Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Hoe lang kung je nog games downloaden? Tot welke datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik geloof een maand nadat het welcome back programma online kwam.

Edit: Je kan natuurlijk wel gewoon nu twee games kiezen en ze dan later pas downloaden.

[ Voor 41% gewijzigd door Jochem Boom op 19-06-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:38:
Ook games die ik wel heb gespeeld update hij vaak niet. Misschien heb je gelijk dat het alleen werkt met recent gespeeld materiaal. Ik zal eens testen wanneer ik tijd heb :)
het zijn inderdaad de 5 laatst gespeelde titels, maar houd er wel rekening mee dat hij het niet iedere dag doet, volgens mij dat updaten maar 1x per week oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Als ik via Media Go naar de PSN store ga en klik op het welcome back programma staat er bij mij: geen content gevonden.

Iemand dit ook gehad en iemand die de oplossing weet?

Edit: nvm, is al gelukt via de psp :)

[ Voor 10% gewijzigd door NoToXxiCc op 20-06-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Klopt het nu dat de site om je wachtwoord te wijzigen (of een nieuw account aan te maken) nog steeds plat ligt?
Ik begrijp dat je via een PS3 wel je wachtwoord kan wijzigen maar dat voor anderen (zoals ik die PSN alleen voor een PSP gebruikt) het nog steeds niet mogelijk is om via de door de mail verstrekte link je password te wijzigen? Duurt nu al bijna 2 weken namelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-10 12:17
De Japanse PSN store doet het nu ook weer. De free games zoals in Atomsk in "Het Playstation Network ervaringen topic..." staat zijn er te downloaden.
Heeft wel weer dezelfde bug als de andere stores.. je hebt kans dat je lege vakjes krijgt na het downloadne v/d 1e game.. dan moet je naar downloadbeheer -> activated services om de andere te downloaden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel opvallend dat nu PSN weer online is het wel een stuk stiller is in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:49:
wel opvallend dat nu PSN weer online is het wel een stuk stiller is in dit forum.
ik vind dat niet zo opvallend, eerder logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:28
Ik heb echter nog steeds niet mijn 10 PSPgo-games. heb er maar even achteraan gemaild.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Nou, daar gaat het voor "iedereen" gratis PSN netwerk :{

Alleen "gratis" als je steeds 1e handsgames koopt.

Bij PC games is dat even erg, wordt tijd weer voor de LAN parties :)

nieuws: PSN Pass moet doorverkoop Sony-games voorkomen

[ Voor 30% gewijzigd door kegeltje26 op 07-07-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ach ja, EA ging toch al die kant op... Was te verwachten. Daarnaast blijft PSN dus wel gratis, alleen niet voor 2e hands. Nog steeds geen slechte deal vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Geen slechte deal? Dat je game 2de hands 10 euro minder waard wordt als je even de multiplayer probeert, zelfs als deze na 1x proberen niet bevalt?

Dat ze willen verdienen aan 2de hands games is gewoon abnormaal en in geen enkele andere sector het geval. Of betaal jij Philips ook 10 euro voor het activeren van je 2de hands TV (zit ook online services bij), betaal je Ikea ook 10 euro om een 2de hands lamp te gebruiken, voor een 2de hands laptop met allerlei software (die niet via persoonlijke licentie verkocht wordt) of andere apparaten waar je nog ondersteuning op krijgt via bijvoorbeeld firmwareupgrades.

Helaas gaat het wel steeds meer die kant op maar je kunt er toch moeilijk blij om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat soort games gewoon niet kopen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Verstekbakker schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 02:44:
Dat soort games gewoon niet kopen dus...
True, maar "PSN Pass" klinkt alsof het een standaard gaat worden voor alle games (Ik hoop het niet!)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dan lijkt het alsof je een Xbox hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verstekbakker schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:16:
Waar slaat dat op? Een XBOX360 heeft geen vaste online codes per gebruiker per spel? Alleen moet je bij de XBOX 3 euro per maand betalen, en bij de PS3 dus mogelijk 10 euro per spel. :/

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 08-07-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Verstekbakker schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:16:
Dit is dus onwaar.

Om online te kunnen spelen met de XboX, betaal je zo'n 3 euro per maand. Maar als je recentere EA games neemt (Bulletstorm, Dead Space 2, Mortal Kombat, etc), hebben deze ook al een Online Pass waar je dus ook 10 euro voor betaald. If anything, Xbox spelers betalen dan de hoofdprijs.

