Mijn verbinding heeft er van 1:02 tot 3:32 uit gelegen.
Nu op Marktplaats steeds vaker de Cisco 8455 komt te staan wil ik misschien mijn Samsung decoder vervallen. Kan ik deze Cisco zo overnemen? Met andere woorden, kan ik mijn oude smartcard in de nieuwe decoder gebruken en heb ik verder niks anders nodig?
(meen ooit gelezen te hebben dat ook de wanddoos vervangen moet worden ofzo...?)
(meen ooit gelezen te hebben dat ook de wanddoos vervangen moet worden ofzo...?)
Smartcard kun je zo gebruiken dat is geen probleem.
De Cisco 8455 kun je in principe ook zo gebruiken, maar als je interactieve televisie wil gebruiken moet je wel rekening met een aantal dingen houden.
Het belangrijkste is dat er OF geen versterker tussen zit en zit die er wel tussen, dan moet het een router-geschikte versterker zijn.
De Cisco 8455 kun je in principe ook zo gebruiken, maar als je interactieve televisie wil gebruiken moet je wel rekening met een aantal dingen houden.
Het belangrijkste is dat er OF geen versterker tussen zit en zit die er wel tussen, dan moet het een router-geschikte versterker zijn.
http://www.deyterra.com
En hoe kan dit dat controleren? Bedoel je met versterker iets voor het signaal? Het komt het huis binnen en van daaruit direct naar de TV en modem.
Mogen ze ook nog onderhoud doen of niet ?F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 03:43:

Als mensen hun Cisco verkopen moeten ze er de versterker (die erbij zat) ook bij leveren. Anders heb je kans op slecht signaal en die versterker kost los iets van 70 euro dus dan wordt duur verhaal.hemiparo schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:25:
En hoe kan dit dat controleren? Bedoel je met versterker iets voor het signaal? Het komt het huis binnen en van daaruit direct naar de TV en modem.
Thanks voor de tip over de versterker... zal er op letten!
Alleen... hoe kan ik zien/controleren dat ik alles krijg wat noodzakelijk is?
Alleen... hoe kan ik zien/controleren dat ik alles krijg wat noodzakelijk is?
[ Voor 41% gewijzigd door hemiparo op 11-12-2009 08:49 ]
Jah ik wou net zeggen, kom op zeg

Op dat tijdstip hoor je te slapen
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Jazeker, maar dan wel aangekondigd. Nu weten we niet of het om onderhoud gaat of een storing.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Pak dan fijn een Business lijntje met een uptime van 99,9% ofzo....twixx schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:51:
[...]
Jazeker, maar dan wel aangekondigd. Nu weten we niet of het om onderhoud gaat of een storing.

Anoniem: 239170
Zelfs voor een consumentenlijntje vind ik 2,5 uur eruit liggen, ook al is het 's nachts, best lang of ligt dat aan mij?loyske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:53:
[...]
Pak dan fijn een Business lijntje met een uptime van 99,9% ofzo....
Anoniem: 75167
Nee vind ik ook, onderhoud hoort altijd aangekondigd te worden....Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:56:
[...]
Zelfs voor een consumentenlijntje vind ik 2,5 uur eruit liggen, ook al is het 's nachts, best lang of ligt dat aan mij?
Mijn verbinding is trouwens nog steeds veel en veel te traag....

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 11-12-2009 10:17 ]
Ja dat ligt aan jou.. als je lijn er op een heel jaar 2,5 uur heeft gelegen en je gaat er over klagen..Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:56:
[...]
Zelfs voor een consumentenlijntje vind ik 2,5 uur eruit liggen, ook al is het 's nachts, best lang of ligt dat aan mij?
Moet je telfort nemen.. dan kan je lachen.. in twee maand tijd heb ik er 4 keer 2,5 tot 4 dagen uit gelegen.. ze hadden een DHCP probleempje..
KPN zakelijk is ook elk jaar minimaal wel een halve dag plat, dus 2,5 uur is niet iets waar ik over zou zeuren.
Ik heb met Ziggo trouwens geen problemen, maar ik heb dan ook de simpelste verbinding
Ik heb met Ziggo trouwens geen problemen, maar ik heb dan ook de simpelste verbinding
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Anoniem: 75167
Maar dan voldoen ze waarschijnlijk nog wel aan de 99.9% uptimeGrozno schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:23:
KPN zakelijk is ook elk jaar minimaal wel een halve dag plat, dus 2,5 uur is niet iets waar ik over zou zeuren.
Werkzaamheden
We voeren werkzaamheden zo veel mogelijk 's nachts uit, tussen 1.00 uur en 6.00 uur. Onze klanten hebben er dan het minst last van. Als we toch op andere tijden aan het werk zijn, dan melden we dat per woonplaats op deze pagina. Als je postcode niet in de lijst voorkomt, hebben we geen onderhoud gepland en zijn er geen storingen bekend.
Ik heb nu ook de simpelste verbinding, ook al betaal ik voor meer!Grozno schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:23:
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 11-12-2009 10:30 ]
Die melding heb ik al vanaf oktober op de site staan en daar heb ik ook een mail van gehad.. dus ze hebben het wel degelijk van te vorgen aangekondigd.. alleen niet vermeld welke nacht het zou zijn.Anoniem: 75167 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:26:toon volledige bericht
[...]
Maar dan voldoen ze waarschijnlijk nog wel aan de 99.9% uptimeMaar ff serieus, 'vroeger' had ik Demon internet. Die kondigden altijd netjes van te voren aan dat er onderhoud zou worden gepleegd. Dan weet je ook wanneer er sprake is van een storing of een probleem. En zo hoort het ook.... onderhoud moet gewoon altijd worden aangekondigd... Overigens zie ik dit nu op de Ziggo site staan:
[...]
[...]
Ik heb nu ook de simpelste verbinding, ook al betaal ik voor meer!

Denk dat ik binnenkort maar ga updaten naar de Alles in 1 extra, zo te zien kan mijn huidige verbinding veel meer
[ Voor 19% gewijzigd door knny op 11-12-2009 11:50 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Volgens mij heeft Ziggo sinds een paar dagen ook het probleem opgelost met hun Ubee + Usenet want gisteren heb ik m'n payserver weer geactiveerd en m'n Ubee tufte zo naar de 5,4Mb/s wat die eerder dus nooit deed.
[ Voor 7% gewijzigd door R2-D2 op 11-12-2009 13:30 ]
He buurmanF4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 03:43:
Hier heeft het ook eruit gelegen, maar ik mag altijd op de verbinding van de buurvrouw sufen (tele-nee) indien dat nodig is. Dus dat heb ik ook gedaan. Ik had zoiets van "ah mooi gaan we naar 80mb" maar niks, gewoon 50mb
Hoe zijn de ervaringen eigenlijk met de Cisco 8455?
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123sohus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:44:

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Ja heel kort, prima ding, zapt sneller dan de samsung en minder crashes(lees geen tot nu toe). Opnemen is ideaal.. menu is tergend langzaam, en tv on demand werkt niet altijd.. Sommige van uitzending gemist wel en sommige niet.. beetje vaag.sohus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:44:
Alleen mijn HD die er in zit heeft een hele vervelende piep..
Ja dat is het Horror forum.. iedereen met klachten gaat daar klagen maar de goede punten zie je bijna niet.
[ Voor 37% gewijzigd door Giem op 11-12-2009 21:39 ]
Mwoah, dat valt wel mee. Je moet op GoT ook erg hard zoeken naar positivo's mbt ZiggoGiem schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:38:
[...]
Ja dat is het Horror forum.. iedereen met klachten gaat daar klagen maar de goede punten zie je bijna niet.
Bovendien is dat forum alleen op Ziggo gericht dus over iets anders valt er ook niet te klagen daar.
Voor mij persoonlijk is het een erg waardevol forum, net zoals voor vele anderen...
Ja bedoelde ook meer alleen over de Cisco tuner.. daar vind je bijna alleen negative reacties, bug of problemen.Frank-NL schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:58:
[...]
Mwoah, dat valt wel mee. Je moet op GoT ook erg hard zoeken naar positivo's mbt Ziggo
Bovendien is dat forum alleen op Ziggo gericht dus over iets anders valt er ook niet te klagen daar.
Voor mij persoonlijk is het een erg waardevol forum, net zoals voor vele anderen...
Sinds een paar weken de overstap gedaan van internet Z3 naar AIE extra. Dus van 25/4 naar 50/5.
Ik had een Scientific Atlanta modem en nu een Ubee modem.
Ik test regelmatig mn internet verbinding met speedtest.net en haal kwa upload nooit meer dan 2,6Mb. Met dat oude modem niet en nu met dat nieuwe ook niet. Download snelheid is nu netjes rond de 47Mb, da's ok.
Ik had al eens geklaagd vlak voordat ik overstapte naar het snellere abbo. Toen kreeg ik te horen dat ik nog een oud modem had. Ze zouden me een nieuwe toesturen en dan was het probleem opgelost!
Nu ik dus op het nieuwe abbo zit én een ander modem heb, is mn download nog steeds 2,6Mb.
Ik weer bellen met Ziggo. Nu beweren ze dat het aan het nieuwe modem ligt! Yeah right!
Ik heb al 1 jaar exact dezelfde upspeed en nu ligt het ineens aan mijn nieuwe modem? Dat geloof je toch niet? "Nee meneer, het is echt waar..! Er komt een firmware update voor de Ubee dat alle problemen oplost.." Wanneer dan? "Dat weten we niet, meneer..." Grrrr...
Ik test regelmatig mn internet verbinding met speedtest.net en haal kwa upload nooit meer dan 2,6Mb. Met dat oude modem niet en nu met dat nieuwe ook niet. Download snelheid is nu netjes rond de 47Mb, da's ok.
Ik had al eens geklaagd vlak voordat ik overstapte naar het snellere abbo. Toen kreeg ik te horen dat ik nog een oud modem had. Ze zouden me een nieuwe toesturen en dan was het probleem opgelost!
Nu ik dus op het nieuwe abbo zit én een ander modem heb, is mn download nog steeds 2,6Mb.
Ik weer bellen met Ziggo. Nu beweren ze dat het aan het nieuwe modem ligt! Yeah right!
Ik heb al 1 jaar exact dezelfde upspeed en nu ligt het ineens aan mijn nieuwe modem? Dat geloof je toch niet? "Nee meneer, het is echt waar..! Er komt een firmware update voor de Ubee dat alle problemen oplost.." Wanneer dan? "Dat weten we niet, meneer..." Grrrr...
Anoniem: 274567
hoe zit het als je van A1extra naar A1plus wilt? Gaat dat pas in bij een nieuwe maand? of wordt het direct omgezet? en zo ja, word dit verrekend in de betaling?
1: al die testjes zijn niet 100% betrouwbaar. Test je upload eens door zelf iets met bijvoorbeeld FTP te uploaden.KingQ schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:37:
Sinds een paar weken de overstap gedaan van internet Z3 naar AIE extra. Dus van 25/4 naar 50/5.
2: herhaal dat soort testjes eerst zonder dat je een router er tussen hebt. Dus pc of laptop direct bedraad achter het modem.
Gaat binnen x aantal weken, de dagen die je dan teveel betaald hebt voor je extra omdat je toen al plus had worden netjes verrekend. Alleen let wel op, de eerste factuur kan dan een erg laag bedrag zijn maar die erna maken ze dat goed met je ;-). Houd dat geld dus wel even apart.Anoniem: 274567 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:49:
hoe zit het als je van A1extra naar A1plus wilt? Gaat dat pas in bij een nieuwe maand? of wordt het direct omgezet? en zo ja, word dit verrekend in de betaling?
Dan wil ik me toch even melden. Ben ontzettend tevreden over de maximale snelheid en de prijs-kwaliteit verhouding. Natuurlijk haal ik af en toe niet mijn maximum, maar dat ligt even vaak aan minder wifi signaal als aan Ziggo. En anders: wat dan nog? Het is niet dat adsl sneller is ofzo...Frank-NL schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:58:
[...]
Mwoah, dat valt wel mee. Je moet op GoT ook erg hard zoeken naar positivo's mbt Ziggo
Ik gebruikte tot voor kort een Draytek Vigor 2910 icm het nieuwe Ubee modem met een Alles in 1 Extra.
