KPN - Vodafone Ziggo Partner
Fusion hoort het gewoon te doen zolang je met de 32 bit kernel boot. Zit in een kamer met meerdere mensen die het gebruiken dus weet zeker dat 'ie werktCrankyGamerOG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:29:
hier is ie binnen en geinstalleerd !
Nu nog ff testen enzoFusion doet het alvast niet meer
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ehm, ja, maar ik heb hem nog niet. Dat is een verschil.Tales schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:11:
[...]
Manco zegt niet zoveel. Vorige week stond een uptodate disk van mij op manco (dus niet de Family pack). Maar die werd afgelopen zaterdag bezorgd. Als ik nu naar de status kijk staat er nog steeds Manco..
De "manco" status: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:51:
wat wordt toch de hele tijd met manco bedoeld?
Dit betekent ongeveer: Apple heeft de zending aangemeld, maar door voorraadproblemen ligt er nog geen DVD met jouw naam er op in het distributie-centrum
Na enig contact met vestigingen en telefoon heb ik vernomen dat TNT in principe gewoon zegt "Bekijk het maar, wij gaan het pakje niet op zoeken in dat grote Zwolle. Je hebt gewoon pech".
Maar ik moest Apple maar bellen om een onderzoek te starten. Apple had gezegd dat ze mij een nieuwe DVD toe zouden sturen, maar dit kan nog wel zowiezo 14 dagen duren krijg ik net bericht.
Dit is een keer en nooit weer TNT. Ik laat het wel via koerier bezorgen in vervolg.
Dus nu maar vanaf de bekende bronnen downloaden, anders schiet het niet op. Aangezien ik bij MacMe ook al 14 dagen moet wachten.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Verwijderd
Ahw bedankt!ultimateharry schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:02:
[...]
De "manco" status: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Dit betekent ongeveer: Apple heeft de zending aangemeld, maar door voorraadproblemen ligt er nog geen DVD met jouw naam er op in het distributie-centrum
Ik zit nog niets op status manco. Mijn order voor up to date van 25 juni is nog niet eens verzonden.
Ik flip hem er echt van.
Verwijderd
lol, nu zit ik straks met 2x SL hier
Je mag er dan gerust 1 doorsturen naar mijVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:53:
Hmm nu staat er ineens bij mijn track & trace dat de boel in het sorteercentrum ligt, terwijl de medewerker van Apple mijn order vanmiddag opnieuw open heeft gezet.
lol, nu zit ik straks met 2x SL hier
Edit: Laat maar, die van mij is ook ineens gesorteerd in het sorteercentrum. Lijkt mij toch heel sterk op problemen met de voorraden bij Apple, en dat ze nu gewoon weer een batch hebben 'opgeleverd'.
[ Voor 21% gewijzigd door XyritZz op 03-09-2009 21:10 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Nu maar hopen dat TNT hem niet jat zoals bij mijXyritZz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:08:
[...]
Je mag er dan gerust 1 doorsturen naar mij
Edit: Laat maar, die van mij is ook ineens gesorteerd in het sorteercentrum. Lijkt mij toch heel sterk op problemen met de voorraden bij Apple, en dat ze nu gewoon weer een batch hebben 'opgeleverd'.

Ik hoop het ook, inmiddels is 'ie aanbeland in Dordrecht, vanuit daar is een verzending nog nooit mis gegaan bij mij dus ik hoop het beste er van.LogiForce schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 02:01:
[...]
Nu maar hopen dat TNT hem niet jat zoals bij mij
Heb het overigens ook wel eens meegemaakt bij een vervoerder dat een pakket was gejat, maar dat was niet bij TNT. Dat is nog een gigantisch gedoe geweest, want de vervoerder zei dat er gewoon voor was getekend. Ze dachten er natuurlijk niet bij na dat de chauffeur ook zelf een kruisje kan zetten in dat vakje

zoiezo ga ik nooit meer wat in die apple store kopen. ze ondersteunen geen ideal, leveren laat en gisteren crashte gewoon heel hun order systeem waardoor mijn nieuwe order (iphone cradle) half doorgekomen is.
voortaan gewoon naar de fysieke apple store...
btw, bij stond er RETAIL onderop gedrukt. zijn er ook echte upgrades? of is alles gewoon retail?
[ Voor 11% gewijzigd door sharkzor op 04-09-2009 16:44 ]
Verwijderd
Lekker handig Apple
Had SL bijna 3 weken geleden aangevraagd via het up-to-date programma, maar moest het via de post doen. Het duurt even, maar het komt er aan.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
https://store.apple.com/1...derStatus?csname=consumer
In tegenstelling tot de NL store staat hier wel vaak een Track & Trace nummer.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:28:
En jawel hoor... zojuist een "verzendbevestiging" gekregen van mijn opnieuw verwerkte order. Ditmaal met ups verzonden, terwijl het origineel vandaag toevallig via tnt op de mat viel.
Lekker handig Apple, laat hem wel even verpakt zitten. Mochten ze hem terugvragen (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt)
shipment not found, al gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:28:
Dat kan wel, moet je even inloggen op apple.com:
https://store.apple.com/1...derStatus?csname=consumer
In tegenstelling tot de NL store staat hier wel vaak een Track & Trace nummer.
Verwijderd
-- edit --
Waarom heb je hem niet bij de Spaanse Apple Store besteld?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 22:19 ]
Ik heb maandag een macbook pro besteld (met Amerikaans toetsenbord, dus custom built) en een ipod touch met gravering besteld. Dinsdag heb ik het geld door middel van de bank overgeschreven naar de rekening die ik per mail kreeg. In de mail stond ook dat ik het referentienummer moest vermelden (wat ik dus ook gedaan heb. Niets meer niets minder).
Ondertussen is het bijna een week verder en heb ik nog niet eens een betaalbevestiging.. Moet ik me zorgen gaan maken of is apple altijd zo traag met bankoverschrijvingen?
Verwijderd
Een voorbeeld van een referentienummer is: 10321563**
Het nummer met de W ervoor is je Apple ordernummer, deze moet je dan dus ook niet hebben
Bij mij duurt het meestal 1 dag voor de boel is verwerkt bij Apple, dus een week is wel wat aan de late kant ja. Je zou ze even op kunnen bellen, of bij je bank kijken of de boel is afgeschreven.
Bedankt voor de tip!
Op een update van 30 euro vond ik dat toch te duur
Edit: Krijg ik nu net een hele vriendelijke reactie op m'n e-mail dat ze via UPS een nieuwe hebben verzonden voor me... heb ik 'm straks ook dubbel.
[ Voor 18% gewijzigd door XyritZz op 07-09-2009 15:15 . Reden: Toevoeging ]
Zo ja, hoeveel dagen nadat apple het boek had verzonden kreeg je hem binnen?
gr,
Silverscope
Just grow old with grace
Direct betaald
3 september betaalbevestiging gehad
Vandaag nog steeds niet binnen en staat dat hij nog niet verzonden is (datum staat op 10-14 september).
Zet dan niet op je website, verzending binnen 24 uur
Is dit een standaard versie of heb je aanpassingen gedaan (geheugen / hardeschijf).The_Cure schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:14:
2 september MBP 2,53 incl 8GB iPod Touch besteld
Direct betaald
3 september betaalbevestiging gehad
Vandaag nog steeds niet binnen en staat dat hij nog niet verzonden is (datum staat op 10-14 september).
Zet dan niet op je website, verzending binnen 24 uur! Erg vervelend.......
Dan kan het best kloppen dat het wat langer duurt dan normaal. Dit had ik namelijk ook met mijn mac mini.
Nee, compleet standaard. Denk dat het probleem zit in MBP en iPod tegelijk besteld, moeten worden samengevoegd, maar goed dat hoeft toch geen week te duren zou je denkenGh0sty schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:42:
[...]
