Ik ga de eerste week van het nieuwe jaar de 70-643 doen.
Daarna de 70-647 en dan ik even klaar met het 2008 traject.
Daarna de 70-647 en dan ik even klaar met het 2008 traject.
Afgelopen 2 maanden heb ik 70-294 en 70-297 gehaald. 70-294 viel inderdaad reuze mee. 70-297 op zich ook. Echter de inhoud is anders dan anders. Je krijgt enkel cases en dan tijdsessies per case. Bijvoorbeeld 6 cases. De ene case 15 minuten de ander 20 minuten etc. Na elke case kan je deze nog reviewen. Echter nadat je dit gedaan hebt en verder gaat aan de volgende case kan je niet teruggaan naar een eerdere case. Verder goed te doen hoor. 70-297 is ook nog een dunner boek (MS Press dan).jorisw86 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:14:
net de 70-294 behaald vorige week 907 punten.
moest zeggen is me reuze mee gevallen gaat alleen maar over group policys en sitelinks.
op naar de 70-297 dan eindelijk mcse 2003.
AULXJMHR
en dan direct door met de upgrade naar 2008 :-)jorisw86 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:14:
net de 70-294 behaald vorige week 907 punten.
moest zeggen is me reuze mee gevallen gaat alleen maar over group policys en sitelinks.
op naar de 70-297 dan eindelijk mcse 2003.
[ Voor 53% gewijzigd door jorisw86 op 22-12-2009 15:45 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies...]alt-92 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:47:....
Als je met de MeasureUp examens op je Training Kit CD;s al moeite hebt, dan is de oplossing namelijk beter je best doen door zelf te testen in bijvoorbeeld VMware of VPC, VBox en doorleren.
Domweg antwoorden leren van een cheatsheet maakt je - excusez le mot - een prut-beheerder die z'n papier niet waard is en zichzelf en de klant waarvoor je uiteindelijk moet gaan werken potentieel in de problemen brengt.
[ Voor 5% gewijzigd door Newpowerr op 23-12-2009 07:04 ]
Voor zover ik het weet zijn Transcenders niet illegaal en daarentegen bestaan legale testkings niet....Red Boll schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:
Sinds wanneer is transcender "minder legaal"en zijn er ook "legale" testkings?
volgens mij 6 of 7 heb ik er toen gehad. Met elk onderdeel tussen de 6 a 14 vragen, de ene wat meer de andere wat minder. En ook niet geheel onbelangrijk als je een case afgesloten hebt en doorgaat naar de volgende kun je je vragen niet meer wijzigenjorisw86 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:43:
hoeveel cases krijg je bij die 70-297 trouwens?
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Ik ben van mening dat zo'n papiertje veelal niet zo veel zegt. Niet alleen vanwege de papieren MCSE-ers etc. Maar ook omdat het gaat om het feit hoe het zou moeten zijn, dit is in de praktijk echter vaak anders. Omdat er andere eisen aan worden gesteld door de opdrachtgever, of dat je beperkingen krijgt door 3rd party software en ga zo maar door. Ervaring is vaak voor mij het sleutelwoord.Domweg antwoorden leren van een cheatsheet maakt je - excusez le mot - een prut-beheerder die z'n papier niet waard is en zichzelf en de klant waarvoor je uiteindelijk moet gaan werken potentieel in de problemen brengt.
Ik had nog zó gehoopt dat er geen liefhebbers van insectencopulatie op die manier zouden antwoorden.Red Boll schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:08:
Sinds wanneer is transcender "minder legaal"en zijn er ook "legale" testkings?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Vandaag de 70-294 afgelegd en geslaagd met 792 punten. Vond het toch niet zo gemakkelijk. Waarschijnlijk omdat er bepaalde onderdelen inzaten waar ik in de praktijk weinig mee in aanraking kom.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:54:
Ben ondertussen verder aan het timmeren aan mijn MCSE track. Heb ondertussen afgelegd:
- 70-270
- 70-290
- 70-291
- 70-293
Volgende week ga ik 70-294 doen. Kan er iemand die dit examen recent nog aflegde iets zeggen over de moelijkheidsgraad van dit examen? Ik doe al jaren beheer van AD, maar uiteraard wil dit niet zeggen dat ik dit examen zowiezo zonder problemen kan afleggen.
Ik gebruik de cursus van Testout + mijn praktijkervaring als basis. Heb ik hiermee voldoende om het examen af te leggen?
Ik heb vooral een beetje schrik van de meer exotische zaken die _ik_ niet zo vaak gebruik, denk maar aan trusts, domain masters, wanneer welke soort groep te gebruiken (volgens MS dan). Mag ik over dit soort zaken veel vragen verwachten? Welke soort simulaties komen er zoal in dit examen?
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:13:
Hoe zijn de ervaring tot nu toe met 71-659 ??
Ik ga het examen morgen afleggen in eindhoven...
alt-92 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:55:
[...]
Ik had nog zó gehoopt dat er geen liefhebbers van insectencopulatie op die manier zouden antwoorden.
Helaas. Je begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel he?
suc6, ik vond hem erg makkelijk had maar 2 vragen fout.Mud schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:48:
A.s week 70-284 gepland
Vorige week nog 2 volle dagen cursus gehad, superveel van geleerdKomende dagen nog wat proefexamens doornemen en het boek nog eens goed doornemen.
Hopelijk na volgende week dus mcsa 2003
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door alt-92 op 27-12-2009 22:03 ]
[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 28-12-2009 16:12 ]
Klopt, dat had ik eigenlijk moeten vragen alvorens ik het nogmaals plaatste, maar ik dacht dat het om een misverstand ging waarbij mijn document link ten onrechte was verwijdert.punisher007 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:58:
Hmm schijnbaar werd dit verkeerd gelezen/opgevat .... ik heb het examen pas woensdag en dit is een samenvatting die ik gemaakt heb gebaseerd op technet en de VMM guides. Of er dingen van terugkomen in het examen en in hoeverre weet ik dus niet. Ik post hem daarom nogmaals. mocht het toch niet mogen, dan verwijder hem maar.
[modbreak]'Als iets niet mag, haal het dan maar weg'?
Nee, zo werkt het niet hier.
Dat vraag je dan maar aan een modje VOORDAT je het neerkwakt.[/]
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 09:28 . Reden: typo ]
Dit klopt niet, je moet ook nog altijd het upgade examen doen, 70-649. En ja, ook al heb je 680 als elective gebruikt, dan nog mag je deze bij MCITP:EA als client requirement gebruiken. Voor EA moet je dan dus 649 en 647 doen. Voor SA moet je dus 649 en 646 doen.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:11:
Als ik mijn MCSE behaald heb, moet ik slechts 1 examen afleggen (70-646) om MCITP SA te behalen (dat valt mee)
Als ik van MCSE naar MCITP EA wil upgraden moet ik blijkbaar 70-620 of 70-624 of 70-680 doen + 70-647.
Nu mijn vraag wat betreft het upgrade path naar EA. Als ik de 70-680 doe als elective voor mijn MCSE 2003, vervalt dan de eis 70-620 of 70-624 of 70-680? Maw, als ik de 70-680 doe als elective voor MCSE 2003, moet ik dan enkel nog de 70-647 behalen om EA te worden?
Dit PDF-bestand maakt ook het een en ander grafisch duidelijk. Verder heb je wel gelijk.SkiFan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:59:
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ik was hier aan het kijken. En je hebt inderdaad gelijk. Je moet eerst langs de eerste tabel passeren, waarin inderdaad de 70-649 staat. Als je die gedaan hebt, kan je vervolgens je MCSE bv upgraden naar SA of EA volgens de tabellen die eronder staan.SkiFan schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:59:
[...]
