4 december ga ik mijn 70-494 examen doen. Dat is de recertification voor MCSD Web Applications. Als ik zo een beetje rondkijk moet alles ongeveer hetzelfde zijn als het vorige examen, op natuurlijk wat nieuwe features van o.a. ASP.NET MVC 5 (t.o.v. MVC 4) en wat extra onderwerpen na.
Ik zie bijvoorbeeld dat ze nu wat meer gaan vragen over dingen als SignalR. Gelukkig heb ik daar ook al mee gewerkt. Als ik het dus zo een beetje bekijk zou ik het zelfs zonder extra studie moeten kunnen halen.
Toch maar wat uurtjes in steken, want het is zonde om te zakken. Gelukkig is er ook nog een second shot mogelijkheid, waardoor ik kosteloos zou kunnen herkansen.
Goed geregeld, Microsoft!
Zijn er mensen die de recertification ook hebben gedaan? En zoja, wat zijn je ervaringen? Als je kijkt naar de inhoud van de 70-486, 70-487 en 70-480 examens t.o.v. 70-494? En wat is je mening m.b.t. de moeilijkheidsgraad? En/of het nut van toevoegingen als SignalR?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?