Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 19:49
prometeus schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:12:
[...]

Omdat ik net de helpdesk medewerker ophang :) die meldde mij dit plus dat de uitlevering van nieuwe modems compleet is gestopt en dat er een melding op de site komt.
Kreeg gister anders nog het mailtje dat ik binnen enkele dagen mijn nieuwe modem kan ontvangen, net als mijn buurman.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
Het werkt weer bijna. Ik kan nu bij het activeren alweer code + wachtwoord invoeren.
Alleen dan krijg ik de melding dat deze onjuist zijn,, nog maar even wachten ;)

Ze maken iig vorderingen ;)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroen76 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Dat "even" is voorlopig vast nog niet voorbij, aangezien de urgentie niet zo hoog zal liggen bij Ziggo.. Internet werkt immers gewoon met het oude modem.
Ik krijg nu de melding dat ik moet bellen naar de helpdesk ipv de http-error. Ik vraag me af of dit zin heeft? Zijn er anderen die met succes hun modem bij de helpdesk geactiveerd gekregen hebben??
Yep, net de modem binnen, heb ziggo gebeld en ze hebben de modem op afstand geactiveerd.
Werkt nu als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Yeroen76 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:48:
[...]

Ze bedoelen vast donderdag 13 augustus 09.23 uur? Of ze zijn er net een uurtje mee bezig ;)
Grappig en triest eigenlijk, ik dacht dat het aan mijn modem lag, dat die kaduuk was ofzo...en het is inderdaad eerder 13 augustus 9.23 lol

Ik heb mijn modem gisteren gekregen en hem gelijk geprobeerd, zo rond 11 uur en toen lukte het al niet, nu nog steeds niet.

Ik ben benieuwd wanneer het wel weer gaat werken, met het weekend voor de deur zullen we maar niet al te veel moeten verwachten...zucht...ik wil die 50mbit :(

EDIT:: @hierboven, oke wel mooi dat het dan weer via de klantenservice gaat dan zijn er toch vorderingen want gisteren wisten ze niet eens dat er een probleem was en dachten ze inderdaad dat het aan mij lag...

Maarja ik heb geen zin weer een uur aan de lijn te hangen, en bovendien moet ik dan het oude modem weer gaan aansluiten straks (ja nu ben ik niet thuis, want daar heb ik geen internet :P) voordat ik kan bellen...

[ Voor 24% gewijzigd door StraightOn.NL op 14-08-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ook al weer ruim een week lopen knutselen aan mijn upgradede Alles-in-1 Extra icm Arris modem.

Op mijn oude Linksys WRT54G was er geen beginnen aan, heeft 2 keer verbinding kunnen maken met de router, maar daarna nooit meer. Overigens had ik met het oude Motorola modem nooit problemen met mijn WRT54G. Arris modem werkte wel ok met een oude Sitecom router die ik nog had liggen, dat was wel vreemd. Toch maar voor good measure een D-Link DIR-655 gehaald, en het netwerk aan mijn kant van de Modem werkt nu pico bello.

Nu mijn probleem, ik heb al meer mensen hierover zien posten, maar nergens een oplossing gevonden. Mijn upload is traag en beperkt mijn hele verbinding. Op de info page van de modem is ook te zien dat er maar 1 upstream channel actief is.

Uiteraard meerdere malen al de modem gereset, moet ik hierover toch de helpdesk bellen ? :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.codecodecode.nl/law/arris_upstream.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Lawtje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:08:
Ook al weer ruim een week lopen knutselen aan mijn upgradede Alles-in-1 Extra icm Arris modem.

Op mijn oude Linksys WRT54G was er geen beginnen aan, heeft 2 keer verbinding kunnen maken met de router, maar daarna nooit meer. Overigens had ik met het oude Motorola modem nooit problemen met mijn WRT54G. Arris modem werkte wel ok met een oude Sitecom router die ik nog had liggen, dat was wel vreemd. Toch maar voor good measure een D-Link DIR-655 gehaald, en het netwerk aan mijn kant van de Modem werkt nu pico bello.

Nu mijn probleem, ik heb al meer mensen hierover zien posten, maar nergens een oplossing gevonden. Mijn upload is traag en beperkt mijn hele verbinding. Op de info page van de modem is ook te zien dat er maar 1 upstream channel actief is.

Uiteraard meerdere malen al de modem gereset, moet ik hierover toch de helpdesk bellen ? :'(

[afbeelding]
Beetje offtopic voor jou misschien, maar hoe log ik in op het Arris modem dat je bij AiE-E krijgt ?ik heb het nog niet kunnen vinden namelijk en zou ook wel eens een kijkje erin willen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:48:
[...]

Beetje offtopic voor jou misschien, maar hoe log ik in op het Arris modem dat je bij AiE-E krijgt ?ik heb het nog niet kunnen vinden namelijk en zou ook wel eens een kijkje erin willen nemen :)
http://192.168.100.1

Overigs met tussenkomst van router kom ik er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De beller is sneller, wat betreft de activatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:21

reiker

dan jij!

matinez schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:03:
De beller is sneller, wat betreft de activatie :)
Toen ik net een kwartier in de wacht had gestaan geloofde ik het anders wel :) Ik kijk wel weer als de problemen opgelost zijn.

Hoe uiten de activatieproblemen bij jullie zich? Hier krijg ik steeds de melding dat ik mijn codes niet goed heb ingegeven. Het was ook wel een heel gepuzzel om ze te ontcijferen; in de brief waren de codes over de normale brieftekst heen geprint. Het duurde dus even voor ik er zeker van was dat het eerste teken echt een "g" was in plaats van een "9" :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Ghost81 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:44:
[...]
Onzin. Voor de upgrade moest ik volgens de specificaties 10Mbit hebben. Op speedtest.net haalde ik altijd 10.02 - 10.05. Zeker 's ochtends om half 7. Nu zit ik ook op 19.5Mbit, dus er net even onder, maar toch een .5mbit. Relatief niet veel, maar toch nog zo'n 60kb/s. Ik denk dat het er meer aan ligt hoe Ziggo instelt tot welke snelheid je mag gaan. Misschien dat ze 'm voor 10mbit capte op 1300kb/s (ipv 1250) en nu wel precies op 2500kb/s....

anyway voor de upgrade en de upgrades daarvoor zat ik altijd precies op het maximum of net iets erover...
Jij hebt het over totaal iets anders, ik heb het over megabit - megabyte, jij begint over 19.5 of 20 mbit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
StraightOn.NL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:48:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

http://192.168.100.1

Overigs met tussenkomst van router kom ik er niet in?
inderdaad, wel alle firewalls (ook in de router) uitzetten, en eventueel virusscanners etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
reiker schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:06:
[...]

Toen ik net een kwartier in de wacht had gestaan geloofde ik het anders wel :) Ik kijk wel weer als de problemen opgelost zijn.

Hoe uiten de activatieproblemen bij jullie zich? Hier krijg ik steeds de melding dat ik mijn codes niet goed heb ingegeven. Het was ook wel een heel gepuzzel om ze te ontcijferen; in de brief waren de codes over de normale brieftekst heen geprint. Het duurde dus even voor ik er zeker van was dat het eerste teken echt een "g" was in plaats van een "9" :)
Vandaag mijn zojuist ontvangen modem aangesloten (Arris model) en hij gaat netjes spul binnen halen. Echter na een uur nog altijd weinig sjoege. Wat in de handleiding staat (browsen naar Activatie) werkt niet. Modem krijgt ook geen "publiek" adres, nog mijn laptop welke ik er op aangesloten heb, zonder virusscanner en firewalls actief. Laptop krijgt een 198.40.nogwat adres, kan daarna ook niet meer op de Arris status pagina.

Moet ik nog langer wachten of zijn dit ook symptomen van het offline zijn van de Activatie server?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren modem binnen gekregen (6 dagen na het bekende mailtje)
Gelijk geprobeerd te activeren, maar lukt gisteren niet omdat activatiepagina niet werkte, zojuist telefonisch aangemeld, en de snelheid mag er zijn postcode 5865
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/539887997.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 13:41
thecompany schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
Jij hebt het over totaal iets anders, ik heb het over megabit - megabyte, jij begint over 19.5 of 20 mbit..
Natuurlijk heb ik het niet over totaal iets anders. De enige fout die ik maak is dat ik het over kb/s heb terwijl dat KB moet zijn (KB is kilobyte en Kb is Kilobit). Dat je bits minimaal door 9 moet delen ipv 8 is natuurlijk onzin. 8 bit is 1 byte punt uit.

Een beter punt zou zijn als je zegt dat 1KB = 1024 bytes. En 1MB is 1024Kbytes. Via die weg kom je bij:

20000000 (20mbit)/8 = 2500000 bytes. In Kbytes wordt dat 2500000 / 1024 = 2441.40625 Kbytes. In megabytes wordt dat dan weer 2441.40625 / 1024 = 2.384 megabyte.

Oftewel als je netjes rekent dan is 20Mbit/s gelijk aan 2.384 Megabyte/s.

Natuurlijk moeten de omstandigheden goed zijn om het maximum te halen, maar dat wil nog niet zeggen dat niemand die 20Mbit zou moeten kunnen halen. Al die speedtests vermelden tenslotte hun snelheid in bits...

Aan de andere kant... Google zegt dat je ook mbits gewoon door 8 mag delen om op mbytes uit te komen.
http://www.google.com/#hl...&aqi=&fp=82e34627c46f57f4
en
http://www.google.com/#hl...&aqi=&fp=1d3438fbc28dc0ec
maar ook:

Dus misschien is het ook maar net hoe Ziggo het maximum instelt.... dat was wat ik eerder ook probeerde te zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ghost81 op 14-08-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:51:
Gisteren modem binnen gekregen (6 dagen na het bekende mailtje)
Gelijk geprobeerd te activeren, maar lukt gisteren niet omdat activatiepagina niet werkte, zojuist telefonisch aangemeld, en de snelheid mag er zijn postcode 5865
[afbeelding]
Moest jij het modem opnieuw opstarten nadat de helpdesk je modem geactiveerd had? Of werkt het direct, zonder een nieuwe opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:07:
[...]

Moest jij het modem opnieuw opstarten nadat de helpdesk je modem geactiveerd had? Of werkt het direct, zonder een nieuwe opstart?
Hoefde niet opnieuw op te starten, Helpdesk gaf aan dat het 2 uur kon duren voordat het werkte, maar werkte bij mij binnen 10 minuten al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Net gebeld met de helpdesk en de dame aan de telefoon zei dat ze daar ook geen activaties konden uitvoeren. Ok ... maar over 2 uur ongeveer zou het weer werken. Dan kon ik dan even terugbellen en het modem laten activeren. Ik probeer het over een uur of 2 zelf nog wel een keer en als het dan nog niet werkt kan ik weer aan de telefoon gaan hangen.

Had eigenlijk ook niet anders verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
--
Fijn, nu werkt het internet, is het maar 10Mbit ipv de 20Mbit die het hiervoor was, en dus zeker geen 50Mbit :( :X

[ Voor 180% gewijzigd door MacorgaZ op 14-08-2009 16:22 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

redfoxert schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:38:
Net gebeld met de helpdesk en de dame aan de telefoon zei dat ze daar ook geen activaties konden uitvoeren. Ok ... maar over 2 uur ongeveer zou het weer werken. Dan kon ik dan even terugbellen en het modem laten activeren. Ik probeer het over een uur of 2 zelf nog wel een keer en als het dan nog niet werkt kan ik weer aan de telefoon gaan hangen.

Had eigenlijk ook niet anders verwacht..
Van middag gebeld en modem telefonisch laten activeren, dus je reinste bullshit van de helpdeskmedewerker. Het ligt er imho maar net aan welke medewerker je aan de lijn krijgt...

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ghost81 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:52:
Al die speedtests vermelden tenslotte hun snelheid in bits...
Dat is gelijk waar je aanname fout is, namelijk dat deze snelheid in bits ook daadwerkelijk klopt. Als speedtest zegt dat je 19.5 mbit haalt, wil dat niet zeggen dat ziggo 0.5 mbit te weinig levert op je 20 mbit verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ik had rond het middag uur eventjes gebeld.
En kreeg een uiterste vriendelijke dame aan de lijn die zeer op de hoogte was.

Ze wist niet of het ging lukken maar we gingen het samen proberen, had eerst even voordat ik belden nog even het modem reset. Toen even MAC doorgegeven en terwijl ik met dr aan de lijn hing starte het modem netjes opnieuw op, firmware bijwerken en ben weer online upload nog beetje aan de lage kant maar trekt waarschijnlijk wel weer bij, ping varieert tussen de 5ms en de 25 ms met dit al resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/thumbs/upload.png

Afbeeldingslocatie: http://www.bestandjes.nl/thumbs/afbeelphp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk? Ik geloof dat ik het oude modem maar weer neerzet.

Sinds een uur of 1 vanmiddag is de boel geactiveerd en de snelheid is goed, echter de verbinding is al ruim 5 x verbroken. Oftewel verbinding is zeer instabiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:59:
Eerlijk? Ik geloof dat ik het oude modem maar weer neerzet.

Sinds een uur of 1 vanmiddag is de boel geactiveerd en de snelheid is goed, echter de verbinding is al ruim 5 x verbroken. Oftewel verbinding is zeer instabiel :(
Je bent inderdaad niet de enige daar last van heeft.
Ik ben sinds woensdag(dat het modem online staat bij ons) niet echt veel thuis geweest maar gisteravond keek ik even en de verbinding was er nog niet uitgeweest.

Straks ben ik weer thuis en dan kijk ik weer eventjes maar tot nu toe ziet het er goed uit.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaCeNL
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb nu al 3 weken het nieuwe modem. De snelheid is wel wat omhoog gegaan maar de downloadsnelheid komt nogsteeds niet in de buurt!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/539945819.png

en speedtest.ziggo.nl geeft 36,7 mbit/s down en ook 4,7 mbit/s up aan.

Router en modem zijn toen der tijd al gereset en geen storingen op het moment dus weet iemand de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Needakill
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 10:51
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/539957396.png

Terrwijl me download 50mb moet zijn. :S
Hoe kan ik dit fixen? Aris Modem en Linksys WRT320N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Frank-NL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:55:
Dat is gelijk waar je aanname fout is, namelijk dat deze snelheid in bits ook daadwerkelijk klopt. Als speedtest zegt dat je 19.5 mbit haalt, wil dat niet zeggen dat ziggo 0.5 mbit te weinig levert op je 20 mbit verbinding.
Helemaal waar! Volledig mee eens. Alleen haalde ik eerder wel altijd iets meer dan de max en nu niet meer... het kan natuurlijk zo zijn dat het netwerk hier thuis niet goed genoeg is of dat de verbinding van mijn huis naar diverse andere bronnen niet optimaal is... maar toch... ik heb met deze router via een glasvezel modem veel meer gehaald dan 20mbit, dus aan mijn pc en de router en ook bekabeling zal het niet liggen...

Als je op die manier gaat redeneren kun je als thuis gebruiker bijna nooit zeggen dat het aan Ziggo ligt. Niet dat ik ontevreden ben. Ik heb heel bewust voor Ziggo gekozen. Totaal geen klachten. Alles is perfect tot nu toe, zowel qua service als kwaliteit.

Die halve mbit kan me echt niets schelen.... maar dat je bits door 9 moet delen is natuurlijk grote onzin. Ik kan er slecht tegen als er onzin gemeld wordt.... maar ja mijn posts laten ook al zien dat 100% correct zijn ook heel lastig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ghost81 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:52:
[...]
Natuurlijk heb ik het niet over totaal iets anders. De enige fout die ik maak is dat ik het over kb/s heb terwijl dat KB moet zijn (KB is kilobyte en Kb is Kilobit). Dat je bits minimaal door 9 moet delen ipv 8 is natuurlijk onzin. 8 bit is 1 byte punt uit.

Een beter punt zou zijn als je zegt dat 1KB = 1024 bytes. En 1MB is 1024Kbytes. Via die weg kom je bij:

20000000 (20mbit)/8 = 2500000 bytes. In Kbytes wordt dat 2500000 / 1024 = 2441.40625 Kbytes. In megabytes wordt dat dan weer 2441.40625 / 1024 = 2.384 megabyte.

Oftewel als je netjes rekent dan is 20Mbit/s gelijk aan 2.384 Megabyte/s.

Natuurlijk moeten de omstandigheden goed zijn om het maximum te halen, maar dat wil nog niet zeggen dat niemand die 20Mbit zou moeten kunnen halen. Al die speedtests vermelden tenslotte hun snelheid in bits...

Aan de andere kant... Google zegt dat je ook mbits gewoon door 8 mag delen om op mbytes uit te komen.
http://www.google.com/#hl...&aqi=&fp=82e34627c46f57f4
en
maar ook:

Dus misschien is het ook maar net hoe Ziggo het maximum instelt.... dat was wat ik eerder ook probeerde te zeggen.
Theorie en praktijk, dat is alles wat ik hier nog over zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 12:44
Dit is wel eigenaardig..
Als ik naar 192.168.100.1 ga krijg ik een time out .. terwijl alles gewoon werkt.

Gisteren kon ik er nog bij 8)7

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Nieuwe modem binnen. Snelheid dik in orde (AIE). Echter, modem reboot spontaan (het eerste uur nu al 4x voorgekomen) .. hoop dat dit tijdelijk is, omdat er van links en rechts wat updates etc komen.

Dus tot nu toe wel onstabiel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ghost81 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:32:
Alleen haalde ik eerder wel altijd iets meer dan de max en nu niet meer...
Ja, volgens mij is dat wel een beetje veranderd (zit je in het Casema gebied?)
Volgens mij wordt er geen overhead compensatie meer toegepast bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Mijn nieuwe modem eindelijk geactiveerd via telefoon (1 uur 's middags) en nu blijven US & DS knipperen, al 3 uur lang. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eerder deze week hier eindelijk ook de snelheidsverhoging (Alles-in-een plus). Zit alleen al een jaar lang op "Internet Z2" snelheden, dus structureel de halve bandbreedte van het alles-in-een pakket (nu dus 10 Mbit ipv 20 Mbit). Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Frank-NL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:11:
[...]Ja, volgens mij is dat wel een beetje veranderd (zit je in het Casema gebied?)
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 12:21
Activeren via de webpagina gaat weer.
Nu kijken of de zaak een beetje stabiel blijft.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540018057.png

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Net mijn nieuwe modem online kunnen activeren,

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540020329.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:04

Entity

9000rpm

BoXie schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:07:
Nieuwe modem binnen. Snelheid dik in orde (AIE). Echter, modem reboot spontaan (het eerste uur nu al 4x voorgekomen) .. hoop dat dit tijdelijk is, omdat er van links en rechts wat updates etc komen.

Mijn modem is sinds activatie einde van de middag ook al een aantal keer spontaan gereboot. Hopelijk wordt het wel stabieler inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ok eindelijk gaat via het internet activeren van de nieuwe modems weer.

Heb zelf zon 47-48megabit down en 4.6megabit up.
Dus de snelheid is in orde. Alleen die constante reboots is gewoon minder.

Ook heb ik het gevoel dat dit modem langer nodig heeft om op te starten na een reboot.
Mijn oude modem was binnen 10 sec weer online na een reboot en bij deze is het meer dan een minuut.

edit:
ff wat downloaden via usenet en daar krijg ik tussen de 4.2en 4.8 megabyte dus nog niet echt stabiel.
hoop ook dat het uiteindelijk iets hoger is want met mijn oude modem had ik een strakke 2.3MB

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 14-08-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:07:

Hier hetzelfde probleem.
Naar de helpdesk gebeld.. en die hebben het doorgestuurd naar de technische dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Mijn US & UD lampjes probleem is opgelost. Haal bijna de 50/5, dus zit hier allemaal - eindelijk - goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:41
Bij andere ook de melding 30-4 op de tv?

Dit gebeurt nu steeds vaker. Heb een Humax 9200c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ik heb na een aantal spontane reboots een hele slechte verbinding.
Pagina's laden snel maar afbeeldingen bijvoorbeeld komen pas na een half minuut.
Verder is ook mijn hele upload verdwenen ik bij speedtest(en) upload 0.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vanmiddag een uur na mijn telefoontje, eigenwijs als ik ben, toch nog een keer geprobeert. Dit keer ook de wireless verbinding naar mn router disabled (die hing nog aan het oude modem). Nu ging alles wel goed en activatie was binnen 5 minuten geregeld. Nadat het modem uiteindelijk klaar was met instellen etc kwam dit eruit:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540089392.png

Niet slecht dacht ik zo :)

@Deadsy: Het is al wat vaker voorbij gekomen maar ik denk dat Ziggo nu de overhead niet meer heeft gecompenseerd en zal dit het maximum zijn wat we uit onze lijnen kunnen gaan krijgen (iets onder de 50 down en 5 up, bekeken vanuit de speedtest standaarden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Upload is ok maar bij de download mis ik nog steeds een Mb of 10. Pc direct aangesloten op de modem.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540090157.png

En ook de verbinding valt soms weg

Even een andere server genomen dan de "recommended"

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540095268.png

[ Voor 71% gewijzigd door migeye op 14-08-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Heb de overstap gemaakt van XS4ALL (behoud wel pack) naar ziggo. Binnen een week m'n startpakket ontvangen. Installatie was een fluitje van een cent (10 minuten) en het draait als een tierelier (plus). Nu nog een goede router scoren.....