Dit klopt niet, je moet ook nog altijd het upgade examen doen, 70-649. En ja, ook al heb je 680 als elective gebruikt, dan nog mag je deze bij MCITP:EA als client requirement gebruiken. Voor EA moet je dan dus 649 en 647 doen. Voor SA moet je dus 649 en 646 doen.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
Verwijderd
Je doet examens niet omdat ze zo interessant zijn maar omdat je je kennis wilt bewijzen met een papiertje. Toch?Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:18:
gisteren mijn 70-680 gehaald met 900 punten, 3 kwartier werk...
examen vond ik makkelijk te maken, met een beetje oefenen is dit goed te doen....
examen nieuwe stijl begint een beetje eentonig te worden.
denk dat ik toch maar eens wat anders ga doen dan MS certificeringen...
[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 03-01-2010 01:38 ]
Verwijderd
absoluut, aangezien dit in Nederland diplomaland zowat een vereiste is.Jazzy schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:45:
[...]
Je doet examens niet omdat ze zo interessant zijn maar omdat je je kennis wilt bewijzen met een papiertje. Toch?
Voor mijn werkgever ben ik vrij om d.m.v. zelfstudie certificeringen te behalen, zij faciliteren het studiemateriaal en ik zorg ervoor dat ik de materie beheers en het examen succesvol afrond.TheVMaster schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:11:
Ja ik begrijp ook niet helemaal wrom je maar eens wat anders gaat doen dan MS Certificeringen.
Het kan natuurlijk een verplichting zijn vanuit de werkgever ofzo, maar ja....zelf doe ik de examens omdat ik ermee kennis wil aantonen en omdat ik graag wil laten zien dat ik altijd met nieuwe technieken bezig ben (de beta examens doen dus)..
Op zich klopt dat wel. Van de andere kant ben ik nog nooit een werkgever of inlener tegen gekomen die die diploma's of certificaten ook echt wilde zien. Ik heb ze wel, daar niet van, maar gecontroleerd wordt het nooit is mijn ervaring.Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 09:30:
absoluut, aangezien dit in Nederland diplomaland zowat een vereiste is.
[ Voor 49% gewijzigd door Pedr0 op 03-01-2010 10:21 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dat heb ik in een grijs verleden ook wel eens gehad. Dat lag er toen aan omdat ik afwisselend bij Vue en Prometric examen deed. Dat was niet echt mijn schuld want dat werd allemaal destijds geregeld door de backoffice van het bedrijf waar ik toen werkte.JMaster schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:57:
Ik heb in december 2009 het MCTS 70-502 gehaald. Hiervan heb ik bericht gekregen per mail.
Ik heb ingelogd op https://mcp.microsoft.com/MCP/tools/trans.aspx om te kijken of deze er staat, echter hij staat er niet bij.
Wat blijkt nu:
- Op de site: Microsoft Certified Professional ID: xxxxx47
- In mail: YOUR MICROSOFT CERTIFICATION ID IS: xxxxx23
Dit zijn compleet andere nummers, kan het hier aan liggen? Of aan iets anders? Belangrijker nog: hoe los ik het op?
ff bellen met de MCP Support desk (contactgegevens staan wel op de MCP Member site) en dan kunnen ze je ID's aan elkaar knopen...zodat je maar MCP ID hebt, met wel alle certificeringen erop.JMaster schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:57:
Ik heb in december 2009 het MCTS 70-502 gehaald. Hiervan heb ik bericht gekregen per mail.
Ik heb ingelogd op https://mcp.microsoft.com/MCP/tools/trans.aspx om te kijken of deze er staat, echter hij staat er niet bij.
Wat blijkt nu:
- Op de site: Microsoft Certified Professional ID: xxxxx47
- In mail: YOUR MICROSOFT CERTIFICATION ID IS: xxxxx23
Dit zijn compleet andere nummers, kan het hier aan liggen? Of aan iets anders?
Belangrijker nog: hoe los ik het op?
[ Voor 50% gewijzigd door xylonite op 05-01-2010 12:49 ]
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Heb ff gekeken op wat de Prerequirments zijn:xylonite schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:47:
Ik neem aan dat je wel al voldoet aan de prerequirments voor dit examen?
Ik ga binnenkort 70-647 doen, weten de mensen die deze het laatst gedaan hebben of dit al aangepast is of ooit aangepast gaat worden aan 2008 R2?
Volgens mij doelt hij meer op de examens die naast dit examen moet doen om MCITP Server Admin te worden. In dit geval dus de 70-640 en de 70-642. Of heb ik dat mis Xylonite?Henkje.doc schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:04:
[...]
Heb ff gekeken op wat de Prerequirments zijn:
This course requires that students meet the following prerequisites:A strong familiarity with Windows deployment technologies and implementation. A strong familiarity with Windows networking technologies and implementation. A strong familiarity with Active Directory technologies and implementation
Algemene kennis is zeker aanwezig, maar het is dus vooral de puntjes op de i zetten. Wat ik vooral begreep van deze module was dat het veel theorie was en situaties herkennen.
Ok dat zou natuurlijk ook kunnen. Heb samen met een collega het traject besproken en daar kwam dit als eerste uit. Uiteindelijk komen er dus meer modules bij om tot een geheel te komen, mits dit natuurlijk goed gaat.TheVMaster schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:18:
[...]
Volgens mij doelt hij meer op de examens die naast dit examen moet doen om MCITP Server Admin te worden. In dit geval dus de 70-640 en de 70-642. Of heb ik dat mis Xylonite?
Ik doelde inderdaad op de examens 70-640 en 70-642 of het upgrade examen van MSCA of E naar 2008 als je daarover beschikt.TheVMaster schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:18:
[...]
Volgens mij doelt hij meer op de examens die naast dit examen moet doen om MCITP Server Admin te worden. In dit geval dus de 70-640 en de 70-642. Of heb ik dat mis Xylonite?
[ Voor 17% gewijzigd door xylonite op 05-01-2010 16:08 ]
Heb navraag gedaan en dit zou geen probleem moeten zijn. Je kunt instappen met MCITP. Uitendelijk is dat rijtje wel hetgene wat ik wil gaan halen.xylonite schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:41:
[...]
Ik doelde inderdaad op de examens 70-640 en 70-642 of het upgrade examen van MSCA of E naar 2008 als je daarover beschikt.
Ik neem aan dat je het MCITP examen wel mag maken voordat je de MCTS andere hebt gedaan het lijkt me alleen geen handig keuze omdat het een vervolg op is.
Ik zou dus eerst gaan voor de 70-640 en dan de 70-642 alvorens de 70-646 te doen en zeker als het je eerste examen wordt.
ik geef alleen maar aan dat de 70-646 de afsluiting is na de MCTS examens om MCITP te worden, die doe je normaal dus na de andere, als jij een andere volgorde wil aanhouden be my guestHenkje.doc schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:05:
[...]
Heb navraag gedaan en dit zou geen probleem moeten zijn. Je kunt instappen met MCITP. Uitendelijk is dat rijtje wel hetgene wat ik wil gaan halen.
Tja...met de 646 alleen heb je dus niets....ja..je hebt een examen, maar geen certificering. Daarvoor moet je dus ook de 640 en de 642 doen...de volgorde maakt inderdaad niets uit, maar erg logisch is je volgorde nietHenkje.doc schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:05:
[...]
Heb navraag gedaan en dit zou geen probleem moeten zijn. Je kunt instappen met MCITP. Uitendelijk is dat rijtje wel hetgene wat ik wil gaan halen.
Volgorde heb ik nog wel een tijd over gehad en uiteindelijk kwam daar na intern overleg dit examen als eerste uit. Nu ik het boek voor de 2e keer aan het doornemen zie ik op zich nog niet de gaten die met 70-640 & 70-642 opgevult zouden kunnen worden. Ik zal hier vanavond nog verder naar kijken. In ieder geval bedankt voor al de reacties.
Voor iedereen die hetzelfde heeft als wat ik had, gewoon even bellen. Zo gepiept, ze hebben er ervaring mee zoals ik het begreep. Houd je beide mcp id's bij de hand en van beide de examennummers die je gehaald hebt (als verificatie).TheVMaster schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:48:
[...]
ff bellen met de MCP Support desk (contactgegevens staan wel op de MCP Member site) en dan kunnen ze je ID's aan elkaar knopen...zodat je maar MCP ID hebt, met wel alle certificeringen erop.
I rest my caseTheVMaster schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:25:
[...]
Tja...met de 646 alleen heb je dus niets....ja..je hebt een examen, maar geen certificering. Daarvoor moet je dus ook de 640 en de 642 doen...de volgorde maakt inderdaad niets uit, maar erg logisch is je volgorde niet
Volgens mij wel...en zijn ze eigenlijk (als ik het goed heb) net zo 'illegaal' als Testkings.shakespeare schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:09:
Goedemiddag heren,
Ik heb een tijd geleden 290 gehaald voor mijn MCSA.
Nu ben ik bezig met het MCTS certificeringstraject.
Op dit moment ben ik bezig met 70-640. Active Directory 2008, ik heb microsoft press boeken, transcender en pass4sure.
Is het nou zo dat de vragen in pass4sure letterlijk in het eindexamen naar voren komen ?
Daarnaast is het een exacte repostTheVMaster schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:42:
Volgens mij wel...en zijn ze eigenlijk (als ik het goed heb) net zo 'illegaal' als Testkings.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Pff...hij kreeg waarschijnlijk geen antwoord op z'n vraag...Qwerty-273 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:44:
[...]
Daarnaast is het een exacte repost
shakespeare in "[Microsoft Certified] Ervaringen en disc..."
Werkelijk geen idee...'k hoop van wel..want dat maakt een examen toch altijd een stuk eenvoudiger dan die (eenvoudig te leren) theorie vragenshakespeare schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:33:
zitten er bij deze examens ook simulatie- vragen ?
70-640
[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 07-01-2010 14:55 ]
No production networks were harmed during this posting
je doet toch geen half jaar over je 70-646punisher007 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:58:
Niet helemaal ontopic mbt certificering, maar onlangs heb ik het MOAC 70-646 boek gekocht. Je kon daar kiezen uit een editie met toegang tot online virtual labs (+10 euro) en een versie zonder. Ik moet zeggen dat ik dat wel een erg fijne manier vind om snel dingen te leren, zonder dat je weer complete installaties moet doen. Een nadeel is wel dat het erop lijkt dat de virtual labs maar een half jaar beschikbaar zijn na de activatie
A wise man's life is based around fuck you
nee, wat dacht jij dan ?Powershell schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:30:
[...]
je doet toch geen half jaar over je 70-646of uberhaubt over het 2008 traject
nou omdat je het had over 180 dagen.. dat moet dan genoeg zijn lijkt me
Ik lees boeken wel vaker dan een keer, en als je nog eens iets wil testen ... is het leuk dat je dit eenvoudig kan doen. Ook staat het niet (duidelijk) ergens aangegeven bij de aankoop dat dit slechts voor een half jaar is.Powershell schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:30:
[...]
je doet toch geen half jaar over je 70-646of uberhaubt over het 2008 traject
[ Voor 13% gewijzigd door punisher007 op 08-01-2010 15:10 ]
Verwijderd
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Het is alleen jammer dat het waarschijnlijk nog wel een paar dagen/weken gaat duren, voordat deze requirement (HDI-Examen) komt te vervallen, en verwerkt is in je certification planner en bij je transcript.SkiFan schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:33:
Goed nieuws voor iedereen die 71-685 heeft gedaan, het HDI Requirement (wat je in Europa niet kon doen) is vervallen. Als je dus 680 en 685 hebt bent je MCITP:EDST7.
http://borntolearn.mslear...ktop-support-technician-7
Ondergetekende heeft nu dus zowel MCITP:EDA7 en MCITP:EDST7
Is dat niet voor veel van de examens ? Zeker aangezien de vragen en antwoorden op internet staan.ZeRoC00L schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:10:
Ik heb het SCCM examen gehaald en ook al eerder in dit topic aangegeven dat het examen VEEL te makkelijk is. Naar mijn menig heeft dit examen in de huidige vorm totaal geen toegevoegde waarde.
Hmm...toch dat examen maar eens ff inplannen danZeRoC00L schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:10:
Ik heb het SCCM examen gehaald en ook al eerder in dit topic aangegeven dat het examen VEEL te makkelijk is. Naar mijn menig heeft dit examen in de huidige vorm totaal geen toegevoegde waarde.
Verwijderd
Ik heb dezelfde ervaring met SCCM, veel te makkelijk en voegt niks toe kwa kennis.ZeRoC00L schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:10:
Gefelidied_laughing schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:02:
Gisteren geslaagd voor de 70-643.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik heb m vandaag gedaan en vond m niet eenvoudig. Tip MAP Toolkit testen, HA, ISCSI SANS, Clustering, verschil MED-V/APP-V/VDI/Remote Desktop, dan heb je voor mijn gevoel de belangrijkste items gecovered.Powershell schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:13:
komende vrijdag 71-693 doen, zal me benieuwen wat het niveau hier van is![]()
ach toch beta, mischien een wat suggesties doen mbt de vraagstelling bij MS, daar zijn die beta's voor
zaken die ik al gecovered heb dus, werk er dagelijkse meeSkiFan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Ik heb m vandaag gedaan en vond m niet eenvoudig. Tip MAP Toolkit testen, HA, ISCSI SANS, Clustering, verschil MED-V/APP-V/VDI/Remote Desktop, dan heb je voor mijn gevoel de belangrijkste items gecovered.
Voor de forum-moderator; ben bewust vrij vaag gebleven. Hoop dat het niet te gedetailleerd is.
Verwijderd
ander werk zoekenpunisher007 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:54:
Bleh heb het gevoel dat ik altijd een van de weinige mensen ben die niet of weinig met nieuwe technologieen in aanraking kom gedurende mijn werk
No production networks were harmed during this posting
Da's goed nieuws, ik ga toch altijd een stuk relaxer de examens in als ik een second shot achter de hand heb.paella schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:21:
En Second Shot is weer terug:
http://www.microsoft.com/...Career.aspx#certification
Verwijderd
Helaas Zuid-Limburg. Naja het scheelt dat ik leuke collega's heb en veel mogelijkheden om zelf aan studie te doen, want anders .....Powershell schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:25:
[...]
ander werk zoeken
woon je toevallig in noord nederlandwij zoeken nog mensen
SkiFan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:33:
83 is het performance based examen, dus op een VM je ding doen. 70 is het klassieke examen.
70-680 (windows 7) gaat trouwens ook performance based worden, en gaat dan 83-680 heten.
ach ik heb dit ook en ik woon in Brabant. (maar ik ben oorspronkelijk uit Stein misschien dat het daar wat mee te maken heeftpunisher007 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:16:
[...]
Helaas Zuid-Limburg. Naja het scheelt dat ik leuke collega's heb en veel mogelijkheden om zelf aan studie te doen, want anders .....
[ Voor 7% gewijzigd door JohnD op 15-01-2010 13:23 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
zo net het examen gehad, dacht dat het wel een redelijk examen was. nothing special als je je zaken kentPowershell schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:
[...]
zaken die ik al gecovered heb dus, werk er dagelijkse mee
Verwijderd
Eh..je vergeet het belangrijkste examen : de 646 of 647Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:45:
Hoeveel examens heb je nu nodig voor MCITP, wat ik nu begrijp zijn dat er 5:
Client:
70-620 of 70-680
Server2008:
-70-640, 70-642, 70-643
---
Dat zijn er 4, dan nog een 5e naar keuze?
Ik kon dit al niet meer op 11 november. Ik was toen nog 1 van de eerste had ik begrepen die het nieuwe 2008AD examen deed.d-illusion schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:02:
Kun je straks dan niet meer het klassieke examen doen?
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq