[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 76 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:49
Wes88 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:38:
[...]

Mocht jij eens MD-101 gaan doen dan ben ik benieuwd welk soort vragen je krijgt. Ik wil binnenkort een poging doen om MD-100 en MD-101 te gaan halen maar weet totaal niet wat ik kan verwachten. Blijf het een aparte gedachte vinden dat ze op zulk soort onderwerpen meerkeuze vragen kunnen geven. Ik was altijd in de veronderstelling dat je een lab voor je neus krijgt met een x-aantal opdrachten.
Sorry als het allemaal onwetend overkomt, het zijn mijn eerste Microsoft examens.
Die Lab's hebben ze wel maar momenteel alleen bij de MOS examens. Mijn MOS sharepoint was één groot lab waar je flink door moest werken om het binnen de tijd af te krijgen... Het examen is wel allemaal meerkeuze maar er zijn verschillende vragen types het is niet allemaal a,b,c Kijk maar eens op Exam formats and question types (met video uitleg) Microsoft gebruikt 8 soorten question types.

Exam and questions samples
Active screen
Best answer
Build list
Case studies
Drag and drop
Hot area
Multiple choice
Repeated answer choices
Short answer

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 11-04-2019 08:46 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wes88 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:38:
[...]

Mocht jij eens MD-101 gaan doen dan ben ik benieuwd welk soort vragen je krijgt. Ik wil binnenkort een poging doen om MD-100 en MD-101 te gaan halen maar weet totaal niet wat ik kan verwachten. Blijf het een aparte gedachte vinden dat ze op zulk soort onderwerpen meerkeuze vragen kunnen geven. Ik was altijd in de veronderstelling dat je een lab voor je neus krijgt met een x-aantal opdrachten.
Sorry als het allemaal onwetend overkomt, het zijn mijn eerste Microsoft examens.
Allemaal meerkeuze vragen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iTmen79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27
Hi allemaal,

Gisteren 70-740 gehaald! Met 708 punten maar dus wel gewoon in één keer gehaald.
Ik vond hem best lastig en ik had echt even de tijd nodig.

Ik ga nu voor 70-741, deze lijkt mij nog lastiger maar het gaat me lukken!
Alle tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Groet, T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Tylen schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:50:
[...]

Allemaal meerkeuze vragen.
Dan ga ik maar eens op zoek naar een oud Windows oefenexamen, ben benieuwd hoe dit er precies uit komt te zien. Bij ITIL kon ik mij er nog iets bij voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Wes88 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:18:
[...]

Dan ga ik maar eens op zoek naar een oud Windows oefenexamen, ben benieuwd hoe dit er precies uit komt te zien. Bij ITIL kon ik mij er nog iets bij voorstellen :)
kijk eens bij measureup.com daar kan je officiële Practice Test aanschaffen van microsoft.
Ze hebben ook een demo beschikbaar: Hier die van windows 10 dan heb je vast een idee zoals je graag wilt. (Staat helemaal onderaan)

[ Voor 23% gewijzigd door HKLM_ op 11-04-2019 13:08 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
iTmen79 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:26:
Hi allemaal,

Gisteren 70-740 gehaald! Met 708 punten maar dus wel gewoon in één keer gehaald.
Ik vond hem best lastig en ik had echt even de tijd nodig.

Ik ga nu voor 70-741, deze lijkt mij nog lastiger maar het gaat me lukken!
Alle tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Groet, T.
Hoe heb je hier voor geleerd? Ik ben twee weken geleden gezakt met 670 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
HKLM_ schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:06:
[...]

kijk eens bij measureup.com daar kan je officiële Practice Test aanschaffen van microsoft.
Ze hebben ook een demo beschikbaar: Hier die van windows 10 dan heb je vast een idee zoals je graag wilt. (Staat helemaal onderaan)
Dankjewel! Ik ga er meteen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff_J
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-05-2024
wjsiebes91 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:14:
[...]

Hier ook deze week 70-740 gedaan en 1e keer geslaagd met 788 score.
Ik heb geleerd d.m.v. het lezen van het exam ref boek van microsoft + pluralsight training en zelf het e.a. proberen. Ik kreeg met name veel vragen over implementing high availability. Tevens heb ik bij het examen een oefen examen geboekt en deze van te voren gedaan.

Hierna maar eens kijken voor MD-101.. helaas is het boek nog niet uit :(

[ Voor 6% gewijzigd door Jeff_J op 11-04-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exeavo
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-03 12:58
ppbruins schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:38:
[...]

Heeft het nog wel zin om de 70-346 te doen:

Existing 70-346: Managing Office 365 Identities and Requirements exam is retired March 31, 2019
Examen is niet retired, is verlengd tot 31 April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTmen79
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27
wjsiebes91 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:14:
[...]

Hi,

Ik heb CBT Nuggets gekeken en daar aantekeningen bij gemaakt, daarnaast heb ik zelf ook dingen zelf nagemaakt op de computer.
Daarnaast heb ik ook de Exam Ref (ebook) gelezen en aantekeningen bij gemaakt en toegevoegd aan de aantekeningen van de CBT Nuggets.
Daarnaast hield ik een apart document bij met alle PowerShell commandos die langskwamen.
Frusterend is het wel een beetje dat je niet zo heel veel vragen over de exacte commandos krijgt, maar door het maken van dat powershell document krijg je wel gevoel hoe de commando's over het algemeen in elkaar zitten.
Ik heb niet zoveel aandacht besteed aan containers; dat telt ook niet zoveel mee.
Maar des de meer aandacht aan "High Availability" en "Hyper-V".
Het is ook fijn als je weet hoe de vraagstelling bij examens zijn, daarbij helpen de oefen examens van Measureup goed bij.
En als laatste: hou de tijd in de gaten, ik had echt de tijd wel nodig.