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540111477.png

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
migeye schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:43:
Upload is ok maar bij de download mis ik nog steeds een Mb of 10. Pc direct aangesloten op de modem.

[afbeelding]

En ook de verbinding valt soms weg

Even een andere server genomen dan de "recommended"

[afbeelding]
De beste test blijft nog altijd een bin.. http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin Nxs werkt bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Laatst online: 12-09 14:03
Na het verkrijgen van de nieuwe modem en het trachten het te activeren kreeg ik de melding dat ik de klantenservice moest bellen, omdat de activatiesite niet mijn modem kon aanmelden. Na een paar minuten zo'n medewerker aan de lijn, die zei dat hij ernaar ging kijken werdt ik na ruim 15 minuten opgehangen zonder dat mijn probleem is opgelost, nog zonder enig wordt.
Dit is erg irritand, omdat ik via mobiel moest bellen, dus vrij duur en.
Denk maar dat ik het morgen nog maar probeer,heb vandaag weinig zin om weer aan de lijn mijn duimen te lopen draaien.
Gelukkig doet mijn oude modem het nog.

Heb zelf de modem via de reset knop en de stroom eraf halen getracht te resetten, maar dit mocht niks baten. (dit na een ruim 2 uur durende "opstarttijd"

Zijn er nog andere mogelijkheden die ik zelf kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Eindelijk vandaag de nieuwe modem gehad, hij is wel TRAAG trouwens.

Maar goed mag niet klagen:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540131372.png

Eweka moet ik trouwens op 8 lijnen gebruiken anders haal ik mijn Max niet. ;-)

[edit]
Wel vreemd trouwens, lijkt dat de webserver in de aris is gecrashed. Kan helemaal niets meer zien... ach het werkt

[ Voor 20% gewijzigd door Ankh op 14-08-2009 20:46 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

nietes

Mep de mug

Freyaldo schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:42:
Na het verkrijgen van de nieuwe modem en het trachten het te activeren kreeg ik de melding dat ik de klantenservice moest bellen, omdat de activatiesite niet mijn modem kon aanmelden. Na een paar minuten zo'n medewerker aan de lijn, die zei dat hij ernaar ging kijken werdt ik na ruim 15 minuten opgehangen zonder dat mijn probleem is opgelost, nog zonder enig wordt.
Dit is erg irritand, omdat ik via mobiel moest bellen, dus vrij duur en.
Denk maar dat ik het morgen nog maar probeer,heb vandaag weinig zin om weer aan de lijn mijn duimen te lopen draaien.
Gelukkig doet mijn oude modem het nog.

Heb zelf de modem via de reset knop en de stroom eraf halen getracht te resetten, maar dit mocht niks baten. (dit na een ruim 2 uur durende "opstarttijd"

Zijn er nog andere mogelijkheden die ik zelf kan proberen?
Weinig dat je zelf kan doe. Ik heb bij verschillende mensen Ziggo geinstalleerd en vaak kreeg ik ook die melding, enig optie was toch de helpdesk bellen ( techinsche storing geloof ik ) en die moest dan een mac adres hebben en activeerde de modem op afstand. Nooit langer dan 10 min nodig gehad aan de telefoon en na het telefonisch activeren werkte alles na 5 min zonder problemen

Echte HD kijk je op een plasma TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ankh schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:44:

[afbeelding]

[edit]
Wel vreemd trouwens, lijkt dat de webserver in de aris is gecrashed. Kan helemaal niets meer zien... ach het werkt
Volgens mij is bij Eweka 40Mbit de max hoor, in mijn geval klopt dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:44:

[afbeelding]

[edit]
Wat voor abbo heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10
MenaCeNL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:16:
Ik heb nu al 3 weken het nieuwe modem. De snelheid is wel wat omhoog gegaan maar de downloadsnelheid komt nogsteeds niet in de buurt!!!

[afbeelding]

Router en modem zijn toen der tijd al gereset en geen storingen op het moment dus weet iemand de oorzaak?
Kan je router de snelheid wel aan. Of is dat de snelheid als je direct op het modem bent aangesloten met je pc/laptop?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
De snelheid is hier nog steeds goed :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540251775.png

En in het najaar gaat het verder omhoog richting 80mbit .

Jummie

Ik zie dat Speedtest aangeeft "Casema", en dat verbaast me wel een beetje. Oost Groningen is altijd @home geweest. Tenminste alle mensen die ik kende met kabel (buiten Veendam) hadden altijd @home. Dus waarom hier Casema wordt weergegeven is me een raadsel.
MenaCeNL schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:16:

[afbeelding]

Hoe snel gaat het dan als je rechtstreeks deze 1000mb bin download?

[ Voor 76% gewijzigd door Snowwie op 15-08-2009 00:08 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Snowwie schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:00:
De snelheid is hier nog steeds goed :)

[afbeelding]

En in het najaar gaat het verder omhoog richting 80mbit .

Jummie

Ik zie dat Speedtest aangeeft "Casema", en dat verbaast me wel een beetje. Oost Groningen is altijd @home geweest. Tenminste alle mensen die ik kende met kabel (buiten Veendam) hadden altijd @home. Dus waarom hier Casema wordt weergegeven is me een raadsel.
Omdat Ziggo het fusiebedrijf is van @Home, Casema en Multikabel. Daarom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
redfoxert schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:05:
Omdat Ziggo het fusiebedrijf is van @Home, Casema en Multikabel. Daarom dus :)
Je meent het Sherlock.. :+

Dat wist ik ook wel, het is alleen dat iedereen hier in Groningen uit het @home gebied komt. Ik wist niet dat Casema hier destijds ook actief was.

[ Voor 25% gewijzigd door Snowwie op 15-08-2009 00:10 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Snowwie schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:10:
[...]

Je meent het Sherlock.. :+

Dat wist ik ook wel, het is alleen dat iedereen hier in Groningen uit het @home gebied komt. Ik wist niet dat Casema hier destijds ook actief was.
Zijn ze ook niet geweest, Je zult wel een ip adres gekregen hebben wat vroeger van Casema is geweest ofzo. Dat bedoelde ik er mee te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 14-aug-2009 smiddags rond 13:30 werd ik verrast door een postbode koerier die een doos voor me had en ja hoor het was 't bekende oranje doos van ziggo. Sjeez wat was ik blij om die doos te krijgen. Ik ging namelijk precies toen het juli werd van abbonement veranderen. Ik ging van een Internet Z3 naar alles in een extra. Ik had eigenlijk verwacht dat ik een nieuwe modem zou krijgen waarmee ik in juli gewoon de snellere internet zou krijgen dat idee had ik maar ik wist toen niet dat je daarvoor een euro-docsis 3.0 modem moest hebben. Affijn ik heb 'm nu en wel raar dat vanmiddag er een storing was voor de activatie ach ja zo lang gewacht wat maakt ie half uur of uur nog uit. Ik heb vandaag ook meteen de andere docsis 2.0 modem van motorola de SVB512E oid meteen opgestuurd.