Is dit een standaard versie of heb je aanpassingen gedaan (geheugen / hardeschijf).
Dan kan het best kloppen dat het wat langer duurt dan normaal. Dit had ik namelijk ook met mijn mac mini.
Als je helemaal standaard besteld zullen ze dat wel waar kunnen maken. Punt is alleen dat de meeste mensen wel wat erbij bestellen, een iPod, Apple Remote, verloopstekkertjes om bijv. een extra beeldscherm op beamer te kunnen koppelen.Japsuh schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:32:
Ik heb hetzelfde. Alleen die van mij heb ik nog maar 2 dagen geleden besteld. Waarom zetten ze erbij binnen 24 uur verzonden terwijl ze het helemaal niet waar kunnen maken? Bij komt hij tussen 14-16 september...
Apple gaat al die dingen dan samenvoegen voordat er wat verzonden wordt. Het zou beter zijn als ze net als bol.com een optie zouden hebben om een paar euro extra te betalen waarna elk product los wordt verzonden zo snel als mogelijk.
Factuur vandaag binnen, maar de card zelf (nog) niet. Zal morgen wel komen.
Toch wel belachelijk, één week voor een kaartje. Wat gewoon in een envelop zit.
Verwijderd
De 24 uur is al een paar keer voorbij, en morgen is de verwachte leverdatum dat ook. Alles gewoon standaard besteld.Verzending: Binnen 24 uur.
Verwachte leverdatum: 08 Sep, 2009 - 10 Sep, 2009.
Store offline, normaal onderhoud of nieuw(e) product(en)?
Nu gelijk even van alles uitproberen
Verwijderd
Mijn vraag, hoelang duurt het voordat bibit mijn geld heeft dat via ING overgemaakt is? (internet bankieren;))
Thavipa
Verwijderd
Bij mij heeft het tot nu toe 3x 2 dagen geduurd. Zal morgen wel zijn dus.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:32:
Gisteravond na de keynote een MBP besteld. Met als extra accesoire een mini-dvi naar vga adapter. Gelijk daarna het geld overgemaakt via ING. En nu staat er nog steeds 'word beoordeeld'. En als ik op google zoek naar die melding zegt ie de betaling nog niet rond is.
Mijn vraag, hoelang duurt het voordat bibit mijn geld heeft dat via ING overgemaakt is? (internet bankieren;))
Thavipa
Je hebt toch een Mini display port naar vga nodig?Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:32:
Gisteravond na de keynote een MBP besteld. Met als extra accesoire een mini-dvi naar vga adapter. Gelijk daarna het geld overgemaakt via ING. En nu staat er nog steeds 'word beoordeeld'. En als ik op google zoek naar die melding zegt ie de betaling nog niet rond is.
Thavipa
Verwijderd
De bestelling staat in de wacht omdat de nieuwe iPod Touch erbij komt ipv de oude die ik besteld had, toch netjes van Apple.
Verwijderd
Verwijderd
Staat er niet de verzendtijd 4 dagen en de levertijd 22-23?Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:46:
hmmm MBP bestel op 3 sept. direct betaald met creditcard... op de statuspagina staat nu levertijd vier dagen, verwachte levertijd 22-23 september.... euh?
Dan heb je waarschijnlijk niet de standaard versie besteld, en die wordt dan uit een of ander ver land verstuurd.
Het weekend niet meegerekend, zou het geheel op maandagochtend verstuurd moeten worden. Maandag middag niks gebeurd, maar even gebeld naar de apple store. Daar werd me verteld dat hij binnen 24 uur verzonden zou worden, dat ik uiterlijk dinsdag ochtend het track & trace nummer zou krijgen en gebeld zou worden met een uitleg wat er mis gegaan was. Dinsdag middag nog steeds niks gehoord of veranderd. Maar weer even gebeld: Intern hadden ze nog niks van de bestel-afdeling gehoord, en ik zou het direct horen zodra ze meer wisten, maar de bestelling zou niet later dan donderdag (vandaag) bezorgd worden.
Woensdag middag weer gebeld omdat er niks veranderd was. Bleek dat de ipod Touch TOCH niet leverbaar was, en dat ze daarop aan 't wachten waren. Uiteindelijk werd me aangeboden om de bestelling te splitsen zodat de laptop eerder bezorgd zou worden, hier heb ik voor gekozen. Over deze splitsing zou ik bericht krijgen, en uiterlijk vandaag zou de MBP verstuurd worden zodat ik deze morgen (vrijdag) binnen zou krijgen.
Nu het grootste deel van de werkdag er weer op zit en ik geen bericht over de splitsing of verzending heb gekregen, lijkt het erop dat vandaag de 4e belofte van de apple store wordt gebroken. De bestelstatus is nog steeds ongewijzigd.

Al met al ben ik hier niet blij mee, het lijkt me dat als ze op de website bij zowel de MBP als de ipod touch zetten dat hij binnen 24 uur verzonden kan worden, dat deze ook echt in voorraad zijn en dat ik er tijdig over ingelicht wordt als dit niet zo is, nu moet ik zelf overal achteraan gaan. Ik heb verder ook geen aanpassingen gemaakt en alles standaard gehouden (bij een niet-standaard bestelling veranderd de verzend-datum ook direct naar +- 3 dagen)
GuidoH, welke ipod had je besteld?? Ik heb namelijk de 8GB versie genomen, en deze is volgens mij niet vernieuwd, de enige update is dat de prijs verlaagt is, en dat ik hierdoor dus 40 euro winst misloop als ik 'm ga verkopen
Iemand nog een tip om de bestelling nog binnen aanzienlijke tijd te krijgen?
Verwijderd
Klopt, heb een antiGlare (mat) scherm gekozen en een 7200RPM schijf, maar goed, verzendatum over vier dagen en levering tien dagen later is best langzaam werk, had het sneller verwacht... maar goed..Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:04:
[...]
Staat er niet de verzendtijd 4 dagen en de levertijd 22-23?
Dan heb je waarschijnlijk niet de standaard versie besteld, en die wordt dan uit een of ander ver land verstuurd.
Verwijderd
Je, hebt dus hetzelfde als ik. Er staat de nieuwe software en applicaties op. Ik gok dat ze door hun voorraad oude heen zijn, en de nieuwe niet mogen versturen voor een bepaalde datum?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik hem maandag of dinsdag ga ontvangen, ik denk haast dat dat bij jou ook het geval gaat zijn.
@ gitkua: De vier dagen is om hem aan te passen lijkt me, de 10 dagen voor verzending uit Verweggiestan is niet zo héél lang.
maar toch jammer dat ze dit niet duidelijk hebben gemaakt dmv een mailtje oid. Nu maar hopen dat de splitsing van de bestelling gelukt is, en ik m'n MBP van 't weekend kan gebruiken, had daar wel min of meer op gerekend.
Weet iemand of er ook op zaterdag bezorgd wordt, als het pakket bijvoorbeeld op vrijdag verzonden is?
TNT bezorgt gewoon op zaterdag, ik neem aan dat UPS dat ook doet.svane schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:13:
@GuidoH dat zal het inderdaad wel zijn, bedankt
maar toch jammer dat ze dit niet duidelijk hebben gemaakt dmv een mailtje oid. Nu maar hopen dat de splitsing van de bestelling gelukt is, en ik m'n MBP van 't weekend kan gebruiken, had daar wel min of meer op gerekend.
Weet iemand of er ook op zaterdag bezorgd wordt, als het pakket bijvoorbeeld op vrijdag verzonden is?
Verwijderd
XyritZz schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:23:
[...]
TNT bezorgt gewoon op zaterdag, ik neem aan dat UPS dat ook doet.
Niet dus. Is alleen tegen meerprijs.Voor zendingen waarbij snelheid geboden is, biedt UPS het gemak van de Aflevering op zaterdag.
Verwijderd
Die ja.. de mini display port naar vga..:)Jay-v schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:50:
[...]
Je hebt toch een Mini display port naar vga nodig?... Of is het voor een andere mac?
Verwijderd

Meeste winkels krijgen steeds een beperkte voorraad die weer snel uitverkocht raakt. Wellicht hebben ze een hoop reserveringen?Aloys schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:25:
Kan iemand mij uitleggen waarom Apple in de store zegt Snow Leopard binnen 24 uur op te kunnen sturen en ik bij de MacMe in Groningen een wachttijd van 2 weken heb wegens leveringsproblemen?
Verwijderd
Yep echt doen, ik heb er inmiddels al 3 binnen (op verschillende dagen besteld).Aloys schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:50:
Dus ik kan beter online bestellen (en ik hoef dus ook niet veel te lang te wachten)?
Wat me wel opvalt is dat er spraken lijkt van willekeur, ik ken mensen die voor mijn 2e en 3e bestelling zelf een bestelling geplaatst hebben en die nog geen DVD ontvangen hebben.
Verwijderd
In de mediamarkt in almere zag ik zeker 50 SL liggen.LogiForce schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 02:41:
MacMe heeft 160+ reserveringen nog open staan op moment. En de stores krijgen maar 80 per week binnen als men deze al krijgt. Deze week kregen ze niks binnen hadden ze aan begin van de week gezegd. En als ze volgende week weer maar 80 krijgen en er melding zich er weer 80 nieuwe mensen aan voor SL dan kan het nog wel even duren voor ze een voorraad hebben liggen.
Verwijderd
Heb de bestelling gedaan op 3 september. Hoezo zetten ze "Verzendtijd 24 uur" op de site als ze het niet waar kunnen maken?
Het is vandaag 13 september=10 dagen later....Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:32:
Hoezo zouden ze dat niet waar kunnen maken?
De MM in Groningen had niks (vorige week. Kan nu wel anders zijn) en Almere is me een beetje te ver vanaf Groningen waar ik woon. Dan word het wel een hele dure SLVerwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:46:
[...]
In de mediamarkt in almere zag ik zeker 50 SL liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door LogiForce op 13-09-2009 23:16 ]
Ik heb die van mij een week geleden besteld, en bij mij is hij ook nog niet verzonden. Ze moeten wel haast maken (en hem dus vandaag verzenden) anders komt hij nooit (uiterlijk) woensdag binnen...Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:28:
Vandaag (ja, op zondag!) is de door mij bestelde MacBook, iPod Touch (vervangen door de nieuwe) en een staartloze Mighty Mouse verzonden. Verwachtte levertijd? 21 september.
Heb de bestelling gedaan op 3 september. Hoezo zetten ze "Verzendtijd 24 uur" op de site als ze het niet waar kunnen maken?
m'n macbook is ook zondag verzonden, en de ipod touch zaterdag (bestelling was gesplitst omdat de ipod niet in voorraad was, vreemd dat die dan wel een dag eerder wordt verzonden ipv later).Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:28:
Vandaag (ja, op zondag!) is de door mij bestelde MacBook, iPod Touch (vervangen door de nieuwe) en een staartloze Mighty Mouse verzonden. Verwachtte levertijd? 21 september.
maar de verwachtte aankomst-datum staat hier op 15 september, heb dus waarschijnlijk iets meer geluk
Toch balen dat de interne communicatie daar blijkbaar zo slecht is dat de helpdesk me tot 4 keer toe een datum belooft die keer op keer niet gehaald wordt.
Verder vroeg ik me af hoe het zit met de ipods. Mijn 8 gb versie (touch) is vervangen door de nieuwe (ook 8 gb, maar o.a. met nieuwe software). Deze nieuwe is 40 euro goedkoper, maar ik heb bij de bestelling wel de volle prijs betaald. Mijn aankoop is dus na de betaling maar voor de verzending vervangen door een goedkoper product. Weet iemand of ik deze 40 euro kan terug krijgen?
Verwijderd
Leuk...
Vorige week woensdag avond bestelt!
En wat had je besteld? Bij mij is hij nog steeds niet verzonden.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:01:
Vanochtend mailtje gehad, mijn bestelling is verzonden! Verwachte lever datum was 18 september.. kijk ik aan het einde van de ochtend nog een keer, en toen was het in 1x 16 september..:)
Leuk...
Vorige week woensdag avond bestelt!
Van welk land sturen ze dit dan als het 2 weken zou duren eer het hier in België aankomt (heb ook een adapter erbij besteld)?
Verwijderd
Een MacBook Pro met een verloop stekkertje..Japsuh schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:12:
[...]
En wat had je besteld? Bij mij is hij nog steeds niet verzonden.Ik ben benieuwd hoe ze 16 september gaan halen...
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:49:
[...]
Yep echt doen, ik heb er inmiddels al 3 binnen (op verschillende dagen besteld).
Wat me wel opvalt is dat er spraken lijkt van willekeur, ik ken mensen die voor mijn 2e en 3e bestelling zelf een bestelling geplaatst hebben en die nog geen DVD ontvangen hebben.
1
2
3
4
5
6
| KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY 14/09/2009 20:58 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 DEPARTURE SCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:16 EXPORT SCAN 14/09/2009 12:23 ORIGIN SCAN CN 14/09/2009 0:11 BILLING INFORMATION RECEIVED |
Terug in de tijd
Blijkbaar is er een soort pre-clearance in Keulen aan de gang, terwijl 't ding (mbpro) nog in 't vliegtuig zit.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 14-09-2009 21:40 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
He CyBer, we zitten in hetzelfde schuitje (lees: vliegtuig)CyBeR schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:39:
Hm grappig.
code:
1 2 3 4 5 6 KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY 14/09/2009 20:58 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 DEPARTURE SCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:16 EXPORT SCAN 14/09/2009 12:23 ORIGIN SCAN CN 14/09/2009 0:11 BILLING INFORMATION RECEIVED
Terug in de tijd
Blijkbaar is er een soort pre-clearance in Keulen aan de gang, terwijl 't ding (mbpro) nog in 't vliegtuig zit.
1
2
3
4
5
6
| KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING 14/09/2009 20:58 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 VERTREKSCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:18 EXPORTSCAN 14/09/2009 12:40 HERKOMSTSCAN CN 14/09/2009 0:11 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
Kan niet wachten totdat ie binnen is. 3,0GHz, 256GB SSD :-)
Hah, nice. 2.66/mat scherm hier. Verder default. Eens zien of ik 'm eerder binnenkrijgVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:08:
[...]
He CyBer, we zitten in hetzelfde schuitje (lees: vliegtuig)
code:
1 2 3 4 5 6 KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING 14/09/2009 20:58 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 VERTREKSCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:18 EXPORTSCAN 14/09/2009 12:40 HERKOMSTSCAN CN 14/09/2009 0:11 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Kan niet wachten totdat ie binnen is. 3,0GHz, 256GB SSD :-)
gitkua: gewoon tracking nummer (1Zetc) bij UPS invullen. Of als je dat nog niet hebt, tracken op referentie en 't verzendnummer (80etc) invullen.
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 14-09-2009 22:21 ]
Je krijgt voor het afgesproken bedrag een beter product, lijkt me niet verkeerdsvane schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:40:
[...]
Mijn aankoop is dus na de betaling maar voor de verzending vervangen door een goedkoper product. Weet iemand of ik deze 40 euro kan terug krijgen?
Bestel jij met creditcard of gewoon een bankoverschrijving?Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:57:
[...]
Echt niet om te pesten, maar de 11e besteld en vandaag in de bus (incl. zondag).
En waarom heeft Apple eigenlijk geen iDeal.

Verwijderd
Heb je een email gekregen dat 'ie verzonden is? Zo ja kun je bij UPS ook 'track by reference' doen en het bestelnummer (W8etc) ingeven, samen met de andere info waar 'ie om vraagt. Apple geeft een hele rits aan referentienummers mee aan zendingen.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:26:
Hmmm doet niets... terwijl ie toch al de 11e verzonden is... 2,66/mat scherm + 320g 7200RPM hierzo, UPS geeft geen sjoege...
Het enige betere aan de nieuwe versie is voor zover ik weet een software-update van €3.99, heb ik dan mooi 36 euro te veel voor betaaldTuriya schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:25:
[...]
Je krijgt voor het afgesproken bedrag een beter product, lijkt me niet verkeerdHet zou vreemd zijn als je het bedrag ook nog eens zou terugkrijgen. Ik wens je succes met proberen, 't is toch weer 40 euro. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Verder is de 8gb versie helaas het enige model dat geen processor upgrade heeft gehad, en ook voice control + Earphones with Remote and Mic ontbreken.
Ook kom ik er net achter dat de accuduur van deze versie met 6 uur verminderd is (van 36 uur naar 30). Hardwarematig is dit dus een slechtere versie dan die ik besteld had. lijkt me wel verkeerd dus
Ten slotte was mijn plan om de ipod direct te verkopen. Als deze zoals beloofd binnen 24 uur was verzonden en niet anderhalve week later, had ik hier wat meer aan over gehouden.
achjah, eerst maar ff wachten tot alles binnen is, en dan kan het klagen beginnen
Verwijderd
Yup. Verzend email gehad, maar ook met het bestelnummer doet UPS "track by reference" nietsCyBeR schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:51:
[...]
Heb je een email gekregen dat 'ie verzonden is? Zo ja kun je bij UPS ook 'track by reference' doen en het bestelnummer (W8etc) ingeven, samen met de andere info waar 'ie om vraagt. Apple geeft een hele rits aan referentienummers mee aan zendingen.
Zou kunnen. Staat er bij Apple online een tracking nummer? Ik heb volgens mij ook wel's een verzending uit China met TNT gehad.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 23:15:
[...]
Yup. Verzend email gehad, maar ook met het bestelnummer doet UPS "track by reference" nietsapart, dat hoort het dus wel te doen? Huidige status is volgens Apple "Onderweg naar klant - verzending volgens schema". Er is echter nog geen naam vervoerder bekend, daar staat nog: "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt". Misschien dat ie niet verzonden wordt door UPS?
Hm, is 't normaal dat ze via Korea gaan tegenwoordig? Vroegah was 't CN -> DE -> NL dacht ik toch.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 15-09-2009 02:41 ]
Verwijderd
En als ik dan een beetje op internet rondneus hoelang het dan nog duurt word het echt morgen!:D
Ik ben blij!:D
Hey, jij ook al?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:39:
Vanochtend is ie van incheon verzonden..!
En als ik dan een beetje op internet rondneus hoelang het dan nog duurt word het echt morgen!:D
Ik ben blij!:D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| INCHEON, KR 15/09/2009 10:30 DEPARTURE SCAN 15/09/2009 7:36 ARRIVAL SCAN SHANGHAI, CN 15/09/2009 5:04 DEPARTURE SCAN KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY 14/09/2009 20:58 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 DEPARTURE SCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:16 EXPORT SCAN 14/09/2009 12:23 ORIGIN SCAN CN 14/09/2009 0:11 BILLING INFORMATION RECEIVED |
De MB die we 2 weken eerder voor mn vriendin bestelde (13" standaard, met iPod 16GB + inscriptie) was er na 6 dagen al...
Beide keren met bankoverschrijving betaald.
Heel irritant, aangezien ik momenteel zonder eigen computer zit. Vorige iMac had ik al verkocht onder de indruk dat de nieuwe er met een paar dagen wel zou zijn.
