De Devschuur Coffee Corner Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 201 Laatste
Acties:
  • 852.076 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

Efficienter kan wel, bij een iteratieve compilatie. Maar vaak passen wij op driver-niveau dingen aan. Waardoor zowel up- als downstream de dependancies moeten worden gebouwd.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:02:
Zijn de verschillen met een SSD dan zo groot? Ik kan me niet echt situaties voorstellen waarbij een ssd op een dev-topje handig zou zijn. Sneller booten?
Sneller booten sowieso! Mijn Dell Studio 15 hier is binnen 'n minuutje opnieuw opgestart met 'n Intel 320 SSD _/-\o_. Daarnaast starten applicaties sneller vanaf de SSD, dus eerder je devenvironment voor je neus (niet dat die paar seconden wat uitmaken als je daarna uren gaat zitten coderen ;)).

[ Voor 18% gewijzigd door jacobras op 02-08-2011 00:33 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:02:
Zijn de verschillen met een SSD dan zo groot? Ik kan me niet echt situaties voorstellen waarbij een ssd op een dev-topje handig zou zijn. Sneller booten?
Wat wij hebben gemerkt is dat het júíst op een dev-topje een duidelijk-merkbare verbetering is. Alle handelingen waarop je normaal gesproken moet wachten zijn bij ons bij uitstek schijfgeoriënteerd en dus merkbaar sneller klaar bij het gebruik van een SSD. Zo kun je dus flink wat loze tijd reduceren.

Dat zijn dingen zoals compileren van de code, maken van een build, starten applicatie of unittests draaien, database fillen (met code of met dumps), opstarten VS/Eclipse. Die doen allemaal veel schrijf- en leesbewerkingen en doe je (m.u.v. de laatste mag ik hopen ;)) best wel vaak op een dag.

Van wat ik gelezen heb maakt wel of niet full disk encryption (wat de meesten bij ons ook gebruiken) niets tot nauwelijks iets uit voor de performancewinst die je kan behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
C#:
1
2
3
FileStream fs = new FileStream(filename, FileMode.Open);
//ipv
FileStream fs = new FileStream(filename, FileMode.Open,FileAccess.Read);

En maar zoeken waarom ik die access denied melding kreeg, terwijl de gebruiker wel leesrechten had op die map/file...grrr :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Onze Krups XP7240 was vastgelopen. De bonenmaler deed het niet meer :'(
Samen met een collega het apparaat uit elkaar gehaald, met perslucht alles schoon gespoten en weer in elkaar gezet.
Aan het einde hadden we geen onderdelen meer nodig en hij zet weer heerlijke bakkies :D

Soms is het wel fijn om op een technische afdeling te werken. Op een kantoorafdeling, was het apparaat al lang uit het raam gegooid ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 02-08-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er zeker veelbelovend uit, maar ik vraag me af of de huidige computers het wel kunnen trekken (consoles daargelaten) wanneer er ook nog AI in verwerkt moet worden. Daarnaast missen er nog een paar dingen als animaties en schaduwen.

Maar ik ben onder de indruk en hoop dat we deze techniek binnenkort (lees: binnen 3 jaar) mogen beleven achter onze eigen PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:17:
[...]

Dat ziet er zeker veelbelovend uit, maar ik vraag me af of de huidige computers het wel kunnen trekken (consoles daargelaten) wanneer er ook nog AI in verwerkt moet worden. Daarnaast missen er nog een paar dingen als animaties en schaduwen.

Maar ik ben onder de indruk en hoop dat we deze techniek binnenkort (lees: binnen 3 jaar) mogen beleven achter onze eigen PC's.
Schaduwen zaten er al in, maar nog geen meerdere.. Die komen in de volgende demo.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Alles! Vooral het feit dat het niet zo in het oog springt dat ik het niet over het hoofd kon zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hey, al bijna 4 uur geen posts meer in deze topic.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
grrrr wat is eclipse toch een k*t ide, sloom traag en onhandig. toch maar eens op zoek naar een vs2010 plugin voor de java meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Even kijken of onze GUI echt zo localizeerbaar is als dat we denken...
Voor:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/a48kz4_th.jpg
Na:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2m7agbk_th.jpg

Missie geslaagd (voor nu). :)

Edit: Oeps... bij het uitproberen de '4' toets gesloopt.. :X

[ Voor 9% gewijzigd door VyperX op 02-08-2011 15:39 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12

jacobras

Developer

@VyperX: in wat voor software gebruiken jullie dat toetsenbord?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
We gaan het gebruiken voor een touch-screen interface in een industriele omgeving. Heavy-duty schermen, die gebruikt worden om machines aan te sturen.

De aansturings-software voor de machines bestaat al langer, maar was altijd lastig om in stellen. (Terminal interface.) Onze interface moet het een stuk makkelijker (en moderner) maken. Dat geeft "onze" machines een groot pluspunt boven de concurrentie. :)

De interface zelf is gemaakt in Qt/C++.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

eBoR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:37:
grrrr wat is eclipse toch een k*t ide, sloom traag en onhandig. toch maar eens op zoek naar een vs2010 plugin voor de java meuk
Hmm, als ik werkte op een trage Eclipse, dan kwam dat met name door de Maven plugin die geïnstalleerd was, dat is echt een draak voor je systeem. Na een de-install van deze plugin werkte alles weer gewoon zoals gewoonlijk lekker snel.

Dat het onhandig is, is nogal persoonlijk, ik vind het een fijn en snel IDE _/-\o_

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21

Hoogie2004

Whohooooo

RomeoJ schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:00:
[...]
Dat het onhandig is, is nogal persoonlijk, ik vind het een fijn en snel IDE _/-\o_
Ik vind Eclipse ook niet handig werken en heb er nooit aan kunnen wennen, en snel heb ik hem nooit kunnen noemen (maar dat geld ook voor Visual Studio op veel systemen). Het is net als met koffie, iedereen zijn eigen voorkeur voor smaak, melk, suiker etc. (en bij de IDE is dat dus IDE, plugins, etc)

I'll take Visual Studio over Eclipse anyday *O*

Kan er ook aan liggen dat in de tijd dat ik Eclipse gebruikte (op school) de workspace om de haverklap corrupt raakte (gem. 1 keer per week ofzo), zowel met als zonder source control. Niet echt handig als je elke keer nieuwe workspace moet aanmaken enzo :'(

* Hoogie2004 vindt het maar rustig hier, heeft iedereen vakantie of zo (moet nog 1,5 week)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-08-2011 07:30 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Helaas is er geen betere IDE voor C op Linux dan Eclipse. Feel my pain :+

* Matis heeft pas eind september vakantie. Weekje Vilnius met mijn dinnetje *O*

[ Voor 38% gewijzigd door Matis op 03-08-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Matis schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 07:32:
Helaas is er geen betere IDE voor C op Linux dan Eclipse. Feel my pain :+

* Matis heeft pas eind september vakantie. Weekje Vilnius met mijn dinnetje *O*
Microsoft deelt je pijn:
YouTube: ‪Microsoft's new "WSYP" Program‬‏ - YouTube

* Hoogie2004 gaat paar dagen naar Antwerpen met de vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben zeer tevreden over NetBeans maar het enige dat me irriteert is het "Scanning for projects...". Als ik em vers opstart gaat ie eerst alle projecten compleet scannen en dan is ie echt superlang bezig waardoor m'n systeem vaak onhandelbaar is. Meestal ga ik een boek lezen in de tussentijd (wel vakliteratuur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Een paar dagen terug heb ik IntelliJ IDEA eens geïnstalleerd omdat ik wat met Java wilde doen. Voordat ik up and running was, was het een uur verder. En vergeleken met Visual Studio vind ik het maar tegenvallen. VS2010 ziet er beter uit en voelt sneller aan, naar mijn mening.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:47:
Ik ben zeer tevreden over NetBeans maar het enige dat me irriteert is het "Scanning for projects...". Als ik em vers opstart gaat ie eerst alle projecten compleet scannen en dan is ie echt superlang bezig waardoor m'n systeem vaak onhandelbaar is. Meestal ga ik een boek lezen in de tussentijd (wel vakliteratuur ;) )
haha hoe groot is dat project dan :P

Netbeans is mijn standaard IDE. Het kan even duren (als in, tot in 10tallen seconden), maar zo lang dat je even kan gaan lezen heb ik nog niet meegemaakt :P

Sublime Text 2 al geprobeerd hier door mensen hier?
___
Wil ik een bug in Apple's website vermelden, stuur ik een mega lange e-mail met screenshots en hoe de bug te reproduceren.

Sturen ze terug:
Please file this bug or enhancement request using Apple Bug Reporter.

To ensure that the appropriate data is collected, it is required that all bug reports and enhancement requests be submitted via the Apple Bug Reporter. Using this tool for bug and enhancement submissions will allow you to track your issues online.
Dan niet hoor, luie donders 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 09:04 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:47:
Gewoon geen projecten aanmaken, toch? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:11:
[...]

Gewoon geen projecten aanmaken, toch? :*
Wat een onzin. :o Je kunt ze veel beter wel aanmaken en voor het afsluiten weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Devilly schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:15:
[...]

Wat een onzin. :o Je kunt ze veel beter wel aanmaken en voor het afsluiten weer verwijderen.
Gewoon nooit afsluiten dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Echte pro's laten hun iMac met alle software gewoon altijd aan, 2 weken vakantie of geen 2 weken vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Dat zeg ik ;)

Overigens gaat het in het geval van pro's uiteraard over PC's, niet iMacs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 21:38
Projecten sluiten in Netbeans scheelt een bak, ik heb meestal 3/4 projecten open tegelijkertijd.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Je projecten indelen in project groups; kan je makkelijk wisselen van projecten zonder dat al je projecten iedere keer gescand worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
* D-Raven heeft een ebook reader besteld

De kindle, misschien ben ik stomweg in de marketing speak getuind :P maar hij leek me een van de betere readers voor een betaalbare prijs. Tegenwoordig heb ik bijna al mn tech gerelateerde boeken als pdf dus een ebook reader leek een logische keus.
Ben benieuwd of het nu echt fijner leest dan op een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Hihi.

Gisteren de tweede ronde van de performance contest bij ons op het werk. Ik geloof dat ik daar de inspiratie voor gegeven heb een paar weken terug, door een mail rond te sturen over een presentatie over NodeJS die ik binnenkort wil geven aldaar.

Dat leidde tot een lange e-mail conversatie, waarvan het onderwerp veranderde naar 'What is cool about non-blocking IO servers?'. Mijn collega organiseerde vervolgens een performance contest: Bouw een (eenvoudige) REST-api met een get- en set functie die een JSON object opslaat of teruggeeft (en wat randvoorwaarden: 404 bij een GET op een niet-bestaand ID, 409 bij een conflict, dat soort dingen).

Daar kwamen uiteindelijk veel verschillende oplossingen uit. De daadwerkelijke performance hebben we nog niet kunnen meten - het is best wel lastig om een goeie benchmarkomgeving op te zetten (dat, en de testcase (gemaakt in JMeter) is natuurlijk verre van realistisch), maar er zijn al wel wat voorlopige cijfers. Een greep uit de oplossingen:

Reference implementation (Java + HashMap - volgens mij was dit iets van ~ 1000 requests / seconde - niet heftig, en gebruikt ook niet de juiste data.

Python / Tornado / MongoDB (performance niet bekend)

Scala + Akka + Spray, performance (op developer machine) was rond 2000 / 2500. Oplossing klonk behoorlijk complex.

LAMP, volgens mij zonder dat er echt veel performance-optimalisaties waren. Met 100% CPU gebruik haalde deze oplossing maar een paar honderd requests per seconde. Bottleneck was waarschijnlijk de PHP interpretatie.

JEE / Spring / Spring REST / JPA / MySQL, de 'standaard' te wauwse spring-is-geen-j2ee-maar-wel-enterprise-oplossing. Veel XML geneuzel en configuratie. Performance onbekend.

Neo4J/Guice/Jersey/Lucene (of solr, kan de twee niet uit elkaar houden. Neo4J is een graph DB, niet echt bedoeld voor 'platte' data zoals in deze testcase, en alle inserts moeten door Lucene / Solr geindexeerd worden. Performance onbekend.

En dan nu de interresantere oplossingen, :+.

NodeJS + Redis (geen link, staat in de interne wiki). Hier zijn twee implementaties van gemaakt: de 'standaard' waar alleen van NodeJS zijn eigen libs gebruik gemaakt wordt, en een 'mooie' bovenop het Express framework. Deze had ik niet gemaakt, overigens. Performance: ~4500 requests / seconde op de developer machine, ~6000 requests / seconde op de benchmachine (voor zover die aan de praat gekregen was). Wat vooral relevant is: Weinig en relatief eenvoudige code.

Mijn eigen oplossing, NodeJS + Express + MongoDB + Mongoose (ORM), was meer om performance versus developmenttijd aan te geven. Met een roestige kennis en nog veel uitzoekwerk heb ik deze oplossing in een uurtje in elkaar geprutst. Performance (nog) onbekend.

En (mijns insziens) de meest 'out of the box' oplossing: nginx + LUA + Kyoto Tycoon. nginx is de snelste webserver, Kyoto Tycoon is de snelste single-machine key-value store, en LUA is een scripttaaltje waar nginx een interpreter (of compiler?) voor heeft. ~50 regels aan nginx configuratie code, 6 regels lua, en gaan met die banaan. Ik meen me te herinneren dat de performance op de developermachine ~2000 requests / seconde was, maar volgens mij was twee weken terug de performance nog twee keer zo snel als de NodeJS / Redis oplossing.

Beetje een halfbakken post dit, aangezien er geen harde cijfers zijn. Mijn collega (die de performance contest opgezet heeft) wil toch de cijfers proberen te achterhalen en daarop een whitepaper baseren, waarin de eindconclusie zou moeten zijn dat de klassieke aanpakken (Java / JEE / Spring + DB (gaap) of LAMP (gaap)) gewoon niet meer werken in deze tijd - NoSQL enzo is de shit. En ons bedrijf is natuurlijk de partij daarvoor, :p.

Ik verwacht dat de NodeJS oplossing(en) winnen als het gaat om developmenttijd versus performance. Misschien dat de nginx / lua / kyoto tycoon wint op pure performance (en originaliteit natuurlijk), maar wie weet. We zullen het zien.

(Overigens, de NodeJS oplossing schaalt lineair: de responstijd gaat langzaamaan omhoog als het aantal concurrent connections stijgt, en hij kapt er pas mee als het systeem geen open file descriptors meer heeft (dwz dat hij tegen OS / systeemlimieten aanloopt, itt bijvoorbeeld threads).

hrm, had hier misschien een blogpoast over moeten maken. Dat zal ik wel doen als we de harde cijfers (en het whitepaper) hebben.
D-Raven schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:49:

De kindle, misschien ben ik stomweg in de marketing speak getuind :P maar hij leek me een van de betere readers voor een betaalbare prijs. Tegenwoordig heb ik bijna al mn tech gerelateerde boeken als pdf dus een ebook reader leek een logische keus.
De Kindle is een goeie keuze, zeer veel waarde voor je geld. Enige nadeel is eigenlijk dat er geen PDF reflow op zit, maar anders dan dat kan ik weinig bedenken.

[ Voor 6% gewijzigd door YopY op 03-08-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
$ rm -rf xxx/
rm: xxx/: Directory not empty
FUCKING PIECE OF SHIT I FUCKING KNOW THE DIRECTORY IS NOT EMPTY THATS WHY I FUCKING USED -rf

#booswordenomkleinevaagheden

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:49:

Ik heb er gisteren en vandaag ook even aan gedacht om een tablet / e-reader te kopen. Heb nog niet gekeken naar eventuele mogelijkheden maar ik zie het nut er zeker wel van in. Niet zozeer voor gewone boeken, maar zoals je al zei: vaak voor tech-gerelateerde boeken die ik enkel in pdf-formaat heb.

Voor de liefhebbers: Een collectie boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:39:
[...]

Ik heb er gisteren en vandaag ook even aan gedacht om een tablet / e-reader te kopen. Heb nog niet gekeken naar eventuele mogelijkheden maar ik zie het nut er zeker wel van in. Niet zozeer voor gewone boeken, maar zoals je al zei: vaak voor tech-gerelateerde boeken die ik enkel in pdf-formaat heb.

Voor de liefhebbers: Een collectie boeken
Access forbidden

Overigens niet alleen voor tech gerelateerde boeken. Ik ga volgende maand op vakantie, normaal verslind ik dan boeken bij t leven, dus om nou tig boeken mee te nemen als het ook 1 klein apparaatje kan zijn, keuze snel gemaakt. Helemaal omdat ik met het vliegtuig ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
D-Raven schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

Access forbidden

Overigens niet alleen voor tech gerelateerde boeken. Ik ga volgende maand op vakantie, normaal verslind ik dan boeken bij t leven, dus om nou tig boeken mee te nemen als het ook 1 klein apparaatje kan zijn, keuze snel gemaakt. Helemaal omdat ik met het vliegtuig ga.
Hier doet hij het gewoon hoor :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien zou je geen access forbidden mogen krijgen. Ik had eerst een verkeerde link gepost, maar die heb ik daarna direct aangepast. Bij mij doet hij het wel. (http://www.sciencebooksonline.info/computer-science.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gamebuster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:26:
$ rm -rf xxx/
rm: xxx/: Directory not empty
FUCKING PIECE OF SHIT I FUCKING KNOW THE DIRECTORY IS NOT EMPTY THATS WHY I FUCKING USED -rf

#booswordenomkleinevaagheden
Ben je je porn aan het weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hmm, waarom is IE9 (zo ver ik weet) de enige browser die bij:
code:
1
<h3>Lorem <b>ipsum</b></h3>

De <b> extra vet maakt? :( Opzich wel logisch, maar onhandig dat géén van de andere browsers het doet...
Voorbeeldje: http://jsfiddle.net/okke/Adfw6/
.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
PolarBear schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:09:
[...]
Ben je je porn aan het weggooien?
Ja, ben het fappen zat. Ik ga over op seksclubs, prostitutie en verkrachting.

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:47
* Andurin is Android aan het pesten op verschillende apparaten.

1000 regeltjes "data" aanmaken en die vervolgens in een database of in een bestand weg schrijven. Best leuk om die performance tijd te meten... Terwijl het op mijn Wildfire ongeveer 5 minuten per test duurt kan ik mooi op het test tablet Angry Birds spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gamebuster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:18:
Echte pro's laten hun iMac met alle software gewoon altijd aan, 2 weken vakantie of geen 2 weken vakantie.
Mijn PC op het werk heeft momenteel een uptime van 6 maanden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

En maar update meldingen wegklikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Dan kun je wel een dag uit trekken voor we updates bij je volgende reboot :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
$ uptime
11:45 up 7 days, 2:10, 3 users, load averages: 0.31 0.25 0.22

updates gehad

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoogie2004 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:44:
[...]

En maar update meldingen wegklikken :+
Pc ingesteld dat ie ze alleen downloadt, niet installeert.
Gamebuster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:46:
$ uptime
11:45 up 7 days, 2:10, 3 users, load averages: 0.31 0.25 0.22

updates gehad
En zie daar, het overtuigende bewijs dat PC > Mac :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:48:
[...]

Pc ingesteld dat ie ze alleen downloadt, niet installeert.

[...]

I.p.v. de voorjaarsschoonmaak doe jij aan de voorjaarsupdateronde? Elke januari een weekendje updates draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Och, ik reboot mijn Ubuntu-machine alleen als er kernel updates geïnstalleerd zijn en ik er zin in heb. Meestal is dat zo 1 keer per maand.

Mijn Windows VM herstart ik wel meerdere keren per week. Windows kan er niet zo goed tegen, 24/7 aanstaan.
 11:47:12 up 14 days, 23:21, 14 users,  load average: 1.96, 1.97, 1.98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
toby@ubuntu-server:~$ uptime
11:57:58 up 58 days, 20:56, 2 users, load average: 0.00, 0.00, 0.01

Server heeft het druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matis schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:50:
Mijn Windows VM herstart ik wel meerdere keren per week. Windows kan er niet zo goed tegen, 24/7 aanstaan.
En dat is dus gewoon onzin, zoals ik al liet zien. Het zal wel aan je geïnstalleerde software liggen oid. Ik draai nu Windows 7, maar met mijn Windows XP x64 installatie was het niet veel anders.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
Mijn desktop word hier elke dinsdag nacht automatisch gereboot, wss voor de installatie van patches. Helaas is de dag erop dan een crime om ingelogged te raken. 1e keer inloggen wil ie de settings niet goed laden, en blijft ie hangen. Na een reset duikt ie bij het booten Altiris in, waar ie blijft hangen, en pas als je 'm daar uitschopt wil ie Windows eens goed gaan laden.

Gelukkig word het hele netwerk inclusief desktops in de komende maanden geupgrade. Windows XP-> Windows 7, Windows Server 2003 -> Windows Server 2008 R2. Helaas blijven ze de beroerde constructie Desktop -> Citrix -> Terminal Server -> Dev.omgeving aanhouden. Maar goed, kunt niet alles hebben.
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:56:
[...]

En dat is dus gewoon onzin, zoals ik al liet zien. Het zal wel aan je geïnstalleerde software liggen oid. Ik draai nu Windows 7, maar met mijn Windows XP x64 installatie was het niet veel anders.
Eensch, Windows kan al tijden prima langere uptimes aan. Mijn laptop en desktop gaan nooit 'uit', maar altijd op Sleep/Hibernate. Geloof dat die beiden uptimes van ettelijke maanden hebben, en zijn nog net zo snel als daarvoor :)

[ Voor 29% gewijzigd door BM op 03-08-2011 11:58 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je zet je pc gewoon uit als je naar huis gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[richard@annihilation ~]$ uptime
 11:53:57 up 200 days, 16:52,  3 users,  load average: 0.03, 0.06, 0.06

Ach, simpel bakje maar :)

Overigens gaan hier op kantoor alle "normale" PC's elke dag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Mijn laptop van het werk gaat elke dag uit als ik 'm mee naar huis neem. Ik heb full-disk encryption die niet de key weggooit bij suspend to ram. Als ik dan van huis naar werk (en v.v.) beweeg wil ik zeker zijn dat de data niet bereikbaar is mocht de laptop gejat worden. Dus dat betekent dat hij volledig uit moet. Tja, helaas.

