[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 20:10

Zenix

BOE!

Ik had examen geboekt bij Prometric, kreeg mail dat hij gecanceld is omdat testing center dicht ging. Nu kan ik nergens meer terecht met mijn voucher ( tenzij ik 2 uur moet rijden... ) lekker handig dat die testing centers eerder naar pearson vue overstappen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 20-12-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Zenix schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:52:
Ik had examen geboekt bij Prometric, kreeg mail dat hij gecanceld is omdat testing center dicht ging. Nu kan ik nergens meer terecht met mijn voucher ( tenzij ik 2 uur moet rijden... ) lekker handig dat die testing centers eerder naar pearson vue overstappen :(
Toevallig net ook een mailtje gehad en een voicemail. Moet ze nog bellen maar kan je het dan niet naar Januari zetten? Aangezien het hun niet jouw fout is en je voucher 31 dec vervalt moet er wat te regelen vallen toch? Zelf ook een voucher actie gedaan maar dan voor de 30e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Said Ben Salah schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:59:
[...]

Toevallig net ook een mailtje gehad en een voicemail. Moet ze nog bellen maar kan je het dan niet naar Januari zetten? Aangezien het hun niet jouw fout is en je voucher 31 dec vervalt moet er wat te regelen vallen toch? Zelf ook een voucher actie gedaan maar dan voor de 30e :)
Ging jij ook naar Computrain Amsterdam? Als ik bel naar NL nummer krijg ik dat ze alleen werkdagen bereikbaar zijn, en dat ik dan naar webchat online moet, maar die is nog lang niet bereikbaar.

Hoor graag welk nummer jij hebt gebruikt, na het einde van jaar kan niet meer want Microsoft stopt met Prometric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zenix schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:03:
[...]

Ging jij ook naar Computrain Amsterdam? Als ik bel naar NL nummer krijg ik dat ze alleen werkdagen bereikbaar zijn, en dat ik dan naar webchat online moet, maar die is nog lang niet bereikbaar.

Hoor graag welk nummer jij hebt gebruikt, na het einde van jaar kan niet meer want Microsoft stopt met Prometric.
Yes klopt postcode 1101 op 30 december :) .

Zelf nog niet gebeld maar ging er gewoon van uit. Wist niet dat Microsoft en Promteric zouden stoppen.

Je moet overigens niet bellen met Computrain maar met Prometric (Nummer in Amerika). Aangezien ik door een lieftallige mevrouw van Amerika een voicemail had. Werd wel gevraagd of ik maandag wou bellen maar probeer het strak wel. Als je op je e-mail klikt bij contact en op Microsoft afdeling kiest zie je het nummer verschijnen. Ben van plan om ze straks te gaan bellen, dus houd je wel op de hoogte ;)

Hier het linkje met het nummer mocht je lui zijn haha:

https://www.prometric.com...ers.aspx?client=microsoft

Note: zijn gesloten blijkbaar toch maandag lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Said Ben Salah schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:11:
[...]

Yes klopt postcode 1101 op 30 december :) .

Zelf nog niet gebeld maar ging er gewoon van uit. Wist niet dat Microsoft en Promteric zouden stoppen.

Je moet overigens niet bellen met Computrain maar met Prometric (Nummer in Amerika). Aangezien ik door een lieftallige mevrouw van Amerika een voicemail had. Werd wel gevraagd of ik maandag wou bellen maar probeer het strak wel. Als je op je e-mail klikt bij contact en op Microsoft afdeling kiest zie je het nummer verschijnen. Ben van plan om ze straks te gaan bellen, dus houd je wel op de hoogte ;)

Hier het linkje met het nummer mocht je lui zijn haha:

https://www.prometric.com...ers.aspx?client=microsoft
Ik dacht lekker op tijd met het afspreken van examen :( Global Knowledge Zwolle wou al niet meer, dusja dan maar wat verder naar Amsterdam, maar nu zie ik alleen nog maar Eindhoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zenix schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:18:
[...]

Ik dacht lekker op tijd met het afspreken van examen :( Global Knowledge Zwolle wou al niet meer, dusja dan maar wat verder naar Amsterdam, maar nu zie ik alleen nog maar Eindhoven...
Klopt keek even op de site maar kon geen ander afspraak maken. Aangezien zij een fout hebben gemaakt qua data ga ik er gewoon van uit dat het allemaal wel goed komt. Voor mij is het sowieso geen optie om buiten Amsterdam te doen, dus ze zoeken het maar lekker uit O-). Maandag neem ik dan wel contact met ze op aangezien ze gesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Said Ben Salah schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:23:
[...]

Klopt keek even op de site maar kon geen ander afspraak maken. Aangezien zij een fout hebben gemaakt qua data ga ik er gewoon van uit dat het allemaal wel goed komt. Voor mij is het sowieso geen optie om buiten Amsterdam te doen, dus ze zoeken het maar lekker uit O-). Maandag neem ik dan wel contact met ze op aangezien ze gesloten zijn.
Naar Zwolle was voor mij 35min rijden, naar Amsterdam dus 50min naar Eindhoven 1 uur en 50min.
Ik wou dus kijken of ik in Eindhoven een afspraak kon maken, maar dat kan dus niet want Prometric site geeft aan je mag niet nog keer dat examen doen 8)7 |:(. Dus al wou ik naar Eindhoven, ik kan hem niet boeken... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zenix schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:25:
[...]

