Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:29:
[...]

Ja hoor, dat begrijp ik prima. We delen alleen niet dezelfde mening zoals blijkt. Oude games weggeven als goedmakertje blijkt ook niet bijster goed uit te pakken voor Sony en Playstation als merken getuige de vele klagers. Men vind het gewoon niet genoeg. Mij gaat het niet direct om de games maar wel om hoe (slecht) Sony het geheel af probeert te handelen; communicatie en openheid maar zeer beperkt.

Zullen we het verder allemaal weer gewoon over PSN gaan hebben ipv mensen van van alles te beschuldigen :? Het zet de discussie geen kracht bij namelijk.
Jij blijft er ook over doorgaan, dus als je graag het laatste woord wilt hebben ben je bij mij niet aan het juiste adres.

Dat de "vele klagers" (hetgeen ik in dit topic niet overtuigend vind) het niet genoeg vinden zou ik des te meer een teken vinden van de pure Nederlandse, inhalige mentaliteit. Meer, meer en meer. Je kunt het nu wel schuiven op dat je het niet per see om de games gaat, maar dat is in je vorige posts niet naar voren gekomen en daar gaat het nu ook niet om.

Of Sony nu wel of niet steken heeft laten vallen zal ik in het midden laten. Feit is en blijft is dat ze een gebaar maken richting miljoenen (!) gamers door volwaardige games, hoe oud dan ook, weg te geven. Ze hadden ook met minder aan kunnen komen.

Dat sommigen liever nieuwe games hadden gezien, of laten we zeggen 30 Euro per persoon, is zwaar onrealistisch en in mijn ogen een typische puberale reactie. Geen idee van economie, geen idee van de kosten voor Sony naast de al geleden kosten en imagoschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Jij blijft er ook over doorgaan, dus als je graag het laatste woord wilt hebben ben je bij mij niet aan het juiste adres.

Dat de "vele klagers" (hetgeen ik in dit topic niet overtuigend vind) het niet genoeg vinden zou ik des te meer een teken vinden van de pure Nederlandse, inhalige mentaliteit. Meer, meer en meer. Je kunt het nu wel schuiven op dat je het niet per see om de games gaat, maar dat is in je vorige posts niet naar voren gekomen en daar gaat het nu ook niet om.

Of Sony nu wel of niet steken heeft laten vallen zal ik in het midden laten. Feit is en blijft is dat ze een gebaar maken richting miljoenen (!) gamers door volwaardige games, hoe oud dan ook, weg te geven. Ze hadden ook met minder aan kunnen komen.

Dat sommigen liever nieuwe games hadden gezien, of laten we zeggen 30 Euro per persoon, is zwaar onrealistisch en in mijn ogen een typische puberale reactie. Geen idee van economie, geen idee van de kosten voor Sony naast de al geleden kosten en imagoschade.
Het is toch volkomen terecht dat er een compesatie regeling is gekomen? Sorry hoor maar psn betaal je uiteindelijk zowiezo (op games zal er hoogstwaarschijnlijk toch een psn marge op zitten, en anders zit die zowiezo wel bij de ps3 aanschaf). Daarbij heeft Sony gewoon groten steken op belangrijke vlakken in de situatie zoals communicatie.

De persoon die de 30 voorstelde zei volgens mij wel dat hij bedoelde 30 euro per persoon en dan alleen games van Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]

Geen probleem maar kom dan tenminste met wat anders dan een herhaling van zetten (je komt steeds weer met hetzelfde argument aan dat het allemaal zo duur is voor Sony) en probeer eens te stoppen met met anderen van van alles te beschuldigen. Het onderbouwt jouw mening niet namelijk.

Wat betreft de "vele klagers" doel ik natuurlijk niet op het handje vol mensen dat hier reageert. Bekijk de Playstation fora eens zou ik zeggen.
Dat sommigen liever nieuwe games hadden gezien, of laten we zeggen 30 Euro per persoon, is zwaar onrealistisch en in mijn ogen een typische puberale reactie.
30 euro vind ik ook te veel. Als je 2 van de games kiest op de huidige lijst kom je ook niet aan de 30 euro (zeker niet wat betreft kosten voor Sony welke behoorlijk veel lager liggen).

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 17-05-2011 22:49 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Geen probleem maar kom dan tenminste met wat anders dan een herhaling van zetten (je komt steeds weer met hetzelfde argument aan dat het allemaal zo duur is voor Sony) en probeer eens te stoppen met met anderen van van alles te beschuldigen. Het onderbouwt jouw mening niet namelijk.

Wat betreft de "vele klagers" doel ik natuurlijk niet op het handje vol mensen dat hier reageert. Bekijk de Playstation fora eens zou ik zeggen.
PS3 gamers, fora bezoekers. Grotendeels pubers die geen inzicht hebben in economische zaken, hetgeen het belangrijkst is in deze kwestie. Wat als Sony dan een, laten we zeggen, Black Ops beschikbaar zou hebben gesteld? Wat moeten zij Activision dan wel niet betalen?

Of dan de gestelde hypothetische 30 Euro per persoon. Vermenigvuldigt met miljoenen kun je zelf wel uitrekenen wat de schade is.

Als je had mogen kiezen tussen 5 PSN games, en je had er al 4. Had je dan ook geklaagd? Serieus, Sony biedt iets aan en dat is genereus. Natuurlijk kunnen ze niet iedereen tevreden stellen, ik heb ook een aantal van de aangeboden games. Ze doen gamers een keuze maken tussen 5 retail games, waarvan je er 2 mag kiezen.

Ik snap simpelweg niet dat mensen hier nog een probleem van maken. Bij andere aanbiedingen die Sony had kunnen doen had er evenveel gezeik geweest, je treft altijd een groep mensen die ergens niet tevreden mee zijn.
SL65 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Het is toch volkomen terecht dat er een compesatie regeling is gekomen? Sorry hoor maar psn betaal je uiteindelijk zowiezo (op games zal er hoogstwaarschijnlijk toch een psn marge op zitten, en anders zit die zowiezo wel bij de ps3 aanschaf). Daarbij heeft Sony gewoon groten steken op belangrijke vlakken in de situatie zoals communicatie.

De persoon die de 30 voorstelde zei volgens mij wel dat hij bedoelde 30 euro per persoon en dan alleen games van Sony zelf.
Ik zeg toch ook niet dat het niet terecht is dat er een compensatieregeling gekomen is? Het is in mijn ogen achterlijk dat er nóg mensen zijn die klagen, omdat het toch nooit goed is. Die Nederlandse inhaligheid dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 17-05-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:33:
ben benieuwd wat het identiteits beschermingsprogramma precies inhoud op de ps3, weer een programma erbij dus. Waarschijnlijk zul je dit zelf moeten instaleren op de ps3 via een update. ben benieuwd wat het precies doet en hoe het werkt en hoe het eruit ziet. waarschijnlijk krijg je het programma de eerste 12 maanden gratis, en daarna is het geloof ik de bedoeling om er voor te gaan betalen. Of dat het daarna alleen voor playstation plus gebruikers gratis is. ze geven je eerst de garantie voor optimale bescherming, maar je komt er nu dus achter dat je hier extra voor moet betalen.
duidelijk een verkeerde opvatting van het woord programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:52:
[...]

PS3 gamers, fora bezoekers. Grotendeels pubers die geen inzicht hebben in economische zaken de doelgroep van Sony, hetgeen het belangrijkst is in deze kwestie.
There, I fixed it for u.

Waarom probeer je afwijkende meningen telkens af te doen als puberaal, achterlijk, inhalig etc? Kom op zeg, je snapt toch zelf ook wel dat mensen niet tevreden zijn met de afhandeling door Sony zoals ik zelf al aangaf en dat er waarschijnlijk ook een aantal mensen zullen zijn die teleurgesteld zijn omdat de enige vorm van compensatie bestaat uit een lijstje games die men al heeft? Ik kan nu heel makkelijk zijn en zeggen dat je juist door met dergelijke kracht termen te smijten laat zien wat op jouw eigen posts van toepassing is maar ik houd het liever inhoudelijk. Nogmaals, discussie prima maar hou het gewoon netjes en beleefd.

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 17-05-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Welke informatie heb je gemist?
Op welke manier had Sony beter kunnen compenseren?

Sony heeft even tijd nodig gehad om te achterhalen wat er gebeurd is. Vervolgens hebben ze met de kennis die ze hadden aan de gebruikers en instanties laten weten wat er gebeurd is. Ze hebben addequaat gecommuniceerd met CC-maatschappijen, het PSN in 3 weken grotendeels herbouwd, een regeling getroffen met garantie tegen identiteitsfraude en ze geven nog behoorlijke compensatie weg.

Ik heb naar mijn idee niet echt informatie gemist, maar je moest je soms worstelen door onzinberichten en aannames die voor sommigen de verwachtingen misschien nog hoger gelegd hebben.
Volgens de algemene voorwaarden, die dingen waar je zelf mee ingestemd hebt, was Sony zeker niet verplicht om tot compensatie over te gaan.

Daarnaast vind ik ook dat je moet begrijpen dat de zakken van Sony niet oneindig diep zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:56:
[...]

There, I fixed it for u.

Waarom probeer je afwijkende meningen telkens af te doen als puberaal, inhalig etc? Kom op zeg, je snapt toch zelf ook wel dat mensen niet tevreden zijn met de afhandeling door Sony zoals ik zelf al aangaf en dat er waarschijnlijk ook een aantal mensen zullen zijn die teleurgesteld zijn omdat de enige vorm van compensatie bestaat uit een lijstje games die men al heeft?
Afwijkende meningen zijn prima, en daar ga ik tegenin. Omdat het in mijn ogen zoals al tig keer gesteld inhalig is. Wát is dan wel een goede compensatie? Je zei al eerder een soort van tegoed, maar dat kost erg veel geld; geld dat ergens vandaan moet komen. Dat komt van de consument zelf vandaan uiteindelijk.

En ja, dat er gamers zijn die 4 of 5 van de games al hebben geloof ik graag. Maar wat dan? Een ruimere keuze aanbieden? In eerste instantie was er kenbaar gemaakt dat men 30 dagen PSN+ zou krijgen, toen waren er vrij weinig klachten. Nu er oudere maar wel volwaardige games worden aangeboden is blijkbaar ineens het hek van de dam.

Nee, ik neem dat soort klagers totaal niet serieus en schilder dat als puberaal en inhalig af ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Oké jongens ik wou even vermelden dat psn het weer redelijk doet. Net een paar heerlijke potjes online gegamed nu maar weer een headset kopen die het doet. Maakt het toch gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het inhalig als ik het gewoon kutspellen vind? Ik vind het gewoon kutspellen, daar is volgens mij niks van inhaligheid bij, maar gewoon een bepaalde smaak...
walletje-w schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:07:
Oké jongens ik wou even vermelden dat psn het weer redelijk doet. Net een paar heerlijke potjes online gegamed nu maar weer een headset kopen die het doet. Maakt het toch gezelliger.
Tip:

http://www.buyincoins.com...3gs-ps3-product-1301.html

[ Voor 56% gewijzigd door Verstekbakker op 17-05-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Verstekbakker schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:09:
Is het inhalig als ik het gewoon kutspellen vind? Ik vind het gewoon kutspellen, daar is volgens mij niks van inhaligheid bij, maar gewoon een bepaalde smaak...
Je mag ze best kut vinden, maar dat maakt het nog geen slechte actie van Sony. Jij hebt alleen pech dat het jouw smaak niet is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verstekbakker schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:09:

[...]

Tip:

http://www.buyincoins.com...3gs-ps3-product-1301.html
Kan. Maar ook dan kan niet altijd 100% het naar de zin worden gemaakt. Dus dan heb jij pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Ze zorgen er wel zelf voor, de 1 vind het prima ,de ander niks.
Aan de andere kant, je hoeft ze niet te downloaden.

Mijns inziens was het beter geweest gewoon iedereen wat tegoed voor de Store te geven al dan niet met keuze of je 2 spellen uit die lijst liever hebt.
Kan iedereen zelf uitmaken wat ze ermee doen, en het blijft binnen de club.

Wat nou als je die spellen al hebt, vind ik niet zo chique voor de fervente fans die ze al hadden gekocht, en van die fans moeten ze het financieel meer hebben dan de occasional gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Yippie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:13:
Ze zorgen er wel zelf voor, de 1 vind het prima ,de ander niks.
Aan de andere kant, je hoeft ze niet te downloaden.

Mijns inziens was het beter geweest gewoon iedereen wat tegoed voor de Store te geven al dan niet met keuze of je 2 spellen uit die lijst liever hebt.
Kan iedereen zelf uitmaken wat ze ermee doen, en het blijft binnen de club.

Wat nou als je die spellen al hebt, vind ik niet zo chique voor de fervente fans die ze al hadden gekocht, en van die fans moeten ze het financieel meer hebben dan de occasional gamer.
Denk dat als ze er 10 spellen van hadden gemaakt om uit te kiezen, dat het gezeur een stuk minder had geweest

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:00:
Nu er oudere maar wel volwaardige games worden aangeboden is blijkbaar ineens het hek van de dam.
Er waren veel personen die vooraf al klaagden dat het waarschijnlijk om een aantal mindere PSN-games zou gaan, nu zijn het volwaardige games en alsnog gaat men zeuren want het zijn oude games of ze zijn niet hun smaak ...
Nee, ik neem dat soort klagers totaal niet serieus en schilder dat als puberaal en inhalig af ja.
Ik denk ook dat het vooral pubers zijn die klagen, met name omdat zij niet beter weten dan dat ze (ook) online kunnen gamen.
Zij hebben niet de (console)generaties meegemaakt waarbij enkel en alleen offline gamen mogelijk was.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Exorcist schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
[...]

Enig idee welke kosten ermee gemoeid zijn, als ze een nieuwe game gratis zouden weggeven aan miljoenen gebruikers? Vast niet.

Echt, typisch Nederlands. Inhalig. Sony geeft je een vinger, jij wilt gelijk de hele hand.
Ongetwijfeld dat er hoge kosten aan zitten dat snap ik ook wel. Ik hoef de vinger die ze aanbieden niet, die heb ik namelijk alle 5 al. Grote kans dat er meerdere mensen zijn die de spellen allemaal al hebben, en dan is het een leuk gebaar maar eigenlijk dus een dooie mus. Als de keuze wat groter zou zijn was het probleem er waarschijnlijk niet geweest...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Even een vraag van andere orde.
Door omstandigheden ben ik aan mijn 6e ps3 toe gekomen.
Op geen van de vorige 5 ps3's heb ik mijn gegevens achtergelaten, maar wist niet dat ik ze had moeten deactivaten.
Dat levert nu een probleem op met mijn nieuweste ps3.

Op zich kan ik via een vriend er nog 1 deactivaten, maar dat zou ik van de andere 4 ook willen.

Iemand enig idee naar welk mail adres ik moet mailen, of er er een tel nr beschikbaar?

Wel balen heb voor een paar honderd euro aan content er op staan en mijn psn+ account is nog wel een tijdje actief.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 17-05-2011 23:43 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Iemand een idee wanneer ze die store open knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
babbi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:51:
Iemand een idee wanneer ze die store open knallen?
Binnen nu en 2 weken. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
[...]

Dat de "vele klagers" (hetgeen ik in dit topic niet overtuigend vind) het niet genoeg vinden zou ik des te meer een teken vinden van de pure Nederlandse, inhalige mentaliteit. Meer, meer en meer.
Waarom nederlandse ? er zijn meerdere personen die klagen in meerdere gebieden.

Ik vind het zelf wel een mooie compensatie( tot dat er echt identiteitsdiefstal komt buiten het termijn van een jaar. Dan is het net als op de t-shirts: My identity got stolen and i got where two games.)
Ik neem Dead Nation & nog een game.
Maar ik kan mij ook inleven in andere mensen die er enorm van balen dat de compensatie iets is wat ze al hadden en nee het kan nooit 100% maar wat meer keuze zal al heel wat oplossen. Dit zijn games die veel gamers al wel in bezit gehad hebben omdat het top titels zijn van een paar jaar terug.

Daarnaast lijkt het alsof je wil dat iedereen de zelfde mening als jou heeft, zo niet dan scheld je ze uit. Niet echt netjes om mensen zo te behandelen

@ Negaiido De laatste zinnen hadden niks met sony te maken maar de manier waarop je je mening verkondigt. Dat kan ook prima zonder schelden
En ik stap niet over want ik vond het wel een redelijke compensatie

[ Voor 8% gewijzigd door snoos op 18-05-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
snoos schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:05:
[...]

Daarnaast lijkt het alsof je wil dat iedereen de zelfde mening als jou heeft, zo niet dan scheld je ze uit. Niet echt netjes om mensen zo te behandelen
Omdat geklaag over acties waar je niks voor moet betalen niet worden gewaardeerd door alle mensen. Het is nou eenmaal zo dat Sony geld wilt verdienen en te veel aanbod van GRATIS spellen zou niet goed doen. Ben je niet blij met Sony zijn acties dan ga je over naar MS/Nintendo. Niemand zal je missen en je wordt ongeveer op dezelfde manier behandeld. Ik ga geen console wars starten dus a.u.b. niet over MS/Nintendo beginnen.

@Edit:

Dus iemand puberaal noemen, vind jij schelden? Mensen vinden het altijd zo leuk om bij elk bericht weer te gaan klagen en dan heb je andere mensen die niet geklaag houden. Ik zei in het algemeen van zo, als iemand steeds klaagt kan die persoon beter iets anders kiezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Negaiido op 18-05-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

huh? Jij begint ZELF over MS/Nintendo :?

De games zijn inderdaad wat een wassen neus, maar wat moeten ze dan? In principe zijn ze niet verplicht om mensen te vergoeden, maar gezien de ernst van de feiten (alle persoonlijke gegevens liggen op straat) hebben ze het toch gedaan. Voor mij is het leuk aangezien ik Little Big Planet wel eens wil proberen, maar als je alle aangeboden games al hebt kan ik me wel inbeelden dat je gefrustreerd bent met de vergoeding van Sony. Een tegoedbon voor aankopen in de PS store had me dan een handigere oplossing geleken.

[ Voor 86% gewijzigd door boe2 op 18-05-2011 00:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Boeboe schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:31:
huh? Jij begint ZELF over MS/Nintendo :?

De games zijn inderdaad wat een wassen neus, maar wat moeten ze dan? In principe zijn ze niet verplicht om mensen te vergoeden, maar gezien de ernst van de feiten (alle persoonlijke gegevens liggen op straat) hebben ze het toch gedaan. Voor mij is het leuk aangezien ik Little Big Planet wel eens wil proberen, maar als je alle aangeboden games al hebt kan ik me wel inbeelden dat je gefrustreerd bent met de vergoeding van Sony. Een tegoedbon voor aankopen in de PS store had me dan een handigere oplossing geleken.
Ik bedoel van zo, niet zeggen van dat MS/Nintendo beter is op bepaalde vlakken etc etc. Weet ik veel. Ik zeg alleen dat als je niks met Sony hebt ga je naar een andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
Om de sfeer maar even om te draaien, hartstikke mooi dat het PSN weer online is!
Anyway, ik heb van het laatst Motorstorm Apocalypse gekocht, iemand die dit ook online speelt?

Ik word namelijk af en toe wel een beetje gek van die headset junkie's die met keiharde muziek door een spel heen rammelen.
Het lijkt me dus eens leuk om met een paar mede Nederlanders te spelen.

Mijn PSN id: FrankieFrank88.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:06

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren ook weer met veel plezier zitten BFBC2'en, zaterdagavond ook al even. :)

Spellen vind ik niet verkeerd. Eens zien of ik er 4 kan krijgen, aangezien ik 2 accounts heb waarmee ik spul gekocht heb. Vind het uberhaupt al leuk dat er wat komt, maar goed, die killzone liberation is een leuke voor m'n psp.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Vanochtend een tweede poging en in enkele seconden een emailtje gehad en het wachtwoord kunnen aanpassen.
Toch mooi van Sony dat er wat gratis games worden weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Na 48 uur wachten heb ik vanmorgen ook eindelijk de mail gekregen om het wachtwoord te veranderen.
Voor de rest ging het proces nu wel soepel. Nu wachten tot de store weer online gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:31:
Een tegoedbon voor aankopen in de PS store had me dan een handigere oplossing geleken.
En wat zou de waarde van deze tegoedbon dan moeten zijn volgens jou? Het gaat hier om ruim 70 miljoen accounts.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Er waren veel personen die vooraf al klaagden dat het waarschijnlijk om een aantal mindere PSN-games zou gaan, nu zijn het volwaardige games en alsnog gaat men zeuren want het zijn oude games of ze zijn niet hun smaak ...

[...]

Ik denk ook dat het vooral pubers zijn die klagen, met name omdat zij niet beter weten dan dat ze (ook) online kunnen gamen.
Zij hebben niet de (console)generaties meegemaakt waarbij enkel en alleen offline gamen mogelijk was.
En daarnaast zijn de kindertjes van tegenwoordig een stuk verwender. Eerder heb ik er al eens iets van gezegd, dat men zich niet zo ondankbaar op moet stellen. Het is gewoon dubbel pech hebben als je de games al hebt of niet leuk vind. En dan ben je uiteraard gelijk een Sony fanboy als je niet met ze meehuilt. :') Het zou niet eens in mijn hoofd op komen om daar over te komen klagen op een forum, als ik er al mee zou zitten. Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken. Maar ja, daar komen de pubertjes nog wel eens achter.

EDIT: sorry, per ongeluk dubbele post gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Na 2 dagen wachten eindelijk een mailtje ontvangen mbt. het resetten van mijn password.
Voer ik de beveiligingscode in krijg ik deze melding
'Er is een time-out opgetreden voor uw aanvraag tot herstellen van uw wachtwoord'

Ik word er een beetje gemoedenloos van ..

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Nu met deze compensatie actie kun je het wel op je buik schrijven om deze titels nog in een gamewinkel 2e hands te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:59
Waarom zou men dat op zijn buik kunnen schrijven? Sommige mensen hebben liever een hoesje in de kast staan dan een virtuele editie op de schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JorisTheWise schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:25:
Waarom zou men dat op zijn buik kunnen schrijven? Sommige mensen hebben liever een hoesje in de kast staan dan een virtuele editie op de schijf.
Inderdaad, hier zo'n eentje. Daarom geef ik ook niets om een download-only model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Ach, het zijn over het algemeen toch al oudere games die al minder waard zijn.

Ze zullen nu in de tweedehandsmarkt inderdaad wel nog minder waard zijn geworden, maar niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Nou ik heb dus nog steeds geen mail gehad.

Weer contact gehad met Sony en nu hebben ze mijn email adres aangepast van een hotmail acount naar een gmail acount.

Alleen dit moet nog handmatig worden aangepast door een collega. Dus hopelijk kan ik vanmiddag dan eindelijk inloggen.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 11:34
Hebben Amerikanen en Engelsen keuze uit andere games btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:56
AcidBanger schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:41:
Hebben Amerikanen en Engelsen keuze uit andere games btw ?
Het is al eerder besproken, de Engelse PSN is net als ons de Europese, maar dit is de Amerikaanse.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjona100 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:13:
Na 2 dagen wachten eindelijk een mailtje ontvangen mbt. het resetten van mijn password.
'Er is een time-out opgetreden voor uw aanvraag tot herstellen van uw wachtwoord'

wees gerust mij ook gebeurd eindelijk een mail (hotmail) na 26 uur sturen ze die om 02.00 s'nachts ze verwachten waarschijnlijk dat we 24 achter de pc op een email zitten te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Wil iedereen opletten op de toonzetting van de discussie? Het is niet nodig om mensen die kritiek hebben op Sony’s welcome package weg te zetten als puberaal of gierig.

Als iemand onderbouwd zijn mening geeft dient hij in zijn waarde gelaten te worden, of je het er nu mee eens bent of niet. Een discussie over de inhoud van de aanbieding is in dit topic gewenst, maar dan wel op een volwassen manier.

Dit is de laatste post waar het woord puber of fanboy in stond, de volgende worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(maybe een dubbele vraag sorry , maar ik heb 5 pagina's terug gekeken en vond dat wel zat)

Is er eventueel al iets meer bekend, wanneer de shop weer on-line gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt , je moest het paswoord binnen 3 uur nadat je de mail had ontvangen veranderen.
Ik was gelukkig binnen de 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:12

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:20:

Is er eventueel al iets meer bekend, wanneer de shop weer on-line gaat?
Nee. Volg gewoon de officiële sites van Sony hierover, dan weet je het meteen wanneer ze daarover meer publiceren... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjona100 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:13:

Grappig , ik heb een nieuwe aangevraagd omdat de andere link verlopen was die was er binnen 1 uur klik de link nu is de website in onderhoud lol

we houden vol het zal toch wel eens een keer gaan lukken |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Hmm.. blij dat ik gisteravond zonder problemen m'n wachtwoord heb kunnen veranderen. Nu maar hopen dat de PS Store weer snel online is. Ik had nog wat tegoed wat ik uit wou geven. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Grappig , ik heb een nieuwe aangevraagd omdat de andere link verlopen was die was er binnen 1 uur klik de link nu is de website in onderhoud lol

we houden vol het zal toch wel eens een keer gaan lukken |:( |:(
Ik ben het wachten anders wel beu, ben al 3 dagen met Sony bezig.
Elke keer bellen, in de wacht staan. En dan te horen krijgen nog even 1 dagie geduld meneer.

Vandaag is er zowaar ook echt iets gedaan. Mijn email adres is aangepast. Tenminste de wijziging is doorgeven, op het moment is er nog niks aangepast...... *still waiting*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Vanochtend nogmaals geprobeerd om het wachtwoord te resetten, en ik kreeg nu zowaar de mail :D ben dus weer online. Nu wachten op de psn store, wipeout zie ik wel zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
@michel
Je kon je pass ook op je PS3 zelf resetten. Ik zat eerst ook te wachten op de mail via mn Hotmail, totdat ik las dat het rechtstreeks op de PS3 kon (zonder tussenkomst van een confirmation mail).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees net op ps3headliners dat er weer een nieuwe hack aankomt.
Dit keer met een mogelijkheid dat je password achterhaald kan worden dmv je e-mail adres en geboortedatum.
weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:13:
ik lees net op ps3headliners dat er weer een nieuwe hack aankomt.
Dit keer met een mogelijkheid dat je password achterhaald kan worden dmv je e-mail adres en geboortedatum.
weet iemand hier meer over?
Ze proberen je bang te maken, val er niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Rockvee2 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Ze proberen je bang te maken, val er niet voor :)
Vind het altijd wel grappig dat als zulk nieuws is, er altijd wel een service offline wordt gehaald voor "onderhoud". Toeval?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 11:25
Speek schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:54:
@michel
Je kon je pass ook op je PS3 zelf resetten. Ik zat eerst ook te wachten op de mail via mn Hotmail, totdat ik las dat het rechtstreeks op de PS3 kon (zonder tussenkomst van een confirmation mail).
Ja dat kan volgens mij alleen als je je acc hebt geregistreerd op die PS3. Mijne was helaas in de downtime van PSN stukgegaan anders had ik denk ik dat gedoe met die email etc ook niet gehad. Net een nieuwe request gedaan voor een nieuw wachtwoord en gek genoeg had ik binnen 10 min een mailtje van Sony om de PW te veranderen (Hotmail)

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heb net aan topicstarter gevraagd of hij mij bij de online lijst wou neerzetten. Online spelen met 'vrienden' is veel leuker. Ik speel fifa 10 online wat quite ze snel zeg 1e helft 3-4 voor en ze gaan al weg. Ik krijg dus geen punten :S Binnenkort maar ns wat geld uitgeven aan een aantal games bo,gtaiv,mnla Dirt 2 Heeft iemand nog andere ideeen? Hou van shooter sport(fifa11) en racing Rally nfs...

Top zon ps3(Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Hakulaku schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
[...]

Vind het altijd wel grappig dat als zulk nieuws is, er altijd wel een service offline wordt gehaald voor "onderhoud". Toeval?!
nieuws: 'Opnieuw kwetsbaarheid in PSN ontdekt' Och, toeval bestaat niet zeggen ze. (De Authenticatieserver die er voor zorgt dat jij je paswoord kan confirmen is uit gezet offline en de officiele reden daarvoor is "Little maintanance to increase performance")

[ Voor 17% gewijzigd door Hakulaku op 18-05-2011 16:46 . Reden: offline klinkt beter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

afca123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:42:

Hou van shooter sport(fifa11) en racing Rally nfs...
Hou je specifiek van voetbalgames of van sportgames in het algemeen?
Indien het laatste dan zijn NHL 11 en NBA 2K11 fantastische games
die vanwege het naderende einde van de competities in prijs zijn gedaald
naar 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdeurloo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12-2023
Site Maintenance Notice

The server is currently down for maintenance.

We apologize for the inconvenience. Please try again later.

Is toch verschrikkelijk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet inloggen op psn, komt dat door die hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:34:
Welke Hack dit is een typische gevalletje Dom media schaap gedrag, de account reset opties kan je op deze manier bij Hotmail Google <insert random groot bedrijf ) op exact dezelfde manier doen. Sony heeft alleen de pech de ze momenteel onder een vergroot glas liggen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ShadowBumble schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Welke Hack dit is een typische gevalletje Dom media schaap gedrag, de account reset opties kan je op deze manier bij Hotmail Google <insert random groot bedrijf ) op exact dezelfde manier doen. Sony heeft alleen de pech de ze momenteel onder een vergroot glas liggen.
Geef mij 1 dienst waar je met e-mail adres en geboortedatum een wachtwoord kan wijzigen... Soms kan je een nieuw wachtwoord aanvragen wat in je mail terecht komt, maar wijzigen en dan inloggen? Dat kan nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ach ja tegenwoordig kan je hier niks meer zeggen of je krijgt gelijk van die afbrandende reacties ....
Ik vraag iets, misschien hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PWM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:50:
[...]

Geef mij 1 dienst waar je met e-mail adres en geboortedatum een wachtwoord kan wijzigen... Some kan je een nieuw wachtwoord aanvragen wat in je mail terecht komt, maar wijzigen en dan inloggen? Dat kan nergens.
Nee het is moelijk om met je hotmail adres + secret question ala je eerste school voedsel schoonmoeder onderbroekenmaat via hyves of facebook te krijgen. ( Immers kan je na het beantwoorden daarvan ook direct het password veranderen zonder bevestigingsmail ).

Ik snap wel dat het absurt is maar naar mening veels te veel opgeblazen met wat er werkelijk aan de hand is en vergelijkbaar met iedere accountretrieval optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Dracul schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:11:
[...]

Hou je specifiek van voetbalgames of van sportgames in het algemeen?
Indien het laatste dan zijn NHL 11 en NBA 2K11 fantastische games
die vanwege het naderende einde van de competities in prijs zijn gedaald
naar 30 euro.
Nee, eigenlijk alleen fifa 11. Tennis speel ik ook veel maar die nieuwe vind ik niet zo mooi.
Het liefste Shooter of racing game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:34:
Ik kom ook niet meer online, maar meestal is het woensdag onderhoud van de store?
Die is wel niet online maar misschien dat het hier iets mee te maken heeft? Laten we hopen!

EDIT:Het werkt weer bij mij!

[ Voor 4% gewijzigd door aarondk1 op 18-05-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sony heeft gereageerd op de vele klachten over het welcome back pakket:
Sony maakte gisteren het beloofde 'welkom terug'-programma bekend. Mensen met een PSN-account kunnen binnenkort twee gratis games kiezen uit een lijstje voor beide PlayStation-platformen. Uiteraard is lang niet iedereen tevreden met de selectie.

Op de Playstation Blog wordt er door mensen geklaagd die bijvoorbeeld alle geselecteerde games al hebben. Nick Caplin, SCEE-baas van communicatie, zegt in een directe reactie dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen, "Unfortunately with a user base of 77m people, it is really hard to offer something for everyone."

Sony heeft geprobeerd om een aantrekkelijke selectie te maken, "We've tried really hard to put together a list of high quality BD games, rather than simply offering cheaper PSN titles. The average metacritic rating for these games is over 84 per cent, so these are high quality games."

Mensen weten zich ook geen raad met de aangeboden gratis maand PlayStation Plus. Wat moet je ermee als alle content na die maand vervalt? "Unfortunately that is the way PS Plus works, but if you look at as access to a lot of free content for a month, you should have a busy month of gaming," aldus Caplin.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nou, na al die commotie en ruim een maand psn afwezigheid probeer ik al weer 2 dagen tevergeefs in te loggen.

Maintenance Maintenance Maintenance Maintenance. Om zot van te worden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

TLM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:12:
[...]

Ik ben het wachten anders wel beu, ben al 3 dagen met Sony bezig.
Elke keer bellen, in de wacht staan. En dan te horen krijgen nog even 1 dagie geduld meneer.

Vandaag is er zowaar ook echt iets gedaan. Mijn email adres is aangepast. Tenminste de wijziging is doorgeven, op het moment is er nog niks aangepast...... *still waiting*
Is het niet een idee om dan even een nieuw account aan te maken zodat je in ieder geval online kunt gamen? :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ShadowBumble schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Nee het is moelijk om met je hotmail adres + secret question ala je eerste school voedsel schoonmoeder onderbroekenmaat via hyves of facebook te krijgen. ( Immers kan je na het beantwoorden daarvan ook direct het password veranderen zonder bevestigingsmail ).

Ik snap wel dat het absurt is maar naar mening veels te veel opgeblazen met wat er werkelijk aan de hand is en vergelijkbaar met iedere accountretrieval optie.
Daar heb je naast e-mail minimaal 2 variabelen + 1 open vraag. Wellicht inderdaad nog niet genoeg, maar al meer dan alleen 1 geboortedatum.

Imho is het, indien waar laten we dat vooropstellen, helemaal niet overtrokken, maar gewoon ondoordacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PWM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:44:
Imho is het, indien waar laten we dat vooropstellen, helemaal niet overtrokken, maar gewoon ondoordacht.
Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik of dat inderdaad de grondslag is aangezien Sony op twitter het volgende aangeeft
PlayStationEU PlayStation Blog EU
Clarification: this maintenance doesn't affect PSN on consoles, only the website you click through to from the password change email.
6 hours ago
PlayStation Blog EU
We'll let you know as soon as the landing page is back online.
6 hours ago
PlayStation Blog EU
Fortunately we have got ISPs to release outstanding emails; unfortunately, a small amount of maintenance is required to improve this process
6 hours ago
In hoeverre dat natuurlijk waar is ten tweede maar toch, het bovenstaande vind ik namelijk nog aardig geloofwaardig i.v.m. de mass complaints over de vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ShadowBumble schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:46:
[...]

Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik of dat inderdaad de grondslag is aangezien Sony op twitter het volgende aangeeft

In hoeverre dat natuurlijk waar is ten tweede maar toch, het bovenstaande vind ik namelijk nog aardig geloofwaardig i.v.m. de mass complaints over de vertragingen.
Gezien de betrouwbaarheid van de bron: http://sony.nyleveia.com/...ounts-are-still-not-safe/ het feit dat men het daar zelf geconstateerd heeft EN het feit dat men het aan Sony heeft gemeld waarna "opeens" onderhoud ontstond, lijkt het me een reeël probleem.

Het is ook geen hack, gewoon een gat wat volgens mij redelijk snel is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
PcManiaxx schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:11:
Nou, na al die commotie en ruim een maand psn afwezigheid probeer ik al weer 2 dagen tevergeefs in te loggen.

Maintenance Maintenance Maintenance Maintenance. Om zot van te worden :O
Hier het zelfde! Gefeli nog trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is al duidelijk wanneer je die games kan downloaden die je krijgt i.v.m. compensatie? Eind deze maand gok ik?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Mijn headset is kapot gegaan (wasmachine is niet zo goed :+ ) maar nu vraag ik me af wat voor headset jullie hebben. Het liefste zou ik een wireless bluetooth headset kopen die ook nog stereo ondersteund enkel ondersteund de ps3 voor zover ik dat weet geen stereo bluetooth signalen. Of weet iemand een andere manier?

Toen zat ik te denken aan een stereo usb headset maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee.
De kabel zou ongeveer 2,5 m lang moeten zijn, redden die usb headsets dat wel? Waar jullie ervaring mee hebben? Ook vraag ik me af of er verschil zit tussen 5.1 en stereo en of je het verschil hoort. Dit zou er wel eentje kunnen zijn die op het lijstje komt te staan. http://www.bol.com/nl/p/g...errer=ADVNLTWE00201200099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
walletje-w schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:33:
Mijn headset is kapot gegaan (wasmachine is niet zo goed :+ ) maar nu vraag ik me af wat voor headset jullie hebben. Het liefste zou ik een wireless bluetooth headset kopen die ook nog stereo ondersteund enkel ondersteund de ps3 voor zover ik dat weet geen stereo bluetooth signalen. Of weet iemand een andere manier?

Toen zat ik te denken aan een stereo usb headset maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee.
De kabel zou ongeveer 2,5 m lang moeten zijn, redden die usb headsets dat wel? Waar jullie ervaring mee hebben? Ook vraag ik me af of er verschil zit tussen 5.1 en stereo en of je het verschil hoort. Dit zou er wel eentje kunnen zijn die op het lijstje komt te staan. http://www.bol.com/nl/p/g...errer=ADVNLTWE00201200099
Dit heeft niks met PSN te maken :) Dus hier ga je geen antwoord op krijgen :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
DennusB schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:29:
[...]
Dit heeft niks met PSN te maken :) Dus hier ga je geen antwoord op krijgen :P
Ik zat me ook al af te vragen of dit het juiste topic was. Misschien moet ik het maar in het algemene playstation 3 ervaringen topic proberen. Voor zover ik weet is er geen topic speciaal voor headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
DennusB schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:29:
[...]

Zoek even op TurtleBeach, kost wat, maar dan kan je ook een aantal jaren mee verder.

[ Voor 57% gewijzigd door The Great HooD op 19-05-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Xbox heeft toch een veel betere compensatie voor fouten. Ze zullen wel geleerd hebben van het fiasco met de disc beschadigende dvd drives.

http://www.nu.nl/games/25...-360-soms-onleesbaar.html

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tilburgs82 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:32:
Xbox heeft toch een veel betere compensatie voor fouten. Ze zullen wel geleerd hebben van het fiasco met de disc beschadigende dvd drives.

http://www.nu.nl/games/25...-360-soms-onleesbaar.html
je vergelijkt een netwerk dat 1 maand niet werkend is tegen een console waar je nieuwe games nooit op zal kunnen spelen omdat de discs het niet doen. dat zijn toch wel problemen van een andere orde en vragen dus ook naar een oplossing van een andere orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Sjonge jonge, ben al 4 dagen bezig met Sony voor mijn password reset.
Hebben ze eindelijk mijn hotmail omgezet naar een gmail account.
Zowaar mijn password kunnen resetten, is die verrekte site nog steeds plat die je nodig heb..... |:( |:(

Het mooiste is ook nog dat je binnen 3 uur moet reageren op die mail...... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door TLM op 19-05-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
walletje-w schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:33:

Ik weet vrij zeker dat de playstation geen geluid via USB ondersteund, dus dit zou ik nog even goed uitzoeken voor je een USB headset koopt. (een USB speakerset werkte in ieder geval niet toen ik dit probeerde voor een tijdelijke setup met stuurtje en beamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

TLM schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:14:
Sjonge jonge, ben al 4 dagen bezig met Sony voor mijn password reset.
Hebben ze eindelijk mijn hotmail omgezet naar een gmail account.
Zowaar mijn password kunnen resetten, is die verrekte site nog steeds plat die je nodig heb..... |:( |:(

Het mooiste is ook nog dat je binnen 3 uur moet reageren op die mail...... 8)7
Heb je dan de PS3 waarmee je het account hebt aangemaakt niet meer? Ik heb de wachtwoorden van mijn accounts gewoon gewijzigd op de PS3 zelf. Was binnen 10 seconde gedaan en geen gezeur met mails die niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Heb je dan de PS3 waarmee je het account hebt aangemaakt niet meer? Ik heb de wachtwoorden van mijn accounts gewoon gewijzigd op de PS3 zelf. Was binnen 10 seconde gedaan en geen gezeur met mails die niet aankomen.
Inderdaad via de PS3 je wachtwoord wijzigen is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

De allereerste keer dat ik wou inloggen was psn nog niet online in de benelux.
Daarom kon ik mijn password niet wijzigen, kreeg fout melding.
En toen psn online kwam in de benelux kon ik me huidige password niet meer gebruiken.
Hij is de gereset maar nooit een mail ervan gehad.

Vreemd maar helaas, en daarom moest ik dus die reset per mail krijgen.
Maar had nog meer pech dat ik dus een hotmail acount had.

Naja nu eindelijk kon ik hem resetten en zowaar meteen binnen een minuut de mail ontvangen.
Maar nu is dus nog steeds die site plat, en die mail moet je binnen 3 uur opreageren.

Dus ben benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen, dan zal ik wel weer nog meer pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLM schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:37:
De allereerste keer dat ik wou inloggen was psn nog niet online in de benelux.
Daarom kon ik mijn password niet wijzigen, kreeg fout melding.
En toen psn online kwam in de benelux kon ik me huidige password niet meer gebruiken.
Hij is de gereset maar nooit een mail ervan gehad.

Vreemd maar helaas, en daarom moest ik dus die reset per mail krijgen.
Maar had nog meer pech dat ik dus een hotmail acount had.

Naja nu eindelijk kon ik hem resetten en zowaar meteen binnen een minuut de mail ontvangen.
Maar nu is dus nog steeds die site plat, en die mail moet je binnen 3 uur opreageren.

Dus ben benieuwd hoe dit nou weer gaat lopen, dan zal ik wel weer nog meer pech hebben.
Inderdaad niet slim gedaan van Playstation om een tijdslimiet in te stellen op de mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Ja de vraag is dus, wat moet ik doen na die 3 uur.......

Moet ik dus eerst gaan wachten tot die site online is.
En dan maar weer resetten en hopen dat ik weer een mail krijg.....

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al sinds zondag weer online..moet wel zeggen dat ie fokking vaak vastloopt.
Verder heb ik iets bizars meegemaakt...ik werd eruit gekicked omdat ik ergens anders zou zijn aangemeld...heel vreemd aangezien ik net me paswoord heb veranderd..

Verder vroeg ik me af hoe aan die gratis spellen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:55:

[..]

Verder vroeg ik me af hoe aan die gratis spellen te komen?
Lees je dit topic wel? Je zult geduld moeten hebben tot de Store weer on-line is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Net ff een tweet gestuurd naar PlaystationNL, als de site het weer doet moet ik nogmaals mijn wachtwoord resetten..... Ik kan niet wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdeurloo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12-2023
Dj-sannieboy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Ik krijg allen de optie om naar mijn mail te sturen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10-2024
Hoe heb je dat gedaan?
Vreemd, ik kreeg bij het inloggen eerst een fout en nadien de vraag om mijn wachtwoord te wijzigen. Twee maal het nieuwe wachtwoord invoeren en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
jongf7 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Ik weet vrij zeker dat de playstation geen geluid via USB ondersteund, dus dit zou ik nog even goed uitzoeken voor je een USB headset koopt. (een USB speakerset werkte in ieder geval niet toen ik dit probeerde voor een tijdelijke setup met stuurtje en beamer).
Ik heb een USB headset gekocht en hij werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
walletje-w schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:59:
[...]

De microfoon werkt perfect iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig maakte bijna nooit gebruik van het psn netwerk heel enkelt dat ik een keer een spel kocht. Het pakt nu voor mij nu ideaal uit ivm de compensatie van Sony.

Alleen de harde kern wordt nu te weinig compenseert als ik deze reacties hier allemaal zie ben ik benieuwd hoeveel gamers straks daadwerkelijk naar de nieuwe console van Sony zullen overstappen of toch bewust door de problemen voor een concurrent kiezen.

Uit principe zou ik zelf voor een concurrent kiezen. Bedoel economisch zullen grotendeels alle kosten worden teruggehaald op de consument. Die gratis plus maand. Ik meende dat het content alleen beschikbaar is zolang het abbonnement loopt. Ik zie gratis meer als een vuil lokkertje en dat er misschien een grote groep is die dit gratis omzet naar volledig.

Identiteitsfraude is sterk overgewaardeerd. Dat kan je op internet op zoveel makkelijkere manieren tegenwoordig denk aan sociale community sites. Only in Amerika laat ik het zo maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Rdeurloo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
Toen ik wilde aanmelden op PSN, moest ik mijn wachtwoord wijzigen. Kreeg niet eens de mogelijkheid om per mail te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
walletje-w schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:59:
[...]

Toch even iets recht zetten. Het werkt prima om de stemmen te horen van andere mensen via de headset en het geluid verzenden wat je zelf maakt gaat ook prima maar als je de geluiden uit de game, of een liedje ofzo wilt horen dan gaat dat niet. Dus helaas dit is geen perfecte oplossing. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

De site voor je wachtwoord te veranderen doet het weer!
Het is mij zowaar gelukt, eindelijk online na een hoop ellende en moeite!

Its good to be back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de psstore nu weer online?

Het duurt wel erg lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Las op FOK! Games een bericht dat het op 24 mei weer geopend zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Rdeurloo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Hoe heb je dat gedaan?
volgens mij druk jij op wachtwoord vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

walletje-w schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:16:
[...]

Toch even iets recht zetten. Het werkt prima om de stemmen te horen van andere mensen via de headset en het geluid verzenden wat je zelf maakt gaat ook prima maar als je de geluiden uit de game, of een liedje ofzo wilt horen dan gaat dat niet. Dus helaas dit is geen perfecte oplossing. :<
Kun je dat niet instellen bij, instellingen, randapparatuur, audio apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 07:59:
Wanneer komt de psstore nu weer online?

Het duurt wel erg lang zo.
Het komt online when its done net zoals Duke Nukem het zou zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:37:
[...]

Het komt online when its done net zoals Duke Nukem het zou zeggen ;)
over 13 jaar dus? :P
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic heeft een recordaantal posts waarin vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn. Ook informatie wordt dubbel of driedubbel gepost.

Voordat je iets post, kijk eerst even of het al bekend is.~~~[/html]