Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 20 Nov 2009
Eindelijk!! Gaat het toch nog gebeuren vandaag!
Zo, de 27" i5 werkt fantastisch.. scherm en machine is helemaal tip top in orde! nu bezig om alles van mijn macbookje over te zetten naar mijn nieuwe monster..
ben zelf ook nog wachten tot er vernieuwing komt in me bestel status... maandag besteld, dinsdag avond bevestiging... en nu nog steeds niks nieuws... (en heb ondertussen de verzend datums mee gemaakt van: november > 7-10d > 5-7d
) zou je toch denken dat het bij de late besteller ook wat sneller zal gaan, dan de vroege kopers die al 2 weken wachten op status?
Shipped on: Nov 20, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:11:
Eindelijk!
Prepared for Shipment
Ships: November
Nouja in elk geval is er een teken van leven.
en SYNCREON voor de printert.
Dus wellicht eind volgende week in huis..
[ Voor 11% gewijzigd door Giant87 op 20-11-2009 22:04 ]
Besteldatum: Nov 15, 2009
Verzonden op: Nov 21, 2009
Hopelijk mijn 27" iMac i7 eind volgende week binnen
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Gok nog maar op een week of 2Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:00:
[...]
Shipped on: Nov 20, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
en SYNCREON voor de printert.
Dus wellicht eind volgende week in huis..
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Verwijderd
Heb nu ook weer verandering in mijn order status:
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Betekent het dan dat hij rond maandag verstuurd word?
Ook stond dit er nog:
Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
Iemand dit ook gehad?
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum. Betekent het dan dat hij rond maandag verstuurd word?
Ook stond dit er nog:
Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
Iemand dit ook gehad?
Sow... hoop het voor je dat je die ook echt volgende week ontvangt...Zware Unit schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:50:
Besteldatum: Nov 15, 2009
Nu hoop ik dat die van mij vandaag/maandag verstuurd wordt.
Heb um de 16e (dag na jouw dus) besteld...
best snel gedaan dan, jij hebt een i7 (custom) en ik een i5 (standaard)

Verwijderd
Yep ikke - de verwachte bezorgdatum is nog altijd 26/11 dus ik verwacht hem eind volgende week wel te hebben.
Yeahhh een update. Mijn bestelling (27" iMac met i7), 2TB Timecapsule en Airport Express is verzonden!!! Verwachte levertijd (aan verandering onderhevig) is 4 december
Zou je contact me willen opnemen i.v.m. de Lian Li behuizing?SerialThrillaZ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:14:
[...]
Wordt ie tussen 7-10 december geleverd of verzonden?
Ik heb namelijk mijn i7 afgelopen dinsdag ontvangen, maar die bleek defect te zijn. Ze hebben een nieuwe met hoogste urgentie besteld, desalniettemin wordt ie pas 2 december verstuurd. Als jij drie dagen later een nieuwe besteld en dezelfde leverdatum hebt, voel ik me redelijk ge-*****. De 80,00 EUR cadeaubon is echt een zoethoudertje, het lijkt me logischer dat ik een week later een nieuwe heb...
En Giant87, congratz! Al speakers gekozen?
Verwachte levertijd is 2 december. Helaas dus niet volgende week binnen, maar zo veel haast heb ik ook weer niet.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Hier het zelfde.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:34:
Heb nu ook weer verandering in mijn order status:
Ook stond dit er nog:
Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
Iemand dit ook gehad?
Ik vermoed dat ie dan maandag verzonden wordt.
Ik had hem ongeveer in dezelfde periode geannuleerd maar heb het pas net teruggestort gekregen, kan wel even duren dusVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:15:
heb mijn bestelling de 13 deze maand succesvol geannuleerd,
heb voor de zekerheid nog gebeld naar apple en werd echt
ONWIJS vriendelijk te woord gestaan.
alleen heb ik mn geld nog steeds niet terug, hopelijk heb ik dat voor het weekend
en dan maar kijken of ik voore en i5 of i7 ga
Ik heb wel gelijk de i5 besteld nou ja gelijk, 3 dagen later maar nog steeds geen teken van leven. Anderen hier die ook rond de 16-18 hebben besteld en die al wel wat gehoord hebben?
Ik heb mijne donderdag 19/11 besteld en zonet is de status op de Amerikaanse site veranderd naar Prepare for shipment. Vind het zeer snel, daar ik normaal 5 - 7 dagen moest wachten eer de iMac gemaakt zou worden. Nu hopen dat het een goed model is zonder gebreken...
De NL store geeft wel gewoon nog de melding nog niet verzonden.
Gefeliciteerd! Hier nog altijd 3 december. *zucht* had ik hem maar een dag later besteld (blijkbaar)Racingboy schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:13:
Ik heb mijne donderdag 19/11 besteld en zonet is de status op de Amerikaanse site veranderd naar Prepare for shipment. Vind het zeer snel, daar ik normaal 5 - 7 dagen moest wachten eer de iMac gemaakt zou worden. Nu hopen dat het een goed model is zonder gebreken...
Apple is sneller dan ze zelf weten... order staat nu al op "Prepared for shipment"! Heeft dat "high priority" toch nog geholpen!SerialThrillaZ schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:20:
Nou... feest... mijn iMac was dood bij aankomst dus gister meteen gebeld. Nu hebben ze een nieuwe order aangemaakt voor de vervangende iMac en aan afspraak voor het ophalen van de defecte. De nieuwe iMac zou binnen een week arriveren, echter blijkt nu dat deze pas 2 december wordt verstuurd. TWEE DECEMBER! WTF?
Daarnet 25 minuten met Customer Relations aan de bel gehangen en ze kunnen er niets aan veranderen. Heb wel een cadeaubon van 80,00 EUR gekregen. Jottem.. just what I needed...
