld en ik alleen een stille lezer was haha heb inmiddels het dualboxen wel laten vallen,was niet echt mijn ding :)
Volgens mij maak ik een typ fout :D tje krijgt die title bij 100,000 kills of ? of bij 1mil ? kan niet kijken nu op internet maar goed moet er nog aardig wat dat is het :P

Ik ben niet zo reken wonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:45:
[...]

Volgens mij maak ik een typ fout :D tje krijgt die title bij 100,000 kills of ? of bij 1mil ? kan niet kijken nu op internet maar goed moet er nog aardig wat dat is het :P

Ik ben niet zo reken wonder :P
Die krijg je met 100.000 kills ik zit nu geloof ik op iets van 62.000 kills, 1 miljoen is wel een beetje heel erg veel btw haha :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vivaladen op 09-09-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
NMe schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:44:
[...]

Inderdaad. Dus redelijk kansloos als je niet nu al wil mergen terwijl dat problemen oplost. 8)7
Dit lost het probleem echter niet op. Toen die merge voor het eerst beschikbaar was in usa en daarna eu hadden mensen die wel gemerged hadden juist login issues. Daarna was het andersom maar als ik zo een paar topics doorneem op het techforum zit iedereen vast dus mergen is het probleem helemaal niet het is gewoon blizzard side issue zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 16:12
T!m0n schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:34:
Ik ben merged met battle.net, kan ik ook mooi mobile authenticator gebruiken op mijn iPod Touch :)
Ik wil wel zo'n mobile authenticator gebruiken op m'n HTC telefoon.
Hoe doe je dat mergen met battle.net?

[ Voor 41% gewijzigd door Mirre op 09-09-2009 15:56 ]

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:44:
[...]

Is dit een verzoekje om een OT discussie te beginnen over privacy(wetgeving) etc? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 215903 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:31:
[...]

Is dit een verzoekje om een OT discussie te beginnen over privacy(wetgeving) etc? O-)
Nee cause nobody is putting a gun to your head :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mirre schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:54:
[...]

Ik wil wel zo'n mobile authenticator gebruiken op m'n HTC telefoon.
is dit al mogelijk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 15813 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:41:
[...]

2e boss is nog knap lastig. Krijg hem op mijn druid in iedergeval niet in mijn eentje neer. Die debuf van de orbs doet op den duur te veel damage. Met 2 man is het goed te doen.

De rest van de bosses in mgt is goed alleen te doen.
ik denk dat het wel kan, je moet het alleen op de "SLOW" manier doen, elke 15% spawnen die orbs. die orbs killen, dan stop dps op de boss, debuff laten expiren, rinse and repeat. destijds ook zoveel noobs die het niet snapten dat je niet kon zergen als je dps shitty was.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.