Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:49

ultimateharry

Team Slayer:-)

Ruben [NL] schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:03:
Hebben jullie het allemaal lang geleden besteld?
Ik heb hem afgelopen Donderdag (27 Aug.) besteld en krijg nu net een email dat ie op de post is..
Dat duurt volgens hun 5 dagen, met de factuur 5-7 dagen nog daar bovenop.
Eigenlijk een beetje gekkigheid voor een enveloppe..1,5 week.
Ik heb hem vorige week dinsdag 25aug besteld. Kreeg ook "5 dagen", heb nu de "manco" status op TNT.
Het verzenden zelf via TNT is niet het probleem volgens mij, hij wordt door Apple eerder aangemeld als verzending, alleen levert Apple te laat aan TNT uit, waarschijnlijk vanwege voorraadproblemen. Althans, dat zijn mijn 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang kan het eigenlijk duren als je via de brief(naar Engeland) methoden überhaupt iets hoort van je bestelling.

Heb hem dinsdag in de post gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Ik heb hem btw zaterdag binnen gekregen. Raar dat ik via apple.com wel een track en trace nummer zie maar via apple.nl niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:25:
Hoelang kan het eigenlijk duren als je via de brief(naar Engeland) methoden überhaupt iets hoort van je bestelling.

Heb hem dinsdag in de post gedaan.
Daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad. Kan nergens op enige Apple website informatie vinden hierover. Ik ga morgen even met ze bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Heb vandaag de factuur gekregen, SL disc laat alvast op zich wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, via apple.com krijg ik inderdaad wel een tracking nummer, en ze hebben het verstuurd via Syncreon. Helaas kan ik de zending op hun site niet tracken zonder een ordernummer tussen Apple en Syncreon, en dat heb ik niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Nou, nog geen factuur (gelukkig), en mn track&trace is inmiddels aan het lopen
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 31-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-09-2009 Utrecht , sorteren pakketten
Kan niet wáchten tot ik m ongeopend op de plank kan zetten! Okay okay, ik zal dr een md5sum van maken als ie binnen is om te checken of de Usenet DVD inderdaad hetzelfde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:21

Smoonshine

Feyenoord!!

smesjz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:52:
Mijn pakketje wordt vandaag bezorgd aangezien er nu staat: "Chauffeur is onderweg". Ben benieuwd....
Dat staat er bij mij inmiddels ook. Ik baal er wel van dat het met de pakketpost komt en niet via de postbode. Ik ben bang dat er nu toch getekend moet worden. Dus dat wordt weer minstens donderdag voordat ik hem op het postkantoor kan afhalen. Ik heb mezelf tot vandaag geduld gegeven om hem te installeren, dus vanavond wordt gewoon de ISO gebrand en geïnstalleerd. Stelletje knooierts bij Apple.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Smoonshine schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:24:
[...]

Dat staat er bij mij inmiddels ook. Ik baal er wel van dat het met de pakketpost komt en niet via de postbode. Ik ben bang dat er nu toch getekend moet worden. Dus dat wordt weer minstens donderdag voordat ik hem op het postkantoor kan afhalen. Ik heb mezelf tot vandaag geduld gegeven om hem te installeren, dus vanavond wordt gewoon de ISO gebrand en geïnstalleerd. Stelletje knooierts bij Apple.
Daarom laat ik die dingen gewoon bezorgen op het werk omdat ik overdag toch nooit thuis ben. Receptie had al getekend voor ontvangst. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn Snow Leopard wordt vandaag ook afgeleverd, heeft allemaal wel lang geduurd voor een standaard TNT zending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

Mijn status bij TNT staat helaas nog steeds op "Manco", terwijl ik vorige week dinsdag heb besteld. Zo slecht dit, laatste keer dat ik bij Apple "pre-order" :(

[ Voor 16% gewijzigd door ultimateharry op 01-09-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
ultimateharry schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:25:
Mijn status bij TNT staat helaas nog steeds op "Manco", terwijl ik vorige week dinsdag heb besteld. Zo slecht dit, laatste keer dat ik bij Apple "pre-order" :(
Nog stééds? Mag ik vragen wat je track&trace nummer is? 3SAZ..... ? Waar beginnen de puntjes mee? Ik heb zo het vermoeden dat tot 3SAZ2000000 snel uitgeleverd is, en nu de volgende lading aan de beurt is. Mijn 3SAZ224130 is sinds gisteren van manco af, ik vermoed dat jou nummer boven die 22xxxx is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workerbee
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-05 17:12
Helpdeskmedewerker wist mij te vertellen dat de iphone gs nog een gemiddelde levertijd heeft van 4 weken.

Daarna nog een keer gebeld, collega van haar vertelde mij 6 tot 8 weken :X

[ Voor 27% gewijzigd door Workerbee op 01-09-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 29-08 11:46
DRvDijk schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:31:
[...]

Nog stééds? Mag ik vragen wat je track&trace nummer is? 3SAZ..... ? Waar beginnen de puntjes mee? Ik heb zo het vermoeden dat tot 3SAZ2000000 snel uitgeleverd is, en nu de volgende lading aan de beurt is. Mijn 3SAZ224130 is sinds gisteren van manco af, ik vermoed dat jou nummer boven die 22xxxx is?
Die van mij staat nog steeds op manco met het volgende 3S code: 3SAZ220143.

Maargoed, volgens de originele e-mail zou hij er uiterlijk 2 September zijn, dus ik wacht morgen nog rustig af als 'ie er dan nog niet is ga ik Apple bellen en vragen of ze misschien liever hebben dat ik hun software download.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Heb SL eindelijk binnen gekregen :D

Was verstuurd via Syncreon, en werd zojuist afgeleverd via SelektVracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002

Smoonshine

Feyenoord!!

smesjz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:34:
[...]

Daarom laat ik die dingen gewoon bezorgen op het werk omdat ik overdag toch nooit thuis ben. Receptie had al getekend voor ontvangst. Erg handig.
Ik normaal gesproken ook maar, omdat ik hem op vrijdag of zaterdag verwachtte was het veiliger om hem thuis te laten bezorgen. Overigens zie ik net dat het pakketje is uitgereikt, dus er zal wel geen handtekening voor nodig zijn. Dan kan ik vanavond eindelijk aan de slag :D. Maar blijf erbij dat ik de volgende keer lekker in een fysieke winkel reserveer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Smoonshine schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:24:
[...]

Ik had ook TNT pakketdienst.. lag gewoon in brievenbus!

edit: Ah hij is er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

[...]

Ik zit inderdaad in de 3SA22 serie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
RHochstenbach schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:49:
Heb SL eindelijk binnen gekregen :D

Was verstuurd via Syncreon, en werd zojuist afgeleverd via SelektVracht.
Dan krijg ik hem vandaag waarschijnlijk ook wel binnen. Van mij ook via Syncreon verstuurd.

Zit nog steed te wachten op mijn iphone uit belgie... vraag me af hoe lang dat nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

XyritZz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:43:
[...]

Die van mij staat nog steeds op manco met het volgende 3S code: 3SAZ220143.

Maargoed, volgens de originele e-mail zou hij er uiterlijk 2 September zijn, dus ik wacht morgen nog rustig af als 'ie er dan nog niet is ga ik Apple bellen en vragen of ze misschien liever hebben dat ik hun software download.
De usenet image gaat er vanavond op, mocht hij niet in de bus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ultimateharry schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:17:
[...]

Ik zit inderdaad in de 3SA22 serie :(
De mijne begint met 3SA21 en ik heb SL nog steeds niet.
TNT bracht net alleen de nieuwe meterstanden-kaart van Essent :(

Volgens TNT tracking staat mijn pakje nog steeds in Manco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eindelijk, me pakketje binnen 26ste verstuurd via syncreon en vandaag afgeleverd door selectvracht (gewoon door brievenbus)..
Op het pakketje stond dat het de 27ste pas verstuurd is...Vind ik alsnog behoorlijk lang duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
SaURoN schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:38:
Eindelijk, me pakketje binnen 26ste verstuurd via syncreon en vandaag afgeleverd door selectvracht (gewoon door brievenbus)..
Vreemd, want dat mogen ze niet doen. (Ik heb zelf een half jaar stage gelopen bij SelektVracht).

Anyway, vorige week maandagavond Snow Leopard besteld, komt vanmiddag binnen. Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh. 3SAZ217562 en nog steeds in de manco. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om ons in jaren '50 tv-shows vliegende auto's te beloven om vervolgens 18e-eeuw-style-stoomboot-snelheid pakketjes te gaan bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Laatst online: 25-07-2023
26 augustus Snow Leopard Family Pack besteld.
27 augustus Bericht dat hij is verzonden per post (dus geen track and trace)
1 september Post is geweest. Zat niets bij. Hopelijk morgen, dan zijn de 5 werkdagen om.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dev10 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:09:
[...]

Vreemd, want dat mogen ze niet doen. (Ik heb zelf een half jaar stage gelopen bij SelektVracht).

Anyway, vorige week maandagavond Snow Leopard besteld, komt vanmiddag binnen. Eindelijk.
SelektVracht bezorgd volgens eigen zeggen (zie hun site) ook op zaterdag en maandag. Toch krijg je op een vrijdag een briefje in de bus dat ze het dinsdag weer proberen.... De "selek"t in SelektVracht staat dan ook voor selectieve bezorging: aka wanneer het ze een keer uitkomt, althans, zo komt het wel over als je heel wat anders doet dan op je site vermeldt staat.

Die bezorging van Snow Leopard is gewoon amateuristisch gedoe imho. Het gebeurd niet alleen hier, het gebeurd bij diverse mensen in nota bene ook nog eens diverse landen. Als je dit vergelijkt met de Leopard release dan is dit een mondiale logistieke ramp geworden ofzo. Hierdoor kun je dan ook niet stellen dat dit het gevolg is van de postmarkt die is opengegooid. Veel kun je er niet aan doen, de opgegeven aantal werkdagen uitzitten en pas daarna klagen dat het er niet is. Helaas, het is niet anders.

Hier overigens ook nog steeds niets aan Snow Leopard, ziet er naar uit dat ze volle max van 5 werkdagen gebruiken ofzo. Anno 2009 vind ik zoiets best discutabel uit oogpunt van klantvriendelijkheid. Volgende keer misschien toch maar bij de APR bestellen, dan mag die de extra marge opstrijken ipv Apple.

EDIT: gelukkig beseften ze zelf ook dat het aardig op het eind van die max van 5 werkdagen liep, ze hebben het nu eindelijk bezorgd. Zware bevalling.

[ Voor 4% gewijzigd door ppl op 01-09-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Voor de mensen die ook hun Snow Leopard update (8,95) hebben besteld en een brief naar engeland moesten sturen. Ik heb met Apple gebeld, je krijgt vanzelf een e-mail dat de bestelling is aanvaard en vanaf dan kan je ook de status volgen. Dit kan wel echter tot 2 weken duren nadat je je de brief verzonden hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-08-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 29-08-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 31-08-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 31-08-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Sorteerfout, uitgesteld 31-08-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 01-09-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 01-09-2009 Veldhoven , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 01-09-2009 Veldhoven , pakkettendistributie

Zware bevalling geweest. Vast de eerste keer voor TNT dat ze een pakketje moesten bezorgen. Had em van het weekend toch al van Usenet getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze doen het er nu dus officieel om bij TNT. Woon in een dorp, zie net hun rode busje met bekende bezorger een paar huizen in straat aandoen, rijdt gewoon weer de buurt uit zonder wat aan mij te geven. Wanneer wordt te laat bezorgen diefstal? Ik heb toch gewoon al betaald, geef es hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:31
Sephone schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:22:
26 augustus Snow Leopard Family Pack besteld.
27 augustus Bericht dat hij is verzonden per post (dus geen track and trace)
1 september Post is geweest. Zat niets bij. Hopelijk morgen, dan zijn de 5 werkdagen om.
Ik had hem op de 24ste besteld en ik heb hem nu net binnen.
Hij kwam bij mij niet met de normale post mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logistiek blijft een vak appart, 3saz18.... en nog steeds niets.
Volgens apple de 24ste verstuurd
Volgens flextronics logistics de 27e verstuurd
Volgens tnt de 31everstuiurd

Iedergeval gok ik het volgende:
Apple heeft ze rond de 24ste naar Venray gestuurd. Die hebben het rond de 27ste ontvangen en doorgestuurd via tnt (onder andere). Daar is het dan rond de 29ste ontvangen en door gestuurt.
Weekend er tussen, dus gok ik dat als je woensdag avond nog niets hebt, het echt zoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Laatst online: 25-07-2023
hebron schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:30:
[...]

Ik had hem op de 24ste besteld en ik heb hem nu net binnen.
Hij kwam bij mij niet met de normale post mee.
Hier is hij ook zojuist binnen gekomen. In de email van apple stond dat hij via de post werd verstuurd... vandaar.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:01

Exirion

Gadgetfetisjist

ultimateharry schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:06:
Ik heb hem vorige week dinsdag 25aug besteld. Kreeg ook "5 dagen", heb nu de "manco" status op TNT.
Same here. Lekker dan, bestel je via Apple in de hoop dat je het snel hebt en dan krijg je dit gezeik. Ik bestel dus nooit meer iets bij Apple zelf :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Nou, het wachten op "de chauffeur" is ook leuk ;) Sinds half 11 vanochtend onderweg. Tsja, wachten duurt lang ;) Al met al gaat het precies een week duren van bestelling tot levering.

Kijk, je hebt het over de duivel. Een minuut geleden ging de deurbel :)

[ Voor 17% gewijzigd door DRvDijk op 01-09-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:30:
Voor de mensen die ook hun Snow Leopard update (8,95) hebben besteld en een brief naar engeland moesten sturen. Ik heb met Apple gebeld, je krijgt vanzelf een e-mail dat de bestelling is aanvaard en vanaf dan kan je ook de status volgen. Dit kan wel echter tot 2 weken duren nadat je je de brief verzonden hebt. :)
Heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:10
TNT (track trace nr 3SAZ1845**):

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-08-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-09-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 01-09-2009 Rotterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 01-09-2009 Rotterdam , pakkettendistributie

Vandaag rond 17 uur thuis gekomen, helaas niets in de brievenbus (ook geen briefje)...

Update: kwart over zes staat TNT voor de deur met SL!

[ Voor 5% gewijzigd door Wally2002 op 01-09-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:30
hier ook nog niks ontvangen :( volgens apple verzonden op de 27e, tot gisteren eergister geen status bij tnt maar sinds gister de inmiddels bekende manco status :(

3SAZ2170**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vervoeg mij er maar ook bij. Besteld de 24ste, verzonden de 27ste maar nu inmiddels manco.

Morgen Apple maar bellen en de lokale dealer zoeken. Indien op voorraad is het pakketje direct retour afzender. Wat een service.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
[...]

Hier een 3SAZ2.. nog steeds manco met als verwachte leverdatum volgens Apple vandaag.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Delerium schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:23:
Ik vervoeg mij er maar ook bij. Besteld de 24ste, verzonden de 27ste maar nu inmiddels manco.

Morgen Apple maar bellen en de lokale dealer zoeken. Indien op voorraad is het pakketje direct retour afzender. Wat een service.....
zelfde zooi hier, sorry maar dit is echt trieste service. vorige week dinsdag besteld. die 5 werkdagen zijn nu wel voorbij zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een service van helemaal niks zeg. Vorige week maandag besteld, donderdag verzonden. Zou het vandaag krijgen volgens de bestelstatus op apple.nl, maar het is alweer zes uur geweest en de rode tnt bus is nóg twee keer door de straat gekomen, maar niet voor mij. Ik weet niet welke debiel hier zo hard heeft lopen falen maar ik wil eigenlijk gewoon een tientje terug voor de wachttijd en voor dat arrogante sneeuwluipaard dat me sinds vrijdag op de apple site aan staat te staren met de tekst 'nu verkrijgbaar'. Je moeder, sneeuwluipaard, je moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 11:31

PowerFlower

être diable et jouer fleur

LOL Kerelvent, chill :P Wil je zó graag de eerste zijn om uit te vinden wat er allemaal niet meer werkt? :P

Nee, ík! Ik zit te wachten op mijn eerste MBP. Met smart. Verzonden, sure, dankzij al die geeks die per se meteen een sneeuwluipaard moesten hebben, heb ik nog steeds geen trackingnummer :( Door mensen als jij, Kerelvent! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de bus mijn familypack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:07:
LOL Kerelvent, chill :P Wil je zó graag de eerste zijn om uit te vinden wat er allemaal niet meer werkt? :P

Nee, ík! Ik zit te wachten op mijn eerste MBP. Met smart. Verzonden, sure, dankzij al die geeks die per se meteen een sneeuwluipaard moesten hebben, heb ik nog steeds geen trackingnummer :( Door mensen als jij, Kerelvent! :P
lol mijn medenleven gaat uit naar mensen zonder zelfs maar een discsleuf om een sneeuwluipaard in te proppen al zouden ze het ontvangen. als jouw macbook de reden is dat m'n os x te laat is, dan is dat vergeven. maar laat me niet merken dat een acer in de weg lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!! TNT is vandaag langs geweest. SL is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Oké, ik begin hier serieus pissed off te worden op TNT. Nu hoor ik via via (vriend, heeft vriend die >30 jaar bij TNT zit en bij de bond) dat TNT ergens deze maand ook nog zal gaan staken. WTF!

Ik wil mijn product of anders dan sleep ik ze voor de rechter voor diefstal. Ik heb verdomme de rekening al sinds zaterdag in huis! En sinds zaterdag 7:00 uur ligt het ook al op Zwolle!

Het moet toch God gloeiende niet gekker worden. Is het dan ZO MOEILIJK om een pakketje (wat overigens door de brievenbus past!) nou naar Groningen te distribueren?!

Ik zal ze nog het voordeel van de twijfel geven maar vrijdag sta ik wel bij TNT op het kantoor bij het Centraal Station Groningen.

(24 Juni besteld, 23 Augustus verstuurd vanuit (denk ik) Ierland, 27 Augustus verzonden per TNT naar Groningen, 27 Augustus: Manco, 29 Augustus (00:00 uur) Amsterdam-Bornhout, 29 Augustus (07:00 uur) Zwolle-Nipkowstr)

Nummer: 3SAZ180xxx

Ik wil mijn pakketje en wel NU!!! :(

Sorry, moest ff de frustratie kwijt ergens 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door LogiForce op 01-09-2009 21:02 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Lol, nu ik deze reacties op de SL levering gelezen heb hoef ikniet meer te denken dat mijn betaling niet is aangekomen, althans, I hope so die staat nu 6 werkdagen op "word beoordeeld". Ik belde net met de klantenservice,(5cent p/m) heel de menuus door gelopen, op het moment dat ik de medewerker zou spreken krijg ik de tekst te horen: "Bedankt voor uw telefoontje naar Apple, wij zijn nu alleen gesloten" Om ff te zeiken: die logica volg ik niet! Dat is toch je eerste zin die je te horen moet krijgen als je hen bereikt buiten openingstijden?? :?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
zoo eindelijk is mijn bestelling manco 'af' :)

zou ik hem nu morgen in de bus hebben ?

Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 31-08-2009 's-Hertogenbosch , business-balie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-09-2009 Amsterdam , intern transport pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Woensdag de 26ste Snow Leopard Family Pack besteld. Donderdag de 27ste verstuurd via syncreon, vandaag lag het in de brievenbus.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Barthak schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:11:
Woensdag de 26ste Snow Leopard Family Pack besteld. Donderdag de 27ste verstuurd via syncreon, vandaag lag het in de brievenbus.
whaaa? Morgen toch maar weer bellen, raar dit!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mrk87 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:10:
zoo eindelijk is mijn bestelling manco 'af' :)
Vanzelf? Ik heb vanmiddag 2 keer 20 a 25 minuten aan de telefoon gehangen maar Apple was onbereikbaar. Over service gesproken :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Exirion schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:13:
[...]

Vanzelf? Ik heb vanmiddag 2 keer 20 a 25 minuten aan de telefoon gehangen maar Apple was onbereikbaar. Over service gesproken :(
Ik heb een uur aan de lijn gehangen vanmiddag, medewerker zou nieuwe sturen en kreeg bevestiging mail. Van allen is niks terecht gekomen.

Dit is echt een grote EPIC FAIL in mijn ogen. :(

Het word een zeer dure Snow Leopard zo met al dat bellen. Ik had hem beter kunnen kopen in de winkel. Oh nee, wacht... die hadden maar 50 besteld ieder (Saturn, MediaMarkt, MacMe (net zo denk ik) ) |:(

Nog maals, epic fail! :X

[ Voor 21% gewijzigd door LogiForce op 01-09-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eeerh waarom bel je niet gewoon het gratis nummer die op Apple.nl staat?

Btw.. even geduld gewoon :P Zoooo spannend is Snow Leopard ook weer niet :P

[ Voor 35% gewijzigd door kamerplant op 01-09-2009 21:37 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Vrijdag rond 4 uur Apple In-Ear earphones gekocht, vandaag(dinsdag) gekregen:) Vind ik wel netjes:)

Het ging wel via select vracht.
Iemand ook via select vracht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Exirion schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:13:
[...]

status is idd vanzelf gewijzigd... ik wacht morgen af.. uiterlijke datum zou vandaag zijn maar ik hoop op een klein wondertje:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Datafeest schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:36:
Eeerh waarom bel je niet gewoon het gratis nummer die op Apple.nl staat?

Btw.. even geduld gewoon :P Zoooo spannend is Snow Leopard ook weer niet :P
Omdat die mij door verwees naar dat andere nummer misschien 8)7

En het gaat mij niet meer om het feit dat het snow leopard is, het gaat mij om het feit dat mijn pakketje ergens uit hangt en ik weet niet waar. En dat hij hier al 100 keer had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Den_John schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:08:
Heb vandaag de factuur gekregen, SL disc laat alvast op zich wachten....
Ik heb hem vanmorgen in de bus gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand was nog heel laat aan het werk bij TNT. Ergens na 20:00 is er een sneeuwluipaard door de bus gegooid. Alleen was er niemand thuis om voor te tekenen maar mij hoor je daar niet over klagen.

Wat ik alleen ineens realiseerde. Stel je moet er slechts 2000 per post verstuurt in Nederland. En elke bezorging duurt 10 minuten (en dat is een redelijke industrie standaard dacht ik) dan gaan daar heel veel man uren inzitten. Ik gok (de logistiek branch redelijk te kennen) dat weer eens niemand van de sales afdeling, de productie afdeling heeft ingelicht (ieder geval te laat) over deze order. En dan zijn er ineens wel heel veel extra bezorgingen.

Neemt niet weg dat als men dit redelijk planned (dat was vroeger mijn werk) dan is het opzich niet echt heel erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:27:
lol mijn medenleven gaat uit naar mensen zonder zelfs maar een discsleuf om een sneeuwluipaard in te proppen al zouden ze het ontvangen. als jouw macbook de reden is dat m'n os x te laat is, dan is dat vergeven. maar laat me niet merken dat een acer in de weg lag...
Ik trek mijn commentaar weer in... verwachte leverdatum is nu net plotseling verschoven van 8 september (was besteld op 24 augustus...) naar... 2 september *O*

MBP, Time Capsule etc. liggen al bij UPS *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

randje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:29:
allemaal SL wachttijden nu.

heb vandaag mijn abonnement verlengd bij T-mobile met een iphone. 6 tot 8 weken levertijd 8)7
kreeg vandaag een mailtje dat AMP (koerier de de iphones van tmobile rondbrengt) mij wilde bellen voor een afspraak om de telefoon af te leveren.
Dus in plaats van 8 weken, 0,5 week?

vrijdag iphone besteld, en de dinsdag erop al gebeld voor een afspraak. Helaas heb ik het telefoontje niet gehad en ga ik morgen bellen.

en hopelijk is het niet een afspraak die alvast even 7 weken van te voren gemaakt wordt. Nee ze zullen hem vast wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
randje schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:56:
[...]

kreeg vandaag een mailtje dat AMP (koerier de de iphones van tmobile rondbrengt) mij wilde bellen voor een afspraak om de telefoon af te leveren.
Dus in plaats van 8 weken, 0,5 week?

vrijdag iphone besteld, en de dinsdag erop al gebeld voor een afspraak. Helaas heb ik het telefoontje niet gehad en ga ik morgen bellen.

en hopelijk is het niet een afspraak die alvast even 7 weken van te voren gemaakt wordt. Nee ze zullen hem vast wel hebben.
Ik heb hem de 20ste besteld, nog niets gehoord. Heb wel een witte gepakt. Misschien dat dat nog scheelt?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry

ultimateharry

Snow leopard nog steeds op "Manco" :o Dinsdag 25 sept besteld.

Gisteravond maar gewoon de usenet image geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 12:38
Hier lekker aan het wachten op mijn nieuwe MacBook Pro accu + Snow Leopard, alleen heeft UPS niet zo zin om het pakketje op te pikken blijkbaar. Het geheel blijft naar mijn zin al veel te lang op "Billing Information Received" hangen, volgens de verwachte data had het er gister moeten zijn. :|

Als ze vandaag niet leveren er misschien maar eens achteraan. Al zullen ze er wel niet veel aan kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Die van mij wordt volgens de T&T code eindelijk geleverd vandaag (27ste verzonden, bijna een week dus).

Inderdaad kansloos, maar heb SL inmiddels al geïnstalleerd. Moet zeggen dat ik er niet erg positief over ben. Erg veel hickups, iTunes die crasht bij online radio stations, Finder die er soms erg lang over doet om te reageren/bestanden te laden in een map... Daarnaast is werkt de sleepfunctie vaak niet goed; hij wordt binnen een minuut vanzelf weer wakker. Een euvel wat ik in het begin van Leopard ook had, maar na 10.5.4 ofzo niet meer. Beetje kansloos dat ik 't nu wél weer heb.

Het lijkt eerder een Lui Sneeuwpaard dan een Sneeuw Luipaard. Maar goed, ik wacht het eerste servicepack af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
ik zou eerst eens een clean install proberen, grote kans dat het dan beter loopt

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
ultimateharry schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:02:
Snow leopard nog steeds op "Manco" :o Dinsdag 25 sept besteld.

Gisteravond maar gewoon de usenet image geinstaleerd.
Same hier, hoewel ik 'm op maandag al besteld had. Ik ben sinds de trojans in iWork releases die via Usenet werden verspreid een beetje voorzichtig geworden met het downloaden van software, dus denk dat ik toch liever wacht totdat de TNT eindelijk met paard en wagen in Zeeland is aangekomen met mijn SL.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

:') Verzenddatums kunnen blijkbaar ook met de dag wijzigen. Volgens de laatste aanpassingen is mijn Snø Leopard pas de 29e verzonden. De track and trace code werkt inmiddels ook eindelijk en de website van Apple zelf beweert dat de TNT hier vermoedelijk vandaag nog hier langs gaat komen. Ik ben zeer benieuwd, gezien de "huidige" locatie van het pakketje @ de TNT-website.

Het pakket is overigens pas de 1e in het systeem van de TNT gezet. De 29e neem ik dus ook met een korreltje zout.

edit:
TNT O+
Chauffeur is onderweg

- 12:55 -
En hij is binnen. Nu kan ik met een gerust hart weer andere dingen gaan doen vandaag. :+

[ Voor 26% gewijzigd door Jungian op 02-09-2009 12:57 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:54:
ik zou eerst eens een clean install proberen, grote kans dat het dan beter loopt
Dat heb ik dus meteen al gedaan... Ben niet zo van de upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:24:
Die van mij wordt volgens de T&T code eindelijk geleverd vandaag (27ste verzonden, bijna een week dus).
Chauffeur is onderweg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier staat er nogsteeds 'manco' en na weer bijna een half uur aan de telefoon gehangen heb, heb ik nogsteeds niemand te spreken gekregen. Ik heb godverdomme al 2 uur aan de telefoon gehangen en ik zit al een week te wachten op levering. Ik ben echt WOEST :(

Ik kan zelfs de order niet eens annuleren of retourneren want dat moet via een 0900-nummer, en je raadt het al, da's gewoon hetzelfde als het 0800 nummer en eveneens onbereikbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Exirion op 02-09-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Exirion schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:47:
Hier staat er nogsteeds 'manco' en na weer bijna een half uur aan de telefoon gehangen heb, heb ik nogsteeds niemand te spreken gekregen. Ik heb godverdomme al 2 uur aan de telefoon gehangen en ik zit al een week te wachten op levering. Ik ben echt WOEST :(

Ik kan zelfs de order niet eens annuleren of retourneren want dat moet via een 0900-nummer, en je raadt het al, da's gewoon hetzelfde als het 0800 nummer en eveneens onbereikbaar.
Voor 60 euro mag je de mijne hebben die vanmiddag binnen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Exirion schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:47:

Mooi klote, maar hij staat ook op Usenet he. Van mij mag je die cd ook wel lenen hoor. Ik had gister de cd pas binnen maar van het weekend al gedownload en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Tom schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:17:
Mooi klote, maar hij staat ook op Usenet he.
Ik heb 'm al lang van een Torrent af getrokken dus het gaat me niet om Snow Leopard. Het gaat me om het principe en de zeer beroerde service van Apple Store in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Inmiddels na wederom 25 minuten aan de telefoon gehangen te hebben heb ik iemand te pakken gekregen. Het blijkt dat de verzending helemaal niet via TNT maar via eigen koeriersdiensten loopt. De opgegeven Track & Trace code zou dan ook niet relevant zijn :? In ieder geval heb ik de order geannuleerd en krijg ik m'n geld terug, met excuses voor de chaotische gang van zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Exirion schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:23:
Inmiddels na wederom 25 minuten aan de telefoon gehangen te hebben heb ik iemand te pakken gekregen. Het blijkt dat de verzending helemaal niet via TNT maar via eigen koeriersdiensten loopt. De opgegeven Track & Trace code zou dan ook niet relevant zijn :? In ieder geval heb ik de order geannuleerd en krijg ik m'n geld terug, met excuses voor de chaotische gang van zaken :)
Raar verhaal, ik heb een paar reacties gezien van mensen waarbij de bestelling in Track&Trace op manco stond terwijl ze de DVD al lang binnen hadden maar daar tegenover staan ook ontzettend veel reacties van mensen die SL binnenkrijgen op de dag dat er op Track&Trace staat dat de chauffeur onderweg is.

Ik snap echt niet waarom deze release zo fout is gegaan, ik lees reacties van mensen over de hele wereld die klagen dat Apple rampzalig bezig is tijdens de release van Snow Leopard terwijl ik in het verleden eigenlijk weinig geklaag heb gehoord :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Ik krijg niet eens een track&trace, ze hebben dat ding op de post gegooid. Ben best wel jalours op mensen die wel track&trace hebben gehad.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

OK, dus, MBP, Time Capsule, iPod Classic allemaal binnen *O*
Zit nu ook al achter m'n MBP. Zo maar eens uit gaan zoeken hoe ik alle muziek van mijn oude iPod over kan zetten op de nieuwe 8)7

Lichte teleurstelling: deze MBP is nog gewoon Leopard... dus ik mag meteen de upgrade gaan bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

zit hier al sinds de 26e te wachten op SL
vandaag gebeld , : "u moet maar gewoon afwachten, hij is verzonden"

:/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:26

Japie.G

Colour Classic

PowerFlower schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:41:

Zit nu ook al achter m'n MBP. Zo maar eens uit gaan zoeken hoe ik alle muziek van mijn oude iPod over kan zetten op de nieuwe 8)7
offtopic:
kan dat eigenlijk wel, wil ik ook wel weten!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
ik heb m binnen!! toch nog snel gegaan na de manco status van afgelopen week :)

Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-09-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie

offtopic: Ik heb gewoon een retail dvd gekregen! Klopt dit ook ? Omdat bij sommige er upgrade op de dvd staat maar bij mij gewoon install dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Mrk87 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:04:
ik heb m binnen!! toch nog snel gegaan na de manco status van afgelopen week :)

Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 02-09-2009 Zwolle , pakkettendistributie

offtopic: Ik heb gewoon een retail dvd gekregen! Klopt dit ook ? Omdat bij sommige er upgrade op de dvd staat maar bij mij gewoon install dvd
Als je 29 euro hebt betaald klopt dat, de upgrade DVD is de 9 euro versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk vandaag nog steeds geen snow leopard...

24 augustus besteld, 27 verzonden. Sinds 31 doet m'n track & trace het met de beroemde manco status... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Japie.G schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:59:
[...]

offtopic:
offtopic:
Daar hebben we een mooie FAQ voor: 3i FAQ :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Japie.G schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:59:
[...]

offtopic:
Het kan sowieso - tenminste, mijn oude iPod is FAT32, en in Windows kan ik gewoon alle files (ik heb alles in MP3, zodat ik het voor meerdere apparaten kan gebruiken) kopiëren, want Win ziet hem gewoon als externe HD. Daarna kun je via iTunes alles weer op de iPod dumpen; dat heb ik al vaker gedaan. Het is verre van ideaal though, bijv. je playlists komen zo niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

artbij schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:14:
[...]

Ik heb hem de 20ste besteld, nog niets gehoord. Heb wel een witte gepakt. Misschien dat dat nog scheelt?
ik zat ook te twijfelen tussen de witte en zwarte.

in het begin was het de witte, want de meesten hebben de zwarte. Maar de voorkant is zwart en zwart op zwart is gewoon mooier (naar mij mening) plus ik doe er een incipio feather op die turqoise is. Dus zwart op zwart. Naja aan de telefoon en op internet maakte ze in ieder geval geen onderscheid in levertijd tussen wit en zwart.

misschien dat ik een gecancelde heb of iets, want het is wel erg rap vind ik zelf. Kan het alleen maar toejuichen, alleen ben elke dag niet thuis :( dus moet alsnog wachten

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
randje schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:12:
[...]

ik zat ook te twijfelen tussen de witte en zwarte.

in het begin was het de witte, want de meesten hebben de zwarte. Maar de voorkant is zwart en zwart op zwart is gewoon mooier (naar mij mening) plus ik doe er een incipio feather op die turqoise is. Dus zwart op zwart. Naja aan de telefoon en op internet maakte ze in ieder geval geen onderscheid in levertijd tussen wit en zwart.

misschien dat ik een gecancelde heb of iets, want het is wel erg rap vind ik zelf. Kan het alleen maar toejuichen, alleen ben elke dag niet thuis :( dus moet alsnog wachten
Ik heb maandag de 24e aug telefonisch contract verlengd met een 16gb 3gs black. Vrijdag de 28e kreeg ik een sms en een mail van de vervoerder dat ik de afspraak kon inplannen, dat gaat via de website waarbij je ook een ander adres kan opgeven (je werk bijvoorbeeld). De eerste optie voor afleveren was de dinsdag erna (8 dagen na de bestelling). Je bent dus niet afhankelijk van het telefoongesprek met de vervoerder maar je krijgt een code waarmee je zelf kunt aangeven wanneer en waar je je phone wilt ontvangen. Ging ongelooflijk rap (nix te merken van de schaarsheid) en het is gewoon een keurig gesealede verpakking die je ontvangt, geen ruilexemplaar oid. Kon ook meteen m'n abo wijzigen van relax150 naar iphone150 ondanks 't feit dat het oude abbo pas half november afloopt. Nu dus al internetten met 2Mbps. Raadt trouwens een brando screenprotector aan, is ie helemaal af!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:16:
En natuurlijk vandaag nog steeds geen snow leopard...

24 augustus besteld, 27 verzonden. Sinds 31 doet m'n track & trace het met de beroemde manco status... ;(
ik ook niet! ook op die dag besteld en verzendmelding.
zometeen ga ik maar even bellen.
slecht verhaal dit, ondertussen maar de piraten versie gepakt...

overigens heb ik geen track/trace aangezien ze het via de normale post gestuurd hebben. paupers. normale post duur 1 dag, max 2. geen hele week.

-edit-

gebeld, word een nieuwe verstuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door sharkzor op 03-09-2009 11:31 ]

Verwijderd

Hmm.. ben op het moment aan het bellen, hoor al 20 min. muziek...

Eens zien of ze me een nieuwe willen sturen :/

edit:
Pff.. half uur aan de telefoon gehangen: "Al onze medewerkers zijn in gesprek", straks nog maar eens proberen. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2009 12:35 ]

Verwijderd

Ik snap er helemaal niks van. Heb 25 juni een up to date besteld bij Apple. Deze is tussentijds door Apple vervangen voor een nieuwe versie. Deze versie is MAC OS X10.6 SNOWLEOPARD UTD FULLFIL-ZML.
Mijn bestelstatus is nog steeds niet verzonden. Als verwachten verzend datum krijg ik niet meer te zien dan September.
Is er nog iemand anders die dit probleem heeft?

• XyritZz
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:25:
Hmm.. ben op het moment aan het bellen, hoor al 20 min. muziek...

Eens zien of ze me een nieuwe willen sturen :/

edit:
Pff.. half uur aan de telefoon gehangen: "Al onze medewerkers zijn in gesprek", straks nog maar eens proberen. :(
Same here, half uur aan de lijn en nog steeds iedereen in gesprek. Dat was bij Dell toch altijd een stuk beter geregeld, ik heb daar nooit langer dan 5 minuten in de wacht gestaan.

• Mac_Cain13
  • Laatst online: 10-09 12:38
XyritZz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:02:
[...]

Same here, half uur aan de lijn en nog steeds iedereen in gesprek. Dat was bij Dell toch altijd een stuk beter geregeld, ik heb daar nooit langer dan 5 minuten in de wacht gestaan.
Pff, schiet inderdaad niet op. Volgens mij is iedereen lunchpauze aan het houden daar. Hou het toch nog maar even vol, wil nu gewoon weten waarom mijn pakketje op "Billing Info Recieved" blijft hangen terwijl hij 1 september hier had moeten zijn.

En ja hoor, terwijl ik type wordt ik uit de wacht gehaald. Schijnt meer voor te komen bij bestellingen met SL, was al de zoveelste vandaag, blijkbaar krijgt het Apple distibutiecentrum het niet voor elkaar zulke pakketjes aan UPS te geven. :(

Goed, ze heeft in ieder geval de call doorgestuurd en er wordt achter het distributiecentrum aangezeten. Een schrale troost..

Verwijderd

Weer een poging aan het wagen... inmiddels al weer 10 min. verder :(

• XyritZz
Ik heb er geen tijd voor om het nog een keer te proberen maar zal nog wel een nette e-mail sturen naar de klantenservice. Hoe meer mensen er klagen des te harder ze er misschien achteraan gaan lopen.

Ik heb toch echt het idee dat ze gewoon te weinig voorraad hebben van Snow Leopard, dat zou op zich geeneens zo heel verkeerd zijn want dan zien ze bij Apple misschien wel in dat een goedkoper OS beter verkoopt ;)

Verwijderd

Muahaha!

Na 21 minuten en 36 seconden heb ik te horen gekregen dat ze een nieuwe gaan sturen via tnt of ups, ik krijg daar nog een mailtje over met een track & trace nummer.

Het schijnt dat er een communicatiefout is geweest tussen TNT en Apple, en dat daardoor de trackingnummers te vroeg zijn vrijgegeven en niet kloppen. Dus hierbij een advies: "Wordt je snow leopard verstuurd met TNT... geef Apple een belletje, wacht er niet te lang mee!"

(Jaja, mijn rijmelerij van likmevestje)

• Cavalli
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mij wisten ze te vertellen dat hij pas na de 28e verstuurd kon worden omdat die toen pas uitgekomen was, en dus vanaf daar 5 werkdagen moest wachten? En dat die dus vandaag of morgen zal binnenkomen.

En de email die ik gehad had Shipped on: Aug 26, 2009 via syncreon Netherlands BV POST klopt helemaal niks van dan?

Dit is volgens mij gewoon een warm houdertje, en als ik ze dan volgende week weer bel konden ze kijken wat we gaan doen, nieuwe opsturen oid.

Nee ik pre order omdat ik hem 2 weken na uitkomst pas wil hebben?

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 00:18
Eerste maandag besteld. 27ste verstuurd. Vandaag Binnen.

Family Pack. Bezorgd door Selekt Vracht.

Wat wel een beetje jammer vind is dat er gewoon een tracking code opstaat die werkt op de selektvracht website -.-

• Cavalli
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Tales schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:25:
Eerste maandag besteld. 27ste verstuurd. Vandaag Binnen.

Family Pack. Bezorgd door Selekt Vracht.

Wat wel een beetje jammer vind is dat er gewoon een tracking code opstaat die werkt op de selektvracht website -.-
Dit geeft me weer een beetje hoop :-)

• XyritZz
Zojuist een nette e-mail gestuurd naar de klantenservice van Apple, ben benieuwd hoe ze er op gaan reageren. Als dit antwoord niet voldoende is en ik maandag nog steeds m'n Snow Leopard niet heb ga ik wel weer 's door de zure apple heen bijten en een half uur in de wacht hangen.

• ultimateharry

ultimateharry

Nog steeds op "Manco". Als ze nog langer wachten mogen ze de volgende "kat" 10.7 leveren :+

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 00:18
ultimateharry schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:51:
Nog steeds op "Manco". Als ze nog langer wachten mogen ze de volgende "kat" 10.7 leveren :+
Manco zegt niet zoveel. Vorige week stond een uptodate disk van mij op manco (dus niet de Family pack). Maar die werd afgelopen zaterdag bezorgd. Als ik nu naar de status kijk staat er nog steeds Manco..
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.