3 Euro paar maand is niets vergeleken bij 10 Euro per game. Als je nu 2 games koopt, zou dat 20 euro zijn binnen een maand. Staat niet echt in verhouding...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Nazanir schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Om online te kunnen spelen met de XboX, betaal je zo'n 3 euro per maand. Maar als je recentere EA games neemt (Bulletstorm, Dead Space 2, Mortal Kombat, etc), hebben deze ook al een Online Pass waar je dus ook 10 euro voor betaald. If anything, Xbox spelers betalen dan de hoofdprijs.

3 Euro paar maand is niets vergeleken bij 10 Euro per game. Als je nu 2 games koopt, zou dat 20 euro zijn binnen een maand. Staat niet echt in verhouding...
Die 10 euro is alleen als je een 2e-hands game koopt he ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:19:
[...]

Waar slaat dat op? Een XBOX360 heeft geen vaste online codes per gebruiker per spel? Alleen moet je bij de XBOX 3 euro per maand betalen, en bij de PS3 dus mogelijk 10 euro per spel. :/
Dus je moet betalen om online te kunnen spelen. Vind ik op een Xbox lijken, maar kan aan mij liggen hoor, jij bent blijkbaar superieur wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verstekbakker schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:33:
[...]

Dus je moet betalen om online te kunnen spelen. Vind ik op een Xbox lijken, maar kan aan mij liggen hoor, jij bent blijkbaar superieur wat dat betreft.
Ik vind het er totaal niet op lijken. Het ene is voor álle spellen (behalve EA), het andere niet. Het zou bovendien betekenen dat je maar 4 tweedehands spellen per jaar hoeft te kopen om het geld er alweer uit te hebben bij de XBOX360 én je hebt gewoon een netwerk met meer mogelijkheden

Begrijp me niet verkeerd, ik speel haast niet meer op de XBOX360, maar zo wordt de X360 gewoon interessanter voor de tweedehands markt.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 08-07-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:31:
[...]Begrijp me niet verkeerd, ik speel haast niet meer op de XBOX360, maar zo wordt de X360 gewoon interessanter voor de tweedehands markt.
En de PS3 interessanter voor ontwikkelaars. :)
Als 1 op de 1000 "2ehandsgamers" nu de games nieuw gaat kopen dan is het al beter voor ze, want ook zij verdienen niets aan 2ehandsgames.

Ik zie veel 2ehandsgamers reageren alsof bedrijven zoals Sony bakken met geld aan ze verdienen, terwijl ze een console die met verlies wordt verkocht hebben gekocht en vervolgens games 2ehands kopen en na het spelen ervan weer verkopen met zo min mogelijk "verlies".

"Ja, maar het is al een keer betaald!".
Tuurlijk is het al betaald, maar 1 verkochte game wordt bv +200 uren gespeeld ipv de ingecalculeerde 50 uren.
De servers draaien niet op zonne-energie, onderhoud/updates/uitbreidingen worden ook niet uitgevoerd door robots (die zomaar uit de lucht kwamen vallen) op zonne-energie, etc. etc.
Het is allemaal berekend, Sony is en blijft een bedrijf!

In mijn ogen zou het een goede oplossing zijn als de winkels die 2ehandsgames verkopen deze games €10,= goedkoper zouden maken of er een "Gratis"code bijstoppen. Nu zijn zij degenen die er 2x makkelijk aan verdienen, maar dat wordt hen door niemand kwalijk genomen.

Al met al boeit het mij niet zo heel veel, ik heb zelf nog nooit een 2ehandsgame gekocht.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-10 08:19
Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die:
- na een tijdje in prijs gedaald zijn omdat ik 50/60 euro gewoon teveel vind voor de tijd die ik af en toe speel (dus koop het dan nieuw)
- of loop even gamemania binnen en zie een leuke 2e hands voor weinig (tot 20 euro) en neem hem mee

Oftewel, als ze besluiten dat alle (online) games met een online pass verkocht worden dan wacht ik wel met een nieuwe release totdat de prijs redelijk is. Eigenlijk wat ik nu ook al doe, dus wat dat betreft veranderd er voor mij niet veel.
Plus ben niet zo'n online/multiplayer gamer, hou meer van singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:24

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben net terug na 6 weken in de VS te zijn geweest. En als ik het goed begrijp ben ik als 10 maanden oude PSN+ gebruiker en vrijwel dagelijkse NHL gamer nu 'genaaid' en kan ik naar mijn 3 gratis spellen uit het 'Welcome Back' programma fluiten omdat ik ze niet op tijd gedownload heb? Niet dat het zo'n ramp is maar nu moet ik onder andere Infamous alsnog gaan bestellen ergens met CC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en netwerk weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Had er ook zo nu en dan last van, maar volgens de PSN site gewoon online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:30
O jee...
Zit ik net GT5 te spelen, schakelt de PS3 zichzelf opeens uit.
Als ik 'm weer aan wil zetten gebeurt het volgende: groen lampje, geel lampje, rood knipperend lampje.
Beetje zitten googlen, lijkt op de YLOD.
Ik hoop het niet...
Nu laat ik 'm even heel hard afkoelen, dan probeer ik 'm op te starten en sowieso de savegames te saven en de disc eruit te halen.
Heeft het toch 4 jaar zonder problemen gedaan deze dikke 60G PS3.
En dat nu net nu ik Kickass wilde gaan kijken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:49
dvdkiwi schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:26:
En dat nu net nu ik Kickass wilde gaan kijken ;)
Dan zou ik het ook begeven als ik een PS3 zou zijn :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mmm, vanochtend deed ie het nog steeds niet.
Weer dezelfde lampjes.
Snel maar eens wegbrengen om te laten reflowen.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355792
Hoe fout kun je zitten met een post want wat heeft een defect aan jou PS3 met het PSN te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
O je hebt gelijk, verkeerde topic inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
Kreeg vandaag een e-mail binnen van PSN over het aanmelden bij CSIdentity of iets dergelijks.

Is dit een legitiem iets? Of heb ik hier te maken met een phishing mail?

En waar dient dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:11
Ik zag dit op hun website:
Identity Restoration

If you need it, we're here to help. If your identity should be compromised as a result of this breach, we will provide an identity restoration kit to help you restore your identity and good name to pre-victim status.
Umm wat? Zoiets kan toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:10
pdebie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:13:
Kreeg vandaag een e-mail binnen van PSN over het aanmelden bij CSIdentity of iets dergelijks.

Is dit een legitiem iets? Of heb ik hier te maken met een phishing mail?

En waar dient dit voor?
Deze heb ik nu ook pas gekregen. E-mail is nog niet echt bijgewerkt;
Van harte bedankt voor je geduld en steun terwijl onze teams overal ter wereld hun best doen om alle PSN-services weer online te krijgen.

Het PlayStation Network-team
:+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 18:30
Dit is de mail die ik vanmorgen kreeg (laat ff bewust de www's weg)

[/quote] Beste PlayStation Network-gebruiker,

We zijn een samenwerkingsverband aangegaan met CSIdentity®, een wereldwijd toonaangevende provider van services op het gebied identiteitsbescherming en fraudedetectie, zodat je PlayStation®Network en gerelateerde services zoals de PlayStation®Store zonder zorgen kunt gebruiken.

Ga met de unieke voucher met code in deze e-mail naar (KNIP) voor meer informatie over het programma voor in aanmerking komende PSN-gebruikers van CSIdentity. Je komt alleen in aanmerking als je 18 of ouder bent en op 20 april 2011 een actieve PSN-account had. Daarnaast moet je je binnen 60 dagen na ontvangst van deze e-mail bij het programma registreren. We nemen de kosten voor onze rekening als je lid van het programma wordt, dus je kunt de volgende services van CSIdentity een jaar lang gratis gebruiken:

CyberAgent™-internetsurveillance
Identiteitsherstel
Veilige online aanmelding

Meer informatie over het programma vind je op (KNIP)

(KNIP CODE)

We hebben een aantal aanvullende beveiligingsmaatregelen voor PSN getroffen. Bezoek (KNIP) en PlayStation.Blog op(KNIP) voor de laatste updates.

De meeste accounthouders hebben hun wachtwoord al opnieuw ingesteld en kunnen nu dus weer volop gebruik maken van de vele features en services van PlayStation Network. Als je dit nog niet hebt gedaan, moet ook jij eerst je wachtwoord opnieuw instellen voordat je PSN weer kunt gaan gebruiken.

Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op (KNIP) terecht.

Van harte bedankt voor je geduld en steun terwijl onze teams overal ter wereld hun best doen om alle PSN-services weer online te krijgen.

Het PlayStation Network-team
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 16:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Hey mede-tweakers,
Ik wacht nog op bevestiging van psnfriends.com om me daar fatsoenlijk aan te melden etc. maar ik denk ik post hier gewoon alvast even mijn ps3 gegevens. Mijn PSN kan wel een sociale boost gebruiken, vooral met games als SSX (ridernet) in het verschiet!

PSN: Bombtrackx

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Misschien dat iemand het weet... maar:
Ik heb een switch gekocht (TP-Link TL-SG1005D), deze zit met een ethernetkabel aan de modem.
Aan de switch hangen nu een pc en de ps3.
De pc staat nu aan en heeft verbinding, de PS3 kan geen verbinding maken.
Het IP adres kan niet opgehaald worden...
Heeft iemand een idee of het op deze manier lukt om ze beiden tegelijk op internet te krijgen?
Of is een router de enige oplossing?
*edit*
Nu de pc uit staat wil de PS3 ook geen verbinding maken.
Kabel uit de switch en in de modem en het doet het wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 03-09-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Je moet een router hebben, want je modem deelt geen IP-adressen uit aan meerdere computers (en je switch ook niet). Een router kan dat dus wel. Dus ja, een router is de enige oplossing (enkele uitzonderingen in de situatie daargelaten, maar ik vermoed dat die in jouw situatie niet van toepassing zijn).

[ Voor 8% gewijzigd door Verstekbakker op 03-09-2011 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oke, bedankt :*)
Dan wordt het ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:15

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik wil weer verbinding maken met PSN, maar kan de code van mijn router nergens vinden. Kan ik die ook ergens in de netwerkverbindingen van mijn laptop terugvinden?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 15:11
Nope, dat kan niet. Als je het ww vaa je router niet meer weet, dan kun je het beste je router resetten naar fabrieksinstellingen. Op die manier kun je het default ww weer inloggen (en weer gelijk dus o.a. je ww veranderen!).

btw; ik vermoed dat je je vraag in het verkeerde topic post.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
/edit

[ Voor 96% gewijzigd door Ike. op 03-09-2011 18:07 ]

• GAIAjohan
Humz, Sony heeft wel wat raars gedaan in de nieuwe EULA voor PSN. Je mag Sony niet voor het gerecht spannen, maar ze willen dat het via een arbitragecommissie wordt gedaan. :{
Lijkt me redelijk ongrondwettelijk..
http://kotaku.com/5840517...-sony-clause?popular=true
New PlayStation Network Terms of Service Include a No Suing Sony Clause

Have you agreed to the new PlayStation Network terms of service yet? If you have, then you've agreed not to take Sony to court or participate in a class action lawsuit against the company. You really should read things before you sign them, even digitally.

Today Sony Network Entertainment America transfers its online services to Sony Network Entertainment International, and PlayStation Network members are being asked to agree to an updated terms of service document to reflect that change, but they're agreeing to much more than a new global Sony Entertainment Network.

They're agreeing to not take any Sony Entity to court regarding any Sony online services or the use of any devices sold by a Sony entity to access those services. It's right there in section 15 of the document:

Other than those matters listed in the Exclusions from Arbitration clause (small claims), you and the Sony Entity that you have a Dispute with agree to seek resolution of the Dispute only through arbitration of that Dispute in accordance with the terms of this Section 15, and not litigate any Dispute in court. Arbitration means that the Dispute will be resolved by a neutral arbitrator instead of in a court by a judge or jury.

In summary, in order to use the PlayStation Network, you must agree to settle any dispute with the company outside of court.

That's not all. There's also a class action waiver in section 15, which states that those agreeing to the terms of service are also agreeing to setting their disputes with Sony entities one-on-one. That means they cannot participate in a group action, unless that group action was set in motion before August 20, 2011.

It's a rather sneaky move on the part of Sony's legal department, though it isn't quite as nasty as it sounds. I mean, they did give us a way to opt-out of the agreement:

RIGHT TO OPT OUT OF BINDING ARBITRATION AND CLASS ACTION WAIVER WITHIN 30 DAYS. IF YOU DO NOT WISH TO BE BOUND BY THE BINDING ARBITRATION AND CLASS ACTION WAIVER IN THIS SECTION 15, YOU MUST NOTIFY SNEI IN WRITING WITHIN 30 DAYS OF THE DATE THAT YOU ACCEPT THIS AGREEMENT. YOUR WRITTEN NOTIFICATION MUST BE MAILED TO 6080 CENTER DRIVE, 10TH FLOOR, LOS ANGELES, CA 90045, ATTN: LEGAL DEPARTMENT/ARBITRATION AND MUST INCLUDE: (1) YOUR NAME, (2) YOUR ADDRESS, (3) YOUR PSN ACCOUNT NUMBER, IF YOU HAVE ONE, AND (4) A CLEAR STATEMENT THAT YOU DO NOT WISH TO RESOLVE DISPUTES WITH ANY SONY ENTITY THROUGH ARBITRATION.

Ah, written notice, the pleasant way to say, "Fuck you, buy a stamp." It's an inconvenient out, but it is an out. Otherwise you're not only bound for the duration of your agreement, but until the end of time, thanks to the continuation clause at the end of the section.

So your options are send a letter, deal with it, cancel your PlayStation Network account, or wait until such a time as a judge deems this illegal or unenforceable, which I can't imagine will take too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het playstation netwerk ligt er weer helemaal uit in diverse landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-10 07:13
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:55:
Damn...net op mijn vrije dag. Ik denk ff lekker Fia 12 Ut tegaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:55:
Bron? Nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niks aan de hand volgens playstation.nl @ Twitter -> http://twitter.com/#!/PlayStationNL
Als het wel zo zou zijn ben ik benieuwd of het weer nieuwswaardig wordt geacht voor de Frontpage.
Elk uurtje dat PSN offline is staat er wel, maar Live was van de week voor de zoveelste week achter elkaar weer eens (heel) even offline en je ziet er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:15:
Niks aan de hand volgens playstation.nl @ Twitter -> http://twitter.com/#!/PlayStationNL
Als het wel zo zou zijn ben ik benieuwd of het weer nieuwswaardig wordt geacht voor de Frontpage.
Elk uurtje dat PSN offline is staat er wel, maar Live was van de week voor de zoveelste week achter elkaar weer eens (heel) even offline en je ziet er niks van.
Check twitter maar eens even komen meldingen uit hele wereld , gt5 forum en inloggen op het network gaat moeizaam en dan vervolgens inloggen op gt5 server gaat al helemaal niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:15:
Laten we het maar niet over playstation.nl hebben volgens die bron is er helemaal nooit iets mis zou zeggen check twitter eens even (foutcode 80710092)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , ik kan ook al niet meer inloggen op mijn beide accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van extreem trage downloads van de ps store? Fifa 12 demo gaat met 1% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , de ene keer is het op volle snelheid en de andere keer tergend langzaam.
Dat ligt aan het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En nog vaker aan de verbinding en/of drukte.

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-10-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Via de search geen goed antwoord kunnen vinden. Dus: waarom werkt de 'ik ben mijn password vergeten' optie niet op de website van psn? Ik heb helaas geen mogelijkheid om op een ps3 in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:36

Wildfire

Joy to the world!

ronwiel schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:15:
Via de search geen goed antwoord kunnen vinden. Dus: waarom werkt de 'ik ben mijn password vergeten' optie niet op de website van psn? Ik heb helaas geen mogelijkheid om op een ps3 in te loggen.
Mijn PS3 kan wel inloggen (wachtwoord is onthouden), maar ik wil een PS+ abonnement aanschaffen. Maar dan moet ik dus weer m'n wachtwoord ingeven, terwijl ik helaas ben vergeten welke het ook alweer was... en aangezien de password-reset optie op de PSN site niet werkt, kan ik niets.

En dat is al maanden zo. Heb verspreid over de afgelopen maanden regelmatig geprobeerd, maar elke keer die melding dat die site down was voor onderhoud... crapzooi. Sony zorgt er zo zelf voor dat ze inkomsten mislopen, lekker slim.

Blijkbaar is het nog steeds down, voor zover ik heb begrepen dan, omdat er misbruik van gemaakt kon worden door derden om accounts te hacken. Maar het is nu dus al maanden down en dat valt gewoonweg niet goed te praten...

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 08-10-2011 12:38 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Kan je niet via ps3 een wachtwoord reset doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
Hebben mensen nog suggesties voor een goeie headset?

Ikzelf twijfel nog tussen:

http://www.consoleshop.nl...luetooth-headset-ps3.html

en

http://www.consoleshop.nl...headset-xbox-360-ps3.html

[ Voor 73% gewijzigd door chimera2 op 11-10-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb toevallig zelf recent deze aangeschaft Tritton AX 720 Pro
Heb voor dezelfde afweging gestaan als jou en kan je vertellen dat ik geen moment spijt heb. Design vind ik persoonlijk niks maar het is vooral bedoeld om geluid in de omgeving weg (normaal komt geluid uit Z5500) te nemen. Verder loop ik niet in het openbaar met dat ding dus who cares. Geluidskwaliteit is echt perfect, voice is verbeterd ten opzichte van de standaard BT headset voor de PS3 (aldus vrienden). En gelukkig niet meer zo duur momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zou het in een ander topic proberen, dit is het netwerk topic.

[ Voor 67% gewijzigd door DC_Vincent op 11-10-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je probeert nu in 2 topics een discussie op gang te krijgen, Verwijderd in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54", dat is in één topic genoeg om het duidelijk te houden.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 14-10-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat een slecht artikel. Voglens het bericht van Sony zelf hebben 'hackers' de lijst van gebruikersnaam en wachtwoord uit de eerdere hack gepakt. Daarmee hebben ze geprobeerd om opnieuw in te loggen. Alleen accounts van gebruikers die wederom hetzelfde wachtwoord hebben gebruikt zijn hierdoor benaderd.
Geen idee wat Sony daar nu tegen had kunnen doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:35:
Alleen accounts van gebruikers die wederom hetzelfde wachtwoord hebben gebruikt zijn hierdoor benaderd.
Geen idee wat Sony daar nu tegen had kunnen doen.
Heel simpel. Controleren of het oude wachtwoord overeenkomt met het nieuwe wachtwoord en verschil afdwingen.

Ik vind dit wel een faal zeg maar, en dat is een understatement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tadgio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-10-2020
ik heb een vraag, ik probeer mijn psn wachtwoord weer op te halen, maar elke keer dat ik het probeer kom ik hierop

Site Maintenance Notice

The server is currently down for maintenance.

We apologize for the inconvenience. Please try again later.

Dit is best raar, weet iemand of psn weer op z'n gat ligt? of dat ik ik misschien wat verkeerd doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:47
tadgio schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:43:
ik heb een vraag, ik probeer mijn psn wachtwoord weer op te halen, maar elke keer dat ik het probeer kom ik hierop

Site Maintenance Notice

The server is currently down for maintenance.

We apologize for the inconvenience. Please try again later.

Dit is best raar, weet iemand of psn weer op z'n gat ligt? of dat ik ik misschien wat verkeerd doe
Ik had precies hetzelfde, en er een mail aan gewaagd... dit was hun reactie:

Geachte meneer/mevrouw,

Op dit moment kunt u uw wachtwoord alleen via de PlayStation zelf wijzigen dit gaat op de volgende manier :

1. Selecteer (Aanmelden) onder (PLAYSTATION®Network) in het Home-menu.

2. Selecteer [Wachtwoord vergeten?] vanuit het aanmeld-id (e-mailadres)- en wachtwoordscherm.
De PLAYSTATION®Network-pagina wordt weergegeven. Volg de instructies op het scherm om de handeling te voltooien.

Hierna kunt u het wachtwoord op 1 manier wijzigen :

1) Via het mail adres.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
Gepland onderhoud voor PlayStation Network donderdag 17/11/2011 vanaf 17.00 16/11/11

PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.

Bron: http://nl.playstation.com...g-17-11-2011-vanaf-17-00/

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2011 10:38 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-10 00:15
ps3 netwerk offline? bij andere mensen ook?? foutcode 8071053D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 21:15
Bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-10 00:15
alweer joh? het gebeurt me wel vaak de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07
Vandaag playstation gehad :) en het begint gelijk goed.

Was er voor vandaag ook onderhoud gepland of is hij zomaar offline ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-10 15:20
downloader91 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:13:
[...]

Vandaag playstation gehad :) en het begint gelijk goed.

Was er voor vandaag ook onderhoud gepland of is hij zomaar offline ?
Voor zover bekend was dit niet gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:18
Hier ook, met geen mogelijkheid in te loggen. Gaat lekker zo, de helft van de tijd (donderdag, nu) dat ik als werkende tijd heb om te spelen is er onderhoude of is het netwerk down. ;) :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-10 13:37

strompel

PSN: jansoe13

Canerooo schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:56:
ps3 netwerk offline? bij andere mensen ook?? foutcode 8071053D
klopt dacht ff fijn middagje te gamen, maar alles plat hier :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 22:07
Zuaro schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:25:
[...]

Voor zover bekend was dit niet gepland.
Ok dan wachten we nog maar even af hè',

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-10 13:37

strompel

http://us.playstation.com...id=939&errorCode=8071053D

de foutcode

update: hier werkt psn weer.

[ Voor 14% gewijzigd door strompel op 20-11-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 28-10 22:24
Pfff down op zondag komaan!

[ Voor 1% gewijzigd door Deef_K op 20-11-2011 12:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:28
Dit word echo een beetje vervelend dat er zovaak problemen zijn.

Dit geeft in ieder geval wel eens tijd om wat campaings uit te spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-10 19:43
yeahhh hij doet ut weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:19

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Ik heb begrepen dat Sony het PSN gisteren down heeft gehaald om een fout te verhelpen waar veel gebruikers met de nieuwe firmware last van hadden. Of het waar is weet ik niet, maar ik zag het op een forum staan.

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is niet de plek voor de PS3 vs Xbox360 discussie.

[ Voor 2% gewijzigd door PWM op 23-11-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Waarom heeft de PS3 geen Party chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Sjonge, Rayman Origins is 59euro op PSN, en retail €49 in de meeste winkels :s toch wel een verschil. Daarvoor nam ik graag 5minuten de benen naar de Mediamarkt om het retail te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dakoina schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:32:
Sjonge, Rayman Origins is 59euro op PSN, en retail €49 in de meeste winkels :s toch wel een verschil. Daarvoor nam ik graag 5minuten de benen naar de Mediamarkt om het retail te kopen.
En dan mis je ook nog 's een doosje en boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 22:36

Wildfire

Joy to the world!

Dakoina schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:32:
Dat probleem is niet beperkt tot de PS3/PSN. Op de PC zie je het ook terug, bv. Modern Warfare 3: €59,95 op Steam, €44,95 voor retailversie via MediaOffer.nl -- beide exact hetzelfde, want met de code van de retailversie heb ik het via Steam gedownload en geïnstalleerd.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Wildfire schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:10:
[...]

Dat probleem is niet beperkt tot de PS3/PSN. Op de PC zie je het ook terug, bv. Modern Warfare 3: €59,95 op Steam, €44,95 voor retailversie via MediaOffer.nl -- beide exact hetzelfde, want met de code van de retailversie heb ik het via Steam gedownload en geïnstalleerd.
Met name van Sony is dit geen wonder, ze zijn afhankelijk van winkeliers om de games en hardware te verkopen. Op de hardware zit veelal weinig marge en als ze dan ook nog eens de game verkoop van ze afnemen dan zullen ze niet meer echt staan te springen om de hardware nog aan te bieden(PSP Go! anyone?)...

Ze kunnen simpelweg niet op prijs concurreren met de winkeliers want ze geven zelf een adviesprijs op en kunnen daar niet zelf onder gaan zitten want dan is het geen adviesprijs meer. Daarnaast is het ook oneerlijke concurrentie want Sony heeft geen tussenhandelaren met marge en digitale games hebben natuurlijk sowieso inkoopprijs 0. Nu is Rayman niet van Sony zelf maar het verhaal zal grotendeels hetzelfde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik ben relatief neiuw tot de console gaming markt en probeer af te wegen of ik een PS3 waard vind om aan te schaffen vanwege de content beschikbaar in de Store op PSN. Zonder een PS3 kan ik echter helaas niet een kijkje in de store nemen, en online vind ik voornamelijk informatie over de internationale versies van de Store. Kan iemand mij kort en bondig antwoord geven op de volgende vragen mbt de Nederlandse (!!!) versie van de online store:

1. wat voor video content is beschikbaar (geen HD movies??), en moet ik hiervoor apart betalen?
2. hoe zijn avatars beschikbaar, gratis of tegen betaling?
3. welke vormen van tv streaming is beschikbaar, mits uberhaupt beschikbaar?

Jullie hulp is zeer gewaardeerd! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:53:
Hi, ik ben relatief neiuw tot de console gaming markt en probeer af te wegen of ik een PS3 waard vind om aan te schaffen vanwege de content beschikbaar in de Store op PSN. Zonder een PS3 kan ik echter helaas niet een kijkje in de store nemen, en online vind ik voornamelijk informatie over de internationale versies van de Store. Kan iemand mij kort en bondig antwoord geven op de volgende vragen mbt de Nederlandse (!!!) versie van de online store:

1. wat voor video content is beschikbaar (geen HD movies??), en moet ik hiervoor apart betalen?
2. hoe zijn avatars beschikbaar, gratis of tegen betaling?
3. welke vormen van tv streaming is beschikbaar, mits uberhaupt beschikbaar?

Jullie hulp is zeer gewaardeerd! Thanks.
1. De PS3 is een beperkte mediaspeler waarmee je je eigen (geripte/gedownloade) films af kan spelen, als je een beetje krachtige PC hebt kun je via PS3Mediaserver alles streamen naar je PS3. Blurays speelt de PS3 natuurlijk ook af. Verder beschikt de PS3 over MUBI. www.mubi.com Geen normale videostore verder.
2. Avatars zijn er zowel gratis als betaald
3. TV streaming is er niet, er is wel een NOS app om NOS programma's terug te kijken als het journaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
Bah, ik ben mijn wachtwoord vergeten en mijn gebruikte mail is niet meer toegankelijk. Toen ik van het PSN gebruik ging maken, werkte ik nog ergens waar ik mijn PSN aan gekoppeld had. Nu wil ik graag het mailadres veranderen, maar mijn wachtwoord ben ik vergeten. En omdat ik zo stront eigenwijs ben om geen echte informatie van mij verder te verstrekken aan Sony, is natuurlijk mijn geboortedatum bij 'Wachtwoord vergeten' ook niet correct. Morgen maar eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:48:
[...]

1. De PS3 is een beperkte mediaspeler waarmee je je eigen (geripte/gedownloade) films af kan spelen, als je een beetje krachtige PC hebt kun je via PS3Mediaserver alles streamen naar je PS3. Blurays speelt de PS3 natuurlijk ook af. Verder beschikt de PS3 over MUBI. www.mubi.com Geen normale videostore verder.
2. Avatars zijn er zowel gratis als betaald
3. TV streaming is er niet, er is wel een NOS app om NOS programma's terug te kijken als het journaal.
Super, bedankt! En voor muziek, is Sony myplay op eniger wijze geimplementeerd? Of Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:32:
[...]

Super, bedankt! En voor muziek, is Sony myplay op eniger wijze geimplementeerd? Of Spotify?
Nope, de PS3 heeft VidZone welke recentelijk nog vernieuwd is.
http://nl.playstation.com...dZone/?WT.mc_id=pdcticker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand tips of een stappenplan om ervoor te zorgen dat ik mijn PS3 weer online krijg? Sinds mijn verhuizing lukt het me niet meer. :( Hij maakt geen verbinding o.i.d. en zover ik weet heb ik de goede instellingen van mijn router ingevuld. Ik ben echter een leek op dat gebied, dus alle hulp is welkom.

[ Voor 38% gewijzigd door Jorgen op 30-11-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 24-10 17:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 18-10 08:54
VidZone is toch wel heel wat anders dan spotify. De PS3 is eigenlijk maar beperkt in zijn muziekspeler mogelijkheden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sorry, ja, via wifi.
Ik zal de link van het weekend bekijken. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren een mailtje met de mededeling dat er een PSN account is aangemaakt op mijn e-mail adres op de naam van iemand anders. Ook kreeg ik bevestigingen dat er geld van een credit card op dit account is bijgeschreven. Graag zou ik bij PSN willen aangeven dat iemand het verkeerde e-mail adres heeft genoteerd waar kan ik dit doen?

Overigens vind ik het wel slecht van playstation dat een account niet eens per mail bevestigt hoeft te worden. Ik zou nu zo met dat geld aankopen kunnen doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 19:03

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Moet je wel het wachtwoord weten hé ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:38:
Moet je wel het wachtwoord weten hé ;)
Laat ik die nou ook op mijn mail hebben binnen gekregen ...
Het enigste wat gecensoreerd was is zijn creditcard nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Laatst online: 12-10 19:11
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:26:
[...]

Laat ik die nou ook op mijn mail hebben binnen gekregen ...
Het enigste wat gecensoreerd was is zijn creditcard nummer.
Weet je dan zijn PSN ID ook? Stuur hem dan via de PS3 een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeerenburgCola schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:38:
[...]

Weet je dan zijn PSN ID ook? Stuur hem dan via de PS3 een berichtje!
Ik heb geen PS3 helaas, de help functie op de psn site biedt ook geen uitkomst. Iemand mischien een e-mail adres van de klantenservice van psn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:50:
[...]

Ik heb geen PS3 helaas, de help functie op de psn site biedt ook geen uitkomst. Iemand mischien een e-mail adres van de klantenservice van psn?
Google?
http://nl.playstation.com/support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze link stond inderdaad ook in de mail, alleen kan ik hierop nergens vinden waar ik mijn probleem kan melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:17:
[...]

Deze link stond inderdaad ook in de mail, alleen kan ik hierop nergens vinden waar ik mijn probleem kan melden. :)
networksupport[at]nl[dot]playstation[dot]com

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2011 12:21 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]