Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloys schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:25:
[...]

En waarom heeft Apple eigenlijk geen iDeal. :/ Veel makkelijker en sneller.
iDeal is alleen NL en Click and Buy internationaal misschien?
Als dit zo is dan is dat natuurlijk vele malen makkelijker voor de verkopende partij dan elk land voorzien van het door haar gebruikte internet betalingssysteem..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die van mij is inderdaad ook in Warsaw aangekomen.
Volgens mij is dit een beetje het vervolg:

1. rond 21:00 uur gaat hij richting Keulen.
2. daar zal hij rond 23:15 uur in Keulen aankomen en daar rond kwart voor 12 door de douane gaan.
3. dan vertrekt ie rond 3 uur 's nachts vanuit Keulen richting een Nederlande vestiging.
4. Hij zal ongeveer rond een uur of 6 / 7 aankomen bij de UPS vestiging in je buurt..
5. Morgen lekker nieuwe MacBook Pro installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! De verwachte leveringsdatum van mn MBP is van 21 september opgeschoven naar 16 september! MORGEN! Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Morgen? Net had je toch alleen 'billing info received'? Dan moet 'ie ergens dichtbij vandaan komen namelijk als 'ie er morgen al is. Of heb je geen CTO?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
die van mij is vandaag eindelijk binnen gekomen :) tijd om dit topic te verlaten, succes allemaal =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:25:
Ja, die van mij is inderdaad ook in Warsaw aangekomen.
Volgens mij is dit een beetje het vervolg:

1. rond 21:00 uur gaat hij richting Keulen.
2. daar zal hij rond 23:15 uur in Keulen aankomen en daar rond kwart voor 12 door de douane gaan.
3. dan vertrekt ie rond 3 uur 's nachts vanuit Keulen richting een Nederlande vestiging.
4. Hij zal ongeveer rond een uur of 6 / 7 aankomen bij de UPS vestiging in je buurt..
5. Morgen lekker nieuwe MacBook Pro installeren :D
Hmm, hij is nog steeds niet vertrokken naar Keulen.. mss dat dat later op de avond komt:)

Ben er iig vrij zeker van dat hij morgen komt! Een aangezien er morgen niemand zou zijn hier blijf ik maar thuis..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:42:
[...]

Hmm, hij is nog steeds niet vertrokken naar Keulen.. mss dat dat later op de avond komt:)

Ben er iig vrij zeker van dat hij morgen komt! Een aangezien er morgen niemand zou zijn hier blijf ik maar thuis..:)
Of 't naar keulen is weet ik niet, maar hier staat er inmiddels dat 'ie pleite is uit Warsaw.

Ik wilde snooty doen en zeggen dat dat al was voor jij postte, maar toen bedacht ik me dat WAW een uur verderop zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:29:
Morgen? Net had je toch alleen 'billing info received'? Dan moet 'ie ergens dichtbij vandaan komen namelijk als 'ie er morgen al is. Of heb je geen CTO?
Heb wel een CTO, heb een mat scherm + 320gig 7200RPM schijf geselecteerd... Eerder vanavond stond er inderdaad nog billing info received. Toen kwam ineens op de Apple Order Status site te staan dat de verwachte leverdatum de 16e was en zojuist werd UPS geupdate en staat ie nu op "In transit - op tijd" en wordt aangegeven dat mn MBP in Eindhoven ligt met status "HERKOMSTSCAN" ... apart!

EDIT: oh en vastgestelde afleveringdatum is 16/09/2009 volgens UPS

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:40:
[...]

Heb wel een CTO, heb een mat scherm + 320gig 7200RPM schijf geselecteerd... Eerder vanavond stond er inderdaad nog billing info received. Toen kwam ineens op de Apple Order Status site te staan dat de verwachte leverdatum de 16e was en zojuist werd UPS geupdate en staat ie nu op "In transit - op tijd" en wordt aangegeven dat mn MBP in Eindhoven ligt met status "HERKOMSTSCAN" ... apart!
Grappig. Dan komt 'ie blijkbaar uit een magazijn in Nederland en niet, zoals die andere drie hier, direct uit de fabriek in Shanghai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet haast wel idd... de factureringsgegevens werden ook in NL ontvangen volgens UPS, dat was bij jullie ook anders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yep. Mijn history is nu zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
WARSAW, PL              09/15/2009      9:24 P.M.       DEPARTURE SCAN
                        09/15/2009      6:25 P.M.       ARRIVAL SCAN
INCHEON, KR             09/15/2009      10:30 A.M.      DEPARTURE SCAN
                        09/15/2009      7:36 A.M.       ARRIVAL SCAN
SHANGHAI, CN            09/15/2009      5:04 A.M.       DEPARTURE SCAN
KOELN (COLOGNE), DE     09/14/2009      8:59 P.M.       PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
                                                         / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
                        09/14/2009      8:58 P.M.       PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI, CN            09/15/2009      1:30 A.M.       DEPARTURE SCAN
SHANGHAI, CN            09/14/2009      8:16 P.M.       EXPORT SCAN
                        09/14/2009      12:23 P.M.      ORIGIN SCAN
CN                      09/14/2009      12:11 A.M.      BILLING INFORMATION RECEIVED

Geen eindhoven in sight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar! Ik kan het online ook nergens vinden dat een CTO deze weg bewandeld... Ook raar dat ie er dan nog zo lang over doet als ie gewoon uit NL komt... de 11e was ie verzonden...

EDIT: Dit zegt UPS bij mij :) stukje korter
code:
1
2
EINDHOVEN, BEST, NL     15/09/2009      22:00   HERKOMSTSCAN
NL                    15/09/2009     13:17   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

EDIT2: Begon toch ff te twijfelen of mn aanpassingen er wel netjes door waren gekomen (ook al heb ik dat 1000x gechecked), maar ontspiegeld scherm + 7200RPM schijf staan er wel bij

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:59:
[...]

iDeal is alleen NL en Click and Buy internationaal misschien?
Als dit zo is dan is dat natuurlijk vele malen makkelijker voor de verkopende partij dan elk land voorzien van het door haar gebruikte internet betalingssysteem..
Maar ik kon niet via Click and Buy betalen in de Apple Store hoor, maar ik heb zeker weten een Click and Buy account verbonden aan mijn Apple ID (voor de iTunes Store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Aloys schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:52:
[...]

Maar ik kon niet via Click and Buy betalen in de Apple Store hoor, maar ik heb zeker weten een Click and Buy account verbonden aan mijn Apple ID (voor de iTunes Store).
Ik had ook geen Click'n'Buy optie in de Apple Store. Ook alleen Credit of Bank overschrijving.
En ook ik heb Click'n'Buy aan mijn Apple ID gekoppeld via the iTunes Store. :/

Iemand enig idee hoe dit komt? Verkeerde store gepakt of misschien een instelling niet goed. Want ik zou toch van Apple verwachten dat ze dezelfde betalings mogelijkheden overal gebruiken. :?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:46:
Raar! Ik kan het online ook nergens vinden dat een CTO deze weg bewandeld... Ook raar dat ie er dan nog zo lang over doet als ie gewoon uit NL komt... de 11e was ie verzonden...

EDIT: Dit zegt UPS bij mij :) stukje korter
code:
1
2
EINDHOVEN, BEST, NL     15/09/2009      22:00   HERKOMSTSCAN
NL                    15/09/2009     13:17   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

EDIT2: Begon toch ff te twijfelen of mn aanpassingen er wel netjes door waren gekomen (ook al heb ik dat 1000x gechecked), maar ontspiegeld scherm + 7200RPM schijf staan er wel bij
Waarschijnlijk had je precies iets gekozen dat op voorraad in een magazijn lag.

Potentieel omdat iemand 'm teruggestuurd heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe geplande afleveringsdatum van: 17/09/2009.. dit was toch echt de 16e.. hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:18:
[...]
Potentieel omdat iemand 'm teruggestuurd heeft..
Argh! Dat meen je toch niet? Gebeuren dat soort dingen? Ik neem aan dat het gewoon wordt vermeld als ik een refurbished exemplaar krijg? Waar zou ik aan kunnen merken dat het ding is teruggestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
LogiForce schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:08:
[...]

Ik had ook geen Click'n'Buy optie in de Apple Store. Ook alleen Credit of Bank overschrijving.
En ook ik heb Click'n'Buy aan mijn Apple ID gekoppeld via the iTunes Store. :/

Iemand enig idee hoe dit komt? Verkeerde store gepakt of misschien een instelling niet goed. Want ik zou toch van Apple verwachten dat ze dezelfde betalings mogelijkheden overal gebruiken. :?
Heb nog maar even gekeken in de store en het heet "one-click" dus het zal wel weer iets anders zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:42:
[...]

Argh! Dat meen je toch niet? Gebeuren dat soort dingen? Ik neem aan dat het gewoon wordt vermeld als ik een refurbished exemplaar krijg? Waar zou ik aan kunnen merken dat het ding is teruggestuurd?
Dat soort dingen gebeurt ja. Als je een product via een webshop bestelt en besluit dat 't niets is mag je 't binnen 8 dagen weer terugsturen. Apple zou stom zijn als ze dat ding niet gewoon opnieuw verkochten.

Of je 't kunt merken weet ik niet.. Zelf nooit gehad. Mijn huidige mbpro kwam ook uit eindhoven maar dat was geen CTO.

Het kán hoor, ik zeg niet dat 't per definitie zo ís ;) Maar het geldt dus ook voor jou trouwens: mocht 't nou een teruggestuurd exemplaar zijn waar iets mis mee is (kras, dode pixel, whatever) dan kun je 'm gewoon terug sturen, je geld terugkrijgen en direct een nieuwe kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 15-09-2009 23:57 ]

• LogiForce
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Aloys schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:43:
[...]

Heb nog maar even gekeken in de store en het heet "one-click" dus het zal wel weer iets anders zijn :?
Lijkt me hetzelfde principe. Maar je kan alleen niet kiezen voor online banken als PayPal of Click'n'Buy.
Alleen maar krediet banken zoals Visa, AMEX, MasterCard.

Ik vind het jammer om eerlijk te zijn. Maar goed, de APR is ongeveer 5 a 10 minuten fietsen van mijn huis.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Interessant. D'r stond bij mij ook 'rescheduled: 17th' maar nu is dat teruggesprongen naar de 16e. Aangekomen in Keulen overigens.

Afbeeldingslocatie: http://gc.kls2.com/cgi-bin/gcmap?PATH=PVG-ICN-WAW-CGN
Bijna...

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 16-09-2009 01:58 ]

Verwijderd

Mijn MBP sprong kwart over twaalf vannacht ook ineens naar de 17e, vanochtend was het gewoon weer de 16e overigens, dus verwacht hem vandaag!

Verwijderd

Yeah mijn MBP 3,0GHz 256GB SSD is eindelijk gearriveerd in Eindhoven, Best. Hij moet naar het Flight Forum in Eindhoven, dus die moet toch wel zeer zeker vandaag aankomen!

Verwijderd

Hoi! Hij sprong bij mij ook naar de 17e.. maar is nu weer de 16e. Vanochtend om 7 uur arriveerde mn mbp in Apeldoorn.. gaat hij vanaf daar rechtstreeks naar mij toe? Of eerst nog naar Almere, (woon op Urk, de vorige keer kwam mijn laptop via almere..).

Verwijderd

En nu staat er 'word bezorgt' bij verzendstatus bij apple.. ben wel benieuwd..:D word mn eerste apple!:D

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ahuh. OUT FOR DELIVERY. M.a.w., zit it 't busje en komt eraan. 'Chauffeur is onderweg' in tnt-lingo ;)

• Blaizer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 10:40
'k Heb mijn MBP 15" 2,66 met 500gb 7200rpm vrijdag de 11de besteld, betaald met overschrijving dus dat duurt allemaal wat langer, maar vanmorgen is het geld bij apple toegekomen en heb ik mijn eerste leverdatum gekregen, 3 dagen eer ie verzonden wordt en verwachte leverdatum is voor 23e of 24e.

't Wordt mijn eerste mac dus 'k Zit vol ongeduld te wachten :D

Verwijderd

code:
1
2
3
EINDHOVEN, BEST, NL     16/09/2009      9:34    AFGELEVERD
    16/09/2009  6:10    WORDT AFGELEVERD
    16/09/2009  6:00    AANKOMSTSCAN

Whooohooo!! :-) Nu moet ik alleen nog heel de dag werken :-(

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:31
De status van mijn iMac & iPod is nu verandert naar "Prepared for Shipment" in de US store. In de NL store staat de status nog immer op "Nog niet verzonden".

Je zou toch verwachten dat de website van een bedrijf in alle talen dezelfde info geeft?

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:45:
Ahuh. OUT FOR DELIVERY. M.a.w., zit it 't busje en komt eraan. 'Chauffeur is onderweg' in tnt-lingo ;)
Hmm, vreemd..:P Die van mij is om 9:30 in Drachten gearriveerd 'bestemmingsscan'...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:40:
[...]

Hmm, vreemd..:P Die van mij is om 9:30 in Drachten gearriveerd 'bestemmingsscan'...
Hey! Daar is die van mij ook sinds 04:30! Gezellig! Vastgestelde leverdatum is nog wel steeds vandaag, dus verwacht 'm nog wel!

Verwijderd

4:30 of 9:30?:P

Verwijderd

kwam om 04:30 in drachten aan ;)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:40:
[...]

Ja, de mijne moet naar amsterdam dus om dan in Drachten aan te komen is niet zo nuttig ;)

DELIVERY \o/

Verwijderd

Hmm, bleef er bij jou ook
'DRACHTEN, NL 16/09/2009 9:27 BESTEMMINGSSCAN '
staan dan??

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:11:
staan dan??
Bij mij staat ie sinds 04:30 vanochtend op aankomstscan in Drachten... verder nixxx, we zien het wel, zowel UPS als Apple zeggen dat de boel vandaag geleverd wordt, maar een extra nachtje is ook geen probleem ;)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:11:
staan dan??
Nee.

De Delivered staat er nog niet bij maar dit is verder het volledige verloop:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
AMSTERDAM, NL           09/16/2009      6:55 A.M.       OUT FOR DELIVERY
                        09/16/2009      6:20 A.M.       ARRIVAL SCAN
KOELN (COLOGNE), DE     09/16/2009      2:46 A.M.       DEPARTURE SCAN
                        09/16/2009      12:44 A.M.      IMPORT SCAN
                        09/16/2009      12:38 A.M.      IMPORT SCAN
WARSAW, PL              09/15/2009      9:24 P.M.       DEPARTURE SCAN
                        09/15/2009      6:25 P.M.       ARRIVAL SCAN
INCHEON, KR             09/15/2009      10:30 A.M.      DEPARTURE SCAN
                        09/15/2009      7:36 A.M.       ARRIVAL SCAN
SHANGHAI, CN            09/15/2009      5:04 A.M.       DEPARTURE SCAN
KOELN (COLOGNE), DE     09/14/2009      8:59 P.M.       PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
                                                         / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
                        09/14/2009      8:58 P.M.       PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI, CN            09/15/2009      1:30 A.M.       DEPARTURE SCAN
SHANGHAI, CN            09/14/2009      8:16 P.M.       EXPORT SCAN
                        09/14/2009      12:23 P.M.      ORIGIN SCAN
CN                      09/14/2009      12:11 A.M.      BILLING INFORMATION RECEIVED

Verwijderd

Gefeli man..:D

Verwijderd

En geleverd! :) it's so pretty! Is het al vijf uur? I wanna play!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 13:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:48:
En geleverd! :) it's so pretty! Is het al vijf uur? I wanna play!
En bij jou stond alleen aankomst scan in Drachten? Want dan verwacht ik hem ook zo...;)

Me

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:08:
[...]

En bij jou stond alleen aankomst scan in Drachten? Want dan verwacht ik hem ook zo...;)

Me
Yup, en nu afgeleverd in Drachten :) Ook al is het in Groningen :)

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Ik heb een vraagje. Het duurt iig tergend lang voordat me macbook pro 13,3 (standaard) sleeve en ipod touch er zijn. Dit komt volgens mij ook omdat mijn ipod touch was vervangen voor 2nd gen ofzoiets. 7 september bestelt, en hij is er nog steeds niet. Gisteravond een mailtje ontvangen dat hij verstuurd was.

Als ik vandaag bij mijn orderstatus kijk staat er bij huidige bezorgstatus : onderweg naar klant, verzending op schema. Ik kan alleen geen trackingsnummers zien, en geen vervoerder ofzoiets.

Zou hij dan vandaag kunnen komen ? Of duurt het dan nog even ? Bij verwachte leverdatum staat 23 september, maar dat is volgens mij eerder de uiterlijke datum

Als ik bij apple.com kijk zie ik dat de macbook en sleeve van Syncreon kome en de touch via Kuhne Nagel Spedition.

Het duurt mij iig veels te lang.

ps.

Er staat op de nederlandse bezorgstatus pagina bij verzendinformatie : Merge In Tnst NL Til . dit betekent dat de onderdelen in Tilburg bij elkaar worden gezet, is dat al gebeurt dan ? Ik kan niet begrijpen dat een standaard order zo lang kan duren

• MC Taz Man
6pack15 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:30:
Ik heb een vraagje. Het duurt iig tergend lang voordat me macbook pro 13,3 (standaard) sleeve en ipod touch er zijn. Dit komt volgens mij ook omdat mijn ipod touch was vervangen voor 2nd gen ofzoiets. 7 september bestelt, en hij is er nog steeds niet. Gisteravond een mailtje ontvangen dat hij verstuurd was.
Damn it, hier 6 sept besteld en, volgens Apple, nog steeds niet verstuurd :(. Tis niet eerlijk :'(
ps.

Er staat op de nederlandse bezorgstatus pagina bij verzendinformatie : Merge In Tnst NL Til . dit betekent dat de onderdelen in Tilburg bij elkaar worden gezet, is dat al gebeurt dan ? Ik kan niet begrijpen dat een standaard order zo lang kan duren
Dat staat er bij mij ook. Ben ook benieuwd wat dat inhoudt.

Verwijderd

Hier is de mbp ook binnen...:D

• MC Taz Man
Volgens Apple is mijn bestelling (eindelijk) verzonden... Maar ik kan nergens de knop vinden om de bestelling te tracken. Als ik op de link van "tracking number" klik, krijg ik ook niet veel meer info...

Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/8225/applejr.th.jpg

• 6pack15
Pfff, wat een trage hap allemaal. 7 september bestelt, nog steeds niet binnen. Alles zou binnen 24h verzonden worden, nu moesten ze dan die ipod omwisselen, dus een beetje vertraging heb ik begrip voor, maar dit duurt echt te lang. Kan je nog wat dingen regelen bij apple (gratis software oid) voor soort compensatie ? Ik heb al een hekel aan bol.com, omdat daar ook stelletje randdebielen rondlopen, maar die zitten blijkbaar overal.
Net gebeld naar apple, maar hij moet zelfs nog naar de laatste vervoerder (ups) overgebracht worden...

Nog meer mensen zo lang gewacht op een standaard bestelling ?

edit

Jeeejjj.. me factuur is binnen!! whoohoohooho... ohnee

[ Voor 5% gewijzigd door 6pack15 op 17-09-2009 17:00 ]

• Aloys
  • Niet online
Vandaag is 2x Snow Leopard binnengekomen, gewoon via de brievenbus naar binnen. Toch niet erg verkeerd.
- Zaterdag 12 september: besteld (direct betaald via iBankieren)
- Dinsdag 15 september: op de post
- Donderdag 17 september: geleverd

Ik ben tevreden, alhoewel het wel stom is dat je via Syncreon niet kunt tracken/traceren. :)

• MC Taz Man
6pack15 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:52:
Pfff, wat een trage hap allemaal. 7 september bestelt, nog steeds niet binnen. Alles zou binnen 24h verzonden worden, nu moesten ze dan die ipod omwisselen, dus een beetje vertraging heb ik begrip voor, maar dit duurt echt te lang. Kan je nog wat dingen regelen bij apple (gratis software oid) voor soort compensatie ? Ik heb al een hekel aan bol.com, omdat daar ook stelletje randdebielen rondlopen, maar die zitten blijkbaar overal.
Net gebeld naar apple, maar hij moet zelfs nog naar de laatste vervoerder (ups) overgebracht worden...

Nog meer mensen zo lang gewacht op een standaard bestelling ?

edit

Jeeejjj.. me factuur is binnen!! whoohoohooho... ohnee
Zie het plaatje bij mijn laatste bericht... Je bent niet alleen in je ellende, helaas.

• 6pack15
MC Taz Man schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:00:
[...]

Zie het plaatje bij mijn laatste bericht... Je bent niet alleen in je ellende, helaas.
Ja, echt een ramp.. maargoed. Ik zie net trouwens dat mijn trackingcode is toegevoegd, van UPS, morgen binnen wss. Moet jij misschien ook ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
6pack15 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:22:
[...]

Ja, echt een ramp.. maargoed. Ik zie net trouwens dat mijn trackingcode is toegevoegd, van UPS, morgen binnen wss. Moet jij misschien ook ff kijken
Helaas, ik heb nog altijd de hatelijk tekst
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt
Het trackingnummer wat op de US site staat, kan UPS niets mee. Wellicht dat een andere toko gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Vandaag me sleeve en touch binnen! GEEN macbook :( , blijkt het dat er een adresfout was, dus word hij morgen geleverd. Morgen werken tot 9 uur jeuj, kan ik nog steeds niks mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
6pack15 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:46:
Vandaag me sleeve en touch binnen! GEEN macbook :( , blijkt het dat er een adresfout was, dus word hij morgen geleverd. Morgen werken tot 9 uur jeuj, kan ik nog steeds niks mee :S
Ze leveren op zaterdag :?... Welke leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
De verzendstatus is hier verandert naar "NL DISTRIBUTION CENTER"... Kan helaas niets met deze info :'(. Kan nergens een track & trace vinden die mijn 809 nummer accepteerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
MC Taz Man schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:37:
[...]

Ze leveren op zaterdag :?... Welke leverancier?
UPS, zelfde als vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPS levert toch niet op zaterdag? Dat stond in ieder geval bij mij in de mail van Apple."De leveringen worden gedaan, Maandag tot Vrijdag tussen 9.00-17.00."

Ik had van de week mijn ipod nano besteld via Apple kreeg ik gister bericht dat hij vandaag zou bezorgd worden. Halve dag thuis geweest ervoor, kwam hij uiteindelijk een kwartier nadat ik aan een verplicht college was begonnen.
Ik vraag me nu alleen af of ik nu meteen UPS moet bellen voor een nieuwe afspraak of dat ik even moet afwachten tot maandag. Maandag ben ik wel de hele dag thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51
Mijn Macbook pro met niet standaard harddisk is vandaag verstuurd. Ik zie alleen twee verschillende ontvangstdata. Apple geeft aan dat hij de 23e binnenkomt, terwijl bridge-point zegt dat hij er al twee dagen eerder is. Wie van de twee kan ik het beste geloven, ik dacht zelf de vervoerder, maar als ik bij iedereen lees dat het wel een week kan duren lijken 3 dagen best wel kort. Huidige status staat nu op:
Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
Waarbij 4 tot 5 dagen ook wel vreemd is, dan zou hij volgens henzelf al binnen moeten zijn.

Waar vind je eigenlijk terug waarvandaan hij verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 19:12:
UPS levert toch niet op zaterdag? Dat stond in ieder geval bij mij in de mail van Apple."De leveringen worden gedaan, Maandag tot Vrijdag tussen 9.00-17.00."

Ik had van de week mijn ipod nano besteld via Apple kreeg ik gister bericht dat hij vandaag zou bezorgd worden. Halve dag thuis geweest ervoor, kwam hij uiteindelijk een kwartier nadat ik aan een verplicht college was begonnen.
Ik vraag me nu alleen af of ik nu meteen UPS moet bellen voor een nieuwe afspraak of dat ik even moet afwachten tot maandag. Maandag ben ik wel de hele dag thuis.
Als je niet kan wachten tot Maandag.
UPS bellen morgen en bij jou in de buurt ophalen:
http://www.ups.com/conten...index.html?WT.svl=PNRO_L1

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:08:
[...]

Als je niet kan wachten tot Maandag.
UPS bellen morgen en bij jou in de buurt ophalen:
http://www.ups.com/conten...index.html?WT.svl=PNRO_L1
Jammer genoeg heb ik daar morgen geen tijd voor. Ik wacht wel tot maandag :) zoals ik al zei dan ben ik de hele dag thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
imac is eindelijk onderweg:
EINDHOVEN, BEST, NL 18/09/2009 23:00 VERTREKSCAN
18/09/2009 20:41 HERKOMSTSCAN
NL 18/09/2009 13:16 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[edit update]
UPS werkt ook 's nachts :o

AMSTERDAM, NL 19/09/2009 1:59 VERTREKSCAN
19/09/2009 0:25 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 18/09/2009 23:00 VERTREKSCAN
18/09/2009 21:27 HERKOMSTSCAN
NL 18/09/2009 13:16 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 44% gewijzigd door MC Taz Man op 19-09-2009 10:12 ]

• Blaizer
  • Laatst online: 10-09 10:40
Sinds vanmorgen bericht gekregen van apple dat mijn MBP 15 verzonden is, exact 3 dagen tijd voor de assemblage zoals beloofd werd tijdens het bestellen. :D
Net even gekeken op de site van UPS:

code:
1
2
3
SHANGHAI, CN    19/09/2009  20:24   EXPORTSCAN 
    19/09/2009  14:22   HERKOMSTSCAN 
CN  19/09/2009  23:43   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 21 Sep 2009 :)

Ben nu toch eens benieuwd of ie dat zal halen, de 21ste september. Hij moet trouwens naar België komen, dus zal hij wsl naar Brussel gevlogen worden ipv Eindhoven.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaizer op 19-09-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Net even gebeld met UPS... Het pakket zal vandaag aangeboden worden, maar de kans is heel groot dat ik niet op tijd thuis zal zijn. Helaas kan ik het pakket niet vandaag al ophalen, pas vanaf morgen :(. Ook willen/kunnen ze niet regelen dat de chauffeur aan het einde van de dag (17:00) pas langskomt.

Erg jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik heb mijn Macbook Pro 13" vorige week woensdag bestelt en hij is net bij me op het werk afgeleverd *O*

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:36
Afgelopen vrijdag een Mac Pro (BTO) besteld. Order wordt verwerkt momenteel.
Heeft iemand enig idee waar ze dat ding in elkaar zetten? Van de laptops weet ik dat dat in China gebeurd, van de Mac Pro weet ik dat niet. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Vanmiddag, ondanks mijn snelheid op de weg, de UPS meneer gemist. Meteen ff gebeld en de meneer kan helaas niet nog eens langskomen vandaag...

Ik zou het pakket wel op kunnen halen vanavond. Alle gegevens gegeven en wachten op het telefoontje. Ik blij.

Bellen ze net terug, blijkt het pakket al "in de sortering" te zitten. :( Gast lult er nog wat omheen dat de bezorgen vanmorgen reed (tijd op papiertje van UPS is 15:15), maar hij kan er niet voor zorgen dat ik het pakket als nog op kan halen. Blij gemaakt met een dode, begraven en reeds vergane mus dus. Klote UPS.

Nog steeds geen iMac vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
MC Taz Man, denk je dat UPS alleen voor jou is gemaakt? Dat jij niet thuis bent is je eigen probleem en niet die van hun. Beetje zielig om UPS meteen de schuld van alles te geven.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Mick1990 schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:20:
MC Taz Man, denk je dat UPS alleen voor jou is gemaakt? Dat jij niet thuis bent is je eigen probleem en niet die van hun. Beetje zielig om UPS meteen de schuld van alles te geven.
Niet van alles hoor, enkel van een belofte doen die ze niet waar kunnen maken. Had hij meteen gezegd dat ik de iMac niet op kon halen, is dat jammer maar helaas.

De medewerkers waren alledrie wel vriendelijk en behulpzaam.

Door wat voor reden dan ook, wacht ik al meer dan 2 weken op mn bestelling. 1 dag extra is niet zo'n ellende, ware het niet dat ik momenteel helemaal geen computer heb. Typ dit op de laptop van mn vriendin. En dat irriteert. Als iemand dan een afspraak met je maakt dat je je nieuwe computer des avonds al op kan halen, is het nogal zuur als dat alsnog niet kan.

[update]
Vanmorgen heeft UPS geleverd. Was helaas zelf niet thuis, maar mijn vriendin wel. Moet dus jammer genoeg wachten tot vanavond voor de pret van het uitpakken van mijn allereerste nieuwe appeltje :o

En een toevoeging op hierboven: UPS heeft er in totaal 4 dagen over gedaan om te leveren. De 18e kwam het pakket bij hun in Eindhoven binnen en vandaag geleverd. Had gisteren kunnen zijn, als er iemand thuis was geweest. Ik weet niet of dit snel of langzaam is, maar ik ben wel tevreden over de snelheid van UPS.

[ Voor 22% gewijzigd door MC Taz Man op 22-09-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Laatst online: 10-09 09:34
Mijn 1e Mac is ook al onderweg!

HERNE-BOERNIG, DE 22/09/2009 11:08 AANKOMSTSCAN
NURNBERG, DE 22/09/2009 5:09 VERTREKSCAN
NURNBERG, DE 21/09/2009 23:59 AANKOMSTSCAN
PRAGUE, CZ 21/09/2009 20:32 VERTREKSCAN
21/09/2009 19:35 EXPORTSCAN
21/09/2009 19:35 HERKOMSTSCAN
CZ 21/09/2009 12:06 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Wordt morgen of overmorgen volgens Apple store bezorgd. Ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Dolan op 22-09-2009 14:28 . Reden: Te vroeg op submit geklikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:24

s3n

Die is alvast vriendjes aan het maken met de mijne:
21/09/2009 19:38 EXPORTSCAN
21/09/2009 19:38 HERKOMSTSCAN
CZ 18/09/2009 15:46 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Saampjes onderweg :p

• Dolan
  • Laatst online: 10-09 09:34
s3n schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:51:
[...]

Die is alvast vriendjes aan het maken met de mijne:
21/09/2009 19:38 EXPORTSCAN
21/09/2009 19:38 HERKOMSTSCAN
CZ 18/09/2009 15:46 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Saampjes onderweg :p
Gezellig! :+ Die van mij heeft ondertussen vroeg in de ochtend Apeldoorn al aangedaan:

APELDOORN, NL 23/09/2009 4:35 OUT FOR DELIVERY
23/09/2009 1:59 ARRIVAL SCAN

Ik moet om 14:00 uur werken, nu maar hopen dat ze voor 14 uur komen. Maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heeft bij jullie de verzending van de Snow Leopard Upgrade DVD geduurd? Apple meldt dat 'ie 18 september is verzonden en nog steeds helaas niets gehad. Ze meldden mij vorige week dat hij er 14 werkdagen over zou kunnen doen, wat ik absurd vind, maar daarom ook mijn vraag: wat zijn jullie reële ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat de levertijd via t-mobile zo lang duren voor iphone. Ik belde vanochtend met belcompany en ze hadden ze op voorraad en ik heb meteen een iphone 16gb white opgehaald. De 32gb hadden ze ook. Ik had niet eens gereserveerd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:39:
Raar dat de levertijd via t-mobile zo lang duren voor iphone. Ik belde vanochtend met belcompany en ze hadden ze op voorraad en ik heb meteen een iphone 16gb white opgehaald. De 32gb hadden ze ook. Ik had niet eens gereserveerd. :?
Hoe lang duurt dat ongeveer tegenwoordig? Ik zit er ook aan te denken om mijn reservering te annuleren (kost 5 euro maar goed) en even bij Belcompany binnen te lopen.

Ik vind het ook erg apart dat het bij de exclusieve partner van Apple zo lang moet duren.

edit: krijg net een sms van T-Mobile Shop. M'n iPhone is binnen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 08-10-2009 15:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
zo hier ook maar even posten. vorige week vrijdag macbook pro 15'' besteld tot op heden nog niets gehoord. maar als ik het zo lees is de gemiddelde levertijd zo'n 2 weken >< eeck.. dat word zwaar lang wachten nog een week te gaan en dan zou die binnen moeten zijn.. !

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de updates er zijn... zijn er al veel mensen die iets besteld hebben?

Ik heb afgelopen woensdag (21-10) een MacBook besteld via de telefoon en de verwachte leverdatum is 4 of 5 november. Het lijkt er dus op dat Apple zijn zaakjes logistiek gezien voor elkaar heeft met de nieuwe producten, want dit is volgens mij gewoon normale levertijd (met bankoverschrijving, BTO en verzending).

Ik kijk erg uit naar de aankomst! Ik ben erg tevreden met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
ik heb woensdag een iMac 27" core i5 besteld met remote, een TimeCapsule 1TB en een printer.. verwachte verzenddatum staat nog op "november"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Stiefpa heeft een Mac Mini besteld nu is die vandaag overgedragen aan UPS. Bezorgen die ook op zaterdag in opdracht van Apple?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
martijn--g schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:47:
Stiefpa heeft een Mac Mini besteld nu is die vandaag overgedragen aan UPS. Bezorgen die ook op zaterdag in opdracht van Apple?
Nee, daar doen koeriers niet aan.
De pakjesbezorger van de PTT wil wel eens op zaterdag komen.

Verontrustend dat dit topic bestaat, als ik iets computerachtigs op een werkdag bestel heb
ik het meestal de volgende dag al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
bouwfraude schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:17:
[...]
Verontrustend dat dit topic bestaat, als ik iets computerachtigs op een werkdag bestel heb ik het meestal de volgende dag al in huis.
Niet alles kan vanuit opslag worden verstuurd, wat vrijwel altijd het geval is bij zelf samengestelde Macs. Dan moet het uit Japan ofzo komen wat een tijdje duurt, en in dit tijd moet je natuurlijk iets doen... ofwel: dit topic :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag de nieuwe witte macbook besteld. Niet om de meest handige tijd; om half 12 des avonds |:( Netjes het verschuldigde bedrag overgemaakt aan Bibit B.V. Viel mee, omdat ik via sufspot.nl nog wat extra studentenkorting kon bietsen. :)
Anyway, nog steeds niets gehoord dus. Ook geen betalingsbevestiging. Zo te zien ben ik dus echt niet de enige bij wie de levertijd van 24 uur(of lees ik het nou verkeerd) niet helemaal klopt, dus dat neemt al iets van mijn zorgen weg. Het enige wat ik wel vreemd vind, is dat ik de bestelstatus niet kan checken. Met m'n nummer en postcode/adres kan ik niet 'inloggen'. Beetje maf dus. Is dat normaal?

Verder begrijp ik best dat het wat langer kan duren hoor, maar het mag eigenlijk wel iets beter worden aangegeven van mij. Geen idee waar die 'binnen 24 uur' op gebaseerd is bij de store, aangezien het geld niet eens is overgeschreven binnen die tijd. Op deze manier wordt het wel een nog hogere vreugdesprong als ie wordt afgeleverd _/-\o_ Ik kan niet wachten!!!

Trouwens nog een vraag: Om deze macbook op een tv/monitor aan te sluiten heb ik dus nodig: een mini-display/dvi of vga adapter. Maar hoe stuur ik de audio door? Lijkt me wel handig om ook de audio uit m'n tv te kunnen laten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:04:
Afgelopen vrijdag de nieuwe witte macbook besteld. Niet om de meest handige tijd; om half 12 des avonds |:( Netjes het verschuldigde bedrag overgemaakt aan Bibit B.V. Viel mee, omdat ik via sufspot.nl nog wat extra studentenkorting kon bietsen. :)
Anyway, nog steeds niets gehoord dus. Ook geen betalingsbevestiging. Zo te zien ben ik dus echt niet de enige bij wie de levertijd van 24 uur(of lees ik het nou verkeerd) niet helemaal klopt, dus dat neemt al iets van mijn zorgen weg. Het enige wat ik wel vreemd vind, is dat ik de bestelstatus niet kan checken. Met m'n nummer en postcode/adres kan ik niet 'inloggen'. Beetje maf dus. Is dat normaal?

Verder begrijp ik best dat het wat langer kan duren hoor, maar het mag eigenlijk wel iets beter worden aangegeven van mij. Geen idee waar die 'binnen 24 uur' op gebaseerd is bij de store, aangezien het geld niet eens is overgeschreven binnen die tijd. Op deze manier wordt het wel een nog hogere vreugdesprong als ie wordt afgeleverd _/-\o_ Ik kan niet wachten!!!

Trouwens nog een vraag: Om deze macbook op een tv/monitor aan te sluiten heb ik dus nodig: een mini-display/dvi of vga adapter. Maar hoe stuur ik de audio door? Lijkt me wel handig om ook de audio uit m'n tv te kunnen laten komen ;)
Heb je uberhaupt een bevestiging van je bestelling gekregen via e-mail?? Anders zou ik toch ff bellen met Apple..

Verder worden producten verscheept binnen 24 uur.. er staat nergens dat het geleverd wordt binnen 24 uur. Het is dus theoretisch mogelijk dat hij uit China moet komen (bijna alle niet standaard cofiguraties komen direct daar vandaan) en dat duurt dus enkele werkdagen.

