Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
dr_dreey schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:13:
@knakworst,
Ai1extra hetzelfde betalen als Z3?
Ik heb ook Z3 en betaal 48,95, Ai1extra kost 65, das toch 15euro meer per maand?

En hier (enschede, 7513) ook ge-upgrade, 80/5 _/-\o_
Je vergeet dat je ook rond de 16 euro per maand betaald voor televisie. Dus 65 euro

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

knakworst schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:24:
[...]

Waarom neem je niet All-in Extra voor 65 pm. Je betaalt nu ongeveer hetzelfde voor minder.
Waarom wel?
Telefonie hebben we niet nodig, hebben beide mobiel.

Daarnaast, een administratieve wijziging bij Ziggo.... Ik ga niet uitproberen of dat nu goed gaat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
PJzzz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:47:
[...]

Vervolg:

Nadat ik gisteren en vandaag aan de telefoon ben ontploft tegenover een argeloze helpdesk mdw over het reilen en zeilen van de organisatie Sicko kreeg ik tot mijn verbazing een telefoontje vandaag dat er as dinsdag dan maar, om niet, een monteur wordt gestuurd met alles bij zich.
Ik had overigens zelf aangegeven dat het toch te zot voor woorden is dat als je 2 maanden van te voren een bestelling plaats om er van verzekerd te zijn dat alles naadloos over zal gaan dit niet eens ingepland kan worden.
We wachten het af.
Grappig wij kregen een brief thuis dat er te veel betaald was (omdat ze vanuit @home niet goed de aie pakketten door hadden gegeven/over genomen).

of eigenlijk een e-mail. Dus ingevuld en een week later een extra digitale ontvanger (die ik nog nodig had, voor niet al te veel geld), en een nieuw modem.

Nieuwe mensen lijkt inderdaad altijd lastig te gaan...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
@ lisadr en grun93.
Ik heb net met Ziggo gebeld en bij die 65E zit idd de 16.25E (kabelrecht Essent) al in.
Probleem is dat ik gehuurd all in woon, dus bij m'n huur zit die 16.25E al.
Aan Ziggo medewerkser gevraagd of die 16.25E van die 65E afgaat maar dat is niet het geval.
Ik moet ff met m'n huurbaas overleggen of de 16.25E van de huur afkan zodat Ziggo die over kan nemen.
Helaas is de huur stichting al gesloten, maandag maar ff bellen dan.
Maar zeker interessant!
Maar de downspeed van alles in 1 extra is/wordt... 120Mbit dacht ik, damn da's 15MB/s, da's wel vet snel. Maar goed dat ik m'n huisnetwerk net ge-upgrade heb van 100Mb naar 1Gb LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:48:
Kheb 28 oktober een alles in 1 pakket besteld met enig argwaan. Nou das terecht. Aankomende maandag is m'n andere abonnement beeindigd, heb dus gezegt dat het morgen in moet gaan. Maar helaas, 1 maand de tijd om net installatiepakket compleet te krijgen is niet genoeg. Gevolg is dus dat ik nu nog niks heb ontvangen, ongelofelijk! Nou maar afwachten of ik alles op tijd ontvang.
Dan kan je waarschijnlijk lang gaan wachten. De verwachting is dat Ziggo pas eind december / begin januari nieuwe modems krijgt. Dus als je een All-In-1 pakket hebt bestelt met digitale receiver, zie ze op voorraad hebben, krijg je alles pas eind december / begin januari.

Belachelijk, zeker als je al die 49 euro of 99 euro hebt betaald voor een receiver!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Raven schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:56:
[...]

Waarom wel?
Telefonie hebben we niet nodig, hebben beide mobiel.

Daarnaast, een administratieve wijziging bij Ziggo.... Ik ga niet uitproberen of dat nu goed gaat.
Voor sommige kan de snelheidsverschil een argument zijn

Alles-in-1 Extra is nu 50/5 en straks 120/10

Z3 is nu 25/4 en straks 80/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Ik had hier vaak last van een wegvallende verbinding/modem die zich resette met Ubee modem. Soms meerdere keren per uur, dus best wel irritant. Zeker als je bijvoorbeeld multiplayer wilt spelen. Als ik verbinding had was de snelheid trouwens prima, zowel HTTP als nieuwsgroepen. Ik heb AiO Plus (20/3) en zit in Den Haag.

Eerder deze week heeft een monteur een soort signaal demper ofzoiets aan de Ubee modem gehangen maar dat heeft niet echt geholpen. Maar weer de helpdesk gebeld en ze zouden weer een monteur langs sturen met een nieuwe modem. Vandaag heb ik dus een andere modem gekregen, de Motorola. Tot nu toe lijkt het probleem verholpen te zijn. (even afkloppen...)

Ik moet zeggen dat de service van Ziggo me heel goed is bevallen. Binnen een paar minuutjes iemand aan de telefoon, en vervolgens binnen twee of drie werkdagen een monteur langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51
Zhadum schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:26:
[...]

ligt het niet aan je router? Heb je pc rechtstreeks verbonden aan de ziggo modem?
Nope. Ziggo gebeld omdat naast het feit dat ik eerst de juiste download snelheid niet had, ook veel disconnects kreeg. Ik heb een tooltje pingplotter meelopen waarmee je dat mooi kan monitoren.
Vervolgens deed gisteren het hele modem niets meer. Ziggo gebeld en die konden ook niet veel: zij zagen het modem niet meer vanaf hun kant. Monteur kon pas na het weekend langs komen, dus dat schoot ook niet op.

Was het zo zat, dat ik vanmiddag KPN Extra besteld heb en Ziggo afgezegd heb. Vervolgens word ik 2 uur later door een monteur van Ziggo gebeld of hij langs kon komen. Nou graag!

Die monteur heeft het ubee modem vervangen door een Arris en sindsdien volle bak download zonder disconnects tot nu toe!

Me happy chappy :)

Monteur liet nog weten dat het een bekend euvel was met dat ubee modem, hij hoopte maandag nieuwe firmware voor het ubee modem te krijgen die het zou oplossen, maar dat kon hij niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die docis 3 modems al beetje op vooraad? stel ik stap nu over van alles in 1 plus naar extra, krijg je dan beetje rap nieuwe modem? want heb nu nog docis2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51
CvB schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:24:
I
Eerder deze week heeft een monteur een soort signaal demper ofzoiets aan de Ubee modem gehangen maar dat heeft niet echt geholpen.
Ha, dat was inderdaad bij mij ook het alternatief: ubee modem houden + signaal demper. Maar hij zei erbij dat het Arris modem stabieler was, dus daarvoor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in 7511 ook al 120 mbit 10 mbit up.
leuk en dat ook nog op me verjaardag xD

edit: beetje balen me sitecom 1 gbit router trekt max 83 mbit echt lol.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:35
Raven schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:56:
Waarom wel? Telefonie hebben we niet nodig, hebben beide mobiel. Daarnaast, een administratieve wijziging bij Ziggo.... Ik ga niet uitproberen of dat nu goed gaat.
Kom kom, een beetje optimistisch blijven. ;) Bij mij ging alles in een keer goed.

Ik kan me je argument wel voorstellen, zo redeneerde ik destijds ook. Ik belde vrij weinig, met een Sim only abo en mijn oude smartphone deed het nog prima. Ik ben niet iemand die ieder jaar een nieuwe hoeft, want zuinig op de spullen. Maar iedere keer viel de rekening toch weer tegen, mobiel bellen is volgens mij altijd duurder dan bellen via een vaste lijn. Achteraf ben ik toch wel blij dat ik nu via Ziggo bel, de kwaliteit van de DECT telefoon is beter dan van me mobiel, ik heb nog geen storing meegemaakt en goedkoper kan dacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rachez schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:47:
Ha, dat was inderdaad bij mij ook het alternatief: ubee modem houden + signaal demper. Maar hij zei erbij dat het Arris modem stabieler was, dus daarvoor gekozen.
Ja, sinds de nieuwe firmware is ie bijna onafgebroken online, een keer even gerest omdat ik dacht een snelheids drop te hebben, maar bleek de server zelf te zijn, dus eigenlijk al maanden goed online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:46:
zijn die docis 3 modems al beetje op vooraad? stel ik stap nu over van alles in 1 plus naar extra, krijg je dan beetje rap nieuwe modem? want heb nu nog docis2.
Ik heb van me overstap van Z2 naar Alles in Een Plus een Ubee gekregen, dus denk het wel :)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb ook totaal geen probs met Ziggo, Ubee icm WRT320N staat bij mij al zeker 2 mnd onafgebroken aan zonder resets.. snelheid blijft tussen de 47 en 49 mbps.. Netjes zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 17:06

Nox

Noxiuz

Ik heb de laatste tijd wel last van een instabiele verbinding. IRC klapt er regelmatig uit, speedtests haperen of hangen na verloop van tijd.

Heb AiE-extra, Arris ds 3.0 modem.

De monteur vertelde vorige keer dat hij als ik problemen zou blijven houden een Ubee modem krijg. Maar dat wil ik echt niet omdat die juist instabieler is, plus dat ik gretig gebruik maak van Usenet om grote bestanden binnen te halen waar de Ubee minder handig mee is.

Ik zit dus eigenlijk met een dilemma, voor de derde keer het modem laten vervangen, die instabiele verbinding negeren, of een Ubee modem?

Of heeft iedereen hier last van en ligt het niet aan mijn modem? :+

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Lisadr schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:12:
[...]

Dan kan je waarschijnlijk lang gaan wachten. De verwachting is dat Ziggo pas eind december / begin januari nieuwe modems krijgt. Dus als je een All-In-1 pakket hebt bestelt met digitale receiver, zie ze op voorraad hebben, krijg je alles pas eind december / begin januari.

Belachelijk, zeker als je al die 49 euro of 99 euro hebt betaald voor een receiver!!!
Nou ik hoop niet dat het zo lang gaat duren. De dame die ik vandaag aan de telefoon had vertelde dat de nieuwe levering in de loop van volgende week gedaan wordt. Effe wachten dus maar, ik blijf ze net zolang stalken tot alles is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:40

Sa1

misschien heeft iedereen de mail gerekgen, maar ik heb dus gisteren een mail gekregen dat er wederom een nieuw modem onderweg is. Staat dus in dat ik onlangs een nieuw modem heb gekregen (arris) en dat ik een nieuwe krijg om klaar te zijn voor de nieuwe verhogingen...

zou dat ook betekenen dat de snelheid dan mee omhoog gaat met het nieuwe modem? zou wel vetjes zijn, woon in utrecht, dus niet één van die steden die al genoemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lisadr schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:15:
[...]

Voor sommige kan de snelheidsverschil een argument zijn

Alles-in-1 Extra is nu 50/5 en straks 120/10

Z3 is nu 25/4 en straks 80/5
Download is al snel zat, upload daarentegen...
Al ben ik al erg blij met de verhoging van 180 naar 500kBps :)
grun93 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:28:
[...]

Kom kom, een beetje optimistisch blijven. ;) Bij mij ging alles in een keer goed.

Ik kan me je argument wel voorstellen, zo redeneerde ik destijds ook. Ik belde vrij weinig, met een Sim only abo en mijn oude smartphone deed het nog prima. Ik ben niet iemand die ieder jaar een nieuwe hoeft, want zuinig op de spullen. Maar iedere keer viel de rekening toch weer tegen, mobiel bellen is volgens mij altijd duurder dan bellen via een vaste lijn. Achteraf ben ik toch wel blij dat ik nu via Ziggo bel, de kwaliteit van de DECT telefoon is beter dan van me mobiel, ik heb nog geen storing meegemaakt en goedkoper kan dacht ik niet.
Ik, optimistisch? Ain't gonna happen :P
Maar stél, we doen dat. Komt Ziggo dan, naast de administratieve wijziging, met een andere modem aan zetten? Die wat we nu hebben (TM702B) werkt namelijk ;)

Rekeningen hebben we (haast) niet, behalve abo. Zowel mams als ik houden elke maand nodige tegoed over (ookal hebben we goedkope abo's) en 95%< wat we bellen valt onder 't tegoed. Daarnaast beide sim only wat ook nog een korting geeft.
Vaste lijn die we nog niet zo lang geleden hebben laten afsluiten: vastrechtkosten (of hoe het ook heet, de huur van de lijn) enzo waren +-50% van de totale rekening, soms meer, dus je snapt denk ik nu wel waarom we die hebben laten afsluiten en nu alleen mobiel bellen ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 00:18
Sa1 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:56:
misschien heeft iedereen de mail gerekgen, maar ik heb dus gisteren een mail gekregen dat er wederom een nieuw modem onderweg is. Staat dus in dat ik onlangs een nieuw modem heb gekregen (arris) en dat ik een nieuwe krijg om klaar te zijn voor de nieuwe verhogingen...

zou dat ook betekenen dat de snelheid dan mee omhoog gaat met het nieuwe modem? zou wel vetjes zijn, woon in utrecht, dus niet één van die steden die al genoemd zijn.
Wij (3552...) kregen die mail ook een paar dagen geleden. En vandaag is het nieuwe modem bezorgd, inclusief een lange witte netwerkkabel.
Er zou sprake zijn van een snelheidsverhoging naar 30/4, maar daar praten ze al een paar maanden niet meer over dus ik verwachtte dat het voorlopig van de baan zou zijn.
Maar wellicht nu toch dan eindelijk die langverwachte versnelling? :?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 17:37
Raven schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:57:
Maar stél, we doen dat. Komt Ziggo dan, naast de administratieve wijziging, met een andere modem aan zetten? Die wat we nu hebben (TM702B) werkt namelijk ;)
Je hebt de telefonie niet nodig toch? Ik heb AiE plus met deze TM702, dus voor telefonie heb je geen andere nodig.
Rekeningen hebben we (haast) niet, behalve abo. Zowel mams als ik houden elke maand nodige tegoed over (ookal hebben we goedkope abo's) en 95%< wat we bellen valt onder 't tegoed. Daarnaast beide sim only wat ook nog een korting geeft.
Vaste lijn die we nog niet zo lang geleden hebben laten afsluiten: vastrechtkosten (of hoe het ook heet, de huur van de lijn) enzo waren +-50% van de totale rekening, soms meer, dus je snapt denk ik nu wel waarom we die hebben laten afsluiten en nu alleen mobiel bellen ;)
Je hoeft de telefoon niet te gebruiken, doen we hier ook niet, maar Z3+16,24 is maar een paar cent goedkoper dan AiE extra en als je teruggaat naar plus is het zelfs goedkoper. dat was hier ook 1 van de redenen om het aan te schaffen, maar weinig duurder, maar veel meer waarde. Wij zijn wel overgekomen van ADSL.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Raven schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:57:
Prima, je zult het niet doen om de telefonie. Maar misschien wel omdat je dan
- een hogere snelheid krijgt dan wat je nu hebt, voor maar een paar dubbeltjes meer;
- een HD-recorder aan kunt schaffen voor 99 euro ipv 459. Ook als je hem niet nodig hebt zou je die met ruime winst weer kunnen verpatsen.

Maakt mij niks uit, ik werk niet voor Ziggo. Maar als ik in jouw schoenen stond wist ik het wel. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gebelt met Ziggo om voor m'n moeder een alles in 1 basis af te sluiten met de aanbieding van de HD PVR voor mij thuis( Alles in 1 extra ).. volgens de knul aan de telefoon was alles op voorraad,en voorraad genoeg en waarschijnlijk voor eind volgende week alles geleverd. Wel even een maandje wachten op KPN aar heeft met opzeggen te maken..

Ben benieuwd als ik zo de reacties hierboven lees of ze dit gaan redden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:04:
Vanmiddag gebelt met Ziggo om voor m'n moeder een alles in 1 basis af te sluiten met de aanbieding van de HD PVR voor mij thuis( Alles in 1 extra ).. volgens de knul aan de telefoon was alles op voorraad,en voorraad genoeg en waarschijnlijk voor eind volgende week alles geleverd. Wel even een maandje wachten op KPN aar heeft met opzeggen te maken..

Ben benieuwd als ik zo de reacties hierboven lees of ze dit gaan redden..
Dat was vast de afdeling verkoop (zonder vooraad) waar je mee gepraat hebt.
Heb iets gehoord over een bonus bij afsluiten contract......... <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Aangezien hier geen goede testen van op internet terug te vinden zijn, voor de geinteresseerden:

WAN-LAN Throughput WG Firebox x10e

code:
1
2
3
4
5
6
11.0.1                                                   37.16/8.85
11.1                                                     43.60/8.43
10.2.11                                                  77.30/8.57
10.2.11 (alle logging uit)                               80.07/8.52

X700 (met m0n0wall geinstalleerd)                        90.29/8.67

Getest zonder aparte instellingen. Bij XTM stond de standaard logging (geblokkeerde frames) nog wel aan.

Zowel de x10e (10.2.11) als de x700 halen de volle 100Mbit wanneer geen bijzondere instellingen gebruikt worden (HTTP(S) Proxy, IPS, Webblocker etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Frank1973 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:14:
Ik heb ook totaal geen probs met Ziggo, Ubee icm WRT320N staat bij mij al zeker 2 mnd onafgebroken aan zonder resets.. snelheid blijft tussen de 47 en 49 mbps.. Netjes zo
De monteur die langs kwam om de Ubee modem te vervangen met de Motorola zei dat er wel meer problemen met het Ubee modem waren, maar dat dit heel erg verschilde per locatie. Mijn snelheden met de Ubee waren trouwens prima, alleen resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

hoe zat het nu eigelijk met de firmware upgrade van het UBEE modem.
Was het de bedoeling dat het vandaag zou zijn of later?
Meende gelezen te hebben dat het niet heel erg lang meer op zich zou laten wachten.
Overigens sinds ze die demper hier geplaatst hebben welgeteld 1 keer een D/C gehad afgelopen dagen
mag wel zeggen dat het verbeterd is haha ^^.

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Alles-in-1 Plus in Utrecht (3552) en kreeg op 26 november een mail dat ik een nieuw modem ontvang in verband met toekomstige snelheidsverhogingen.

Ik heb reeds een Arris EuroDOCSIS 3.0 modem welke ik ergens in de na-zomer heb ontvangen. Destijds maakte ik nog gebruik van een Alles-in-1 Extra abonnement.

Deze mail refereert trouwens wel naar het feit dat ik recentelijk een nieuw modem heb ontvangen, maar dat ik nu dus alweer een nieuw modem ga krijgen.

Is er achteraf toch gebleken dat de Arris modems niet deugen ofzo? Weet iemand wat voor 'n modem ik ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Loekie schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:00:
[...]

Je hebt de telefonie niet nodig toch? Ik heb AiE plus met deze TM702, dus voor telefonie heb je geen andere nodig.

[...]

Je hoeft de telefoon niet te gebruiken, doen we hier ook niet, maar Z3+16,24 is maar een paar cent goedkoper dan AiE extra en als je teruggaat naar plus is het zelfs goedkoper. dat was hier ook 1 van de redenen om het aan te schaffen, maar weinig duurder, maar veel meer waarde. Wij zijn wel overgekomen van ADSL.
Nope.
Hmm, okee.
grun93 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:28:
[...]

Prima, je zult het niet doen om de telefonie. Maar misschien wel omdat je dan
- een hogere snelheid krijgt dan wat je nu hebt, voor maar een paar dubbeltjes meer;
- een HD-recorder aan kunt schaffen voor 99 euro ipv 459. Ook als je hem niet nodig hebt zou je die met ruime winst weer kunnen verpatsen.

Maakt mij niks uit, ik werk niet voor Ziggo. Maar als ik in jouw schoenen stond wist ik het wel. >:)
- Mjah ok, dat zou een reden zijn, de (nog) hogere upload :)
- Kijken geen digi-tv hier ;)

'kay :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:17:
Ik heb Alles-in-1 Plus in Utrecht (3552) en kreeg op 26 november een mail dat ik een nieuw modem ontvang in verband met toekomstige snelheidsverhogingen.

Ik heb reeds een Arris EuroDOCSIS 3.0 modem welke ik ergens in de na-zomer heb ontvangen. Destijds maakte ik nog gebruik van een Alles-in-1 Extra abonnement.

Deze mail refereert trouwens wel naar het feit dat ik recentelijk een nieuw modem heb ontvangen, maar dat ik nu dus alweer een nieuw modem ga krijgen.

Is er achteraf toch gebleken dat de Arris modems niet deugen ofzo? Weet iemand wat voor 'n modem ik ga krijgen?
Ik denk dan een Ubee :P De Ubee die ik heb gekregen draait nu al 8 dagen stabiel, 12threads met D2D 20mbit account ligt ie niet plat, haal de max snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:55
Ik heb gisteren een Elite proef abonnement afgesloten bij XSNEWS en was blij dat ik eindelijk eens een dienst had die de snelheid van A1E Extra bij kon benen, dat ging goed voor 4/5 uurtjes. Maar sindsdien heb ik bij de minste of geringste belasting(ook gewoon een filmpje streamen op internet ofzo) een Arris modem dat reset...

Heb al een hard reset geprobeerd en hij heeft de hele nacht uitgestaan maar ook dat mocht niet baten want vanochtend begon hij gelijk weer toen ik hem aanzette, terwijl ik hiervoor nog nooit echt problemen heb gehad...

Woon in Zoetermeer, meer mensen met deze problemen?

P.S. overigens krijg ik nu ook bij elke reset een nieuw ip-adres... Terwijl ik die daarvoor meestal alleen kreeg bij een upgrade ofzo, maar dat is hier niet aan de orde geloof ik.

Edit: nu doet ie het alweer 10 minuutjes redelijk stabiel maar haal ik ineens niet meer boven de 2.6mb/s op Usenet terwijl ik gisteren 5.8mb/s stabiel haalde :X

[ Voor 26% gewijzigd door Rctworld op 28-11-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:17:

Same here (ook Utrecht), ik heb dat mailtje vandeweek ook gehad. Ik had trouwens een Motorola, maar volgens mij wel EuroDOCSIS 3.0. Anyway, gisteren stond er dus een postbode voor de deur met een nieuw modem. Ik kan het merk niet direct vinden op het apparaat zelf, en ik heb 'm verder ook nog niet aangesloten. Het is iig wel een ding wat ik aan de muur kon hangen, dat vond ik nogal een nadeel van die Motorola.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2009 19:31 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou, net het nieuwe modem aangesloten, werkt die kutactivatiepagina niet. Die blijft gewoon leeg in Chrome, en als ik 'm met IE opvraag wordt ik steeds geredirect naar een dir "pages" in de huidige dir, dus op een gegeven moment zit ie in activatie/pages/pages/pages/pages/pages/pages/...

Gaat weer lekker zo :/. M'n oude modem maar weer aangesloten.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2009 16:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiblik
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 06:56
Tijdje geleden hebben wij ook van Ziggo een nieuwe modem gehad. Deze pas net geïnstalleerd (+-3 weken). Alleen hebben wij problemen met het internet, filmpjes laadt hij alleen de eerste 5 seconden en downloaden doet hij eerst met een snelheid van 445 kb/s en dan slaat hij ook helemaal dicht na +- 5 seconden. Dan haalt hij dus niks meer binnen. Rechtstreeks de internet kabel naar de modem werkt ook niet. Wij kan mij helpen?

Ziggo Alles-in-1 Basis (uit mijn hoofd)
Modem: Scientific Atlanta
Model: Epc2203-ns

Tevens heb ik gebeld met Ziggo en die zegt dat hun verbinding met de modem goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

.oisyn schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:27:
Nou, net het nieuwe modem aangesloten, werkt die kutactivatiepagina niet. Die blijft gewoon leeg in Chrome, en als ik 'm met IE opvraag wordt ik steeds geredirect naar een dir "pages" in de huidige dir, dus op een gegeven moment zit ie in activatie/pages/pages/pages/pages/pages/pages/...

Bellen met de helpdesk, dan activeren zij het voor je. Ik heb het ook gehad, werd vrij vlot geholpen :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50
Ziggo digitale TV en internet is weer bagger hier in postcode 1764.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Bamiblik schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:19:
Tijdje geleden hebben wij ook van Ziggo een nieuwe modem gehad. Deze pas net geïnstalleerd (+-3 weken). Alleen hebben wij problemen met het internet, filmpjes laadt hij alleen de eerste 5 seconden en downloaden doet hij eerst met een snelheid van 445 kb/s en dan slaat hij ook helemaal dicht na +- 5 seconden. Dan haalt hij dus niks meer binnen. Rechtstreeks de internet kabel naar de modem werkt ook niet. Wij kan mij helpen?

Ziggo Alles-in-1 Basis (uit mijn hoofd)
Modem: Scientific Atlanta
Model: Epc2203-ns

Tevens heb ik gebeld met Ziggo en die zegt dat hun verbinding met de modem goed is.
Bel Ziggo of hang je oude modem weer terug.
Volgens mijn informatie zouden die Scientific Atlanta's niet uitgeleverd mogen worden omdat ze in sommige gebieden niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiblik
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 06:56
Timmert schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:03:
[...]

Bel Ziggo of hang je oude modem weer terug.
Volgens mijn informatie zouden die Scientific Atlanta's niet uitgeleverd mogen worden omdat ze in sommige gebieden niet goed werken.
Ok top! Oude modem is al geprobeerd maar deed werkelijk helemaal niks meer. Dan maar weer Ziggo bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
4 weken geleden ook maar eens de overstap gedaan van Ziggo Internet Z3 + digitale TV naar Alles-in-1 Plus. Ik had eerst een Motorola Surfboard 5100 en een Nokia 119c in gebruik, nu het Ubee modem en de Cisco HD PVR. Geen problemen gehad, alles snel geleverd en inmiddels werkt het ook allemaal. Ik ben tevreden over de snelheid en de werking van de Cisco.

Gisteren was er in de regio (Enschede) een leuke onweersbui. Het begon plotseling, ging te snel en te hard om te reageren voordat het vlakbij insloeg. Gevolg: de aardlekschakelaar sloeg om, er kwam een knal uit de aansluiting/versterker/modemhoek... alles weer een voor een aangezet; blijkt de voeding van het Ubee modem kapot te zijn. Inmiddels zelf vervangen door een eigen voeding en het modem werkt nog.

Ziggo zegt geen losse voeding te kunnen opsturen dus nu komt er binnenkort een monteur langs. Ik vind dat raar en inefficient eigenlijk, dit kost mij ook weer een vrije dag. Ach ja, als het maar gemaakt wordt...

Iemand soortgelijke ervaring met onweer? Is de geschakelde voeding van het Ubee modem extra gevoelig voor dit soort 'storingen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Laatst online: 03-06 11:07
.oisyn schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:29:
[...]

Same here (ook Utrecht), ik heb dat mailtje vandeweek ook gehad. Ik had trouwens een Motorola, maar volgens mij wel EuroDOCSIS 3.0. Anyway, gisteren stond er dus een postbode voor de deur met een nieuw modem. Ik kan het merk niet direct vinden op het apparaat zelf, en ik heb 'm verder ook nog niet aangesloten. Het is iig wel een ding wat ik aan de muur kon hangen, dat vond ik nogal een nadeel van die Motorola.
Ik kreeg donderdag een Ubee EVM 3200 modem bezorgd (3521, Ai1-Plus). Er zat een brief met inlogcodes bij waarin stond dat ik direct van de nieuwe snelheid gebruik kon maken als ik het ding installeerde. Ik moet eerlijk toegeven dat Ziggo zich goed aan die belofte heeft gehouden: ik ben van 20Mb strak naar 16,5Mb schommelend gegaan met twee á drie herstarts van het modem per dag. Ik denk dat ik die oude Motorolo maar weer ophang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah, op die van mij staat ook EVM 3200, dus da's dan ook een Ubee.

Maar ik snap het niet, ik dacht dat die Motorola's (die ik in september heb gehad toen ik overstapte naar Ziggo) al EuroDOCSIS3.0 waren eigenlijk. Maar met die haal ik idd ook strak 20Mb. Als ik al die verhalen hoor over dat Ubee modem heb ik eerlijk gezegd niet eens zin om die andere in gebruik te nemen. Ik ga het wel even proberen, maar als het bij mij hetzelfde wordt als bij jou krijgen ze de Ubee mooi weer terug.
.oisyn schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:27:

Hmm ok, dit lag dus blijkbaar aan mijn laptop. Op m'n PC (met dezelfde browsers) lukte het wel om de activatiepagina op te vragen. Heel vaag, dit ga ik binnenkort even onderzoeken want dat zit niet helemaal fris. Anyway, m'n modem is nu geactiveerd, maar ik heb niet de nieuwe snelheid (30Mb). De 20 haal ik nog wel strak overigens.

[ Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 29-11-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:52
CvB schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:24:
Ik had hier vaak last van een wegvallende verbinding/modem die zich resette met Ubee modem. Soms meerdere keren per uur, dus best wel irritant. Zeker als je bijvoorbeeld multiplayer wilt spelen. Als ik verbinding had was de snelheid trouwens prima, zowel HTTP als nieuwsgroepen. Ik heb AiO Plus (20/3) en zit in Den Haag.

Eerder deze week heeft een monteur een soort signaal demper ofzoiets aan de Ubee modem gehangen maar dat heeft niet echt geholpen. Maar weer de helpdesk gebeld en ze zouden weer een monteur langs sturen met een nieuwe modem. Vandaag heb ik dus een andere modem gekregen, de Motorola. Tot nu toe lijkt het probleem verholpen te zijn. (even afkloppen...)

Ik moet zeggen dat de service van Ziggo me heel goed is bevallen. Binnen een paar minuutjes iemand aan de telefoon, en vervolgens binnen twee of drie werkdagen een monteur langs.
Hier ook precies zelfde probleem. Ik hoop aanstaande vrijdag een Arris te krijgen die het probleem oplost. Ik had begrepen dat de motorola's niet de nieuwe snelheden aankonden? Ik heb momenteel de Ubee. Postcode 2265 trouwens. Zelfde stappen doorgelopen als wat jij beschrijft. Maar als ik het verder lees werkt het nu gewoon goed en stabiel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:54:
Hmm ok, dit lag dus blijkbaar aan mijn laptop. Op m'n PC (met dezelfde browsers) lukte het wel om de activatiepagina op te vragen. Heel vaag, dit ga ik binnenkort even onderzoeken want dat zit niet helemaal fris. Anyway, m'n modem is nu geactiveerd, maar ik heb niet de nieuwe snelheid (30Mb). De 20 haal ik nog wel strak overigens.
Het was dus geen succes. In een uur tijd moest ik m'n Ubee twee keer resetten. Ik heb de Motorola maar weer aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 12:02
Pff, wat een ellende met al die Ubee modems, ik ben blij dat ik mijne heb aangesloten en in een keer werkend had zonder enige problemen. Geen herstarts en netjes 50Mbit

postcode 8031

[ Voor 4% gewijzigd door Giem op 29-11-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar wat ik niet snap, die Motorola was toch EuroDOCSIS 3.0? En zelfs als ie 2.0 was, dan nog is de maximale snelheid toch gewoon 55Mb, dus zou ik met mijn AiE-plus alsnog de 30Mbit moeten kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Tilburg met all-in-one plus sinds vandaag

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/637403846.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke postcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5011, ben terug gegaan van extra naar plus. waarschijnlijk had ik nu 120mb gehad als ik nog steeds extra had.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, Maastricht (6211) is vannacht ook over op 120 Mb/s voor AiE !! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Ubee modem branden steeds 2 oranje lampjes voor up en download.
Nou heb ik op google gekeken maar snap niet echt waar dit nu voor staat.
als ik het modem reset dan is de download een tijdje groen en gaat dan op oranje.
Iemand die me uit kan leggen waar dit door komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 07:53:
Op mijn Ubee modem branden steeds 2 oranje lampjes voor up en download.
Nou heb ik op google gekeken maar snap niet echt waar dit nu voor staat.
als ik het modem reset dan is de download een tijdje groen en gaat dan op oranje.
Iemand die me uit kan leggen waar dit door komt ?
Voor zover ik weet mag alleen de upload oranje zijn, indien download dat ook is denk ik eerder dat het aan het signaal ligt. Indien je ook digitale TV hebt kijk dan eens naar het signaal, wij hadden hetzelfde probleem, toen we de wandcontactdoos hadden vervangen was het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Als download ook oranje is dan pakt ie niet alle kanalen. Probeer hem even te resetten, of check je AOP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet zeggen dat ik verder geen problemen heb met de snelheid.
Ik haal namelijk met use net 2.5 MB download.
Met speedtest.net haal ik 19.59 Mbps.

