Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik moet zeggen, HL2 en diens legacy is compleet dood voor mij.

Portal en Portal 2 vond ik daarnaast eigenlijk betere games dan HL 1 en HL 2. Zal wel een hoop haat krijgen van fans hiervoor, maar uiteindelijk heb ik de hele hype en al die liefde voor de games nooit zo begrepen.

Wat niet wegneemt dat ik HL3 gewoon ga spelen als die uitkomt, vroeger of later, maar Valve heeft zich in een lastige situatie gewerkt:
- Een deel van de fans is afgehaakt, net als alle spelers die zoals ik HL2 "wel ok" vonden.
- Een deel van de fans dat Valve zo'n beetje stalkt en overal tekenen ziet kan volgens mij enkel nog maar teleurgesteld zijn in het eindresultaat, mits de game werkelijk op alle fronten prefect is.

Hoe dan ook, Valve heeft naar mijn mening ernorm gefaald met de taak die ze zichzelf nota bene stelde, om namelijk "episodic gaming" te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gordon Freeman

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeDrq7We4aXhzR-L6r0QtjO81ZqOJhaVOv5diik1ll5R3u4LF1FTUZUwZ3lQ

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mijn gok is nog steeds dat ze hard werken aan de Source2 engine en deze optimaliseren voor de nieuwe consoles. Ongetwijfeld dat we dan een aantal games van ze gaan zien op deze platformen. Heb goede hoop dat een nieuwe Half Life daar tussenzit maar het is intussen niet meer de holy grail voor mij, daarvoor is er teveel tijd voorbij gegaan.

Eigenlijk heeft The Last Of Us dat gat voor mij opgevuld, dat spel heeft nog meer indruk op mij gemaakt dan destijds HL2 deed. Ik zou ook erg blij worden van een nieuwe Portal, L4D of nog beter een geheel nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Deze theorie heb ik ook altijd leuk gevonden. Aangezien ze beiden groene ogen hebben, en de naam idd lekker overeen komt.

* D4NG3R is een conspiracy fan :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:09:
...

Eigenlijk heeft The Last Of Us dat gat voor mij opgevuld, dat spel heeft nog meer indruk op mij gemaakt dan destijds HL2 deed. Ik zou ook erg blij worden van een nieuwe Portal, L4D of nog beter een geheel nieuwe IP.
Ik had "the last of us" als weer zo'n 13 in een dozijn zombie survival game afgeschreven maar ik zie dat zelfs Edge magazine het spel een tien heeft gegeven. Edge doet dat niet zomaar. Ik ga hem niet direct kopen maar hij komt wel op mijn wishlist.

Hoe dan ook zal de lat voor HL3 erg hoog liggen. Het zal iets meer moeten zijn dan een soort sjieke HL2 port met een nieuw verhaaltje naar Source2. De concurrentie heeft niet stilgezeten in de tussentijd.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
CapTVK schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:51:
[...]

Ik had "the last of us" als weer zo'n 13 in een dozijn zombie survival game afgeschreven maar ik zie dat zelfs Edge magazine het spel een tien heeft gegeven. Edge doet dat niet zomaar. Ik ga hem niet direct kopen maar hij komt wel op mijn wishlist.

Hoe dan ook zal de lat voor HL3 erg hoog liggen. Het zal iets meer moeten zijn dan een soort sjieke HL2 port met een nieuw verhaaltje naar Source2. De concurrentie heeft niet stilgezeten in de tussentijd.
Alsjeblieft, óf koop hem óf kijk op zijn minst één episode van de walkthrough's van FRANKIEonPCin1080p. Die gast doet het erg goed en de game is ZO goed. Ik zweer het, ik heb hem, zonder hem zelf gespeeld te hebben, naast HL2 en Portal(2) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
djunicron schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:58:
Hoe dan ook, Valve heeft naar mijn mening ernorm gefaald met de taak die ze zichzelf nota bene stelde, om namelijk "episodic gaming" te promoten.
Dat klopt, en hebben ze zelf ook meermaals aangegeven! Ik blijf vertrouwen hebben dat Valve fantastische games kan afleveren, en ik ben nog nooit teleur gesteld door hun. :)
g0ulash schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:04:
[...]

Alsjeblieft, óf koop hem óf kijk op zijn minst één episode van de walkthrough's van FRANKIEonPCin1080p. Die gast doet het erg goed en de game is ZO goed. Ik zweer het, ik heb hem, zonder hem zelf gespeeld te hebben, naast HL2 en Portal(2) staan.
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen consoles, of hebben enkel een 360. Spijtig dat ik die game nooit zal kunnen spelen, maar ik lig er niet wakker van.

[ Voor 37% gewijzigd door Asskicker op 26-06-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 exclusive (zag ik achteraf), dus dan houdt het snel op als je vooral op een PC speelt.

Maar ik wil best geloven dat "the last of us" een topper is. Jammer dat een PC versie niet in de planning staat.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 26-06-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Asskicker schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:25:
[...]

