Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
geerttttt schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:39:
Vanmiddag gebeld naar ziggo, blijkt dat die data/tv-radio/radio splitter die je op je wanddoos kunt klikken niet hoeft te bevestigen als je ook dat interactieve televisie hebt... lost waarschijnlijk het e.e.a. aan problemen hier op.
Lijkt mij erg stug, die splitter heb je nml nodig om de cisco te voorzien van een ip adres. Toen ik iptv kreeg van ziggo had ik het eerst zonder splitter aangesloten, geen enkel respons van interactieve tv, na wat pogingen toen de hd opgebld en die zeiden dat ik toch echt de splitter moest gebruiken ivm met dat ip adres die de cisco moet krijgen.

Toen toch maar gedaan en vanaf dat moment draaide het idd prima. Dus in mijn optiek lijkt het mij zoner splitter niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

Ze kwam behoorlijk kundig over :)
Het viel me op dat ze de verhalen over Ubee vs Arris bevestigde waar dat bij de HD niet doorgedrongen lijkt, wellicht handig om HD'ers eens met een monteur mee te sturen...
Dat laatste hoort ook te gebeuren. Dat is ook gebeurd in de tijd dat ik er Technisch Helpdesk trainer was. In de 2,5 jaar tijd heb ik ca. 200 volledig getrainde agents meegestuurd met monteurs. Dat heeft destijds enorm geholpen, de technische kennis werd er enorm door vergroot. Hoe het nu is weet ik niet, maar dit klinkt als een enorme achteruitgang.

Het kriebelt hier enorm om weer eens te kijken hoe het daar nu gaat met de opleidingen.

Anyway, succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:32:
Is er iemand hier die mij kan vertellen in hoeverre het problemen op kan leveren (bijvoorbeeld met te sterk signaal of ingetraind modem oid) als ik mijn modem een stuk DICHTER bij de centrale plaats? Situatie is namelijk zo:
Kabel (die groene) komt binnen in de meterkast, en loopt zonder onderbreking door naar het AOP in de woonkamer. Leuk, maar het zou een stuk makkelijker zijn als ik het AOP in de meterkast kon zetten. Daar staat namelijk sinds kort ook mijn router te zoemen ;)
De spullen heb ik in huis (inclusief hoofddoos, splitter, extra dozen en wat diens meer zij) dus dat zou moeten lukken. Ik weet alleen niet of het ook gaat werken. Normaal gezeggen zou ik zelf ook zeggen "probeer het uit", maar aangezien het hier om een onderbreking van de groene coax en een verplaatsing van het AOP gaat (wat volgens mij normaal door een installateur gedaan moet worden) wil ik het toch graag zeker weten :)
Je mag officieel met je tengels niet aan de groene kabel komen. Doe je het wel, dan is het voor eigen risico.

edit:
Het signaal zal nauwelijks tot niets versterken of verzwakken dus wees daar maar niet bang voor. Met de aanpassing die je wil maken zal je misschien 0,1dB winst maken op die lengte van de groene kabel. Als je het kundig doet, is er niets aan de hand.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:59:
[...]

Dat laatste hoort ook te gebeuren. Dat is ook gebeurd in de tijd dat ik er Technisch Helpdesk trainer was. In de 2,5 jaar tijd heb ik ca. 200 volledig getrainde agents meegestuurd met monteurs. Dat heeft destijds enorm geholpen, de technische kennis werd er enorm door vergroot. Hoe het nu is weet ik niet, maar dit klinkt als een enorme achteruitgang.

Het kriebelt hier enorm om weer eens te kijken hoe het daar nu gaat met de opleidingen.

Anyway, succes ermee.
Ik heb begrepen dat Ziggo zijn Helpdesk gewoon uitbesteedt aan een ander bedrijf (callcenter inbound), en dat die callcenterjongens en meisjes eigenlijk beter niet op al te specifieke vragen van klanten kunnen ingaan , maar gewoon hun eigen 'protocol' van papiertje moeten volgen als ze een beetje technische vraag krijgen. Dus geen enkele echt technische kennis vereist, slechts een geode stem, en de mogelijkheid om te zeggen: "We zullen op afstand uw moden resetten, en bel als het niet werkt nog maar eens a € 0.75 per minuut" (o.i.d). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:09:
[...]

Ik heb begrepen dat Ziggo zijn Helpdesk gewoon uitbesteedt aan een ander bedrijf (callcenter inbound), en dat die callcenterjongens en meisjes eigenlijk beter niet op al te specifieke vragen van klanten kunnen ingaan , maar gewoon hun eigen 'protocol' van papiertje moeten volgen als ze een beetje technische vraag krijgen. Dus geen enkele echt technische kennis vereist, slechts een geode stem, en de mogelijkheid om te zeggen: "We zullen op afstand uw moden resetten, en bel als het niet werkt nog maar eens a € 0.75 per minuut" (o.i.d). |:(
Nee.

Alle technische vragen worden momenteel vanuit Den Haag beantwoord. De adminstratieve vragen ook. Outbound kan ik een boekje over open doen maar dat doe ik nu niet helemaal.

Deze worden uitbesteed. Aan onder andere ....... En ik heb daar ook even gewerkt om te kijken hoe het daar gaat. Laat maar. Dat zijn de onkundige mensen, dat is echt een regelrechte ramp.

Inbound, technisch gezien, zou goed moeten zijn. Zoniet, dan heb ik daar geen invloed meer. Ik weet wel dat het erg moelijk is om iedereen tevreden te stellen. Ik geloof echt dat het daar prima gaat. Het gros is tevreden, je kan niet iedereen tevreden houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Weet iemand hier toevallig de login voor het Advanced gedeelte van de webinterface van het Ubee modem?
Of de login voor de telnet service?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

marcel23456 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

Lijkt mij erg stug, die splitter heb je nml nodig om de cisco te voorzien van een ip adres. Toen ik iptv kreeg van ziggo had ik het eerst zonder splitter aangesloten, geen enkel respons van interactieve tv, na wat pogingen toen de hd opgebld en die zeiden dat ik toch echt de splitter moest gebruiken ivm met dat ip adres die de cisco moet krijgen.

Toen toch maar gedaan en vanaf dat moment draaide het idd prima. Dus in mijn optiek lijkt het mij zoner splitter niet te kunnen.
Nou ja, ik heb het nu dus zonder die data/tv splitter aangesloten, en wel met versterker dus. En dan de modem op de versterker aangesloten en ik heb nu internet en interactieve tv. Gaat vooralsnog goed dus.

Nu maar hopen dat de wegvallende verbinding hiermee ook opgelost is. Er komt namelijk anders maandag een reparateur van ziggo voor langs.

Ohja, en die splitter zat bij het internet gedeelte van mijn alles in 1 pakket, niet bij het interactieve pakket he.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik kan er zo snel niets over vinden, maar ben aan het overwegen om ook digitaal te gaan via Ziggo. Zijn er mogelijkheden nou om Ziggo aan je eigen HTPC te hangen? Ik heb namelijk nu een MCE server met de kabel, en dat wil ik wel zo graag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig mensen die hoger dan 50 Mbit hebben momenteel bij Ziggo?
Tot mijn verbazing zie ik net dat ik met 60Mbit download van usenet.
Dit is tot vorige week rond de 50Mbit geweest.
Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
geerttttt schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:51:
[...]

Nou ja, ik heb het nu dus zonder die data/tv splitter aangesloten, en wel met versterker dus. En dan de modem op de versterker aangesloten en ik heb nu internet en interactieve tv. Gaat vooralsnog goed dus.

Nu maar hopen dat de wegvallende verbinding hiermee ook opgelost is. Er komt namelijk anders maandag een reparateur van ziggo voor langs.

Ohja, en die splitter zat bij het internet gedeelte van mijn alles in 1 pakket, niet bij het interactieve pakket he.
De splitter die je gebruikte, splitste de TV, Radio en DATA, wanneer je het interactieve gedeelte dan aansluit op de TV aansluiting krijg je de frequenties voor de retourband niet binnen, deze worden in dit apparaat naar de Radio aansluiting gesplitst, het moet met de nieuwe breedbandversterker aangesloten worden.

Ik denk dat Marcel zich vergiste in het soort splitter dat je aangesloten had, de breedbandversterker is tenslotte ook een splitter..

@ALepH
De technische en administratieve vragen worden al een lange tijd niet meer exclusief in Den Haag behandeld. Er zijn zoiezo 4 interne callcenters, Den Haag, Eindhoven, Heerhugowaard en Groningen. Deze worden daarnaast versterkt door een aantal externe callcenters die wel degelijk inbound calls aannemen.

Bij trainingen komt tegenwoordig (zoals ik het begrepen heb) de monteur langs tijdens een les, in plaats dat er agents mee gaan het veld in.. Dit heeft uiteraard zowel voordelen als nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:37
marcel23456 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

Same here inderdaad correct, breedbandversterker is nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:40
Megamind schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:10:
Ik kan er zo snel niets over vinden, maar ben aan het overwegen om ook digitaal te gaan via Ziggo. Zijn er mogelijkheden nou om Ziggo aan je eigen HTPC te hangen? Ik heb namelijk nu een MCE server met de kabel, en dat wil ik wel zo graag houden.
Zelf gebruik ik de floppyDTV van Digital-everywhere en dat werkt perfect, ook voor HD, maar volgens mij worden die nu niet meer nieuw verkocht, dus dan zou je ze 2ehands moeten zoeken.
Verder zou je kunnen kijken naar producten van Anysee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:55:
Dus je download met 7,5MB/s ?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik download nu met 5.9 MB per seconde.
Dit was tot 2 weken geleden 4,9 MB per seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:35:
Nee, ik download nu met 5.9 MB per seconde.
Dit was tot 2 weken geleden 4,9 MB per seconden.
5,9MB per sec is 47,2 mbit en geen 60. ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:54
Ben al een tijdje aan het klooien bij kennissen. Hebben hun laptop altijd met een kabel rechtstreeks op het Ziggo modem gehad, maar nu dochterlief ook met een laptop thuis kwam, moest er plotseling een draadloos routertje tussen. Ik een eenvoudig Belkin routertje gekocht en er tussen gedaan. Modem een kwartiertje uit en dan de boel weer aan. Router krijgt een 83.xx.xx.xx adres van de modem, maar als ik ga pingen naar de dns-server van Planet Internet (195.121.1.34, altijd bereikbaar) dan krijg ik 4 a 5 keer een reply, dan weer 20 keer niet en dan wel weer een paar keer. Dit herhaalt zich continu. Andere router geprobeerd (eerste router doet het op mijn modem geweldig....), zelfde effect. Als we de kabel van het modem weer in de oorspronkelijk gebruikte laptop prikken, gaat het gewoon goed.
Het lijkt er dus op, dat de CMTS bij Ziggo niet lekker reageert op een apparaat met een ander MAC-adres dan op dit moment in zijn historie bekend is.
Ziggo gebeld. Zegt dat de waarden in het modem goed zijn en heeft er ook geen verklaring voor. Ik heb dit maar even ter kennisneming aangenomen voordat ik ze nogmaals ga bellen....
Iemand van jullie die licht in de duisternis kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 12:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:55:
Volgens mij heeft Eweka een upgrade doorgevoerd van 40 naar 50 Mbit. Ik had al geruchten gehoord dat dit zou gebeuren, en ik zie op de site dat men nu adverteerd met 50 Mbit. Ik downloadde voorheen ook met ~4,5 MB/sec en sinds kort met ~5,5 MB/sec. Als Eweka je usenetprovider is kan het dus kloppen, maar is het niet Ziggo gerelateerd.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
rowicom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:47:
Ben al een tijdje aan het klooien bij kennissen. Hebben hun laptop altijd met een kabel rechtstreeks op het Ziggo modem gehad, maar nu dochterlief ook met een laptop thuis kwam, moest er plotseling een draadloos routertje tussen. Ik een eenvoudig Belkin routertje gekocht en er tussen gedaan. Modem een kwartiertje uit en dan de boel weer aan. Router krijgt een 83.xx.xx.xx adres van de modem, maar als ik ga pingen naar de dns-server van Planet Internet (195.121.1.34, altijd bereikbaar) dan krijg ik 4 a 5 keer een reply, dan weer 20 keer niet en dan wel weer een paar keer. Dit herhaalt zich continu. Andere router geprobeerd (eerste router doet het op mijn modem geweldig....), zelfde effect. Als we de kabel van het modem weer in de oorspronkelijk gebruikte laptop prikken, gaat het gewoon goed.
Het lijkt er dus op, dat de CMTS bij Ziggo niet lekker reageert op een apparaat met een ander MAC-adres dan op dit moment in zijn historie bekend is.
Ziggo gebeld. Zegt dat de waarden in het modem goed zijn en heeft er ook geen verklaring voor. Ik heb dit maar even ter kennisneming aangenomen voordat ik ze nogmaals ga bellen....
Iemand van jullie die licht in de duisternis kan brengen?
Zoals altijd: Eerst een ping -t naar router-adres, daarnaast ping -t naar gateway van ziggo. Die horen allebei netjes door te lopen, hebben beide zelfde time-out, dan is het probleem tussen router en PC.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
tisloafp schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:13:
[...]

Zelf gebruik ik de floppyDTV van Digital-everywhere en dat werkt perfect, ook voor HD, maar volgens mij worden die nu niet meer nieuw verkocht, dus dan zou je ze 2ehands moeten zoeken.
Verder zou je kunnen kijken naar producten van Anysee.
Ah bedankt, ik ben nu wat dingen op het spoor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:54
Loekie schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:44:
[...]

Zoals altijd: Eerst een ping -t naar router-adres, daarnaast ping -t naar gateway van ziggo. Die horen allebei netjes door te lopen, hebben beide zelfde time-out, dan is het probleem tussen router en PC.
Pingen naar de router (192.168.2.1) gaat prima. Pingen naar Ziggo gateway niet geprobeerd, maar naar elke ander adres in de buitenwereld gaat niet of heel gebrekkig. Een aantal replies en dan weer een tijdje niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
rowicom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Pingen naar de router (192.168.2.1) gaat prima. Pingen naar Ziggo gateway niet geprobeerd, maar naar elke ander adres in de buitenwereld gaat niet of heel gebrekkig. Een aantal replies en dan weer een tijdje niet..
Probeer dan eerst de gateway van ziggo zelf, ik sinds kort ook ziggo en kan rustig router wisselen met PC en andersom. Voor zover ik kan beoordelen, activeren ze alleen op basis van MAC van modem, niet op de router die er erachter hangt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

thefxr schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 03:04:
Iedereen die met Ziggo in zee wilt, raad ik aan om in de winkel het pakket aan te schaffen, zo krijg je gelijk het modem,decoder en telefoonvoip mee.
Dan ben je dus niet afhankelijk van Ziggo hun voorraad.
Bij welke winkel koop je dit?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:30
rowicom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Al had je ook alleen maar gezocht op PING

Bovenin heb je een mooi ZOEKvenstertje, vul ping in, en zie het eerste resultaat... Of zoek gewoon posts van mij, dit is echt al 600 keer behandeld.

succes... Als je dat niet snapt vraag verder.

Edit: (ik kon t weer niet laten)
Laat ik het in het kort zeggen: het ligt aan je ROUTER, niet aan Ziggo, dit zei je zelf ook al, want direct aan het modem werkt het wel. Je router kan niet overweg met de auto-negotiation van het modem.

Stel dit daarom in op 1000mbit vast (staat ergens bij je WAN settings), mits je router dit support en anders op 100mbit. Ook op belkin krijg je meerdere zoekresultaten, maar zover ik me herinner was dit het antwoord op jou probleem.

Oja mocht dat allemaal niet werken, firmware updaten, of zoeken op het type van je router binnen dit topic of op google.

[ Voor 52% gewijzigd door XiniX88 op 31-10-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Welke merken/types routers heb je geprobeerd, en met wat voor kabel heb je die aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question Mark schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Volgens mij heeft Eweka een upgrade doorgevoerd van 40 naar 50 Mbit. Ik had al geruchten gehoord dat dit zou gebeuren, en ik zie op de site dat men nu adverteerd met 50 Mbit. Ik downloadde voorheen ook met ~4,5 MB/sec en sinds kort met ~5,5 MB/sec. Als Eweka je usenetprovider is kan het dus kloppen, maar is het niet Ziggo gerelateerd.
Eweka is idd de usenetprovider waar het over gaat.
Dan is dit vraagstuk ook weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyb20
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-02-2023
Beste Medetweakers,

Ik heb eergisteren ziggo z2 aangevraagd voor thuis. Dit is waarschijnlijk tijdelijk omdat wij glasvezel krijgen in Veenendaal.
Ik heb het adsl van online nu een jaar maar hiervoor had ik Ziggo en dat beviel me beter. Maar had toch wat problemen met de Netgear router en het netwerk van ziggo. Deze gaf de hele tijd problemen zodat ik de router opnieuw op moest starten handmatig. Dit ligt waarschijnlijk aan Netgear en ziggo.
To the point.
13 november krijg ik z2 welke router werkt nu goed samen met het ziggo netwerk?

Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,
John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 09:46
EWK schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:53:
[...]Bij welke winkel koop je dit?
Telefoonzaken (belcompany, t-for-telecom, etc) je kan ook zelf even zoeken hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ghost81 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:31:
[...]
Telefoonzaken (belcompany, t-for-telecom, etc) je kan ook zelf even zoeken hoor!
Had wel gegoogled op ziggo + winkel etc, maar nog niet op ziggo + dealer.

Bedankt in ieder geval!

[ Voor 23% gewijzigd door EWK op 31-10-2009 17:49 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyxium
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Nyxium schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:34:
Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om alleen de premium router te annuleren bij mijn bestelling?
volgens de helpdesk van ziggo kan ik de de router retour retourneren, of gewoon het pakket niet aannemen.

dus toch maar ff via azerty de netgear kopen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hm, enorm veel packetloss de laatste tijd hier.. iemand anders er ook problemen mee?

Edit: helpdesk gebeld, maar vanaf hun kant zeggen ze 0% loss te zien. Ook ben ik er achter gekomen dat er zeker wel tweakers bezoekers daar op de helpdesk werken, helemaal als je ze op de achtergrond hoort praten terwijl 'mijn' helpdesker iets uitzoekt. Het gesprek ging ongeveer als volgt '.. kees .. tweakers.net.. ja die woont ook in enschede.. serverbeheerder toch daar?'. Nadat de helpdesk intern overleg gevoert had zei hij ook van "tja, wij meten 0% loss, maar als u wel loss meet dan weet ik het ook niet, u weet het waarschijnlijk beter dan ik volgens mijn collega's"

Helaas blijf ik loss houden, en de helpdesk is nu gesloten..

(modem heeft 192.168.1.1 - Ubee EVM3200 model, zonder bruikbare webinterface)

--- 192.168.1.1 ping statistics ---
2271 packets transmitted, 2271 received, 0% packet loss, time 2763ms
rtt min/avg/max/mdev = 0.203/0.780/2.826/0.539 ms, ipg/ewma 1.217/0.763 ms

--- tweakers.net ping statistics ---
43 packets transmitted, 34 received, 20% packet loss, time 12045ms
rtt min/avg/max/mdev = 9.297/15.038/39.099/7.347 ms, pipe 2, ipg/ewma 286.808/13.671 ms

[ Voor 88% gewijzigd door Kees op 31-10-2009 22:22 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Kees schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:39:
hm, enorm veel packetloss de laatste tijd hier.. iemand anders er ook problemen mee?

Edit: helpdesk gebeld, maar vanaf hun kant zeggen ze 0% loss te zien. Ook ben ik er achter gekomen dat er zeker wel tweakers bezoekers daar op de helpdesk werken, helemaal als je ze op de achtergrond hoort praten terwijl 'mijn' helpdesker iets uitzoekt. Het gesprek ging ongeveer als volgt '.. kees .. tweakers.net.. ja die woont ook in enschede.. serverbeheerder toch daar?'. Nadat de helpdesk intern overleg gevoert had zei hij ook van "tja, wij meten 0% loss, maar als u wel loss meet dan weet ik het ook niet, u weet het waarschijnlijk beter dan ik volgens mijn collega's"

LOL, stevig gepiepeld door z'n eigen collega's....
Hier(ook Enschede) loopt ping netjes door, wel ietsje hoog wegens Ubuntu-seed met torrents:

Ping-statistieken voor 69.64.155.120:
Pakketten: verzonden = 139, ontvangen = 139, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 177ms, Maximum = 214ms, Gemiddelde = 181ms

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:48
Kees schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:39:

(modem heeft 192.168.1.1 - Ubee EVM3200 model, zonder bruikbare webinterface)

--- 192.168.1.1 ping statistics ---
2271 packets transmitted, 2271 received, 0% packet loss, time 2763ms
rtt min/avg/max/mdev = 0.203/0.780/2.826/0.539 ms, ipg/ewma 1.217/0.763 ms

--- tweakers.net ping statistics ---
43 packets transmitted, 34 received, 20% packet loss, time 12045ms
rtt min/avg/max/mdev = 9.297/15.038/39.099/7.347 ms, pipe 2, ipg/ewma 286.808/13.671 ms
update de drivers van je netwerkkaart, probeer ook een andere utp kabel. Mocht dat niet helpen, kijk of de modem wel goed aangesloten is, dus of de AOP ook goed is. Ik heb zelf maar paar keer packetloss meegemaakt bij verschillende klanten, het lag toen aan de computer van de klant want op mijn eigen laptop heb ik geen last van gehad.

@ johnnyb20

De routers die ziggo verkoopt zijn netgear routers, dus probeer je firmware up te daten en reset je router naar factory defeaults. Kijk of het dan goed gaat. Heb zelf ook een netgear router

[ Voor 5% gewijzigd door Rainesh op 01-11-2009 02:24 ]

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Rainesh schreef op zondag 01 november 2009 @ 02:22:
[...]

update de drivers van je netwerkkaart, probeer ook een andere utp kabel. Mocht dat niet helpen, kijk of de modem wel goed aangesloten is, dus of de AOP ook goed is. Ik heb zelf maar paar keer packetloss meegemaakt bij verschillende klanten, het lag toen aan de computer van de klant want op mijn eigen laptop heb ik geen last van gehad.

@ johnnyb20

De routers die ziggo verkoopt zijn netgear routers, dus probeer je firmware up te daten en reset je router naar factory defeaults. Kijk of het dan goed gaat. Heb zelf ook een netgear router
Daarom heb ik ook het geprobeert met 3 verschillende netwerk kabels, en 3 verschillende computers, en allemaal hebben ze last van loss. Ik verdenk mijn modem nogal sterk. Ik heb hem gisteravond nog dikke 10 minuten van het stroom gehaald om hem af te laten koelen, en vervolgens was de loss weg. (terwijl hij daarvoor na een reset ook het probleem gaf).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Ik heb sinds vandaag het ziggo alles-in-1 plus pakket met interactieve televisie geactiveerd. Snelheid van internet is prima, 1,5MB/s op de nieuwsgroepen en 2,3MB met een grote file downloaden.

Probleem is echter de TV zender instelling. Hoe kan ik überhaupt de zenders sorteren, zodat ik de gewenste zender bijvoorbeeld op nummer 11 of 12 krijg? Ik heb dan wel favorietenlijsten, maar dit werkt ook niet lekker, want daarin kan ik nog geen volgorde aanbrengen. In het algemeen vind ik het ERG veel gedoe om de tv aan te zetten, dan de cisco deocder aan, dan naar menu, switchen naar favorieten, lijst selecteren, lijst LANGZAAM doorbladeren en dan pas heb ik de zender..... pffff....tegenvaller.

Verder valt de zapsnelheid erg tegen. Het duurt telkens 3-4 seconden voordat de nieuwe zender in beeld is....

Is het bovenstaande enkel te omzeilen met een TV met ingebouwde digitale ontvanger? Zappen deze dan wel snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 13:27
JAHRASTAFARI schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:04:
Ik heb sinds vandaag het ziggo alles-in-1 plus pakket met interactieve televisie geactiveerd. Snelheid van internet is prima, 1,5MB/s op de nieuwsgroepen en 2,3MB met een grote file downloaden.

Probleem is echter de TV zender instelling. Hoe kan ik überhaupt de zenders sorteren, zodat ik de gewenste zender bijvoorbeeld op nummer 11 of 12 krijg? Ik heb dan wel favorietenlijsten, maar dit werkt ook niet lekker, want daarin kan ik nog geen volgorde aanbrengen. In het algemeen vind ik het ERG veel gedoe om de tv aan te zetten, dan de cisco deocder aan, dan naar menu, switchen naar favorieten, lijst selecteren, lijst LANGZAAM doorbladeren en dan pas heb ik de zender..... pffff....tegenvaller.

Verder valt de zapsnelheid erg tegen. Het duurt telkens 3-4 seconden voordat de nieuwe zender in beeld is....

Is het bovenstaande enkel te omzeilen met een TV met ingebouwde digitale ontvanger? Zappen deze dan wel snel?
Dat viel mij ook al op, dat de cisco wel erg langzaam is.. zeker in het menu.. niet vooruit te branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(...) Probleem is echter de TV zender instelling. Hoe kan ik überhaupt de zenders sorteren, zodat ik de gewenste zender bijvoorbeeld op nummer 11 of 12 krijg? (...)
Simpel: dat kan niet.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al opgevallen dat de televisiespotjes van ziggo alleen de 50 Mbit nog maar promoten? Ze hebben het op tv niet meer over de 80 resp. 120MBit.

edit: ook op de website van ziggo kan ik niets meer vinden over de volgende snelheidsverhogingen.
Alleen dat artikel over amersfoort is nog maar aanwezig.

Eerder waren ze er zóó trots op :9

of kijk ik nou ergens overheen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 20:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:37:
iemand al opgevallen dat de televisiespotjes van ziggo alleen de 50 Mbit nog maar promoten? Ze hebben het op tv niet meer over de 80 resp. 120MBit.

edit: ook op de website van ziggo kan ik niets meer vinden over de volgende snelheidsverhogingen.
Alleen dat artikel over amersfoort is nog maar aanwezig.

Eerder waren ze er zóó trots op :9

of kijk ik nou ergens overheen?
ik zie het ook niet meer behalve in de startpost,maar dat is niet officieel.
Ik denk dat ze zich niet willen vastpinnen op die datums, om klachten te voorkomen, Amersfoort en die andere steden zijn nu gewoon testgebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 21:13

TFHfony

Professional Weirdo

Ergo: Ze gaan hun belofte dus gewoon niet waarmaken en steken hun kop in het zand. Typisch Ziggo...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
Ik zie de belofte nog steeds staan: http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging

Belofte maakt schuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Ze hebben het daar over het najaar, dus ze hebben nog 2 maanden de tijd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 09:46
Laguna schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:40:
[...]Ze hebben het daar over het najaar, dus ze hebben nog 2 maanden de tijd.
Voor het hele land wel, maar voor Amersfoort niet. In dit bericht: http://www.ziggo.nl/klant...nieuws/artikel?id=db22162 hebben ze het erover dat heel Amersfoort voor het einde van de maand geupgrade is. Helaas is dat nog niet het geval. Niet dat ik het erg vind dat het nog niet sneller is. Ik vind het snel zat, maar ja je hoort wel je beloftes na te komen. Zeg dan dat het voor eind november klaar moet zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 18:46

rally

Deyterra Consultancy

Zag inderdaad net ook de reclame van Ziggo waarbij ze de hogere snelheden in het najaar weg hebben gelaten.

Ik denk dat we met z'n allen de bui al kunnen zien aankomen dat Ziggo (alweer) hun woord niet gaan houden... waarschijnlijk dat de rest van het Ziggo gebied in het tweede kwartaal 2015 kunnen genieten van 120MBit... tenzij er eerder in andere gebieden glasvezel aangeboden gaat worden.

<zucht>

Ze leveren over het algemeen een goede dienst (een enkele uitzondering daar gelaten), maar die loze beloftes zijn ZOOOO vermoeiend :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Huh deze snelheden zijn nog niet doorgevoerd?
Ik ben aan het overwegen om op Alles-in-1 plus aan te schaffen, maar die is toch al 20mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Megamind schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:04:
[...]

