Bedankt! Toevallig net telefonisch contact opgenomen. Krijg nu een mailtje die ik moet bevestigingen waarna ze het probleem gaan doorzetten naar Engeland ( daar woont de account eigenaar ).
Bedankt! Ik weet niet wat ik dit keer anders heb gedaan, maar met behulp van de link die je me gegeven hebt, is het alsnog gelukt om mijn PS3 weer online te krijgen. Top!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Weet iemand hoe je het aantal geactiveerde playstation 3 devices op je account kan zien?
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen echter ben ik link kwijt.
Verwijderd
De link staat ergens in dit topic.schumi2004 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:35:
Weet iemand hoe je het aantal geactiveerde playstation 3 devices op je account kan zien?
FF zoeken dus.
(misschien een idee om die link in de topicstart te zetten?)
zijn er nog mensen die met mij de openings post willen bijwerken ?
Ik wil wel helpen.chimera2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:21:
zijn er nog mensen die met mij de openings post willen bijwerken ?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt het dat PSN maintenance heeft? In het registratiescherm voor nieuwe account (vriend heeft net PS3 gekocht) krijgen we de melding dat er maintenance is. Kan er alleen niks over terugvinden.
Verwijderd
Klopt je kunt nu even niet inloggen.Typhone schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:05:
Klopt het dat PSN maintenance heeft? In het registratiescherm voor nieuwe account (vriend heeft net PS3 gekocht) krijgen we de melding dat er maintenance is. Kan er alleen niks over terugvinden.
PlayStationEU
Reminder: PlayStation Network will undergo routine maintenance between 16:00 GMT tonight and 06:00 GMT tomorrow morning
Hmmz wel raar. Inloggen kan op mijn systeem en bij vrienden wel maar account reggen gaat niet. Gaming gedeelte hebben ze online gelaten gok ik dan maar.
Wat erg slecht is dat wanneer je naar http://nl.playstation.com/ gaat je de status: "PlayStation®Network Aan" ziet staan. Pas als je op login klikt krijg je
Sowieso zo vaak en lang downtijd voor onderhoud is onzin maar goed dat zijn we onderhand wel gewend. Ook fijn dat ze altijd rekening houden met de Aziaten maar niet met Europeanen of Amerikanen door het altijd in de Aziatische nachten te doen.
te zien.PlayStation®Network maintenance notice
Thank you for visiting PlayStation®Network.
You are viewing this message for the following reason:
PlayStation®Network is unavailable due to maintenance.
Visit playstation.com for updates and to find out more.
Sowieso zo vaak en lang downtijd voor onderhoud is onzin maar goed dat zijn we onderhand wel gewend. Ook fijn dat ze altijd rekening houden met de Aziaten maar niet met Europeanen of Amerikanen door het altijd in de Aziatische nachten te doen.
Sowieso raar dat er uberhaupt downtijden zijn tijdens onderhoud.
Tijdens een simpele patch avond op kantoor blijft ook alles netjes up.
Zeker nooit van clustering gehoord daar bij sony.
Tijdens een simpele patch avond op kantoor blijft ook alles netjes up.
Zeker nooit van clustering gehoord daar bij sony.
Verwijderd
Die PSN website doet het volgens mij al tijden niet meer. Inloggen is mij in ieder geval nog nooit gelukt, krijg altijd een melding dat er onderhoud is.
Pfff, hebben ze pas maintenance gehad, werkt het opeens niet meer... Ik kan mijn gekochte PS One klassiekers niet meer downloaden en ik kan een DLC code die ik wel heb kunnen redeemen niet meer downloaden. Wanneer ik naar mijn gedownloade titels overzicht ga krijg ik een foutmelding
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
heb net call of duty: black ops gekocht op de PSN, alleen krijg telkens de melding: Deze Software is al gekocht. Druk op {download} om het te downloaden.Chester schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:30:
Pfff, hebben ze pas maintenance gehad, werkt het opeens niet meer... Ik kan mijn gekochte PS One klassiekers niet meer downloaden en ik kan een DLC code die ik wel heb kunnen redeemen niet meer downloaden. Wanneer ik naar mijn gedownloade titels overzicht ga krijg ik een foutmelding
leuke is, ik heb het gekocht, er staat een button download, maar als ik erop klik krijg ik de melding zoals hierboven gemeld.
wat kan ik hier aan doen eigenlijk?
om het toch te kunnen downloaden?
