Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF @ verbruiksmeter nieuwsgroepen. Bij mij staat er dat ik de 50GB op heb gemaakt. Dat is helemaal niet zo. Toch staat dat er. Nouja er staat 'verbuikt'. Communicatie is hun sterkste kant niet, en spellen valt daar blijkbaar ook onder.

Ondertussen ben ik wel van de nieuwsgroepen aan het downloaden. Nou voor hoe lang nog is dan de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Helsie schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:48:
[...]

Volgens mij zijn ze nog steeds vrij goedkoop.
Het is gewoon 3%,ongeveer gelijk aan de inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eindelijk het IP gevonden van de Ubee. Na 2 dagen scannen.
Hopelijk heb ik het niet nodig, maar mocht de lijn eens wegvallen dan kan ik iig wat dingen checken.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

marcel23456 schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:00:
[...]

Gaat mij zeker niet om die 1.50, en de verbinding hier is stabiel. Toch wil ik opmerken dat het "shofterig" is van ziggo een "verhoging" te doen terwijl ze zelf hun beloftes niet nakomen. eerst gillen dat in het najaar de snelheid 80mb word en we zitten al bijna in de winter maar 80mb?? nou mooi niet!

wilde ik ff kwijt.
Gelijk heb je, die 1,50 is natuurlijk niks. Maar als je iets vraagt van de klanten wees dan zelf ook eerlijk. Ik woon in Amersfoort en wacht nog steeds op mijn verhoging hier die me in oktober beloofd is. Volgens de website zou heel Amersfoort verhoogd worden, dit blijkt in de praktijk onjuist, het gaat maar om een klein deel wat ze verhoogd hebben. Liegen noem ik dat.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 06:40:
Hopelijk heb ik het niet nodig, maar mocht de lijn eens wegvallen dan kan ik iig wat dingen checken.
hoe heb jij precies gescanned?. ik heb al geprobeert maar vindt het ip niet. Welk programma en welke range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt?

Angry IP Scanner. 10.128.1.1 tot 10.255.255.255
Daar is ie wel een tijd zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 07:36:
vindt?

vindt O+

Kan hem natuurlijk altijd stoppen en dan kijken welk ip het laatst gedaan is en daar weer laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds van het weekend alles in 1 van ziggo internet doet het goed met een ubee modem :)
Zit alleen met mijn digitale tv moet ik de smartcard eerst registeren / activeren voor dat de 2 weken van de gratis zenders in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:21:
Zit alleen met mijn digitale tv moet ik de smartcard eerst registeren / activeren voor dat de 2 weken van de gratis zenders in gaat?
Nee, alleen na 2 weken (in de praktijk wat langer) ben je alle zenders, behalve nederland1 kwijt als je je smartcard niet registreerd. Doe dit wel even telefonisch want die activatie site werkt niet goed. Al mijn wijzigingen die ik online doe moet ik achteraan bellen omdat het in een zwart gat beland. Je kunt hiervoor je laten terugbellen door de verkoop afdeling dus kost je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:25:
[...]

Nee, alleen na 2 weken (in de praktijk wat langer) ben je alle zenders, behalve nederland1 kwijt als je je smartcard niet registreerd. Doe dit wel even telefonisch want die activatie site werkt niet goed. Al mijn wijzigingen die ik online doe moet ik achteraan bellen omdat het in een zwart gat beland. Je kunt hiervoor je laten terugbellen door de verkoop afdeling dus kost je niets.
Denk dat je mijn vraag verkeerd begrijp of ik was niet duidelijk genoeg :)

Ik heb dus de smartcard nog niet geactiveerd via internet of telefoon mijn vraag is nu:
Doet de smartcard het al of moet ik deze eerst activeren zodat ik die twee weken alle zenders gratis heb.
Ik heb alleen de smartcard maar in de decoder gedaan en deze nog niet ingesteld namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:37:
Ik heb dus de smartcard nog niet geactiveerd via internet of telefoon mijn vraag is nu: Doet de smartcard het al of moet ik deze eerst activeren zodat ik die twee weken alle zenders gratis heb.
Waarom moet je dat vragen en zet je niet gewoon je tv aan? Het lijkt mij niet zo moeilijk, of begrijp ik het nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:18:
[...]

Waarom moet je dat vragen en zet je niet gewoon je tv aan? Het lijkt mij niet zo moeilijk, of begrijp ik het nu niet?
Omdat ik nu op mijn werk zit gaat dat nu niet en vroeg het me gewoon even af aangezien ik nog geen tv heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:00
Als de ubee bij mij wegvalt, dan leest tie zeer traag uit en zie je geen data, maar alleen de vaste tekst van de linkerkolom. ook geen bitmaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk net dat mijn router adres is veranderd. Was eerst 192.168.1.1 en is nu 10.0.0.1 .

Router geeft nu adressen in de range 10.0.0.0 - 10.0.0.54 uit.

