Die datum kan er een paar dagen naast zitten, maar meestal klopt het redelijk.
same here, ook nog geen email gehad en gistermiddag besteldVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:26:
edit: ik heb trouwens met mijn kayintveen@mac.com account besteld. echter krijg ik nergens bevestiging per mail ofzo. mac.com kan ik niet in apple mail instellen ofzo.
iemand ideeen of uitleg
Gisteren rond 23u45 besteld en deze nacht rond 4u bevestiging gehad. Kon het wel al nakijken via Apple.com
Verwijderd
maar als ik besteld heb met kayintveen@mac.com waar krijg ik die email? heb geen mobile me namelijk ofzo. en kan ook nergens een secondary email vinden
Ah. Ik heb ook geen bevestiging. Wel de betaaldata gekopieerd. Maar het komt vaker voor dus.
Waarom heb je hem besteld met een mailadres dat je niet zelf hebt? Anyway, denk dat je gewoon even naar Apple moet bellen morgen, dan kunnen ze vast het emailadres van jou account / order wijzigen en je de bevestiging en dergelijke opnieuw sturen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:03:
maar als ik besteld heb met kayintveen@mac.com waar krijg ik die email? heb geen mobile me namelijk ofzo. en kan ook nergens een secondary email vinden
En hier mijn eerste post vanaf mijn iMac 27 i5 8GB.
15 november heb ik hem besteld en gisteren 27 november is hij geleverd. Ik heb hem trouwens met studenten korting gekocht en er is niets gecontroleerd. Diegene die de link door gaf. Bedankt nog!!!
Groot is hij wel. Dat is nog even wennen. Maar hij is ook echt stil. Ik had hiervoor een HP slimline, die had ook stil moeten zijn, maar dat was hij dus niet. De iMac is echt een verademing.
15 november heb ik hem besteld en gisteren 27 november is hij geleverd. Ik heb hem trouwens met studenten korting gekocht en er is niets gecontroleerd. Diegene die de link door gaf. Bedankt nog!!!
Groot is hij wel. Dat is nog even wennen. Maar hij is ook echt stil. Ik had hiervoor een HP slimline, die had ook stil moeten zijn, maar dat was hij dus niet. De iMac is echt een verademing.
Na mijn iMac vorige week, m'n Time Capsule gisteren, net ook nog Apple Care en een remote besteld. Wordt verzonden binnen de 3-5 dagen. Ik denk dat Apple Care niet meer voorradig was nadat gisteren Black Friday was en er toch heel wat iMacs verkocht zijn geweest.
Mag eind december eindelijk een nieuwe telefoon uitzoeken, dus besloten voor de iPhone te gaan. Gast bij de T-Mobileshop gaf aan dat de levertijd op dit moment zo'n 4 tot 8 weken is. Alvast maar een zwarte, 16 GB gereserveerd. Zal mij benieuwen wanneer ze bellen, gelukkig nog een maand de tijd
M'n iMac 21,5 inch welke vrijdagmiddag 16.00 uur besteld is, is gisteren verzonden en volgens Apple mag ik hem dinsdag 1 dec in ontvangst nemen van UPS... Valt me een beetje tegen..! Aan de andere kant, geduld is een schone zaak!
Verwijderd
Ja sneller dan dat kan bijna niet Jeroen
.
Ik zit hier al bijna 3 weken te wachten, maarja zoals je al zegt geduld is een schone zaak. En maandag word mijn geduld eindelijk beloont !
Ik zit hier al bijna 3 weken te wachten, maarja zoals je al zegt geduld is een schone zaak. En maandag word mijn geduld eindelijk beloont !
Verwijderd
Ja maar tnt als hij maandag wordt verzonden heb je hem dinsdag. vindt die levertijden ook beetje vreemd hoor. jammer dat apple niet gewoon vandaag voor 10pm besteld morgen in huis policy heeft.
Sneller kan niet eens. Of je moet het aandurven om je mooie Mac over te dragen aan de TNT post. Brrrrrr.JeroenGans schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:51:
M'n iMac 21,5 inch welke vrijdagmiddag 16.00 uur besteld is, is gisteren verzonden en volgens Apple mag ik hem dinsdag 1 dec in ontvangst nemen van UPS... Valt me een beetje tegen..! Aan de andere kant, geduld is een schone zaak!

Precies, dat bedoelde ik, gisteren is hij verzonden (dus schijnbaar een werkdag) en hij wordt dan dinsdag geleverd, ofwel, het versturen binnen Nederland (standaard uitvoering) duurt anderhalve dag/2 dagen...?Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:56:
Ja maar tnt als hij maandag wordt verzonden heb je hem dinsdag. vindt die levertijden ook beetje vreemd hoor. jammer dat apple niet gewoon vandaag voor 10pm besteld morgen in huis policy heeft.
En ja, ik kan best wachten hoor....
Mijn Time Capsule wordt via Tnt geleverd. Op de Apple site staat dat TNT morgen de Time Capsule opgehaald wordt en vermoed de dag erna geleverd.
Zonet nog eens op Apple online gechecked. De optie retourneer artikelen is nu beschikbaar gekomen, maar de iMac is nog niet eens aangekomen. Nog niet in NL denk ik, volgens de planner is hij pas morgen in NL...
Zojuist betalingsbevestiging gekregen:
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 08 Dec, 2009 - 09 Dec, 2009
Sinterklaas komt een paar daagjes later bij mij langs, denk ik.
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 08 Dec, 2009 - 09 Dec, 2009
Sinterklaas komt een paar daagjes later bij mij langs, denk ik.
Zaterdag is geen werkdag voor UPS*, dus dat is meer een Apple-procesissue. Dan is 'ie klaargezet, wordt 'ie maandag opgehaald en dan heb je 'm dus idd dinsdag (als 't uit Nederland komt).JeroenGans schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:07:
[...]
Precies, dat bedoelde ik, gisteren is hij verzonden (dus schijnbaar een werkdag) en hij wordt dan dinsdag geleverd, ofwel, het versturen binnen Nederland (standaard uitvoering) duurt anderhalve dag/2 dagen...?
En ja, ik kan best wachten hoor....Vond 't gewoon raar...!
*) Tenzij je extra betaalt, en dat doe je niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mijn gegraveerde iPod touch 8GB komt volgens Apple morgen aan. Dat vind ik nog best snel als ze een custom tekst erop moeten zetten en moeten inpakken en ook nog een kaartje moeten drukken
Ik ben benieuwd
. Volgens UPS zijn de factuur gegevens nu ontvangen en moet het pakketje dus nog opgehaald worden.
Ik ben benieuwd
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Verwijderd
hoop dat apple vandaag mijn betaling verwerkt voor m'n bestelde airport extreme.
vrijdag ochtend overgemaakt dus mag hopen dat ze het vandaag wel binnen hebben gekregen:)
vrijdag ochtend overgemaakt dus mag hopen dat ze het vandaag wel binnen hebben gekregen:)
Ik hoop dat ze vandaag de Time Capsule gaan afhalen bij Apple. Ik zie dat TNT het vandaag moet afhalen om zo morgen bij mij te kunnen leveren, maar volgens de online check van TNT is dat nog steeds niet gebeurd!
Jeuj mijn i7+numpad tobo+wifi printer is binnen
En hij werkt 100% woohoo!
11 november besteld en betaald.
11 november besteld en betaald.
Proficiat!
Hoe lang heeft het bij je geduurd toen hij aangekomen was in NL en geleverd was bij je thuis?
Hoe lang heeft het bij je geduurd toen hij aangekomen was in NL en geleverd was bij je thuis?
Hier hetzelfde met de iMac.. Afwachten maar!Eldariel schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:50:
Mijn gegraveerde iPod touch 8GB komt volgens Apple morgen aan. Dat vind ik nog best snel als ze een custom tekst erop moeten zetten en moeten inpakken en ook nog een kaartje moeten drukken![]()
Ik ben benieuwd. Volgens UPS zijn de factuur gegevens nu ontvangen en moet het pakketje dus nog opgehaald worden.
Pfff vandaag is de verwachte aankomstdatum van de iMac in NL weer een dag op geschoven. Staat nu op 2 december. Als het iedere dag opschuift ga ik nog lang kunnen wachten.
De timecapsule is rond 18u opgehaald bij Apple en wordt dus waarschijnlijk morgen geleverd.
De timecapsule is rond 18u opgehaald bij Apple en wordt dus waarschijnlijk morgen geleverd.
Morgen hopelijk bezorgd. Heb inmiddels een UPS nummer, dus dat gaat de goede kan op.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Dus de mail van Apple trekt ook op niet veel van datum. Bij mij stond er 3 december in, maar als ik kijk in het scherm dat je hierboven ook kan zien, staat er bij mij 7/12. Zal ik maar op die datum wachten ipv me te fixeren op 3/12
Donderdag of vrijdag (27-11) was hij geloof ik in NL aangekomen.. Dus dan gaat het hard.Racingboy schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:47:
Proficiat!
Yes. Vandaag wordt mijn bestelling geleverd via UPS. 11 november besteld (iMac met Core i7). Heeft even geduurd, en ik heb zeker de laatste dagen geregeld de statuspagina van Apple bezocht.
Erg jammer dat ik niet al te veel tijd heb om de komende dagen met het nieuwe speeltje te gaan hobbieën. Maar ja, hij komt er. :-)
Erg jammer dat ik niet al te veel tijd heb om de komende dagen met het nieuwe speeltje te gaan hobbieën. Maar ja, hij komt er. :-)
Time Capsule wordt vandaag zoals afgesproken geleverd:
01 Dec 2009 09:14:40 Liege Out For Delivery.
01 Dec 2009 07:08:31 Liege Shipment Received At Destination Depot.
01 Dec 2009 04:17:02 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
01 Dec 2009 03:45:43 Brussels Hub Shipment In Transit.
01 Dec 2009 03:17:51 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
01 Dec 2009 00:22:00 Eindhoven Shipment In Transit.
30 Nov 2009 17:45:16 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
30 Nov 2009 17:45:09 Arnhem Hub Shipment In Transit.
Op de iMac wordt het nog wel enkele dagen wachten, tevens op de remote en Apple Care dat nog niet verzonden is.
01 Dec 2009 09:14:40 Liege Out For Delivery.
01 Dec 2009 07:08:31 Liege Shipment Received At Destination Depot.
01 Dec 2009 04:17:02 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
01 Dec 2009 03:45:43 Brussels Hub Shipment In Transit.
01 Dec 2009 03:17:51 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
01 Dec 2009 00:22:00 Eindhoven Shipment In Transit.
30 Nov 2009 17:45:16 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
30 Nov 2009 17:45:09 Arnhem Hub Shipment In Transit.
Op de iMac wordt het nog wel enkele dagen wachten, tevens op de remote en Apple Care dat nog niet verzonden is.
Verwijderd
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 02 Dec, 2009 - 04 Dec, 2009
Product Aantal
AIRPORT EXTREME (SIM DUALBAND)-INT
oe oe hopeljik morgen mijn nieuwe airport router:)
Verwachte leverdatum: 02 Dec, 2009 - 04 Dec, 2009
Product Aantal
AIRPORT EXTREME (SIM DUALBAND)-INT
oe oe hopeljik morgen mijn nieuwe airport router:)
Vrijdag een Magic Mouse besteld. Via bankoverschrijving, staat vandaag nog steeds op niet verzonden.
Verwachte verzenddatum: 5-7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 08 Dec, 2009 - 11 Dec, 2009
Vrijdag nacht Time Capsule besteld en vandaag geleverd via TNT.
Hier hetzelfde hoor ^^ je zult even moeten wachten erop heb geduldBallantines schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:56:
Vrijdag een Magic Mouse besteld. Via bankoverschrijving, staat vandaag nog steeds op niet verzonden.
Kreeg de bevestiging inderdaad die avond nog. Bestelling vandaag al binnen gekregen, best snel dus.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:32:
[...]
duurt ff, kreeg mijn mail van airport pas uur na bestelling
Vrijdagavond een iMac (21,5 inch instapmodel, helemaal standaard) en een Apple Remote besteld. In de nacht van vrijdag op zaterdag de betaling overgemaakt, dinsdag 1 december een bevestiging van de betaling gekregen. iMac is binnen 24 uur klaar voor verzending, Remote staat op 3 - 5 werkdagen, verwachtte leverdatum tussen 4 en 9 december. Dit jaar komt de Sint voor mij in een UPS busje
[ Voor 1% gewijzigd door driedees op 03-12-2009 21:09 . Reden: datum verbeterd ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Verwijderd
heb vrijdag airport extreme besteld, komt straks met ups in mijn handjesRacingboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:45:
Vrijdag nacht Time Capsule besteld en vandaag geleverd via TNT.
opzich netjes met weekeinde er tussen.3 werkdagen inc overmaken via bank.
In Transit - On Time Scheduled
Delivery Date: 02/12/2009
Ik heb nog steeds niets. Heb weer even gebeld maar ze willen niets zeggen. M'n Time Capsule zou er zaterdag zijn (maar is er ook nog steeds niet!siemenz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:33:
[...]
spannend!
hou me op de hoogte... ik heb mijn IMac i5 bij Ifactors besteld!
Zijn er al wel mensen die een iMac i7 besteld hebben bij een reseller en 'm al hebben gekregen? Ik begin de moed een beetje te verliezen....
Friends help you move, real friends help you move bodies...
Mijn Core i7 is gisteren geleverd!!! Mooi spul! :-) Lekker rap!
What were they thinking bij Apple? Je introduceert je allereerste fatsoenlijke muis, waar werkelijke elke Mac-gebruiker op zit te wachten, en maakt er een batch om de winkels een demo-model te laten zien, en laat de klant vervolgens 3 maanden wachten?Ramzzz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:17:
Man, wat wordt wachten op je spullen vervelend. ik heb nou al een paar weken een MagicMouse in bestelling staan bij Machouse, en ik krijg maar steeds de mededeling dat hij in back order staat.
Als je naar andere winkels gaat, is de mededeling dat je waarschijnlijk tot januari mag wachten.
Wachten tot januari. It's a bitch. Weg eindejaarscadeautje.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Status van de i7 is nog steeds:
Shipped 23 Nov 2009
Estimated Delivery Date (Subject to change) 07 Dec 2009 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 02 Dec 2009
Dus hopelijk vandaag in NL en morgen in huis
Maar dat zal wel wishfull thinking zijn zeker...
Shipped 23 Nov 2009
Estimated Delivery Date (Subject to change) 07 Dec 2009 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 02 Dec 2009
Dus hopelijk vandaag in NL en morgen in huis
Ik begin het inmiddels ook aardig zat te worden... Op dit moment heb ik alleen een iBook G4 om op te werken en dat werkt echt niet lekker meer....apple.at.work schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:13:
[...]
Ik heb nog steeds niets. Heb weer even gebeld maar ze willen niets zeggen. M'n Time Capsule zou er zaterdag zijn (maar is er ook nog steeds niet!) en m'n i7 ongeveer deze week. De dame die ik gisteren aan de telefoon had zei dat het op dit moment een drama is met de leveringen die iCentre krijgt/verwacht...
Zijn er al wel mensen die een iMac i7 besteld hebben bij een reseller en 'm al hebben gekregen? Ik begin de moed een beetje te verliezen....
Ik ben inmiddels aardig dicht bij het punt dat ik erover nadenk om een Mac Pro te halen in plaats van een iMac, maar dat 27" scherm.... Ahhh, ik wordt gek van het wachten.
Het enige wat ik gelezen heb is op het onemorething, dat iemand daar een iMac i5 kon ophalen bij Ivizi ofzo (maastricht). Maar ik kan me niet voorstellen dat er 1 reseller in Nederland zou zijn die wel al gehad heeft en de rest nog niet.
Verwijderd
Jongens. waarom kopen jullie bij een reseller. de reden dat ik bije en reseller koop is dat ik hem direct heb. kortom als ik iets moet backorderen doe ik het liever op de apple store. toch logisch lijkt me?
net effe apple gebeld ivm eenniet ontvangen email bevesteging en hij vertelde mij het volgende.
leverdatum staat nu bij mij op 17.
echter vertelde hij mij dat mogelijk a.s. maandag het product al wordt verzonden. dinsdag of woensdag dan in nederland is. en dan in principe vrijdag geleverd zou moeten kunnen worden (de 11e)
Klinkt goed
iemand gelijke ervaringen of moet ik niet teveel hoop krijgen
net effe apple gebeld ivm eenniet ontvangen email bevesteging en hij vertelde mij het volgende.
echter vertelde hij mij dat mogelijk a.s. maandag het product al wordt verzonden. dinsdag of woensdag dan in nederland is. en dan in principe vrijdag geleverd zou moeten kunnen worden (de 11e)
Klinkt goed
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 11:45 ]
Tja, ik ga ook niet meer bij een reseller wat kopen
Ook mijn i7 besteld op 31-okt voorlopig nog niks gehoord, ja waarschijnlijk eind deze week, maar nog niets zeker
Goede les, bestel eigenlijk altijd via de store, heb mijn laten omlullen toen ik dat ding bekeek in de store.
roze bril
Ook mijn i7 besteld op 31-okt voorlopig nog niks gehoord, ja waarschijnlijk eind deze week, maar nog niets zeker
Goede les, bestel eigenlijk altijd via de store, heb mijn laten omlullen toen ik dat ding bekeek in de store.
roze bril

Ik koop hem bij een reseller omdat ik daar betere service krijg over het algemeen dan bij Apple (er wordt makkelijker gedaan over reparaties en dergelijke wanneer deze bij de betreffende winkel aangeschaft is en er zijn leenmachines beschikbaar voor de periode van een reparatie).Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:36:
Jongens. waarom kopen jullie bij een reseller. de reden dat ik bije en reseller koop is dat ik hem direct heb. kortom als ik iets moet backorderen doe ik het liever op de apple store. toch logisch lijkt me?
Klinkt goediemand gelijke ervaringen of moet ik niet teveel hoop krijgen
Verder heb ik bij de reseller een leuke deal kunnen krijgen met het inruilen van m'n oude computer. Iets wat bij Apple zelf niet mogelijk is.
klopt,Mikey NL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:50:
[...]
Ik koop hem bij een reseller omdat ik daar betere service krijg over het algemeen dan bij Apple (er wordt makkelijker gedaan over reparaties en dergelijke wanneer deze bij de betreffende winkel aangeschaft is en er zijn leenmachines beschikbaar voor de periode van een reparatie).
Verder heb ik bij de reseller een leuke deal kunnen krijgen met het inruilen van m'n oude computer. Iets wat bij Apple zelf niet mogelijk is.
om die redenen heb ik em ook bij een reseller besteld.
Ik vind trouwens dat apple zijn resellers op deze manier wel behoorlijk naait. Zij zijn de etalage voor Apple en ze verdienen er nog ook aan!
Hun inkoop/verkoop marge is nihil (op een i5 zo rond de 200 euro) en ze krijgen niet eens extra of laat staan de zelfde privileges als iemand die op internet koopt!
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Zojuist een mail gehad dat mijn bestelling verzonden is (MBP met 2 --> 4GB uitbreiding).
Verwachte levering: 7dec
Na amper een uurtje:
Verwachte levering: 4dec
Hopelijk komt de Sint nog even bij mij langs
Verwachte levering: 7dec
Na amper een uurtje:
Verwachte levering: 4dec
Hopelijk komt de Sint nog even bij mij langs
Voor mij dezelfde reden. Ik ben speciaal naar iCentre gegeaan vanwege de service die ik daar gewend ben. Ze hebben me daar een keer uit de brand geholpen met een leenmachine, toen was de service echt uitmuntend. Tevens valt er nog wat te lullen als je iets koop (inruil, korting).siemenz schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:31:
[...]
klopt,
om die redenen heb ik em ook bij een reseller besteld.
Ik vind trouwens dat apple zijn resellers op deze manier wel behoorlijk naait. Zij zijn de etalage voor Apple en ze verdienen er nog ook aan!
Hun inkoop/verkoop marge is nihil (op een i5 zo rond de 200 euro) en ze krijgen niet eens extra of laat staan de zelfde privileges als iemand die op internet koopt!
Ik vind het ook leuk om een Mac in de winkel te kopen. Het ligt natuurlijk voor een groot deel aan Apple dat ze gewoon niet leveren maar iCentre zou wel iets communicatiever kunnen zijn.
Heb een iMac i7 + 4GB ram extra + remote + 1TB Time Capsule + IWork besteld en direct betaald(!) op donderdag 12 november en heb daarna geen enkele reactie/update/tel/mail ontvangen.
Dat vind ik toch slordig. Voor dat bedrag moet er toch een belletje of mailtje afkunnen met een update?
[ Voor 18% gewijzigd door apple.at.work op 02-12-2009 15:24 ]
Zou je dan willen dat er elke dag of week gebeld wordt met de melding dat ze nog steeds niets hebben? Als ze niet meer weten, dan kunnen ze ook niet meer vertellen... Overigens begin ik deze week alweer somber in te zien, aangezien de helft alweer voorbij is zo'n beetje...apple.at.work schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:21:
[...]
Voor mij dezelfde reden. Ik ben speciaal naar iCentre gegeaan vanwege de service die ik daar gewend ben. Ze hebben me daar een keer uit de brand geholpen met een leenmachine, toen was de service echt uitmuntend. Tevens valt er nog wat te lullen als je iets koop (inruil, korting).
Ik vind het ook leuk om een Mac in de winkel te kopen. Het ligt natuurlijk voor een groot deel aan Apple dat ze gewoon niet leveren maar iCentre zou wel iets communicatiever kunnen zijn.
Heb een iMac i7 + 4GB ram extra + remote + 1TB Time Capsule + IWork besteld en direct betaald(!) op donderdag 12 november en heb daarna geen enkele reactie/update/tel/mail ontvangen.
Dat vind ik toch slordig. Voor dat bedrag moet er toch een belletje of mailtje afkunnen met een update?
Nee, dat hoeft natuurlijk ook niet en verwacht ik ook niet. Echter, toen ik 'm bestelde werd er eind november gezegd voor de iMac en ongeveer een week voor de Time Capsule. De iMac is pas iets te laat maar de Time Capsule al twee weken. Dat is niet erg, er kan altijd ergens iets misgaan, maar dat ze niets laten weten vind ik zelf slordig. Net zoiets als een helpdesk die niets van zich laat horen na het doen van een melding. Zo lang we niet bellen is er ook geen probleem....Mikey NL schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:34:
[...]
Zou je dan willen dat er elke dag of week gebeld wordt met de melding dat ze nog steeds niets hebben? Als ze niet meer weten, dan kunnen ze ook niet meer vertellen... Overigens begin ik deze week alweer somber in te zien, aangezien de helft alweer voorbij is zo'n beetje...
Mijn ouders hebben al veertig jaar een zaak, als een klant iets besteld en het is er niet binnen de verwachte tijd nemen ze even contact op met de klant. Is gewoon netjes, toch?
Zie het inderdaad ook somber in dat het nog deze week lukt...
Ik had 31 okt bij iCentre besteld, er werd mij verteld dat er twee weken levertijd op zou zitten.
Ook niet gebeld oid.
Ik ben er zelf achteraan gegaan en wacht dus ook nog steeds. (ik heb alleen niets betaald, lijkt me ook logisch wanneer je niets mee krijgt)
Ook niet gebeld oid.
Ik ben er zelf achteraan gegaan en wacht dus ook nog steeds. (ik heb alleen niets betaald, lijkt me ook logisch wanneer je niets mee krijgt)
ik heb ook zo rond die datum bij I factors besteld. Het betreft voor mij een i5 " basis ". Dus zonder extra geheugen software, afstandsbedieningen etc.frank_b schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:50:
Ik had 31 okt bij iCentre besteld, er werd mij verteld dat er twee weken levertijd op zou zitten.
Ook niet gebeld oid.
Wel regelmatig contact gehad met de eigenaar van I Factors (ken ik persoonlijk) en die weet gewoon ook echt niet wanneer hij zijn spulletjes geleverd krijgt van Apple.
Ik vind dat de resellers gewoon een beetje het kind van de rekening worden op deze manier. Iedereen die zijn Mac koopt checkt em eerst even in de winkel en koopt em daarna online..
De winkeliers huren winkelruimte, moeten personeel betalen etc. etc. etc.. en krijgen daarvoor in ruil niet eens spullen zodat ze die uit voorraad kunnen leveren!
oneerlijke concurrentie met je distributeur als je het mij vraagt..
Verwijderd
Mijn laptop is naar de eeuwige jachtvelden en dacht 'even' snel over te stappen naar een iMac i7.Schrok me helemaal wild van de levertijden met name inderdaad bij de lokale resellers. Denk dat we kunnen stellen dat Apple een hitmachine heeft en bij lang na niet de vraag aankunnen.
Succes bij de masse heeft zo zijn keerzijdes
Succes bij de masse heeft zo zijn keerzijdes
Verwijderd
Het zal ongetwijfeld een geniale marketing truck zijn (aangezien we het nu allemaal over apple hebben, en er vanuit gaande dat slechte reclame niet bestaat)
maar toch begrijp ik niet waarom apple niet spullen verkoopt die op voorraad zijn. zorg gewoon dat als je announced dat de imac i5 en i7 vanaf 1nov te koop zijn. zorg dan dat iedere reseller er X heeft staan. en dat de apple store in NL zoiezo een bulk heeft staan. waarom in godsnaam in fucking china. net of die 3 euro goedkoper op het wisselen van een processor nu heeft en het waard is je klant 2 weken te laten wachten (of langer) en risico's van het verschepen te nemen.
ben ik nou zo dom, of snapt apple het niet. of kunnen ze wellicht hun eigen succes niet aan?
maar toch begrijp ik niet waarom apple niet spullen verkoopt die op voorraad zijn. zorg gewoon dat als je announced dat de imac i5 en i7 vanaf 1nov te koop zijn. zorg dan dat iedere reseller er X heeft staan. en dat de apple store in NL zoiezo een bulk heeft staan. waarom in godsnaam in fucking china. net of die 3 euro goedkoper op het wisselen van een processor nu heeft en het waard is je klant 2 weken te laten wachten (of langer) en risico's van het verschepen te nemen.
ben ik nou zo dom, of snapt apple het niet. of kunnen ze wellicht hun eigen succes niet aan?
Ik heb 'm vast betaald omdat ik het grootste gedeelte van m'n werkgever terug krijg. Moest ik alleen wel een betalingsbewijs inleveren. Normaliter betaal ik het ook niet van te voren in een winkel.frank_b schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:50:
Ook niet gebeld oid.
Ik ben vanavond even in Amstelveen, ga toch maar weer even langs of ze al nieuws hebben bij iCentre.
Waar is m'n Mac, gek?!

houdt ons op de hoogte:)apple.at.work schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:00:
[...]
Ik heb 'm vast betaald omdat ik het grootste gedeelte van m'n werkgever terug krijg. Moest ik alleen wel een betalingsbewijs inleveren. Normaliter betaal ik het ook niet van te voren in een winkel.
Ik ben vanavond even in Amstelveen, ga toch maar weer even langs of ze al nieuws hebben bij iCentre.
Waar is m'n Mac, gek?!
Mijn moed is me in ieder geval al in de schoenen gezakt..
ik verwacht niet dat ik voor kerst mijn Imac i5 heb
NL is niet belangrijk voor ze. 0,3% van alle Applemeuk gaat naar NL.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:43:
Het zal ongetwijfeld een geniale marketing truck zijn (aangezien we het nu allemaal over apple hebben, en er vanuit gaande dat slechte reclame niet bestaat)
Hoe ik dit weet? Werkzaam bij een Apple Reseller.
Heb net even bij iCentre op de website gekeken. Als je daar nu in de online store een iMac i5 of i7 besteld hanteren ze de onderstaande leveringstijden:
i5: Verzendklaar in 4 weken
i7: Verzendklaar in langer dan een maand
Dat is toch om te huilen
!
Het zegt natuurlijk niets over de levertijden van reeds bestelde iMacs... hoop ik
.
Dat is toch om te huilen
Het zegt natuurlijk niets over de levertijden van reeds bestelde iMacs... hoop ik
Dat is niet te hopen inderdaad. Ik wil hem zeer graag bij iCentre vandaan hebben, maar als er echt pas in januari geleverd wordt, dan weet ik het nog zonet niet... In maart ofzo komt de volgende serie toch alweer, dus dan wacht ik daar nog wel even opapple.at.work schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:21:
Heb net even bij iCentre op de website gekeken. Als je daar nu in de online store een iMac i5 of i7 besteld hanteren ze de onderstaande leveringstijden:
Dat is toch om te huilen!
Het zegt natuurlijk niets over de levertijden van reeds bestelde iMacs... hoop ik.
Nederlandse resellers moeten gewoon lang op de spullen wachten aangezien ze geen prioriteit hebben bij Apple. Je kan dus beter via de Online Apple store bestellen wil je iets minder lang wachten.
maart komen er nieuwe Apple Pro's, maar volgens mij geen Imac's hoor... dat zou wel heel snel zijnMikey NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:25:
[...]
Dat is niet te hopen inderdaad. Ik wil hem zeer graag bij iCentre vandaan hebben, maar als er echt pas in januari geleverd wordt, dan weet ik het nog zonet niet... In maart ofzo komt de volgende serie toch alweer, dus dan wacht ik daar nog wel even op
Net even contact gehad met iCentre trouwens... Ze hebben / verwachten vandaag levering van een aantal machines, waarschijnlijk alleen i5. Ik zou later vandaag meer te horen krijgen.
spannend!Mikey NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:35:
Net even contact gehad met iCentre trouwens... Ze hebben / verwachten vandaag levering van een aantal machines, waarschijnlijk alleen i5. Ik zou later vandaag meer te horen krijgen.
Misschien krijg ik em dan ook wel
Status van mijn iMac schommelt nogal. Sinds deze morgen stond er dat het pakje overgedragen wordt naar de laatste koerier en nu komt er terug te staan: Onderweg naar klant – verzending op schema 03 Dec 2009
Misschien is de iMac aangekomen per boot in NL en wordt nu vervoerd naar het distributiecentrum om samen met de printer gevoegd te worden?
Misschien is de iMac aangekomen per boot in NL en wordt nu vervoerd naar het distributiecentrum om samen met de printer gevoegd te worden?
Verwijderd
Bij mij idem dito. er staat nog wel verwachte levering morgen maar geen track&trace...Racingboy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:00:
Status van mijn iMac schommelt nogal. Sinds deze morgen stond er dat het pakje overgedragen wordt naar de laatste koerier en nu komt er terug te staan: Onderweg naar klant – verzending op schema 03 Dec 2009
en ik wordt helemaal gek van t wachen...
Ik ben inmiddels in afwachting van een vervangende iMac 27" i7 (eerste had een geel en flikkerend scherm). De verwachte verzenddatum is 14 december volgens de bevestigingsmail, leverdatum 18 december. Heb de afspraak om de oude op te halen (hij is nog wel min of meer bruikbaar) ook op 14 december gepland, zodat ik hopelijk niet zo heel lang zonder zit.
Weet iemand of het klopt dat je bij een vervanging hetzelfde ordernummer hebt en dat deze niet in de orderstatus op de Apple site verschijnt? Daar staat alleen de originele (geleverde) bestelling. Ik heb de klantenservice al gebeld en die wisten het eigenlijk ook niet maar gingen ervanuit dat het klopte. Niet echt heel geruststellend.
Weet iemand of het klopt dat je bij een vervanging hetzelfde ordernummer hebt en dat deze niet in de orderstatus op de Apple site verschijnt? Daar staat alleen de originele (geleverde) bestelling. Ik heb de klantenservice al gebeld en die wisten het eigenlijk ook niet maar gingen ervanuit dat het klopte. Niet echt heel geruststellend.
Ik zal vanavond direct even vragen of er ook i7's tussen zitten en zo niet, wanneer ze er daar een paar van verwachten... Dat ze nu toch wat i5's krijgen is al hoopvol.Mikey NL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:35:

Nu weer iets anders:Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:35:
[...]
Bij mij idem dito. er staat nog wel verwachte levering morgen maar geen track&trace...
en ik wordt helemaal gek van t wachen...
Verzonden 23 Nov 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 07 Dec 2009
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 03 Dec 2009
Dus maandag zal ik hem mogen verwachten. Ook nog geen tracknummer gekregen...
Edit: Als hij vanavond toegewezen wordt aan een carier, dan zal ik hem morgen ook mogen verwachten als hij vanavond afgehaald wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door Racingboy op 03-12-2009 15:36 ]
Verwijderd
En nu staat er levering gepland
verzending met 'nl distribution center'?
bij mij dus dezelfde verandering maar dan met levering morgen!!!!
nu nog afwachten met wie...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 15:35 ]
Heb je misschien ook een printer of zo erbij besteld? Dan zou het kunnen dat de onze samen op de boot hebben gestaanVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:34:
En nu staat er levering gepland![]()
Bij mij momenteel ook als verzending 'nl distribution center'. Hopelijk staat er straks UPS of TNT met een tracking nummer...
En maar blijven F5'en
Verwijderd
Yep, zelfde als jij volgens mij (heb i7, 2tb, remote, wifi printer, applecare besteld)!Racingboy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:39:
[...]
Heb je misschien ook een printer of zo erbij besteld? Dan zou het kunnen dat de onze samen op de boot hebben gestaan
Bij mij momenteel ook als verzending 'nl distribution center'. Hopelijk staat er straks UPS of TNT met een tracking nummer...
En maar blijven F5'en
En behalve als je de sinterklaas boot bedoelt hebben ze vast samen in een vliegtuig gezeten
Is wel vreemd dat hij dan al vanaf 23/11 onderweg zijn naar NL? Dat zijn 11 dagen om van Shanghai naar NL te komen, lijkt me toch lang. Daarmee dacht ik met de boot.
Krijg nu het volgende mailtje binnen:
Herstelde leverings datum
Herstelde leverings datum
Geachte,
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.
Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is. De levering gaat echter iets langer duren dan gehoopt en zal nu naar verwachting op 07.12.2009 plaatsvinden.
Wij danken u hartelijk voor uw bestelling en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
De Apple Store
Verwijderd
Ik dacht dat bootvervoer niet werd gebruikt ivm kwetsbaarheid.
Ik heb (nog) geen mail. Vanaf het begin stond er bij mij wel 1-4 dec. en sinds dinsdag 4Dec.
Sinds wanneer staat er bij jou 7Dec?
(mijn f5 knop is al bijna versleten
)
Ik heb (nog) geen mail. Vanaf het begin stond er bij mij wel 1-4 dec. en sinds dinsdag 4Dec.
Sinds wanneer staat er bij jou 7Dec?
(mijn f5 knop is al bijna versleten
In de eerste mail die ik gekregen had, stond er 3 december, vanaf het begin staat in het scherm waar je de gegevens kan nakijken 7/12...
Verwijderd
Ok, dat komt ongeveer overeen. In de eerste mail die ik kreeg stond op of voor 2 dec, en in het bewuste scherm eerst 1-4 en daarna al snel 4 Dec.Racingboy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:22:
In de eerste mail die ik gekregen had, stond er 3 december, vanaf het begin staat in het scherm waar je de gegevens kan nakijken 7/12...
Verwijderd
Sinterklaas is toch lief voor mij 
De status van mijn Magic muisje is nu: Prepared for Shipment (in USA store)
Dus dan zal hij zaterdag wel komen:)
De status van mijn Magic muisje is nu: Prepared for Shipment (in USA store)
Dus dan zal hij zaterdag wel komen:)
Ik heb nog een klein vraagje wat betreft de leveringsdata.
Bij mijn Apple Order Status is de geschatte leverdatum 4 december, maar als ik mijn trackingcode invoer bij UPS, krijg ik deze info:
Status:
Factureringsinformatie ontvangen
UPS heeft de elektronische verzendopdracht voor zendinggegevens ontvangen van de verzender. Zogauw UPS in het bezit is van deze zending, zal de traceerstatus worden bijgewerkt.
Verzonden of gefactureerd op:
02/12/2009
Van UPS 0,0 info over een leverdatum dus.
Wat moet ik nu aanhouden? Het schijnt dat UPS soms vrij traag is met statusupdates, dus kan ik de door Apple geschatte datum aanhouden?
Edit: Zojuist een statusupdate gekregen van UPS:
In transit, wordt geleverd op 7/12.. Nog even geduld dus
Wel vreemd dat de datum bij Apple op 4/12 staat, en bij UPS 7/12.. Welke moet ik nu aanhouden?
Bij mijn Apple Order Status is de geschatte leverdatum 4 december, maar als ik mijn trackingcode invoer bij UPS, krijg ik deze info:
Status:
Factureringsinformatie ontvangen
UPS heeft de elektronische verzendopdracht voor zendinggegevens ontvangen van de verzender. Zogauw UPS in het bezit is van deze zending, zal de traceerstatus worden bijgewerkt.
Verzonden of gefactureerd op:
02/12/2009
Van UPS 0,0 info over een leverdatum dus.
Wat moet ik nu aanhouden? Het schijnt dat UPS soms vrij traag is met statusupdates, dus kan ik de door Apple geschatte datum aanhouden?
Edit: Zojuist een statusupdate gekregen van UPS:
In transit, wordt geleverd op 7/12.. Nog even geduld dus
Wel vreemd dat de datum bij Apple op 4/12 staat, en bij UPS 7/12.. Welke moet ik nu aanhouden?
[ Voor 13% gewijzigd door Mint op 03-12-2009 18:46 ]
En nog steeds geen beweging op de Apple site. Denk dat hij pas morgen naar me verzonden wordt en zodus hij ook pas maandag bij me kan zijn.
Jij nog nieuws Mistraldk
edit: Lees net op de UPS site dat het pakje voor 17u verzonden moet zijn als het nog vrijdag moet geleverd worden. Dat zal het dus niet worden. Hopelijk heb jij meer succes Mistraldk!
Jij nog nieuws Mistraldk
edit: Lees net op de UPS site dat het pakje voor 17u verzonden moet zijn als het nog vrijdag moet geleverd worden. Dat zal het dus niet worden. Hopelijk heb jij meer succes Mistraldk!
[ Voor 35% gewijzigd door Racingboy op 03-12-2009 18:01 ]
En ik heb een UPS trackingnummer! En hij wordt morgen afgeleverd!
Status: In transit - op tijd
Uw zending is onderweg binnen het UPS-netwerk en wordt waarschijnlijk op de voorziene datum afgeleverd. Het is mogelijk dat een zending deze status behoudt totdat hij wordt afgeleverd. Behalve tijdsgebonden afleveringen, worden zendingen meestal afgeleverd tussen 9u en 19u in woningen en tijdens de openingsuren in bedrijven. UPS kan binnen die tijdspanne geen nauwkeuriger tijdstip opgeven.In transit - Op tijd Vastgestelde afleveringsdatum: 04/12/2009 Verzonden naar: ZUTENDAAL, BE
Type: Pakket
Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 04/12/2009.
Dan zal die van jou niet uit Shanghai komen, wel?Racingboy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:02:
En ik heb een UPS trackingnummer! En hij wordt morgen afgeleverd!
[...]
Denk het wel, is al van 23/11 onderweg.adyta schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:10:
[...]
Dan zal die van jou niet uit Shanghai komen, wel?
Ben net weer bij iCentre geweest. Ze hebben van Apple gehoord dat ze geleverd krijgen. Aankomende week verwachten ze het een en ander (i5 en i7). Ze nemen contact op met klanten om te vragen of ze ze thuis bezorgd willen hebben zodat ze ze niet hoeven ophalen in de winkel en ze ze waarschijnlijk sneller hebben.
Op zich wel netjes. Nu maar hopen dat er ook echt aankomende week iets wordt geleverd door Apple.
The story continue's....
Op zich wel netjes. Nu maar hopen dat er ook echt aankomende week iets wordt geleverd door Apple.
The story continue's....

Zelfde verhaal kreeg ik ook te horen, bij mij werd er wel bijverteld dat het waarschijnlijk volgende week wordt.
(iCentre Almere)
(iCentre Almere)
Ik heb nog wat gehoord uit Uitgeest en eindelijk lijkt het verhaal een beetje hetzelfde. Ze hadden eigenlijk al een grote levering verwacht, en deze zit er zeer binnenkort aan te komen. Het lijkt erop dat we morgen (werd nog op gehoopt) of volgende week eindelijk wat computers tegemoet kunnen zien komen. Overigens zei de persoon daar ook dat hij vandaag al een gereedmelding had gekregen van een order van een i5, wat dus zou beteken dat ze ook al wat gehad hebben....apple.at.work schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:50:
Ben net weer bij iCentre geweest. Ze hebben van Apple gehoord dat ze geleverd krijgen. Aankomende week verwachten ze het een en ander (i5 en i7). Ze nemen contact op met klanten om te vragen of ze ze thuis bezorgd willen hebben zodat ze ze niet hoeven ophalen in de winkel en ze ze waarschijnlijk sneller hebben.
The story continue's....
sounds great!
ik heb van ifactors nog niets gehoord...
edit nu wel :
edit nu wel :
Hé Ronald,
Van: eigenaar I Factors
ontvangen: vrijdag 4 december 2009 9:15
Aan: mij
Onderwerp:
Ik zou zeggen; je hebt foute vrienden.....
De berichten die van verschillende kanten komen zijn divers. Soms gebaseerd op reeële informatiel, soms volledig uit de lucht gegrepen. Deze week ontvingen wij van Apple onderstaande tekst;
Due to magic mouse and components constraint, currently only part of the backlog on iMac 27" Best (MB952) and iMac 27" Ultimate (MB963) can be taken into production. CTO backlog coverage is expected not before late this quarter (late december). This in an expectation only and unfortunately all the information we have at the moment regarding this product.
Er zijn inmiddels geringe aantallen ontvangen maar deze zijn uitgeleverd op basis van de lijst van bestellingen. Wanneer nieuwe leveringen volgen durven wij echt niet te zeggen. Ik had je graag beter nieuws gemeld, een schrale troost is wellicht dat je als wachtende bij een grote groep behoort. Zodra er leveringen zijn zal ik er een voor je 'wegkapen'.
M.vr.gr.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: mij
Verzonden: vrijdag 4 december 2009 9:08
Aan: eigenaar Ifactors
Onderwerp:
Ha [naam ifactors man],
Ik kreeg van een vriend die bij Icentre werkt te horen dat zij zeeeeer binnenkort een levering verwachten met Imac i5’s en i7’s.
Jullie ook?
Met vriendelijke groet,
[ Voor 92% gewijzigd door siemenz op 04-12-2009 09:49 ]
Dat zuigt.... Ik hoop dat ik een beetje hoog op de lijst bij iCentre sta...siemenz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:08:
sounds great!
edit nu wel :
[...]
Even een kleine update van mijn kant, er klopt namelijk iets niet bij UPS..
Heeft iemand hier ervaring mee, en/of kan iemand mij vertellen wanneer/waar het pakket dan is?
Het lijkt me onmogelijk dat mijn MBP over en weer gaat tussen China, Duitsland en Zuid-Korea.. Ook staat er op de UPS site geen verwachte leverdatum, terwijl Apple nog steeds 4 dec als indicatie aangeeft.quote: UPS OrdertrackingINCHEON, KR 04/12/2009 10:52 DEPARTURE SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 04/12/2009 2:01 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
INCHEON, KR 04/12/2009 7:42 ARRIVAL SCAN
SHANGHAI, CN 04/12/2009 5:07 DEPARTURE SCAN
04/12/2009 4:28 DEPARTURE SCAN
KOELN (COLOGNE), DE 03/12/2009 21:12 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI, CN 04/12/2009 0:29 EXPORT SCAN
CN 02/12/2009 6:36 BILLING INFORMATION RECEIVED
Heeft iemand hier ervaring mee, en/of kan iemand mij vertellen wanneer/waar het pakket dan is?
Dat er Keulen staat komt doordat hij daar alvast goedgekeurd wordt door de Douane ofzo, dat hij naar Europa verscheept mag worden zeg maar. Je computer is nog niet in Keulen geweest :-)adyta schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:40:
Even een kleine update van mijn kant, er klopt namelijk iets niet bij UPS..
[...]
Het lijkt me onmogelijk dat mijn MBP over en weer gaat tussen China, Duitsland en Zuid-Korea.. Ook staat er op de UPS site geen verwachte leverdatum, terwijl Apple nog steeds 4 dec als indicatie aangeeft.
Hmm ja inderdaad, krijg zojuist een mailtje van de UPS:Mikey NL schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:08:
[...]
Dat er Keulen staat komt doordat hij daar alvast goedgekeurd wordt door de Douane ofzo, dat hij naar Europa verscheept mag worden zeg maar. Je computer is nog niet in Keulen geweest :-)
quote: UPS medewerkerGeachte meneer Minten,
Bedankt voor uw reactie op onze website.
Uw zending is onderweg naar Duitsland en staat gepland voor levering op maandag 7 december voor het einde van de werkdag.
apple.at.work schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:42:
[...]
Dat zuigt.... Ik hoop dat ik een beetje hoog op de lijst bij iCentre sta...
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Laat ik niet merken dat ik in de mailing genomen wordt
[ Voor 13% gewijzigd door frank_b op 04-12-2009 13:31 ]
Net nog een update van iCentre gekregen, ze hebben inderdaad een mail van apple gehad, waarin staat hoelang het voor alle machines duurt voordat er normale productie zou zijn en er normaal geleverd wordt. Komt neer op i5, rond een week of 2 moeten alle ordertjes wel uitgeleverd zijn, voor i7's geldt dit kwartaal, waarmee ik niet weet of dat een financieel kwartaal is of een normaal kwartaal... Maar schijnbaar gaat het toch nog wel even duren... Wordt er een beetje moe van en zit te twijfelen om wat anders te gaan halen dan...frank_b schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:30:
[...]
We gaan het merken, verkoper bij iCentre was niet zo zeker dat ik deze week er nog eentje zou krijgen, maar volgende week kwam hij iig. Ze hadden al bevestiging van Apple gehad.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Laat ik niet merken dat ik in de mailing genomen wordt
Mijn iMac is zojuist geleverd! Straks eens goed uittesten, hopelijk lukt het want ben Windows gewoon...
Verwijderd
Voor iedereen die bij ifactors en icentre wacht, bestel gewoon lekker online. dan heb je hem zoiezo binnen 3 weken in huis!
ik heb hem op black friday besteld en krijg hem volgende week ergens binnen..
ik heb hem op black friday besteld en krijg hem volgende week ergens binnen..
Voor degene die nog een i5 willen hebben, dixons schijnt hem wel op voorraad te hebben: http://dixons.nl/De_onlin...uter.7114916/default.aspx
Las op een ander forum dat hij ook gewoon in de winkel te koop was....
Las op een ander forum dat hij ook gewoon in de winkel te koop was....
Grappig... mijn bestelling voor een i5 staat ook al een tijdje bij Icentre (a'dam).Mikey NL schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:58:
[...]
Net nog een update van iCentre gekregen, ze hebben inderdaad een mail van apple gehad, waarin staat hoelang het voor alle machines duurt voordat er normale productie zou zijn en er normaal geleverd wordt. Komt neer op i5, rond een week of 2 moeten alle ordertjes wel uitgeleverd zijn, voor i7's geldt dit kwartaal, waarmee ik niet weet of dat een financieel kwartaal is of een normaal kwartaal... Maar schijnbaar gaat het toch nog wel even duren... Wordt er een beetje moe van en zit te twijfelen om wat anders te gaan halen dan...
Paar keer gebeld (mijn agenda laat helaas geen stalken toe). Iedere keer vriendelijk te woord gestaan, maar wel met een compleet verschillend verhaal. 'De zending' zou afgelopen maandag binnen komen. Toen weer donderdag en nu weer misschien volgende week.
Achterliggende reden verschilde ook per verkoper: Productieproblemen (2x) verzendingsproblemen en 1x problemen bij de douane...
Een duidelijk antwoord op mijn vraag waarom twee collega's die dezelfde configuratie later dan ik rechtstreeks bij Apple hebben besteld en deze, los van elkaar, vorige week hebben gekregen, konden ze niet geven.
Anyway, leerzame ervaring. Volgende keer weer gewoon bij Apple bestellen en niet meer dat 'hippe' Icentre inlopen...
Nooit meer
Verwijderd
oei twijfel twijfel!!! i7 cancellen en naar de dixons rennen voor een i5 (als die er is teminste
) of toch wachten op de i7 voor die extra mhz.
edit: oei, lees nu pas dat de i5 geen hypertreathing enabled heeft. kortom die paar extra mhz is het dus niet alleen. laten we netjes wachten tot de 11e of 14e
edit: oei, lees nu pas dat de i5 geen hypertreathing enabled heeft. kortom die paar extra mhz is het dus niet alleen. laten we netjes wachten tot de 11e of 14e
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 19:07 ]
Dit topic is gesloten.