Er staat nergens vermeld dat het exclusive discounts betreft:SCARfaceE schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:39:
Uh daar hebben ze het over de gratis spellen die met een PS+-account te spelen zijn. De 2 spellen die je kiest vallen onder exclusive discounts en die zijn gewoon altijd beschikbaar.
"All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:
Two PS3 games from the following list:"
En al eerder quotte ik "Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period."
We krijgen dus gewoon access voor 30 dagen, beetje lange demo. Ik hoop dat ik geen gelijk heb anders heeft Sony over 30 dagen een nog groter probleem dan ze al hebben, namelijk iets van 50 miljoen klanten die zich beduveld voelen en (waarschijnlijk) Sony de middelvinger geven en cfw gaan draaien of, nog erger, naar xbox overstappen.
Edit: Zojuist vind ik dit op twitter en dat is toch beter verwoord dan het stukje voor Europa: "All PlayStation Network customers can select two PS3 games from the following list. The games will be available for 30 days shortly after PlayStation Store is restored and can be kept forever." bron
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 23:59 . Reden: Tweet van @Playstation ]