Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nouja, dan slingeren we de mediacenter maar weer aan :) :9

Verwijderd

rikgoodhart schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:30:
Nouja, dan slingeren we de mediacenter maar weer aan :) :9
is niet meer nodig, werkt al weer :+

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11 14:00
Regio utrecht was net ook een disconnect.
Twee dagen geleden ook al trouwens.. beide keren 's nachts...

hoop dat het met upgrades te maken heeft.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Libbz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 01:37:

Hier volgens de logs van mijn router geen disconnect gehad, regio Utrecht, afgelopen dagen ook niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Hier in Tilburg bijna elke nacht wel een paar keer de laatste tijd. Soms 10 minuten. Vrij irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 09:45 ]

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Gister nacht ook hier in Den Haag alle tv signalen eruit. Zowel analoog als digitaal.

Ben ook blij met me mediacenter =]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Verwijderd

vreemd dat er nog steeds niets op de ziggo site over de storing staat. Hij mag dan wel opgelost zijn, maar ze kunnen het altijd even vermelden op de website lijkt me. Een stukje communicatie :P

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Libbz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 01:37:

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:45:
Hier in Tilburg bijna elke nacht wel een paar keer de laatste tijd. Soms 10 minuten. Vrij irritant.
quartex schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:13:
Gister nacht ook hier in Den Haag alle tv signalen eruit. Zowel analoog als digitaal.

Ben ook blij met me mediacenter =]
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:25:
vreemd dat er nog steeds niets op de ziggo site over de storing staat. Hij mag dan wel opgelost zijn, maar ze kunnen het altijd even vermelden op de website lijkt me. Een stukje communicatie :P
Werkzaamheden

We voeren werkzaamheden zo veel mogelijk 's nachts uit, tussen 1.00 uur en 6.00 uur. Onze klanten hebben er dan het minst last van. Als we toch op andere tijden aan het werk zijn, dan melden we dat per woonplaats op deze pagina. Als je postcode niet in de lijst voorkomt, hebben we geen onderhoud gepland en zijn er geen storingen bekend.

https://www.ziggo.nl/#hel.../storingen-werkzaamheden/

--

Daarom melden ze het dus niet. :)

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 20:18
Sinds 12 november 2009 heb ik hier een Alles in 1 EXTRA abbo met telefonie. Vanaf dag 1 heb ik elke dag minimaal 1 keer dat het internet en de telefoon het niet meer doet. Alle lampjes op het UBEE modem blijven branden maar geen internet en telefoonlijn dood. Alles gaat weer werken als ik de stroom eraf haalt, ligt dit nou aan het modem of hoe zit dat?

Alles is geinstalleerd door een monteur ( was de enige optie om het pakket op tijd te laten komen ivm met overlap oude ISP). Omdat ik ook interactieve tv erbij heb zit er dus een tratec FRA-752/N tussen, verder alles standaard uit de doos. De 15 meter utp naar de router (NETGEAR WNDR 3700) en vanuit daar een utp naar 1 pc en 2 pc's via WLAN.

Internet wordt verkregen door het mac adres van de router in een 83.81 range, als ik in de router het mac adres ingeeft van de pc gaat de internetverbinding over naar een 94.209 ip range.

Ben gister langs een ZIGGO kantoor gegaan om een 2de geleverde alles in 1 pakket te retouneren en heb dit alles eens nagevraagd, de 83.81 range is oke, dus kreeg ik van de medewerker een andere UBEE modem mee. Het probleem blijft aan...vandaag dus weer geen internet en geen telefoon, modem reset (stroom eraf/erop) en alles werkt weer.

Wie is hier de boosdoender...het modem, de AOP of ZIGGO?

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
Ik heb problemen met het bekijken van de ziggo site in Firefox 3.6 beta 3. Site springt naar een wit vlak in het midden en de navigatie werkt niet. :(

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 20:54
Brickman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:55:
Ik heb problemen met het bekijken van de ziggo site in Firefox 3.6 beta 3. Site springt naar een wit vlak in het midden en de navigatie werkt niet. :(

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Je gebruikt een beta browser en dan kom je in het Ziggo topic klagen? Ik zou het eens in het Firefox topic proberen...

Verwijderd

Hmmmm.... begin nu beetje niet zo vrolijk te worden van Ziggo.
09-11 Alles-in-1 besteld. Alles is op voorraad en wordt binnen 1 week opgestuurd.
11-11 bevestging ontvangen dat alles op 19-11 geactiveerd wordt
18-11 gebeld met klantenservice dat ik nog niets heb ontvangen.
Klantenservice: is al verstuurd. zal dan morgen wel komen.
19-11 niks ontvangen.
Klantenservice: Zou onderweg moeten zijn. Misschien is er iets mis bij TNT. Ik vraag om trackingnummer van TNT, moeten ze opeens heel moeilijk gaan zoeken. Opeens tracknr gevonden.
Ik controleren bij TNT... Nummer niet bekend |:(
Ik weer gebeld met klantenservice: die zeggen vervolgens :? :? :? zou het niet weten. Moet onderweg zijn.
Zal morgen wel binnenkomen.
20-11 niks ontvangen (goh, waarom toch......?)
Klantenservice: "wij hebben 16-11 bevestiging gekregen dat de order verstuurd zal worden", zal morgen wel binnen komen. :( |:(
Heb ik vervolgens even uitgelegd hoe TNT werkt (mijn vrouw heeft er 15 jaar gewerkt)
Geen tracking code betekend NIET aangeboden bij TNT. Zodra die aangeboden wordt is ie gelijk bekend bij hun (en via de website te volgen)
20-11 weer gebeld (19:30 uur)
Klantenservice: Leveringsproblemen met de Cisco-boxen ( :? ) [even tot 100 tellen.....]
Aha, en hoe kan het dan dat ik al dagen te horen krijg dat alles onderweg is, maar er nu opeens niet op voorraad is? .... [euhhhhh..... ik kan alleen zien dat het niet op voorraad is meneer]
Aha.... en hoelang gaat dit duren? 4 dagen, 4 weken, 4 maanden? [euhhh.... dat weet ik niet, we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.] Maar hoesnel weet u niet....? [euhhhhh... nee.]
Kan ik een pakket bij een verkooppunt halen? [JA]
Mooizo, dan ga ik dat wel doen! [Maar ik kan uw huidige order niet annuleren, daarvoor zit ie al te ver in het systeem!]
:( |:( 8)7 Het moet niet gekker worden.....
Nu had ik al wel de nodige klachten gehoord over de "techneuten" die bij de klanten komen, maar dit begint ook redelijk vervelend te worden
Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen?

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:31
[Sinds 12 november 2009 heb ik hier een Alles in 1 EXTRA abbo met telefonie. Vanaf dag 1 heb ik elke dag minimaal 1 keer dat het internet en de telefoon het niet meer doet. Alle lampjes op het UBEE modem blijven branden maar geen internet en telefoonlijn dood. Alles gaat weer werken als ik de stroom eraf haalt, ligt dit nou aan het modem of hoe zit dat?

Alles is geinstalleerd door een monteur ( was de enige optie om het pakket op tijd te laten komen ivm met overlap oude ISP). Omdat ik ook interactieve tv erbij heb zit er dus een tratec FRA-752/N tussen, verder alles standaard uit de doos. De 15 meter utp naar de router (NETGEAR WNDR 3700) en vanuit daar een utp naar 1 pc en 2 pc's via WLAN.

Internet wordt verkregen door het mac adres van de router in een 83.81 range, als ik in de router het mac adres ingeeft van de pc gaat de internetverbinding over naar een 94.209 ip range.

Ben gister langs een ZIGGO kantoor gegaan om een 2de geleverde alles in 1 pakket te retouneren en heb dit alles eens nagevraagd, de 83.81 range is oke, dus kreeg ik van de medewerker een andere UBEE modem mee. Het probleem blijft aan...vandaag dus weer geen internet en geen telefoon, modem reset (stroom eraf/erop) en alles werkt weer.

Wie is hier de boosdoender...het modem, de AOP of ZIGGO?

Ik heb precies hetzelfde, 1 keer per dag geen internet en telefonie meer, terwijl de lampjes op het modem keurig branden zoals het moet. Mijn pc krijgt na het stilvallen een ip-adres van 0.0.0.0.Ik moet dan het Ubee modem herstarten en dan doet alles het weer prima. Het lijkt wel een DHCP kwestie.

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Heb Ubee modem aan de praat, coax en voeding d'r in, intussen wat anders gedaan. Router van stroom gehad en weer erop. Yes activatiepagina ! :D alles ingevuld. Ubee weer gereset. internet :), QoS Engine in router: 3047 kbps. Down zit op 19.56, hij wil nog wel verder, maar dan is de test al klaar :+

Nu de PVR nog, die heb ik nog niet binnen... Of moet eerst die ontvangstpapiertje weer bij Ziggo zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 20-11-2009 21:45 . Reden: wat vergeten ]

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

urg en me internet is wederom uitgevallen ~_~
morgen maar es weer naar klantenservice bellen en een nieuw modem eisen ofzo
idiote is dat alle lampjes wel gewoon lijken te werken ( keyword being werken lol)
wordt godskolere gestoord hiervan hier
in 2531 zit ik overigens

Dance Dance Revolution

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Zijn er mensen met en arris box die ervaren dat tijdens het bellen de verbinding weg valt en de arris spontaan begint te resseten? Is mij n.m.l al 3 keer overkomen (waarvan 1 keer vanavond) is op zich geen big deal, maar vroeg mij af of dit andere mensen wel eens is overkomen.

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

marcel23456 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:52:
Zijn er mensen met en arris box die ervaren dat tijdens het bellen de verbinding weg valt en de arris spontaan begint te resseten? Is mij n.m.l al 3 keer overkomen (waarvan 1 keer vanavond) is op zich geen big deal, maar vroeg mij af of dit andere mensen wel eens is overkomen.
Geen idee, maar volgensmij doen ze op dit moment 0,0 aan arris development en richten ze zich op de Ubee.
Op de langere baan begint de Ubee interresanter te worden dan de arris modem...

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Het kan aan een paar zaken liggen..

Heb je je modem al eens een hard reset gegeven? Dat kan helpen..
De breedbandversterker kan ook de oorzaak zijn, haal die er eens tussenuit en klik een UMU op je AOP. Als de monteur die tenminste heeft achtergelaten.

Stom idee: Coax goed aangedraaid op modem en breedbandversterker?
TV heeft geen storingen?

edit: ik zie dat je vlakbij woont en vlakbij m'n bedrijf werkt. Als je geen UMU hebt of je wil een andere breedbandversterker proberen, DM me dan even.

[ Voor 13% gewijzigd door Timmert op 20-11-2009 23:58 ]

Verwijderd

Kleine moeite om ook voor de nachtelijke uren te melden wat en wanneer je iets plat legt.

Ook zou je de mensen die het aangaat eens kunnen vertellen dat ze de statuspagina van de newsgroepen werkend moeten maken. Ik kan nu niet zien wanneer ik de 50GB downloadlimiet heb bereikt omdat de site altijd aangeeft dat alles is verbruikt. Wat onzin is. Tot ik dan ineens aan de limiet zit. Wat ik dus niet kan zien aankomen op deze manier. Erg irritant zo met half gedownloadde sets.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 02:52 ]

• Flex
Timmert schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:57:
[...]

Het kan aan een paar zaken liggen..

Heb je je modem al eens een hard reset gegeven? Dat kan helpen..
De breedbandversterker kan ook de oorzaak zijn, haal die er eens tussenuit en klik een UMU op je AOP. Als de monteur die tenminste heeft achtergelaten.

Stom idee: Coax goed aangedraaid op modem en breedbandversterker?
TV heeft geen storingen?

edit: ik zie dat je vlakbij woont en vlakbij m'n bedrijf werkt. Als je geen UMU hebt of je wil een andere breedbandversterker proberen, DM me dan even.
Oude modem meerdere malen gereset, de nieuwe die ik had opgehaald heb ik ook gelijk een harde reset gegeven. De UMU is dat de verdeler die bij het pakket zit?
Coax nagelopen en goed aangedraaid op modem en breedbandversterker, signaal op tv is perfect...zonder de breedbandversterker gaf de zender HD history matig beeld en met is het uitstekend (heb gemerkt dat HD history de enige zender was die moeilijk deed)

Ga vandaag wel even bellen met de helpdesk voor een afspraak met een monteur...dan kan hij alles nameten. ik hou mij iig aanbevolen mocht de monteur er niet uitkomen.

Tot zover bedankt :)

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Wederom met de helpdesk gehangen en alles nagelopen .
Nu staat er voor dinsdag een afspraak met een monteur gepland en dan is het even afwachten wat er gaat gebeuren :)
of ik krijg een demper of ik krijg een Arris modem. Ik hoop op het arrismodem uiteraard :P

Dance Dance Revolution

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:59

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik heb een tijd terug al een Arris gekregen ipv de ubee (al heeft de monteur de ubee gewoon achter gelaten)
En sindsdien heb ik gewoon geen problemen meer :)
Dus ik ben er vrij zeker van dat het aan het ubee modem ligt.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik zit nog te wachten op het installatie pakket voor Alles in Een Plus. Zit er in het installatie pakket UTP kabels bij of moet die nog zelf kopen?

Verwijderd

Van XS4ALL naar Casema ca 2 jaar geleden.

Had zelf al nagedacht en XS4ALL 2 maanden extra aan gehouden omdat ik een vermoeden had dat het niet goed ging.

En ja hoor...
Modem werd niet geleverd, ik bellen, zou elke moment geleverd moeten worden.
2 dagen later geen modem, zou elk moment geleverd moeten worden.
1 dag later zelfde verhaal.
Vervolgens om het uur gaan bellen en mailen en chatten om die mensen daar zo gek mogelijk te krijgen :D
Opeens een bericht van mvr. Smit, deze kan ons mededelen dat de HDrecorder niet op voorraad is en daar door de modem niet verstuurd word...OMG ik kijk geen tv het zit er gratis bij, lever gewoon die modem!!
Vervolgens 2 dagen later komen er 2 pakketten. 1 pakket met 1 modem en 1 pakket met 1 modem en 1 HDrecorder.
Uiteindelijk van de 2 maanden extra XS4ALL had ik nog maar 2 weken over.

Nu krijgen we een mail.
Aanbieding alles in 1 extra voor 64,95 volgens ziggo berekening 10,- korting op de losse Z3 pakketten die ik nu heb.
Uiteraard leuk, zeker als ik dan geen limit op nieuwsgroepen meer heb en 2x de snelheid.
Kijk ik naar mijn factuur betaal ik op dit moment 64,20, dit betekend niet 10,- korting maar 0,75 centen MEER!!!
Ik weer mailen en die mensen (sorry als er iemand hier bij ziggo werkt) kunnen beter bij een jostiband gaan spelen want rekenen en kijken kunnen ze niet.
5 Dagen duurt het om er aan hun kant achter te komen dat er inderdaad geen 10,- korting is.

En hun nieuwe site ziet er wel aardig uit, maar als je een contact formulier in vult moet je minimaal 8 karakters invullen, wat er niet bij staat is dat je maar 4 kleine regels in totaal kan typen, dus een duidelijke omschrijving voor die apen is onmogelijk.

Uiteraard nooit compensatie gekregen voor de voorgevallen dingen.

Ook het internet zelf ben ik niet helemaal tevreden over.
De download snelheid haal ik makkelijk en de upload ook, maar heel af en toe kunnen we niet met 2 pc's gewoon over internet browsen omdat de pagina's niet meer laden??
(en nee ik ben dan niets aan het downloaden)

Ziggo zou eens aangepakt moeten worden op meerdere fronten.
Mvr Smit, Bedankt voor uw hulp en het feit dat u wel kan nadenken. (hoop dat ze daar nog werkt dat is dan iemand die intelligent is.)

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
@]Byte[

Ook 9 november besteld, vandaag Installatiepakket binnen, er is nog hoop...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:33:

Ook het internet zelf ben ik niet helemaal tevreden over.
De download snelheid haal ik makkelijk en de upload ook, maar heel af en toe kunnen we niet met 2 pc's gewoon over internet browsen omdat de pagina's niet meer laden??
(en nee ik ben dan niets aan het downloaden)
Je kan eens proberen de DNS servers van openDNS te gebruiken.

Ik had hetzelfde probleem, en met opendns is het een stuk minder en openen de pagina's ook sneller.

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 15:07

Trouble

Everything is awesome

Hier een positief verhaal over Ziggo: sinds onze nieuwe modem (Motorola), overstap naar AiE en nieuwe telefoons (zelf gekocht :P) werkt het internet én de telefoon perfect.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 17:25

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Brawler schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:21:
Ik zit nog te wachten op het installatie pakket voor Alles in Een Plus. Zit er in het installatie pakket UTP kabels bij of moet die nog zelf kopen?
Bij mijn AiE abbo zat een korte UTP bij en een UTP cat6 van 15 mtr.. Nu weet ik niet of alle installatiepakketten hetzelfde zijn..

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 12:02
Hallo allemaal,

ik ben overgestapt naar Alles-in-1 extra en heb vandaag het Ubee modem eraan gehangen en geactiveerd.. Ik haal tot nu toe echter maar ongeveer 30 mb download ipv 50.. de upload komt wel in de buurt van 5 mb/s. Naar aanleiding hiervan heb ik de volgende vragen:

- Ik heb bij de installatie alleen het modem vervangen, omdat ik eerst al een Z3 aansluiting had. Kan het zijn dat ik de nieuwe wandcontactdoos/splitter ook moet installeren om de volle snelheid te halen, of ligt het hier niet aan?

- Ik zag op deze pagina: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22262 dat het mogelijk is om de status van het modem te bekijken.. Heeft iemand hier ervaring mee? Want het staat niet echt duidelijk uitgelegd daar.

edit: ik geloof dat ik mijn ip heb gevonden, en hij gebruikt momenteel maar 4 van de 8 downstream channels, misschien komt het hierdoor?

- Is een lagere download met het Ubee modem een bekend fenomeen? Zijn er al oplossingen bekend, bv. een nieuwe firmware?

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 21-11-2009 15:00 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ziggo heeft eindelijk contact met ons opgenomen nadat we radar & het ziggo radar adres hadden gemailed. (Nog bedankt voor de tip Robbinonline)
Het geld wat we nog terugverwachten is opgelopen tot 419 euro. De directie wil een gesprek met ons aangaan. 'T zou mij benieuwen!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:44

_Arthur

blub

Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:40:
ik ben overgestapt naar Alles-in-1 extra en heb vandaag het Ubee modem eraan gehangen en geactiveerd.. Ik haal tot nu toe echter maar ongeveer 30 mb download ipv 50.. de upload komt wel in de buurt van 5 mb/s. Naar aanleiding hiervan heb ik de volgende vragen:
Heb je dit getest met een pc/laptop direct aan de modem? Of achter een router of draadloos? Indien dit laatste, test de snelheid dan eerst eens met een pc/laptop direct aan de modem.

Zeker gezien het feit dat je upload wel OK is, maar je download niet, doet het vermoeden dat de eventuele router die er nu tussen zit de downloadsnelheid niet kan bijbenen of dat je wireless gebruikt.

• Cooler_King
_Arthur schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:23:
[...]

Heb je dit getest met een pc/laptop direct aan de modem? Of achter een router of draadloos? Indien dit laatste, test de snelheid dan eerst eens met een pc/laptop direct aan de modem.

Zeker gezien het feit dat je upload wel OK is, maar je download niet, doet het vermoeden dat de eventuele router die er nu tussen zit de downloadsnelheid niet kan bijbenen of dat je wireless gebruikt.
Ik heb de router er eens tussenuit gehaald (was overigens wired) en nu haal ik 47,7 mb! Weet iemand of dit een acceptabele snelheid is voor Alles-in-1 Extra?

Verwijderd

Lijkt me wel hé. Het ligt er aan waarmee en hoe je meet maar het is op zich netjes.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 16:10 ]

• Cooler_King
De router die ik heb is een WRT54GS.. ik heb al eens gezocht en diverse instellingen geprobeerd (o.a. MTU size) maar ik heb geen idee waarom hij wired maar tot 30mb download doet.. misschien gewoon een achterhaald ding?

edit: hier iemand met precies hetzelfde probleem: http://ziggo-gebruikers.n...thread.php?t=22059&page=2 .. denk dat ik maar een nieuwe router bestel dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Cooler_King op 21-11-2009 18:23 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 13:28

mutsje

Certified Prutser

Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:40:
Hallo allemaal,

edit: ik geloof dat ik mijn ip heb gevonden, en hij gebruikt momenteel maar 4 van de 8 downstream channels, misschien komt het hierdoor?

Alvast bedankt
je kan maar met 4 threads downen bij ziggo news servers. met www.whatismyip.nl kom je snel echter je werkelijke ip adres

• Cooler_King
mutsje schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:34:
[...]

je kan maar met 4 threads downen bij ziggo news servers. met www.whatismyip.nl kom je snel echter je werkelijke ip adres
Sorry, maar het is wat technischer.. het ip waar ik het over had is het unieke modem ip adres dat gebruikt wordt door ziggo en waarmee je de status schermen van het modem kan benaderen.. dit ip is alleen dmv een traceroute te achterhalen.. meer info hier: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22262

En het aantal streams is niet van usenet maar van de DOCSIS 3.0 modems.. sommige gebruikers hebben 4 channels (bij het Arris modem is dit ook het maximum) en anderen weer 8.. ik neem aan dat als de snelheden naar 100mb en hoger gaan dat ie dan 8 gaat gebruiken.

Ik heb overigens een Netgear WNDR3700 besteld die erg populair schijnt te zijn. Hopelijk ben ik hiermee in de toekomst ook verzekerd van de volle snelheden _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Cooler_King op 21-11-2009 19:29 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53
Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:10:
De router die ik heb is een WRT54GS.. ik heb al eens gezocht en diverse instellingen geprobeerd (o.a. MTU size) maar ik heb geen idee waarom hij wired maar tot 30mb download doet.. misschien gewoon een achterhaald ding?
Tja, dat ding gaat gewoon niet veel sneller. Je nieuwe router is helemaal op de toekomst voorbereid in elkgeval :)

En 47,7Mbit/sec die je met je nieuwe router haalt is een prima snelheid.. Ligt er ook een beetje aan hoe je meet.. misschien dat je net iets sneller kan krijgen.. maar wees maar blij dat je zo dicht bij de max zit

[ Voor 19% gewijzigd door job op 21-11-2009 19:30 ]

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:25:
[...]

Sorry, maar het is wat technischer.. het ip waar ik het over had is het unieke modem ip adres dat gebruikt wordt door ziggo en waarmee je de status schermen van het modem kan benaderen.. dit ip is alleen dmv een traceroute te achterhalen.. meer info hier: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22262

En het aantal streams is niet van usenet maar van de DOCSIS 3.0 modems.. sommige gebruikers hebben 4 channels (bij het Arris modem is dit ook het maximum) en anderen weer 8.. ik neem aan dat als de snelheden naar 100mb en hoger gaan dat ie dan 8 gaat gebruiken.

Ik heb overigens een Netgear WNDR3700 besteld die erg populair schijnt te zijn. Hopelijk ben ik hiermee in de toekomst ook verzekerd van de volle snelheden _/-\o_
Ah ok misschien handig voor volgende keer dat erbij te vermelden :) zodat je geen vage antwoorden krijgt :)

Verwijderd

Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:10:

edit: hier iemand met precies hetzelfde probleem: http://ziggo-gebruikers.n...thread.php?t=22059&page=2 .. denk dat ik maar een nieuwe router bestel dan.
op de site van linksys zoeken naar een firmware update voor deze router. je moet ook eens kijken of je in de router de SPI firewall kan uitzetten. heeft bij mijn netgear ook geholpen.

Haalt inderdaad maar max 35Mbit. zul je toch een nieuwe router moeten hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 11:14 ]

Verwijderd

Cooler_King schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:25:
[...]

goede keus, die netgear ;)
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21470
WAN-->LAN troughput: 408.9 Mbit/s
LAN-->WAN troughput: 422.3 Mbit/s
die 120Mbit haalt ie makkelijk :)

• Rimostiq
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-11 16:53
Vraagje, heb dus sinds gisteren digitale TV in huis, als het goed is gewoon het starterspakket met de ir-fox C erbij geleverd. Kijk op een Panasonic 50G10E; krijg ik nou bijv. met een https://www.cardwriter.nl/nl/pd1216893435.htm?categoryId=95 (veel) beter beeldkwaliteit?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53
Misschien iets beter omdat je het via hdmi naar je tv kan sturen. Maar SD zenders blijven natuurlijk SD zenders.
Het is hooguit leuk voor de HD zenders, maar zoveel zijn er nog niet en dan moet je extra betalen.

• Rimostiq
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-11 16:53
Hmm ok. Ik wil eigenlijk mijn huidige 5.1 set vervangen door een goede 2.1 met goede receiver. Bestaat het eigenlijk om zoiets te hebben en de functie heeft van een bovenstaande HD decoder? 2 vliegen in 1 klap slaan :p

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zijn er meer mensen die last hebben met RTL4? Ik heb de laatste weken regelmatig dat het beeld zich herhaald/stotterd. Geluid loopt wel gewoon door. Gebeurt bij mij tijdens het nieuws. Ik bekijk geen andere programma's op die zender.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
Nja , donderdagavond was alles weer online..
Gister avond laat merkte ik dat het weer offline was. Ik kom net beneden, check het modem en zie dat alleen het power lampje brandt. Volgens mij is mn modem aan het sterven...

Of zijn er nog andere opties ( alle kabels al nagelopen etc )

/edit

helpdesk even gebeld, oude modem "werkt" wel maar is niet te activeren. Geeft de melding dat abbo vorm niet werkt op dit modem, helaas.

Ik krijg dinsdag een nieuw modem, maar mag morgen ook langs de Ziggo balie om te kijken of ze daar kunnen omruilen. Ik denk dat ik naar het kantoor in den haag moet achter de schenkkade, maar dat kon de dame aan de lijn me niet vertellen. Iemand een idee waar ik moet zijn ?

Dank !!

[ Voor 43% gewijzigd door Av4tar op 22-11-2009 10:35 ]

Verwijderd

Zijn er meer mensen hier met een gehalveerde download snelheid?

Heb normaal 20Mbit maar zit nu op een 10Mbit.
Upload is wel goed.

Het betreft hier postcode 9945 @home gebied

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 09:06
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:15:
Zijn er meer mensen hier met een gehalveerde download snelheid?

Heb normaal 20Mbit maar zit nu op een 10Mbit.
Upload is wel goed.

Het betreft hier postcode 9945 @home gebied
Dit heb ik ook (wou net een nieuw bericht hierover plaatsen), ik haal max ongeveer 14mbit, maar meestal 10mbit (via wireless en bedraad). Ik zit in postcode gebied 2631 (was "vroegah" casema).

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 14:55
Hier in Enschede @home gebied geen last van trage verbinding

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:35

BeaM-R

Powerrrrr

Ik heb momenteel geen digitale tv. Melding E52 Zoeken naar signaal of geen signaal.
Postcodegebied 4871.
Ook analoog is het beeld slecht op sommige zenders (sneeuw)

Meer mensen hier last van??

[ Voor 5% gewijzigd door BeaM-R op 22-11-2009 14:04 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Mensen, sinds 2 weken ziggo ai1+. Alles werkt, 20/3 inet, digitv, bellen. Echter geen nummer weergave. Stuff:
- siemens/kpn chicago 730 basisstation
- 1x 700E handset
- 1x 4000 comfort
- 3x 4000 classic

Nu lees ik her en der dat de 730 alleen dtmf heeft. Iemand een oplossing? Of gewoon een nieuw (fsk) basisstation kopen?

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ziggo werkt alleen met FSK, staat ook in het installatieboekje van telefonie ;)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Verwijderd

KiPKaKDutcH schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:51:
Ziggo werkt alleen met FSK, staat ook in het installatieboekje van telefonie ;)
Ok, zou dit mij oplossing zijn mss? http://www.allesvoormijnt...bf3b2cd44c6e2cf3a83505de1

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:19:
Mensen, sinds 2 weken ziggo ai1+. Alles werkt, 20/3 inet, digitv, bellen. Echter geen nummer weergave. Stuff:
- siemens/kpn chicago 730 basisstation
- 1x 700E handset
- 1x 4000 comfort
- 3x 4000 classic

Nu lees ik her en der dat de 730 alleen dtmf heeft. Iemand een oplossing? Of gewoon een nieuw (fsk) basisstation kopen?
Nummer weergave is ook nog steeds een issue voor mij, krijg het niet aan, ook niet via mijnziggo of via het telefonisch menu, zie ik iets over het hoofd?
Het gaat alleen om het uitgaande nummer, binnenkomt werkt het wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Ik heb een vraag wat ik niet heb kunnen vinden in deze thread (voor zover ik heb gezocht) ik heb wel de ziggo website erop nageslagen. De situatie is als volgt,

Ik heb nu telfort alles in 1 hierbij staat er een modem in de meterkast en gaat er een draad naar zolder waar de router staat en daarop aangesloten de telefoon. (zyxel 2600 router)

Maar vanaf december heb ik ziggo alles in 1 en als ik het goed zie wordt daarbij de telefonie rechtstreeks op de modem aangesloten in de meterkast, is dit correct? Want ik zou graag een airport extreme gebruiken vanwege het gebruiksgemak voor mijn ouders maar die ondersteunt geen VOIP zo te zien (www.apple.nl)
Wie helpt me verder?

• Loekie
  • Laatst online: 20-11 13:57
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:25:
Ik heb een vraag wat ik niet heb kunnen vinden in deze thread (voor zover ik heb gezocht) ik heb wel de ziggo website erop nageslagen. De situatie is als volgt,

Ik heb nu telfort alles in 1 hierbij staat er een modem in de meterkast en gaat er een draad naar zolder waar de router staat en daarop aangesloten de telefoon. (zyxel 2600 router)

Maar vanaf december heb ik ziggo alles in 1 en als ik het goed zie wordt daarbij de telefonie rechtstreeks op de modem aangesloten in de meterkast, is dit correct? Want ik zou graag een airport extreme gebruiken vanwege het gebruiksgemak voor mijn ouders maar die ondersteunt geen VOIP zo te zien (www.apple.nl)
Wie helpt me verder?
Ehm, Ziggo werkt niet met zelf in te stellen voip, m.a.w. telefoontoestel direct op modem aansluiten om te telefoneren via Ziggo. Dus een router aansluiten om daar voip mee in ye richten met ziggo-gegevens gaat niet werken.
MeNTaL_TO schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:56:
[...]

Nummer weergave is ook nog steeds een issue voor mij, krijg het niet aan, ook niet via mijnziggo of via het telefonisch menu, zie ik iets over het hoofd?
Het gaat alleen om het uitgaande nummer, binnenkomt werkt het wel.
Uitgaande nr-weergave is iets anders dan wat Johny heeft, die heeft inkomend een probleem vziw.
Inkomend gebruikt ziggo FSK, KPN DTMF, als je dat wilt omvormen kun je een FSK-DTMF omvormer kopen. Je kun ook checken of de Chicago 730 op FSK gezet kan worden.

Uitgaande nr-herkenning is een netwerk-instelling, zou daar de HD voor bellen.

specs

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Loekie schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:51:
[...]

Ehm, Ziggo werkt niet met zelf in te stellen voip, m.a.w. telefoontoestel direct op modem aansluiten om te telefoneren via Ziggo. Dus een router aansluiten om daar voip mee in ye richten met ziggo-gegevens gaat niet werken.

[...]

Uitgaande nr-weergave is iets anders dan wat Johny heeft, die heeft inkomend een probleem vziw.
Inkomend gebruikt ziggo FSK, KPN DTMF, als je dat wilt omvormen kun je een FSK-DTMF omvormer kopen. Je kun ook checken of de Chicago 730 op FSK gezet kan worden.

Uitgaande nr-herkenning is een netwerk-instelling, zou daar de HD voor bellen.
Moet je echt bellen voor zoiets standaards?
Maandag maar eens kijken of ze het aan kunnen krijgen, erger me kapot als iemand me zonder nummer belt, dus ga er vanuit dat anderen dat ook hebben als ik dan met mijn vaste lijn bel.

• Loekie
  • Laatst online: 20-11 13:57
MeNTaL_TO schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:26:
[...]

Moet je echt bellen voor zoiets standaards?
Maandag maar eens kijken of ze het aan kunnen krijgen, erger me kapot als iemand me zonder nummer belt, dus ga er vanuit dat anderen dat ook hebben als ik dan met mijn vaste lijn bel.
Je hebt op je telefoon zelf geen instelling voor onderdrukken opgegeven? dus iets als CLIR of CLIP? Ik ben niet neorm thuis in die zaken, maar vziw kun je als klant dat ook aanpassen via het toestel.
Dus als staat op netwerk nrherkenning aan, kun je dit onderdrukken met #31#<nr>. Wellicht ook jouw toestel de std instelling?

specs

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Loekie schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:49:
[...]

Je hebt op je telefoon zelf geen instelling voor onderdrukken opgegeven? dus iets als CLIR of CLIP? Ik ben niet neorm thuis in die zaken, maar vziw kun je als klant dat ook aanpassen via het toestel.
Dus als staat op netwerk nrherkenning aan, kun je dit onderdrukken met #31#<nr>. Wellicht ook jouw toestel de std instelling?
Nee, werkte bij KPN wel altijd, maar sinds Chello voip en nu Ziggo voip, werkt het niet meer.

• Flex
Av4tar schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:02:
Nja , donderdagavond was alles weer online..
Gister avond laat merkte ik dat het weer offline was. Ik kom net beneden, check het modem en zie dat alleen het power lampje brandt. Volgens mij is mn modem aan het sterven...

Of zijn er nog andere opties ( alle kabels al nagelopen etc )

/edit

helpdesk even gebeld, oude modem "werkt" wel maar is niet te activeren. Geeft de melding dat abbo vorm niet werkt op dit modem, helaas.

Ik krijg dinsdag een nieuw modem, maar mag morgen ook langs de Ziggo balie om te kijken of ze daar kunnen omruilen. Ik denk dat ik naar het kantoor in den haag moet achter de schenkkade, maar dat kon de dame aan de lijn me niet vertellen. Iemand een idee waar ik moet zijn ?

Dank !!
Ziggo BV
Spaarneplein 2
2515 VK Den Haag

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:53
Sinds gister zit ik met een foute routing naar servers. Wanneer ik verbinding maak met mijn dedicated machine ga ik over een lijn in de VS waardoor ik mega vertragingen krijg. Ziggo lijkt het niet zoveel te kunnen schelen. Een meneer aan de helpdesk kwam met de woorden 'Ik hoop voor u dat ze er iets aan gaan doen'.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Er bestaat met internet/IP niet iets als 'foute routing'. Als een pakket aankomt komt het aan letterlijk gezien.

Wel kan jij een andere impressie hebben van acceptabel of 'goed' dan je ISP. Kan heel goed dat je route via de USA gaat als toevallig de netwerken niet direct verbonden zijn (peering) en de internet koppelingen (transit, rest van de wereld) van beide netwerken (ziggo en jouw hoster) geen verbinding met elkaar hebben in Europa.

't Komt weinig meer voor, maar kan nog steeds heel goed. Ook al hebben beide partijen misschien wel meerdere transit netwerken gekoppeld (grote internationale IP netwerk aanbieders) waar ze verkeer afnemen kan 't voorkomen.

Stel dat Ziggo dit heeft voor 0.001% van de bestemmingen die in Europa huizen hun verkeer via de USA wordt getransporteerd is het niet vreemd dat men niet schrikt van je melding en het als fout ziet. Voorkomen kunnen ze het ook niet, zo werkt het internet nu eenmaal. Ze (ziggo) maar ook je hoster kunnen wel kijken of ze het kunnen verbeteren.

Kan ook nog tijdelijk zijn, misschien hebben twee netwerken even geen koppeling met elkaar in de EU. Als het zo blijft kan je ook van hoster of van ISP wisselen of gewoon wachten, een keer kiest een van beide weer een andere transit aanbieder waarschijnlijk om verkeer in te kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door bjck op 22-11-2009 18:29 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• boolean
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-10 13:09
mutsje schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:34:
[...]

Ah ok misschien handig voor volgende keer dat erbij te vermelden :) zodat je geen vage antwoorden krijgt :)
no offense, maar jij doet er je naam "mutsje" wel eer aan :P ik begreep het volkomen en moest alleen bij jouw post aangekomen even achter mijn oren krabben om mezelf te beraden of je het als een ludieke opmerking bedoelde of niet.. :?

• Av4tar
Flex schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:32:
[...]

Ziggo BV
Spaarneplein 2
2515 VK Den Haag
\

jah die had ik gevonden ( vandaar mn tekst "achter de schenkkade") :) maar thx !
Iemand een idee hoe laat dat open gaat ? half 9 / 9 uur ?

• Flex
Om even terug te komen over mijn probleem met het UBEE modem wat 1 of meerdere keren uitviel per dag. Sinds ik de helpdesk heb gebeld over dit probleem heb ik hier totaal geen last meer van, modem draait nu al 3 dagen zonder disconnects. Nu maar hopen dat het zo blijft. :)

Av4tar... volgens mij zijn ze geopend van 9 tot 17:00-17:30 uur.

• Av4tar
Flex schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:23:

Av4tar... volgens mij zijn ze geopend van 9 tot 17:00-17:30 uur.
Thnx :) ga ik zo evenc die kant op !
Ik zal gelijk hier straks even mn ervaringen et servicebalie posten ;)

/edit

Bij hoge uitzondering nieuw modem mee gekregen. een Ubee nu.
En het is online.. sofar so good :)

[ Voor 15% gewijzigd door Av4tar op 23-11-2009 10:26 ]

Verwijderd

Of heeft iemand een ander model basisstation met werkende nummerweergave?

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:44

rally

Deyterra Consultancy

Om even wat meer licht op de zaak te werpen: Ik heb de Siemens GigaSet 450-IP en die werkt wel (omdat ik kan kiezen tussen DTMF en FSK).

Er zijn namelijk twee verschillende systemen voor nummerweergave: DTMF en FSK.
FSK is de "internationaal geaccepteerde standaard". KPN heeft er voor gekozen om DTMF te implementeren. Dus als je toestel niet de mogelijkheid heeft om te kiezen voor DTMF of FSK kun je twee dingen doen:
1. Nieuw toestel kopen dat FSK ondersteund.
2. DTMF to FSK convertor kopen voor nummerweergave. Dat kan o.a. hier

Hopelijk verduidelijkt dit e.e.a. in deze problematiek....

Succes

http://www.deyterra.com

Verwijderd

Heb 1 en ander gelezen op de Siemens site. Ik ga een SL100 basisstation halen, deze doet automatisch fsk of dtmf :)

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
Wanneer gaat de snelheid van Alles-in-1 Extra van 50 Mb/s naar 80 Mb/s?

Dat zou ''eind 2009'' gebeuren, is al bekend wanneer precies? En wanneer naar de 100 Mb/s? Begin 2010 toch?

• martdj
  • Laatst online: 20-11 13:36
DinoPK schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:59:
[...]

Ah inmiddels na het ertussen plaatsen van een splitter geen interactieve tv meer (netwerk wordt niet gevonden). Splitter is waarschijnlijk niet retourgeschikt.
Ik kijk het wel ff aan, voor 'ooit gemist' hoeft er voor mijn part geen broadbandversterker tussen.
Ik zit ook te kijken of de boel echt zo aangesloten moet zijn zoals zij zeggen. Ik tap nu de data af op mijn aansluitpunt met die splitter die bij het internetpakket hoort. Nu willen ze voor interactieve tv dat ik dat niet meer doe, maar de boel naar de versterker leid en vandaaruit naar het modem. Is het data deel van die splitter dan geen filter die er bepaalde frequenties uitfiltert? Voorlopig laat ik de boel gewoon even zitten en gebruik ik die versterker gewoon om mijn tv/radio kanaal te splitten (en te versterken).
Wel een hoop stroomslurpende apparaten zo in mijn meterkast trouwens: Kabelmodem, breedbandversterker, router, switch, wireless accesspoint...

Verwijderd

PolluxDKB schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:51:

Dat zou ''eind 2009'' gebeuren, is al bekend wanneer precies? En wanneer naar de 100 Mb/s? Begin 2010 toch?
Nou volgens mij bedoelt Ziggo met eind ook daadwerkelijk eind. Het zou mij niet verbazen als dat op 31-12 gebeurd. Ziggo neemt ons weer allemaal in de maling.

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-11 20:47

geerttttt

Manisch positief

Ik merkte de laatste paar dagen een paar vreemde dingen met ziggo.
Ik wou naar youtube.com, kreeg echter een melding dat de site op / niet gevonden kon worden met een error code (geen 404 dus, maar wel vanaf een server). Andere pc geprobeerd, daar werktte youtube.com wel prima.
ping gedaan op beide pc's, ip adres waar youtube.com heen ging op pc1 was anders dan op pc2. Maar na een minuutje of 2 werktte de site ineens wel weer als voorheen. Lijkt onschuldig. :{

Later echter had ik ditzelfde probleem met een andere site, op de andere pc. Het is dus niet pc gerelateerd, maar iets met de dns van ziggo ofzo lijkt me. Iemand die dit herkent? :o

Oost west, 127.0.0.1 best!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:12:
[...]

Nou volgens mij bedoelt Ziggo met eind ook daadwerkelijk eind. Het zou mij niet verbazen als dat op 31-12 gebeurd. Ziggo neemt ons weer allemaal in de maling.
Duuuhhh :P ze weten bij ziggo heus wel dat ze de beloftes niet waar kunnen maken. Niet op die 80mb, laat staan voor die 100mb. dat laatste zal niet eerder komen dan, ik gok 2011 en niet eerder.

Die 80 verwacht ik zelf pas rond juli augustus 2010. Die reclames hebben ze ook aangepast, neemt niet weg dat een ieder die erin zijn getuint door de mooie valse beloftes van ziggo beroep moeten kunnen doen op compensatie door niet nagekomen afspraken van ziggo. Moet je eens opletten hoe hard ze gaan lopen met B.V 10.000 claims :X

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

PolluxDKB schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:51:
Hier in Amersfoort wachten ik nog steeds op de beloofde verhogen die 7 oktober in zou gaan. Helaas is het nieuws bericht daarover niet meer te vinden op de website van Ziggo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hoe is het met de storing in Hoorn en omstreken.
Dat ik vanmorgen van huis ging nog geen Telefoon en Internet.
Gisteravond tegen 10en deed de tv het wel weer.

ziggo site meld niks :(

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:59

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

geerttttt schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:47:
Ik merkte de laatste paar dagen een paar vreemde dingen met ziggo.
Ik wou naar youtube.com, kreeg echter een melding dat de site op / niet gevonden kon worden met een error code (geen 404 dus, maar wel vanaf een server). Andere pc geprobeerd, daar werktte youtube.com wel prima.
ping gedaan op beide pc's, ip adres waar youtube.com heen ging op pc1 was anders dan op pc2. Maar na een minuutje of 2 werktte de site ineens wel weer als voorheen. Lijkt onschuldig. :{

Later echter had ik ditzelfde probleem met een andere site, op de andere pc. Het is dus niet pc gerelateerd, maar iets met de dns van ziggo ofzo lijkt me. Iemand die dit herkent? :o
Toch wel raar dat als je geen inhoudelijke technische kennis hebt dat je dan meteen over de DNS van Ziggo begint?

Het klink mij namelijk meer een probleem in de cluster van youtube ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 18:36

Sinester

Game Guru

hjs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:35:

Ah ik wist dat het niet aan mijn apparatuur lag
Kwam gister thuis na een vermoeid dagje werk, en had ik geen TV en geen internet.

dat was even zuur thuis komen, gelukkig is het nu weer opgelost

Hello there

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hjs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 08:35:

Gisteravond rond een uur of half 10 werkte het weer in Zwaag. Er staat inderdaad niets op de Ziggo site.... Gisteren de helpdesk gebeld, maar die zijn ook niet echt behulpzaam...

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:22
martdj schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:00:
[...]

Ik zit ook te kijken of de boel echt zo aangesloten moet zijn zoals zij zeggen. Ik tap nu de data af op mijn aansluitpunt met die splitter die bij het internetpakket hoort. Nu willen ze voor interactieve tv dat ik dat niet meer doe, maar de boel naar de versterker leid en vandaaruit naar het modem. Is het data deel van die splitter dan geen filter die er bepaalde frequenties uitfiltert? Voorlopig laat ik de boel gewoon even zitten en gebruik ik die versterker gewoon om mijn tv/radio kanaal te splitten (en te versterken).
Wel een hoop stroomslurpende apparaten zo in mijn meterkast trouwens: Kabelmodem, breedbandversterker, router, switch, wireless accesspoint...
Waarom zou je je radio en tv signaal willen splitten? Gewoon alles door naar al je aansluitpunten in je huis. Is toch nette oplossing met de bijgeleverde versterker? Die versterker gebruikt erg weinig energie.

Voor de mensen zonder abonnement op interactieve diensten met de Cisco ontvanger, het voor deel van toch aansluiten op retourgeschikt signaal is dat je tv gids van 2 dagen via de modem een week (en voor zenders als dicovery nog verder) vooruit kunnen kijken (en plannen voor je opnames).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

GloriX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:31:
[...]

Gisteravond rond een uur of half 10 werkte het weer in Zwaag. Er staat inderdaad niets op de Ziggo site.... Gisteren de helpdesk gebeld, maar die zijn ook niet echt behulpzaam...
Net nog even de helpdesk gebeld en nog lang niet overal werkt internet en telefonie :(
Dat wordt dus nog even geduld hebben.

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

boolean schreef op maandag 23 november 2009 @ 04:08:
[...]

no offense, maar jij doet er je naam "mutsje" wel eer aan :P ik begreep het volkomen en moest alleen bij jouw post aangekomen even achter mijn oren krabben om mezelf te beraden of je het als een ludieke opmerking bedoelde of niet.. :?
zoals mijn nametag doet vermoeden is mijn citrix kennis etc hoger dan mijn netwerk kennis :) maar daar wordt aan gewerkt dus tot dan doe ik mijn naam eer aan.

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Monteur is hier net langs geweest en er is een demper geplaatst tussen modem en versterker.
Iemand die weet hoe de ervaringen hiermee zijn want heb eik weinig zin om weer te gaan lopen bakkeleien met de helpdesk. in any case: hopen dat het nu wat beter gaat :).

Dance Dance Revolution

Verwijderd

marcel23456 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 01:33:
[...]

Duuuhhh :P ze weten bij ziggo heus wel dat ze de beloftes niet waar kunnen maken. Niet op die 80mb, laat staan voor die 100mb. dat laatste zal niet eerder komen dan, ik gok 2011 en niet eerder.

Die 80 verwacht ik zelf pas rond juli augustus 2010. Die reclames hebben ze ook aangepast, neemt niet weg dat een ieder die erin zijn getuint door de mooie valse beloftes van ziggo beroep moeten kunnen doen op compensatie door niet nagekomen afspraken van ziggo. Moet je eens opletten hoe hard ze gaan lopen met B.V 10.000 claims :X
Maar dan moeten ze het ook niet op de site laten staan natuurlijk. Er staat nu internet wordt nog sneller eind dit jaar! Dus ik wacht af. Compensaties kan je toch vergeten. Ze zullen zich wel berusten op een of ander regeltje, waardoor je niks krijgt.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 14:30
Vandaag een e-mail gehad van draytek mbt de nieuwe vigor 2130. Deze zou nog dit jaar op de markt moeten zijn, en de adviesprijs van de 2130n (wireless) wordt 150 euro.

Hopelijk hebben mensen hier iets aan bij de aanschaf van hun nieuwe router. Ergens heb ik trouwens ook gelezen dat hij deze week misschien nog uitgeleverd wordt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Ik heb vorige week nog van Draytek Sales vernomen dat de Vigor 2130(n) deze week in Nederland gepresenteerd wordt.

De genoemde (advies)prijs vind ik een mooie prijs.

Verwijderd

All,

Mijn drama wordt dus ook steeds groter ... nog steeds is mijn AiE nog niet besteld.
Een opzegging van Film1 'hangt' in het systeem ( al 4 weken!!!)
Nu kan dat nog weken duuren..
De IT-Afdeling schijnt een mail te hebben gehad dat ze het 'hangende' proces moeten afsluiten.
Daarna zou meteen mijn AiE worden besteld.. ik heb nog 4 dagen internet...en volgens mij doet niemand dan ook maar iets daar bij ziggo.. dus ik denk dat ik ruime tijd zonder internet kom te zitten...

Nu kan ik naar de MediaMarkt gaan en daar alles ophalen dat scheelt dan weer x dagen wachten op de hardware. Ik moet dan echter voor de decoder een slordige 450Euries neertellen en het verschil weer bij Ziggo terug halen...
Nu ben ik bang dat ze dan die 350€ als 'tegoed' gaan zien en niet direct terugstorten..

Weet iemand hoe dat zit?
Of kan ik het beter gewoon via ziggo laten bezorgen..

Verwijderd

Zaterdag is het startpakket (AiE) voor het eerst aangeboden, gisteren weer maar ook een mail dat ze het proberen op 26-11 te versturen.
Ik heb ook 2 aanmeldingsbrieven gekregen, ga ik nou 2 keer dat startpakket krijgen? :?

Als dat zo is, wat kan ik dan het beste doen? Zending weigeren of aannemen en bellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:17:
Zaterdag is het startpakket (AiE) voor het eerst aangeboden, gisteren weer maar ook een mail dat ze het proberen op 26-11 te versturen.
Ik heb ook 2 aanmeldingsbrieven gekregen, ga ik nou 2 keer dat startpakket krijgen? :?

Als dat zo is, wat kan ik dan het beste doen? Zending weigeren of aannemen en bellen?
Eentje aan mij geven hahaha ;)

Gewoon de eerste aannemen en de tweede dan weigeren.

Suc6

Ps ik krijg die prutsers weer eens niet aan de telefoon...
Helpdeskoverload.. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 14:22 ]

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:15:
Ik heb vorige week nog van Draytek Sales vernomen dat de Vigor 2130(n) deze week in Nederland gepresenteerd wordt.

De genoemde (advies)prijs vind ik een mooie prijs.
Deze week dat is helemaal mooi. Die adviesprijs van mij komt ook van draytek Sales dus de combinatie is natuurlijk goed.

Gezien ik niet de n versie hoef te hebben. heb ik voldoende aan de normale bedraade versie. Als die goedkoper is dan ;). Want voor 20 euro ga ik niet besparen op zoiets wat nog ooit nuttig kan zijn.

Verwijderd

Weigeren leek me ook maar wordt dan niet de hele boel weer geannuleerd? Daar ben ik dus een beetje bang voor. Eerste pakket ga ik zo ophalen, ben benieuwd hoe snel en of ik het aan de praat krijg. :+

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:40:
[...]

Deze week dat is helemaal mooi. Die adviesprijs van mij komt ook van draytek Sales dus de combinatie is natuurlijk goed.

Gezien ik niet de n versie hoef te hebben. heb ik voldoende aan de normale bedraade versie. Als die goedkoper is dan ;). Want voor 20 euro ga ik niet besparen op zoiets wat nog ooit nuttig kan zijn.
Laten we hopen dat hij gauw te koop is. Mogelijk duurt het nog enkele weken na presentatie voor dat hij daadwerkelijk in de winkel ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 15:07 ]

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:05:
[...]
Laten we hopen dat hij gauw te koop is. Mogelijk duurt het nog enkele weken na presentatie voor dat hij daadwerkelijk in de winkel ligt.
Geachte heer kevinp,

De Vigor 2130 wordt voor het einde van dit jaar nog geïntroduceerd.

De verkoopadviesprijs met wireless (2130n) is € 150,- excl. btw.

Bijgaand een specificatiefolder van de Vigor 2130.

Zodra dit model leverbaar is informeren wij u.

Met vriendelijke groet,

DrayTek Sales.

dat was de e-mail die ik kreeg. Ik zie nu dat die 150 euro excl btw was. dus dat is zo'n 180 euro incl

Verwijderd

Wat is er zo goed aan die Draytek dan?

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11 14:12
Het lijkt erop dat de snelheid hier in Amersfoort (3816) verhoogd is:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/rank/1398121878.png *O*

Ik had er zelf eigenlijk niet meer zo op gerekend, maar ik merkte opeens dat het downloaden wel erg snel ging. Het modem resetten was dus ook niet nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:43:
Het zijn semi-professionele routers van hoge kwaliteit, zeer stabiel, goede functionaliteit en gebruikersvriendelijk.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net tot drie keer toe de HD proberen te bellen. Kom ik bij het menu om een storing door te geven krijg ik ineens een ingesprektoon. Meer mensen hier last van?
Kan met geen mogelijkheid verbinding maken met de nieuwsserver.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:02:
[...]

Het zijn semi-professionele routers van hoge kwaliteit, zeer stabiel, goede functionaliteit en gebruikersvriendelijk.
Ik vraag wat er zo goed is aan DIE Draytek. Ik heb zelf ook een Draytek gehad, maar er wordt hier steeds over een specifiek model gepraat en ik vraag me af wat daar dan zo bijzonder aan is.

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:43:
Ik heb veel verschillende routers gezien, maar mijn 2200 e (ondanks dat ik nog steeds vind dat als er 100mbit poort staat dat het lijkt alsof hij dat ook aan moet kunnen) is niet down te krijgen.
Hij kan makkelijk p2p verbindingen aan. Veel beter dan bv een wireless router van belkin die ik heb, deze is al down als je de max verbindingen in torrents op 100 in stelt terwijl de draytek makkelijk op 1000 kan instellen, als je niks anders wil doen. 800 als je nog gewoon wil gamen etc etc.

Daarnaast start hij snel op, mocht je ooit moeten rebooten dan kon hij zelfs zo snel rebooten dat wow niet deed disconnecten.

Wanneer hij toch down gaat reboot hij zichzelf in plaat van vol te lopen met data en dan heb je dus geen verbinding meer.

Een goede makkelijke duidelijke webinterface.

Een snelle dhcp ontvangst vanuit de isp, mijn belkin doet er 30 minuten ofzo over om een ip te krijgen.

Ow ik zal straks ff de folder uploaden. Het is natuurlijk altijd lastig te zeggen, het is een nieuwe router, maar gezien de andere routers is dit gewoon een zelfde router, maar met hogere wan<->lan troughput

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 24-11-2009 16:17 ]

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/632347670.png
Bij mij in Amersfoort ook snelheid verhoogd (AiEPlus) :) Had ze net gisteren een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:09:
[...]

Ik vraag wat er zo goed is aan DIE Draytek. Ik heb zelf ook een Draytek gehad, maar er wordt hier steeds over een specifiek model gepraat en ik vraag me af wat daar dan zo bijzonder aan is.
Oke. Niet goed gelezen.

De Vigor 2130(n) kenmerkt zich door ondersteuning voor Gigabit-LAN, IPv6 en een WAN-poort met een doorvoersnelheid tot 800Mbps (download).

Zie voor meer informatie www.draytek.com.
Pagina: 1 ... 42 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.