Zo te zien is het wel degelijk legit: http://www.vg247.com/2012...ts-are-legit-mods-insist/j0han13 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:38:
Er is mogelijk episode 3 concept art gelekt:
https://www.facebook.com/...03.274276235971305&type=1
Deze concept art stamt uit 2008.
Filmpje met commentaar van de bron over de huidige stand van zaken:
YouTube: ValveTime Spotlight Exclusive - Episode 3 Concept Art Speculation
YouTube: ValveTime Spotlight Exclusive - Episode 3 Concept Art Speculation
Zit me net te bedenken, als valve een steam console wil gaan launchen is HL3 wel een uitstekende launch titel
Zou goede launch titel zijn, maar ik denk niet dat ze daar rekening mee houden ...Tripwire999 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 01:11:
Zit me net te bedenken, als valve een steam console wil gaan launchen is HL3 wel een uitstekende launch titel
Best te hopen van niet, anders kan het nog es jaren gaan duren.
http://www.t3.com/news/half-life-3-confirmed-at-gamescon
Wat denken we hier van? Ben erg benieuwd...
Wat denken we hier van? Ben erg benieuwd...
Zo zo, die PDF is dus van een legitieme bron.
Nu word ik ook benieuwd
Shit zeg: BF3 trailer die vandaag komt + MoH trailer + footage van Armored Kill op de booth + Steam die grote community update krijgt (https://steamcommunity.com/communitycontent ) + nu dit nieuws
Het zijn hoogdagen
Nu word ik ook benieuwd
Shit zeg: BF3 trailer die vandaag komt + MoH trailer + footage van Armored Kill op de booth + Steam die grote community update krijgt (https://steamcommunity.com/communitycontent ) + nu dit nieuws
Het zijn hoogdagen
jup zeker een legitieme bron, staat gewoon echt in de gamescom lijst. (http://www.gamescom-colog...presse/Neuheitenliste.pdf)
maar het lijkt bijna te mooi om waar te zijn....
maar het lijkt bijna te mooi om waar te zijn....
Raar.. de link op T3 werkt ineens niet meer 
Nevermind..
Nevermind..
[ Voor 17% gewijzigd door Snake1997 op 14-08-2012 13:33 ]
Ik heb hetzelfde gevoel.. Zo een stagiaire die even een lijstje moest maken en per ongeluk de PDF online heeft gezet. Ik hoop natuurlijk wel dat het waar is..Wiethoofd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:33:
Vast een typo of een intern die '2: Episode' gemist heeft
Ik denk niet dat Valve het kan maken om met een 'Episode' te komen. Het is te lang geleden dat ep. 2 is uitgekomen. Als ze een Half-Life aankodigen, denk ik daarom dat het Half-Life 3 is.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
hahaha .. ik hoor en zie weer eeen hoop zenuwachtige en nieuwsgierige tweakertjes ... (waaronder ikzelf en de helft van mijn virendenkring ..) HL3 ... het zou toch te mooi om waar te zijn ... please dont let it be false alarm ..
:-)
:-)
oh boy oh boy oh boy! zijn er live streams van gamescom? ik wil de valve booth 24/7 in de gaten houden!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
http://www.joystiq.com/20...gamescom-product-listing/
Update: Valve's VP of marketing Doug Lombardi told Lambda Generation in July, "We will have the Steam team there to meet with developers and publishers. No game showing planned." Sorry, folks! We'll be sure to take a look around Valve's booth as soon as Gamescom opens officially tomorrow.
Update 2: Gamescom organizers characterized the listings for both Half-Life 3 and Dragon Age 3 as "a mistake," but wouldn't explain to Eurogamer why the listings appeared. The plot thickens!
GVD, kom nou gewoon eens met die game !!! Gaat nou echt te lang duren. Of ze doen dit express en gaan toch in 1x HL3 aankondigen .... Dan word ik wel redelijk gek denk ik ... (is maar n spelletje .. JA DUS ???)
Ik denk dat er een volledige next-gen remake van HL1 komt, inclusief deel 2, alle episodes en deel 3 meteen. Ben je gelijk een jaar zoet.
Zou wat zijn.
Zou wat zijn.
mwoah, weekje vrij pakken van het werk en je hebt alle tijdbram1984 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:07:
Ik denk dat er een volledige next-gen remake van HL1 komt, inclusief deel 2, alle episodes en deel 3 meteen. Ben je gelijk een jaar zoet.
Zou wat zijn.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Inderdaad, gewoon in weekie doorheen ragguh .. toch maar 6 jaar gewacht ofzo
When you see it...
HL3 logo op het schermpje. Gabe, onze trollkoning.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ben dat getroll wel beetje zat geworden moet ik zeggen ...Heeft toch lang genoeg geduurd zo ... Gewoon kappuh met trollen, en gewoon in 1x, klatsboem HL3 aankondigen !
Ik snap persoonlijk niet meer waarom iedereen zit te wachten op HL3.
-Het spel is ondertussen zo gehyped en de verwachtingen zijn inmiddels zo torenhoog dat het spel daar (waarschijnlijk) nooit aan kan voldoen.
- Noem eens een goede come-back op van een dergelijke mediatoepassing die wel geslaagd is?
(diablo 3, indiana jones 4, de komende X-com, Starcraft, etc allemaal media die in de schaduw staan van hun oudere broertjes en zusjes)
Begrijp me niet verkeerd ik zou het geweldig vinden om een topper van dergelijke kwaliteit te mogen spelen (onlangs nog HL anthology 1 met veel plezier gespeeld) alleen de realistische pessimist in mij vreest voor het ergste
(Fallout3/Supreme Commander zijn de enige die in me opkomen waar het goed is gegaan om na meer dan een decennium een spirituele opvolger uit te brengen)
-Het spel is ondertussen zo gehyped en de verwachtingen zijn inmiddels zo torenhoog dat het spel daar (waarschijnlijk) nooit aan kan voldoen.
- Noem eens een goede come-back op van een dergelijke mediatoepassing die wel geslaagd is?
(diablo 3, indiana jones 4, de komende X-com, Starcraft, etc allemaal media die in de schaduw staan van hun oudere broertjes en zusjes)
Begrijp me niet verkeerd ik zou het geweldig vinden om een topper van dergelijke kwaliteit te mogen spelen (onlangs nog HL anthology 1 met veel plezier gespeeld) alleen de realistische pessimist in mij vreest voor het ergste
eL_Jay, je vergeet de grootste geflopte hyped up game: Duke Nukem Forever 
Maar TF2 is beter dan TFC, HL2 speel ik liever dan HL1, DiRT2 liever dan 1 (en 3)
Valve heeft jarenlange ervaring met uitstellen van games, updates of uitbreidingen, en elke keer als het er dan uiteindelijk kwam was het beter dan verwacht (een aantal TF2 updates nagelaten
).
Maar TF2 is beter dan TFC, HL2 speel ik liever dan HL1, DiRT2 liever dan 1 (en 3)
Valve heeft jarenlange ervaring met uitstellen van games, updates of uitbreidingen, en elke keer als het er dan uiteindelijk kwam was het beter dan verwacht (een aantal TF2 updates nagelaten
Ik zeg niet dat opvolgers slecht zijn (TES is bijv geweldig), maar als je spelers zo lang laat wachten en zo'n hype om een spel (diablo) creert dan is het gewoon lastig
p.s. Persoonlijk heb ik mij geweldig vermaakt met Duke Nukem Forever
Het voldeed niet aan de verwachtingen, maar vermakelijk was het wel
p.s. Persoonlijk heb ik mij geweldig vermaakt met Duke Nukem Forever
Het voldeed niet aan de verwachtingen, maar vermakelijk was het wel
Daarnaast, hoe erg gehyped is de volgende half-life game nu echt? Meer dan een paar hints, geruchten, dat soort gein is bekend toch?
Verder ben ik totaal niet bang of de volgende half-life (of dat nu 3 is of 2 ep 3) aan de verwachtingen voldoet, Valve kennende lukt dat prima
Verder ben ik totaal niet bang of de volgende half-life (of dat nu 3 is of 2 ep 3) aan de verwachtingen voldoet, Valve kennende lukt dat prima
n.a.
Zou wat zijn als ze gewoon in alle geheim de game allang klaar hebben en deze een dezer dagen, geheel onaangekondigd in de schappen ligt 
En dan op de beurs zeggen dat ie al te koop is.
En dan op de beurs zeggen dat ie al te koop is.

[ Voor 16% gewijzigd door Player1S op 15-08-2012 11:51 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De game laat lang op zich wachten, maar ja 'these things, they take time'. Daarnaast heb ik zelf een bepaalde verwachting van het spel, deze veranderd eigenlijk niet met de tijd. Ze wordt niet hoger bij mij. Wat ik verwacht is een verhaal wat verder gaat waar het is eindigt in episode 2, een bepaald soort beleving van dat verhaal. Al zou het er uit zien als ep. 2, dan nog zou ik het willen spelen. Het verhaal is gewoon zo gaaf!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
ik snap dat je er voor vreest maar ik zie het toch wel anders omdat: het hypen tot nu toe nauwelijks door valve is gedaan; af en toe zo'n troll als in dat filmpje idd maar verder nog niets. en ook omdat ik het niet zie als een comeback. voor een comeback moet je opnieuw ergens mee beginnen waar je het eerder afgesloten had. de half life series zijn nooit afgesloten, we zijn (ondertussen 6 jaar geleden?) achter gelaten met wat mij betreft een van de ergste cliffhangers ooit in gamelandeL_Jay schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:33:
Begrijp me niet verkeerd ik zou het geweldig vinden om een topper van dergelijke kwaliteit te mogen spelen (onlangs nog HL anthology 1 met veel plezier gespeeld) alleen de realistische pessimist in mij vreest voor het ergste(Fallout3/Supreme Commander zijn de enige die in me opkomen waar het goed is gegaan om na meer dan een decennium een spirituele opvolger uit te brengen)
verder: dat keyboard is wel gaaf! wanneer komt ie uit en hoeveel gaat ie kosten? mijn trust keyboardje is al het enige wat enigszins aan mijn eisen voldoet maar het kan zeker beter...
Nieuwsje hier en de productpagina, kosten: $299/€299[b][message=38752697,noline]superwashandje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ verder: dat keyboard is wel gaaf! wanneer komt ie uit en hoeveel gaat ie kosten? mijn trust keyboardje is al het enige wat enigszins aan mijn eisen voldoet maar het kan zeker beter...
Het leuke is dat Valve tot nu toe nog steeds niet officieel HL(2: EP)3 aangekondigd heeft en alleen heeft teased met een HL3 logo (zo moeilijk is Photoshop niet), er is geen echte concept-art, geen gehintte storylines, alleen speculatie vanuit de community over de Borealis, mogelijke links tussen TF2 en Portal etc.
Ik vind het tot nu toe leuker hoe Valve TF2 updates nu uitbrengt en daar al veel eerder naar had gehint maar later pas de hint gesnapt wordt, hidden rooms in foundry en doomsday die naar mvm hinten, de balloonicorn die al eind 2011 gehint werd in een comic en met meet the pyro uitkwam, en een ARG en veel meer sneaky hints
Ja maar dit is van ValveeL_Jay schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:33:
Begrijp me niet verkeerd ik zou het geweldig vinden om een topper van dergelijke kwaliteit te mogen spelen (onlangs nog HL anthology 1 met veel plezier gespeeld) alleen de realistische pessimist in mij vreest voor het ergste(Fallout3/Supreme Commander zijn de enige die in me opkomen waar het goed is gegaan om na meer dan een decennium een spirituele opvolger uit te brengen)
Het verschil tussen wat id software deed en wat Valve doet is dat id steeds met beloftes en daarop volgende uitstellingen kwam. Valve doet dit niet. Ze hebben helemaal niets beloofd en volgens mij nog nooit officieel bevestigd dat HL3 er komt. Maar ze zitten ondertussen wel Gaben-style te trollen met subtiele hints e.d.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Diablo 3 en Starcraft zijn prima games die erg vermakelijk zijn en miljoenen uren gameplay hebben (in totaal). Mensen hebben gewoon Nostalgia Goggles. DNF was natuurlijk een verschrikkelijke game die zo'n ontwikkeling heeft meegemaakt dat het nooit wat kon worden.
[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 16-08-2012 15:08 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
id software? was het niet 3drealms?Compizfox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:40:
[...]
Ja maar dit is van ValveIk snap dat je DNF flashbacks krijgt enzo maar ik denk niet dat het met HL3 zo zal gaan lopen.
Het verschil tussen wat id software deed en wat Valve doet is dat id steeds met beloftes en daarop volgende uitstellingen kwam. Valve doet dit niet. Ze hebben helemaal niets beloofd en volgens mij nog nooit officieel bevestigd dat HL3 er komt. Maar ze zitten ondertussen wel Gaben-style te trollen met subtiele hints e.d.
Developer(s) 3D Realms
Triptych Games[1]
Gearbox Software[2]
Piranha Games[3]
(multiplayer and console ports)
Triptych Games[1]
Gearbox Software[2]
Piranha Games[3]
(multiplayer and console ports)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Oh, pardon. Ik dacht toch echt dat het van id was. Foutje van mijn kant dus.
Ach id heeft met Rage ook wat tijd nodig gehad om een volgens velen maar matige game af te leveren.
Id Software is toch vooral van het maken van 3D-engines, niet zozeer van de goede games.
Halflife kan ik ook niet echt warm of koud van worden. Halflife 1 & 2 waren op zich best aardige games, waar de sterke punten vooral waren dat het verhaal goed in de game geïntegreerd is en dat de pacing van de game heel goed gedaan is.
Alleen lijken de mensen die Halflife perfect vinden altijd Xen te zijn vergeten. Of het totale gebrek aan het vast knopen van de eindjes aan het einde van Halflife 2 in het geval van de opvolger.
Mocht HL3 wel binnen nu en een paar jaar uitkomen, zal het me benieuwen of ze nu wel een fatsoenlijk einde eraan kunnen breien.
Halflife kan ik ook niet echt warm of koud van worden. Halflife 1 & 2 waren op zich best aardige games, waar de sterke punten vooral waren dat het verhaal goed in de game geïntegreerd is en dat de pacing van de game heel goed gedaan is.
Alleen lijken de mensen die Halflife perfect vinden altijd Xen te zijn vergeten. Of het totale gebrek aan het vast knopen van de eindjes aan het einde van Halflife 2 in het geval van de opvolger.
Mocht HL3 wel binnen nu en een paar jaar uitkomen, zal het me benieuwen of ze nu wel een fatsoenlijk einde eraan kunnen breien.
Half-life 1 was in zijn tijd een ongekende game qua verhaal en detail. en mede hierdoor als perfect bestempeld. Ik was zelf ook niet erg gecharmeerd van het Xen gedeelte maar verder was dit toch echt de beste game van zijn tijd.henkie196 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:33:
Id Software is toch vooral van het maken van 3D-engines, niet zozeer van de goede games.
Het puntje einde Half-life 2 is dat Valve bezig was met het idee van episodes en er zou dus na het dramatische einde van episode 2 nog een episode 3 komen. Deze is door omstandigheden (geen idee welke allemaal) en het totaal niet aanslaan/haalbaar zijn van een episode strategie er nooit gekomen.
Het einde van Half-life 2 is hierdoor dus een voor sommige ondraaglijke cliffhanger geworden naar een half-life (episode) 3.
Vergeet niet dat het einde van Half-life 1 ook vrij open was hoewel het ook als gesloten beschouwd kon worden. Je krijgt een nieuwe baan aangeboden en deze neem je wel of niet aan ---einde
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Mother of god yes!
En 't kan niet beter vallen: van 7 tot 23 sept heb ik toch verlof.
Bron.We're freaking out over here! It is so exciting to share this news with you!We are still working hard on Xen and BMDM, but instead of making you wait we are giving you Black Mesa as soon as it's ready! We're doing our best to help bring the immense vision of this project into reality, and we are very excited for what the future brings!
- You can now Download the Black Mesa Soundtrack, courtesy of our very own Joel Nielsen, at the very generous price of whatever you want! Enjoy and share!
- In the near future you'll see our Website, Wiki and Forums all taken down temporarily for renovations.
- On September 14th you will see the first release of Black Mesa! This will include our re-envisioning of Half-Life all the way up to Lambda Core. We believe this is a great way to provide a complete-feeling 8-10 hour experience with a solid ending, make our fans happy and help us make the best overall game possible.
High-Fives Yo,
Carlos Montero - Project Leader
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
HL lijkt me n interessante makeover net als Doom3
[ Voor 12% gewijzigd door JJ Le Funk op 02-09-2012 11:06 ]
d:)b
Zou wel erg gaaf zijn en ben erg benieuwd hoe het is geworden!
weer een paar uur game plezier
weer een paar uur game plezier
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Heerlijk als Black Mesa eindelijk uitkomt. Ook al is het niet het volledige spel. Ik wil dit al spelen sinds het aangekondigt werd en dat is al heel wat jaren terug.
Jammer dat de multiplayer er niet in zit, daar had ik ongetwijfeld veel langer van kunnen genieten
Maar desondanks goede zet vind ik.
Juist niet. Die multiplayer was een te ambitieus plan en daardoor heeft het 4 jaar geduurd.
De laatste chapters + MP komen nog. Juist door deze heeft het zo lang geduurdpunisher007 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:56:
Jammer dat de multiplayer er niet in zit, daar had ik ongetwijfeld veel langer van kunnen genietenMaar desondanks goede zet vind ik.
Edit: Ik vraag me af of deze mod nog beschikbaar komt op Steam. Valve heeft haar modding community altijd aangemoedigd.
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 05-09-2012 09:07 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Black Mesa staat atm in de Steam Greenlight sectie, hier dus even stemmen, en [PC] HL2 MOD: Black Mesa << daar verder ouwehoeren plz
En dan bleek Black Mesa als mod een grap en is het stiekem HL3 - Black Mesa
Je kent die grotten en levensvormen daar uit Half Life? Kijk aflevering 4 van Planet Earth
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=94128543This game has been Greenlit by the Community!
The community has shown their interest in this game. Valve has reached out to this developer to start moving things toward release on Steam.
Ben benieuwd hoe lang een dergelijke procedure gaat duren. Zou wel super zijn om BM gewoon via steam binnen te hengelen.
Ondertussen weten we beterEn dan bleek Black Mesa als mod een grap en is het stiekem HL3 - Black Mesa
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Inderdaad, Source Engine 2 met HL3 als debut. Laten we hopen
http://lambdageneration.c...engine-is-in-development/
http://www.t3.com/news/ha...ease-date-and-screenshots
alf Life 3: Rumours
Valve head-honcho Gabe Newell has confirmed in an interview in mid-November 2012 that the firm is working on a new game engine
Speaking to assembled questioners from 4chan.org, who had gathered to wish him a happy 50th birthday, Newell said: "We've been working on new engine stuff for a while," before adding: "We're just waiting for a game to roll it out with".
Unfortunately, he didn't go so far as to name Half-Life 3, but it certainly got everyone thinking about it.
At Gamescom in August 2012, T3 discovered what looked like evidence of it’s existence – when Half Life 3 was listed in a PDF from the games show's website, which lists all the titles that will be announced at the conference.
Alas no announcement appeared, however it did serve to spark further speculation that the title is at some stage of the production process, even if Valve hadn’t announced as such.
Half Life 3: Open World
One of the strongest rumours to date pointing to it’s existence sprang from a French games site, which claims an anonymous source confirmed that not only is Half Life 3 in development, but it will have some RPG elements, and even been more of an open world affair akin to Skyrim.
According to the same source, the game has had something of a stop-and-start development history so far, with the focus shifting a number of times.
Half Life 3: Release Date
The same French source mentions ‘after 2013’ as a realistic launch date. This certainly seems likely, considering there has been no preliminary announcement as yet.
alf Life 3: Rumours
Valve head-honcho Gabe Newell has confirmed in an interview in mid-November 2012 that the firm is working on a new game engine
Speaking to assembled questioners from 4chan.org, who had gathered to wish him a happy 50th birthday, Newell said: "We've been working on new engine stuff for a while," before adding: "We're just waiting for a game to roll it out with".
Unfortunately, he didn't go so far as to name Half-Life 3, but it certainly got everyone thinking about it.
At Gamescom in August 2012, T3 discovered what looked like evidence of it’s existence – when Half Life 3 was listed in a PDF from the games show's website, which lists all the titles that will be announced at the conference.
Alas no announcement appeared, however it did serve to spark further speculation that the title is at some stage of the production process, even if Valve hadn’t announced as such.
Half Life 3: Open World
One of the strongest rumours to date pointing to it’s existence sprang from a French games site, which claims an anonymous source confirmed that not only is Half Life 3 in development, but it will have some RPG elements, and even been more of an open world affair akin to Skyrim.
According to the same source, the game has had something of a stop-and-start development history so far, with the focus shifting a number of times.
Half Life 3: Release Date
The same French source mentions ‘after 2013’ as a realistic launch date. This certainly seems likely, considering there has been no preliminary announcement as yet.
^H*DSd]]/&s Wlb-%£–NO CARRIER
Zou het wat betekenen? Laatste vraag:
http://www.rockpapershotg...ck%2C+Paper%2C+Shotgun%29
Zou het wat betekenen? Laatste vraag:
http://www.rockpapershotg...ck%2C+Paper%2C+Shotgun%29
Tinus
Ja, het is uit een ver grijs verleden toen men enkel nog inbelverbindingen met BBS'en had (fuck, kben oud!).
Die regel zag je als de verbinding verbrak. M.a.w. 'geen commentaar'. UIteraard is men geneigd te denken dat 'geen commentaar' veeeuul meer betekent dan 'weet ik niet'. Dus ik glimlach en hoop....
Die regel zag je als de verbinding verbrak. M.a.w. 'geen commentaar'. UIteraard is men geneigd te denken dat 'geen commentaar' veeeuul meer betekent dan 'weet ik niet'. Dus ik glimlach en hoop....
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik zou wel eens uit de mond van Gabe willen horen wat nu de échte rede is waarom HL3 of een nieuwe episode voor HL niet wordt uitgebracht. Is toch dom om het niet te doen? Ik bedoel, nu leeft HL nog enigszins. Straks komen we in een tijd dat niemand van de "kiddies" precies weet wat Half Life voor een game was. Hetzelfde zoals bijvoorbeeld nu het geval is met bijvoorbeeld (ik noem maar eens wat) Maniac Mansion.
Nu kunnen ze er nog flink geld aan verdienen denk ik. Dalijk moeten ze HL3 als een zowat nieuwe IP in de markt gaan zetten..
Nu kunnen ze er nog flink geld aan verdienen denk ik. Dalijk moeten ze HL3 als een zowat nieuwe IP in de markt gaan zetten..
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ik gok dat we iets van HL gaan zien bij de nieuwe generatie consoles volgend jaar en dat ze op ze dit moment bezig zijn de nieuwe Source2 engine gebruiksklaar te maken voor die nieuwe consoles, devkits zullen ze al vast wel hebben.
Dat was niet veel anders voor het gat tussen Halflife 1 en 2, daar zat meen ik ook zo'n 6 jaar tussen. En dat ging als warme broodjes over de toonbank. Een beetje hype op het internet (en dat is wel zo ongeveer gegarandeerd) en ook de nieuwe spelers zullen wel geinteresseerd raken in HL.Techno Overlord schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:06:
Klopt maar ik kan me nog herrinneren dat er toen wel, hetzij mondjesmaat, toch nieuwe info kregen.. Nu is het al jaren deaud..
Forever raver!
Specs: Workstation Server
zelfs al is de Half life populariteit over zijn halfwaardetijd dan nog is er genoeg activiteit om er een hele hype van te maken en nieuwe mensen aan te trekken alsmede de oude mensen die het alweer vergeten waren terug te laten komen denk ik.
Ha, fijntje.superwashandje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:25:
zelfs al is de Half life populariteit over zijn halfwaardetijd
http://www.halflife3beta.com/
http://lambdageneration.c...-shirt-to-comic-con-2011/
mooi he voor sommige blijft het een hype
http://lambdageneration.c...-shirt-to-comic-con-2011/
mooi he voor sommige blijft het een hype
Er zijn weinig spellen zo gehyped als HL(3).
Elk (spellen) bedrijf zou kwijlen over zo'n geschiedenis en hype machine die zichzelf in stand houdt.
Het zou daarom gewoon zot zijn daar niks mee te doen, juist als je al een prima aanknooppunt hebt om mee te beginnen/verder te gaan.
Ik denk zelf graag dat het vanzelf wel komt en dat men af en toe teased om te kijken hoe het als een lopend vuurtje rond rent.
Ik blijf trouw wachten...
Elk (spellen) bedrijf zou kwijlen over zo'n geschiedenis en hype machine die zichzelf in stand houdt.
Het zou daarom gewoon zot zijn daar niks mee te doen, juist als je al een prima aanknooppunt hebt om mee te beginnen/verder te gaan.
Ik denk zelf graag dat het vanzelf wel komt en dat men af en toe teased om te kijken hoe het als een lopend vuurtje rond rent.
Ik blijf trouw wachten...
Half Life 3 is nog niet zo gehyped aangezien er bijna niets van wordt uitgebracht. Een hype is toch veel meer dat er berichten komen met "awesome features!" "baanbrekende graphics!" Een enorm gehypte film is bijvoorbeeld the Hobbit en qua games de Call of Duty Black Ops.
Iemand die een link ziet tussen HL3 en de ontwikkeling van een eigen SteamBox?
Zou me niets verbazen als Valve ervoor kiest om HL3 Steambox only te maken.
( nu is Valve niet de meest beroerde ontwikkelaar, maar geld is helaas geld
)
( nu is Valve niet de meest beroerde ontwikkelaar, maar geld is helaas geld
Nee, hype is dat mensen (doelgroep, of in het beste geval ook daarbuiten) veel over een onderwerp praten en enthousiast zijn. Veel games/producten hebben daar inderdaad een tipje van de sluier voor nodig. Vaak moet hype met marketing op gang gebracht worden. In het geval van Half Life gaat het bijna enkel op basis van geschiedenis.MrVegeta schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:55:
Half Life 3 is nog niet zo gehyped aangezien er bijna niets van wordt uitgebracht. Een hype is toch veel meer dat er berichten komen met "awesome features!" "baanbrekende graphics!" Een enorm gehypte film is bijvoorbeeld the Hobbit en qua games de Call of Duty Black Ops.
Als HL3 Steambox wordt betekend het dat je het op PC, MAC, Linux kan spelen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Het hoort hier waarschijnlijk niet thuis, maar het is wel een bevestiging dat Valve niet onbekend is met het nummer 3
Valve en Xi3 werken aan kleine gamecomputer
Het zou me inderdaad niet verbazen als de steambox met HL3 als launch title op komt dagen, ik denk daarbij ook aan de belachelijke hoeveelheid tijd die ze al 'nodig' hebben voor het maken van die nieuwe engine.eL_Jay schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:59:
( nu is Valve niet de meest beroerde ontwikkelaar, maar geld is helaas geld)
Het wordt in ieder geval wel een keer tijd zeg. Het is al jaren geleden dat ik The Orange Box met Episode 1 en 2 uitspeelde, en toen waren ze al niet zo nieuw meer. Waar blijft Episode 3 of HL3

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit lijkt mij heel, HEEL erg stug. Valve is een van de weinige ontwikkelaars die games op Linux draaiend wil krijgen. Maar zoals je zelf al aangaf: Geld is geld, en een ontwikkelaar zou wel oerdom zijn om games alleen op linux uit te brengen.eL_Jay schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:59:
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb vorig jaar HL2 Episode 2 maar is voor een 2de keer uitgespeeld. En daarna heb ik ook Black Mesa uitgespeeld. (wat een modExirion schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:39:
Het wordt in ieder geval wel een keer tijd zeg. Het is al jaren geleden dat ik The Orange Box met Episode 1 en 2 uitspeelde, en toen waren ze al niet zo nieuw meer. Waar blijft Episode 3 of HL3
Dus ik heb mijn fair share van Half Life-universe wel gehad, maar toch wil ik HL3 NAOW.
Dat zie ik Valve niet zo snel doen.eL_Jay schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:59:
( nu is Valve niet de meest beroerde ontwikkelaar, maar geld is helaas geld)
Ik had al verwacht trouwens dat de Steambox op Linux zou gaan draaien. Dat verklaarde hun enorme interesse in Linux de laatste maanden en het gebash op Windows 8.
Half-Life 3 als launch titel zou niet eens zo gek idee zijn nee. Heb je ook een mooie reden om de Steambox te kopen, als Valve ervoor kiest HL3 niet uit te brengen op de Xbox360 en PS3, als je het zo nodig op een console wilt spelen. (Sommige mensen blijken dat nodig te vinden
[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 08-01-2013 14:48 ]
had Gaben niet ook al aangegeven dat de nieuwe source engine al klaar is en dat ze alleen nog wachten op een game om ermee te maken? ik denk(hoop) dat hij bedoelde dat ze alleen nog wachten tot de steambox uitgebracht kan worden om inderdaad Half Life 3 als launch titel te gebruiken.
ik denk daarbij niet dat ze mensen/gamers gaan uitsluiten omdat ze op een ander platform spelen. zo wel dan gaan de consoles (ps3) er natuurlijk het eerste aan. ik geloof niet dat ze de pc uit zullen sluiten, nu niet maar ook later niet.
Dat een eventuele nieuwe game van Valve op PC, Mac en Linux kan draaien lijkt me een zekerheidje, ze zijn niet voor niets steam ook geschikt voor Linux aan het maken.Yonni schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:19:
Als HL3 Steambox wordt betekend het dat je het op PC, MAC, Linux kan spelen.
Het lijkt me best een goede zet om HL3 zijn debuut te laten maken met de komst van Steambox, Source 2 én waarschijnlijk de nieuwe consoles. HL en Valve hebben een enorm goede naam, de verkoopcijfers zullen sowieso erg goed zijn, en daarbij is het een reden om een Steambox of nieuwe console te kopen (als je PC het niet meer trekt).
God wat ben ik benieuwd naar die game, heb de Half-Life serie al een aantal keer gespeeld, met name HL2 en de episodes (niet meer op één hand te tellen). Ik weet nog dat ik HL2 voor het eerst speelde, was toen volgens mij 11, een game heeft nog nooit zo veel indruk op me gemaakt. Ik heb 2 jaar terug pas de episodes gekocht, ben blij dat ik na de cliffhanger van episode 1 niet hoefde te wachten, die was stukken beter dan die van episode 2...
God wat ben ik benieuwd naar die game, heb de Half-Life serie al een aantal keer gespeeld, met name HL2 en de episodes (niet meer op één hand te tellen). Ik weet nog dat ik HL2 voor het eerst speelde, was toen volgens mij 11, een game heeft nog nooit zo veel indruk op me gemaakt. Ik heb 2 jaar terug pas de episodes gekocht, ben blij dat ik na de cliffhanger van episode 1 niet hoefde te wachten, die was stukken beter dan die van episode 2...
Allez nu. Of het kan zijn dat ge nog te jong zijt om u empatisch op te stellen in geval van gescript drama en dat grote explosies daarom leuker zijn.Thomasx4 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:41:
ben blij dat ik na de cliffhanger van episode 1 niet hoefde te wachten, die was stukken beter dan die van episode 2...
Soit, om maar te zeggen dat de Combine zullen boeten voor wat ze geflikt hebben op het einde van Episode 2. BOETEN!!1
Ik durf wel bijna te garanderen dat zodra de Steambox uitkomt, HL3 de launchtitel zal zijn. Valve kennende zal HL3 ook "gewoon" op Windows en Mac OSX uitkomen. OSX is volgens mij gelieerd aan Linux (BSD) dus porten tussen OSX/Linux zal een mindere moeite zijn dan tussen Windows en Linux, verwacht ik.
In ieder geval: shut up and take my money
In ieder geval: shut up and take my money
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Moah niet helemaal. De Darwinkernel is voorgekomen uit NeXTSTEP, BSD uit Unix, en Linux is voorgekomen uit Minix.Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:48:
OSX is volgens mij gelieerd aan Linux (BSD) dus porten tussen OSX/Linux zal een mindere moeite zijn dan tussen Windows en Linux, verwacht ik.
Het lijkt echter allemaal op elkaar omdat vroeger NeXTSTEP, Unix en Minix vrij dicht bij elkaar lagen. Daarnaast is het allemaal POSIX-compliant
Ik ben niet zo van grote explosies e.d., maar de cliffhanger na deel 1 deed me gewoon iets meer. Neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben wat er gaat gebeuren.DevilsProphet schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:48:
[...]
Allez nu. Of het kan zijn dat ge nog te jong zijt om u empatisch op te stellen in geval van gescript drama en dat grote explosies daarom leuker zijn.
Soit, om maar te zeggen dat de Combine zullen boeten voor wat ze geflikt hebben op het einde van Episode 2. BOETEN!!1
Een glimps in de keuken van Valve toen hun project tracker (Jira) even openstond.
Dit is het eerste echte nieuws in lange tijd. Met HL3 lijkt men niet zo hard bezig op het moment al wordt er wel aan gewerkt.
http://www.valvetime.net/...e-project-tracker.243580/
Dit is het eerste echte nieuws in lange tijd. Met HL3 lijkt men niet zo hard bezig op het moment al wordt er wel aan gewerkt.
Evidence of several internal projects at Valve including Half-life 3, Left 4 Dead 3, Source 2 and many others have been discovered from a mailing list found within project management and bug tracking software, Jira.
Valve were recently forced to react to an issue with Jira. A metaphorical window was left open which allowed people to publicly access Valve's internal tickets. Valve were quick to shut down public access to their Jira database, so we recommend you don't attempt to access it.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Nieuwe DOD? vermaak me nog elke dag in DODS, helaas nog maar 2000+- vaste spelers per dag volgens de steam statastieken
Dus het is hard nodig!
42 mensen... dat is best redelijk. Zoals het artikel zegt is het voor Valve-begrippen best een aantalCapTVK schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 05:18:
Een glimps in de keuken van Valve toen hun project tracker (Jira) even openstond.
[...]
Inderdaad, er werken al niet te veel mensen bij Valve en dan nog eens 42 mensen een Half-Life 3...yinx84 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:25:
[...]
42 mensen... dat is best redelijk. Zoals het artikel zegt is het voor Valve-begrippen best een aantal
Maar goed, het was op zich niet onbekend dat er gewerkt werd aan Half-Life 3 (Ricochet 2) en Source 2, ze blijven er gewoon aan werken tot het voor hun goed is.
Gabe heeft al genoeg gezegd dat ze niet maar aan vroege teasers en trailers doen, omdat die zo verschillend zijn van het uiteindelijke product. (Kijk maar naar die trailers van episode 1, en de trailer van episode 2 na het einde van episode 1)
Ter vergelijking : bij het TF2 team zijn maar zo'n 6-8 man actief. Al komt een groot deel van de content nu van buitenaf en zullen ze wat technische expertise betreft ook kunnen vertrouwen op het Source dev team. Op dota2 zitten momenteel nog zo'n 100 man en na de officiële release deze zomer zal een groot deel wel snel overgeheveld worden naar andere projecten.
Ben vooral benieuwd wat men na Dota2 gaat doen (niet echt mijn soort spel) maar een HL3 zie ik deze winter nog niet verschijnen.
Ben vooral benieuwd wat men na Dota2 gaat doen (niet echt mijn soort spel) maar een HL3 zie ik deze winter nog niet verschijnen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Keep the goddamned hope alive man!CapTVK schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:01:
[...]
Eigenlijk belachelijk dat Episode 3 nooit gekomen is. Dikke cliffhanger aan het einde van Episode 2 en dan niets
'nog'PilatuS schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:29:
Eigenlijk belachelijk dat Episode 3 nooit gekomen is. Dikke cliffhanger aan het einde van Episode 2 en dan niets
Jezus, wat een pessimistische mensen hier!
Ik denk het niet hoor. Neem aan dat er voor de dota2 release in ieder geval niks nieuws over een nieuwe HL komt.
Hier wat opmerkingen van iemand die een tour kreeg bij Valve, wel leuk om te lezen:
http://forums.steampowere...p=34571658&postcount=6559
http://forums.steampowere...p=34572799&postcount=6577
uit het Half-Life 3 -- Where are you? topic op Steam. Wel grappig om soms die constante stroom aan speculaties en geruchten te volgen
.
Hier wat opmerkingen van iemand die een tour kreeg bij Valve, wel leuk om te lezen:
uit het Half-Life 3 -- Where are you? topic op Steam. Wel grappig om soms die constante stroom aan speculaties en geruchten te volgen
Ik denk niet dat ze een hele pagina met een mysterieuze teaser zouden toewijden aan een game als dota... dat zou echt een enorme anti-climax zijn. Nee... hier is meer aan de handArtjuh schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:00:
Ik denk het niet hoor. Neem aan dat er voor de dota2 release in ieder geval niks nieuws over een nieuwe HL komt.
uit het Half-Life 3 -- Where are you? topic op Steam. Wel grappig om soms die constante stroom aan speculaties en geruchten te volgen.
Valve deed ooit een belofte dat ze elk jaar een Episode zouden uitbrengen. We wachten nu al vele jaren op Episode 3 die meerdere keren beloofd en weer uitgesteld werd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou ook graag een HL3 aankondiging willen zien, maar het kan net zo goed zijn dat ze over een rondleiding bij Valve gaan schrijven?yinx84 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:11:
[...]
Ik denk niet dat ze een hele pagina met een mysterieuze teaser zouden toewijden aan een game als dota... dat zou echt een enorme anti-climax zijn. Nee... hier is meer aan de handKijk ook even naar de kleur van de knop waar het geeltje bijhangt.
Ergerlijker vind ik persoonlijk dat geen van de onder dit motto uitgebrachte spellen (HL2, Ep1, Ep2) antwoorden gaven en gewoon een open einde lieten. Ik was persoonlijk erg teleurgesteld toen ik Breen verslagen had en nog niet eens zelfs maar een hint in het hele spel had gezien over wat Gordon tussen HL1 en HL2 had gedaan, waar hij was geweest en wie of wat de G-man was.Exirion schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:12:
Valve deed ooit een belofte dat ze elk jaar een Episode zouden uitbrengen. We wachten nu al vele jaren op Episode 3 die meerdere keren beloofd en weer uitgesteld werd.
Leuk die open eindes en cliffhangers om ons te lokken het vervolg te kopen onder het motto episodic gamen, maar als je eerst enkele jaren moet wachten op iedere episode en ondertussen wachten we zelfs al in totaal 9 jaar sinds HL2, dan kan ik niet bijzonder enthousiast meer worden over een opvolger.