Ik heb net antwoord gekregen op mijn vraag. Indien iemand de Modern Desktop examens heeft gedaan, dan zou de Enterprise Admin er eind deze week bij moeten staan..paella schreef op Wednesday 27 February 2019 @ 19:33:
Ze zijn een beetje aan het klooien bij MS: ipv dat ik Enterprise Admin er bij heb, mis ik nu mijn twee Azure certificaten in de lijst. De examns staan wel op t transcript maar het bijbehorende certificaat niet... wacht maar nog even, mss is het tijdelijk.
W
It looks like you have indeed satisfied all the requirements. Since Modern Desktop recently became available after the beta exams were scored, there’s a delay in having that certification recognized as an approved requirement to earn Enterprise Administrator Expert.
Sorry for any confusion this may have caused. Your transcript should be updated and an associated badge issued for this certification by the end of next week.
Hmm...dat is wel heel erg oud, Shadowman. Aan de andere kant. Het laatste examen voor mijn examens van afgelopen weken was ook uit 2016....shadowman12 schreef op Wednesday 27 February 2019 @ 21:00:
Ik ben echt schandalig achter te lopen als ik het zo zie, mijn laatste behaalde examen was uit de 2012 reeks![]()
[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 19-04-2021 21:48 ]