Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
SkyStreaker schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:14:
[...]

nogmaals! hardcore opnieuw proberen. METEEN ANNULEREN, METEEN WEER VERBINDING MAKEN. soms meteen bij de 2e keer succes, soms moet je 5,6 keer proberen. Volhouden! XD

@ TNTKiller, als je je account hebt ingesteld op de PSP, eventjes activeren in je account instellingen menu. Dan komt het er allemaal wel te staan, heb ik ondervonden.
ja heb ik ook gedaan(wat raar is dat mijn ps3 en psp niet geregistreerd stonden bij psn wat raar is had ik echt wel gedaan al heel lang geleden, ondanks dat zelfs de ps3 er niet geregged was kon ik op de ps3 wel games downloaden van de welcome back deal) maar hij wil echt geen welcome back deals zien hoe vaak ik de psp ook activeer.)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:57
Net Ratchet & Clank gekozen als game.
Heb de demo al eens gespeeld, is best grappig :P
Of ik iets met PlaystationPlus ga doen..... denk het niet.
Wel een goeie goedmaking van Sony!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
De 30 dagen gratis psn+ laten gelijk maar weer zien waarom ik het niet heb gekocht. Ben er erg blij mij hoor (is gratis dus mag niet klagen :)), maar er zit weinig boeiends tussen. De us store daarentegen heeft een enorm uitgebreid aanbod aan bijv. game trails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:49
SL65 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:00:
De 30 dagen gratis psn+ laten gelijk maar weer zien waarom ik het niet heb gekocht. Ben er erg blij mij hoor (is gratis dus mag niet klagen :)), maar er zit weinig boeiends tussen. De us store daarentegen heeft een enorm uitgebreid aanbod aan bijv. game trails.
Misschien ook wel bewust wat minder geweldige content op PSN plus gedaan. We zullen het nooit weten, je kan ook hetgeen niet beoordelen op 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:47
Bij psnplus gelijk ook maar burnout paradise voor niks gedownload! 4 gratis games dat is wel een hele lekkere welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
CreativeMind schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:35:
Bij psnplus gelijk ook maar burnout paradise voor niks gedownload! 4 gratis games dat is wel een hele lekkere welkom!
Precies, ik koos voor LBP en inFamous + de PS+ content zoals alle Patapon avatars, gratis thema's en de gratis spellen zoals Burnout Paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FRidh schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:18:
[...]
ik heb hetzelfde, maar dan met beide games :-S
Edit:
Ik heb een manier gevonden:
http://answers.yahoo.com/...qid=20110603131955AAOo6Xw
Nou die werkt niet altijd. Ik moest opnieuw de store in, game 2 kiezen toen na 2 error meldingen en brakke UI handling kwam ik er wel doorheen.

Echt de meest brakke UI ever, deze store en hoe dit afgehandeld wordt. Het gaat om gratis spul, tuurlijk, maar hoe je door hoepels moet om het te bereiken is IMHO niet van deze tijd. Ook dat die UI soms 5-10 seconden niet reageert op wat je indrukt op de controller... dat heeft niets met drukte op het netwerk te maken maar gewoon hoe het geprogrammeerd is.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:51

Wildfire

Joy to the world!

CreativeMind schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:35:
Vergeet dus niet dat je Burnout Paradise na je maandje gratis PSN+ weer kwijt bent. Alleen als je PSN+ aanhoudt kun je de game houden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Wildfire schreef op zondag 05 juni 2011 @ 09:57:
[...]

Vergeet dus niet dat je Burnout Paradise na je maandje gratis PSN+ weer kwijt bent. Alleen als je PSN+ aanhoudt kun je de game houden.
Ho, wacht stop. Eens gegeven blijft gegeven toch?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
tntkiller schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:16:
ja heb ik ook gedaan(wat raar is dat mijn ps3 en psp niet geregistreerd stonden bij psn wat raar is had ik echt wel gedaan al heel lang geleden, ondanks dat zelfs de ps3 er niet geregged was kon ik op de ps3 wel games downloaden van de welcome back deal) maar hij wil echt geen welcome back deals zien hoe vaak ik de psp ook activeer.)
Bij mij is ie nu Killzone Liberation aan het downloaden. Bij mij stond Welcome Back opeens bij "Aanbevolen". Vervolgens kun je deze openen en het Welcome Back Pack installeren. Hierna kun je de spellen kiezen die je wilt.

[ Voor 0% gewijzigd door MortalPiso op 05-06-2011 10:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SkyStreaker schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:04:
[...]

Ho, wacht stop. Eens gegeven blijft gegeven toch?
Nee, was't maar waar :) Lees de FAQ even na:
http://blog.eu.playstatio...-asked-questions-answered

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 15:56
SkyStreaker schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:14:
nogmaals! hardcore opnieuw proberen. METEEN ANNULEREN, METEEN WEER VERBINDING MAKEN.
Stelletje ADHD'rs. Niks "METEEN". Als je gewoon eventjes wacht, zeg een paar seconden dan DOS je de service niet.
Als alle tweakers telkens zitten te disconnecten en direct weer gaan connecten belast je de service nog meer.
Gewoon rustig, chill, even koffie drinken, etc.

Relax man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Laatst online: 07-09 15:56
Voxalizer schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Dat is helaas niet op te lossen.
Uithuilen en opnieuw beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SL65 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:00:
Same here. Leuk dat het gratis is maar voor mij wel een beetje een bevestiging van wat ik al dacht; weinig echt interessante "gratis" content gezien je volgens mij goedkoper af en toe een game uit de budgetbak of 2e hands bak kunt halen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ze kunnen het nooit iedereen naar de zin maken natuurlijk he.
Als je ziet dat je bv LBP en R&C gratis kan downloaden, dan heb je het nog steeds over goede en erg vermakelijke games! LBP was toen (paar jaar geleden) zijn 50 euro zeker waard, als ik al 'm niet had dan had ie gisteren al op mijn harde schijf gestaan :P
Zelfde met Burnout Paradise, eveneens een erg vermakelijke game.
Iedereen krijgt hetzelfde, alleen lijkt het voor mensen die die spellen nog niet hadden wat meer.
En nu weet je wat PS-plus biedt, dus weet je gelijk of je het permanent aan moet schaffen of niet.
Lekker toch?
Geniet ervan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 05-06-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vind het goede actie van Sony, het welcome back program. Vind het wel gek dat we weinig horen van de "nieuwe hack" was even bang dat ze PSN weer offline zouden gooien :) De spellen vind ik zelf niet zo boeiend, maar ja ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken. Heb deadnation en Wipeout gekozen.

Al met al vind ik het vooral fijn dat alles weer werkt naar behoren :) Hopen dat de volgende grote media aandacht voor Sony de PS4 is :)

Edit: neem alles terug :) DeadNation is briljant :)

[ Voor 5% gewijzigd door Okasha op 05-06-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
MortalPiso schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Bij mij is ie nu Killzone Liberation aan het downloaden. Bij mij stond Welcome Back opeens bij "Aanbevolen". Vervolgens kun je deze openen en het Welcome Back Pack installeren. Hierna kun je de spellen kiezen die je wilt.
yay hij doet het :)

hij stond nu idd op dezelfde plaat als jij aangaf :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Zojuist mn oude acount op mn nieuwe PSP gezet, en ik kan ook gewoon de spellen downloaden.

Alleen heb ik die 10 games op een ander account aangevraagd, hopelijk kan ik die toch op mijn oude account activeren.

//edit 135minuten om 1,3GB te downloaden?! Achja 802.11b

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 05-06-2011 12:47 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Laatst online: 12-09 20:57
GAIAjohan schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:38:
//edit 135minuten om 1,3GB te downloaden?! Achja 802.11b
De PSP downloadde bij mij met een snelheid tussen de 1,5 en 2,5mbit/sec. Duurde 1,5 uur om LBP te downloaden en is nu bezig met installeren. Installeren gaat ook niet heel erg vlot. Op 30% en nog 30 minuten resterend. Nog altijd sneller dan online de UMD bestellen natuurlijk, en je hoeft er niet voor te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

BeerenburgCola schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Stelletje ADHD'rs. Niks "METEEN". Als je gewoon eventjes wacht, zeg een paar seconden dan DOS je de service niet.
Als alle tweakers telkens zitten te disconnecten en direct weer gaan connecten belast je de service nog meer.
Gewoon rustig, chill, even koffie drinken, etc.

Relax man.
Zo sterk moet je het niet op gaan vatten hoor. Alsof die handvol tweakers die dit lezen als een losgeslagen iemand dat gaan doen. En dan even een kleine serieuze ondertoon: ik ben ADD-er ;) Handige jongen O+

Trouwens, tijdens het downloaden ging er her en der wat mis. Paar files raakten gezellig corrupt :/ Zou d'r wel even een disccheck over jagen mensen.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 05-06-2011 13:51 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:47
MortalPiso schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:40:
[...]

Ikzelf zie niet eens de optie Welcome Back in de PlayStation Store staan. Ook via Account Management > Transactiebeheer > Lijst van Services geeft aan dat er geen content gevonden is. Ook regelmatig de 80431063 meldingen. Dit op een PSP-1004.

Zal het over een week nogmaals proberen. Nu is het netwerk toch overbelast.
Ik vond het eerst ook niet, maar vond het dan terug in het submenu 'In de spotlight'.
Kwasi hetzelfde menu en werking als op de ps3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik krijg wel het Welcome Back menu te zien, maar er staat alleen Playstation Plus in, de andere 2 categorieën lijken te zijn verwijderd. Zie er naar uit dat ik voorlopig de games waar mijn voorkeur naar uit ging niet kan downloaden. Al meerdere keren opnieuw opgestart maar geen resultaat.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80431063 error is gewoon door de drukte, als je het krijgt: probeer het rustig om de 30 seconden, wanneer je iedere 2 seconden probeert in te loggen wordt het alleen maar erger.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Hatsikidee, weg naar aanleiding van persoonlijke verontschuldiging :>

[ Voor 84% gewijzigd door SkyStreaker op 05-06-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Laatst online: 05-05-2023
heb net de games gedownload;
Dead nation (1.4GB) in 12min gedownload & geinstalleerd.
inFAMOUS (7GB) in 41min gedownload & geinstalleerd.

Maar even een andere vraag waar ik al een hele tijd last van heb op PSN.
Bij sommige games (veel te weinig) zit een filmpje die je vooraf kan bekijken, nu heb ik bijna altijd dat het geluid onderbroken word, dus (2sec geluid, halve seconde niets) of tikken er doorheen.

ik heb dit probleem eigelijk al sinds ik de PS3 heb, en ik ben al van internet provider, TV, versterker (was eerst zonder versterker) & router veranderd.

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ze nog niet downloaden, zijn niet zichtbaar, gisteren wel, maar toen kreeg ik foutmelding, beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Als je niet kan downloaden doe het via deze manier:

Accountbeheer --> transactiebeheer --> lijst van services

Hier zie je het welcome back (PSN promoties) programma en krijg je een andere link. deze werken bij mij wel

Beetje lomp dat de psnPLUS games na 30 dagen ook gewoon weggaan... dit weerhoud me gewoon ervan om iets te downloaden haha

[ Voor 21% gewijzigd door AlphaWierie op 05-06-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx, zal het ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Beetje jammer: de US store heeft geen Ratchet & Clank en ik heb al twee games uit de NL store welcome back gehaald. Nu ja, heb ook nog een Japans account.
Zitten ook aardig wat free games in het US pluspakket, al is het denk ik wel erg moeilijk om een US plus account te betalen, mocht je dat willen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na uren downloaden mijn infamous en dead nation binnen. Infamous gelukkig nooit gekocht, maar voor niks is t altijd wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 15-09 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb de sinds vanmiddag aan één stuk door Infamous zitten spelen, m.a.w. de game bevalt me uitstekend. Topgame, ik weet iig dat wanneer deel 2 er is ik die ga halen.

(en dus heeft Sony toch weer een extra aankoop gerealiseerd :P)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Voor de PS3 gekozen voor Infamous en Wipeout.
Infamous nog niet geprobeerd, wipeout is erg tof. Wipeout heb ik eerder op de pc gespeeld, alleen dat was wel de eerste variant ervan in de 90's.

Op de PSP gekozen voor Killzone liberation en Modnation racers.
Killzone is niet echt een spel voor mij, maargoed. Nog niet gespeeld.
Modnation racers is cool :).
LBP zit nog in het pakket van 10 games dat ik nog moet krijgen ivm aanschaf psp go, en die andere game, pursuit force, zit ook al 1 versie in dat pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Heb mijn 4 games binnen. Moet zeggen dat LBP me verassend goed bevalt :D Dead Nation daarintegen totaal niet :( Maar het is gratis dus ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

WipeOut en Ratchet & Clank! Nog geen van beide gespeeld en ik betwijfel dat ik veel tijd/zin ga hebben in die games. Want binnen een 2 a 3 dagen zou Infamous 2 in mijn postbus moeten steken :9~ IGN bekroont het spel al met een 9/10 en sinds ik al megafan ben van deel 1... EPIC meal GAME TIME! _/-\o_

De review:
http://ps3.ign.com/articles/117/1170808p1.html

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

VulcanRaven schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:08:
Heb mijn 4 games binnen. Moet zeggen dat LBP me verassend goed bevalt :D Dead Nation daarintegen totaal niet :( Maar het is gratis dus ik klaag niet :)
Same here, eerlijk gezegd vind iker weinig aan, achteraf beter R&C kunnen nemen maar goed, nog 3 andere topgames die tenminste WEL leuk zijn gedownload :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

Rinzler schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:24:
WipeOut en Ratchet & Clank! Nog geen van beide gespeeld en ik betwijfel dat ik veel tijd/zin ga hebben in die games. Want binnen een 2 a 3 dagen zou Infamous 2 in mijn postbus moeten steken :9~ IGN bekroont het spel al met een 9/10 en sinds ik al megafan ben van deel 1... EPIC meal GAME TIME! _/-\o_

De review:
http://ps3.ign.com/articles/117/1170808p1.html
Dead Nation kende ik al, die is vet. Ratchet & Clank heeft me wel op een positieve manier verrast moet ik zeggen, wel een leuk spel. Begrijp ik het trouwens goed dat deze geen Trophies heeft?

Ow en ik verheug me zelf ook op infamous 2 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vooraf was er een hoop genuil over de gratis games. Lijkt dat nu ze er inmiddels zijn de meesten er toch wel blij mee zijn. :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:47
Shiver23 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:49:
Vooraf was er een hoop genuil over de gratis games. Lijkt dat nu ze er inmiddels zijn de meesten er toch wel blij mee zijn. :)
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dit topic, het ps3 ervaringen topic, internet, genoeg mensen die liepen te zeiken toen de games aangekondigd werden, die zijn nu opeens behoorlijk stil

[ Voor 7% gewijzigd door BlackEyedAngel op 06-06-2011 16:39 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:47
Son Goku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Dit topic, het ps3 ervaringen topic, internet, genoeg mensen die liepen te zeiken toen de games aangekondigd werden, die zijn nu opeens behoorlijk stil
Ik persoonlijk vind het waardeloze spellen en ik had ze ook liever niet gekregen = geen hack. Waar ik echt in geinteresseerd ben is die verzekering, maar daar hoor ik nog niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dat zal vooral zijn omdat iedereen ervan uit ging dat je per ps3 maar 2 games mocht, en nu blijkt dat het per account is, en dus velen onder ons nu 5 of 6 gratiz games hebben, daarom ben ik er ook stuk tevredener over.
Infamous is echt een hele leuke game, graphics zijn soms wel echt lelijk, maar licht effecten soms echt heel erg mooi. Gameplay is echt goed, en heb me er al wat uurtjes mee vermaakt.
LBP is ook erg leuk, andere 3 games nog niet geprobeerd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ook zijn sommige mensen niet echt tevreden, ik heb alle spellen die ze aanbieden al, dus het is een beetje een dooie mus. Maar als ik daar een comment over maak wordt ik meteen voor gierig wordt uitgemaakt. En dat terwijl ik het meeste eraan heb uitgegeven, ik heb ze nl alle 5 gekocht, niet gekregen bij acties of PSN+.
Zo wordt je als 'fanatieke' consument (+-70 games op disk gekocht) toch wel een beetje in de steek gelaten (althans zo voelt het)

[ Voor 48% gewijzigd door Meelobee op 06-06-2011 16:56 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nounounou, Infamous "echt lelijk", afgezien van de overdaad aan kartelrandjes, niet al te geweldige charactermodels en the occasional framedrop ziet het er prima uit imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Son Goku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:55:
Nounounou, Infamous "echt lelijk", afgezien van de overdaad aan kartelrandjes, niet al te geweldige charactermodels en the occasional framedrop ziet het er prima uit imho :)
de zogeheten cut scenes zijn wel echt heel lelijk, dan zie je cole van dichtbij en das niet best, game ziet er verder wel goed uit, maar bv ook die openingscene is echt wel heel lelijk, en ik en mn broertje zeiden dat gewoon echt tegelijktijd toen ik de game voor eerst speelde, dus ja, ingame is het mede doordat je bezig bent niet zo duidelijk, maar wat ik gezien heb van deel 2, is deel niet moeders mooiste :P maar gameplay ftw natuurlijk :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Ik vond de cutscenes juist echt geweldig! Ik had heel graag die comic stukjes ipv blokkerige in-game stukken zoals bij vele andere games. Bij ME2 bijvoorbeeld, was de audio niet goed gesynced en waren sommige stukken wat blokkig. Wat niet weg nam dat het een heel goed spel was :D (en heb ook nog altijd genoten van die cutscenes :))
Laudor schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:48:
[...]

Ik persoonlijk vind het waardeloze spellen en ik had ze ook liever niet gekregen = geen hack. Waar ik echt in geinteresseerd ben is die verzekering, maar daar hoor ik nog niets van.
Ik denk dat iederen liever geen hack had... Maar zo denken lost niets op en dan ga je nog veel frustraties tegemoet in de toekomst!

Je zegt daarmee eigenlijk ook: "Doe maar! Die CC gegevens en paswoorden in plain text is goed genoeg!" 8)7

Bekijk de sitautie zoals ze is, leer uit je geschiedenis en ga daar uit verder. Conservatief denken lost niets op... ;)

(en anders bestaan er alternatieven zoals Xbox...)

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Volgens mij ben ik een beetje gefuckt.
Gisteren dus het gratis PSN+ account gekregen. 1 spel gedownload.
Vandaag denk ik; "even die 2e downloaden". Maar nergens dus een optie om mijn 2e spel te downloaden he. Snap er niets van :-(

Nevermind, is al reeds opgelost. Accountsettings -> Saldo (of iets dergelijks) -> en dan doorklikken naar aankopen. Kleine bug in het systeem ofzo, maar werkt dus wel.

[ Voor 26% gewijzigd door kaos001 op 06-06-2011 18:15 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Son Goku schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:55:
Toen 'ie uitkwam heb ik de demo gespeeld, best geinig, maar ik vond het het geld niet waard. Nu wel gedownload. :) Het grappige is dat die grafische dingen al snel bijzaak worden als je echt "in" het spel gezogen wordt. Gameplay is m.i. het allerbelangrijkste. Als het spelplezier hoog is, dan neem je andere dingen wat sneller voor lief. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gisteravond BurnOut Paradise gespeeld met m'n neefje. Heerlijk spel, lekker racen en stunten!
Daarnaast een hoop trophies door bepaalde stunts uit te halen e.d. Neem aan dat ik die wel gewoon behoud nadat PS+ is afgelopen?

Moest alleen wel flink wat updates binnehalen zeg! Ik had hem van de week gedownload en automatisch updaten aangezet (PS+) maar hij heeft geen updates gedownload. Kon ik 6 updates downloaden voordat ik kan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:04:
Gisteravond BurnOut Paradise gespeeld met m'n neefje. Heerlijk spel, lekker racen en stunten!
Daarnaast een hoop trophies door bepaalde stunts uit te halen e.d. Neem aan dat ik die wel gewoon behoud nadat PS+ is afgelopen?

Moest alleen wel flink wat updates binnehalen zeg! Ik had hem van de week gedownload en automatisch updaten aangezet (PS+) maar hij heeft geen updates gedownload. Kon ik 6 updates downloaden voordat ik kan spelen. :P
Dan ben je inderdaad wel even aan het wachten met al die updates bij Burnout. De trophies blijven gewoon behouden lijkt me, zou mooi zijn als die opeens weg zijn.

Weet iemand trouwens of er een optie is om 0% spellen (dus geen trophies gehaald) uit je trophy lijst te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ijskonijn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Dan ben je inderdaad wel even aan het wachten met al die updates bij Burnout. De trophies blijven gewoon behouden lijkt me, zou mooi zijn als die opeens weg zijn.

Weet iemand trouwens of er een optie is om 0% spellen (dus geen trophies gehaald) uit je trophy lijst te gooien?
Opzich viel het wel mee, maar wachten duurt altijd lang als je wilt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ijskonijn schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:12:

Die optie is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ike. schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:28:
[...]

Die optie is er helaas niet.
Helaas mogen we inderdaad wel zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

AlphaWierie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:09:

Hier zie je het welcome back (PSN promoties) programma en krijg je een andere link. deze werken bij mij wel

Beetje lomp dat de psnPLUS games na 30 dagen ook gewoon weggaan... dit weerhoud me gewoon ervan om iets te downloaden haha
Ah super, bij mij heeft dit ook geholpen, bedankt

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Vandaag ook met mn tweede account spellen gehaald, waardoor ik nu Dead Nation, LBP, Infamous en Wipeout heb voor de PS3.
Op de PSP kun je niet meerdere accounts hebben hè? Alleen Pursuit force heb ik daar nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:56:
Vandaag ook met mn tweede account spellen gehaald, waardoor ik nu Dead Nation, LBP, Infamous en Wipeout heb voor de PS3.
Op de PSP kun je niet meerdere accounts hebben hè? Alleen Pursuit force heb ik daar nog niet..
Is dat echt zo? Want ik heb tot nu toe LBP gedownload. Ik downloadde het spel op het account van mn vriendin, maar toen ik switchtte naar mijn account stond LBP daar ook tussen. Betekent het dat we 4 spellen kunnen downloaden, en die op ieder account kunnen spelen? :D

Little Big Planet heeft me verrast. Ooit, toen de PS3 net uitkwam, had ik LBP erbij. Toen destijds vond ik het niks, maar ik werd toch weer nieuwschierig toen ik hoorde dat het spel bij de Welcome Back program.
Het is wel kinderachtig opgebouwd maar ik heb nu alweer zin om het vanmiddag te spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
kats schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:34:
[...]

Is dat echt zo? Want ik heb tot nu toe LBP gedownload. Ik downloadde het spel op het account van mn vriendin, maar toen ik switchtte naar mijn account stond LBP daar ook tussen. Betekent het dat we 4 spellen kunnen downloaden, en die op ieder account kunnen spelen? :D
yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:39
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:56:
[...]
Volgens mij niet nee :(. Schijnbaar was mijn PSP het laatst gekoppeld aan mijn USA account want ik heb alleen daar het WB package zien staan voor de PSP.

Ik kwam daar zojuist achter toen ik in eerste instantie voor Pursuit Force koos en daarna dacht 'he nu ik toch een grotere memory card moet kopen voor dat spel kan ik net zo goed Killzone (die ik op UMD heb) ook even downloaden'.... in de NL store was vervolgens geen PSP WB package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

OMG OMG OMG OMG OMG |:(

Wil ik dus LBP downloaden, zie ik opeens dat de downloadtijd anderhalf uur is en annuleer ik het om morgen maar te downloaden. Wat blijkt, zodra je hem al aanklikt zonder gedownloadt te hebben heb je hem al 'gekocht'.
Nu heb ik al zo'n PSN+ abbo en opeens staat LBP en de andere zut aan spellen niet meer in de Store vermeld...

Wat nu? ben ik nu fucked up, of is er nog een mogelijkheid?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
AW_Bos schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:47:
OMG OMG OMG OMG OMG |:(

Wil ik dus LBP downloaden, zie ik opeens dat de downloadtijd anderhalf uur is en annuleer ik het om morgen maar te downloaden. Wat blijkt, zodra je hem al aanklikt zonder gedownloadt te hebben heb je hem al 'gekocht'.
Nu heb ik al zo'n PSN+ abbo en opeens staat LBP en de andere zut aan spellen niet meer in de Store vermeld...

Wat nu? ben ik nu fucked up, of is er nog een mogelijkheid?
Gewoon rechtsboven bij "mijn downloads" kijken (icon) in de store. Alles wat je ooit een keer gekocht hebt, kun je daar weer opnieuw downloaden.

Het Japanse WB package is trouwens:

“PlayStation 3”

Customers can choose two out of the following five titles:

The Last Guy
LocoRoco Cocoreccho!
echochrome
WipEout HD
Hustler King

“PSP”

Yuhshanokuseninamaikida or2 PSP® the Best
Everybody’s Stress Buster
PATAPON2 PSP® the Best
LittleBigPlanet Portable
LocoRoco -Midnight Carnival-

Voor wie het nog niet wist.

[ Voor 28% gewijzigd door Atomsk op 08-06-2011 21:58 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Phoe, let-it-hope-so.....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik heb plots iets aparts.

Ik klik op het welkom back programma.
Ik zie staan 2 logo,s voor het plus pakket dat je 30 dagen mag gebruiken.
En de 5 logo,s van de gratis games.

Ik klik op infamous en er staat iets van downloaden/ in winkel wagentje doen, gratis.
Ik klik terug om ook te lezen bij de andere games en alle logo,s naar alle 5 de games zijn weg?....

Alleen dus nog 2 links naar een gratis 30 dagen plus abbonement.
Er is nog niks gedownload van dit alles?

Voordat dadelijk de tijd verstreken is....
Iemand dit al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Nee, dat heeft nog helemaal niemand gehad... (lees even terug)
AlphaWierie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:09:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

r.marijnissen schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:01:
Ik heb plots iets aparts.

Ik klik op het welkom back programma.
Ik zie staan 2 logo,s voor het plus pakket dat je 30 dagen mag gebruiken.
En de 5 logo,s van de gratis games.

Ik klik op infamous en er staat iets van downloaden/ in winkel wagentje doen, gratis.
Ik klik terug om ook te lezen bij de andere games en alle logo,s naar alle 5 de games zijn weg?....

Alleen dus nog 2 links naar een gratis 30 dagen plus abbonement.
Er is nog niks gedownload van dit alles?

Voordat dadelijk de tijd verstreken is....
Iemand dit al gehad?
Ga uit de store, dan naar account beheer (geloof ik). En dan even kijken bij download geschiedenis en dan list of services. Daar staat-ie tussen en kan je je tweede game uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Uniciteit schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:18:
[...]

Ga uit de store, dan naar account beheer (geloof ik). En dan even kijken bij download geschiedenis en dan list of services. Daar staat-ie tussen en kan je je tweede game uitkiezen.
Die ja.

List of services > welcome back games > game uitkiezen en downloaden.

Hebben ze niet erg handig gedaan :N

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Atomsk schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:57:
[...]

Het Japanse WB package is trouwens:

“PlayStation 3”

The Last Guy
LocoRoco Cocoreccho!
echochrome
WipEout HD
Hustler King
Mmm lastig kiezen!

Denk dat het LocoRoco en Hustler King of Echochrome wordt!
Laatste twee hebben move ondersteuning. Wanneer komt het japanse welcome back programma online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Godsamme, nu wil ik dat mijn Japanse account het doet... Maar ik mag mijn ww niet wijzigen op de PS3 en dat emailadres bestaat niet... Kan ik Japan ook mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verstekbakker schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:46:
Godsamme, nu wil ik dat mijn Japanse account het doet... Maar ik mag mijn ww niet wijzigen op de PS3 en dat emailadres bestaat niet... Kan ik Japan ook mailen?
Ja, maar alleen in het Japans :+
Ik heb overigens de wachtwoorden van al m'n accounts (NL, US, JP) gewoon op m'n PS3 kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Ja, maar alleen in het Japans :+
Ik heb overigens de wachtwoorden van al m'n accounts (NL, US, JP) gewoon op m'n PS3 kunnen wijzigen.
Zoals ik een paar pagina's eerder al zei, dat was bij mij niet mogelijk, ook al voldeed ik aan alle voorwaarden om dat wel te mogen... Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik las laatst dat Final Fantasy VI te downloaden zou zijn vanaf PSN, een collega heeft hem ook al aangeschaft via PSN maar hij staat er bij mij niet tussen (nee ook niet onder Final Fantasy III). Weet iemand wat hier de deal mee is?
Edit: laat maar, zoekfunctie vind hem wel

[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 10-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Repsaj_Nav schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:03:
Nee, dat heeft nog helemaal niemand gehad... (lees even terug)

[...]
Ik had hetzelfde probleem, maar met de tip van wieriemaster werkte het gelukkig weer.
Ik was me al kwaad aan het maken over sony, maar heb gelukkig dit topic nog even bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 15-09 22:38
Heeft er iemand een email adres waar je hulp mee kan krijgen van PSN? Ik moest toen het PSN weer online kwam mijn wachtwoord veranderen. Ik probeerde dat dus maar kreeg steeds fouten dat het wachtwoord niet goed was ( wel 10 verschillende wachtwoorden geprobeerd maar geen enkele werkte ). Toen ik het daarna nog eens probeerde werkte mijn originele wachtwoord niet meer. Het wachtwoord is dus wel verandert maar omdat ik er zoveel heb geprobeerd en te zien kreeg dat het niet werkte heb ik het niet onthouden. Ik kan echter niet mijn wachtwoord opvragen omdat op de PSN site heel de module offline is en op de PS3 zelf krijg ik een foutmelding als ik mijn email adres en geboortedatum invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wussie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:57:
Ik las laatst dat Final Fantasy VI te downloaden zou zijn vanaf PSN, een collega heeft hem ook al aangeschaft via PSN maar hij staat er bij mij niet tussen (nee ook niet onder Final Fantasy III). Weet iemand wat hier de deal mee is?
Edit: laat maar, zoekfunctie vind hem wel
Hoe is deze versie? Hoe zit het met de laadtijden, zijn er evt cutscenes toegevoegd? Een recentie kan ik nergens online vinden voor deze versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Heeft iemand ook Ratchet & Clank gekozen?
Ik had LBP en Wipeout al, dus deze leek me een leuke optie.
Echter, ik heb 'm alweer verwijderd, is niet mijn spel...
Nu hoop ik dat PS+ leuke aanbiedingen krijgt.
Maar al met al ben ik blij dat alles weer wekt, en daar gaat het om toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Son Goku schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:32:
[...]

Hoe is deze versie? Hoe zit het met de laadtijden, zijn er evt cutscenes toegevoegd? Een recentie kan ik nergens online vinden voor deze versie :(
PS1 spellen in de store zijn hetzelfde als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ike. schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:46:
[...]

PS1 spellen in de store zijn hetzelfde als het origineel.
jah, weet ik, maar ik bedoel dat ik niet bekend ben met de psx versie van FF6, en vroeg me af hoe deze is verbeterd/veranders ten opzichte van de SNES versie :)

Ziet het er nog een beetje fatsoenlijk uit op een 42' Plasma?

[ Voor 8% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-06-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Iemand zin om in Burnout Paradise wat challenges te halen?

Heb het afgelopen weekend geprobeerd maar dat valt niet mee, er zit vaak een konijn bij die de opdrachten niet doet waardoor je 'm niet kan afmaken.

PSN: OntzettendeJan

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:18:
Iemand zin om in Burnout Paradise wat challenges te halen?

Heb het afgelopen weekend geprobeerd maar dat valt niet mee, er zit vaak een konijn bij die de opdrachten niet doet waardoor je 'm niet kan afmaken.

PSN: OntzettendeJan
Wil v/d week wel wat challanges halen!

Iemand trouwens enige idee wanneer de Japanse store weer online komt?

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-06-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er weer nieuwe plus content in de store?
Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:31:
Wanneer komt er weer nieuwe plus content in de store?
Weet iemand dat?
Eerste woensdag van de maand. soms krijgen Plus leden ook nieuwe content buiten de maandelijkse update.

Check de PS3 blog elke woensdagavond ;)

http://blog.eu.playstation.com/

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 14-06-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil van het weekend (vrijdag/zaterdag?) wel meehelpen om challenges te halen.
Heb er zelf al redelijk wat (want: heb het spel al lang), maar vind het altijd leuk om zulke online dingetjes te doen.
Voeg me maar toe (PSN ID zuperkiwi) en laat maar weten hoe laat vrijdagavond of zaterdag... dan zal ik laten weten of ik kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Kunnen de challenges ook zonder de uitbreiding? (psn+ extraatje :p)

Kwam er trouwens vandaag niet extra content uit op psn+ vanwege die outage?
We hebben nu 1 maand aan materiaal gemist?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:53:
Kunnen de challenges ook zonder de uitbreiding? (psn+ extraatje :p)

Kwam er trouwens vandaag niet extra content uit op psn+ vanwege die outage?
We hebben nu 1 maand aan materiaal gemist?
Volgens mij ook , ik vroeg hiernaar al een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Wil v/d week wel wat challanges halen!

Iemand trouwens enige idee wanneer de Japanse store weer online komt?
Cool, ik ben vanavond online. En Zuperkiwi heb ik al in m'n vriendenlijst staan van GT5 ;-)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Ik kan godver......... nog steeds niet mijn wachtwoord wijzigen =.=
PSN store ligt er nog steeds uit.

Zit inmiddels al 2 maanden zonder ps3, sony is echt retarded.

Misschien toch maar die hele bende verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ren schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:53:
Ik kan godver......... nog steeds niet mijn wachtwoord wijzigen =.=
PSN store ligt er nog steeds uit.

Zit inmiddels al 2 maanden zonder ps3, sony is echt retarded.

Misschien toch maar die hele bende verkopen.
1. support misschien? als je het al 2 weken probeert moet je misschien eens aan andere opties denken, of denken dat je wat fout doet misschien?
2. PSN store doet het bij iedereen gewoon..
3. je zit zonder PSN niet zonder ps3
4. die 2 maanden is maar 1,5
5. koop jij lekker wat anders, zijn we van jou ook weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds dat bij sommige psplus spellen de einddatum niet klopt.
Ik heb psplus t/m 28-11-2012 , maar de einddatum bij spellen is nog steeds 30-06-2011.
Hoe kan dit?hier wordt ik niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:37:
[...]

1. support misschien? als je het al 2 weken probeert moet je misschien eens aan andere opties denken, of denken dat je wat fout doet misschien?
2. PSN store doet het bij iedereen gewoon..
3. je zit zonder PSN niet zonder ps3
4. die 2 maanden is maar 1,5
5. koop jij lekker wat anders, zijn we van jou ook weer af
De PSN store site ligt er nog steeds uit, waar je dus je wachtwoord moet veranderen.
https://store.playstation...tFlow.action?target=login

Ik zal binnekort maar eens de klantenservice bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0ren schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:46:
[...]

De PSN store site ligt er nog steeds uit, waar je dus je wachtwoord moet veranderen.
https://store.playstation...tFlow.action?target=login

Ik zal binnekort maar eens de klantenservice bellen
dat is niet echt de store maar de account-site, waarom verander je je wachtwoord niet gewoon op de ps3 zelf? is toch veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:09:
Ik heb psplus t/m 28-11-2012 , maar de einddatum bij spellen is nog steeds 30-06-2011.
opnieuw downloaden. De limiet zit vast aan het moment dat je download. Waarschijnlijk heb je abonnement maar later gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:09:
Ik snap die verloopdatum eigenlijk niet. Wat is dat nou voor datum?
Ik heb namelijk spellen die al verlopen zijn maar ik nog steeds kan spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:50:
[...]

Ik snap die verloopdatum eigenlijk niet. Wat is dat nou voor datum?
Ik heb namelijk spellen die al verlopen zijn maar ik nog steeds kan spelen :?
Klopt , het is erg verwarrend , de meeste spellen verlopen bij mij over 13 dagen.
Terwijl ik nog psplus heb tot 28-11-2012.
En ik heb ononderbroken psplus gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:00:
[...]

Klopt , het is erg verwarrend , de meeste spellen verlopen bij mij over 13 dagen.
Terwijl ik nog psplus heb tot 28-11-2012.
En ik heb ononderbroken psplus gehad. :(
Ik denk dat het als volgt is:
De verloopdatum is de datum dat het spel verloopt zonder PSN Plus. Dus als je een game koopt met PSN Plus, en je PSN Plus verloopt, kun je het spel toch nog spelen tot de verloopdatum. Is de verloopdatum voorbij kun je het spel alleen nog maar spelen als je PSN Plus hebt. Dat is het enige wat ik er van kan maken eigenlijk. Overigens wel lomp dat die verloopdatum gewoon gereset wordt als je opnieuw downloadt, dan moet ik dus de dag voordat m'n Plus verloopt even alles opnieuw downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Wou vandaag de games downloaden uit het welcome back pakket, maar tot mijn verbazing kan ik maar kiezen uit 3 games (LBP, WipeoutHD en Ratchet & Clank). Is er nog iemand die dit gehad heeft? Kan ook nergens een manier vinden om Sony te contacteren via mail.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Werewolf_789 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:56:
Kan ook nergens een manier vinden om Sony te contacteren via mail.
http://us.playstation.com/support/ask/

Ik wil trouwens ook mijn wachtwoord wijzigen. Dat heb ik al gedaan toen het van Sony moest, maar helaas weet ik mijn nieuwe wachtwoord niet meer en kan ik dus geen LBP levels downloaden. Iemand een oplossing?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:28:
[...]

http://us.playstation.com/support/ask/

Ik wil trouwens ook mijn wachtwoord wijzigen. Dat heb ik al gedaan toen het van Sony moest, maar helaas weet ik mijn nieuwe wachtwoord niet meer en kan ik dus geen LBP levels downloaden. Iemand een oplossing?
wachtwoord vergeten op de console al geprobeerd?, het is trouwens ook niet slim om een wachtwoord te vergeten wat je minder dan een maand hebt:P maarja dat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat klopt. Toch ben ik het vergeten.
Ik zal die optie eens proberen. Dank je voor de tip.

Dat heeft gewerkt! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 17-06-2011 00:22 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Werkt het updaten met PSN+ wel helemaal goed? Ik heb de PS3 ingesteld dat hij de updates elke dag zelf moet binnen halen maar het komt toch regelmatig voor dat games die ik al een tijdje niet meer heb gespeeld moeten worden bijgewerkt met patches die er al weken zijn. Andere games update de PS3 wel netjes automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:04:
Werkt het updaten met PSN+ wel helemaal goed? Ik heb de PS3 ingesteld dat hij de updates elke dag zelf moet binnen halen maar het komt toch regelmatig voor dat games die ik al een tijdje niet meer heb gespeeld moeten worden bijgewerkt met patches die er al weken zijn. Andere games update de PS3 wel netjes automatisch.
Update hij niet alleen de 5 recent gespeelde games?
Games die je gedownload heb, maar nog niet gespeeld update hij iig niet automatisch.

Van de PS site:

Ontvang de nieuwste systeemsoftware voor je PS3, alle updates voor je games en zelfs enkele demo's automatisch.

Hij zou dus gewoon alle updates moeten downloaden, maar bij mij werden er geen updates gedowload van games die ik nog had gespeeld.

[ Voor 19% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-06-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ook games die ik wel heb gespeeld update hij vaak niet. Misschien heb je gelijk dat het alleen werkt met recent gespeeld materiaal. Ik zal eens testen wanneer ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Hier ook iets vreemds, ik download wipeout uit het WB-pakket, ga vervolgens dat spel spelen en ben vervolgens niet meer in staat een tweede spel uit het WB-pakket te downloaden. Er is simpelweg geen link meer beschikbaar in de store om op het selectiescherm te komen.

Gelukkig kan ik hem dan alsnog downloaden via mijn US account, maar raar is het wel.

edit:
Via Accountbeheer --> transactiebeheer --> lijst van services werkt het wel. :+

[ Voor 11% gewijzigd door DCFreak op 19-06-2011 14:41 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]