(iemand die weet hoe je ubuntu bij een wake-up uit S3 laat vragen naar het dmcrypt-wachtwoord is een held)

[ Voor 14% gewijzigd door sub0kelvin op 03-08-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:57:
Of je zet je pc gewoon uit als je naar huis gaat ;)
Da's niet zo handig als je elke nacht geautomatiseerde code en content builds wil doen voor alle platforms :)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:11
Hoogie2004 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 07:36:
* Hoogie2004 gaat paar dagen naar Antwerpen met de vriendin :)
Momenteel is het hier in Antwerpen weer lekker aan het regenen :( . Ach, is wel positief, dan kunnen we mooi achter de computer zitten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:17:
[...]

Da's niet zo handig als je elke nacht geautomatiseerde code en content builds wil doen voor alle platforms :)
Daar heb je dan toch een buildserver voor?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Woy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:34:
[...]

Nee want dan moet je alsnog al de code & art daar vandaan trekken en dat duurt ook lang :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:34:
[...]

De buildserver doet geen builds van *mijn* versie van de code en content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:30
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:38:
[...]

De buildserver doet geen builds van *mijn* versie van de code en content.
Is het dan niet mogelijk om 'kleine' checkins te doen, zodat de buildserver ook de meest recente code heeft. Lijkt me de meest wenselijke situatie, mits dat mogelijk is natuurlijk.
Neem aan dat jullie er wel goed over nagedacht hebben, klinkt alleen zo vreemd.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Klinkt mij heel logisch. Je wil anderen niet onnodig opzadelen met jouw ongeteste code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Jan_V schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:21:
[...]

Is het dan niet mogelijk om 'kleine' checkins te doen, zodat de buildserver ook de meest recente code heeft. Lijkt me de meest wenselijke situatie, mits dat mogelijk is natuurlijk.
Neem aan dat jullie er wel goed over nagedacht hebben, klinkt alleen zo vreemd.
En 300 man met brakke code opzadelen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:56:
En dat is dus gewoon onzin, zoals ik al liet zien.
Dat is geen onzin, want ik constateer het. Zie ook [Win7] Taskbar blijft "hangen".
Het zal wel aan je geïnstalleerde software liggen oid. Ik draai nu Windows 7, maar met mijn Windows XP x64 installatie was het niet veel anders.
Daar kan ik niet over oordelen, maar ik draai hem als VM en niet native.

[ Voor 23% gewijzigd door Matis op 03-08-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
PrisonerOfPain schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Als je in een eigen branch werkt, of met iets als shelving, dan heb je dat probleem natuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het makkelijker werkt als je gewoon je code lokaal laat staan totdat het af is. Je zult alleen voor goede backup van je working copy moeten zorgen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Fijn, Google Docs Calc (of hoe 'ie ook heet) heeft iets aangepast.

Ik heb een sheet met inkomsten en uitgaven, en gebruik =MID(TEXT( <datumcel> ; "yyE" ); 3; 16) om de dag in twee letters weer te geven:
25-7-2011 ma
26-7-2011 di
26-7-2011 di
27-7-2011 wo
28-7-2011 do
29-7-2011 vr
30-7-2011 za
30-7-2011 za
31-7-2011 zo
So far, so good. Vervolgens heb ik die formule doorgetrokken over de hele kolom. Ook prima. De tekst naast cellen zonder datum bleven leeg.

Sinds vandaag of gisteren echter, ziet 'ie een lege cel die als datum wordt benaderd blijkbaar toch als datum (misschien iets met een 0 in plaats van NULL, weet ik het), en nu staat naast iedere lege datumcel 'za'. ;(

Ja ik snap ook wel dat dat met een =IF(!EMPTY op is te lossen, maar goed. :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 03-08-2011 14:25 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Mensen die !important gebruiken in CSS |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Gamebuster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:42:
Mijn custom CSS hier op GoT hangt met !important aan elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:48:
Hoe kan je een Personal Computer nou vergelijken met (en beter vinden dan) Mac; een besturingssysteem dat deel kan uitmaken van een PC? :+
Matis schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Mijn custom CSS hier op GoT hangt met !important aan elkaar :D
Als je je custom CSS file als laatste laat ingelezen worden heb je nergens !important nodig, tenzij !important al gebruikt is.

Neemt natuurlijk niet weg dat het wel makkelijker is om gewoon !important overal achter te rammen :P

[ Voor 43% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
YopY schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:01:
Hihi.

Gisteren de tweede ronde van de performance contest bij ons op het werk. Ik geloof dat ik daar de inspiratie voor gegeven heb een paar weken terug, door een mail rond te sturen over een presentatie over NodeJS die ik binnenkort wil geven aldaar.

Dat leidde tot een lange e-mail conversatie, waarvan het onderwerp veranderde naar 'What is cool about non-blocking IO servers?'. Mijn collega organiseerde vervolgens een performance contest: Bouw een (eenvoudige) REST-api met een get- en set functie die een JSON object opslaat of teruggeeft (en wat randvoorwaarden: 404 bij een GET op een niet-bestaand ID, 409 bij een conflict, dat soort dingen).

Daar kwamen uiteindelijk veel verschillende oplossingen uit. De daadwerkelijke performance hebben we nog niet kunnen meten - het is best wel lastig om een goeie benchmarkomgeving op te zetten (dat, en de testcase (gemaakt in JMeter) is natuurlijk verre van realistisch), maar er zijn al wel wat voorlopige cijfers. Een greep uit de oplossingen:

*knip*
_/-\o_ Ben razend benieuwd naar de benchmarks. Ik verschiet in elk geval van de kracht van de 'nieuwe' oplossingen. Het is natuurlijk wel zo dat je test met een héél eenvoudige case, waarvoor een volledige Spring/JPA/Hibernate stack zwaar overkill is, maar dat maakt de resultaten natuurlijk niet minder interessant. Je moet natuurlijk ook rekening gaan houden met hoe die resultaten variëren naarmate je extra complexiteit toevoegt aan je systeem, en in hoeverre alles nog beheersbaar/onderhoudbaar blijft...
PrisonerOfPain schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:32:
[...]

Implying dat een buildserver enkel code kan builden die ingecheckt is in de main branch van je VCS. Wat weerhoudt je van een systeem te gebruiken waarbij je vanuit je IDE code rechtstreeks naar een buildfarm stuurt en je een notification stuurt als het resultaat klaar is?

[ Voor 11% gewijzigd door dingstje op 03-08-2011 15:24 ]

If you can't beat them, try harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gamebuster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:42:
Ik vind !important niet per definitie slecht, maar over het algemeen moet je het niet gebruiken nee.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
dingstje schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:20:
Implying dat een buildserver enkel code kan builden die ingecheckt is in de main branch van je VCS. Wat weerhoudt je van een systeem te gebruiken waarbij je vanuit je IDE code rechtstreeks naar een buildfarm stuurt en je een notification stuurt als het resultaat klaar is?
Niks, maar zelfs bij een distributed build duurt het enkele minuten voor de code klaar en gebakken is. De art duurt over het algemeen nog langer. Kortom, leuk als het distributed kan maar als er honderden gigabytes aan data geprocessed moeten worden zit je nog altijd te wachtten. Kun je het beter 's avonds doen :) Daarnaast zit je, als het eenmaal gebakken is te kijken naar executables van tussen de 30 en 80MB en data files van ~3-5GB dus eer dat dat allemaal weer op je bak staat ben je al weer verder van huis.

[ Voor 12% gewijzigd door PrisonerOfPain op 03-08-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 20:47
He? Waarom laat je het dan niet 's avonds door de buildserver doen, terwijl jij je pc uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
alwinuzz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:49:
He? Waarom laat je het dan niet 's avonds door de buildserver doen, terwijl jij je pc uit kan zetten?
Omdat }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matis schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:38:
[...]
Dat is geen onzin, want ik constateer het. Zie ook [Win7] Taskbar blijft "hangen".
Nee, jij constateert een issue, en je trekt de conclusie "Windows kan niet 24/7" terwijl het niet per se aan Windows zelf hoeft te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
Ow wacht het gaat wel om gigabytes... :) 's ochtends even laatste build binnenhalen en koffie halen? :)

Ok nieuw idee: als je klaar bent voor de dag: build starten en als build klaar is, een trigger dat de pc uitgaat.

[ Voor 35% gewijzigd door alwinuzz op 03-08-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
alwinuzz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:51:
Ow wacht het gaat wel om gigabytes... :) 's ochtends even laatste build binnenhalen en koffie halen? :)
Of 's avonds een build laten runnen en 's ochtends meteen beginnen.
Ok nieuw idee: als je klaar bent voor de dag: build starten en als build klaar is, een trigger dat de pc uitgaat.
Leuk, maar als d'r een team aan de andere kant van de wereld (Montreal) ook aan je code zit te werken wil je die changes misschien nog mee krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door PrisonerOfPain op 03-08-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zie heel veel verontwaardigde reacties en voorstellen om een bepaald "probleem" op te lossen, terwijl dat probleem wat men tracht op te lossen is het uit kunnen zetten van je PC als je naar huis gaat. Waar de fuck hebben we het nou eigenlijk over, boeiend dat ie aan blijft staan. Staat mijn visual studio tenmiste lekker ook gewoon open de volgende dag als ik weer aaschuif 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
Jonge, denk aan het milieu!
Of ben jij zo iemand die de lamp aan laat als ie naar de WC is geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:31
alwinuzz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:00:
Jonge, denk aan het milieu!
Of ben jij zo iemand die de lamp aan laat als ie naar de WC is geweest :P
Ik gebruik groene stroom, dus mijn iMac staat ook gewoon 's nachts aan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:55:
Ik zie heel veel verontwaardigde reacties en voorstellen om een bepaald "probleem" op te lossen, terwijl dat probleem wat men tracht op te lossen is het uit kunnen zetten van je PC als je naar huis gaat. Waar de fuck hebben we het nou eigenlijk over, boeiend dat ie aan blijft staan. Staat mijn visual studio tenmiste lekker ook gewoon open de volgende dag als ik weer aaschuif 8)7
Nee joh, terwijl je PC staat te booten, kun je:
- Even koffie halen
- Bijkletsen met collega's
- Uit het raam kijken
- Rondlopen

Zo'n SSD is dan maar een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind lichtknopjes aan de muur maar lelijk. Mijn lampen staan dus altijd aan :P

@Davio: dat kan ik sowieso wel, daar heb ik echt geen excuus voor nodig hoor ;)

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Ik vind RDP wel een goede reden om je kantoor pc aan te laten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Davio schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:01:
[...]

Nee joh, terwijl je PC staat te booten, kun je:
- Even koffie halen
- Bijkletsen met collega's
- Uit het raam kijken
- Rondlopen

Zo'n SSD is dan maar een slecht idee.
Als men het niet erg zou vinden dat die games dan later shippen >:) tot die tijd moet het milieu er maar onder lijden.

[ Voor 6% gewijzigd door PrisonerOfPain op 03-08-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

phex schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:04:
Ik vind RDP wel een goede reden om je kantoor pc aan te laten staan :)
En dat gebruik ik dan ook nog eens regelmatig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
PrisonerOfPain schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Als men het niet erg zou vinden dat die games dan later shippen >:) tot die tijd moet het milieu er maar onder lijden.
Och, ik hou wel van de Blizzard "Done when it's done" filosofie. Dat liever dan talloze bugs.

Maar ja, om een spel op 27 december uit te brengen is wellicht net wat te laat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/baby_blurred.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verkapte "kijk mij elf weken geleden geneukt hebben"-post? :P Feli!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Spot on! Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:04
gefeliciteerd :D (links is toch het hoofdje hé?)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nee da's z'n penis. Heeft ie denk ik van z'n vader :+

(Seriously, het is idd z'n hoofd, ik weet nog niet of het een jongen of meisje is ;))
Dat witte vlekje erboven in het midden is een handje.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 03-08-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:56
Gefeliciteerd!
Nu durf ik niet meer naarboven te scrollen :P Ze zien er altijd uit als aliens ^^

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 03-08-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:30
Caelorum schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:50:
Gefeliciteerd!
Nu durf ik niet meer naarboven te scrollen :P Ze zien er altijd uit als aliens ^^
Snel posts maken, dan zie je het niet meer ;)

@.oisyn: Gefeliciteerd!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli! Is dit je eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Leuk avondje gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 20:34
Gefeliciteerd
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:29:
Dat witte vlekje erboven in het midden is een handje.
Zo te zien zit er geen gat in, dus reken maar op een jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:50:
Believe me, dat veranderd vrij vlot. Wij hadden de eerste echo na 7 weken en dan is het net een garnaal. Bij de 20-weken kan je al vingers tellen en wiens neus dat het krijgt.

@.Oisyn: Congratz! *O* Al aan het sparen voor de babykamer, kinderwagen, maxicosi, box, kinderstoel, boxkleden, rompers, sokken, mutsen, aankleedkussen, aankleedkussenhoes, kruik, ... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ja joh, daar gaat je geld :P

Lijkt me wel erg mooi om een kindje te krijgen.

[ Voor 47% gewijzigd door Gamebuster op 03-08-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FELI DUDE!!!!! d:)b whoohoo!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Ik snap niet waarom de rest jou feliciteert.

Ik condoleer je juist, dat je vrouw/vriendin (?) jou zo gek heeft gekregen!
Ook al moet ik weinig zeggen, als alles volgens plan was gelopen had ik nu een kind gehad van 1,5 ongeveer (op mijn 20ste). O-)
Pagina: 1 ... 174 ... 201 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep, niet als vraagbaak