Groet en succes de volgende keer!, T.

[ Voor 5% gewijzigd door iTmen79 op 12-04-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:32
Exeavo schreef op donderdag 11 april 2019 @ 21:06:
[...]

Examen is niet retired, is verlengd tot 31 April.
en na 31 april dan wel retired :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:24
Eerste oefenexamens komen online voor MS-100:
https://www.udemy.com/ms-...d-services-practice-test/

Ik weet niet of dit geldige examens zijn of dat deze examens gelekt zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
ppbruins schreef op Friday 12 April 2019 @ 11:23:
[...]

en na 31 april dan wel retired :?
Tja..wel raar, want 31 april bestaat natuurlijk helemaal niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
JackSparrow schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:36:
[...]

Tja..wel raar, want 31 april bestaat natuurlijk helemaal niet :9
Scherp! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:25
Zojuist MS-100 gehaald... had het geluk dat ik vorig jaar MCSA Office 365 ook gehaald had. Groot deel van de stof komt overeen.

Voor het eerst een proctored exam... tis wel een gedoe zeg, halve kamer leegruimen, tijdens examen kreeg ik commentaar dat ik met mijn hand aan mijn gericht zat. Je gaat onderhand meer op je houding letten dat op het examen. Ik slaap ook altijd slecht voor een examen, wie herkent dat? Ik kan het nog zo goed leren, om 1 of andere reden slaap ik altijd ruk voor een examendag.
En er zat nog een technische fout in 1 van de vragen. Je moest 3 opties selecteren uit een screenshot, maar wat ik ook koos, de status van de vraag bleef staan op "unanswered". Of ik nu 1,2,3,4,5 opties koos maakte niet uit. Ik heb het in de comments vermeld.

Geven jullie commentaar door op vragen? Ik wel als ze onduidelijk zijn of fouten bevatten.\

Op naar de MS-101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
segil schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:33:
Zojuist MS-100 gehaald... had het geluk dat ik vorig jaar MCSA Office 365 ook gehaald had. Groot deel van de stof komt overeen.

Voor het eerst een proctored exam... tis wel een gedoe zeg, halve kamer leegruimen, tijdens examen kreeg ik commentaar dat ik met mijn hand aan mijn gericht zat. Je gaat onderhand meer op je houding letten dat op het examen. Ik slaap ook altijd slecht voor een examen, wie herkent dat? Ik kan het nog zo goed leren, om 1 of andere reden slaap ik altijd ruk voor een examendag.
En er zat nog een technische fout in 1 van de vragen. Je moest 3 opties selecteren uit een screenshot, maar wat ik ook koos, de status van de vraag bleef staan op "unanswered". Of ik nu 1,2,3,4,5 opties koos maakte niet uit. Ik heb het in de comments vermeld.

Geven jullie commentaar door op vragen? Ik wel als ze onduidelijk zijn of fouten bevatten.\

Op naar de MS-101.
Gefeliciteerd! Ik ben bezig met de studie voor de MS-100 en de MS-101. Wat voor'n vragen kan ik verwachten? Richt mij vooral op het opzetten van een Tenant, Azure en PowerShell commando's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
MS-300/301/302 (SharePoint/Teamwork) zijn uit beta. Dan zal de uitslag van de beta vast weer snel volgen.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Aangezien er nog weinig informatie voor MD-100 en MD-101 beschikbaar is zal ik eerst voor mijn Windows Server 2016 certificaten gaan.

Heeft iemand nog handig oefenmateriaal? De welbekende nuggets heb ik ondertussen al op mijn pc staan.

(Als dit in een ander topic moet, vanwege Server 2016, dan hoor ik het graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wes88 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:50:
Aangezien er nog weinig informatie voor MD-100 en MD-101 beschikbaar is zal ik eerst voor mijn Windows Server 2016 certificaten gaan.

Heeft iemand nog handig oefenmateriaal? De welbekende nuggets heb ik ondertussen al op mijn pc staan.

Volgens mij heeft Pluralsight ook wat online video cursussen voor 2016:
https://www.pluralsight.c...indows-server-2016-70-740
https://www.pluralsight.c...indows-server-2016-70-741
https://www.pluralsight.c...indows-server-2016-70-742
https://www.pluralsight.c...indows-server-2016-70-743 (alleen als je al mcsa 2012 bent)

En daarnaast heb je ook nog dit:
https://www.bol.com/nl/p/...-3-pack/9200000073033671/

[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 17-04-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Iemand tips voor de AZ-500?
Ik heb wel al wat study guides gevonden met links naar de doc pagina's van Microsoft, maar dat is wel serieus veel leesvoer op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remonhendriksen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-08-2021

Hoi Wes. Ik weet dat je op bijvoorbeeld Icttrainingen.nl proefexamens, virtuele labs en inhoudelijk goede training kunt volgen. Misschien kan je daar een kijkje nemen.

