Toon posts:

[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 96 97 98 Laatste
Acties:

• robroy1998
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:44
BP14 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:28:
Iemand nog goeie websites / tips voor het leren van MD-100 examen? Helaas het examen de eerste keer niet gehaald. Toen veel gebruik gemaakt van :

*knip*

en

YouTube
De bovenstaande referenties die je benoemd is niet voldoende om MD-100 te kunnen behalen. Wat ik je zou adviseren is om de cursussen die via microsoft learn worden aangeboden te bekijken. Ook adviseer ik je om een virtual machine op te starten met een windows 11 pro trial -licentie (gezien dit jaar er meer vragen worden gesteld over W11). Met deze virtual machine kan je alle aspecten van de OS testen en leren te begrijpen.

[Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 17-03-2023 13:39]

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:44
YaYo86 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:58:
[...]

Man man man, de antwoorden leren..

Heb je uberhaupt de moeite genomen om eens op de MS site te kijken hoe de skill outline eruit ziet voor MD-100 en de daarbij behorende bronnen? Begin daar eens.
De antwoorden leren????

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:10
Dat is wat je doet.

Heb je uberhaupt de moeite genomen om eens op de MS site te kijken hoe de skill outline eruit ziet voor MD-100 en de daarbij behorende bronnen?

• BP14
YaYo86 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:11:
[...]

Dat is wat je doet.

Heb je uberhaupt de moeite genomen om eens op de MS site te kijken hoe de skill outline eruit ziet voor MD-100 en de daarbij behorende bronnen?
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar de antwoorden worden ook onderbouwt. Onzin wat je zegt dus.

• YaYo86
BP14 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Ik weet niet hoe je daar bij komt maar de antwoorden worden ook onderbouwt. Onzin wat je zegt dus.
Precies, ook. Dus je leert ook de antwoorden. Dat hoort niet en leer je niks van.

Vraag jezelf ook eens af waarom je het examen de eerste keer niet hebt gehaald..

[Voor 12% gewijzigd door YaYo86 op 16-03-2023 17:54]

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-06 21:12
BP14 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:54:
[...]

Ik ben het met @YaYo86 eens. Met deze manier van leren weet je inderdaad welk antwoord bij welke vraag hoort. Onderbouwing of niet, je leert puur op het stukje wat ze letterlijk vragen. Als je dan eens andere vragen krijgt die niet in de dumps naar voren komen zit je met de gebakken peren. Tenzij je natuurlijk de lesstof doorneemt via een cursus naar keuze. Dan zou je de dumps helemaal niet nodig hebben :)

[Voor 4% gewijzigd door Beun op 16-03-2023 11:11]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:34
BP14 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 08:28:
Iemand nog goeie websites / tips voor het leren van MD-100 examen? Helaas het examen de eerste keer niet gehaald. Toen veel gebruik gemaakt van :

*knip*

en

YouTube
Dit gaat je dus niet helpen in je carriere. Gewoon studeren, ervaring op doen is de way to go.

• TheVMaster
Beun schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:11:
[...]

Ik ben het met @YaYo86 eens. Met deze manier van leren weet je inderdaad welk antwoord bij welke vraag hoort. Onderbouwing of niet, je leert puur op het stukje wat ze letterlijk vragen. Als je dan eens andere vragen krijgt die niet in de dumps naar voren komen zit je met de gebakken peren. Tenzij je natuurlijk de lesstof doorneemt via een cursus naar keuze. Dan zou je de dumps helemaal niet nodig hebben :)
Maar als je gewoon de stof kent (en ervaring hebt met de producten), dan is het halen van deze examens echt een eitje. :? Dus geen enkele reden om dumps te gebruiken, omdat je gewoon te beroerd bent om je te verdiepen in de stof.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:39
In mei zijn de nieuwe examens beschikbaar o.a MD-102 en MS-102 weet iemand of er nog een Beta periode komt?

πŸ‘©β€πŸš€ -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- πŸš€

• BP14
TheVMaster schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:38:
[...]

Dit gaat je dus niet helpen in je carriere. Gewoon studeren, ervaring op doen is de way to go.
Ik wil graag gewoon een paar goeie websites om het te leren. deze antwoorden schiet ik , en andere lezers weinig mee op. :?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HKLM_
BP14 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:54:
[...]

Ik wil graag gewoon een paar goeie websites om het te leren. deze antwoorden schiet ik , en andere lezers weinig mee op. :?
Volgens mij is er op google genoeg te vinden als je MD-100 study guide in typt :)

https://learn.microsoft.c...urces/study-guides/md-100

https://learn.microsoft.c...rtifications/exams/md-100

https://www.udemy.com/course/md-100-exam-prep/

YouTube: MD-100 - Windows Client | Course Intro

πŸ‘©β€πŸš€ -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- πŸš€

• TheVMaster
BP14 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:54:
[...]

Sorry, maar websites die examenvragen gebruiken (met daarbij de antwoorden) dat voelt niet echt als 'ik wil kennis opdoen'. Dat voelt gewoon 'ik wil de examenvragen + antwoorden even uit m'n hoofd leren en zo het examen halen'.

Wat schiet je hier mee op? Je hebt de kennis niet, je kent alleen een trucje. :-(

• TheVMaster
Dit zijn inderdaad goede bronnen om je voor te bereiden op het MD-100 examen.

• BP14
TheVMaster schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:00:
[...]

Sorry, maar websites die examenvragen gebruiken (met daarbij de antwoorden) dat voelt niet echt als 'ik wil kennis opdoen'. Dat voelt gewoon 'ik wil de examenvragen + antwoorden even uit m'n hoofd leren en zo het examen halen'.

Wat schiet je hier mee op? Je hebt de kennis niet, je kent alleen een trucje. :-(
Dat is ook niet de bedoeling / insteek.

Thanks @HKLM_ . Daar kan ik voorlopig wel ff verder mee _/-\o_

• HKLM_
BP14 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:02:
[...]

Dat is ook niet de bedoeling / insteek.

Thanks @HKLM_ . Daar kan ik voorlopig wel ff verder mee _/-\o_
Heb je ook de beschikking over een LAB omgeving? de dingen die ik in de Study guide for Exam zie staan op de MD-100 pagina kan je allemaal uitvoeren met een klein home lab :)

Praktijk kennis is naast de theorie echt een must :)

• BP14
HKLM_ schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:05:
[...]

Heb je ook de beschikking over een LAB omgeving? de dingen die ik in de Study guide for Exam zie staan op de MD-100 pagina kan je allemaal uitvoeren met een klein home lab :)

Praktijk kennis is naast de theorie echt een must :)
Nee, nog niet.. Ga ik verder uitzoeken :)!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
HKLM_ schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:46:
Op 26-09-2017 heb ik de TS ge-update nu de MCSA en MCSE verleden tijd is en we een nieuwe weg zijn ingegaan m.b.t de certificering is het nog nuttig om de TS binnenkort eens te updaten?

Poll: Moet de TS een make-over krijgen?
Ja er is veel veranderd
Nee niemand kijkt er naar
Ja maar dan in een nieuw deel
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik las net de TS, volgens mij is die niet meer helemaal up-to-date ;)

• HKLM_
Ernemmer schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Ik las net de TS, volgens mij is die niet meer helemaal up-to-date ;)
14-01-2019 heb ik heb voor het laatst ge-update :P Misschien tijd voor een nieuw deel (10) met een verse start? :)

• YaYo86
HKLM_ schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:21:
[...]

14-01-2019 heb ik heb voor het laatst ge-update :P Misschien tijd voor een nieuw deel (10) met een verse start? :)
Sowieso, maar dan ook actief bijhouden ;)

• HKLM_
YaYo86 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Sowieso, maar dan ook actief bijhouden ;)
Naja alles is met een appel en een ei te vinden op de Microsoft site. Een TS in de vorm zoals die nu is qua opzet heeft voor bepaalde dingen 0 meerwaarde. Als ik al iets zou opzetten dan in een andere vorm.

Maar voel je vrij als je mede TS wilt worden hoor :*)

• YaYo86
HKLM_ schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:24:
[...]

Naja alles is met een appel en een ei te vinden op de Microsoft site. Een TS in de vorm zoals die nu is qua opzet heeft voor bepaalde dingen 0 meerwaarde. Als ik al iets zou opzetten dan in een andere vorm.

Maar voel je vrij als je mede TS wilt worden hoor :*)
Ik wil je best helpen! Geen probleem. Maken we er gewoon wat moois van.

@Ernemmer de TS is geΓΌpdatet!

[Voor 3% gewijzigd door YaYo86 op 19-03-2023 21:22]

• Ernemmer
  • Niet online
YaYo86 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:26:
[...]

Ik wil je best helpen! Geen probleem. Maken we er gewoon wat moois van.

@Ernemmer de TS is geΓΌpdatet!
Lekker snel gedaan, thnx

• HKLM_
Is er eigenlijk nog een examen wat zich richt op SharePoint?

Ben zelf MOS SharePoint 2013 :+ En SharePoint Online is voor een groot gedeelte hetzelfde maar zou wel een verfrissing willen :) MOS 2013 is ondertussen ook 10 jaar oud..

• YaYo86
HKLM_ schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:43:

Ben zelf MOS SharePoint 2013 :+ En SharePoint Online is voor een groot gedeelte hetzelfde maar zou wel een verfrissing willen :) MOS 2013 is ondertussen ook 10 jaar oud..
Helaas niet. Er zijn wel certificeringen die SP behandelen maar niet 100% SP focus hebben.

• HKLM_
YaYo86 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:57:
[...]

Helaas niet. Er zijn wel certificeringen die SP behandelen maar niet 100% SP focus hebben.
Dat dacht ik al, vindt dat eigenlijk wel jammer :| Het is echt een super mooi product <3

[Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 24-03-2023 19:00]

• YaYo86
HKLM_ schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:00:
[...]

Dat dacht ik al, vindt dat eigenlijk wel jammer :| Het is echt een super mooi product <3
Mee eens, SP gaat erg diep weet ik uit ervaring.

• HKLM_
YaYo86 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:31:
[...]

Mee eens, SP gaat erg diep weet ik uit ervaring.
True, vindt dat Microsoft bijzondere keuzes maakt mbt van de certificering van sommige producten.

Maar goed, dan maar eens kijken wat het beste alternatief is. Misschien iets met Teams ofzo..

• YaYo86
HKLM_ schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:46:
[...]

True, vindt dat Microsoft bijzondere keuzes maakt mbt van de certificering van sommige producten.

Maar goed, dan maar eens kijken wat het beste alternatief is. Misschien iets met Teams ofzo..
Kan inderdaad ja, ik heb mijn Teams Voice Engineer Expert badge behaald maar ook daar kwam bijzonder weinig SP langs.

• straaljager27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 11:53
HKLM_ schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:43:

Nope, is er niet: https://query.prod.cms.rt...cms/api/am/binary/RE2PjDI

Er komt wel lichtjes iets van naar voren in de MS-100 (https://learn.microsoft.c...urces/study-guides/MS-100), maar is erg weinig en zoals eerder gezegd retired die binnenkort

• Ray187
  • Laatst online: 14:16
Begin dit jaar MD certificaat verlengt en daarna MS-900 gedaan. Dacht wat vind ik nou interessant en welke kennis hebben opdrachtgevers nodig.