Sommige mensen hebben nu eenmaal geen consoles, of hebben enkel een 360. Spijtig dat ik die game nooit zal kunnen spelen, maar ik lig er niet wakker van.
Als het een beetje meezit, is de game volgend jaar via Gaikai speelbaar op een PS4. ;)
CapTVK schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:44:
PS3 exclusive (zag ik achteraf), dus dan houdt het snel op als je vooral op een PC speelt.

Maar ik wil best geloven dat "the last of us" een topper is. Jammer dat een PC versie niet in de planning staat.
Je mist sowieso een hele hoop op de PC, tenzij je een emulator gebruikt. Eigenlijk alle games van Naughty Dog geven top notch SP ervaringen, en die zijn allemaal PlayStation Only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Asskicker schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:25:
[...]

Dat klopt, en hebben ze zelf ook meermaals aangegeven! Ik blijf vertrouwen hebben dat Valve fantastische games kan afleveren, en ik ben nog nooit teleur gesteld door hun. :)

[...]

CapTVK schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:44:

Dudesons, niet om verder off-topic te raken, maar als je mijn reactie had gelezen heb ik ook iets over een walkthrough gezegd. Check dat eerst maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dude, je zag toch dat ik een link naar de EDGE review (10) in mijn post had staan. Ik heb de review al gelezen en geloof zeker dat het een goed spel is. Maar dit is de thread voor HL3 dus nu langzaam weer on topic graag.

And now back to our regular "HL3 speculation:"-program. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
CapTVK schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:13:
And now back to our regular "HL3 speculation:"-program. 8)
Ik vond deze wel leuk

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/wh4xj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ach, 1 ding is zeker: ik heb een nieuwe computer nodig als HL3 komt :+

(mijn bak heeft al moeite met de laatste cinematic mod, Pentium D945 is hopeloos verouderd, maar nog even geen budget voor een nieuwe computer is nummer 5 op de lijst van de 'nog te kopen dingen voor mijn nieuwe woning', na zonwering, badkamermeubels, extra vriezer, mediaspeler en nog een berg klein spul)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop er een Core2Duo in. Dan kan ie nog een jaartje mee.

Al moet ik zeggen dat HL3 een goed excuus zou zijn om te upgraden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

CapTVK schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:57:
Stop er een Core2Duo in. Dan kan ie nog een jaartje mee.

Al moet ik zeggen dat HL3 een goed excuus zou zijn om te upgraden. :9
Helaas is het snelste wat mijn moederbord aan kan een Pentium D960 :+ (niet echt een upgrade dus)

Maar ik vermoed dat ik nog voldoende tijd heb, ik leef een beetje per maand, volgende maand weer €1000,- aftikken voor zonwering en muggenhorren, oktober de badkamermeubels met een budget van €1500,-, december weer wat bijstorten bij de hypotheek (€1000,-), januari/februari/maart vriezer/mediaspeler/Ikea brengen (totaal weer €1000,-), en als ik juni volgend jaar weer zeker €6500,- op de spaarrekening heb weer €1500,- aan een computer spenderen waar ik mij in 2019 nog steeds niet voor hoef te schamen. Ik verwacht dat HL3 rond die tijd (juni volgend jaar, al een half jaar op de markt :+ ) wel wat goedkoper is, ik ga geen €50,- aan een spelletje uitgeven :$ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Toch wel een ARG?
The Surgeon Simulator 2013 TF2 update included this

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/921266761960177669/FAD2F75C9FBE76BB062DC25805992AB7025118F1/

It's a cryptic message under the TF2 medic statue. No way the HL2 Korean update was a coincidence.
The devs of Surgeon Simulator have confirmed the existence of a puzzle.
TF2 also got a 30+MB update to fix "an error with tags" and Portal 2 got an update to "reduce brightness of textures". While those two updates may not be related to this, they do seem fishy, especially that Portal 2 update.

EDIT: The Korean text translates to "time".
The dots in the puzzle seem a whole lot like our Solar System, with the arrow coming out from Saturn (Saturn even has it's rings). I would also like to point out that we can see Saturn again for the first time in 7 years on July 19th.

EDIT2: Here's the texture on it's own in HQ:
Afbeeldingslocatie: http://www.stutte.com/etc/action_figure_base.jpg
Source: http://www.valvetime.net/...ctually-be-an-arg.243624/, https://twitter.com/SurgeonSim2013/status/350341471657926656

En dit allemaal samen met die Koreaanse taal update, op de verjaardag van de Korean War en andere bizarre updates.

Edit: Al die theorieën! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OulNnHa.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Asskicker op 28-06-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Asskicker schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:59:
Toch wel een ARG?

[...]

Source: http://www.valvetime.net/...ctually-be-an-arg.243624/, https://twitter.com/SurgeonSim2013/status/350341471657926656

En dit allemaal samen met die Koreaanse taal update, op de verjaardag van de Korean War en andere bizarre updates.