Verwijderd
Apart hoor, als mijn CTO al de 12e verzonden is, waarom krijg ik hem dan pas de 21e en kan ik hem nergens tracen?CyBeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:32:
Cto ja. Vorige week donderdag (nacht, mischien was 't op dat moment al vrijdag) besteld, betaald met cc, gisteren verzonden en als t goed is komt ie morgen aan.
Verwijderd
Precies CyBeR... wij hebben het morgen binnen..:P mijn pakketje ligt naast die van jou in het vliegtuig...CyBeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:32:
Cto ja. Vorige week donderdag (nacht, mischien was 't op dat moment al vrijdag) besteld, betaald met cc, gisteren verzonden en als t goed is komt ie morgen aan.

Waar haal je dat allemaal vandaan? Mijn MBP is dan eindelijk ook verzonden alleen staan er volgens geen track & trace codes... (nee ook niet links in het scherm, naast Apples eigen overzicht)CyBeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:55:
[...]
Hey, jij ook al?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 INCHEON, KR 15/09/2009 10:30 DEPARTURE SCAN 15/09/2009 7:36 ARRIVAL SCAN SHANGHAI, CN 15/09/2009 5:04 DEPARTURE SCAN KOELN (COLOGNE), DE 14/09/2009 20:59 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY 14/09/2009 20:58 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE SHANGHAI, CN 15/09/2009 1:30 DEPARTURE SCAN SHANGHAI, CN 14/09/2009 20:16 EXPORT SCAN 14/09/2009 12:23 ORIGIN SCAN CN 14/09/2009 0:11 BILLING INFORMATION RECEIVED
Verwijderd
Syncreon en Kuhne & Nagel Spedition s.a r. (nog nooit van gehoord).
Op de US pagina staan er wel codes, alleen zijn deze veel te lang voor de track en trace paginas van die bezorgers. Ik snap er dus niets van...
edit: Verzonden via Syncreon Netherlands. Volgens de berichten hier is dat niet echt een goed teken
[ Voor 17% gewijzigd door Aloys op 15-09-2009 18:48 ]
Verwijderd
Ik kreeg een mailtje dat mijn order verzonden was.. daar stond een linkje in om naar de bestelstatus te gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:02:
@Jaspuh, same here, ook geen track & trace codes... CyBeR traced via UPS. Daar kan je op referentienummer tracen... staat in de 4e post van deze pagina uitgelegd....
Daar ingelogd zijnde stond er rechts een knopje 'volg deze zending'.
Dan ging ik naar een ander overzicht.. met daar linksonder een trace code die begon met een Z volgens mij..
Toen ging ik naar LINK, daar vulde ik mijn trace code in en ik drukte op trace..:)
Verwijderd
Kan iemand mij zeggen of ie morgen nog binnen komt?
Verwijderd
Verwijderd
Ik moest even zoeken, maar ik heb een Visa bij mijn Apple_ID ingevoerd staan.Aloys schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:25:
[...]
Bestel jij met creditcard of gewoon een bankoverschrijving?
En waarom heeft Apple eigenlijk geen iDeal.Veel makkelijker en sneller.
Dat is voor mij ook nieuw ja. Evenals Incheon overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:28:
Hmm, hij is net gearriveerd in Warsaw... maar nu ben ik het lijstje kwijt wat er hierna gaat gebeuren..
Kan iemand mij zeggen of ie morgen nog binnen komt?:P
Ik heb er vroeger dus een binnengekregen die Suzhou -> Shanghai -> Keulen -> Amsterdam deed. Nu is daar al Incheon en Warsaw aan toegevoegd.. Ik denk dat de volgende stap nog steeds Keulen is en dan Amsterdam.
Overigens is 't absoluut niet onmogelijk om vanaf Warsaw naar Amsterdam te komen voor morgenochtend dus ik denk dat 't nog wel lukt.
Tot zover afgelegd voor volgens mij nu dus drie mbpro's in dit topic:
[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 15-09-2009 19:46 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.