Ik ben nu bezig met Azure virtual desktop&applications.
HKLM_ schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:49:
In mei zijn de nieuwe examens beschikbaar o.a MD-102 en MS-102 weet iemand of er nog een Beta periode komt?
Ik zag wat voorbij komen van 5hart, maar kan het niet meer vinden :/

Ik wil in Q4 MS-102 gaan doen en voor 2024 examen doen. Voor mij weer genoeg voor 1 jaar. Ik betaal zelf alles, dus moet ook kieskeurig zijn in wat ik wil doen.

Teams wil ik ook meer van weten, want merk om me heen dat daar ook de extra kennis zeer welkom is.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:33
Gisteren eindelijk MS-900 gehaald, en wil ik gaan beginnen met AZ-900 maar zijn er free vouchers momenteel beschikbaar?

PSN: BUIZERD____NL 4x_

• YaYo86
Niet dat ik weet.

En gefeliciteerd natuurlijk :)

[Voor 50% gewijzigd door YaYo86 op 30-03-2023 10:54]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:55

ralpje

Deugpopje

Vandaag de MS-721 in beta gedaan.
Veel meer focus op meeting dan alleen op phone, leuk examen. Ik hoop dat de courseware vanuit MS ook een beetje fatsoenlijk wordt, dit zag er wel uit als een training die ik zou willen geven :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dukejan
  • Laatst online: 06-06 22:53
Buizerd__NL schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:53:
Gisteren eindelijk MS-900 gehaald, en wil ik gaan beginnen met AZ-900 maar zijn er free vouchers momenteel beschikbaar?
Grappig is dat er voor de AZ-900 nu geen trainingen staan, maar voor de AI-900 wel.
Hoewel de training niet aansluit op jouw gewenst examen, krijg je hiervoor een voucher die je voor alle -900 examens kunt gebruiken (behalve MS).

https://mktoevents.com/Microsoft+Event/393842/157-GQE-382

• Buizerd__NL
Ik heb mij hier gelijk voor geregistreerd d:)b

Acties:
  • +2Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
De AI-900 is op zichzelf al voor je algemen ontwikkeling interessant! Met de Microsoft Learn informatie kan je dit examen prima halen.

[Voor 32% gewijzigd door paella op 31-03-2023 15:46]

No production networks were harmed during this posting

• YaYo86
AI-102 is ook erg leuk! Ik heb op Udemy een course gemaakt die gericht is op AI-102, onlangs het grootste aantal student enrollments bereikt in een maand: 500.

• HKLM_
YaYo86 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:06:
AI-102 is ook erg leuk! Ik heb op Udemy een course gemaakt die gericht is op AI-102, onlangs het grootste aantal student enrollments bereikt in een maand: 500.
Heb je een linkje?

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 21:08
Ben nu bezig de filmpjes te kijken op YT van John Savill over AZ-900, maar damn wat een filmpjes. Ruim 60 filmpjes van 10 - 15 minuten. Na 1,5 uur ben ik er wel even klaar mee.

Hoe houden jullie dat vol?

• YaYo86
G.Scholtens schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:12:
Ben nu bezig de filmpjes te kijken op YT van John Savill over AZ-900, maar damn wat een filmpjes. Ruim 60 filmpjes van 10 - 15 minuten. Na 1,5 uur ben ik er wel even klaar mee.

Science zegt dat je elke 25 min 5 min pauze nodig hebt zodat je de stof beter onthoud. Doe ik al jaren zo en heb het idee ik daarom lange sessies goed volhoud.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 21:08
YaYo86 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:13:
[...]

Science zegt dat je elke 25 min 5 min pauze nodig hebt zodat je de stof beter onthoud. Doe ik al jaren zo en heb het idee ik daarom lange sessies goed volhoud.
Maar hoe lang ga je dan door. compleet dagdeel / dag? Of paar uurtjes.
Op dit tempo ben ik wel 60 uur bezig en dan heb ik alleen maar filmpjes gekeken. 8)7

• Fewture
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Ik kijk gewoon elke dag wat. Paar uurtjes. Telt flink op hoor. En daarnaast zelf pielen, dat scheelt ook met je energie en het blijft plakken dan. Filmpje op pauze, proberen, etc. Doe ongeveer een week over een examen dan. Dus in principe elke week 1 als het moet. 5 op rij gehaald zo. Voornamelijk Udemy wel, en bij John kijk ik dan stukjes die ik nog niet goed snap.

• YaYo86
Fewture schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:24:
[...]

Ik kijk gewoon elke dag wat. Paar uurtjes. Telt flink op hoor. En daarnaast zelf pielen, dat scheelt ook met je energie en het blijft plakken dan. Filmpje op pauze, proberen, etc. Doe ongeveer een week over een examen dan. Dus in principe elke week 1 als het moet. 5 op rij gehaald zo. Voornamelijk Udemy wel, en bij John kijk ik dan stukjes die ik nog niet goed snap.
Zo doe ik het ook ongeveer ja.

• MOOS
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01-06 08:06
G.Scholtens schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:20:
[...]

Maar hoe lang ga je dan door. compleet dagdeel / dag? Of paar uurtjes.
Op dit tempo ben ik wel 60 uur bezig en dan heb ik alleen maar filmpjes gekeken. 8)7
Dat is niet erg efficient. Sowieso zou ik YT filmpjes niet als basis gebruiken. Veel informatie is achterhaald en soms zelfs incorrect.

Het lezen van het materiaal voor AZ-900 op learn.microsoft.com kost ongeveer 6 uur. Tel daar optioneel 6 uur bij op voor de webinar met gratis examen voucher en ben je met 12 uur klaar.

[Voor 0% gewijzigd door MOOS op 06-04-2023 13:58. Reden: Typo]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 11:23
Toevallig kwam ik vandaag dit overzicht tegen met legale oefen examens:
Here

Ik kwam er nu achter dat ik nog een voucher had voor een gratis examen voor MS-700 (Teams). Maar doe er helaas te weinig mee, dan het dagelijks gebruik van een aantal belletjes en meetings. Achterkant van de applicatie zit helaas niet dagelijks in. Neemt niet weg dat ik wel graag wil slagen voor het examen. Alleen ik ben opzoek naar de juiste oefen stof, de Learn pages van MS heb ik al gehad. Maar door het maken van het bovenstaande oefen examen kom ik er achter dat mijn kennis dusdanig laag is, dat ik nog flink aan de bak moet. Nu zie ik hier in het topic deze udemy voorbij komen: MS-700 Managing Microsoft Teams Training & Lab Simulations (John Christopher). Alleen deze is geupdate in april en ik zie op de site van MS, dat hij is aangepast in mei. Nu vraag ik mij af, hoeveel is er gewijzigd en heeft het zin om deze cursus te volgen of kan ik beter ander materiaal gebruiken? Zo ja wat raden jullie aan?

Gelukkig hebben we nu toegang tot ESI van MS, dus hebben we korting voor een eventuele herkansing. Alleen hier staat verder geen oefen materiaal op dan de learn van MS zelf...

• HKLM_
Chris89 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 22:23:
Toevallig kwam ik vandaag dit overzicht tegen met legale oefen examens:
Here

Ik kwam er nu achter dat ik nog een voucher had voor een gratis examen voor MS-700 (Teams). Maar doe er helaas te weinig mee, dan het dagelijks gebruik van een aantal belletjes en meetings. Achterkant van de applicatie zit helaas niet dagelijks in. Neemt niet weg dat ik wel graag wil slagen voor het examen. Alleen ik ben opzoek naar de juiste oefen stof, de Learn pages van MS heb ik al gehad. Maar door het maken van het bovenstaande oefen examen kom ik er achter dat mijn kennis dusdanig laag is, dat ik nog flink aan de bak moet. Nu zie ik hier in het topic deze udemy voorbij komen: MS-700 Managing Microsoft Teams Training & Lab Simulations (John Christopher). Alleen deze is geupdate in april en ik zie op de site van MS, dat hij is aangepast in mei. Nu vraag ik mij af, hoeveel is er gewijzigd en heeft het zin om deze cursus te volgen of kan ik beter ander materiaal gebruiken? Zo ja wat raden jullie aan?

Gelukkig hebben we nu toegang tot ESI van MS, dus hebben we korting voor een eventuele herkansing. Alleen hier staat verder geen oefen materiaal op dan de learn van MS zelf...
Je kan op de MS-700 pagina zien wat de huidige status is van wat ze verwachten vanaf 1 mei. Onder Change log staat een tabel met april vs mei :)

https://learn.microsoft.c...urces/study-guides/ms-700

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-06 14:27
AZ-900 in de pocket, op naar AZ-104.

Wat raden jullie eventueel aan na 104?

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Bandicool schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 07:57:

Dat ligt er maar net aan wat je rol en functie is.
Meer naar de platform / architect hoek? AZ-305. Wil je meer met networking doen? AZ-700. Wil je me meer de security kant op? AZ-500. En zo zijn er nog wat meer :p

• Bandicool
ralpje schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 08:17:
[...]

Dat ligt er maar net aan wat je rol en functie is.
Meer naar de platform / architect hoek? AZ-305. Wil je meer met networking doen? AZ-700. Wil je me meer de security kant op? AZ-500. En zo zijn er nog wat meer :p
Ah sorry had even wat meer informatie moeten geven haha. Meer richting platform/architect kant op :) Dus AZ-305.

• Buizerd__NL
Bandicool schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 07:57:

Gefeliciteerd! Hoe was die?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bandicool schreef op zondag 16 april 2023 @ 08:37:
[...]

Ah sorry had even wat meer informatie moeten geven haha. Meer richting platform/architect kant op :) Dus AZ-305.
Dan moet je wel, want de 104 is tegenwoordig een prereq om de 305 te kunnen doen ;)

* The Eagle ook net gestart met az104, exact om die reden. Werk gelukkig al een jaar of 5 met Azure in architectuur rollen, dat scheelt ;)
Training bij whizlabs gekocht, 24 euro (met 50% kortingscode). Kwalitatief vooralsnog zoals ik ze van hen gewend ben, dus inhoudelijk prima.

Waar ik wel tegenaan loop is dat het synthesized text lijkt te zijn, maakt het heel lastig goed te volgen. Iemand anders die ervaring ook?
(En nee, ligt niet aan mijn laptop of browser, willekeurige browser op een klantlaptop van een collega gaf zelfde effect).

[Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 16-04-2023 16:17]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• HKLM_
The Eagle schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:13:
[...]

Dan moet je wel, want de 104 is tegenwoordig een prereq om de 305 te kunnen doen ;)

* The Eagle ook net gestart met az104, exact om die reden. Werk gelukkig al een jaar of 5 met Azure in architectuur rollen, dat scheelt ;)
Training bij whizlabs gekocht, 24 euro (met 50% kortingscode). Kwalitatief vooralsnog zoals ik ze van hen gewend ben, dus inhoudelijk prima.

Waar ik wel tegenaan loop is dat het synthesized text lijkt te zijn, maakt het heel lastig goed te volgen. Iemand anders die ervaring ook?
(En nee, ligt niet aan mijn laptop of browser, willekeurige browser op een klantlaptop van een collega gaf zelfde effect).
Werkt die lab omgeving van hun een beetje goed?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

HKLM_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:36:
[...]

Werkt die lab omgeving van hun een beetje goed?
Geen idee eerlijk gezegd. Enerzijds nog niet bij een lab aangekomen, anderzijds heb ik een eigen unlimited subscription van mijn werkgever, dus niet heel relevant voor me. Maar als ik er toe kom zal ik het melden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• kalenderjaar
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:31
[...]

Toch eigenlijk best stom dat je az-104 van tevoren moet doen. Ik was zelf gelukkig op tijd (az-303 en 304 gedaan). Maar als developer had ik liever gezien dat je kon kiezen tussen az-104 of az-204 als prereq. Vooral omdat 104 meer over systeembeeheer gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

kalenderjaar schreef op zondag 16 april 2023 @ 23:43:
[...]

Toch eigenlijk best stom dat je az-104 van tevoren moet doen. Ik was zelf gelukkig op tijd (az-303 en 304 gedaan). Maar als developer had ik liever gezien dat je kon kiezen tussen az-104 of az-204 als prereq. Vooral omdat 104 meer over systeembeeheer gaat.
Dat probleem heb ik ook ja. Ik zit vnl op data (solution) architectuur. Prima dat je een stukje basis mee wilt geven, maar als ik een resource group of een AAD wil hebben dan meld ik dat gewoon en mag een van de engineers het oppikken :P
Wat dat betreft hoop ik dat er ooit nog eens iets komt als een DP-305 ofzo. Maar dan wel eentje waarbij er niet op Synapse of Cosmos DB gefocust wordt, maar ook flink Databricks. Alleen gaat MS dat laatste nooit doen, want dan gooien ze hun eigen glazen in ;)

• HKLM_
The Eagle schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:50:
[...]

Dat probleem heb ik ook ja. Ik zit vnl op data (solution) architectuur. Prima dat je een stukje basis mee wilt geven, maar als ik een resource group of een AAD wil hebben dan meld ik dat gewoon en mag een van de engineers het oppikken :P
Maar jouw werkwijze past helemaal niet in de DevSecOps waarbij je dus de kennis en rechten (Via PIM/IAM) om dit soort dingen gewoon zelf te doen.

Als Development voor iedere scheet (lees resource group) een ticket moet aanmaken waarbij een engineer dit gaan oppakken dan is je inrichting niet de beste :+ Uiteindelijk wil je dat gewoon geautomatiseerd hebben en dat kan prima met Azure alleen moet je het wel inrichten en de mensen de juiste kennis geven.

[Voor 10% gewijzigd door HKLM_ op 17-04-2023 11:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

HKLM_ schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:24:
[...]

Maar jouw werkwijze past helemaal niet in de DevSecOps waarbij je dus de kennis en rechten (Via PIM/IAM) om dit soort dingen gewoon zelf te doen.

Als Development voor iedere scheet (lees resource group) een ticket moet aanmaken waarbij een engineer dit gaan oppakken dan is je inrichting niet de beste :+ Uiteindelijk wil je dat gewoon geautomatiseerd hebben en dat kan prima met Azure alleen moet je het wel inrichten en de mensen de juiste kennis geven.
Ligt ook sterk aan het type development / engineering natuurlijk (C# coding, data engineering, IaC). En ook zeker aan de inrichting van je organisatie. Of een engineer een RG nou via een eigen portal doet of ie hem zelf danwel via een pipeline provisioned maakt me niet zo heel veel uit. There are many ways ;)
Maar snap je punt :)

Overigens t.a.v. die Whizlabs sandboxes: Zie dat je er 10 USD per maand voor kwijt bent. Beetje onzinnig gezien mijn subscriptie van de zaak, dus niet getest :)

[Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 17-04-2023 16:14]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

[...]

Het is geen keiharde prereq, je mag prima het examen doen zonder eest de AZ-104 gedaan te hebben.
Als je het officiΓ«le titeltje wilt van Microsoft, dan moet je hem wel combineren met de AZ-104.

En, in mijn ervaring, is de AZ-104 ook wel een goed startpunt om de AZ-305 te kunnen doen. Ik zou zeker adviseren om die route te volgen.

• The Eagle

The Eagle

ralpje schreef op maandag 17 april 2023 @ 20:00:
[...]

Het is geen keiharde prereq, je mag prima het examen doen zonder eest de AZ-104 gedaan te hebben.
Als je het officiΓ«le titeltje wilt van Microsoft, dan moet je hem wel combineren met de AZ-104.

En, in mijn ervaring, is de AZ-104 ook wel een goed startpunt om de AZ-305 te kunnen doen. Ik zou zeker adviseren om die route te volgen.
Ik zit consultancy, dus titeltje is wel gewenst ;)
Nu bijna halverwege de training videos van de 104 en heb nog niet heel veel nieuws gehoord, hooguit wat spul wat een beetje was weggezakt. Maar de examenvragen zullen ongetwijfeld lastiger zijn :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bandicool
Buizerd__NL schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:12:
[...]

Gefeliciteerd! Hoe was die?
Prima te doen. had hem zwaarder verwacht.

• Ray187
Poahhh na 3-4 maanden veel lezen, veel uitproberen en uitzoeken, zojuist geslaagd voor

AZ-140 Azure virtual desktop *O*

Ik heb voorheen altijd gebruik gemaakt van VMhost en Citrix\Xenapps, dus dit was toch weer even schakelen.

860 punten, niet bijzonder goed gescoord, maar voldoende kennis opgedaan weer.

Na de zomer vakantie de volgende. Ik twijfel nog steeds of ik MS-102 ga doen, de inhoudt vind ik super leuk, interessant en hier werk ik bijna dagelijks mee.

MS-700 staat ook nog op mijn wensenlijst, aangezien er in mijn team niemand veel kennis van heeft. Ja de Admin pagina van teams, mjah ik ga er vanuit dat het examen wel wat dieper gaat.

• Buizerd__NL
Kunnen jullie ook niet registeren bij Microsoft Virtual Training Days?
Bij registeren van event blijft de pagina blanco. Alle internet browsers geprobeerd als op iPhone en laptop. :'(

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-06 08:19

Ik gebruik Pluralsight, veel beter om te studeren dan Youtube (is wel betalend).

s'morgens kijk ik 1 uur voor mijn werk en s'avonds nog 1 uur.

waardoor ik op een werkweek 10 uur studeer.

• Ray187
Buizerd__NL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:34:
Kunnen jullie ook niet registeren bij Microsoft Virtual Training Days?
Bij registeren van event blijft de pagina blanco. Alle internet browsers geprobeerd als op iPhone en laptop. :'(
Same here, met chrome en Edge

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 11:23
Potvedorie na jaren voor het eerst een examen niet kunnen maken (AZ-400), omdat de Vue applicatie zo traag is al het maar kan... Meerdere keren een nieuwe sessie opgestart door support, maar mocht niet baten. Nu hebben ze een case aangemaakt om het issue verder uit te zoeken. Heeft er iemand ervaring mee hoe dat precies gaat?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:55
Heb vernomen dat MS-500 gaat verdwijnen.

En recentelijk SC-100 gehaald, lijkt een beetje op AZ-305 maar dan focus op Microsoft Cybersecurity Architectuur. Vond het wel een leuk examen maar bij sommige vragen had ik wel waarom zit dat in een architect examen.

• HKLM_
Turdie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:28:
Heb vernomen dat MS-500 gaat verdwijnen.

En recentelijk SC-100 gehaald, lijkt een beetje op AZ-305 maar dan focus op Microsoft Cybersecurity Architectuur. Vond het wel een leuk examen maar bij sommige vragen had ik wel waarom zit dat in een architect examen.
MS-500 vinden ze eigenlijk overbodig als ik het goed begrijp.
Skills for security administrators are included on certifications like Microsoft Certified: Security Operations Analyst Associate (Exam SC-200), Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate (Exam SC-300), and Microsoft Certified: Information Protection Administrator Associate (Exam SC-400), each reflecting the depth of knowledge for its particular specialization.

• Turdie
Net deze site ontdekt
Aka.ms/pathways

Staat per rol het certificaat pad

Misschien in de TS

[Voor 3% gewijzigd door Turdie op 27-04-2023 22:49]

• SmΓ©agol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 23:43

SmΓ©agol

Master of Mayhem

Beetje rare vraag, maar volgens mij kan ik één van deze certificaten via het stap budget proberen te halen.
Ik heb een half jaar terug een beetje mogen proeven van Power BI, en zat o.a. die Power Fundamentals (PL-900) te overwegen, maar vraag me af hoeveel zin heeft. Dit is een vraag waar meer context voor nodig is en waar ik me beter in moet verdiepen, maar stap-budget wordt blijkbaar weer afgeschaft en je moet je morgen aanmelden, dus ik neem genoegen met globale antwoorden. Ik hou me nu soort van administratief bezig, heb meerdere interesses, en ik weet niet of die vervolg cursussen er in zitten (zeker bij gebrek aan een stap budget). Iemand commentaar?

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HKLM_
SmΓ©agol schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:51:
Beetje rare vraag, maar volgens mij kan ik één van deze certificaten via het stap budget proberen te halen.
Ik heb een half jaar terug een beetje mogen proeven van Power BI, en zat o.a. die Power Fundamentals (PL-900) te overwegen, maar vraag me af hoeveel zin heeft. Dit is een vraag waar meer context voor nodig is en waar ik me beter in moet verdiepen, maar stap-budget wordt blijkbaar weer afgeschaft en je moet je morgen aanmelden, dus ik neem genoegen met globale antwoorden. Ik hou me nu soort van administratief bezig, heb meerdere interesses, en ik weet niet of die vervolg cursussen er in zitten (zeker bij gebrek aan een stap budget). Iemand commentaar?
De 900 series zijn al gratis te halen door het volgens van de e-learning en het volgens van een MVTD :)

• SmΓ©agol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 23:43

SmΓ©agol

Master of Mayhem

Ik had al me bedenkingen bij een 1-daagse cursus. Ik ga me in die e-learnings verdiepen en dan iets anders kiezen voor dat stap budget.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:42
SmΓ©agol schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:57:
Ik had al me bedenkingen bij een 1-daagse cursus. Ik ga me in die e-learnings verdiepen en dan iets anders kiezen voor dat stap budget.
Als je nog de mogelijkheid om iets met dat STAP-budget te doen, dan zou ik eerder kijken naar een certificering op Intermediate of Advanced niveau. Dat zijn toch wel de trajecten waar dit soort cursussen meer tot hun recht komen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

SmΓ©agol schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:51:
Stap voor een MS cert is complete onzin. Ga naar whizlabs of acloudguru, en voor onder de 50 euro heb je een prima training, sandbox omgeving en proefexamens. Overleggen met je werkgever of je die mag declareren, mag eigenlijk geen issue zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zit hier ook naar te kijken, altijd leuk om een beta examen af te nemen, inmiddels al 3x gedaan.
Leuk om bij de eerste paar 100 te zitten, weet je zeker dat je geen braindumps kunt gebruiken ;-)

Maar nog niets gezien van de beta examens, als er nieuws is verwacht ik dat het hier: https://techcommunity.mic...g/bg-p/MicrosoftLearnBlog gepost zal worden...

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HKLM_
ZeRoC00L schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:33:
[...]

Zit hier ook naar te kijken, altijd leuk om een beta examen af te nemen, inmiddels al 3x gedaan.
Leuk om bij de eerste paar 100 te zitten, weet je zeker dat je geen braindumps kunt gebruiken ;-)

Maar nog niets gezien van de beta examens, als er nieuws is verwacht ik dat het hier: https://techcommunity.mic...g/bg-p/MicrosoftLearnBlog gepost zal worden...
Beta examens komen volgens mij 2 mei :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
HKLM_ schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:56:
[...]

MD-102 2 mei
MS-102 3 mei
(staat er nu op de pagina's bij de betreffende examens)

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robroy1998
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:44
De beta-periode loopt tot en met eind juli.

bron : YouTube: My MS-100 course is updated for MS-102 support (John Christopher)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
MD-102 is beschikbaar voor registratie:

https://techcommunity.mic...dministrator/ba-p/3500868

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster
HKLM_ schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:56:
[...]

Ik heb ook maar weer eens een beta examen gepland. De MD-102 gaan we morgen maar eens ff doen. Ik heb de voorgangers jaren geleden al eens gedaan, dus op zich voegt de MD-102 niet zo heel veel toe qua certificeringen (eigenlijk helemaal niets). :z

Eh, ik lees zelfs dat ik het examen beter niet kan doen :?
If you’ve already earned the Microsoft 365 Certified: Modern Desktop Administrator Associate certification, do not take this beta exam. Your Modern Desktop Administrator Associate certification will be renamed the Endpoint Administrator Associate certification when it becomes available.

[Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 03-05-2023 16:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HKLM_
TheVMaster schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:05:
[...]

Ik heb ook maar weer eens een beta examen gepland. De MD-102 gaan we morgen maar eens ff doen. Ik heb de voorgangers jaren geleden al eens gedaan, dus op zich voegt de MD-102 niet zo heel veel toe qua certificeringen (eigenlijk helemaal niets). :z

[...]
Het heeft 0 meerwaarde voor je, je MD-100 en MD-101 titel wordt hernoemd naar de titel van MD-102

Wel mooi dat je op die manier up to date blijft :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:25

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

TheVMaster schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:05:
[...]

[...]
:P Hoeft ook niet, je moet alleen je huidige gewoon verlengen.
(Maar wordt sowieso vanzelf al in Juli omgezet naar de nieuwe)

*Eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je zakt voor een certificaat die je eigenlijk al hebt :+
Trekken ze die dan in?

[Voor 10% gewijzigd door RazorX4 op 03-05-2023 19:54]

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheVMaster
HKLM_ schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Het heeft 0 meerwaarde voor je, je MD-100 en MD-101 titel wordt hernoemd naar de titel van MD-102

Wel mooi dat je op die manier up to date blijft :+
I know, ach ik doe al een aantal jaren de renewal.

• TheVMaster
RazorX4 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 19:53:
[...]

:P Hoeft ook niet, je moet alleen je huidige gewoon verlengen.
(Maar wordt sowieso vanzelf al in Juli omgezet naar de nieuwe)

*Eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je zakt voor een certificaat die je eigenlijk al hebt :+
Trekken ze die dan in?
Verwacht het niet, want ik heb hem al gehaald...hoop ik. O-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Turdie
Prove your expert skills: Take Exam MS-102: Microsoft 365 Administrator (beta)

The Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert certification will be renamed the Microsoft 365 Certified: Administrator Expert certification. The updated certification name more closely aligns with current workplace opportunities, and it better fits the scope of work, since the role and skills apply to organizations of all sizes. The expert level remains in place, as do the current prerequisite certifications.

If you’ve already earned the Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert certification, do not take this beta exam. Your Enterprise Administrator Expert certification will be renamed the Administrator Expert certification when it becomes available.

[Voor 100% gewijzigd door Turdie op 04-05-2023 11:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
Net de Exam Readiness zone ontdekt, voorbeeld AZ-305
https://learn.microsoft.c...diness-zone/?terms=az-305

https://learn.microsoft.c...-solutions-segment-1-of-4

[Voor 37% gewijzigd door Turdie op 04-05-2023 11:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:25

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Turdie schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:06:
Prove your expert skills: Take Exam MS-102: Microsoft 365 Administrator (beta)

The Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert certification will be renamed the Microsoft 365 Certified: Administrator Expert certification. The updated certification name more closely aligns with current workplace opportunities, and it better fits the scope of work, since the role and skills apply to organizations of all sizes. The expert level remains in place, as do the current prerequisite certifications.

If you’ve already earned the Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert certification, do not take this beta exam. Your Enterprise Administrator Expert certification will be renamed the Administrator Expert certification when it becomes available.
:P Verschillen BETA examens veel van de normale?
Als in, is de kans groter het te halen in BETA of verschilt dat per keer.. :+
(Heb MS-102 over 1,5 week)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
RazorX4 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:06:
[...]

Als het een heel nieuw examen is, dan is de kans om te slagen wellicht wat kleiner. Want als het een doorontwikkeling is van een ouder examen kan je meestal op basis van het oude materiaal een end komen.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
RazorX4 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:06:
[...]

Dat is hier wel vaker uitgelegd, en eigenlijk is het tegen de NDA om daar in detail op in te gaan, dus ik ben voorzichtig wat ik daarover deel, dus moet het een beetje high level houden.
Beta examens hebben als de doel de gemaakte vragen te valideren op echte kandidaten, dus er wordt verwacht dat je comments geeft op vragen waaraan je twijfelt.
De verschillen zijn dat het soms maanden kan duren voordat je de score binnen hebt. Meestal wel met korting. En dat er vaak nog niet materiaal of cursussen zijn dus je moet lenen op de documentatie of ervaring.
Ook op de Microsoft Learn blogs vindt je veel uitleg over beta examens.

https://learn.microsoft.com/en-us/certifications/beta-exams

Mocht je specifieke vragen hebben over beta examens dan raad ik ook altijud om te tweeten naar LibertyMunson, zei is binnen Microsoft Learning al jaren lang de drijvende kracht achter de beta examens.

Succes met MS-102!

[Voor 38% gewijzigd door Turdie op 07-05-2023 01:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Turdie
paella schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:18:
[...]

Als het een heel nieuw examen is, dan is de kans om te slagen wellicht wat kleiner. Want als het een doorontwikkeling is van een ouder examen kan je meestal op basis van het oude materiaal een end komen.
Ik had altijd het idee dat de kans van slagen groter is, omdat de vragen die je krijgt meer is meestal 70-80 vs 45/50. Maar wellicht hebben ze daar het scoring model ook op aangepast en het gewicht in de scoring van een vraag ;)

[Voor 11% gewijzigd door Turdie op 07-05-2023 01:46]

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• HKLM_

Nieuwe Microsoft Learn Cloud Skills Challenge aankomend.

Reach your potential with a new Microsoft Learn Cloud Skills Challenge! Sharpen, expand and discover new skills and earn a free Microsoft Certification exam by completing any one of the eight unique collections on Microsoft Learn. The challenge begins when Microsoft Build kicks-off on May 23, but you can preview the topics and sign up now to avoid missing a beat.
The Microsoft Learn Cloud Skills Challenge starts May 23, 2023 at 4:00 PM (16:00) UTC and ends on June 20, 2023 at 4:00 PM (16:00) UTC

Rules:
https://www.microsoft.com.../build/officialrules/2023

Examens die via de kortings voucher behaald kunnen worden:

AI-900: Microsoft Azure AI Fundamentals
AZ-104: Microsoft Azure Administrator
AZ-204: Developing Solutions for Microsoft Azure
AZ-305: Designing Microsoft Azure Infrastructure Solutions
AZ-400: Designing and Implementing Microsoft DevOps Solutions
DP-420: Designing and Implementing Cloud-Native Applications Using Microsoft Azure Cosmos DB
PL-400: Microsoft Power Platform Developer

Daarnaast loopt er nog iets anders:

Uitdaging voor Microsoft Cloud-vaardigheden '30 dagen om het te leren'

Link: https://developer.microso...ffers/30-days-to-learn-it
'30 dagen om het te leren' kan u helpen vaardigheden op te doen en u voor te bereiden op Microsoft-certificeringen voor AI, DevOps, Microsoft 365, low code, IoT, datawetenschap, cloudontwikkeling en meer. Selecteer hieronder uw uitdaging, ga aan de slag met leermodules en wissel ideeΓ«n uit met collega's via een wereldwijd community-forum.
Modules:
Azure Network Engineer
Azure Data Fundamentals
Azure Database Administrator
Information Protection Administrator
Windows Server Hybrid Administrator
Azure Cosmos DB Developer
Azure Virtual Desktop Fundamentals
Designing Azure Infrastructure Solutions
Microsoft 365 Developer
Java on Azure Developer
Azure Developer
DevOps Engineer
Power Platform App Maker
Azure Synapse Analytics
Azure Data Scientist

Voltooi uw uitdaging in dertig dagen om in aanmerking te komen voor een korting van 50 procent op de kosten van een Microsoft-certificeringsexamen. Gebruiksvoorwaarden
Limiet is één (1) voucher per persoon per zes (6) maanden.
Examens die mee doen:

Exam DP-900: Microsoft Azure Data Fundamentals
Exam AZ-700: Designing and Implementing Microsoft Azure Networking Solutions
Exam DP-300: Administering Microsoft Azure SQL Solutions
Exam SC-400: Microsoft Information Protection Administrator
Exam AI-900: Microsoft Azure AI Fundamentals
Exam DP-100: Designing and Implementing a Data Science Solution on Azure
Exam AZ-204: Developing Solutions for Microsoft Azure
Exam MS-600: Building Applications and Solutions with Microsoft 365 Core Services
Exam PL-100: Microsoft Power Platform App Maker
Exam AZ-305: Designing Microsoft Azure Infrastructure Solutions
Exam AZ-400: Designing and Implementing Microsoft DevOps Solutions
Exam AZ-204: Developing Solutions for Microsoft Azure
Exam MS-600: Microsoft 365 Certified: Developer Associate
Exam DP-203: Data Engineering on Microsoft Azure
Exam AZ-140: Configuring and Operating Microsoft Azure Virtual Desktop
Exam DP-420: Designing and Implementing Cloud-Native Applications Using Microsoft Azure Cosmos DB
Exam AZ-800: Administering Windows Server Hybrid Core Infrastructure
Exam AZ-801: Configuring Windows Server Hybrid Advanced Services

[Voor 107% gewijzigd door HKLM_ op 09-05-2023 20:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Buizerd__NL
.

[Voor 116% gewijzigd door Buizerd__NL op 09-05-2023 21:18]

Pagina: 1 ... 96 97 98 Laatste

Let op:
Eventuele aanvullingen en wijzigingen voor de TS kunnen vanaf zowel via DM of e-mail naar TheVMaster.

Het praten over of het verwijzen/linken naar VCE/ETE bestanden en/of braindump sites is niet toegestaan. Deze reacties worden dan ook zonder pardon verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee