Anoniem: 304034

Telefoonstoring?

Is er iets bekend over een telefoonstoring? Gisteravond deed hij het soms wel, soms niet. Vanmorgen weer wel, maar nu weer niet.
Ik was gisteravond niet de enige, want mijn buurvrouw had hetzelfde (bij Ziggo). Ik kan niets vinden bij www.ziggo.nl.
Ik heb het modem al eens zonder stroom gehad, maar dat hielp niet.

• 4np
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-03-2019
Anoniem: 239455 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:01:
[...]
Correct me if im wrong... ( het verklaard wel waarom die linux bak ook geen goed ip krijgt...)
Maar mijn laptop is een Mac dus Unix, ook geen windows ;)

• 4np
Anoniem: 304034 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:06:
Telefoonstoring?

Is er iets bekend over een telefoonstoring? Gisteravond deed hij het soms wel, soms niet. Vanmorgen weer wel, maar nu weer niet.
Ik was gisteravond niet de enige, want mijn buurvrouw had hetzelfde (bij Ziggo). Ik kan niets vinden bij www.ziggo.nl.
Ik heb het modem al eens zonder stroom gehad, maar dat hielp niet.
Zal wel hetzelfde zijn als alle internet problemen die mensen hebben... ook een nieuw modem toevallig? :) Ik zit nu gelukkig weer op de normale snelheid:

[Voor 10% gewijzigd door 4np op 09-12-2009 14:11]

@4np

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik kan daar niets vinden over recente telefonieproblemen.
Internet werkt prima.
Het modem is van mei 2009 (Motorola).

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Okay, maar ze kunnen het ook overdrijven, dit had ik net.

Ik verwacht op hun netwerk zelf in ieder geval wel betrouwbare resultaten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:54
Mijn moeder heeft nog een smartcard liggen waar ze niets mee doet (iets in de trend van: "ik wil geen extra afstandsbediening") maar deze is wel geregistreerd op haar naam. Nu wil ik deze kaart graag overnemen en dan op mijn eigen naam zetten (extra pakket). Net ziggo gebeld en daar wordt mij medegedeeld dat dit niet mogelijk is. Maar als ik zoek op dit probleem schijnt het toch echt wel mogelijk te zijn, alleen doen ze het niet van harte.

Nu is mijn vraag dus hoe ik dit voor elkaar krijg

To dare is to do

Anoniem: 304034 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:06:
Telefoonstoring?
Is er iets bekend over een telefoonstoring?...
Hij doet het weer.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30
snel dat wel, maar zoals gewoonlijk bij Ziggo (en @home vroeger ook) een antwoord van niks

Geachte heer XXXX,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Wij vinden het vervelend te horen dat uw ervaring met Ziggo niet is zoals deze hoort te zijn. Ziggo streeft namelijk naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Wij begrijpen dat wij in uw situatie niet aan dit streven hebben voldaan. Hiervoor bieden wij u dan ook onze excuses aan.

Wij kunnen u helaas niet vermelden wanneer de nieuwe snelheden in uw regio worden ingevoerd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nu gaat ze dus niet in op een aantal opmerkingen die ik maar behalve dat ze zeggen dat ze "het niet weten". Suggestie twee was namelijk dat ik dus te veel betaal voor internet, en korting eigenlijk wel netjes is als je niet krijgt wat je beloofd. Maar over dat soort reacties lezen ze altijd maar heen.

Ook de rede dat er hier niet de snelheid word verhoogd wordt (slim) verzwegen omdat die rede altijd hetzelfde is.

Ach waarschijnlijk mag ik al blij zijn dat het altijd stabiel is maar echt netjes vind ik het niet.
Slaapje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:19:
Mijn moeder heeft nog een smartcard liggen waar ze niets mee doet (iets in de trend van: "ik wil geen extra afstandsbediening") maar deze is wel geregistreerd op haar naam. Nu wil ik deze kaart graag overnemen en dan op mijn eigen naam zetten (extra pakket). Net ziggo gebeld en daar wordt mij medegedeeld dat dit niet mogelijk is. Maar als ik zoek op dit probleem schijnt het toch echt wel mogelijk te zijn, alleen doen ze het niet van harte.

Gewoon iets kritischer zijn ;). Immers is dat een kwestie van dat nummer op de smartcard registeren op jou naam :). Zo moeilijk kan het niet zijn :P. Stel anders voor om het ze een keer voor te komen doen ;). ik wet dat je het in 30 minuten uit gevogeld hebt :P.

[Voor 27% gewijzigd door Kevinp op 09-12-2009 15:19]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 13:42

Snippertje

Light up your life

De snelheid van ziggo is om te huilen weer. Modem reset helpt steeds maar tijdelijk. Net ook geprobeerd klantenservice te bellen, maar na 10minuten wachten was ik het wel zat. Word er een beetje gestoord van.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Anoniem: 239455

4np schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:08:
[...]

Maar mijn laptop is een Mac dus Unix, ook geen windows ;)
Dat met die pcnaam komt bij mij uit het @home tijdperk.
Indien je ipadres problemen (conflicten) had op het netwerk kreeg je een nieuw cc-nummer
(cc123456-b) daarna had je een nieuw ipadres. ( dat nummer had ik ook altijd in mijn Linxsys router staan... anders kreeg die ook geen ip) Dus het komt echt niet zomaar ergens vandaan 8)
En bij die kennis van mij was dat ook de oplossing!
Misschien is dat nu niet meer zo...dan weet ik het ook niet meer... ;)

Suc6

Uit nieuwsgierigheid:
Ondersteund Ziggo nu trouwens wel Linux en Mac?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 239455 op 09-12-2009 15:21]

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

Anoniem: 239455 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:19:
[...]
Uit nieuwsgierigheid:
Mac geloof ik een beetje wel ,maar linux niet :+

prutsers :D

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 13:03
[...]

Tegenwoordig is die computernaam gewoon achterhaald. Niks invullen op mn router (linux) of toen mn linuxserver levert nog steeds een IP adres op.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:19

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MeNTaL_TO schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:17:
[...]

Okay, maar ze kunnen het ook overdrijven, dit had ik net.
[afbeelding]
Ik verwacht op hun netwerk zelf in ieder geval wel betrouwbare resultaten.
Dit is volgens mij al wel 100x voorbij gekomen de laatste weken.
Als je de firewall/anti virus uitzet dan heb je normale snelheid op al die speedtest.

Doe maar eens zoekopdracht naar firewall:
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Uit nieuwsgierigheid:
ik belde voor mijn airport router omdat ze mijn mac adres vast hielden maar die pino schrok toen ik mac zei.
meneer wilt u even naar ipconfig gaan.

ik: zit achter een apple mac book beste jongen.

oh meneer dan weet ik het ook niet |:( ik verbind u naar de 2e lijn. :X

pas opgelost toen ik 2e lijns iemand had die wel snapte wat het probleem was. ziggo hield mijn mac adres van de oude router vast in systeem, moest even gereset worden.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 09-12-2009 16:22]

Anoniem: 239455

Ascathon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:47:
[...]

Tegenwoordig is die computernaam gewoon achterhaald. Niks invullen op mn router (linux) of toen mn linuxserver levert nog steeds een IP adres op.
Kijk! Dank je voor het antwoord.
Dat is mooi dat ik dat weet.. hoef ik daar straks niet mee te doen als ik eindelijk AiE binnen heb.. Zit alweer 6 1/2 week te wachten dat mijn bestelling van AiE eens doorgezet wordt... ja dr is nog steeds niets besteld..... :'(

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:57

Spacecowboy

XBL: Biggmans

[...]

Dat met die pcnaam komt bij mij uit het @home tijdperk.
Indien je ipadres problemen (conflicten) had op het netwerk kreeg je een nieuw cc-nummer
(cc123456-b) daarna had je een nieuw ipadres. ( dat nummer had ik ook altijd in mijn Linxsys router staan... anders kreeg die ook geen ip) Dus het komt echt niet zomaar ergens vandaan 8)
En bij die kennis van mij was dat ook de oplossing!

Suc6

Uit nieuwsgierigheid:
Dat zou geen reet uit moeten maken. De protocollen waar Ziggo gebruik van maakt zijn platform onafhankelijk. Laatste probeerde de helpdesk mij wijs te maken dat ze Apple's standaard mailclient niet ondersteunen (terwijl het altijd goed heeft gewerkt). Uiteraard lag dtoen de issue ook weer aan de kant van Ziggo...

• Ascathon
  • Laatst online: 30-05 13:03
Nu heb je overigens nieuw IP adres als je het MAC adres veranderd van je router of pc als die rechtstreeks aan het modem hangt. Na een reboot van dat laaste ding natuurlijk.
Dus ik neem aan dat ze de lease gewoon aan het MAC adres hangen. Beetje semi static DHCP.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43

BeaM-R

Powerrrrr

Ik merk dat mijn snelheid is gehalveerd. Meer mensen hier last van?
postcode 4871

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Mini Cooper Clubman Chili * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54
BeaM-R schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:07:
postcode 4871
Ja hier ook van 20 naar 10, sinds een dag of 2 (Postcode 9581)

[Voor 3% gewijzigd door jjbstolk op 09-12-2009 19:36]

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:01

Trouble

Hier is een bordje van <3

Hier ook, van 20 naar 12mb
Postcode 9502

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:21

HaTe

haat niet

BeaM-R schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:07:
postcode 4871
Geen last van hier :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Spacecowboy
  • Laatst online: 17:57

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Geen last van:

Postode 3452

[Voor 6% gewijzigd door Spacecowboy op 09-12-2009 20:24]

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:19
Hier ook geen problemen, omgeving Oost-Groningen, alhoewel de upload wel iets minder is, die ligt normaal altijd op 4,7

Mijn YouTube Channel

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik heb vandaag mijn Ubee modem ontvangen en geinstalleerd. Afkomstig van Telfort, kan ik mijn router niet meer gebruiken. Ik ben opzoek naar wireless router die geschikt is voor Ziggo. Weke raden jullie mij aan? Budget is max €150. Ik heb een AiE Plus maar misschien in de toekomst upgraden naar AiE Extra, dus wil ik wel dat de router is al voorbereid op hoge snelheid.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Floris-K schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:16:
[...]

Dit is volgens mij al wel 100x voorbij gekomen de laatste weken.
Als je de firewall/anti virus uitzet dan heb je normale snelheid op al die speedtest.

Doe maar eens zoekopdracht naar firewall:
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6
Zucht, fijn dat het al 100x voor bij is gekomen, maar dit is zonder firewall en ik had tot eergisteren wel normale waarden. Ga ff lekker ergens anders bijdehand doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:55
Brawler schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:40:
Ik heb vandaag mijn Ubee modem ontvangen en geinstalleerd. Afkomstig van Telfort, kan ik mijn router niet meer gebruiken. Ik ben opzoek naar wireless router die geschikt is voor Ziggo. Weke raden jullie mij aan? Budget is max €150. Ik heb een AiE Plus maar misschien in de toekomst upgraden naar AiE Extra, dus wil ik wel dat de router is al voorbereid op hoge snelheid.
Draytek Vigor 2130n.

Ik heb zelf de Netgear WNDR3700 en ben maar matig tevreden. Daarom zou ik dus een 2130n meer aanraden dan de wndr3700.

[Voor 9% gewijzigd door _Arthur op 09-12-2009 21:48]

• Kevinp
je hebt twee opties in mijn ogen.(nou ja nog wel meer)
maar twee populaire opties

Netgear WNDR3700(300mbit/s wan<->lan)
Draytek 21230n (800 mbit/s wan<->lan).

Die laatste is iets duurder en moet zichzelf (voor zover draytek dat moet) nog bewijzen.

Dat van dat cp nummer dat dat niet meer nodig is klopt op papier, maar hier lijkt (oud @home) toch beter te werken met die naam wel ingevuld. Al hoeft het officeel niet, lijkt er toch nog iets te bestaan wat die naam wel gebruikt.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
-Trouble- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:02:
Hier ook, van 20 naar 12mb
Postcode 9502
Hier ook geen problemen

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:36
Slaapje schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:19:

Als de kaart geregistreerd is zal het niet lukken, maar misschien kan je hem bij jezelf er wel gewoon instekken en tv kijken ;) .
Of dit zo zal werken weet ik niet, want daar heb ik geen ervaring mee.

2250 WP Zuid PVoutput

• 4np
Anoniem: 151407 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:21:
[...]
...maar die pino schrok toen ik mac zei.
meneer wilt u even naar ipconfig gaan.
Dan is het sudo ifconfig in terminal ;)
Ascathon schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:02:
Nu heb je overigens nieuw IP adres als je het MAC adres veranderd van je router of pc als die rechtstreeks aan het modem hangt. Na een reboot van dat laaste ding natuurlijk.
Dus ik neem aan dat ze de lease gewoon aan het MAC adres hangen. Beetje semi static DHCP.
Inderdaad, dat idee heb ik ook. Maar ik vind het zo raar dat als ik mijn mac adres spoof op mijn Linux server, ik tóch voortdurend hetzelfde IP adres blijf krijgen van de Ziggo DHCP server. Je zou dan verwachten dat het toch steeds een andere zou zijn... Misschien dat dhcpcd het cached, maar ook als ik die verwijder (en ook de arp table lijkt leeg) nog steeds hetzelfde... raar...
Het Ubee modem werkt bij mij als bridge. Met andere woorden, de netwerkkaart van de computer (of de router) die je aan het modem hangt krijgt het externe ip adres. Ik weet niet precies of je router schrijft maar eigenlijk ADSL modem bedoelt, maar als het echt een router is dan kan je die ook gewoon aan je Ubee modem hangen...

Overigens lijkt mijn verbinding sinds woensdag middag weer stabiel én 20 / 3 Mbit zoals 't hoort. Laten we hopen dat 't alleen tijdelijk was en niet meer terugkeert...

[Voor 103% gewijzigd door 4np op 10-12-2009 01:05]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:29
Zijn er meer mensen waar tv signaal compleet uit de lucht is?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
tiguan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 01:25:
Zijn er meer mensen waar tv signaal compleet uit de lucht is?
Dan moet je bij Digitenne zijn.

The devil is in the details.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 16:45

V3g3ta

Fueled by Games!

Mute schreef op donderdag 10 december 2009 @ 01:27:
[...]

Hehehe.... :+

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 23:21
Mijn ziggo aansluiting is nu ook eindelijk rond.

Ik haar 18mbit down en 2,7mbit up. Het lijkt wel of er exact 10% overhead is. Mijn abonnement is 20/3

Qua download ga ik er niet echt op vooruit ivm ADSL waar ik ook altijd 18mbit had, maar mijn upload is meer dan 3x hoger. Met ADSL had ik 0,8mbit upload.

Verder is de snelheid sneller op gang. Bij ADSL ging ik heel snel van 0 naar 14mbit, maar het duurde heel lang (enkele minuten) om van 14mbit naar 18mbit te gaan tijdens het downloaden van grote bestanden via FTP.

Kortom, ik ben blij met Ziggo en kan niet wachten tot dat ik een upgrade van 30/4 heb.

GoT, You have to love it!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-04 19:40
MM bij mij ook lagere snelheid...

1188

EDIT: ik hoor dus 50 te hebben.

Ziggo zou toch trouwens het abbo opschroeven naar 80 eind dit jaar?

[Voor 26% gewijzigd door sokar24 op 10-12-2009 09:45]

• tiguan
  • Laatst online: 22:29
Mute schreef op donderdag 10 december 2009 @ 01:27:
[...]

Goh, jij bent zeker de leukste thuis.

• Kevinp
sokar24 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:43:

1188

[afbeelding]

ja, goed dat je het zegt, ik moet m'n mail die ik kreeg van ziggo met hierin de klacht over hun beloofde snelheid nog beantwoorden. Eigenlijk wil ik gewoon minder betalen zolang ze niet aan de door hunzelf beloofde snelheid voldoen.

Belofte maakt schuld.

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
sokar24 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:43:

1188

[afbeelding]

even aantal puntjes mbt deze snelheid.

1:dit is gemeten zonder router ?

2:ik meet ook zelf geregeld via speedtest.net en deze is heel afhankelijk van welke server je pakt.
bij mij maakt niet uit welke server ik probeer boven de 40Mbit kom ik vaak niet.

maar zodra ik ga downloaden via ftp(test tiscali) of gewoon via nieuwsgroepen dan haal ik netjes 5,7 MB per seconde

dus dat je de snelheid laag ziet via speedtest.net zegt nog niets over de daarwerkelijke snelheid.

just for the info

;)

[Voor 0% gewijzigd door TheRyzenDude op 10-12-2009 10:14. Reden: typo fout]

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• 4np
Nou, gisteravond was mijn verbinding weer netjes 20/3, maar nu is het 5/3... Grrr!!! Één voordeel: ik ben nog niet gedisconnect...

[Voor 10% gewijzigd door 4np op 10-12-2009 10:55]

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 05-06 13:10

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier in Hoorn (1621) geen internet en geen telefoon meer.
TV is nog prima.

Ik was de eerste die het melde volgens ziggo.

* Gutteguttegut zit nu met zn E71 op GoT.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:01

Trouble

Hier is een bordje van <3

Hier (9502) is de snelheid weer normaal. Telefoon deed het een uur gelelden ook nog.

Reminder: She's not dressed as a slut, you're just thinking like a rapist | 17 December 1991 | De Nerdette |

• Loekie
  • Laatst online: 05-06 17:29
Knetters, ik had maar weer eens met de HD gemaild over het uitblijven van de aangekondigde upgrade van AiE+, aangegeven hoe ik getest had door direct op het modem te testen en dat een herstart van het modem niet uitmaakt.
Daarnaast blijk ik niet de enige te zijn in deze wijk die de nieuw aangekondigde snelheid niet haalt.
Krijg ik als antwoord dat ik een nieuw modem krijg omdat de oude( 2 maand oude Arris TM702B) niet meer zou voldoen, wellicht ben ik simpel, maar er zijn toch verschillende mensen met een 50/5 met dezelfde Arris? Of niet?
Ik ken de business, maar dit is werkelijk waar wel heel kort door de bocht.
Hetzelfde kaliber mensen zullen ook aan de telefoon zitten, dus daar ga ik m'n centen dan vervolgens ook niet aan besteden.

specs

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:36
Ik startte bij Ziggo met Z3i en kreeg bij de automatisch switch naar het all-in-one Z3 pakket een Arris. Daarmee trek ik prima die 50/5.

stats.fm/ericafterdark | letterboxd.com/ericafterdark

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 23:21
Hier in groningen (9722) geen internet, heb Alles-in-1 Extra maar weet niet of telefoon en televisie werken want die heb ik niet aangesloten. Dus nu maar via Iphone met tethering.

Ik heb de Arris TM702B modem met de volgende status. Iemand enig idee of ik dit kan fixen of dat het gewoon een storing van Ziggo is, heb wel de Ziggo man gebeld en er is in mijn wijk wel onderhoud maar dat is al 3 weken zo en heb een beetje het gevoel dat hij niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

CM State:Docsis-Downstream Scanning
Docsis-Downstream Scanning In Progress
Docsis-Downstream Ranging Not Started
Docsis-Upstream Ranging Not Started
Docsis-DHCP Not Started
Docsis-TFTP Not Started
Docsis-Data Reg Complete Not Started
Telephony-DHCP Not Started
Telephony-TFTP Not Started
Telephony-Reg with Call Server Not Started
Telephony-Reg Complete Not Started

Al lijkt het wel dat hij geen downstream kan vindne. Ik krijg wel een ip-adress door maar geen DNS. Kan iemand mij vertellen of deze status typerend is voor een storing? Mijn DS led op de modem blijft knipperen, ik heb ook wel een beetje het gevoel dat de modem niet verder wil ofzo, resetten heeft geen nut.

:D

EDIT:

Zelfs de analoge tv werkt niet meer. Daarnaast zie ik de telecommannetjes al over straat lopen dus ik denk dat we in de wijk een storing hebben ofzo.

[Voor 82% gewijzigd door Badgeryayo op 10-12-2009 13:39]

• Loekie
  • Laatst online: 05-06 17:29
Eiríkr schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:01:
Ik startte bij Ziggo met Z3i en kreeg bij de automatisch switch naar het all-in-one Z3 pakket een Arris. Daarmee trek ik prima die 50/5.
Ik heb ze maar een 'reply' via webform verstuurd, kan mooi tussen de werkzaamheden door.

specs

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 11:56
De laatste tijd veel haperingen in het tv signaal. Vooral RTL4 blijft soms 10 seconden hangen. Ooit gaat het geluid wel door.

Iemand nog meer met dezelfde problemen ? Hier regio 5844.

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 05:22
Beste mensen...

Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen..
Locatie Utrecht..
Weet niet of meerderen van jullie dit probleem ook ervaren..?
Dacht dat het aan mij lag maarreee begint wel irritant te worden zo..

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 05-06 13:10

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:06:
Hier in Hoorn (1621) geen internet en geen telefoon meer.
TV is nog prima.

Ik was de eerste die het melde volgens ziggo.

* Gutteguttegut zit nu met zn E71 op GoT.
Problemen bij mij (1621) zijn opgelost...voor nu.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

LongJoy1980 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:39:
Beste mensen...

Sinds gisteren kan ik geen mail meer ontvangen..
Locatie Utrecht..
Weet niet of meerderen van jullie dit probleem ook ervaren..?
Dacht dat het aan mij lag maarreee begint wel irritant te worden zo..
Ook locatie Utrecht hier, mail doet het prima en deed het vannacht ook prima.

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 03:53
Heb m'n televisie bij Ziggo gistermiddag om kunnen zetten naar de AIE plus met als ingangsdatum 9 maart 2010. Hopelijk krijg ik volgende week m'n cisco hd ontvanger, want heb m'n samsung basic ontvangertje gisteren via marktplaats verkocht (alleen nog niet gepost).

Kun je zelf aangeven welke modem je krijgt???

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Eskiya schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:05:
Kun je zelf aangeven welke modem je krijgt???
Nee, je krijgt een modem die je snelheid aankan.

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-07-2021
Vraagje. Internet draaide zonder problemen en op aanraden van de meeste hier de Draytek 2130N besteld.
Vandaag binnen en alles ingesteld. Via de router met kabel prima en zelfde snelheid (47-48 mb). Echter met draadloos internet komt ie maar tot 34-35 mb. Daarna weer even met kabel bekeken en toen weer gewoon 48 mb. Is dit normaal of gaat er ergens iets mis?

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:57
Kaluee schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:27:
Vraagje. Internet draaide zonder problemen en op aanraden van de meeste hier de Draytek 2130N besteld.
Vandaag binnen en alles ingesteld. Via de router met kabel prima en zelfde snelheid (47-48 mb). Echter met draadloos internet komt ie maar tot 34-35 mb. Daarna weer even met kabel bekeken en toen weer gewoon 48 mb. Is dit normaal of gaat er ergens iets mis?
Is je draadloze ontvanger ook Wireless N geschikt?

• 4np
JJerome schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:29:
Is je draadloze ontvanger ook Wireless N geschikt?
En je laptop ook? :)

• Kaluee
Draytek Vigor V2130n wireless-N gigabit router met 2 VPN

Lijkt me wel toch

En zit op een Imac..

[Voor 13% gewijzigd door Kaluee op 10-12-2009 15:43]

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-06 03:53
Ik heb nu een smartcard van Ziggo. Is deze smartcard ook straks nodig met de cisco hd pvr ontvanger? Want de jongen aan de helpdesk was niet echt duidelijk hierover.
Ik begreep iets van dat de cisco ontvanger een ingebakken smartcard achtig iets heeft. Ik hoefde hem alleen maar 1x in te doen om de cisco te activeren ofzo??

• rally
  • Laatst online: 22:05

rally

Deyterra Consultancy

Yup... voor alle DTV heb je een smartcard nodig om alle kanalen te kunnen zien.

Tenzij je met die Cisco alleen naar Nederland 1 wil kijken... want die wordt niet gecodeerd doorgegeven :+

http://www.deyterra.com

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 10:46
ik heb sinds vandaag alles-in-1 plus, echter heb ik er geen dtv decoder bij gekocht. Nu wil ik wel graag digitale tv kijken. Hoe kom ik nu aan een ziggo smartcard?

Anoniem: 239170

hackjedi schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:02:
ik heb sinds vandaag alles-in-1 plus, echter heb ik er geen dtv decoder bij gekocht. Nu wil ik wel graag digitale tv kijken. Hoe kom ik nu aan een ziggo smartcard?
Volgens mij had dat gewoon in je pakket moeten zitten? :?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bij een ziggo dealer kopen.

Hoi!

• mutsje
  • Laatst online: 19:15

mutsje

Certified Prutser

helpdesk bellen want dat had gewoon in je pakket moeten zitten.

• hackjedi
ik heb hier een doos waarop staat: "internet/telefonie". Daar zit geen smartcard in. Ik had al een analoog casema tv abbo, kan het daar aan liggen?

• grun93
  • Laatst online: 05:37
Volgens mij maakt de smartcard deel uit van het Startpakket Digitale Televisie. Nu jij geen decoder wilde, krijg je ook geen smartcard. Zo begrijp ik het tenminste uit de documentatie.

Om digitale tv te kunnen kijken heb je overigens wel een decoder nodig. Of ga je het via de pc doen? Dat kan ook maar dan nog zul je eerst je smartcard moeten activeren in een gewone decoder. Dacht ik tenminste.

• Kevinp
Kaluee schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:42:
Draytek Vigor V2130n wireless-N gigabit router met 2 VPN

Lijkt me wel toch

En zit op een Imac..
en hoe snel geeft de verbinding aan dat hij is, als je er ver(der) vanaf zit kan hij wel eens trager worden.

Wireless blijft moeilijk testen, tenzij je er naast gaat zitten, immers moet het dan gewoon werken :P.

• hackjedi
grun93 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:51:
[...]

Volgens mij maakt de smartcard deel uit van het Startpakket Digitale Televisie. Nu jij geen decoder wilde, krijg je ook geen smartcard. Zo begrijp ik het tenminste uit de documentatie.

Om digitale tv te kunnen kijken heb je overigens wel een decoder nodig. Of ga je het via de pc doen? Dat kan ook maar dan nog zul je eerst je smartcard moeten activeren in een gewone decoder. Dacht ik tenminste.
vreemd. Je zou toch gewoon je eigen decoder moeten kunnen gebruiken. Misschien moet ik alsnog die decoders bestellen, of gelden dan die aanbiedingen niet meer?

• grun93
hackjedi schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:12:
vreemd. Je zou toch gewoon je eigen decoder moeten kunnen gebruiken. Misschien moet ik alsnog die decoders bestellen, of gelden dan die aanbiedingen niet meer?
Dat weet ik niet, daarvoor zou je de helpdesk moeten bellen. Ik kan me wel voorstellen dat Ziggo het liefst heeft dat je een van de door hen aanbevolen en geleverde decoders gebruikt. Die hebben zij namelijk getest en goedgekeurd. Als je een andere gebruikt en het zou niet werken, wie geef je dan de schuld? Waarschijnlijk Ziggo? Dat proberen ze te voorkomen.

Ik zeg niet dat jouw decoder niet werkt. Om het te proberen zou je een losse smartcard kunnen kopen, die zijn goedkoper dan het basispakket. Maar als het niet werkt heb je alsnog zo'n pakket nodig en zit je opeens met twee smartcards.

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
Ubee draait al 20 dagen non-stop zonder problemen, ook met usenet 20mbit 12 threads heeft hij geen moeite :)

Wat ik over die installatiepakket lees, ik heb ook een internet/telefonie gekregen, maar de PVR heb ik nog steeds niet binnen...

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• Kaluee
Kevinp schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:53:
[...]

en hoe snel geeft de verbinding aan dat hij is, als je er ver(der) vanaf zit kan hij wel eens trager worden.

Wireless blijft moeilijk testen, tenzij je er naast gaat zitten, immers moet het dan gewoon werken :P.
tsja mn imac optillen is wat lastiger, is geen laptop he.. zou het even kunnen testen maar zit nog geen 4 meter van het kastje af

• Falskdansker
  • Niet online
Kaluee schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:27:
[...]

tsja mn imac optillen is wat lastiger, is geen laptop he.. zou het even kunnen testen maar zit nog geen 4 meter van het kastje af
Als je bij  > About This Mac > More Info kijkt, en dan bij Network > Airport > Supported PHY Modes, staat daar dan 802.11-N tussen? En zitten er verder geen G-apparaten op je draadloze netwerk? Ik geloof dat die de snelheid ook omlaag halen :)

Steam

Anoniem: 166790

Ook ik ondervind problemen met mijn verbinding. Ze begonnen bij mij na het installeren van de nieuwe modem die ik van Ziggo heb ontvangen (ongevraagd overigens). Na wat installatieperikelen en een zeer onbehulpzame helpdesk heb ik alles aan de praat gekregen. Ik ben van 20Mbit naar 25Mbit omhooggegaan volgens Ziggo (zie ik ook terug in doorvoersnelheden bij Torrents e.d.), maar ik krijg het niet meer voor elkaar om normaal een flash-filmpje streaming te kijken. Youtube, Autoblog, Nu.nl, Spitsnieuws.nl, niks wil meer soepel afspelen. Ik heb geprobeerd te zoeken maar kon in dit draadje geen oplossing vinden.

Is dit een bekend probleem?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 19:42
Zo, ik merk dat ik sinds vandaag 25 mbit heb op de Z3 verbinding.
Ik heb verder geen bericht gehad, of m'n router hoeven te resetten, zoals bij de eerste snelheidsverhoging dit jaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 10:58
In den haag geen telefonie/internet 2521 klopt dat ?

• Rickstah
  • Laatst online: 12-02 14:29
In een aantal regio's van Midden Nederland ondervindt Ziggo een storing momenteel..

• Aaargh!
  • Laatst online: 26-05 12:19

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

hackjedi schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:12:
[...]

vreemd. Je zou toch gewoon je eigen decoder moeten kunnen gebruiken. (...)
Nee, dat kan niet want daar zou Ziggo niet aan verdienen.

Wat voor een decoder heb je nu ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Kaluee
FalskDansker schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:21:
[...]

Als je bij  > About This Mac > More Info kijkt, en dan bij Network > Airport > Supported PHY Modes, staat daar dan 802.11-N tussen? En zitten er verder geen G-apparaten op je draadloze netwerk? Ik geloof dat die de snelheid ook omlaag halen :)
yep 802.11-N staat ertussen... verder geen andere apparaten... had deze router juist gekozen omdat hij ook draadloos de snelheid zonder problemen aan zou kunnen...

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Aaargh! schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:22:
[...]

Wat voor een decoder heb je nu ?
Dat kan wel, heb de decoder die mijn ouders overhadden van Caiw in gebruik, je moet echter wel een Ziggo kaart hebben, maar goed, voor 3 tientjes ben je dan klaar.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ben ik de enige die op het moment erge internet problemen ondervind? Heb veel lag spikes en gamen kan ik al bijna niet meer...

• grun93
Aaargh! schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:22:
Bij de vorige actie gaven ze hun eigen decoders anders gratis weg, zo ben ik er ook aan gekomen.

• Kevinp
Het is echt een zooitje bij ziggo, zeker qua administratie.

Een maandje geleden kreeg ik een mailtje dat we geen alles in één pakket hadden, en dus te veel betaalde.

Nou goed dat was eigenlijk al hun schuld omdat we dat vlak voor de overgang van ziggo naar @home al hadden.

Maar goed dus maar zo opgelost door te zeggen ja doe maar, dus zo gezegt zo gedaan. Nu dus ca 1 week het modem binnen, krijg ik weer een e-mail dat we geen alles in ''een hebben. ..

• grun93
Kevinp schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:38:
Het is echt een zooitje bij ziggo, zeker qua administratie. Een maandje geleden kreeg ik een mailtje dat we geen alles in één pakket hadden, en dus te veel betaalde.
Zij waarschuwen je dat je mogelijk teveel betaalt en daar ben je boos over? Sorry, maar ik begrijp je probleem niet.

Zelf had ik een Z2 abo voor 46 euro (inclusief tv signaal) en kreeg geen mailtje. Ik moest er maar zelf achter komen dat voor 3 euro meer ik een gratis decoder, 5x zo snel internet en telefoon kon krijgen.

• Helsie
  • Niet online
grun93 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:44:
[...]

Zij waarschuwen je dat je mogelijk teveel betaalt en daar ben je boos over? Sorry, maar ik begrijp je probleem niet.
Anders moet je zijn bericht effe tot het einde lezen? Daar staat zoiets als Alles in Een genomen en
krijg ik weer een e-mail dat we geen alles in ''een hebben. ..
;)

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:48
Hier ook geen telefonie en héél, héél traag internet. Laden van pagina's kan minuten duren.
Dit duurt inmiddels al de hele avond.
Gaat hier om Den Haag, 2516.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Mijn verbinding heeft er van 1:02 tot 3:32 uit gelegen. :(

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:14
Nu op Marktplaats steeds vaker de Cisco 8455 komt te staan wil ik misschien mijn Samsung decoder vervallen. Kan ik deze Cisco zo overnemen? Met andere woorden, kan ik mijn oude smartcard in de nieuwe decoder gebruken en heb ik verder niks anders nodig?

(meen ooit gelezen te hebben dat ook de wanddoos vervangen moet worden ofzo...?)

• rally
  • Laatst online: 22:05

rally

Deyterra Consultancy

Smartcard kun je zo gebruiken dat is geen probleem.
De Cisco 8455 kun je in principe ook zo gebruiken, maar als je interactieve televisie wil gebruiken moet je wel rekening met een aantal dingen houden.
Het belangrijkste is dat er OF geen versterker tussen zit en zit die er wel tussen, dan moet het een router-geschikte versterker zijn.

http://www.deyterra.com

• hemiparo
En hoe kan dit dat controleren? Bedoel je met versterker iets voor het signaal? Het komt het huis binnen en van daaruit direct naar de TV en modem.

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 15:57
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 03:43:
Mijn verbinding heeft er van 1:02 tot 3:32 uit gelegen. :(
Mogen ze ook nog onderhoud doen of niet ? 8)7

• jongetje
  • Laatst online: 21:54
hemiparo schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:25:
En hoe kan dit dat controleren? Bedoel je met versterker iets voor het signaal? Het komt het huis binnen en van daaruit direct naar de TV en modem.
Als mensen hun Cisco verkopen moeten ze er de versterker (die erbij zat) ook bij leveren. Anders heb je kans op slecht signaal en die versterker kost los iets van 70 euro dus dan wordt duur verhaal.

• hemiparo
Thanks voor de tip over de versterker... zal er op letten!

Alleen... hoe kan ik zien/controleren dat ik alles krijg wat noodzakelijk is?

[Voor 41% gewijzigd door hemiparo op 11-12-2009 08:49]

• Def!ance
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

loyske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:39:
[...]

Jah ik wou net zeggen, kom op zeg :/
Op dat tijdstip hoor je te slapen :P

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
loyske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:39:
[...]

Jazeker, maar dan wel aangekondigd. Nu weten we niet of het om onderhoud gaat of een storing.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 15:57
twixx schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:51:
[...]

Jazeker, maar dan wel aangekondigd. Nu weten we niet of het om onderhoud gaat of een storing.
Pak dan fijn een Business lijntje met een uptime van 99,9% ofzo.... |:(

Anoniem: 239170

loyske schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:53:
[...]

Pak dan fijn een Business lijntje met een uptime van 99,9% ofzo.... |:(
Zelfs voor een consumentenlijntje vind ik 2,5 uur eruit liggen, ook al is het 's nachts, best lang of ligt dat aan mij? :?

• 4np
Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:56:
[...]

Zelfs voor een consumentenlijntje vind ik 2,5 uur eruit liggen, ook al is het 's nachts, best lang of ligt dat aan mij? :?
Nee vind ik ook, onderhoud hoort altijd aangekondigd te worden....

Mijn verbinding is trouwens nog steeds veel en veel te traag....

[Voor 21% gewijzigd door 4np op 11-12-2009 10:17]

• Giem
  • Laatst online: 21:58
Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:56:
[...]

Ja dat ligt aan jou.. als je lijn er op een heel jaar 2,5 uur heeft gelegen en je gaat er over klagen..

Moet je telfort nemen.. dan kan je lachen.. in twee maand tijd heb ik er 4 keer 2,5 tot 4 dagen uit gelegen.. ze hadden een DHCP probleempje..

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:14

Grozno

acts without consequence!

KPN zakelijk is ook elk jaar minimaal wel een halve dag plat, dus 2,5 uur is niet iets waar ik over zou zeuren.
Ik heb met Ziggo trouwens geen problemen, maar ik heb dan ook de simpelste verbinding ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• 4np
Grozno schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:23:
KPN zakelijk is ook elk jaar minimaal wel een halve dag plat, dus 2,5 uur is niet iets waar ik over zou zeuren.
Maar dan voldoen ze waarschijnlijk nog wel aan de 99.9% uptime :) Maar ff serieus, 'vroeger' had ik Demon internet. Die kondigden altijd netjes van te voren aan dat er onderhoud zou worden gepleegd. Dan weet je ook wanneer er sprake is van een storing of een probleem. En zo hoort het ook.... onderhoud moet gewoon altijd worden aangekondigd... Overigens zie ik dit nu op de Ziggo site staan:
Werkzaamheden
We voeren werkzaamheden zo veel mogelijk 's nachts uit, tussen 1.00 uur en 6.00 uur. Onze klanten hebben er dan het minst last van. Als we toch op andere tijden aan het werk zijn, dan melden we dat per woonplaats op deze pagina. Als je postcode niet in de lijst voorkomt, hebben we geen onderhoud gepland en zijn er geen storingen bekend.
Grozno schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:23:
Ik heb met Ziggo trouwens geen problemen, maar ik heb dan ook de simpelste verbinding ;)
Ik heb nu ook de simpelste verbinding, ook al betaal ik voor meer!

[Voor 60% gewijzigd door 4np op 11-12-2009 10:30]

• Giem
  • Laatst online: 21:58
4np schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:26:
[...]

Maar dan voldoen ze waarschijnlijk nog wel aan de 99.9% uptime :) Maar ff serieus, 'vroeger' had ik Demon internet. Die kondigden altijd netjes van te voren aan dat er onderhoud zou worden gepleegd. Dan weet je ook wanneer er sprake is van een storing of een probleem. En zo hoort het ook.... onderhoud moet gewoon altijd worden aangekondigd... Overigens zie ik dit nu op de Ziggo site staan:

[...]

[...]

Ik heb nu ook de simpelste verbinding, ook al betaal ik voor meer!
Die melding heb ik al vanaf oktober op de site staan en daar heb ik ook een mail van gehad.. dus ze hebben het wel degelijk van te vorgen aangekondigd.. alleen niet vermeld welke nacht het zou zijn.

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 22:50

Denk dat ik binnenkort maar ga updaten naar de Alles in 1 extra, zo te zien kan mijn huidige verbinding veel meer ;)

[Voor 19% gewijzigd door knny op 11-12-2009 11:50]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Volgens mij heeft Ziggo sinds een paar dagen ook het probleem opgelost met hun Ubee + Usenet want gisteren heb ik m'n payserver weer geactiveerd en m'n Ubee tufte zo naar de 5,4Mb/s wat die eerder dus nooit deed. :D

[Voor 7% gewijzigd door R2-D2 op 11-12-2009 13:30]

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee