Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Tower410 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:38:
Deed ook even om 8 uur HL2 spelen, maar nu kan ik niet meer stoppen. Had HL2 nog nooit met achievements gespeeld, nu bijna Ravenholm door met alleen de gravity gun :D

En ligt het aan mij of is hard alsnog best wel simpel? Had vroeger volgens mij meer moeite om door Ravenholm heen te komen, en nu gebruik ik ook nog eens alleen de gravity gun.

En dan ben je er helemaal doorheen gekomen, krijg je de achievement niet, wtf ;(
Je moet van het begin (dat je ravenholm binnenkomt) tot het einde (Dat je bij die snipers in C17 komt) alleen je gravgun gebruiken. Mijn 1e poging dacht ik ook klaar te zijn zodra je pad opsplitst met die pastoor.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Dat heb ik volgens mij ook gewoon gedaan, nouja, nu geen zin het opnieuw te doen.

Zal wel ergens per ongeluk mijn crowbar in mijn handen hebben gehad en geklikt of zo. Volgende keer maar even extra goed opletten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
WOW Doug Rattmann van Portal 2 is aan het twitteren: https://twitter.com/#!/Doug_Rattmann
[quote]

Doug_Rattmann [Employee Redacted]
Why do you keep telling me whats going on at Mesa? Surely you can resistian telling me these things.
5 hours ago Favorite Retweet Reply

Damned thing has been in the negative since 4 or 5 full moons ago. I happen to know it's a lie.
5 Feb

I know you're still reading my posts, it's not like you have much else to go on lately. When you get a chance, mind fixing that power reader
5 Feb

Whatever it is, I hope they finish up soon so I can be free from this place. I'm good on food but that's only because I don't eat much.
5 Feb

What could be so damned important out there in the world? What could possibly stop the flow of time here?
5 Feb

But for them to be relaying some message, almost two months now, since that whole satellite nonsense worries me.
5 Feb

I guess I should thank the late Johnson for being such a loudmouth, I can't tell if I agree with that statement though.
5 Feb

So at least with Mesa, they'd have to have some form of secrecy, so whatever they're yelling about would be covered up by the Government.
5 Feb

Stuff is such an odd word for a scientist, not like I can pull rank on anyone anymore...But I'm rambling aren't I?
5 Feb

You'd think the investors would be all over this, trying to find out where their money went. At least with Mesa, it was secret stuff.
5 Feb

No cops, no government agency men, no nothing. You'd think someone wonder as to why an entire company vanished.
5 Feb

But I can't also help but wonder if our being trapped is somehow related in a way. I mean, I'm been stuck here for maybe...a year now?
5 Feb

I can't help but snicker at the thought of finally having a common goal, which would be freedom in this instance.
5 Feb

I'm sure they sent in spies to watch us as well, and we've essentially been at each other this entire time. Well, before *this* time.
5 Feb

It's kind of funny when you look at everything as a whole, or companies spent decades fighting each other's sales numbers.
5 Feb

Now that I'm free of running for the day, I can't help but sit back and ponder the day's events.
5 Feb

I heard about the broadcast, I'm sure someone will come rescue them eventually. Poor souls...
[/quote]
Wat hij volgens mij zegt is dat Mesa geheim is en geheim blijft en dat ook hij er niet over mag praten.
Hij bevestigd echter wel dat er iets aan de hand is. Trouwens allemaal gepost op de dag van die actie.
[AAAARRRGGGG]
De laatste tweet praat hij over Surely you can resistian telling me these things.
http://hl2ep3.blogspot.com/
dus dat is :
https://twitter.com/#!/@Resistian
GORDON FREEMAN de echte!
/arg

Edit Doug rattman is kennelijk fake ofzo kut trolll

[ Voor 4% gewijzigd door Haas_nl op 09-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik snap geen zak van die pulse rifle. Voor 't eerst in een jaar weer terug online en het irriteert meteen al mateloos, dat gerunjump van die gasten plus de pulse rifle cheat. Hoe krijgen die zakken hooi 't toch voor elkaar om hun energy ball meteen te acceleraten? De standaardtijd van 1s voordat 't ding de loop verlaat wordt ook noooooooooit gehaald door de pro's.

Dat moet haast wel een bindscript zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gewoon goed timen? Ik kan er zelf ook redelijk mee overweg in Gmod/HL2 deathmatch servers. Al prefereer ik de revolver boven alles :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoezo goed timen? Daar heeft 't niks mee te maken. Je schiet op normale snelheid met die dingen en de bal komt na 1s uit de loop. 1s. NIET een halve. En acceleraten kan normaliter alleen maar door op te vangen met gravity gun en dan te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik volg het niet helemaal.. Het oplaadgeluid voor buitenstaanders is korter als het oplaadgeluid voor de speler zelf? Dit is nooit anders geweest 8)7. Daarnaast vliegt de bal vanaf het moment dat hij uit de loop komt op de max snelheid, en daar blijft hij ook op. Ook nadat je hem opvangt met een gravgun en hem weer wegschiet gaat hij niet hoger als die max snelheid.

Edit: enige lag en de bal warped nogal waardoor hij steeds sneller lijkt te gaan. Maar dan praat je wel over pings > 100.

[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 10-02-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het geluid is hetzelfde voor iedereen maar zij schieten de bolt al weg TIJDENS het chargen, EN accelerated.

En ja, dat is op een VAC secured server.

[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 10-02-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
De Valve Time Wiki is aangepast. :+

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/8629/valvetimeepisode3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Was dat niet 21 december 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Volgens mij staat er onder Rapture een linkje naar de wiki dat de wereld vergaat idd.

Er staat nog net niet 'when hell freezes over' als release date :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Zie ik daar het half-life twee topic omhoog gekicked in mijn topic history?
Half-Life 3 ? Nee ....
Half-Life 2, episode 3? Nee ....

Aaaaaaw .....
dode mus ....

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mja, misschien moeten we maar een HL3/HL2E3 topic aanmaken? Zodat de HL2/HL2E1/HL2E2 praat gescheiden blijft van alle speculaties?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Anderhalf jaar geleden EP2 gekocht via Steam.

Toen dacht ik nog: Eerst HL2, en EP1 nogmaals uitspelen en daarna pas EP2 doen.
HL2: Check
EP1: Check
EP2: Nooit van gekomen om uit te spelen.

Half jaar geleden: Goh EP2 nog liggen maar ben het verhaal wel weer kwijt eigenlijk..

En nu ligt EP2 nog steeds op de plank om uitgespeeld te worden en het komt er nog steeds niet van :P. Ben nu net in dat gedeelte dat Alex half dood op een plank ligt en ik samen met die Alien door wat grotten moet banjeren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Cinematic Mod installeren en uitspelen, en daarna EP nogmaals doorspelen voor de achievements ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 15:25

mace

Sapere Aude

Zo lang is EP2 toch niet, die heb je wel in een middagje uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

mace schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:
HL2 + de Episodes speel je in een goede dag doorheen. En dan speel je nog niet eens op een super hoog tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 20-09 14:27
D4NG3R schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:22:
[...]

HL2 + de Episodes speel je in een goede dag doorheen. En dan speel je nog niet eens op een super hoog tempo.
Ik heb volgens steam 5.8 uur in HL2Ep2 zitten, maar daar kan ook goed een paar uur pauze bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja dat klopt wel aardig. HL2 zelf is een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik vond Half-Life 1 al vrij lang, tot ik een speedrun zag van iemand die het in 15 minuten deed.
Ben ik zeker een paar weken mee bezig geweest!

Half-Life 1 had een betere sfeer dan 2, maar 2 is natuurlijk op heel veel gebieden een even grote revolutie geweest als 1.

[ Voor 30% gewijzigd door Kain_niaK op 15-02-2012 17:02 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Half Life 1 heb ik niet korter dan een half uur gezien, zelfs HL2 ben je nog anderhalf uur mee bezig. En dat zijn tevens de twee bevestigde snelste records op de Speedrun Wikia zonder dat er gecheat wordt!

Ik start liever HL2 op dan HL1, niet alleen vanwege de graphics, maar 2 is qua verhaal veel mooier, dialoog is duidelijker, 'geloofwaardiger', en natuurlijk Alyx en voertuigen, betere weapon balance en de algehele sfeer vind ik prettiger.

[ Voor 31% gewijzigd door Wiethoofd op 15-02-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
XyritZz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:03:
Anderhalf jaar geleden EP2 gekocht via Steam.

Toen dacht ik nog: Eerst HL2, en EP1 nogmaals uitspelen en daarna pas EP2 doen.

Half jaar geleden: Goh EP2 nog liggen maar ben het verhaal wel weer kwijt eigenlijk..

En nu ligt EP2 nog steeds op de plank om uitgespeeld te worden en het komt er nog steeds niet van :P. Ben nu net in dat gedeelte dat Alex half dood op een plank ligt en ik samen met die Alien door wat grotten moet banjeren.
Episode 2 is de beste onder de episodes maar half life gameplay en spannned eindgevecht. Zeker uitspelen die handel is ook langer dan episode 1. :)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Wiethoofd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:35:
Cinematic Mod installeren en uitspelen, en daarna EP nogmaals doorspelen voor de achievements ;P
Achievements boeien me niet, je denkt toch niet dat ik de hele episode met een kabouter rond ga wandelen ;).
Maar ga EP2 binnenkort maar eens echt uitspelen dan, zonder eerst HL2 en EP1 nogmaals te doen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wiethoofd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:22:
Half Life 1 heb ik niet korter dan een half uur gezien, zelfs HL2 ben je nog anderhalf uur mee bezig. En dat zijn tevens de twee bevestigde snelste records op de Speedrun Wikia zonder dat er gecheat wordt!

Ik start liever HL2 op dan HL1, niet alleen vanwege de graphics, maar 2 is qua verhaal veel mooier, dialoog is duidelijker, 'geloofwaardiger', en natuurlijk Alyx en voertuigen, betere weapon balance en de algehele sfeer vind ik prettiger.
Dat filmpje van HL2 gebruikt glitches...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Snake schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:27:
[...]

Dat filmpje van HL2 gebruikt glitches...
HL1 ook. Ben zelf wel benieuwd wat de snelste tijd is zonder dat er glitches gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
mace schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:
Ja, het is wel mogelijk om die in een middagje uit te spelen, maar dan heb je er niet zo heel veel aan IMO. Ik speel liever op 't gemak, alles ontdekken, dialoog effectief lezen en niet doorspoelen... Op die manier komt het verhaal veel beter tot z'n recht dan wanneer je er gewoon doorheen rent en alles en iedereen zondermeer overhoop knalt.

En nadien met commentary spelen, is echt heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
http://store.steamppowered.com/

:o

Het is geen phishing site, de links gaan gewoon naar de echte site.

[ Voor 53% gewijzigd door Asskicker op 02-04-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hier is het al 2 april Gabe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mace schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:27:
Hier is het al 2 april Gabe. :(
Niet overal ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik zeg toch ook "hier" druif. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
The CarNagE Man schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:43:
[...]

Hahahaha.. Best wel slecht van ze!
Ze? Heb je goed gekeken naar de domeinnaam? Dit heeft niks met Valve te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mace schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:10:
[...]

Ik zeg toch ook "hier" druif. 8)7
Je gaat toch naar .com "druif"

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Touchdomex schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:04:
[...]

Je gaat toch naar .com "druif"
Spijkers op laag water, Steam is een internationaal platform.

Tevens was mijn opmerking uberhaupt niet serieus bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mace schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:04:
[...]

Spijkers op laag water, Steam is een internationaal platform.

Tevens was mijn opmerking uberhaupt niet serieus bedoeld.
Die van mij ook niet :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo werkt het ongeveer bij Valve op de werkvloer. Kan wel verklaren waarom HL3/ep3 zo lang duurt.
Now, I can tell you that, deep down, you don’t really believe that last sentence. I certainly didn’t when I first heard it. How could a 300-person company not have any formal management? My observation is that it takes new hires about six months before they fully accept that no one is going to tell them what to do, that no manager is going to give them a review, that there is no such thing as a promotion or a job title or even a fixed role (although there are generous raises and bonuses based on value to the company, as assessed by peers). That it is their responsibility, and theirs alone, to allocate the most valuable resource in the company – their time – by figuring out what it is that they can do that is most valuable for the company, and then to go do it. That if they decide that they should be doing something different, there’s no manager to convince to let them go; they just move their desk to the new group (the desks are on wheels, with computers attached) and start in on the new thing. (Obviously they should choose a good point at which to do this, and coordinate with both groups, but that’s common sense, not a rule, and isn’t enforced in any way.) That everyone on a project team is an individual contributor, doing coding, artwork, level design, music, and so on, including the leads; there is no such thing as a pure management or architect or designer role. That any part of the company can change direction instantly at any time, because there are no managers to cling to their people and their territory, no reorgs to plan, no budgets to work around. That there are things that Gabe badly wants the company to do that aren’t happening, because no one has signed up to do them.

Hardest of all to believe is the level of trust. Trust is pervasive. All of Valve’s source code is available to anyone in Perforce, and anyone at Valve can sync up and modify anything. Anyone can just up and work on whatever they think is worth doing; Steam Workshop is a recent instance of someone doing exactly that. Any employee can know almost anything about how the company works and what it’s doing; the company is transparent to its employees. Unlike many organizations, Valve doesn’t build organizational barriers to its employees by default; it just trusts them and gets out of their way so they can create value.

To be clear, Valve hasn’t magically repealed the realities of developing and shipping products. We’re all human, so teams sometimes argue (and sometimes passionately) about what to do and how to do it, but people are respectful of each other, and eventually get to a consensus that works. There are stresses and more rigid processes when products are close to shipping, especially when there are hard deadlines for console certification (although shipping for the PC is much more flexible, thanks to Steam). Sometimes people or teams wander down paths that are clearly not working, and then it’s up to their peers to point that out and get them back on track.

Also, don’t think that people randomly come in every day and do whatever they feel like doing. It certainly wouldn’t be okay if a programmer decided to move to an empty room and start weaving straw hats (although if they wanted to write a tool to let people weave and sell virtual straw hats, that would be fine). People commit to projects, and projects are self-organizing; there are leads, but they’re chosen by informal consensus, there’s no prestige or money attached to the label, and it’s only temporary – a lead is likely to be an individual contributor on their next project. Leads have no authority other than that everyone agrees it will help the project to have them doing coordination. Each project decides for itself about testing, check-in rules, how often to meet (not very), and what the goal is and when and how to get there. And each project is different.
ps
Geet ook een verklaring waarom Valve hardware engineers zoekt: wearable computing.

http://blogs.valvesoftwar...like-and-what-im-doing-2/

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Klinkt er leuk allemaal maar hoe gaan ze dan om met kl**tzakken zoals die in elke bedrijf te vinden zijn?
Want in een ideale wereld zou dit goed werken... En met kl**tzakken bedoel ik ook mensen die er alleen zijn om zichzelf te verrijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Haas_nl op 14-04-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Haas_nl schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:04:
Klinkt er leuk allemaal maar hoe gaan ze dan om met kl**tzakken zoals die in elke bedrijf te vinden zijn?
Want in een ideale wereld zou dit goed werken... En met kl**tzakken bedoel ik ook mensen die er alleen zijn om zichzelf te verrijken.
De kans is reëel dat die gewoon niet kunnen aarden in zo'n bedrijf.

Maar je kan niet echt titel/prestige winnen.
Ben je de klootzak op een project ... dan rijdt de rest gewoon hun bureau weg en kan je lekker alleen verder klungelen op "je" project ...

Het risico is eerder datadiefstal zou ik zo denken.

En af en toe zal er wel eens iemand op de tafel kloppen ... want anders komt er niks naar buiten (hoewel ze nu met steam wsl wel een leuke melkkoe hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erg leuk en interessant leesvoer: het handboek voor nieuwe medewerkers bij Valve: http://newcdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf

Er staa echt geweldige stukjes in :D
Sometimes things around the office can seem a little too good to be true. If you find yourself walking down the
hall one morning with a bowl of fresh fruit and Stump- town-roasted espresso, dropping off your laundry to be washed, and heading into one of the massage rooms, don’t freak out. All these things are here for you to actually use. And don’t worry that somebody’s going to judge you for taking advantage of it—relax! And if you stop on the way back from your massage to play darts or work out in the Valve gym or whatever, it’s not a sign that this place is going to come crumbling down like some 1999-era dot-com start- up. If we ever institute caviar-catered lunches, though, then maybe something’s wrong. Definitely panic if there’s caviar.

[ Voor 76% gewijzigd door kazuka op 23-04-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

kazuka schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:21:
Erg leuk en interessant leesvoer: het handboek voor nieuwe medewerkers bij Valve: http://newcdn.flamehaus.com/Valve_Handbook_LowRes.pdf

[...]
Dit is series het boekje voor de nieuwe werknemer? Hulde aan Valve hoe ze omgaan met hun werknemers _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaziebo
  • Laatst online: 11-01 13:11

kaziebo

Monkey's are the source!

[...]
Echt geweldig. Als er zo'n bedrijf in NL was, dan zou ik daar graag willen werken. Mijn creativiteit wordt ook altijd tegengehouden door mijn baas ;)

It is only when a mosquito lands on your testicles that you realize, there is always a way to solve problems without using violence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

[...]
Geweldig handboekje! :D

Iemand trouwens gezien dat het Half Life 3 logo op het shirt staat in de strip van talk to someone in the meeting, elevator, etc? Hint hint?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Dat lijkt me eerder een grapje dan een verborgen hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Waking_The_Dead schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:19:

Dat lijkt me eerder een grapje dan een verborgen hint.
het is gewoon een soort tease. uit dat handboek maak ik ook wel een beetje op dat ze eigenlijk altijd wel bezig zijn met de HL serie.
Alleen bij HL2 waren de verwachtingen natuurlijk vrij hoog en die zijn niet allemaal waargemaakt destijds. Het was nog steeds een hele goede game maar op basis van alle informatie vooraf en filmpjes en screenshots enzo, was het toch net wat minder dan verwacht. iig bij de vaste volgers.

Denk dat ze nu zoiets hebben van: we kondigen pas aan en releasen pas filmpjes en screenshots als we ook daadwerkelijk wat te laten zien hebben. Niet allemaal van die halve ideeen die uiteindelijk niet in de game komen.

Ik denk dat Valve er alleen maar zolang over doet omdat het allemaal perfectionisten zijn.

Maar wat een geweldig handboek. Die organogrammen ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/8vsqrq.jpg

http://orange.half-life3.com/apache2-default/

http://www.whois-search.com/whois/half-life3.com
Updated Date: 29-apr-2012

Pff, I wish

[ Voor 31% gewijzigd door Asskicker op 30-04-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dat zou wel een echte troll move zijn van Valve!!

Ter herinnering:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

orange.half-life3.com is niet logisch, want de orange box bestaat al en dat is dus Half-Life 2, Team Fortress 2 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Wel apart want half-life3.com stond volgens mij tot de 29ste op een andere naam ipv de Valve naam en nameservers. Laten we het eindelijk hopen. De L4D, Portal, TF2, Dota fan hebben hun nieuws al gehad. Nu zijn de HL fans aan de beurt! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hell yeah, eerst Black Mesa: Source die er aan staat de te komen (lijkt het), en dan ook HL3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig nieuws :z Maar misschien is er deze week nog een kansje op "Meet the Pyro". Wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
nieuws: Valve: geen Half-Life 3 aankondiging op E3

Geen Half-Life 3, maar wat dan van Episode 3? O-)

Nouja, ik verwonder er mij niet aan dat ze Half-Life 3 of dergelijken niet aankondigen op E3, hebben ze daar ooit wel iets aangekondigt? (Behalve Steam / Portal 2 voor Playstation 3)
Er komen nog genoeg gaming conventions! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Asskicker op 03-05-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
misschien pre-E3 :p
of doen ze stiekem een eigen event buiten de E3 om ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij heeft Valve L4D en DOTA2 ook aangekondigd op een E3.

Ik gok erop dat ze HL3 gaan aankondigen als launchtitel voor een van de volgende generatie consoles. Of Microsft of Sony gaan daar een flinke zak geld voor wegbrengen naar Valve. Als er 1 titel is die als system-seller kan dienen is het die wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00

jmk

Zijn er ook redenen om HL3 / EP3 niet uit te brengen?

Kom op!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Het kan voor E3 of erachter op Games Com (keulen) een mogelijke preview van de nieuwe engine.

TF2 meet the pyro zal het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een preview van een nieuwe Source engine (ook op Linux?) lijkt me meer voor de hand liggen dan ep3 of HL3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 07:06
Haas_nl schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:04:
Om even in te springen: het loon van medewerkers wordt bepaald door aan mensen die met die persoon samen hebben gewerkt te vragen naar de prestaties. Aan de hand van de verzamelde data wordt dan het loon vastgesteld dat die persoon krijgt. Als je dus een klootzak bent ga je oa. op punten als teamwork en prestaties extreem laag scoren en dan kan je dus ook wel fluiten naar je relaxte salaris.
prestaties, omdat niet samenwerken bij maken van spellen uiteindelijk altijd resulteerd in een slechter geleverde prestatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 03-05-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
KingKoning schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:31:
[...]

Alleen bij HL2 waren de verwachtingen natuurlijk vrij hoog en die zijn niet allemaal waargemaakt destijds. Het was nog steeds een hele goede game maar op basis van alle informatie vooraf en filmpjes en screenshots enzo, was het toch net wat minder dan verwacht. iig bij de vaste volgers.
Sorry, maar volgens mij heeft HL2 toch echt een metascore van 96! De critici zijn het blijkbaar niet met je eens...
En ik ook niet! HL2 is volgens mij het voorbeeld van hoe een sequal gemaakt moet worden. Een goed uitgewerkt verhaal, vernieuwende gameplay (gravity gun), grafisch geinnoveerd (met die gezichtsuitdrukkingen etc), lengte van de game, en oude elementen terug laten komen (nostalgie). Dat het dan misschien qua graphics niet tot de top van de games (van dat moment) behoorde, so what!! Met al het bovenstaande heb je geen quadSLI graphics nodig om 1 van de beste games aller tijden te worden...

But hey... That's just my opinion...

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
hl2 niet inoverend met graphics in die tijd? hl2 was een en al pracht en praal destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Ik wilde net zeggen: HL2 niet top-notch van die tijd??? Zeker wel!

Daarnaast vind ik de Source engine nog steeds een aantal engines op bepaalde punten keihard verslaan. Niet alleen met Portal 2 hebben ze laten zien dat die engine vorig jaar nog prima meekon, maar ook met DotA 2. Daarnaast hebben ze bijvoorbeeld in HL2 ongekende physics getoond. Ik ben en blijf fan van de Source engine en van HL2. (Heb gisteren weer eens HL1 uitgespeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als ze een nieuwe versie van de Source-engine aankondingen (die ook native op Linux draait?), is het dan niet logisch dat HL3 er dan ook aan zit te komen, omdat ze die enige daar speciaal voor ontwikkeld hebben?

Was er trouwens laatst niet iets nieuws over de Source-engine op Linux oid? Komt me bekend voor, maar ik weet niet meer waarvan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:12
nieuws: Valve werkt aan Steam-client en Left4Dead 2-port voor Linux ;)

Een port van de source engine naar linux hoeft niet direct te betekenen dat er een nieuwe HL versie / episode aan zit te komen. Echter zou ik er geen probleem mee hebben als dit wel zo blijkt te zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik mag toch wel denken dat HL3 een soort Source 2.0 gaat worden en niet op de huidige source-engine gaat draaien.

(Jaja ik weet het source wordt constant geupdate enzo maar ik denk toch dat het tijd is voor wat nieuws.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

jmk schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:05:
Zijn er ook redenen om HL3 / EP3 niet uit te brengen?

Kom op!
Ja, althans Valve heeft ooit gezegd dat er meer tijd en resources ging zitten in steam dan dat zo ooit gedacht hadden. Echter, kunnen ze wel Portal 2 uitbrengen en L4D2.

Ik vraag mij oprecht af hoe lang Valve zich kan veroorloven om HL2, EP3 uit te stellen? En wat ik niet kan begrijpen is dat ze zo lang wachten met hun succesvolle Half Life serie. Ik bedoel, het was een top game, de verdere episodes waren goed (ene beter dan de ander) en het "slot" komt niks van.

Zo zonde, waarom wil een bedrijf niet een top serie als Half Life uitbrengen? Ik begrijp dat niet (maar dat zei ik al).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik denk dat ze door de grote fanbase die ze met de eerdere delen en spellen die zich in hetzelfde universum afspelen en door geen 60 euro anderhalf jaar na de release te blijven vragen prima hun oudere spellen ook aan de nog non-fans weten te slijten en oude fans geïnteresseerd te houden met de nodige community mods en constante stroom van updates aan alle games.

Zie ook in Portal hints naar HL (en vice versa) en in een trailer weer een link naar TF2 en in TF2 weer pannen en hoedjes die naar L4D verwijzen.

De Source engine zit nog genoeg rek in, volgens mij is zelfs DX11 erin te proggen en is het een van de weinige game engines die cross OS en cross platform meer dan prima z'n ding doet!

/Valvefanboymodus uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Laatst online: 20-09 14:27
Dreanor schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:38:
[...]

Ja, althans Valve heeft ooit gezegd dat er meer tijd en resources ging zitten in steam dan dat zo ooit gedacht hadden. Echter, kunnen ze wel Portal 2 uitbrengen en L4D2.

...
Ik denk dat ze ook heel veel meer aan steam verdienen dan dat ze ooit gedacht hadden, dus daar heb ik niet zo veel medelijden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:13

SomerenV

It's something!

Hey allemaal :) Even een snel vraagje: heeft er iemand hier Garrysmod? Zo ja, stuur dan even een berichtje (PM). Ik heb namelijk een model nodig, maar die kun je niet downloaden zonder Garrysmod. En nee, ik gebruik de model niet voor een illegale versie, zelfs niet voor iets dat met games te maken heeft.

Dit geeft een beetje een impressie van wat ik ermee doe en mee wil gaan doen. Filmpje is overigens ook van mijzelf. Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 19-05-2012 21:19 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Misschien dat je meer/ook succes hebt in [PC] Garry's mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb wel Garry's mod. Máááááááánden niks mee gedaan maar laat maar weten hoe en wat en ik zal m'n best doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3aAB6.png

Via Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Kijk eens naar de E3 site!!

http://www.e3expo.com/

Games of E3 frontpagina bij het zwijn (HL 3) => radio silence gaat over opvolgers.

In de video skippen naar 5.00

Misschien krijgen we geen release maar een tech demo van Source 2 and teaser van HL3. En de release ja dat is de beruchte Valve time.

[ Voor 28% gewijzigd door Compi_56 op 02-06-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Compi_56 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:42:
Kijk eens naar de E3 site!!

http://www.e3expo.com/

Games of E3 frontpagina bij het zwijn (HL 3) => radio silence gaat over opvolgers.

In de video skippen naar 5.00

Misschien krijgen we geen release maar een tech demo van Source 2 and teaser van HL3. En de release ja dat is de beruchte Valve time.
Helemaal niets nieuws. Gewoon wat mensen die om meer info roepen.

HL3 gaat een beetje het omgekeerde van DNF worden: we zeggen niets, we zijn er niet mee bezig, en dan *BAM* is het er.

Hopelijk tegen de tijd dat ik een nieuwe computer ga kopen, heb ik er gelijk een goede reden bij :+
(ik kan niet eens meer de Cinematic mod draaien, 32-bit XP met 2GB ram op een Pentium-D 945 (met als vlag op de modderschuit een GF460GTX))

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb vertrouwen in Valve... maar hoe langer ze wachten, hoe groter de kans dat de game niet aan de verwachtingen zal voldoen.
Ik zie de reacties al voor mij: "Wtf, Valve, after all those years you provide us with such a short, although awesome, singleplayer?"

Hope I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00

jmk

Dishonered komt straks. Hopelijk komt daarmee het magische HL gevoel enigszins terug.

Maar ik wil natuurlijk echte, onversneden HL!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:57
Dat bloed en die ´finishing moves´ zien er nog niet al te realistisch uit. Verder wel een game om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 20:08
jmk schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:30:
Dishonered komt straks. Hopelijk komt daarmee het magische HL gevoel enigszins terug.
[video]

Maar ik wil natuurlijk echte, onversneden HL!
Tijdens het filmpje dacht ik dat het wel een hele mooie total conversion van HL2 was. Goed gedaan voor een paar studentjes. En toen was het klaar en zag ik pas dat het een multiplatform project is van een grote ontwikkelaar.. hmm dan is het opeens niet zo heel erg goed/mooi meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dat Dishonoured zit erg tussen HL2 en Bioshock in imho (Beide prachtige games trouwens). Misschien iemand de tijd om er een topic voor te maken hier op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Artikel over HL3

http://www.gamestm.co.uk/...t-our-own-way-says-valve/

http://p.twimg.com/AuJf0srCQAAUZ9q.jpg:large (cover: fate of HL3)

Dus kunnen we dus zeker zijn dat het geen EP 3 is ook logisch de eerste niet zo goed en de tweede beter.

Na al die jaren willen gamers iets meer dan een episode en portal (aperture science) integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het is trouwens niet de exact dezelfde Potato Sack.

Nu heb je AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! for the Awesome ipv AaAaAA!!! A Reckless Disregard for Gravity.

Ook de prijs is wat gunstiger :P € 18,99 vs. € 34,47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik hoop stiekem toch dat het ergens naar toe lijd.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

oeh, tijd om te volgen!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dit gaat beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/443/tumblr_liebpzbCOv1qdkf2k.gif?1307475753

Gabe Newell is a beast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
Klopt, alleen hetgeen hij aan het bewerken is.... Hoop dat het als een hint opgevat kan worden :P
Begin (samen met de overige updates / acties) toch het idee te krijgen dat er wel eens iets aan de hand kan zijn.
:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Here we go again! oOo

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Als het geen Hl3 wordt vind ik een Meet The Pyro ook wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

nieuw idee: zou HL3 tegelijk met black mesa source uitkomen????

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Misschien wel een Rainbow pack met daarin ALLE half life games incl de nieuwe Black Mesa... #wishfullthinking

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
En meteen ook alles geport (op een fatsoenlijke manier) naar een nieuwe engine ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 00:30
Met een taart erbij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024