Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 16:18

Austin

Uit een boek

helaas tot nu toe nog geen T&T gegevens over m`n verzending.
krijg alleen deze informatie te zien "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt" .

Kreeg wel een mailtje waarin ze het volgende zeggen; " For your convenience you will receive your products in one single delivery. Your items are shipping from different locations and will be merged together before delivery. Once your order has merged you will receive your next update from us with details for tracking your order with our final delivery partner.

Please expect your next update within 4-5 business days."

Schiet hier dus niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

:(

APELDOORN, NL 11/16/2009 11:06 A.M. THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
11/16/2009 5:25 A.M. OUT FOR DELIVERY
APELDOORN, NL 11/14/2009 3:29 A.M. ARRIVAL SCAN
AMSTERDAM, NL 11/14/2009 1:45 A.M. DEPARTURE SCAN
NL 11/13/2009 8:07 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Vandaag is UPS aan de deur geweest en natuurlijk was ik er niet.
Ook nog geen InfoNotice nummer, dus kan nog geen afhaal afspraak maken.
Weet iemand of ik het vandaag nog zou kunnen afhalen met een InfoNotice nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Daarom moet je ook nooit accessoires bij je Mac aanschaf kopen. Maar middels een aparte order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

ja dat weet ik nu inderdaad, en zo zal ik het de volgende keer ook zeker doen.
Dat ze zo moelijk doen om een klein pakketje waar de AC in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry om je pret te bederven, maar waarschijnlijk is ie nog niet in Keulen, maar zijn je inklaringspapieren daar.... Dat wil zeggen dat het goedgekeurd wordt dat hij naar Europa komt ofzo en hij wordt dus pas daarna werkelijk verzonden (dus wanneer Keulen voor een tweede keer vermeld wordt, dan is ie pas in Keulen).
mijn pret is niet meer te bederven, IK HEB HEM BINNEN!!!!. en allemachtig wat een ding, echt super :D :D :D .
deze week maar even alle software installeren en gaan met die banaan.

de levering was echt snel :) de 14de verstuurd vanuit China en nu al thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 18:02
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:27:
[...]

mijn pret is niet meer te bederven, IK HEB HEM BINNEN!!!!. en allemachtig wat een ding, echt super :D :D :D .
deze week maar even alle software installeren en gaan met die banaan.

de levering was echt snel :) de 14de verstuurd vanuit China en nu al thuis.
Wow... da's wel heel snel! :D gefeliciteerd! Ik moet nog even wachten, blijkbaar omdat ik er een printer en applecare bij genomen heb, wordt het eerst van china naar NL verscheept, bij elkaar gebracht en dan gaat Mr TNT aan de slag.

Mijn iMac is ook zondag verstuurd, ben benieuwd hoe lang het zal duren voor ik bevestiging van Syncreon krijg...

[ Voor 8% gewijzigd door Langman op 16-11-2009 17:00 . Reden: laatste zin toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Mijne was ook de 14 verstuurd vanuit Shanghai en heb hem vanmiddag binnen gekregen. Ben er zeer blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
tommy6 schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:02:
Mijne was ook de 14 verstuurd vanuit Shanghai en heb hem vanmiddag binnen gekregen. Ben er zeer blij mee.
Wat naar zeg die van mij ook verstuurd op de 14e maar nog helemaal niks te traceren en nog geen enkele teken van wat voor bezorg dienst dan ook ;)

Waarschijnlijk omdat ik een remote er bij besteld dat hij is naar Eindhoven geshipd word, daar de remote en de imac samen gevoegd worden en dan weer hier naar toe..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaikees
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 07:48
Ik heb de 1 november besteld en weet nog steeds van niets :S
Ik ga zo toch maar eens even de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat de quadcores in de NL Apple store nu ook een levertijd van 7-10 dagen hebben.
Ben benieuwd waar ik mijn i5 kan verwachten. 12 November besteld nadat ik mijn C2D + ATI HD4850 had geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Nadat ik gister de UPS bezorger op exact 5 minuten gemist had :( hoor ik net van mijn vriendin dat hij thuis staat!

Weet ik vanavond eindelijk of ik een goede koop gedaan heb :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Heb mijne besteld op 21 oktober besteld bij iCentre, nog niets gehoord... iemand anders wat gehoord van een reseller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Mikey NL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:
Heb mijne besteld op 21 oktober besteld bij iCentre, nog niets gehoord... iemand anders wat gehoord van een reseller?
Yep,

Ik heb een i5 besteld bij IFACTORS (ook een reseller) en die geven nog steeds "eind november" aan...

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mikey NL schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:36:
Ik heb hem een week later bij iCentre besteld en gisteren eens gebeld om te vragen of ze iets meer wisten. Zij hielden het op 'december'. Ik ben nu erg aan het twijfelen om hem bij iCentre te annuleren en online bij Apple te bestellen, zeker nu er 7-10 werkdagen aangegeven wordt daar.

Heeft iemand een idee of het slim is om mijn bestelling op die manier te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

tja,

je kan ook op 2 paarden wedden..

alsie binnen is bij je appleboer gewoon aangeven dat je em niet meer hoeft.

ze zullen em echt wel aan iemand anders kunnen slijten hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Frietsaus schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:17:
[...]

Vorige week geannuleerd en vandaag een 27-inch i7 besteld en betaald met Apple Remote. Wilde toch Hyper-Threading maar meepakken.
Ships: November

Had toch wel een datum verwacht eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Longbowh schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:02:
[...]

Ik heb hem een week later bij iCentre besteld en gisteren eens gebeld om te vragen of ze iets meer wisten. Zij hielden het op 'december'. Ik ben nu erg aan het twijfelen om hem bij iCentre te annuleren en online bij Apple te bestellen, zeker nu er 7-10 werkdagen aangegeven wordt daar.

Heeft iemand een idee of het slim is om mijn bestelling op die manier te wijzigen?
als je um gaat bestellen reken dan ook maar op 2-3 werk dagen betaling bevestiging (nog bijna 1 week)
en dan gaan ze de verzending in orde maken. gaat het om een standaard mac dan goede kans dat die binnen de 7-10 werk dagen aanwezig is. komen er items bij zoals de remote of software kan het uitlopen.

Heb mijn i5 gister besteld (standaard 27"i5 QC 4850) zonder hebben en houden. nu nog wachten op bevestiging dat ze de betaling hebben. en dan wachten op verzenden... :) ik hoop zelf dat ik um binnen november heb. ma heb een vermoeden dat het na december neigt...

offtopic:
ik denk zelf ook dat er iets gaat gebeuren van: eerste batch gaat naar de bestellers rond oktober/begin november, en er dan een tweede batch ergens eind november/december verzonden wordt... Nu zeg ik dit gewoon, en heb geen flauw benul of dit kan gebeuren... heb alleen zo'n vermoeden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb mijn i5 gisteren besteld en betaald en vandaag een bevestiging binnen:

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Verzending: November.
Verwachte leverdatum: .

Ja bij de verwachte leverdatum staat dus niks ;), hopelijk heb ik hem binnen twee weken in huis. Weet niet of de applestore sneller zijn imacs binnen heeft als icentre, zou gewoon je order daar laten staan al krijg je bij de apple store wel 70 euro korting op een printer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 12:51
Als je een iMac besteld, is het aan te raden om Apple care direct bij je iMac te bestellen of om een appart order voor Apple Care te plaatsen? Wat zijn voordelen als je het direct erbij besteld? Ik heb dan gelezen dat je dan langer op je iMac moet wachten, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja - Gewoon los bestellen op kopen in bijv de Media Markt. Ik zit nu al een aantal dagen (sinds het weekend) te wachten op de verstuurde I7. Hij is echter niet naar mij onderweg maar naar een tussenpunt waar de meebestelde printer wordt toegevoegd. Ik heb geen idee waar mijn Mac zich nu bevindt. Dit zelfde advies wordt door meerdere mensen bevestigd. Overigens is de door mij los bestelde Apple care vandaag los aangekomen, maar daar heb ik dus geen ruk aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Dan kan je dat gewoon achteraf als je de iMac binnenkrijgt activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Racingboy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:55:
Dan kan je dat gewoon achteraf als je de iMac binnenkrijgt activeren?
Sterker nog, dat kan tot een jaar na aanschaf van je iMac.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Check het Applecare Via Ebay topic, stuk goedkoper en er staan zat goede ervaringen.

Mijn iMac (i7+printer) is ook nog niet verzonden. De 11e was mijn betaling binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag MacBook Pro besteld en betaald (bankoverschrijving) met spoed, dus als het goed is hebben ze het geld al binnen.

Alle bestelde producten waren leverbaar binnen 24 uur, dus dan neem ik aan dat ze morgen mijn bestelling verzenden zodat ik 'm donderdag binnen heb. Of heb ik dit fout:P?

Wordt de bestelling trouwens geleverd door UPS of TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Leverbaar binnen 24uur wil zeggen dat hij klaar voor verzenden is binnen 24uur. En dan begint het verzend traject pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:28:
Wordt de bestelling trouwens geleverd door UPS of TNT?
UPS ,,, tenminste, alles wat ik bij Apple besteld heb tot op heden is door UPS geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
sneller dan aangekondigd is de Magic Mouse netjes afgeleverd precies op het moment dat ik thuis kom uit m'n werk, it's my lucky day! (besteld in de Apple Store op 11 november)

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:39:
[...]

UPS ,,, tenminste, alles wat ik bij Apple besteld heb tot op heden is door UPS geleverd.
In sommige gevallen wordt ook gebruik gemaakt van TNT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
1/18/2009 6:06 A.M. OUT FOR DELIVERY

Het i7 tijdperk is aangebroken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:53:
Ja - Gewoon los bestellen op kopen in bijv de Media Markt. Ik zit nu al een aantal dagen (sinds het weekend) te wachten op de verstuurde I7. Hij is echter niet naar mij onderweg maar naar een tussenpunt waar de meebestelde printer wordt toegevoegd. Ik heb geen idee waar mijn Mac zich nu bevindt. Dit zelfde advies wordt door meerdere mensen bevestigd. Overigens is de door mij los bestelde Apple care vandaag los aangekomen, maar daar heb ik dus geen ruk aan!
Hier hetzelfde, is jou applecare ook via de mail binnengekomen? mijn garantie is dus al ingegaan, de 13e. maar heb nog helemaal geen machine. Verwachte leverdatum is nog altijd 24 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Langman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:20:
[...]

Hier hetzelfde, is jou applecare ook via de mail binnengekomen? mijn garantie is dus al ingegaan, de 13e. maar heb nog helemaal geen machine. Verwachte leverdatum is nog altijd 24 november...
Mijn Applecare zat gisteren in de brievenbus ... geen idee of hij dan nu al geactiveerd is ? Anyway - Ik wil mijn Mac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp heb ik mijn i7/8gb de 19e ook binnen.
Terwijl de geschatte datum 26 November is.

Tracking codes werken ook niet. Lijkt mij dus nogal vreemd dat hij morgen ook daadwerkelijk word afgeleverd.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/122fc69.jpg

Ben beniewd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne ook - Heb jij niet als je op "bestel info" klikt het volgende staan - "Merge In Tnst NL Til" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:49:
Als ik het goed begrijp heb ik mijn i7/8gb de 19e ook binnen.
Terwijl de geschatte datum 26 November is.

Tracking codes werken ook niet. Lijkt mij dus nogal vreemd dat hij morgen ook daadwerkelijk word afgeleverd.
[afbeelding]

Ben beniewd !
Ik zal je even uit je droom helpen.. je zal hem morgen niet binnen krijgen.. Ik heb al dagen hetzelfde als jou, alleen die datum waar 19 november staat veranderd elke ker (heeft op 16 en 18 november gestaan, en staat nu weer op 19). Mijn verwachte leverdatum is 20 november, dus ik ga er van uit dat ik hem ook dan pas krijg. Ik denk dus dat die van jou ook pas de 26e wordt, iig niet deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:58:
[...]

Ik zal je even uit je droom helpen.. je zal hem morgen niet binnen krijgen.. Ik heb al dagen hetzelfde als jou, alleen die datum waar 19 november staat veranderd elke ker (heeft op 16 en 18 november gestaan, en staat nu weer op 19). Mijn verwachte leverdatum is 20 november, dus ik ga er van uit dat ik hem ook dan pas krijg. Ik denk dus dat die van jou ook pas de 26e wordt, iig niet deze week.
Thanks voor de info!

Zit ik er teminste niet steeds op te wachten...
En Iwan M dat heb ik er ook staan.

Overigens word mijn bestelling verzonden met kuehne and nagel, nog nooit van gehoord eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn bestelling de 13 deze maand succesvol geannuleerd,
heb voor de zekerheid nog gebeld naar apple en werd echt
ONWIJS vriendelijk te woord gestaan.

alleen heb ik mn geld nog steeds niet terug, hopelijk heb ik dat voor het weekend
en dan maar kijken of ik voore en i5 of i7 ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn status naar Prepared for shipment gegaan.
Gaat om de iMac i5 besteld op 12 november.
Ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb. Zal wel begin volgende week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Heb net maar eens gebeld naar iCentre... Helaas kreeg ik te horen dat ik hem waarschijnlijk niet hoef te verwachten voor december.... En dat is best wel kut, gezien het feit dat ik nu al een maand zonder computer zit (heb m'n oude verkocht de dag voordat de nieuwe uitkwamen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:58:
[...]

Om hier even op in te haken. Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Mijn datum verschuift ook elke keer. Eventjes gebeld met Apple (wat wordt je daar vriendelijk te woord gestaan zeg!). Bij mij komt het doordat de printer al klaar staat in Tilburg, maar de iMac nou onderweg is. De iMac komt als het goed gaat komende vrijdag binnen. De jongen die ik sprak heeft trouwens een notitie naar UPS gestuurt dat ik alleen vrijdagochtend thuis. ben. Het geeft geen garanties, maar het kan er wel voor zorgen dat je niet de hele dag vrij hoeft te vragen om op je Mac te wachten :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Nou... feest... mijn iMac was dood bij aankomst dus gister meteen gebeld. Nu hebben ze een nieuwe order aangemaakt voor de vervangende iMac en aan afspraak voor het ophalen van de defecte. De nieuwe iMac zou binnen een week arriveren, echter blijkt nu dat deze pas 2 december wordt verstuurd. TWEE DECEMBER! WTF?
Daarnet 25 minuten met Customer Relations aan de bel gehangen en ze kunnen er niets aan veranderen. Heb wel een cadeaubon van 80,00 EUR gekregen. Jottem.. just what I needed...

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
SerialThrillaZ schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:20:
Nou... feest... mijn iMac was dood bij aankomst dus gister meteen gebeld. Nu hebben ze een nieuwe order aangemaakt voor de vervangende iMac en aan afspraak voor het ophalen van de defecte. De nieuwe iMac zou binnen een week arriveren, echter blijkt nu dat deze pas 2 december wordt verstuurd. TWEE DECEMBER! WTF?
Daarnet 25 minuten met Customer Relations aan de bel gehangen en ze kunnen er niets aan veranderen. Heb wel een cadeaubon van 80,00 EUR gekregen. Jottem.. just what I needed...
Ach ja.. ik had op 21 oktober als een van de eerste mijn 27" i5 besteld, en heb hem nog steeds niet binnen.. en ik heb helemaal geen cadeaubon gekregen.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:06:
[...]

Thanks voor de info!

Zit ik er teminste niet steeds op te wachten...
En Iwan M dat heb ik er ook staan.

Overigens word mijn bestelling verzonden met kuehne and nagel, nog nooit van gehoord eigelijk.
Mijn datum is inmiddels (sinds vanmiddag) naar 20 November veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:15:
[...]

Mijn datum is inmiddels (sinds vanmiddag) naar 20 November veranderd.
Die van mij ook. Hoop stiekem nog steeds dat hij er is voor het weekend... Maar zit eerder te denken aan Maandag/Dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Bij mij staat nu inderdaad ook 20 November.
Maar is die datum nou de datum dat ze hem bij mij af leveren of is dat de datum dat ze hem daar in Tilburg ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje van Apple gekregen dat ik hem morgen kan verwachten???
Hij is pas vandaag verzonden vanaf Shanghai, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij morgen redt.
We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij mijn MacBook ook een printer besteld via de Apple Store. Toen ik deze bestelde waren beide producten voor zover ik weet leverbaar binnen 24 uur.

Apple heeft inmiddels mijn betaling bevestigd. Ik zie nu dat de printer leverbaar is binnen 3-4 weken! Ik heb vanochtend de betalingsbevestiging ontvangen, en had nu eigenlijk ook wel een verzend bevestiging verwacht maar deze heb ik nog niet binnen gehad.

Had ik deze al wel moeten ontvangen? Ben bang dat ik nu een hele tijd kan wachten :s

Er staat overigens bij bestelstatus van Apple:

Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur. En er staat ook bij dat ie nog niet verzonden is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:09:
Net een mailtje van Apple gekregen dat ik hem morgen kan verwachten???
Hij is pas vandaag verzonden vanaf Shanghai, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij morgen redt.
We zullen zien.
Lijkt me idd erg snel.. meetal 2 (als hij daar op een gunstige tijd de deur is uitgegaan) a 3 dagen voordat je hem via UPS in huis hebt.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Zou iemand hier even een 27" model in de breedte voor mij kunnen meten? O-)

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
21,5-inch iMac

Hoogte:
45,1 cm
Breedte:
52,8 cm
Diepte:
18,85 cm
Gewicht:
9,3 kg1

27-inch iMac

Hoogte:
51,7 cm
Breedte:
65,0 cm
Diepte:
20,7 cm
Gewicht:
13,8 kg1

beetje zoekwerk doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Austin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:24:
Bij mij staat nu inderdaad ook 20 November.
Maar is die datum nou de datum dat ze hem bij mij af leveren of is dat de datum dat ze hem daar in Tilburg ontvangen ?
Geen idee wat die datum zegt..het is iig niet de leverdatum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er naar uit dat ie toch morgen binnen komt.

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/2791/tracking.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaikees
Eindelijk is m'n status veranderd naar 'prepared for shipment' (na 18 dagen).
Geen idee wanneer ik 'm nu kan verwachten, maar er gebeurt eindelijk iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maaikees
Bij mij is mijn status vanmiddag om 16:00 in de US-store veranderd naar Prepared for Shipment, en morgen kan ik hem al verwachten.
Dit kan dus heeel snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaikees
Oh, dat zou heel relaxed zijn, maar ik durf bijna niet te hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
carfreak02 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:43:
1/18/2009 6:06 A.M. OUT FOR DELIVERY

Het i7 tijdperk is aangebroken. :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Giant87
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:58:
@Maaikees
Bij mij is mijn status vanmiddag om 16:00 in de US-store veranderd naar Prepared for Shipment, en morgen kan ik hem al verwachten.
Dit kan dus heeel snel gaan.
Jaloers! 10nov besteld, nog niets eens prepared.

Not yet shipped
Ships: November

;(

[ Voor 15% gewijzigd door Giant87 op 19-11-2009 00:05 ]

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
"Verwachte verzenddatum: November"

Morgen wordt mijn Mac Pro opgehaald, dus hopelijk wordt snel duidelijk wanneer ik de iMac i7 kan verwachten.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• siemenz

siemenz

Koetje

Ik heb mijn quadcore i5 bij een premium reseller besteld maar helaas nog niet binnen..

heeft iemand em ook daar besteld en al wel binnen?

• Langman
Geachte,

Voor uw gemak ontvangt u uw bestelde producten in één zending. De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra dat is gebeurd, ontvangt u van ons een bericht met de gegevens van uw bestelling en de vervoerder zodat u de levering kunt volgen.

Naar verwachting ontvangt u dit bericht binnen 4 tot 5 werkdagen.

Met vriendelijke groet,
De Apple Online Store
Dit mailtje intussen 4 dagen achtereen ontvangen, zo krijg ik hem natuurlijk nooit 8)7 Iedere dag de deadline een dag opschuiven...

Nog meer mensen met deze ervaring? In de status van mijn bestelling staat overigens "Onderweg naar klant, Verzending op schema" en dan 19 November.

ben benieuwd, zal TNT mijn i7'tje dan echt vandaag in handen krijgen?

• Maaikees
Net het verlossende mailtje gekregen van Apple.
Aanstaande dinsdag kan ik 'm verwachten :D

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 15:57
ja mijn ervaring is, dat i dan afgeleverd word!

Verwijderd

Zo mijn eerste reactie vanaf mijn nieuwe iMac!!
Hij is echt verbluffend mooi.
Verder is het wel even wennen want ik kom van de pc af.... :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:35:
Zo mijn eerste reactie vanaf mijn nieuwe iMac!!
Hij is echt verbluffend mooi.
Verder is het wel even wennen want ik kom van de pc af.... :?
Veel plezier ermee :-) Ik ben net als jij "nieuw"op de Mac (als ik hem dan heb) en heb veel filmpies etc op youtube gevonden, de apple site en google ... Er is veel info voor de "switchers" onder ons!

Verwijderd

siemenz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:10:
Ik heb mijn quadcore i5 bij een premium reseller besteld maar helaas nog niet binnen..

heeft iemand em ook daar besteld en al wel binnen?
Mijn i7 ook, tevens nog niets mogen vernemen. Gewoon afwachten, hij zal wel een keer komen

Verwijderd

Langman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:20:
[...]

Dit mailtje intussen 4 dagen achtereen ontvangen, zo krijg ik hem natuurlijk nooit 8)7 Iedere dag de deadline een dag opschuiven...

Nog meer mensen met deze ervaring? In de status van mijn bestelling staat overigens "Onderweg naar klant, Verzending op schema" en dan 19 November.

Ik heb precies hetzelfde, heb er ook nog een HP printer bijbesteld. Heb dat mailtje 4 dagen terug ook gekregen, maar niet elke dag.

Onderweg naar de klant staat bij mij ook steeds aangeven. Komt doordat de printer al klaar staat, alleen die imac is nog onderweg naar Nederland.

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:50:
[...]

Mijn i7 ook, tevens nog niets mogen vernemen. Gewoon afwachten, hij zal wel een keer komen
ah, welke reseller zit jij? ik I Factors

• Eswip
[...]

Die datum van 19 november is niet je leverdatum.. geen idee welke datum het wel is.. je moet kijken naar je verwachte leverdatum. Ik heb hetzelfde, mijn datum bij "onderweg naar klant" veranderd ook elke keer.. mijn echte leverdatum is 20 november, dus ik ga er van uit dat ik hem morgen binnen krijg.

• Eswip
Crap, krijg net een mail van Apple dat de leverdatum is verschoven naar 23 november.. nog langer wachten dus.. :/

• Longbowh
  • Niet online
Hoe betrouwbaar zijn de indicaties van verzendtijd op de Apple site eigenlijk? Gisteren een iMac i7 besteld (m'n bestelling via de reseller gaat waarschijnlijk nog veel langer duren) met een verwachte verzendtijd van 7-10 werkdagen. Vanochtend in de bevestiging per mail een geschatte verzenddatum van 3 december gekregen, wat neerkomt op 10 werkdagen.

Vandaag is de verwachte verzenddatum op de site echter naar 5-7 werkdagen gegaan. Dat zou neerkomen op 30 november wanneer ik hem vandaag zou bestellen. Kan ik voorzichtig hopen dat hij misschien iets eerder komt? Niet dat die paar dagen heel veel uitmaakt, maar toch, eerder is beter ;)

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ook al 4x ontvangen. Bij mij staat er overigens 20 November.
Ben benieuwd wanneer jij heb krijgt, bij de officiele datum staat geleverd voor 26 November.

Verwijderd

jwchess schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:33:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ook al 4x ontvangen. Bij mij staat er overigens 20 November.
Ben benieuwd wanneer jij heb krijgt, bij de officiele datum staat geleverd voor 26 November.
Bij mij precies hetzelfde, normaal rond vijf uur werd die datum altijd weer een dag verschoven (ook al hoeft dat niet veel te zeggen), maar hij staat nog steeds op 20 November.

Ook heb ik even een belletje gedaan, hij kon verder niet heel veel vertellen maar hij wist wel dat er morgen quad cores werden verzonden.

Hoop dat we er tussen zitten!

Verwijderd

Eswip schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:24:
Crap, krijg net een mail van Apple dat de leverdatum is verschoven naar 23 november.. nog langer wachten dus.. :/
Hmm dat is balen, wanneer is die van jou verzonden?

• Eswip
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:41:
[...]

Hmm dat is balen, wanneer is die van jou verzonden?
11 november..

Hmm.. er is weer wat veranderd.. ik heb nu een vervoerder en trackingsnummer.. alleen wel erg vreemd, want ik ken de vervoerder NL DISTRIBUTION CENTER niet.. en het trackingsnummer is hetzelfde als leveringsnummer.. geen idee of ik het nou dus ergens echt kan tracken ofzo.

[ Voor 41% gewijzigd door Eswip op 19-11-2009 18:07 ]

• Langman
Eswip schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:28:
[...]

Die datum van 19 november is niet je leverdatum.. geen idee welke datum het wel is.. je moet kijken naar je verwachte leverdatum. Ik heb hetzelfde, mijn datum bij "onderweg naar klant" veranderd ook elke keer.. mijn echte leverdatum is 20 november, dus ik ga er van uit dat ik hem morgen binnen krijg.
Ik weet, ik bedoelde ook met de TNT dat de mac dan overgedragen wordt door het distribitiecentrum.. Mijn verwachte leverdatum is de 24e..

• Langman
jwchess schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:33:
[...]

Mijn officiële datum staat op 24 November.
De Onderweg naar klant - verzending op schema 19 november is vanavond veranderd in de 20e...

• Giant87
Nu staat er weer in de apple store bij de quadcores:

Verzenddatum: 5-7 werkdagen

Nog niks van gemerkt :+

• Eswip
Whoohoo.. heb nu een trackingnummer van UPS.. via UPS tracking zegt hij dat hij alleen nog maar de billing informatie heeft.. gok dat er vanavond wel meer info is.. dus hopelijk dat hij toch gewoon morgen wordt geleverd..

edit: mijn iMac is inmiddels in Eindhoven en zal morgen worden gebracht.. finally..

[ Voor 16% gewijzigd door Eswip op 19-11-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Eindelijk!

Prepared for Shipment
Ships: November :p

Nouja in elk geval is er een teken van leven.

[ Voor 71% gewijzigd door Giant87 op 20-11-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Gisterenavond ook besteld. Zou tussen 7 en 10 december geleverd worden.
Het betreft een i7 met iWorks en printer als extra's (voor 9 euro een all in one printer vond ik nu ook geen geld)

Nu wordt alles naar NL gestuurd en daar bewaard totdat de iMac of de printer aangekomen is. Is er enige mogelijkheid om de iMac te traceren? Bvb als hij al vertrokken is uit Shanghai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Racingboy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:07:
Het betreft een i7 met iWorks en printer als extra's (voor 9 euro een all in one printer vond ik nu ook geen geld)

Nu wordt alles naar NL gestuurd en daar bewaard totdat de iMac of de printer aangekomen is. Is er enige mogelijkheid om de iMac te traceren? Bvb als hij al vertrokken is uit Shanghai?
Wordt ie tussen 7-10 december geleverd of verzonden?

Ik heb namelijk mijn i7 afgelopen dinsdag ontvangen, maar die bleek defect te zijn. Ze hebben een nieuwe met hoogste urgentie besteld, desalniettemin wordt ie pas 2 december verstuurd. Als jij drie dagen later een nieuwe besteld en dezelfde leverdatum hebt, voel ik me redelijk ge-*****. De 80,00 EUR cadeaubon is echt een zoethoudertje, het lijkt me logischer dat ik een week later een nieuwe heb...

En Giant87, congratz! Al speakers gekozen?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Not yet shipped
Ships: 5 - 7 business days
Delivers: 07 Dec, 2009 - 10 Dec, 2009

Dus geleverd tussen 7 en 10 december. Nu is het wel afwachten als het zover is, want kan nog altijd opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
Racingboy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:07:

Helaas, je blijft volledig in het duister over de locatie van je iMac tot het moment dat Apple hem overdraagt aan TNT (of welke verzender dan ook), Naar wat ik gehoord heb worden iMacs die via het distriebutiecentrum gaan verscheept naar Nederland, terwijl als je hem direct vanuit Shanghai, UPS hem met het vliegtuig naar Nederland brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
SerialThrillaZ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:14:
[...]
Nee.. Daar wacht ik nog wel even mee. Heb nog een Philips 2.1 setje dus kan sowieso nog wel even vooruit. Komt vanzelf wel :)
Naast die Swans m10 heb ik nog geen andere met mooie looks gevonden in de prijsrange :+

[ Voor 12% gewijzigd door Giant87 op 20-11-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
En touchdown! iMac is inmiddels afgeleverd.. jammer dat ik nog op mijn werk zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:
En touchdown! iMac is inmiddels afgeleverd.. jammer dat ik nog op mijn werk zit..
_/-\o_

Ik moet helaas nog even wachten, en dat valt niet mee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Moet zeggen de Wehkamp aardig cheap is op het moment :O

1563.30 voor 27` plus apple care en een wahcom teken tabletje

http://www.wehkamp.nl/com...4,17&SM=5#extraInformatie

En los 1349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit word mijn eerste mac thuis, maar is het aan te raden om apple care aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:03:
Dit word mijn eerste mac thuis, maar is het aan te raden om apple care aan te schaffen?
Ik persoonlijk vindt van wel, tis maar `wat` extra, maar stel er is iets mee na 1 jaar kan je er altijd mee terug en met de elecktronica en snelheid alles van de lopende band komt tegenwoordig

geeft een gevoel van zekerheid, en je haald het met je macbook / i mac na die jaren er toch dubbel en dwars uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Langman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:45:
[...]

Helaas, je blijft volledig in het duister over de locatie van je iMac tot het moment dat Apple hem overdraagt aan TNT (of welke verzender dan ook), Naar wat ik gehoord heb worden iMacs die via het distriebutiecentrum gaan verscheept naar Nederland, terwijl als je hem direct vanuit Shanghai, UPS hem met het vliegtuig naar Nederland brengt.
Dus ik blijf: Not yet shipped zien totdat hij in NL is aangekomen en via UPS of TNT onderweg is naar mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:06:
[...]

Ik persoonlijk vindt van wel, tis maar `wat` extra, maar stel er is iets mee na 1 jaar kan je er altijd mee terug en met de elecktronica en snelheid alles van de lopende band komt tegenwoordig

geeft een gevoel van zekerheid, en je haald het met je macbook / i mac na die jaren er toch dubbel en dwars uit
Daar heb je een punt, zal het binnenkort ook maar even aanschaffen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Wat stond er dan voorheen? Bij mij staat ook Prepared for shipment. En bij shippingoptions staat "Items will be shipped when all items are available"
Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:11:
Eindelijk!

Prepared for Shipment
Ships: November :p

Nouja in elk geval is er een teken van leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
SerialThrillaZ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:14:
[...]

Wordt ie tussen 7-10 december geleverd of verzonden?

Ik heb namelijk mijn i7 afgelopen dinsdag ontvangen, maar die bleek defect te zijn. Ze hebben een nieuwe met hoogste urgentie besteld, desalniettemin wordt ie pas 2 december verstuurd. Als jij drie dagen later een nieuwe besteld en dezelfde leverdatum hebt, voel ik me redelijk ge-*****. De 80,00 EUR cadeaubon is echt een zoethoudertje, het lijkt me logischer dat ik een week later een nieuwe heb...

Ik heb mijn i7 dinsdag besteld en betaald en woensdagochtend de bevestiging met als (geschatte) verzenddatum 3 december en leverdatum 9 december gehad. Precies de 10 werkdagen die op de site stonden op het moment van bestelling.

Echter vlak na de bestelling werd het 5-7 werkdagen op de site. Aan de schattingen bij mijn orderstatus is nog niets veranderd. Of de schattingen op de site zijn erg optimistisch, of ze komen alsnog iets eerder, of hij wordt eerder verzonden voor mensen die hem later besteld hebben (maar dat lijkt me wel erg raar). Afwachten dus maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Berimbau schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:36:
Wat stond er dan voorheen? Bij mij staat ook Prepared for shipment. En bij shippingoptions staat "Items will be shipped when all items are available"

[...]
Not Yet Shipped stond er eerst :) (Toen kon je nog cancellen, nu niet meer)

[ Voor 6% gewijzigd door Giant87 op 20-11-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
Dus ik blijf: Not yet shipped zien totdat hij in NL is aangekomen en via UPS of TNT onderweg is naar mij?
Je status zal volgens mij als volgt veranderen:

Nog niet verzonden
Klaar voor verzending
Verzonden

Dan hoor je een week ofzo niets, omdat de imac verscheept wordt. Je hebt dan wel een intern tracking nummer, maar daar heb je vrij weinig aan, behalve dat de verwachte leverdatum er op staat. Als de mac binnen is in NL en overgedragen aan TNT krijg je pas een tracking nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:19
:P Eindelijk mijn Imac i7 binnen! Het heeft precies 1 maand geduurd!

Wat een beest van een machine. 0.0 spijt dat ik mijn Mac pro heb weggedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Langman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:12:
[...]

Je status zal volgens mij als volgt veranderen:

Nog niet verzonden
Klaar voor verzending
Verzonden

Dan hoor je een week ofzo niets, omdat de imac verscheept wordt. Je hebt dan wel een intern tracking nummer, maar daar heb je vrij weinig aan, behalve dat de verwachte leverdatum er op staat. Als de mac binnen is in NL en overgedragen aan TNT krijg je pas een tracking nummer.
Ook als je een printer erbij besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langman
Ook als je een printer erbij besteld hebt?
Juist als je er een printer bij hebt, bij een kale mac, zonder printer, accesoires of AppleCare heb je kans dat je hem direct uit Shanghai krijgt, anders altijd via het europese distributiecentrum (is gevestigd in nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is ook onderweg. Met ups ireland. Vandaag verstuurd , afleverdatum maandag! Standaard i7 betseld op de 13de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:29:
Die van mij is ook onderweg. Met ups ireland. Vandaag verstuurd , afleverdatum maandag! Standaard i7 betseld op de 13de :)
Wat was bij jou in eerste instantie de verwachte verzenddatum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Longbowh schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:35:
[...]

Wat was bij jou in eerste instantie de verwachte verzenddatum? :)
Geen, ik kreeg " Ships November"
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.