Verder is er natuurlijk ook al veel op Youtube te vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:24

Kijk eens hier onder:
Daar staat genoeg materiaal volgens mij?
En is ook nog eens het nieuwe materiaal.
HKLM_ schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:36:
Heeft iemand hier ervaring met de courses die op openedx.microsoft.com staan?
https://openedx.microsoft...+MS-900.1+2019_T2/course/
Ik wil graag: Microsoft 365 Fundamentals gaan doen maar vraag mij af of dit voldoende is.

[...]

Hij heeft inderdaad best veel links naar de courses op openedx.microsoft.com hieronder maar een lijst :D

AZ-100: Microsoft Azure Infrastructure and Deployment
AZ-101: Microsoft Azure Integration and Security

AZ-200: Microsoft Azure Developer Core Solutions
AZ-201: Microsoft Azure Developer Advanced Solutions

AZ-300: Microsoft Azure Architect Technologies
AZ-301: Microsoft Azure Architect Design

AZ-900: Microsoft Azure Fundamentals

MD-100: Windows 10
MD-101: Managing Modern Desktops

MS-100: Microsoft 365 Identity and Services
MS-101: Microsoft 365 Mobility and Security

MS-200: Planning and Configuring a Messaging Platform
MS-201: Implementing a Hybrid and Secure Messaging Platform

MS-300: Deploying Microsoft Teamwork
MS-301: Deploying SharePoint Server Hybrid

MS-500: Microsoft 365 Security Administration

MS-900: Microsoft 365 Fundamentals

Te vinden via: https://www.inthecloud247...-microsoft-365-and-azure/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Vincent17 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:42:
Iemand tips voor de AZ-500?
Ik heb wel al wat study guides gevonden met links naar de doc pagina's van Microsoft, maar dat is wel serieus veel leesvoer op die manier.
Er is ook serieus veel stof die je moet kennen :-)
Kan je de links van al die study guides geven? ik weet van de pixelrobots, maar heb je er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
remonhendriksen schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:49:
[...]

Hoi Wes. Ik weet dat je op bijvoorbeeld Icttrainingen.nl proefexamens, virtuele labs en inhoudelijk goede training kunt volgen. Misschien kan je daar een kijkje nemen.

Verder is er natuurlijk ook al veel op Youtube te vinden hierover.
Bedankt, ik zal de site eens bekijken. Ik heb ondertussen ook een proefexamen gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Ik weet niet of je aan alles wat hebt tegenwoordig. De lab omgeving van Jason Helmick werkte niet toen ik me er mee bezig hield en werd niet meer bijgehouden. Dat was een Github post waarbij een labomgeving werd opgebouwd door PowerShell. Voor een nerd als ik, waanzinnig interessant om te zien en om door te spitten. Maar het was outdatet en er wordt iets nieuws gebouwd, was toen de laatste status. (Of dat al gebeurd is en of dat werkt met de trainingen die nu online staan, weet ik niet)

Verder is de 70-743 een verzameling van filmpjes van de andere 3 trainingen. Hoe samenhangend dat is weet ik ook niet.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Heeft iemand hier de CBT Nuggets van 70-740 gezien? Ik heb er een x-aantal vragen over want ik loop gek genoeg vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Wes88 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:17:
Heeft iemand hier de CBT Nuggets van 70-740 gezien? Ik heb er een x-aantal vragen over want ik loop gek genoeg vast...
Waar loop je op vast?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Bij nugget nummer 5 "Manage Windows Server Core" moet je de "Core-Nug" in het domein van de "DC-Nug" hangen.
Ik heb vanuit mijn werk een virtual lab met daarin "Windows Server 2016 Machine". De eerste nuggets kom ik prima door maar bij nugget 4 ga je aan de slag met Server Core. Dit lukt dus niet bij mij. Hierdoor loop ik bij nugget 5 vast omdat ik Server Core niet heb.
Kan ik deze nugget met extra aandacht kijken, notities maken en dan "afsluiten"? Of lopen deze nuggets door en heb ik de labs van nugget 4 en 5 nog ergens anders nodig?

[ Voor 20% gewijzigd door Beun op 21-04-2019 10:20 . Reden: Titels van nuggets bekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:03:
[...]

Bij nugget nummer 5 "Manage Windows Server Core" moet je de "Core-Nug" in het domein van de "DC-Nug" hangen.
Ik heb vanuit mijn werk een virtual lab met daarin "Windows Server 2016 Machine". De eerste nuggets kom ik prima door maar bij nugget 4 ga je aan de slag met Server Core. Dit lukt dus niet bij mij. Hierdoor loop ik bij nugget 5 vast omdat ik Server Core niet heb.
Kan ik deze nugget met extra aandacht kijken, notities maken en dan "afsluiten"? Of lopen deze nuggets door en heb ik de labs van nugget 4 en 5 nog ergens anders nodig?
Je zou een evaluatie versie van server core kunnen downloaden en die gebruiken. Wel goed om voor het examen wat praktische server core kennis te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 21-04-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:03:
[...]

Ja dat zou kunnen maar waarom lukt het niet om je core server in het domein te hangen? Als je server core hebt geinstalleerd kan je doormiddel van Sconfig.cmd de basis wel configureren. (of via powershell maar je moet ergens beginnen)

Net wat @shadowman12 zegt download een evaluatie versie van Server 2016 en kies tijdens de installatie voor de core versie en gaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 21-04-2019 10:47 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
shadowman12 schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:46:
[...]

Je zou een evaluatie versie van server core kunnen downloaden en die gebruiken. Wel goed om voor het examen wat praktische server core kennis te hebben.
HKLM_ schreef op zondag 21 april 2019 @ 10:46:
[...]

Ja dat zou kunnen maar waarom lukt het niet om je core server in het domein te hangen? Als je server core hebt geinstalleerd kan je doormiddel van Sconfig.cmd de basis wel configureren. (of via powershell maar je moet ergens beginnen)

Net wat @shadowman12 zegt download een evaluatie versie van Server 2016 en kies tijdens de installatie voor de core versie en gaan :)
Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga eens kijken wat ik kan doen betreft een nieuwe VM opzetten als Server Core.

Is er ook een manier om mijn eerder gemaakte server helemaal te verwijderen en vanaf 0 te beginnen? Kwestie van alle vakjes "unchecken" in het remove gedeelte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:24:
[...]

[...]

Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga eens kijken wat ik kan doen betreft een nieuwe VM opzetten als Server Core.

Is er ook een manier om mijn eerder gemaakte server helemaal te verwijderen en vanaf 0 te beginnen? Kwestie van alle vakjes "unchecken" in het remove gedeelte?
Ja dat kan maar ik zou gewoon de server opnieuw installeren en dan een snapshot maken van je VM waar je naar terug kan keren als het nodig is.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:24:
[...]

[...]

Geen idee waar je precies op doelt maar als het een virtual machine is kun je vanuit Hyper-V of VMware verwijderen, maar dat laat ik aan jezelf over om dat uit te zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 21-04-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
shadowman12 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:31:
[...]

Geen idee waar je precies op doelt maar als het een virtual machine is kun je vanuit Hyper-V of VMware verwijderen, maar dat laat ik aan jezelf over om dat uit te zoeken.
Het is een VM geleverd vanuit mijn werkgever. Hier staan standaard W10 en Server 2016 op. Nu kan ik Server in zijn geheel verwijderen maar weer niet of dat kan/mag...
Daarom de vraag naar een veilige weg :)

Edit: het is al gelukt door alle hokjes te "unchecken"

[ Voor 9% gewijzigd door Beun op 21-04-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:38:
[...]

Het is een VM geleverd vanuit mijn werkgever. Hier staan standaard W10 en Server 2016 op. Nu kan ik Server in zijn geheel verwijderen maar weer niet of dat kan/mag...

Dat dien je aan je werkgever te vragen, wij kunnen daar niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Wes88 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:38:
[...]

Als je server 2016 wilt leren dan moet je toch ook de infra hebben om te leren? Gewoon die vm verwijderen en nieuwe aanmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
https://www.microsoft.com...t.aspx?BlogId=8&Id=375224

Microsoft examens krijgen eindelijk lab questions / opdrachten. Zal het dan eindelijk over zijn met de mensen die dumps gebruiken?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

HKLM_ schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:27:

Microsoft examens krijgen eindelijk lab questions / opdrachten. Zal het dan eindelijk over zijn met de mensen die dumps gebruiken?
Want die lab questions/opdrachten die kan je niet uit je hoofd leren van te voren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

De vroegere tijd, volgens mij dat ik bezig was met 2008 MCITP:EA, had ik ook al labs? Met opdrachten zoals, zet DNS recursion uit, er zijn meerdere mogelijkheden.

Enig nadeel, dat lab werkte voor geen meter.. of hij liep vast of het startte helemaal niet en na een paar maanden hadden ze het volgens mij weer weggehaald uit het examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Vorkie schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:55:
[...]

De vroegere tijd, volgens mij dat ik bezig was met 2008 MCITP:EA, had ik ook al labs? Met opdrachten zoals, zet DNS recursion uit, er zijn meerdere mogelijkheden.

Enig nadeel, dat lab werkte voor geen meter.. of hij liep vast of het startte helemaal niet en na een paar maanden hadden ze het volgens mij weer weggehaald uit het examen.
Ik ken alleen de labs uit de MOS examens (Sharepoint 2013 & Outlook 2013) dat was in 2015/2016 en daar had ik wel goede ervaringen mee eigenlijk. Nu willen ze het zo te zien op hun Azure platform gaan aanbieden en dat werkt denk net iets beter dan de optie uit 2008 :P
Tylen schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:49:
[...]

Want die lab questions/opdrachten die kan je niet uit je hoofd leren van te voren???
Dat zal vast kunnen inderdaad.... maar minder makkelijk verwacht ik dan de normale vragen.

[ Voor 26% gewijzigd door HKLM_ op 22-04-2019 09:08 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
@HKLM_ Dat geloof ik best wel, 2008, tjee, 11 jaar geleden alweer....

maar het is in ieder geval niet nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
ja ik heb ze ook gehad lang geleden. En toen werkte ze idd niet goed, Kreeg ik als compensatie 3 gratis vouchers. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Vorkie schreef op maandag 22 april 2019 @ 08:55:
[...]

Ja er was een apart examen met alleen maar labs, volgens mij van het AD examen (70-640). Heeft niet lang stand gehouden na een half jaar heeft Microsoft het moeten stoppen volgens mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 22-04-2019 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29

3DDude

I void warranty's

Lijkt me leuk zo'n examen is uit te voeren.
Tot die tijd, doe ik even helemaal niks op Microsoft gebied (heb MCSE server infra 2012 en 2016 upgrade gedaan).
Ik heb met mensen de vragen doorgenomen van Office 365 examens, het stelde zo weinig voor dat ik zonder te leren alles goed had; dat ik dat niet meer serieus kon nemen...

Ben nu met Eve-NG vrolijk prutsen om CCNP R&S te gaan doen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door 3DDude op 22-04-2019 20:40 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paella
Ik heb vorig jaar de beta van Comptia Linux+ gedaan (en gehaald :)). Daar zitten ook labs bij waar je op een command line (natuurlijk) bepaalde dingen voor elkaar moet krijgen. Het is inderdaad wel leuk om te doen en in mijn ogen over het algemeen makkelijker dan multiple choice vragen. Het maakt namelijk niet uit hoe je het doet, als het eindresultaat er maar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
paella schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:19:
MS-300/301/302 (SharePoint/Teamwork) zijn uit beta. Dan zal de uitslag van de beta vast weer snel volgen.
Dat had ik dus mis. De score report geeft nog een error helaas. Fingers crossed dus nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
paella schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:57:
Ik heb vorig jaar de beta van Comptia Linux+ gedaan (en gehaald :)). Daar zitten ook labs bij waar je op een command line (natuurlijk) bepaalde dingen voor elkaar moet krijgen. Het is inderdaad wel leuk om te doen en in mijn ogen over het algemeen makkelijker dan multiple choice vragen. Het maakt namelijk niet uit hoe je het doet, als het eindresultaat er maar is.
Nou hoe je er komt wordt ook wel naar gekeken volgens mij, als dat echt een hele foute manier is dan heb je de vraag/lab alsnog fout.

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 23-04-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Punt 8 van het blogartikel:

We do NOT require you to use a specific method to perform tasks. If you are more comfortable using PowerShell or CLI, instead of a GUI, that’s what we want you to use. We test you on the end result of your task—did you perform it correctly?—not on the method that you use to perform a task.

En hoe kan je nou op een foute manier ergens komen?

[ Voor 7% gewijzigd door paella op 23-04-2019 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
paella schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:50:
Punt 8 van het blogartikel:

We do NOT require you to use a specific method to perform tasks. If you are more comfortable using PowerShell or CLI, instead of a GUI, that’s what we want you to use. We test you on the end result of your task—did you perform it correctly?—not on the method that you use to perform a task.

En hoe kan je nou op een foute manier ergens komen?
Registry aanpassen ipv een powershell commandlet gebruiken bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
shadowman12 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:57:
[...]

Registry aanpassen ipv een powershell commandlet gebruiken bijvoorbeeld
Dat hoef niet altijd fout te zijn? Het is 1 van de vele wegen naar de oplossing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Ik denk dat MS het toch goedkeurt.
Zelfs een registry aanpassing kan via cmd.exe of powershell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:40

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Zag trouwens dat MS-200, 201 en 202 nog steeds in beta zijn. Zit eigenlijk een beetje op de uitslag van MS-202 te wachten, had hem uiteindelijk niet nodig maar nu ik hem gemaakt heb ben ik wel benieuwd of ik hem gehaald heb.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Ik verwacht m ergens volgende week uit beta en dan 1 tot 2 weken daarna de uitslag van de beta. Heb zelf de 202 ook gedaan en ben benieuwd. Vond m lastiger dat ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornam12321
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-08 14:46
weet iemand een goede gratis vce player voor android?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
bjornam12321 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:40:
Wat moet je met een vce player als je microsoft examens wilt doen :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMXX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-07 10:24
segil schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:33:

Op naar de MS-101.
Ik heb 10 april ook het ms-100 examen gemaakt en ik had exact hetzelfde "unanswered" issue met 1 vraag. (ging over conditional access)

Uiteraard in comments vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
TMXX schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:21:
[...]

Ik heb 10 april ook het ms-100 examen gemaakt en ik had exact hetzelfde "unanswered" issue met 1 vraag. (ging over conditional access)

Uiteraard in comments vermeld.
Interessant. De proctor had bij mij een case aangemaakt en ik kreeg 2 weken later het volgende antwoord:
Thank you for testing with Pearson VUE. We are contacting you in regards to your Microsoft online proctored exam on April 12, 2019.
We have completed a full exam review. We found all questions were presented, answered, and scored according to the information we have received from Microsoft.
If you have further questions for Pearson VUE, then you may contact Pearson VUE by visiting www.pearsonvue.com.
Vrij nutteloos antwoord, zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
segil schreef op Friday 12 April 2019 @ 13:33:
[....]

[....]
Ik herken dat helemaal niet. De kamer moet inderdaad aardig leeg zijn, maar heb nu al een keer of 7-8 een proctored examen gedaan, nog nooit iemand gehad die commentaar had op het feit of ik met mijn hand ergens wel of niet aan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
JackSparrow schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 23:41:
[...]

Ik herken dat helemaal niet. De kamer moet inderdaad aardig leeg zijn, maar heb nu al een keer of 7-8 een proctored examen gedaan, nog nooit iemand gehad die commentaar had op het feit of ik met mijn hand ergens wel of niet aan zat.
Ik herken dit ook niet. Na 39 examens op 5 verschillende locaties heb ik nog nooit meegemaakt dat überhaupt iemand iets zei. Naar mijn idee zijn ze juist allemaal te relaxed :+

Ik zou eens een e-mail sturen naar het examencentrum om te kijken wat ze erop zeggen.

Misschien een andere examencentrum zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
Squ1zZy schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:29:
[...]

Ik herken dit ook niet. Na 39 examens op 5 verschillende locaties heb ik nog nooit meegemaakt dat überhaupt iemand iets zei. Naar mijn idee zijn ze juist allemaal te relaxed :+

Ik zou eens een e-mail sturen naar het examencentrum om te kijken wat ze erop zeggen.

Dit ging over een proctored exam (thuisexamen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Squ1zZy schreef op Wednesday 24 April 2019 @ 08:29:
[...]

Eh..het ging over een proctored examen. Ook die heb ik op verschillende locaties gedaan O-) en ook nergens issues gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZpie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:08
Heren, zojuist is de deadline van 31-04-2019 ook opeens van de 70-703 af ?? Ik snap er niks van ik heb het examen toch maar geboekt voor komende vrijdag, maar het is allemaal weer erg onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornam12321
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-08 14:46
HKLM_ schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 19:43:
[...]

Wat moet je met een vce player als je microsoft examens wilt doen :+
Dan kan je test examens maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
bjornam12321 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:22:
[...]

Test examens die terug komen in het echte examen.... als je een test examen wilt maken kies dan voor een test examen dat microsoft aanbied.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
bjornam12321 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:22:
[...]

Kan ook via measureup, daar leer je veel meer dan die andere dingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 24-04-2019 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 13:23
Nevermind, verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 114% gewijzigd door died_laughing op 25-04-2019 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
toch even mijn "frustratie" kwijt. ze zijn (nog steeds) aan het klooien met mijn transcipt. Tot 3x toe verdwijnen certifications. Die komen wel terug als ik ticket inschiet, maar na een paar dagen verdwijnen ze weer...
En dit al een maand of 2-3

[ Voor 6% gewijzigd door paella op 26-04-2019 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
bjornam12321 schreef op Tuesday 23 April 2019 @ 19:40:
Je hoeft zelf geen software mee te nemen om examen te doen he...
bjornam12321 schreef op Wednesday 24 April 2019 @ 20:22:
[...]

Eh...dat zijn geen test examens.

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 26-04-2019 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 00:34
Vandaag voor het eerst( en laatst) 70-347 examen gedaan. Helaas niet gehaald. :/ Daardoor niet MCSA "oude stijl".

Ik ga nu wel verder met MS-100 en 101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

Bijna 1 mei. Eindelijk AZ-103 inplannen :D
Ben al wel aan het leren, maar ben erg benieuwd hoeveel diepgang het examen heeft. je kunt vrij ver gaan qua details (bijvoorbeeld: welke resources moeten in dezelfde RG blijven, welke kunnen in een andere RG, welke in een andere subscription, en welke in een andere Region?).
Tegelijkertijd kun je ook de multiple choice vraag krijgen welk powershell commando een nieuwe VM NIC aanmaakt.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugosie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-04-2023
Weet iemand wat er met A+ VCE is gebeurd?
Ik krijg net zoals mijn collega's een foutmelding wanneer ik een nieuw bestand wil inladen.
Hun website ligt er trouwens ook al meerdere weken uit.

Niet nodig om het hier over te hebben, rapporteren hoeft ook niet meer trouwens :+

JackSparrow

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 30-04-2019 13:54 . Reden: er blijven maar topic reports over binnen komen. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HKLM_
hugosie schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:59:
Ik krijg net zoals mijn collega's een foutmelding wanneer ik een nieuw bestand wil inladen.
Iedere VCE player mag wat mij betreft offline :D Wel triest om te lezen dat jullie bedrijf dus leert met VCE files... Is het i.i.g makkelijk om een examen te halen en voor je werkgever heeft het ook voordelen ;(

Leer gewoon voor je examens en doe dan een legaal oefen examen en doe daarna examen. Die meuk van VCE files verneuken gewoon de hele waarde van de certificering wat mij betreft.

[ Voor 56% gewijzigd door HKLM_ op 29-04-2019 14:45 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paella
Jazzy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:27:
Zag trouwens dat MS-200, 201 en 202 nog steeds in beta zijn. Zit eigenlijk een beetje op de uitslag van MS-202 te wachten, had hem uiteindelijk niet nodig maar nu ik hem gemaakt heb ben ik wel benieuwd of ik hem gehaald heb.
Ik zie dat ie nu uit de beta is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 21:30

Qwerty-273

Meukposter

Ik heb Avanset (of voorheen Visual CertExam Suite) nog nergens terug zien komen bij bedrijven die lesmateriaal maken / examenstof ontwikkelen. Het is puur gericht op de examen dumps van de meeste tech certificatie trajecten. De hele presentatie op de website van Avanset is een wassenneus, dezelfde groep mensen zit namelijk ook achter de vele dump sites.

Daar is het examen team van MS natuurlijk van op de hoogte (net zoals andere tech giganten als Cisco etc.). En het is ook een kat en muis spel wat er natuurlijk gespeeld wordt. Op papier is Avanset niet te linken aan de dumps en sites, wanneer ze een verandering in het bestandsformaat doorvoeren (en je dus een nieuwe simulator versie nodig hebt) zijn plots alle vce's op de populaire dump sites ook al geupdate naar de nieuwe versie. Dat valt natuurlijk behoorlijk op :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
paella schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:42:
toch even mijn "frustratie" kwijt. ze zijn (nog steeds) aan het klooien met mijn transcipt. Tot 3x toe verdwijnen certifications. Die komen wel terug als ik ticket inschiet, maar na een paar dagen verdwijnen ze weer...
En dit al een maand of 2-3
En ja hoor, stonden ze er gisteren weer bijna allemaal bij, vandaag zijn er weer 3 weg. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
hugosie schreef op Monday 29 April 2019 @ 13:59:
Geen idee wat er mee gebeurd is. VCE's zijn illegaal en bevatten eigenlijk altijd gelekte/gestolen examens. Dat soort zaken willen we hier dus ook niet zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HKLM_
Is er ondertussen al meer bekent m.b.t de certificering voor Server 2019? Kan aan mij liggen maar het zal wel eens tijd worden dat daar wat voor gaat komen. :D

[ Voor 37% gewijzigd door HKLM_ op 30-04-2019 11:35 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Qwerty-273 schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:15:
Ik heb Avanset (of voorheen Visual CertExam Suite) nog nergens terug zien komen bij bedrijven die lesmateriaal maken / examenstof ontwikkelen. Het is puur gericht op de examen dumps van de meeste tech certificatie trajecten. De hele presentatie op de website van Avanset is een wassenneus, dezelfde groep mensen zit namelijk ook achter de vele dump sites.

Daar is het examen team van MS natuurlijk van op de hoogte (net zoals andere tech giganten als Cisco etc.). En het is ook een kat en muis spel wat er natuurlijk gespeeld wordt. Op papier is Avanset niet te linken aan de dumps en sites, wanneer ze een verandering in het bestandsformaat doorvoeren (en je dus een nieuwe simulator versie nodig hebt) zijn plots alle vce's op de populaire dump sites ook al geupdate naar de nieuwe versie. Dat valt natuurlijk behoorlijk op :)
Het is volgens mij een hele business aan het worden, want ik kwam laatst een site tegen die de VCE weer omzet naar PDF files (en nee ik ga hem hier niet noemen), maar voor bepaalde premium VCE moet je weer een abonnement hebben van een $10 per maand. Misschien ga ik de site wel rapport naar MSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
shadowman12 schreef op Tuesday 30 April 2019 @ 11:59:
[...]

Het is volgens mij een hele business aan het worden, want ik kwam laatst een site tegen die de VCE weer omzet naar PDF files (en nee ik ga hem hier niet noemen), maar voor bepaalde premium VCE moet je weer een abonnement hebben van een $10 per maand. Misschien ga ik de site wel rapport naar MSL.
Hoezo kom jij dat soort sites 'tegen' dan? O-) Ik kom die sites nu werkelijk nooit tegen, maar goed..ik zoek er ook niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
JackSparrow schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:54:
[...]

Hoezo kom jij dat soort sites 'tegen' dan? O-) Ik kom die sites nu werkelijk nooit tegen, maar goed..ik zoek er ook niet naar.
Geen idee die site kwam toevallig voorbij in mijn zoekresultaten. Ik weet niet precies wat intikte qua zoekterm, maar ja ach boeiend.

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 30-04-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Willem30 schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:22:
Vandaag voor het eerst( en laatst) 70-347 examen gedaan. Helaas niet gehaald. :/ Daardoor niet MCSA "oude stijl".

Ik ga nu wel verder met MS-100 en 101.
Zover ik gelezen heb, kan je wel de vervanger doen om dan de nieuwe titel te krijgen.
Exam MD-100: Windows 10
If you passed Exam 70-698 before it expired on March 31, 2019, you only need to take one exam (MD-101) before July 31, 2019 to earn the Modern Desktop certification. Starting August 1, 2019, both MD-100 and...
More
Part of the requirements for: Microsoft 365 Certified: Modern Desktop Administrator Associate

Related exam: Exam MD-101
Badge
Exam MD-101: Managing Modern Desktops
If you passed Exam 70-698 before it expired on March 31, 2019, you only need to take one exam (MD-101) before July 31, 2019 to earn the Modern Desktop certification. Starting August 1, 2019, both MD-100 and...
More
Part of the requirements for: Microsoft 365 Certified: Modern Desktop Administrator Associate

Related exam: Exam MD-100
Je hoeft dus niet alles opnieuw te doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:06

ralpje

Deugpopje

347 is (was) Office 365, wat nu MS-100 / MS-101 is. Dat is wat anders dan de MD-100 (modern desktop management) die jij hier noemt ;)
Er is geen transition van MCSA O365 naar MS-100/101, omdat MS-100/101 Microsoft 365 is (wat meer is dan Office 365) en op expert niveau zou moeten zijn in plaats van op associate niveau.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Precies, je verwart MS met MD :)

[ Voor 17% gewijzigd door paella op 30-04-2019 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Uitslag MS-200/201/201 bekend. Helaas niet gehaald (630). Denk dat ik een beetje beta-moe geworden was. Ik heb 7x gehaald en nu 3x failed (sinds augustus).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Dat is jammer voor je. Kijk eens wat ik hier vind... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KZjZHIey5gSX1IAkf0YFhPNa/full.png

Moest eigenlijk ook wel want dit is precies mijn expertise. Is altijd mijn grootste angst dat ik een Exchange of Office 365 examen niet haal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Gefeliciteerd!

Exchange was mijn expertise tot een kleine 2 jaar geleden en ik hoopte het op peil te houden. Net niet dus.

Ik heb echter nog een kleine hoop, want... voor Teamwork Administrator had ik eerst net niet gehaald, maar het is bijgesteld! Ik heb nu 700 punten dus

Microsoft 365 Certified: Teamwork Administrator Associate !

[ Voor 19% gewijzigd door paella op 01-05-2019 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Ook gefeliciteerd! :) Zal ook eens naar die examens kijken, ben wel benieuwd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Beste alle,

De measureUP 70-410 kost 138,- practicelab? Wat houdt dat precies in.
Want als ik een VM krijg met een OS erop kan ik ook zelf bouwen. Wat maakt dit het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mVE0DzYUhKaQuUWHp5TFTFo6/full.png

Ik heb (gelukkig) wel MS202 gehaald, maar bij mij staan 200 en 201 nog als ungraded. Zien jullie wel al de resultaten van die twee terug?

@theduke1989
https://www.measureup.com...-windows-server-2012.html

The MeasureUp Practice Lab for the Microsoft certification exam 70-410 Installing and Configuring Windows Server 2012 will provide you with the necessary platform to gain hands on skills in Windows Server 2012. By completing the lab tasks you will improve your practical skills in Configure local storage, Configure file and share access, Configure servers for remote management, Create and configure virtual machine settings, Create and configure virtual networks, Deploy and configure Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) service, Deploy and configure DNS service, Install domain controllers, Create and manage Active Directory users and computers, Create and manage Active Directory groups and organizational units (OUs) and Create & Manage Group Policy.

These same tasks will help you understand the objectives and competencies required by the Microsoft 70-410 Installing and Configuring Windows Server 2012 certification exam.

Includes the Windows Server 2012 R2 operating system and course updates!
Buiten dat je dan een VM omgeving krijgt die je vanaf overal kan benaderen (via een browser) en je verder de achterkant niet hoeft te beheren, Zitten er in de labs wel opdrachten bij die je de verschillende delen laten instellen. Maar dat kan je natuurlijk ook zelf doen in jouw eigen omgeving.

En een handleiding over de practise labs in het algemeen (zie je onder andere een deel van de interface):
https://www.measureup.com...Practicelabsuserguide.pdf

[ Voor 81% gewijzigd door Qwerty-273 op 02-05-2019 10:31 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Waarom heb je 200 en 201 gedaan als je aan 202 genoeg had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
paella schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:55:
Uitslag MS-200/201/201 bekend. Helaas niet gehaald (630). Denk dat ik een beetje beta-moe geworden was. Ik heb 7x gehaald en nu 3x failed (sinds augustus).
Na de correctie van MS dus 8x een beta gehaald en 2x failed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Ik zit zelf in de Exchange hoek, en was benieuwd naar alle drie. En daarbij ook meegenomen dat als je net voor 202 zou zakken, je dan al deels 200 of 201, of beide, binnen zou kunnen hebben. Ook was 202 een dag later ;) dus een beetje wennen weer met de vragen en dan vol het 202 kunnen in stomen na een nachtje rust.
(mijn laatste examen was ergens midden 2016 al weer even geleden dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 00:34
Mijn werkgever wil dat ik eerst ff MD-100 en MD-101 ga behalen. Ik lees graag "ouderwets" in een boek maar boeken hiervoor komen pas eind deze maand uit zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Aangezien er geen apart topic voor Citrix is hier een nieuwe beta :P https://www.citrix.com/bl...ration-beta-exam-is-here/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remonhendriksen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-08-2021
Vaak krijg je er kant en klare opdrachten bij die in lijn zijn met de examenstof. Ook kan je ze eenvoudig resetten
theduke1989 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 08:13:
Beste alle,

De measureUP 70-410 kost 138,- practicelab? Wat houdt dat precies in.
Want als ik een VM krijg met een OS erop kan ik ook zelf bouwen. Wat maakt dit het anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Ik zie nu bij Pearson de score reports:
MS-200 775 punten
MS-201 735 punten
MS-202 794 punten
Toch netjes ( * Qwerty-273 zichzelf een schouderklopje gevend )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paella
Qwerty-273 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:25:
MS-200 775 punten
MS-201 735 punten
MS-202 794 punten
Kan ik niet 60 missende puntjes van je lenen? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Qwerty-273 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:25:
MS-200 775 punten
MS-201 735 punten
MS-202 794 punten
Gefeliciteerd! Bij mijn 70-740, 741 en 742 waren de verschillen kleiner. Steeds bijna precies pas....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Tylen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:52:
Aangezien er geen apart topic voor Citrix is hier een nieuwe beta :P https://www.citrix.com/bl...ration-beta-exam-is-here/
Misschien handiger om er zelf een topic voor te maken, als je denkt dat het discussiewaardig is. Dit topic gaat echt over Microsoft certificering.

Pagina: 1 ... 76 ... 102 Laatste

Let op:
Eventuele aanvullingen en wijzigingen voor de TS kunnen vanaf zowel via DM of e-mail naar TheVMaster.

Het praten over of het verwijzen/linken naar VCE/ETE bestanden en/of braindump sites is niet toegestaan. Deze reacties worden dan ook zonder pardon verwijderd.