Nu heb ik een Vigor 2130 gekocht omdat de 2910 niet sneller aankon dan 30mbit.
Wanneer ik de 2130 aansluit krijg ik een heel ander ip-adres dan met de 2910.....:?
Is dat normaal?
Wanneer ik de 2130 aansluit krijg ik een heel ander ip-adres dan met de 2910.....:?
Is dat normaal?
Nog een positivo hoor, volledige snelheid haal ik nadat ze 2 keer een monteur (gratis!) hebben langsgestuurd.
Bedoel je je externe IP-adres, of het DHCP adres wat je router uitdeelt naar je PC?Conan schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:09:
Ik gebruikte tot voor kort een Draytek Vigor 2910 icm het nieuwe Ubee modem met een Alles in 1 Extra.
Is dat normaal?
HENG HENG
Vraag over de Cisco HD PVR die je nu voor 99,- bij een AinE pakket kan bestellen:
Je schijnt niet zelf de volgorde van de favorieten in te kunnen stellen, dat is natuurlijk te knullig voor woorden. Maar is de standaard-indeling echt onzin dan?
Je schijnt niet zelf de volgorde van de favorieten in te kunnen stellen, dat is natuurlijk te knullig voor woorden. Maar is de standaard-indeling echt onzin dan?
Ik ben nu bij mijn zus en heb haar HD-PVR decoder aangesloten.
Het werkt wel, alleen vaak heb je alleen geluid en geen beeld....
Hebben meerdere mensen hier last van?
Gisteren het pakket binnen gekregen voor Inet Z3 van Ziggo.
Alles werkt goed, lage ping (lager dan ik bij xs4all had!) en haal nagenoeg de geadverteerde snelheden
Wel vreemd om te zien dat mijn verbinding overall gezien word als zijnde van Casema ipv Ziggo
Alles werkt goed, lage ping (lager dan ik bij xs4all had!) en haal nagenoeg de geadverteerde snelheden

Wel vreemd om te zien dat mijn verbinding overall gezien word als zijnde van Casema ipv Ziggo
Smiling as the shit comes down...
Ziggo bestond eerst uit 3 andere providers, casema,essent en nog 1, die mij even niet te binnen schiet.ScrooLoose schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:27:
Gisteren het pakket binnen gekregen voor Inet Z3 van Ziggo.
nope.. essent is de oude eigenaar van @home.
Ziggo is uitstaan uit:
@home, multikabel en casema
Wat zijn goede powerlevels in het @Home gebied? Op het moment zit het modem op -7.5 dBmV receive en 41.2 dBmV transmit.
De hele dag heb ik al dit:
De hele dag heb ik al dit:

Externe IP-adresSpacecowboy schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:47:
[...]
Bedoel je je externe IP-adres, of het DHCP adres wat je router uitdeelt naar je PC?
Hoe is je signaal en kwaliteit? Als signaal <30 is is het sowieso huilen met de pet op, maar eigenlijk is alles <50 sub-optimaal... Kijk je bekabeling eens na, verwijder eventuele splitters, gebruik goede kabels, en desnoods een versterker..ykz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:41:
Ik ben nu bij mijn zus en heb haar HD-PVR decoder aangesloten.
Ja, dit is normaal.Conan schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:09:
Is dat normaal?
Wanneer je een andere router of pc / netwerk kaart aan je ziggo modem aansluit,
krijg je een nieuw extern ip adres.
Wanneer gaat heel Tilburg nu eigenlijk over op de nieuwe snelheden?
Ik zit nog steeds op de oude snelheid terwijl een groot deel van mijn stadsgenoten al wel op de nieuwe snelheid zit. Komen er elke dag nieuwe mensen bij of doen ze de pilot slechts in een aantal wijken?
Hoe stabiel zijn jullie 120mbit/10mbit verbindingen?
Ik zit nog steeds op de oude snelheid terwijl een groot deel van mijn stadsgenoten al wel op de nieuwe snelheid zit. Komen er elke dag nieuwe mensen bij of doen ze de pilot slechts in een aantal wijken?
Ik kreeg in dezelfde situatie in Enschede het volgende antwoord:sohus schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:51:
Wanneer gaat heel Tilburg nu eigenlijk over op de nieuwe snelheden?
Geachte heer Loekie,
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over de nieuwe internetsnelheid.
Ziggo is op dit moment bezig om de nieuwe internetsnelheid door te voeren in heel Enschede. Wij hebben helaas geen overzicht van welke straat de nieuwe snelheid wanneer haalt.
Ziggo heeft tot het 1e kwartaal van 2010 uitgetrokken om ieder de juiste snelheid te laten behalen. Wij willen u dan ook vragen om af te wachten.
Gaat zich in een hoekje schamennope.. essent is de oude eigenaar van @home.
Ziggo is uitstaan uit:
@home, multikabel en casema
Als je niet voldoende "ontvangst" heb met het modem is het huilen met de pet op. Jaren terug hadden wij een Wanadoo Cable modem op een tv aansluiting boven staat in plaats van braaf waar het signaal binnen kwam. In het begin ging dat altijd goed totdat er steeds meer mensen "Cable" kregen en het steeds vaker wegviel. Toen moest het modem toch naar beneden
Met digi-tv is het precies hetzelfde, als je analoge tv èèn en al ruis is mag je blij zijn als je decoder überhaupt beeld geeft
Anoniem: 58690
Ja en doe het maar, want 1 keer krijg je respijt maar na een 2de of 3de keer kan je voorijtarief verwachtennooberke schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:05:
Als je niet voldoende "ontvangst" heb met het modem is het huilen met de pet op. Jaren terug hadden wij een Wanadoo Cable modem op een tv aansluiting boven staat in plaats van braaf waar het signaal binnen kwam. In het begin ging dat altijd goed totdat er steeds meer mensen "Cable" kregen en het steeds vaker wegviel. Toen moest het modem toch naar beneden
Met digi-tv is het precies hetzelfde, als je analoge tv èèn en al ruis is mag je blij zijn als je decoder überhaupt beeld geeft
Digitale ontvanger is wat anders, maar als je een goede versterker en kabels hebt moet dat niet zo'n probleem zijn.
Het modem moet echter altijd bij de hoodaansluiting staan.
Mijn upload is de laatste dagen wat ingekakt. Haalde ik normaal gesproken zo rond de 600kb/s, nu doet ie nog maar 420 a 430kb/s. De reden van hoe of wat is me onbekend.
Hmmm, eergister t/m vandaag valt om de zoveel keer het internet uit (modem geen signaal). Misschien al zo een 8x ofzo gebeurd. Regio Den Haag
Voor mensen die ook geen verbinding krijgen met het nieuwe Ubee modem: net heb ik met Ziggo gebeld omdat ik na 10 vruchteloze pogingen nog steeds geen verbinding had. Het groene power lampje brandt, de oranje download indicator knippert en de rest blijft zwart.
Het advies was om tot januari mijn oude (Moterola) modem te blijven gebruiken. Het probleem is bekend en zou d.m.v. een firmware update begin januari opgelost moeten worden. Tot die tijd is het advies je oude modem te blijven gebruiken.
Het advies was om tot januari mijn oude (Moterola) modem te blijven gebruiken. Het probleem is bekend en zou d.m.v. een firmware update begin januari opgelost moeten worden. Tot die tijd is het advies je oude modem te blijven gebruiken.
Dat zeiden ze tegen mij ook 2 weken geleden ook, dit weekend komt er nieuwe filmware uit.Doogie schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:39:
Voor mensen die ook geen verbinding krijgen met het nieuwe Ubee modem: net heb ik met Ziggo gebeld omdat ik na 10 vruchteloze pogingen nog steeds geen verbinding had. Het groene power lampje brandt, de oranje download indicator knippert en de rest blijft zwart.
Dus niet, toen maar een monteur laten komen en die heeft er een demper tussen gezet wat ook niet geholpen heeft.
Weer gebeld en toen heb ik om een Arris gesmeekt, afgelopen woensdag is deze door de monteur geplaatst en probleem opgelost.
Ik had tot 3 maal per dag disconects met de ubee regio denhaag.
Dat met die filmware geloof ik gewoon niet meer, ik denk dat de chipset van de ubee gewoon verrot is.
Want als dit met een filmware is op te lossen waarom duurt dit dan zolang?
Vandaag het alles in 1 extra pakket aangesloten, op de telefoon na. Eerst modem aangesloten, werkte na 20 minuten en gelijk een downloadsnelheid van 49Mbit en upload van 4.50, tevreden, en we kunnen verder. Digitale tv aansluiten, heeft wat meer tijd gekost, maar is ook gelukt, we kunnen nu het hele digitale totaalpakket bekijken, inclusief een stuk of 4 of 5 HD zenders. Geen probleem zou je zeggen. Mijn vader wil graag naar zwemmen kijken met ondertiteling (hij is slechthorend). Blijkt dat TT888 volledig over het beeld heengaat
Dus je kunt kiezen tussen beeld + geluid zonder ondertiteling, of Ondertiteling + geluid zonder beeld. teletekst neemt gewoon het beeld over en heeft niet zo'n halftransparante modus. Waar is dit in te stellen?
Ik heb een Cisco 8455DVB digitale HD PVR aan een Sony 32" HD-ready TV zitten, iemand een oplossing?
Ik heb een Cisco 8455DVB digitale HD PVR aan een Sony 32" HD-ready TV zitten, iemand een oplossing?
1: Mee eens. Maar het geeft een indicatie, toch? Met FTP haal ik hetzelfde (ongeveer), nl 300KB._Arthur schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 08:52:
[...]
1: al die testjes zijn niet 100% betrouwbaar. Test je upload eens door zelf iets met bijvoorbeeld FTP te uploaden.
2: herhaal dat soort testjes eerst zonder dat je een router er tussen hebt. Dus pc of laptop direct bedraad achter het modem.
2: Ook al gedaan. Maakt geen verschil.
Ik denk zelf dat Ziggo "vergeten" is de upload knop omhoog te zetten aangezien ik dit ook al had bij mn vorige abbo van 25/4. Dat was dáárvoor overigens 12/3... Kijk, dan geloog ik de 2,6 wel. Ze hebben m gewoon nooit mee-verhoogt, lijkt het.
Maar om het nou op mijn nieuwe modem af te schuiven is toch om te huilen!
hier @ postcode 2731 hele dag traag internet: 50kB/s down en 100 kB/s up, heb Ai1 Extra met ubee modem. Ik heb vanmiddag gemaild naar de helpdesk en ze zeggen dat deze week firmware update uitkomt. Dit zeiden ze vorige week ook, en ik lees hier dat ze iedereen aan het lijntje houden mbt de firmware update.
Er zit ook enorme storing op de telefoon, op de site van ziggo is er geen melding van een storing als ik kijk op mijn postcode
.
Ik zou graag een arris modem willen, aangezien ik hier lees dat dat het probleem kan oplossen. Maar ze doen erg moeilijk met het geven van een arris modem. En een monteur langs laten komen gaat het probleem ook niet oplossen denk ik zo.
Hebben jullie nog tips bij het aanvragen van een arris modem?
Er zit ook enorme storing op de telefoon, op de site van ziggo is er geen melding van een storing als ik kijk op mijn postcode
Ik zou graag een arris modem willen, aangezien ik hier lees dat dat het probleem kan oplossen. Maar ze doen erg moeilijk met het geven van een arris modem. En een monteur langs laten komen gaat het probleem ook niet oplossen denk ik zo.
Hebben jullie nog tips bij het aanvragen van een arris modem?
Nee, in het weekend valt het ubee modem niet uit, dan heeft die vrij, vanaf morgen (op werkdagen dus) valt die wel uitDjankie schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:56:
Is er al een nieuwe firmware uitgekomen?
want bij UBEE is al 48 online zonder uitval

Dat zou dan wel kloppen met wat ziggo vertelde over een firmware die er deze week of vorige week zou moeten komen.Djankie schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:56:
Is er al een nieuwe firmware uitgekomen?
want bij UBEE is al 48 online zonder uitval
Mijn ubee draait al bijna een maand non-stop zonder problemen. Dus ik denk niet dat er nu ineens een firmware update gedaan is, bij het meerendeel van de gebruikers draait ie gewoon als een zonnetje.
Ik zou zeggen gebruik de teletekst functie van je tv ipv die van de decoder.hugoy schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:13:
Mijn vader wil graag naar zwemmen kijken met ondertiteling (hij is slechthorend). Blijkt dat TT888 volledig over het beeld heengaatDus je kunt kiezen tussen beeld + geluid zonder ondertiteling, of Ondertiteling + geluid zonder beeld. teletekst neemt gewoon het beeld over en heeft niet zo'n halftransparante modus. Waar is dit in te stellen?
Wellicht dat je de transparantie nog ergens in een menu van de cisco kan instellen, maar ik heb hem zelf niet.
Wij hebben een Arris modem en deze valt sinds één tot anderhalve week ook constant uit.
Ben ik aan het gamen en krijg ineens vette lag spikes, vervolgens knalt de verbinding eruit en kan na 1-2 minuten weer verder. Dit gebeurt zo ongeveer elk half uur.
Het probleem ligt denk ik dan ook niet aan de modem, maar aan het netwerk van Ziggo.
Als je de helpdesk belt krijg je te horen dat er geen storing bekend is en het dus het interne netwerk moet zijn, echter blijft het probleem aanhouden als de computers om de beurt rechtstreeks op de modem word aangesloten.
Heb zelf het idee dat dit te maken heeft met de eventuele snelheidsverhogingen die eraan zitten te komen. Naar de 50mbit hebben wij er namelijk ook een maandje of 2-3 last van gehad en nu weer. Ik verwacht zelf dus ergens rond februari weer een verhoging.
Ben ik aan het gamen en krijg ineens vette lag spikes, vervolgens knalt de verbinding eruit en kan na 1-2 minuten weer verder. Dit gebeurt zo ongeveer elk half uur.
Het probleem ligt denk ik dan ook niet aan de modem, maar aan het netwerk van Ziggo.
Als je de helpdesk belt krijg je te horen dat er geen storing bekend is en het dus het interne netwerk moet zijn, echter blijft het probleem aanhouden als de computers om de beurt rechtstreeks op de modem word aangesloten.
Heb zelf het idee dat dit te maken heeft met de eventuele snelheidsverhogingen die eraan zitten te komen. Naar de 50mbit hebben wij er namelijk ook een maandje of 2-3 last van gehad en nu weer. Ik verwacht zelf dus ergens rond februari weer een verhoging.
Wij zitten momenteel al bij Ziggo, maar we zijn op zoek naar een HD HDD-recorder. Deze zijn los nog heel erg duur, maar bij Ziggo is hij voor 99 euro te koop in combinatie met een nieuw abbo.
Geldt deze actie dan ook voor huidige gebruikers van Ziggo?
Ja, maar dan alleen voor het bedrag van 299 euro. Tenminste dat is wat ik begreep.
Bij overstappen naar Alles-in-1 €99,- en wanneer je het hebt of niet wil overstappen €299,-
Correct me if I'm wrong!
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Dit is helaas een bekend probleem van dit apparaat, zie ook mijn topic op Ziggo forum:hugoy schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:13:
Mijn vader wil graag naar zwemmen kijken met ondertiteling (hij is slechthorend). Blijkt dat TT888 volledig over het beeld heengaatDus je kunt kiezen tussen beeld + geluid zonder ondertiteling, of Ondertiteling + geluid zonder beeld. teletekst neemt gewoon het beeld over en heeft niet zo'n halftransparante modus. Waar is dit in te stellen?
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22698
Alleen als je naar alles in een gaat. Heb je dat al dan heb je pech en geld de actie niet. Ik had alleen digitale tv en ging naar alles in een, en dan krijg je de decoder wel voor 99 euro. (105 want er komt 6 euro verzenden bij)StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:01:
Wij zitten momenteel al bij Ziggo, maar we zijn op zoek naar een HD HDD-recorder. Deze zijn los nog heel erg duur, maar bij Ziggo is hij voor 99 euro te koop in combinatie met een nieuw abbo.
Anoniem: 151407
idd icm een overstap van bv alles-in-1 plus naar extra. anders gewoon 299 harde pleuries.
Wat een bullshit.
De trouwe klanten worden op deze manier dus gewoon genaaid voor het feit dat ze al anderhalf jaar bij Ziggo zitten? Mocht dit echt zo zijn stappen we echt mooi over, boeit me niet naar wie, maar heb het dan echt helemaal gehad met Ziggo.
De trouwe klanten worden op deze manier dus gewoon genaaid voor het feit dat ze al anderhalf jaar bij Ziggo zitten? Mocht dit echt zo zijn stappen we echt mooi over, boeit me niet naar wie, maar heb het dan echt helemaal gehad met Ziggo.
Een vraag van mijn kant aangezien ik dit niet echt heel duidelijk op het web kan vinden.
Op het moment hebben we internet Z3 en televisie van Ziggo.
Telefonie hebben we basisabbonoment van KPN, en 1601 als provider.
Nu stappen we over op Ziggo alles-in-1-extra. Vervallen daarmee de kosten van zo'n 16 euro voor KPN ook?
Aangezien Ziggo ook een soort van abonnementskosten verrekend.
Nu stappen we over op Ziggo alles-in-1-extra. Vervallen daarmee de kosten van zo'n 16 euro voor KPN ook?
Gisteren heb ik wat Coax kabels doorgetrokken naar boven en vanochtend heb ik de 2de decoder aangesloten. Beneden staat een Humax IR fox een heerlijk decodertje, alles werkt naar behoren 
Ik kreeg ook nog een Samsung DCB-B270R erbij. Wat is dat een rotding
Een slechte onvangst van de remote, epg werkt niet lekker zo buggie als het maar kan. Als ik te snel zap valt het beeld en geluid weg en kan de stekker eruit of ondertiteling geeft ie ineens niet meer weer....
Bij bepaalde zenders zoals History lijkt wel alsof de decoder een verkeerd signaal afgeeft over de beeldverhoudingen waardoor de tv gaat schalen naar 4:3 en weg zijn de ondertitels. Zelfde tv en een andere decoder de Humax gebeurd het niet en ik kan lekker de TV op auto laten staan. Hij word trouwens ook erg warm.
Die oude grijze Samsung deed het nog beter. Na een beetje googelen op de decoder op GOT en ziggo.gebruikers forum kwam ik soortgelijke verhalen tegen. toch vreemd dat na meer dan 2 jaar bekende problemen ze deze decoder nog steeds leveren, ook een firmware update is er niet.
Ik denk dat ik dit kreng maar op marktplaats gooi en een 2de Humax IR Fox erbij koop, bah ik ben er onpasselijk van...
Met name omdat de Humax zoooo lekker werkt, vind hem ook mooier ook. Het kaartje netjes achter een klepje weggewerkt aan en uit knop radio/tvknop enz.
Ik kreeg ook nog een Samsung DCB-B270R erbij. Wat is dat een rotding

Een slechte onvangst van de remote, epg werkt niet lekker zo buggie als het maar kan. Als ik te snel zap valt het beeld en geluid weg en kan de stekker eruit of ondertiteling geeft ie ineens niet meer weer....
Bij bepaalde zenders zoals History lijkt wel alsof de decoder een verkeerd signaal afgeeft over de beeldverhoudingen waardoor de tv gaat schalen naar 4:3 en weg zijn de ondertitels. Zelfde tv en een andere decoder de Humax gebeurd het niet en ik kan lekker de TV op auto laten staan. Hij word trouwens ook erg warm.
Die oude grijze Samsung deed het nog beter. Na een beetje googelen op de decoder op GOT en ziggo.gebruikers forum kwam ik soortgelijke verhalen tegen. toch vreemd dat na meer dan 2 jaar bekende problemen ze deze decoder nog steeds leveren, ook een firmware update is er niet.
Ik denk dat ik dit kreng maar op marktplaats gooi en een 2de Humax IR Fox erbij koop, bah ik ben er onpasselijk van...
Met name omdat de Humax zoooo lekker werkt, vind hem ook mooier ook. Het kaartje netjes achter een klepje weggewerkt aan en uit knop radio/tvknop enz.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
AiE is toch een ander product dan kabel?StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:55:
Wat een bullshit.
Ik snap je niet helemaal denk? Wij hebben AiO Plus 20mbit en alleen als we dus overstappen heb je recht op die korting? Dat vind ik jammer, zeker omdat we al ruim een jaar bij Ziggo zitten.Anoniem: 239170 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:03:
[...]
AiE is toch een ander product dan kabel?Ik vind het niet zo gek eigenlijk en ging er vanuit dat je AiE bedoelde omdat dat de aanbieding is.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap je punt wel, maar zo werkt het ook bij een nieuwe TVgids, de krant of een ander abonnement. Je kunt het wel onterecht vinden, maar het is een actie die ze hebben om nieuwe klanten te krijgen. Doordat het nieuwe klanten zijn verdienen ze de korting die ze geven wel weer terug. Deze korting geven aan bestaande klanten levert niks extra op.StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:55:
Wat een bullshit.
Daarnaast ben je dus geen Alles-in-1 klant, dus mag je eigenlijk al niet klagen. De actie geld ook alleen voor nieuwe Alles-in-1 klanten, niet voor andere nieuwe klanten. En trouwe klant van 1,5 jaar... haha... dan ben je voor Ziggo nog geen trouwe klant hoor.
Ik weet niet hoelang wij inmiddels Ziggo klant zijn, maar in elk geval veel langer dan 1,5 jaar (sinds het beschikbaar is gekomen in pc.5251)
*//Edit[1]: Je bent dus wel Alles-in-1 klant begrijp ik nu weer, dan vervalt dat stukje natuurlijk... maar de rest blijft gelden.
[ Voor 5% gewijzigd door vlijmen op 14-12-2009 12:32 ]
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Je betaald dan 66,50 vanaf 1-1-2010, daar zit alles in, als je telefonie over laat nemen door Ziggo zal je KPN-lijn vervallen. KPN stuurt je een brief met de vraag of je dat ook echt wilt. De kosten vervallen dan dus.yorkick schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:57:
Een vraag van mijn kant aangezien ik dit niet echt heel duidelijk op het web kan vinden.
Het punt blijft dat ze de vaste klanten (trouwe klanten is misschien wat overdreven inderdaad) naaien en daar niks meer voor doen. Maar ik had juist gehoopt dat ik geen AiO klant zou zijn, dan was ik overgestapt en dan had ik wel de korting. Nu ben ik het al en heb ik weer geen recht op die korting.
Jammer
Jammer
Kaart het eens bij ziggo aan zou ik zeggen, in kader van klant-retentie hebben bedrijven vaak andere mogelijkheden dan met std-acties.StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:38:
Het punt blijft dat ze de vaste klanten (trouwe klanten is misschien wat overdreven inderdaad) naaien en daar niks meer voor doen. Maar ik had juist gehoopt dat ik geen AiO klant zou zijn, dan was ik overgestapt en dan had ik wel de korting. Nu ben ik het al en heb ik weer geen recht op die korting.
Jammer
En je hebt toen jij AiO nam geen andere mooie korting gekregen?StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:38:
Nu ben ik het al en heb ik weer geen recht op die korting.
Jammer
Waarschijnlijk heb jij toen je klant werd van ziggo met een alles in een abbo een andere actie gehad.StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:55:
Wat een bullshit.
Zo werkt het nou eenmaal in de grote mensenwereld. Om nieuwe klanten binnen te halen plakken ze daar een leuke actie aan vast die het voor de mensen aantrekkelijk maakt om nú de knoop door te hakken en niet volgende maand pas. Met de actie van de hd-pvr voor €99 mag je inderdaad niet klagen. Jij hebt toendertijd ongetwijfeld ook een leuke aanbieding gekregen, maar dat was je weer even vergeten neem ik aan? Na anderhalf jaar zou ik me nog geen ilusies maken, dan ben je waarschijnlijk pas een paar maanden geld voor ze aan het opleveren, tot die tijd moesten ze alles terugverdienen wat ze erin hebben gestoken om jou als klant te werven...
Maar als je dan overstapt, naar wie wil je gaan dan? Hebben die wel een aantrekkelijke aanbieding waarmee ze jou als nieuwe klant verwelkomen? En heb je dan net zo snel internet als nu het geval is voor eenzelfde of een lagere prijs? Praat dan toch niet zo stom man, je weet zelf ook dat er als er aan die randvoorwaarden voldaan moet worden geen volwaardig alternatief is.
Nope, ik nam het AiO abbo en je kreeg er een SD-Decoder bij die ik niet eens nodig had omdat ik al een HD-decoder had gekocht in de winkel. Toen 3x dat ding moeten terugsturen voordat ze snapten dat ik hem niet moest hebben (kostte nog 60 euro ook toen) en die 60 euro heb ik deze maand pas terug ontvangen (meer dan een jaar na dato).
Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of er een andere actie geldig is voor bestaande klanten.
Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of er een andere actie geldig is voor bestaande klanten.
Mjah beetje aparte verwachting dan als je al AiE klant bent. Als je dan toch die decoder wil hebben zeg je op en vraag je het meteen weer aan? Wordt wel een administratieve rotzooi maar jij hebt je decoder. 
edit: zelf ook pas zoiets gehad, Panasonic plasma gekocht en 2 weken later was ie een paar tientjes goedkoper en kreeg je er gratis een Blu-ray speler bij. Tsja jammer dan.
edit: zelf ook pas zoiets gehad, Panasonic plasma gekocht en 2 weken later was ie een paar tientjes goedkoper en kreeg je er gratis een Blu-ray speler bij. Tsja jammer dan.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 239170 op 14-12-2009 13:54 ]
Tja. Ten eerste geloof ik niet helemaal dat er toen geen actie was, maar als er idd geen actie was ben je zelf zo stom geweest om over te stappen naar een provider die op dat moment geen actie heeft. Nu kun je daar idd geen gebruik meer van maken. Pech gehad. Jij bent niet genaaid, nieuwe klanten hebben gewoon een betere deal. Zo werkt dat nou eenmaal met vrijwel alle consumentenproducten, deal with it.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zeg het denk ik op voor 1 dag en dan weer opnieuw aanvragen
.

Even hypothetisch:
Ik kan bij mijn opa en oma een Ziggo AiO abo afsluiten met de HD decoder en na ontvangs gelijk weer opzeggen? Dan betaal ik 140 euro toch? (Mits ik strategisch aanmeld en afmeld!)
Ik kan bij mijn opa en oma een Ziggo AiO abo afsluiten met de HD decoder en na ontvangs gelijk weer opzeggen? Dan betaal ik 140 euro toch? (Mits ik strategisch aanmeld en afmeld!)
Volgens de klantenservice moet je dan wel 3 maanden wachten met aanvragen.StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:14:
Ik zeg het denk ik op voor 1 dag en dan weer opnieuw aanvragen.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Je hebt natuurlijk wel aansluit (en afsluit?) kosten. maar uiteindelijk zal je goedkoper uit zijn. Misschien krijg je hem ook wel voor 99 euro als je een upgrade doet, doe je een maand later weer een downgrade.I-King schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:14:
Even hypothetisch:
Is een upgrade binnen het AiO abbo ook voldoende? Dan upgrade ik gewoon van Plus naar Extra en dan 3 maanden later doe ik weer de downgrade.
Het is alleen voor nieuwe abbo's.StealthyPeanut schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:23:
Is een upgrade binnen het AiO abbo ook voldoende? Dan upgrade ik gewoon van Plus naar Extra en dan 3 maanden later doe ik weer de downgrade.
Wat je wel kunt doen is opzeggen en bijvoorbeeld je partner (met andere achternaam en bankrekening nummer) aan laten vragen, dan hoef je geen 3 maanden te wachten. (tip van ziggo zelf)
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Ik heb sinds vandaag een alles in 1 pakket van Ziggo, opzich geen probleem, heb het wel werkende, echter vroeg ik mij iets af, weet iemand ook de breedband versterker er tussen MOET worden geplaatst?
Het is WEER een kastje welke weer op een een stopcontact moet worden aangesloten.
Of zorgt deze ervoor dat de modem en cisco ontvanger een sterk genoeg signaal krijgen?
Het is WEER een kastje welke weer op een een stopcontact moet worden aangesloten.
Of zorgt deze ervoor dat de modem en cisco ontvanger een sterk genoeg signaal krijgen?
Vast wel. Alleen kun je via Internet aanvragen en dat systeem discrimineert niet. Je krijgt dan automatisch de keuze voor die HD ontvanger voorgeschoteld.4of9 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:16:
[...]
Volgens de klantenservice moet je dan wel 3 maanden wachten met aanvragen.
Ik vind het gewoon krom van Ziggo. Het gaat me niet eens om deze specifieke actie, maar een bestaande abonnee kan die HD ontvanger voor 399,- EURO krijgen of via Interactieve Televisie met een 2 jarig contract. Al boden ze hem voor 149,- aan. Ik geloof nl. niet dat het ding ze veel meer kost.
Ik had het volgende bedacht:
Je kan van Alles-in-1 Plus/Extra downgraden naar Internet Z2/Z3 met televisie. Als dat verwerkt is ben je geen Alles-in-1 abonnee meer en kun je weer van de aanbieding gebruik maken.
Lijkt me niet dat ze hier iets tegen in kunnen brengen.
[ Voor 54% gewijzigd door sohus op 14-12-2009 15:09 ]
Niet helemaal conform Ziggo, maar wellicht interessant: In Veendam heb je een aparte kleine kabelaar zitten die niet echt meegaat met de tijd. Ik vroeg hen hoe het zat met snelheidsverhogingen aangezien UPC en Ziggo dat ook doen. Ik kreeg de volgende mail terug:
Nu is het wel zo dat volgens de Opta de "kabelmarkt opengegooid wordt". Betekend dit dan ook dat overig niet te lang tijd grotere aanbieders zoals UPC en Ziggo in Veendam hun producten kunnen aanbieden?
Mijn doelstelling is uiteindelijk weer terugverhuizen naar Veendam, maar ik hekel de monopolie positie van de SKV. Nu eenmaal Ziggo gewend wil je echt geen adsl meer. Adsl is bijna achterhaald met z'n max 20mbit (meestal nog niet eens) en krap 1mbit upload.Beste XXX,toon volledige bericht
Het is ons bekend dat zowel Ziggo (50 mbit) als UPC (120 mbit) hogere snelheden aanbieden dan Netvisit.
Ook wij hebben gekeken of wij dit kunnen gaan aanbieden en in de tussentijd bieden wij een 24 mb / 3 mb abonnement aan welke in januari/februari 13 euro goedkoper wordt en iets in snelheid omhoog gaat.
Maar gezien het aantal belangstellenden voor het door ons aangeboden POWER-pakket ( amper 5 abonnees ) en de enorme investering die voor hogere snelheden gedaan moeten worden ( ongeveer € 200.000,- ) loont het absoluut niet de moeite om dit te gaan introduceren.
We zien dat in Veendam veruit de meeste abonnees genoeg hebben aan het LIGHT-pakket wat straks naar 10 mbit gaat.
Met vriendelijke groet,
XX
Technisch Manager
Stichting Kabelnet Veendam | Netvisit BV
Locomobielstraat 8 | 9641 MB | Veendam
Nu is het wel zo dat volgens de Opta de "kabelmarkt opengegooid wordt". Betekend dit dan ook dat overig niet te lang tijd grotere aanbieders zoals UPC en Ziggo in Veendam hun producten kunnen aanbieden?
Sinds vorige week heb ik dit pakket ook ontvangen aan aangesloten. Ik zat/zit met dezelfde vraag.XenoMorpH schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:58:
Ik heb sinds vandaag een alles in 1 pakket van Ziggo, opzich geen probleem, heb het wel werkende, echter vroeg ik mij iets af, weet iemand ook de breedband versterker er tussen MOET worden geplaatst?
Wat ik uit de handleiding begreep is de versterker 'verplicht' voor interactieve televisie; waarbij er een signaal naar ziggo toe gaat. Alhoewel ik niet denk dat het verplicht is maar ik denk dat het signaal wat wordt teruggestuurd te zwak is. (wellicht heeft iemand een betere toelichting)
Zelf ben ik van plan om de versterker er tussenuit te gaan halen. Voor het ontvangst van het (digitale-) signaal heb ik geen verschil gemerkt (kabel van aansluiting naar Cisco is ongeveer 5m).
Verder zat er in 'de grote doos' wel het pakket voor interactie televisie; waarin gesproken wordt over het premo kanaal. Ik heb dit met en zonder versterker nog niet zien werken. Wellicht dat het AiO pakket, zonder extra pakketten, onvoldoende is.
Dit is al eens gevraagd maar nogmaals: Die versterker zorgt ervoor dat je signaal retourgeschikt (en sterk genoeg) is voor je I-TV ontvanger. Dit is alleen al handig omdat de tvgids dan minimaal een week vooruit kan d.m.v. de kabelmodem in de Cisco ontvanger.XenoMorpH schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:58:
Ik zou daar niet van uit gaan. De kabel zou al worden opengegooid toen ik rond 1997 max 12 kb/s via casema haalde en ik vurig hoopte dat we hier ook chello zouden krijgen. Dat zal nog wel 12 jaar duren denk ik...Snowwie schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:24:
PSN: Kjujay
Wat is de maximale uploadsnelheid van Docsis 3.0?
Ik vraag me nl. af of het mogelijk is voor Ziggo om een upload abonnement aan te bieden met bijvoorbeeld 60mbit/60mbit ipv. van 120mbit/10mbit wat het straks gaat worden.
Of bijvoorbeeld 20mbit/20mbit.
Denk dat er best veel mensen interesse in zo'n abonnement hebben.
Ik vraag me nl. af of het mogelijk is voor Ziggo om een upload abonnement aan te bieden met bijvoorbeeld 60mbit/60mbit ipv. van 120mbit/10mbit wat het straks gaat worden.
http://lmgtfy.com/?q=max+upload+speed+docsis+3.0sohus schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:59:
Wat is de maximale uploadsnelheid van Docsis 3.0?
En dan de eerste link
Wikipedia: DOCSIS
Ze hebben google echt te moeilijk gemaakt hoor !
[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-12-2009 17:02 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Pagina 250 alweer, wellicht wordt het tijd dat ik het nieuwe deel toch maar 's ga afmaken. De opzet zal ik al in een nieuw topic opengooien, de rest zal ik nog aanvullen van de week 
Deeltje 7 dus : [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7
Deeltje 7 dus : [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7
[ Voor 17% gewijzigd door PeterSelie op 14-12-2009 17:41 ]
zie deeltje 7
[ Voor 92% gewijzigd door XenoMorpH op 14-12-2009 23:08 . Reden: in ander deel gezet. ]
Ik was ervan uitgegaan dat dit kastje alleen het signaal versterkte. Heb het toen eerst zonder geprobeert, en daarna het kastje er nooit meer tussen gehangen. Zonder kastje kan ik wel een week vooruitkijken in de EPG. Het duurt wel ff voordat de tv gids geladen wordt, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Zou dit laden sneller gaan met kastje?jongentje schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:28:
[...]
Dit is al eens gevraagd maar nogmaals: Die versterker zorgt ervoor dat je signaal retourgeschikt (en sterk genoeg) is voor je I-TV ontvanger. Dit is alleen al handig omdat de tvgids dan minimaal een week vooruit kan d.m.v. de kabelmodem in de Cisco ontvanger.
Ja, daar zou ik ook wel voor te porren zijn. Echt wel liever 60/60 dan 120/10.sohus schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:59:

Als je de Speed Tables op Wikipedia bekijkt staan er 2 waarden:
"n × 30.72 (n × 27) Mbit/s" in het bovenste tabel (geen idee wat het precies betekend).
Daaronder staat "common docsis 3.0" speeds en 108 mbit maximum.
Op basis van dat laatste zit er in docsis 3.0 nog genoeg rek om de upload stevig op te vijzelen.
We hopen altijd een beetje dat een nieuw deel gebruikt wordt en men het oude deel dan laat afzakken, maar als dat niet gebeurt en er hardnekkige users zijn zullen we toch sluiten 
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.