En audio kan je gewoon doen via mini-jack naar mini-jack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat verduidelijkt een hoop. Maar ik heb wel een bevestiging gehad van de bestelling zelf. Daar stond in dat het product zou worden verzonden zodra mijn betaling binnen was en verwerkt. Dan zou ik ook een bevestiging hebben gehad. Die bevestiging heb ik dus nog niet. Maar het kan toch wel een paar dagen duren voordat dat geld is overgmaakt? Of is het foute boel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:02:
Ah dat verduidelijkt een hoop. Maar ik heb wel een bevestiging gehad van de bestelling zelf. Daar stond in dat het product zou worden verzonden zodra mijn betaling binnen was en verwerkt. Dan zou ik ook een bevestiging hebben gehad. Die bevestiging heb ik dus nog niet. Maar het kan toch wel een paar dagen duren voordat dat geld is overgmaakt? Of is het foute boel?
Ik neem aan dat het al wel is afgeschreven van je eigen rekening? Dan zou ik nog ff wachten.. kan misschien wel ff duren voordat het verwerkt is. Anders even bellen met Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begreep gelezen te hebben dat er inderdaad staat dat het tot 4 dagen kan duren voor het geld verwerkt is!
nog even geduld:)

Ik heb ook net een aankoop gedaan van de 27 inch 3,33 c2duo.
hopelijk is het geld voor de 31 ste verwerkt en kan de IMac gelijk verstuurd worden begin November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, zal wel goed komen dan. Jammer dat ik zo hard uitzie naar dat ding =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04 14:23
Iemand iets gehoord wanner de eerste 27" i7 geleverd gaat worden
Verwachte verzenddatum: November
IMAC 27"/4850-512MB
Z0GF

Hoop dat het geen eind november is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Chak schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:50:
Iemand iets gehoord wanner de eerste 27" i7 geleverd gaat worden
IMAC 27"/4850-512MB
Z0GF

Hoop dat het geen eind november is.
nog steeds niks officieel.. enige wat ik gelezen heb is dat op bestbuy.ca stimated delivery op 3 november staat, en een andere webshop in de VS beweert dat het in de week van 11 november is..

mijn orderstatus staat iig nog steeds op "november"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-04 14:23
Bedankt voor de info
begin november zou mooi zijn...:)
mijn 20" Imac kan een boost gebruiken.
van 1650 x 1050 naar 2560 x 1440 heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de iMac 27" met 512 mb videokaart besteld. Geld via bank overgemaakt en nu in afwachting van tot Bibit het geld binnen heeft. Ben benieuwd wanneer de iMac verscheept gaat worden.
Dit zal zeker langer dan normaal duren omdat het een nieuw product is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb gisteren een MacBook besteld 26/10 we zullen eens zien hoelang dit gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week op de dag van de release zo'n nieuwe Mac Mini besteld (instap model), volgende dag verzonden en s'ochtends half 10 stonden ze hier voor de deur :) Doen ze weer netjes bij Apple! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:40:
Zojuist de iMac 27" met 512 mb videokaart besteld. Geld via bank overgemaakt en nu in afwachting van tot Bibit het geld binnen heeft. Ben benieuwd wanneer de iMac verscheept gaat worden.
Dit zal zeker langer dan normaal duren omdat het een nieuw product is???
Er stond gewoon een verwachte leverdatum bij je bestelling hoor.. ik geloof dat die voor de 27" met geupgrade videokaart ook "november" was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:53:
[...]

nog steeds niks officieel.. enige wat ik gelezen heb is dat op bestbuy.ca stimated delivery op 3 november staat, en een andere webshop in de VS beweert dat het in de week van 11 november is..

mijn orderstatus staat iig nog steeds op "november"..
Waar kan je de Orderstatus terug vinden?
ik zie het echt nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:46:
[...]

Er stond gewoon een verwachte leverdatum bij je bestelling hoor.. ik geloof dat die voor de 27" met geupgrade videokaart ook "november" was..
Vind "november" niet echt een verwachte leverdatum. Ik bedoelde meer met mijn vraag of er een grote kans is dat de bestelling langer duurt omdat het gaat om een nieuw product.
Met de iPhone was Apple ook niet helemaal voorbereid op de grote vraag. Zal dat bij de nieuwe iMac wel zo zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Waar kan je de Orderstatus terug vinden?
ik zie het echt nergens staan
Apple Store -> Account -> bestelstatus
Vind "november" niet echt een verwachte leverdatum. Ik bedoelde meer met mijn vraag of er een grote kans is dat de bestelling langer duurt omdat het gaat om een nieuw product.
Met de iPhone was Apple ook niet helemaal voorbereid op de grote vraag. Zal dat bij de nieuwe iMac wel zo zijn??
Mwa, opzich hebben ze bij Apple de voorraad altijd wel redelijk goed. iPhone is idd een uitzondering.. maar ze hebben wel alles op voorraad liggen (veel mensen hebben hun nieuwe iMac ook al binnen).

Het lijkt dat de grafische chip (de 4850) voor problemen zorgt. Machines die die grafische chips hebben, hebben als verzenddatum "november"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
iMac 27-inch Core i5 (standaard) met Apple Remote

Besteld en geld overgemaakt op 20 okt 2009
Betalingsbevestiging gekregen op 22 okt 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMac 27-inch 3.06 Ghz met 512mb Videokaart

Besteld en geld overgemaakt op 27 okt 2009
Betalingsbevestiging gekregen op 28 okt 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMac 27-inch 3.33 Ghz met 512mb Videokaart met apple remote

Besteld en geld overgemaakt op 25 okt 2009
Betalingsbevestiging gekregen op 28 okt 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:07
iMac 21,5-inch 3.06 Ghz

Besteld en met creditcard betaald 28 okt 2009 20.00 uur

Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 29 Okt, 2009 - 02 Nov, 2009

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Mac 27-inch Core i7 full option

Besteld en geld overgemaakt op 22 okt 2009
Betalingsbevestiging gekregen op 26 okt 2009

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Net mijn order gewijzigd (i5 -> i7) en gevraagd of ze al wat meer konden vertelen wat betreft de levertijd, maar helaas :(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.