Gisteren heb ik wat Coax kabels doorgetrokken naar boven en vanochtend heb ik de 2de decoder aangesloten. Beneden staat een Humax IR fox een heerlijk decodertje, alles werkt naar behoren

Ik kreeg ook nog een Samsung DCB-B270R erbij. Wat is dat een rotding
Een slechte onvangst van de remote, epg werkt niet lekker zo buggie als het maar kan. Als ik te snel zap valt het beeld en geluid weg en kan de stekker eruit of ondertiteling geeft ie ineens niet meer weer....
Bij bepaalde zenders zoals History lijkt wel alsof de decoder een verkeerd signaal afgeeft over de beeldverhoudingen waardoor de tv gaat schalen naar 4:3 en weg zijn de ondertitels. Zelfde tv en een andere decoder de Humax gebeurd het niet en ik kan lekker de TV op auto laten staan. Hij word trouwens ook erg warm.
Die oude grijze Samsung deed het nog beter. Na een beetje googelen op de decoder op GOT en ziggo.gebruikers forum kwam ik soortgelijke verhalen tegen. toch vreemd dat na meer dan 2 jaar bekende problemen ze deze decoder nog steeds leveren, ook een firmware update is er niet.
Ik denk dat ik dit kreng maar op marktplaats gooi en een 2de Humax IR Fox erbij koop, bah ik ben er onpasselijk van...
Met name omdat de Humax zoooo lekker werkt, vind hem ook mooier ook. Het kaartje netjes achter een klepje weggewerkt aan en uit knop radio/tvknop enz.