De router gaf de eerste keer bij het inloggen aan dat dit automatisch aangepast is om conflicten te voorkomen.

Komt dit door de ubee die ik heb aangesloten?, had eerst een Atlanta aangesloten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 09:34
Heb ziggo vorige weer opgezegd. Na 3 jaar met maar 2 keer storing heb ik een goedkoper pakket bij een andere provider genomen. Kreeg ik tot mijn verbazing een brief dat ik de modem op moet sturen. Nu wil ik best mijn modem(mijn eigendom) opsturen maar ik ga er geen verzendkosten voor betalen. Toen ik de helpdesk belde met de vraag waarop ik een koopmodem terug zou moeten sturen kreeg ik te horen dat ziggo alleen maar modems in bruikleen gaf.(Ja, ziggo wel, maar bij @home zat dat 3 jaar geleden toch anders). Uiteindelijk kreeg ik dan te horen dat ik de modem niet op hoefde te sturen. Moet nog afwachten hoe het loopt maar verder lijkt alles te verlopen zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

FreestyleFrl schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:48:
(Ja, ziggo wel, maar bij @home zat dat 3 jaar geleden toch anders). Uiteindelijk kreeg ik dan te horen dat ik de modem niet op hoefde te sturen. Moet nog afwachten hoe het loopt maar verder lijkt alles te verlopen zoals het hoort.
Hmm wij hebben ook een modem van @Home en nu we ons pakket geupgrade hebben moesten wij hem ook opsturen. Inderdaad met verzendkosten, wat ik niet wil betalen. Dus die modem ligt nu netjes opgeborgen tot Ziggo ons probeert te bereiken erover. Dan ga ik zeker aankaarten dat hij van @Home was.

Ik weet wel dat ik ook zelf contact met ze kan opnemen maar daar heb ik geen zin in :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik heb Ziggo alles in 1 plus.

Maar ik kom volgens mij op verschillende waardes uit met b.v speedtest.nl & speedtest.net ?

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/Speedtest17-11-2009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/speedverbinding.jpg

Of zie ik iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die onderste site is gewoon onbetrouwbaar vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 07:36:
vindt?

kun je de threads bij Angry IP Scanner zomaar hoger zetten?. heb ze nu op 200 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de informatie op de site eens zou ik zeggen. Ik had het hoger staan, maar ik had ook de tijd tussen threads lager staan en mijn ipstack gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:01
Iemand een idee of er garantie op de standaard Samsung decoder zit?
Ik heb dat ding nu ruim een jaar en elke week loopt ie wel meerde malen vast.
Geen geluid, afstandsbediening reageerd dan niet .
Enige oplossing is gewoon de stroomstekker er opnieuw in doen.
Heb al gekeken bij software update in het menu, maar die kan ik niet selecteren.
Zijn er mensen die hem hebben kunnen omruilen bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:31:
Ik heb Ziggo alles in 1 plus.

Maar ik kom volgens mij op verschillende waardes uit met b.v speedtest.nl & speedtest.net ?

[afbeelding]

[afbeelding]

Of zie ik iets over het hoofd ?
Bovenste is in bits en onderste in bytes ;)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 14:41
R0SSI schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:09:
[...]

Bovenste is in bits en onderste in bytes ;)
Als je iets verder kijkt zie je dat de bovenste 20mbit en de onderste 10mbit aangeeft.

Komt idd omdat de onderste een onbetrouwbare site is die eigenlijk alleen met langzame verbindingen overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je niet voor voip 1 en ander instellen in het modem? Bij telfort/adsl heb ik dat nu iig wel. HD vertelde dat ik nog niet in het systeem stond en ze dus ook nog geen ip konden geven. Na 1dec zou het wel lukken wsl.
Ook op dit moment geen registratie van de nieuwe smartcard, de bestelling van mijn ai1+ pakket liep nog, en dat moest eerst worden afgerond... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Crusher77 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:17:
[...]

Als je iets verder kijkt zie je dat de bovenste 20mbit en de onderste 10mbit aangeeft.

Komt idd omdat de onderste een onbetrouwbare site is die eigenlijk alleen met langzame verbindingen overweg kan.
Lijkt mij meer dat de onderste maar een bestand download van 1 MB. Dat heb je al binnen eer je je echte snelheid hebt (wat meestal oploopt), en dus krijg je vertekende resultaten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:26
Even een vraagje over het gebruik van nieuwsgroepen bij Ziggo.
Ik ga verhuizen en kom in Ziggo gebied terecht, en zit erover te denken om Ziggo alles in 1 Plus of Extra te nemen.
Ik zie echter dat bij de Plus, er een downloadlimiet geldt van 50GB. Weten jullie of dit alleen op de nieuwsservers van Ziggo geldt, en dat dit dus te omzeilen is middels een andere newsprovider, of geldt dit voor al het verkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ik weet is het alleen voor nieuwsservers. Daarnaast kan je bijvoorbeeld eweka draaien die geen datalimiet hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:42
Hoelang van tevoren komt de welkomstbrief eigenlijk?
Ik heb een tijd geleden alles in een plus aangevraagd en heb de modem al binnen maar de brief met de wachtwoorden nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 16:07
Upper schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:39:
Even een vraagje over het gebruik van nieuwsgroepen bij Ziggo.
Ik ga verhuizen en kom in Ziggo gebied terecht, en zit erover te denken om Ziggo alles in 1 Plus of Extra te nemen.
Ik zie echter dat bij de Plus, er een downloadlimiet geldt van 50GB. Weten jullie of dit alleen op de nieuwsservers van Ziggo geldt, en dat dit dus te omzeilen is middels een andere newsprovider, of geldt dit voor al het verkeer?
Alleen voor de server van Ziggo, met eweka oid omzeil je dat...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:20
Loekie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:15:
[...]

Alleen voor de server van Ziggo, met eweka oid omzeil je dat...
Je omzeilt niets, op de ziggo nieuws server mag je gewoon 50GB per maand downloaden (met allesin1 plus). Wat je verder bij andere nieuwsgroepen uitspookt moet je zelf weten ;). Als 50GB per maand en retentie van max 2 weken voldoende is (zoals bij mij) dan kun je prima bij Ziggo terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Trouble- schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:10:
[...]
Hmm wij hebben ook een modem van @Home en nu we ons pakket geupgrade hebben moesten wij hem ook opsturen. Inderdaad met verzendkosten, wat ik niet wil betalen. Dus die modem ligt nu netjes opgeborgen tot Ziggo ons probeert te bereiken erover. Dan ga ik zeker aankaarten dat hij van @Home was.

Ik weet wel dat ik ook zelf contact met ze kan opnemen maar daar heb ik geen zin in :')
Hmm de tijd die je genomen hebt om dit hier te posten had je in de zelfde tijd een mailtje kunnen sturen.
Als jij een verzoek krijgt en weet dat bepaalde zaken niet kloppen heb je nl de plicht de ander partij te informeren. Het is een beetje een rare en tegendraadse houding af te wachten tot zaken escaleren. Een negatieve aanpak en helemaal nergens voor nodig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
jongentje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:42:
[...]

Je omzeilt niets, op de ziggo nieuws server mag je gewoon 50GB per maand downloaden (met allesin1 plus). Wat je verder bij andere nieuwsgroepen uitspookt moet je zelf weten ;). Als 50GB per maand en retentie van max 2 weken voldoende is (zoals bij mij) dan kun je prima bij Ziggo terecht.
potato, potatoe, crux is dat het alleen voor ziggo-server telt en niet voor andere servers...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleefding schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:02:
Hoelang van tevoren komt de welkomstbrief eigenlijk?
Ik heb een tijd geleden alles in een plus aangevraagd en heb de modem al binnen maar de brief met de wachtwoorden nog niet.
Normaal gesproken heel snel na de aanvraag al volgens mij.
Als je het niet vertrouwd bel je toch de klantenservice even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn schoonouders hebben de Samsung LE32B550A5PXXN gekocht, die staat bij Ziggo op de CI+ compatible lijst, als ze de module kopen voor 79 euro, kunnen ze dan ook de HD kanalen kijken of alleen de SD (want dat kunnen ze nu al via de decoder).
Die vraag beantwoorden ze helaas niet op de site en voordat ik Ziggo ga bellen of mailen hoop ik dat iemand hier het toevallig al uitgezocht cq ondervonden heeft.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:53:
Mijn schoonouders hebben de Samsung LE32B550A5PXXN gekocht, die staat bij Ziggo op de CI+ compatible lijst, als ze de module kopen voor 79 euro, kunnen ze dan ook de HD kanalen kijken of alleen de SD (want dat kunnen ze nu al via de decoder).
Die vraag beantwoorden ze helaas niet op de site en voordat ik Ziggo ga bellen of mailen hoop ik dat iemand hier het toevallig al uitgezocht cq ondervonden heeft.
Staat anders duidelijk op de website https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/hdtv/.

Alleen NL1,2,3 en Eurosport krijg je 'gratis' in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Fest schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:
[...]

Staat anders duidelijk op de website https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/hdtv/.

Alleen NL1,2,3 en Eurosport krijg je 'gratis' in HD.
:? Dat was de vraag dus totaal niet.

Kan je met een CI+ module de HD kanalen kijken, of moet je daar echt de HD decoder voor hebben was de vraag.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:53:
[...]

:? Dat was de vraag dus totaal niet.

Kan je met een CI+ module de HD kanalen kijken, of moet je daar echt de HD decoder voor hebben was de vraag.
Dat ligt denk ik aan je TV. Kijk dus even in bij de specs of 'ie een HD-decoder ingebouwd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Emile schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:04:
[...]