Huh deze snelheden zijn nog niet doorgevoerd?
Ik ben aan het overwegen om op Alles-in-1 plus aan te schaffen, maar die is toch al 20mbit?
het gaat niet om de tabel, die snelheden zijn al wel doorgevoerd.

hier gaat het omm wat er voor staat geschreven:
Ziggo verhoogt de internetsnelheden. Gratis.
Vanaf 1 juli verhoogt Ziggo gratis de internetsnelheden. De hoogste snelheid, die Ziggo vanaf vandaag al biedt, is 50 Mb/s. En het leuke is, we worden alleen nog maar sneller. In het najaar al tot 80 Mb. En volgend jaar tot meer dan 100 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Het najaar is al voorbij, de wintertijd is zelfs al in gegaan. Waar blijft ziggo met de beloftes? nergens dus, ik denk dat iedereen hier vrolijk tot volgens jaar mag gaan zitten wachten voordat men de 80mb heeft, laat staan dat die 120mb er snel gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07

The Zep Man

🏴‍☠️

marcel23456 schreef op maandag 02 november 2009 @ 07:18:
Het najaar is al voorbij, de wintertijd is zelfs al in gegaan.
Wintertijd != einde najaar.
Najaar = herfst.
Begin winter = 21 december.
Jouw opmerking = fout.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 19:01
Question Mark schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Ja dat merkte ik ook de laatste dagen, gaat ineens net ff wat sneller :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 23:15

Sa1

marcel23456 schreef op maandag 02 november 2009 @ 07:18:
Het najaar is al voorbij, de wintertijd is zelfs al in gegaan. Waar blijft ziggo met de beloftes? nergens dus, ik denk dat iedereen hier vrolijk tot volgens jaar mag gaan zitten wachten voordat men de 80mb heeft, laat staan dat die 120mb er snel gaan komen.
vanwaar die kwaadheid? k volg hier al een behoorlijke poos, der zijn zo veel mensen die vinden dat zij het recht hebben op die 120mbit.
Uiteraard is het jammer dat misschien de 120mbit of dan wel 80 pas in januari of ergens begin volgend jaar wordt, maar het is en blijft een 'gratis' verhoging. Hoe kun je daar nu rechten aan onttrekken? Jammer is het , maar het is geen verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 18:46

rally

Deyterra Consultancy

Voor mij gaat het niet of we er "recht" op hebben of niet, maar dat Ziggo vrijwel structureel beloftes doet om deze vervolgens heeeeel laat na te komen.

Daar wringt voor mij de schoen. Als ze nu zouden zeggen dat pas volgend jaar juli live zouden gaan en ook die belofte nakomen dan heb ik er veel minder moeite mee.
Nu is het iedere keer de klanten blij maken met een dode mus...

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Toch lastig he...

Ik heb een aantal posts geleden al gemeld dat dinsdag 3-11 (morgen dus) de snelheidsverhoging in Amersfoort wordt doorgevoerd. Misschien zijn er enkele gebieden wat later. Maar in principe moet iedereen in Amersfoort deze week geupgrade zijn.

En over beloftes na komen... Wij komen natuurlijk zelf ook altijd onze beloftes na...

"Ik zal altijd bij je blijven schat. jij bent voor mij echt de ware. Ik kan niet meer zonder je." Herriner je dat nog toen je dat zei tegen je 1e vriendin. Hoevaak heb je dat er na nog gezegd bij die andere vriendinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pgerrits schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:02:
Ik heb een aantal posts geleden al gemeld dat dinsdag 3-11 (morgen dus) de snelheidsverhoging in Amersfoort wordt doorgevoerd. Misschien zijn er enkele gebieden wat later. Maar in principe moet iedereen in Amersfoort deze week geupgrade zijn.
Prima dat het pas in november gebeurt, maar ga dan niet lopen vertellen op de website dat het in oktober gebeurt. Dat is gewoon onjuist.
Beter was geweest de upgrade stilletjes uitvoeren en pas als het afgerond is te melden dat het geupgrade is.
En over beloftes na komen... Wij komen natuurlijk zelf ook altijd onze beloftes na...

"Ik zal altijd bij je blijven schat. jij bent voor mij echt de ware. Ik kan niet meer zonder je." Herriner je dat nog toen je dat zei tegen je 1e vriendin. Hoevaak heb je dat er na nog gezegd bij die andere vriendinnen?
Beetje vreemde vergelijking, Ziggo is een bedrijf waar ik klant van ben en ik betaal voor de diensten. Vriendinnen en verliefd is allemaal gevoel/emotie, dat heeft niks te maken met bedrijven en diensten.

[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 02-11-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
jelmervos schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:15:

[...]
Beetje vreemde vergelijking, Ziggo is een bedrijf waar ik klant van ben en ik betaal voor de diensten. Vriendinnen en verliefd hij is allemaal gevoel/emotie, dat heeft niks te maken met bedrijven en diensten.
Nou als we die tour op gaan. Jij bent inderdaad klant van Ziggo. Jij betaald voor een dienst die je nu ook hebt.Namelijk 50Mbit (of wat anders, afhankelijk van je pakket).

Jij gaat niet meer betalen voor die upgrade. Daarnaast heb jij een contract afgesloten op bijvoorbeeld 50Mbit. Ziggo geeft aan dat er dit najaar upgrades gaan komen.

Nou het is nu najaar en die upgrades komen ook. Misschien halen ze het niet, maar dar hebben ze niks contractueels met jou over afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nu breekt mijn klomp.

Als je in een folder (+ reclame op TV) van een supermarkt leest dat Heineken (/Grolsch what ever) in de aanbieding is voor €5,00. Je komt in de winkel en blijkt dat de normale prijs (€12 ofzo) gehanteerd word. De verklaring is dat dat volgend jaar pas kan, dan loop jij toch ook met een kutgevoel die winkel uit?

Natuurlijk snap ik dat het om een gratis verhoging gaat. Maar ga er dan ook niet mee adverteren als je de belofte niet na kunt komen, wat al niet is gezegd, ze hebben nog tot 21 december

Edit, er zijn er al een aantal voor mij. In ieder geval: Met Jelmervos

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 02-11-2009 11:24 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pgerrits schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:20:
[...]

Nou als we die tour op gaan. Jij bent inderdaad klant van Ziggo. Jij betaald voor een dienst die je nu ook hebt.Namelijk 50Mbit (of wat anders, afhankelijk van je pakket).

Jij gaat niet meer betalen voor die upgrade. Daarnaast heb jij een contract afgesloten op bijvoorbeeld 50Mbit. Ziggo geeft aan dat er dit najaar upgrades gaan komen.

Nou het is nu najaar en die upgrades komen ook. Misschien halen ze het niet, maar dar hebben ze niks contractueels met jou over afgesproken.
Het gaat mij ook niet om wat Ziggo contracuteel met mij afgesproken heeft. Het gaat mij om het feit dat ze dingen lopen te vertellen die niet waar zijn. Ik ga ook zeker geen klacht oid indienen, maar ik vind het gewoon onjuist. Als je dit te vaak doet als bedrijf gelooft niemand je meer. Heeft niks met contracten te maken.

Verder wou ik aangeven dat jou vergelijking mank loopt. Het is toch niet zo dat als ik mijn beloftes niet na kom, niemand dan meer zijn beloftes hoeft na te komen?

[ Voor 38% gewijzigd door jelmervos op 02-11-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pgerrits schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:20:
[...]

Maar wat nou als ik juist ziggo heb genomen omdat de beloftes er zijn dat er 80mbit komt.
Dan is jouw verhaal ook weer onzin of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar sluit ik mij bij aan. Ik heb ziggo gekozen omdat, ze in het najaar zoals beloofd op reclame zullen gaan naar 80mbits. Niet dat ik nu niet tevreden ben met de 50 mbits maar als je het wordt beloofd dan wil je het ook graag hebben. Als ze het niet kunnen waar maken dan moeten ze niet adverteren voor 80mbits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ja ik snap jullie wel hoor. Ik wil alleen aangeven dat er ook een andere kant is.

Ik vraag me echter af, of die beloftes van Ziggo ook echt beloftes zijn. Het zou namelijk zo maar eens kunnen zijn, dat er ergens in de AV staat vermeld dat op alle uitlatingen van Ziggo geen rechten kunnen worden ontleend.

Sterker nog, het lijkt me wel zo dat ze dit hebben staan. Dus eigenlijk heb je gewoon pech als je ziggo hebt genomen omdat je deze maand naar 80Mbit wilde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het zal waarschijnlijk niet zwart op wit staan dat we recht hebben op 80mbit.

Ikzelf reken er dan gelukkig ook niet op, het is gewoon afwachten.
Op het moment ben ik allang blij dat de router niet meer elke 30 minuten reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pgerrits schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:33:
Ja ik snap jullie wel hoor. Ik wil alleen aangeven dat er ook een andere kant is.
Dat er een andere kant is, is 100% zeker, maar toon die dan ook. Oftewel, meldt op de website dan gewoon dat die upgrade voor Amersfoort later komt.
Ik vraag me echter af, of die beloftes van Ziggo ook echt beloftes zijn. Het zou namelijk zo maar eens kunnen zijn, dat er ergens in de AV staat vermeld dat op alle uitlatingen van Ziggo geen rechten kunnen worden ontleend.
Pfff man, ze hebben zich natuurlijk helemaal ingedekt. Maar daar heb ik als klant niks aan. Er staat immers een hele duidelijke tekst op de website over de upgrade en de planning, vervolgens houden ze zich daar niet aan. Dan krijg je als klant het gevoel dat het bedrijf je niet serieus neemt en daar kan geen AV tegen op hoor!

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Ziggo best wel goed, heb weinig last met ze. Maar het is gewoon niet gepast om dingen te beloven die ze gewoon niet nakomen. Beloof dan niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik vraag me wel af hoe de reactie's zouden zijn als het om een betaalde upgrade zou gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 8 oktober 2009 Alles-in-1 Extra besteld bij ziggo. Het begin van een hele leuke procedure welke betiteld kan worden met: "Ziggo wil niet dat ik klant wordt".

Direct na bestelling bleek de order niet goed doorgevoerd te zijn. Gemaild met de helpdesk, probleem is verholpen. Vervolgens nogmaals gemaild ter verifcatie, daar werd verteld dat mijn Ziggo HD-PVR niet goed door was gekomen en dat hier een nabestelling voor ingediend wordt.
anderhalve week nadien telefonisch contact opgenomen met de helpdesk met de vraag hoe het met de bestelling staat en of alles op tijd kan worden geleverd. Het antwoord was: meneer, u ontvangt 27 oktober uw modem en kunt direct internetten & bellen via Ziggo. In mijn ogen prima. Er kwam echter helemaal geen modem, dus wederom gebeld met de helpdesk. Daar stond nog steeds alles goed in het systeem en het modem was reeds verstuurd, ik ben in het bezit van een track & trace code. Het modem kwam maar niet. Vrijdag gebeld met de helpdesk met de vraag wanneer ik mijn modem ontvang en dat 2 november mijn ADSL-abonnement afloopt. De behulpzame medewerker heeft er voor gezorgd dat er vandaag (maandag) een storingsmonteur langskomt met het modem, welke direct geinstalleerd wordt. Ik zou dan direct internet hebben, want alles stond tenslotte goed in het systeem. Ik was helemaal tevreden, mijn geluk kon niet op :-)

Vandaag, maandag 2 november is het modem geplaatst maar heb nog steeds geen internetverbinding via ziggo. Gebeld met de helpdesk; Daar werd mij vrolijk verteld. Meneer, uw order staat niet goed in het systeem! Toen brak mijn klomp en liep plots de emmer over :-)
Mijn order scheen te zijn blijven hangen in het systeem. Niemand bij ziggo weet wanneer ik aangesloten wordt, ik moet nog héééél eventjes geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:27
* Bobmeister vanaf zn mobiel

Help! Geen internet en telefoon.. Modem laat 3 volledig knipperende lampjes zien, en het vinkje die traag knippert. verder nog die van pc-activiteit. Voiplichtjes knipperen niet eens! Wat kan ik doen? Ziggo helpdesk kon me niet helpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:03:
* geerttttt vanaf zn mobiel

Help! Geen internet en telefoon.. Modem laat 3 volledig knipperende lampjes zien, en het vinkje die traag knippert. verder nog die van pc-activiteit. Voiplichtjes knipperen niet eens! Wat kan ik doen? Ziggo helpdesk kon me niet helpen :/
Wat dacht je van een ziggo monteur laten komen? Kan zoveel dingen zijn. Je kunt ook evt zoeken in de boekjes of er een betekenis staat voor de 3 knipperende lampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Kees schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:39:
[...]
Daarom heb ik ook het geprobeert met 3 verschillende netwerk kabels, en 3 verschillende computers, en allemaal hebben ze last van loss. Ik verdenk mijn modem nogal sterk. Ik heb hem gisteravond nog dikke 10 minuten van het stroom gehaald om hem af te laten koelen, en vervolgens was de loss weg. (terwijl hij daarvoor na een reset ook het probleem gaf).
Je hoort(leest) van meerdere mensen dat de coax-aansluiting van het Ubee-modem erg warm wordt. Ook het binnenwerk van het modem wordt erg warm.Ik ervaar dat zelf ook namelijk. Iemand die ook veel uitval en packetloss had heeft er, als wijze van proef, een tijdlang een ventilator op laten blazen. Het resultaat : problemen verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Even een korte vraag.

Ik woon in een studentenhuis, waar wij met zijn negenen de snelste (Z3) internetverbinding van Ziggo delen. Dit gebeurt door middel van een Linksys WRT160v2 router en een hubje (veel mensen gaan ook draadloos online).
Nu is mijn internetsnelheid als volgt (zowel bekabeld als draadloos, met en zonder tussenkomst van de router):

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/610030165.png

Wij maken momenteel nog gebruik van het Motorala Surfboard modem met modelnummer SB5101E.

Ik zie dat sommigen op dit forum veel hogere snelheden halen. Heeft dit te maken met het modem (een vriend van me in een ander studentenhuis heeft namelijk al drie keer een nieuw modem gekregen, terwijl wij nog steeds dezelfde hebben) of is hier wellicht een andere oplossing voor?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:03:
* Atomsk vanaf zn mobiel

Vreemd. Wanneer je meldt dat internet, voip, etc het niet doen en ze kunnen op afstand niet de status uitlezen e.d., dan sturen ze normaal een monteur.

Dit er vanuit gaande dat je al een keer de stekker eruit hebt gehaal voor 20sec en dan opnieuw aangesloten. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vikingtosh schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:23:
Even een korte vraag.

Ik woon in een studentenhuis, waar wij met zijn negenen de snelste (Z3) internetverbinding van Ziggo delen. Dit gebeurt door middel van een Linksys WRT160v2 router en een hubje (veel mensen gaan ook draadloos online).
Nu is mijn internetsnelheid als volgt (zowel bekabeld als draadloos, met en zonder tussenkomst van de router):

[afbeelding]

Wij maken momenteel nog gebruik van het Motorala Surfboard modem met modelnummer SB5101E.

Ik zie dat sommigen op dit forum veel hogere snelheden halen. Heeft dit te maken met het modem (een vriend van me in een ander studentenhuis heeft namelijk al drie keer een nieuw modem gekregen, terwijl wij nog steeds dezelfde hebben) of is hier wellicht een andere oplossing voor?

Bij voorbaat dank.
Jullie Hebben internet z3, de hoogste snelheden (50Mbit +) behaal je met het alles-in-1 extra pakekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Monteur net langs geweest en de Ubee vervangen door een Arris, nu maar hopen dat de disconnects wegblijven.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes.

Heb eind deze maand geen internet en telefoon meer. ( abbo opgezegt bij online)
Nu ga ik overstappen op alles-in-een. Wanneer zou ik dat doen?
Einde van de maand snel naar MMarkt rennen en pakket halen ( geen dubbele kosten), of zekere voor het onzekere nemen en nu vasts de boel aanschaffen en installeren (wel dubbele kosten).

Kortom, gaat het activeren en installeren snel? Anders zit ik aan het einde van de maand misschien zonder internet en telefoon...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:32:
[...]

Jullie Hebben internet z3, de hoogste snelheden (50Mbit +) behaal je met het alles-in-1 extra pakekt.
Verrek, is dus eigenlijk best prima. My bad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:37:
Luitjes.

Heb eind deze maand geen internet en telefoon meer. ( abbo opgezegt bij online)
Nu ga ik overstappen op alles-in-een. Wanneer zou ik dat doen?
Einde van de maand snel naar MMarkt rennen en pakket halen ( geen dubbele kosten), of zekere voor het onzekere nemen en nu vasts de boel aanschaffen en installeren (wel dubbele kosten).

Kortom, gaat het activeren en installeren snel? Anders zit ik aan het einde van de maand misschien zonder internet en telefoon...... ;)
Als ik jou was had ik nu besteld, dit om eventuele problemen bij levering voor te zijn. Ziggo is een DRAMA in levering namelijk (in ieder geval bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:47:
[...]

Als ik jou was had ik nu besteld, dit om eventuele problemen bij levering voor te zijn. Ziggo is een DRAMA in levering namelijk (in ieder geval bij mij).
Dat is nou idd wel een beetje mijn angst.. om in december zonder internet te zitten ;-)
Die dubbele kosten... tja..die moet ik dan maar voor lief nemen.
Zal vanavond eens naar de mediamarkt fietsen en kijken of eea meteen mee te nemen is...

Ik had ( heb ) al jaren tv van ziggo ( @home) en al mijn extra abbo's zijn per 1 november opgezegt.
Ook iTV heb ik opgezegt... wat een bagger aanbod van films.. voor de kids geen leuk aanbod en geen films nl gesproken.. was het zat. Moet zeggen dat het ( na invullen van het contactformulier op de website want de helpdesk kon mij niet helpen) het allemaal redelijk goed geregeld was. Nog wel even voor de zekerheid gebeld en.. het was goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Zijn er mensen die ervaring hebben met Sitecom WL-350 Wireless Media Router 300N?

Tijdens mijn zoektocht op deze forum bleek Netgear WNDR3700 ook een goede optie te zijn, wat zijn jullie ervaring met deze router. Ik moet helaas afscheid nemen van mij WRT54GL Linksys router.

Zhadum

[ Voor 3% gewijzigd door Zhadum op 23-11-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39

MsG

Forumzwerver

Wij draaien hier de WNDR3700 met Alles-in-1-Plus 20Mbit en haal steevast 2,3MB/s. Werkt prima en je kan lekker veel instellen. Wel prijzig maar ja.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Kan iemand mij eens 2 goedwerkende DNS servers hier neerzetten? MSN geeft aan dat daar wat mis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 23:15

Sa1

Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:53:
Kan iemand mij eens 2 goedwerkende DNS servers hier neerzetten? MSN geeft aan dat daar wat mis is...
probeer die van OpenDNS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
MsG schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:35:
Wij draaien hier de WNDR3700 met Alles-in-1-Plus 20Mbit en haal steevast 2,3MB/s. Werkt prima en je kan lekker veel instellen. Wel prijzig maar ja.
Is mijn Belkin n1 vision ook, maar ook hier de laatste weken strak 48down en 4.9 up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Werkt ook niet, geeft nog steeds DNS problemen. Wat kan ik nogmeer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:37:
[...]

En verder kun je alles op internet? Dan zou ik t probleem in MSN zoeken, niet in DNS ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:37:
[...]

je kan proberen om de verbinding te herstellen met msn zelf
ga naar:

Extra -> Opties -> Verbinding

daar kun je testjes doen en waarschijnlijk dan ook herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Oogje schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:45:
[...]

En verder kun je alles op internet? Dan zou ik t probleem in MSN zoeken, niet in DNS ;)
Nee kan niks! Het ziet er verder uit alsof de router geen contact maakt met het modem maar de bekabeling is gewoon goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Awsom schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:51:
[...]

Nee kan niks! Het ziet er verder uit alsof de router geen contact maakt met het modem maar de bekabeling is gewoon goed..
En zonder router?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in heb gehoord dat in enschede straks de snelheden naar 120 mbit gaan, 20 meer dan glasvezel :P

upload niks van gehoord iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:56:
in heb gehoord dat in enschede straks de snelheden naar 120 mbit gaan, 20 meer dan glasvezel :P

upload wordt 10mbit en download 120mbit in enschede zei vorige week meneer van de helpdesk van ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:56:

120/10 net als in Amersfoort
als het allemaal doorgaat hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ok het upgraden in Amersfoort is begonnen denk ik.

Heb sinds 19:00 problemen met internet. Modem 3x moeten booten. Nu wel weer internet maar slechts 20mbit...

Update: Ze zijn idd bezig. Net gebeld met helpdesk. Moest mijn modem herstarten wegens fouten in mijn modem. Gedaan. Nu half uur later bel ik terug.. kom ik niet meer door de helpdesk heen. Nu weer even internet maar continu verbindingsproblemen.

[ Voor 43% gewijzigd door pgerrits op 02-11-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Hebben meer mensen hier last van ondertitels voor doven en slechthorenden? Sinds enkele uren verschijnen die op de TV zonder dat ik teletekstpagina 888 gebruik. Ik heb alles al uitgezet (de digitale ontvanger en de tv) maar dit mag niet helpen.

Een Google-opdracht] bracht me op het forum van Ziggo zelf, waar ik een aantal andere klanten zag met eenzelfde ervaring. Een van de bezoekers schrijft:
Bij Nederland 1 en 2 HD zijn vandaag de DVB ondertiteling streams voor doven en slechthorenden weer toegevoegd waarbij de verwijzing naar de teletext streams corrupt zijn geraakt. Zie onderstaande afbeelding van de Program Map Table (PMT) informatie van Nederland 1 en 2 HD:

afbeelding

Het juist invullen van de subtitling_descriptor wil maar niet lukken. Voorheen werd nog als subtitle_type aangegeven dat het om normale ondertiteling ging, maar dat is nu gecorrigeerd zodat een ontvanger kan weten dat het om onderiteling voor doven en slechthorenden gaat (of op zijn Engels: "Hard of hearing". Nu hebben ze echter de language verkeerd ingesteld. Dat moet niet "888" zijn, maar "dut" of "nld" voor Nederlands. Het blijft lastig om de DVB specificaties te begrijpen en de PMT informatie correct in te vullen.
Maar ik zie nergens een oplossing, dus vandaar dat ik het aan jullie pro's vraag ;). Is er iets wat ik kan doen om dit te verhelpen? Of moet Ziggo het aan hun kant oplossen? (of is deze vraag een eigen topic waard?)

Edit:
Nog even wat verder nagekeken en volgens mij is het alleen met de Samsung-ontvangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
(...) Probleem is echter de TV zender instelling. Hoe kan ik überhaupt de zenders sorteren, zodat ik de gewenste zender bijvoorbeeld op nummer 11 of 12 krijg? (...)
Het bestaat toch niet dat de software in zo'n cisco de zenders niet op een eigen gewenste volgorde kan zetten? Dit is toch gewoon een standaard eis voor de gebruiker?

Ik ben tot nu toe echt ontevreden met de cisco interactieve tv van ziggo. Zappen is erg langzaam, je hoort het apparaat duidelijk geluid maken, het apparaat reageert gewoon tergend langzaam. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Weet iemand of het ook mogelijk is om een sip voip telefoon te verbinden met je ziggo telefoonlijn? Heb hier een mooie linksys voip telefoon die ik graag zou gebruiken om mee te bellen hier thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 21:13

TFHfony

Professional Weirdo

Sa1 schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:56:
[...]
vanwaar die kwaadheid? k volg hier al een behoorlijke poos, der zijn zo veel mensen die vinden dat zij het recht hebben op die 120mbit.
Uiteraard is het jammer dat misschien de 120mbit of dan wel 80 pas in januari of ergens begin volgend jaar wordt, maar het is en blijft een 'gratis' verhoging. Hoe kun je daar nu rechten aan onttrekken? Jammer is het , maar het is geen verplichting.
Dus als jij iemand iets belooft c.q. toezegt, vind jij het niet meer dan normaal dat je dat niet na hoeft te komen, zeker als er geen geld in het spel is. Daar zullen de mensen om je heen blij mee zijn...
Ik ben nog van de generatie die geleerd heeft beloftes na te komen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Observer
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:24
pgerrits schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:04:
Ok het upgraden in Amersfoort is begonnen denk ik.

Heb sinds 19:00 problemen met internet. Modem 3x moeten booten. Nu wel weer internet maar slechts 20mbit...

Update: Ze zijn idd bezig. Net gebeld met helpdesk. Moest mijn modem herstarten wegens fouten in mijn modem. Gedaan. Nu half uur later bel ik terug.. kom ik niet meer door de helpdesk heen. Nu weer even internet maar continu verbindingsproblemen.
Dan vern**ken ze ook het Digitale TV signaal met hun werkzaamheden. Alle nederlandse zenders (Ned 1,2,3 en de meeste commercielen) doen het bij mij (Amersfoort) niet, de rest is prima (BBC, Discovery etc). Gisterochtend had ik daar ook al last van.

There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary and those that don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

TFHfony schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:23:
[...]

Dus als jij iemand iets belooft c.q. toezegt, vind jij het niet meer dan normaal dat je dat niet na hoeft te komen, zeker als er geen geld in het spel is. Daar zullen de mensen om je heen blij mee zijn...
Ik ben nog van de generatie die geleerd heeft beloftes na te komen.
Beloftes moet je zo veel als redelijkerwijs mogelijk is proberen na te komen. Er bestaat geen generatie bij mijn weten (en ik loop ook al langer dan 40 jaar mee) die koste wat het kost elke belofte nakwam, whatever the cost. Iedereen (dus jij ook) maakt wel eens (of heeft weleens gemaakt) een belofte of toezegging die helaas niet helemaal zo goed uitvoerbaar bleek, door omstandigheden, anderen etc.

Het ontlenen van rechten aan dit soort zaken is wél iets van deze tijd. Een belofte die niet (direct) waargemaakt kan worden? "Maar ik heb er recht op!". Hoezo? Waar je recht op hebt staat in de (grond-)wet, al het overige is niets meer dan een zichzelf toegeëigend recht.En er zijn veel belangrijkere échte rechten die hier en elders de aandacht verdienen.

Pfff, da's er uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:34
Edgarz schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:52:
[...]

Beloftes moet je zo veel als redelijkerwijs mogelijk is proberen na te komen. Er bestaat geen generatie bij mijn weten (en ik loop ook al langer dan 40 jaar mee) die koste wat het kost elke belofte nakwam, whatever the cost. Iedereen (dus jij ook) maakt wel eens (of heeft weleens gemaakt) een belofte of toezegging die helaas niet helemaal zo goed uitvoerbaar bleek, door omstandigheden, anderen etc.

Het ontlenen van rechten aan dit soort zaken is wél iets van deze tijd. Een belofte die niet (direct) waargemaakt kan worden? "Maar ik heb er recht op!". Hoezo? Waar je recht op hebt staat in de (grond-)wet, al het overige is niets meer dan een zichzelf toegeëigend recht.En er zijn veel belangrijkere échte rechten die hier en elders de aandacht verdienen.

Pfff, da's er uit ;)
Het punt is een beetje dat Ziggo het gebruikt om mee te adverteren. Laat ze eerst zorgen dat ze het hebben en er daarna reclame mee maken. Krijg je ook geen teleurgestelde mensen en het staat wat professioneler. Iets met de huid niet verkopen voor de beer geschoten is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Als ik de keuze heb tussen modems (AIE), welke is dan aan te raden? Ubee, Motorola of toch de Arris?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Heb nog steeds geen internet :(
Weet niet meer wat ik kan proberen.. welke ip instellingen moet ik trouwens gebruiken? En kan iemand met een werkend ubee modem vertellen hoe het lampje naastde 2 oranje lampjes brandt of knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Virax schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:51:
Hebben meer mensen hier last van ondertitels voor doven en slechthorenden? Sinds enkele uren verschijnen die op de TV zonder dat ik teletekstpagina 888 gebruik. Ik heb alles al uitgezet (de digitale ontvanger en de tv) maar dit mag niet helpen.

Een Google-opdracht] bracht me op het forum van Ziggo zelf, waar ik een aantal andere klanten zag met eenzelfde ervaring. Een van de bezoekers schrijft:

[...]

Maar ik zie nergens een oplossing, dus vandaar dat ik het aan jullie pro's vraag ;). Is er iets wat ik kan doen om dit te verhelpen? Of moet Ziggo het aan hun kant oplossen? (of is deze vraag een eigen topic waard?)

Edit:
Nog even wat verder nagekeken en volgens mij is het alleen met de Samsung-ontvangers.
Mijn ouders hadden er ook last van met CI+module. Door op ondertitels te drukken op de afstandsbediening gingen ze wel weer weg.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 23:24
Vraagje,
Zijn er ook mensen waarvan de internet `s nachts het verbinding wegvalt (rond 01:00/02:00 uur) en dat deze weer pas in de ochtend terug komt, zoals afgelopen nacht, en 2 dagen terug ?
(Enschede)

PS Er was een vraag betreft het Netgear WNDR3700 router, deze heb ik ook en ben zeer tevreden, zolang ziggo niet ouwehoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
info33 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:03:
Vraagje,
Zijn er ook mensen waarvan de internet `s nachts het verbinding wegvalt (rond 01:00/02:00 uur) en dat deze weer pas in de ochtend terug komt, zoals afgelopen nacht, en 2 dagen terug ?
(Enschede)

PS Er was een vraag betreft het Netgear WNDR3700 router, deze heb ik ook en ben zeer tevreden, zolang ziggo niet ouwehoert.
Same here, eerste keer dat hier het internet wegvalt. Geen storing gemeld, ws onderhoud. Wel wat irri though...

specs

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.