Edit: Al die theorieën! _/-\o_

[afbeelding]
nieuwe tweet van surgeon simulator:

https://twitter.com/SurgeonSim2013/status/350549872459522048
Whoa! It seems that you've got a little ahead of yourselves! Here's a clue: THIS HAS NOTHING TO DO WITH ANY VALVE GAMES! Carry on now...
de wens is de vader van de gedacht voor veel mensen geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
KingKoning schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:59:
[...]
de wens is de vader van de gedacht voor veel mensen geloof ik :P
Het kan gewoon geen toeval zijn met die Koreaanse tekens... er is IETS gaande. Zeker omdat Valve ook samenwerkte met indie developers voor de Portal 2 ARG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Resistor schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:51:
[...]

Helaas is het snelste wat mijn moederbord aan kan een Pentium D960 :+ (niet echt een upgrade dus)

Maar ik vermoed dat ik nog voldoende tijd heb, ik leef een beetje per maand, volgende maand weer €1000,- aftikken voor zonwering en muggenhorren, oktober de badkamermeubels met een budget van €1500,-, december weer wat bijstorten bij de hypotheek (€1000,-), januari/februari/maart vriezer/mediaspeler/Ikea brengen (totaal weer €1000,-), en als ik juni volgend jaar weer zeker €6500,- op de spaarrekening heb weer €1500,- aan een computer spenderen waar ik mij in 2019 nog steeds niet voor hoef te schamen. Ik verwacht dat HL3 rond die tijd (juni volgend jaar, al een half jaar op de markt :+ ) wel wat goedkoper is, ik ga geen €50,- aan een spelletje uitgeven :$ :+
pricewatch: ASRock B85M-HDS

+

pricewatch: Intel Core i5 4430 Boxed

+

pricewatch: Kingston HyperX Blu KHX1600C9AD3B1K2/4G

=

250 euro

Draait CS:GO met 120fps gemakkelijk /3

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat is een mooi systeem voor als mijn huidige computer kapot zou gaan, en ik tijdelijk iets nodig heb.

We weten de systeemeisen van HL3 nog niet eens, zou zo maar kunnen dat de laatste Far Cry er bij verbleekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53
Ik moest hier heel hard om lachen, maar goed... 22 juli dus: http://kotaku.com/youll-n...sale-conspiracy-833091144

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Haha, mooie grappige insteek! Maar ik stel me toch ook wel vragen waarom elke card dan een subtiel icon heeft.

En klopt het werkelijk dat die icons stacked dan "July 22" tonen? Of is dit ook een vergezochte theorie zoals die "wiskunde" daaronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Waarom geen Half-Life 3? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Asskicker schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:48:
[...]

Waarom geen Half-Life 3? :(
Moeten we de grap echt gaan uitleggen? Enfin: iedereen zoekt overal verborgen boodschappen die naar Half-Life 3 verwijzen. De heren die bovenstaande theorie bedacht hebben, beginnen hun theorie bewust zodat alles erop wijst dat er een verborgen HL3 boodschap inzit (wat natuurlijk onzin is) en vervolgens concluderen ze dat er een totaal ongerelateerd spel zal worden aangekondigd. "Humor" noemen ze zoiets. Je moet het anders even googlen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Waking_The_Dead schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:08:
[...]

Moeten we de grap echt gaan uitleggen? Enfin: iedereen zoekt overal verborgen boodschappen die naar Half-Life 3 verwijzen. De heren die bovenstaande theorie bedacht hebben, beginnen hun theorie bewust zodat alles erop wijst dat er een verborgen HL3 boodschap inzit (wat natuurlijk onzin is) en vervolgens concluderen ze dat er een totaal ongerelateerd spel zal worden aangekondigd. "Humor" noemen ze zoiets. Je moet het anders even googlen. :P
Het was sarcasme, op het einde van die post kwam die kerel tot de conclusie dat "Secret of the magic crystals 2" zou uitkomen, i.p.v. Half-Life 3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Het is geen sarcasme maar gewoonweg een goeie pointe, of hoogstens cynisme afhankelijk van hoe hard de maker van die pic de hoop op HL3 al heeft opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Net weer even gekeken naar de Cinematic mod... Ze zijn nu bij versie 12 en man o man, wat een totaal ander en nieuw spel is dat HL2 geworden!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

VET HEH ! Ik speel hem ook al weer n tijdje en is echt genieten weer. Heel mooi gedaan. De characters zijn me soms too much, maar gelukkig kun je die laten zoals ze waren. Alhoewel ik Alyx soms toch ook wel weer lekker vind ..hehehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
YouTube: Half Life 3 & Source Engine 2

Hij heeft wel een punt. Hopelijk heeft ie gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Behalve het feit dat die l4d3 website niets te maken heeft met Valve. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Asskicker schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:34:
[...]

Behalve het feit dat die l4d3 website niets te maken heeft met Valve. :)
Is daar bewijs voor gevonden? Zie die site voor 't eerst. Nu wekt .ru niet echt vertrouwen... maar misschien doen ze het daar juist om? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
yinx84 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:39:
[...]

Is daar bewijs voor gevonden? Zie die site voor 't eerst. Nu wekt .ru niet echt vertrouwen... maar misschien doen ze het daar juist om? :)
Nee, maar de kans dat Valve zo een game (+nieuwe engine) announced, een russisch domein gebruikt en zelf niet registreert is best klein denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat die site niet van Valve is verteld die gast er natuurlijk weer niet bij. Dan zal het inderdaad wel niets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Iedere keer als ik zie dat er in dit topic wordt gepost hou ik de vingers van m'n linker hand gekruist en hoop ik keihard dat het HL3 nieuws betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

yinx84 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:09:
Iedere keer als ik zie dat er in dit topic wordt gepost hou ik de vingers van m'n linker hand gekruist en hoop ik keihard dat het HL3 nieuws betreft :P
Dit ;(

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Me too, maar ik denk toch echt als er nieuws is over HL3 dat je dat wel eerder weet dan via dit topic ... Dan gaat de hele aardbol los namelijk :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:59
De source engine 2 en l4d3 zijn volgens mij ondertussen wel zeker. Tijdens de voorbereidingen van het "The international" DOTA2 toernooi mocht een fan wat foto's maken. Toen kwam hij dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IwAmjjph.jpg

Wat ik mij dan afvraag is waar dat 5de hokje in die linker kolom voor staat. Het lijkt gesorteerd te worden op steam, de website, source2, dota2 en dan? HL3? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dat is het TF2 logo

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

wel grappig, ik heb algelopen steam sale "the orange box" gekocht en half-life 2 uitgespeeld, zit nu toch een beetje te wachten op deel 3 :+ in de audiocommentaar modus van EP2 werd al gesproken over een vervolg.

alleen wanneer ? :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Valve mag inderdaad wel een keer komen met HL3 zeg... Heb Half Life 2 met de release gespeeld, de beide episodes (+ een tweede playtrough van HL2) een paar jaar terug. Ik ben nu wel enigszins op het punt beland dat het toch wel binnen een jaar moet komen, het is al 6 jaar geleden dat ze de de laatste episode hebben uitgebracht, ik denk dat er veel mensen nu hun aandacht voor de game aan het verliezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jammer dat ze blijven focussen op die Left 4 Dead serie. :(
Waarschijnlijk zal Left 4 Dead 3 wel voorrang krijgen op alles...

Ik heb niets tegen zombie games - I love them - maar de Source engine begint echt zijn veroudering te tonen.
Ik heb Left 4 Dead 1 en het was leuk maar lang boeide het niet. L4D 2 heb ik zelfs nooit gekocht: die game kwam al na een jaar na L4D 1 uit => milk the cow. Ik zie nog altijd niet waarom ze de L4D 2 content niet in een L4D 1 expansion staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Hahaha briljant filmpje!!!

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
http://i.imgur.com/U26VoUZ.jpg

Ja, dit staat er echt/heeft er echt gestaan!

Edit: 't zijn trolls :(

[ Voor 14% gewijzigd door yinx84 op 19-08-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet inmiddels niet meer wat ik komischer vind: de constante barrage aan trolling vanuit de community, of degenen die er iedere keer weer serieus op inhaken.

• yinx84
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:42:
Ik weet inmiddels niet meer wat ik komischer vind: de constante barrage aan trolling vanuit de community, of degenen die er iedere keer weer serieus op inhaken.
Die laatste was anders best overtuigend. Zo'n beetje heel Reddit stond op z'n kop.. totdat de troll zelfs uitsluitsel gaf.

Ik was dus niet de enige :P

Verwijderd

Tsja.

Ik geloof pas dat HL3 of HL2EP3 officieel is uitgebracht als ik 'm heb uitgespeeld.

:P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik had The Orange Box al jaren geleden gekocht voor HL2. Maar uiteindelijk is die een lange tijd de kast in verdwenen.
Sinds een week toch eindelijk normaal begonnen aan HL2 en vanochtend uit gespeeld.
Nu begonnen met EP1.

Maar nog steeds, ik haat die Headcrabs gigantisch! Ben toch wel een aantal keer geschrokken op momenten waarop ik ze niet had verwacht. En dan ook echt spastisch met je muis heen en weer waardoor je weer aan het zoeken bent waar dat kreng heen is gegaan.
Wel in 1 playthrough alle Achievements gehaald.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Arunia schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:30:
Dan wens ik je daarmee success in EP1 en EP2, dat is namelijk vrijwel onmogelijk :P

• Arunia
Haha, ik had al stiekem zitten kijken, maar had er toch al een aantal in één keer. Die niet schieten van die laser gasten in de Core en het terug schieten van zo'n energie bal en ja, dat was wat de naam van de achievement al zei. Think fast! :P
Zag ineens die bal komen en kon hem nog net vangen en terug schieten. :D

Voorzie wel problemen met het niet gebruiken van kogels door het spel en het redden van de peasants. :P

• Waking_The_Dead
Arunia schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:59:
Haha, ik had al stiekem zitten kijken, maar had er toch al een aantal in één keer. Die niet schieten van die laser gasten in de Core en het terug schieten van zo'n energie bal en ja, dat was wat de naam van de achievement al zei. Think fast! :P
Zag ineens die bal komen en kon hem nog net vangen en terug schieten. :D

Voorzie wel problemen met het niet gebruiken van kogels door het spel en het redden van de peasants. :P
Die "single bullet" achievement is goed te doen hoor. Raketten tellen niet mee, dus geen nood. En je merkt vanzelf wel wanneer je die ene kogel nodig hebt.

• Arunia
Nee klopt. Ben hem gewoon aan het aangrijpen. En gaat prima. Overigens speel ik wel op easy. Maar dat is meer omdat het voor mij blijkbaar al een uitdaging vormt. :P Ga vaak genoeg dood. haha.
Fijn dat je Alex bij je hebt. En even snel iets oppakken om naar een vijand z'n hoofd te slingeren is ook goed te doen. Alleen moet je hem niet kwijtraken.

Dat stukje voor die kogel heb ik gelukkig al gehad. Moest er even over denken en toen toch maar gedaan.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
spoiler:
Het is toch dat ene hek wat je open moet schieten met het slot aan de kant waar je niet staat?

• Arunia
spoiler:
klopt. Die kun je niet anders open krijgen.

Valt me mee om alleen rond te lopen met de gravgun.
Alleen jammer van die
spoiler:
upgrade
die je weer kwijt raakt.

• Asgaro
Arunia schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:30:
Ik had The Orange Box al jaren geleden gekocht voor HL2. Maar uiteindelijk is die een lange tijd de kast in verdwenen.
Sinds een week toch eindelijk normaal begonnen aan HL2 en vanochtend uit gespeeld.
Nu begonnen met EP1.

Maar nog steeds, ik haat die Headcrabs gigantisch! Ben toch wel een aantal keer geschrokken op momenten waarop ik ze niet had verwacht. En dan ook echt spastisch met je muis heen en weer waardoor je weer aan het zoeken bent waar dat kreng heen is gegaan.
Nu je toch met het Half Life universum bezig bent, kan ik zeker en vast de Black Mesa mod aanraden! Volledige redesign van HL1 (hoewel de laatste levels nog niet afzijn blijkbaar) en de graphics zijn zelfs beter dan HL2.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
En als je dan toch bezig bent, installeer meteen dan de FakeFactory Cinematic Mod voor je HL2 en episodes (al heeft ie een wat instabiele steampipe versie omdat de gcf's niet meer gebruikt kunnen worden zonder dat je backups hebt :P)

[ Voor 2% gewijzigd door Wiethoofd op 30-08-2013 00:34 . Reden: 17.250e reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
[b][message=40790114,noline]
Dat stukje voor die kogel heb ik gelukkig al gehad. Moest er even over denken en toen toch maar gedaan.
Dat was net het leuke aan die achievement vond ik. Je probeert alles om uit die situatie te geraken zonder een kogel te gebruiken en uiteindelijk denk je: "ik mag 1 kogel gebruiken dus het kan wel niet anders...". Dan zit je toch vol spanning te wachten tot het einde van het spel om te zien of je de achievement gekregen hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik vraag me toch echt af of ik nu wel echt Half Life 2 heb gespeeld...

Eigenlijk de hele game uiterst goed vermaakt, en geen rare bugs of vervelende tutorials.
Maar is dit nou de game die "the game of all games" moet zijn? Toch wel een beetje teleurgesteld toen ik de credits zag. Half Life 1 duurde volgens mij echt veel en veel langer. En om nou te zeggen dat ik echt ook maar iets van een emotionele band heb opgebouwd met Alex of Eli?

Hell, die kwamen misschien een kwartiertje in beeld tijdens de hele game. En de gravity gun wordt pas lekker in het laatste half uurtje.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Het klinkt mij in de oren alsof je het spel onlangs gespeeld hebt, klopt dat?
Als je het vergelijkt met huidige game als bioshock dan zal het ongetwijfeld wat tegenvallen.

Voor die tijd (2004) was het zeker een van de beste games van het moment. Dat het een kort spel was moet ik je helemaal gelijk in geven. Al is dat iets waar meerdere games last van hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 01-09-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

job schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:04:
Voor die tijd (2004) was het zeker een van de beste games van het moment. Dat het een kort spel was moet ik je helemaal gelijk in geven. Al is dat iets waar meerdere games last van hebben.
Is het niet zo dat we allemaal meer aan het 'spelen' zijn in Half-life 2, waarbij je in deel 1 ook nog meer aan het ontdekken was?
Er zijn meer momenten en scripted events in HL2 (tov HL1) die ervoor zorgen dat je als speler sneller doorloopt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de eerste playthrough in HL2 ook zeer exploratief heb gespeeld en hierdoor duurde de game toch langer (ie. ik vond de gehele game niet zo ontzettend kort hoor...).

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 02-09-2013 00:24 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Jeroenneman schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:45:
Ik vraag me toch echt af of ik nu wel echt Half Life 2 heb gespeeld...

Eigenlijk de hele game uiterst goed vermaakt, en geen rare bugs of vervelende tutorials.
Maar is dit nou de game die "the game of all games" moet zijn? Toch wel een beetje teleurgesteld toen ik de credits zag. Half Life 1 duurde volgens mij echt veel en veel langer. En om nou te zeggen dat ik echt ook maar iets van een emotionele band heb opgebouwd met Alex of Eli?

Hell, die kwamen misschien een kwartiertje in beeld tijdens de hele game. En de gravity gun wordt pas lekker in het laatste half uurtje.
Tja, je moet je wel realiseren dat je 15jr later een spel speelt .. dus de ervaring kun je imo al niet meer vergelijken met nu. Het was allemaal veel nieuwer toen om zo'n shooter te speler. En ja, ik heb er zeker ook 2mnd over gedaan ofzo.(hl1) Dat is er tegenwoordig met een SP nooit meer bij. Maar om nu te zeggen dat HL2 kort was ? Ik heb daar toch echt lang van genoten, veelal ook door exploren en op hard te spelen. Maar imo steekt HL2 er absoluut bovenuit qua uren gameplay dan het gros van de shooters die uitkomt of is uitgekomen. En qua band met de personages, dat had ik ook niet zo sterk hoor. Alhoewel ik soms graag achter Alyx liep in haar spijkerbroekje :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wiethoofd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:46:
En als je dan toch bezig bent, installeer meteen dan de FakeFactory Cinematic Mod voor je HL2 en episodes (al heeft ie een wat instabiele steampipe versie omdat de gcf's niet meer gebruikt kunnen worden zonder dat je backups hebt :P)
Heb ik ook gedaan, maar om één of andere reden werkte het niet tegenwoordig, maar volgens mij is dat vanwege wat jij nu aan geeft. Maar ach, ik hou het wel even zoals het nu is. Is nog prima.
Vroeger overigens wel veel gebruikt, maar ach. Dat was meer om te spelen.
Asgaro schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:32:
[...]

Nu je toch met het Half Life universum bezig bent, kan ik zeker en vast de Black Mesa mod aanraden! Volledige redesign van HL1 (hoewel de laatste levels nog niet afzijn blijkbaar) en de graphics zijn zelfs beter dan HL2.
Uiteraard heb ik Black Mesa ook gedownload, maar moet zeggen dat afgezien van de graphics er teveel dingen in zaten die niet in HL1 zaten. Op zich niet erg, maar nog meer Headcrabs hoeven van mij echt niet. :P
Wellicht toch nog een keertje opnieuw doen. Alhoewel ik HL1 ook gewoon heb inclusief Blue shift en die andere uitbreidingen die er ooit zijn geweest.

Episode 1 lukt me tot noch toe goed met alleen het gebruik van de gravgun. Dingen oppakken en gooien.
1 keer een Nade gebruikt, maar dat was het ook wel.
De achievements tot waar ik nu ben iig al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Arunia schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:34:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar om één of andere reden werkte het niet tegenwoordig, maar volgens mij is dat vanwege wat jij nu aan geeft.
Dat is vreemd, ik draai hem zonder problemen, met ook aantal personages andere skins. En geen enkel probleem verder ? Welke versie draaien jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben er overigens niet verder mee gegaan omdat ik het idee kreeg dat je dan een soort nieuwe HL2 opstart ofwel achievements die dan opnieuw gedaan moeten worden voor zover ik ondertussen al met de spellen ben.
Bedacht het me halverwege HL2 en nu weer halverwege ep1. Ga daar niet voor opnieuw beginnen.
Zal eens kijken wat de laatste versie is. Dacht dat ik 10 met update had.

Ah, ik zie het al. Die van mij zijn al geconverteerd. Dus die werken uberhaupt niet meer met de oude versies.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 02-09-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
JediUberknaft schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:20:
[...]

Tja, je moet je wel realiseren dat je 15jr later een spel speelt .. dus de ervaring kun je imo al niet meer vergelijken met nu. Het was allemaal veel nieuwer toen om zo'n shooter te speler. En ja, ik heb er zeker ook 2mnd over gedaan ofzo.(hl1) Dat is er tegenwoordig met een SP nooit meer bij. Maar om nu te zeggen dat HL2 kort was ? Ik heb daar toch echt lang van genoten, veelal ook door exploren en op hard te spelen. Maar imo steekt HL2 er absoluut bovenuit qua uren gameplay dan het gros van de shooters die uitkomt of is uitgekomen. En qua band met de personages, dat had ik ook niet zo sterk hoor. Alhoewel ik soms graag achter Alyx liep in haar spijkerbroekje :P :P
Idd, ik vond HL2 toch ook niet zo kort hoor.
En hier http://www.howlongtobeat....h.php?t=games&s=half+life zie je de gemiddelde speelduur van de games. HL2 is zelfs ietsje langer dan HL1. Dit wordt berekend op basis van gamers die hun speelduren doorgeven dus ik hecht er wel waarde aan.

En idd, wat vroeger vernieuwend was is nu mainstream. Ik weet nog dat ik verbaasd was dat je tonnen onder iets kon steken waardoor je iets kon doen drijven. Physics stonden toen nog niet echt ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Da_maniaC schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:20:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de eerste playthrough in HL2 ook zeer exploratief heb gespeeld en hierdoor duurde de game toch langer (ie. ik vond de gehele game niet zo ontzettend kort hoor...).
Kan zijn dat in de war ben met episode 1. Het is al weer jaren geleden.
Zal ze binnenkort weer eens doorspelen en kijken welke om welke het nou ging.
Maar ik moet ook zeggen dat de duur ook zeker afhangt van je manier van spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door job op 04-09-2013 11:02 ]

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

ok, (nog) niet echt half life related maar hoe gaaf zou het zijn als de lang verwachte opvolger van episode 2 samen met de steambox geintroduceerd gaat worden!
http://store.steampowered.com/livingroom/

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het zou de ultieme launch game zijn.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Compizfox schreef op zondag 22 september 2013 @ 00:50:
Het zou de ultieme launch game zijn.
*gevaarlijke uitspraak dit*

Dat zou misschien nog wel groter worden dan de launch van GTA IV/V als ik dat zo inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Dat zou misschien nog wel groter worden dan de launch van GTA IV/V als ik dat zo inschat.
Waarschijnlijk wel meer reikhalzend naar uit gekeken, maar vast door beduidend minder mensen.
HL2 raakt steeds meer in de vergetelheid bij de mensen, straks heeft HL3 geen betekenis meer...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TecHHeaD schreef op zondag 22 september 2013 @ 01:03:
[...]

*gevaarlijke uitspraak dit*

Dat sowieso niet, ik denk wel dat er teveel tijd tussen Half Life Ep2 en Half Life 3 zou zitten om de gemiddelde gamer wat warm te krijgen, maar dat lost het internet wel op. Wanneer het vuurtje eenmaal loopt wordt iedereen wel weer enthousiast, ik zal in ieder geval Ep 1/2 spelen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Aan de andere kant: het is 'wat' minder gehyped dan Duke Nukem Forever.

Daar was het meer dan 10 jaar 'bijna klaar', en hier hebben we nog niet eens een bevestiging dat ze begonnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Geen officiële bevestiging, nee. Maar ondertussen wel zoveel aanwijzingen dat het er bij mij niet meer ingaat dat ze er niet mee bezig zijn :P

Deze bijvoorbeeld: mcbacon0 in "[Multi] Half-Life 2: Episode One & Episode Two - Deel 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:34

defiant

Moderator General Chat
Wat ook meespeelt is een, weliswaar afgezwakte, vorm van de Hollywood cycle. Hollywood target veelal alleen maar mensen in de categorie 15 t/m 30 jaar. Dat betekent dat na 15 jaar hun target audience een blanco geheugen heeft en feitelijk 'rijp' is voor een nieuwe cycle van remakes/reboots/etc van oude franchises.

Hetzelfde speelt ook in de game wereld, kon Valve na hl2 en ep1/ep2 nog meeliften op een bijna oneindig krediet van trouwe (pc) gamers, groeit er nu een hele nieuwe generatie op voor wie Half Life waarschijnlijk maar een kleine tot geen rol speelt.

Wil je ook nu weer de top franchise zijn voor die nieuwe groep, dan ligt de lat toch vrij hoog. De vraag is of Valve zijn reputatie wil laten afhangen van de HL franchise, gezien het huidige portfolio ben ik bang van niet. TF, L4D en Portal zijn tijdlozer en commercieel veel 'veiligere' producten om te ontwikkelen.

De vraag is dus eigenlijk, hoeveel risico durft Valve te nemen met de HL franchise?

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

defiant schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:26:

De vraag is dus eigenlijk, hoeveel risico durft Valve te nemen met de HL franchise?
Mwah, ben ik het niet mee eens hoor. Als EP3 of beter nog HL3 uitkomt, gaat t hele internet echt wel uit zijn bol en zal de game vet verkocht gaan worden. Ik en vele anderen vinden het allemaal veel te lang duren, dat zeker wel. Maar als de game dan verschijnt, zullen al die fans (en dat zijn er toch nog steeds heel veel) hem blindelings kopen denk ik, including me. Ik ben niet meer er zo mee bezig als dat ik eerder was, ik heb nu zoiets van hij komt wel. En dat hebben de meeste mensen wel denk ik. Maar als ie komt .... rennnuuuuhhhhh naar de winkel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

superwashandje schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 23:52:
ok, (nog) niet echt half life related maar hoe gaaf zou het zijn als de lang verwachte opvolger van episode 2 samen met de steambox geintroduceerd gaat worden!
http://store.steampowered.com/livingroom/
wat heeft steam zoal geintruduceerd?

big picture
greenlight

de pagina die jij noemt heet livingroom. dat lijkt mij niet erg gerelateerd aan hl3.
en vergeet niet dat het om steam gaat, niet om valve.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

mrc4nl schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:48:
[...]
de pagina die jij noemt heet livingroom. dat lijkt mij niet erg gerelateerd aan hl3.
en vergeet niet dat het om steam gaat, niet om valve.
Steam is van Valve.

Het lijkt me nogal logisch dat je met Livingroom verwijzen naar de Steambox. Wat superwashandje bedoelde, is dat het niet zo gek is om te denken dat HL3 de launch title wordt van de Steambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

inderdaad :) vooral door de 3 verschillende aankondigingen ben ik toch weer gaan hopen :P SteamOS was logisch, als 2e de steamBOX is ook logisch maar de derde?....

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
JediUberknaft schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:20:
[...]

Ik zit op m'n 1e play through op 8 uur voor HL2. en ik ben net voorbij Nova Prospekt. Dus ik vind het redelijk lang voor een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor hun tijd en zeker naar huidige maatstaven zijn HL1 en 2 shooters met een behoorlijke speelduur.

Dat gezegd hebbende, HL1 heb ik volgens mij de eerste keer in 2 of 3 avonden uitgespeeld. Met hierbij de kanttekening dat ik Xen echt té saai vond en daar met GOD + Impulse9 (of hoe dat ook al weer voor HL1 was) doorheen ben gegaan.

HL2 heb ik denk ik in twee dagen of zoiets doorgespeeld.

• xrgman
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 23:49
Half-Life 2 had ik in zo'n 11 uur uitgespeelt en de episodes in zo'n 5-6 uur
Reletief lang als je naar andere games kijkt met alleen maar single player, en dan is hl ook nog is zo leuk dat je het kan blijven herspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Valve heeft een trademark ingediend voor Half-Life 3!

http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=688589

Tot nu toe het overtuigendste bewijs voor Half-Life 3 als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

het begin in er :P
topic over hl3: Half-Life 3

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Afgelopen zaterdag maar eens opnieuw begonnen met HL2. De laatste keer dat ik hem speelde waren er nog geen Steam Achievements, dus ik dacht laat ik die ook maar eens halen ;)

Blijft een goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Zou hem zeker met de Cinematic Mod spelen dan ! Echt supervet. Ziet er subliem uit, en vrijwel alle levels die ik tot nu toe gespeeld heb, zijn aangepast / veranderd. Echt heel cool !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

VET !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
JediUberknaft schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:03:
Zou hem zeker met de Cinematic Mod spelen dan ! Echt supervet. Ziet er subliem uit, en vrijwel alle levels die ik tot nu toe gespeeld heb, zijn aangepast / veranderd. Echt heel cool !
Gaaf! die komt zeker op mijn lijstje. Maar volgens mij telt dat dan in je library weer als apart spel, of niet? Dus dan krijg ik mijn achievements en card drops niet :9

p.s. dat filmpje is ook erg tof gedaan zeg. Geeft ook goed de awesomeness van die gravity gun weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je start die cinematic mod op met een eigen link.
Het is wel een "apart" spel, maar staat ook niet in je steam lijst.
De achievs worden wel meegerekend. Alhoewel ik zelf gewoon via de normale weg speel en dus zonder cinematic mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Magnetic_Man schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Gaaf! die komt zeker op mijn lijstje. Maar volgens mij telt dat dan in je library weer als apart spel, of niet? Dus dan krijg ik mijn achievements en card drops niet :9

p.s. dat filmpje is ook erg tof gedaan zeg. Geeft ook goed de awesomeness van die gravity gun weer.
Geen apart spel nee. Je moet wel steam hebben runnen om CM (cinematic mod) via zijn eigen linkje(s) te spelen. Gewoon bij Start > programs. Je kunt evt ook nog character pimpen, maar ik vind velen daarvan zwaar overdreven. Maar de resr van de graphics zijn DIK in orde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steeds weer denk ik dat er nieuws is over een vervolg.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag eindelijk EP1 uitgespeeld. Probeer nog even 2 achievements te doen. Zoals 15 zombie's in de fik steken en 5 soldiers met 1 energieball omleggen. Maar blijkbaar als je met je saves terug gaat, dan begint de hele achievement van voor af aan. Nahja, misschien ooit nog wel.
Op naar EP2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:21:
steeds weer denk ik dat er nieuws is over een vervolg.. :'(
Nope en nu weer niet! :+

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qjlYbPI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.valvetime.net/attachments/l4d2-highres-jpg.24680/?temp_hash=57f68be965ed9df7e486016547ad1df5

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BfAu1NwCIAEk_2h.png:large

http://www.valvetime.net/...aked.244266/#post-3416016

[ Voor 51% gewijzigd door Asskicker op 30-01-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Exact genoeg om het waakvlammetje brandende te houden dat er tijdens de lancering van HL3 voor moet zorgen dat mijn boiler thermonucleair gaat.
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste