Een user hier op het forum vroeg ons om even een mailtje te sturen naar radar als je klachten had.
Met het idee dat het nooit kwaad kan heb ik dat gedaan. Beetje gek vond ik het wel want ik voelde mij nogal een beroepszeikerd.
Ik had problemen met mijn samsung 360 decoder.
-HD zenders liep het geluid niet gelijk met het beeld
-Er slis geluid, niet om aan te horen.
-geluid viel soms weg
-altijd de E19 melding bij opstarten.
Het was dat praktisch onmogelijk om naar HD zenders te kijken. ned1,2,3 klonken als een tell sell programma met voice over in het nederlands.
Nu had ik al 4 keer gebeld met ziggo over dit probleem dat ik een nieuwe wilde die wel goed werkt. (ik had de decoder via ziggo) maar kreeg telkens terug dat ze niet aan ruilen deden, werd over en weer gestuurd tussen de technische helpdesk en de administratie maar waar het op neer kwam was dat ik maar gewoon moest wachten op een firmware update..
Ik wachten al een jaar, Lang genoeg gewacht dacht ik zo.
MAAR vanmorgen kreeg ik telefoon. Het was ziggo!
Ze gaven aan dat ik een mailtje had gestuurd naar radar. Ze erkende het probleem en in de loop van de week kan ik een nieuwe decoder verwachten in de vorm van een Humax.
Eindelijk!
Het klagen bij radar heeft nota bene toch zij vruchten afgeworpen. Als ze het nou gewoon hadden gedaan toen ik de helpdesk belde had een hoop moeite gescheeld maar ik ben erg blij dat ik nu een nieuwe krijg.
Desondanks toch blij met ziggo
Eindelijk dat eeuwige gezeur van familieleden over dat zogenoemde "klere ding" kwijt. Het is best vermoeiend als je er wel wat aan wilt doen maar vrijwel machteloos staat.
Verder draait mijn internet hartstikke goed (a1e) op volle snelheid en telefoon heb ik al helemaal geen problemen mee.
[
Voor 12% gewijzigd door
ikbengoofy op 29-10-2009 11:41
]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje