Pffffft kerel echt ga die komkommer uit je reet halen en op de goede mensen vloeken. Ik weet me nog vaag te herinneren dat ik bij jullie vorige massale downtimes volledig gratis uit goede wil enkele avonden mee heb geholpen om de problemen op te zoeken. Als cadeau daarvoor heb ik nooit een enkele vorm van bedankje of enige andere vorm van respect gehad, wat voor mij een bevestiging was van de enorme onprofessionaliteit en baggerinstelling van crew en oprichters van Fok, die toen, daarvoor, daarna en tot op heden altijd is ingesteld om Tweakers.net en z'n crew zo hard en triest mogelijk af te zeiken, bij voorkeur in de publieke fora van Fok.Danny schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:07:
Whatever guys. Ik vind 't treurig om te zien hoe er wordt gereageerd. Dat is weleens anders geweest.
Heb het niet over de users, die willen hun GS-achtige rebelsheid in ere houden en da's allemaal leuk en aardig. Maar hej, de crew zelf hier vindt 't allemaal best blijkbaar. Handig om te weten en een mooie eye-opener.
Grow up kerel, je bent al in de 30 ergens toch, hier reageren als een puber die geen WoW meer mag spelen van z'n moeder gaat je imago echt niet helpen.