Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Hmmz, het mailadres waar ik destijds mijn account op heb gezet bestaat inmiddels niet meer. Ik hoop dat dat voor niet te veel problemen gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier knalt PSN er zojuist weer uit tijdens potje ACB. Bij opnieuw inloggen krijg ik nu een DNS error :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
Bokmaaa schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:02:
Hmmz, het mailadres waar ik destijds mijn account op heb gezet bestaat inmiddels niet meer. Ik hoop dat dat voor niet te veel problemen gaat zorgen.
Das geen probleem! Als jij je wachtwoord wijzigt, kun je daarna ook van de account t mailadres wijzigen. Heb ik ook gedaan namelijk! (je hebt tenslotte toch een wachtwoord waardoor je overal weer bij kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:28:
Hier knalt PSN er zojuist weer uit tijdens potje ACB. Bij opnieuw inloggen krijg ik nu een DNS error :(
DNS error is een probleem van jou kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Speek schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:14:
Ja, ik heb vandaag al 2x zo'n mail laten sturen maar nog steeds niets binnen (for the record, spam folder is gecheckt ;) )
Gokje: een hotmail adres? Lees de PS blogs en forums (en talrijke andere forums) er eens op na: gmail gebruikers krijgen hun mailtje seconden na het aanvragen, hotmail gebruikers hebben het nog niet gehad. Is niet een probleem van Sony, maar van Hotmail; zoals het er nu uit ziet lijken de Hotmail spam filters te denken dat Sony aan het spammen is, en vangen daarom alle mails af.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ahw dang. Spijker op z'n kop, thanks. Had er nog niet echt naar gezocht :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:52:
[...]

Gokje: een hotmail adres? Lees de PS blogs en forums (en talrijke andere forums) er eens op na: gmail gebruikers krijgen hun mailtje seconden na het aanvragen, hotmail gebruikers hebben het nog niet gehad. Is niet een probleem van Sony, maar van Hotmail; zoals het er nu uit ziet lijken de Hotmail spam filters te denken dat Sony aan het spammen is, en vangen daarom alle mails af.
Dus? Ik bedoel, heb het ook gelezen maar je kunt moeilijk een gmail adres aanmaken voor dit soort zaken.
Aan de andere kant helpful voor degene die het idd nog niet wisten.

Ohh, bijna naar huis!! Lijkt wel pakjesavond!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik mijn ps3 wachtwoord veranderen per e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

delaitinho schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Dus? Ik bedoel, heb het ook gelezen maar je kunt moeilijk een gmail adres aanmaken voor dit soort zaken.
Aan de andere kant helpful voor degene die het idd nog niet wisten.

Ohh, bijna naar huis!! Lijkt wel pakjesavond!!
Er is geen dus... Er is bij een boel mensen frustratie die zij op Sony af lijken te wenden, terwijl Sony er niets aan kan doen dat een e-mailprovider bepaalde mails niet door laat

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor ik werd er ook uitgegooid en krijg nu ook dns error en een maatje van.mij ook :( beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel leuk hoe mensen blijven reageren alsof het netwerk al weer maanden goed draait als ze er uit worden gegooid. net als met alles, even geduld voordat het stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20110516-6456b.png

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik ben ook lekker ongeduldig, en terecht. Vanmorgen om 8:30 zou de mail verstuurd moeten zijn, heb nu nog niks binnen. Dus ik heb dat nog een keer gedaan en ook via de site.

Toen toch maar even Sony zelf gebeld. Daar kwam meteen ook het verzoek de aanvraag ook maar echt 1x te doen!! Als je dat te vaak doet kan het geblocked worden!?!?! Omdat de mail naar me Hotmail gestuurd word zou het wat langer kunnen duren dan normaal (geld ook voor live email accounts). Maar als ik morgen nog geen mail heb moest ik meteen bellen en dan word het doorgedrukt via Sony........

Het is een kwestie van geduld, maar moet zeggen dat het zeer frustrerend is als je overal leest dat iedereen lekker online is..... 8)7

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:40:
wel leuk hoe mensen blijven reageren alsof het netwerk al weer maanden goed draait als ze er uit worden gegooid. net als met alles, even geduld voordat het stabiel is.
Gelukkig hebben we de fans nog, die ondanks dat alle gegevens op straat liggen en psn er bijna een maand uit ligt die hard sony blijven verdedigen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:40:
Breng het dan niet online. Als het nog niet goed werkt dan wacht je tot het wel goed werkt. Waarom zou ik geduld moeten hebben hiermee? Ik heb al geduld gehad met het offline zijn en het verlies van mijn gegevens. En dan moet ik hier ook nog geduld mee hebben?
Ik ben de klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laudor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:57:
[...]

Breng het dan niet online. Als het nog niet goed werkt dan wacht je tot het wel goed werkt. Waarom zou ik geduld moeten hebben hiermee? Ik heb al geduld gehad met het offline zijn en het verlies van mijn gegevens. En dan moet ik hier ook nog geduld mee hebben?
Ik ben de klant!
als ze het niet online zouden bregen zou jij ook gaan zeiken. en dat iedereen tegelijkertijd inlogt ligt toch niet bij hun.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Gelukkig hebben we de fans nog, die ondanks dat alle gegevens op straat liggen en psn er bijna een maand uit ligt die hard sony blijven verdedigen! :D
beter dan zeiken over ieder dingetje...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:58:
[...]

als ze het niet online zouden bregen zou jij ook gaan zeiken. en dat iedereen tegelijkertijd inlogt ligt toch niet bij hun.

[...]

beter dan zeiken over ieder dingetje...
Werk je bij sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Lampuhkap schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:31:
[...]

Das geen probleem! Als jij je wachtwoord wijzigt, kun je daarna ook van de account t mailadres wijzigen. Heb ik ook gedaan namelijk! (je hebt tenslotte toch een wachtwoord waardoor je overal weer bij kan)
Ah top, thanks. Ik dacht dat je nieuwe wachtwoord naar het vooraf ingestelde adres werd verstuurd. Valt allemaal weer mee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
TLM schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:49:
Ik ben ook lekker ongeduldig, en terecht. Vanmorgen om 8:30 zou de mail verstuurd moeten zijn, heb nu nog niks binnen. Dus ik heb dat nog een keer gedaan en ook via de site.

Toen toch maar even Sony zelf gebeld. Daar kwam meteen ook het verzoek de aanvraag ook maar echt 1x te doen!! Als je dat te vaak doet kan het geblocked worden!?!?! Omdat de mail naar me Hotmail gestuurd word zou het wat langer kunnen duren dan normaal (geld ook voor live email accounts). Maar als ik morgen nog geen mail heb moest ik meteen bellen en dan word het doorgedrukt via Sony........

Het is een kwestie van geduld, maar moet zeggen dat het zeer frustrerend is als je overal leest dat iedereen lekker online is..... 8)7
Een email van Sony betreft PSN via hotmail (Microsoft!) laten gaan, alsof zij niet zullen proberen de boel nog verder op te naaien. Er zijn "toevallig" heel veel mensen waarbij het via hotmail misgaat. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik denk dat het een juiste aanname is die Izealia doet.

Sony wordt gehackd. Dat hun beveiliging wel of niet op orde was doet er dan niet toe, het zijn derden die inbreken. -> ergernis bij veel gebruikers van de diensten van Sony

Sony trekt de stekker uit hun netwerk om verdere intrusions te voorkomen. -> ergernis bij veel gebruikers terwijl Sony juist maatregelen treft om herhaling of erger te voorkomen.

Sony steekt de stekkers weer in het stopcontact. -> ergernis bij gebruikers om de volgorde waarin de stekkers erin gestoken worden.

Stekkers erin betekent dat miljoenen gebruikers tegelijk dezelfde actie willen uitvoeren op het netwerk. Netwerk wiebelt, dus Sony trekt weer heel even wat stekkers eruit om omvallen van het netwerk te voorkomen. In dat laatste geval moet je weer opnieuw naar de tekentafel om rustig aan alles op te starten. Dit brengt ergernis bij gebruikers met zich mee -> gebruikers opnieuw ergernis, omdat de stekkers er tijdelijk uitgetrokken worden.

Dan blijkt dat bij email verificaties via de diensten van een concurrent dit niet echt soepel verloopt. Aangezien alles behalve Microsoft wel goed werkt (althans, vanuit die hoek geen (grootschalige) klachten,) mag worden aangenomen dat het probleem bij Hotmail/Live ligt. -> ergernis van gebruikers die menen dat het de schuld is van Sony dat ze de mail niet krijgen

Wat is het volgende? Hate-mail naar Sony omdat de onverplicht en gratis aangeboden spellen niet naar je gading zijn?

Nb. Ik werk niet bij Sony of een daaraan gelieerd bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:58:
[...]
Ik heb in die afgelopen 3 weken geen enkele keer gezeken over het offline zijn en als het nog 3 weken had geduurd dan zou ik daar ook niet over zeiken. Sony kon op zijn vingers natellen dat iedereen tegelijk gaat inloggen, zeker in een weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je zou ook kunnen denken dat ze in eerste instantie een Hoofd Beveiliging aan hadden kunnen stellen. Daarnaast alles beter hadden kunnen beveiligen voor de gebruikers, en misschien iets minder aannames van wanneer psn eventueel weer up zou zijn kunnen doen. Dat scheelt ook een hoop irritatie!

Maar dat doen ze ook niet, ik snap niet dat je er zo blij mee kan zijn dat het zo gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:22:
Maar dat doen ze ook niet, ik snap niet dat je er zo blij mee kan zijn dat het zo gaat??
Hij zegt nergens dat hij er blij mee is. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Laatst online: 20:46
Ach je zou ook kunnen denken dat ze in eerste instantie een Hoofd Beveiliging aan hadden kunnen stellen. Daarnaast alles beter hadden kunnen beveiligen voor de gebruikers, en misschien iets minder aannames van wanneer psn eventueel weer up zou zijn kunnen doen. Dat scheelt ook een hoop irritatie!

Dit kan je ook anders zeggen
Je heb echt geen idee waar je over praat. Denk je nou echt serieus dat ze geen hoofd beveiliging hebben of dat ze totaal niet aan data beveiliging doen.....
en dit ook

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 16-05-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt allemaal prima hoor, kan weer online spelen, maar heb nog genoeg singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiBo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:29:
[...]

knip
Je heb echt geen idee waar je over praat. Denk je nou echt serieus dat ze geen hoofd beveiliging hebben of dat ze totaal niet aan data beveiliging doen.....
Kijk als je nou de posts van Playstation zelf had gelezen, had je mijn post nu niet afgebrand

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 16-05-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zoiets? http://www.govinfosecurity.com/articles.php?art_id=3599
Sony announced it's creating a post of chief information security officer as a result of a breach that exposed personally identifiable information of tens of millions of customers of its PlayStation gaming network and Qriocity music service (see Sony Breach Ignites Phishing Fears).

The creation of a CISO post, which will report to Sony Chief Information Office Shinji Hasejima, was one of several measures Sony said it was taking to prevent a similar breach from occurring again. Those measures, outlined by Sony over the weekend, include:

Added automated software monitoring and configuration management to help defend against new attacks.
Improved levels of data protection and encryption.
Enhanced ability to detect software intrusions within the network, unauthorized access and unusual activity patterns.
Implementation of additional firewalls .

[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 16-05-2011 17:35 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K was al aan het zoeken ;) danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar wanneer er meer details naar buiten komen over de vergoeding van de games en natuurlijk die ''verzekering''. Hoop dat dit allemaal deze week nog naar buiten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn psn accound doet het inmiddels weer, even mijn wachtwoord gewijzigd playstation store deed het niet maar psn home wel, verder moest ik even mijn playstation systeem even opnieuw registreren via de psn, vanmiddag nog even online aan het gamen geweest met gran turismo 5 ging prima en mijn ps3 systeemsoftware is nu bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:41
Ik ben ook weer online. Gelijk ff potje MW2 doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wanneer de PsStore online komt? En daarmee ook natuurlijk de gratis games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Is het al bekend uit welke games je kan kiezen? Ik zie wel 5 games in het submenu staan als ik op mijn ps3 naar de store ga... O.a. Modnation racers... Zou leuk zijn!

Ik heb overigens mijn wachtwoord gewoon op de ps3 zelf veranderd. Ps3 aanzetten, aanmelden op psn, melding wachtwoord wijzigen, wachtwoordje inkloppen en je bent online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Frenkovic schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:30:
Is het al bekend uit welke games je kan kiezen?
nee, nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Voor iedereen die PSN+ heeft, kan iemand dit bevestigen? Dit zou wel mooi zijn voor andere gebruikers.
Q: How will PlayStation Plus members be affected by the PSN downtime? A number of games/items were slated to go live or come down on April 26th.
A: We will be picking back up with the PlayStation Plus content calendar right where we left off, to ensure that you won’t miss out on anything.
Dit betekent dus dat je niet 24 dagen bent verloren, als ik het goed begrijp (qua content en qua aantal dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heeft iemand ook al iets gehoord over de 2 gratis games uit een lijst van 5 dat eerder deze week vermeld werd ? Of is dat alleen voor PSN+ gebruikers of hoe zit dat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren firmware geupdate maar toen was er maintenance, vandaag wil ik password wijzigen en ik krijg de 80710092 error. NOS Journaal en browser werken ook niet...

Wat er volgens mij gebeurd is dat na elke firmware update mijn Firewall (McAfee) de PS3 blokt, weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:54:
Maar heeft iemand ook al iets gehoord over de 2 gratis games uit een lijst van 5 dat eerder deze week vermeld werd ? Of is dat alleen voor PSN+ gebruikers of hoe zit dat precies ?
Lees de berichten op de PS3 blog... daar vind je alle info.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 16-05-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:58:
[...]

Lees de berichten op de PS3 blog... daar vind je alle info.
Link ?:P Er zullen wel zoveel blogs over PS3 ergens zijn vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:00:
[...]

Link ?:P Er zullen wel zoveel blogs over PS3 ergens zijn vandaar ;)
Alsjeblieft
Now that certain PSN services have been restored and you’re once again enjoying online gaming, it seems a good time to confirm what is being offered as part of the Welcome Back programme.

Once we restore PlayStation Store, which will be just a little while longer, you will have the opportunity to claim your Welcome Back gifts. Please note that the Welcome Back programme is only available for those countries with access to PlayStation Store*.

All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

Two PS3 games from the following list:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*

- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.

- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.

- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.

I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.

You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.

Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.

For eligibility for the welcome back programme consumers must be an account holder on 20 April 2011. Specific details about these offers and eligibility requirements will be posted as the services go live. All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.
For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.
For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality.
Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.

[ Voor 85% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-05-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jammer genoeg staat er alleen maar budgetbak spul tussen.

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 16-05-2011 22:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:03:
[...]

[...]
Zoals ik al verwachtte...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ff wachten op de PSS dus. Even beetje kijken naar de spellen. Al zal het niet veel soeps zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
lekker naadje als t die games zijn :S

Kan nu al doorhalen wat ik al heb of geen intresse in heb

PS3 games from the following list:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Dead Nation*

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

[ Voor 70% gewijzigd door Lampuhkap op 16-05-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:03:
[...]

[...]
Het is ook nooit goed hé? Inhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het zijn, als dit lijstje klopt, allemaal oude games waarvan iedereen ze wel heeft als ze dit echt leuke games vonden. Ik vond een vrij te besteden bedrag in de PSN store leuker moet ik zeggen./
Het is ook nooit goed hé? Inhaal.
Het is absoluut wel een keer goed maar ik vind de games te mager als goed gebaar voor de inbreuk in mijn online en financiële veiligheid. Kijk het zijn best leuke games maar een beetje PS3 gamer heeft het grootste deel al. LBP en Infamous en Wipeout zijn gewoon klassiekers. R&C Quest for Booty is gewoon een slechte episode welke je voor plm 4 euro op kunt pikken uit de budget- of 2e hands bakken.

[ Voor 58% gewijzigd door Bor op 16-05-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Je krijgt voor een paar tientjes waard aan games, voor een service waar je niet voor hoeft te betalen. Dit is echt de ultieme definitie van 'luxeprobleem'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lampuhkap schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:09:
lekker naadje als t die games zijn :S
Het zijn die games. Zie de bron waarnaar ik linkte, het officiele Playstation Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:11:
Het zijn, als dit lijstje klopt, allemaal oude games waarvan iedereen ze wel heeft als ze dit echt leuke games vonden. Ik vond een vrij te besteden bedrag in de PSN store leuker moet ik zeggen./

[...]

Het is absoluut wel een keer goed maar ik vind de games te mager als goed gebaar voor de inbreuk in mijn online en financiële veiligheid.
Uh-huh. Bekijk het eens van Sony's kant. Door een probleem waar ze niet om gevraagd hebben bieden ze nu miljoenen spelers gratis spellen aan. Dat zijn al kosten genoeg, naast de kosten die ze al gehad hebben en nog zullen hebben door de hack.

Ik was in de veronderstelling dat het PSN games zouden zijn, en dat zou mijns inziens al prima zijn. Volwaardige games, hoe oud dan ook, zijn meer dan een prima gebaar in mijn ogen.

Daarover nog klagen is Nederland ten top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja ik kies wss voor Infamous en Wipeout. Voor 30-40 euro free games. En 30 dagen PSN+ is opzich niet verkeerd toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hahn schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:13:
Je krijgt voor een paar tientjes waard aan games, voor een service waar je niet voor hoeft te betalen. Dit is echt de ultieme definitie van 'luxeprobleem'.
Lekker makkelijk. Alsof een service waarvoor je niet hoeft te betalen wel inbreuk op CC en persoonsgegevens mag maken. Hetgeen buit is gemaakt is vele malen meer waard namelijk.

Je komt amper tot een paar tientjes, welke combinatie je ook maakt trouwens.
Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:14:
[...]
Door een probleem waar ze niet om gevraagd hebben ...
Doet helemaal niet ter zake.. Zeker niet nu meer en meer duidelijk wordt hoe slecht de beveiliging was (nalatigheid?).

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 16-05-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
Het lijkt nu al weer van de ps blog eu af te zijn gehaald. (de lijst met games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Vraag mij alleen af of die gratis games van je PSN Plus worden afgetrokken, ofdat je dan nog free stuff mag kiezen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:04
Hier is de store op de PSPgo nog steeds niet beschikbaar. Mijn account kan ik met het kopje er boven wel bekijken. Ook PSone spellen ooit aangeschaft met de PS3 zijn te downloaden en speelbaar. De store zelf geeft echter de melding "This service is currently undergoing maintenance". Meer hier met een soortgelijke melding?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:15:
[...]

Lekker makkelijk. Alsof een service waarvoor je niet hoeft te betalen wel inbreuk op CC en persoonsgegevens mag maken. Hetgeen buit is gemaakt is vele malen meer waard namelijk.

Je komt amper tot een paar tientjes, welke combinatie je ook maakt trouwens.
Dan mag jij met jouw voorstel komen. Iets dat ook nog in proportie is met wat Sony als bedrijf kan bieden zonder over de kop te gaan. Of wil je geen PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Napsju schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:16:
Hier is de store op de PSPgo nog steeds niet beschikbaar. Mijn account kan ik met het kopje er boven wel bekijken. Ook PSone spellen ooit aangeschaft met de PS3 zijn te downloaden en speelbaar. De store zelf geeft echter de melding "This service is currently undergoing maintenance". Meer hier met een soortgelijke melding?
De store is ook nog helemaal niet toegankelijk, hoe kom je daar bij?

/dubbelpost, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Dan mag jij met jouw voorstel komen. Iets dat ook nog in proportie is met wat Sony als bedrijf kan bieden zonder over de kop te gaan. Of wil je geen PS4?
Dat is toch niet zo moeilijk? Doe een vrij te besteden te goed gelijk aan de waarde die deze games voor Sony hebben. Laat desnoods alleen kiezen uit games door Sony Entertainment oid. Vergeet niet dat deze "welcome back" actie puur damage control is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:16:
[...]

Ik zou zeggen recentere games, maargoed dat zal teveel kosten naar Sony's mening. De games die nu aangeboden worden (begrijp me niet verkeerd het is een mooi gebaar) zijn namelijk dermate oud en veel verkocht dat velen deze al in hun collectie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:19:
[...]

Dat is toch niet zo moeilijk? Doe een vrij te besteden te goed gelijk aan de waarde die deze games voor Sony hebben. Laat desnoods alleen kiezen uit games door Sony Entertainment oid. Vergeet niet dat deze "welcome back" actie puur damage control is.
Natuurlijk is het damage control, wat anders? Maar dan nog is het een gebaar wat in mijn ogen genereus is, en ze hadden het niet hoeven te doen. Maar je geeft men een vinger en ze willen je hand.

Ik heb ook 4 van de 5 games, maar ik kan het gebaar waarderen. Leuk voor op de tweede PS3 met een defecte laser ;)
SL65 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:20:
[...]

Ik zou zeggen recentere games, maargoed dat zal teveel kosten naar Sony's mening. De games die nu aangeboden worden (begrijp me niet verkeerd het is een mooi gebaar) zijn namelijk dermate oud en veel verkocht dat velen deze al in hun collectie hebben.
En dat zal ook meegenomen zijn in de calculatie hoor. Maar hetzelfde zou gelden voor PSN games.
Een soort van tegoed had inderdaad ook gekund, maar ik denk dat dat kostentechnisch veel te veel zou kosten.

[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 16-05-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:19:
[...]

Doe niet zo moeilijk, je hebt voor minimaal 30 euro aan games zo meteen. Al hadden ze dat eventueel wel in een vrij te besteden tegoed kunnen doen maar dan nog. Reken het eens uit op massa basis. Je bent niet de enige maar elke user krijg voor minimaal 30 euro aan games. Ik vind het anders een goed gebaar en dan nog een 1 maand gratis PSN+ al stelt dat niet veel voor maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:21:
[...]

Natuurlijk is het damage control, wat anders? Maar dan nog is het een gebaar wat in mijn ogen genereus is, en ze hadden het niet hoeven te doen. Maar je geeft men een vinger en ze willen je hand.

Ik heb ook 4 van de 5 games, maar ik kan het gebaar waarderen. Leuk voor op de tweede PS3 met een defecte laser ;)
:Y Of voor de tweede PS3 en dan met een digi exemplaar en een fysiek exemplaar tegen (of met) elkaar kunnen spelen.

De post is al weer verwijderd, maar ik ga er voorlopig vanuit dat hij simpelweg per ongeluk te vroeg geplaatst was. Ik zou bij deze lijst voor Dead Nation en Wipe Out gaan. Voor mijn dochter haal ik LBP en Ratched.
inFamous kan op mijn vrouw's account. En dan kan mijn broer op zijn PS3 (waarvan het account ook bij mij staat) ook vrij kiezen, dus alle spellen komen toch wel op mn HD erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:21:
[...]
Maar je geeft men een vinger en ze willen je hand.
Dat is het in mijn geval dus niet. Ik vind het ook een beetje bot overkomen eigenlijk. Jij ziet het wellicht als leuk gratis (ik heb er niet om gevraagd) extra echter vind ik dat Sony tot nu toe veel te weinig doet om het risico op komende schade voor zijn / haar klanten te minimaliseren. De communicatie laat ook te wensen over vind ik. Dan word redelijk groots gebracht dat er een "welcome back" actie gaat komen met gratis games om vervolgens met een lijstje te komen van games die de PS3 spelers van het eerste uur allemaal al hebben of gehad hebben. Volgens mij zijn de meer actieve gamers toch echt de mensen waar je "welcome back" tegen wilt zeggen in tegenstelling tot een speler welke de console maar 1 x in de maand opstart en maar een paar games speelt.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:23:
[...]
Doe niet zo moeilijk, je hebt voor minimaal 30 euro aan games zo meteen.
Met welke combinatie wil je aan 30 euro komen voor de PS3 games? Als ik bv wipeout en infamous of ratchet and clank en infamous kies kom je lang niet aan 30 euro. Ratchet en clank kost nog geen tientje en infamous mag 10 in de budgetbak. En dan heb je het over de retail prijs in tegenstelling tot de (veel) lagere prijs die het voor Sony gaat kosten gezien rechten en bulk aanschaf.

Het gebaar is wel leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar een "welcome back" gevoel krijg ik er niet van. Een brief met meer informatie en bv een enkel PSN spel was meer welcome imho. Het gaat mij niet om de games zelf. Het gaat mij om de afhandeling van een van de grootste hacks in tijden met groot risico voor een zeer grote groep mensen.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 16-05-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
Ik vind het ook een slechte lijst met games.

Of ik heb ze al of ze interesseren mij niet.

En sorry hoor ik vind het onzin dat we niet zouden mogen zeuren omdat het een gratis service is.
Sony heeft met onze gegevens geknoeid en bied daar een schijntje tegen over.

Sony heeft voor mij met deze actie weer krediet verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

|:(
Mulder_fox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:29:
Ik vind het ook een slechte lijst met games.

Of ik heb ze al of ze interesseren mij niet.

En sorry hoor ik vind het onzin dat we niet zouden mogen zeuren omdat het een gratis service is.
Sony heeft met onze gegevens geknoeid en bied daar een schijntje tegen over.

Sony heeft voor mij met deze actie weer krediet verloren :(
Dus door spellen die jou niet interesseren gratis ter compensatie voor downtime die veroorzaakt is door anderen aan te bieden, verliest Sony krediet bij je? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:28:
[...]

Dat is het in mijn geval dus niet. Ik vind het ook een beetje bot overkomen eigenlijk. Jij ziet het wellicht als leuk gratis (ik heb er niet om gevraagd) extra echter vind ik dat Sony tot nu toe veel te weinig doet om het risico op komende schade voor zijn / haar klanten te minimaliseren. De communicatie laat ook te wensen over vind ik. Dan word redelijk groots gebracht dat er een "welcome back" actie gaat komen met gratis games om vervolgens met een lijstje te komen van games die de PS3 spelers van het eerste uur allemaal al hebben of gehad hebben. Volgens mij zijn de meer actieve gamers toch echt de mensen waar je "welcome back" tegen wilt zeggen in tegenstelling tot een speler welke de console maar 1 x in de maand opstart en maar een paar games speelt.
Wat weet jij over de minimalisatie van evt. verdere of komende schade? Wat weet jij van de situatie zoals het was, en zoals het nu is? Zonder daar feiten over te presenteren is dat ook speculeren toch?

De communicatie kan beter, ben ik helemaal met je eens; maar Sony moet heel goed op woorden gaan letten..de wereld kijkt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
Ik speel veel kun je denk ik wel zeggen maar veel games heb ik niet. Ik speel gewoon 1 game erg veel en het geld heb ik er niet voor over. Dus voor mij zijn deze games een welkome afwisseling en kan het dan ook erg waarderen. Misschien heeft sony niet zoveel aan mij maar toch koop ik zo af en toe games/uitbreidingen via psn en verdienen ze geld aan mij. Ik ben dus van mening dat het een goed welcome back pakket is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Dus door spellen die jou niet interesseren gratis ter compensatie voor downtime die veroorzaakt is door anderen aan te bieden, verliest Sony krediet bij je? 8)7
Nee, Sony verliest krediet door de afhandeling. Downtime heeft eigenlijk als je naar de hack kijkt en het hier uit volgende risico weinig tot geen impact op het geheel.

Waarom direct zo bot met die smileys?

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 16-05-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ach wat ze ook doen het is nooit genoeg. Ik vind het wel raar dat je een actief account moet hebben op 20 april. Dus iedereen die op 21 april een PS3 gekocht heeft, heeft gewoon pech.

De aangeboden games zou ik goed genoeg vinden mocht ik mijn PS3 nog niet verkocht hebben tegen de tijd dat de PS-store weer online komt, maar degene die hem van mij koopt heeft er dan niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Kluutmaran schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:38:
Ach wat ze ook doen het is nooit genoeg. Ik vind het wel raar dat je een actief account moet hebben op 20 april. Dus iedereen die op 21 april een PS3 gekocht heeft, heeft gewoon pech.

De aangeboden games zou ik goed genoeg vinden mocht ik mijn PS3 nog niet verkocht hebben tegen de tijd dat de PS-store weer online komt, maar degene die hem van mij koopt heeft er dan niets aan.
Waarom zou je hem verkopen? Als er ooit een moment zou moeten zijn dat je ps3 minder waard is dan is het nu. Maar tegelijkertijd moet sony nu meer dan ooit haar best doen om mensen tevreden te stellen. Ze kunnen nu gewoon weinig fouten meer permitteren dus ik verwacht betere updates, beter beveiliging, betere service betere prijzen. Of dit allemaal terecht is weet ik niet maar oppassen zullen ze moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Download only games zijn in mijn ogen niet te vergelijken met fysieke games. 1 voor het toekomstige doorverkoop, indien van toepassing, maar zoals in mijn geval waardeloos omdat games en spelcomputers verzamelen een hobby is. Dat maakt verzamelen leuk, een zooi 0-en en 1-en op de schijf van mijn PS3's doet me verder niet veel.

Nu leuk omdat het toch mooi meegenomen is, maar verder niet belangrijk. Zo vind ik het ook jammer dat ik PAIN inc. veel uitbreidingspakketten online gekocht heb, terwijl later de disc uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Exorcist schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:47:

Nu leuk omdat het toch mooi meegenomen is, maar verder niet belangrijk. Zo vind ik het ook jammer dat ik PAIN inc. veel uitbreidingspakketten online gekocht heb, terwijl later de disc uitkwam.
Wie weet zijn er mensen die willen ruilen? Ik zou bijvoorbeeld warhawk (eerste online multiplayer schietgame) best op de ps3 willen hebben staan enkel moet ik hem dan weer kopen. Ik heb hem in de winkel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe zeg, na wat rommelen kan ik eindelijk het internet op met mijn PS3. Ik moest mijn PS3 IP range weggooien in McAfee en daarna weer toevoegen, ik heb hem op thuisnetwerk gezet en hij deed het ineens. Toen ik met PSN wilde verbinden zei hij keurig dat ik wachtwoord moest wijzigen, ben nu ingelogd in PSN.

Als er meer mensen zijn die met McAfee problemen hebben, probeer de IP range weg te gooien en weer toe te voegen. Ik merkte dat bij sommige software updates, zoals FFXIV, ook al niet geaccepteerd werd om een bijgewerkte versie toe te laten, zelfs al klik je op toestaan dan nog wordt je applicatie geblokkeerd, stomme firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Cool, als dit de lijst games is ga ik denk ik voor Wipeout en Infamous. De laatste wilde ik altijd nog eens spelen. De eerste vond ik een te grote gok om zo maar aan te schaffen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
cheiron schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:55:
Cool, als dit de lijst games is ga ik denk ik voor Wipeout en Infamous. De laatste wilde ik altijd nog eens spelen. De eerste vond ik een te grote gok om zo maar aan te schaffen.
Ik denk dat ik met je meedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Word er een beetje sip van.... wacht al sinds 8;30 op het mailtje van mijn password reset......

Hoe vaak gaat ie de wereld rond voordat is binnen komt.... best hinderlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLM schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:56:
Word er een beetje sip van.... wacht al sinds 8;30 op het mailtje van mijn password reset......

Hoe vaak gaat ie de wereld rond voordat is binnen komt.... best hinderlijk. 8)7
Wat is dat voor mail? Ik zit bij wanadoo/online en heb de mail al binnen, en ik heb nog geen kwartier geleden mijn password aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hij heeft een Live of Hotmail account. Zie mijn eerdere posts hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar die gast die lijst met games vandaan heeft, maar ik kan het iig nergens op de eu blog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eindelijk kan ik WipeOut HD eens spelen, nog gratis ook. 2e wordt denk Infamous of DeadNation. Ik vind 't een mooie lijst om uit te kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:05:
Ik weet niet waar die gast die lijst met games vandaan heeft, maar ik kan het iig nergens op de eu blog vinden.
Als je verder de berichten had gelezen had je ook gezien dat het inmiddels verwijdert is.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:05:
De lijst is er inmiddels alweer afgehaald. Misschien klopte het nog niet of was de tijd nog niet juist voor publicatie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
walletje-w schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:43:
[...]

Waarom zou je hem verkopen? Als er ooit een moment zou moeten zijn dat je ps3 minder waard is dan is het nu. Maar tegelijkertijd moet sony nu meer dan ooit haar best doen om mensen tevreden te stellen. Ze kunnen nu gewoon weinig fouten meer permitteren dus ik verwacht betere updates, beter beveiliging, betere service betere prijzen. Of dit allemaal terecht is weet ik niet maar oppassen zullen ze moeten.

Off:
Mwoah een spelcomputer wordt sowieso met de maand minder waard. Ik vind een PS gewoon een stuk minder fijn werken dan een Xbox, zit vooral in kleine dingen als tijdens de game even achievements / trophy's kijken wat stukken vloeiender gaat. Tijdens de PSN outage werd de PS3 voor de verkoop natuurlijk wel stukken minder waard aangezien het aanbod groter werd maar nu dat weer over is zou het volgens mij niet veel uit moeten maken. Als ze niet genoeg bieden verkoop ik hem gewoon niet dus dat is ook niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
Ah ok. Ik had eerder ook al mijn SOE gegevens aangepast en SWG gecancelled/CC weggehaald en dat mailtje kwam ook snel binnen.

Grappig, ik kreeg daar ook 45 dagen gratis en hij verliep 15/5/11 dus had niet veel langer offline moeten blijven, toch maar even Visa in de gaten houden of SOE niet alsnog de komende 4 maanden in rekening brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Kluutmaran schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:07:
[...]

Off:
Mwoah een spelcomputer wordt sowieso met de maand minder waard. Ik vind een PS gewoon een stuk minder fijn werken dan een Xbox, zit vooral in kleine dingen als tijdens de game even achievements / trophy's kijken wat stukken vloeiender gaat. Tijdens de PSN outage werd de PS3 voor de verkoop natuurlijk wel stukken minder waard aangezien het aanbod groter werd maar nu dat weer over is zou het volgens mij niet veel uit moeten maken. Als ze niet genoeg bieden verkoop ik hem gewoon niet dus dat is ook niet zo moeilijk.
Dan snap ik het helemaal. Ik zelf zit dus niet met dat probleem omdat ik geen xbox heb. En ik vind het veel te gezellig op de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
http://blog.eu.playstatio...ogramme-for-scee-users-2/
All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Dead Nation*
sweet.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Krijg ik eindelijk een mail van playstation!!...... gaat over het online zijn van psn en het welcome back verhaal...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
Ik las je posts, maar heb je ook een oplossing? Ik wacht sinds gisteravond op het 'verlossende' mailtje in m'n hotmailaccount.

Erg teleurstellende lijst met spellen trouwens! Op zichzelf prima games, maar een beetje gamer heeft ze allemaal al lang in huis natuurlijk. En dan de reacties hier dat je niet teleurgesteld mag zijn: de kritiekloze fanboys hebben het er maar druk mee. Dit heeft niks met compensatie voor ongemak en verlies van onze gegevens te maken, dit is gewoon cheap er vanaf maken. Gemiste kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
TLM schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:15:
Krijg ik eindelijk een mail van playstation!!...... gaat over het online zijn van psn en het welcome back verhaal...... |:(
Haha, same here 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah wat een ondankbare reacties worden hier gepost. Sony had er ook voor kunnen kiezen om enkel de PSN Plus abbonees iets te geven. Hun betalen ten slotte ervoor. In plaats daarvan kiezen ze ervoor om iedereen iets te geven. Het gaat hier om vele miljoenen leden! Mocht je de games niet leuk vinden of al hebben: DIKKE PECH, zoals met meer dingen in het leven. Maar blijkbaar moeten de klagers hier nog veel leren. Als je hier al teleurgesteld om kan zijn.
Sony is door het stof gegaan en hebben drie weken hard gewerkt om de boel weer up and running te krijgen. Het enige dat ik verwacht van Sony is dat het netwerk en daarmee onze persoonsgegevens veilig zijn. Dat is het enige dat ik verlang. Dat ze een paar gratis games aanbieden is een mooi gebaar en gewoon mooi meegenomen. Take it or leave it en gedraag je niet als een verwend kind. Welterusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yeroen76 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:16:
[...]

Ik las je posts, maar heb je ook een oplossing? Ik wacht sinds gisteravond op het 'verlossende' mailtje in m'n hotmailaccount.
De oplossing ligt voor de hand: volg de FAQ, bel met Sony.
Of vraag een en ander na bij Microsoft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Laatst online: 29-01 10:16
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Ja dat doen ze zeker. Omdat de games die ze weggeven voor een heleboel spelers gewoon niet boeiend zijn.
Omdat ze te oud zijn wat betekent dat je ze of niet leuk vind of al hebt.

Ik snap ook wel dat ze geen killzone 3 weggeven maar iets van een tegoed had wat mij betreft beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Enige wat ik weet en dus helaas achteraf heb gelezen..... is dat je gewoon moet wachten min 24 uur!
Dan kan je het nog een keer proberen...... Probeer je het te vaak op 1 dag dat word het 24 uur geblocked!!

En anders Sony bellen, dat heb ik vandaag ook gedaan.
Ik moest geduld hebben. En als ik geen mail heb morgen. Dan moest ik opnieuw contact opnemen.

Hopelijk kunnen ze het dan vanuit daar regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Hmm de games:
LittleBigPlanet - Lijkt me wel interessant
Infamous* - Lijkt wel grappig opzich, maar denk niet dat het wat voor me is.
Wipeout HD/Fury - Wipeout was vroeger op de pc in ieder geval baas.
Ratchet and Clank: Quest for Booty - Kan ik voor 8 euro bij de Gamemania wel halen
Dead Nation* - De naam van de game staat me al niet aan. En na de wiki te hebben gezien zeg ik NEE

Dus voor mij wordt het LBP en Wipeout

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 23:38 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:22:
Fanboyverhaal...

Het enige dat ik verwacht van Sony is dat het netwerk en daarmee onze persoonsgegevens veilig zijn.
Voor jouw info: je persoonsgegevens liggen al op straat. Dat velen hier Sony als zielig slachtoffer zien vind ik echt onbegrijpelijk. De (hopelijk) betere beveiliging die ze de afgelopen weken hebben ingebouwd had er natuurlijk al veel eerder in moeten zitten, heel veel gevoeliger dan adres- en creditcardgegevens wordt het niet! Vervolgens gaat het weken over een Welcome back programma en dan zit er helemaal niks recents bij, allemaal dingen die hun houdbaarheiddatum zijn gepasseerd. Maar gelukkig zijn er ook mensen die juichend door de kamer gaan door deze lijst. Ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:22:
Bah wat een ondankbare reacties worden hier gepost. Sony had er ook voor kunnen kiezen om enkel de PSN Plus abbonees iets te geven. Hun betalen ten slotte ervoor. In plaats daarvan kiezen ze ervoor om iedereen iets te geven. Het gaat hier om vele miljoenen leden! Mocht je de games niet leuk vinden of al hebben: DIKKE PECH, zoals met meer dingen in het leven. Maar blijkbaar moeten de klagers hier nog veel leren. Als je hier al teleurgesteld om kan zijn.
Sony is door het stof gegaan en hebben drie weken hard gewerkt om de boel weer up and running te krijgen. Het enige dat ik verwacht van Sony is dat het netwerk en daarmee onze persoonsgegevens veilig zijn. Dat is het enige dat ik verlang. Dat ze een paar gratis games aanbieden is een mooi gebaar en gewoon mooi meegenomen. Take it or leave it en gedraag je niet als een verwend kind. Welterusten
Ondankbaar? Ik weet het niet, lees nog eens goed:

"Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever."

En over dat door het stof gaan, als ze nou eens hun beveiliging op orde hadden en updates hadden geïnstalleerd dan had dit nooit gebeurd. Wie draait er nou een webserver zonder firewall en sluit die aan op de rest van het netwerk? Moeten we Sony daar dankbaar voor zijn? Ze geven potdomme nog toe dat ze ervan op de hoogte waren ook maar ondernamen niets. Nou dank hoor Sony.

Ikzelf heb geen van deze games en ook niet echt behoefte aan. Wat Sony hier doet is nog even natrappen, we lekten je data en credit card info en na 30 dagen mag je ook deze spellen niet meer spelen. Het staat niet voor niets zo geformuleerd. Kijk goed waar de sterretjes staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Uh daar hebben ze het over de gratis spellen die met een PS+-account te spelen zijn. De 2 spellen die je kiest vallen onder exclusive discounts en die zijn gewoon altijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:37:
[...]

Ondankbaar? Ik weet het niet, lees nog eens goed:

"Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever."

En over dat door het stof gaan, als ze nou eens hun beveiliging op orde hadden en updates hadden geïnstalleerd dan had dit nooit gebeurd. Wie draait er nou een webserver zonder firewall en sluit die aan op de rest van het netwerk? Moeten we Sony daar dankbaar voor zijn? Ze geven potdomme nog toe dat ze ervan op de hoogte waren ook maar ondernamen niets. Nou dank hoor Sony.

Ikzelf heb geen van deze games en ook niet echt behoefte aan. Wat Sony hier doet is nog even natrappen, we lekten je data en credit card info en na 30 dagen mag je ook deze spellen niet meer spelen. Het staat niet voor niets zo geformuleerd. Kijk goed waar de sterretjes staan...
damn das wel echt mega gierig!!!!!
mja ik hoopte op wat leuke games, maar ga er niet eens energie in stoppen als ik ze maar 30 dagen mag spelen. zelfs MS deed na een weekje outage al een gratis game, en daar was niets gelekt qua gegevens, sony heeft door nalatigheid dit veroorzaakt, en dan ook nog eens zon bagger compensatie. is idd een natrap ja.

Edit :

is het nou wel of niet zo dat die 2 gratiz games na 30dagen niet speelbaar meer zijn ??
maar ookal mogen we ze houden, zijn zulke oude games die niet eens meer 20 euro waard zijn nieuw. en dan zit je ook nog eens met een download only. meh........

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 16-05-2011 23:43 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Laatst online: 06-03-2022
Dat is alleen PS+ die games mag je gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Mja, ik vind t een beetje vreemde keuze van spellen opzich.
Vreemd dat ze niet voor sequels hebben gekozen, waarvan de nieuwste net uit is, of binnenkort uitkomt
naja, alleen met infamous en LBP.
Maar imo was slim geweest:
LBP
inFAMOUS
GT5p
Uncharted (2)?
En als geyle shit: AFRIKA
:P

het zou gewoon zo enorm baas zijn als Afrika hier beschikbaar was.

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 23:50 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
Volgens mij gaat het om de 30 dagen Plus content en niet om de twee gratis games, die vallen daarbuiten. Zijn de standaard voorwaarden van PS Plus. Maar misschien vergis ik me, zou wel een giller zijn! _/-\o_

Is er iemand die enig idee heeft wat mensen met een hotmail account nog voor opties hebben? De 24 uur zijn bij mij al lang voorbij. Had van Sony inmiddels ook niet anders verwacht dan dat ze hun klanten het laten uitzoeken, communicatie valt niet mee. In alle officiële faqs en mails die ik heb zien langskomen vandaag geen woord over hotmailgebruikers.
Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]