Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:45:
Weigeren leek me ook maar wordt dan niet de hele boel weer geannuleerd? Daar ben ik dus een beetje bang voor. Eerste pakket ga ik zo ophalen, ben benieuwd hoe snel en of ik het aan de praat krijg. :+
Bij mij is het probeem ook een opzegging die is blijven hangen.
AiE kan pas geactiveerd worden als die opzegging 'eindelijk' eens door het systeem is..

In jouw geval zou ik direct je (kaart) laten activeren.. alles aansluiten en daarna die annulering van dat tweede pakket ( indien je hem daadwerkelijk 2x krijgt natuurlijk).
Dus dan zou dat wel goed moeten gaan..... maar ja niets is zeker bij Ziggo |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 17:04 ]

Verwijderd

tisloafp schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:43:
Het lijkt erop dat de snelheid hier in Amersfoort (3816) verhoogd is:
[afbeelding] *O*

Ik had er zelf eigenlijk niet meer zo op gerekend, maar ik merkte opeens dat het downloaden wel erg snel ging. Het modem resetten was dus ook niet nodig.
Ben heel blij voor jullie :D Maar waar is ziggo mee bezig? We zijn toch allemaal klanten :? Waarom ene eerder dan de ander?

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 14:55
dat is niet zo moeilijk, je moet ergens beginnen en testen, mocht het mis gaan dan heeft niet heel NL er last van

• MacroTough
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:47:
[...]

Ben heel blij voor jullie :D Maar waar is ziggo mee bezig? We zijn toch allemaal klanten :? Waarom ene eerder dan de ander?
Omdat er heel veel glas-initiatieven gestart zijn in Amersfoort ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/632528684.png

Da's de mijne :).

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 17:09
Ik heb sinds gisteren een Sony 40Z5500 en een nieuwe smartcard en ci+. Kaart geactiveerd, in die module gedaan, module in de tv en hij herkent m. Nu krijg ik een paar seconde 'authenticatie start' en vervolgens gaat hij weer terug naar 'geen programma's geïnstalleerd' en blijft daar staan. Er gebeurt verder niks, iemand die weet wat ik fout doe?

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
kmichael schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:49:
dat is niet zo moeilijk, je moet ergens beginnen en testen, mocht het mis gaan dan heeft niet heel NL er last van
Ben ik met je eens, maar ga jij mij dan eens vertellen waar ziggo begonnen is met te upgraden naar 80mb dan? dat is dus nog nergens én als ze morgen zouden beginnen dan duurt het nog zeker 4 tot 5 maanden eer de rest eens keer die 80 krijgt. Kortom, je moet het met mij eens zijn dat het allemaal klantjes winnen zijn met die texten, maar ze komen op dat gebied niets na.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:02:
In jouw geval zou ik direct je (kaart) laten activeren.. alles aansluiten en daarna die annulering van dat tweede pakket ( indien je hem daadwerkelijk 2x krijgt natuurlijk).
Dus dan zou dat wel goed moeten gaan..... maar ja niets is zeker bij Ziggo |:(
Alles werkt inmiddels alleen heb ik alle zenders uit alle pakketten er ook bij, vind het prima dat wel. Ik kijk wel even wat er op de eerstvolgende factuur staat. :)

Ik wacht het andere pakket wel af mocht dat komen, denk dat het slim is deze niet te weigeren maar gewoon in ontvangst te nemen en dan de helpdesk te bellen.
Ik hoop dat het niet komt natuurlijk want het kost allemaal weer tijd.

Verwijderd

MacroTough schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:17:
Dat zal toch wel niet he ? :X
Ik vind dat wel een beetje selectief upgraden dan 8)7

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:19:
[...]

Dat zal toch wel niet he ? :X
Ik vind dat wel een beetje selectief upgraden dan 8)7
Zou het competitief upgraden noemen, het blijft een bedrijf dat gericht is op winst en op zoveel mogelijk klanten. Als er snellere alternatieven zijn in bepaalde regio's lijkt het me logisch dat je daar als eerste upgrades doorvoert.

Op de langere termijn wordt iedere klant er beter van, ook al is Ziggo soms wel wat overmoedig met zaken aankondigen t.o.v. het overal doorvoeren.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 14:30
Ericr schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:38:
[...]

Zou het competitief upgraden noemen, het blijft een bedrijf dat gericht is op winst en op zoveel mogelijk klanten. Als er snellere alternatieven zijn in bepaalde regio's lijkt het me logisch dat je daar als eerste upgrades doorvoert.

Op de langere termijn wordt iedere klant er beter van, ook al is Ziggo soms wel wat overmoedig met zaken aankondigen t.o.v. het overal doorvoeren.
ja ik geef je gelijk, maar iedere klant betaald hetzelfde voor internet x abbo. Maar krijgt niet hetzelfde, niet eens iets wat in de buurt komt.

Testen kunnen ze ook met een paar mensen doen. En een test op de server kan makkelijk intern.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Ericr schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:38:
[...] ook al is Ziggo soms wel wat overmoedig met zaken aankondigen t.o.v. het overal doorvoeren.
Zeg gerust, erg overmoedig, lees: voor de 10de keer al iets beloven maar niet nakomen, Lees: met valse voorwenselen klanten proberen te lokken en als de klant komt klagen zeggen "ja we zijn er mee bezig maar we weten nog niet precies wanneer"

Ik heb deze avond ziggo opgebeld als test met deze vraag. Antwoord: We hebben veel moeite om de 50mb stabiel te krijgen en te houden, ik kan u niet garanderen dat het 2010 ook echt gaat komen.

Kortom, veel mooie woorden, veel loze beloftes.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 23:57
Harde reset gedaan, snelheden zijn onveranderd gebleven (regio Oost-Groningen)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/632664658.png
Waar zijn al die overige Nederlandse servers gebleven? Ik doe liever een speedtest wat dichterbij dan die in Eindhoven op >240km (150miles)

Echter ik klaag niet over Ziggo in het algemeen. Ik had vaker gedonder met adsl dan met de kabel. Sinds dat ik het heb (april 2009) tot heden (nov 2009) heeft de verbinding er misschien maar 2x (kort) uit gelegen.

Mijn YouTube Channel

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:24

Sebje

Makelaartje

Kan iemand mij zeggen of

Afbeeldingslocatie: http://ultraxs.com/image-3C1D_4B0C5161.jpg

dit normaal is. Ik krijg nota's waar ik geen touw aan vast kan knopen.

Als het goed is heb ik 1 alles in een pakket (plus)

• Ericr
  • Laatst online: 10-09 16:27
marcel23456 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:48:
[...]

Zeg gerust, erg overmoedig, lees: voor de 10de keer al iets beloven maar niet nakomen, Lees: met valse voorwenselen klanten proberen te lokken en als de klant komt klagen zeggen "ja we zijn er mee bezig maar we weten nog niet precies wanneer"

Ik heb deze avond ziggo opgebeld als test met deze vraag. Antwoord: We hebben veel moeite om de 50mb stabiel te krijgen en te houden, ik kan u niet garanderen dat het 2010 ook echt gaat komen.

Kortom, veel mooie woorden, veel loze beloftes.
Tja het is tig keer beter dan in de Demos-tijd en dat was dan alleen Casema maar in feite wordt er al meer dan 10 jaar van alles beloofd en meestal kunnen die beloften niet worden waargemaakt. Heb in ieder geval wel het idee dat Ziggo tegenwoordig wat professioneler werkt dan de puinhoop die het ooit bij Casema was maar oude gewoonten krijg je er waarschijnlijk moeilijk uit.

In ieder geval halen ze nu over het algemeen hun aangeboden snelheden wel (probleemgevallen en gebieden daargelaten). In de Demostijd haalde nooit iemand de aangeboden snelheden, behalve heel even in het begin van Demos.

We wachten 2010 maar af, 1 verhoging voeren ze in ieder geval door. Maar daar worden de klanten weinig wijzer van.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 23:02

TheDane

1.618

Heeft Ziggo z'n website aangepast?

Ik wilde net m'n factuur gaan bekijken, maar de pagina liet 't in Firefox en Chrome afweten.
Inloggen werkt niet, als ik alle gegevens goed invul krijg ik de broncode (html) van de pagina te zien. Als ik fout inlog krijg ik de homepage te zien zonder melding of wat dan ook.

De pagina knippert bij het laden van een pagina.

In IE8 kan ik ineens wel inloggen?! Maar niet van harte: Eerst krijg ik de "Mijn Ziggo" start pagina met die gekke widgets. Dan klik ik 't login linkje. Vul gegevens in. Niets. Refresh. Broncode. Back. Back. Weer de "Mijn Ziggo" pagina. dubbelklik op "login". Ingelogd!

Dat kan niet echt de bedoeling zijn ... meer mensen met deze problemen?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pfff, wat is er nu weer aan de hand?
Modem heeft zichzelf in de afgelopen 5 minuten 3 keer zitten resetten.....

Geen storing (voor vandaag) op Ziggo.nl, al had ik dat ook niet verwacht.

7512GP

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 00:41
Weet iemand hoe lang het in de praktijk duurt tussen aanvraag van een all-in-one pakket en werkelijk gebruik kunnen maken van internet? Volgens Ziggo is dit 5 werkdagen, maar wat is jullie ervaring?

GoT, You have to love it!

Verwijderd

Vrijdag ai1+ besteld via site, week erop zaterdag verhuisdoos met alle spullen geleverd, direct internet werkend. Vrijdag erop telefonie werkend.

Zo was het bij mij. Collega van mij had vorige week ai1+ besteld,heeft sinds gister geen kpn telefoon meer en heeft ook nog geen pretpakket van ziggo...lekker dus...

Edit: ik ga een SL100 basisstation + handset bestellen voor fsk nummerweergave :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 13:10 ]

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-10 15:52

Zhadum

Folding & Einstein@home

MacroTough schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:17:
[...]

[afbeelding]

Da's de mijne :).
Proficiaat :) Doet wel pijn om te zien...

Zijn er mensen in 3451 gebied waar ze met alles in 1 plus, nu al 30 Mbit halen? Ziggo zou de snelheden verhogen per 7 oktober, toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Zhadum op 25-11-2009 13:42 ]

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Even eeen kleine status update van mijn kant.
Sinds het filter geplaatst is door de monteur gister, geen een disconnect gehad 8)
als het vandaag ook nog stabiel blijft dan beschouw ik mijn probleem als opgelost ^^

Dance Dance Revolution

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 22:48
110 Mbit in plaats van 120 dus... Toch weer zo'n 10 procent minder dan beloofd was... En dat zie je de laatste tijd steeds vaker bij Ziggo.... Kreeg je in het oude Casema-tijdperk altijd 5 tot 10 procent meer snelheid dan beloofd, tegenwoordig zitten ze er met dezelfde marge steeds onder... Vreemd is dat, als de techniek geen rol speelt, zoals met adsl het geval is, dan geef je je klanten toch altijd een beetje meer? Dat doet de kaasboer op de markt toch ook?

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37
rowicom schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:44:
[...]

110 Mbit in plaats van 120 dus... Toch weer zo'n 10 procent minder dan beloofd was... En dat zie je de laatste tijd steeds vaker bij Ziggo.... Kreeg je in het oude Casema-tijdperk altijd 5 tot 10 procent meer snelheid dan beloofd, tegenwoordig zitten ze er met dezelfde marge steeds onder... Vreemd is dat, als de techniek geen rol speelt, zoals met adsl het geval is, dan geef je je klanten toch altijd een beetje meer? Dat doet de kaasboer op de markt toch ook?
Met alle respect hoor, maar hoe kun je dat nou zeggen als je niet weet hoe hij gemeten heeft?
Ik kan bij mezelf heel duidelijk merken dat als ik m'n laptop op 'zuinig' zet dat de scores via speedtest.net met een 20/3 lijntje zo'n kwart tot een derde lager uitvallen. Bij een dergelijke snelheid zul je dat sterker merken, met andere woorden: hoe is er getest? Daarnaast is het ook maar de vraag of je dat laatste beetje echt mist, naast het principiële idee zeg maar.

specs

• MacroTough
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2021
[...]

Meen je dit nou serieus??

Eindhoven was nog de hoogste speedtest lokatie. Ik denk eerder dat speedtest niet helemaal ingericht is voor dit soort snelheden. Ik had ook wel het plaatje van de ziggo speedtest kunnen laten zien die wel de 120Mb haalde, maar dat leek me niet relevant. Ik kan je ook vertellen dat downloaden van usenet nu strak met meer dan 14MB/s gaat, maar inderdaad, ze houden zich weer neit aan hun belofte 8)7.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 17:59
Vreemd is dat, als de techniek geen rol speelt, zoals met adsl het geval is, dan geef je je klanten toch altijd een beetje meer? Dat doet de kaasboer op de markt toch ook?
Geven? Ik dacht het niet... de kaasboer vraagt eerst netjes of het ietsjes meer mag zijn, maar brengt dat beetje extra vervolgens ook in rekening. Of dacht je dat het een cadeautje was?

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
Net was ik even naar het winkelcentrum, en toen ik weer terugkwam "grote paniek" in huis, internet ligt eruit..Dus ik even kijken. modem kreeg geen IP meer..RF tabel gecleard, en opnieuw laten scannen. Nu is de firmware van mijn arris van 05 feb 2009 naar 10 sept 2009 gegaan..heb 't idee dat hij wel wat sneller is :) Trek nu constant 5.8 á 5.9 MB/s van de bins met mijn AiE abbonnementje :)

Kan alleen niet meer bij de modem interface via 192.168.100.1 ;(

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Sebje schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:38:
Kan iemand mij zeggen of

[afbeelding]

dit normaal is. Ik krijg nota's waar ik geen touw aan vast kan knopen.

Als het goed is heb ik 1 alles in een pakket (plus)
iemand die weet of bovenstaande zo hoort te zijn?

• Luqq
Jep Sebje, zo ziet 't er bij mij ook uit..

Verwijderd

Luqq schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:59:
Jep Sebje, zo ziet 't er bij mij ook uit..
Ook overal een einddatum van 01-01-2010 ?

• Luqq
Ja..

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 15:20

Nutral

gamer/hardware freak

Heeft iemand ook last van een lagere snelheid op alles in een abbo ? ik heb 20/3 abbonament maar ik haal maar 14 mbit down en ook echt van 0 naar 14mbit en het blijft daar gewoon zitten alsof het gecapped is, upload is helemaal erg met 0,3mbit in plaats van 3 mbit. Iemand anders hier ook last van en is er misschien een oplossing voor ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:01:
[...]

Ook overal een einddatum van 01-01-2010 ?
Yup, hier ook...en dan nog wel voor alle producten.
Overigens kan dit ook gewoon boekhoudkundig zijn...alle contracten per 01-01-2010 laten verlopen en nieuwe aanmaken met een andere ingangsdatum. Als je zoiets in je systeem doet op DB-niveau (dit soort ingrijpende conversies is wel eens ooit mijn werk) kun je met al je klanten met een schone lei beginnen.
Nutral schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:10:
Heeft iemand ook last van een lagere snelheid op alles in een abbo ? ik heb 20/3 abbonament maar ik haal maar 14 mbit down en ook echt van 0 naar 14mbit en het blijft daar gewoon zitten alsof het gecapped is, upload is helemaal erg met 0,3mbit in plaats van 3 mbit. Iemand anders hier ook last van en is er misschien een oplossing voor ?
Trek d'r je router eens tussenuit en probeer het dan nog eens. Zo sluit je uit dat het niet aan Ziggo ligt :)

[ Voor 34% gewijzigd door The Eagle op 25-11-2009 18:17 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sebje

Sebje

Makelaartje

ok thanks voor de reactie. Stelt me wat dat betreft weer even gerust. Dacht ff dat ik 2 abonnementen had (lang verhaal aan vooraf, via Radar een oplossing gekregen wat verder netjes gedaan is, alleen de nota's die ik nu krijg zijn heel vaag: bijv. 3 x z1 a 0,- en dan -29,- Z2 internet en dan weer 2x een alles in een plus abbo en dan nog eens - 4,00 telefoon maar + 9,55 + 8 euro belkosten). Snap d'r geen reet van. Ik zal nog een screen posten van m'n rekening ter info, zit nu alleen op het werk, gaat ff niet).

• natnek
  • Laatst online: 19-11 23:03
Net helpdesk aan de lijn gehad, omdat 1 keer per dag ligt mijn telefoon en internet er wel uit.
A.s zaterdag schijnt de nieuwe filmware ingeladen te worden voor de Ubee Modems die deze disconects moet tegen gaan.

Dus zaterdag even het stroom eraf dus. :z

• PJzzz
  • Laatst online: 18-11 13:32
Tot hoe laat kunnen die gasten je installatie pakket nog bezorgen?
Zit sinds vanochtend te wachten op de spullen en tot nu toe nada.
Heb 2 maanden geleden besteld en op Mijn Ziggo staat een leveringsdatum van vandaag.

• THE_BASE
  • Niet online
Zijn er ook nog ergens ervaringen met Interactieve TV van Zuigzo Ziggo?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• RonnieGoodvibes
  • Laatst online: 09:37
Met betrekking tot de snelheidsverhoging is ziggo een beetje krom in zijn berichtgeving.
ik lees nu net een artikel op ziggo zelf(vergelijking adsl/kabel)

zie link

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/

en lees dan wat onderaan staat....

Supersnel downloaden 120 Mbps**

lees ik onderaan bij het ** wat er staat

** Binnenkort beschikbaar in Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard. Andere gebieden volgen in de komende jaren.

vooral de laatste 2 woorden vind ik hier opeens vreemd ...... in de komende JAREN?

hmm ben benieuwd wat nu opeens de planning van ziggo word.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

RonnieGoodvibes schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:42:
Met betrekking tot de snelheidsverhoging is ziggo een beetje krom in zijn berichtgeving.
ik lees nu net een artikel op ziggo zelf(vergelijking adsl/kabel)

zie link

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/

en lees dan wat onderaan staat....

Supersnel downloaden 120 Mbps**

lees ik onderaan bij het ** wat er staat

** Binnenkort beschikbaar in Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard. Andere gebieden volgen in de komende jaren.

vooral de laatste 2 woorden vind ik hier opeens vreemd ...... in de komende JAREN?

2010 is al over een dikke maand.
En ik neem aan dat ze heel Nederland van dekking willen voorzien. Dat kan je niet zo in een maand doen.
(Technisch en organisatorisch). Dus ik denk dat 2011 het meest snelst haalbare is... (14 maanden zeg maar, dus jaren valt nog mee.)

[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 25-11-2009 18:50 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

RonnieGoodvibes schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:42:
Een planning afgeven durven ze niet meer.... ;)

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 22:21
Hier in Utrecht een 50/5 abbo, maar haal maar een download van max 22Mbit down. Dus ja ik kan dat wel beamen. Als ik trouwens de ziggo speedtest uitvoer kom ik wel aan de geadverteerde snelheid. Probeer die eens: http://speedtest.ziggo.nl/

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkt ook niet altijd. Net geprobeerd en haal 26mbit. Als ik vanaf een ftp server download haal ik 48mbit.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Zojuist te horen gekregen dat de leverancier een vertraging heeft met het leveren van de alles-in-1 pakketten. M.a.w. aantal dagen zonder internet ondanks dat ik 2 maanden geleden heb besteld met ingangsdatum 1 december. En nee ze konden nog niet aangeven wanneer de pakketten geleverd worden.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-11 15:20

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb mijn router opnieuw laten verbinden met de modem en ik heb weer de volle snelheid :)

• PJzzz
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:26:
Zojuist te horen gekregen dat de leverancier een vertraging heeft met het leveren van de alles-in-1 pakketten. M.a.w. aantal dagen zonder internet ondanks dat ik 2 maanden geleden heb besteld met ingangsdatum 1 december. En nee ze konden nog niet aangeven wanneer de pakketten geleverd worden.
Exact hetzelfde bij mij, alleen stond in "Mijn Ziggo" dat er vandaag geleverd zou worden.
Ik dus vandaag vrij genomen en er komt geen hond opdagen.
Bel je op krijg je dat ingesproken bericht over leveringsproblemen.
(Niets geen mailtje of verandering van orderstatus of zo.)
En dan te bedenken dat er zovelen zijn die binnen een week van bestelling een levering hebben gekregen.
(Gaat me niet om die mensen maar de manier waarop "Ziggo" communiceert!)

Blijkbaar moet je de "Radar methode" volgen om iets geregeld te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door bjck op 28-11-2009 10:04 . Reden: kinderachtige verbastering weggehaald ]

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 23:50
Ik heb mijn pakket gelukkig wel op tijd binnen. 26 november is de EAD Effective Agreed Date. Ik heb mijn pakket de 24ste ontvangen.

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bij mij ging net mn Humax 5000 HD decoder tijdens het tv kijken zomaar op standby... :?
Ik dacht eerst dat ik op de AB zat maar die lag gewoon naast me.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Dus het is nu zo dat wij pas de verhoging zullen meemaken in de komende jaren? Dat kan toch gewoon weg niet? Dus mensen in die 5 steden kunnen lekker genieten van een hoge snelheid voor dezelfde prijs die wij betalen, maar dan met 50 mb? Ziggo moet toch ook inzien dat dit onredelijk is?

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 14:35
Vanaf gistere 50% extra download en 65% extra upload.

Amersfoort:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/633911803.png

Sig

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14

Gallus

Cheesy

Gisteravond heb ik een mailforward ingesteld van een quicknet-adres naar een gmail-adres. Helaas blijkt deze nu nog steeds niet te werken. Zojuist opnieuw de forward ingesteld en opgeslagen, maar weer zonder succes.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gutteguttegut schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:55:
Bij mij ging net mn Humax 5000 HD decoder tijdens het tv kijken zomaar op standby... :?
Ik dacht eerst dat ik op de AB zat maar die lag gewoon naast me.
Ik had gister ook last met de decoder, ik doe hem aan en ding gaat compleet uit. Dus geen enkel led die meer brand. Heb wel vaker dit soort dingen met die decoder, stekker er uit en weer in verhelpt het.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb de laatste dagen dat de klok van de Humax IR FOX C vreemde tijden weergeeft.
Ding is al gereset, maar probleem blijft bestaan.
En dat is best wel iritant, aangezien je gaat zappen, en dan denkt, zo, is het pas 20:00? terwijl het al iets van 21:30 is. :D

Daarom ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Dat van de EPG tijd heb ik ook last van. Lijkt af en toe een sync probleem bij Ziggo te zitten. Meestal is het na 15 mintuen bij mij wel weer bijgetrokken.

• Mr_Light
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mr_Light

Zo-i-Zo de gekste.

elke dag en af en toe op verschillende tijden testen, bekabeling checken, modem resetten, router er tussenuit etc. paar dagen vinger aan de pols en dan gaan bellen. Ik heb zelf twee keer moeten bellen, eerste keer was na een dag of twee de download gefixed, twee de keer (upload bleef achter) werd er meteen een monteur gestuurd. (goed dat laatste viel een beetje samen met de radar uitzending..)

Mijn ervaringen met de ziggo helpdesk(ook in andere gevallen; paar keer moeten bellen voor vrienden en familie) zijn prima.
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:13:
Dus het is nu zo dat wij pas de verhoging zullen meemaken in de komende jaren? Dat kan toch gewoon weg niet? Dus mensen in die 5 steden kunnen lekker genieten van een hoge snelheid voor dezelfde prijs die wij betalen, maar dan met 50 mb? Ziggo moet toch ook inzien dat dit onredelijk is?
Vermoedelijk houden ze een slag om de arm voor als 'de kabel' opengaat ik kan me zo voorstellen dat als iemand in upc gebied straks overstapt naar ziggo dat ze niet meteen voor elkaar hebben in dat gebied.

Heeft iemand de cisco hd decodeer kastje en zo ja word die ook verschrikkelijk warm en hebben jullie ook last van artifacts? (blokjes en af en toe stilstaand beeld) zelf geeft de decoder aan dat hij uitstekend signaal heeft.

IceManX schreef: sowieso

• Gallus

Gallus

Cheesy

Gallus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:40:
Gisteravond heb ik een mailforward ingesteld van een quicknet-adres naar een gmail-adres. Helaas blijkt deze nu nog steeds niet te werken. Zojuist opnieuw de forward ingesteld en opgeslagen, maar weer zonder succes.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Het werkt al. Blijkbaar wordt het alleen tijdens kantooruren doorgevoerd. ;)

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 04:26
Gallus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:05:
[...]

Het werkt al. Blijkbaar wordt het alleen tijdens kantooruren doorgevoerd. ;)
duurt normaal 24 uur, voor de dns servers zijn bijgwerkt.

• Gallus

Gallus

Cheesy

thefxr schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:09:
[...]

duurt normaal 24 uur, voor de dns servers zijn bijgwerkt.
Dit lijkt me geen DNS-aanpassing?

• DeeJayV
  • Niet online
Enschede is ook geupgrade!
Alles in Een Plus draait hier nu op 30/4 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/634165046.png

[ Voor 31% gewijzigd door DeeJayV op 26-11-2009 10:24 ]

• Loekie
Had je een herstart nodig?
Welke wijk zit je?
* Loekie gaat voor zekerheid modem even een schopje geven.

Dan zal Twekkelerveld later wel komen.....

OT: Transburg ken ik niet direct als wijk, maar ik zie dat het buurt Lipperkerkstraat is...
Where's the webcareteam if you need one?

[ Voor 48% gewijzigd door Loekie op 26-11-2009 11:35 ]

specs

• DeeJayV
  • Niet online
Loekie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:17:
Had je een herstart nodig?
Welke wijk zit je?
* Loekie gaat voor zekerheid modem even een schopje geven.
nee, kreeg zonder reboot de nieuwe snelheid. wijk Transburg (7511)

• jvandun
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-11 23:17
RollieBollie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:04:
Ik heb de laatste dagen dat de klok van de Humax IR FOX C vreemde tijden weergeeft.
Ding is al gereset, maar probleem blijft bestaan.
En dat is best wel iritant, aangezien je gaat zappen, en dan denkt, zo, is het pas 20:00? terwijl het al iets van 21:30 is. :D

Daarom ben ik benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
Heb hier hetzelfde probleem, klokt loop soms meer dan 1 uur achter en de guide is ook helemaal de wegkwijt. Vraag me af of dit een FW probleem of een probleem op het Ziggonetwerk is? Lijkt me dat, als het een netwerk probleem is, andere merken hier ook last van moeten hebben? Is het ding uberhaupt te flashen met updates die niet via het Ziggo netwerk worden verspreid?

• robw
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 08:34
hier ook net geupgrade in enschede ,wijk 7546

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/634219681.png

[ Voor 26% gewijzigd door robw op 26-11-2009 11:56 ]

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-11 17:38
jelmervos schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:51:
Ik had gister ook last met de decoder, ik doe hem aan en ding gaat compleet uit. Dus geen enkel led die meer brand. Heb wel vaker dit soort dingen met die decoder, stekker er uit en weer in verhelpt het.
Dit heb ik nog niet had met die Humax 5000, wel dat soms het beeld op groen gaat als ik switch tussen tv en radio. Uit en aan en het werkt weer. Ook duurt het opstarten meestal wel even, pas na APPL krijg ik beeld, dat lijkt me normaal. Maar soms doe ik een volgende dag de decoder aan en heb ik direct beeld :?

En wanneer komt de nieuwe Ubee firmware nou? Hier lees ik zaterdag, en op het Ziggo user forum zeggen ze vandaag?

[ Voor 0% gewijzigd door MaTr1x op 26-11-2009 12:06 . Reden: typo ]

π MW finishers

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

MaTr1x schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:54:
[...]

En wanneer komt de nieuwe Ubee firmware nou? Hier lees ik zaterdag, en op het Ziggo user forum zegen ze vandaag?
Wat voor nieuwe firmware moet er komen dan? Is er bekend waarom deze er komt en wat er opgelost/verbetert wordt?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-11 17:38
@hierboven
natnek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:27:
Net helpdesk aan de lijn gehad, omdat 1 keer per dag ligt mijn telefoon en internet er wel uit.
A.s zaterdag schijnt de nieuwe filmware ingeladen te worden voor de Ubee Modems die deze disconects moet tegen gaan.

Dus zaterdag even het stroom eraf dus. :z

π MW finishers

• Lisadr
  • Laatst online: 17-11 00:41
robw schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:44:

[afbeelding]
120mbit down en 10mbit up! Wow, voel mij toch echt opgelicht. Wij hebben op de zaak 3xSDSL (1 op 10) en betalen ruim 400 euro per maand. Voor 7mbit down en up, in de praktijk 6mbit :(

GoT, You have to love it!

• grun93
Lisadr schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:09:
120mbit down en 10mbit up! Wow, voel mij toch echt opgelicht. Wij hebben op de zaak 3xSDSL (1 op 10) en betalen ruim 400 euro per maand. Voor 7mbit down en up, in de praktijk 6mbit :(
Jawel, maar eigenlijk mag je dat niet met elkaar vergelijken. Zakelijke contracten garanderen bijvoorbeeld een uptime van 99,99% of iets dergelijks, en de garantie dat er binnen een aantal uren eventuele storingen verholpen zijn (ook midden in de nacht of in het weekend). Daar betaal je voor, veel meer dan voor de pure snelheid.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:33

Shabbaman

Got love?

Sinds de verhuizing van de i3d-servers (groot nieuws niet zo lang geleden) is mijn verbinding met die servers behoorlijk achteruit gegaan. Sinds een paar dagen is het echt heel erg belabberd:

Afbeeldingslocatie: http://fakkelbrigade.eu/smokeping/Netherlands/ISPs/ziggo-nl_last_864000.png

Van 9 ms naar 90 ms. Niet zo fijn dus... Is het zinnig om hier over te klagen of moet ik gewoon hopen dat Ziggo (of i3d) dit zelf oplost? Het is nou niet echt een uniek probleem, ik ken meerdere mensen die hetzelfde hebben.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Al mensen in regio Tilburg met verhoogde snelheid?

• jongetje
  • Laatst online: 07:22
grun93 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:26:
[...]

Jawel, maar eigenlijk mag je dat niet met elkaar vergelijken. Zakelijke contracten garanderen bijvoorbeeld een uptime van 99,99% of iets dergelijks, en de garantie dat er binnen een aantal uren eventuele storingen verholpen zijn (ook midden in de nacht of in het weekend). Daar betaal je voor, veel meer dan voor de pure snelheid.
Nouja... wordt wel even offtopic, maar uiteindelijk gaat alles over dezelfde centrale en backbone. Als je i.p.v. die 3 zakelijke lijnen (via dezelfde provider???). 3 consumenten lijnen neemt:
1. Via kabel
2. ADSL
3. SDSL (zal dan een zakelijke zijn)
Durf ik wel te zeggen dat je veel meer snelheid hebt en nog grotere uptime.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:45:
Weigeren leek me ook maar wordt dan niet de hele boel weer geannuleerd? Daar ben ik dus een beetje bang voor. Eerste pakket ga ik zo ophalen, ben benieuwd hoe snel en of ik het aan de praat krijg. :+
De Draytek Vigor 2130 en 2130n zijn te bestellen bij Routershop.

Ook bij Azerty staat hij in de webshop (en wat goedkoper).

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[afbeelding]
Uhm, die 120Mb upgrade, is die alleen voor AiO abo's?

.....

Ja dus: http://hetbedrijf.ziggo.n...n/persbericht/?id=db22160, al mag 80/5 er ook wel zijn :)
(Heb Z3)
Nu maar eens afwachten wanneer die doorgevoerd wordt hier @ 7512.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 26-11-2009 15:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

[afbeelding]
Met welk modem? Arris? Ubee?

• robw
  • Laatst online: 28-07 08:34
het ubee modem.
ook nooit problemen mee gehad, zelfs usenet download hij op volle snelheid.

[ Voor 18% gewijzigd door robw op 26-11-2009 16:16 ]

• kmichael
7512 is ook geupgraded
hellaas ik woon in 7532 nog niet.

• Kevinp
voor de geinteresseerde:

http://www.azerty.nl/0-11...vigor-2130-router-4-.html
http://www.routershop.nl/...s-eerste-op-routershop-nl

edit:

de draytek 2130 is dus vanaf nu leverbaar. Ik denk dat ik hem van het weekend maar eens ga bestellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 26-11-2009 17:18 ]

• Loekie
kmichael schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:51:
7512 is ook geupgraded
hellaas ik woon in 7532 nog niet.
7521 is ook eerst aan de beurt... :+
Maar dat zal wel morgen worden vermoed ik, hoe gaat zoiets? Moet er op bepaalde punten in de wijk iets omgezet worden? Of is het zoals bij DSL een nieuw profiel voor de aansluiting gereed zetten?

specs

• GoEV6
  • Nu online
Ik krijg net de volgende email:
"Geachte heer, mevrouw,

Zoals u wellicht weet is Ziggo bezig met het verhogen van de internetsnelheden.

Ook uw internetsnelheid wordt verhoogd. U heeft hiervoor echter wel een speciaal nieuw modem voor nodig. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.

U ontvangt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem. In dit pakket treft u de activatiecode aan. Hiermee activeert u het modem. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van het nieuwe modem en wordt op termijn uw internet snelheid verhoogd. Sluit daarom dit nieuwe modem direct aan.

Vergeet u niet het oude modem naar ons terug te sturen? Gebruik hiervoor de doos, waarin u het nieuwe modem ontvangt, met de bijgeleverde retoursticker.

Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales"

Ik heb alles in een extra met de ubee modem (sinds 3 maanden). Krijg nu weer een nieuwe.

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-10 15:52

Zhadum

Folding & Einstein@home

rachez schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:13:
[...]

Hier in Utrecht een 50/5 abbo, maar haal maar een download van max 22Mbit down. Dus ja ik kan dat wel beamen. Als ik trouwens de ziggo speedtest uitvoer kom ik wel aan de geadverteerde snelheid. Probeer die eens: http://speedtest.ziggo.nl/
ligt het niet aan je router? Heb je pc rechtstreeks verbonden aan de ziggo modem?

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-11 21:37
Kheb 28 oktober een alles in 1 pakket besteld met enig argwaan. Nou das terecht. Aankomende maandag is m'n andere abonnement beeindigd, heb dus gezegt dat het morgen in moet gaan. Maar helaas, 1 maand de tijd om net installatiepakket compleet te krijgen is niet genoeg. Gevolg is dus dat ik nu nog niks heb ontvangen, ongelofelijk! Nou maar afwachten of ik alles op tijd ontvang.

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:29

Lightah

Strikes Again

Postcode 3817 is ook geupgrade.

Toen straks best instabiele snelheden, het fluctueerde tussen de 10-30 mbps down maar de snelheid is nu redelijk stabiel.

The Unpredictable Striker!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:55:
voor de geinteresseerde:

http://www.azerty.nl/0-11...vigor-2130-router-4-.html
http://www.routershop.nl/...s-eerste-op-routershop-nl

edit:

de draytek 2130 is dus vanaf nu leverbaar. Ik denk dat ik hem van het weekend maar eens ga bestellen.
De Vigor 2130n is morgen zeker op voorraad bij de Routershop (ik heb gebeld). Dit is voor de 2130 nog onbekend. De eerste bestellingen van de 2130n worden dus morgen al verstuurd.

• Kevinp
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:43:
[...]
De Vigor 2130n is morgen zeker op voorraad bij de Routershop (ik heb gebeld). Dit is voor de 2130 nog onbekend. De eerste bestellingen van de 2130n worden dus morgen al verstuurd.
een weekje extra zal hier niet zo'n probleem zijn. Ik vind het verschil tussen de n versie van 175 euro bij routershop, en de 2130 (gewoon) bij azerty voor 110 euro toch wat te groot.

Ik heb een wifi router aan mijn huidige router geknoopt, en die zit mooi op 10 mbit (max via wan poort), dat is daar geen probleem gezien die nooit echt iets downloaden enzo.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
kreeg net een mailtje van ziggo dat ik weeeer een nieuwe modem krijg. had al een arres gekregen voor de 50mbit upgrade, nu weer een nieuwe? waarom? dit was toch al een docsis 3?
vaag...

Verwijderd

Woon je in één van de 5 steden die verhoogt worden?

Krijgen we nu wel of geen 80 mbit voor het nieuwe jaar? Op de site staat dat de andere ziggo gebruikers die buiten de 5 steden vallen pas in de komende jaren worden geupgrade? Als dat zo is voel ik mij wel echt opgelicht door ziggo....

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
sharkzor schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:26:
kreeg net een mailtje van ziggo dat ik weeeer een nieuwe modem krijg. had al een arres gekregen voor de 50mbit upgrade, nu weer een nieuwe? waarom? dit was toch al een docsis 3?
vaag...
type? Als je de TM702B hebt is ie docsis 3

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:54:
[...]

een weekje extra zal hier niet zo'n probleem zijn. Ik vind het verschil tussen de n versie van 175 euro bij routershop, en de 2130 (gewoon) bij azerty voor 110 euro toch wat te groot.

Ik heb een wifi router aan mijn huidige router geknoopt, en die zit mooi op 10 mbit (max via wan poort), dat is daar geen probleem gezien die nooit echt iets downloaden enzo.
Joh, iedereen koopt toch wat het beste past bij hem/haar?

In ieder geval heeft Draytek nu de Vigor 2130 in de verkoop gebracht, zodat het (op het moment) de snelste router van Nederland is met een doorvoersnelheid op de WAN-poort van 800Mbps. Dat moet toch weer voldoende zijn voor een aantal jaren? :)

Verwijderd

7523 upgrade gekregen Z3 haal nu 80mbit download 5 upload

• jhjonker
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-02 19:04
Die Draytek ziet er inderdaad goed uit. Alleen ga ik toch wachten tot de 2130VN uitkomt. Ik wil ook graag de VOIP er bij hebben. op de .com site staat deze wel, in Nederand nog niet. Dus ik wacht nog even

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
7532 is ook geupgrade. Ik haal nu (met UBEE) een stabiele download van 11,8MB/s (beperkt door 100Mbit netwerk)

Er word veel geklaagt over Ziggo maar ik vind dat ze erg goed bezig zijn. Aan het begin van het jaar zat ik op 20Mbit (2,5MB/s) en nu 120Mbit (15MB/s). Dat is een snelheidsverhoging van 600%. Daarnaast is de verbinding retestabiel.

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 23:55
Shabbaman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:33:
Sinds de verhuizing van de i3d-servers (groot nieuws niet zo lang geleden) is mijn verbinding met die servers behoorlijk achteruit gegaan. Sinds een paar dagen is het echt heel erg belabberd:

[afbeelding]

Van 9 ms naar 90 ms. Niet zo fijn dus... Is het zinnig om hier over te klagen of moet ik gewoon hopen dat Ziggo (of i3d) dit zelf oplost? Het is nou niet echt een uniek probleem, ik ken meerdere mensen die hetzelfde hebben.
i3D is druk bezig om dit zelf op te lossen, en tevens ervaren inderdaad alleen de mensen het die Ziggo hebben (maar het ligt niet aan Ziggo zelf), dit is naar mijn weten al zo vanaf zater (toen er ook in het Nieuws van i3D stond dat de traffic rerouted werd).

Bij het Nieuws van i3D van vandaag staat dit:
26-11-2009 - Rotterdam routers emergency maintenance

EMERGENCY NETWORK MAINTENANCE
November 27th 2009
We will be performing emergency maintenance on one of our primary routers.

TIME FRAME:
November 27th 2009
05:00 – 05:30 CET

EMERGENCY MAINTENANCE
• We will replace faulty memory
• We will reload the router

EXPECTED DOWNTIME
• We expect a downtime of maximum 10 minutes
Hopelijk gaat dit de ping problemen verhelpen.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• kmichael
Hier in glanerbrug (gemeente Enschede) is de snelheid vanacht verhoogt. 7532

[ Voor 6% gewijzigd door kmichael op 27-11-2009 05:31 ]

• jvandun
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-11 23:17
sohus schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:27:
Al mensen in regio Tilburg met verhoogde snelheid?
Nope :)

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:07
kmichael schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 05:31:
Hier in glanerbrug (gemeente Enschede) is de snelheid vanacht verhoogt. 7532
Heeft glanerbrug al kabeltelevisie dan? ;)

• JohnStaakke
  • Laatst online: 15-11 22:52
Ben benieuwd wanneer ze in de regio Den Haag / Leiden / Alphen die upgrade gaan doen.

• Loekie
Grmbl, hier Enschede Twekkelerveld met AiE Plus 20/3, alle wijken hier omheen lijken de upgrade al te hebben gehad. Meer mensen uit deze wijk met zelfde 'probleem'?

specs

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

knakworst

Get more sats!

Waarom neem je niet All-in Extra voor 65 pm. Je betaalt nu ongeveer hetzelfde voor minder.

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:02
@knakworst,
Ai1extra hetzelfde betalen als Z3?
Ik heb ook Z3 en betaal 48,95, Ai1extra kost 65, das toch 15euro meer per maand?

En hier (enschede, 7513) ook ge-upgrade, 80/5 _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door dr_dreey op 27-11-2009 14:14 ]

• grun93
dr_dreey schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:13:
Ik heb ook Z3 en betaal 48,95, Ai1extra kost 65, das toch 15euro meer per maand?
Ja, maar om internet van Ziggo te krijgen ben je verplicht om ook het tv-signaal af te nemen en daarvoor te betalen. Die 48,95 is toch niet het enige wat je betaald? Bij Alles in Een zit het tv signaal er al wel bij in.

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:33

vr6-only

Blub Blub

Wellicht is dit al gemeld:

Nog hogere snelheden

En Ziggo is nog lang niet klaar met het verhogen van de internetsnelheden. We beginnen dit jaar nog met de uitrol van supersnel internet in zes steden (Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard). In de loop van volgend jaar starten met de uitrol van supersnel internet in de rest van het Ziggo-gebied. Iedereen wordt persoonlijk op de hoogte gesteld wanneer de nieuwe snelheden ingaan. Bereid je alvast voor en neem Alles-in-1 van Ziggo en geniet nu al van een hogere internetsnelheid dan ADSL.

* Per 1 januari 2010 verhogen wij de tarieven voor Alles-in-1 met € 1,55 per maand.

bron: https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/

It ain't stupid if it works!

• TheFes
  • Nu online
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:48:
Kheb 28 oktober een alles in 1 pakket besteld met enig argwaan. Nou das terecht. Aankomende maandag is m'n andere abonnement beeindigd, heb dus gezegt dat het morgen in moet gaan. Maar helaas, 1 maand de tijd om net installatiepakket compleet te krijgen is niet genoeg. Gevolg is dus dat ik nu nog niks heb ontvangen, ongelofelijk! Nou maar afwachten of ik alles op tijd ontvang.
Reken daar maar niet op..
Ikzelf had een aantal weken een bestelling gedaan en vorige week eens gebeld voor de status, bleek dat mijn bestelling nooit geregistreerd was. Heb toen dus een nieuwe bestelling gedaan voor een alles in 1 pakket wat afgelopen woensdag ingegaan is. Echter nog geen pakket ontvangen!

Dus ik vandaag maar weer eens gebeld met Ziggo, blijkt dat de leverancier van de modems niet doet wat hij zou moeten doen, modems leveren. Ofwel ik betaal nu al 2 dagen voor een abbonement wat ik niet kan gebruiken omdat Ziggo hun zaakjes niet voor elkaar heeft (er werd me aangeraden na ontvangst van het pakket te bellen voor een coulanceregeling).

Ze wisten me ook te vertellen dat de modems waarschijnlijk pas eind volgende week binnen komen, ofwel je hebt je modem pas op z'n vroegst in de week van 7 december.

Home Assistant configuratie

• PJzzz
PJzzz schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:44:
[...]

Exact hetzelfde bij mij, alleen stond in "Mijn Sicko" dat er vandaag geleverd zou worden.
Ik dus vandaag vrij genomen en er komt geen hond opdagen.
Bel je op krijg je dat ingesproken bericht over leveringsproblemen.
(Niets geen mailtje of verandering van orderstatus of zo.)
En dan te bedenken dat er zovelen zijn die binnen een week van bestelling een levering hebben gekregen.
(Gaat me niet om die mensen maar de manier waarop "Sicko" communiceert!)

Blijkbaar moet je de "Radar methode" volgen om iets geregeld te krijgen.
Vervolg:

Nadat ik gisteren en vandaag aan de telefoon ben ontploft tegenover een argeloze helpdesk mdw over het reilen en zeilen van de organisatie Sicko kreeg ik tot mijn verbazing een telefoontje vandaag dat er as dinsdag dan maar, om niet, een monteur wordt gestuurd met alles bij zich.
Ik had overigens zelf aangegeven dat het toch te zot voor woorden is dat als je 2 maanden van te voren een bestelling plaats om er van verzekerd te zijn dat alles naadloos over zal gaan dit niet eens ingepland kan worden.
We wachten het af.
Pagina: 1 ... 43 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.