Jij blijft er ook over doorgaan, dus als je graag het laatste woord wilt hebben ben je bij mij niet aan het juiste adres.Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:29:
[...]
Ja hoor, dat begrijp ik prima. We delen alleen niet dezelfde mening zoals blijkt. Oude games weggeven als goedmakertje blijkt ook niet bijster goed uit te pakken voor Sony en Playstation als merken getuige de vele klagers. Men vind het gewoon niet genoeg. Mij gaat het niet direct om de games maar wel om hoe (slecht) Sony het geheel af probeert te handelen; communicatie en openheid maar zeer beperkt.
Zullen we het verder allemaal weer gewoon over PSN gaan hebben ipv mensen van van alles te beschuldigenHet zet de discussie geen kracht bij namelijk.
Dat de "vele klagers" (hetgeen ik in dit topic niet overtuigend vind) het niet genoeg vinden zou ik des te meer een teken vinden van de pure Nederlandse, inhalige mentaliteit. Meer, meer en meer. Je kunt het nu wel schuiven op dat je het niet per see om de games gaat, maar dat is in je vorige posts niet naar voren gekomen en daar gaat het nu ook niet om.
Of Sony nu wel of niet steken heeft laten vallen zal ik in het midden laten. Feit is en blijft is dat ze een gebaar maken richting miljoenen (!) gamers door volwaardige games, hoe oud dan ook, weg te geven. Ze hadden ook met minder aan kunnen komen.
Dat sommigen liever nieuwe games hadden gezien, of laten we zeggen 30 Euro per persoon, is zwaar onrealistisch en in mijn ogen een typische puberale reactie. Geen idee van economie, geen idee van de kosten voor Sony naast de al geleden kosten en imagoschade.