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
WIe heeft zijn i5/7 al bij een premium reseller mogen afhalen?
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Helaas nog niet... laatste keer dat ik belde kreeg ik te horen dat ik rekening moest houden met december.... 21 oktober een i7 besteld.siemenz schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:10:
Heb ook hetzelfde, inmiddels een UPS trackingnummer, snap nu helemaal niets meer van de apple logica. Gisteren had ik nog een trackingnummer van SYNCREON (waar ik niets mee kon)Austin schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:34:
[...]
Hier het zelfde.
Ik vermoed dat ie dan maandag verzonden wordt.
Maargoed
Ik heb nu inderdaad ook een trackingnummer staat gepland voor morgen !
Jammer dat ik niet thuis ben...
Hmm, bij mij is de levering nog niet gepland, alleen Billing information received.Austin schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:37:
Hier nu ook "Prepared for Shipment"
Vijf dagen vanaf het moment dat de bestelling bevestigd werd. Ben benieuwd of hij ook vandaag verzonden wordt
Verwijderd
Mijne ook en ook ik ben niet thuis danAustin schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:37:
Heb te horen gekregen eind november... iMac i7 + 4GB extra + 1 TB Time Capsule (die ook niet op voorraad is!)siemenz schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:10:
Hoop deze week iets te horen...
Want ik wil hem hebben!!!!!!!
PS Overigens besteld bij iCentre
[ Voor 7% gewijzigd door apple.at.work op 23-11-2009 15:19 ]
Friends help you move, real friends help you move bodies...
Verwijderd
Hmm dat is zuur, kun je niet even een belletje doen naar ups?Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:13:
[...]
Mijne ook en ook ik ben niet thuis dan
Btw krijg die van mij morgen ook!
EINDELIJK
Hoe lang duurt het om van Prepared for shipment naar effictief shipped te gaan op de Apple site?
Verwijderd
Bij mij duurde dat nog wel even, kwam omdat ik een printer erbij had besteld.Racingboy schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:56:
Hoe lang duurt het om van Prepared for shipment naar effictief shipped te gaan op de Apple site?
Kan vrij vlot gaan had ik bij andere mensen gezien. Ik denk nog een dag of 3.
Heb er ook een printer bij besteld. Dan zal het nog wel enkele dagen duren.
Wanneer heb je besteld? en heb je al echt een datum van levering? of zoals ik alleen billing information received?Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:13:
[...]
Mijne ook en ook ik ben niet thuis dan
verstuurd vandaag !!!!!!!!!!! 
leveren op de 25e (iig voor de 26e) staat bij mij vermeld nu.
heb ook alleen een standaard uitvoering imac gekocht met niks anders erbij...
kan het dan kloppen kwa lever datum?
ik hoop voor de rest dat ze um ook op vermelde tijden ontvangen

leveren op de 25e (iig voor de 26e) staat bij mij vermeld nu.
heb ook alleen een standaard uitvoering imac gekocht met niks anders erbij...
kan het dan kloppen kwa lever datum?

ik hoop voor de rest dat ze um ook op vermelde tijden ontvangen
Verwijderd
Ik heb 9 November besteld ... Enige vertraging opgelopen door het feit dat ik een printer heb (zonder gaat aanzienlijk sneller) en morgen wordt ie volgens UPS website geleverd, die loop ik echter hoogstwaarschijnlijk misLangman schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:20:
[...]
Wanneer heb je besteld? en heb je al echt een datum van levering? of zoals ik alleen billing information received?

Hmmm na de hele tijd niks gehoord te hebben (alleen verwachte leverdatum november) krijg ik nu net dit binnen
Verzonden naar AMSTERDAM, NL 23 Nov 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 24 Nov 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 23 Nov 2009
Dacht dat ze allemaal vanuit het buitenland verstuurd werden, maar als de bezorgdatum klopt wordt deze dus gewoon uit NL verstuurd.
een i5 imac overigens met een printer erbij.
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 24 Nov 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Dacht dat ze allemaal vanuit het buitenland verstuurd werden, maar als de bezorgdatum klopt wordt deze dus gewoon uit NL verstuurd.
Verwijderd
Je i5 kwam ook uit het buitenland, alleen de printer niet. Die was al op vooraad ergens in Nederland. Dus die hebben ze samengevoegd in Nederland, en dan word het inderdaad samen verstuurd.StephaN900 schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:05:
Hmmm na de hele tijd niks gehoord te hebben (alleen verwachte leverdatum november) krijg ik nu net dit binnen
Daarom kost het ook iets meer tijd als je er een printer bij had besteld. Zonder printer word hij rechtstreeks uit Shang Hai verstuurd naar het desbetreffende adres.
Btw ik heb de 29ste besteld (27'' i7/8gb + printer), en morgen in huis.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 20:31 ]
Oeh oeh oeh
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 25 Nov 2009 (Was eerst nog 4dec)
i7 + tobo met numpad + wifi printer. De 4gb extra geheugen reepjes heb ik inmiddels al 3 weken in huis liggen (ebay), maarja. 
p.s. raar maar waar, hoop niet dat hij nu nog sneller geleverd wordt want morgen ben ik er niet
11nov besteld.
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 25 Nov 2009 (Was eerst nog 4dec)
p.s. raar maar waar, hoop niet dat hij nu nog sneller geleverd wordt want morgen ben ik er niet
11nov besteld.
[ Voor 19% gewijzigd door Giant87 op 23-11-2009 21:09 ]
Juist een mail gekregen dat hij verzonden is! Verwachte leverdatum is 3 december!
In de mail stond dat het pakketje geleverd wordt op of voor 3 december. Op de Apple site staat: Estimated Delivery Date (Subject to change) 07 Dec 2009 (Subject to change)Racingboy schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:35:
Juist een mail gekregen dat hij verzonden is! Verwachte leverdatum is 3 december!
Iemand een idee wie ik mag geloven?
Dus als ik het nu goed voor heb, wordt nu de iMac verscheept naar NL om daar samen gevoegd te worden met de printer en dan naar mij verstuurd te worden?
Verwijderd
3 December in NL om je printer te zoeken ... 7 December bij jou thuis. Zo ging het bij mijRacingboy schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:06:
[...]
In de mail stond dat het pakketje geleverd wordt op of voor 3 december. Op de Apple site staat: Estimated Delivery Date (Subject to change) 07 Dec 2009 (Subject to change)
Dus als ik het nu goed voor heb, wordt nu de iMac verscheept naar NL om daar samen gevoegd te worden met de printer en dan naar mij verstuurd te worden?
Ik heb gisteren even gebeld met de premium reseller waar ik mijn i5 besteld heb en die heeft het nu over december!!apple.at.work schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:17:
[...]
Heb te horen gekregen eind november... iMac i7 + 4GB extra + 1 TB Time Capsule (die ook niet op voorraad is!)
Hoop deze week iets te horen...
Want ik wil hem hebben!!!!!!!![]()
PS Overigens besteld bij iCentre
Bij mij kreeg ik pas informatie over mijn imac toen hij in Nederland stond (dacht dus dat ik nog minstens 2 weken moest wachten staat hij er vanochtend al), ook i.c.m. printer de 17e besteld.Racingboy schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:06:
[...]
In de mail stond dat het pakketje geleverd wordt op of voor 3 december. Op de Apple site staat: Estimated Delivery Date (Subject to change) 07 Dec 2009 (Subject to change)
p.s. wat is die snelheid van die magic mouse traag zeg, misschien toch maar gewoon mijn logitech eraan hangen
[ Voor 7% gewijzigd door StephaN900 op 24-11-2009 10:30 ]
Afgeleverd!!!
Wow wat een machine! nog niet eens aan gehad maar nu al het wachten waard!
Zat wel een grote deuk in 1 van de hoeken van de doos, dus eerst Apple maar eens gebeld en melding gemaakt, gelukkig met de iMac zelf niets mis zo op het eerste gezicht.
Hoop dat de rest die hem vandaag verwachten hem ook vandaag krijgen :-)
Wow wat een machine! nog niet eens aan gehad maar nu al het wachten waard!
Zat wel een grote deuk in 1 van de hoeken van de doos, dus eerst Apple maar eens gebeld en melding gemaakt, gelukkig met de iMac zelf niets mis zo op het eerste gezicht.
Hoop dat de rest die hem vandaag verwachten hem ook vandaag krijgen :-)
[ Voor 1% gewijzigd door Langman op 24-11-2009 10:32 . Reden: textuele aanpassingen ]
Hmmm... gisterochtend is m'n iMac i7 verstuurd vanaf Shanghai, maar staat nu al bijna 24 uur op "Origin Scan: Shanghai, CN". Vorige keer stond ie binnen een paar uur na dit bericht al in Keulen. Dat ie toen terug naar Shanghai, naar Korea, weer naar Keulen, naar Warschau (?), Keulen en TOEN eindelijk naar Utrecht ging, mocht de pret niet drukken
.
Edit: w00t: check m'n post-count
Edit: w00t: check m'n post-count
[ Voor 5% gewijzigd door dlmh op 24-11-2009 10:33 ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Dat is zeer snel! Ik heb de 19de besteld en toch nog 2 weken langer moeten wachten. Welke iMac had je besteld? Misschien was die van jou al op stock in NL. Ik heb een aangepast model (i7) met iWorks.StephaN900 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:27:
[...]
Bij mij kreeg ik pas informatie over mijn imac toen hij in Nederland stond (dacht dus dat ik nog minstens 2 weken moest wachten staat hij er vanochtend al), ook i.c.m. printer de 17e besteld.
p.s. wat is die snelheid van die magic mouse traag zeg, misschien toch maar gewoon mijn logitech eraan hangen
Shipped 23 Nov 2009
Estimated Delivery Date 07 Dec 2009
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 30 Nov 2009
Betekend dat mijn iMac op 30/11 pas verstuurd wordt of aankomt in NL op 30/11?
Aankomt denk ik. De geschatte leverdatum van Apple is altijd erg ruim genomen, die van UPS is accurater. Je kunt je iMac dus op 30 nov verwachten.Racingboy schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:47:
[...]
Shipped 23 Nov 2009
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 30 Nov 2009
Verwijderd
Aangezien hij ook een printer heeft betwijfel ik dat - ook gezien de wereldwijde ervaringen die hier en op macrumors gepost worden ... je kan beter uitgaan van een langere levertijd dan een korte.SerialThrillaZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:23:
[...]
Aankomt denk ik. De geschatte leverdatum van Apple is altijd erg ruim genomen, die van UPS is accurater. Je kunt je iMac dus op 30 nov verwachten.
Hoe kan het dat iedereen die afgelopen week of weken z'n iMac besteld heeft daar allemaal al bericht van gekregen heeft of zelfs al thuis heeft, terwijl er volgens mij nog niemand via een reseller iets heeft gekregen?
Ik heb een i7 de 21e van oktober besteld, sta zo'n beetje als eerste bij iCentre op de lijst, maar toch verwachten ze hem pas in december (net gebeld en toen werd er heel voorzichtig gesproken over januari....
)...
Ik heb een i7 de 21e van oktober besteld, sta zo'n beetje als eerste bij iCentre op de lijst, maar toch verwachten ze hem pas in december (net gebeld en toen werd er heel voorzichtig gesproken over januari....

[ Voor 1% gewijzigd door Mikey NL op 24-11-2009 11:39 . Reden: 21 oktober, voor de duidelijkheid ]
Dat noemen ze "jezelf indekken"Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:39:
Hoe kan het dat iedereen die afgelopen week of weken z'n iMac besteld heeft daar allemaal al bericht van gekregen heeft of zelfs al thuis heeft, terwijl er volgens mij nog niemand via een reseller iets heeft gekregen?
Ik heb een i7 de 21e van oktober besteld, sta zo'n beetje als eerste bij iCentre op de lijst, maar toch verwachten ze hem pas in december (net gebeld en toen werd er heel voorzichtig gesproken over januari....)...
Gewoon een standaard i5 model met die goedkope printer erbij. Misschien dat hij wel op voorraad was in Nederland, weet alleen dat ik pas gisteren voor het eerst een update kreeg en was uiteraard aangenaam verrastRacingboy schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:47:
[...]
Dat is zeer snel! Ik heb de 19de besteld en toch nog 2 weken langer moeten wachten. Welke iMac had je besteld? Misschien was die van jou al op stock in NL. Ik heb een aangepast model (i7) met iWorks.
Shipped 23 Nov 2009
Alleen die magic mouse
Voor de rest was hij gelukkig niet DOA en het scherm ziet er goed uit (wel aanzienlijk kleiner dan een 30" maar dat is juist positief met deze resolutie)
Ik heb 'm ook bij iCentre besteld en heb ook nog niets gehoord... Zit eraan te denken om 'm te annuleren en via Apple zelf te bestellen, dat lijkt een stuk sneller! Januari is wel heel erg ver weg...Mikey NL schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:39:
Ik heb een i7 de 21e van oktober besteld, sta zo'n beetje als eerste bij iCentre op de lijst, maar toch verwachten ze hem pas in december (net gebeld en toen werd er heel voorzichtig gesproken over januari....)...
Heb overigens geen idee hoe hoog ik op de lijst sta voor een i7 bij iCentre of hoe lang de lijst uberhaupt is.
Ga ze ook nog wel even bellen.

30 nov ontvangst in NL distributiecenter of al direct thuis?SerialThrillaZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:23:
[...]
Aankomt denk ik. De geschatte leverdatum van Apple is altijd erg ruim genomen, die van UPS is accurater. Je kunt je iMac dus op 30 nov verwachten.
Ik krijg toch nog een mailtje als hij vanuit NL vertrekt hé? Dan neem ik voorzorgen zodat hij thuis ontvangen kan worden.
Ik stond ook op de lijst bij iCentre. Toen ik vorige week dinsdag hoorde dat het waarschijnlijk december zou worden ook maar een bestelling via Apple zelf geplaatst. Die is zojuist verzonden en wordt volgens de bevestigingsmail "op of voor 27-11-2009" bezorgdapple.at.work schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:
[...]
Ik heb 'm ook bij iCentre besteld en heb ook nog niets gehoord... Zit eraan te denken om 'm te annuleren en via Apple zelf te bestellen, dat lijkt een stuk sneller! Januari is wel heel erg ver weg...![]()
Heb overigens geen idee hoe hoog ik op de lijst sta voor een i7 bij iCentre of hoe lang de lijst uberhaupt is.
Ga ze ook nog wel even bellen.
januari? dat kan ik niet aan hoor
ik hoop echt dat ze uiterlijk begin december bij de reseller liggen..
afbestellen is geen optie voor mij om moverende redenen
1 november iMac besteld
23 november: afgeleverd aan huis!
Het duurde een tijdje, maar wat een beest is het
23 november: afgeleverd aan huis!
Het duurde een tijdje, maar wat een beest is het
Na anderhalve dag nog steeds "Origin scan: Shanghai, CN". Iemand anders ook dit "probleem", of staat ie van mij zielig in een hoekje?
De verwachtte leverdatum is nog steeds woensdag 25 november.....
Nee lekker dan, Vanmorgen iMac gehad, flinke deuk in de doos, dus gelijk melding gemaakt van transport schade. Mocht van apple de doos wel uitpakken, maakte verder niet uit voor de retour regeling.
Mac werkte prima! mijn spulletjes opgezet, net even weg geweest kom thuis
DOOD, reageert nergens meer op

Edit: Hij doet het weer, blijkt een stopcontact het leven gelaten te hebben terwijl ik weg was
Ben al lang blij dat ie het nog doet!
DOOD, reageert nergens meer op

Edit: Hij doet het weer, blijkt een stopcontact het leven gelaten te hebben terwijl ik weg was

[ Voor 19% gewijzigd door Langman op 24-11-2009 16:32 . Reden: niet meer van toepassing ]
Gelukkig lees ik net de edit. Hopelijk heeft hij zo geen kuren meer.Langman schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:29:
Nee lekker dan, Vanmorgen iMac gehad, flinke deuk in de doos, dus gelijk melding gemaakt van transport schade. Mocht van apple de doos wel uitpakken, maakte verder niet uit voor de retour regeling.
DOOD, reageert nergens meer op![]()
Ben al lang blij dat ie het nog doet!
Ik dacht ook al dat het aantal i7's die DOA zijn nogal talkrijk waren... gelukkig nu dus weer -1Racingboy schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:32:
[...]
Gelukkig lees ik net de edit. Hopelijk heeft hij zo geen kuren meer.
Mijn 27" i5 iMac is een uurtje geleden geleverd !
Wat een monster is het zeg
Wat een monster is het zeg
Hmm, bij mij staat sinds vanochtend hetzelfde met als verwachte leverdatum 26 november. Misschien zijn de updates op de UPS site niet of later zichtbaar en is jouw pakketje inmiddels allang onderweg?SerialThrillaZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:02:
Na anderhalve dag nog steeds "Origin scan: Shanghai, CN". Iemand anders ook dit "probleem", of staat ie van mij zielig in een hoekje?De verwachtte leverdatum is nog steeds woensdag 25 november.....
code:
1
2
3
4
5
| Status: In Transit Rescheduled Delivery Date:11/26/2009 SHANGHAI, CN 11/24/2009 12:18 P.M. ORIGIN SCAN CN 11/24/2009 12:04 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED |
Vraag me wel af waarom de Delivery Date al vanaf het eerste moment "Rescheduled" is.
Het lijkt me sterk dat hij daadwerkelijk de 26e al hier aankomt. De mail van Apple heeft het over "op of voor 27.11.2009", maar ergens heb ik het idee dat het wel begin volgende week kan worden. Achja, afwachten maar
Vorige keer was deze bij mij inderdaad binnen twee dagen thuis bezorgd. Woensdag verzonden, vrijdag 1e afleverpoging (was niet thuis).Longbowh schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:49:
[...]
Hmm, bij mij staat sinds vanochtend hetzelfde met als verwachte leverdatum 26 november. Misschien zijn de updates op de UPS site niet of later zichtbaar en is jouw pakketje inmiddels allang onderweg?
code:
1 2 3 4 5 Status: In Transit Rescheduled Delivery Date:11/26/2009 SHANGHAI, CN 11/24/2009 12:18 P.M. ORIGIN SCAN CN 11/24/2009 12:04 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Vraag me wel af waarom de Delivery Date al vanaf het eerste moment "Rescheduled" is.
Het lijkt me sterk dat hij daadwerkelijk de 26e al hier aankomt. De mail van Apple heeft het over "op of voor 27.11.2009", maar ergens heb ik het idee dat het wel begin volgende week kan worden. Achja, afwachten maarIemand ervaring met hoe lang het ongeveer vanaf dit punt duurt? (kale iMac, dus direct naar mij en niet eerst naar distributiecentrum)
Ok ik snap er niks meer van, hoe sta ik ervoor? 
//deleted
Ik las hier en daar dat je bij Syncreon en die ander sowieso niks kan tracken..
Heb de nota vandaag wel via de mail ontvangen.
//edit, ik moet gewoon op de UPS gegevens wachten.
//deleted
//edit, ik moet gewoon op de UPS gegevens wachten.
[ Voor 41% gewijzigd door Giant87 op 25-11-2009 22:10 ]
Dat is erg snelSerialThrillaZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:17:
[...]
Vorige keer was deze bij mij inderdaad binnen twee dagen thuis bezorgd. Woensdag verzonden, vrijdag 1e afleverpoging (was niet thuis).
code:
1
| SHANGHAI, CN 11/25/2009 1:41 A.M. EXPORT SCAN |
Maar helaas is ook de bezorgdatum een dag opgeschoven:
code:
1
| Rescheduled Delivery Date:11/27/2009 |
[ Voor 16% gewijzigd door Longbowh op 24-11-2009 19:22 ]
Yep, voor mij ook veranderd. Waarschijnlijk een aantal orders verzameld voor een enkele verzending. Van mij staat ook op vrijdag gepland... prima! Was toch niet thuis morgenLongbowh schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:13:
[...]
Dat is erg snelHier is de status zojuist veranderd:
code:
1 SHANGHAI, CN 11/25/2009 1:41 A.M. EXPORT SCAN
Maar helaas is ook de bezorgdatum een dag opgeschoven:
code:
1 Rescheduled Delivery Date:11/27/2009
Ik heb exact hetzelfde verhaal en ook ik snap er niets van. Maar morgen is het 25 november. Ik ben benieuwd of er dan iets veranderd.Giant87 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:08:
Ok ik snap er niks meer van, hoe sta ik ervoor?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat het waarschijnlijk veel beter is om gewoon niet te kijken naar de statuspagina. Maarja, zo'n dashboardwidget maakt het net iets te makkelijk om het in de gaten te houdenSerialThrillaZ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:06:
[...]
Yep, voor mij ook veranderd. Waarschijnlijk een aantal orders verzameld voor een enkele verzending. Van mij staat ook op vrijdag gepland... prima! Was toch niet thuis morgen
Momenteel is de bezorgdatum bij mij volledig verdwenen:
code:
1
2
3
4
| Status: Exception See description below KOELN (COLOGNE), DE 11/24/2009 8:37 P.M. PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE |
Vermoedelijk is het niets en denkt het systeem dat het pakket vastzit in Keulen omdat hij nog niet gecleared is, maarja.. Dat is alleen maar het papierwerk en het pakket zelf zal hopelijk nu zo'n beetje het vliegtuig ingeladen worden.
Of ze hebben hem laten vallen en zijn er daarna met een heftruck overheengereden.
Mijn 27" iMac i7 is gisteren gearriveerd, maar ik lig zelf in het ziekenhuis.
Kan hem dus niet uitproberen....
Kan hem dus niet uitproberen....
Heb net nog even gesproken met iCentre, ze gaan nu uit van eerste week december. Ligt er natuurlijk wel aan hoe hoog je op de lijst staat. Ze hebben ook geen idee hoeveel ze er krijgen, althans de medewerker die ik heb gesproken... Toch nog maar even geduld hebben!siemenz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:16:
januari? dat kan ik niet aan hoor
Even off-topic,
zouden mensen met een nieuwe iMac (C2D, i5 en i7) kunnen kijken in hun systeemprofiel, en dan bij Software.
Bij mij staat er dit:
Systeemsoftwareoverzicht:
Systeemversie: Mac OS X 10.6.2 (10C2234)
Kernelversie: Darwin 10.2.0
Opstartvolume: Macintosh HD
Opstartmodus: Normaal
Computernaam: iMac van Klaas
Gebruikersnaam: Klaas (Klaas)
Beveiligd virtueel geheugen: Niet geactiveerd
64-bits kernel en extensies: Nee
Tijd sinds opstarten: 5:53
nu vind ik deze regel: 64-bits kernel en extensies: Nee
erg vreemd, op mijn Hackintosh was ie wel volledig 64 bit. de i7 draait blijkbaar (nog?) niet volledig 64 bit?
zouden mensen met een nieuwe iMac (C2D, i5 en i7) kunnen kijken in hun systeemprofiel, en dan bij Software.
Bij mij staat er dit:
erg vreemd, op mijn Hackintosh was ie wel volledig 64 bit. de i7 draait blijkbaar (nog?) niet volledig 64 bit?
Geen enkele Mac behalve de Xserve draait standaard met een 64-bits kernel en 64-bits drivers (extensies).
Je kan het forceren door 6 en 4 ingedrukt te houden tijdens het opstarten. Maar voor zover ik weet heeft dat momenteel nog vrijwel geen toegevoegde waarde.Langman schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:35:
Even off-topic,
Bij mij staat er dit:
Verwijderd
Ik heb hem ook binnen (I7 + 8GB) ... Uiteindelijk bij mijn vrouw af laten leveren die hem mee naar huis heeft gesleept ... Ik heb hem uitgepakt, klaar gezet en toen ben ik ff een glas wijn gaan drinken ,,, bijna alsof hij te mooi is om aan te zetten :-) Mijn volgende bericht zal zo van de Imac zijn maar hij is echt verbluffend mooi !
Ah dat wist ik nietLongbowh schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:38:
[...]
Je kan het forceren door 6 en 4 ingedrukt te houden tijdens het opstarten. Maar voor zover ik weet heeft dat momenteel nog vrijwel geen toegevoegde waarde.
Ik zie in Activiteitenweergave overigens maar 1 CPU en 1 Core, terwijl mijn C2D er twee aangaf, zouden er toch 4 moeten zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Langman op 25-11-2009 20:07 . Reden: toevoeging ]
Hoop dat ze gelijk hebben, lees net op het onemorething forum dat iemand gisteren zijn i5 heeft kunnen afhalen bij een reseller, ivizi in Maastricht. Kan dan nooit meer lang duren voordat iCentre ze ook krijgt toch? Alhoewel het natuurlijk maar de vraag is hoelang de i7's erover gaan doen...apple.at.work schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:42:
[...]
Heb net nog even gesproken met iCentre, ze gaan nu uit van eerste week december. Ligt er natuurlijk wel aan hoe hoog je op de lijst staat. Ze hebben ook geen idee hoeveel ze er krijgen, althans de medewerker die ik heb gesproken... Toch nog maar even geduld hebben!
Juist een nota ontvangen. Was het de factuur van m'n iMac. Misschien komt er schot in de zaak
Een paar uur geleden is dan eindelijk m'n iMac i7 bezorgd 
In eerste instantie (eind oktober) had ik er een besteld bij een reseller. Vorige week konden ze me echter nog steeds geen enkele indicatie geven wanneer hij zou komen.
Dinsdag 17 november heb ik er dan ook maar een online besteld, de verzendtijd stond op 7-10 werkdagen. Woensdag de 18e kreeg ik een bevestiging waarin stond dat hij 3 december verzonden zou worden en 9 december bezorgd.
Het ging echter een stuk sneller. Afgelopen maandag, 23 november was hij ineens "Prepared for shipment", in de nacht van maandag op dinsdag werd hij verzonden en vanmiddag kwam hij hier al aan.
De tracking van UPS was overigens niet heel erg bruikbaar. Eerst zou hij 26 november komen, vervolgens verschoof dit naar 27 november. Hierna trad er een 'exception' op waardoor er het grootste deel van de tijd helemaal geen bezorgdatum meer stond. Gisteravond laat verscheen de bezorgdatum weer... als 27 november, en nog later werd dit ineens alsnog 26 november. Vanochtend toen ik wakker werd rond een uur of zeven was de bezorgdatum weer verdwenen en ging de tracking niet verder dan dat hij in Keulen was. Rond een uur of half negen was de datum weer terug, 26 november, gecombineerd met de verlossende woorden "out for delivery"
Totale levertijd vanaf bevestiging bestelling 8 dagen of 6 werkdagen
In eerste instantie (eind oktober) had ik er een besteld bij een reseller. Vorige week konden ze me echter nog steeds geen enkele indicatie geven wanneer hij zou komen.
Dinsdag 17 november heb ik er dan ook maar een online besteld, de verzendtijd stond op 7-10 werkdagen. Woensdag de 18e kreeg ik een bevestiging waarin stond dat hij 3 december verzonden zou worden en 9 december bezorgd.
Het ging echter een stuk sneller. Afgelopen maandag, 23 november was hij ineens "Prepared for shipment", in de nacht van maandag op dinsdag werd hij verzonden en vanmiddag kwam hij hier al aan.
De tracking van UPS was overigens niet heel erg bruikbaar. Eerst zou hij 26 november komen, vervolgens verschoof dit naar 27 november. Hierna trad er een 'exception' op waardoor er het grootste deel van de tijd helemaal geen bezorgdatum meer stond. Gisteravond laat verscheen de bezorgdatum weer... als 27 november, en nog later werd dit ineens alsnog 26 november. Vanochtend toen ik wakker werd rond een uur of zeven was de bezorgdatum weer verdwenen en ging de tracking niet verder dan dat hij in Keulen was. Rond een uur of half negen was de datum weer terug, 26 november, gecombineerd met de verlossende woorden "out for delivery"
Totale levertijd vanaf bevestiging bestelling 8 dagen of 6 werkdagen
Veel plezier ermee!
Mijne wordt maandag pas in NL verwacht (via de boot
) Dan zal het nog wel even duren eer hij hier is. Kan niet wachten...
Mijne wordt maandag pas in NL verwacht (via de boot
hee dat is goed nieuws! ik heb ook een standaard i5 bij een reseller besteld....Mikey NL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:19:
[...]
Hoop dat ze gelijk hebben, lees net op het onemorething forum dat iemand gisteren zijn i5 heeft kunnen afhalen bij een reseller, ivizi in Maastricht. Kan dan nooit meer lang duren voordat iCentre ze ook krijgt toch? Alhoewel het natuurlijk maar de vraag is hoelang de i7's erover gaan doen...
nu maar hopen op het verlossende telefoontje!
Wtf en wij maar wachten (11nov besteld)
[ Voor 23% gewijzigd door Giant87 op 26-11-2009 17:13 ]
Ben vanmiddag weer even langs iCentre (Amstelveen) geweest. M'n Time Capsule komt maandag en m'n i7 waarschijnlijk aankomende week. iCentre heeft bericht van Apple gekregen aangaande de verwachte leverdatum. Welke exact wilde de behulpzame medewerker niet zeggen maar dat de i5 en i7 toch in de zeer nabije toekomst verwacht worden. Ik laat m'n telefoon in ieder geval niet meer op stil staan!Mikey NL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:19:
[...]
Hoop dat ze gelijk hebben, lees net op het onemorething forum dat iemand gisteren zijn i5 heeft kunnen afhalen bij een reseller, ivizi in Maastricht. Kan dan nooit meer lang duren voordat iCentre ze ook krijgt toch? Alhoewel het natuurlijk maar de vraag is hoelang de i7's erover gaan doen...
Gisteren een 27-inch Imac (3.06GHz Intel Core 2 Duo-processor) besteld via de Applestore.
Vandaag een mailtje dat de imac onderweg is met UPS, wordt morgen al geleverd
Vandaag een mailtje dat de imac onderweg is met UPS, wordt morgen al geleverd
Ik heb mn MacBook pro nog niet eens besteld en ik vraag me al af wanneer ze m gaan afleveren! Nog een uurtje, en de bestelling gaat de deur uit
Current Status:
•Nog niet verzonden
•Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
•Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
•Onderweg naar klant – verzending op schema
•Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
•Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
•Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
•Track & Trace 1 : 8xxxxxxxxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
•Track & Trace 2: 1Zxxxxxxxxxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
•Wordt afgeleverd
•Klaar voor bezorging bij klant
Maandag heb ik hem eindelijk
•Nog niet verzonden
•Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
•Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
•Onderweg naar klant – verzending op schema
•Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
•Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
•Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum
•Track & Trace 1 : 8xxxxxxxxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
•Track & Trace 2: 1Zxxxxxxxxxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
•Wordt afgeleverd
•Klaar voor bezorging bij klant
Maandag heb ik hem eindelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Giant87 op 27-11-2009 19:45 ]
spannend!apple.at.work schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:46:
[...]
Ben vanmiddag weer even langs iCentre (Amstelveen) geweest. M'n Time Capsule komt maandag en m'n i7 waarschijnlijk aankomende week. iCentre heeft bericht van Apple gekregen aangaande de verwachte leverdatum. Welke exact wilde de behulpzame medewerker niet zeggen maar dat de i5 en i7 toch in de zeer nabije toekomst verwacht worden. Ik laat m'n telefoon in ieder geval niet meer op stil staan!
hou me op de hoogte... ik heb mijn IMac i5 bij Ifactors besteld!
Verwijderd
Kan iemand mij misschien een inschatting geven of mijn macbook pro vandaag nog geleverd zal worden?
16 november - MBP + remote + printer besteld
20 november - Verzonden naar ZOETERMEER, NL
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 03 Dec 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 26 Nov 2009
Volgens apple zelf geven ze deze data op: Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2009 - 02 Dec, 2009
Alvast bedankt !
Guido
16 november - MBP + remote + printer besteld
20 november - Verzonden naar ZOETERMEER, NL
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 03 Dec 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid 26 Nov 2009
Volgens apple zelf geven ze deze data op: Verwachte leverdatum: 27 Nov, 2009 - 02 Dec, 2009
Alvast bedankt !
Guido
Man, wat wordt wachten op je spullen vervelend. ik heb nou al een paar weken een MagicMouse in bestelling staan bij Machouse, en ik krijg maar steeds de mededeling dat hij in back order staat.
Als je naar andere winkels gaat, is de mededeling dat je waarschijnlijk tot januari mag wachten.
Als je naar andere winkels gaat, is de mededeling dat je waarschijnlijk tot januari mag wachten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk het niet, als hij overgedragen is heeft tnt of ups hem pas in handen en dan moet je dus nog even wachten. Op zijn vroegst maandag denk ik...Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:43:
Kan iemand mij misschien een inschatting geven of mijn macbook pro vandaag nog geleverd zal worden?
Alvast bedankt !
Guido
Verwijderd
Bedankt voor je reactie 
inmiddels is de status veranderd naar :
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 27 Nov 2009
Maar dan zal die pas maandag geleverd worden denk ik...
Gr, Guido
inmiddels is de status veranderd naar :
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 27 Nov 2009
Maar dan zal die pas maandag geleverd worden denk ik...
Gr, Guido
Ja je moet eerst nog een werkende track&trace code krijgen als ik dat rijtje met statussen moet geloven. 
Wachten is vervelend he
Ik zit ongeveer op de zelfde plaatst in het leveringstraject.
Wachten is vervelend he
[ Voor 18% gewijzigd door Giant87 op 27-11-2009 13:23 ]
Verwijderd
Zo nu weten we eindelijk wat meer....
Maarja echt opschieten doet het niet
Status is als volgt nu :
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 27 Nov 2009
Maarja echt opschieten doet het niet
Status is als volgt nu :
Huidige bezorgstatus Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 27 Nov 2009
Verwijderd
vandaag bij apple.nl met de kortingen een airport extreme gekocht.
en hoop dat ie al in NL ergens op pudo ligt en niet uit azie ofzo hoeft te komen dan zou ik hem volgende week al moeten ontvangen:)
en hoop dat ie al in NL ergens op pudo ligt en niet uit azie ofzo hoeft te komen dan zou ik hem volgende week al moeten ontvangen:)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 16:02 ]
Net maar even iWork '09 besteld, is vandaag in de aanbieding in de online store. Las wel ergens dat het niet lang meer zal duren voor er een nieuwe versie uit komt, maar gebruik het nu al een tijdje zonder (geldige
) licentie, dus is wel zo eerlijk. Vond het alleen een beetje raar dat ik niet per e-mail een bevestiging van mijn bestelling kreeg. Als ik inlog met mijn AppleID staat de bestelling daar wel gewoon, dus ga er vanuit dat het goed gegaan is.
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 30 Nov, 2009 - 02 Dec, 2009

Verwijderd
duurt ff, kreeg mijn mail van airport pas uur na bestellingSpacespider schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:22:
Net maar even iWork '09 besteld, is vandaag in de aanbieding in de online store. Las wel ergens dat het niet lang meer zal duren voor er een nieuwe versie uit komt, maar gebruik het nu al een tijdje zonder (geldige) licentie, dus is wel zo eerlijk. Vond het alleen een beetje raar dat ik niet per e-mail een bevestiging van mijn bestelling kreeg. Als ik inlog met mijn AppleID staat de bestelling daar wel gewoon, dus ga er vanuit dat het goed gegaan is.
Ik heb vanmiddag een Macbook Pro besteld (13", met geheugenuitbreiding naar 4GB), en heb daarbij direct de betaling voldaan dmv bankoverschrijving. Nu komen mijn vraagjes:
1) Hoe lang duurt het gemiddeld voordat de mensen bij Apple mijn betaling kunnen bevestigen (hoeveel werkdagen dus, we zitten nu vlak voor het weekend)?
2) Aangezien ik nu een upgrade erbij heb besteld, schijnt het dat de levering vertraagd wordt. Heeft iemand enig idee hoe lang zo'n vertraging kan duren bij een dergelijke upgrade?
1) Hoe lang duurt het gemiddeld voordat de mensen bij Apple mijn betaling kunnen bevestigen (hoeveel werkdagen dus, we zitten nu vlak voor het weekend)?
2) Aangezien ik nu een upgrade erbij heb besteld, schijnt het dat de levering vertraagd wordt. Heeft iemand enig idee hoe lang zo'n vertraging kan duren bij een dergelijke upgrade?
1. Één werkdag. dus maandag zal je een betalingsbevestiging krijgen denk ik
2. Een weekje extra denk ik.
@Guido kijk nog eens bij je bestelstatus, als het goed is heb je nu een UPS nummer en is de verwachte bezorgdatum 30november geworden!
@Guido kijk nog eens bij je bestelstatus, als het goed is heb je nu een UPS nummer en is de verwachte bezorgdatum 30november geworden!
[ Voor 39% gewijzigd door Giant87 op 27-11-2009 19:45 ]
Grrr
Net is op Apple.com orderstatus aangepast. Ipv 30 november is de datum een dag opgeschoven naar 1 december:
Verzonden 23 Nov 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 07 Dec 2009
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 01 Dec 2009
Net is op Apple.com orderstatus aangepast. Ipv 30 november is de datum een dag opgeschoven naar 1 december:
Verzonden 23 Nov 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 07 Dec 2009
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 01 Dec 2009
Ik ben ook nog aan het wachten, waarschijnlijk komt het 2 december binnen. Is afhankelijk of de Mac Mini servers er dan zijn.
De Magic Mouse komt waarschijnlijk iets laters.
De Magic Mouse komt waarschijnlijk iets laters.
Verwijderd
Heej bedankt man, zie inderdaad dat hij naar 30 november is verschovenGiant87 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:47:
1. Één werkdag. dus maandag zal je een betalingsbevestiging krijgen denk ik
Hoe vroeger hoe beter natuurlijk. Alleen nu weer iemand zien te vinden die thuis kan blijven er voor ...
En nog een vraagje ik heb nu een mbp besteld 13 inch met 4 gb en 2,53 mhz maar moet er ivm studie nog XP op zetten. Moet ik hiervoor dan een 64 bits versie gebruiken ivm de 4gb werkgeheugen? Of heeft dit icm met bootcamp totaal geen nut?
Alvast bedankt !
Guido
Dat kan, maar XP 64-bits komt niet heel vaak voor.. Kan je beter 64-bits versies van vista of win7 doen, daar zijn iig wel apple drivers voor.
Verwijderd
zojuist een i7 besteld.. verwachte leverings datum 17dec
WTF haha. vervelend geld uitgeven en zolang niets krijgen haha. gaat het leveren nou doorgaans veel sneller of juist redelijk op tijd?
18dec ben ik namelijk al niet meer in NL voor vakantie. eigelijk de 17e al niet.
edit: ik heb trouwens met mijn kayintveen@mac.com account besteld. echter krijg ik nergens bevestiging per mail ofzo. mac.com kan ik niet in apple mail instellen ofzo.
iemand ideeen of uitleg
18dec ben ik namelijk al niet meer in NL voor vakantie. eigelijk de 17e al niet.
edit: ik heb trouwens met mijn kayintveen@mac.com account besteld. echter krijg ik nergens bevestiging per mail ofzo. mac.com kan ik niet in apple mail instellen ofzo.
iemand ideeen of uitleg
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 10:31 ]
Dit topic is gesloten.