Hier nog wat speedtest.net resultaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540258470.png

Ik ben erg tevreden over de nieuwe internet snelheden van ziggo en ook erg blij dat ze in het najaar zelfs richting de 80 megabit gaan maar of de upload ook omhoog gaat weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:15:
Vandaag 14-aug-2009 smiddags rond 13:30 werd ik verrast door een postbode koerier die een doos voor me had en ja hoor het was 't bekende oranje doos van ziggo. Sjeez wat was ik blij om die doos te krijgen. Ik ging namelijk precies toen het juli werd van abbonement veranderen. Ik ging van een Internet Z3 naar alles in een extra. Ik had eigenlijk verwacht dat ik een nieuwe modem zou krijgen waarmee ik in juli gewoon de snellere internet zou krijgen dat idee had ik maar ik wist toen niet dat je daarvoor een euro-docsis 3.0 modem moest hebben. Affijn ik heb 'm nu en wel raar dat vanmiddag er een storing was voor de activatie ach ja zo lang gewacht wat maakt ie half uur of uur nog uit. Ik heb vandaag ook meteen de andere docsis 2.0 modem van motorola de SVB512E oid meteen opgestuurd.

Hier nog wat speedtest.net resultaten:

[afbeelding]

Ik ben erg tevreden over de nieuwe internet snelheden van ziggo en ook erg blij dat ze in het najaar zelfs richting de 80 megabit gaan maar of de upload ook omhoog gaat weet ik zo niet.
Ja, het word 80/10 upload verdubbeld dus!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:27:
[...]

Hoefde niet opnieuw op te starten, Helpdesk gaf aan dat het 2 uur kon duren voordat het werkte, maar werkte bij mij binnen 10 minuten al.
Het modem werd van daaruit opnieuw opgestart en toen na ongev. 10 min. werkte het. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

mirelia schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:09:
[...]

Volgens mij is bij Eweka 40Mbit de max hoor, in mijn geval klopt dat ook wel.
Ik haal met newsleecher 4,8MB/s op het moment.
Alles in een extra , 50 / 5

Ziggo Aris

Ik zie bij sommige 4 downstream channels. Ik heb er 3 maar haal wel 4,8MB/s

[ Voor 22% gewijzigd door Ankh op 15-08-2009 08:41 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vandaag komt er een monteur langs om te kijken naar mijn 'vastlopende' modem. Het gaat om de Ubee modem, die er om de paar dagen mee stopt. De lampjes e.d. blijven allemaal netjes branden, maar telefonie en internet werken dan niet meer. Als ik de stroom vervolgens even van de modem af haal werkt alles weer voor een tijdje.

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten / die ik moet vragen als de monteur komt? Ik lees nl. veel verhalen over monteurs die langskomen, even snel een ander modem neerzetten en binnen 2 minuten weer weg zijn.

Aansluiting(en) controleren, signaal meten, ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 19:24
Ik kan wel janken, 6 weken terug ziggo AIE aangevraagd. Zou de week eropgeleverd moeten worden.
Me huistelefoon nummer werkd na 2 dagen al weggehaald bij mijn huidige ISP.
Op de bewuste leverdatum, werd uiteraard niks geleverd. Ik gebelt en het pakket was wel verstuurd. Het kon echter wel een dag of 3 duren. Na die 3 dagen wederom gemeld dat ik niks heb ontvangen. En ook de gratis monteur niet heb gezien op de geplande datums.
Dit verhaal heeft zich inmiddels nu 4x herhaald. Min of meer op de zelfde wijze. Monteur bestellen op datum X en de monteur komt niet. Ook zijn er spoed afspraken geplanned waarbij dus ziggo mij zou bellen. Ook dat gebeurt niet. De dames en heren van de helpdesk doen dit gelukkig wel waardoor ik dus nu geen extreme kosten meer hoef te maken om hun te bellen.

Ik hoop voor mezelf dat mochten ze mij ooit gaan opleveren dat de dienst beter is dan de levering. En hoop ook voor mogelijke nieuwe klanten dat dit een incident is ipv gewoonte.

We blijven hopen op internet en niet te vergeten dat ik weer op me huisnummer gebelt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

VanRoyal schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:41:
Vandaag komt er een monteur langs om te kijken naar mijn 'vastlopende' modem. Het gaat om de Ubee modem, die er om de paar dagen mee stopt. De lampjes e.d. blijven allemaal netjes branden, maar telefonie en internet werken dan niet meer. Als ik de stroom vervolgens even van de modem af haal werkt alles weer voor een tijdje.

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten / die ik moet vragen als de monteur komt? Ik lees nl. veel verhalen over monteurs die langskomen, even snel een ander modem neerzetten en binnen 2 minuten weer weg zijn.

Aansluiting(en) controleren, signaal meten, ... ?
Ik had ook een Ubee, die is nu omgeruild voor een Arris, en sindsdien lijkt het stabieler

ps de monteur heeft de ubee ook hier gelaten, wat moet ik daarmee ?
(kan ik geen 2 modems aansluiten ? :P )

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De monteur is nog niet langs geweest maar heeft me wel gebeld omdat, naar nu blijkt, er een wat grotere storing is hier in de buurt. Waarschijnlijk gooi ik allemaal termen en eenheden door elkaar, maar ik zal proberen te herhalen wat de monteur zei:

Ik zit blijkbaar verbonden op 20 Mhz en dat geeft een probleem. De upstream is bij mij te hoog (55 Db), hierdoor klapt het modem er om de paar dagen uit. Hij vertelde me dat meerdere buren die hier ook op 20 MHz verbonden zitten hier ook last van hebben, maar bij de buren die op 44 MHz zitten werkt alles prima. Hij vond het vreemd dat de helpdesk dit niet had gesignaleerd. Nu moeten er zo'n 350 Motorola kaarten in een wijkcentrum (oid) worden vervangen en dat kan dagen tot weken (aan zijn uitleg volgens mij eerder weken dan dagen) duren. Hij ging nog proberen of hij mij op een andere poort / kaart kon laten zetten en belt hier nog over terug.

Edit: De monteur heeft contact gehad met de NOP (ofzo, volgens mij de technische netwerkmannen) en die gaan maandag kijken in de centrale. Het probleem met de 20 MHz kaart(en) is dat die 4 tot 5 dB te hoog signaal uitzenden. Hopelijk wordt de kaart zsm vervangen, maar ik denk dat het een gevalletje lange adem gaat worden.

Wordt vervolgd.

[ Voor 15% gewijzigd door VanRoyal op 15-08-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-08 08:44
Sinds gisteren Arris binnen (pc 2713)

46~48 megabit down
slecht < 1 megabit up (staat 20.00 MHz 45.75 dBmV Mixed (TDMA and ATDMA) 2560 64QAM)

Getest met speedtest.net, speedio en speedtest.ziggo

Nu heb ik dit vaker langs zien komen in deze thread. Weet iemand wat de oplossing is? Geduld perhaps? :)

[ Voor 12% gewijzigd door elninja op 15-08-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:15:
Vandaag 14-aug-2009 smiddags rond 13:30 werd ik verrast door een postbode koerier die een doos voor me had en ja hoor het was 't bekende oranje doos van ziggo.
Same here :)

Alleen bij mij duurde het ruim een uur voor ik op de activatiepagina van Ziggo kon.
Toen ie geactiveerd was heb ik nog 3x de stekker eruit gehad omdat ik geen IP adres kreeg.

Gisterenavond toen ik nog geen IP had de stekker er maar helemaal uit getrokken en vannacht toen ik thuis kwam er weer in; 5,7MB/s down :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
elninja schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:32:
Sinds gisteren Arris binnen (pc 2713)

46~48 megabit down
slecht < 1 megabit up (staat 20.00 MHz 45.75 dBmV Mixed (TDMA and ATDMA) 2560 64QAM)

Getest met speedtest.net, speedio en speedtest.ziggo

Nu heb ik dit vaker langs zien komen in deze thread. Weet iemand wat de oplossing is? Geduld perhaps? :)
Dit probleem komt heel veel voor, het enige wat je kan doen is bellen zodat ze het een keer serieus aanpakken.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:51
Darkz0rs schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:40:
Ik kan wel janken, 6 weken terug ziggo AIE aangevraagd. Zou de week eropgeleverd moeten worden.
Me huistelefoon nummer werkd na 2 dagen al weggehaald bij mijn huidige ISP.
Op de bewuste leverdatum, werd uiteraard niks geleverd. Ik gebelt en het pakket was wel verstuurd. Het kon echter wel een dag of 3 duren. Na die 3 dagen wederom gemeld dat ik niks heb ontvangen. En ook de gratis monteur niet heb gezien op de geplande datums.
The Realone in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6"

Join the club!

Ik had dan wel geen interesse in die gratis monteur omdat je daar toch nooit fatsoenlijke afspraken mee kunt maken (blijkt maar weer uit jouw ervaring), maar dat helpt dus ook niet echt.

Ik zit nog steeds te wachten op het abo wat 5 augustus in is gegaan. En het enige wat de helpdesk mij kan vertellen is dat de call nu (eindelijk!!) doorgezet is naar de juiste afdeling en dat ze die waarschijnlijk ergens komende week op gaan pakken. Dan gaan ze de boel nog eens versturen en dat zal ook wel weer een week in beslag nemen.

Dus als alles dan goed gaat (en dat gaat het niet, mark my words) dan heb ik 3 weken na ingangsdatum van het contract eindelijk internet/telefonie/tv. Een contract wat ook nog eens in juni besteld is, dus ze hebben ruim anderhalve maand gehad om het hier te krijgen.

Het is toch verdomme van de zotte dat een bedrijf zo kan/mag werken? En het ergste is nog wel dat op het moment dat ik de boel bestelde ik al zei dat het 99% fout zou gaan. Mooie reputatie heb je dan. Ik kan hier echt woedend over worden al heeft dat totaal geen nut, want er is niemand bij die toko die zich daar ook maar iets van aan trekt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 19:24
The Realone schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:11:
[...]

The Realone in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 6"

Join the club!

Ik had dan wel geen interesse in die gratis monteur omdat je daar toch nooit fatsoenlijke afspraken mee kunt maken (blijkt maar weer uit jouw ervaring), maar dat helpt dus ook niet echt.

Ik zit nog steeds te wachten op het abo wat 5 augustus in is gegaan. En het enige wat de helpdesk mij kan vertellen is dat de call nu (eindelijk!!) doorgezet is naar de juiste afdeling en dat ze die waarschijnlijk ergens komende week op gaan pakken. Dan gaan ze de boel nog eens versturen en dat zal ook wel weer een week in beslag nemen.

Dus als alles dan goed gaat (en dat gaat het niet, mark my words) dan heb ik 3 weken na ingangsdatum van het contract eindelijk internet/telefonie/tv. Een contract wat ook nog eens in juni besteld is, dus ze hebben ruim anderhalve maand gehad om het hier te krijgen.

Het is toch verdomme van de zotte dat een bedrijf zo kan/mag werken? En het ergste is nog wel dat op het moment dat ik de boel bestelde ik al zei dat het 99% fout zou gaan. Mooie reputatie heb je dan. Ik kan hier echt woedend over worden al heeft dat totaal geen nut, want er is niemand bij die toko die zich daar ook maar iets van aan trekt. :(
Idd ik mag dan van geluk spreken dat ik nu een vast aanspreekpunt heb, ik heb het verhaal inmiddels al 100 keer uitgelegt. Ik hoop spoedig wat oplossingen. Maar ik zet nergens me geld meer op. En ach men kent de uitspraak. Al is de incasso nog zo snel, mijn storno achterhaald hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 15:41
Ik heb vandaag mijn Ziggo aanmeldbrief gehad met de activatiecode voor Alles-in-een Extra. Nu heb ik nog geen pakket met modem, maar ik heb nog wel een Motorola modem (ik dacht de 5100) liggen (van een kennis gekregen :P). Zou ik nu mijn Motorola kunnen activeren zodat ik alvast internet heb, en later het nieuwe modem (Arris / Ubee) activeren zodat ik de volle 50 mbit heb?

Of kun je maar 1x activeren? :)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Deze CI+ CAM's moeten vervolgens worden verpakt met een smart card en een manual.
Leuk is dat. Ik zit al met 3 smartcards waarvan ik er eentje niet gebruik. Waarom krijg ik die dingen overal bij? Bij mijn upgrade van alle losse diensten naar AiE kreeg ik ook al zo'n geheel startpakket, terwijl ik die zooi helemaal niet nodig heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:51
Darkz0rs schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:19:
[...]

Al is de incasso nog zo snel, mijn storno achterhaald hem wel.
_O-

Het aparte is, dat dit soort inbenullige gevallen weken kunnen duren maar o-wee als je een keer niet betaald...want dan zijn ze ineens wel erg snel!
DrJamez schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:31:
Ik heb vandaag mijn Ziggo aanmeldbrief gehad met de activatiecode voor Alles-in-een Extra. Nu heb ik nog geen pakket met modem, maar ik heb nog wel een Motorola modem (ik dacht de 5100) liggen (van een kennis gekregen :P). Zou ik nu mijn Motorola kunnen activeren zodat ik alvast internet heb, en later het nieuwe modem (Arris / Ubee) activeren zodat ik de volle 50 mbit heb?

Als het niet meer kan gewoon bellen, een lulverhaal ophangen en ze gaan het voor je activeren. Zolang je zegt "ik snap er helemaal niks van en weet niet waarom het niet werkt...HELP!" is het bij de helpdesk vaak allang goed.

Zou je kunnen laten weten wanneer (en of) je jouw modem binnen hebt gekregen? Kan ik wellicht als maatstaf gebruiken.

[ Voor 55% gewijzigd door The Realone op 15-08-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

Ik heb net, met wat moeite, mijn nieuwe modem kunnen activeren. Echter, ik heb geen internet verbinding via dat modem. Power en DS lampje staan aan, en als ik naar 192.168.100.1 surf en ik kijk onder het tabje CM state zie ik dat Docsis Downstream scanning in progress is, vlak daarna is Docsis downstream ranging in progress maar na een tijdje is die weer bezig met de 1e. Verder komt ie dus niet. Het modem is nu ongeveer een half uur geactiveerd. Is dit een kwestie van tijd, of moet je meteen verbinding hebben?

Ziggo man die ik gebeld heb zei dat de komende 2 uur het modem nog een paar keer zou rebooten, maar had het er niet over dat er helemaal geen internet verbinding is.

Moet ik weer ziggo gaan bellen of moet ik nog wat geduld hebben?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanmorgen het nieuwe modem bezorgd gekregen en meteen in de meterkast omgewisseld met de Motorola.
Probleemloos had ik binnen 34 minuten werkend internet met de nieuwe snelheden, dus ik mag niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:44
Ook nu nieuwe modem ontvangen en aangesloten

(Arris)

binnen half uur aangesloten en getest
Down 47Mbits
Up 4.8Mbits

Ik ben echt zeer te vreden moet ik zeggen
Moet straks wel een nieuwe router hebben
Denk niet dat de oude netgear router 80 mbits kan verwerken :)

toch maar een D-Link ophalen

Oh ja
regio 7731 (Ommen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke abbonementen hebben jullie? Ik betaal iets van 45 euro alleen voor internet en haal maar 30 mb/s.
Voor de verhoging was dit 15. Ik dacht dat ik de snelste had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:31:

Ja hoor sluit maar aan en je kunt activeren, als je nieuwe modem er is aansluiten en met de zelfde gegevens weer activeren.
Heb al meerdere malen van modem gewisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat ik een Alles in een extra abbonement heb. Als ik dan bij speedtest.net test dan haal ik 27 mb/s. Dit is toch te weinig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:41:
Ik zie net dat ik een Alles in een extra abbonement heb. Als ik dan bij speedtest.net test dan haal ik 27 mb/s. Dit is toch te weinig of niet?
Draadloos of bekabeld? Deze max snelheid lijkt akelig op de limit van een 54G draadloos netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 13:43
Ik heb hetzelfde als meerdere mensen hier, een prima download (48) maar een hele trage upload (0.6). Bij Upstream staat : Freq. 52.00 MHz en Power 51.75 dBmV en Symbol Rate 5120 Kan iemand deze cijfers voor mij interpreteren? Zijn ze correct, of verklaart het mijn zeer trage Upload van 0.6?

Ook kom ik via 192.168.100.1 het modem regelmatig niet in, soms wel en daarna weer niet. (time-out). Een ping werkt wel continue, en het internet kan ik dan ook gewoon op. Er staat trouwens de firmware van 15 feb. 2009 op.

Wie kan me hierbij advies geven? Het zal zeer waarschijnlijk wel HD bellen worden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GraveR schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:44:
[...]

Draadloos of bekabeld? Deze max snelheid lijkt akelig op de limit van een 54G draadloos netwerk...
Ja, Draadloos inderdaad via een Apple Time Capsule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Iemand die meedoet aan de test van nieuws: Ziggo test online backupdienst ? Ik heb de software gedownload en geïnstalleerd, maar ik kan geen activeringscode aanvragen: die pagina bestaat niet bij Ziggo. :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:59:
[...]

Ja, Draadloos inderdaad via een Apple Time Capsule.
Heb inderdaad de verbinding van B/G naar 5ghz N only gezet. En heb nu 40 mb/s. Dat lijkt er al meer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Gabliboeba schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:34:
[...]
Leuk is dat. Ik zit al met 3 smartcards waarvan ik er eentje niet gebruik. Waarom krijg ik die dingen overal bij? Bij mijn upgrade van alle losse diensten naar AiE kreeg ik ook al zo'n geheel startpakket, terwijl ik die zooi helemaal niet nodig heb. :(
Nou en? Gewoon op zolder leggen. Altijd handig als er ineens een tv bij komt, of een kaart sneuvelt of weet ik wat. De gratis decoders, zelfde verhaal. Als je dure decoder sneuvelt, en voor garantie weg moet, dan pak je een goedkoop ding van de zolder als spare, en je hebt wel nog steeds digitale tv.
Je weet dat een losse smartcard in de winkel 27 euro kost? Kun je ze beter gratis op voorraad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 14:20
Ik heb net m'n Arris gekregen en geactiveerd. Na een half uurtje deed hij het. Ik heb wat testjes gedraaid op speedtest.net:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Ethernet direct op Arris: 47.64 / 4.59
Ethernet via wrt54gl dd-wrt v24sp1: 34.00 / 4.54
Ethernet via wrt54gl dd-wrt v24sp2 build 12533: 43.62 / 4.55
Ethernet via wrt54gl dd-wrt v24sp2 build 12533 225MHz: 47.20 / 4.54
Wifi via wrt54gl dd-wrt v24sp1: 10.53 / 4.56
Wifi via wrt54gl dd-wrt v24sp2 build 12533: 12.54 / 4.52 
Wifi via wrt54gl dd-wrt v24sp2 build 12533 225MHz: 18.33 / 4.47

Zoals je ziet is de juiste/laatste firmware op je wrt54g(l) erg belangrijk. Ik moest de wrt54gl CPU overclocken naar 225MHz (200MHz is standaard, en 250MHz trok ie niet -> packet loss). Daarna is alles super, en hoef ik (nog) geen nieuwe router. Als je maximale snelheid via wifi wil halen voldoet de wrt54g niet meer, maar ik wacht wel tot dd-wrt beschikbaar is voor de WRT610N (of WRT320N). Ik heb gewoon iptables en tcpdump nog op m'n router.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Ik heb met mijn WRT54G nu ik het Arris-modem gebruik alleen nog verbinding met internet via WiFi op de 2 laptops hier, op mijn computer via de UTP-kabel werkt het niet meer?
Als ik de kabel van het Arris-modem aan de laptop aansluit heb ik wel internet, dus het moet iets met de WRT54G-router zijn die via de kabel geen ip-adres meer geeft ofzo?

Heeft iemand een tip of oplossing? 192.168.1.1 werkt ook niet meer met de kabel, terwijl dat altijd toch zou moeten als de kabel in de router zit?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik neem aan dat je de UTP kabel van de arris in de WAN poort hebt gedaan van je Linksys? Zo ja, dan allebei de devices rebooten. Of eventueel je Linksys naar factoru defaults en opnieuw configureren. (Dat is toch niet zo heel veel werk)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 14:20
Krijgt je PC wel een IP adres als je een UTP kabel gebruikt? Heb je je wrt54g al gereboot (en geupgrade)? Het adres van het Arris modem is trouwens 192.168.100.1 en werkt (bij mij) alleen vlak na het booten. Als het modem een tijdje up is werkt de web interface niet meer. Pingen werkt nog wel.

Heeft anderen ook last van een enorm brakke lijn? Als ik mijn modem reboot werkt alles prima (zie boven), maar na een uur ofzo zakt het in. Ik heb dan 50+ % packet loss naar de eerste hop van Ziggo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
$ ping -c 10 83.84.208.1
PING 83.84.208.1 (83.84.208.1): 56 data bytes
64 bytes from 83.84.208.1: icmp_seq=2 ttl=63 time=11.292 ms
64 bytes from 83.84.208.1: icmp_seq=3 ttl=63 time=28.431 ms
64 bytes from 83.84.208.1: icmp_seq=9 ttl=63 time=12.419 ms

--- 83.84.208.1 ping statistics ---
10 packets transmitted, 3 packets received, 70% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 11.292/17.381/28.431/7.827 ms

Dat had ik met het Motarola modem ook al, maar het ligt dus niet aan het modem. :?
Ik zit nu dus weer op ADSL. 8)7

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 12:16
Ik heb een vreemd probleem sinds vandaag:

Als ik een website intyp, google.nl bijv. Of ik tik een zoekwoord in, rechtsbovenin IE8, dan duurt het ongelovelijk lang om de pagina te laden. En volgens mij vind hij hem dan ook niet.

Maar als ik dan hier op tweakers op een linkje klik, is het gewoon normaal.

Ik heb gister m'n laptop opnieuw geinstalleerd, maar ik heb ook onze WRT54GL geupgrade met DD-WRT

Waar ligt dit aan? Aan (de DNS van) Ziggo? Of moet ik het hier bij mij thuis zoeken?

Regio 940x trouwens

Bijv. http://forums.xbox-scene.com/index.php, die is echt langzaam

Als ik ping, dan krijg ik een ping van 123ms, TTL=49
Dit heb ik op m'n normale laptop geprobeerd, en op m'n EEE, allebei hetzelfde

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 15-08-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
Ondertussen in het telefonieprobleem bij mij ook opgelost, er is een monteur langsgeweest met een arris modem.. Het was een monteur van de Cogas, volgens hem konden de Ubee modems binnen het Cogasgebied sowieso niet normaal telefoneren omdat er een fout in een configuratie zat die niet opgelost kon worden. Ik weet niet of er meer mensen zijn met Ai1 plus binnen het Cogas gebied met een Ubee modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
HellBeast schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:48:
Ik neem aan dat je de UTP kabel van de arris in de WAN poort hebt gedaan van je Linksys? Zo ja, dan allebei de devices rebooten. Of eventueel je Linksys naar factoru defaults en opnieuw configureren. (Dat is toch niet zo heel veel werk)
Jep, gewoon in de enige WAN-poort. Het rebooten (wat ik voor beide dingen toch al zo'n 10 keer had gedaan) werkte weer niet. Het restoren naar factory defaults werkte wel (via WiFi), maar blijkbaar is de standaardinstelling om geen WiFi-channel op te starten. Ik heb nu dus helemaal geen internet meer via WiFi of kabel via de router. Ik zit nu op internet met de laptop die direct verbonden is via de gele UTP-kabel met het Arris-modem.

Ik denk dat het toch een raar routerprobleem is, want 192.168.1.1 werkte voor de WRT54G altijd, maar nu opeens niet meer (met kabel). Moet maar even een nieuwe router kopen of eentje lenen voor uitproberen van familie :(.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:20
Packetloss... Ik merk net dat ik het ook heb :X

5 pakketjes 10 - 13ms en dan 1 die meer dan 2000ms bezig is, ook als het modem direct aan de computer hangt.

Zie ook waar het mis gaat, een router in Amsterdam.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Even een vraag of deze waardes in orde zijn:
Signal to Noise Ratio: 39 dB
Downstream Power Level: 14 dBmV
Upstream Power Level: 48 dBmV
Extra gegevens: AIE Plus, ex Casema en Motorola modem.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540816940.png

Modem hangt sinds zojuist niet meer aan een splitter (UMU-01), maar op de 0 dB poort van een breedband versterker waarvan alle poorten retour geschikt zijn. Het retour signaal wordt met 2,5 dB versterkt.

[ Voor 40% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 15-08-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:36:

Als ik een website intyp, google.nl bijv. Of ik tik een zoekwoord in, rechtsbovenin IE8, dan duurt het ongelovelijk lang om de pagina te laden. En volgens mij vind hij hem dan ook niet.

Ik heb gister m'n laptop opnieuw geinstalleerd, maar ik heb ook onze WRT54GL geupgrade met DD-WRT

Waar ligt dit aan? Aan (de DNS van) Ziggo? Of moet ik het hier bij mij thuis zoeken?

Regio 940x trouwens

ik heb nou het zelfde probleem als ik de pc opstart doet hij het gewoon maar na een minuten word hij ongelofelijk traag ik gebruik Mozilla Firefox

iemand een idee waar het aan licht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
Vandaag Arris modem geïnstalleerd. Dat ding is zo onstabiel als wat..
Na reboot lijkt hij het te doen en haal ik de volle 50Mb. maar na paar minuten stop hij ermee. Dan na een tijd doet hij het weer, maar valt ook weer binnen aantal minuten weer weg..
Ik hoop dat dit komt omdat het modem net in aangesloten, en dat hij morgen stabieler loopt..
Zit nu maar via mijn iPhone te internetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de snelheidsverhoging, met als verschil zoals de snelheidsverhogerroeperts hier dat ik geen All in wat dan ook heb. Gewoon standaard Z2 met vroeger 5 mbit (640 kb/s) naar 10 mbit (1070 kb/s het rekensommetje klopt niet maar speedtest geeft het aan) met een motorola eurodoscis 2.0

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Vanmiddag ook de nieuwe modem ontvangen. Net even aangesloten, activatie ging goed. Alleen bleef de modem in de boot hangen. Even gereset en de snelheid zit er doorheen.

47,24Mb/s
4.52Mb/s

Tot nu toe erg tevreden.
Edit: Newsleecher loopt strak op 5,71 mb/s. Dus erg tevreden :p.

[ Voor 13% gewijzigd door WidgetTWW op 15-08-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:38:

[...]

Extra gegevens: AIE Plus, ex Casema en Motorola modem.

[afbeelding]

Modem hangt sinds zojuist niet meer aan een splitter (UMU-01), maar op de 0 dB poort van een breedband versterker waarvan alle poorten retour geschikt zijn. Het retour signaal wordt met 2,5 dB versterkt.
Downstream signaal is nogal aan de hoge kant. Ik heb dezelfde breedbandversterker en ook op de 0 dB poort aangesloten, en ik heb vrijwel dezelfde waardes (12~15 dBmV op downstream, 42~45 dBmV op upstream).

Verder nooit problemen gehad met m'n verbinding. Zodra ik het modem rechtstreeks aan de hoofdaansluiting hang, heb ik een downstream van 2~5 dBmV, die versterker deugt dus gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad4NL
  • Laatst online: 10:12
ThinkPadd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:36:

Regio 940x trouwens

Ik heb precies hetzelfde probleem, zeer hoge pingtijden en om de zoveel tijd valt de verbinding even weg.

Nu had ik gehoopt dat dit probleem met het aansluiten van de nieuwe modem voorbij zou zijn, maar helaas. Zowel met de oude als de nieuwe modem heb ik dit (zeer vervelende probleem). Telefonie valt op dat moment ook heel even weg, wat natuurlijk niet wenselijk is.

Snelheid is wel perfect:

Afbeeldingslocatie: http://speed.io/pics/2327/1506/speed.io.png

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik woon in postcodegebied: 7881 (Emmen)..

[ Voor 3% gewijzigd door Ad4NL op 15-08-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:38:

Signal to Noise Ratio: 39 dB
Downstream Power Level: 14 dBmV
Upstream Power Level: 48 dBmV

+14 dat gaat em een keer nekken, ik zou het toch terug zetten voor de versterker met de UMU01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bluesbro
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Zow gisteravond eindelijk weer een poging kunnen wagen om het nieuwe modem te activeren. En gelukkig werkte het eindelijk.
Heb een standaard WRT54G en behaalde de volgende resulataten.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/540906032.png
Pagina: 1 ... 4 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.