Wachten tot Sony het gefixed heeft. Het probleem is iig bekend bij Sony, ze zijn er mee bezig.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:48:
[...]
heb net call of duty: black ops gekocht op de PSN, alleen krijg telkens de melding: Deze Software is al gekocht. Druk op {download} om het te downloaden.
leuke is, ik heb het gekocht, er staat een button download, maar als ik erop klik krijg ik de melding zoals hierboven gemeld.
wat kan ik hier aan doen eigenlijk?
om het toch te kunnen downloaden?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Same here, kan me net gekochte map-pack voor BF3 niet downen.
Schrok wel ff, toch zonde van t geld dacht ik. Gelukkig is t onderhoud idd.
Schrok wel ff, toch zonde van t geld dacht ik. Gelukkig is t onderhoud idd.
Ik had mijn PSN ooit geregistreerd op een mailadres wat tegenwoordig niet meer bestaat. Mijn wachtwoord had ik veranderd sinds afgelopen zomer, maar die was ik vergeten in alle haast ergens te noteren. Conclusie, ik kon weinig meer met mijn PSN. Dat vond ik zonde vanwege de Trophy's en dergelijke.
Dus besloot ik met de klantenservice te bellen. Deze waren zéér behulpzaam en waren bereid om mij te helpen, nadat ik wat vragen had beantwoord. Zo bleek ik mijn geboortedatum ook niet goed in te hebben gevuld, maar dit zagen zij door de vingers. Ik moest alleen een ander mailadres aangeven en het was geregeld. Omdat op mijn normale mailadres al een PSP was geregistreerd en dit niet meer door PSN kon worden gebruikt, moest ik even een ander adres regelen. Ik kreeg een referentienummer mee en ik kon, zodra ik een adres had, contact opnemen.
Even later weer gebeld en de contactpersoon wist gelijk waar het over ging (nummerherkenning klaarblijkelijk?). Hij vulde mijn gegeven adres is en stuurde prompt een mailtje wat ik moet reply'n. Na dit mailtje kon het twee weken duren voordat Sony Europe contact opnam voor een bevestiging. Met een week kreeg ik dit mailtje en na bevestiging was het klaar. Kon gelijk overal inloggen. Uitstekende service!
Dus besloot ik met de klantenservice te bellen. Deze waren zéér behulpzaam en waren bereid om mij te helpen, nadat ik wat vragen had beantwoord. Zo bleek ik mijn geboortedatum ook niet goed in te hebben gevuld, maar dit zagen zij door de vingers. Ik moest alleen een ander mailadres aangeven en het was geregeld. Omdat op mijn normale mailadres al een PSP was geregistreerd en dit niet meer door PSN kon worden gebruikt, moest ik even een ander adres regelen. Ik kreeg een referentienummer mee en ik kon, zodra ik een adres had, contact opnemen.
Even later weer gebeld en de contactpersoon wist gelijk waar het over ging (nummerherkenning klaarblijkelijk?). Hij vulde mijn gegeven adres is en stuurde prompt een mailtje wat ik moet reply'n. Na dit mailtje kon het twee weken duren voordat Sony Europe contact opnam voor een bevestiging. Met een week kreeg ik dit mailtje en na bevestiging was het klaar. Kon gelijk overal inloggen. Uitstekende service!
Blijkbaar ligt het psn eruit?
Inloggen lukt niet op de playstation 3, geeft aan dat mijn wachtwoord niet meer geldig is maar als ik dan op ok klik gebeurt er niets.
Inloggen lukt niet op de playstation 3, geeft aan dat mijn wachtwoord niet meer geldig is maar als ik dan op ok klik gebeurt er niets.
Klopt, staat ook op de site:PlayStation®Network Deels beschikbaar
Kan aan mij liggen maar ik zie het werkelijk nergens op de site staan. Je zou toch zeggen dat het bij "Nieuws", of anders onder "PSN Ondersteuning", of anders onder "PSN nieuws" zou moeten staan. Best wel ergerlijk als je in plaats daarvan alleenmaar reclame zietThe Inquisitor schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:13:
Klopt, staat ook op de site:PlayStation®Network Deels beschikbaar

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Staat standaard bovenaan op de website;ElmarNieser schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:40:
[...]
Kan aan mij liggen maar ik zie het werkelijk nergens op de site staan. Je zou toch zeggen dat het bij "Nieuws", of anders onder "PSN Ondersteuning", of anders onder "PSN nieuws" zou moeten staan. Best wel ergerlijk als je in plaats daarvan alleenmaar reclame ziet

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik heb een probleem: Vidzone en de Playstation Store laden totaal niet meer...
Bij Vidzone laad ik in een zwart scherm waarna niks meer gebeurd, bij de Playstation Store kan ik niet meer met m'n controller de menu's door als hij eenmaal geladen is.
Dit is sinds ik m'n PS3 Slim 250GB naar de laatste firmware had geüpdate.
Volgens het internet moest ik het volgende doen:
-opstarten en de knop ingedrukt houden tot er 2 keer een piep te horen was geweest, daarna de knop loslaten en wachten tot hij vanzelf weer uitging
-daarna weer opnieuw opstarten en de knop ingedrukt houden tot er 2 korte piepjes te horen zijn
-daarna een PS3 controller aansluiten met een usb-kabel, en dan komt er dus een menu'tje open
-heb optie 4 (rebuild database) al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Optie 3 en 5 formatteren m'n harde schijf, en dan ben ik zowiezo alles kwijt...
Is er nog iets anders dat ik zou kunnen proberen om de Playstation Store en Vidzone weer werkend te krijgen?
EDIT: Vidzone weer werkend gekregen, door bij "mijn data" onder het tabblad games de gegevens van Vidzone te verwijderen (was opgelopen tot zo'n 5 gb)... daarna opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer
Maar de Playstation Store werkt nog steeds niet echter... what to do?
Bij Vidzone laad ik in een zwart scherm waarna niks meer gebeurd, bij de Playstation Store kan ik niet meer met m'n controller de menu's door als hij eenmaal geladen is.
Dit is sinds ik m'n PS3 Slim 250GB naar de laatste firmware had geüpdate.
Volgens het internet moest ik het volgende doen:
-opstarten en de knop ingedrukt houden tot er 2 keer een piep te horen was geweest, daarna de knop loslaten en wachten tot hij vanzelf weer uitging
-daarna weer opnieuw opstarten en de knop ingedrukt houden tot er 2 korte piepjes te horen zijn
-daarna een PS3 controller aansluiten met een usb-kabel, en dan komt er dus een menu'tje open
-heb optie 4 (rebuild database) al geprobeerd, maar zonder resultaat.
Optie 3 en 5 formatteren m'n harde schijf, en dan ben ik zowiezo alles kwijt...
Is er nog iets anders dat ik zou kunnen proberen om de Playstation Store en Vidzone weer werkend te krijgen?
EDIT: Vidzone weer werkend gekregen, door bij "mijn data" onder het tabblad games de gegevens van Vidzone te verwijderen (was opgelopen tot zo'n 5 gb)... daarna opnieuw geïnstalleerd en alles werkte weer
Maar de Playstation Store werkt nog steeds niet echter... what to do?
[ Voor 12% gewijzigd door Jorn1986 op 31-05-2013 21:41 ]
Daarnet dus optie 6 geprobeerd: had op een USB-stick (map PS3 , daarin map UPDATE) de 4.41 update gezet en hem vanaf USB nogmaals laten installeren...
Heeft helaas ook niet mogen baten, want hij loopt nog steeds vast na het laden van de Playstation Store...
EDIT: vanmorgen dat ding opgestart, en de Playstation Store wel weer geprobeerd. Hij werkt nu weer!
Snap niet waarom hij het eerst niet deed.
Verder vindt ik de looks van de nieuws Playstation Store eigenlijk wel leuk met de tegels enzo, maar je voelt wel tussen de knoppen enige vertraging helaas.
Wat ik ook mis is de mogelijkheid om Full HD filmtrailers te downloaden van de Sony Entertainment Group. Ze hebben die functie er uit gesloopt dus je kan nu niet meer van films Full HD trailers downloaden.
Maar daarvoor in de plaats is dus wel weer een uitgebreidere TV-kanalen sectie gekomen met onder andere een erg mooie YouTube app!
Dus daar kunnen de filmtrailers nu bekeken worden, maar Youtube 1080P kwaliteit is niet de 1080P kwaliteit die je van de filmtrailers uit de Playstation Store kon verwachten helaas.
Heeft helaas ook niet mogen baten, want hij loopt nog steeds vast na het laden van de Playstation Store...
EDIT: vanmorgen dat ding opgestart, en de Playstation Store wel weer geprobeerd. Hij werkt nu weer!
Snap niet waarom hij het eerst niet deed.
Verder vindt ik de looks van de nieuws Playstation Store eigenlijk wel leuk met de tegels enzo, maar je voelt wel tussen de knoppen enige vertraging helaas.
Wat ik ook mis is de mogelijkheid om Full HD filmtrailers te downloaden van de Sony Entertainment Group. Ze hebben die functie er uit gesloopt dus je kan nu niet meer van films Full HD trailers downloaden.
Maar daarvoor in de plaats is dus wel weer een uitgebreidere TV-kanalen sectie gekomen met onder andere een erg mooie YouTube app!
Dus daar kunnen de filmtrailers nu bekeken worden, maar Youtube 1080P kwaliteit is niet de 1080P kwaliteit die je van de filmtrailers uit de Playstation Store kon verwachten helaas.
[ Voor 61% gewijzigd door Jorn1986 op 02-06-2013 10:58 ]
Misschien ben ik spuit 11...
[ Voor 12% gewijzigd door Verstekbakker op 23-09-2013 20:50 ]
PSN network stuk?
Vrienden lijst weg, dan weer terug, dan weer weg
Vrienden lijst weg, dan weer terug, dan weer weg
PSN down hier, althans ik kan niet inloggen.
Meer mensen hebben er last van blijkbaar: https://twitter.com/search?q=psn&src=typd&f=realtime.
Meer mensen hebben er last van blijkbaar: https://twitter.com/search?q=psn&src=typd&f=realtime.
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 12-03-2014 18:02 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik was gewoon online toen.Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:58:
PSN down hier, althans ik kan niet inloggen.
Ik heb het ook op Twitter voorbij zien komen. Gelukkig heeft het niet al te lang geduurd.
Op advies van bovenstaande hier maar even mijn probleem met Fifa 13 toelichten. Ik kan prima online met Fifa 13, loopt allemaal soepel, behalve als ik een online friendlies season wil doen tegen een maat van mij. Nu lijkt dat dus aan onze nat types te liggen (ik heb 3, hij 2), kan iemand mij vertellen hoe je dit het makkelijkst en het veiligst op kan lossen?
(edit: PS3)
(edit: PS3)
Op een Vita, PS3 of PS4? Waarschijnlijk moet je wat ports forwarden, of nog beter, geef het apparaat een vast ip adres en zet dat ip adres dan in DMZ. Ik meen dat Fifa nogal kieskeurig is qua poortjes. Dit kun je trouwens doen in je router.Niku schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:59:
Op advies van bovenstaande hier maar even mijn probleem met Fifa 13 toelichten. Ik kan prima online met Fifa 13, loopt allemaal soepel, behalve als ik een online friendlies season wil doen tegen een maat van mij. Nu lijkt dat dus aan onze nat types te liggen (ik heb 3, hij 2), kan iemand mij vertellen hoe je dit het makkelijkst en het veiligst op kan lossen?
Het gaat om de PS3 en ik heb een KPN experiabox (glasvezel, draadloos naar PS3).
Tweede Paasdag, familie zaken gehad, denk je vanavond eens even lekker wat te gamen, is er onderhoud. Wat een slecht tijdstip voor onderhoud!
Link: http://nl.playstation.com/psnmaintenance/.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 21-04-2014 19:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zet de ps aan en ben gewoon ingelogd...
Nvm, online spelen gaat niet.
Nvm, online spelen gaat niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 21-04-2014 20:51 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Het is wel vaker rond feestdagen en altijd in de avonduren. Je zou denken dat het ook wel ergens doordeweeks zou kunnen in de ochtend, wanneer de meeste mensen naar school/werk zijn. Echter, waarschijnlijk bevinden deze PSN servers zich niet in Europa.Jumpman schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:38:
Tweede Paasdag, familie zaken gehad, denk je vanavond eens even lekker wat te gamen, is er onderhoud. Wat een slecht tijdstip voor onderhoud!
mijn Playstation Network ervaringen: over het algemeen goed, maar momenteel, eerlijk gezegd, nogal slecht!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ja omdat er een stel kleuters die aandacht willen bezig zijn met DDos aanvallen... erg leuk maar niet heus !
Werkt gewoon weer niet
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
3 dagen al, vrij lang als je het mij vraagt. Maar goed, het is niet anders. Laten we er vanuit gaan dat men druk bezig is om de boel op poten te krijgen. @Lizard Squad: krijg de tyfus

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
iemand enig idee hoe je je PSN+ abbonements geld terug kan vorderen?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
NietCynicRelief schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:10:
iemand enig idee hoe je je PSN+ abbonements geld terug kan vorderen?
leg uit
Volgens de status site werkt ps3 weer wel.
Nu ps4 nog
Zonde, had me zwager met kerst Cod aw geveven om online samen te spelen. Werkt het weer niet pff
Nu ps4 nog
Zonde, had me zwager met kerst Cod aw geveven om online samen te spelen. Werkt het weer niet pff
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Valt niks uit te leggen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
want, kleine lettertjes?
Waarom geld terug? Die 0,15 cent per dag... Heb liever dat de boel weer gaat werken 
Toevoeging: ervan uitgaande dat je je geld terug wilt omdat psn 3 dagen down is.
Toevoeging: ervan uitgaande dat je je geld terug wilt omdat psn 3 dagen down is.
[ Voor 32% gewijzigd door cv8x op 27-12-2014 22:23 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
enkel om een ontevreden-klant-geluid te laten horen eigenlijk; ik vind het bizar dat Sony z'n PSN gedurende de drukste dagen in het jaar niet in de lucht weet te houden, en het is niet bepaald de eerste keer; ik snap dat het technisch Sony niet aan te rekenen is, zoals fijntjes in een andere thread wordt belicht, maar evenzo, Sony is een miljarden-bedrijf, ze hebben de boel in de lucht te houden; en als klanten niet gaan mokken, gebeurt er helemaal niks. Ik kan me eigenlijk ook wel vinden in de beweegredenen van lizard squad (incompetentie van Sony online network security), maar ben het in het geheel niet eens met de manier waarop ze dit aanpakken; lizard squad kiest voor de hard way, ik kies voor de soft way: consumer opinion, ofwel, voting with your wallet.cv8x schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:22:
Waarom geld terug? Die 0,15 cent per dag... Heb liever dat de boel weer gaat werken
Verwijderd
Stuur een mailtje naar de klantenservice waarin je stelt erg teleurgesteld te zijn enz enz. Wie weet komen ze met een leuke compensatie.
compensatie interesseert me niet, gasp, ik zou willen dat Sony z'n problemen oplost, zodat we tijdens de volgende xmas fatsoenlijk kunnen gamenVerwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:40:
Stuur een mailtje naar de klantenservice waarin je stelt erg teleurgesteld te zijn enz enz. Wie weet komen ze met een leuke compensatie.
Ik ben het met je eens dat het niet goed/netjes is van Sony dat ze na het debacle van vorig jaar nu wederom in dezelfde situatie zitten en er wereldwijd honderdduizenden(?) gamers niet in kunnen loggen op PSN. Maar jij en ik beseffen waarschijnlijk beiden niet hoe moeilijk het is om jezelf tegen zoiets te beschermen, dan wel het hele systeem weer op te starten na een dergelijke aanval.CynicRelief schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 22:31:
[...]
enkel om een ontevreden-klant-geluid te laten horen eigenlijk; ik vind het bizar dat Sony z'n PSN gedurende de drukste dagen in het jaar niet in de lucht weet te houden, en het is niet bepaald de eerste keer; ik snap dat het technisch Sony niet aan te rekenen is, zoals fijntjes in een andere thread wordt belicht, maar evenzo, Sony is een miljarden-bedrijf, ze hebben de boel in de lucht te houden; en als klanten niet gaan mokken, gebeurt er helemaal niks. Ik kan me eigenlijk ook wel vinden in de beweegredenen van lizard squad (incompetentie van Sony online network security), maar ben het in het geheel niet eens met de manier waarop ze dit aanpakken; lizard squad kiest voor de hard way, ik kies voor de soft way: consumer opinion, ofwel, voting with your wallet.
Daarmee probeer ik het niet goed te praten voor Sony, integendeel. Maar ik leg de schuld vooral bij die "kiddies" die achter deze aanval zitten en hoop dat ze op een volwassen manier berecht en flink aangepakt worden.
Een compensatie hoeft van mij ook niet; ik heb liever dat ze de boel zsm weer up-and-running hebben zodat ik weer FIFA 15 kan doen met m'n maten
Dat laatste was tijdens de eerdere aanval ook mijn insteek, maar a) wordt het nooit duidelijk of, en hoe de daders zijn gestraft en b) kennelijk is het niet tegen te houden (zonder voldoende budget)Denman schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:01:
[...]
Ik ben het met je eens dat het niet goed/netjes is van Sony dat ze na het debacle van vorig jaar nu wederom in dezelfde situatie zitten en er wereldwijd honderdduizenden(?) gamers niet in kunnen loggen op PSN. Maar jij en ik beseffen waarschijnlijk beiden niet hoe moeilijk het is om jezelf tegen zoiets te beschermen, dan wel het hele systeem weer op te starten na een dergelijke aanval.
Daarmee probeer ik het niet goed te praten voor Sony, integendeel. Maar ik leg de schuld vooral bij die "kiddies" die achter deze aanval zitten en hoop dat ze op een volwassen manier berecht en flink aangepakt worden.
Sony is een miljarden-bedrijf, voldoende budget om een en ander aan te pakken me dunkt; ik ook was paar daags na de vorige blackout het hele geval snel vergeten, maar een gezapige klanthouding gaat ieg niet helpen
Hier nog steeds niks...
Verwijderd
PSN / PSstore zijn weer online hier (036). Geen idee of het regio gebonden is o.i.d.
Kan ook weer de licenties herstellen.
Punt blijft dat het inderdaad een gigantisch debacle is op PR gebied!
ik kan wel inloggen op psn, maar geen psn naam aanmaken, geeft die server time outVerwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 09:34:
PSN / PSstore zijn weer online hier (036). Geen idee of het regio gebonden is o.i.d.
zo kan ik nooit me psn trial beginnen
Verwijderd
Dat is ruk. Doe je het via de PS4? Er staat me iets van bij dat ik het via de PC gedaan heb. Gok overigens dat het via dezelfde servers gebeurd maar nooit geschoten is altijd mis.Stormcagy schreef op zondag 28 december 2014 @ 09:40:
[...]
ik kan wel inloggen op psn, maar geen psn naam aanmaken, geeft die server time out
zo kan ik nooit me psn trial beginnen
De verbinding met de server is verbroken (NW-31194-8)
Hier het zelfde in 010.cv8x schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:47:
De verbinding met de server is verbroken (NW-31194-8)
vraagje: ik weet al dat je digitaal gekochte games kan sharen met 1 vriend (door zijn ps4 als mijn primary ps4 te maken en andersom)
weet iemand of dit ook werkt voor de maandelijkse free games die je verkregen hebt via psn+
weet iemand of dit ook werkt voor de maandelijkse free games die je verkregen hebt via psn+
Hem hier werkt die nu wel.
Ja dat werkt. Ik deel al tijden m'n plus op die manier.belblade schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:01:
vraagje: ik weet al dat je digitaal gekochte games kan sharen met 1 vriend (door zijn ps4 als mijn primary ps4 te maken en andersom)
via website kom ik niet eens op het inlog scherm... jammer weer, had net de hoop voor vandaag te gaan spelenVerwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:06:
[...]
Dat is ruk. Doe je het via de PS4? Er staat me iets van bij dat ik het via de PC gedaan heb. Gok overigens dat het via dezelfde servers gebeurd maar nooit geschoten is altijd mis.
Kan dan wel PSN online krijgen, maar de server van Call of Duty werkt niet geloof ik?
Kom er niet door.
Kom er niet door.
Kan hier ook nog steeds niet connecten met psn
PSN-ID: ThaDwizzle
De problemen zouden toch allemaal al verholpen moeten zijn? Althans, dat geeft Sony zelf aan via Twitter en persberichten...
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Er zijn nog wat kleine problemen die er eigenlijk voorheen ook al waren.Bullet NL schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:02:
De problemen zouden toch allemaal al verholpen moeten zijn? Althans, dat geeft Sony zelf aan via Twitter en persberichten...
Nou ik kan nog steeds inloggen. Misschien had ik me niet moeten uitloggen want kan nu niet inloggen. Telkens error nw-31194-8
PSN ID Binloading_nl
Kleine probleemjes als in: het werkt gvd nog steeds niet!Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:17:
[...]
Er zijn nog wat kleine problemen die er eigenlijk voorheen ook al waren.
Op een gemiddeld gemeentehuis wordt sneller gewerkt joh, man man man wat een drama dat psn.
Heb nog geen enkele keer kunnen inloggen de afgelopen dagen...
Voor de mensen die nog niet online kunnen. Ga naar "internet verbinding instellen" en verander je "MTU" van 1500 naar 1473. En als PSN volledig weer online is is het wel raadzaam om het terug te zetten naar 1500.
Helpt bij jullie echt compleet uitloggen via Sign out en opnieuw inloggen ook niet? Ik heb vandaag geen problemen meer. Gistermiddag ook een tijd probleemloos kunnen spelen.
Niks helpt, en over het veranderen van je mtu zijn de meningen verdeeld. Ik kom daar iig niet aan aangezien ik geen expert ben.
Verwijderd
Vandaag , sinds 7.00 in de ochtend heb ik geheel probleemloos op de PS4 verschillende games gespeeld.
Ik ben daar ook geen expert in maar als je het weer terug zet als PSN weer 100% online is moet er niets aan de hand zijn.ChrisLNFF schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:49:
Niks helpt, en over het veranderen van je mtu zijn de meningen verdeeld. Ik kom daar iig niet aan aangezien ik geen expert ben.
Het veranderen van je mtu helpt idd. Dank voor de tip!
@chris dit is geen ticket sience. Gewoon inter verbinding instellen en je bent er
@chris dit is geen ticket sience. Gewoon inter verbinding instellen en je bent er
PSN ID Binloading_nl
Het is meer dat het volgens sommige schadelijk kan zijn voor je netwerk.steefje schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:56:
Het veranderen van je mtu helpt idd. Dank voor de tip!
volgens mij hebben ze nog de grootste problemen met hun license server. deze is niet te bereiken en daarom kan je alle digital content niet spelen
ChrisLNFF schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:59:
[...]
Het is meer dat het volgens sommige schadelijk kan zijn voor je netwerk.
Wat zeg je?
Nou vooruit, toch maar geprobeerd. Het werkt nu wel. Wanneer gingen die nieuwe aanbiedingen nou in? Na nieuwjaar toch?
vraag waar kan je zien waneer PS plus af loopt
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Thanx, het werkt. Ik lees het wanneer het PSN netwerk weer online is.AkkelDeFakkel schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:45:
Voor de mensen die nog niet online kunnen. Ga naar "internet verbinding instellen" en verander je "MTU" van 1500 naar 1473. En als PSN volledig weer online is is het wel raadzaam om het terug te zetten naar 1500.
Heb me ps4 vanaf 24dec en heb het toen kunnen activeren en een psn account kunnen aanmaken. Daarna ging het netwerk offline. Aint that a bitch!
hier nog steeds niets...regio Arnhem.
update: Na het MTU trucje nu wel zie ik.
update: Na het MTU trucje nu wel zie ik.
[ Voor 37% gewijzigd door supercop7373 op 28-12-2014 18:01 ]
mtu instellen op 1473 okeeeej
[ Voor 75% gewijzigd door Petaaaaah op 29-12-2014 16:16 ]
Ik ben een leek wat dat betreft, maar wat is het "gevaar" als je het zo laat staan? Wat is dat MTU uberhaupt?
was lekker rustige kerst afgelopen 3 dagen:)
PSN network was wel gelukkig online toen xur er stond nog vanmorgen in destiny
PSN network was wel gelukkig online toen xur er stond nog vanmorgen in destiny
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb het net aangepast en nu werkt alles bij mij, echt super!! Ook wel vaag dat dit te omzeilen is? En wanneer kan het weer teruggezet worden naar 1500 ( lees automatisch)?supercop7373 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:04:
Ik ben een leek wat dat betreft, maar wat is het "gevaar" als je het zo laat staan? Wat is dat MTU uberhaupt?
we zijn hier op tweakers, moet toch wel 1 techneut zijn die uit kan leggen wat dat mtu 1473 inhoud; als ik google op 'mtu 1473' zijn de eerste 8674 hits in de trant van 'jonguh, je moet je mtu op 1473 zette jonguh, sukkel', zonder ook maar enige verklaring of nadere uitleg
Sinds vanmorgen kon ik weer gamen
(icm met MTU 1473). Waren er problemen met GTA online?
Uiteindelijk worden we allemaal gehacked of wordt onze netwerk gebruikt voor een nieuwe Dddos aanval vanwege het veranderen van de MTU naar 1473
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Maximum_transmission_unit
27 eenheden lager zou niet veel veranderen lijkt mij.
27 eenheden lager zou niet veel veranderen lijkt mij.
Mtu aanpassing werkt bij mij mij ook en voor het eerst met de test mijn volledige snelheid! Haha mooie setting
automation fanboy
soms kan ik als nog niet online bij PSN met MTU 1500 of 1473 maar als ik dan mijn ps4 af sluit en weer aan zet of sluimer stand dan doet alles gewoon weer hebben jullie dit ook ?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik heb vandaag ook een ps4 gekocht, misschien toch beter even mee moeten wachten. Ik wacht al dik 8 uur tot ik een verificatie mail krijg voor het aanmaken van mijn PSN account. Zal vast met die storing te maken hebben.
Beetje jammer dit.
Beetje jammer dit.
tis maar kak allemaal, als single kerst hebben en dan gewoon niet online kunnen, man man man man, rob geus is er niks bij
Ik speel zowat de hele dag al online met gta 5
Hier ook nog steeds niks, vanmorgen PlayStation gebeld ze zijn er mee bezig zeggen ze 
mtu instellen zou niet nodig moeten zijn, joh meen je dat ...
[ Voor 26% gewijzigd door Petaaaaah op 29-12-2014 16:17 ]
kan gewoon online game NFS rivals of CoD of destiny
alleen vaak als ik game heb gedaan en ik druk op PS4 knop en dan naar PS4 store dan doet hij niks krijg gewoon een blauw scherm dit is ook als je game aan klik en er onder info over game moet komen te staan dan komt alleen maar rond te staan dat hij aan laden is en na 5 min nog niks
om op lossen PS4 uit en weer aan zetten en probleem is weg
alleen vaak als ik game heb gedaan en ik druk op PS4 knop en dan naar PS4 store dan doet hij niks krijg gewoon een blauw scherm dit is ook als je game aan klik en er onder info over game moet komen te staan dan komt alleen maar rond te staan dat hij aan laden is en na 5 min nog niks
om op lossen PS4 uit en weer aan zetten en probleem is weg
Erg klote voor je zegPetaaaaah schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:13:
Hier ook nog steeds niks, vanmorgen PlayStation gebeld ze zijn er mee bezig zeggen ze
Ben je nog steeds offline?
Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.
Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.
Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]