Dat ligt denk ik aan je TV. Kijk dus even in bij de specs of 'ie een HD-decoder ingebouwd heeft.
Daar staat dus alleen dvb-c + t in, maar eens kijken of google me verder helpt over de soort decoder in die samsung.

Wat ik lees op sat4all over een le40B650 (is wel een 6 serie) dat die het wel heeft (http://www.sat4all.com/fo...msung_LCD_TV_LE40B650_i_c )
Dus ik neem aan dat de 550 het ook heeft, toch maar een emailtje naar Ziggo sturen, denk alleen dat ik een standaard antwoord retour ga krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 17-11-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ook lekker als je het onderstaande bericht krijgt als je wilt kijken waarom je internet langzaam is. Vind de nieuwe site wel mooi maar niet zo makkelijk te navigeren imo.

"Op dit moment is het helaas niet mogelijk om Ziggo Internet Security te gebruiken in combinatie met Windows 7. Onze partner werkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak."

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
sohus schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:34:
Net even met Ziggo gebeld. Je kan als bestaande abonnee die HD-PVR niet krijgen. Als je opzegt en dan meteen weer opnieuw besteld dan krijg je hem wel voor 99,00 EURO 8)7 Misschien dat ik hem op het adres van mijn ouders bestel maar dan heb ik volgens mij al 99,00 + 39,95 (goedkoopste alles-in-1) en dat denk ik nog een tweede maand omdat je pas als je het hebt weer kunt opzeggen en dat per de eerstvolgende betalingsperiode. dan heb je hem dus voor 179,00 EURO.
Heeft iemand ervaring met opzeggen en meteen weer aanvragen? Hoelang ben je offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Vandaag (op mijn verjaardag) de nieuwe snelheden, haal netjes 3mbit upload, maar modem blijft hangen op 14Mbit :( Arris TM50xB wil niet harder :P Zo usenet ff volstampen, kijken wat ie doet.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
KiPKaKDutcH schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:43:
Vandaag (op mijn verjaardag) de nieuwe snelheden, haal netjes 3mbit upload, maar modem blijft hangen op 14Mbit :( Arris TM50xB wil niet harder :P Zo usenet ff volstampen, kijken wat ie doet.
Gefeliciteerd!!!
Welke snelheden bedoel je? en welke plaats woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
kmichael schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:54:
[...]

Gefeliciteerd!!!
Welke snelheden bedoel je? en welke plaats woon je?
Staat paar posts terug :+

Van Z2 met telefonie overgestap naar Alles in Een Plus, vorige week brief met bevestiging ontvangen en ingangsdatum :) Vannacht is modem offline geweest, kan ik in de router zien.
QoS Engine meet 3032kbps upload :) Ik down met 2.2MB/s, speedtests willen niet harder dan ~14mbps...

regio: 8431 Oosterwolde

[ Voor 0% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 17-11-2009 21:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Dat zijn geen nieuwe snelheden waar je het over hebt,
Deze zijn gewoon standaard snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
kmichael schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:10:
Dat zijn geen nieuwe snelheden waar je het over hebt,
Deze zijn gewoon standaard snelheden.
ja, hij heeft alleen maar een overstap gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:34:
[...]

Daar staat dus alleen dvb-c + t in, maar eens kijken of google me verder helpt over de soort decoder in die samsung.

Wat ik lees op sat4all over een le40B650 (is wel een 6 serie) dat die het wel heeft (http://www.sat4all.com/fo...msung_LCD_TV_LE40B650_i_c )
Dus ik neem aan dat de 550 het ook heeft, toch maar een emailtje naar Ziggo sturen, denk alleen dat ik een standaard antwoord retour ga krijgen.
De B550 heeft inderdaad HD 100% zeker. Sterker nog , volgensmij is het tegenwoordig zo dat nl 1,2,3 ook standaard op 1,2,3 wordt neergezet ipv de SD varianten.

Andere kanalen kunnen ook, maar hier moet je idd een abbo voor hebben..

Ohja, die ziggo Ci+ kaart is ook wel voor minder dan 79 te verkrijgen tegenwoordig ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

geerttttt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:22:
[...]

De B550 heeft inderdaad HD 100% zeker. Sterker nog , volgensmij is het tegenwoordig zo dat nl 1,2,3 ook standaard op 1,2,3 wordt neergezet ipv de SD varianten.

Andere kanalen kunnen ook, maar hier moet je idd een abbo voor hebben..

Ohja, die ziggo Ci+ kaart is ook wel voor minder dan 79 te verkrijgen tegenwoordig ;)
Ik had alleen nog maar op de ziggo site gekeken en daar stond ie voor 79 euro (inc kaart), is ie bij t for telecom ed goedkoper te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
geerttttt schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:22:

Bij Informatique kost deze EUR 59. Maar dan heb je nog steeds een smartcard nodig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

The Dolf schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:08:
[...]

Bij Informatique kost deze EUR 59. Maar dan heb je nog steeds een smartcard nodig.
standaard verkopen ze het pakket incl smartcard...

Anyhow, ik zag iig bij bobshop hem al voor 69, wellicht ergens anders voor nog minder.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Weet iemand ook de hostnaam van de FTP server van ziggo? Daar waar onze webspace ruimte zit?

Een aantal maanden geleden was dit voor mij nog "homedrive.home.nl", maar nu werkt dit ineens niet meer. "Ftp.ziggo.nl" werkt ook niet.

Ik heb deze vraag naar Ziggo gestuurd en wat krijg ik voor antwoord:
Geachte heer ,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

In antwoord op uw e-mailbericht kan ik u onderstaande mededelen:

We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van onze site www.ziggo.nl.
Om deze reden werken niet alle onderdelen optimaal. Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Huh? wat is dit nu voor antwoord? Dat vraag ik toch niet? Erg vaag.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
Bij mij thuis is alles nu ineens dood ( geen internet & telefonie )
@Voorburg.

Helpdesk dude : virusscanner al gedraait ? .. zucht :)
Maar goed, zit nu al 12 mins in de wacht omdat hij een ticket gaat aanmaken.
Iemand anders in Voorburg ook weer issues ?

/edit na 14 mins verbrak de verbinding. volgens mij had hij er geen zin in...
zucht, nog maar een keer bellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Av4tar op 18-11-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:46:
[...]
Hmm de tijd die je genomen hebt om dit hier te posten had je in de zelfde tijd een mailtje kunnen sturen.
Als jij een verzoek krijgt en weet dat bepaalde zaken niet kloppen heb je nl de plicht de ander partij te informeren. Het is een beetje een rare en tegendraadse houding af te wachten tot zaken escaleren. Een negatieve aanpak en helemaal nergens voor nodig, toch?
Gaat me een beetje ver hoor... Over moraalridders en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Av4tar schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:26:
@Voorburg.

Hier ook (Alphen a/d Rijn) Inmiddels werkt alles weer. Ik dacht, zal wel een storing oid zijn. Ik kijk het nog even een tijdje aan. Ik ben een beetje terughoudend met het bellen van de helpdesk omdat je er toch vrij weinig aan hebt en ik gewoon een beetje moe wordt van die standaard dingetjes die ze je altijd vragen, ook al slaat het helemaal nergens op in sommige gevallen. En als je als klant een beetje meer bijdehand doet dan de gemiddelde Ziggo klant, door bijv. over DNS te beginnen, raken ze een beetje geirriteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:09:
[...]

Hier ook (Alphen a/d Rijn) Inmiddels werkt alles weer. Ik dacht, zal wel een storing oid zijn. Ik kijk het nog even een tijdje aan. Ik ben een beetje terughoudend met het bellen van de helpdesk omdat je er toch vrij weinig aan hebt en ik gewoon een beetje moe wordt van die standaard dingetjes die ze je altijd vragen, ook al slaat het helemaal nergens op in sommige gevallen. En als je als klant een beetje meer bijdehand doet dan de gemiddelde Ziggo klant, door bijv. over DNS te beginnen, raken ze een beetje geirriteerd.
2e belletje was beter :)
van de 10 aansluitingen in mn buurt zijn 3 modems down.
de rest erg hoge pingtijden. Helaas volgens medewerker niet voldoende om een wijkstoring te maken ( ging wel call maken, misschien dat 2e lijn het wel als ernstig genoeg probleem ziet )

Anders maandag as. pas monteur over de vloer... 6 dagen geen internet als het tegen zit. The horror !!
Hier werkt het in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Av4tar schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:26:
@Voorburg.

Hier in Den Haag ook internet en telefoon down, zit nu te tetheren met mijn telefoon.

Als ik mijn postcode invoer op de helppagina van ziggo (https://www.ziggo.nl/#help) voor storingen krijg ik dit:
"Groepsstoring van dinsdag 10 november 13:43 uur tot woensdag 18 november 10:42 uur", maar tis iets van een uur, anderhalf uur geleden uitgevallen :P

edit: Ben weer online ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
Grannd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:31:
[...]

Hier in Den Haag ook internet en telefoon down, zit nu te tetheren met mijn telefoon.

Als ik mijn postcode invoer op de helppagina van ziggo (https://www.ziggo.nl/#help) voor storingen krijg ik dit:
"Groepsstoring van dinsdag 10 november 13:43 uur tot woensdag 18 november 10:42 uur", maar tis iets van een uur, anderhalf uur geleden uitgevallen :P

edit: Ben weer online ondertussen
Ik ben nog steeds compleet offline... ( met ziggo dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Laatst online: 20:35
Heb hier ook storingen in Rijswijk, kan wel online maar met waardeloze pingtijden en af en toe zelfs uitval. Zal wel iets meer aan de hand zijn dan een wijk storing zo te lezen hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
Boel-Shit schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:58:
Heb hier ook storingen in Rijswijk, kan wel online maar met waardeloze pingtijden en af en toe zelfs uitval. Zal wel iets meer aan de hand zijn dan een wijk storing zo te lezen hierboven.
Dat had ik vorige week..
Maar ja, dan kon ik in ieder geval mail ophalen etc :)
Zit nu via mn telefoon moeilijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ik kan niet een uur fatsoenlijk internetten of ik krijg een time out -..- Even een simpele ping -t commando op een aantal sites af laten en ja hoor regelmatig time-outs en dan kei lang een ping terug en dan begint het gedonder weer.

Hoewel ik nu even snel kijk naar me ping in CSS is dit vrij normaal, dus ik hoop dat dit dadelijk nog steeds is. Anders maar naar Ziggo bellen hoewel ik daar nooit veel vertrouwen in heb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
Blueberry33 schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:18:
[...]

Dat is raar aangezien jij wél een router hebt die 50mbs ondersteunt.
Ik ga zo ie zo nog die 300n xr van ziggo aanbieding kopen.

Zou het misschien kunnen te maken hebben met de afstand tussen je huis en de vestiging van ziggo?
Heb je al een nieuwe router ? En zoja nu wel de volle snelheid ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:07
Av4tar schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:57:
[...]
Ik ben nog steeds compleet offline... ( met ziggo dan )
Same here, sinds 14:15 vanmiddag. Heb ze toen even gebeld na een reset en schenen werkzaamheden te zijn. Dus ik alles uit gezet en ben een paar uur wezen wandelen en kwam net thuis; werkt nog steeds niet :(

23:00 > Nog steeds niks, tijd om naar bed te gaan dus...

[ Voor 7% gewijzigd door Uberprutser op 18-11-2009 23:03 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Meer mensen hier last van een slechte verbinding met Eweka? Speedtest.Ziggo zecht 49Mbit, via eweka haal ik maar 400kb/s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Volgens Ziggo is het mogelijk om met 4 threads te downloaden vanaf hun nieuwsserver. Ik krijg echter regelmatig een foutmelding dat ik al op deze limiet zit terwijl ik geen of slechts 1 verbinding heb.
Hebben meerdere mensen hier last van?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Giem schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:04:
Meer mensen hier last van een slechte verbinding met Eweka? Speedtest.Ziggo zegt 49Mbit, via eweka haal ik maar 400kb/s?
Ik heb een aantal maanden lang eweka gebruikt. Toen had ik regelmatig last van een trage verbinding. sinds ik bij Giganews zit heb ik daar nooit meer last van gehad. Dus ik denk dat het gewoon aan Eweka ligt en niet aan je Ziggo verbinding.

Ik had vanochtend trouwens ook last van een wegvallende verbinding in Den haag. Dacht dat het aan m'n router lag maar schijnbaar was er meer aan de hand.

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 18-11-2009 23:57 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Loekie
The Dolf schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:31:
Volgens Ziggo is het mogelijk om met 4 threads te downloaden vanaf hun nieuwsserver. Ik krijg echter regelmatig een foutmelding dat ik al op deze limiet zit terwijl ik geen of slechts 1 verbinding heb.
Hebben meerdere mensen hier last van?
yup, met alle servers eigenlijk, heb time-out al eens hoger gezet, wellicht dat dat iets uitmaakt.

specs

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

* Kabuto_Raiger wordt helemaal gek van dat UBEE modem hier.
afgelopen dagen niet eens een uur fatsoenlijk op internet kunnen hangen
meestal rond het uur punt begint de verbinding opeens te haperen om vervlgens helemaal uit te vallen. Meestal moet ik dan weer de modem resetten alvorens ik verder kan. Ben overgegaan van internet Z3 naar alles in een extra. Modem staat momenteel direct op de PC aangesloten. PCdraait op Vista 64. Ik zelf zit in postcode gebied 2531 AA. Met me oude motorola modem had ik nergens problemen mee maar sinds die nieuwe modem niks anders dan problemen gehad. Alles wat ik kon doen heb ik gedaan.

Dance Dance Revolution

Verwijderd

ik had ook probs met internet, ff modemreset gedaan en gewacht en poef, alles weer in orde. Werd een beetje gek want ik lijd ook onder de vodafone storing waardoor ik niet kon smsen. Deze is nog niet helemaal opgelost maar goed.

• The Dolf
  • Niet online
Kabuto_Raiger schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:32:
* Kabuto_Raiger wordt helemaal gek van dat UBEE modem hier.
afgelopen dagen niet eens een uur fatsoenlijk op internet kunnen hangen
Ik ben echt jaloers op je dat je zo veel geduld hebt.
Ik vraag me dus eigenlijk af waarom je het motorola modem nog niet terug hebt gehangen en een monteur heb aangevraagd.

Gezocht!
Router

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

The Dolf schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:55:
[...]

Ik ben echt jaloers op je dat je zo veel geduld hebt.
Ik vraag me dus eigenlijk af waarom je het motorola modem nog niet terug hebt gehangen en een monteur heb aangevraagd.
ben meer iemand die eerst afwacht of er vanzelf verbetering optreed.
voor wat betreft het motorola modem
daar kan niet mee getelefoneerd worden en ik weet ook niet of ik nog de activatiecodes van dat modem heb.
neem aan dat dat niet hetzelfde is als die van het UBEE Modem .>.>?
wat ik me trouwens afvraag, zou het helpen als ik de oude signaalversterker erin hang ipv van die nieuwe?
of zou dat niks moeten uitmaken?

[ Voor 11% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 19-11-2009 01:08 ]

Dance Dance Revolution

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Hostnaam voor bereik ftp-server is nu "homedrive.ziggo.nl"

Net achter gekomen :)

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Meer mensen hier last van een slechte verbinding met Eweka? Speedtest.Ziggo zecht 49Mbit, via eweka haal ik maar 400kb/s?
Weer hersteld :)

Verwijderd

Kijk eens op de website van Eweka.

Vanwege onderhoudswerkzaamheden van onze leveranciers zal in de nachten van woensdag 18 op donderdag 19 november en donderdag 19 november op vrijdag 20 november 2009, tussen 22:00 uur 's avonds en 08:00 uur 's ochtends het Eweka usenet-platform verminderd of helemaal niet bereikbaar zijn. :)

Verwijderd

onderhoudswerkzaamheden :)

Verwijderd

[quote]fsfikke schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:54:
[...]

Dus ik denk dat het gewoon aan Eweka ligt en niet aan je Ziggo verbinding.

I

onderhoudswerkzaamheden :)

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Vandaag weer gezien. Administratief kan Ziggo niet eens betaaldata bijhouden... laat staan zoiets triviaals als NAW gegevens repareren. Wat zonde dat ze hier alleen op de kabel zitten.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Av4tar
Ik ben nog steeds down :s

Nog meer mensen uit voorburg met issues ?

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Av4tar schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:34:
Ik ben nog steeds down :s

Nog meer mensen uit voorburg met issues ?
helaas.
Voorlopig lijkt alles hier in 2531 te werken.
Ik kijk het even aan tot vanavond ( toen kreeg ik de meeste problemen) en als alles er heelhuids doorheen komt, dan is een belletje niet nodig.
aka ik hooop dat alles lekker blijft werken :P

Dance Dance Revolution

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Was gister (Den Haag) ook de hele dag down. Las wel dat er op mn postcode een groepsstoring was via de ziggo site, alleen zou dat duren tot woensdag 10.45. Kon echter het internet niet op tot middernacht, waarna ik maar ging slapen. Nu doet alles het wel, hopelijk blijft dat ook zo.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Heb vernomen dat de login om in het advanced gedeelte van het Ubee modem te kunnen komen waarschijnlijk is:

admin/password

kan iemand dit controleren, ik heb namelijk mijn ip nummer van het modem nog niet. port scanner is nog bezig :)

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
admin/password is correct om in het advanced gedeelte van het Ubee modem te komen.

Hier in Voorburg net ook problemen, het modem herstart en het eerste oranje lampje bleef knipperen, en kwam ook niet verder. Ik heb mijn Low Pass Filter er weer tussengezet en toe kwam het modem wel weer netjes online. Vaag allemaal hoor.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:36:
Heb vernomen dat de login om in het advanced gedeelte van het Ubee modem te kunnen komen waarschijnlijk is:

admin/password

kan iemand dit controleren, ik heb namelijk mijn ip nummer van het modem nog niet. port scanner is nog bezig :)
Klopt, dit heb ik paar weken geleden al gemeld hier.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Uberprutser
BatmanHorizon schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:00:
Was gister (Den Haag) ook de hele dag down.
Vanmorgen even snel gekeken maar gebeurde nog bar weinig :(
Beter werkt het wel vanmiddag aangezien vrouw haar series wil kijken; anders moet ik haar weer vermaken.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

jelmervos schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:26:
[...]

Klopt, dit heb ik paar weken geleden al gemeld hier.
Niet gezien, sorry O+

Verwijderd

Net gaat de bel hier, staat er TNT met een modem aan de deur??. Ik heb pas een Ubee gekregen.

Nu heb ik er dus 2, makkelijk als er eentje kapot gaat :)

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:36:
Net gaat de bel hier, staat er TNT met een modem aan de deur??. Ik heb pas een Ubee gekregen.

Nu heb ik er dus 2, makkelijk als er eentje kapot gaat :)
en in welk postcode gebied bevind je je??
misschiend dat ik er ook een kreeg ofzo je weet maar nooit :P

Dance Dance Revolution

Verwijderd

Kabuto_Raiger schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:02:
[...]

en in welk postcode gebied bevind je je??
misschiend dat ik er ook een kreeg ofzo je weet maar nooit :P
5011

• KiPKaKDutcH
Installatiepakket binnen :) Ubee modem ontvangen :P
maar kreeg geen internet... Arris weer trug, weer klaar. Moet ik me splitter ook vervangen? Ik heb die van het @home tijdperk nog, nooit problemen mee gehad. In de brief die erbij zit staat ook wat over digi tv.. Maar nog geen decoder ontvangen :S

Z2 en tel. naar AiE Plus.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
KiPKaKDutcH schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:59:
Installatiepakket binnen :) Ubee modem ontvangen :P
maar kreeg geen internet... Arris weer trug, weer klaar. Moet ik me splitter ook vervangen?Z2 en tel. naar AiE Plus.
Nee, dat hoeft niet. Ik ging ook van Z2 naar AiO+, maar dan met een Motorola modem. Die deed het in een keer. Kom je ook niet op de activatiepagina? Zo nee, dan even bellen met de helpdesk.

• KiPKaKDutcH
grun93 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:02:
[...]

Nee, dat hoeft niet. Ik ging ook van Z2 naar AiO+, maar dan met een Motorola modem. Die deed het in een keer. Kom je ook niet op de activatiepagina? Zo nee, dan even bellen met de helpdesk.
Die komt ook niet idd, moeke weer pissed :P, Heb de Arris er weer tussen, doe het morgen wel. heb nu geen zin meer, dan hang ik hem ook gelijk op en maak de kabels ff netjes. :+

Een maat van me heeft nu 3 of 4 weken AiO+, die kreeg ook Motorola. Volgens mij krijgt iedereen nu een Arris of Ubee :)

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

iets zit mij al een tijdje dwars tho. Het betreft de signaalversterker die ik bij mij pakket kreeg.
Is het nodig om deze nu e verwisselen of hoeft het nu niet per se.
Heeft me een beetje dwarsgezeten altijd.
Had er namelijk al 1 die ik bij mij Casema premium kreeg

Dance Dance Revolution

• Uberprutser
Internet doet het weer maar volgens mij gaat er iets niet goed met de peering...
Normaal heb ik vanuit Roemenie en Azie een dikke 5,7Mb/s nu kom ik niet boven de 500Kb/s, eigenlijk static op 512Kb/s...

Andere dingen gaan wel gewoon snel.

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Ballebek schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:42:
Internet doet het weer maar volgens mij gaat er iets niet goed met de peering...
Normaal heb ik vanuit Roemenie en Azie een dikke 5,7Mb/s nu kom ik niet boven de 500Kb/s, eigenlijk static op 512Kb/s...

Andere dingen gaan wel gewoon snel.
5.7 vanuit azie O.o?!
man als ik een file vanuit Tokyo binnen trek ben ik al blij als ik 4.0 MB/s haal ...
misschien ligt het hoe druk het bij mij is tho >.>

Dance Dance Revolution

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Vaag:

na een tijdje niks gedownload te hebben vanavond weer 2 films gedownload via xsnews. wat mij opviel is dat twee weken geleden ik stabiel rond de 5.6mbp/s zat en vanavond stabiel steeds rond de 7,3mbp/s zat. toen nog maar 2 films gedownload en steeds zelfde 7.3mbp/s.

Nog meer mensen die dit ook hebben? of is het berust op louter toeval?

Verwijderd

En als je een speedtest doet? wat geeft hij dan aan?

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
via ziggo speedtest 50.2mb down en 4.9 up. Dus goed, maar verlaart nog niet dat ik via xsnews op de 7200kbps zit toch? want daarmee overschreid je ruim die 50mb.

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

zul je net zien
klapt me verbinding eruit net nadat de klantenservice dicht is -_-
mja morgen even belletje plegen, zit nu helemaal zonder opties.
Modem hangt nu direct aan de PC heb zowel me oude als nieuwe signaalversterker geprobeerd.
en draaide tijdelijk zelfs zonder firewall >.>
oh well kijken of ik een arris modem kan eisen

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootschalige storing digitale/analoge televisie op alle zenders.
Vanavond plots geen digitale ontvangst meer op alle decoders in huis, kabelinternet werkt nog wel steeds goed.

Ik krijg de storingen:
E38-32 Programma is momenteel niet beschikbaar.
E48-32 Geen signaal.

Regio: Oldenzaal en omstreken, pc: 7576
Netwerkbeheerder: Essentkabel / Cogas, voormalig @home gebied.

meer mensen met hetzelfde?

op de ziggo website staat er niets over vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja hier in Almelo ook storing.. vraag me af of dit buiten twente ook het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:26:
Ja hier in Almelo ook storing.. vraag me af of dit buiten twente ook het geval is :)
lijkt erop dat alleen regio Almelo/Bornerbroek ermee te kampen heeft, anders waren er al veeeeeel meer reacties geweest :P op de boerderie kun'n ze alleen moar digitenne ontvang'n

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 00:29 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.