Ik heb de wandcontactdoos vervangen met de gene die bij het pakket zat nou zat er nog wel een soort van versterkker bij voor interactieve tv (die ik niet heb aangevraagd).
Kan het zijn dat als ik deze aansluit dat het dan verholpen zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen met alles in 1 extra en apple airport extreme? hoe is de doorvoer op wireless n? beetje acceptable?
ben benieuwd of iemand hier die als op 120 mbit zit wat de wireless doorvoer is op wireless n?
10 to 13 mb/s? of veel lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:53:
moet zeggen dat ik verder geen problemen heb met de snelheid.
Ik haal namelijk met use net 2.5 MB download.
Met speedtest.net haal ik 19.59 Mbps.
Bij die snelheid heeft ie ook maar 1 kanaal nodig. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:39:
[...]

Bij die snelheid heeft ie ook maar 1 kanaal nodig. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken.
Waar zijn die meerdere kanalen voor dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:41:
[...]

Waar zijn die meerdere kanalen voor dan ?
Om hogere snelheden te kunnen behalen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:41:
[...]

Om hogere snelheden te kunnen behalen.
Nou dan vanmiddag / avond maar even aop punt nakijken of eens met die versterkker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss
  • Laatst online: 16-09 12:06

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Heeft iemand ervaring met het klonen van je pc's MAC adress om de problemen met die Ubee modem op te lossen?

Kreeg dit namelijk als tip mee van een collega.

Inside everyone there's a nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

PeaNutsss schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:42:
Heeft iemand ervaring met het klonen van je pc's MAC adress om de problemen met die Ubee modem op te lossen?

Kreeg dit namelijk als tip mee van een collega.
Waarom zou dat een oplossing zijn? Als je iets cloned is het het macadres van de router en zelfs dat maakt niet uit, want je mag van Ziggo een router achter je modem hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss
  • Laatst online: 16-09 12:06

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

MeNTaL_TO schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:52:
[...]

Waarom zou dat een oplossing zijn? Als je iets cloned is het het macadres van de router en zelfs dat maakt niet uit, want je mag van Ziggo een router achter je modem hebben.
Dat dacht ik dus ook, maar hij is er heilig van overtuigd dat dat moet gaan werken :X

Inside everyone there's a nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
PeaNutsss schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:01:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar hij is er heilig van overtuigd dat dat moet gaan werken :X
Het is iets met vroeger en slechts 1 PC achter modem 'mogen' hebben.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn router heb ik ook gewoon het unieke kenmerk van @home meegegeven. Ook al gebruikt Ziggo dat geloof ik niet meer. Baat het niet, schaadt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:38
schijbaar vandaag geupgrade bij mij in amersfoort (3813)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/637700173.png

Is wat later geworden dan eind oktober maar het is er nu in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 12:02
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:19:
zijn er mensen met alles in 1 extra en apple airport extreme? hoe is de doorvoer op wireless n? beetje acceptable?
ben benieuwd of iemand hier die als op 120 mbit zit wat de wireless doorvoer is op wireless n?
10 to 13 mb/s? of veel lager?
Ligt helemaal aan je wireless, alleen als je een N router/ontvanger hebt zou je dat kunnen halen. Met een wireless G verbinding kan je het sowieso vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
natnek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:27:
Net helpdesk aan de lijn gehad, omdat 1 keer per dag ligt mijn telefoon en internet er wel uit.
A.s zaterdag schijnt de nieuwe filmware ingeladen te worden voor de Ubee Modems die deze disconects moet tegen gaan.
Is er toevallig zaterdag bij iemand nieuwe firmware geïnstalleerd op zijn/haar Ubee modem? Want bij mij, en ook bij een paar andereren op het Ziggo user forum, helemaal niks dus.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij brandt alleen continu het upload lampje oranje op de Ubee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjwild schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:21:
schijbaar vandaag geupgrade bij mij in amersfoort (3813)

[afbeelding]

Is wat later geworden dan eind oktober maar het is er nu in iedergeval
Loopt je upload niet wat achter bij de verhoging , zou toch tegen de 10mbit aan moeten komen nu dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:00:
Bij mij brandt alleen continu het upload lampje oranje op de Ubee :|
Dit hoort zo te zijn.

Wat ik heb gevonden is dat als de modem meerdere kanalen gebruikt dat dan het lampje groen wordt bij 1 kanaal blijft het lampje oranje.

De Ubee kan 8 kanalen aan en elk kanaal kan tot 55 Mbit aan.
Dus 1 kanaal voor upload is voldoende aangezien er maar tot 10 Mbit upload snelheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Vandaag mail gehad dat de internetsnelheid in enschede omhoog gegaan zou moeten zijn, maar dit is hier nog niet het geval. Ik zit nu nog steeds op 20/3, waar 30/4 beloofd is nu. Misschien dat het nog uitgerold moet worden, maar de mail wekte de indruk dat het allemaal al voor elkaar was. Misschien iemand uit Enschede met een andere ervaring? Verder leuk nieuws, maar het was al een beetje voorspeld, omdat ziggo zou gaan testen in steden waar ook glas uitgerold wordt en dat is hier behoorlijk het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32

dbzfan

Nee.

Ik woon in Tilburg, en heb het 47 euro abonnement (Z3?)

Gaat dit abonnement ook qua snelheid omhoog of blijft deze snelheid nog zo?

[i] bdisc-hangover-bd9.r08 95,4 Mbytes/34,23(s)/2.921,76Kbps
Vanaf een nederlandse server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik zie net dat als je nu overstapt op Ziggo Alles in 1, dat je dan voor 99 euro een Cisco HD PVR krijgt. Ook voor bestaande abonnees. Is dit al langer of lijkt dit een tijdelijke aanbieding te zijn? Op zich wel cool voor 100 euro een Harddisk recorder :) Het is alleen een beetje vaag of je dan ook de HD kanalen hebt..

[ Voor 11% gewijzigd door buddow op 30-11-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Laatst online: 17-09 07:16
Hann1BaL schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:12:
Vandaag mail gehad dat de internetsnelheid in enschede omhoog gegaan zou moeten zijn, maar dit is hier nog niet het geval. Ik zit nu nog steeds op 20/3, waar 30/4 beloofd is nu. Misschien dat het nog uitgerold moet worden, maar de mail wekte de indruk dat het allemaal al voor elkaar was. Misschien iemand uit Enschede met een andere ervaring? Verder leuk nieuws, maar het was al een beetje voorspeld, omdat ziggo zou gaan testen in steden waar ook glas uitgerold wordt en dat is hier behoorlijk het geval.
Voor zover ik weet is ziggo groot en deels klaar met de verhoging in enschede.
Die van mij is wel verhoogt maar ik heb geen mail ontvangen.
Ik ben dan die iemand uit Enschede met een andere ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
buddow schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:53:
Ik zie net dat als je nu overstapt op Ziggo Alles in 1, dat je dan voor 99 euro een Cisco HD PVR krijgt. Ook voor bestaande abonnees. Is dit al langer of lijkt dit een tijdelijke aanbieding te zijn? Op zich wel cool voor 100 euro een Harddisk recorder :) Het is alleen een beetje vaag of je dan ook de HD kanalen hebt..
Er is al een opvolger voor deze HD PVR en waarschijnlijk is deze actie tot of t/m januari 2010. Met verzendkosten is het 108,50 euro en dat is voor deze HD PVR een zeer lekkere prijs!

Maar ze hebben leveringsproblemen, dus als je alles in 1 besteld is de levertijd tussen de 3 en 5 weken ipv 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ok, maar ik ben al abonnee (Nu digitale TV+ internet Z2, paar euro minder dan alles in 1 plus) dus levertijd is niet zo'n probleem. Kost me ook nauwelijks wat en krijg een mooi apparaatje. Is de opvolger veel beter, welke is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
kmichael schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:11:
Voor zover ik weet is ziggo groot en deels klaar met de verhoging in enschede. Die van mij is wel verhoogt maar ik heb geen mail ontvangen. Ik ben dan die iemand uit Enschede met een andere ervaring :P
Maar heb je ook geen nieuw modem gekregen? Ik vraag me af of er mensen zijn met een AiO Plus abo die al wel verhoogd zijn naar 30/4, maar geen nieuw modem gekregen hebben? De Motorola's kunnen per slot van rekening tot 51 Mbps. Of heeft dat met docsis 2 versus 3 te maken (wat dat dan ook zijn mag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Laatst online: 17-09 07:16
Ik heb geen nieuwe modem gekregen ik ben nu een half jaar lid AiE, maar ik heb wel een arris Docsis 3.0 modem.
Het gekke is mijn zus heeft een maand later AiE besteld die kreeg toen een modem een Arris geen idee welke maar ze kreeg een maand geleden weer een nieuwe modem volgens mij een Euro modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Laatst online: 13-08 10:33
Hier ook Enschede,
AIP abbo, ubee3200 modem, eind oktober ontvangen
snelheid op dit moment gewoon 20mbit/s.
of moet ik eerst de stekker uit de modem halen, om te kijken of er een evt update gedaan is?

edit;
deze bericht is een antwoord voor grun93 O-)

[ Voor 12% gewijzigd door info33 op 30-11-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
info33 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:59:
Hier ook Enschede,
of moet ik eerst de stekker uit de modem halen, om te kijken of er een evt update gedaan is?
edit: verkeerde topic O-)

[ Voor 7% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 30-11-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
info33 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:59:
Hier ook Enschede,
Same here, twekkelerveld zouden ze wel eens vergeten kunnen zijn ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Enschede hier, Alles-in-1 Plus, met Ubee 3200. 2 weken geleden ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/638117185.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
Cascade schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:22:
Enschede hier, Alles-in-1 Plus, met Ubee 3200. 2 weken geleden ontvangen.

[afbeelding]
thanx voor je bericht ,
net even de stekker van de modem eraf gehaald en voila, ook 30 mbit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
Vanmorgen e-mail gehad van Ziggo. Mijn abo (Z2) zou zijn verhoogd. Down is nog 10 Mbit up is wel verhoogd tot 2.5 Mbit. Heb modem al gereset. Ook ik woon op twekkelerveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
Marc_K84 schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:00:
Vanmorgen e-mail gehad van Ziggo. Mijn abo (Z2) zou zijn verhoogd. Down is nog 10 Mbit up is wel verhoogd tot 2.5 Mbit. Heb modem al gereset. Ook ik woon op twekkelerveld
Hoi Mark,
met alle respect hoor, maar snap niet waarom je niet overspapt naar alles in 1 pakket plus of zo,
want als goed is betaal je nu iets van 29 euro voor de z2, en 16,85 voor de anologe kabel.
aip is nu iets van 51,50 of zo,
dus die 16,85 van die anoloog die vervalt als je een aip of extra neemt
heb je ook gelijk digitale tv en evt telefonie (persoonlijk maak ik gebruik vn de telefonie).
en nee ik werk niet voor ziggo of zo , maar ben zelf ook 6 maanden geleden oversgestapt van z2,
en totaal geen spijt , ivm de gewonnen snelheid.

ps excuus als deze tip hier niet gewenst is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
Hier in 5251 (vlijmen) is het inmiddels ook verhoogd volgens mij.
Met Z3 nu een hogere download, helaas is upload gelijk gebleven.
Als het goed is vanaf morgen Alles-in-1 Extra! Ik hoop dat die snelheids verhoging ook al is doorgevoerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/638176480.png

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
info33 schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:08:
[...]

Hoi Mark,
met alle respect hoor, maar snap niet waarom je niet overspapt naar alles in 1 pakket plus of zo,
want als goed is betaal je nu iets van 29 euro voor de z2, en 16,85 voor de anologe kabel.
aip is nu iets van 51,50 of zo,
dus die 16,85 van die anoloog die vervalt als je een aip of extra neemt
heb je ook gelijk digitale tv en evt telefonie (persoonlijk maak ik gebruik vn de telefonie).
en nee ik werk niet voor ziggo of zo , maar ben zelf ook 6 maanden geleden oversgestapt van z2,
en totaal geen spijt , ivm de gewonnen snelheid.

ps excuus als deze tip hier niet gewenst is. O-)
Dat ligt meer aan mijn ouders, zij willen per se bij KPN blijven voor telefoon en internet gaat duur uit met mij... Ik probeer ze al tijden over te halen, maar lukt nog steeds niet. Naja ik betaal nu alleen het internet, dus mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Laatst online: 03-06 11:07
LB Back schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:16:
[...]

Ik kreeg donderdag een Ubee EVM 3200 modem bezorgd (3521, Ai1-Plus). Er zat een brief met inlogcodes bij waarin stond dat ik direct van de nieuwe snelheid gebruik kon maken als ik het ding installeerde. Ik moet eerlijk toegeven dat Ziggo zich goed aan die belofte heeft gehouden: ik ben van 20Mb strak naar 16,5Mb schommelend gegaan met twee á drie herstarts van het modem per dag. Ik denk dat ik die oude Motorolo maar weer ophang.
Goed, of helemaal niet goed eigenlijk; sinds donderdag dat Ubee modem geprobeerd en inmiddels gemiddeld 6 herstarts per dag nodig. Daarnaast was mijn snelheid van een stabiele 20 Mb naar gemiddeld 20% lager gegaan, zowel up als down, met twee keer zo hoge ping. Die brief waarin stond dat ik direct van mijn nieuwe snelheid kon gebruik maken was denk ik een foutje: toen ik Ziggo aan de lijn had om mijn oude Motorola weer te activeren werd mij verteld dat Utrecht niet eerder dan medio 2010 aan de beurt is voor een snelheidsverhoging. De twee helpdeskmedewerkers die ik aan de lijn heb gehad waren beiden, zacht uitgedrukt, niet enthousiast over dat Ubee ding. Tegen de tijd dat die verhoging erdoor is kijk ik wel of het al werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 14:12

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

CHeck,

Mijn upload is 10MB.. Maar mij download is nog steeds 50MB.. (is Hoogland).
Beetje vreemd.. Heb een All in Extra.. Die zou dus eigenlijk 50/5 moeten zijn en de andere 120/10,
Heb wel 10 alleen waar is nu de 120.. Zal het morgen eens in de gaten houden...

Ben benieuwd.. Heb nog wel geen email ontvangen dat het verhoogd is naar 120MB..

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacroTough
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2021
supernova schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:35:
CHeck,

Mijn upload is 10MB.. Maar mij download is nog steeds 50MB.. (is Hoogland).
Beetje vreemd.. Heb een All in Extra.. Die zou dus eigenlijk 50/5 moeten zijn en de andere 120/10,
Heb wel 10 alleen waar is nu de 120.. Zal het morgen eens in de gaten houden...

Ben benieuwd.. Heb nog wel geen email ontvangen dat het verhoogd is naar 120MB..
Mocht je er nu nog een router tussen hebben zitten zou ik het eens direct op je PC proberen. Mijn oude router ging ook niet hoger dan 50Mb hoewel de wanpoort 100Mb zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MacroTough schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:26:
[...]

Mocht je er nu nog een router tussen hebben zitten zou ik het eens direct op je PC proberen. Mijn oude router ging ook niet hoger dan 50Mb hoewel de wanpoort 100Mb zou moeten zijn.
Zoals in dit topic al vaker vermeld is gaat het om de WAN-to-LAN snelheid, niet de theoretische snelheid van de poort.
Op internet zijn vaak tests te vinden van routers waar de WAN-to-LAN snelheid gemeten is. Op die manier kan je een geschikte router uitkiezen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacroTough
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2021
fsfikke schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:45:
[...]

Zoals in dit topic al vaker vermeld is gaat het om de WAN-to-LAN snelheid, niet de theoretische snelheid van de poort.
Op internet zijn vaak tests te vinden van routers waar de WAN-to-LAN snelheid gemeten is. Op die manier kan je een geschikte router uitkiezen.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, sorry alsik het verkeerd doe; ik ben hier nieuw, en net geregistreerd.
Dit is mijn resultaat in Tilburg met Ziggo Alles In Een Extra:

http://www.speedtest.net/result/638617304.png

(Maar hoe krijg ik dit resultaat als een png op dit Forum?)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 06:06:
Hoi, sorry alsik het verkeerd doe; ik ben hier nieuw, en net geregistreerd.
Dit is mijn resultaat in Tilburg met Ziggo Alles In Een Extra:

http://www.speedtest.net/result/638617304.png

(Maar hoe krijg ik dit resultaat als een png op dit Forum?)
Door de
code:
1
[img]link[/img]
tag? :)

Het is alweer een poosje geleden dat ik mijn laatste bericht hier heb geplaatst, maar het Arris modem werkt nog steeds perfect, nog maar 1x van de stroom moeten halen vanwege het verzetten van alles. Werkt dus perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Marc_K84 schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:27:
[...]

Dat ligt meer aan mijn ouders, zij willen per se bij KPN blijven voor telefoon en internet gaat duur uit met mij... Ik probeer ze al tijden over te halen, maar lukt nog steeds niet. Naja ik betaal nu alleen het internet, dus mij hoor je niet klagen.
Je hoeft het nummer van je ouders niet mee te nemen naar Ziggo, je kunt ook een nieuw nummer nemen. Dan houden je ouders lekker KPN en heb jij alvast een eigen vastnummer op je slaapkamer die straks met je mee de deur uit verhuisd. Of je gebruikt de telefonie gewoon helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 01-12-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 08:25
Hoi mede tweakers,

Ik ga binnen kort verhuizen, en wil waarschijnlijk weer terug naar ziggo.
Eigenlijk wil ik wel het snelste abbo alles in 1(voor 64,95 dacht ik), alleen daar staat onder dat deze in 2010 met 1,50 per maand wordt verhoogd! |:(

Weet iemand ook hoeveel het uit eindelijk zal zijn?
Is het gewoon elke maand (dus 12x), of zit hier een max. aan?

Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 18:05
stimpyrulez schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:42:
Weet iemand ook hoeveel het uit eindelijk zal zijn?
Is het gewoon elke maand (dus 12x), of zit hier een max. aan?
Als ik het goed begrepen heb wordt het €66,50 per maand (verhoging van €1,55) dit ga je dus de rest van je contractperiode betalen. Natuurlijk kan het zijn dat het in de toekomst nog vaker verhoogd worden. Je kunt er dan vanuit gaan dat je je contract zonder moeite kunt opzeggen.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 15-08 17:35
Het wordt 66,50 per maand, dus zelfs € 1,55 duurder x 12 maanden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 08:25
Volkert schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:48:
Het wordt 66,50 per maand, dus zelfs € 1,55 duurder x 12 maanden ...
Ohh ok, dan heb ik het verkeerd gelezen 8)7

Dacht namelijk dat ze per maand er 1.55 bij op gingen drukken..
dus na 2 maand 3,10 meer dan het begin.

Dus volgend jaar wordt het 1.55 euro duurder dan dat het maand bedrag nu is.
Ach ja.. duurder is nooit leuk, maar er valt mee te leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnberk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-08 15:22
hebben andere mensen ook last dat alle plaatjes op websites zo laat geladen worden? meerdere klanten van mij hebben er last van en het schijnt in de software van de nieuwe snellere modem te liggen,....

het is als volgt:

- website laats heel snel met tekst
- 2 á 3 seconden later verschijnen de plaatjes pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er overheen hebben gelezen maar na tientallen pagina's teruggelezen te hebben kan ik niet vinden wat de user/pass is voor het advanced gedeelte in de Ubee. Kan iemand me daaraan helpen? Heb zojuist een werkend ip gevonden. ;)
Pagina: 1 ... 44 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.