Naar Zwolle was voor mij 35min rijden, naar Amsterdam dus 50min naar Eindhoven 1 uur en 50min.
Ik wou dus kijken of ik in Eindhoven een afspraak kon maken, maar dat kon dus niet want Prometric site geeft aan je mag niet nog keer dat examen doen 8)7 |:( Dus ook al wou ik naar Eindhoven, ik kan hem niet boeken... :O
Klopt inderdaad je moet wachten tot je de resultaten hebt (Die we niet krijgen). Even rond gegaan op Pearson vue en zag dit. Wellicht ook handig voor jou ;)

Unused, unexpired Prometric vouchers may be used to schedule an exam in the Pearson VUE registration system after January 6, 2015.

Als het hun niet lukt om een data uit te kiezen, dat mij goed uit komt en op desbetreffend plek m.b.t. verval data voucher eis ik gewoon een nieuwe voucher met een ander vervaldata. Dan kan je gewoon naar Pearson Vue gaan in Januari en het daar afnemen op jouw testcenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Said Ben Salah schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:28:
[...]

Klopt inderdaad je moet wachten tot je de resultaten hebt (Die we niet krijgen). Even rond gegaan op Pearson vue en zag dit. Wellicht ook handig voor jou ;)

Unused, unexpired Prometric vouchers may be used to schedule an exam in the Pearson VUE registration system after January 6, 2015.

Als het hun niet lukt om een data uit te kiezen, dat mij goed uit komt en op desbetreffend plek m.b.t. verval data voucher eis ik gewoon een nieuwe voucher met een ander vervaldata. Dan kan je gewoon naar Pearson Vue gaan in Januari en het daar afnemen op jouw testcenter.
Dat zou mooie oplossing zijn, alleen wou ik wel graag nog voor het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit draadje al een tijdje.

Ik wou vandaag een afspraak inboeken voor de 31 dec (gratis voucher die vervalt op het eind van dit jaar), maar alle afspraken (seats) waren volzet (in België): suggesties ?

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:11:
Ik volg dit draadje al een tijdje.

Ik wou vandaag een afspraak inboeken voor de 31 dec (gratis voucher die vervalt op het eind van dit jaar), maar alle afspraken (seats) waren volzet (in België): suggesties ?
Hoeveel test-centers zitten er in de buurt waar je kan testen? Heb je gecheckt bij allemaal of ze volzetten, of is het 1 test-center die geen seats meer beschikbaar heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Turdie op 25-12-2014 13:49 ]

Verwijderd

shadowman12 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:47:
[...]

Hoeveel test-centers zitten er in de buurt waar je kan testen? Heb je gecheckt bij allemaal of ze volzetten, of is het 1 test-center die geen seats meer beschikbaar heeft.
10 in België, allemaal volzet.

• Turdie
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:53:
[...]

10 in België, allemaal volzet.
Andere dag. Houdt er rekening dat veel mensen voor het einde van het jaar nog ffe snel wat examen willen halen dus test-centers zitten dan vaak voller.

Verwijderd

shadowman12 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:57:
[...]

Andere dag. Houdt er rekening dat veel mensen voor het einde van het jaar nog ffe snel wat examen willen halen dus test-centers zitten dan vaak voller.
Blijkbaar want kan tot eind van dit jaar geen examens meer inboeken (voucher vervalt eind van dit jaar).

• Zenix

Zenix

BOE!

Ik ben vanuit prometric doorgestuurd naar Microsoft, daar wacht ik nu op. Dit jaar gaat sowieso niet meer gebeuren.

• GSOD
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:53:
[...]

Blijkbaar want kan tot eind van dit jaar geen examens meer inboeken (voucher vervalt eind van dit jaar).
Denk dat je gewoon te laat hebt geboekt. Bij Microsoft moest je allemaal bewijs van annulering etc meeleveren om je casus te maken. Proberen kan nooit kwaad.

Verwijderd

Mss is rechtstreeks contact opnemen met een examencenter ook goed ? Voor Pearson vue (zelfde test) zijn er wel nog plaatsen vrij.

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 19:58:
Mss is rechtstreeks contact opnemen met een examencenter ook goed ? Voor Pearson vue (zelfde test) zijn er wel nog plaatsen vrij.
Aantal locaties zijn doen waarshijnlijk al geen prometric meer.

Verwijderd

Dat ene Examencenter doet zowel Prometric als Pearson Vue.
Weet alleen niet hoe ik een afspraak kan maken zodat ik de voucher korting krijg ?
Zenix schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:03:
[...]

Aantal locaties zijn doen waarshijnlijk al geen prometric meer.

• Turdie
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:14:
Dat ene Examencenter doet zowel Prometric als Pearson Vue.
Weet alleen niet hoe ik een afspraak kan maken zodat ik de voucher korting krijg ?

[...]
De voucher code invoeren bij het boeken.

Verwijderd

shadowman12 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:07:
[...]

De voucher code invoeren bij het boeken.
Ik wil een telefonische afspraak maken.

Ik heb al een MCP, weet hoe het werkt (en van andere vendors).

• Turdie
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:09:
[...]

Ik wil een telefonische afspraak maken.

Ik heb al een MCP, weet hoe het werkt (en van andere vendors).
De voucher code doorgeven als je boekt. Zeggen dat je een voucher code hebt en dat je met voucher code graag een examen willen boeken. Zo moeilijk is dat toch niet?

Of een mailtje sturen naar het test-center (is meestal een it opleider met email adres) bijvoorbeeld Global Knowledge ofzo, en dan je verhaal tikken en de voucher code erbij zetten.

Wat is las is dat je er via PearsonVUE nog wel plekken zijn, je zou naar de site van PearsonVUE kunnen gaan en via die website boeken. PearsonVUE is pas weer test-partner geworden en Prometric zal verdwijnen (gelukkig by the way), en bij PearsonVUE wordt nu gewoon doorgelinkt naar de Microsoft site waar je met een Microsoft account kan inloggen. Dus je hoeft geen apart account aan te maken bij PearsonVUE werkt eigenlijk best simpel. Staan een aantal blogs over op Born to Learn hoe de procedure werkt mocht je er niet helemaal uitkomen.
https://borntolearn.mslea...cheduling-more-convenient

Prometric heb ik wel is Profailtric genoemd ben echt blij dat die verdwijnen eerlijk gezegd. PearsonVUE werkt zoveel fijner, ze waren het 5-6 jaar geleden ook, toen werd het Prometric, en nu weer Pearson dus.

[ Voor 63% gewijzigd door Turdie op 25-12-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via mail gaat moeilijk, kreeg daarstraks een mailtje terug:

hank you for your e-mail.

we are closed for all exams and exam bookings between December 25 and Januar 04. Your email will not be handled until Januar 5.

Via de pearson vue site werkt de voucher code niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:58
Twee weken geleden de 346 gehaald. Volgende stap wordt 347. Hoor dat er veel SharePoint Online in zit. Dat is nou net het onderdeel waar ik weinig mee doe.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Gisteren 70-663 gehaald bij global knowledge nieuwegein. Ook via voucher bij prometric geboekt en geen enkel probleem. Wellicht dat global knowledge nog beschikbare plekken heeft voor wie nog snel een examen wil doen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vanochtend de 346 gedaan ivm de gratis voucher en helaas niet gehaald. Te weinig tijd gehad om alles te leren en mijn Office 365 kennis was al redelijk beperkt. Enige opmerking die ik wil maken over het examen (NDA) is dat er vragen worden gesteld waar ik mijn twijfels heb of je die info echt moet weten aangezien je in de praktijk een technet artikel raadpleegt om deze info te gebruiken in je configuratie. Het is belangrijker wat je moet doen in zo'n geval. Maar goed, binnenkort in de herkansing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:11

RVW

Second Shot is weer terug, tot 31 mei:

https://borntolearn.mslea...-mcp-exams-through-may-31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50
Is nu wel beter geregeld zie ik.
Geen losse vouchers meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

died_laughing schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:34:
[...]

Is nu wel beter geregeld zie ik.
Geen losse vouchers meer.
En het geld ook voor studenten :) Helemaal prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Volgende week ga ik voor MCTS 70-511, tevens mijn eerste certificaat.

Iemand die deze al gedaan heeft en tips heeft? Hoe meer ik kijk naar de practice tests, hoe minder ik het zie zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die al gecertificeerd zijn voor Azure?
Hoe is de materie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06-2024
Ik mag 16/02 ook examen gaan doen van 70-410. Maar vraag me af hoe ik dit nu het best doe. Momenteel ben ik begonnen met de CBT Nuggets video's , maar het voelt alsof ik toch nog wat extra leeswerk nodig heb.. Iemand die bepaalde boeken kan aanraden? Ik dacht zelf aan deze maar hoor net dat die toch niet echt volledig zijn?

btw. Hoe verloopt zo een examen eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je eerste MS examen?

Je krijgt ingeval van 410 eigenlijk gewoon 50 a 70 vragen. Grotendeels meerkeuze of meerdere antwoorden mogelijk. Geen open vragen, maar soms wel wat andere opdrachtjes.

Je moet een score van 700 punten halen van de 1000. Je weet direct of je geslaagd ben.

CBT Nuggets is geen slechte start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
yep eerste MS examen, dus geen idee wat ik ervan moet verwachten :)
examencentrum is blijkbaar Global Knowledge.
Het is ook een eeuwigheid geleden sinds ik nog eens iets heb moeten studeren, dus duidelijk gaat het wat moeizaam..

edit: Is het eigenlijk de bedoeling dat de powershell commands gekend zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door OsisX op 22-01-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Gisteren geslaagd voor m'n eerste examen: 70-511 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsisX schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:49:
yep eerste MS examen, dus geen idee wat ik ervan moet verwachten :)
examencentrum is blijkbaar Global Knowledge.
Het is ook een eeuwigheid geleden sinds ik nog eens iets heb moeten studeren, dus duidelijk gaat het wat moeizaam..

edit: Is het eigenlijk de bedoeling dat de powershell commands gekend zijn?
Je krijgt meestal wel een vraag waarin je moet aangeven welke van de 4 PS commands de goede is om een bepaald doel te bereiken.

Ik zou je trouwens aanraden om Powershell in z'n geheel erg serieus te nemen. De scripts die je ermee kunt maken zijn echt de toekomst voor jou als beheerder. Wellicht een offtopic discussie, maar denk er eens over na in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
Helaas gezakt voor de 70-347. Veel PowerShell en SharePoint vragen. Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zenix schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:29:
En het geld ook voor studenten :) Helemaal prima dus!
Ik ben ook student. Hoe kan ik van deze actie gebruikmaken? Ik krijg altijd 150 euro voorgeschoteld.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Freekers schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:04:
[...]

Ik ben ook student. Hoe kan ik van deze actie gebruikmaken? Ik krijg altijd 150 euro voorgeschoteld.
Probeer examen eens te bestellen, bij mij ziet die tijdens proces dat ik student ben en dan moet ik maar zo'n 80 euro betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zenix schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:08:
Probeer examen eens te bestellen, bij mij ziet die tijdens proces dat ik student ben en dan moet ik maar zo'n 80 euro betalen.
Bij welke stap gebeurt dat bij jou? Ik heb mijn locatie en alles gekozen, nog steeds 150 euro.
Heb je ergens moeten instellen dat je student bent? En moet je daarvoor aan een bepaalde instantie studeren?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Freekers schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:12:
[...]

Bij welke stap gebeurt dat bij jou? Ik heb mijn locatie en alles gekozen, nog steeds 150 euro.
Heb je ergens moeten instellen dat je student bent? En moet je daarvoor aan een bepaalde instantie studeren?
Misschien denkt Microsoft dat omdat ik bij prometric vouchers heb gebruikt van de Microsoft IT academy, die ik via school heb. Ik studeer gewoon bij Windesheim en gebruik geen school mail ofzo. Ik sta wel ingeschreven bij Microsoft IT Academy, maar daar kan iedereen zich zowat schrijven. Anders vraag het op je school.

[ Voor 8% gewijzigd door Zenix op 24-01-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Zenix schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:11:
[...]

Misschien denkt Microsoft dat omdat ik bij prometric vouchers heb gebruikt van de Microsoft IT academy, die ik via school heb. Ik studeer gewoon bij Windesheim en gebruik geen school mail ofzo. Ik sta wel ingeschreven bij Microsoft IT Academy, maar daar kan iedereen zich zowat schrijven. Anders vraag het op je school.
Mocht je een Dreamspark account hebben kan het door dat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Freekers schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 21:04:
[...]

Je moet volgens mij ook de 72-* examens selecteren v.z.i.w, of is dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Gisteren mijn eerste microsoft examen gemaakt, de 70-680. Ik had het idee dat de vragen erg goed aansloten op de stof uit het MS boek, en dat ik het vooral op ervaring heb gehaald. Wat is jullie ervaring daar mee?

Het examen was bij Pearson Vue, dat was allemaal wel ok geregeld. Maar daar kan ook weinig mis mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Iemand toenvallig al 70-980 (Recertification for MCSE: Server Infrastructure) gedaan? https://www.microsoft.com/learning/en-us/exam-70-980.aspx

De mijne verloopt januari 2016, dusja...waarom niet nu al recertificeren als je de tijd hebt? ;-)

Edit: Mijn MSCE: Prived Cloud verloopt al oktober dit jaar zie ik nu.... :X

[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 27-01-2015 10:50 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Kunnen jullie nog bij je transcript?

Via deze link hoor je ze te kunnen bekijken: https://www.microsoft.com/learning/en-us/dashboard.aspx
Maar ik zie alleen maar iets van Pearson VUE appointments welke leeg is.
En ik zie een optie om naar een learning partner te zoeken.

Ik heb al mijn examens nog voor Pearson VUE gedaan, dus via Promatric. Deze wordt volgens mij niet meer gebruikt door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 10:22

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
dude88 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:24:
Kunnen jullie nog bij je transcript?

Via deze link hoor je ze te kunnen bekijken: https://www.microsoft.com/learning/en-us/dashboard.aspx
Maar ik zie alleen maar iets van Pearson VUE appointments welke leeg is.
En ik zie een optie om naar een learning partner te zoeken.

Ik heb al mijn examens nog voor Pearson VUE gedaan, dus via Promatric. Deze wordt volgens mij niet meer gebruikt door MS.
Ja hoor, via je link kom ik gewoon op de Your benefits & exams pagina uit en via deze link kan ik dan mijn Transcript bekijken.

Iemand overigens enig idee wanneer de uitslagen van de 70-695 en 70-696 beschikbaar komen? Op deze Pearson VUE pagina staat nog steeds Taken. Aangezien ik ze meer dan tien weken geleden heb gedaan. Geen idee overigens wanneer de beta periode gestopt is.....mogelijk moeten we dus nog een paar dagen wachten :+ Volgens de linkjes zijn ze dus nu nog steeds in beta.....geen idee of je ze ook nog kunt boeken overigens...

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 27-01-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Thanks die link kon ik dus niet vinden...!
Als ik onderaan bij popular rescoures op check you transcript klik kom ik weer op dezelfde pagina (link is ook hetzelfde)

Ik zie nu op het transcript dat er een inactive date is toegevoegd. Ik heb nog een jaartje...

Het liefst zou ik direct upgraden naar een nieuwe versie, maar betwijfel of die dan al beschikbaar is. Ik hoor buiten Windows 10 om weinig over een nieuw server OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Said Ben Salah schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:31:
[...]

Mocht je een Dreamspark account hebben kan het door dat komen :)
Heb ik, maar dat is wel met school-mail.
shadowman12 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Je moet volgens mij ook de 72-* examens selecteren v.z.i.w, of is dat niet meer?
Nee, dat is volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om een MS examen te boeken zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
shoombak schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:05:
Weet iemand of het mogelijk is om een MS examen te boeken zonder creditcard?
Volgens mij kan dat gewoon bij een examencentrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:24

Qwerty-273

Meukposter

Klopt, al is dat vaak wel duurder dan dat je dat direct online boekt.
Je kan kijken of je werkgever dit wilt doen, of je kan kijken naar een pre-paid creditcard die je alleen voor zulke dingen gebruikt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Laatst online: 23-05 11:13
Gebruiken jullie nog weleens testouts ? ..
Ik gebruikte dit vroeger altijd, vond het een vrij complete manier van leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Wat is een goed aangeschreven trainingscenter voor MCSA windows 8? ik zie vee testcenters maar kan nergens beoordelingen vinden..

Alvast bedankt

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
ikbengoofy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:47:
Wat is een goed aangeschreven trainingscenter voor MCSA windows 8? ik zie vee testcenters maar kan nergens beoordelingen vinden..

Alvast bedankt
Master-IT is erg goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
Master-IT idd.....

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Laatst online: 23-05 11:13
Is het vandaag de dag nog relevant om SSCM2012 te behalen ?
Wij gaan dit jaar steeds meer richting Azure.. en verwacht dat SSCM hierin een grote rol gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Daar zijn alle goede docenten toch al weg :+ Dat zijn nu collega's van mij ;)

Heb trouwens ook de uitslag binnen van de 695 en 696.....een pass en een fail, die fail moeten we snel maar even over doen... Vind die MCSE Enterprise Devices and Apps toch wel nice op mijn cv staan.
C6DL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:03:
Is het vandaag de dag nog relevant om SSCM2012 te behalen ?
Wij gaan dit jaar steeds meer richting Azure.. en verwacht dat SSCM hierin een grote rol gaat spelen
Eh....ik denk dat je SCCM 2012 bedoelt? Natuurlijk is dat nog relevant, SCCM vNext wordt pas aan het eind van het jaar verwacht en ehh...Azure...daar heb je toch geen SCCM voor nodig?

[ Voor 35% gewijzigd door TheVMaster op 03-02-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:38
TheVMaster schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:01:
[...]

Daar zijn alle goede docenten toch al weg :+ Dat zijn nu collega's van mij ;)

Heb trouwens ook de uitslag binnen van de 695 en 696.....een pass en een fail, die fail moeten we snel maar even over doen... Vind die MCSE Enterprise Devices and Apps toch wel nice op mijn cv staan.

[...]

Eh....ik denk dat je SCCM 2012 bedoelt? Natuurlijk is dat nog relevant, SCCM vNext wordt pas aan het eind van het jaar verwacht en ehh...Azure...daar heb je toch geen SCCM voor nodig?
idd, MCSE Enterprise Apps & Devices is wel weer stoer om te hebben 8) heb ze zelf wel beiden gehaald (hakken over de sloot, ok dat dan wel maar had er dan ook weinig tot niks voor gedaan :F )

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Powershell schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:47:
[...]

idd, MCSE Enterprise Apps & Devices is wel weer stoer om te hebben 8) heb ze zelf wel beiden gehaald (hakken over de sloot, ok dat dan wel maar had er dan ook weinig tot niks voor gedaan :F )
Idem, had die ene net niet gehaald.... :( Wil hem voor eind van de maand nog ff over doen...

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 03-02-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBeast1969
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-06-2022
goedemorgen,

Mijn werkgever vind het nodig om wat certificaten te gaan halen. Heb wat tips al opgepakt hier, (CBT en een youtube channel Windows 2012 Jump Start).
gezien ik wat last heb dyslexie vindt ik een boek dan ook wat prettiger te lezen dan een PDF.

In de komende maanden staan de volgende examens op stapel, zou graag van jullie willen horen wat jullie denken wat de beste boeken zien. (lieft mede gezien de handicapt).

070-410, 411, 412, 413, 414. (alles Windows 2012)

Iemand gaf dit aan maar dat lijkt mij meer een naslagwerk:
http://www.staples.com/Ma...r-2012-R2/product_1120813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 22:36
Bij Microsoft Press heb je een aantal Training Guides en Study Guides.

https://www.microsoftpres...se/certification-training

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
Heb hier nu alle CBT Nuggets video's bekeken van 70-410 en ben nu wat practice testen aan het doen.
Maar ik kom veel te veel vragen tegen die niet gecovered zijn in de video's :? Maar hoor langs de andere kant dat de trainingguides ook niet geheel compleet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
OsisX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:23:
Heb hier nu alle CBT Nuggets video's bekeken van 70-410 en ben nu wat practice testen aan het doen.
Maar ik kom veel te veel vragen tegen die niet gecovered zijn in de video's :? Maar hoor langs de andere kant dat de trainingguides ook niet geheel compleet zijn...
Praktijkervaring is natuurlijk ook eigenlijk altijd aan te raden. Om nu een examen te halen puur vanuit een boek, tja....volgens mij is dat niet alleen lastig...het kost ook nog eens veel meer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik kan het even niet meer vinden, maar ik weet dat er vroeger bij stond dat ze er vanuit gingen dat je 3 jaar praktijk ervaring heb.

Beetje het kip en het ei verhaal maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
dude88 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:25:
Ik kan het even niet meer vinden, maar ik weet dat er vroeger bij stond dat ze er vanuit gingen dat je 3 jaar praktijk ervaring heb.

Beetje het kip en het ei verhaal maar goed ;)
moeilijk praktijk ervaring te hebben als je eerst het certificaat nodig hebt :)
heb als second liner wel deels "ervaring" , maar belange niet van alles.. En thuis kan je wel hier en daar wat klikken en doen, maar is toch niet hetzelfde lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Daarom is het begin idd lastig.

Zonder opleiding heb al snel te weinig kennis.
Maar opleiding zonder ervaring werkt ook niet, want ze kunnen de kennis niet toepassen.

Er zijn er zat die binnen een jaar van niets naar MCSE gaan omdat ze goed kunnen leren. Het bedrijf denkt dan heel wat binnen te halen, maar in de praktijk weten ze amper dat ze met groepen moeten werken in de AD.

Het ondersteund elkaar goed, alleen je moet idd ergens instappen, daarna gaat het balletje wel rollen als je het goed op blijft pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsisX
.. zucht. Heb nog een week, ga toch een andere aanpak moeten vinden wil ik slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:21
ik heb de 70-410 gescheduled staan op de 26e.
nu nog even leren tot die tijd :)

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
Inmiddels de 70-347 behaald. Persoonlijk vind ik hem vrij pittig als je weinig tot geen ervaring hebt met een onderdeel uit Office365. Voor mij was dat SharePoint Online.

• Bv202
70-516: Data Access .NET4

Wat een leerstof... bij bijna elke pagina stel ik me vragen over waarom je dit deel van de leerstof ooit zou gebruiken... TPC inheritance? Dat lijkt me nu echt het slechtste idee ooit, gewoon er bewust voor zorgen dat je database niet meer genormaliseerd is 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Bv202 op 12-02-2015 11:54 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:06
Hey Tweakers,

Ik zoek oefenexamens voor 70-685 want kan ze nergens vinden, moet binnenkort examen doen en wil weten of ik er klaar voor ben door middel van een oefenexamen :-)

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

mugenmarco schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:51:
Hey Tweakers,
Ik zoek oefenexamens voor 70-685 want kan ze nergens vinden, moet binnenkort examen doen en wil weten of ik er klaar voor ben door middel van een oefenexamen :-)
Bijvoorbeeld op http://www.measureup.com/Microsoft.aspx#practice-tests_MCITP

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• mugenmarco
ja is wel goed alleen heeft de demo maar 6 vragen, is er niet iets "gratis" zoals wat ze ook bij ITIL V3 hebben? Daar zijn ook veel oefenexamens van te vinden.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:13
mugenmarco schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:32:
[...]

ja is wel goed alleen heeft de demo maar 6 vragen, is er niet iets "gratis" zoals wat ze ook bij ITIL V3 hebben? Daar zijn ook veel oefenexamens van te vinden.
Ik heb eventueel wel een officele Training Kit Exam Prep CD die Microsoft bij het studie boek geeft voor je.

*Je mag ook het hele boek van me overnemen :9

[ Voor 19% gewijzigd door HKLM_ op 12-02-2015 18:46 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweety1972
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-11-2022
Hoi,

Kan iemand mij helpen?

Ik oefen altijd door middel van Visual Exam Suite. Zo weet je na een eerste keer welke onderwerpen je moet gaan leren en hoef je niet het hele boek te doen. Hierna nog een keer oefenen en dan doe ik examen.

Maar nu kan ik hiervoor geen gratis examens meer voor vinden. Voorheen kon dat op examcollection. Weet iemand waar ik gratis examens kan vinden? En eventueel een gratis player waarin ze wel werken?

Enorm bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 20:32
Ik denk niet dat iemand je hier kan helpen.

Examcollections heeft dumps van echte examenvragen en is dus illegaal.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweety1972 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:53:
Hoi,

Kan iemand mij helpen?

Ik oefen altijd door middel van Visual Exam Suite. Zo weet je na een eerste keer welke onderwerpen je moet gaan leren en hoef je niet het hele boek te doen. Hierna nog een keer oefenen en dan doe ik examen.

Maar nu kan ik hiervoor geen gratis examens meer voor vinden. Voorheen kon dat op examcollection. Weet iemand waar ik gratis examens kan vinden? En eventueel een gratis player waarin ze wel werken?

Enorm bedankt voor de moeite.
Het is dus niet de bedoeling om zo te "leren" hè. Plus dat Microsoft zelf gewoon aangeeft welke onderwerpen je moet leren voor examens. Als Microsoft erachter komt ben je je MCP kwijt + mag je nooit meer een toets afnemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Tweety1972 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 06:53:
Voorheen kon dat op examcollection. Weet iemand waar ik gratis examens kan vinden? En eventueel een gratis player waarin ze wel werken?
Buiten het feit dat dit dumps zijn van echte examens en dat gebruik hiervan niet door Microsoft in hun voorwaarden van het examen (waar jij mee akkoord gaat aan het begin van het examen) wordt toegestaan. En het steeds terugkerende verhaal van papierentijgers die niks in de praktijk kunnen.

Het bedrijf achter de VCE player/manager heeft zijn strategie veranderd. Ze hebben de client zo omgegooid dat deze een connectie nodig heeft met hun servers voordat deze werkt om een bestand te openen - dus een "crack" gaat niet langer meer werken (gelukkig!). Aangezien examcollection en gerelateerde sites door hun gerund worden (niet officieel - maar indirect), elk examen dat je nu binnenhaalt is in het nieuwe formaat (ook als dit een oud examen is van x jaar geleden - daar zit dus een on the fly wrapper achter / een grote conversie run elke keer dat er een nieuwe VCE player uitkomt - waardoor juist die link tussen de twee heel zichtbaar wordt).

Je moet je dan wel afvragen, aangezien je licentie/abo gelinkt is aan een betalings manier (CC bijvoorbeeld) met waarschijnlijk je echte identiteit en dat het haast wel zo moet zijn dat er logging plaatsvindt server-side welk examen dump bestand je opent, wat er met deze gegevens kan en gaat gebeuren in de loop van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Niet specifiek gerelateerd aan het 70-685 examen, maar voor oefen vragen kun je ook eens kijken op www.smarterer.com

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 23:09
Qwerty-273 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:
[...]

Buiten het feit dat dit dumps zijn van echte examens en dat gebruik hiervan niet door Microsoft in hun voorwaarden van het examen (waar jij mee akkoord gaat aan het begin van het examen) wordt toegestaan. En het steeds terugkerende verhaal van papierentijgers die niks in de praktijk kunnen.

Het bedrijf achter de VCE player/manager heeft zijn strategie veranderd. Ze hebben de client zo omgegooid dat deze een connectie nodig heeft met hun servers voordat deze werkt om een bestand te openen - dus een "crack" gaat niet langer meer werken (gelukkig!). Aangezien examcollection en gerelateerde sites door hun gerund worden (niet officieel - maar indirect), elk examen dat je nu binnenhaalt is in het nieuwe formaat (ook als dit een oud examen is van x jaar geleden - daar zit dus een on the fly wrapper achter / een grote conversie run elke keer dat er een nieuwe VCE player uitkomt - waardoor juist die link tussen de twee heel zichtbaar wordt).

Je moet je dan wel afvragen, aangezien je licentie/abo gelinkt is aan een betalings manier (CC bijvoorbeeld) met waarschijnlijk je echte identiteit en dat het haast wel zo moet zijn dat er logging plaatsvindt server-side welk examen dump bestand je opent, wat er met deze gegevens kan en gaat gebeuren in de loop van de tijd.
Wat zijn de andere alternatieven wanneer ik een oefenexamen wil doen voor bijv 70-410?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

lawkexarib schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:45:
Wat zijn de andere alternatieven wanneer ik een oefenexamen wil doen voor bijv 70-410?
De legale opties die samenwerken met Microsoft worden gewoon bij de examen info genoemd:
https://www.microsoft.com/learning/en-us/exam-70-410.aspx
Buy a practice test for Exam 70-410 from:
Kaplan SelfTest
MeasureUp
Transcender
Daarnaast kan je ook gewoon op de examen link hierboven zien welke skills/tasks terug zullen komen in het examen. En als je die taken kan doen, dan zit je daar wel goed mee. Men geeft heel duidelijk aan welke onderwerpen terug zullen komen op een examen. Training en oefen materiaal dat gebaseerd is op deze skill/task lijstjes is gewoon toegestaan. Juist een braindump waar de echte examenvragen in terugkomen zijn verboden in de voorwaarden van het examen / de certificering.

Ook de MVA heeft verschillende informatie over server 2012:
http://www.microsoftvirtu...t-training/windows-server

En er is ook behoorlijk wat info terug te vinden om het bijbehorende examen forum:
https://borntolearn.mslearn.net/certification/server/f/495

....

En om toch nog even door te zeuren over de "oefenexamens" die eigenlijk gewoon braindumps zijn en de gevolgen daarvan en de voorwaarden van de certificering waarmee je akkoord gaat:

https://www.microsoft.com...cation-exam-policies.aspx
Non-Disclosure Agreement and General Terms of Use For Microsoft Certification Exams

The Examinee may be prohibited from taking any Microsoft Certification Exams, and/or may be decertified from Microsoft Certification Program if Microsoft believes the Examinee violated this Exam Agreement and/or engaged in any misconduct. Proctors are authorized to take immediate and appropriate measures against Examinees who violate testing rules. This policy is enforced to ensure the integrity of the Exams and Microsoft Certification Program. Examples of misconduct and/or misuse of the Exam include, but are not limited to, the following:

•Using unauthorized materials in an attempt to satisfy Exam requirements (this includes using brain-dump material and/or unauthorized publication of Exam questions with or without answers).
Q. What are "brain dumps," and are they legal?
A. "brain dump," as it relates to the certification exams, is a source, such as a website, that contains certification exam content that has been fraudulently obtained with the intention to share it with or sell it to exam candidates. The content included in brain dumps is exactly the same or substantially similar to items appearing on the exam. Because the exam content was fraudulently obtained, using this type of material to prepare for or during an exam constitutes cheating. "Brain dump" providers are in violation of Microsoft intellectual property rights and nondisclosure agreements.

Q. Why should I be concerned about "brain dump" sites and material?
A. If a candidate knowingly or unknowingly memorizes unauthorized content found in “brain dumps” in order to pass an exam, clearly, he or she will not have the requisite skills to effectively use and manage Microsoft software or systems. Eventually, his or her manager will identify this lack of technical knowledge and skill and take appropriate action. If Microsoft learns that a candidate used a “brain dump” site to prepare for an exam, this candidate will be permanently banned or prohibited from taking any future Microsoft Certification exams and may be decertified from the Microsoft Certification Program. In addition, test scores and certifications, if applicable, may be revoked. These actions may be taken even if the candidate did not intend to defraud the Microsoft Certification Program.

Many "brain dump" providers are fairly blatant in their messaging, descriptions of their products, and the intended uses, while others are much more subtle in their messaging and practices. As a result, candidates should be cautious about using exam preparation material that seems too good to be true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweety1972
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-11-2022
punisher007 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:47:
Niet specifiek gerelateerd aan het 70-685 examen, maar voor oefen vragen kun je ook eens kijken op www.smarterer.com
Dank je voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Voor de mensen die de server 2012 examens willen gaan doen heb ik een tijdje geleden wat wiki artikelen gemaakt in samenwerking met Microsoft Learning, wellicht handig bij de voorbereiding:

410:
https://borntolearn.mslea...uring-windows-server-2012

411:
https://borntolearn.mslea...ering-windows-server-2012

412:
https://borntolearn.mslea...dows-server-2012-services

413:
https://borntolearn.mslea...g-a-server-infrastructure

414
https://borntolearn.mslea...ced-server-infrastructure

Mocht je onvolkomenheden of missende info tegenkomen, laat het me even weten dan pas ik het aan.

Zijn er trouwens al mensen die Recertification for MCSE: Server Infrastructure(70-980) hebben gedaan. Zo ja, wat voor materiaal heb je gebruikt?

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 14-02-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Qwerty-273 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:48:
[...]

En om toch nog even door te zeuren over de "oefenexamens" die eigenlijk gewoon braindumps zijn en de gevolgen daarvan en de voorwaarden van de certificering waarmee je akkoord gaat:

https://www.microsoft.com...cation-exam-policies.aspx

[...]

[...]
wow dat wist ik niet eens :o Ik zat te denken om naar braindumps te zoeken voor 70-685 maar nu ik dit weet ga ik dat dus niet doen.

Bedankt voor die informatie! much appreciated :-)

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Ik wil de MCSA 2012 als zelfstudie gaan doen. Heb eigenlijk keuze uit 2 websites voor zelfstudie materiaal (naast boeken uiteraard)

CBTNuggets
Voordeel
- Geeft ook Test Software (Transcender)
Nadeel
- relatief hoge kosten per jaar ($996 per jaar voor premium)

Pluralsight (voormalig Trainsignal)
Voordeel
-lage kosten ($500 per jaar)
Nadeel
-weinig extra materiaal bij courses

Wat adviseren jullie ?

En wat is realistisch qua planning voor halen van de 3 examens via zelfstudie ? . Zelf denk ik dat het binnen 6 maanden wel moet lukken.

Twitch

Verwijderd

jin schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:19:
Ik wil de MCSA 2012 als zelfstudie gaan doen. Heb eigenlijk keuze uit 2 websites voor zelfstudie materiaal (naast boeken uiteraard)

CBTNuggets
Voordeel
- Geeft ook Test Software (Transcender)
Nadeel
- relatief hoge kosten per jaar ($996 per jaar voor premium)

Pluralsight (voormalig Trainsignal)
Voordeel
-lage kosten ($500 per jaar)
Nadeel
-weinig extra materiaal bij courses

Wat adviseren jullie ?

En wat is realistisch qua planning voor halen van de 3 examens via zelfstudie ? . Zelf denk ik dat het binnen 6 maanden wel moet lukken.
Ik vind CBT nuggets zelf erg goed, geen ervaring met Pluralsight.

• jin

jin

Als aanvulling op mijn eerdere vragen : Heeft iemand ervaring met dit boek ?

Training Guide Installing and Configuring Windows Server 2012 R2 (MCSA)

http://www.bol.com/nl/p/t...2012-r2/9200000028141092/

[ Voor 16% gewijzigd door jin op 19-02-2015 18:49 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Als je al MCP bent, kan je dat eboek bij Micrsoft Press downloaden voor $24 met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

paella schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:29:
Als je al MCP bent, kan je dat eboek bij Micrsoft Press downloaden voor $24 met korting.
Bedankt voor de tip! Meteen besteld !

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW

RVW

Als je nu je MCSA Windows 8 haalt mag je gratis het Upgrade examen (70-697) naar MCSA Windows 10 doen zodra deze beschikbaar is:

https://borntolearn.mslea...-windows-10-exam-for-free

En er is sinds kort ook een rechtstreekse upgrade beschikbaar van Windows XP certified naar MCSA Windows 8:

https://www.microsoft.com/learning/en-us/exam-70-692.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vanochtend, na 3 keer de 70-414 behaald. 3x is scheepsrecht zeggen ze. :) Erg pittig examen zeg. Iedere keer een groot deel nieuwe vragen (die dus ook weer op een ander onderwerp ingaan). Kreeg dit examen ook een dubbel aantal casestudies verlegen met vorig examen.

Blij dat ik nu MCSE Server Infrastructure in de pocket heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
De kogel is hier eindelijk door de kerk, ik mag mijn MCSA \ MCSE gaan updaten :D. Mijn huidige certificering stamd nog uit de tijd van Server 2000 / 2003, dus ik ben erg benieuwd hoe het me af zal gaan.

Aangezien onze volledige server omgeving al op Server 2012R2 draait, hoop ik dat het een beetje meevalt.

En als het goed is krijg ik ook meteen toegang tot de CBT nuggets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
Zo te lezen heb je al ervaring, dat scheelt meer dan een slok op een borrel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Heeft iemand al eens de examens voor Azure gedaan (70-532, 70-533 en 70-534) gedaan? Hoe pittig waren ze?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW

RVW

Ik heb 70-533 gedaan, gehaald met 7nogwat punten. Heel veel Powershell vragen.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
RVW schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:22:
Ik heb 70-533 gedaan, gehaald met 7nogwat punten. Heel veel Powershell vragen.
Goed om te horen, thx. Gewoon de bekende Azure powershell cmdlets?

* Widow moet weer eens wat aan zijn certs gaan doen na bijna een jaar er niets aan gedaan te hebben :+

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• justVR
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2024
Heeft er iemand (recente) ervaring met 70-486 Developing ASP.NET MVC Web Applications?
https://www.microsoft.com/learning/en-us/exam-70-486.aspx

Ik vond 70-480 Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3, ondanks wat tricky questions, meevallen.

• GSOD
Tot mijn verbazing na het behalen van mijn 70-680 te horen gekregen dat je 50 euro moet bijlappen bij Computrain als je een hardcopy wilt van je Microsoft Certificering.

Weet iemand toevallig een test center in Amsterdam die dat wel gewoon meelevert?

• paella
Kost overal geld nu, maar bij Microsoft zelf kan je een hardcopy van het certificaat kopen voor 10 dollar (incl verz.kosten that is).

Pagina: 1 ... 51 ... 102 Laatste

Let op:
Eventuele aanvullingen en wijzigingen voor de TS kunnen vanaf zowel via DM of e-mail naar TheVMaster.

Het praten over of het verwijzen/linken naar VCE/ETE bestanden en/of braindump sites is niet toegestaan. Deze reacties worden dan ook zonder pardon verwijderd.